Met alle respect, maar ik geloof er niets van dat het ding al productieklaar is.
Als bedrijf zorg je er als eerste voor dat er review-exemplaren zijn. Dat hoor je al te doen voordat je de pre-ordering opengooit.
Ik vrees dat ze nog wat problemen hebben (simpelweg omdat de fabriek bijv nog niet zover is, of dat de fabriek garanties wil over betalingen).
Technisch zal het apparaat inmiddels wel redelijk klaar zijn, mag ik althans hopen. Anders kan je dat ding ook moeilijk ter goedkeuring aan de FCC sturen.
Ik verwacht dus dat mensen die nu een bestelling plaatsen erg veel geduld moeten hebben. Degene die niet bestellen natuurlijk ook...
Misschien hopen ze op veel pre-orders, zodat ze dit aan hun fabriek en/of geldschieters kunnen laten zien.
Hoe dan ook: je bent als consument gek als je nu al een order gaat plaatsen. Of je moet geld genoeg hebben natuurlijk...
edit:
Ik klink nu erg negatief, maar ik ben natuurlijk wel positief over wat het apparaat theoretisch kan. Ik zit heel de week al in spanning. Ik hoopte op een officiele presentatie, of een enkele review van het apparaat.
[
Voor 11% gewijzigd door
Quacka op 09-12-2010 22:15
]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit