Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 10:05
Quindor schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:28:
Ik weet niet hoe mensen erbij komen dat de Adam binnen afzienbare tijd in winkels komt te liggen. Dat is nooit verteld of bevestigd. Wel is er verteld dat er met een internationaal shipping en betaal systeem gewerkt zal worden en dat er dus 98% kan is dat Nederland daar bij hoort (normaal gesproken wel).

Wellicht dat hij volgend jaar wel ergens in de winkels komt, maar voor zover ik begrepen heb, zal het de komende tijd puur om online verkoop gaan.
Als mensen zeggen dat iets "in de winkel ligt" bedoelen ze doorgaans dat het product te koop en beschikbaar is. Of dat nou online of offline is doet er vaak niet zo toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

doltishDuke schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:59:
[...]

Als mensen zeggen dat iets "in de winkel ligt" bedoelen ze doorgaans dat het product te koop en beschikbaar is. Of dat nou online of offline is doet er vaak niet zo toe.
Mee eens, maar de volgende reactie deed mij toch op mijn manier reageren. Just to be sure
painkill schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:15:
[...]

En zelfs dan maakt het niks uit, het word gewoon gelanceerd in europa!
Dus ook met nederlandse winkels etc neem ik aan :)
En dat is voorlopig nog niet te verwachten naar mijn mening. Voornamelijk online sale, voor zover bekend is.

[ Voor 7% gewijzigd door Quindor op 07-12-2010 01:33 ]

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Android heeft toch altijd al een gyroscoop gehad? Wat dacht je van dat HTC teeterspelletje (en de gratis varianten ervan).
Er zijn zelfs apps die de huidige houding van je telefoon haarfijn kunnen uitlezen.

Het is grappig hoe de mensen zo hard proberen om hun eigen gokken toch maar te laten kloppen met de hints die gegeven worden :p.

Infrarood lijkt nog altijd de meest logische gok. Kan je er inderdaad leuke remote control van maken (of zelfs volledige programmagids op je adam waarbij je het programma aantikt en de tv meteen verspringt) EN het kan dienen om je camera nachtvisie te geven.
Ik mag toch hopen dat het _geen_ infra rood is. Dat is onderhand wel achterhaalde technologie. Ik moet er niet aan denken dat ik voor het syncen van een telefoon een line of sight _moet_ hebben.
Het dient dan ook helemaal niet om je telefoon te syncen. Infrarood is allesbehalve achterhaald: Nog niet zo lang geleden zijn er zelfs nog nieuwe toepassingen ontwikkeld voor infrarood (3D diepte op microsoft kinect) en IR afstandsbedieningen hebben steeds meer geavanceerde functies.

[ Voor 76% gewijzigd door boe2 op 07-12-2010 10:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00P schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:02:
Nauwkeuriger ? mijn G1 is ook nauwkeurig, ik hoop dat ze hier geen energie hebben ingestoken.

Infra rood mogelijkheden zouden in mijn ogen het beste zijn, ff je google tv op deze manier bedienen.
Met de Adam in de hand kan je dan ongeveer alles.
Ik mag toch hopen dat het _geen_ infra rood is. Dat is onderhand wel achterhaalde technologie. Ik moet er niet aan denken dat ik voor het syncen van een telefoon een line of sight _moet_ hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:25
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:45:
[...]

Je moet infrarood dan ook niet zien als synchronisatiemiddel, het zou gewoon een manier van je toestellen op afstand te bedienen. Een soort van fancy universele afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
Infra rood camera?
...and now it even works at night!...

Niet dat dat nuttig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 14:44
Polster schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:57:
Infra rood camera?
...and now it even works at night!...

Niet dat dat nuttig is.
Mwoah, voor het schieten van de wat meer pikante video's :o
En de kunnen dan ook weer uitlekken :o

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Boeboe schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:42:
[...]

Android heeft toch altijd al een gyroscoop gehad? Wat dacht je van dat HTC teeterspelletje (en de gratis varianten ervan).
Er zijn zelfs apps die de huidige houding van je telefoon haarfijn kunnen uitlezen.
Dat is een combinatie van accelerometer en compas. Bij lange na niet zo nauwkeurig als een gyroscoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Als htc teeter niet accuraat genoeg is voor jou (stevige concurrentie voor de Wii), wat is dat dan wel?

[ Voor 60% gewijzigd door boe2 op 08-12-2010 09:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Laatst online: 03-09-2020
Boeboe schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:23:
Als htc teeter niet accuraat genoeg is voor jou (stevige concurrentie voor de Wii), wat is dat dan wel?
De Notion Ink Adam. Duh.... O-)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: wat voor mij belangrijk is, maar wat niet zo naar voren komt: krijgt de Adam ook goed werkende handschriftherkenning met evt. spellingcontrole (Nederlands)?

Voor de rest ziet het er fantastisch uit en lijkt me veel meer mogelijkheden te bieden dan een iPad...

Alvast bedankt!

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:40:
Vraagje: wat voor mij belangrijk is, maar wat niet zo naar voren komt: krijgt de Adam ook goed werkende handschriftherkenning met evt. spellingcontrole (Nederlands)?
Dat weet niemand. Ik ga daar wel van uit, maar dat moeten we gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Wil dit tablet voor studie gaan gebruiken en het als een soort digitaal notitieblok gaan gebruiken en tevens online agendabeheer (google) en dergelijk, vandaar m'n vraag... (had ik er even bij moeten zetten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Huntard schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:46:
[...]

en anders zijn er een paar alternatieven in de app market (zoal bijvoorbeeld Grafitti)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:40:

Voor de rest ziet het er fantastisch uit en lijkt me veel meer mogelijkheden te bieden dan een iPad...

Alvast bedankt!

Peter
Je kan altijd een mail met je vraag aan Notion Ink sturen. De response op dit soort vragen is over het algemeen erg goed dus zeker de moeite waard om een pging te wagen. Vergeet niet hier te melden wat de reactie van Notion Ink is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:44

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Een rood doek over de adam en direct een paar honderd comments erop, die mensen zijn geschift :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:46

Jap

No worries

Zou zo mooi zijn als ik hem morgen op mn verjaardag kan pre-orderen :D :9

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Morgen dus de dag dat het rode doek eraf gaat, ben benieuwd wat eronder vandaan komt. Lijkt mij dat alle specs bekend worden gemaakt voordat je pre-ordert? :9

Dus uitsluitsel over de geheimzinnige sensor, en ik ben benieuwd of in de definitieve versie die trackpad op de achterkant er nog steeds is! Daar wordt nergens meer over gesproken, en Rohan ligt het ook al niet toe in zijn blogs terwijl er in de comments veel naar gevraagd wordt. Heb dus het vermoeden dat deze is verdwenen, maar morgen zullen we het weten! *O*

Ben benieuwd, zal ik de verleiding om te pre-orderen kunnen weerstaan?! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:21
Phandroid praat van een Pre-Order morgen.
We wachten met spanning af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
ik vraag me af of er al testversies verstuurd zijn naar reviewsites en appsdevelopers.
Een tijd terug konden mensen zich toch aanmelden?

Ik wil gewoon snel reviews zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Boeboe schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:23:
Ho ho, voor mij is een accelerometer goed genoeg. Ik stel slechts dat een gyroscoop nauwkeuriger is. Neutraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:41
Ik wacht eerst ook nog even de reviews af. Je weet het nooit met dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Geweldig hoe ze het steeds weer voor elkaar krijgen om mensen zo aan het denken te zetten met al die verschillende verwijzingen!

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Lol, de Adam is aan het strippen , Rode doek er weer iets verder vanaf ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

RaymondG schreef op woensdag 08 december 2010 @ 23:46:
Lol, de Adam is aan het strippen , Rode doek er weer iets verder vanaf ;-)
Inderdaad, erg spannend! Morgenvroeg maar eens controleren of ik al kan bestellen! :D Ben alleen realistisch en verwacht dat het puur wat meer bekend maken is en dat de pre-orders nog steeds moeten wachten tot de FCC, etc. rond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Wel mooi dat ze de golden ratio 1.618 weer aanhalen :) Alleen snap ik dan niet waarom men niet meteen voor een 16:10 scherm is gegaan. Wat mij betreft de ideale verhouding voor tablets, en qua natuur natuurlijk.

Ik dacht overigens slim te zijn door de bestandsnaam van het plaatje te analyseren:

http://notionink.files.wordpress.com/2010/12/adam21.jpg

adam21? Nu weet ik zo uit mijn hoofd even niet meer hoe de reeks die leid tot 1.618 heet, maar de meeste kennen hem denk ik wel:

1 1 2 3 5 8 13 21 34 55 89

Toeval? Lijkt me niet. Helaas zijn adam34.jpg, adam55.jpg, adam89.jpg en waarschijnlijk de daaropvolgende nummers niet beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Ook in de nieuwe foto zit weer meta-data verwerkt.
Update: Joe points out in the comments that the image above contains some metadata that reads: "Oh you’ve reached here! So there is a small information for you. I am coming soon, with a Kernel better than out there! :) " Could this be a reference to the new Gingerbread kernel v2.6.35, meaning Adam will be running Gingerbread at launch?

Update #2: Things are getting heated. There are currently over 3000 comments, and now there is a new picture, which shows just a tidbit more of the tablet. The new image also has the following metadata: "All around me you see a strip, which is easily replaceable. So you can make me look white or your ferrari red!" – thanks, Eggcake
bron: androidpolice.com

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 09-12-2010 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:21:
[...]

Je kan altijd een mail met je vraag aan Notion Ink sturen. De response op dit soort vragen is over het algemeen erg goed dus zeker de moeite waard om een pging te wagen. Vergeet niet hier te melden wat de reactie van Notion Ink is... :)
Bedankt, zal ik zeker doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
Volgens het vandaag geupdate plaatje:

- Preorder now -

Nu maar wachten op de details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://notionink.files.wordpress.com/2010/12/preordernow.jpg?w=576

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
Om compleet te zijn:

Under the image:
Well! Not exactly now, lets wait for a detailed post in few hours! Those who are extremely interested, go take a look at the properties.

Properties say:
“:) Steps coming your way! Stay tuned! For first 6 hours, the first one will get access and then we all!”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:29
doltishDuke schreef op donderdag 09 december 2010 @ 02:25:
adam21? Nu weet ik zo uit mijn hoofd even niet meer hoe de reeks die leid tot 1.618 heet, maar de meeste kennen hem denk ik wel:
Fibonacci.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Spannend allemaal, maar we moeten nog altijd het eerste fysieke toestel zien met de nieuwe firmware. Nog steeds enkel renders gezien :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:21
Ik verwacht dat Rohan in de loop van de dag de details wel de deur uit doet :)
En als hij het goed planned, precies om 12:30 wanneer ik pauze heb, dan kan ik het is rustig doorlezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar kun je zelf de covers veranderen; "All around me you see a strip, which is easily replaceable. So you can make me look white or your ferrari red!" wat op mij overkomt als; we zijn afgestapt van een mooie aluminium casing die het prototype nog wel had, en hebben gekozen voor cheapo plastic wat je zelf kan voorzien van een vrolijk kleurig randje, onder het mom van "personalisering".

I hope not :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
Ik denk dat het aluminium frame wel zal blijven (er zijn per slot van rekening recent nog plaatjes van gepost op het blog). Misschien voegen ze wel een strip toe die gemakkelijk verwijderd kan worden (plastiekje), dat kan ik alleen maar aanmoedingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

wie gaat er onmiddelijk pre-orderen en wie gaat er feitelijk wachten???

want bij mij bijt het serieus in men been.... wachten...pre-order.. of toch maar wachten....

aaaaah keuzes .....

[ Voor 46% gewijzigd door SadisticPanda op 09-12-2010 11:28 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
Ik vermoed dat ik toch direct ga pre-orderen. Als ik voor zeker zou gaan, dan had ik wel de archos 101 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Zo snel de knop beschikbaar komt "pre-order now" ga ik die indrukken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
azz_kikr schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:26:

want bij mij bijt het serieus in men been.... wachten...pre-order.. of toch maar wachten....

aaaaah keuzes .....
Best wachten...er zijn nog teveel elementen die een grote scam doen vermoeden (en dit soort dingen helpen ook niet echt). Hij wil heus de preorders starten zonder zelfs beelden te tonen van de Notion Ink in zijn huidige staat (de huidige zijn meer dan een half jaar oud en tonen een zeer basic Android systeem). Doodleuk een een nieuwe render en wat nieuwe specs. Sorry, maar dit blind preorderen is gewoon dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 19:42

Hoogie2004

Whohooooo

mtr33 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:16:
[...]

Hoe kom je daarbij? Op bijvoorbeeld Slashgear en het NI blog staan de prijzen ook al een aantal maanden....
Verschillende sites hebben volgens mij al enige tijd geleden hetzelfde bericht ontvangen:

Greetings from Notion Ink!

We really appreciate your concern. We would like to inform you that, Adam will be launched in November 2010. It will be available for purchase in the U.S by December 2010 and in other countries by January 2011. You can purchase it online.

The cost of Adam will range from 399 USD to 499 USD depending on the variant you want to buy. There are four variants:
1. LCD with Wi-Fi only ($399),
2. LCD with Wi-Fi and 3G ($449),
3. PQ with Wi-Fi only ($449),
4. PQ with 3G and Wi-Fi ($498).

All have multi-touch facility. We would also suggest you go through our blog notionink.wordpress.com and website notionink.in for all the details which are in the public domain. If you have any specific question we would be happy to reply.

Warm Regards
Notion Ink Design Labs
Is er al iets (definitief) bekend over de prijs, daarmee staat of valt alles.
Als de pricerange klopt ($399 - $499) dan is het al best aantrekkelijk.

Iemand al beslist welke versie hij wil hebben?

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Hoogie2004 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:36:
[...]

Is er al iets (definitief) bekend over de prijs, daarmee staat of valt alles.
Als de pricerange klopt ($399 - $499) dan is het al best aantrekkelijk.

Iemand al beslist welke versie hij wil hebben?
3G en Pixel Qi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
Boeboe schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:35:
[...]

Best wachten...er zijn nog teveel elementen die een grote scam doen vermoeden (en dit soort dingen helpen ook niet echt). Hij wil heus de preorders starten zonder zelfs beelden te tonen van de Notion Ink in zijn huidige staat (de huidige zijn meer dan een half jaar oud en tonen een zeer basic Android systeem). Doodleuk een een nieuwe render en wat nieuwe specs. Sorry, maar dit blind preorderen is gewoon dom.
Een FCC clearance spreekt tegen dat er alleen maar renders zouden zijn, maar is die er al geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

[...]

Best wachten...er zijn nog teveel elementen die een grote scam doen vermoeden (en dit soort dingen helpen ook niet echt).
Wow, dit vind ik toch wel heftig...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
[...]

Ik heb ook al vaak mijn twijfels gehad bij dit project, maar hoe verklaar je dan de toestellen die ze presenteerden op CES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
de_jabberwock schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:40:
[...]
Een FCC clearance spreekt tegen dat er alleen maar renders zouden zijn, maar is die er al geweest?
Er zou een FCC document zijn, maar we weten niet wat voor product het juist betreft natuurlijk. Ik kan ook voor een mixer FCC clearance krijgen :p
Ik heb ook al vaak mijn twijfels gehad bij dit project, maar hoe verklaar je dan de toestellen die ze presenteerden op CES?
Mja, het is een twijfelgeval natuurlijk. Ik hoop ook dat het ding gaat uitkomen (anders had ik dit topic niet gemaakt), maar er zijn aardig wat factoren waarvan je niet kan ontkennen dat ze ietwat louche zijn. En geef toe: Je hebt nu duizenden mensen die staan te springen om 500 euro te doneren: het gedroomde scammerscenario als je ergens ver weg wil gaan rentenieren :p

(Hier trok ik ook wel even een wenkbrouw op :p)

[ Voor 47% gewijzigd door boe2 op 09-12-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Quindor schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:29:
Zo snel de knop beschikbaar komt "pre-order now" ga ik die indrukken! ;)
maar sorry: dan ben je toch achterlijk |:(
Er is nog niets te zeggen over het product. Er is alleen een website.
Iemand heeft een keer met een presample mogen werken (een jaar geleden).

Ja gaat dan toch niet iets kopen:
- van een onbekend bedrijf
- als je geen idee hebt of de hardware echt kan wat ze zeggen
- als je geen idee hebt of de software lekker werkt

Eerst maar een onafhankelijke review van het eindproduct (of desnoods van een recente presample)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Er zijn louche factoren, dat ontken ik zeker niet. Maar ze hebben nu de kans om demo's te tonen om de mensen te overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
azz_kikr schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:26:

aaaaah keuzes .....
De wil is zo groot om direkt de Pre-Order in te drukken als ie komt...
Ga wel voor de top uitvoering (als die er dan nog is.) Pixel en 3G.

Maar die twijfel, Hype Hoax Hype Hoax ... whaaahhh 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door RaymondG op 09-12-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Toevallig schoot dat ook nog door mn gedachten vandaag (zonder trouwens een aanwijsbare reden). Maar voor mij genoeg redenen om eerst de reviews af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Laatst online: 13-09 22:51
Als je vandaag kan preordenen, waarom tonen ze dan niet op zijn minst wat 360 foto's ?

Met wat ze tot nog toe gegeven hebben kun je toch niet gaan bestellen, dan kan het even goed een kat in een zak zijn.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ik wil ook de Pixel Qi + 3g

hoop dat je met paypal kan betalen, dan ben je als het goed is beschermd
(mocht het toch een hoax zijn, niet dat ik dat geloof)

misschien dat als de eerste mensen kunnen preorderen, dat ze via mail een link krijgen waar ook fotos staan?

[ Voor 24% gewijzigd door JarlSX op 09-12-2010 12:18 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie DIT blog ook al eens zien langskomen?.... Toch 'iets' met infrarood??
Het zou wel bizar zijn als er een dubbele sensor in de camera zit: 1 'normale' en een infra rood sensor zodat IR beelden gemaakt kunnen worden.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
Dit is dan wel weer bizar... en zet me aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
de_jabberwock schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:12:
Het blijft een render / photoshop en dan kan er wel eens wat varieren. Maar ik wil nu eindelijk wel eens ECHTE foto's zien van de uiteindelijke versie, van alle kanten, met close-up details, en een video waarin de adam in gebruik getoond wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de_jabberwock schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:12:
Waarom DAAR over twijfelen? Er is een, naar mijn mening, duidelijke BLOGPOST over geweest die dat verklaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:40:
[...]

Waarom DAAR over twijfelen? Er is een, naar mijn mening, duidelijke BLOGPOST over geweest die dat verklaart.
In welk opzicht verklaart dat de beschuldiging die gemaakt wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:50:
Hebben jullie DIT blog ook al eens zien langskomen?.... Toch 'iets' met infrarood??
Het zou wel bizar zijn als er een dubbele sensor in de camera zit: 1 'normale' en een infra rood sensor zodat IR beelden gemaakt kunnen worden.... >:)
De gemiddelde camera chip heeft geen enkel probleem met infrarood :) Daar is geen aparte laag voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Jonges jonges, wat een spannende dag. ;)

Die blogpost verklaart de beschuldiging inderdaad niet. Het plaatje wat nu op de website staat is aangepast sinds het er gepost is. Is dat slordig, sure, zijn het daardoor gruwelijke oplichters? Neuh, naar mijn mening niet.

Er zijn duidelijke posts geweest over de uiteindelijke maten van de bezel. Ik verwacht dan ook dat het productie model hier aan voldoet.

Verder over wel of niet pre-orderen. Tjah, met een nieuw bedrijf (of eigenlijk ook een bestaand bedrijf) zit daar een risico aan. Als je in de hudige tijden iets besteld bij een webshop, geld over ideal'led en vervolgens gaat die shop falliet, heb je ook pech. Dus geld over maken is altijd een kleine gok ben ik bang.

Er zijn zoveel geruchten ontstaan over dit apparaat dat het voor velen moeilijk blijkt om feiten van fictie te scheiden. Dat vind ik jammer, maar helaas werkt het internet nu eenmaal zo, diegene die het hardst roept, gaan mensen geloven.

Naar mijn mening is het verder geen hoax. Als dat wel zo zou zijn, dan is het wel de meest elaborate hoax welke ik ooit gezien heb. Kost zoveel moeite dat ze er haast geen geld aan kunnen verdienen. ;) Doet me denken aan een game console van een paar jaar terug. Daarnaast wil een hoax/scam juist NIET bekend worden.

Maar goed, nogmaals, ik ga er op dit moment eigenlijk vanuit dat het geen hoax is, aangezien ik nog geen enkel bewijs hiervoor heb gezien. Sure hij heeft een ongelukkig plaatje gebruikt en het design is veranderd, etc. etc. Maar er zwerven ook genoeg plaatjes van het ding in het rond welke helemaal niet door hun gemaakt zijn.

*nog steeds erg benieuwd* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
Ik deel dezelfde mening als Quindor. Ik kan me absoluut niet voorstellen dat dit een scam of hoax is.

Maar waar Rohan vanochtend (onze tijd) zei in een paar uur een gedetailleerde post zou komen wachten we nog steeds zonder enige update. Wat houdt de update tegen??? Maar goed dat mensen niet hun adem vanwege de spanning inhouden, anders waren er wereldwijd een heleboel mensen inmiddels overleden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

trouwens, ik kies voor de PQ en enkel wifi :p (beetke speciaal doen, want iedereen neemt 3G :p)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzxtquad
  • Laatst online: 12-09 08:34
zoals hij zelf al aangaf, (in de eigenschappen van de foto te lezen) zou dat 6 uur later plaatsvinden, 6 uur later dan de tijd dat het gepost is -> 15:00 (NL tijd), waarom het zo lang moet duren weet ik ook niet maar zoals vaker met notionink / adam zullen ze ons wel verrassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
azz_kikr schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:19:
trouwens, ik kies voor de PQ en enkel wifi :p (beetke speciaal doen, want iedereen neemt 3G :p)
Idem hier. Zeker weten een PixelQi scherm, want dat was voor mij de eerste en voornaamste reden waarom ik in de adam geïnteresseerd raakte. En ik hoef er niet mee te kunnen bellen via 3G. De adam is voor mij geen vervanging van m'n mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij ook de PixelQi! 3G weet ik nog niet... Als het prijsverschil niet zo groot is lijkt me de keus niet moeilijk, hoewel ik die 3G niet veel zal gebruiken...

Verder, ik ben een redelijke leek op het gebied van OS (werk alleen met Windows) en apps... Stel nu dat dit apparaat geen goede handschrift herkenning zou hebben (en al helemaal niet in het Nederlands), zijn er dan apps verkrijgbaar die dit wel ondersteunen en ook gegarandeerd te gebruiken zijn op deze Adam?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Rohan heeft een youtube kanaal aangemaakt, staat alleen nog niks op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
glennabraas schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:20:
zoals hij zelf al aangaf, (in de eigenschappen van de foto te lezen) zou dat 6 uur later plaatsvinden, 6 uur later dan de tijd dat het gepost is -> 15:00 (NL tijd), waarom het zo lang moet duren weet ik ook niet maar zoals vaker met notionink / adam zullen ze ons wel verrassen
Heeft denk ik te maken met dat zoveel mogelijk mensen in de wereld dit kunnen zien.
De Amerikanen staan dan net op en de Aziaten zijn nog net niet naar bed.

[ Voor 17% gewijzigd door mytheory op 09-12-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:40:
[...]

Nou ja, ik WAS bereid om direct op 'pre-order now' te drukken zodra ie live zou gaan. Maar toen zei iemand in deze thread dat het niet heel slim is om dat te doen bij een onbekend bedrijf etc. Aangezien goede raad duur is, bezin ik mij op dit moment en post ik eventuele dingen die ik vind en nog niet gemeld waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzxtquad
mytheory schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:52:
[...]

Heeft denk ik te maken met dat zoveel mogelijk mensen in de wereld dit kunnen zien.
De Amerikanen staan dan net op en de Aziaten zijn nog net niet naar bed.
Zo ver had ik nog niet nagedacht, dat zou inderdaad de reden kunnen zijn ja, over 5 minuten weten we meer. Ik hoop dat ze kunnen nakomen wat ze beloofd hebben. Ik bestel hem niet meteen, maar als de hands-on/reviews niet tegenvallen ben ik van plan om voor de pixel-Qi-Wifi te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
Ik vermoed dat mijn 'greed' het gaat verliezen van het verstand. In dat geval de pixel-qi-wifi-3g versie...

iemand al iets? mail?

[ Voor 10% gewijzigd door de_jabberwock op 09-12-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-07 10:31
15.00 uur
Nieuwsgierig, dus even kijken, maar webserver down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke persoon die hier even ~ € 500,- overboekt richting India voor een pre-order van een product van een nieuwe speler, waarvan de hardware én software nog niet zijn getoond, laat staan dat alle specificaties bekend zijn, is gewoon ronduit niet goed bij zijn hoofd. Dan zit er echt een steekje los; zoek professionele hulp. :)

Either way; de 'marketingactiviteiten' / copy & paste gehalte van Notion Ink geven niet echt het vertrouwen dat je te maken hebt met een professionele organisatie. Daar wil je toch wel graag mee te maken hebben als je terug wilt vallen op iets als garantie, service, support... of om te beginnen, levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzxtquad
Li0nHeart schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:03:
15.00 uur
Nieuwsgierig, dus even kijken, maar webserver down.
refresh, had ik ook even. maar er is niets veranderd. Denk dat de halve wereld om 3 uur de site zat te refreshen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaxed2000
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 21:02
Wat ik mij afvraag he jongens. Bestaat het bedrijf Notion Ink uberhaupt wel ? Hoe groot is het bedrijf. Kan het net zoveel IPads genereren als Apple dit doet? Of doet een bedrijf als HTC dit voor hen ?

Begrijp me niet verkeerd, zodra dit apparaat te koop is in nederland wil ik het dolgraag hebben. Maar het klinkt haast te mooi om waar te zijn.

Is het niet gewoon een soort WikiLeaks !?

Heb al eens eerder een IREX IReader gekocht waarvan het bedrijf nu failliet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:04:
Elke persoon die hier even ~ € 500,- overboekt richting India voor een pre-order van een product waarvan de hardware én software nog niet zijn getoond, laat staan dat alle specificaties bekend zijn, is gewoon ronduit niet goed bij zijn hoofd. Dan zit er echt een steekje los; zoek professionele hulp. :)
Voordeel van met een credit-card betalen. Als je gescammed wordt, laat je het terugboeken en mag MasterCard of Visa e.d. het oplossen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 14:41
* Imperial_Master begint nu een beetje te begrijpen hoe al die apple adepten zich voelen bij een launch van een nieuw product ;)

Serieus: ik denk dat het inderdaad het meest verstandige is om te wachten op hands-ons/reviews, vraag me echter hardop af of ik daarop kan wachten.. wel of geen 3G moet ik overigens nog over nadenken, denk het niet (tablet te groot om mee te nemen als telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
Relaxed2000 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:05:
Wat ik mij afvraag he jongens. Bestaat het bedrijf Notion Ink uberhaupt wel ? Hoe groot is het bedrijf. Kan het net zoveel IPads genereren als Apple dit doet? Of doet een bedrijf als HTC dit voor hen ?
Apple produceert bijna 3 miljoen iPads per maand, nu in de aanloop naar de belangrijke kerstverkopen. Rohan heeft na z'n bezoek aan China waar de adam tablets geproduceerd worden (geldt idem voor iPads die ook in China geproduceerd worden) dat ze een productielijn hebben waarmee ze tot 100.000 adam tablets per maand kunnen produceren. Dat is helemaal niet zo veel, om de hele wereld mee te voorzien! Samsung produceert bv. een hoop meer Galaxy Tabs per maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaxed2000
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 21:02
Haay schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:06:
[...]

Voordeel van met een credit-card betalen. Als je gescammed wordt, laat je het terugboeken en mag MasterCard of Visa e.d. het oplossen. ;)
Als MasterCard en Visa niet ge DDOS-ed worden :)

[ Voor 17% gewijzigd door Relaxed2000 op 09-12-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
Relaxed2000 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:05:
Ten eerste, het zijn geen iPads, wel tablets, maar geen iPads. Ten tweede, bijna geen enkel bedrijf draait zelf zijn producten in elkaar tegenwoordig, dit wordt meestal uitbesteed aan een Chinees bedrijf zoals Foxconn.
Begrijp me niet verkeerd, zodra dit apparaat te koop is in nederland wil ik het dolgraag hebben. Maar het klinkt haast te mooi om waar te zijn.
Ik kijk erg uit naar dit apparaat, ik wacht echter reviews/ervaringen af. Dan wacht ik nog maar drie maanden, ik ga niet zomaar 500 euro voor iets zonder informatie betalen.
Is het niet gewoon een soort WikiLeaks !?
Wikileaks: een website die documenten openbaar maakt.
Notion Ink: een bedrijf dat claimt een uber coole tablet te kunnen leveren.
Ik zou niet weten waar jij overeenkomsten ziet...
Heb al eens eerder een IREX IReader gekocht waarvan het bedrijf nu failliet is.
Ja, bij dot soort dingen is het altijd een beetje uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

nevermind

[ Voor 93% gewijzigd door Mystikal op 09-12-2010 15:11 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
glennabraas schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:05:
[...]

refresh, had ik ook even. maar er is niets veranderd. Denk dat de halve wereld om 3 uur de site zat te refreshen
Zitten ze daar in Hyderabad niet op een +30 minuten grens als in GMT +5.30 uur? Dan zou er over een stief kwartiertje 'iets' moeten gebeuren, lijkt mij het meest logisch dat ze hun eigen hele uren aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzxtquad
Imperial_Master schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:13:
[...]

Zitten ze daar in Hyderabad niet op een +30 minuten grens als in GMT +5.30 uur? Dan zou er over een stief kwartiertje 'iets' moeten gebeuren, lijkt mij het meest logisch dat ze hun eigen hele uren aanhouden.
Ja dat snap ik, maar "over 6 uur" maakt niet uit hoeveel ze voorlopen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Fair enough ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
Damnit, de spanning van het wachten is 'killing me' !!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Same here, arme wordpress servers, die zullen wel aardig wat "F5's" voor hun kiezen krijgen nu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Houd het aub inhoudelijk. De laatste paar berichten voegen niets toe. Dit topic is voor inhoudelijke discussie over de tablet. Voor verkrijgbaarheid, prijzen, leveringsdata en al dat soort dingen mag een apart topic geopend worden in Telecomproviders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
As promised, the first access would be given to those who had commented in this blog “before the last post”. To carry out this, all selected will be sent a confirmation email and pre-order link which will remain active for 6 hours from the receipt of that email (keep a tight view on your mail box including your spam filter!) Pre-booking for them will start at 10 December 00:00 AM IST. After 6 hours, it will be open to everyone (which would be 06:00 AM IST)! Let’s take a look at the image on the left.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzxtquad
jammer dat er nog geen real life foto's beschikbaar zijn (rohan met de adam in de handen met een taart erop ofzo ?) maar voor de rest weer veel informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Meer plaatjes, meer over de prijzen (verlaging!) en over het leveren:
http://notionink.wordpress.com/
The most awaited day has finally arrived! It took some time, but now when as we look back, it seems more than worth it. This is a rather detailed post and I will try to answer most of your questions. And there is a LOT to share. Let’s look at somethings we will talk about now:

We promised that we will lower the price of the basic versions. Well, we have done that!
We also shared that 6th of December would be a wonderful day for Android, and it was for more than one reason (2.3 and 3.0). We will look at why the Adam can’t be considered to be running just Android 2.2 anymore. (What relates more to Eden – Gingerbread or Honeycomb?)
More details about the launch, global pricing policy, colors and shipping
More on the User Interface and Applications
Official comments on NFC, Digitizer and Mystery Feature.
And finally what Adam means for all of us!
It’s great day, possibly deserving an entry into the history books about how we all came together and started a revolution. Adam, as we love to call it, is not a tablet, it’s a dream come true for many of us. We have pushed the limits of current technology and raised the expectations from other devices as well, especially the fact that it’s not just hardware or software, but it’s both. Android on Adam is no longer a phone OS; it’s Eden, a new play ground for big touch screen devices.

The next little break-through must happen in the prices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:46

Jap

No worries

Ziet er erg goed uit. Idd wel jammer dat er geen meer pics staan om je een wat beter gevoel te geven dat het geen hoax is.

Iemand hier die gecomment heeft en het niet gaat gebruiken? ;)

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Fikse nieuwspost, zal vanavond de TS updaten met alle nieuwe info :).
Wel nog altijd geen hands-on met de adam, enkel screens en renders :|.

Dit vond ik de meest interessante nieuwigheid:
I couldn’t resist commenting back with a simple smiley when someone asked this questions in the comments. I was waiting for this day! Adam comes with an Open Source implementation which converts it into a digitizer. You don’t even need wires. You can use your Adam as a BIG touch screen for all your PCs, so you can draw, paint, sketch, click, select and do all you want! (Did I tell you since it has a screen as well, you can use it as your keyboard also). (Please note, technically Adam’s way of using the screen as touch input for your computers does not make it fall into traditional digitizer domain, but it’s rather an intelligent implementation and hack in to the system)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Het ziet er erg goed uit moet ik zeggen! :D Ik heb lang het geld niet om er eentje te kopen maar ik ben blij dat dit soort dingen eraan zitten te komen! Goed voor de concurrentie en innovatieve ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Earlier we told you that the first version will start at $399. But now the LCD Wi-Fi version will start at $375.33 and 3G version at $425.33 (for limited period?). Transflective version (Pixel Qi) will start at $499.45 for Wi-Fi only and 3G variant at $549.99. (For specifications please see our website).

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:22

MicroWhale

The problem is choice

walletje-w schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:56:
Het ziet er erg goed uit moet ik zeggen! :D Ik heb lang het geld niet om er eentje te kopen maar ik ben blij dat dit soort dingen eraan zitten te komen! Goed voor de concurrentie en innovatieve ideeën.
Wat ziet er goed uit dan? Ik heb nog steeds geen foto's of video's met de daadwerkelijke Adam gezien.

:(

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
zonder foto's geen pre order van mij, of ik nou een mail krijg of niet

de geheimzinnigheid mag nu wel eens afgelopen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

CLB schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:57:
Earlier we told you that the first version will start at $399. But now the LCD Wi-Fi version will start at $375.33 and 3G version at $425.33 (for limited period?). Transflective version (Pixel Qi) will start at $499.45 for Wi-Fi only and 3G variant at $549.99. (For specifications please see our website).
Ruwweg in euro's (rate: 0.75)

$375.33 = EUR 280
$425.33 = EUR 320
$499.45 = EUR 375
$549.99 = EUR 413

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
MrWilliams schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:59:
[...]

Wat ziet er goed uit dan? Ik heb nog steeds geen foto's of video's met de daadwerkelijke Adam gezien.

:(
Dat moet ik toegeven, maar qua software en lay out ziet het er erg goed uit. Nu nog filmpjes en foto van het apparaat in het echt zien maar tot nu toe ziet het er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Laatst online: 09:34
Adam is launching with the same price in all the countries, so if you are in a stronger currency country (hello Europe!) you’d be more happy. Notion Ink will always follow One Price Policy for every country as we believe in Globalization and World being our market, not countries.

Zou mooi zijn, eindelijk een keer voordeel EU vs US (en niet de 'normale' 1:1 $->€).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Mhh, dat is wel een flink prijsverschil tussen de LCD en Pixel QI versies.Wat is precies het verschil tussen LCD en Pixel QI? Vooral de helderheid/contrast, of ook de kwaliteit van het touchscreen? (sensitiviteit) Als uit reviews blijkt dat het verschil niet zo groot is koop ik gewoon de versie van 375 dollar.

3G heb ik niet nodig. Ik heb sinds een paar weken een desire z en heb daardoor uitgevonden dat wireless tethering best goed werkt.

[ Voor 23% gewijzigd door zynex op 09-12-2010 16:35 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Let op:
Replies over verzendingen, leveringen en al het andere dat niet met de technische aspecten van de tablet te maken heeft hoort hier niet thuis. Hiervoor kunnen aparte topics geopend worden.