Goh, dat is wel opmerkelijk eigenlijk. Ik krijg echt niet het idee dat ik zoveel XP heb gemist. Nou moet ik wel zeggen dat ik vooral sneakend aan het verkennen ben en alleen dood wanneer het nodig is. Alles bij elkaar heb ik misschien 25 verdovingspijltjes, 10 sniper rounds en 20 melee uitschakelingen gebruikt. Één keer maar heb ik veel tegenstanders om moeten leggen, in de DMR clan basis, waar ik gezien werd en door 14 lui heen heb geschoten.
Daarmee heb ik denk ik 6 lvl-ups gehad en ik heb 4 praxis kits gekocht, 1 gevonden.
Volgens mij heb ik: benen (springen) en zachter lopen, smart vision, sneaking + 2 upgrades, hack detection 1, lvl 2 normaal hacken, Social, extra inventory 2, wallpunch, extra radar.
Hoogste moeilijkheidsgraad overigens...
.oisyn schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:04:
Ik heb nog niets aan detection reduction gedaan, maar ik ben nog geen console tegengekomen die ik niet kon hacken, en worms en virusses gebruik ik amper. Fortify je wel afdoende? De enige echt pittige waar ik 3 stop worms voor nodig had was die lvl 5 security door achter in de Hive die ook naar de DJ booth leidt, maar die detector ging ook ziekelijk snel door de nodes heen.
Misschien is dat het ook wel; ik ga meestal voor een recht pad naar de hack-target. Als ik het geluk heb laat gedetecteerd te worden, pak ik wat storages mee, anders vaak niet. Misschien had ik grondiger moeten werken en niet de gevonden wachtwoorden moeten gebruiken, daar krijg je niets voor meen ik? (beetje raar eigenlijk)
spoiler:De Hive was ik overigens zo in en uit. Ik ben welgeteld één persoon, één cam en een hostage tegen gekomen. Ik ging via het riool, gas uit gezet en hop, binnen 3 minuten klaar!
[
Voor 34% gewijzigd door
djunicron op 31-08-2011 16:28
]