Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Propane schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:27:
[...]
Je kunt bij het load game menu toch kiezen voor de latest autosave en previous autosave? Is die previous autosave dan echt 3 uur eerder? Want dan ben je wel heel erg lang bezig geweest om daar binnen te sneaken, ik weet dat er nog een autosave zit als je dat gang gebied binnenkomt.
Ik hammer echt om de 5 minuten op quicksave, helemaal voordat ik een takedown doe. 3 uur moeten backtracken is iets waardoor ik al snel "fuck you" zeg en TV ga kijken, dus dat wil ik voorkomen :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makhiel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09-2023
Nog een tip voor het hacken, kijk naar de pijl richting op de verbindende banen.
Als de pijlen richting de rode server wijzen is deze dus over te nemen. het resultaat level clear en alle beschikbare xp, credits hack software te pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ja maar de quicksave is gevaarlijk omdat die dus word overschreven. Ik heb me aangeleerd om op tactische momenten ook nog eens een gewone save aan te maken en dan een stukje te quicksaven. Komt vaak voor dat ik op een niet zo'n goed moment op quicksave duw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Is de server ook te nuken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Propane schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:27:
[...]
Je kunt bij het load game menu toch kiezen voor de latest autosave en previous autosave? Is die previous autosave dan echt 3 uur eerder? Want dan ben je wel heel erg lang bezig geweest om daar binnen te sneaken, ik weet dat er nog een autosave zit als je dat gang gebied binnenkomt.
hmm dat is een goeie, volgens mij had ik dat geprobeerd, de save van 3 uur eerder is een normale save. Straks eens proberen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Waarom zou je de server willen nuken? Als je die hackt kan deze je toch nooit meer ontdekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Zojuist aangekomen in Montreal, moet toegeven dat de eentonigheid een beetje begint toe te slaan.
Ik vind het een goede game hoor, maar begin het kratje stapelen, ventilatie in kruipen en deurtje hacken wel een beetje zat te worden. Zie graag wat meer spanning! Hopelijk komt het nog.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Pak je je wapen en schiet je de hele stad eens overhoop ;)

Er zijn meer wegen naar Rome :P

Ik wil nog steeds het politiebureau nog eens uitmoorden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola allemaal,

Even een kleine gedachtespinsel van mijn kant. Ik hoor links en rechts dat naarmate je verder bent in de game het steeds eentoniger wordt. Dit gevoel bekroop mijzelf hoofdzakelijk bij het hacken.

Maar ik ben nu inmiddels begonnen aan mijn tweede run en ik heb besloten de achievement-moet-ik-halen-gedachte los te laten (alleen maar sneaken, niemand vermoorden, geen alarm af laten gaan etc.) en nu speelt het een stuk beter. Omdat soms sneak ik, soms heb ik zin om iemand door z'n kop te knallen en weer op andere momenten laat ik het een turret voor mij doen, en ik moet zeggen de afwisseling is lekker (waarschijnlijk knal ik ook is een x iemand overhoop met de rocketlauncher :D).

Zitten we dus niet met z'n allen teveel in de achievement behalen mindset? Want dan is het vaak geforceerd sneaken en wordt het idd snel eentonig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het is niet alleen dat, maar de meeste XP is gewoon te behalen door te sneaken en ieder hoekje door te neuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@LOTG klopt, maar in de eerste Deus Ex kon je ook meer XP halen op andere manieren of alles te ontdekken maar het was onmogelijk om alle skill volledig te masteren, net zoals dat het onmogelijk was om alle augs te bemachtigen / volledig up te graden dus moest je keuzes maken.

Das nu niet anders, hoewel ik wel denk dat als je alles hackt (iedere PC) je met een beetje mazzel misshien wel alle augs kan halen, maar goed is dat leuk? Ik heb ze bij lange na niet allemaal nodig :). Maar kan dat jij daar uiteraard anders over denkt.

p.s. Zat wel een glitch in de eerste Deus Ex waardoor je wel alles kon masteren en alle augs maximaal kon upgraden :+ .

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
makhiel schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:34:
Nog een tip voor het hacken, kijk naar de pijl richting op de verbindende banen.
Als de pijlen richting de rode server wijzen is deze dus over te nemen. het resultaat level clear en alle beschikbare xp, credits hack software te pakken...
Oh! Wist ik dus niet dat je die node over kon nemen! Goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Weet iemand waar ik in china spullen kan kopen/verkopen? Er schijnt iemand te zitten in het bordeel/hotel (daar waar je begint in china, maar ik kan het echt niet vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 19:49
Sinds gisteren ben ik ook begonnen met Deus Ex Human Revolution. Vind de combinatie van sneaken en spelen heel erg fijn. Heb laatst de eerste nog eens proberen spelen met de New Vision mod maar die kon me toch niet echt meer bekoren.

Ik vroeg me wel af wat jullie doen in de volgende situatie. Je hebt bijvoorbeeld ergens een paar burelen waar heel wat werkstations staan. Doorheen die burelen lopen vijanden. Als je echt stealthy te werk gaat, kun je die burelen vermijden. Als je alsnog alle mails wil lezen (om zo toch zoveel mogelijk te ontdekken en het verhaal te beleven), is het bijna onmogelijk om dat te doen vanwege de vijanden die patrouilleren. Ofwel ben ik verkeerd bezig en zijn mijn stealth skills nog niet op nieveau :) Hoe gaan jullie daarmee om?

Fijn trouwens om nog eens een spel te hebben op de console waar je handmatig kan saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
In dat bordeel kun je helemaal naar beneden gaan, dan moet je richting de deur naar buiten lopen en dan zie je aan de zijkant als het goed is een deur in dezelfde kleur/motief als de muur. Daar achter zit de merchant.

Zet highlight aan als je de deur niet vind. Iig op de onderste verdieping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makhiel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09-2023
idd het wordt eentonig al dat hacken, verder denk ik dat met de te vinden praxis points in hub 1 detroit en de te halen xp er ongeveer 18 praxis in hub 1 zit. Heb zelf 60000 xp gehaald en een aantal dingen gemist. dus 5 praxis +13x 5000xp =18max praxis in lvl 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Routes van de guards leren, als het er veel zijn er voor zorgen dat ze geen uitgeschakelde guards vinden, anders kun je dat gebruiken om er een in zijn nek te meppen als die probeert hem wakker te maken.

Anders proberen er een paar weg te lokken en die dan neer meppen.
Als de boel een beetje uit dunt dan is de rest meestal wel van achter gewoon neer te meppen terwijl ze rond lopen.

Anders er een met de dartrifle om leggen, dan creëer je ook wat ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
LOTG schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:52:
In dat bordeel kun je helemaal naar beneden gaan, dan moet je richting de deur naar buiten lopen en dan zie je aan de zijkant als het goed is een deur in dezelfde kleur/motief als de muur. Daar achter zit de merchant.

Zet highlight aan als je de deur niet vind. Iig op de onderste verdieping.
Supasweet! thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee dus, eigenlijk niet |:(. Ik ging er vanuit dat je die kon gooien, maar dat kan helemaal niet. Ik wilde dat wel steeds doen, maar ik had nooit beer in mijn inventory. Ik gooide wel dozen enzo. Maar als je bier equipt dan drink je 'm gewoon op 8)7.

Ik denk dat ik in de war ben met een dev versie van lang geleden, toen kon je volgens mij gewoon een fles oppakken zoals je een doos oppakt.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 31-08-2011 15:13 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Tuurlijk drink je hem dan op, wat is dat anders voor een drank misbruik.

Tsss, bier weg gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

<!--XB3PK2S6L2S1B3# #II QB6 #63A2Q-->

is vannacht toegevoegd aan de site broncode.

Gedecodeerd betekend dat: congratulations see you sunday

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja dat dacht ik al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Heb dit spelletje te leen op t moment. (Tot vrijdag op andersmans steam account)

Ben inmiddels in t tweede stukje aan het rondwandelen, waar ik halverwege een sidequest ontdek dat ik hacking lvl 3 nodig heb omdat ik anders een appartement niet in kom! (ja, alles in de omgeving afgespeurd, tips welkom!)

Ik moet toch zeggen dat ik een aantal aspecten heel erg vind tegenvallen.
- De modellen en animaties van de personages zijn erg matig. Kledig rekt onnatuurlijk, gezichten zijn belachelijk slecht geanimeerd, lipsync is niet zo best gedaan en ledematen (vooral handen) floaten soms weg van waar ze aan vast zitten. De manier waarom schouders en de romp bewegen is al helemaal onbegrijpelijk.
- Je kan wel erg weinig ammo dragen. Als je alles en iedereen om zou willen leggen moet je blijven rapen.
- Wapens halen weinig uit. Natuurlijk is de hoeveelheid schade per impact een kwestie van balans, prima, maar de reactie op hits en explosieven klopt niet heel erg. Ik heb al personages gezien die "in" de explosie vlogen ipv er vandaan, en de reactie op een schot in een been is identiek aan die van een torso of nek. Totaal geen feedback of je armor of vlees raakt. Headshot iemand met een helm op met een sniperrifle en die rent nog rustig twee stappen verder waarna de "hit" animatie wordt gespeeld, terwijl tegelijk al teruggeschoten wordt.

De wereld en sfeer maken veel goed en het verhaal wordt beter verteld dan ik verwachtte. Het is dan ook gewoon leuk om te spelen, je legt het niet heel snel weg. Toch had ik graag gezien dat ze nog wat meer tijd in de personages en animaties hadden gestoken. In titels als in b.v. The Witcher 2, zie je dat dat toch ook een hele hoop toevoegt aan de ambiance en belevenis van de gesprekken. Je ziet daar b.v. gewoon aan het gezicht hoe iemand reageert en de lichaamstaal geeft alles wat meer emotie mee.
De meest emotionele momenten komen alsnog bijzonder koud over en ieder personage waarmee je in gevecht bent lijkt een robot zonder angst of inzicht.

De stealth is gelukkig goed gedaan, daardoor wordt het spel al direct de moeite waard. Dit aspect is in deze game toch leuker gedaan dan b.v. Splintercell, waar ik dit erg op vind lijken overigens. Toch heb ik het gevoeld dat de gadgets van Sam Fisher beter werken dan de augmentations in Deus Ex HR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dat van de ammo vind ik niet echt reeel om over te zeuren, als je goed upgrade heb je daar geen last van.

Dat hacken voor de sidequest, ik kan het me niet direct voor de geest halen als je even de naam van de quest erbij geeft helpt dat. Het moet bijna anders kunnen dan hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, Ben het spel al ff aan het spelen... ben weer terug in Detroit, en moet opzoek naar een persoon.
Nu ben ik in het gebouw aanwezig, en volgens de kaart moet er een doorgang zijn naar een andere kamer, maar die is er niet! wat ik ook probeer, kom er niet in!!

Vreemde is dat er wel een "soort "van aftekening zit waar de doorgang zou moeten zitten. Gaat om level 12....

Iemand dit ook al gehad? Of kan iemand me wegwijs maken dat ik iets verkeerds doe?

Verder is het echt een heel gaaf spel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Wie precies moet je vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja sorry, wel zo handig dat ik dat erbij zet...

Isaias Sandoval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
spoiler:
Hij zit in het riool

Edit:
spoiler:
Ik was even vergeten dat je eerst naar zijn apartement moet. Die kan je bereiken via de brandtrap buitenom. Later zit hij pas in het riool.

Het is vaak sneller/makkelijker om bv naar een guide op Gamefaqs.com te kijken of gewoon te googlen dan om het hier te vragen.

[ Voor 77% gewijzigd door Darkwand3r3r op 31-08-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Het stukje hacken gaat om
spoiler:
de "shanghai justice" sidequest. Eerder moet je info ophalen bij mr. Anonimous X, waarna Malik je vraagt de BF van haar overleden vriendin te bezoeken. Zijn huisje, aan de rand van het district waar je eerder het luxe appartement moet binnenlopen voor de mainquest, zit helemaal bovenin. Het appartementen blok eronder / naast is zo ver ik kon vinden niet verbonden. Zijn voordeur (met het blauwe kruis erop) heeft een lvl 3 lock

Helaas had ik net 3 praxis punten in andere skills gestopt die ik op dat moment nodig had. (2 gekocht in de clinic, één van het nét level up zijn)

Omdat ik maar van plan ben één weekje te spelen, ben ik misschien niet super grondig geweest tot nu toe, dat ik daarom deze problemen heb, maar ik heb toch behoorlijk verkent en niets expres overgeslagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
djunicron schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:54:
spoiler:
de "shanghai justice" sidequest. Eerder moet je info ophalen bij mr. Anonimous X, waarna Malik je vraagt de BF van haar overleden vriendin te bezoeken. Zijn huisje, aan de rand van het district waar je eerder het luxe appartement moet binnenlopen voor de mainquest, zit helemaal bovenin. Het appartementen blok eronder / naast is zo ver ik kon vinden niet verbonden. Zijn voordeur (met het blauwe kruis erop) heeft een lvl 3 lock

Helaas had ik net 3 praxis punten in andere skills gestopt die ik op dat moment nodig had. (2 gekocht in de clinic, één van het nét level up zijn)

Omdat ik maar van plan ben één weekje te spelen, ben ik misschien niet super grondig geweest tot nu toe, dat ik daarom deze problemen heb, maar ik heb toch behoorlijk verkent en niets expres overgeslagen...
Ik zeg koop een auto unlocking device bij de verkoper in het hotel. Die dingen kosten 150 of 300 credits, niet zoveel dus en die hacken alles als je ze erop gooit.
Sowieso is hacken veel belangrijker dan je aanvankelijk denkt. Ik wou eerst ook weinig hacken, maar na een kwart van de game had ik meer hack augmentations dan de andere en hackte ik gewoon alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja ik ben ook pas op level 2 maar ik heb al lvl 5 hack en lvl 3 detection reduction. Ook heb ik maar turret hacking gepakt omdat die dingen meestal gruwelijk in de weg staan van de guards die ik wil neer meppen.

Die detection reduction had ik pas laat gepakt maar die bleken effectiever dan ik dacht omdat er toch wel veel nodes zijn die snel een alarm triggeren. Ik verzuip nu ook in de worms en viruses, die gingen er eerst ook snel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

spoiler:
Voordat ik überhaupt naar Shanghai ging was was ik al lang en breed lvl 5 :X
LOTG schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:02:
Die detection reduction had ik pas laat gepakt maar die bleken effectiever dan ik dacht omdat er toch wel veel nodes zijn die snel een alarm triggeren. Ik verzuip nu ook in de worms en viruses, die gingen er eerst ook snel doorheen.
Ik heb nog niets aan detection reduction gedaan, maar ik ben nog geen console tegengekomen die ik niet kon hacken, en worms en virusses gebruik ik amper. Fortify je wel afdoende? De enige echt pittige waar ik 3 stop worms voor nodig had was die lvl 5 security door achter in de Hive die ook naar de DJ booth leidt, maar die detector ging ook ziekelijk snel door de nodes heen.

[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 31-08-2011 16:06 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 23:01
.oisyn schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:04:
Ik heb nog niets aan detection reduction gedaan, maar ik ben nog geen console tegengekomen die ik niet kon hacken, en worms en virusses gebruik ik amper. Fortify je wel afdoende? De enige echt pittige waar ik 3 stop worms voor nodig had was die lvl 5 security door achter in de Hive die ook naar de DJ booth leidt, maar die detector ging ook ziekelijk snel door de nodes heen.
Dat vind ik best knap! Ik word er wel steeds handiger in, maar voor Adam's eigen PC had ik volgens mij wel twee Nukes en drie Stops nodig ondanks Fortify, gezien de 500XP vond ik die het wel waard... (Ik had al heel wat Worms verzameld.)

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Voordat ik überhaupt naar Shanghai ging was was ik al lang en breed lvl 5 :X
Goh, dat is wel opmerkelijk eigenlijk. Ik krijg echt niet het idee dat ik zoveel XP heb gemist. Nou moet ik wel zeggen dat ik vooral sneakend aan het verkennen ben en alleen dood wanneer het nodig is. Alles bij elkaar heb ik misschien 25 verdovingspijltjes, 10 sniper rounds en 20 melee uitschakelingen gebruikt. Één keer maar heb ik veel tegenstanders om moeten leggen, in de DMR clan basis, waar ik gezien werd en door 14 lui heen heb geschoten.

Daarmee heb ik denk ik 6 lvl-ups gehad en ik heb 4 praxis kits gekocht, 1 gevonden.
Volgens mij heb ik: benen (springen) en zachter lopen, smart vision, sneaking + 2 upgrades, hack detection 1, lvl 2 normaal hacken, Social, extra inventory 2, wallpunch, extra radar.

Hoogste moeilijkheidsgraad overigens...
Misschien is dat het ook wel; ik ga meestal voor een recht pad naar de hack-target. Als ik het geluk heb laat gedetecteerd te worden, pak ik wat storages mee, anders vaak niet. Misschien had ik grondiger moeten werken en niet de gevonden wachtwoorden moeten gebruiken, daar krijg je niets voor meen ik? (beetje raar eigenlijk)

spoiler:
De Hive was ik overigens zo in en uit. Ik ben welgeteld één persoon, één cam en een hostage tegen gekomen. Ik ging via het riool, gas uit gezet en hop, binnen 3 minuten klaar!

[ Voor 34% gewijzigd door djunicron op 31-08-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mijn augs

De skills die ik verder door heb geupgrade zijn dus hack capture naar lvl 5, en een volledig inventory. Ik speel trouwens wel "give me a challenge" (de middelste moeilijkheidsgraad)
spoiler:
The Hive ben ik gewoon ingegaan door de bouncer op zijn bek te hoeken :P

[ Voor 71% gewijzigd door .oisyn op 31-08-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb iedereen in een missie in chicage met een nonlethal takedown plat gekeregen. Niemand heb ik laten lopen. Voor de rest, alles hacken, en vergeet niet door airvents te kruipen die leveren vaak ook explorer(100XP) op. In China trouwens in al die voorraad kasten kijken bij de winkeltjes, krijg je allemaal explorer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwand3r3r schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:47:
spoiler:
Hij zit in het riool

Edit:
spoiler:
Ik was even vergeten dat je eerst naar zijn apartement moet. Die kan je bereiken via de brandtrap buitenom. Later zit hij pas in het riool.

Het is vaak sneller/makkelijker om bv naar een guide op Gamefaqs.com te kijken of gewoon te googlen dan om het hier te vragen.
<Maar als ik bij zij appartement kom, moet ik nog 2 meter, maar daaar zit dus de muur tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:57

nFo

steefje schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:14:
[...]

Idd shit 8)7

Ps. Je kan ook ergens een basketbal oppakken en deze door de ring gooien. Krijg je mooi een achievement voor:)
Die is heel makkelijk te halen door drie groene olie vaten op te stappelen en de bal te laten vallen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Of door de dev versie te gebruiken en boven de basket te gaan vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
zo. doorgespeeld op de moeilijkste difficulty, hele aftiteling bekeken. hallo sylvester. waren er trouwens foto's van nixxes bij, of alleen maar van eidos montreal?

ik mis nog een aantal achievements. de pacifist bijvoorbeeld, de fox, maar bijvoorbeeld ook die van de boekjes. er staan er trouwens ook een paar in de world stats die ik nog niet heb (lucky guess bijvoorbeeld).

spel crashte wel een aantal keren; ook ben ik tweemaal door de grond gezakt en buiten de gameworld beland.

spoiler:
* in detroit toen ik net uit de riolering klom onder de HQ van die bende voor de deur van je flatje.
* op de 'ranch' tegen het einde, in de kamer van een van de scientists die gekidnapt waren.

ook was 1 beanie hoedje van een civilian bugged. die bleef knipperen tussen felwit en normaal donkergroenig. zag er bijzonder 'inspector gadget'-achtig uit :S

spoiler:
dat gebeurde dus in detroit, in dat straatje tussen de basketball court en het tankstation

naja, binnenkort eens beginnen aan de pacifist versie. kun je als pacifist ook alle sidequests doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
nFo schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:25:
[...]

Die is heel makkelijk te halen door drie groene olie vaten op te stappelen en de bal te laten vallen. :P
wtf word ik nu getrollt? Ik heb de basketbal door die hoop laten vallen maar mooi geen achievement hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 18:55
Neuh zo werkt die achievement ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
nFo schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:25:
[...]

Ha, gewoon er normaal in smijten mietjes :P. Dunken is ook leuk met de jump aug ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Laatst online: 19-09 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Ik kom maar niet in het ritme van het spel. Ik mis de feeling met alles en ik vind het vaak houterig spelen. Splinter Cell Conviction bood mij een heel stuk meer qua soepelheid en snelheid. Geen idee waar dit precies aan ligt, maar het spel heeft mij in ieder geval nog niet echt kunnen boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:35

M2M

medicijnman

Het hacken gaat eigenlijk te simpel. Ik zie daar echt wel dat het een console port is. Het hacken van lvl 5 zou verschrikkelijk moeilijk moeten zijn, maar dat is het eigenlijk niet.

Als het een lvl 1 of 2 is loop ik er voorzichtig doorheen. Na level 3 wordt het wat anders, dan is het gewoon acties spammen. Hacken in alle richtingen en als je niets hoeft te doen alle nodes tussen jouw en de debug tower fortificeren. Dan kun je elke hack halen zonder een praxis punt uit te geven aan stealth hack ofzo. Gewoon spammen. Wordt de tijd wat moeilijker dan kun je zo'n time-out nemen, maar dat is eigenlijk nauwelijks nodig.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 23:57

nFo

.oisyn schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:36:
Mijn augs

De skills die ik verder door heb geupgrade zijn dus hack capture naar lvl 5, en een volledig inventory. Ik speel trouwens wel "give me a challenge" (de middelste moeilijkheidsgraad)
spoiler:
The Hive ben ik gewoon ingegaan door de bouncer op zijn bek te hoeken :P
spoiler:
Op de derde verdieping van het hotel, waar het level begint, ligt heel toevallig een: Hive access kaatje. ;)
Via de achterkant van de hive kun je ook gewoon binnen kruipen.

Nu lekker door china rond neuzen, snif snif
Lekker groot, wapens ge-upgrade, ga nu is verder kijken in de hive & limbs.
En de side missies doen natuurlijk voor ming.

[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 31-08-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:52
Mijn augs na het uitspelen van het spel. Heb me eerst voornamelijk gespecialiseerd in hacken (aanrader imo, kan je veel mee). Vervolgens de verschillende handige dingetjes (typhoon, dubbel takedown, icarus landing, social etc). Laatste deel van het spel ipv sneaken weer gewoon veel zitten knallen, en dus ook maar wat upgrades in die richting gedaan. Heb helemaal niks aan stealth upgrades gedaan, en kan niet zeggen dat ik ze heb gemist. Zeker in het begin grote stukken gewoon sneaky rondgekropen en niemand neergeschoten of zelfs maar neergemept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Bosmonster schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:59:
[...]

Ik ben hier nog geen console-bugs mbt tot framedrops of geluid tegengekomen ;)
Maar wel de andere ongemakken.
Qua prijs is onzin overigens, voor de prijs van een beetje game-PC kun je de rest van je leven games kopen, om het nog maar niet te hebben over het feit dat die na 2 a 3 jaar weer (gedeeltelijk) geupgradet moet worden :P
15 euro per titel verschil en met twee jaar kun je prima de onderdelen vervangen. Die vijftien euro gaat anders naar MS of Sony. Niks onzin dus.
Voor sommige spellen is een PC wel beter, zoals RTS, maar voor dit soort games.. Al zou ik een PC hebben dan zou ik hem nog voor de console halen :)
Dus jij gaat een fps/third person hybride op een console spelen. Ik kan er met mijn verstand niet bij iig...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Hmm, jammer trouwens dat de Original Soundtrack van de Augmented Edition in .mp3 is en niet .flac :< Is de PS3 bonus disc hetzelfde qua OST?

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nefiorim schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:04:
[...]

spoiler:
Je hoeft geen enkel schot te lossen bij die boss

spoiler: Complete oplossing
Je pakt eerst een gas canister, die gooi je naar de boss waardoor ie desoriented raakt. Dan pak je een rode ton en die smijt je op hem. Dit herhaal je nog 2 keer en cutscene ;)
Nou dan ben ik een prutser, ben er gefrustreerd van... Krijg hem gewoon niet het hoekje om die boss..

Sta zelfs op het punt er maar mee te kappen :P Ben er klaar mee haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

nFo schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:15:
[...]

spoiler:
Op de derde verdieping van het hotel, waar het level begint, ligt heel toevallig een: Hive access kaatje. ;)
spoiler:
Die had ik, maar op een of andere manier moest ik alsnog 1000 credits betalen. Ik deed decline gevolgd door een takedown. Fok jou en je 1000 credits :+

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 31-08-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

problem of mine solved.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand er al achter op http://13311tower.com/
"what is the missing link?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Vraagje:
spoiler:
ik ben nu bij de missie van waarbij ik die MCB gasten moet pakken zonder ze te killen. ik moet bewijs zoeken en de gangleader laten leven. de eerste paar gasten heb ik bewusteloos. alleen zitten er dan nog 2 in een kamer die je moet hacken met lvl 4. dat lvl heb ik nog lang niet. ik moet zo min mogelijk geluid maken en niemand mag eigenlijk alarm slaan. hoe krijg ik die gasten bewusteloos zonder dat ze alarm slaan??

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Morgen maar eens op zoek naar de augmented edition, collectors nergens meer te krijgen :{

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 21:09:
Iemand er al achter op http://13311tower.com/
"what is the missing link?"
Kennelijk kom je daar zondag pas achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 21:20
Zarkov schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:53:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, volgens mij heb ik het nu redelijk onder controle, of ik heb gewoon mazzel. In ieder geval heb ik nu twee speel sessies van 2 uur achter de rug zonder crashes.

Na wat snuffel werk in verschillende fora, kwam ik er achter dat een behoorlijke groep mensen is dat denkt het probleem bij een te laag voltage voor de GPU bij overgeklokte kaarten ligt. Omdat het mij wat onverstandig leek om het voltage zonder mij erin te willen verdiepen (geen zin in, wil deus ex spelen) omhoog te gooien , heb ik het tegenovergestelde pad gekozen en de clockspeeds naar een stock GTX580 teruggedraaid.

Daarnaast kwam ik er ook achter dat MSI een firmware update voor GTX5xx kaarten heeft uit gebracht wat de stabiliteit verbeterd. Voor mijn GTX580 was dat van 1.03 naar 1.04 geen idee of dit ook opgaat voor jouw 560TI, maar wellicht de moeite waard om even op de MSI website te kijken.

Sindsdien eigenlijk geen enkel probleem meer gehad, mocht het probleem wel terugkeren dan zal ik eens kijken wat de GPU aankan zonder al te grote risico’s.
Bedankt voor je reactie, ik heb helaas al geprobeerd om het voltage van mijn videokaart zowel te verhogen als te verlagen maar dit leverde in beide instanties geen succes op.

Ook heb ik geprobeerd om het spel te draaien met een lagere kloksnelheid (stock) op zowel de 'core' als 'ram' maar ook dit had geen succes.

Er is helaas geen vga bios update voor mijn Twin Frozr II beschikbaar.

@.oisyn

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

spoiler:

Je kunt die deur ook gewoon openschieten.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adante schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:31:
[...]

Kennelijk kom je daar zondag pas achter.
Kijk aan, zal wel voor een exspansion pack zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeeld.....

Wat een geweldig spel zeg!!!

En wat een einde!!! TOP!

Verwijderd

Zo, eerste playthrough na een schamele 40-45 uur (schatting) afgerond. Top game!

Voor de mensen die achter Pacifist aanzitten, robots tellen niet mee. Die kun je gewoon met een EMP grenade/mine om zeep helpen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 00:37 ]

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
TotalBiscuit heeft zojuist zijn WTF over Deus ex online gezet:

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Techno Overlord schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 21:47:
Vraagje:
spoiler:
ik ben nu bij de missie van waarbij ik die MCB gasten moet pakken zonder ze te killen. ik moet bewijs zoeken en de gangleader laten leven. de eerste paar gasten heb ik bewusteloos. alleen zitten er dan nog 2 in een kamer die je moet hacken met lvl 4. dat lvl heb ik nog lang niet. ik moet zo min mogelijk geluid maken en niemand mag eigenlijk alarm slaan. hoe krijg ik die gasten bewusteloos zonder dat ze alarm slaan??
spoiler:
Een van die gasten die wel bereikbaar zijn heeft zo'n pda geval met het password geloof ik.

Ongerelateerd aan bovenstaand (is verder in het verhaal)
spoiler:
Net de tweede boss gedaan. Met wat fragmines en gas is die best makkelijk. Als je achter zo'n panel gaat staan kan ze je maar op twee manieren bereiken. Paar mijnen aan beide kanten zorgt er ook voor dat ze gestunned is. Denk dat EMP misschien nog wel effectiever is met een beetje geupgrade wapen.

Raku

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
Raku schreef op donderdag 01 september 2011 @ 01:25:
[...]

spoiler:
Een van die gasten die wel bereikbaar zijn heeft zo'n pda geval met het password geloof ik.

spoiler:
Net de tweede boss gedaan. Met wat fragmines en gas is die best makkelijk. Als je achter zo'n panel gaat staan kan ze je maar op twee manieren bereiken. Paar mijnen aan beide kanten zorgt er ook voor dat ze gestunned is. Denk dat EMP misschien nog wel effectiever is met een beetje geupgrade wapen.
spoiler:
Als je daar EMP gebruikt, ben je waarschijnlijk zelf ook dood... ligt een laag koelvloeistof op de grond, en die geleid elektriciteit erg goed

TheS4ndm4n#1919

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:17
Gisterenavond weer 6 uurtjes gespeeld. Door mijn "ik wil alles onderzoeken tempo" ben ik nog niet zo ver.

spoiler:
Na het politiebureaulevel moest ik een antenne op een dak onschadellijk maken.Daarvoor diende ik eerst langs een bende "boeven" te gaan. Ik heb mijn social skills op max, maar er was geen mogelijkheid om met hen een conversatie aan te gaan. Dit had ik ook bij de sidequest, waar ik voor iemand die films had gemaakt van een collega tijdens het stelen van een medicijn, waar ik twee criminelen moest overtuigen de filmer met rust te laten. Kon geen conversatie aangaan.

PSN ID Binloading_nl

• steefje
****wrong quote****

[ Voor 97% gewijzigd door steefje op 01-09-2011 08:45 ]

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

skullsplitter schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:29:
Morgen maar eens op zoek naar de augmented edition, collectors nergens meer te krijgen :{
Ik kan je geen PM sturen maar ik heb hier nog een Deus Ex Human Revolution Collectors Edition liggen voor de PC, gesealed en al. Mocht je die willen, let me know. Mochten er andere gegadigden zijn stuur me even een PM of reageer hieronder. Wel graag een redelijk bod + eventuele verzendkosten.

• LOTG
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:15:
[...]

Ik kan je geen PM sturen maar ik heb hier nog een Deus Ex Human Revolution Collectors Edition liggen voor de PC, gesealed en al. Mocht je die willen, let me know. Mochten er andere gegadigden zijn stuur me even een PM of reageer hieronder. Wel graag een redelijk bod + eventuele verzendkosten.
Hier hebben we toch V&A voor?

Verwijderd

LOTG schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:17:
[...]

Hier hebben we toch V&A voor?
Goede. Plaats hem daar ook wel even.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Wauw! Gisteren het spel gedownload, half uurtje gespeeld en dit weekend Deus Ex ergens kopen. Wat een fantastisch spel!

Verwijderd

Voor wie het spel al één of twee keer hebben uitgespeeld zoals ik :)
Hier een trainer, hup max praxis points :)

http://www.megagames.com/....622.PLUS18TRN.LINGON.ZIP

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Raku schreef op donderdag 01 september 2011 @ 01:25:
[...]

spoiler:

spoiler:
2e boss spoiler
spoiler:
Niet nodig. Ga voor die grote machines staan. Wanneer ze naar je toe komt rennen om haar über uppercut te doen, raakt haar AOE de machine en ontploft het. Blijf haar knallen tot ze weer kan bewegen. Vervolgens herhalen bij de volgende machine :Y)
Volgens mij krijgt ze ook damage van die ontploffingen en kun je het ook halen zonder kogels te verspillen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:14
.oisyn schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:39:
[...]

spoiler:
Die had ik, maar op een of andere manier moest ik alsnog 1000 credits betalen. Ik deed decline gevolgd door een takedown. Fok jou en je 1000 credits :+
spoiler:
Als je 1 straat verder loopt hoor je 2 mensen praten over een achteringang en jawel als je de hoek omloopt zit er achter een paar dozen een rooster waar je door naar binnen kan en in de wc beland. Vandaar kan je gewoon de club binnen lopen. :P

Verwijderd

Kaasje123 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:45:
[...]

spoiler:
Als je 1 straat verder loopt hoor je 2 mensen praten over een achteringang en jawel als je de hoek omloopt zit er achter een paar dozen een rooster waar je door naar binnen kan en in de wc beland. Vandaar kan je gewoon de club binnen lopen. :P
Over toegang tot The Hive:

spoiler:
In een kamer in het hotel met de dames van lichte zeden ligt een Hive Membership Card ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 12:09 ]

• Hydra
Misschien een idee om bij spoilers ook even te zetten waar het over gaat? Ik durf nu niks te bekijken en zie alleen maar zwarte vlakken :P

• M2M

M2M

medicijnman

Chester schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:31:
[...]

2e boss spoiler
spoiler:
Niet nodig. Ga voor die grote machines staan. Wanneer ze naar je toe komt rennen om haar über uppercut te doen, raakt haar AOE de machine en ontploft het. Blijf haar knallen tot ze weer kan bewegen. Vervolgens herhalen bij de volgende machine :Y)
Volgens mij krijgt ze ook damage van die ontploffingen en kun je het ook halen zonder kogels te verspillen.
3e boss spoiler
spoiler:
Vrij simpel. Gewoon frag mines bij je hebben. Voldoende (10 - 12). Spray die dingen om je heen als je in een hoekje zit, laat 'm op je af komen en wanneer er eentje afgaat een nieuwe neerleggen. hij heeft een 6-tal nodig om neer te gaan

-_-

• Propane
  • Niet online
M2M schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:33:
3e boss spoiler
spoiler:
Vrij simpel. Gewoon frag mines bij je hebben. Voldoende (10 - 12). Spray die dingen om je heen als je in een hoekje zit, laat 'm op je af komen en wanneer er eentje afgaat een nieuwe neerleggen. hij heeft een 6-tal nodig om neer te gaan
spoiler:
Of als je de grenade launcher hebt van de Tracer Tong missie en/of gevonden... gewoon 3 a 4 keer raak schieten. Dat was eerlijk gezegd een beetje erg makkelijk :P.

Gisteren de eerste playthrough compleet in ca. 40 uur. Legend en Foxiest of Hounds gekregen, Pacifist helaas niet omdat ik in de proloog blijkbaar één iemand had omgelegd. Ach, komt wel in een latere playthrough. Nu eerst eens een keertje al schietend gaan spelen :D.

• RocketKoen
M2M schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:33:
[...]

3e boss spoiler
spoiler:
10x makkelijkere manier:
spoiler:
Zorg dat je een grenade launcher bij je hebt. Dat ding heeft waarschijnlijk de hoogste DPS in het spel, en de explosie zorgt ook nog eens voor een stun.

TheS4ndm4n#1919

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

RocketKoen schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:44:
[...]

10x makkelijkere manier:
spoiler:
Zorg dat je een grenade launcher bij je hebt. Dat ding heeft waarschijnlijk de hoogste DPS in het spel, en de explosie zorgt ook nog eens voor een stun.
Over die baas...
spoiler:
Heeft iemand eigenlijk die biochipupdate niet gaan halen vlak ervoor? Zal het gevecht in ieder geval een pak makkelijker gemaakt hebben.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• M2M

M2M

medicijnman

BlaSfem0n schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:55:
[...]

Over die baas...
spoiler:
Heeft iemand eigenlijk die biochipupdate niet gaan halen vlak ervoor? Zal het gevecht in ieder geval een pak makkelijker gemaakt hebben.
spoiler:
ik heb je de biochip niet genomen. Zo'n gerushte biochip voelde niet goed. Mijn bossfight was vrij standaard denk ik. Ik werd in ieder geval niet gedisabled ofzo

-_-

• RocketKoen
M2M schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:57:
[...]

spoiler:
ik heb je de biochip niet genomen. Zo'n gerushte biochip voelde niet goed. Mijn bossfight was vrij standaard denk ik. Ik werd in ieder geval niet gedisabled ofzo
spoiler:
Als je die upgrade wel had gehaald, dan gaat je beeld er uit zien alsof je teveel LSD op hebt en al je augments vallen uit.

TheS4ndm4n#1919

• M2M

M2M

medicijnman

Tja, dan wordt het lastig.
spoiler:
heeft iemand onze lieve piloot laten sterven? Komt ze je vriendinnetje dan nog wel oppicken of is het dan een andere kerel die vliegt?

-_-

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:52
M2M schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:09:
Tja, dan wordt het lastig.
spoiler:
heeft iemand onze lieve piloot laten sterven? Komt ze je vriendinnetje dan nog wel oppicken of is het dan een andere kerel die vliegt?
spoiler:
Ik heb de piloot laten sterven, helemaal niet doorgehad dat ik haar kon redden. Kom je vervolgens d'r lijk ook nog ergens tegen op een operatietafel later in het spel. Maar je vliegt gewoon helemaal niet meer met iemand vanaf dat moment.

• Molecom
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09-2022
Ik heb nu een paar missies achter de rug en besloot toen maar eens om de extra's (benelux editie) via steam te activeren :P

Blijkt dat je de 10.000 credits helemaal in het begin krijgt, daar kan ik nu dus naar fluiten. Da's best balen als je voor het eerst
spoiler:
bij de Limb factory komt en je de 2e praxiskit
niet kan kopen omdat je te weinig credits hebt. Doorsparen dan maar. Andere extra's ben ik op de een of andere manier al wel tegengekomen zoals het automatic unlocking device e.d.

Moet ik wachten tot mijn volgende playtrough zodat ik ze wel in het begin krijg of kan ik die credits nog op een andere wijze krijgen?

[ Voor 14% gewijzigd door Molecom op 26-09-2011 12:10 ]

• Chester
  • Niet online
Die 10.000 credits kun je niet missen? Die krijg je automatisch. Weet je zeker dat je die krijgt bij de Benelux editie?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Molecom
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09-2022
Zeker weten, maar je krijgt ze voor de Sarif Factory mission en ik heb de extra's pas daarna geactiveerd bij steam. Toen had ik die missie al lang en breed gehad.

• M2M

M2M

medicijnman

Hielko schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:13:
[...]

spoiler:
Ik heb de piloot laten sterven, helemaal niet doorgehad dat ik haar kon redden. Kom je vervolgens d'r lijk ook nog ergens tegen op een operatietafel later in het spel. Maar je vliegt gewoon helemaal niet meer met iemand vanaf dat moment.
spoiler:
je vriendinnetje en die scientists in singapore worden door haar geairlift als je haar red.

Overigens zag ik tijdens loading screens dat je niet alle augs kunt halen. Maar aan het eind kom ik toch een aardig eind. Zeker als je de waardeloze augs niet neemt (hacking analyze, typhoon, aim stabilize e.d.). Hacking is handig, cloak later ook. En wil je in secret areas komen zul je toch wat aan de spierballen en benen moeten doen. Veilig vallen, hoog springen en zware dingen shouwen komen best van pas. Zo nu en het filter systeem in je longen ook.

Combat augs heb ik nauwelijks nodig gehad. Nagenoeg iedereen bewusteloos geslagen of een tranq voor hun hoofd geschoten.

-_-

• Propane
  • Niet online
M2M schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:24:
[...]

spoiler:
je vriendinnetje en die scientists in singapore worden door haar geairlift als je haar red.
Piloot:
spoiler:
Ook als je haar laat dood gaan. Komt in ieder geval gewoon eenzelfde VTOL door het dak dat je open laat schuiven.

Als ik trouwens bij de global achievement stats kijk valt het me op dat maar heel weinig mensen de Hnagar 18 achievement hebben. Zo moeilijk is die toch niet te vinden :P. En hij is nog leuk ook (ik vond het tenminste wel een leuke reference).

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Hoeveel krijgt deze game van jullie ?
Een 8 ? 8.5 ? Een 9 ? Of gewoon een 10 ?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:08
Kain_niaK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:01:
Hoeveel krijgt deze game van jullie ?
Een 8 ? 8.5 ? Een 9 ? Of gewoon een 10 ?
8.5 ofzo

• LOTG
Propane schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:47:
Als ik trouwens bij de global achievement stats kijk valt het me op dat maar heel weinig mensen de Hnagar 18 achievement hebben. Zo moeilijk is die toch niet te vinden :P. En hij is nog leuk ook (ik vond het tenminste wel een leuke reference).
Wat mij vaker op valt bij games is dat de achievements die je in de eerste 5 minuten van een game voor niets krijgt door minsten 10% van de spelers nooit gehaalt word. Dan vraag je het je ook af wat die dan doen.

Edit: Bijvoorbeeld portal 2, de achievement om het eerste stuk te overleven heeft 80% maar gehaalt. Dus 20% heeft het spel gekocht en een keer gestart?

[ Voor 11% gewijzigd door LOTG op 01-09-2011 14:07 ]

• steefje
LOTG schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:04:
[...]

Wat mij vaker op valt bij games is dat de achievements die je in de eerste 5 minuten van een game voor niets krijgt door minsten 10% van de spelers nooit gehaalt word. Dan vraag je het je ook af wat die dan doen.
Vrij simpel te verklaren. Lang niet iedereen is bezig met achievement en weet dan ook niet dat er bepaalde uitdagingen zijn. Ik speel de game altijd eerst lekker rond en ga dan eens kijken naar de achievements. Als er nu bv. een achievement is voor kills dan ga ik hem deze ronde niet halen..
Wel toevallig die basketbal achievement gehaald, want ik gokte dat dit er één was.

PSN ID Binloading_nl

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je snapt niet wat hij zegt. Je krijgt altijd ook gewoon een paar achievements door dingen te doen die je hoort te doen. Zoals bijvoorbeeld het eerste level halen. Maar sommige mensen hebben zelfs die hele basic achievements niet, maar ze hebben blijkbaar wel de game. Wat doen die dan in hemelsnaam met de game?

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 01-09-2011 14:11 ]

• LOTG
Dat is juist mijn punt, dat zijn achievements die je krijgt door iets triviaals te halen en niet kunt missen als je het spel meer dan 5 min speelt. Zoiets als je hebt level 1 uitgespeeld, die kun je niet missen. Bij Brink is het nog vreemder. Een groter percentage heeft zich zelf gerevived dan 1 missie gewonnen. Voor 40-50 euro speel ik toch langer dan dat nodig is dat NIET te halen.

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
.oisyn schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:11:
Je snapt niet wat hij zegt. Je krijgt altijd ook gewoon een paar achievements door dingen te doen die je hoort te doen. Zoals bijvoorbeeld het eerste level halen. Maar sommige mensen hebben zelfs die hele basic achievements niet, maar ze hebben blijkbaar wel de game. Wat doen die dan in hemelsnaam met de game?
tsja, ik d8 de pacifist te halen, heb ik er 1 neergeschoten @ proloog en 1x een bot op target enemies gezet. blijkbaar telden die mee :( achja, wel de foxiest of the hounds (@ hard mode tuurlijk, derp. 'k vond de moeilijkheid als stealth spelen alleen bij de bossfights wat lastig, maar voor de rest had ik op bepaalde punten zoiets van: mag zelfs nog wel ietsjes harder)

@.oisyn wanneer komt die sdk voor DXHR nu uit :) :P
@.oisyn (op de vraag die je hieronder stelt): ik probeer een theorie uit met muzieksystemen (heb dit als een van m'n afstudeeropdrachten gedaan op mijn hogeschool), toen op far cry (Cryengine 1), ben nu bezig met crysis 2 (cryengine 3), dus ik vroeg me daarom ook af: DXHR SDK? :)
't is trouwens een aanpassing in meeste muziek systemen in games op c++ niveau heel dichtbij de FMOD calls

[ Voor 31% gewijzigd door Strikeman225 op 01-09-2011 14:18 ]

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En wat wil je daarmee doen dan, eigen quests maken?

• LOTG
Ik hoop een mod die meer cells recharged dan 1. Wat een onzin is dat zeg.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja, dat vind ik dus ook.

• Chester
  • Niet online
LOTG schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:14:
Ik hoop een mod die meer cells recharged dan 1. Wat een onzin is dat zeg.
Helemaal mee eens. Dat is ook de reden dat ik geen energy cell augments neem. Alleen snelle recharge genomen.

• LOTG
Chester schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:18:
[...]

Helemaal mee eens. Dat is ook de reden dat ik geen energy cell augments neem. Alleen snelle recharge genomen.
Probleem is dat ik ook ontzichtbaar rond rennen wel leuk vind, en dat vreet cellen. Met een cell en max recharge kom je niet erg ver. En een takedown gaat dan al helemaal niet.
Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste