Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

heb nog ergens post gevonden op iemand die er wat dieper op ingaat...

weet niet of het al es gepost is...
http://www.androidpolice....arousing-suspicion-anger/

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10 22:52

painkill

Pain(k)(ill)

Je kunt hem sowieso niet bestellen, want hij accepteert alleen maar Amerikaanse postal codes.. De sukkels.
Ook het nederlandse telefoonnummer wil hij niks van weten..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 17:38

Quindor

Switching the universe....

painkill schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 14:54:
Je kunt hem sowieso niet bestellen, want hij accepteert alleen maar Amerikaanse postal codes.. De sukkels.
Ook het nederlandse telefoonnummer wil hij niks van weten..
Apart? Daar had ik allemaal geen last van, behalve dan in het betaal stuk, dat ik niet kon betalen. :P

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Quacka schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:22:
[...]

*knip*

Als het een scam is, dan zorg je ervoor dat je duurste product niet binnen een paar uur uitverkocht is. Sterker nog: een scam heeft ongelimiteerde voorraad 8)7 .

Haay heeft gelijk in zijn laatste post.
Het is verre van professioneel. Dat kan tevens problemen opleveren op lange termijn. Meestal zijn die soort foutjes een voorbode van andere (financiele) problemen. Gewoonweg omdat ze alles zelf moeten ervaren, dit terwijl grote bedrijven al ervaring hebben en gewoon een stuk groter zijn.

Anderzijds: het feit dat de pixelqi schermen binnen een paar uur uitverkocht zijn, laat al zien dat er wel vraag naar het apparaat is.
Als ze dit in de presentatie waar kunnen maken en als de reviews ook positief zijn, dan komt er een gigantische vraag naar dit product. Zeker voor een klein bedrijf als notion ink (denk aan een miljoen exemplaren -> het duurt maanden voor ze die geproduceerd hebben). Gevolg is dat ook investeerders in zullen willen stappen, of dat een andere partij het bedrijf zal willen overnemen. Er zijn zat electronicabedrijven geinteresseerd in een product als de notion ink adam.

En geloof mij: als de vraag te groot wordt, dan zal ook de prijs stijgen. In dat geval zijn de mensen die in preorder het apparaat hebben gekocht spekkoper. Maar ja: het risico is dat ze een halfjaar moeten wachten op het product, of dat het product technisch niet zo goed is, als dat ze ons hebben doen geloven.
Je mag me dom noemen(die opmerking zegt btw meer over jou dan over mij, maar dat even terzijde.), maar gelukkig ben ik niet zo dom dat ik al besteld hebt.
Wat de uitkomst is van dit verhaal, de tijd zal het leren en nogmaals als ik ongelijk heb dan schaam ik mij niet om dat ook te verkondigen.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 11-12-2010 22:41 ]

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightwatchman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Hoewel ik sceptisch ben, denk ik dat men bij NI toch ook wel inziet dat ze sommige dingen niet handig hebben aangepakt: http://notionink.wordpres...learnt-in-the-past-2-day/

Ben toch van plan (net zoals zovelen) de eerste ervaringen af te wachten, maar blijf vertrouwen houden. Dat het een scam is, leek en lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:09

Rudedadude

Maybe we were born to run

Als het een scam zou zijn, zou het dan niet logisch zijn dat een van de hardware onderdelen leveranciers van de tablet had aangegeven dat ze helemaal geen contacten hebben met een bedrijfje genaamd Notion Ink? Dat lijkt me dus niet. In hoeverre er nu al echt een mooi werkend product is, blijft de grote vraag die wellicht de 18e beantwoord gaat worden...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
azz_kikr schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 14:36:
heb nog ergens post gevonden op iemand die er wat dieper op ingaat...

weet niet of het al es gepost is...
http://www.androidpolice....arousing-suspicion-anger/
Android Police, laat me niet lachen. Notion Inkt als scam bestempelen is de grootste faal-actie die ze hadden kunnen doen. Elk weldenkend mens weet dat dit geen scam is. Scammers opereren namelijk met heel andere tactieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Relief2009 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 22:43:
[...]

Android Police, laat me niet lachen. Notion Inkt als scam bestempelen is de grootste faal-actie die ze hadden kunnen doen. Elk weldenkend mens weet dat dit geen scam is. Scammers opereren namelijk met heel andere tactieken.
Elk weldenkend mens denkt ZEER voorzichtig na alvorens iets bij dit compleet onbekende bedrijf te bestellen. Zoals al eerder gesteld: Wacht tot de CES beurs vooraleer je IETS van geld bovenhaalt.

De punten die op androidpolice.com aangehaald worden zijn zeer zeker valide, waarom jij anders wil doen uitschijnen is een raadsel. Wie de notionink blog al langer volgt zal ook wel al langer doorhebben dat de gang van zaken vrij vreemd is. Of het om een scam gaat of om een gruwelijk slechte zakenman kunnen we nog niet zeggen, maar op CES zou alles duidelijk moeten worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-10 11:55
Opportunistisch...

Toen Notion Ink zijn Adam aankondigde was bijna iedereen ontzettend enthousiast en vol goede moed. Zelfs toen er nog niets bekent was... Alles was gebaseerd op een houten prototype met pixel qi scherm. (volgens mij was het gewoon een stuk hout waaruit de basis worm was gemaakt. Dacht het ergens in een interview gehoort te hebben). Nu komen we steeds dichtbij de presentatie. Tot aan de pre-order was iedereen dol blij en nu je kunt preorderen is het ineens een scam bedrijf. Rare gedachten gang. Is er niets is alles in orde, is er een prorder mogelijkheid en aankondiging wanneer de ADAM gepresenteerd wordt is het prut... Vergeet niet dat pre-order voornamelijk is bedoeld om in te schatten hoeveel vraag er is. Met andere woorden, in hoeverre moet je leverings opdrachten versnellen en of aanpassen. Stel ik ga naar lcd scherm fabrikant. Ik bestel 10.000 lcd's (Ik kan moeilijk gelijk 10 miljoen schermen bestellen als je geen redelijke inschatting kunt maken hoe de vraag is.) Indien de pre-order al 50.000 stuks beslaan kun je inspelen op verwachte tekorten dan wel overproductie.

Ik wacht sowieso tot de iPad 2 voor een opvolger van mijn ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tot aan de pre-order was iedereen dol blij en nu je kunt preorderen is het ineens een scam bedrijf.
Ik ben nooit enthousiast geweest over de preorders, ik beweer ook niet dat het een scambedrijf IS. Ik zeg gewoon dat je verdomd voorzichtig moet zijn met het preorderen bij een onbekend bedrijf die zelf nog NIETS van een werkend eindproduct hebben laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
Ik wacht tot hij via lokale wegen te bestellen is. Vind de voorwaarden die ze zelf hanteren met de haren getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanW
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 18:16
Zijn jullie Apple vergeten?

Zij begonnen ook met een houten prototype. Zij waren ook een onprofessioneel bedrijf in het begin. Maar uiteindelijk hadden zij een product op de markt gebracht dat binnen korte tijd razend populair werd.

Oh, zo is Microsoft trouwens ook begonnen.

Ik heb de grote hoop dat deze mooie tablet echt uitkomt, en ook echt revolutionair is. De beloften klinken mooi, maar nu is het alleen de vraag of ze het gaan redden. Ik hoop van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:51
Rohan beloofde op de blog dat followers als eerste de kans kregen dit te bestellen. Ik denk dat een aantal mensen er niet van uitgingen dat hij echt als eerste bedoelde, dus nee dan zijn er nog geen filmpjes en review.....

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devian schreef op zondag 12 december 2010 @ 08:48:
Rohan beloofde op de blog dat followers als eerste de kans kregen dit te bestellen. Ik denk dat een aantal mensen er niet van uitgingen dat hij echt als eerste bedoelde, dus nee dan zijn er nog geen filmpjes en review.....
Als je het zo letterlijk neemt, dan klinkt dat logisch. Echter ik denk dat je ook een manier moet vinden om de klant te overtuigen dat het daadwerkelijk het product is die het lijkt te zijn. En volgens mij kabn dat maar op 1 manier: verstuur testexemplaren naar techsites, bloggers etc om hands on rapporten te krijgen. Ik geloof dat de adam is wat het lijkt te zijn en dat die rapporten een grote positieve boost gaan geven aan het merk adam.

Ik vind het jammer dat de productie van PQ schermen de bottlenek lijkt te zijn. Op zich vreemd want er zijn al miljoenen schermen geproduceerd de afgelopen 2 jaar voor het OLPC project. Dat lijkt toch te wijzen op redelijk solide capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-10 11:55
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:01:
[...]

Als je het zo letterlijk neemt, dan klinkt dat logisch. Echter ik denk dat je ook een manier moet vinden om de klant te overtuigen dat het daadwerkelijk het product is die het lijkt te zijn. En volgens mij kabn dat maar op 1 manier: verstuur testexemplaren naar techsites, bloggers etc om hands on rapporten te krijgen. Ik geloof dat de adam is wat het lijkt te zijn en dat die rapporten een grote positieve boost gaan geven aan het merk adam.

Ik vind het jammer dat de productie van PQ schermen de bottlenek lijkt te zijn. Op zich vreemd want er zijn al miljoenen schermen geproduceerd de afgelopen 2 jaar voor het OLPC project. Dat lijkt toch te wijzen op redelijk solide capaciteit.
produktie is misschien niet het probleem, maar de bestelling wel... Nieuw bedrijf, nieuw produkt. Hoeveel schermen moet ik bestellen bij Pixel QI? 1000, 10000, 100000, 1000000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorki
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-01 16:11

Zorki

pffffft

Ik zie wel dat zijn familie flink is gekrompen,, 1400 leden tegen 8000 leden een week geleden.
Hoe snel ben je uitgehyped? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorki schreef op zondag 12 december 2010 @ 18:28:
Ik zie wel dat zijn familie flink is gekrompen,, 1400 leden tegen 8000 leden een week geleden.
Hoe snel ben je uitgehyped? :X
die 8000 was bij de preorder waar mensen nog probeerde een preorder te bemachtigen,
daarvoor lagen de leden ook op rond de 1400 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudedadude schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 22:34:
Als het een scam zou zijn, zou het dan niet logisch zijn dat een van de hardware onderdelen leveranciers van de tablet had aangegeven dat ze helemaal geen contacten hebben met een bedrijfje genaamd Notion Ink? Dat lijkt me dus niet. In hoeverre er nu al echt een mooi werkend product is, blijft de grote vraag die wellicht de 18e beantwoord gaat worden...
Dit dus. Het lijkt me redelijk veilig om te stellen dat een hype van deze omvang ook opvalt bij NVIDIA, en helemaal bij Pixel Qi. Als die bedrijven niet aan de bel trekken worden zij ook om de tuin geleid, of is het geen scam. Laatste lijkt me veel waarschijnlijker dan het eerste, maar helemaal uitsluiten kan je het natuurlijk nooit. Je bent wel echt een meesteroplichter als je dat soort bedrijven kan overtuigen dat je binnenkort een produkt gaat lanceren met hun hardware erin. In dat geval: respect voor die gast, en dat wordt een dure grap voor VISA.

Maar goed, het lijkt dus meer op amateurisme, wat even goed een prima reden is om nog even te wachten met bestellen. Vanwaar sowieso die haast? Waarom willen we allemaal morgen een tablet waar we al de hele geschiedenis van de mensheid zonder hebben gekund? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou natuurlijk wel kunnen dat ze bewust een of ander crap produkt maken, en dan (legaal) iedereen tillen via hun shady refund policy. Ook in dat geval: respect voor die gast.. Dan zou het echt een klassieker worden.

Wat op zich wel vreemd is, is dat er echt helemaal niks gelekt is van die preproduktie modellen die naar al die software developers gestuurd zijn. Hehe.. Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik de kriebels krijg.. Gelukkig heb ik me al van dag 1 voorgenomen niks te bestellen zonder reviews gelezen te hebben.

Hopelijk is het gewoon achterdocht en is er niets aan de hand dan dat het een clubje amateurs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:39

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:54:
Wat op zich wel vreemd is, is dat er echt helemaal niks gelekt is van die preproduktie modellen die naar al die software developers gestuurd zijn.
Je bedoelt al die 0 exemplaren? Nee, daar zal idd niets van lekken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:02:
[...]

Je bedoelt al die 0 exemplaren? Nee, daar zal idd niets van lekken.
Ik bedoel deze exemplaren. Maar ik begrijp dat die er nog niet uit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:50
ik moet zeggen dat ik Notion Ink Adam nogal lomp vind overkomen en vooral die bolling op de bovenkant niet echt mooi.
Leuk dat ze er een skin overheen leggen, maar dat betekent ook weer lang wachten op een update vooral bij zo'n klein bedrijf.

zag hier nog enkele mensen voorbij komen die hadden betaald met een credit card dan kun je inderdaad je geld terugvragen mocht het een scam zijn...dit moet je dan wel binnen 45 dagen doen en dat gaat volgens mij niet lukken aangezien de Notion Ink pas over een paar maanden uitkomt.

Verder zijn de specs natuurlijk wel goed maar ik wacht het nog even rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:23
Goed dat Rohan en Notion Ink aan hun imago werken. Enkel jammer dat ze een Q&A aangaan met AndroidPolice en niet vragen van de community beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ik had die Q&A ook zien staan, maar een collega wees me op dit stukje:

"AP: Is the money from pre-orders being used as capital to build the actual devices?
Rohan: No way! To Manufacture anything in March, we need to pay right now. Even...."

hoe moet je dat lezen? dat de eerste Adams pas in maart gefabriceerd gaan worden?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:43

Roytoch

Nietes

Nee... er is de vraag gesteld of NotionInk misschien helemaal geen kapitaal heeft, of te weinig, en daarom eerst laat pre-orderen en dan met dat geld laat fabriceren. Als dat zo zou zijn immers, zou je niet heel vrolijk worden als klant. Rohan geeft aan dat je maanden van tevoren moet betalen voor een fabrikant begint. Ik neem aan dat hij bedoelt dat de rekening voor de eerste batch allang betaald is en dus niet met het pre-order geld wordt afgerekend.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
En wat Rohan ook aangeeft is dat de credit-card maatschappijen het geld één maand vasthouden, en als NotionInk binnen die termijn het aangekochte product NIET daadwerkelijk verzonden heeft het geld weer terug naar de klant gaat. Dus pas wanneer NotionInk de adam verzonden heeft kunnen ze over het geld van de pre-order betaling beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Rohan: No we already have that. Around 300 have already been shipped across the world to our partners.

Ze zijn dus toch al verzonden. Bizar dat er nog niets is uitgelekt.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

roy.ahuis schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:39:
Nee... er is de vraag gesteld of NotionInk misschien helemaal geen kapitaal heeft, of te weinig, en daarom eerst laat pre-orderen en dan met dat geld laat fabriceren. Als dat zo zou zijn immers, zou je niet heel vrolijk worden als klant. Rohan geeft aan dat je maanden van tevoren moet betalen voor een fabrikant begint. Ik neem aan dat hij bedoelt dat de rekening voor de eerste batch allang betaald is en dus niet met het pre-order geld wordt afgerekend.
Toch is dat niet heel raar voor een klein bedrijf. Een evenement werkt ook met een voor-verkoop om meerdere redenen, maar 1tje hiervan is om kapitaal voor het evenement en de leveranciers te krijgen. Zonder dit geld zou het evenement er nooit kunnen zijn.

Dus geen rare praktijk om het zo te doen, maar wel fijn om te horen dat ze gewoon kapitaal hebben om het op te vangen! Betekend dat er een goede investeerder achter zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Quindor schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:25:
[...]

Toch is dat niet heel raar voor een klein bedrijf. Een evenement werkt ook met een voor-verkoop om meerdere redenen, maar 1tje hiervan is om kapitaal voor het evenement en de leveranciers te krijgen. Zonder dit geld zou het evenement er nooit kunnen zijn.

Dus geen rare praktijk om het zo te doen, maar wel fijn om te horen dat ze gewoon kapitaal hebben om het op te vangen! Betekend dat er een goede investeerder achter zit!
Het een sluit het ander niet uit.
Doordat je kan aangeven dat je een x-aantal preorders hebt, kan de investeerder (of een nieuwe investeerder) vertrouwen krijgen om geld in het bedrijf te steken.
Je weet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quacka schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:17:
Rohan: No we already have that. Around 300 have already been shipped across the world to our partners.

Ze zijn dus toch al verzonden. Bizar dat er nog niets is uitgelekt.
Yeah ik las het ook. Dan zijn ze dus toch verstuurd, en geen 200 voor software developers zoals aangekondigd maar 300 voor 'partners'. Dat maakt het alleen maar vreemder dat er niks is uitgelekt. Zouden ze allemaal superbetrouwbare partners hebben gevonden?

Weet iemand van een bedrijf dat partner is? Of developer van software specifiek voor de Adam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 11:43

S913

Abusus non tollit usum

Haay schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:09:
En wat Rohan ook aangeeft is dat de credit-card maatschappijen het geld één maand vasthouden, en als NotionInk binnen die termijn het aangekochte product NIET daadwerkelijk verzonden heeft het geld weer terug naar de klant gaat. Dus pas wanneer NotionInk de adam verzonden heeft kunnen ze over het geld van de pre-order betaling beschikken.
Wie controleert daar op? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de CC maatschappij dat gaat bijhouden ... De kous is voor de CC maatschappij af op het moment dat jij betaalt hebt en zij, in dit geval NI, betaald hebben. Ze zijn geen tussenpersoon die kijkt of alles wel netjes verstuurd wordt.

Ik zie wat hij schrijft en kan begrijpen dat ze jouw Adam niet van jouw geld maken, maar zoals het nu beschreven wordt komt het wat krom over.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat, en de Adam wordt sowieso pas over later dan een maand verzonden, dus Rohan zijn verhaal is onzin aangezien mensen nu al gefactureerd werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:44:
Dat, en de Adam wordt sowieso pas over later dan een maand verzonden, dus Rohan zijn verhaal is onzin aangezien mensen nu al gefactureerd werden.
Waarom zou dat onzin zijn? Er staat dat de CCmaatschappij het geld vasthoudt, wat impliceert dat het geld inderdaad al op de CC afgerekend werd. Daarom heeft NI het nog niet in handen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
Ik denk dat die 300 exemplaren voor partners (zullen niet 300 verschillende partners zijn neem ik aan) voornamelijk voor hun investeerders (voor wat hoort wat, tenslotte) en voor hun top-level software developers zijn. Zowel de investeerders als die commerciële ontwikkelaars hebben er absoluut geen baat bij om info te lekken en daarmee hun relatie met NotionInk te verspelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Slonzo schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:54:
Waarom zou dat onzin zijn? Er staat dat de CCmaatschappij het geld vasthoudt, wat impliceert dat het geld inderdaad al op de CC afgerekend werd. Daarom heeft NI het nog niet in handen...
Een CC maatschappij is geen bank en gaat écht niet stuk voor stuk bijhouden of elke Adam netjes uitgeleverd is voor NI zijn geld krijgt ... Zij verplaatsen geld van A (jouw zak) naar B (NI's zak). Zou mooi zijn, jij betaalt, geld staat een maand bij de CC maatschappij rente te genereren voor de CC maatschappij en dan gaat het pas naar NI (of weer terug).

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:56:
Ik denk dat die 300 exemplaren voor partners (zullen niet 300 verschillende partners zijn neem ik aan) voornamelijk voor hun investeerders (voor wat hoort wat, tenslotte) en voor hun top-level software developers zijn. Zowel de investeerders als die commerciële ontwikkelaars hebben er absoluut geen baat bij om info te lekken en daarmee hun relatie met NotionInk te verspelen!
Toch blijkt keer op keer dat er foto's uitlekken van apparaten die nog niet eens zijn aangekondigd. In dit geval is er nog niks van een apparaat dat in januari moet verschepen.. Raar, maar niet totaal onmogelijk. Lekken is imho niet te voorkomen als er zoveel apparaten in omloop zijn. Iedereen wil zo'n ding nou eenmaal graag aan zijn matties laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:06:
[...]
Een CC maatschappij is geen bank en gaat écht niet stuk voor stuk bijhouden of elke Adam netjes uitgeleverd is voor NI zijn geld krijgt ... Zij verplaatsen geld van A (jouw zak) naar B (NI's zak). Zou mooi zijn, jij betaalt, geld staat een maand bij de CC maatschappij rente te genereren voor de CC maatschappij en dan gaat het pas naar NI (of weer terug).
Ja dat lijkt mij ook erg raar, maar ik heb geen verstand van bankieren. Voor zover ik weet doet een creditcard overboeken van bank naar B zodra ik op de knop druk. En dan van A naar bank aan het einde van de maand. Maar misschien zit er wel een ander tijdspad in het overboeken van bank naar B. Miscchien kent iemand een werknemer van VISA die dit verhaal kan bevestigen/ontkrachten? Lijkt me makkelijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorki

Zorki

pffffft

Jammer voor NI, ze hadden een aardig graantje mee kunnen pikken uit de markt voor tablets.
Dit voorjaar ga je struikelen over de grote jongens die allemaal met 10 inch versies gaan komen. Op de CES zou MS zelfs al Win8 kunnen showen.
Ze hebben een tijdje zitten slapen maar na Apple en Samsung volgt de rest nu razendsnel,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
Maar de adam is nog altijd de ENIGE Android tablet met een PixelQi scherm! En juist DAT scherm is voor mij (en voor de meesten denk ik) een van de meest belangrijke redenen om voor de adam te gaan! De enige andere tablet met een PixelQi scherm is de Innoversal Lattice, maar dat is een Windows tablet met Atom processor, en een glossy scherm ook nog. Wat een #fail !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haay schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:11:
Maar de adam is nog altijd de ENIGE Android tablet met een PixelQi scherm! En juist DAT scherm is voor mij (en voor de meesten denk ik) een van de meest belangrijke redenen om voor de adam te gaan!
Maar op CES gaan een hoop nieuwe aankondigingen komen, waaronder ongetwijfeld ook een shitload aan nieuwe tablets. Daar komt nog bij dat PixelQi zelf ook concurrentie heeft van andere schermfabrikanten (bijvoorbeeld Mirasol) die je ongetwijfeld ook in andere tablets zal gaan tegenkomen.

Daarom: Wacht af tot CES :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-10 11:22
Notion Ink is erg open geweest over de ontwikkeling. Geen enkel bedrijf geeft zoveel informatie vrij in zo'n vroeg stadium. Als alles dan wat anders loopt dan geplant/gewenst zijn het ineens oplichters :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bredend schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:51:
Notion Ink is erg open geweest over de ontwikkeling. Geen enkel bedrijf geeft zoveel informatie vrij in zo'n vroeg stadium. Als alles dan wat anders loopt dan geplant/gewenst zijn het ineens oplichters :?
Het klopt dat ze heel open zijn geweest. Op deze manier hebben ze een hype gegenereerd die ze geen windeieren zal leggen als het product ook goed is. Wat echter nu erg opvalt is dat waar ze in het vroege stadium heel open waren ze in het eindstadium meer gesloten zijn dan welk bedrijf ook. Nog geen enkele foto/video of wat dan ook van het product terwijl ze al wel keihard tientallen miljoenen afboeken van credit cards.

Dat maakt het een beetje verdacht. Maar ze zijn over het hele pad al apart geweest in hun communicatie, en dit kan ook best zo'n rariteit zijn. Misschien om de boel nog extra te hypen? Maar misschien ook wel om de boel enorm te bedonderen. We wachten het af, en zullen het zien. In beide gevallen wordt het iig een mooi verhaal.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-10 06:53
Notion Ink Adam Ship Date Slips Back, Doubt Continues Over Legitimacy
Ze blijven als paddestoelen uit de grond schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
schijnt maar voor 50 klanten te gelden, valt dus mee

zullen van het weekend eens zien wat er voor informatie wordt gegeven (video!)
en of dan ook duidelijk wordt wanneer de PixelQi versie weer te bestellen is

wat de geheime feature(s?) van de Adam betreft (want die zijn dus blijkbaar nog steeds niet (allemaal) bekend), iemand opperde TeslaTouch, toeval wil dat TeslaTouch dit jaar op CES staat.

of toch geen toeval :)

[ Voor 61% gewijzigd door JarlSX op 15-12-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorki

Zorki

pffffft

JarlSX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:53:
schijnt maar voor 50 klanten te gelden, valt dus mee

zullen van het weekend eens zien wat er voor informatie wordt gegeven (video!)
en of dan ook duidelijk wordt wanneer de PixelQi versie weer te bestellen is

wat de geheime feature(s?) van de Adam betreft (want die zijn dus blijkbaar nog steeds niet (allemaal) bekend), iemand opperde TeslaTouch, toeval wil dat TeslaTouch dit jaar op CES staat.

of toch geen toeval :)
Als je dat ADAM ding in huis hebt, dan heb je toch binnen een dag fantastische foto's of een video geschoten, dat hoeft toch niet meer dan een week te duren,, of,, is er helemaal geen "live" exemplaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Zorki schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:59:
[...]

Als je dat ADAM ding in huis hebt, dan heb je toch binnen een dag fantastische foto's of een video geschoten, dat hoeft toch niet meer dan een week te duren,, of,, is er helemaal geen "live" exemplaar??
Dat is het probleem ook volgens mij niet.
Ze willen het marketingtechnisch steeds maar weer uitmelken.
In het weekend weer wat nieuwe foto's en filmpjes.
Daarna willen wij weer meer weten. Dan moeten we wachten tot de CES.

Volgens mij zijn ze echt doorgeschoten..

• JarlSX
ze haddem de dag van de prerelease (10 december) gewoon alle specs vrij moeten geven, videos en fotos op de wensite en niet nog 's een ruime week daarmee wachten

en de tech blogs hadden allang een review examplaar moeten hebben

maar dat is allemaal al gezegd en geschreven, Notion Ink zegt alleen maar "agreed and accepted" maar doet helemaal niks

dit is geen marketing, dit is gewoon een onervaren bedrijf dat z'n eigen succes te laag heeft ingeschat
(anders was de PixelQi versie niet in 1 uur uitverkocht geweest)

Verwijderd

Ik heb de Notion Ink lotgevallen op de voet gevolgd en moet zeggen dat het een typisch Indiaas bedrijf is. Er zijn veel Indiase (en Chinese) bedrijven in Singapore die op dezelfde manier hype kweken hoewel ze dat meestal op locaal niveau doen. Vanuit Amerikaans en Europees perspectief ziet het er allemaal vreemd en amateuristisch uit en misschien is het dat ook wel. Aan de andere kant, als de Adam echt blijkt te zijn en de specificaties aan de verwachtingen voldoen dan zal het NI een zorg zijn wat de bloggers ervan vinden. Ze hebben immers alle PQi schermen al uitverkocht en meer dan uitverkopen kan je toch niet doen. Negatieve publiciteit is nog altijd publiciteit en als de Adam echt succesvol wordt zal de introductie van de Eve veel beter moeten zijn. Ik hoop dat de PQi versies weer snel te bestellen zijn en ben benieuwd naar de hand on reviews en videos.

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 04:51:
Ze hebben immers alle PQi schermen al uitverkocht en meer dan uitverkopen kan je toch niet doen.
[advocaat-van-de-duivel]
Heeft iemand überhaupt gezien dat de PQi versies te pre-orderen waren? :P
Toen ik keek waren het al alleen nog maar de non-PQi versie.
[/advocaat-van-de-duivel]

~ H.P. Lovecraft

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09-2024
//edit//
Niet goed gelezen :)

[ Voor 72% gewijzigd door Galactus op 16-12-2010 09:04 ]

• SavageNL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-10 16:21
S913 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:54:
[...]

[advocaat-van-de-duivel]
Heeft iemand überhaupt gezien dat de PQi versies te pre-orderen waren? :P
Toen ik keek waren het al alleen nog maar de non-PQi versie.
[/advocaat-van-de-duivel]
Met het risico dat ik hier voor dom uitgemaakt wordt omdat ik gepre-ordered heb zonder het ding ooit gezien te hebben:

Ordered Date: 2010-12-09 17:36:54
Variant Adam with a Pixel Qi screen, wifi and 3G
Estimated Ship Date* 15th January 2011 - 22nd January 2011

Prior to December 15th, there was an error in this page due to which the shipping date was being calculated incorrectly. We apologize for the inconvenience. The date shown here is the correct value, which reflects the date shown at the time you ordered.

*This is our best estimate of the shipping date. The actual date may vary; we will keep you informed in case that happens. If you want to modify or cancel the Pre-Order, please contact preordersupport@notionink.com

Pixel QI was wel beschikbaar ;). Leverdatum was voor gisteren overigens bij mij 9 januari, blijkbaar hoor ik bij de 50 personen waar het aangepast is.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Ja daar lijkt het wel op. Zonde, maar goed voor mij ben je een held ;)
Ben benieuwd wat je ervaringen gaan zijn.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

SavageNL schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:56:
[...]

Met het risico dat ik hier voor dom uitgemaakt wordt omdat ik gepre-ordered heb zonder het ding ooit gezien te hebben:

Prior to December 15th, there was an error in this page due to which the shipping date was being calculated incorrectly. We apologize for the inconvenience. The date shown here is the correct value, which reflects the date shown at the time you ordered.

*This is our best estimate of the shipping date. The actual date may vary; we will keep you informed in case that happens. If you want to modify or cancel the Pre-Order, please contact preordersupport@notionink.com

Pixel QI was wel beschikbaar ;). Leverdatum was voor gisteren overigens bij mij 9 januari, blijkbaar hoor ik bij de 50 personen waar het aangepast is.
Hou ons op de hoogte, ben benieuwd wat er komt, en of het bevalt. :)
En het is wel weer zeer toevallig dat je nou net bij die 50 zit. En vervelend dat we dat aantal niet kunnen controleren.

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
[...]

Dom niet, misschien overenthousiast. ;)
Even over dat verplaatsen van de leverdatum. Ik vind dat ik dat veel hoor voor iets dat "maar" 50 personen zou moeten treffen, ik heb het van zeker 10 a 15 verschillende personen gehoord (gelezen). Nu kan het zo zijn dat Adamites een stuk actiever op internet zijn dan andere mensen, maar ik vind dat een erg grote "sample" in verhouding met het totaal aantal mensen dat getroffen zou moeten zijn.

• SavageNL
Ik zou er misschien ook wel bij moeten vermelden dan dat bij het bestellen ook echt een levertijd stond van 6-8 weken. Dat ik er oorspronkelijk 9 januari had staan klopte dus eigenlijk al niet, misschien tel ik daarom ook niet mee aan de 50 personen.

• Shamalamadindon
Wat er ook gebeurt, zodra je hem in handen hebt niet gelijk in een hoekje kruipen maar eerst hier posten :)

(liefst vanaf de Adam ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door Shamalamadindon op 16-12-2010 09:54 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Huntard
SavageNL schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:43:
Ik zou er misschien ook wel bij moeten vermelden dan dat bij het bestellen ook echt een levertijd stond van 6-8 weken.
Dat weet ik, dat stond (zover ik gehoord heb) bij iedereen
Dat ik er oorspronkelijk 9 januari had staan klopte dus eigenlijk al niet, misschien tel ik daarom ook niet mee aan de 50 personen.
Van wat ik begrepen heb van het antwoord van Rohan, was er een fout in de "berekening" die 50 mensen getroffen zou hebben, waardoor er bij die 50 mensen 9 januari stond in plaats van de "normale" levertijd. Dan vind ik dus dat ik dat veel hoor, als dat maar 50 mensen getroffen heeft. Ik verbind daar verder geen oordeel aan, ik hoop alleen dat het allemaal goed gaat komen voor hen die gepre-ordered hebben.

• Ferry34
  • Laatst online: 26-10 19:18
Haay schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:11:
Maar de adam is nog altijd de ENIGE Android tablet met een PixelQi scherm! En juist DAT scherm is voor mij (en voor de meesten denk ik) een van de meest belangrijke redenen om voor de adam te gaan! De enige andere tablet met een PixelQi scherm is de Innoversal Lattice, maar dat is een Windows tablet met Atom processor, en een glossy scherm ook nog. Wat een #fail !
De ènige met zo'n scherm? Dat zèggen ze ja. Er is niemand die het ooit werkend heeft gezien.

Nou heb ik geen verstand van tablets, maar er wordt dus gezegd dat de adam de backlight kan uitzetten en zo de accuduur verlengt.
Bij hdtv's is t zo dat wanneer je de backlight uitzet, je domweg geen beeld hebt.

Verwijderd

Ferry34 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:08:
[...]

De ènige met zo'n scherm? Dat zèggen ze ja. Er is niemand die het ooit werkend heeft gezien.

Nou heb ik geen verstand van tablets, maar er wordt dus gezegd dat de adam de backlight kan uitzetten en zo de accuduur verlengt.
Bij hdtv's is t zo dat wanneer je de backlight uitzet, je domweg geen beeld hebt.
PixelQi is een legitieme technologie die vooral ontwikkeld is voor het OLPC project. Er zijn voldoende filmpjes en demos van die schermen geweest om te weten dat die dingen echt bestaan. Het is prima mogelijk om die dingen in een tablet te bouwen, dus waarom niet?

De twijfels gaan wat mij betreft uit naar andere delen van het verhaal. :)

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Niet door mij, ik was alleen nieuwsgierig omdat ik dus schijnbaar al te laat was. Keep us posted!

~ H.P. Lovecraft

Verwijderd

Ik zie trouwens nu dat PixelQi onderaan deze site ook expliciet melding maakt van de Adam. Er is dus wel degelijk iets gaande daar.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:58

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:10:
Ik zie trouwens nu dat PixelQi onderaan deze site ook expliciet melding maakt van de Adam. Er is dus wel degelijk iets gaande daar.
:+ Da's in ieder geval weer een bevestiging dat we niet 'genaait' worden. Zodra de PixelQi weer leverbaar is moet ik er maar een bestellen (zegt m'n vrouw net :+). Nouja....in eerste instantie 1 en zodra hij er is..nog een (want ik wil er zelf ook eentje). Overigens wacht ik (net als de meeste Tweakers) wel ff op de eerste reviews...

Verwijderd

Ik denk niet dat het een scam is ondanks de (understatement) onhandige en naieve aanpak van NotionInk. Ik heb wel serieuze bedenkingen bij de kwaliteit van het eindprodukt. Dat wil zeggen, hardware én software.

Dat komt puur doordat ze als bedrijf gewoon onhandig, naief en amateuristisch opereren. Dat werkt altijd door in het eindprodukt.

Als je niet in staat bent je eigen website te voorzien van de juiste engelstalige terminologie, dan hou ik mijn hart vast voor de software.

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
Mensen blijven scam roepen. Jezus, wanneer houden jullie eens op.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:29

Exirion

Gadgetfetisjist

Relief2009 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:41:
Daar gaat het niet in hoofdzaak om. Meer om de amateuristische aanpak en de betwijfelde kwaliteit van het produkt dat nog nergens echt getoond is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Exirion schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:58:
[...]

Daar gaat het niet in hoofdzaak om. Meer om de amateuristische aanpak en de betwijfelde kwaliteit van het produkt dat nog nergens echt getoond is.
Exactly. Jij snapt het. :)

• Huntard
Relief2009 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:41:
Ik zie anders niemand die sinds jouw laatste post het als scam bstempeld. Slechts mensen die wat kritische vragen stellen. Wat mij niet vreemd lijkt gezien de gang van zaken. Als dit al een scam is is het een uiterst curieuze. Ik hou het erop dat het gewoon op onervarenheid neerkomt. Wat ik bijvoorbeeld met mijn eerdere opmerking bedoelde (Ik hoop voor iedereen die gepre-ordered heeft dat het nog goed komt), is dat ik niet hoop dat ze ten onder gaan aan hun onervarenheid en iedereen gewoon blij wordt gemaakt met een fabtastische tablet (wat het naar mijn insziens nog steeds kan worden).

• Haay
  • Nu online
Tja, het kan twee kanten op vallen.
OF de adam heeft de kwaliteiten die NotionInk al die maanden heeft aangekondigd en krijgt ook goede reviews van onafhankelijke sites. Dan wordt de amateuristische pre-order / launch hen snel vergeven en lachen de mensen die in goed vertrouwen een pre-order hebben gedaan in hun vuistje.
OF de adam valt tegen, blijkt toch allemaal niet zo superieur te zijn als N.I. al die tijd heeft lopen roepen, krijgt teleurstellende reviews. Dan is het de doodsteek voor N.I. en zijn de mensen die de kat uit de boom gekeken hebben blij dat ze gewacht hebben.

Ik hoop ontzettend voor de eerste optie, ook al betekent het dat ik mogelijk nog maanden moet wachten tot ik ook een adam heb.

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-10 22:57
Dat die schermen besteld zijn bij PixelQi staat trouwens al een tijdje vast hoor, wist niet dat hier twijfel over was....
Op het blog van Mary Lou Jepsen (CEO en oprichter van PixelQi) maakte ze op 11 december al melding van het feit dat alle Adams met "haar" scherm uitverkocht waren....

Lijkt me dan ook dat daar geen twijfel over hoeft te bestaan... En om dan toch ook even mijn mening te geven: klungelige bedrijfsvoering (ik heb dan ook geen pre-order gedaan), maar geen scam :+ Die bestelling kan dus nog heel goed in januari alsnog de deur uitgaan! :9

[ Voor 6% gewijzigd door luappul op 16-12-2010 14:40 ]

• Huntard
Nieuw interview met Rohan Shravan (CEO Notion Ink)

De foto's die er bij staan zijn wel oude foto's.

• Shamalamadindon

• lutj
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-10 07:28
Jahoor! Dit biedt weer wat perspectief! Zaterdag komt het beeldmateriaal toch? Ben super benieuwd! Mooi dat de Adam ook via Nederlandse website wordt verkocht (zo lijkt het).
En dat die GRATIS is natuurlijk, ik heb m besteld bij e-bookreaderstore.nl;)

[ Voor 18% gewijzigd door lutj op 16-12-2010 16:07 ]

Verwijderd

Dit doet me dan weer twijfelen om toch maar weer voor de adam te gaat als de prijs goed isvoor de WiFi Qi versie.
Heb maar even een e-mail gestuurd met een paar vragen..

• Ferry34
  • Laatst online: 26-10 19:18
maar zelfs àls die wordt uitgebracht, voorzie ik heel veel problemen met de software. Ze gebruiken een laag over android heen zoals HTC dat bij windows mobile doet met windows mobile (Sense ).

• luappul
In dat interview roept hij dat hij nog niet weet of de trackpad ingeschakeld wordt omdat ze niet blij zijn met de performance. Ik begrijp uit het feit dat productie is begonnen(?) en dat het in de FCC keuring is meegenomen dat het trackpad er in ieder geval wel op zit...
Zouden ze dan niet beter gewoon het trackpad in kunnen schakelen en aan de klanten over kunnen laten of die het willen gebruiken of niet? misschien dat er nog wel wat developers zijn die er leuke dingen mee weten te verzinnen..... Ik zou het in ieder geval zonde vinden als dit er op zit, maar niet te gebruiken is |:(

• Huntard
Ferry34 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:54:
maar zelfs àls die wordt uitgebracht, voorzie ik heel veel problemen met de software. Ze gebruiken een laag over android heen zoals HTC dat bij windows mobile doet met windows mobile (Sense ).
HTC doet dat anders ook met android hoor (ook sense) en dat werkt toch zeer goed.
luappul schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:00:
[...]

In dat interview roept hij dat hij nog niet weet of de trackpad ingeschakeld wordt omdat ze niet blij zijn met de performance. Ik begrijp uit het feit dat productie is begonnen(?) en dat het in de FCC keuring is meegenomen dat het trackpad er in ieder geval wel op zit...
Zouden ze dan niet beter gewoon het trackpad in kunnen schakelen en aan de klanten over kunnen laten of die het willen gebruiken of niet? misschien dat er nog wel wat developers zijn die er leuke dingen mee weten te verzinnen..... Ik zou het in ieder geval zonde vinden als dit er op zit, maar niet te gebruiken is |:(
Als het (volledig) erop zit lijkt het me niet moeilijk voor developpers om hem ook "aan" te krijgen. Ik kan wel begrijpen dat als ie niet goed werkt ze hem weg laten. Dan krijg je toch elke keer weer in de reviews van "Die trackpad zuigt!!1!!". Ik denk niet dat ze dat willen.

[ Voor 56% gewijzigd door Huntard op 16-12-2010 18:31 ]

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:23
Waarom zou dit een probleem vormen? Het zorgt hoogstens voor vertragingen bij het upgraden van Android, maar dit betekent niet automatisch problemen. Ik ga er vanuit dat ze een team degelijke software engineers gebruiken; ze hebben toch op zijn minst al een vrij degelijke visie.

• lutj
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-10 07:28
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:21:
[...]

Dit doet me dan weer twijfelen om toch maar weer voor de adam te gaat als de prijs goed isvoor de WiFi Qi versie.
Heb maar even een e-mail gestuurd met een paar vragen..
ALs je meer duidelijkheid hebt gekregen over de levering en prijzen zou je dat dan kunnen posten?

• Haay
  • Nu online
Zoals Rohan al aangeeft in het interview:
"We have kept Eden fairly independent of the OS layer, which makes it extremely easy for us, to upgrade the underlying OS and deliver faster updates."
Oftewel, de eigen laag die ze over Android heen hebben gemaakt werkt behoorlijk onafhankelijk van de Android OS laag. En dus wordt het erg gemakkelijk om te upgraden van 2.2 naar 2.3, en van 2.3 naar 3.0.

Ik verwacht dat NotionInk hun adam sneller naar 3.0 zullen updaten (zodra Google Honeycomb heeft gereleased) dan HTC hun vlaggeschip mobieltje! ;)

Verwijderd

lutj schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:52:
[...]

ALs je meer duidelijkheid hebt gekregen over de levering en prijzen zou je dat dan kunnen posten?
Ja, daarom post ik het ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorki

Zorki

pffffft

Haay schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:16:
[...]

Ik verwacht dat NotionInk hun adam sneller naar 3.0 zullen updaten (zodra Google Honeycomb heeft gereleased) dan HTC hun vlaggeschip mobieltje! ;)
Wens is de vader van de gedachte _/-\o_ ,, HTC doet iig niks onder druk van klanten. NI heeft zich onder druk van klanten laten verleiden tot het te vroeg vrij geven van Adam. De bedoeling was CES , daar had hij los moeten gaan. Met welke aantallen produktie gaat hij starten, en hoeveel zou hij er tot nu hebben verkocht?
Ik denk enkele honderden, en die hadden naar de hands on moeten gaan.

Ben benieuwd of er een video gaat komen komende dagen! Daar zie je maar aan dan foto's die al maanden rouleren. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Zat net nog eens te kijken naar die ebookreaderstore, die zijn dus onderdeel van ndigo bv en dat bedrijf is weer bezig een wireless charging pad te maken. hoop dat dat geen toeval is :)

[ Voor 9% gewijzigd door Shamalamadindon op 17-12-2010 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:34

Bestla

Kvinne

Ha allen,
ik geef al een tijd commentaar op de blog van Notion Ink over de Adam.
Woensdag moest ik in eens een nieuw account aanmaken bij Wordpress. Netjes gedaan.
Maar sindsdien worden al mijn comments in 'awaiting moderation' gezet.

Wat doe ik daaraan?
Iemand een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Bestla schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:53:
Ha allen,
ik geef al een tijd commentaar op de blog van Notion Ink over de Adam.
Woensdag moest ik in eens een nieuw account aanmaken bij Wordpress. Netjes gedaan.
Maar sindsdien worden al mijn comments in 'awaiting moderation' gezet.

Wat doe ik daaraan?
Iemand een goed idee?
Wat dacht je van afwachten? :) Er is blijkbaar een mod'je bezig die alles eerst checkt.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Berichten van 3 dagen terug staan nog in moderation. Te gek voor woorden.
Gek he, dat het er minder druk is de laatste dagen?
Moderator bij NI of bij Wordpress, denk je?

Al mijn geduld gaat in het wachten op (nieuws over) Adam zitten, heb niks meer over voor deze grappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

ANTWOORD gevonden:
display name was niet gelijk aan eerder comments, van voor het nieuwe account.
Natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Eh, wat Notion Ink met zijn weblog doet is niet echt iets wat in dit topic thuishoort. Aub ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Ik ben erg benieuwd naar wat we morgen te zien krijgen. Hopelijk krijgt iedereen daarmee de antwoorden welke ze benodigen, en komt er meteen een nieuwe ronde pre-orders zodat mensen met alleen een Mastercard toch nog te kans krijgen om een pre-order te plaatsen. Hoewel dat waarschijnlijk meer dromen is dan werkelijkheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Quindor schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:12:
Ik ben erg benieuwd naar wat we morgen te zien krijgen. Hopelijk krijgt iedereen daarmee de antwoorden welke ze benodigen, en komt er meteen een nieuwe ronde pre-orders zodat mensen met alleen een Mastercard toch nog te kans krijgen om een pre-order te plaatsen. Hoewel dat waarschijnlijk meer dromen is dan werkelijkheid. ;)
In een interview dat gisteren op één of andere Indische site verscheen geeft hij aan dat binnen enkele weken nog een pre-order ronde plaats zal vinden, en volgens mij heeft hij eerder gezegd dat ze nog een paar weken moesten wachten voordat mastercard zou werken? Dus je droom kan zkr nog wel werkelijkheid worden ;) (mastercard dan, morgen pre-orderen zie ik niet gebeuren)

Ben ook heel benieuwd wat voor beeldmateriaal er morgen beschikbaar komt! :P

[ Voor 7% gewijzigd door luappul op 17-12-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
Op androidpolice staat ondertussen ook een mooi interview met wat nuttige informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:11:
Eh, wat Notion Ink met zijn weblog doet is niet echt iets wat in dit topic thuishoort. Aub ontopic :)
Dat ben ik niet met je eens. Het blog van NotionInk is een integraal onderdeel van de hype die adam heet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:04:
[...]
Dat ben ik niet met je eens. Het blog van NotionInk is een integraal onderdeel van de hype die adam heet. :)
Discussies over het commentmoderatiesysteem van Wordpress horen hier ABSOLUUT niet thuis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-10 10:37
Het is 18 december, 10:40 lokale tijd. In Inda is het 5 uur later, dus 15:40.
Maar nog steeds geen nieuwe info over de Adam....

* wacht ongeduldig op video en foto's *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
haha geduld, hij komt vast wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Weet je wanneer ik me echt helemaal scheef lach? Als het een pre-rendered video blijkt te zijn.

Dat is dan wel meer van triestheid dan van blijdschap, maar ja. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageNL
Het kan toch niet zo zijn dat ze bij NI nu aan het overwerken zijn om het filmpje waar ze ondertussen al een week de tijd voor hebben gehad af te maken? :S Het is daar nu ongeveer 21:00 uur toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:36
SavageNL schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:18:
Het kan toch niet zo zijn dat ze bij NI nu aan het overwerken zijn om het filmpje waar ze ondertussen al een week de tijd voor hebben gehad af te maken? :S Het is daar nu ongeveer 21:00 uur toch?
Ik begin het ook wel een beetje vreemd te vinden ja. Zelfs hier gaat de dag al snel voorbij :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Zoals op het blog te vinden is, Rohan plaatst altijd het nieuws laat. Dus don't worry.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Let op:
Replies over verzendingen, leveringen en al het andere dat niet met de technische aspecten van de tablet te maken heeft hoort hier niet thuis. Hiervoor kunnen aparte topics geopend worden.