Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Wie weet, ik heb dit kunnen vinden.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Cheat Codes for Deus Ex

If you already have the latest patch (which you should!), you shouldnt need to edit any files, with the latest patch, the button 'T' is defaultly set to 'Talk'.
If you have messed with the keyboard configuration or that you dont have the latest patch, you will need to edit a file. The file is called 'user.ini' and it is in your system folder of your deusex root folder (ie, C:DeusExSystem). Open this in any Text editor, notepad should be alright. Once opened, search for 'T=', this should be in a section called '[Engine.Input]'. Once found, you need to edit its value to 'Talk', to do this, after the =, type 'Talk', so it should now look like this:

T=Talk

Now go into the game, press the 'T' button. You will see the followong at the bottom left of the screen:

>Say

You will need to press backspace till you remove the 'Say', so its just '>' now.
Now you will need to type the following:

Set DeusEx.JCDentonMale bCheatsEnabled True.

Now press enter, nothing will appear, but you have just activated cheats.
Because you will need to redo this for every level, you can open up 'user.ini' and add 'bCheatsEnabled True' in the [DeusEx.DeusExGameInfo] section of the file to allow cheats to be activated forever.

Enabling Cheats - Method Two

To activate cheat codes add -hax0r to the shortcut or command line of the icon for the game, ( 0 is a zero not an o as in ok ). Then Edit user.ini in the deusex/system folder and change 'Tilde=' to 'Tilde=type' ( do this for all occurances of 'Tilde=' ).
In game, press ~ then type any of the cheat codes listed below:

Misschien kun je dat combineren met de strings. Helaas nog de hele dag werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:03

hellknight

Medieval Nerd

??
Weet je zeker dat dit voor Deus Ex: Human Revolution is?
Deze code is namelijk voor de originele Deus Ex (vandaar ook de "JCDenton" in de code om de cheats te activeren)

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
LOTG schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:10:
Wie weet, ik heb dit kunnen vinden.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Cheat Codes for Deus Ex

If you already have the latest patch (which you should!), you shouldnt need to edit any files, with the latest patch, the button 'T' is defaultly set to 'Talk'.
If you have messed with the keyboard configuration or that you dont have the latest patch, you will need to edit a file. The file is called 'user.ini' and it is in your system folder of your deusex root folder (ie, C:DeusExSystem). Open this in any Text editor, notepad should be alright. Once opened, search for 'T=', this should be in a section called '[Engine.Input]'. Once found, you need to edit its value to 'Talk', to do this, after the =, type 'Talk', so it should now look like this:

T=Talk

Now go into the game, press the 'T' button. You will see the followong at the bottom left of the screen:

>Say

You will need to press backspace till you remove the 'Say', so its just '>' now.
Now you will need to type the following:

Set DeusEx.JCDentonMale bCheatsEnabled True.

Now press enter, nothing will appear, but you have just activated cheats.
Because you will need to redo this for every level, you can open up 'user.ini' and add 'bCheatsEnabled True' in the [DeusEx.DeusExGameInfo] section of the file to allow cheats to be activated forever.

Enabling Cheats - Method Two

To activate cheat codes add -hax0r to the shortcut or command line of the icon for the game, ( 0 is a zero not an o as in ok ). Then Edit user.ini in the deusex/system folder and change 'Tilde=' to 'Tilde=type' ( do this for all occurances of 'Tilde=' ).
In game, press ~ then type any of the cheat codes listed below:

Misschien kun je dat combineren met de strings. Helaas nog de hele dag werken.
Dat is voor de eerste game als ik mij niet vergis?

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Helemaal gelijk, ik heb niet goed op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:42
misschien werkt het met de ctrl+alt+~ commando's?

edit. Misschien is het (als het geen ingame code is) wel een bericht in het frans? Op de making of werd er namelijk best wat frans gesproken

[ Voor 59% gewijzigd door DCG909 op 30-08-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:38
DCG909 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:31:
misschien werkt het met de ctrl+alt+~ commando's?

edit. Misschien is het (als het geen ingame code is) wel een bericht in het frans? Op de making of werd er namelijk best wat frans gesproken
waarschijnlijk omdat het in montreal gemaakt is :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:38

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gister in het spel een junk tegengekomen die info geeft over de buurt.(Detroit area)
spoiler:
Ze verteld (na betalen van 1000 credits) over een mogelijke aanslag op Sarif Square en dat er misschien wel een wapen achtergelaten is op een hoog gelegen plek. Ik heb een uur lang daar rondgelopen en gezocht maar kan niets vinden. Heeft iemand enig idee waar dit wapen kan liggen?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_NL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 10:15
Boven op het tankstation, als je in de straat voor het tankstation staat heb je links een groot reclamebord inclusief trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
RocketKoen schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:44:
[...]

waarschijnlijk omdat het in montreal gemaakt is :+
:/ Weet ik, daarom.
Het eerste stuk lijkt namelijk sms spraak (van 6/7 jaar terug) maar de rest lijkt in dat geval niet engels.
Maar het zou ook L33t speak kunnen zijn ( maar volgens mij zijn daar wel veel variaties in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:10

Bezulba

Formerly known as Eendje

Meelobee schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:51:
Gister in het spel een junk tegengekomen die info geeft over de buurt.(Detroit area)
spoiler:
Ze verteld (na betalen van 1000 credits) over een mogelijke aanslag op Sarif Square en dat er misschien wel een wapen achtergelaten is op een hoog gelegen plek. Ik heb een uur lang daar rondgelopen en gezocht maar kan niets vinden. Heeft iemand enig idee waar dit wapen kan liggen?
jup :)

spoiler:
bovenop de gasstation

spoiler:
kan je ook bereiken door de ladder op te gaan tot achter het billboard, een lvl 3 (geloof ik) deur hacken en dan door lopen, of op de afvalcontainer springen achter de gasstation en dan het dak op (heb je wel de jump aug nodig)

[ Voor 6% gewijzigd door Bezulba op 30-08-2011 12:00 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Geheel ontoevallig gisteren op pastebin gedumpt.

http://pastebin.com/DkvJjh3w

Check vooral regel 2.

Het lijkt mij dat de 2e code de sleutel is voor het decoden van dit hele bericht op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
njL7,*Cr3Cth>kLg#Lyul03RApd6:F-H5<t63a>ljg,34Jh5Nc*87WAoBjt6
okM8-+Ds4Dui?lMh$Mzvm14SBqe7;G.I6=u74b?mkh-45Ki6Od+98XBpCku7
plN9.,Et5Evj@mNi%N{wn25TCrf8<H/J7>v85c@nli.56Lj7Pe,:9YCqDlv8

Wat mij opvalt is, het "eerste" cijfer, is 1 hoger dan het laatste teken, en ze staan min of meer sequentieel als het om volgorde gaat (kan ook zo lijken, een mens zoekt immers van nature herhalende patronen)

edit.
Als je weer verder gaat met sms rede zou je over nr. 2 kunnen zeggen:
okM8-+

(+/- ? = about ?)

ok mate about

[ Voor 13% gewijzigd door DCG909 op 30-08-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik moet zeggen door alle characters in die berg lijkt het heel erg op code. Compressed javascript ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ac1815
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:14
njL7,*Cr3Cth>kLg#Lyul03RApd6:F-H5<t63a>ljg,34Jh5Nc*87WAoBjt6
okM8-+Ds4Dui?lMh$Mzvm14SBqe7;G.I6=u74b?mkh-45Ki6Od+98XBpCku7
plN9.,Et5Evj@mNi%N{wn25TCrf8<H/J7>v85c@nli.56Lj7Pe,:9YCqDlv8
Het is ook zo dat als eerste teken in eerste regel een kleine letter is, dat in de 2e en 3e ook zo is. Als het een hoofdletter is, is dit in de 2e en 3e ook zo, en als het een speciaal teken is, hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Maar, na die drie regels komt er weer een ander patroon.
Het lijkt bijna op een moeilijke variant van een code voor een action replay oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ac1815
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:14
Nee, het lijkt erop dat als hij van a-z (of A-Z) is geweest hij overgaat op speciale tekens en dit ook doet als hij 1-9 heeft gehad... Wat voor volgorde er in de speciale tekens zit kan ik niet echt vinden... Misschien een andere taal voor toetsenbord instellingen?

edit: Na lijn 12 zie ik er ook helemaal geen logica meer in, dat hij korter wordt... En later met tekens zoals á,é,ú, etc...

[ Voor 19% gewijzigd door ac1815 op 30-08-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24
SacreBleu schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:33:
[...]

Het enige probleem wat ik heb is dat het inderdaad soms wat langer duurt voordat het spel afsluit, hij blijft hangen op het afsluiten.

Op sommige momenten heb ik een beetje last gehad van een framerate drop, maar, grappig genoeg gebeuren deze altijd op hetzelfde moment.
Crashes of andere bugs heb ik nog niet mogen meemaken, het spel draait hier als een zonnetje.

[...]

Yup, Prologue telt ook mee voor de Pacifist achievement, aangezien ik die niet heb binnengesleept en de enige kogels die ik heb afgevuurd waren gemikt op mijnen en niet op NPC's.

Wel heb ik "Foxiest of the Hounds" en "Legendary" binnen mogen slepen. \o/
Daar baal ik van...wilde vanaf het begin voor deze achievement gaan..heb in de prologue wel geschoten, want ging er vanuit dit niet zou tellen..hmmm misschien beter om eerst gewoon uit te spelen en later op die manier nogeens. Vind het namelijk al moeilijk zat.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

En Wehkamp levert niet. Awesome.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola,

Even over de code, ik las op een andere website dat een gozer een kamer had gevonden waar de code op de muur stond, het was een kamer met een PC erin die hij alleen niet gehackt kreeg. Geen idee welke kamer hij het over heeft, stond er niet bij 8)7. Maar goed misschien dat er meer informatie in die kamer of op die PC zit, dus ff de game opnieuw doorspitten?

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Wat is er trouwens in het convention center in Detroit?
Nog wat nuttigs te halen?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donowitz schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:07:
Wat is er trouwens in het convention center in Detroit?
Nog wat nuttigs te halen?
Kom je later in het verhaal nog, en je kan er wel wat dingetjes vinden voor je inventory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
sommige gamers hebben rare ideeën over hoe je deus ex moet spelen:

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

acfikkert schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:26:
[...]

Het is ook zo dat als eerste teken in eerste regel een kleine letter is, dat in de 2e en 3e ook zo is. Als het een hoofdletter is, is dit in de 2e en 3e ook zo, en als het een speciaal teken is, hetzelfde...
I
Ik gok nieuwe DLC in de vorm van een nieuwe HUB.

Verder had iemand nog dit gevonden:
I'd just like to point out a couple things really quick. Note the ; which, unless it's another piece of the cypher script, often represents a carriage or new line of code. So that may be a break in which there are two sentences to be decrypted seperately or even a change to a different cypher. I did run these through decrypto after removing the slashes in the second code as they may just be seperators to identify paired sets here's a couple things that came out:

1st half
b lE8-+Ad4 A mo?vE r$Ecke14D Wit75-!h his fina3? sp$u#

(and after removing numbers and symbols)
i mE A cAnswEr ExpeCKob5-!y you do fa3?ul$t#

2nd half
O.u6l74d? sev-45Er60 a+98ND tHel75-!p p in him a3?ny$ w#

(after numbers and symbols pulled)
Us trifI woNTe Dis5-!h hand alo3?ng$ j#

[ Voor 53% gewijzigd door Deem op 30-08-2011 15:38 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dat Kryptos gebeuren bleek aan een fout van zijn decoder te liggen, die gaf dat voor iedere input.

Verder verteld meneer David Anfossi dit op twitter.
Well here's a hint to help you to crack the #DXHR #deusex code: r 5 / i e / y p
En Stephane D'Astous
DXHR's treasure hunt ... i have been told to tweet this important message "a d / u k / w 0" ... good luck to all

[ Voor 23% gewijzigd door LOTG op 30-08-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

van Stephane D'Astous:
DXHR's treasure hunt ... i have been told to tweet this important message "a d / u k / w 0" ... good luck to all
Te laat ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Deem op 30-08-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn late 2011 13" macbook pro heeft moeite met deze game onder windows 8 in bootcamp. (i7 2,7 GHz, 8gb RAM, Intel HD Graphics 3000)

Ik lees overal dat hij niet zoveel resources nodig heeft, maar op lage settings heb ik nog steeds veel framedrops ed. wat de speelbaarheid niet ten goede komt.

Zelf ben ik bang dat de grafische kaart de bottleneck is, als er echter suggesties zijn om de performance te boosten (b.v. terug naar win XP oid) dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 14:01

M2M

medicijnman

Tja, een interne videochip gaat het natuurlijk niet redden. Zelfs niet op lage resoluties en als de meeste grafische franje uitgeschakeld is.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Kun je andere spellen er wel op spelen? Het lijkt mij inderdaad erg lastig om op een integrated intel chipje echt te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Grafische kaart die je nu erin hebt stelt niets voor. Terug naar XP heeft ook geen zin. Tja daar zit je dan met je Mac met een i7, 8 GB ram en geen grafische mogelijkheden :P

[ Voor 110% gewijzigd door Deem op 30-08-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Schijnbaar van Facebook, ik heb doe er niet aan en kon het niet vinden.
"Seriously, what's with the moonman language stuff?
b o / z v / 3 n / 4 h / 9 b / $ = / = 8 / s t / - 9, I mean come on."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Is het niet een afbeelding? zoiets zoals toen bij portal 2?

[ Voor 37% gewijzigd door Deem op 30-08-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:16:
Grafische kaart die je nu erin hebt stelt niets voor. Terug naar XP heeft ook geen zin. Tja daar zit je dan met je Mac met een i7, 8 GB ram en geen grafische mogelijkheden :P
Ik game ook bijna niet, daar is hij op uitgezocht. Het valt me alleen wel een klein beetje tegen ;)

Portal draaide b.v. prima, had hier dus ook wel enige prestaties verwacht.. Helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Is het misschien slim om het politie station later pas te doen?

Heb gezocht naar de fire escape, maar kon die niet vinden, dus toen die Haas maar omgepraat. Eenmaal binnen paar pc's gehackt, waarbij een keer een foutje, waarna ik het hele station kon gaan uitmoorden....

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Daar voor heeft god de save/quicksave functie uitgevonden.

De fire escape is best makkelijk te vinden, je kunt hem zie als je bij de ingang door het hek kijkt bij de dumpsters. Je kunt ook van binnen uit daar komen natuurlijk mocht je willen.

Voor hacken is het aan te raden ALTIJD te saven van te voren, als je het vernacheld kan het alarm af gaan of iemand kan je zien hacken en dat vinden ze meestal ook niet leuk (normale mensen interesseert het niet maar gang members en security enzo wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Lol ja, ik had in het politiestation allemaal dozen opgestapeld zodat ik op mijn gemakkie dingen kon gaan hacken zonder dat ze het zagen :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Jeroenneman schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:45:
Is het misschien slim om het politie station later pas te doen?

Heb gezocht naar de fire escape, maar kon die niet vinden, dus toen die Haas maar omgepraat. Eenmaal binnen paar pc's gehackt, waarbij een keer een foutje, waarna ik het hele station kon gaan uitmoorden....
Ik ben in het politiestation gekomen door
spoiler:
eerst naar binnen te gaan en die gast proberen om te praten, maar die werd heel pissig. Daar naar binnen was dus geen optie meer.
Toen ben ik via een put door een gangenstelsel aan de achterkant van gebouw gekomen en via de ladders en ventilatie schat daar naar binnen gekomen. Wel moeilijk want je mag eenmaal binnen niet gezien worden.
Als het je wel lukt om je naar binnen te lullen kan je gewoon bijna overal lopen zonder problemen en gezeik.

[ Voor 6% gewijzigd door Deem op 30-08-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het makkelijkste is die vent om praten want dan mag je gewoon rond rennen.

Wat ook nog kan om bij de fire escape te komen is:
spoiler:
Helemaal aan de linker kant van de ingang staat een paar mensen met daar achter een deur.

En dan:
spoiler:
Ga daar naar binnen en ren niet als een wilde de electrified vloer op, maar pak een doos en zet die er op (er ligt er iig een buiten de andere weet ik niet meer), pak een tweede doos en ga er op staan. Drop nu die doos voor de andere en ga er op staan. Pak nu de andere doos weer en herhaal het geheel tot je de bocht om bent en ziet dat er geen stroom meer op de vloer staat, daar is een schakelaar die de vloer uit zet. Ren verder en aanschouw de fire escape.

En de laatste manier is uiteraard gewoon iedereen die lastig is een kogel tussen de ogen plaatsen. Ik gok dat het lastiger is dan sneaken, iig op medium/hard difficulty.

[ Voor 10% gewijzigd door LOTG op 30-08-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

En mogelijkheid nummer drie:

spoiler:
Via de sewer. Er komt een manhole achter het bureau uit, of als je hacking 3 hebt kun je rechtstreeks het mortuarium in komen. Wel even een laser disablen of onder de half kapotte laser doorkruipen.

Oh wacht, wel even alle posts lezen voordat je reageert.... 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Raku op 30-08-2011 17:13 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

LOTG schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:55:
En die vent is vrij gemakkelijk om te praten als je wat praxis points hebt geïnvesteert in social skills.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het is mij ook vrij makkelijk de zonder gelukt, een beetje gokken (en een keer reloaden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat is net zoiets als zeggen dat 6 gooien met een dobbelsteen vrij makkelijk is 8)7. Het punt is dat je dus in principe niet hoeft te gokken.

[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 30-08-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ik heb het dus op de 'stealthy' manier gedaan waarbij ik half het politiestation bewusteloos gemept heb, en kwam er pas daarna achter dat je gewoon via de voorkant die Haas om kan praten 8)7

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Hydra schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:46:
[...]

Ik heb het dus op de 'stealthy' manier gedaan waarbij ik half het politiestation bewusteloos gemept heb, en kwam er pas daarna achter dat je gewoon via de voorkant die Haas om kan praten 8)7
Dat had ik dus ook gedaan, in feite had ik alles neer en gehacked, op dat hoofdkantoor gedeelte na, zeg maar. En dan bij deze replay kwam ik er ook achter dat dat ook kon XD.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:03
Hoe krijg ik bij de politie de alarmed status weg? Ik heb een keer per ongeluk toen ik via een vent van buiten naar binnen kwam geschoten. Er leek niets aan de hand. Maar nu 5 safes verder kan ik niet normaal meer over straat lopen. Ik ben al 20 keer doodgegaan vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wat ook nog kan om bij de fire escape te komen is:
spoiler:
Helemaal aan de linker kant van de ingang staat een paar mensen met daar achter een deur.

En dan:
spoiler:
Ga daar naar binnen en ren niet als een wilde de electrified vloer op, maar pak een doos en zet die er op (er ligt er iig een buiten de andere weet ik niet meer), pak een tweede doos en ga er op staan. Drop nu die doos voor de andere en ga er op staan. Pak nu de andere doos weer en herhaal het geheel tot je de bocht om bent en ziet dat er geen stroom meer op de vloer staat, daar is een schakelaar die de vloer uit zet. Ren verder en aanschouw de fire escape.

En de laatste manier is uiteraard gewoon iedereen die lastig is een kogel tussen de ogen plaatsen. Ik gok dat het lastiger is dan sneaken, iig op medium/hard difficulty.
Wow, die met die dozen is wel slim bedacht!

Ik dacht dat je met de jump aug over dat hek kon springen, maar ik ben dus gewoon door dat water gerend en daarna even snel een chocoreep gegeten ofzo.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Hey, valt me nu pas iets op! zouden die code's misschien iets met deze site te maken hebben?
http://sarifindustries.com/experienceaugmentation/#/home/

Edit:
Hier staat ook zo een code:
http://community.eidosmontreal.com/

[ Voor 20% gewijzigd door Deem op 30-08-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Iemand op het Deus Ex forum kwam hier mee

13311tower.com

of te wel belltower (de link heeft de nummers erin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

wow. dat is inderdaad een zeer goede hint! is absoluut gerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:01

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Wel grappig overigens, iemand opgevallen dat de QRC's in de game (staan veel op boxen in het allereerste level (Sariff Manufacturing Plant)) verwijzen naar www.sarifindustries.com?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Klik op de driehoek met het oog in. Hoe log ik in? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Staat ook een morsecode op die site verstopt:
http://t.co/rbES9EO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Omg. de morsecode: .-.- .. .- .. ..-. .-.- --... ----. .. ----. ----.

omgezet is dat: IAIF 79I99
omgekeerd is dat: 11I13CLINIC

LIMB CLINIC?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:01

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hmmz...www.sarifindustries.com lijkt nu gehackt te zijn door Purity First. Zit nu een mini-hack game in verwerkt, succesvol doorlopen leidt tot informatie, waaronder http://sarifindustries.com/en/sec/E-SO-SecurityHack.mp4

NVM, al heeeel oud.

[ Voor 6% gewijzigd door Thrace Grumble op 30-08-2011 22:45 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
F*ck, er zit een vijand in een van die pods vast in garden. Hij is ook niet te raken maar hij ziet mij wel en kan mij ook raken.

Iemand een idee om hem toch dood/weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben geloof ik wel heel erg slecht. ben net begonnen op de middelste moeilijkheidsgraad. en bij het 2e gevechtje die je bovenaan een trap hebt al 13 kieer dood gegaan. das na 20 minuten in het spel. gaat nog pittig worden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
  • Laatst online: 10-09 21:20
Waarom kan niemand van Eidos of Nixxes reageren op het feit dat veel mensen last hebben van crashes en stotteringen? Het Eidos Technical Forum van DX:HR en de Steam Forums staan er vol mee.

Het spel is voor mij compleet onspeelbaar, het crashed namelijk elke 5 tot 10 minuten en stottert continu ook al kom ik ver boven de 60 fps uit.

Al mijn drivers zijn geüpdatet, m'n computer is voorzien van een schone installatie en toch blijven deze problemen zich voordoen. Ik heb al van alles geprobeerd.

Ik draai op een Core i7 920, 6GB DDR3-1600 en een GTX560 Ti van MSI.

Mijn systeem zou dit spel dus makkelijk aan moet kunnen en toch kan ik niet langer dan 5 minuten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:15
Het is ongetwijfeld ergens een driverprobleem, of een hardwareprobleem. Bij de meeste mensen lijkt het spel zonder problemen te werken, dus dan blijven de drivers/hardware als variabelen over. Maar snap dat het erg vervelend is.

Ander onderwerp; is er toevallig een lijstje van alle achievements die in het spel zitten, en hoe je die allemaal kan halen? Heb het nu net de eerste keer uitgespeeld, en wil wel weten wat ik moet doen om alles te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat ook vervelend is, je videokaart op RMA sturen 4 weken terug en nog niets terug te hebben! Ik wil Deus Ex spelen!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ok. ik kan inloggen op http://13311tower.com/ met
username: uluru
password: 11m13clinic

Wat erna komt ben ik nog niet uit wat dat moet betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
LOTG schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:21:
F*ck, er zit een vijand in een van die pods vast in garden. Hij is ook niet te raken maar hij ziet mij wel en kan mij ook raken.

Iemand een idee om hem toch dood/weg te krijgen?
Misschien dat explosieven werken. C4UR-DED ernaast dumpen. Of Typhoon gebruiken. En krijg je geen optie voor takedown?

[ Voor 4% gewijzigd door Cascade op 30-08-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Laatst online: 16-09 11:44
Deem schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:21:

Grappig. Die website bevat gecodeerde (hexcode) javascript, als je dat kan ontcijferen weet je alleseen deel van de werking. Eens kijken of het snel uit te pluizen is.

[edit]

Na wat decodeer werk valt er nog bar weinig uit te halen: de website doet AJAX calls naar een stel PHP scripts, daar worden dan ook de 'klikcoordinaten' en logingegevens gecontroleerd om verder te gaan. Lijkt me waterdicht, verdere reverse-engineering heeft voorlopig geen zin.

Wel in de HTML linkjes naar de morse code gevonden: 13311tower.wav. (was dat al bekend?)(ik moet opletten, was al bekend)

[ Voor 38% gewijzigd door Cascade op 31-08-2011 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Meeste heb ik niet, geen takedown mogelijk. Wel een granaat er heen gesmeten. No effect.

Je ziet af en toe wel stukjes uit de muur komen maar die zijn niet te raken.

Ik heb hem maar genegeerd voor de rest en er langs gesneakt maar wel irritant dit soort bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Deem schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:21:

Zondag meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/413R1j0P1V1d1x2o2y1J/Image_2011-08-31_at_12.29.29_AM.png

Het klopt dat ik daarna dit krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit nu toch al de meest epische singleplayer ervaring van de afgelopen 3 jaar (voor mij). Einde dag 4 met 8-10 uur sessies.

/me landt net voor de 2e keer in Hengsha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik weet dat het vloeken in de kerk is maar deze Deus Ex heeft me nog geen seconde hetzelfde gevoel van verslaving of niet willen stoppen gegeven.
Dat was in het eerste deel wel anders.
Eerlijk gezegd vind ik er tot nu toe eigenlijk niet veel aan.
Misschien dat het na een tijdje beter wordt?
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nostalgia Goggles?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Laatst online: 31-08-2023
Zou je denken?
Ik weet het nog zo net niet.
Andere spellen bv fallout had ik er geen last van en Mass effect ook niet.
En Batman Ark. Asy. al helemaal niet alhoewel dat niet echt vergelijkbaar is want dat is totaal nieuwe (andere) gameplay.
Nee, ik mis gewoon een soort van "excitement" bij deze versie het ziet er ook allemaal een beetje sfeerloos uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:10

Patriot

Fulltime #whatpulsert

.oisyn schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:41:
[...]

Morgen m'n PC mee naar 't werk, kunnen we het debuggen :)
Het moet heerlijk zijn om op die manier wat te kunnen doen aan bugs waar je tegenaan loopt X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31
Idd. Dit is ook gewoon een ander soort spel, maar waar je het mijns inziens absoluut niet van kunt betichten is een gebrek aan sfeer.

Als ik terugdenk aan veel oudere games is de sfeer intenser, maar dat komt echt door een stukje nieuwigheid en nostalgie :)

Verder, al die PC-problemen. Precies de reden dat ik tegenwoordig op een PS3 speel :P Geen gezeik en lekker achterovergezakt op de bank op een groot scherm :P

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 31-08-2011 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Alle platformen hebben problemen, het komt op voorkeur aan.

Ik vind een PC gewoon prettiger negen van de tien keer. Groot scherm? Als je op je bureau een 24+ inch hebt staan dan zit dat prima. Lekker op de bank? Alleen als niemand anders de TV nodig heeft, om over het geluid maar te zwijgen. Met vrienden? Gamen doe je alleen. Consoles zijn dan weer ideaal voor third person games en racers. Goedkoper zijn ze ook nauwelijks. Het geld wat je bespaart op de console zelf ben je kwijt op de spellen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Jeroenneman schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:10:
[...]

Wow, die met die dozen is wel slim bedacht!

Ik dacht dat je met de jump aug over dat hek kon springen, maar ik ben dus gewoon door dat water gerend en daarna even snel een chocoreep gegeten ofzo.
spoiler:
Ik heb ook de dozen manier gedaan. Moet zeggen wel een uurtje bezig geweest voordat ik een juiste manier had gevonden om binnen te komen.Ik heb er bewust niet voor gekozen om die gast om te lullen, omdat ik dacht dat ik dan alleen in het mortuarium kon komen en niet de side qwest kon doen. Blijkt dus wel mee te vallen. Ik heb nu iig de main en de side qwest voltooid in het politiebureau zonder ook maar iemand te killen of bewusteloos te slaan. Tip. Die gast die je kan omlullen heeft ook een zakagenda met de code voor het mortuarium, even neerslaan is dus ook een optie als je van achter hem komt.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Wat ik erg goed vind aan deze game dat het beste lastig en moeilijk kan zijn maar dat ik nooit het idee heb dat het onmogelijk is. Iedere keer als iets niet lukt vind je wel een andere manier om er lang te komen. Geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Als ik op "what is the missing link?" klik verschijnt er een nieuwe Login! Het is dus nog niet voorbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Deem schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 09:45:
Wat ik erg goed vind aan deze game dat het beste lastig en moeilijk kan zijn maar dat ik nooit het idee heb dat het onmogelijk is. Iedere keer als iets niet lukt vind je wel een andere manier om er lang te komen. Geweldig :)
Wat me opvalt is dat er vaak wel tig routes zijn door een level. Voor de een heb je hacking nodig, voor de ander de perk dat je zwaardere dingen kunt tillen, etc. Ik vermaak me ook erg goed met 't vinden van alle mogelijke routes.

Verder ben ik nu wel op de stealthy / takedown tour gegaan. Het leert me de levels beter kennen voor een eventuele 2e playthrough en het levert een stuk meer XP op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
Dat is de zelfde login box.

Enige wat er gebeurd bij het inloggen is dat er een plaatje "voor" de huidige site komt
http://13311tower.com/images/3CrsBcJciE.jpg

Die loginbox waar jij het over hebt stuurt precies de zelfde URL aan namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Patriot schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 04:17:
[...]

Het moet heerlijk zijn om op die manier wat te kunnen doen aan bugs waar je tegenaan loopt X)
Om vervolgens de bug niet meer te kunnen repro'en :/. Gisteravond ook de hele avond gespeeld zonder dat het mis ging.
Hydra schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 09:57:
Verder ben ik nu wel op de stealthy / takedown tour gegaan. Het leert me de levels beter kennen voor een eventuele 2e playthrough en het levert een stuk meer XP op.
Dat doe ik ook voornamelijk. In de eerste missie na de intro probeerde ik nog helemaal niemand om te leggen, maar daardoor had ik de hostages niet bevrijdt. Nu grijp ik gewoon naar m'n wapen als het echt nodig is.

[ Voor 42% gewijzigd door .oisyn op 31-08-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:45
okee ik had net iets vaags toen ik het wachtwoord invulde.
Uluru
11m13clinic
en toen hield ik mijn muis nog steeds op het oogje en toen de img was geladen klikte ik en toen kreeg ik dit scherm :D
[IMG=http://img405.imageshack.us/img405/1817/ulurup.jpg

bug? of volgende scherm ?
in iedergeval werkt de username en pass niet. hmmmmmm :?

EDIT: nog een paar keer gedaan ik denk wel degelijk dat dit the next screen is :)

[ Voor 9% gewijzigd door Caliprio op 31-08-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
.oisyn schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:25:
Dat doe ik ook voornamelijk. In de eerste missie na de intro probeerde ik nog helemaal niemand om te leggen, maar daardoor had ik de hostages niet bevrijdt. Nu grijp ik gewoon naar m'n wapen als het echt nodig is.
Yup. Ik ga nog wel die perk nemen dat je op 2 mensen tegelijk een takedown kunt doen. Hoe dichtbij moeten die zijn dan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hydra schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:38:
[...]

Yup. Ik ga nog wel die perk nemen dat je op 2 mensen tegelijk een takedown kunt doen. Hoe dichtbij moeten die zijn dan eigenlijk?
Dunno exactly. Heb die skill nog niet, vind het ook nog niet echt nodig, meestal gooi ik een blikje oid, dan kun je ze meestal wel een voor een pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
Caliprio schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:36:
okee ik had net iets vaags toen ik het wachtwoord invulde.
Uluru
11m13clinic
en toen hield ik mijn muis nog steeds op het oogje en toen de img was geladen klikte ik en toen kreeg ik dit scherm :D
[IMG=http://img405.imageshack.us/img405/1817/ulurup.jpg

bug? of volgende scherm ?
in iedergeval werkt de username en pass niet. hmmmmmm :?

EDIT: nog een paar keer gedaan ik denk wel degelijk dat dit the next screen is :)
Dit is dezelfde loginscreen als die van het oog , met uitzondering dat deze geen data lijkt te submitten.
hij stuurt de zelfde URL aan als je op Login drukt , alleen stuurt hij de username/password die je invult niet mee.
Zie mijn vorige post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:45
kowapanga schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:41:
[...]

Dit is dezelfde loginscreen als die van het oog , met uitzondering dat deze geen data lijkt te submitten.
hij stuurt de zelfde URL aan als je op Login drukt , alleen stuurt hij de username/password die je invult niet mee.
Zie mijn vorige post
hmm damn vage bug dan :P verder zoeken dan maar. hoop niet dat dit de endscreen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
.oisyn schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:41:
Dunno exactly. Heb die skill nog niet, vind het ook nog niet echt nodig, meestal gooi ik een blikje oid, dan kun je ze meestal wel een voor een pakken.
.... werkt dat? Shit... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Een blikje? Waar kun je die pakken dan? Ik zie alleen dozen die je op kan tillen, maar geen blikjes...

Ik heb bijna mijn hacking skills gemaxed, alleen nog Skill 5 hacking, en alle stealth-hack opties reeds unlocked.
Ook 1 strength buff voor het verplaatsen van zware objecten, en ik kan nu ook hoger springen.
Een aantal augs lijken mij niet heel nuttig, dus die laat ik links liggen. Ik zou niet weten wat je zónder hacking zou moeten eigenlijk.

Ik heb zojuist de eerste boss-fight achter de rug, en die viel echt tegen. Geowon domweg knallen, geen tactiek. Ik ga natuurlijk niet spoileren, maar als je zoals ik geen combat augs hebt genomen, ga je toch wel een paar keer dood. Hier had meer ingezeten, het lijkt nu net alsof de boss fights op het laatste moment nog even aan het spel zijn toegevoegd.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nyarlathotep schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:08:
Een blikje? Waar kun je die pakken dan? Ik zie alleen dozen die je op kan tillen, maar geen blikjes...
Blikjes en flesjes kom ik regelmatig tegen. Kleine doosjes werken natuurlijk ook. Of met een silenced wapen een schot lossen tegen de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Het zijn best wel coole gunfights als je tegen een overmacht van 5 of meer soldaten zit te vechten...

Maar ook iemand stealthy uitschakelen, laten liggen zodat er een andere guard hem komt checken zodat je die op zijn beurt ook nog eens een tik op de kop kan geven :P

Of console hacken en de bots en turrets op de soldaten sturen :D

Ja Deus Ex samen met Witcher 2 zijn toch al de 2 beste games van dit jaar voorlopig voor mij...

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 11:49

PoweRoy

funky!

Nu al een paar uurtjes DE:HR aan t doen. Geniaal spel, weer hetzelfde als deel1 :)
Ben nu in downtown (oid?) waar je dus oa 1 sidequest hebt van de moeder. Je moet met detective Chase praten. Alleen praten met hem loopt het geluid in een eindeloze loop (precies bij '...Miss Reed.'). Bij reload nog hetzelfde effect, ook na andere missies halen :( Iemand zelfde probleem :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Idd shit 8)7

Ps. Je kan ook ergens een basketbal oppakken en deze door de ring gooien. Krijg je mooi een achievement voor:)

[ Voor 25% gewijzigd door steefje op 31-08-2011 12:16 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gaaaaah! gisteravond bezig geweest om die weaponstash in Detroit te vinden, helemaal naar binnen gesneaked, en zit ik op een gegeven moment in een buis verstopt. Loop ik door tot het einde van de buis, lagt mn pc ietsjes omdat de game een autosave doet en daardoor stap ik net te ver uit die buis en wordt gezien en meteen doodgeschoten. Laadt ik de autosave, heeft ie em gesaved net op het moment dat ik al gezien ben.. Vorige save is ruim 3 uur eerder...crap... :(

Welke blikjes kan je gooien dan? (en hoe?)

[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 31-08-2011 12:33 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb het nog beter gehad, gesaved een halve minuut gespeeld. Laad ik de save, word ik meteen gezien. WTF, dat gebeurde net niet. Ik nog een paar keer geladen en iedere keer weer werd ik meteen gespot terwijl ik daar voor op de zelfde plek heb rond gewandeld zonder dat het gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Laatst online: 12-09 14:29
Summ schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:36:
Waarom kan niemand van Eidos of Nixxes reageren op het feit dat veel mensen last hebben van crashes en stotteringen? Het Eidos Technical Forum van DX:HR en de Steam Forums staan er vol mee.

Het spel is voor mij compleet onspeelbaar, het crashed namelijk elke 5 tot 10 minuten en stottert continu ook al kom ik ver boven de 60 fps uit.

Al mijn drivers zijn geüpdatet, m'n computer is voorzien van een schone installatie en toch blijven deze problemen zich voordoen. Ik heb al van alles geprobeerd.

Ik draai op een Core i7 920, 6GB DDR3-1600 en een GTX560 Ti van MSI.

Mijn systeem zou dit spel dus makkelijk aan moet kunnen en toch kan ik niet langer dan 5 minuten spelen.
Ik had hetzelfde probleem, volgens mij heb ik het nu redelijk onder controle, of ik heb gewoon mazzel. In ieder geval heb ik nu twee speel sessies van 2 uur achter de rug zonder crashes.

Na wat snuffel werk in verschillende fora, kwam ik er achter dat een behoorlijke groep mensen is dat denkt het probleem bij een te laag voltage voor de GPU bij overgeklokte kaarten ligt. Omdat het mij wat onverstandig leek om het voltage zonder mij erin te willen verdiepen (geen zin in, wil deus ex spelen) omhoog te gooien , heb ik het tegenovergestelde pad gekozen en de clockspeeds naar een stock GTX580 teruggedraaid.

Daarnaast kwam ik er ook achter dat MSI een firmware update voor GTX5xx kaarten heeft uit gebracht wat de stabiliteit verbeterd. Voor mijn GTX580 was dat van 1.03 naar 1.04 geen idee of dit ook opgaat voor jouw 560TI, maar wellicht de moeite waard om even op de MSI website te kijken.

Sindsdien eigenlijk geen enkel probleem meer gehad, mocht het probleem wel terugkeren dan zal ik eens kijken wat de GPU aankan zonder al te grote risico’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31
skullsplitter schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 08:30:
Alle platformen hebben problemen, het komt op voorkeur aan.

Ik vind een PC gewoon prettiger negen van de tien keer. Groot scherm? Als je op je bureau een 24+ inch hebt staan dan zit dat prima. Lekker op de bank? Alleen als niemand anders de TV nodig heeft, om over het geluid maar te zwijgen. Met vrienden? Gamen doe je alleen. Consoles zijn dan weer ideaal voor third person games en racers. Goedkoper zijn ze ook nauwelijks. Het geld wat je bespaart op de console zelf ben je kwijt op de spellen.
Ik ben hier nog geen console-bugs mbt tot framedrops of geluid tegengekomen ;)

Qua prijs is onzin overigens, voor de prijs van een beetje game-PC kun je de rest van je leven games kopen, om het nog maar niet te hebben over het feit dat die na 2 a 3 jaar weer (gedeeltelijk) geupgradet moet worden :P

Voor sommige spellen is een PC wel beter, zoals RTS, maar voor dit soort games.. Al zou ik een PC hebben dan zou ik hem nog voor de console halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Nyarlathotep schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:08:
Ik heb zojuist de eerste boss-fight achter de rug, en die viel echt tegen. Geowon domweg knallen, geen tactiek. Ik ga natuurlijk niet spoileren, maar als je zoals ik geen combat augs hebt genomen, ga je toch wel een paar keer dood. Hier had meer ingezeten, het lijkt nu net alsof de boss fights op het laatste moment nog even aan het spel zijn toegevoegd.
spoiler:
Je hoeft geen enkel schot te lossen bij die boss

spoiler: Complete oplossing
Je pakt eerst een gas canister, die gooi je naar de boss waardoor ie desoriented raakt. Dan pak je een rode ton en die smijt je op hem. Dit herhaal je nog 2 keer en cutscene ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Nefiorim op 31-08-2011 13:05 ]

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bosmonster schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:59:
Voor sommige spellen is een PC wel beter, zoals RTS, maar voor dit soort games.. Al zou ik een PC hebben dan zou ik hem nog voor de console halen :)
Ik heb een PC en een 360, en beide versies kan ik gratis krijgen, maar toch speel ik DX:HR op de PC. Omdat het hoort :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 31-08-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
LOTG schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:39:
Ik heb het nog beter gehad, gesaved een halve minuut gespeeld. Laad ik de save, word ik meteen gezien. WTF, dat gebeurde net niet. Ik nog een paar keer geladen en iedere keer weer werd ik meteen gespot terwijl ik daar voor op de zelfde plek heb rond gewandeld zonder dat het gebeurde.
Ik had iets vergelijkbaars gisteren maar dan met een fragmine die ik net geplaatst had en er was niks aan de hand en gesaved. Ik ga even verderop af, herlaad de save en opeens ontploft die fragmine als ik de save laad. Elke keer weer. Een kapotte save dus omdat ik erbij opgeblazen wordt.

1 tip dus save niet in de buurt van een actieve fragmine. :/

[ Voor 30% gewijzigd door Kaasje123 op 31-08-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

LOTG schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:39:
Zat je toevallig in cover toen je savede? Ik heb een vergelijkbare situatie meegemaakt, ik moest gewoon zorgen dat ik meteen in cover ging (door right mouse in te houden als ie klaar is met laden).
Kaasje123 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:12:
[...]
Ik had iets vergelijkbaars gisteren maar dan met een fragmine die ik net geplaatst had en er was niks aan de hand en gesaved. Ik ga even verderop af, herlaad de save en opeens ontploft die fragmine als ik de save laad. Elke keer weer. Een kapotte save dus omdat ik erbij opgeblazen wordt.
Hmm dat is wel een serieuze gameplay bug. Blijkbaar wordt de activation delay niet meegesaved oid.

[ Voor 45% gewijzigd door .oisyn op 31-08-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heb m'n Radeon HD 6870 binnen! Kan niet wachten om straks Deus Ex met alle opties aan te kunnen spelen! Aardige upgrade t.o.v. m'n HD 3870X2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

"VG247 has been told Eidos Montreal’s puzzling trail of clues leads to DLC for Deus Ex: Human revolution.

According to our source, Eidos Montreal is set to reveal a new piece of DLC for the critically acclaimed RPG, in line with previously confirmed plans.

The DLC follows events of two days spent onboard a ship. The player is isolated from the support networks found in the core Human Revolution game, and must face events independent of comm advice.

While travelling, the player discovers the vessel is a floating prison of some kind, and that experiments are being carried out on the inmates. Environments include plenty of cells and a sentry tower.

It’s not clear whether the DLC is an event tied to Human Revolution’s plot, or part of the broader Deus Ex storyline – perhaps an episode from original protagonist JC Denton’s adventures, which would explain Eidos Montreal’s promotional build up.

Lending credence to this theory is a comment from our source to the effect that one build of the DLC saw players choosing a new augmentation configuration rather than importing a Human Revolution save file.

It’s not clear how the described content fits in with already solved puzzle elements, which make mention of Uluru in central Australia – although fictional PMC organisation Belltower Associates, which played a prominent role in Human Revolution, is known to have an office in the country, and the Deus Ex canon makes mention of a civil war in Australia."

http://www.vg247.com/2011...puzzle-points-to-new-dlc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Meelobee schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:32:
Gaaaaah! gisteravond bezig geweest om die weaponstash in Detroit te vinden, helemaal naar binnen gesneaked, en zit ik op een gegeven moment in een buis verstopt. Loop ik door tot het einde van de buis, lagt mn pc ietsjes omdat de game een autosave doet en daardoor stap ik net te ver uit die buis en wordt gezien en meteen doodgeschoten. Laadt ik de autosave, heeft ie em gesaved net op het moment dat ik al gezien ben.. Vorige save is ruim 3 uur eerder...crap... :(
Je kunt bij het load game menu toch kiezen voor de latest autosave en previous autosave? Is die previous autosave dan echt 3 uur eerder? Want dan ben je wel heel erg lang bezig geweest om daar binnen te sneaken, ik weet dat er nog een autosave zit als je dat gang gebied binnenkomt.
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste