Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Adlermann schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:43:
[...]

Ja, dat viel me zojuist op?

spoiler:
Wie heeft er een Tip om in het kantoor te komen van die detective (3rd floor police station)
Ik ga s teeds dood met het hacken :(
spoiler:
Op verschillende verdiepingen staan ook grote dozen. Hier kun je gewoon een muur van maken voordat je gaat hacken, zodat ie je niet kan zien ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ben ik de enige of is die 2de 'boss' gewoon enorm frustrerend?

spoiler:
Ik heb geen Dermal Armor omdat ik meer sneaky augs heb (zoals velen gok ik), en je bent echt binnen een seconde dood als ze met haar dual SMG's op je begint te knallen. Ze kan immens veel shotgun ladingen in haar gezicht verdragen. Lokken naar de power generators lukt bijna niet omdat haar 'blast' zo laat komt dat je haast niet uit de weg komt. Zelfs als dat lukt heb ik dus geen Dermal Armor met EMP shielding en ga ik alsnog dood door de power generator zelf...

Toch een beetje een buzzkill als je zo'n heerlijk sneak spel hebt en dan wordt je gedwongen om enorm rond te huppelen en wapens te gebruiken om zo'n boss af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Propane schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 01:05:
Ben ik de enige of is die 2de 'boss' gewoon enorm frustrerend?

spoiler:
Ik heb geen Dermal Armor omdat ik meer sneaky augs heb (zoals velen gok ik), en je bent echt binnen een seconde dood als ze met haar dual SMG's op je begint te knallen. Ze kan immens veel shotgun ladingen in haar gezicht verdragen. Lokken naar de power generators lukt bijna niet omdat haar 'blast' zo laat komt dat je haast niet uit de weg komt. Zelfs als dat lukt heb ik dus geen Dermal Armor met EMP shielding en ga ik alsnog dood door de power generator zelf...

Toch een beetje een buzzkill als je zo'n heerlijk sneak spel hebt en dan wordt je gedwongen om enorm rond te huppelen en wapens te gebruiken om zo'n boss af te maken.
spoiler:
Ik heb gehoord dat bij haar "charge" je stunwapens kan gebruiken om tijdelijk te stunnen.
Aangezien ik echt een bokidioot ben had ik die niet, en heb alleen stealthaugments.
Als je niets hebt qua wapens: in de kasten liggen sowieso een shotgun en EMP mines. gooi de mines op de grond en zodra ze vaststaat gewoon met de shotgun crownen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Net aangekomen in China in de game, er al 8 uur opzitten. Vind de game echt veel meer het gevoel van deeltje 1 geven dan dat 2 dat deed. Het is niet de makelijkste game maar vind dat echtniet erg, beetje een uitdaging en dwingt tot meerdere paden proberen.

Ook grappig dat je soms de mafste oplossingen gebruikt om ergens voorbij te komen.
spoiler:
Moest over een pad met electriciteit, en zag 1 kist staan, had die erop gegooid en kwam er toen achter dat ik er dan in ieder geval op kon staan, toen ergens eern 2de kist gezocht zodat ik om en om eroverheen kon komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou, lekker kut. De helft van de tijd starten cutscenes niet en hou ik een zwart scherm. Subtitles werken dan wel. Als ik ze probeer te skippen dan loopt de game vast. Echt, diegenen die dit gemaakt hebben... prutsers zijn het! :+

Seriously though, het is fucking annoying :/. Nog niemand anders last van gehad?

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 29-08-2011 02:42 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
kKaltUu schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 01:22:
[...]

spoiler:
Ik heb gehoord dat bij haar "charge" je stunwapens kan gebruiken om tijdelijk te stunnen.
Aangezien ik echt een bokidioot ben had ik die niet, en heb alleen stealthaugments.
Als je niets hebt qua wapens: in de kasten liggen sowieso een shotgun en EMP mines. gooi de mines op de grond en zodra ze vaststaat gewoon met de shotgun crownen.
Ondertussen gelukt met veel bloed, zweet en tranen...

spoiler:
Ik weet niet of je op de hoogste moeilijkheidsgraad speelt, maar bij mij ging ze na een stuk of 4x EMP mine en een vol magazijn shotgun shells in haar koppie nog steeds niet neer. Uiteindelijk toch maar zoveel mogelijk gefocussed om haar op de power generators te laten chargen. Na twee stuks daarvan en toen nog eens 4 keer door haar hoofd geschoten met de shotgun, ging ze eindelijk neer.

Het is trouwens maar goed dat ik vrij heb, want ik ben echt Deus Ex verslaafd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:49
Ik vind die mail in het appartement wel cru, die over je hond.
Er is echt ontiegelijk veel tijd in het verhaal gestoken :p

Ik vond Barret niet zo moeilijk
spoiler:
twee EMP granate, explosieve tonnen en 2 clips combat rifle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
ieperlingetje schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:07:
na 30 keer in 1 minuut verslagen te zijn had ik de hoop opgegeven. Ik vind cheaten niks, maar niet verder kunnen spelen is ook zwaar irritant. Vooral het loading screen begint dan irritant te worden (30 seconden laden om 10 seconden te spelen)
download de patch. laadtijd ging hier van >30s naar <10s

Overigens gisteren uitgespeeld O-)
maar blijkbaar een aantal side-quests gemist. dus nog maar een keertje spelen. Dit keer fully lethal >:)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

.oisyn schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 02:41:
Nou, lekker kut. De helft van de tijd starten cutscenes niet en hou ik een zwart scherm. Subtitles werken dan wel. Als ik ze probeer te skippen dan loopt de game vast. Echt, diegenen die dit gemaakt hebben... prutsers zijn het! :+

Seriously though, het is fucking annoying :/. Nog niemand anders last van gehad?
Ik zou dan stoppen met spelen tot het gefixt is.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola allemaal,

Heb de game sinds gisteren uitgespeeld. Nu lees ik links en rechts dat nogal veel mensen problemen hebben met de diverse boss battles. Aangezien ik zelf vooral een sneak speelwijze hanteer op de "Give Me Deus Ex" moeilijkheidsgraad kunnen de boss battles inderdaad lastig zijn.

Mijn tip revolver gebruiken + exploderende kogels upgrade. Zo heb ik iedere boss battle met gemak verslagen.

Nu even over de game zelf. Eerste playthrough gedaan, sta nu al te popelen om een nieuwe playthrough te doen en wat meer te kloten met de wapens en andere keuzes maken. Overigens heeft de game zeker de Deus Ex sfeer, applaus voor de ontwikkelaars. Toch blijft voor mij de eerste Deus Ex het best (had overigens ook niet anders verwacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vind 't echt een fantastisch spel. Alof ik Blade Runner aan 't spelen ben. Daarover gesproken, was laatst in het politiebureau in Detroit en daar vond ik de werkstations van PDICK en RDECKARD :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 22:28
ieperlingetje schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:34:
Voor mensen die niet voorbij boss games geraken (zoals ik :P) , er is ondertussen al een trainer beschikbaar.
Ik had er zelf al een in elkaar geschroefd :P

Ben ik trouwens de enige die het vreemd vind dat er in de toekomst zoveel prostitutie is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Sn0wblind schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 02:05:
Net aangekomen in China in de game, er al 8 uur opzitten.
[/quote]
Kan je ergens zien dan hoe lang je al aan het spelen bent of is dit een ruwe schatting?

En voor de mensen die het al uitgespeeld hebben hoeveel augmentations kan je ongeveer krijgen in 1 playthrough? Ik neem aan dat je niet alles kan upgraden. Ik twijfel namelijk echt idioot veel elke keer weer als ik genoeg xp heb voor een nieuwe praxispunt waar ik hem aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
opblaashaas schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:32:
[...]
Ben ik trouwens de enige die het vreemd vind dat er in de toekomst zoveel prostitutie is? :P
Ik denk dat dit onder andere komt door de situatie waarin enkele steden zich bevinden. Detroit heeft veel Prostitutie doordat het in verval is geraakt voordat Sarif zijn hoofdkwartier er plaatste. Door de armoede zullen veel vrouwen wel de prostitutie in zijn gegaan. Ook door de opkomst van de gangs in de stad zullen er wel wat geronseld zijn.

Overigens is dit de eerste game sinds tijden die me emotioneel raakt. Niet alleen door het verhaal en interactie met andere characters,maar ook het besef in welke staat de wereld zich bevindt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Kaasje123 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:35:
[...]

[/quote]
Kan je ergens zien dan hoe lang je al aan het spelen bent of is dit een ruwe schatting?

En voor de mensen die het al uitgespeeld hebben hoeveel augmentations kan je ongeveer krijgen in 1 playthrough? Ik neem aan dat je niet alles kan upgraden. Ik twijfel namelijk echt idioot veel elke keer weer als ik genoeg xp heb voor een nieuwe praxispunt waar ik hem aan besteed.
Ik geef m'n praxis points pas uit als ik iets echt nodig heb ;) Heb die manier heb ik meestal tussen de één en zes points die ik nog kan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:35:
[...]

[/quote]

Ik heb in mijn playthrough bijna alle augs geinstalleerd behalve de volgende Sneak 0/6, Legs 0/5, en sommige waren niet helemaal volgens mij Eyes had ik 2/3, en was er nog eentje die 0/2 was (die naast je kracht augmentation dat je door muren kunt slaan).

Wat betreft het aantal uren: STEAM houdt bij hoe lang je speelt, deed er zelf 30 uur over :+

Is het iemand trouwens al opgevallen dat je de QR codes op de diverse dozen in de game ook echt kun scannen met je phone? Wordt je geredirect naar de SARIF website :). Toch een leuke easter egg.

Andere leuke easter egg is die twee agenten die bij de DPD praten over een klassieke 80's film: Robocop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:13:
[...]

Andere leuke easter egg is die twee agenten die bij de DPD praten over een klassieke 80's film: Robocop!
Moet je voor de gein eens kijken hoe de agent heet die de film niet kent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is overigens al is eerder hier gezegd, maar wat ik zelf ook een x aantal keer heb gehad is dat Deus Ex Human Revolution mij doet denken aan Vampire Bloodlines - The Masquerade, ook hetzelfde met vrij rondwandelen en met mensen *ahum* vampieren lullen en je had ook zulke city hubs en vaste levels er tussendoor. Beide zijn overigens goede games, mocht je Vampires nooit gespeeld hebben zeker een keertje doen!

Wat me ook opvalt bij deze Deus Ex is dat als in gesprek bent met iemand de conversatie opties vaak een erg duidelijke grens hebben. Bijv. optie a: aggresief, optie b: wijs en optie c: gevoelloos. Jammer dat er niet meer gradaties zijn, vaak kun je wel snel uit het gesprek halen wat de juiste keuze is om bijv silver tongue xp te behalen.

Bij The Witcher (deel 1, 2 moet ik nog spelen) vond ik dit beter uitgewerkt omdat ik het veel lastiger vond om te lijn tussen goed en kwaad te bepalen. Er waren meer gradaties, en meer consequenties bij je acties. Ook hadden consequenties soms pas veel later gevolgen, waardoor het spel opnieuw spelen echt een hele andere ervaring oplevert.

spoiler:
Kijkend naar het einde van Deus Ex Human Revolution is het toch jammer dat je gewoon daar kunt saven en alle vier de eindes kunt kiezen, het zou toffer zijn als het einde veel meer bepaald wordt door je speelstijl en de keuzes die je maakt gedurende de weg ernaar toe. Sterker nog de ontwikkelaars vonden dit in Deus Ex 1 al jammer dat je pas op het laatst opeens 3 eindes kon kiezen... jammer dat dat niet is aangepakt

Hoe denken jullie hierover? Wat ik bijv. bij The Witcher 2 heb gehoord is dat afhankelijk van jou keuzes je soms een heel ander level doet (uiteraard begrijp ik dat dit meer werk kost maar het zorgt er ook voor dat de replay value omhoog gaat). Het is gewoon gaaf om vertakkingen te zien in een verhaallijn afhankelijk van de keuzes die je maakt.

spoiler:
Stel je bijvoorbeeld voor bij Deus Ex 1 dat je je broer niet geloofde en toch verder bleef werken voor UNATCO en pas later nog een switch kon maken, of juist helemaal niet en dat je je broer tegen moest houden en dat ook een einde van de game kon zijn, hoe vet zou dat zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik probeer altijd te saven voor ik een conversatie in ga. Ik vind het soms ook erg moeilijk te gokken (zelfs met de conversation aug) welke reactie je uitlokt, vooral omdat ik de toon nogal eens verkeert in schat.

Ik heb er nu 16 uur op zitten en ik kan nu naar China maar ik heb nog een sidequest open staan. Alles gehaald met non-lethal takedowns, gepoogd ieder hoekje te exploren en zo veel mogelijk XP te scoren.

Wel heb ik het idee dat ik meer aan het upgraden ben om meer XP te krijgen, zodat ik meer praxis points unlock dan daadwerkelijk om beter te worden. Dit vooral om dat je anders in totaal minder praxis points krijgt.

Awesome spel, en je voelt je wel badass als je twee mensen ongemerkt tegelijk neer haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
ben er zelf al voorbij maar zat er toch even mee.

spoiler:
in deus ex 1 (of 2 ik weet het niet meer) verloor je ookal je piloot nu gebeurd in deus ex human revolution hetzelfde weer...

is er een manier om haar te redden of is het onmogelijk om al die gozers omver te trekken.

heb het 2x geprobeerd maar de als je blijft vechten ontploft dat ding en als je de lift omhoog gaat word ze neergeknald.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
angel00008 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:49:

spoiler:
in deus ex 1 (of 2 ik weet het niet meer) verloor je ookal je piloot nu gebeurd in deus ex human revolution hetzelfde weer...

is er een manier om haar te redden of is het onmogelijk om al die gozers omver te trekken.

heb het 2x geprobeerd maar de als je blijft vechten ontploft dat ding en als je de lift omhoog gaat word ze neergeknald.
Het is mogelijk. maar je heb slechts een klein tijdsframe.

[ Voor 11% gewijzigd door Fatal Mind op 29-08-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:

Het is mogelijk, maar het is idd lastig. Misschien kun je het volgende proberen:

spoiler:
Wat je het beste kunt doen is als eerste naar voren rushen en de heavy weight soldiers uitschakelen, met de heavy guns gewoon met takedowns *zijn er twee / drie*. Vervolgens snel achteruit en de robot uitschakelen met explosieven - gebruikte zelf revolver met explosive bullits - daarna de rest uitschakelen met sniper / dart rifle / wat je maar wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

1 keer in het begin toen je voor t eerst de heli in stapt..daarna niet meer.
Wel sluit het spel soms slecht af..staat ie een tijdje loos voor je neus terwijl je echt op exit heb lopen rammen. Maar goed of dat de game is of Steam die nog vanalles op de achtergrond moet priegelen, dunno. Ik speel meestal een aantal uren achter elkaar door en save echt als een malle, dus ben niet bang om wat kwijt te raken ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
ga nu nog maar even verder maar volgende play word alles op hard en dan gaan we een andere richting in met wat meer augs in de combat reeks ipv stealth

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
NEE! Had net succesvolle hack uitgevoerd, dus ik vlug saven, zie ik dat de situatie naar hostile gaat :( :P

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:04
ieperlingetje schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:16:
NEE! Had net succesvolle hack uitgevoerd, dus ik vlug saven, zie ik dat de situatie naar hostile gaat :( :P
load previous save dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
FF vraagje wat betreft die sidequest dat je het bureau van die agent moet doorzoeken:

spoiler:
Klopt het dat je voor de 2e agent z'n computer hacking level 2 nodig hebt? Ik was in eerste instantie niet van plan hier praxis aan uit te gaan geven (vind het niet zo'n leuke minigame) maar ik zag geen andere mogelijkheid.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 14:41
Ik heb al mijn praxis punten aan hacking uitgegeven. Nu dus level 5. Het is wel handig aangezien je in het begin al een heleboel terminals, computers etc. van level 5 tegekomt. Ik heb nu echter geen idee wat de alternatieve paden zijn als je niet al zo vroeg hacking op 5 hebt. Die praxis punten heb ik zo vroeg kunnen krijgen doordat ik die 2 dlcs heb waarbij je 10000 credits krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is het sowieso handig om hacking te doen omdat je hier ook weer extra xp punten voor krijgt, net zoals je meer xp krijgt voor silent takedowns inplaats van iedereen neerknallen. En nog mooier is dat je voor hogere rated PC's (4 - 5) meer xp krijgt dan voor lagere. Hoogste wat ik ooit heb gehad voor een hack was 400 xp, das toch weer mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
VInd het hacken super handig, dat en gewoon max armor zeg maar genomen. De rest komt later wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 18-09 16:28
Ah er is dus wel een topic, maar in het shooters-forum.. Vond het al gek dat ik niks kon vinden in het RPG-forum..

Maar anyway. Ik vind het hacken nog wel aardig lastig. Ben nu aan het investeren in de hacking-upgrades (fortify +3, stealth), maar volgens mij mis ik nog wel wat handigheden hierin :P
Die praxis punten heb ik zo vroeg kunnen krijgen doordat ik die 2 dlcs heb waarbij je 10000 credits krijgt.
Die heeft iedereen als het goed is. Bij de NL-versie zit de pre-order code waarbij de de shotgun, sniper rifle en 10K credits krijgt. Dit ter compensatie van de OnLive-bon die in de US versie zit.

[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Laatst online: 20:49
Het spel krijgt je op bepaalde momenten heel makkelijk in een hoek gedreven :p
Dat vind ik echt een hele positieve eigenschap van spellen die je niet vaak meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DCG909 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:39:
Het spel krijgt je op bepaalde momenten heel makkelijk in een hoek gedreven :p
Dat vind ik echt een hele positieve eigenschap van spellen die je niet vaak meer ziet.
Yeah. Eerste dat me opviel is dat ik bij het tweede gevecht al dood ging. Weinig games tegenwoordig waar dat nog gebeurt :+

Tevens dus het hacken wat regelmatig mislukt en waar ik echt wel even na moet denken wat de handigste route is enzo.

Tijd geleden dat ik weer eens wat uitdaging gehad heb in een game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Hoi, ik zit te twijfelen om hem te kopen voor de ps3, is de 55 euro die ik dan ga betalen waard voor het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij hacken gaat het niet perse om de meest handige route. Je moet de nodes pakken die een lagere detectiegraad hebben (met augs kun je het ook verlagen) vervolgens moet je iedere overgenomen node versterken (schild) meestal na 3 a 4 nodes heeft het systeem het door (probeer spam niet te pakken, systeem slaat dan 9 v.d. 10 keer op alarm). Verder wat ik meestal doe is de route naar het eindpunt al uitstippelen en dan voor dat ik het eindpunt overneem pak ik eerst even de bonus nodes (waar je dus xp, credits of worm / nuke virus bij krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
mhpwolf schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:43:
Hoi, ik zit te twijfelen om hem te kopen voor de ps3, is de 55 euro die ik dan ga betalen waard voor het spel?
Bij de MM had ik hem voor 49 ofzo. Maar hij is het meeeer dan waard als je houdt van een pittige FPS/RPG/Stealth game.

@Red Rork: thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Tot nu toe valt het me eigenlijk tegen. Ben nog maar 10 minuten aant spelen maar ik heb tot nu toe toch echt mensen MOETEN doodschieten. Stealth routes zie ik niet echt.
Het schieten werkt ronduit slecht en van die sensitivity update merk ik niks. Op Deus Ex wordt je ook nog eens in 2 schoten koud, en de AI is niet geweldig....

Ook irriteert het me dat de grafische opties zo limited zijn (geen texture settings, wtf?).

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Jeroenneman schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:51:
Tot nu toe valt het me eigenlijk tegen. Ben nog maar 10 minuten aant spelen maar ik heb tot nu toe toch echt mensen MOETEN doodschieten. Stealth routes zie ik niet echt.
Het schieten werkt ronduit slecht en van die sensitivity update merk ik niks. Op Deus Ex wordt je ook nog eens in 2 schoten koud, en de AI is niet geweldig....

Ook irriteert het me dat de grafische opties zo limited zijn (geen texture settings, wtf?).
Lol, welke versie van de game speel jij?

Advanced settings zitten gewoon in de game?
Stealth routes zijn er genoeg?
Schieten werkt prima?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bosmonster no problem.

Het hacken is leuk maar na een tijd wordt het echt routinematig / mind dumbing down werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

10 minuten? Ben je wel al voorbij de introductie-missie dan? :P

Er zijn altijd meerdere mogelijkheden zelfs om zonder kills een missie te voltooien, maar het vereist wel iets meer creativiteit en geduld dan gewoon alles afknallen. Als je wilt kun je het prima spelen als shooter overigens, daar is niks mis mee.

Targeting heb ik niet zo'n problemen mee, maar dat is op de PS3. Das per definitie ruk met controller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:45:
Bij hacken gaat het niet perse om de meest handige route. Je moet de nodes pakken die een lagere detectiegraad hebben (met augs kun je het ook verlagen) vervolgens moet je iedere overgenomen node versterken (schild) meestal na 3 a 4 nodes heeft het systeem het door (probeer spam niet te pakken, systeem slaat dan 9 v.d. 10 keer op alarm). Verder wat ik meestal doe is de route naar het eindpunt al uitstippelen en dan voor dat ik het eindpunt overneem pak ik eerst even de bonus nodes (waar je dus xp, credits of worm / nuke virus bij krijgt).
Ben ik het niet mee eens.
Fortify geeft een behoorlijk hoge pakkans. Ik doe dit niet zolang er geen alarm is geslagen.
Zodra er alarm is, snel alle nodes op de route naar je I/O poort fortify. Je kan namelijk net zoveel dingen tegelijk hebben lopen als je wil.
Ook ga je na een alarm paralel werken ipv lineair. Elke node die je kan pakken, pak je (kan toch zoveel tegelijk als je wil, en alarm is er toch al). Voor het alarm doe je juist voorzichtig 1 voor 1, omdat je zo ver mogelijk wilt komen voordat het alarm af gaat.

2 belangrijke skills voor het hacken zijn
* strategie. Een pad van lage weerstand nodes pakken, zodat je dichtbij je targets komt voordat er een alarm af gaat.
*snelheid. Als er een alarm is helpt het als je heel snel kan klikken om zoveel mogelijk fortify en capture parallel te doen.
Bosmonster schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:21:
[...]

10 minuten? Ben je wel al voorbij de introductie-missie dan? :P

Er zijn altijd meerdere mogelijkheden zelfs om zonder kills een missie te voltooien, maar het vereist wel iets meer creativiteit en geduld dan gewoon alles afknallen. Als je wilt kun je het prima spelen als shooter overigens, daar is niks mis mee.

Targeting heb ik niet zo'n problemen mee, maar dat is op de PS3. Das per definitie ruk met controller :P
Qua uitdaging is zonder kills niet echt lastig.
Wat wel lastig is, is om zonder alarm en zonder gezien te worden (smooth operator en ghost).
Maar dat kan ook prima zonder overlevenden achter te laten >:)

[ Voor 20% gewijzigd door RocketKoen op 29-08-2011 15:32 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:36:
Die heeft iedereen als het goed is. Bij de NL-versie zit de pre-order code waarbij de de shotgun, sniper rifle en 10K credits krijgt. Dit ter compensatie van de OnLive-bon die in de US versie zit.
Euh, en als je de Steam versie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RocketKoen klopt als je fortifiy doet heb je idd een hogere pakkans. Soms is het idd niet nodig om dat te doen en kun je gewoon doorgaan zonder dat het alarm uberhaupt afgaat. Maar als je ze fortified en het alarm gaat af heb je wel meer tijd voordat je gepakt wordt inplaats van die 10 á 15 seconden, meestal zit ik dan rond de 40 seconden en kan ik alsnog rustig doorhacken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Het enige waar ik problemen mee heb is dat je met enkele non-lethal wapens niet down the sights kan aimen. Ik heb de crosshair uitstaan en moet dus telkens inschatten waar het midden van mn scherm zit en waar ik dus ga schieten. Needless to say, ik heb al enkele keren aardig misgeschoten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:21:
Ik ben net begonnen en vind m'n pistool met silencer echt brilliant. Gewoon om een hoekje zitten en voor-aimen op iemands hoofd. Dan hoekje om en BOOM headshot (nouja, met silencer is het meer "pfffft headshot" maargoed), echt tof. Je krijgt ook dubbel XP voor headshots.

Een takedown geldt voor zover ik weet ook niet als doodschieten he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:45:
Ik erger me op de PC dood aan de controls bij het hacken. Hoe vaak ik perongeluk een worm heb geselecteerd in plaats van capture, omdat de highlight bleef hangen...

Maar daarnaast ben ik het niet helemaal eens met jou capture structuur.
Je kunt inderdaad voor de laagste nodes gaan, maar aangezien er een percentage kans is geeft dat niet aan dat je niet bij node 1 al op alarm kunt gaan. Ik ga ook nooit versterken voordat er alarm geslagen word tenzij dit 0% kans is omdat het ook het alarm kan triggeren. Pas dan begin ik als een gek te shielden.

Meestal zijn het gewoon strategische puzzels, vaak kom je er ook niet onderuit om een alarm vrij aan het begin te laten af gaan tenzij je investeert in het verlagen van de detectie. Gewoon eerst rust de map bekijken (tenzij je ergens staat waar je ontdekt kunt worden), en dan het optimale pad verzinnen. Ga ook voor clearence nodes als dat makkelijk kan en kijk uit bij transfer nodes die maken het niet altijd makkelijker.

Ik vond de moeilijkheid ook niet altijd representatief voor wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik merk trouwens nu ik voor de tweede keer gestart ben dat hacken ophogen in het begin aardig wat XP oplevert omdat je niet overal codes voor hoeft te gebruiken. XP+credits etc. Ben nu net in china en heb eigenlijk alle augments al die ik wil. Moet wel zeggen dat ik alles, maar dan ook alles aan het uitkammen ben. Zeker met het verplaatsen van zware objecten en de 3M jump kom je op alle verborgen plekken. Soms ook voor jan lul een 3tal vuilcontainers stapelen om te kijken of ik wat kan vinden :P

Zit nu op zo'n 30 uur, maar dat is wel omdat ik halverwege detroit opnieuw ben begonnen om deus ex difficulty te doen en pacifist te halen.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Als je alleen non-lethal takedowns doet krijg je ook meer XP (50 per enemy).
Edit: Ongezien natuurlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door LOTG op 29-08-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

spoiler:

ik had er eerlijk gezegt weinig problemen mee.

spoiler:
Ik had een sniperrifle + een sloot kogels. En dan telkens headshots maken, toevallig had ik ook een rocketlauncher bij me met 3 rockets, dus die bot ging er ook aan. Normaal gesproken moet ik wel eens quickloaden bij zulke dingen omdat ik niet door heb dat er een tijdslimiet aan zit, maar dat ging eigenlijk prima hier.

Het zal een grotere uitdaging zijn als je voor de pacifist gaat.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel jammer dat je meer XP krijgt als je iemand bewusteloos slaat of uitschakelt met die dart rifle want wil je veel augs halen dan heb je meer XP nodig dus eigenlijk wordt je dan in de richting geduwd om te gaan sneaken, maar als je sneakt heb je bijna niets aan alle wapens die je krijgt want die mag je toch niet gebruiken (als je niemand wil vermoorden voor de achievement) behalve in boss fights.

Ik heb echt bijna alles met die dart rifle (vergeet de naam telkens) en silent takedowns gedaan... 1 x was ik het zo zat dat ik maar mijn revolver heb gepakt met explosieve kogels en gewoon iedereen overhoop heb gemaaid.

Bij de eerste Deus Ex maakte het niet uit daar kreeg je skillpoints meer voor het ontdekken van het complete level (alternatieve routes) of second objectives behalen etc. Maar het maakte niet uit of je iemand door ze kop schoot of iemand uitschakelde met de stun gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
LOTG schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:36:
Als je alleen non-lethal takedowns doet krijg je ook meer XP (50 per enemy).
Edit: Ongezien natuurlijk.
Je krijgt 10XP voor het uitschakelen van een enemy
+20 XP als je het ongezien doet
+20 XP als je een takedown gebruikt

Lethal net zoveel.
Wel krijg je +10XP als je iemand met een wapen stunned. maar dat is nog steeds minder dan de +20 die je had gehad voor een takedown.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

kan trouwens degene die die
spoiler:
nederlandse hacker
heeft verzonnen slaag krijgen? De combo, naam, uiterlijk en spraak klopt voor geen meter...
spoiler:
er moest zeker een excuus neger in :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

RocketKoen schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:50:
[...]

Lethal net zoveel.
Wel krijg je +10XP als je iemand met een wapen stunned. maar dat is nog steeds minder dan de +20 die je had gehad voor een takedown.
Gelden headshots eigenlijk ook? Ik zie af en toe Marksman (20) en dacht dat ik die alleen kreeg als ik iemand een dart in zijn hoofd bezorgde.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bezulba schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:50:
kan trouwens degene die die
spoiler:
nederlandse hacker
heeft verzonnen slaag krijgen? De combo, naam, uiterlijk en spraak klopt voor geen meter...
spoiler:
er moest zeker een excuus neger in :/
Voice acting in heel het spel is slecht :P
met name de lip-sync klopt voor geen meter. Niet voor niks dat je vaak de rug ziet van degene die praat.
En je eigen stem doet me denken aan The Coon uit southpark (Batman wannaB)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Raku schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:53:
[...]

Gelden headshots eigenlijk ook? Ik zie af en toe Marksman (20) en dacht dat ik die alleen kreeg als ik iemand een dart in zijn hoofd bezorgde.
Ik weet niet of dat voor headshot is, ik kan zweren dat ik die regelmatig kreeg als ik gewoon op center-mass mikte. Volgens mij is die bonus voor als je geen kogels mist ofzo. Of de hitbox voor headshots is veel te groot.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die 10XP is "Merciful Soul". Dat houdt dus in dat je hem in leven houdt, heeft dus niet met speciaal met stunnen te maken, maar alle acties waarbij je hem in leven houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
[...]

Lethal net zoveel.
Dat klopt niet helemaal, je krijgt namelijk 20XP voor non-lethal namelijk mercifull soul.

Edit: Lijstje erbij

Man Down 10 XP
Merciful Soul 20 XP
Marksman 10 XP
Expedient 20 XP
Two Against One 45 XP

Ik dacht 120XP gekregen te hebben voor een non-lethal two against one

[ Voor 17% gewijzigd door LOTG op 29-08-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:56:
[...]

Dat klopt niet helemaal, je krijgt namelijk 20XP voor non-lethal namelijk mercifull soul.
het is 20 idd, niet 10, je hebt gelijk. :)

edit: Hier staat alles duideljik waar je xp voor krijgt:

http://gaming.stackexchan...-deus-ex-human-revolution

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb mij blijkbaar vergist, je krijg geen XP voor te sneaken, alleen de ghost en smooth operator.

Ook ben ik er achter gekomen dat een EMP granaat naar een box guard gooien geen goed idee is. Hij gaat nog snel even hostile waardoor je de XP bonus niet krijgt. Een eventuele verdwaasde guard daardoor is geen probleem, zo lang die je maar niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Laatst online: 07:02

H.Boss

Hugo Boss

Hallo,

Prachtig en leuk spel!

Alleen een vraag. Ik merk dat het nogal allemaal kartelig is. Ik heb alle opties op zijn hoogst staan.

Reso: 1920 x 1080 en de resterende instellingen op zijn hoogst mogelijk. Draait allemaal prima icm een HD6850. Alleen kan ik het anders instellen, zodat ik die kartelrandjes glad gestreken krijg?

Er staan verschillende AA opties, alleen welke is nou de beste?

Alvast bedankt.

Groetjes,

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
FXAA op Full is in iedergeval qua performance het beste, ik weet niet zeker of het ook voor graphics beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

RocketKoen schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:53:
[...]

Voice acting in heel het spel is slecht :P
met name de lip-sync klopt voor geen meter. Niet voor niks dat je vaak de rug ziet van degene die praat.
En je eigen stem doet me denken aan The Coon uit southpark (Batman wannaB)
daar kan ik nog wel overheen stappen, allen de combo klopt gewoon niet. Laat het dan een blanke gast zijn met een echt nederlands accent, dat klopt tenminste, hoe slecht de voiceacting ook is.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verderf schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:54:
[...]

Lol, welke versie van de game speel jij?

Advanced settings zitten gewoon in de game?
Stealth routes zijn er genoeg?
Schieten werkt prima?
Mwah, een luik kon wel open maar kon er met geen mogelijkheid in (weet ik veel hoeveel dozen gestapeld onder dat rotding) Advanced settings zijn summier (shadows/AA/Tesselation en nog wat, maar geen simpele texture instellingen) En schieten gaat nou niet echt soepel (geluid lijkt trouwens wel later dan beeld te komen :? )

Ook leuk: Eerst iedereen uitmoorden om dan pas na het gevecht achter de stealth route te komen....(niet genoeg stungun pijltjes)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:34:
[...]

Ik ben net begonnen en vind m'n pistool met silencer echt brilliant. Gewoon om een hoekje zitten en voor-aimen op iemands hoofd. Dan hoekje om en BOOM headshot (nouja, met silencer is het meer "pfffft headshot" maargoed), echt tof. Je krijgt ook dubbel XP voor headshots.
Yup, heb nu een flink gepimpte 10mm. Silencer, armor penetration, laser sight en nog wat upgrades :+

Mijn favoriete wapen.
Jeroenneman schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:19:
[...]

Ook leuk: Eerst iedereen uitmoorden om dan pas na het gevecht achter de stealth route te komen....(niet genoeg stungun pijltjes)
Ow dat doe ik per definitie. Als iedereen dood is (ik ben nog van de no-nonsense-iedereen-dood-methodiek), ga ik het hele level uitspitten :)

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Vind iemand het hier nog lame dat je een boss niet kunt melee aanvallen als deze stunned is? Blijkbaar is hij er dan meteen van genezen.

Bosses als stealth zijn sowieso een ramp. Het heeft me best veel pogingen gekost om de eerste plat te krijgen, vooral ook lastig om meteen te saven (quicksave wilde niet voor hij begon te schieten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:23:
Ow dat doe ik per definitie. Als iedereen dood is (ik ben nog van de no-nonsense-iedereen-dood-methodiek), ga ik het hele level uitspitten :)
Ah, ik ben niet de enige dus :D

Wel jammer dat je daar significant minder XP voor krijgt. Ik heb de ideale oplossing; ik doe als het kan eerst een takedown en daarna schiet ik ze alsnog in hun hoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Krijg je daar nog extra XP voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Hydra schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:28:
[...]

Wel jammer dat je daar significant minder XP voor krijgt. Ik heb de ideale oplossing; ik doe als het kan eerst een takedown en daarna schiet ik ze alsnog in hun hoofd :P
Je kan ze ook in de patroll route van een andere guard slepen, als ze dan gevonden worden staan ze weer op (met hoofdpijn). Dan kun je ze nog een keer uitschakelen :P
LOTG schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:24:
Vind iemand het hier nog lame dat je een boss niet kunt melee aanvallen als deze stunned is? Blijkbaar is hij er dan meteen van genezen.

Bosses als stealth zijn sowieso een ramp. Het heeft me best veel pogingen gekost om de eerste plat te krijgen, vooral ook lastig om meteen te saven (quicksave wilde niet voor hij begon te schieten).
Mijnen en granaten :P of eigenlijk alles wat explosief is.
Als je eenmaal de granade launcher hebt zijn bossfights een walk in the park. Ammo heb je toch zat aangezien ze te veel lawaai maken om in de rest van het level te gebruiken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:28:
[...]

Meestal begin ik wel met een beetje tactiek en wat takedowns. Maar als er dan nog een paar over zijn dan ga ik over op wat grover geschut en verlos ik de rest uit hun lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 00:17

nFo

Jeroenneman schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:19:
[...]

Mwah, een luik kon wel open maar kon er met geen mogelijkheid in (weet ik veel hoeveel dozen gestapeld onder dat rotding) Advanced settings zijn summier (shadows/AA/Tesselation en nog wat, maar geen simpele texture instellingen) En schieten gaat nou niet echt soepel (geluid lijkt trouwens wel later dan beeld te komen :? )

FYI, ga is meer gasten neer slaan.
Dan heb je geen ammo nodig enzo,
ik heb bakken met ammo over. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 16:44
Hydra schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:34:
[...]

Een takedown geldt voor zover ik weet ook niet als doodschieten he?
Een takedown kan zowel non-lethal als lethal zijn, als je je blades gebruikt verspil je de Pacifist achievement.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
LOTG schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:06:
Krijg je daar nog extra XP voor?
Nee, maar 't gaat om 't idee :P
RocketKoen schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:16:
Je kan ze ook in de patroll route van een andere guard slepen, als ze dan gevonden worden staan ze weer op (met hoofdpijn). Dan kun je ze nog een keer uitschakelen :P
Ah, ik vroeg me al af wanneer ze weer 'tot leven' kwamen! In dat politibureau heb ik er nogal wat uitgeschakeld namelijk maar geen van allen kwam weer 'tot leven', maar ik heb zo ook iedere keer netjes in een hoekje gedropt :)

Ik vind trouwens sowieso iedereen neermeppen of schieten enorm veel voldoening geven.

spoiler:
In een andere sidequest moet je in het gebied van die gang naar een wapen shipment zoeken. Lukte niet echt in 'stealth' modus en toen ben ik ze hele zooi maar uit gaan roeien :P
SacreBleu schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:18:
Een takedown kan zowel non-lethal als lethal zijn, als je je blades gebruikt verspil je de Pacifist achievement.
I know. Ik ga eventueel nog wel een 2e keer voor die achievement. Trouwens; moet je in die proloog ook alles heel laten?

[ Voor 91% gewijzigd door Hydra op 29-08-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Lijkt me haast wel, ik ben daarom maar opnieuw begonnen. Het kan in ieder geval wel vrij eenvoudig.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Net de game uitgespeeld, goede 3 dagen spelen ( nonstop ish :P )

Ik moet zeggen, tis een hele tijd geleden dat ik zo'n goede game gespeeld heb,
spoiler:
nu wachten op het volgende deel

Zit op zo'n 60% van de trophys, nu nog een playtrough ( of 2 ) om nog wat meer te scoren, en op wat andere manier te spelen. Should be fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 16:44
2Dutch schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:58:
[...]

1 keer in het begin toen je voor t eerst de heli in stapt..daarna niet meer.
Wel sluit het spel soms slecht af..staat ie een tijdje loos voor je neus terwijl je echt op exit heb lopen rammen. Maar goed of dat de game is of Steam die nog vanalles op de achtergrond moet priegelen, dunno. Ik speel meestal een aantal uren achter elkaar door en save echt als een malle, dus ben niet bang om wat kwijt te raken ;)
Het enige probleem wat ik heb is dat het inderdaad soms wat langer duurt voordat het spel afsluit, hij blijft hangen op het afsluiten.

Op sommige momenten heb ik een beetje last gehad van een framerate drop, maar, grappig genoeg gebeuren deze altijd op hetzelfde moment.
Crashes of andere bugs heb ik nog niet mogen meemaken, het spel draait hier als een zonnetje.
Hydra schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:28:

I know. Ik ga eventueel nog wel een 2e keer voor die achievement. Trouwens; moet je in die proloog ook alles heel laten?
Yup, Prologue telt ook mee voor de Pacifist achievement, aangezien ik die niet heb binnengesleept en de enige kogels die ik heb afgevuurd waren gemikt op mijnen en niet op NPC's.

Wel heb ik "Foxiest of the Hounds" en "Legendary" binnen mogen slepen. \o/

[ Voor 21% gewijzigd door SacreBleu op 29-08-2011 19:36 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:09

SkyStreaker

Move on up!

Reverse Moonwalk :)

LOL, kom dat nou tegen. (hint: ze leunt achterover, het hele pad dat ze loopt. Feitelijk staat ze gewoon scheef XD)

[ Voor 18% gewijzigd door SkyStreaker op 29-08-2011 20:11 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SkyStreaker schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:10:
[afbeelding]

LOL, kom dat nou tegen. (hint: ze leunt achterover, het hele pad dat ze loopt. Feitelijk staat ze gewoon scheef XD)
Planken is overal doorgedrongen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Zo, de game nu ook op me laptop geinstalleerd, moet toch wat tijdens hoorcolleges, savegames worden toch gesynced. Valt me op dat deze game niet zoveel eist. 1280x720 met alles op normal draait prima op een nvidia 330m gt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Nee denk het niet, maar wel iedereen heeft last van gestotter in het beeld, is soms best wel irritant.
Vraag je collega is, die de bugs heeft gefixt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het jullie ook opgevallen dat er in het hoofdmenu in de balk onderaan het volgende staat: "Human Revolution – Special Message Incoming / Be Ready / 2200 GMT 29 Aug."

Dat is vanavond om 11 uur. Dat kan een aantal dingen betekenen, nieuwe DLC of een nieuwe patch maar om de een of andere reden gaan mijn gedachten naar iets totaal anders uit. *tromgeroffel*

Thief 4 (ook wel Thi4f genoemd). Dit is namelijk de tweede grote ip waar Eidos Montreal aan werkt en ik denk dat die game nu wordt opgepakt nadat het op een laag pitje stond wegens Deus Ex Human Revolution. Zo cool zijn als we nu eindelijk nieuw beeldmateriaal zien, op die ene screenshot na.

Thief! De eerste First Person Sneaker _/-\o_

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
Owww, wat een rush. Spel gisteren uitgespeeld op normal, in 2 (lange, lange) dagen. Nog niet het geduld kunnen opbrengen om elke email en e-book rustig te lezen.

Op het gebied van ethiek (tevens end-game spoiler):
spoiler:
Ik heb gedaan:
- overal en van iedereen credit chips gejat; van collega's in Sarif, van de 'arme' mensen in het pod hotel.
- de losgeslagen augs overal genadeloos neergemaaid, met het besef dat zij er in feite niets aan hun eigen situatie kunnen doen.

Hier word je in de game niet voor gestraft, vond ik ergens wel jammer. Nu moet je helemaal voor jezelf die afweging maken, maar dat is helemaal niet zo eenvoudig.

Volgende keer kijken of het vol te houden is om (alles) non-lethal en zonder jatwerk te doen.

Faridah - laat in het spel:
spoiler:
Dubbel pijnlijk: als het niet lukt haar te redden, ligt ze later bij de Harvesters. (aan de andere kant dan wel weer tientallen Bell Tower guards en Harvesters uitgeroeid, hele gezinnen ontwricht achtergelaten, ach ja)

Die grote mechs... mja, zien er imposant uit, maar gaan echt veel te eenvoudig plat. Beetje jammer.

Boss-fights:
spoiler:
Ik vond die boss-fights niet zo spannend, eigenlijk. Die eerste ging in 10 seconden plat met een tweetal frag mines, rest ging ook relatief zonder zweten. De tweede wel 3 clips van de heavy rifle gebruikt.

Eindbaas: te eenvoudig, en voelde behoorlijk vreemd in het totaalplaatje.

Het groepje guards in de zaal bij Zhao terwijl je zonder ammo zit, en ze je weten in te sluiten, dat was een hel.

Hacken vind ik vervelend; te veel willekeur, vooral als er meteen op de eerste node een trace afgaat dan is het eigenlijk niet te halen zonder een berg nuke en worm software. Waar is de 'skill' in dat?

Verder: fantastisch spel, meer van dat. Ik hoop eigenlijk op wat grote DLCs. (of nog beter: doe mij een Thief 4...) :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Pff ben eindelijk bij de eerste boss, maar geen idee hoe ik die moet verslaan. Hij gooit granaten met 3 tegelijk en als ik dan wegren voor die dingen schiet ie me aan stukken :P

Mijn eigen wapens lijken geen effect te hebben. Heb al mn twee bazooka-dingen op hem afgeschoten, maar mocht niet baten. Na een uur saven en loaden begin ik het bijna op te geven...

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Bosmonster schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:06:
Pff ben eindelijk bij de eerste boss, maar geen idee hoe ik die moet verslaan. Hij gooit granaten met 3 tegelijk en als ik dan wegren voor die dingen schiet ie me aan stukken :P

Mijn eigen wapens lijken geen effect te hebben. Heb al mn twee bazooka-dingen op hem afgeschoten, maar mocht niet baten. Na een uur saven en loaden begin ik het bijna op te geven...
spoiler:
- gebruik de pilaren voor dekking
- gebruik explosieven (frag mine = erg effectief, en er staan behoorlijk wat opblaasbare dingen in de omgeving).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Alles is al opgeblazen en al mn zooi is al op.... Hij staat nog steeds..

Frag mines heb ik niet trouwens.

[ Voor 39% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Bosmonster schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:11:
Alles is al opgeblazen en al mn zooi is al op.... Hij staat nog steeds..

Frag mines heb ik niet trouwens.
Oef, dan wordt het grinden, denk ik. Blijf afstand nemen, dekking zoeken, en headshots doen met die gepimpte (armor-piercing!) 10mm? Eventueel EMP / concussion / gas nades om hem tijdelijk te stoppen?

Speel je op normal of op 'Deus Ex'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Normal. Heb hem inmiddels met combat rifle. Duurde ff en nog weer hele zooi saven en loaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

skullsplitter schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 08:41:
[...]

Ik zou dan stoppen met spelen tot het gefixt is.
Morgen m'n PC mee naar 't werk, kunnen we het debuggen :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Wie nog een easy Praxis point wilt hebben ga even naar het riool:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=--AGngUm3eI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:05:
Is het jullie ook opgevallen dat er in het hoofdmenu in de balk onderaan het volgende staat: "Human Revolution – Special Message Incoming / Be Ready / 2200 GMT 29 Aug."
Dit schreeuwt gewoon aankondiging of zelfs release van de eerste DLC package(s) (atleast -- volgens mij dan)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja dat heb ik ook gezien, maar dat werkt niet meer bij mij. Hij connect niet meer naar het internet lijkt het.
Edit:
Blijkbaar had Windows Firewall me in de rug gestoken, waarom de eerste keer niet weet ik niet.

Er staat nu iets wat op een code lijkt.

okM8-+Ds4Dui?lMh$Mzvm14SBqe7;G.l6=u74b?mkh-45Ki60d+98XBpCku7

[ Voor 50% gewijzigd door LOTG op 29-08-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

LOTG schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:52:
Ja dat heb ik ook gezien, maar dat werkt niet meer bij mij. Hij connect niet meer naar het internet lijkt het.
Edit:
Blijkbaar had Windows Firewall me in de rug gestoken, waarom de eerste keer niet weet ik niet.

Er staat nu iets wat op een code lijkt.

okM8-+Ds4Dui?lMh$Mzvm14SBqe7;G.l6=u74b?mkh-45Ki60d+98XBpCku7
Wat voor code is dat ? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Die nu onder in beeld in het deus ex hoofdmenu staat. Geen idee wat die doet.

Nog een paar andere sites met dezelfde vraag gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Geen hash iig, blijkbaar encrypted met een of andere cipher...

maar welke?

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:09
Heb hem ook uitgespeeld. Voornamelijk stealth en zoveel mogelijk op ontdekking gegaan in deze eerste playthrough. Heb de pacifist en legend achievements binnen! Zoals de meesten vind ik ook de bossfights niet helemaal in het plaatje passen, ook al zaten ze ook al een beetje in Deus Ex 1. Zeker als stealthplayer is dat iets minder en het geforceerde geweld in de afgesloten ruimtes past niet in de rest van de open wereld.
Erg knap hoe ze de sfeer van het eerste deel zo goed wisten op te roepen. Voor mij is Human Revolution één van de beste spellen ooit, maar zoals de meesten vind ik nog steeds Deus Ex 1 in zijn tijd beter.

Daarnaast is HR in 50 uur slechts twee keer vastgelopen. Is op zich niet goed, maar vind het vrij knap van zo'n groot en complex spel dat het direct na release zo goed kan draaien. Echt old-school gameplay verder: een lange singleplayer, episch verhaal, complexe gameplay en een origineel design.

De credits zijn ook erg goed:
spoiler:
Een tip: laat de credits uitrollen. Het is leuk om te zien, de echte fans krijgen nog een erg leuke verassing en je krijgt een achievement.

Ook erg leuk om te zien is dat op het officiële Deus Ex forum erg veel mensen Eidos bedanken voor de mooie game. Dat zie je niet vaak gebeuren! Ik hoop zelf dat er geen DLC of zoiets komt, maar dat ze verder gaan met Deus Ex 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De code is veranderd:
5 - / ! f / f q / x c / q y / d 3 / ? x / t $ / j #

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
LOTG schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 01:19:
De code is veranderd:
5 - / ! f / f q / x c / q y / d 3 / ? x / t $ / j #
zou een substitutie naar hex kunnen zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 23:01
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:41:
Bij de eerste Deus Ex maakte het niet uit daar kreeg je skillpoints meer voor het ontdekken van het complete level (alternatieve routes) of second objectives behalen etc. Maar het maakte niet uit of je iemand door ze kop schoot of iemand uitschakelde met de stun gun.
Een beetje late reactie, maar dat is niet helemaal waar, op een gegeven moment je kreeg bij Deus Ex wel degelijk extra skill points bij Manderley als je volledig non-lethal had gehandeld.
Deus Ex met shifter mod is nog eleganter, dan krijg je wel extra skill points voor o.a. volledig stealth blijven tijdens een missie (lethal valt onder niet-stealth), voor het non-lethal uitschakelen, voor een headshot en/of uitschakelen vanaf grote afstand. Dit geldt ook voor bots, als je met een sniper rifle op de maximale afstand een military bot weet uit te schakelen kan je meen ik iets van 920 punten verdienen, en dat is echt een hele leuke uitdaging (inhakken met dragontooth's sword en quicksaven zolang de bot niet explodeert en dan zo ver mogelijk weglopen en sniper rifle gebruiken)...

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Voor de mensen die het nog niet weten : http://amd4u.com/deusexpromo/

Weer een geweldige actie van AMD om top games weg te geven met hun gpu en cpu :3.

Mocht iemand toevallig een code hebben laat het me weten :3.

Deus ex hr , is een vette game, kan niet wachten tot ik hem zelf heb , dit topic doet mij gewoon laten watertanden :).

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Get into the action with a FREE copy of Deus Ex: Human Revolution™. Just buy any of the qualifying AMD products available from the participating retailers listed below to get your FREE copy from STEAM when the game is released on August 23rd!

Europe
Aria
Dabs
Overclockers UK

North America
Amazon
Cyberpower
Directron
iBuyPower
Memory Express (Canada)
NCIX
Newegg
Superbiiz
TigerDirect
Dus niet zomaar een AMD product bij een willekeurige winkel.

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 30-08-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

RocketKoen schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:31:
zou een substitutie naar hex kunnen zijn.
Misschien heeft dit er wat mee te maken?
Originally Posted by MyImmortal
PC Command Line
PC has some "command line" things people will find :)
MyImmortal is moderator op de officiële forums van Eidos trouwens.

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste