• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:38
In de eerste playthrough had ik alle battery upgrades vrij snel genomen. Na 15 uur spelen merkte ik dat ik constant met één volle batterij rondliep en vier lege. Ik wist van te voren wel dat het zo werkte, maar ik had verwacht vaker de lege batterijen te kunnen opladen.
De keren dat ik wel vrij veel batterijen had weten op te laden, was ik weer zo dom om bepaalde augmentations niet uit te zetten. Ik was er al aan gewend dat ze vanzelf uitgingen na één batterij. Ik speel altijd zo als ik wil en dan probeer ik niet voor dit soort dingen weer een oude save te gebruiken. In het echt kan je ook niet oneindig dingen opnieuw proberen. Ik hou wel van het aanvaarden van de gevolgen van je eigen fouten (maak ze irl nooit namenlijk..)
Het grootste nadeel van het energie systeem is volgens mij dat je de augmentations niet goed kan combineren, zoals stealth en takedowns en vision. Je hebt dan minimaal drie volle batterijen nodig en je kan dan zo ongeveer 15 seconden de augmentations gebruiken. Het pluspunt van het systeem is aan de andere kant dat je niet zo overpowered bent zoals in de meeste games, zoals Crysis. Ik heb Crysis eenmaal uitgespeeld zonder enige power te gebruiken, en dat was de meest creatieve, intense en leukste playthrough die ik met Crysis heb gedaan...

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

.oisyn schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:11:
Je snapt niet wat hij zegt. Je krijgt altijd ook gewoon een paar achievements door dingen te doen die je hoort te doen. Zoals bijvoorbeeld het eerste level halen. Maar sommige mensen hebben zelfs die hele basic achievements niet, maar ze hebben blijkbaar wel de game. Wat doen die dan in hemelsnaam met de game?
Vergeet even niet dat als je steam in offline modus speelt je dus geen achievements krijgt, zo ben ik de eerste 10 uur doorgekomen in het spel zonder enige achevement, terwijl ik zeker weet dat ik er wel een paar had moeten krijgen:)

ut=life

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Wat een slecht systeem, daar heeft MS en Sony het toch beter voor elkaar. Die unlocken gewoon als je weer online gaat.

Ik heb zelf wel bij Just Cause 2 een aantal achievements niet "gekregen" door een of andere wazige bug. In game krijg je mooi een popup en hij stond zelfs bij recent, maar verder nooit in de lijst gekomen van achievements die ik gehaald had. Alleen bij dat spel, maar ik was niet de enige.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:25

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

In het begin vulde ik mijn lege batterijen ook steeds aan, maar toen bedacht ik dat je dat eigenlijk beter niet kunt doen. Je moet ze gewoon aanvullen op het moment dat je ze nodig hebt. Anders zit je "onoplaadbare" batterijen te wasten met simpele takedowns die je ook wel gewoon gratis op had kunnen laden.

En de powerbars vind ik ook relatief schaars.
Sinds ik de nieuwe taktiek hanteer zit ik vrijwel nooit zonder.

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 05-09-2011 17:23 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
LOTG schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:24:
[...]

Probleem is dat ik ook ontzichtbaar rond rennen wel leuk vind, en dat vreet cellen. Met een cell en max recharge kom je niet erg ver. En een takedown gaat dan al helemaal niet.
Dat is inderdaad een nadeel. Ik gebruik mijn onzichtbaarheid daarom ook alleen voor korte/simpele dingen. 7 seconden is meestal wel genoeg voor de dingen die ik wil doen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• LOTG
Ik gebruik ze vaak om double takedowns te doen, soms kun je daar niet ongezien achter komen.

Ik vind het ook behoorlijk irritant dat zittende guards niet te combineren zijn met iemand die er naast staat. En ik heb ook problemen met mensen die op een bank zitten, ook niet te grijpen. Zelfs niet als je naast ze op de bank zit (wat ze dan niet zien, lol).

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Chester schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:46:
[...]

Dat is inderdaad een nadeel. Ik gebruik mijn onzichtbaarheid daarom ook alleen voor korte/simpele dingen. 7 seconden is meestal wel genoeg voor de dingen die ik wil doen.
Inderdaad, ik ben niets tegengekomen in het spel waarvoor ik meer dan 2 battery cells voor nodig had (mbt cloak). Upgrade je recharge en speel slim met de cloak en je hebt geen problemen.

Over de biochip die je kunt vervangen;
spoiler:
Ik ben wel benieuwd naar jullie beslissingen en de redenen. Ik had zelf door gewoon constant alles te hacken al genoeg mails gelezen om te zien dat het geen zuiver plan was en heb daarom dus ook gewoon nee gezegd en ben door gaan spelen. Wel leuk om dan dus later te merken en lezen dat dat de goede keuze was ;).

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:38
LOTG schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:14:
Ik hoop een mod die meer cells recharged dan 1. Wat een onzin is dat zeg.
Of een patch...
Dat vind ik zo'n enorme design fout.

Of anders dat je gewoon eten kan halen uit de 2 miljoen vending machines die er over de wereld verspreid staan...

TheS4ndm4n#1919

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
RocketKoen schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:41:
[...]

Of een patch...
Dat vind ik zo'n enorme design fout.

Of anders dat je gewoon eten kan halen uit de 2 miljoen vending machines die er over de wereld verspreid staan...
Als er steeds eentje is die niet recharged, vind ik dat ook wel prima =) Aan de andere kant, augmentations worden dan wel erg overpowered. Met stealth kun je 7 sec per cell onzichtbaar blijven...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• LOTG
Ik vind de standaard toetsen voor augs ook erg onhandig. Ik heb ze allemaal op mijn G700 knoppen gemapt, anders verlies je veel tijd om het aan en uit te zetten, wat net genoeg kan zijn om te worden gespot in veel situaties.Plus het kost je extra verbruik.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

LOTG schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:48:
Ik vind de standaard toetsen voor augs ook erg onhandig. Ik heb ze allemaal op mijn G700 knoppen gemapt, anders verlies je veel tijd om het aan en uit te zetten, wat net genoeg kan zijn om te worden gespot in veel situaties.Plus het kost je extra verbruik.
actieve augs heb je toch helemaal niet nodig? Ik heb enkel bij het laatste stukje stealth aan moeten zetten. Beschoten worden door een machinegeweer terwijl je een console aan het hacken bent is niet grappig.

-_-

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:15:
[...]

Ik kan je geen PM sturen maar ik heb hier nog een Deus Ex Human Revolution Collectors Edition liggen voor de PC, gesealed en al. Mocht je die willen, let me know. Mochten er andere gegadigden zijn stuur me even een PM of reageer hieronder. Wel graag een redelijk bod + eventuele verzendkosten.
Geen idee hoe ik hier moet PMén, maar zeker interesse.

Kun je me mailen of op MSN aanspreken?

[ Voor 4% gewijzigd door skullsplitter op 01-09-2011 16:34 ]

www.avpnews.com

• RocketKoen
M2M schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:28:
[...]

actieve augs heb je toch helemaal niet nodig? Ik heb enkel bij het laatste stukje stealth aan moeten zetten. Beschoten worden door een machinegeweer terwijl je een console aan het hacken bent is niet grappig.
heb je het over de eindbaas?
spoiler:
Gewoon die turrets te lijf gaan met een zwaar wapen.
Je kan makkelijk helemaal naar voren rennen zonder gespot te worden. Daarna schakel je de turrets heel makkelijk van onderen uit.
Daarna gas-mines leggen voor de deuren waar later soldaten uitkomen.
En dan op je gemak de 3 terminals hacken en de 3 hybrids vermoorden.

TheS4ndm4n#1919

• LOTG
skullsplitter schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:28:
[...]

Geen idee hoe ik hier moet PMén, maar zeker interesse.

Kun je me mailen of op MSN aanspreken?
Er staat een mannetje met een text ballonetje onder zijn naam, dat is de PM button. Bij jou staat het uit.

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

LOTG schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:37:
[...]

Er staat een mannetje met een text ballonetje onder zijn naam, dat is de PM button. Bij jou staat het uit.
Blijkbaar, net gevonden.

www.avpnews.com

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Kain_niaK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:01:
Hoeveel krijgt deze game van jullie ?
Een 8 ? 8.5 ? Een 9 ? Of gewoon een 10 ?
Ik zou het eigenlijk niet veel hoger dan 7,5 waarderen. Waarbij The Witcher 2 een 8 krijgt en Splintercell conviction een 7

Ik vraag me af trouwens of het de bedoeling was, dat met die gare battery reload. Ik heb er nu behoorlijk puntjes ingestopt en nog steeds herlaad het maar 1 cell. Daarnaast zijn die energie tonnen voor 3 batterijen achterlijk: Ze nemen 4!! hokjes in en stacken niet!! :(

Als je een beetje leuk stealth wil spelen, ben je er dus zo doorheen. Niet dat dat mij tegen houd, maar ik ben inmiddels gewoon maar wapens en ammo aan het negeren, omdat ik zoveel vreten bij me moet dragen.

De non-lethal wapens zijn trouwens veel leuker / effectiever dan het normale geschut. Maar dit komt ergens wel echt heel onrealistisch over. (slaappijltje gaat door heavyarmor, sniperround niet?!)

2e baas net achter de kiezen, veel beter te doen en vermakelijker dan de eerste, dat was echt een aanfluiting zeg.

spoiler:
EMP is echt heel erg OP in deze game

Ze hadden naar mijn mening toch echt veel meer tijd in balancing (skills en wapens) en animaties / persoonsmodellen moeten steken.

En FFS, dat hack-spelletje wordt nu wel toch een beetje teveel van het goede. Het is best leuk enzo, maar je ben af en toe gewoon 20 minuten zonder verdere actie / spanning random zooi aan het hacken voor wat bonussen, xp en achtergond info...

• M2M

M2M

medicijnman

RocketKoen schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:33:
[...]

heb je het over de eindbaas?
spoiler:
Gewoon die turrets te lijf gaan met een zwaar wapen.
Je kan makkelijk helemaal naar voren rennen zonder gespot te worden. Daarna schakel je de turrets heel makkelijk van onderen uit.
Daarna gas-mines leggen voor de deuren waar later soldaten uitkomen.
En dan op je gemak de 3 terminals hacken en de 3 hybrids vermoorden.
spoiler:
turrets uitschakelen? Met welk wapen dan? Ik heb eigenlijk nog geen heavy weapon gebruikt. Alles wat ik kon laten leven heb ik ook laten leven. Inclusief de droids. Hoewel het natuurlijk wel geniaal is om turrets tegen de tegenstander te keren. Dan komen ze collectief er aan gerent en worden ze genadeloos afgemaait door mijn nieuwe vriendje.

Enfin, had gekund. Ik kreeg die dingen met mijn proppenschieter al niet stuk :)
djunicron schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:51:
verhaal
En FFS, dat hack-spelletje wordt nu wel toch een beetje teveel van het goede. Het is best leuk enzo, maar je ben af en toe gewoon 20 minuten zonder verdere actie / spanning random zooi aan het hacken voor wat bonussen, xp en achtergond info...
Tja, het is geen FPS. Het is een FPRPG, met snelle stukken en langzame stukken. Je krijgt meer punten voor het uitschakelen op close range dan van langere afstand, en nonlethal is ook meer punten waard. Niet gezien worden (ghost?) geeft ook nog een mooie 500 xp extra. 50xp per tegenstander als je 'm non lethal close range uitschakeld. 40 voor tranq, 20 of 30 voor lethal als ik me niet vergis. Dit is bewust gedaan, maar ik snap dat het voor sommigen niet goed uitpakt. Ach, uiteindelijk heb je nauwelijks wat aan al die augmentations. Met een 15 - 20-tal kun je het spel prima uitspelen, zonder gezien te worden.
Eigenlijk vind ik dat ook wel meer punten waard. Helemaal niemand uitschakelen en overal voorbij sneaken zonder eens gezien te worden.

Echt deus ex is het nog niet helemaal. Er zijn een hoop dingen consolified, geen verschillende ammo types voor de verschillende wapens, beperkte hoeveelheid alternatieve routes (vind ik), slechts 1 of twee per missie. Economy systeem is borked. Wapen verkopen geeft +500, maar als je een wapen oppakt van een tegenstander krijg je enkel de kogels. Als je een paar keer heen en weer rent met een sniper rifle of twee kun je aardig wat cashen. En de verplichte bossfights. In het origineel kon je bijna overal doorheen komen zonder een kill te maken, of ook maar gezien te worden.

Verder heb ik wat reviews gezien die commentaar hadden op de graphics. Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Zou dat komen door DX11's tesselation? Ik zag wat commentaar op de gezichtsanimaties (klopt) en de overige animaties in het algemeen. De koks in china pakken magischerwijs ingredienten uit het vuurtje onder de pan. Dus ook wat clipping. Maar uitgerekte kleding e.d. niet gezien. En de hoeveelheid detail valt mij wel op. Gevulde boekenkasten, troep en zooi overal en bijvoorbeeld de omgevallen koffiebekertjes waarbij de koffie zowel op tafel ligt als op de vloer. Een office space die ook echt gevuld is, en geen 6 rijen copieen van elkaar.

Verder heb ik ook gemerkt dat er een random factor op de gesprekken ligt. Het laatste gesprek dat je hebt heb ik vaker gedaan (nogal aggressief geworden tijdens gesprek), maar met dezelfde opties andere responsies gehad.

-_-

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

djunicron schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:51:
Als je een beetje leuk stealth wil spelen, ben je er dus zo doorheen. Niet dat dat mij tegen houd, maar ik ben inmiddels gewoon maar wapens en ammo aan het negeren, omdat ik zoveel vreten bij me moet dragen.
Nou ben ik pas in Montreal, maar ik heb echt nog 0 geïnvesteerd in stealth. Ik kan stil lopen, maar dat gebruik ik nooit. En dat terwijl ik toch wel enorm stealth speel.
M2M schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:24:
Er zijn een hoop dingen consolified, geen verschillende ammo types voor de verschillende wapens
Euh, pardon? Ik weet niet welke game jij speelt, maar elk wapen heeft toch echt zijn eigen ammo hoor. 10mm pistol ammo, machine gun ammo, sniper ammo, combat rifle ammo, shotgun ammo, heavy machine gun ammo, rockets, ...
Wapen verkopen geeft +500, maar als je een wapen oppakt van een tegenstander krijg je enkel de kogels.
Gelukkig wel, ik heb geen zin om elke keer in mijn inventory te moeten kutten om de ammo uit een wapen te halen. Meestal heb ik toch geen ruimte voor een extra wapen om te verkopen, dus ik heb ook geen zin om ze mee te zeulen.

[ Voor 45% gewijzigd door .oisyn op 01-09-2011 17:39 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• M2M

M2M

medicijnman

.oisyn schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:34:
Euh, pardon? Ik weet niet welke game jij speelt, maar elk wapen heeft toch echt zijn eigen ammo hoor. 10mm pistol ammo, machine gun ammo, sniper ammo, combat rifle ammo, shotgun ammo, heavy machine gun ammo, rockets, ...
Je hebt maar 1 soort kruisboogpijl. In deus ex 1 had je de flare, de tranqilizer en de standaard pijl als ik me niet vergis.

-_-

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

M2M schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:24:

Verder heb ik wat reviews gezien die commentaar hadden op de graphics. Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Zou dat komen door DX11's tesselation? Ik zag wat commentaar op de gezichtsanimaties (klopt) en de overige animaties in het algemeen. De koks in china pakken magischerwijs ingredienten uit het vuurtje onder de pan. Dus ook wat clipping. Maar uitgerekte kleding e.d. niet gezien. En de hoeveelheid detail valt mij wel op. Gevulde boekenkasten, troep en zooi overal en bijvoorbeeld de omgevallen koffiebekertjes waarbij de koffie zowel op tafel ligt als op de vloer. Een office space die ook echt gevuld is, en geen 6 rijen copieen van elkaar.

Verder heb ik ook gemerkt dat er een random factor op de gesprekken ligt. Het laatste gesprek dat je hebt heb ik vaker gedaan (nogal aggressief geworden tijdens gesprek), maar met dezelfde opties andere responsies gehad.
Ah, dat random gesprekken structuur ding was me nog niet opgevallen. Maar ik doen dan ook zelden een gesprek over en ik ga eigenlijk ook niet meer dood (ondanks hoogste moeilijkheidsgraag). Reloaden is eigenlijk vooral bij sneaken / hacken nodig.

De Tesselation werkt toch niet op de personages? Ik heb het op "high" staan op m'n 560Ti, maar ik heb hetzelfde beeld als bij de eigenaar van het spel welke op een 470 SLI setup speelt. Z'n Quadro in z'n laptop draait het spel voor geen ene meter trouwens.
De omgeving is prima, mooi stijlvol ingericht, voldoende detail, hoewel wat statisch. Ik had graag meer physics gezien in de kleine voorwerpen, maar goed, geen dealbreaker. M'n CPU zit trouwens het hele spel door uit z'n neus te vreten. (i7 920) het Spel gebruik maar 1 core actief en bij het laden / menu soms 2 of 3, maar geen van alle cores ooit boven de 50%. Daarnaast weigert het spel meer dan 1GB geheugen te gebruiken. En dat is jammer, want er had best meer gecached kunnen worden, zodat je niet hoef te laden tussen de levels door.

Tesselation gaat daarnaast niet heel ver door met details renderen naar mijn idee. Als ik het spelletje op 1920x1080 met alles behalve SSOA op z'n hoogst zet, krijg ik nog steeds ~80fps. (en zwarte spikkels door de tesselation bug) Zet ik tripple bufferening en vsync aan, is die bug weg bij mij, maar gaat tesselation niet harder z'n best doen, wat je in andere titels (AVP, Crysis 2) wel ziet gebeuren.
Alleen dat PUGS wapen tesseleert heel mooi naar mijn mening. Daar zie je ook meteen een 5 fps van je scherm door afvallen. Ze hebben dus behoorlijk gelimiteerd in de tesselation effectiviteit, misschien ook maar goed.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

.oisyn schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:34:

[...]

Gelukkig wel, ik heb geen zin om elke keer in mijn inventory te moeten kutten om de ammo uit een wapen te halen. Meestal heb ik toch geen ruimte voor een extra wapen om te verkopen, dus ik heb ook geen zin om ze mee te zeulen.
Het had leuk geweest als er b.v. EMP rounds waren voor (een aantal) wapens, zodat je beter tegen bots kon knokken. Of explosive arrows voor de crossbow. phosphor rounds zodat je fikkie kan stoken met kogels.
Het zat wel in de vorige DS, jammer dat het er hier niet is. Maar goed, nog meer inventory ruimte nodig...

Maar inderdaad de hele tijd met je inv in de weer moeten is niet echt prettig in deze game. Ik ben allang heel blij dat ie zelf indeelt / schuift als je iets wilt oppakken. Maar geen excuus voor het rare gun -> ammo probleem. Wat me ook opviel is dat je zelf altijd maar beperkt ammo raapt (b.v. 5 bullets) terwijl de tegenstander vrijwel onbeperkt op je blijft schieten. Zo'n rare keuze vind ik dat, ze hadden beter met magazines / vaste hoeveelheden ammo kunnen werken. Maar goed, dan hadden ze het niet zo overal en nergens kunnen rondstrooien.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

djunicron schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:59:
Ze hebben dus behoorlijk gelimiteerd in de tesselation effectiviteit, misschien ook maar goed.
Tesselation werkt ook niet zo heel fantastisch op AMD hardware. Leuk trouwens dat je het door nVidia gesponsorde Crysis 2 aanhaalt: http://techreport.com/articles.x/21404/1

Verwijderd

En toen vond ik een Praxis in een achterkamertje in Detriot.
In spoiler gezet voor wie het uiteraard niet wil weten :)
Je heb wel een hoge hack skill nodig en wat stop worm software.

spoiler:
Deus Ex HR Hidden praxis in Detroit
YouTube: Deus Ex HR Hidden praxis in Detroit - YouTube

• M2M

M2M

medicijnman

Wat die kerel deed was geen hacken... 7 seconden op de klok en de timer stil zetten? Bij de laatste node? Bovendien geen fortify gebruikt... Als je zo'n lvl 5 ding tegen komt en de kans op detectie is groter dan 50% ,gewoon spammen en gaan. Elke node die gecaptured is gelijk fortify-en zoveel mogelijk captures per seconde doen.

-_-

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Zo, die playthrough is ook weer afgelopen en ik denk dat ik het daar ook maar bij houd. Ik weet niet precies wat het is, ik heb me er zeker wel mee vermaakt, maar ook niet meer dan dat. Het einde zag je echt van mijlenver al aankomen. Praten met mensen was al helemaal zinloos (Ik had die social dinges niet), het was écht heel gemakkelijk om mensen om te praten. Bossfights waren ook nogal lame, aangezien ze met sommige wapens wel HEEEEEEEL makkelijk zijn te killen. Gewoon een kwestie van een beetje slim wapen arsenaal hebben en uitdaging kom je nauwelijks tegen.

spoiler:
Eigenlijk elke boss op één en dezelfde manier gekilld. EMP mine / nade hun kant op. Snel ernaar toe, zo'n bom droppen bij hun voeten, en klaar ben je. Bij die Russische dude waarvan ik de naam niet eens meer kan herinneren. Nade launcher hit zodra je begint, links om lopen. bom droppen.... even wachten tot hij daar langs komt. Laten ontploffen, nog een nade erop. Hoekje omlopen en nog een nade.... Het einde was al helemaal lachwekkend simpel. Code had ik gekregen... sprintje trekken naar het midden. Rondlopen naar de console. Alles uitschakelen. EMP mines voor die robot dingen. Vervolgens die kamers met gekke lui inlopen met je shotgun..... daar gewoon even een minuutje wachten en klaar is kees :/

Als ik nou kijk... uiteindelijk begon ik mijn wapens steeds meer te gebruiken. Eerst vaak die tranquilizer. Toen regelmatig even een silenced sniper rifle. Daarna altijd rondlopen met combat rifle. Alles vol gepropt met upgrades. Shotgun heb ik ook sinds het begin bij me gehad. Leuk wat ammo opgespaart en in Panchea even alle ammo (Zo'n 100 kogels) er met dat ding doorheen geknald.

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik heb zelf voornamelijk met de tranquilizer + volledig geupgrade pistol (wat een beest is het dan :O) en dat minigun ding (met upgrades) gebruikt. Ik heb eigenlijk de hele tijd met de combat rifle rondgelopen, maar daar eigenlijk de rest van het spel helemaal niets meer mee gedaan. Af en toe de stun gun, maar het plasmageweer bijvoorbeeld wel gevonden en geupgrade, maar niet meer kunnen gebruiken. :P

Wat hebben jullie gedaan?

Z-machine OriginID: JaccoW

Verwijderd

M2M schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:27:
Wat die kerel deed was geen hacken... 7 seconden op de klok en de timer stil zetten? Bij de laatste node? Bovendien geen fortify gebruikt... Als je zo'n lvl 5 ding tegen komt en de kans op detectie is groter dan 50% ,gewoon spammen en gaan. Elke node die gecaptured is gelijk fortify-en zoveel mogelijk captures per seconde doen.
Gaat er toch niet om hoe ik er kwam, of hoe ik hackte.
Gaat erom dat ik laat zien waar je een Praxis kunt vinden.

• RocketKoen
F_demon schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:46:
Ik heb zelf voornamelijk met de tranquilizer + volledig geupgrade pistol (wat een beest is het dan :O) en dat minigun ding (met upgrades) gebruikt. Ik heb eigenlijk de hele tijd met de combat rifle rondgelopen, maar daar eigenlijk de rest van het spel helemaal niets meer mee gedaan. Af en toe de stun gun, maar het plasmageweer bijvoorbeeld wel gevonden en geupgrade, maar niet meer kunnen gebruiken. :P

Wat hebben jullie gedaan?
heavy gun (minigun) vind ik nutteloos door die enorme spin-up.
grenade launcher is awesome in bossfights
rocketlauncher een tijd meegezeuld maar ding is useless
Lasergun meegezeuld, maar eigenlijk alleen gebruikt om de laatste boss af te maken.

rest met stungun gedaan

TheS4ndm4n#1919

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
Basiswapens: geupgrade 10mm en de silenced sniper. Combat rifle met silencer + laser meegezeuld, maar er kwam een moment dat de ammo op raakte en alle slachtoffers eigenlijk geen combat rifles meer hadden, toen overgestapt op de machine pistol, ook met silencer + laser. Heavy rifle nog gebruikt voor 2e boss-fight en later voor 'crowd control' in het laatste level. Rest eigenlijk nauwelijks aangeraakt, wel regelmatig gebruik gemaakt van de granaten en mijnen. (en ja, alles moest dood. Volgende keer doe ik non-lethal)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb ook een hele tijd de rocket launcher meegezeuld, maar daar heb je dus echt geen ruk aan. Maar sowieso gebruik ik mijn wapens amper. Ik heb een volledig geüpgraded combat rifle als lethal weapon of choice, maar omdat ik 'm nooit gebruik heb ik nog iets van 250 kogels ervoor. Voor de rest gebruik ik af en toe de tranquilizer en hier en daar snipe ik wat als ik darts uit wil sparen of gewoon even snel wil zijn, maar over het algemeen gewoon takedowns om mannetjes neer te halen.

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 02-09-2011 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
Propane schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:04:
...
Over de biochip die je kunt vervangen;
...
Ik weet niet precies wat de doorslag gaf, maar: (pas op, grote spoilers)
spoiler:
Op dat moment waren er al wel signalen dat iets mis mee was. Een invloedrijke familie die grote belangen heeft in Bell Tower en de Limb Clinics. Een A.I. die het nieuws 'maakt' (geloof niet alles wat je hoort). Augs die allemaal tegelijkertijd last hebben van de aanvallen (te kunstmatig). Nou weet ik niet meer of de anti-aug lobby van het Humanity Front (Taggart) ook al in beeld was.

Alles samen schreeuwde 'nee, vervang die biochip niet'.

Toen later bleek dat het de juiste keuze was, zat ik toch wel even met een grijns op m'n gezicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:40
Cascade schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 00:18:
[...]

Ik weet niet precies wat de doorslag gaf, maar: (pas op, grote spoilers)
spoiler:
Op dat moment waren er al wel signalen dat iets mis mee was. Een invloedrijke familie die grote belangen heeft in Bell Tower en de Limb Clinics. Een A.I. die het nieuws 'maakt' (geloof niet alles wat je hoort). Augs die allemaal tegelijkertijd last hebben van de aanvallen (te kunstmatig). Nou weet ik niet meer of de anti-aug lobby van het Humanity Front (Taggart) ook al in beeld was.

Alles samen schreeuwde 'nee, vervang die biochip niet'.

Toen later bleek dat het de juiste keuze was, zat ik toch wel even met een grijns op m'n gezicht. :)
spoiler:
Het wordt praktisch al verteld in de eerste minuut van het spel, in de intro, alleen de eerste keer dat je die ziet mis je nog wat info om het helemaal te begrijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
spoiler:
Het leek mij juist wel interessant om te zien wat er dan zou gebeuren. Uiteindeliljk dus nog maar zo'n minuutje last van gehad omdat die boss fight geen flikker voorstelde (Gelukkig nade launcher bij me en 'C4' die echt essentieel zijn voor elke boss fight). Vond die Jensen nogal een idioot trouwens. Als je wat nadenkt heb je al lang door hoe alles zit, en een halfuur later komt hij er dan nog een keer achter... "ARE YOU TONG?!!!"... Goddamit, veel te voorspelbaar. Dat die Sarif meer wist, wist je ook al ver van te voren. Ook het hele verhaal over Zhao die alles wilde controleren. Barrow die voor geen meter te vertrouwen was (Zelf geen aug voor zijn been, die had er duidelijk een hekel aan). Verhaal was nogal cheesy voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Vond 'em wel leuk:
Afbeeldingslocatie: http://art.penny-arcade.com/photos/i-jJRZhDr/0/L/i-jJRZhDr-XL.jpg

En ze hebben een goed punt. Voor een hoop missies is bijvoorbeeld hacking onmisbaar en kun je niet gewoon even met 'brute force' de missie oplossen. En vice versa.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Hacking is nooit on misbaar, ik ben nog geen deur tegen gekomen die je moest openen waar geen alternatieve route of PA voor te vinden was.

Als je al persee een deur moet hacken dan zijn die level 1 waar je geen skill voor nodig hebt.

Wel kwam ik de situatie uit de strip tegen, daar stond ik dan met mijn tranqrifle als enige wapen.

Na 10x dood gaan wel erachter gekomen dat sneaken daar toch wel een beetje kon helpen zodat ik hem een gasfles/explosive barrel in zijn nek kon gooien en dan een paar headshot geven.

[ Voor 10% gewijzigd door LOTG op 02-09-2011 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ik zou graag dit spel leuk willen vinden, maar het pakt me nog niet. Misschien toch iets te veel van verwacht. Voelt nog teveel als een dertien in een dozijn shooter zonder een echt hart. Geen karakters waarmee je echt meeleeft, wat ik wel een vereiste vind voor een game die claimt deels een RPG te zijn. Generieke duik achter een kist weg levels. Grafisch nogal zonder inspiratie. Sound lijkt geregeld rechtstreeks uit Mass Effect gejat te zijn. Voor het eerst sinds lange tijd ook weer vastlopers in een spel gehad. Nee, ik ben nog verre van enhousiast. Maar wellicht wordt het verderop beter, dus ik hou nog even vol. Cijfer voorlopig: 6,5.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Voor een 13 in een dozijn shooter heb ik maar 2 tranq darts gebruikt op bijna 40 uur.

Ik vind de sfeer juist geweldig, veel backstory te vinden en ik wil toch steeds graag te weten komen wat er nou precies gaande is.

De bugs (en ik heb er nogal wat gevonden) zijn wel uitermate irritant, en ik heb ook al 3 crash to desktops gehad.

Al met al vind ik het een geweldig spel, en ik wil hem ook nog wel eens gunblazing spelen.
New game+ zou wel leuk zijn daarvoor, dus ik denk dat ik dat ga cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
LOTG schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:23:
Hacking is nooit on misbaar, ik ben nog geen deur tegen gekomen die je moest openen waar geen alternatieve route of PA voor te vinden was.
Voor die side-missie in het begin waarbij je in dat politiestation een tweetal computers moet hacken heb ik toch geen PS voor gevonden en ik heb er echt naar lopen zoeken. Daarnaast is hack ZO handig dat het toch echt bijna een must is. Levert bovendien reteveel XP op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Voor de PC die je moet hacken daar kun je een code vinden, dat het handig is en veel XP op levert daar word niet over gediscussieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

LOTG schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:28:
Voor een 13 in een dozijn shooter heb ik maar 2 tranq darts gebruikt op bijna 40 uur.
Toegegeven, shooter is niet het goede woord. Wat dat betreft is het ook een beetje vreemd dat ie hier op Tweakers onder de shooters terecht is gekomen.
Ik vind de sfeer juist geweldig, veel backstory te vinden en ik wil toch steeds graag te weten komen wat er nou precies gaande is.
Ik krijg teveel een "been there, done that" gevoel. Al iets te vaak van dit soort spellen gespeeld waar je door een kantoor/magazijn moet en je mails en notes kunt lezen. Begint een beetje muf concept te worden.
De bugs (en ik heb er nogal wat gevonden) zijn wel uitermate irritant, en ik heb ook al 3 crash to desktops gehad.
Een complot van AMD! Het spel laten crashen op Intel machines, of heb jij een AMD?
Al met al vind ik het een geweldig spel, en ik wil hem ook nog wel eens gunblazing spelen.
New game+ zou wel leuk zijn daarvoor, dus ik denk dat ik dat ga cheaten.
Ik bewandel de omgekeerde weg. Eerst als gunslinger, zodat ik de levels een beetje leer kennen en als ik het straks toch nog tof genoeg gevonden heb er doorheen sneaken.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee een Intel/Nvidia combo, dus een AMD complot zou best kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hydra schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:17:
Vond 'em wel leuk:
[afbeelding]

En ze hebben een goed punt. Voor een hoop missies is bijvoorbeeld hacking onmisbaar en kun je niet gewoon even met 'brute force' de missie oplossen. En vice versa.
Met de strip ben ik het eens, met jou niet ;). Al zou hacking onmisbaar zijn (wat ik betwijfel maar waar ik geen zicht op heb aangezien ik alles gewoon hack), 't is niet alsof level 5 capture nou zoveel praxis points kost. Voor de rest hoef je eigenlijk niet te investeren in hacking skills. Daarnaast heb je ook gewoon die unlockers die ik nooit gebruik maar waar ik er inmiddels al wel 10 van heb ofzo.

Punt is voornamelijk dat ik wel heb geïnvesteerd in stealth en andere handige perks, zoals die "parachute", het kunnen tillen van zware dingen, door muren heen slaan en kijken, snelle battery recharging, etc. Ik heb niets geïnvestesteerd in damage resistance, en dat merkte ik wel in de bossfight van Montreal.

spoiler:
Gelukkig had ik wel een heavy machine gun met 400 kogels, 5 EMP grenades en 5 potjes met painkillers, dus na een poging of 6 is het me wel gelukt, maar ik moest echt niet geraakt worden want dan was het exit .oisyn

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 02-09-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Veel van de crashes zijn trouwens te wijten aan Steam zelf. Ze produceren namelijk on demand beveiligde executables. En het blijkt dat iets van 5% van die dingen gewoon niet goed werken 8)7. Doe een integrity check op je data, dan krijg je ook een nieuwe exe en kijk of dat het probleem verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Het spel is erg goed, alleen ik merk dat er dingen in Deus Ex 1 zaten die veel beter waren dan in dit deel. Blijft gek dat het tien jaar later niet lukt om het niveau van Deus Ex 1 te halen.

Een paar voorbeelden:

In Deus Ex 1 waren meer bruikbare items. Dit maakt het iets meer RPG, maar geeft ook een beter inlevingsvermogen voor spelers. In Deus Ex 1 kan je naast echt bruikbare items ook stoelen, banken, bekers, planten en nog veel meer allemaal verplaatsen door je hand of vernielen door explosies of geweld. Dat was tien jaar geleden vrij uniek, maar dat is nu makkelijk te doen.

In Deus Ex 1 kon je wel blikjes en repen kopen in automaten. Dit had de gameplay in Human Revolution zelfs kunnen versterken, omdat er nu veel kritiek is op het batterij systeem.

In Deus Ex 1 was de wereld veel groter en minder lineair. Er was geen radar en geen kaart (soms wat wazige luchtfoto's). Je begon in een groot gebied, waar je eerst maar wat op verkenning ging en vaak eerst wat met mensen ging praten voor informatie. Het was veel meer zoals in de echte wereld. Je krijgt via de infolink soms een tip, maar dat is meer zoiets van, waarschijnlijk kan je in die toren daar de controls voor het openen van een bunker vinden. Waarna je die toren niet eens in hoefde om verder te kunnen.

In Deus Ex 1 waren keuzes veel belangrijker, met name over de ontwikkeling van je karakter.
spoiler:
In Deus Ex 1 zat een beter verhaal, waarin je in je eerste playthrough totaal niet had verwacht dat je van UNATCO naar de terroristen over zou stappen, of dat de geheime MJ12 basis weer in het hoofdkantoor van UNATCO uitkomt.
In Human Revolution is dit allemaal erg doorzichtig en voorspelbaar.

Ook de
spoiler:
men in black, greasels, karkians, greys
, honden en katten zijn weggelaten en zelfs niet vervangen door iets anders. Dat bepaalde dingen in een prequel nog niet bestonden snap ik, maar het viel me op dat in Human Revolution eigenlijk alleen maar mensen zijn.

In Deus Ex 1 waren de vele speciale karakters zo goed uitgewerkt, terwijl in Human Revolution er slechts drie zijn, Malik, Pritchard en Sarif. Denk bij Deus Ex 1 aan:
spoiler:
Bob Page, Alex Jacobson, Paul Denton, Manderley, Gunther Hermann, Anna Navarre, Jock, Morgan Everett, Tracer Tong, enz.

In Deus Ex 1 kwam ik pas na vier playthroughs op de plek
spoiler:
waar morpheus zit.
Als je daar nooit bent geweest weet je het niet, maar dat soort dingen zaten in Deus Ex 1. In Human Revolution was er vrijwel nergens een echt grote verrassing en door de level-maps zie je gewoon direct waar alle begaanbare plekken zijn. Ook zijn veel plekken makkelijk begaanbaar via de vele vents.

Alles bij elkaar komt het erop neer dat Deus Ex 1 zoveel meer diepgang wist te bieden dan games tien jaar later doen. Human Revolution weet heel goed het oude gevoel op te roepen door de muziek en bepaalde namen te hergebruiken, verder is het op zich een goede game, maar ik snap niet dat alle bovenstaande punten over de gameplay en game-ervaring op geen enkele manier in Human Revolution terug komen. Sterker nog, die onderdelen hadden in verbeterde versie terug moeten komen...

Fallout 3 is voor mij de enige game die in de buurt is gekomen van Deus Ex 1, qua schaalgrootte en diepgang. Als laatste een voorbeeld om aan te geven hoe zelfs Human Revolution in huidige vorm simpelweg verbeterd had 'moeten' zijn:

In Human Revolution valt het op dat er in gebieden waar gevochten of geslopen moet worden er ineens overal erg toevallig geplaatste cover objecten staan. Die cover staat in de meeste kamers ongeveer in een vierkante vorm, zodat je rond de kamer kan sneaken of coveren. De tegenstanders die de kamers bewaken, lopen dan ook nog eens exact NIET ver genoeg om ook achter die cover te kunnen kijken! Bijna elke kamer kom je op die manier door. Ik snap dat de gamedesigners denken dat spelers het niet leuk vinden om te gaan sneaken en dan snel ontdekt te worden, maar voor mij als serieuze gamer, is het echt een afknapper om elke tegenstander die wacht loopt exact tot de rand van de cover te zien lopen.
Zoals ik het zelf had gemaakt: Design eerst een gebouw of gebied, waar alles eruitziet zoals het in het echt had kunnen zijn. Denk daarbij dus nog niet aan de mogelijkheid of er genoeg coverplekken en zijtunnels zijn. Ontwerp een AI die zich als groepje tegenstanders gewoon verspreidt over een te verdedigen gebied met bepaalde rollen in het achterhoofd. Een sniper, een poortwachter, iemand die de hoekjes rondloopt. Laat de computer zelf analyseren hoe het gebied verdedigt kan worden. De ene keer zal dit beter uitpakken dan de andere, maar met een beetje random input, zal elk gebied elke keer weer net iets anders verdedigt worden. Van te voren weet je dan nooit waar en hoe een tegenstander zal patrouilleren. Laat de speler los in zo'n gebied en laat hem al zijn technische snufjes en inzicht gebruiken om zo'n level door te komen. Soms zou je dan kunnen sneaken, maar soms zal je of cloak moeten gebruiken of iemand neerschieten. Keuzevrijheid betekent in mijn ogen niet dat je altijd alles kan kiezen, maar dat je afhankelijk van de situatie een keuze kan maken. Het constant aanbieden van alle mogelijkheden maakt de gameplay naar mijn mening dus simpeler, omdat ik nu van te voren dus weet dat ik het hele spel sneaky kan uitspelen door gebruik van het coversysteem, waarbij dus overal erg toevallig geplaatste coverobjecten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Jamaar, dan heb je geen spel meer dat consolespelers aanspreekt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Hydra schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:55:
Ik heb dat nog maar weggelaten in mijn 'betoog'. Anders wordt het zo lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

LOTG schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:25:
Nee een Intel/Nvidia combo, dus een AMD complot zou best kunnen :P
Ik zit in ieder geval steeds met mijn vuist naar het beeldscherm te zwaaien bij het opstarten van Deus Ex zodra het AMD logo in beeld komt ... nee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Weakling schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:06:
[...]

Ik zit in ieder geval steeds met mijn vuist naar het beeldscherm te zwaaien bij het opstarten van Deus Ex zodra het AMD logo in beeld komt ... nee hoor.
Why you little...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Mooie game _O_

Alleen nu merk ik wel dat mijn grafische kaart ernstig verouderd is :{

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Hydra schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:55:
Ik moet het eigenlijk niet doen... Maar goed..

Waarom zou zo'n spel een consolespeler (ikke) niet aanspreken?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Willybubba schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:46:

Dat zijn toch allemaal van die veredelde casual gamers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Willybubba schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:46:

De gemiddelde console-speler != een willekeurige console speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Afbeeldingslocatie: http://4.media.dorkly.cvcdn.com/14/95/32f52622420acde41024a079350bf29d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bashertcomics.com/wp-content/uploads/2011/08/08242011.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Hey hier enkele vragen hier over Deus Ex

Ik ben bij de missie Motherly Ties en heb bijna alle missies gedaan. Het enige wat ik bij de hoofdmissie hoeft te doen is een antenne schakelaar te switchen.hacken.

1)
Klopt het dat er maar een gelimiteerde Praxix/Aug points je uit de Limb store kan kopen? Want blijkbaar is het al sold out.

2)
Wat voor Augs zou ik zeker moeten hebben? Ik hoor van veel mensen dat het hacking een handige tool is.

Welke van de hacking tool moet ik dan zeker upgraden?:
* Capture
* Analyze add on
* Fortify
* Stealth

Wat ik zelf heb:
Capture hack 1-3, Hacking fortify 1, Hacking stealth 1
Move heavy object, Door muren slaan,
extra energie balkje, , Cloack 1

3)
In walktrough Youtube filmpjes zie ik een tool, waar je ladders/deuren/afstanden tot het doel en vijanden mee kunt spotten.
Welke Eye AUG is dat?

4
Kom ik nog terug in deze map/wereld? (Map van de Motherly Ties missie) Want er zijn enkele deuren die ik nog niet kan openen. Omdat je hacking 4 of 5 ervoor nodig heb.

5)
Mocht je niet meer terug komen in deze stad/map, dan kan ik mijn wapens verkopen.

6)
Is ergens een duidelijk filmpje hoe je moet hacken? Ik doe meestal maar wat. De ene keer krijg ik Xp erbij, de andere keer gaat het alarm weer af. Las net van een Tweaker dat je de pijlen moet volgen tot de rode server. In dat geval ben ik echt heel wat XP misgelopen :(/

Tnx voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Probleem nummer 2

Het bekende politiestation... ik ben er gisteren door heen gesneakt, zonder dat er een alarm is afgegaan. Tot het moment dat ik verkeerd aan het hacken was, waardoor het politiecorps alarm slaagden.
Ik dacht dat gaat dan wel over, nu ik mijn laatste side missie wil halen en ik met Wagner moet spreken, is steeds iedereen daar nog allert!.
Ik ben al 1 keer in de Morque gesneakt en heb daar iets uit het lichaam gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Kunnen de plotwendingen van Deus Ex 1 even gespoilertagd worden? Heb 1 nooit gespeeld, was het wel van plan, maar nu weet ik dus al van alles :|

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
jelbo schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:21:
Kunnen de plotwendingen van Deus Ex 1 even gespoilertagd worden? Heb 1 nooit gespeeld, was het wel van plan, maar nu weet ik dus al van alles :|
Idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Heb het gefixed, met excuses. Tijdens het typen dacht ik er nog aan, maar vervolgens dacht ik: tsja een spel van meer dan tien jaar oud dat is nu allemaal wel prima. Toch weet ik zeker dat de mensen die Deus Ex 1 nu nog voor het eerst gaan spelen het spel fantastisch zullen vinden. Ondanks de spoiler. Toch nogmaals, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:17

nFo

noud schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:11:
Probleem nummer 2

Het bekende politiestation... ik ben er gisteren door heen gesneakt, zonder dat er een alarm is afgegaan. Tot het moment dat ik verkeerd aan het hacken was, waardoor het politiecorps alarm slaagden.
Ik dacht dat gaat dan wel over, nu ik mijn laatste side missie wil halen en ik met Wagner moet spreken, is steeds iedereen daar nog allert!.
Ik ben al 1 keer in de Morque gesneakt en heb daar iets uit het lichaam gehaald.
Je kan het beste even met wayne praten, dan kun je er gewoon rondlopen en alles checken.
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:06:
En toen vond ik een Praxis in een achterkamertje in Detriot.
In spoiler gezet voor wie het uiteraard niet wil weten :)
Je heb wel een hoge hack skill nodig en wat stop worm software.

spoiler:
Deus Ex HR Hidden praxis in Detroit
YouTube: Deus Ex HR Hidden praxis in Detroit - YouTube
Is dit na de eerste keer aan Shanghai ?
Dat in Detroit
spoiler:
rellen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Met Wayne Haas praten, ik denk dat hij niet met mij wilt praten. Hij heeft zijn revolver al getrokken en kan hem maar niet bedaren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
noud schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:04:
1)
Klopt het dat er maar een gelimiteerde Praxix/Aug points je uit de Limb store kan kopen? Want blijkbaar is het al sold out.
spoiler:
Je kan elke keer als je in een hub komt twee Praxis kits kopen. Dit is dus gelimiteerd.
2)
Wat voor Augs zou ik zeker moeten hebben? Ik hoor van veel mensen dat het hacking een handige tool is.
Je moet niet naar anderen luisteren. Lees de beschrijvingen en doe wat je zelf wil of leuk vindt. Je kan het spel altijd opnieuw spelen of een save terug laden.
spoiler:
Uiteindelijk heb je trouwens bijna alle augmentations, dus je zal weinig missen
3)
In walktrough Youtube filmpjes zie ik een tool, waar je ladders/deuren/afstanden tot het doel en vijanden mee kunt spotten.
Welke Eye AUG is dat?
Dat is geen AUG. Dit kan je aanzetten in het menu, als 'highlighting' dacht ik. Volgens mij onder 'gameplay'.
Er is wel een augmentation om door muren te kunnen kijken en belangrijke objecten te spotten. Die augmentation zit in je oog, dus rechtsboven in het augmentations scherm.
Om vijanden te spotten en de afstand te zien is er een andere augmentation ergens links in het menu, weet niet meer precies waar. Even zoeken en je vind het zo.
4
Kom ik nog terug in deze map/wereld? (Map van de Motherly Ties missie) Want er zijn enkele deuren die ik nog niet kan openen. Omdat je hacking 4 of 5 ervoor nodig heb.
spoiler:
Je komt in deze hub terug.
Eigenlijk moet je je daar geen zorgen over maken en gewoon spelen. Je ziet dan vanzelf waar je komt en een verrassing is leuker dan alles van te voren weten.
5)
Mocht je niet meer terug komen in deze stad/map, dan kan ik mijn wapens verkopen.
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt. Je neemt je wapens namenlijk gewoon mee naar andere plekken, dus je moet alleen verkopen wat je wilt en wanneer je dat wilt.
6)
Is ergens een duidelijk filmpje hoe je moet hacken? Ik doe meestal maar wat. De ene keer krijg ik Xp erbij, de andere keer gaat het alarm weer af. Las net van een Tweaker dat je de pijlen moet volgen tot de rode server. In dat geval ben ik echt heel wat XP misgelopen :(/
XP loop je altijd mis, omdat je nooit alles perfect kan doen en het heeft daarnaast ook weinig nut om dingen alleen voor extra XP te willen doen. Over het hacken:

Er zijn verschillende manieren en die hangen ook af van de hulp-AUGs die je hebt gekozen. In principe de volgende stappen:

1. Eerst het schema 'analyseren' om te weten welke nodes je wilt pakken en in welke volgorde.
2.Kijk vervolgens naar welke nodes je kan versterken. Het anti-hack programma wil je tegnhouden op de kortste route naar jouw startpunt.
3. Begin rustig met nodes hacken. Als je meer nodes tegelijk wilt, kan je kijken naar de sterkte van de node. De sterkste node eerst beginnen en met een beetje timen zijn meerdere nodes tegelijk klaar. Het alarm gaat dan waarschijnlijk wel af, maar daarna kan je snel verder op één van je gehackte nodes. Als je dat niet goed doet gaat het alarm af en moet je nog wachten op een langzame node.
Fortify triggered vaak het alarm door de hoge detectiegraad, dus de meeste mensen beginnen met fortify als het alarm net afgaat, of als ze vermoeden dat het alarm bijna zal gaan. Je kan dit vermoeden als je een node probeert te pakken die een hoge detectiegraad heeft. De detectiekans staat in percentage vermeldt als je met de muis op een node klikt.
4.Als het alarm gaat is het meestal een kwestie van zo snel mogelijk richtgin het eindpunt komen. Geen bonussen mee pakken, tenzij je toch tijd over hebt.
5. Mocht je de rode node kunnen pakken, dan krijg je alle aanwezig bonussen direkt. De route naar de rode node is meestal niet de makkelijkste, maar dat is een kwestie van goed kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Playa del C. op 05-09-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
noud schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:29:
[...]

Met Wayne Haas praten, ik denk dat hij niet met mij wilt praten. Hij heeft zijn revolver al getrokken en kan hem maar niet bedaren :(
Wayne Haas kan je vanaf nu nooit meer rustig krijgen en je kan dus ook niet met hem praten om de sidemissie te beëindigen. Dit spel is juist zo sterk door dit soort consequenties. Het is dus ook niet zo erg, je loopt eigenlijk alleen een paar XP punten mis. Die kan je wel proberen terug te verdienen door nu te proberen om de politiemensen non-lethal (of niet) uit de weg te ruimen en veel te hacken in het politiebureau. Op die manier krijg je misschien nog wel meer Xp dan dat je met Haas praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

noud schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:29:
[...]

Laad je een eerdere save ?
Als je naar het politie bureau gaat eerst vragen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:09

SkyStreaker

Move on up!

Leuke easter-egg.

[conspiracy] En als je het even op de leipe manier bekijkt: XX is 2x (2nd time?) VII (FF 7), wellicht toch een stiekeme hint dat ze een remake VII gaan maken? 3/4 van alle PS3 bezitters zitten er op te wachten met gemak. (8> [/conspiracy]

LOL

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 03-09-2011 09:48 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Playa del C. schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:33:
[...]

Er zijn verschillende manieren en die hangen ook af van de hulp-AUGs die je hebt gekozen.
Precies, ik heb voor wat betreft hacking volledig geïnvesteerd in stealth en maak gebruik van het Nuke-virus (instant node-capture). Ik maak dan altijd eerst de weg naar de exit-node vrij zonder die daadwerkelijk te pakken. Nodes die een detectie hebben van 35% of meer pak ik met Nuke. Vervolgens pak ik alle datastores (extra nuke-virussen, cash, XP of stop-worms). Gaat het alarm in de tussentijd af dan pak ik gelijk de exit-node. Soms heb je pech en gaat gelijk bij de eerste node het alarm af (ondanks de 15% detectiekans) en dan reload ik meestal de save en begin opnieuw. Ik koop eigenlijk nooit extra Nukes, maar doe het met de Nukes die ik vrijspeel met hacken en die ik toevallig vind.

Met betrekking tot de hoeveelheid in het spel aanwezige praxis-kits:
spoiler:
In één van de loading screens wordt aangegeven dat je voorzichtig moet zijn met upgraden, aangezien je niet álles kan upgraden. Nu heb ik niet echt voorzichtig gedaan met upgraden en cash (veel cash verloren door kiezen verkeerde wapens etc.), dus ik heb lang niet alle kits bij de LIMB clinics gekocht. Ik heb ook niet veel XP mogen ontvangen voor non-lethal takedowns (dus minder praxis door levelups). Daarnaast heb ik vast niet alle praxis kits in het spel gevonden, maar ik heb toch echt bijna alle upgrades, m.u.v. de zaken die ik zelf niet nuttig vind.

M.b.t. de eindbaas:
spoiler:
Ben ik de enige of was die nu echt veel makkelijker dan de eerdere bazen?

M.b.t. de Pacifist-achievement/trophy (spoiler m.b.t. laatste levels):
spoiler:
Ben er zelf niet voor gegaan, maar die laatste levels met al die doorgedraaide augs lijken me echt moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

spoiler:
pacifist is uiteindelijk nog best makkelijk in het laatste level. Ze kunnen namelijk niet springen :) je rent er gewoon langs en hoppa, 0 deaths

Gebruik aub spoiler tags wanneer het spel nog niet zo lang uit is.

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 04-09-2011 11:50 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
NLxAROSA schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:17:
[...]

Precies, ik heb voor wat betreft hacking volledig geïnvesteerd in stealth en maak gebruik van het Nuke-virus (instant node-capture). Ik maak dan altijd eerst de weg naar de exit-node vrij zonder die daadwerkelijk te pakken. Nodes die een detectie hebben van 35% of meer pak ik met Nuke. Vervolgens pak ik alle datastores (extra nuke-virussen, cash, XP of stop-worms). Gaat het alarm in de tussentijd af dan pak ik gelijk de exit-node. Soms heb je pech en gaat gelijk bij de eerste node het alarm af (ondanks de 15% detectiekans) en dan reload ik meestal de save en begin opnieuw. Ik koop eigenlijk nooit extra Nukes, maar doe het met de Nukes die ik vrijspeel met hacken en die ik toevallig vind.
Ik had naast stealth ook nog wat fortify upgrades. Ik gebruikte fortify als het alarm ging direct op de startnode, en daardoor had ik meestal al rond de 30 seconden over. Ik had het eerst niet door, maar een fortify van +2 op een paar nodes en je wint bijna een minuut. Genoeg tijd dus om alle bonnussen mee te paken. Na een tijdje had ik constant meer dan twintig nukes over.
Met betrekking tot de hoeveelheid in het spel aanwezige praxis-kits:
spoiler:
In één van de loading screens wordt aangegeven dat je voorzichtig moet zijn met upgraden, aangezien je niet álles kan upgraden. Nu heb ik niet echt voorzichtig gedaan met upgraden en cash (veel cash verloren door kiezen verkeerde wapens etc.), dus ik heb lang niet alle kits bij de LIMB clinics gekocht. Ik heb ook niet veel XP mogen ontvangen voor non-lethal takedowns (dus minder praxis door levelups). Daarnaast heb ik vast niet alle praxis kits in het spel gevonden, maar ik heb toch echt bijna alle upgrades, m.u.v. de zaken die ik zelf niet nuttig vind.
Dit had ik ook. Aan de andere kant, hoe verder je in het spel komt, hoe minder lang je van een nieuwe augmentation gebruik kan maken. Het nut van bepaalde augmentations is in de laatste level ook erg klein.
M.b.t. de eindbaas:
spoiler:
Ben ik de enige of was die nu echt veel makkelijker dan de eerdere bazen?
spoiler:
Voor de pacifist achievement was het nog redelijk lasting om die doorgedraaide mensen te laten slapen, terwijl er ook nog turrets om je heen draaien. Viel mij op dat er steeds onverwachte dingen gebeuren, waardoor je bijvoorbeeld door die stroom weer onverwacht doodgaat. De eerste keer zag ik namenlijk niet goed wat er gebeurde en hoe dat werkte, en kon ik dus weer overnieuw.

M.b.t. de Pacifist-achievement/trophy (spoiler m.b.t. laatste levels):
spoiler:
Ben er zelf niet voor gegaan, maar die laatste levels met al die doorgedraaide augs lijken me echt moeilijk!

[/quote]
spoiler:
Ik ben daar in principe gewoon langs gerend en gesprongen. Ze zagen me dus wel, maar ze kunnen je verder weinig doen. Als je stil zit en ze zien je ben je snel dood. Voor een pacifist player zijn die doorgedraaide mensen eigenlijk niet een erg leuke toevoeging, want je kan die onschuldige mensen niks aandoen. Omdat ze in grote groepen staan kan je ze ook niet één voor één laten slapen.

@Bezulba: Gebruik aub even spoilers voor mensen die nog niet op het eind zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Playa del C. schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:45:
@Bezulba: Gebruik aub even spoilers voor mensen die nog niet op het eind zijn geweest.
Inderdaad zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Tweede keer gespoilerd Hydra? Je leert zo wel dat je beter eerst games kan spelen en dan forums kan gaan volgen als je dat wil voorkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

pff, je moet gewoon niet zo'n topic lezen als zelfs mijn posts spoileren.. want wat zeg ik nou? dat bij een achievement (die al bekend is) het niet zo moeilijk is in het laatste level om niemand te doden..

ja major plot spoiler. duidelijk.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@ Belltower

spoiler:
Compu gekraakt van zo'n gast. Klachten over hoe de Nigerianen nog steeds een of andere chick d'r email kunnen spammen. Ik heb me rotgelachen :)

@ Bezulba

Dat is dus iets waar ik graag ZELF achter had willen komen. Begrijp goed dat het waardeoordeel over een spoiler voor iedereen verschillend weegt. Bij de minste twijfel ram ik er spoilertags omheen. Gewoon om zeker te zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door SkyStreaker op 03-09-2011 11:10 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Playa del C. schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 11:04:
Tweede keer gespoilerd Hydra? Je leert zo wel dat je beter eerst games kan spelen en dan forums kan gaan volgen als je dat wil voorkomen ;)
Zullen we dit hele forum maar opdoeken dan?
Bezulba schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 11:06:
pff, je moet gewoon niet zo'n topic lezen als zelfs mijn posts spoileren.. want wat zeg ik nou? dat bij een achievement (die al bekend is) het niet zo moeilijk is in het laatste level om niemand te doden..

ja major plot spoiler. duidelijk.
Niet het plot, maar je geeft gewoon de oplossing voor een deel van het level weg. Daar had ik graag zelf achter willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

NLxAROSA schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:17:
[...]

Soms heb je pech en gaat gelijk bij de eerste node het alarm af (ondanks de 15% detectiekans) en dan reload ik meestal de save en begin opnieuw.
Um, je kan dan ook gewoon stoppen met hacken en opnieuw beginnen. Reloaden hoeft heel niet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:43
SkyStreaker schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 09:46:
Leuke easter-egg.

[conspiracy] En als je het even op de leipe manier bekijkt: XX is 2x (2nd time?) VII (FF 7), wellicht toch een stiekeme hint dat ze een remake VII gaan maken? 3/4 van alle PS3 bezitters zitten er op te wachten met gemak. (8> [/conspiracy]

[afbeelding]
XX = 20 en VII = 7, kortom 27.
Deus Ex: HR speelt zich af in de toekomst, 2027, kortom daar zijn ze al bij FF27.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
[...]

Ik had naast stealth ook nog wat fortify upgrades. Ik gebruikte fortify als het alarm ging direct op de startnode, en daardoor had ik meestal al rond de 30 seconden over. Ik had het eerst niet door, maar een fortify van +2 op een paar nodes en je wint bijna een minuut. Genoeg tijd dus om alle bonnussen mee te paken. Na een tijdje had ik constant meer dan twintig nukes over.
Ga volgende playthrough eens met die fortify aan de slag, heb ik nu geen enkele keer gebruikt.

spoiler:
Viel mij op dat er steeds onverwachte dingen gebeuren, waardoor je bijvoorbeeld door die stroom weer onverwacht doodgaat.
spoiler:
Had ik geen last van door mijn dermal armor, dan ben je immuun voor EMP en elektriciteit. Dacht in eerste instantie dat het alleen EMP blokkeerde, maar kwam erachter dat het ook tegen stroom werkt toen ik liep te kloten in die gang die onder water/stroom stond om Panchea binnen te komen. Liep daar al een half uur te klungelen toen ik erin viel en er vervolgens niets gebeurde. :+
Willybubba schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 11:54:
[...]

Um, je kan dan ook gewoon stoppen met hacken en opnieuw beginnen. Reloaden hoeft heel niet.
Dacht dat wanneer je stopt als je al bent gedetecteerd dit van je pogingen afgaat? Als je niet bent gedecteerd in ieder geval niet.

[ Voor 11% gewijzigd door NLxAROSA op 03-09-2011 12:04 . Reden: Extra quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

SacreBleu schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 12:00:
[...]

XX = 20 en VII = 7, kortom 27.
Deus Ex: HR speelt zich af in de toekomst, 2027, kortom daar zijn ze al bij FF27.
Joh, dat snap ik toch ook wel :+ Zeg ik nog: "even leip denken" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Playa del C. schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:12:
[...]

Heb het gefixed, met excuses. Tijdens het typen dacht ik er nog aan, maar vervolgens dacht ik: tsja een spel van meer dan tien jaar oud dat is nu allemaal wel prima. Toch weet ik zeker dat de mensen die Deus Ex 1 nu nog voor het eerst gaan spelen het spel fantastisch zullen vinden. Ondanks de spoiler. Toch nogmaals, excuus.
nou.. wat doe je hier als je deus ex 1 nog niet gespeeld hebt? Ga dat eens gauw spelen! Na 11 jaar hoort dat geen spoilertag meer te krijgen. Dan heb je genoeg tijd gehad om een van de beste "RPG's" te spelen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:43
SkyStreaker schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 12:13:
[...]

Joh, dat snap ik toch ook wel :+ Zeg ik nog: "even leip denken" :D
OOOOOOOooooooooooooooooooooh, solly :+
Desalniettemin zou het verschrikkelijk mooi zijn als het waar zou zijn :P
M2M schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 12:20:
[...]

nou.. wat doe je hier als je deus ex 1 nog niet gespeeld hebt? Ga dat eens gauw spelen! Na 11 jaar hoort dat geen spoilertag meer te krijgen. Dan heb je genoeg tijd gehad om een van de beste "RPG's" te spelen.
Spoilers blijven spoilers, ongeacht hoe oud het betreffende spel al is.
Als je een plot gaat beschrijven is het een kleine moeite om die in de tags neer te zetten.

[ Voor 44% gewijzigd door SacreBleu op 03-09-2011 14:39 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Leuk dat alle chinese teksten en gesprekken ook echt chinees is. Vriendin is chinees en kan mooi van alles voor mij vertalen, want er zitten veel grappige chinese teksten en gespreken in.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
[b][message=36698317,noline]NLxAROSA schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 12:01Dacht dat wanneer je stopt als je al bent gedetecteerd dit van je pogingen afgaat? Als je niet bent gedecteerd in ieder geval niet.
Ik laad nooit opnieuw een game om daardoor voordeel te halen. Ik heb daardoor wel een paar keer een mislukte hackpoging gehad, maar ik zag nooit het aantal pogingen verminderen. Misschien doe ik iets verkeerd of mis ik iets. Hebben anderen dit ook, of weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ok ik geef het toe, ik ben schijnbaar de enige, maar ik snap echt helemaal geen ene reet van dit spel.
Ik heb geen notie van wat al die gele symbooltjes linksonder betekenen en kan er ook helemaal niets over terug vinden in de handleiding.
Ik snap geen reet van het verhaal (omdat ik domweg geen zin heb om die eindeloze hoop onzin te lezen) maar dat vind ik minder erg.
Ik kan niets vinden,en beland de hele tijd maar weer op dezelfde locaties.
Ik moet naar de administration building maar kan helemaal nergens uit opmaken waar dat dan zou moeten zijn en krijg ook nergens een clou van hoe te vinden.
Kortom het heeft me eerlijk gezegd nog nooit zoveel tijd gekost om een spel te begrijpen.
Ik ben bang dat hoe geweldig ik deus ex 1 vond ,deze versie dus volkomen aan mij voorbij gaat..
Als het begrip nu niet heel snel komt dan is het spel binnen een week voor 10 euro te koop.
Gameplay is dan wel weer heel soepeltjes maar al die rare gele vlakken vind ik nu ook niet direct erg realistisch of sfeerverhogend.
Jammer, dan maar wachten op mass-effect 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Die gele symbooltjes is je radar. Jij zelf staat in het absoluut midden, de andere driehoekjes wanneer ze duidelijk zijn, zijn mensen/bots op hetzelfde niveau als jij (1e vloer, 2e vloer, etc.). De richting waarin ze wijzen is de kijkrichting van de personen/bots/turrets/camera's. als je iets niet kan vinden, check af en toe eens de map. Wellicht ben je gewoon enorm snel gedesoriënteerd.

Evenzo, iemand als eens een friendly-gemaakte
spoiler:
turret meegesleept in een kamer vol bad-guys? Ik heb me rotgelachen XD. Soms gebruik ik dat ook wel eens als bottleneck. Abusievelijk het alarm aangooien of iemand in plain-sight neerknallen en daar een turret neer zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door SkyStreaker op 03-09-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

SkyStreaker schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:32:
Evenzo, iemand als eens een friendly-gemaakte
spoiler:
turret meegesleept in een kamer vol bad-guys? Ik heb me rotgelachen XD. Soms gebruik ik dat ook wel eens als bottleneck. Abusievelijk het alarm aangooien of iemand in plain-sight neerknallen en daar een turret neer zetten.
Yep, of een turret friendly gemaakt terwijl er nog tegenstanders omheen lopen. Zitten ze echt zo van wtf?
Is ook erg leuk met bots. Die jagen dan echt op je tegenstanders. :P

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:17:
Ok ik geef het toe, ik ben schijnbaar de enige, maar ik snap echt helemaal geen ene reet van dit spel.
Ik heb geen notie van wat al die gele symbooltjes linksonder betekenen en kan er ook helemaal niets over terug vinden in de handleiding.
Ik snap geen reet van het verhaal (omdat ik domweg geen zin heb om die eindeloze hoop onzin te lezen) maar dat vind ik minder erg.
Ik moet naar de administration building maar kan helemaal nergens uit opmaken waar dat dan zou moeten zijn en krijg ook nergens een clou van hoe te vinden.
Kortom het heeft me eerlijk gezegd nog nooit zoveel tijd gekost om een spel te begrijpen.
Ik ben bang dat hoe geweldig ik deus ex 1 vond ,deze versie dus volkomen aan mij voorbij gaat..
Als het begrip nu niet heel snel komt dan is het spel binnen een week voor 10 euro te koop.
Gameplay is dan wel weer heel soepeltjes maar al die rare gele vlakken vind ik nu ook niet direct erg realistisch of sfeerverhogend.
Ik denk dat een spel als Black Ops meer voor jou is geschikt. Zeker alle tutorials in het begin maar overgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Playa del C. schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 14:57:
[...]
Misschien doe ik iets verkeerd of mis ik iets. Hebben anderen dit ook, of weet iemand hier meer over?
Mooi iets om vanavond eens uit te gaan proberen. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:39:
[...]
Zeker alle tutorials in het begin maar overgeslagen?
Ik heb zo ook bijna allemaal overgeslagen, maar zelfs zonder is het spel (voor mij in ieder geval) prima te begrijpen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Als je "alle meuk niet wil lezen" is een RPG misschien ook niet het beste genre. Ik vind overigens dat dit topic ook niet in Shooters hoort, het is gewoon geen shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MatMich schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:17:
Voor een tientje wil ik je pc versie wel overnemen ;)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
iemand nog tips voor die derde gast? ik heb geen granaten/werper en ik heb uiteraard die biochip waardoor alles fubar is :/

Ik heb wel een laser rifle, maar die deed niet zoveel; Heavy rifle, niet echt geprobeerd; en Combat rifle met target tracker, die lijkt het meeste au te doen bij em, maar hij wil nog niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Laser rifle werkte prima, doet volgens mij de meeste damage. Je kan een stukje terug ook een turret hacken en die meeslepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Uitgespeeld:

spoiler:
Eindbaas was zeker een stuk makkelijker dan de voorlaatste mr. invisicblemuscle. Zeker met de plasmarifle :) Ik heb voor de taggart-optie gekozen overigens. Het einde was nogal vreemd, ik weet het niet meer zeker, kreeg ik daar de proloog voor de eerste Deus Ex? Ook zag ik op het eind-level referenties naar JC voorbij komen. Of zie ik hier nog een vervolg game komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Je kan een stukje terug ook een turret hacken en die meeslepen..
lol :P

Die tweede opperbaas: Is ook vrij makkelijk, net verslagen:
Weer heel makkelijk:
spoiler:
Gewoon weer een aantal mines mee nemen of frag grenades.
Eerst haar stunen met de stun gun als ze naar je toe rent.
Stukje afstand houden en een mine voor haar gooien en als ze weg loopt gaat die af.
Dan staat ze even stil en gooi je weer een mine en dat doe je 4x en ze is dood, lol easy.

Ik heb nog 15 praxis punten over :')

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 03-09-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
heb em al, iets meer volharding volstaat ;) gewoon rondjes rennen en schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Heb hem een paar dagen geleden uitgespeeld. Het laatste level
spoiler:
met die brug vol 'zombies' vond ik zelf als pacifist best goed te doen door gewoon even slim heen en weer te gaan tussen weerszijden van die brug. Vond het laatste level verder niet zo heel boeiend, met dat achterlijke geschreeuw en de kluitjes vijanden.

Uiteindelijk alle augs op 4 praxis kits na ongeveer, deus ex difficulty en pacifist/foxiest of hounds binnen. Ik moest me wel even inhouden (spoiler voor na het tweede deel van het spel)
spoiler:
toen Malik geexecuteerd werd en ik haar later ook nog eens bij de harvesters tegenkwam

Ben nu bezig met een 'kill em all' playthrough om alle achievements binnen te halen (nu 90% binnen), en dat is toch wel wat sneller/makkelijker zeg :P
Denk alleen dat ik doctorate niet ga halen tenzij ik er toevallig tegenaan loop.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
spoiler:
Als je grote groepen vijanden niet wil doden, maar toch wil uitschakelen, gewoon P.E.P.S gebruiken simpel zat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Raku schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 20:46:
Ik moest me wel even inhouden (spoiler voor na het tweede deel van het spel)
spoiler:
toen Malik geexecuteerd werd en ik haar later ook nog eens bij de harvesters tegenkwam
Spoiler op bovenstaande spoiler:
spoiler:
Er is een andere optie mogelijk v.w.b. Malik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favoriete abilities voor boss fights.

spoiler:
door muren heen kijken werkt zeer prettig en kost niet veel energie.
Echt super, zeker met boss fights, even stealth kunnen is ook zeer prettig om weg te komen.
Daarnaast maken mines boss fights kinderspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Fatal Mind schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 21:39:
spoiler:
Als je grote groepen vijanden niet wil doden, maar toch wil uitschakelen, gewoon P.E.P.S gebruiken simpel zat ?
Ik zie peps anders nooit echt grote groepen uitschakelen, hoogstens even een paar seconden stunnen, tenzij je het @ point blank gebruikt, wat het ook weer zo nutteloos maakt.
NLxAROSA schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 22:01:
[...]

Spoiler op bovenstaande spoiler:
spoiler:
Er is een andere optie mogelijk v.w.b. Malik.
spoiler:
Weet ik, maar op deus ex difficulty + pacifist vond ik het dusdanig lastig dat ik het niet gedaan heb

[ Voor 29% gewijzigd door Raku op 03-09-2011 22:53 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 22:38:
Mijn favoriete abilities voor boss fights.

spoiler:
door muren heen kijken werkt zeer prettig en kost niet veel energie.
Echt super, zeker met boss fights, even stealth kunnen is ook zeer prettig om weg te komen.
Daarnaast maken mines boss fights kinderspel.
spoiler:
Het gemakkelijkste is absoluut de typhoon upgrade. Je drukt op F2, gooit een energiebar naar binnen, je drukt nog een keer op F2 en het is over. Kind kan de was doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020

:D

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Raku schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 22:52:
[...]
spoiler:
Weet ik, maar op deus ex difficulty + pacifist vond ik het dusdanig lastig dat ik het niet gedaan heb
Heb m'n eerste playthrough op het makkelijkste niveau gedaan en dan is alles vrij simpel. Ben nu bezig op het moeilijkste niveau en dat is inderdaad 'iets' lastiger. :+

V.w.b. het hacken: heb gisteravond nog even geprobeerd: als je disconnect/cancelt als er een alarm is, gaat je aantal attempts omlaag.
Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste