Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/notionink/header.png
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/notionink/introductie.png
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/notionink/adam.jpg De Adam is een nieuwe tabletcomputer van het piepjonge Indiase bedrijf Notion Ink. Deze onderscheidt zich van andere tabletcomputers door zijn sterke specs en verschillende unieke features, waaronder een pixelQI scherm, tegra2 processor, 1080p output over HDMI en een sterk aangepaste android 2.2 versie. Met de geplande specs zou de Adam daarmee de meest veelzijdige en krachtige tablet moeten worden die momenteel verkrijgbaar is. Samen met de aangepast androidversie zullen er verscheidene Adam-specifieke applicaties uitkomen die optimaal gebruik maken van de features van dit apparaat. Hiervoor is het "Genesis" platform in leven geroepen dat Adam-ontwikkelaars financieel kan belonen, alsook zullen zij vroeger toegang krijgen tot de SDK en hardware.
De aankondiging van de Adam gebeurde halverwege 2009 en door de lange ontwikkeltijd heeft deze door velen de stempel "vaporware" gekregen. De ontwikkeling nadert echter zijn einde en als alles goed gaat zou hij nog voor het einde van 2010 op de markt moeten komen.
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/notionink/specificaties.png
PixelQI scherm
Een van de meest opvallende features is dat de Adam (optioneel) geleverd wordt met een PixelQI scherm en het zal daarmee het eerste commercieel verkrijgbare apparaat zijn met dit type scherm.

Wat dit scherm zo bijzonder maakt is dat je de backlight kan uitschakelen. Daarmee komt het scherm in een e-paper achtige mode die prima leesbaar is in zonlicht terwijl het energieverbruik drastisch naar beneden gaat en het geheel een stuk vriendelijker voor je ogen is omdat je niet meer naar een lamp zit te staren. Daardoor is de Adam ook een perfecte e-reader, zonder de nadelen die andere tabletcomputers als e-reader hebben.
Nvidia Tegra2
De inmiddels veelbesproken Tegra2 chip zal gebruikt worden om de Adam aan te sturen. Dit is een dualcore ARM processor die in staat is om live 1080p beelden te coderen/decoderen en 3D rendering te doen zonder dat het energieverbruik stijgt. Hierdoor gaat de batterij van de adam Adam even lang mee wanneer je een 3D games speelt als wanneer je een boek leest. De GUI van de Adam zal ook volledig geaccelereerd zijn door deze chip waardoor je een uiterst vloeiende ervaring zou moeten krijgen. Hardwarematige acceleratie van Flash zorgt ervoor dat zelfs de meest veeleisende Flash-applicaties (facebook games, HD video) vlot draaien binnen de android browser.

Andere hardware
Alle specificaties op een rijtje:
  • CPU/GPU: 1 GHz Nvidia Tegra 2 Dual-Core Arm Cortex-A9 Mpcore Processor
  • Ram: DDRII 667 MHz 1GB
  • Storage: 16 GB/32 GB eMMC, MicroSD card slot, SIM card slot
  • Screen: 1024 × 600, 10.1 in (260 mm) (iets groter dan de iPad)
  • 2x[8] USB 2.0 ports, 1x Mini USB port, 1x HDMI port (1080p)
  • Ingebouwde 185 graden roteerbare camera voor foto + video (tot 3.2 MP)
  • Built-in stereo speakers
  • Built-in microphone and 3.5-mm headphone/microphone jack
  • GPS, 802.11 b/g/n WLAN, 3G (HSPA/GSM), Bluetooth 2.1
  • Back side trackpad
  • 3-cell verwijderbare, herlaadbare batterij
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/notionink/software.png
Adam draait op Android 2.2 (met een beloofde upgrade naar 2.3) met een sterk aangepaste GUI.
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/notionink/panels.png
Door middel van het ontwikkelde panelsysteem wordt het mogelijk om meerdere applicaties tegelijk op je scherm actief te hebben. Indien de app speciaal voor Adam ontwikkeld is kunnen deze panels zelfs met elkaar interacteren (bijvoorbeeld drag/drop van bestanden tussen twee filebrowsers). Er komt ook Adam specifieke software die de schermruimte ten volle zal benutten. Alle huidige android applicaties zullen compatibel zijn met de Adam, doch de volgende Adam-specifieke software zal alvast ook beschikbaar zijn:
  • Een eigen ebook client
  • Webkit browser
  • Touchscreen paintprogramma (details onbekend)
  • Longbox electronic comic reader
  • Email client (Mail’d)
  • GPS Navigatiesoftware
  • Photo Editor
  • File Browser (Sniffer)
Afbeeldingslocatie: http://boe2.be/pictures/notionink/browser_thumb.jpg Dankzij het de Tegra2 processor en pixelQI scherm gaat bij de batterij van de Adam opvallend lang mee: Onder normaal gebruik wordt de levensduur op 16 uur geschat, doch wanneer je alles belast verlaagt dit naar een geschatte 6 uur: Meer dan lang genoeg om die treinrit te overbruggen dus.
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/notionink/verkoop.png
Verkoopsmogelijkheden: Via notionink.com is de Adam te preorderen. Ook zullen er hoogstwaarschijnlijk verschillende partners de Adam verkopen na de officiele release.

Prijzen: Dit zijn de huidige prijzen in dollar:
  • LCD with Wi-Fi only ($375.33),
  • LCD with Wi-Fi and 3G ($425.33),
  • PixelQi with Wi-Fi only ($499.45),
  • PixelQi with 3G and Wi-Fi ($549.99).
Afbeeldingslocatie: http://boe2.be/pictures/notionink/media.png
Volgende videos zijn door Notion Ink zelf gereleased naar aanloop van de release van het apparaat zelf:

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 30-12-2010 10:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Oef, eindelijk een volwaardige TS voor de Adam. Dingen die ontbreken (want die zijn er ongetwijfeld) mag je me zeker laten weten. Wil je mede-auteur worden, laat het dan ook weten ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
Mooie OP. Netjes.

Dit wordt waarschijnlijk mijn tablet. wilde eerst een goedkope android tablet halen, maar die zijn van slechte kwaliteit, toen wilde ik een ipad kopen alleen die vind ik te duur . Nu maar wachten op de Adam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202651

Doe mij deze maar ipv van een ipad, grootste pluspunt? Geen Steve.
En PixelQI en uitbreidbaar geheugen, imo gewoon betere specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:18

Mystikal

It never hurts to help!

Mooie OP. Vandaag pas deze Tablet opgemerkt. Ziet er goed uit! Ik ga dit topic zeker volgen...

En nog een linkje:

http://www.linkedin.com/company/473388

Nieuwe info wellicht?

Small update:

* Genesis is up and Running!
* GPS Navigation Software entered beta and it speaks 43 languages!
* Look at the self exploratory image on left
* Email client (Mail’d) (we will talk more about it in a while) enters beta
* Paint + Photo Editor enters beta (along with 5 more softwares

[ Voor 76% gewijzigd door Mystikal op 22-11-2010 22:53 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Mooie OP zeg, ik zou er hebberig van worden! :9~
Die (richt)prijzen zijn voor de 16GB neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-05 16:38

Foamy

Fulltime prutser

Hulde Boeboe ... Eindelijk een TS (en hopelijk een lang topic) dat de Adam waardig is :)

Kan echt niet wachten totdat deze leverbaar word. Hopelijk komt er snel meer informatie over de daadwerkelijke release-date (in plaats van "december of januari") :)

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:18

Nakebod

Nope.

Een mooi topic voor een mooi apparaat :)

Ik blijf nu alleen, zoals meerdere mensen, toch wel met de vraag zitten wat er nu met de Market gedaan wordt. Sommige zeggen dat er geen Market op zit, sommige zeggen dat NI heeft bevestigd van wel.. maar ik heb er (nog) geen bron van gezien.
Zonder Market heb je ook geen verkeerd apparaat, maar met maakt het toch net af imho...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373923

Word het tegenwoordig een standaard ding om steeds geen releasedatum te geven van een tablet.
Ik bedoel kijk naar de nieuwe Archos line van tablets, Blackberry Playbook en nu deze weer waar slaat dat toch op?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ok beste mensen er is weer een emailtje naar Notion Ink de deur uit gegaan met de volgende vragen.

-Android Market
-Prijzen 16GB/32GB
-Met hoeveel kunnen we de opslag uitbreiden via MicroSD

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-05 23:22
Wat een mooi apparaat. Als ik die prijzen en specs zo zie zou het best eens het ideale vakantie maatje kunnen worden. Ik ben benieuwd en ga dit even volgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:55

TheVMaster

Moderator WOS
Erg nette TS enneh.... :) dit wordt m'n eerste tablet :+ Enneh...natuurlijk ook eentje voor m'n vrouw (die leest mee O-) )...

[ Voor 33% gewijzigd door TheVMaster op 23-11-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:03

13art

Moderator Mobile
Zeker netjes!!!
Misschien dat deze tablet dan een vervanger wordt van mn laptop en dat ipv een laptop ik dan een pc ga aanschaffen die gewoon een vaste plek in het huis kan krijgen....

Lang leve mobiliteit!

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Nieuwe website & geupdate specs!

http://www.notionink.com
http://www.notionink.com/techspecs.php

(zo te zien hebben ze de 16GB & 32GB versies laten vallen)

En als iemand toevallig een winkel heeft,
"You want to distribute Notion Ink products in your region: relations at notionink dot com"

[ Voor 52% gewijzigd door Shamalamadindon op 23-11-2010 08:32 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:08
Goed bezig BoeBoe! Begin wel wat ongeduldig te worden. Veel aankondigingen voor diverse tablets, maar weinig verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Wel jammer van de opslag, als je opeens 50 euro uit moet gaan geven voor een sd kaartje word het al weer flink duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:04
hele nette OP!

verwachting is overigens (ik doe mijn best niet te enthousiast te worden en dit ook daadwerkelijk voor waarheid aan te nemen) dat de teller rechts bovenin beeld op notionink.com de countdown is voor de launch (pre-order launch?). Gisteren schijnt deze op 10001 gestaan te hebben, staat nu op 10000 wat in zou houden dat er 'iets' staat te gebeuren op 8/9 december.. mijn bron hiervoor is enkel de comments op de blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-05 13:58
Mm idd zo te zien komt er alleen een 8Gb uit. Jammer voor sommige mensen. Wat mij betreft: Ideaal! Ik heb totaal geen behoefte aan 16 32 of 64 gb keuze. Ik wil zelf kunnen kiezen. Ik haal er in de loop der tijd gewoon een stuk of wat kaartjes bij en ik ben klaar. Bij aanschaf van de ADAm komt er een 8 gb class 6 kaartje bij en later misschien wel een 64gb ofzo.

Bekijk het vanaf een positieve kant: als je 16 gb toch te weinig vind kun je makkelijk upgraden naar 64... Zonder een nieuwe adam te hoeven kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Tijd om in de code te duiken xD

edit: grrr geen comments of id's in de code die aangeven waar die 10000 voor staat, zijn zelfs zo geniepig geweest om de opmaak voor de 10000 rechtstreeks in de div tag te pleuren in plaats van een id te gebruiken.

[ Voor 77% gewijzigd door Shamalamadindon op 23-11-2010 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Een paar uur nadat ik de TS opzet, zet Rohan een compleet nieuwe site op, typisch 8)7
Vanavond dus de TS eens grondig updaten.

@Leo: het is een php site, wat had je verwacht? :p

[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 23-11-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ik denk dat er wel degelijk 16gb versies komen

er staat namelijk "8+ GB Flash"

dat plus teken zegt volgens mij "8gb en groter"

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Was al bekend dat de nieuwe site eraan kwam :P
(At the end of this video you will see notionink.in, but its not up (shows the older version till now). Will be releasing the new one in 48 hours)
Mysterieuze specificatie: Bonus mystery feature ;)
Zie niets meer over de trackpad staan in de specs, dus die hebben ze laten vervallen.. of het is de bonus :P

[ Voor 28% gewijzigd door Nakebod op 23-11-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 12-05 14:45
Zou voor mij ook zomaar mijn eerste tablet kunnen worden, volg hem al een tijdje en ben heel nieuwsgierig naar het eindproduct! Over de release datum, in een interview op http://blog.extremetechar...ounder-ceo-at-notion-ink/ meldt Rohan:

[ Q ] : The release dates are dependent on FCC , So when is it hitting for FCC ?

Rohan : We are expecting to get FCC in the early 20s of December. Accordingly we will start shipping.

pre-order zou misschien wel eerder kunnen zijn, maar dit valt toch later dan ik had gehoopt.... (en wat ik me afvraag, FCC is amerikaans: is er ook een amerikaanse tegenhanger hiervan waaraan moet worden voldaan voordat naar NL kan worden geshipt? Is dit het CE-keurmerk, en wordt hier ook ergens iets over vermeld?

Zou zonde zijn als Europa langer moet wachten, maar als ik elke keer over dat FCC lees lijkt het alsof dat het enige is waar het van afhangt?

(en bij het FCC lekken toch altijd specs/foto's etc. uit? ben benieuwd of we voor de release al die "Bonus mystery feature" te weten komen! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-02 22:24
Mooie TS Boeboe.

Daarnaast: Is het niet te kort door de bocht om te concluderen dat er alleen een 8gb versie komt op basis van de tech-specs? Want als ik die redenatie doorzet komt er ook alleen een met een PixelQI scherm, en we weten al dat dat niet zo is (er komt er ook 1 met een LCD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Ok maar dat zou weer betekenen dat er een 8GB, 16GB en 32GB versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Nakebod schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:31:
Was al bekend dat de nieuwe site eraan kwam :P

[...]

Mysterieuze specificatie: Bonus mystery feature ;)
Zie niets meer over de trackpad staan in de specs, dus die hebben ze laten vervallen.. of het is de bonus :P
De bonus sensor waar zo geheimzinnig over wordt gedaan is niet het trackpad. Ik denk eerder iets van een beeld stabilisator voor de camera. Maar ook dat is eigenlijk meer mijn eigen hoop...

Wat ik overigens nergens kan vinden is of de camera 720p opnamen kan maken. Is een 3.2 mp camera wel voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:45
Prachtige TS, Boeboe! Hulde! _/-\o_

Kan echt niet wachten tot ik mijn Adam eindelijk in mijn handen heb! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-05 22:42

painkill

Pain(k)(ill)

Eerst de prijzen maar afwachten.
Ik verwacht geen 1:1 omzetting, zeker niet aangezien alles in india gedaan word. Productie zal wel in china zijn.
Dus shippen vanuit Amerika is er niet bij. Maarja, dat heb ik wel vaker gedacht.. Vooral Apple kan maar geen normale prijzen rekenen in euro's..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
shakedown schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:52:
[...]

De bonus sensor waar zo geheimzinnig over wordt gedaan is niet het trackpad. Ik denk eerder iets van een beeld stabilisator voor de camera. Maar ook dat is eigenlijk meer mijn eigen hoop...

Wat ik overigens nergens kan vinden is of de camera 720p opnamen kan maken. Is een 3.2 mp camera wel voldoende?
1080p is net iets meer dan 2 MP. Deze camera zou daar dus geen problemen mee moeten hebben. De echte vraag is of de sensor snel genoeg is om vlot film te schieten op die resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
Mooie startpost.

Ze zullen wel nog in de Benelux reclame moeten maken, want buiten tweakers heeft niemand van deze tablet gehoord. Enkel de iPad en Samsung Galaxy Tab zijn bekend. Zelfs hardware.info kent de Adam niet |:(

@Leo1010
die nieuwsberichten in het Engels bij hen is extern nieuws, is niet van HWI zelf
Had bij hun HWI TV van afgelopen vrijdag (over de Samsung Galaxy Tab) een reactie gezet dat ze eens naar de Adam moeten kijken.

[ Voor 33% gewijzigd door abusimbal op 23-11-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Wat betreft reclame kunnen wij natuurlijk ook meehelpen, emailtjes naar hardware.info, webwereld, etc

Als iedereen dan ook nog even bij de Mediamarkt constant gaat vragen of ze de Notion Ink Adam gaan leveren :)

Edit:
Hardware.info heeft er trouwens wel wat artikeltjes op de engelse versie staan.

[ Voor 17% gewijzigd door Shamalamadindon op 23-11-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Wat misschien de grootste verrassing nu is, is de aanwezigheid van 1GB SLC... :*)
Memory+Storage

* 1GB DDR2 RAM
* 1GB SLC
* 8+ GB Flash
* Micro-SD Card support
Ik schat dat die gebruikt gaat worden voor OS.... dat wordt smullen qua opstarttijden... :9 :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Als dat klopt... :9~

Zou voor een hoop mensen wel eens het verschil kunnen maken tussen de Adam of een andere tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Laatst online: 19-04 14:34
shakedown schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:52:
[...]

1080p is ongeveer 2 megapixel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Maarrrr dat een camera 3.2mp is wil nog niet betekenen dat ie ook fatsoenlijk 3.2mp op kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Leo1010 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:16:
Maarrrr dat een camera 3.2mp is wil nog niet betekenen dat ie ook fatsoenlijk 3.2mp op kan nemen.
mee eens. Ik heb liever een 3.2 mp camera met groot oppervlakte dan een 12 mp met een klein oppervlakte. Laten we het hopen dat NI hier de juiste keus heeft gemaakt. Een digicam 3.2 mp sensor is geweldig!!! Uiteraard met een mooi stukje glas als lens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-04 10:47
Kan niet wachten tot hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Ben benieuwd of die terzijne tijd goed leverbaar gaat worden in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 202651 schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:35:
Doe mij deze maar ipv van een ipad, grootste pluspunt? Geen Steve.
En PixelQI en uitbreidbaar geheugen, imo gewoon betere specs
Staar je niet blind op hardware specs. Een bloedgeile computer is niks zonder goeie software. Toshiba heeft in ieder geval al een ramp op de markt gezet (lees daar ook even de reacties):

http://www.stylecowboys.nl/Computer/1492/p7

Het is te hopen dat Notion Ink het beter aanpakt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Dat van Toshiba heeft ook al op de frontpage gestaan nieuws: Britse retailketen stopt met verkoop Toshiba Folio 100-tablet - update

Enkel de Samsung Galaxy Tab en de ARCHOS 101 internet tablet zijn 2 Android tablets die zeer goed verkopen, de Archos is trouwens uitverkocht (349euro)
http://www.absolutelyandr...-amazon-quickly-sold-out/

Maar deze Adam is volgens mij toch de beste, ook de prijs is goed. Zou wel graag meerdere Tegra2 modellen eens langs elkaar getest zien.

EDIT @Khildi
Het is niet de schermdiagonaal, maar de resolutie die bepalend is.

[ Voor 6% gewijzigd door abusimbal op 23-11-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Er komen wel meerdere 10" android Tabs met Tegra chip aan. Bijvoorbeeld de PoV Mobii Hoe meer 10" systemen er komen,. hoe meer applicaties er beschikbaar komen voor 10" Tablets. Het zou leuk zijn als er een algemene Android 10" appstore komt en dat je niet alleen afhankelijk bent van de maker van de hardware. Een soort van repository voor 10"Tablets zeg maar. Leuk als je de repo van de bouwer toegevoegd wordt, maar nog leuker als je algemene repo's kan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Mooie OP! Heb ook al een tijdje de Adam gevolgd. In de tussentijd heb ik alvast een archos aangeschaft, maar ik denk dat de adam zeker weten een goede opvolger wordt!
De tablet markt gaat in 2011 denk ik enorm groeien. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Geheime sensor nog eens extra bevestigd,
<!-- For any sneaky fellows looking through the code, heres a tidbit for you, theres a very awesome hidden sensor we're gonna be revealing soon :D -->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:02
Over de counter op de website bestaan nu goede vermoedens namelijk:
Our tipster, Johh, first noticed this text on the site the day it went live, and it has decreased by exactly one number every day since (on Monday, it was 10001; yesterday, it was 10000, and today, it is 01111). A novice user might stop there and continue with his or her life, but Josh Cooter, always hungry for more, soon came to realize that "10001" is binary for "17." When it decreased on Tuesday to "10000," or "16," and today again, to "01111," aka "15," it became clear that something Adam-related would be going down on December 9th, which is exactly 17 days from Monday, 16 days from Tuesday, and 15 days from today.

I don’t want to get anyone’s hopes up, but this lines up very nicely with the promised December timeline, and you bet I am going to pencil December 9th right into my calendar.

[ Voor 16% gewijzigd door Koen87 op 24-11-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-04 10:47
Zeer benieuwd. Zou nog leuk kerstkado zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Je kan zeggen wat je wil, maar door dit soort 'verborgen' dingen op de site en mysterious features weet NotionInk de spanning wel op te bouwen. Menig groot en gevestigd bedrijf kan hier nog wat van leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144867

Leo1010 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:36:
[...]
<!-- For any sneaky fellows looking through the code, heres a tidbit for you, theres a very awesome hidden sensor we're gonna be revealing soon :D -->
Combineer met:
Koen87 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:06:
[...]
it became clear that something Adam-related would be going down on December 9th
[...]
Ik zou er nog maar niet te hard vanuit dat het ding over twee weken al uitgeleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Anoniem: 144867 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:50:
[...]

Combineer met:

[...]

Ik zou er nog maar niet te hard vanuit dat het ding over twee weken al uitgeleverd gaat worden.
Dat wordt er ook niet gezegt, het vermoeden bestaat namelijk dat er wat gaat gebeuren.
Ze zeggen namelijk dat:
it became clear that something Adam-related would be going down on December 9th, which is exactly 17 days from Monday, 16 days from Tuesday, and 15 days from today.
daarnaast een niet veelzeggende tweet
Afbeeldingslocatie: http://www.androidpolice.com/wp-content/uploads/2010/11/image_thumb397.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Dat het een counter was, was vanaf dag 1 al duidelijk. Sommige mensen maken er echt meer toneel rond dan nodig is ;).

Wat we eigenlijk het meest nodighebben is video met een demonstratie van de nieuwe GUI (waarschijnlijk gewoon een alternatieve launcher) want daarvan hebben we buiten wat renders nog maar akelig weinig gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Iemand anders ook opgevallen dat wij de enige lijken te zijn die iets van de prijs weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Nu online
Leo1010 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:02:
Iemand anders ook opgevallen dat wij de enige lijken te zijn die iets van de prijs weten :)
Hoe kom je daarbij? Op bijvoorbeeld Slashgear en het NI blog staan de prijzen ook al een aantal maanden....
Verschillende sites hebben volgens mij al enige tijd geleden hetzelfde bericht ontvangen:

Greetings from Notion Ink!

We really appreciate your concern. We would like to inform you that, Adam will be launched in November 2010. It will be available for purchase in the U.S by December 2010 and in other countries by January 2011. You can purchase it online.

The cost of Adam will range from 399 USD to 499 USD depending on the variant you want to buy. There are four variants:
1. LCD with Wi-Fi only ($399),
2. LCD with Wi-Fi and 3G ($449),
3. PQ with Wi-Fi only ($449),
4. PQ with 3G and Wi-Fi ($498).

All have multi-touch facility. We would also suggest you go through our blog notionink.wordpress.com and website notionink.in for all the details which are in the public domain. If you have any specific question we would be happy to reply.

Warm Regards
Notion Ink Design Labs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Hmm slashgear kijk ik eerlijk gezegd nooit op en die blogpost heb ik denk ik compleet over het hoofd gezien.

Maar er zijn nog steeds een hoop websites die het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik denk dat op 9 december de pre-order store open gaat. Wat denken jullie? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Laatst online: 18-05 22:45
Leo1010 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:36:
Geheime sensor nog eens extra bevestigd,

[...]
Ging dat niet de infrarood uitgabng worden waardoor je hem kon vervangen met de logitech afstandsbedieningen ?

Zou ik weet niet hoe cool zijn, kan je hem voor ongeveer alles gebruiken.

Zit dit er nog in ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:17
Onder de counter op notionink.in staat sinds vandaag(?) nog wat anders: -D5720A80 met een link naar de tech specs... Zoekopdracht met Google levert niks op... :( Ze houden wel de spanning er graag in...

[ Voor 8% gewijzigd door Rommel op 24-11-2010 13:38 ]

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Rommel schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:36:
Onder de counter op notionink.in staat sinds vandaag(?) nog wat anders: -D5720A80 met een link naar de tech specs... Zoekopdracht met Google levert niks op... :( Ze houden wel de spanning er graag in...
Counter onthulling Mystery Feature? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:14

Koppensneller

winterrrrrr

Even dat hex-getal naar binair omgezet:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
D: 1101
5: 0101
7: 0111
2: 0010
0: 0000
A: 1010
8: 1000

Elk bitje staat in die reeks precies drie keer op 1. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
*edit* stomme fouten van mezelf, negeer

[ Voor 96% gewijzigd door boe2 op 24-11-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Met dank aan khoaaohk van Notion Addicts,

Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/8182/notioninkfcc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Dat betekent dat de FCC-keuring rond is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Geen idee, ze zijn er bij notion addicts zo te zien ook nog niet helemaal uit.

En ideetje van dchampa01 van notion addicts,
D5720A80 in Hex = 41 Days in milliseconds, which would be Jan 4th! Official release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-04 21:51
KoppenSneller schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:27:
Dat betekent dat de FCC-keuring rond is?
Nee, dat hij bij de FCC ligt voor keuring, volgens mij. Ik neem aan dat het wel groots aangekondigd zou zijn mocht de keuring al rond zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Gaat lekker vandaag!

Afbeeldingslocatie: http://img256.imageshack.us/img256/750/notioncode.png

edit:
hahaaa de tweet is weer verdwenen!

en WTF! http://img502.imageshack....96/watishieraandehand.png

[ Voor 41% gewijzigd door Shamalamadindon op 24-11-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
grappig: Als je op www.notionink.in kijkt en dan op het nummer klikt (specs) rechter muis knop pagina bron bekijken

Stukje naar beneden scrollen:

Op de weblog gaf rohan nog een tip:

No CG stuff guys! Focus on the number!
Hint:
Few came dangerously close,
to change the fundamentals of light,
but few realized the power of the same,
and now it even works at night!
;)

toch een goede manier om een kleine hype te creeren... zal me benieuwen wat ie dit weekeinde als teaser gaat geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
shakedown schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:18:
Stukje naar beneden scrollen:

je bent nog maar de duizendste persoon ofzo die dat vermeldt :p

Anyway, eens zien of die code morgen ook verandert ofzo. Dat van 41 dagen lijkt me onwaarschijnlijk. Heb zelf ook de berekening gedaan en het is totaal geen rond getal (aardig wat cijfers na de comma), dus lijkt me niet dat het bewust gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Boeboe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:11:
[...]

je bent nog maar de duizendste persoon ofzo die dat vermeldt :p

Anyway, eens zien of die code morgen ook verandert ofzo. Dat van 41 dagen lijkt me onwaarschijnlijk. Heb zelf ook de berekening gedaan en het is totaal geen rond getal (aardig wat cijfers na de comma), dus lijkt me niet dat het bewust gedaan is.
owh stom. dat er een sensor was dat wel maar dat deze zin in de pagina brom stond niet geien...

het onderste nummer is geen aftellend nummer. dus geen tijd. als het seconden of microseconden aangeeft had het al moeten zijn veranderd.

nee uit de weblog haal ik eruit dat het of, om een bewegings sensor gaat, of om een nacht camera/hulpmiddel voor de gewone camera, of object herkenning, of een 3d sensor voor beeld herkenning a la kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Voor de geinteresseerden: Dit is al een heel oud filmpje, maar geeft een mooie demonstratie van het PixelQI scherm op de adam :)

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Wat wel opvalt in die video, het (zon)licht weerkaatst echt als een spiegel, zit je zometeen jezelf te verblinden :+

Wat ook opvalt, die video is dus in maart geplaatst, en er wordt gesproken over "final hardware". Dus toen was hij al redelijk klaar voor release, in juni. Dus waarom hij er nu ~8 maanden later nog niet is is dan wel wat vreemd imho. Of is de hardware stiekem toch geupdate met nieuwere/betere specs :?

• abusimbal
Zag in dat filmpje hierboven die back trackpad, lijkt mijn handig, had hem persoonlijk wel liever aan de rechterkant.

Wat duurt wachten toch lang :(

• 13art

13art

Moderator Mobile
Erg grappig die hint, met name de laatste twee zinnen:
but few realized the power of the same,
and now it even works at night!

Kan dit niet duiden op de achtergrond verlichting die uitgezet kan worden. Maar dat er ook een lichtsensor oid in zit, waardoor je nu ook 's nachts de tablet kan gebruiken, en dat de backlight dan maar minimaal brandt zodat je toch heel lang met de accu kan doen???

• boe2
  • Niet online
Dat was ook een van de redenen dat ik dat filmpje postte: De hardware was toen idd al vrij final en hij vermeldt daar ook even een lichtsensor. De trackpad is daar trouwens ook gedemonstreerd en vervangt blijkelijk de trackball op android telefoons :)

• Haay
Nakebod schreef op donderdag 25 november 2010 @ 00:00:
Wat wel opvalt in die video, het (zon)licht weerkaatst echt als een spiegel, zit je zometeen jezelf te verblinden :+
Rohan heeft in de laatste weekend special uitgebreid uitgelegd over hun keuze voor de glasplaat, dat ze dus liever geen gladde glasplaat hebben maar een matte glasplaat, maar dat dit weer consequenties heeft voor krasgevoeligheid, en ook voor lichtbreking van de pixels waardoor er met groen wat kleurverschuiving is. En dat ze hiervoor dus diverse testen en samples geprobeerd hebben tot ze de juiste versie gevonden hebben.

In de release-versie van de adam heb je dus geen last van weerkaatsend zonlicht zoals in die oude video.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Kortom tijd voor een nieuwe video :-p

Anoniem: 238498

En nu maar hopen dat met de pre order de servers het houden... als het even meezit kan die zo onder de boom op 1e kerstdag :-)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:07

MaDLiVe

.-Observer-.

1ste kerstdag lijkt me wat optimistisch. Maar dit gaat mijn tablet worden, wat een innovatief ding zeg!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Anoniem: 345029

KoppenSneller schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:01:
Even dat hex-getal naar binair omgezet:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
D: 1101
5: 0101
7: 0111
2: 0010
A: 1010
8: 1000

Elk bitje staat in die reeks precies drie keer op 1. B)
Vandaag staat ie op 1110. Kan ook niet wachten tot deze te koop is. Wordt waarschijnlijk wel Januari. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

+1 voor degene die hem in de Pricewatch heeft gezet en dat aan dit topic heeft gekoppeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:41

MicroWhale

The problem is choice

Anoniem: 345029 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:08:
[...]

Vandaag staat ie op 1110. Kan ook niet wachten tot deze te koop is. Wordt waarschijnlijk wel Januari. :/
Als hij elke week 1 bitje verschuift, betekent dat 15 weken en dus begin maart.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 12-05 14:45
Toch leuk dat er al iemand in de pricewatch aangeeft dat ie de pixelqi versie zonder 3G heeft! Als ik het zou geloven zou ik jaloers zijn ;)
Wel erg leuk om te zien hoe erg dit tablet vooral in de laatste weken begint te leven, op het blog schieten het aantal reacties echt door het dak, niet normaal... Is er ergens iets vermeld over de productiecapaciteit van Notion Ink? Het is denk erg moeilijk in te schatten voor hun hoe groot de vraag zal zijn, en als productiecapaciteit achterblijft bij vraag zitten we natuurlijk allemaal met het probleem dat als hij eindelijk uitkomt, hij met geen mogelijkheid te bemachtigen is.... (ala HTC Desire HD in de eerste weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-02 22:24
luappul schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:08:
Toch leuk dat er al iemand in de pricewatch aangeeft dat ie de pixelqi versie zonder 3G heeft! Als ik het zou geloven zou ik jaloers zijn ;)
Kan het niet zo'n Genesis-systeem zijn voor devs? Of zijn die nog niet uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
luappul schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:08:
Wel erg leuk om te zien hoe erg dit tablet vooral in de laatste weken begint te leven, op het blog schieten het aantal reacties echt door het dak, niet normaal... Is er ergens iets vermeld over de productiecapaciteit van Notion Ink? Het is denk erg moeilijk in te schatten voor hun hoe groot de vraag zal zijn, en als productiecapaciteit achterblijft bij vraag zitten we natuurlijk allemaal met het probleem dat als hij eindelijk uitkomt, hij met geen mogelijkheid te bemachtigen is.... (ala HTC Desire HD in de eerste weken)
Ja, Rohan Shravan heeft in een eerder blog aangegeven dat zodra de rode productieknop ingedrukt wordt (wanneer FCC en CE approvals rond zijn) dan kunnen ze 100.000 exemplaren per maand produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:19
de_jabberwock schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:35:
[...]

Kan het niet zo'n Genesis-systeem zijn voor devs? Of zijn die nog niet uitgeleverd?
Die zijn helaas nog niet uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345029

MrWilliams schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:46:
[...]

Als hij elke week 1 bitje verschuift, betekent dat 15 weken en dus begin maart.
Ja, maar hij verschuift elke dag dus 10 December. Zal wel de officiële aankondiging zijn wat al eerder is gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 10:49
Zie dit ding pas sinds de nominaties voor de gouden steeksleutel er zijn. Dit ziet er allemaal wel verdomde veelbelovend uit zeg! Het lijkt eigenlijk allemaal te mooi om waar te zijn!

De prijs is eigenlijk best laag voor een product met zulke specs! Zelfs incl. Pixel QI scherm goedkoper dan een ipad! Hopelijk blijkt dit product zich ook daadwerkelijk te kunnen bewijzen zodra hij op de markt verschijnt.

Er zijn nu eigenlijk voornamelijk promo filmpjes van de makers van het product zelf te vinden en het is dus even wachten op goede reviews zodra het op de markt is.

Was eerst van plan een Archos 101 te kopen, maar dit product lijkt mij vele malen handiger/beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Weer een nieuw vermoeden over de 2de code & secret sensor.
On the code, D5720A80 is 3581020800 in decimal, which is the UNIX timestamp of June 24, 2083. Looking around, a guy has come up with timestamp 0 and subtract out the July 10, 1856 at 0:00, which is the date of birth of Nikola Tesla. This is rumored there that the "secret feature" will be the induction charger ...
Draadloos opladen zou wel mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dat is ehm, wel heel erg ver gezocht.

En daarbij, de eerste connector hier lijkt wel heel veel op een oplaadpunt. http://notionink.files.wo...0/11/for-blog-9.jpg?w=680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Nakebod schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:00:
Dat is ehm, wel heel erg ver gezocht.

En daarbij, de eerste connector hier lijkt wel heel veel op een oplaadpunt. http://notionink.files.wo...0/11/for-blog-9.jpg?w=680
Idd, symbool van gelijkspanningstroom, dus die gaat waarschijnlijk niet op :+
Ik had et draadloos opladen toch niet echt nuttig gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144867

Leo1010 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:53:
Weer een nieuw vermoeden over de 2de code & secret sensor.

[...]

Draadloos opladen zou wel mooi zijn!
Haha, zeer creatief. Ik ben benieuwd wat de oplossing is.
Er staat ook een minteken bij, dat zal vast ook zo zijn betekenis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:19
En er is terug een weekend special (Part X).

Het wordt toch stilaan eens tijd voor concrete afbeeldingen en demo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:51
zezke schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:43:
En er is terug een weekend special (Part X).

Het wordt toch stilaan eens tijd voor concrete afbeeldingen en demo's.
Wel interessant, de mening die ze hebben. Zo weinig mogelijk typen. Kijk bijvoorbeeld naar de kalender daar kun je dingen uit een lijst selecteren om zo je afspraak vorm te geven.

Ook vind ik het design qua software tot nu toe aantrekkelijk!

Ik ben bang dat het er niet in zit maar kan iemand dat al bevestigen, dat je niet met een pen ala wacom kunt tekenen? Dan zou het namelijk mijn perfecte apparaat zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
walletje-w schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:22:
[...]

Wel interessant, de mening die ze hebben. Zo weinig mogelijk typen. Kijk bijvoorbeeld naar de kalender daar kun je dingen uit een lijst selecteren om zo je afspraak vorm te geven.

Ook vind ik het design qua software tot nu toe aantrekkelijk!

Ik ben bang dat het er niet in zit maar kan iemand dat al bevestigen, dat je niet met een pen ala wacom kunt tekenen? Dan zou het namelijk mijn perfecte apparaat zijn!
Hiervoor moet een scherm zowel resistief als capacitief zijn, die zijn nog in ontwikkeling. Ga er maar niet van uit :)

[ Voor 7% gewijzigd door Koen87 op 27-11-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:01

Quindor

Switching the universe....

Koen87 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 16:33:
[...]

Hiervoor moet een scherm zowel resistief als capacitief zijn, die zijn nog in ontwikkeling. Ga er maar niet van uit :)
Err, een capacitief scherm in combinatie met een digitizer kan ook prima werken.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Quindor schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 16:47:
[...]

Err, een capacitief scherm in combinatie met een digitizer kan ook prima werken.
daar heb je gelijk in, er is trouwens behoorlijk wat geüpdate, zo is er nu ook een Features sectie :).

En een teaser voor degene wie het bedacht had dat 1 counter naar Nicolas Tesla verwees :)
We integrated your contact list with the Calendar and entered a list of all possible events (with grammar! ), all scrollable, and now in 6 taps you can save an entry like “Meeting with Nikolas Tesla in Missouri on 10th July 1856 : High Priority”. Things are changing because of “touch environments” as we can see in applications, but to see how you can interact with wireless technology is yet to come, and you will have to stretch your imagination a lot!
Mocht dit helpen, er is een plaatje van hun photo editing software :)
Afbeeldingslocatie: http://notionink.files.wordpress.com/2010/11/for-blog2.png

[ Voor 34% gewijzigd door Koen87 op 27-11-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijs92
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:10
In de laatste post:
I shared a secret and hint with all of you, and it all happened in front of your eyes!
Als je het redelijk letterlijk op vat, bedoeld hij misschien face recognition/tracking. In de afbeelding hierboven lopen allemaal rare rode lijnen door het gezicht. Dat kan duiden op een kinect-achtig systeem.
De datum op het plaatje hieronder zou ook iets kunnen verklappen, 1 Februari (al lijkt me dat sterk, aangezien er 2010 als jaartal staat)
Afbeeldingslocatie: http://notionink.files.wordpress.com/2010/11/for-blog.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Kwijl... opslag maximaal uitbreidbaar naar 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
mathijs92 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:12:
In de laatste post:

[...]

Als je het redelijk letterlijk op vat, bedoeld hij misschien face recognition/tracking. In de afbeelding hierboven lopen allemaal rare rode lijnen door het gezicht. Dat kan duiden op een kinect-achtig systeem.
De datum op het plaatje hieronder zou ook iets kunnen verklappen, 1 Februari (al lijkt me dat sterk, aangezien er 2010 als jaartal staat)
[afbeelding]
Te ver gezocht, afgaande op de hints lijkt het te maken met het al dan niet leesbaar zijn van je scherm s'nachts, ongeacht de gebruikte verlichting....nu ga ik maar eens een raar idee de lucht inwerpen...een glow in the dark-achtig scherm? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
"and now in 6 taps you can save an entry like “Meeting with Nikolas Tesla in Missouri on 10th July 1856 : High Priority”"

Koppel dat aan dit idee,
Leo1010 in "Notion Ink Adam - deel 2"

Ben toch benieuwd wat Tesla met de Adam te maken heeft :)

Sidenote:
Raar ideetje maar goed,
De presentatie van de Adam met op de achtergrond 2 enorme tesla coils zou naar mijn mening de beste launch ooit zijn :)

[ Voor 24% gewijzigd door Shamalamadindon op 28-11-2010 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Tesla is geboren op 10 juli 1856 in Smiljan, Servië. Dus hij kan dan nooit in Missouri geweest zijn. Hij is wel in St. Louis, Missouri geweest maar dat was pas in 1893. Daar werd een demonstratie gehouden voor radio communicatie.

[ Voor 10% gewijzigd door r3v0ss op 28-11-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Laatst online: 02-03 14:04
r3v0ss schreef op zondag 28 november 2010 @ 09:33:
Tesla is geboren op 10 juli 1856 in Smiljan, Servië. Dus hij kan dan nooit in Missouri geweest zijn. Hij is wel in St. Louis, Missouri geweest maar dat was pas in 1893. Daar werd een demonstratie gehouden voor radio communicatie.
Dat combineren met:
Things are changing because of “touch environments” as we can see in applications, but to see how you can interact with wireless technology is yet to come, and you will have to stretch your imagination a lot!
Maar wat gaan ze doen met wireless?

GPRS staat nu ook bij de features vermeld.

Dit vond ik nog als clue's op de blog:
Tesla+missouri+wireless+3d+touch screen/gesture

[ Voor 9% gewijzigd door Brickman op 28-11-2010 12:39 . Reden: Clue's toegevoegd ]

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Let op:
Replies over verzendingen, leveringen en al het andere dat niet met de technische aspecten van de tablet te maken heeft hoort hier niet thuis. Hiervoor kunnen aparte topics geopend worden.