Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:54
SacreBleu schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:51:
[...]

Mag ik je voorstellen om de difficulty dan op max neer te zetten, en nagenoeg alles in het gameplay menu in de opties uit te zetten?

Je ziet dan namelijk, geen items meer oplichten, je hebt geen marker in je HUD (nog wel op je radar wat een beetje jammer is) en je hebt geen crosshair.
Dan heb je wat mij betreft een über ervaring, het is zeker pittig, omdat je wat meer moet exploren maar de wereld van DE:HR is dat absoluut waard.
Ook van plan.
Dit is een spel die ik zovaak ga uitspelen, weet ik nu al.

Maar ik wil eerst even zorgen dat ik level 1 uit stealth kan spelen, tot nu toe nog niet helemaal geluk (al in de tweede kamer gaat het vaak mis ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Summ schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:38:
Gisteren heb ik dan eindelijk de augmented edition via de Wehkamp binnen gekregen, helaas is het spel bij mij niet goed werkend te krijgen.

<knip>

- Intel Core i7 920 @ 3,8GHz
- OCZ 6GB DDR3-1600
- MSI GTX560 Ti Twin Frozr II
- 750W voeding
- 2x 500GB 7200rpm HDD's
Ik zei dus een paar posts voor jou de laatste drivers te hebben geïnstalleerd en geen crashes tot op heden: http://laptopvideo2go.com/ (rechterhand zijde staan de laatste).

[ Voor 32% gewijzigd door SkyStreaker op 27-08-2011 12:36 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 11:44
SkyStreaker schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:36:
[...]

Ik zei dus een paar posts voor jou de laatste drivers te hebben geïnstalleerd en geen crashes tot op heden: http://laptopvideo2go.com/ (rechterhand zijde staan de laatste).
Tussen de drivers van L2G en nVidia zit geen verschil, alleen dat mobile kaarten nu ook worden
vermeldt in een .inf bestand.

Kortom, hij kan ze net zo goed van nvidia.com trekken.
GoTCoast schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:09:
[...]

Ook van plan.

Maar ik wil eerst even zorgen dat ik level 1 uit stealth kan spelen, tot nu toe nog niet helemaal geluk (al in de tweede kamer gaat het vaak mis ;))
FUUUUUUUUUUUU- Ik bedenk me net dat de Pacifier achievement hem niet gaat worden omdat ik in de prologue alle mensen gewoon heb zitten neermaaien. Grrrrrrr.

[ Voor 66% gewijzigd door SacreBleu op 27-08-2011 12:51 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
SacreBleu schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:47:
[...]

FUUUUUUUUUUUU- Ik bedenk me net dat de Pacifier achievement hem niet gaat worden omdat ik in de prologue alle mensen gewoon heb zitten neermaaien. Grrrrrrr.
Bleg, ja bij mij ook het probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
GoTCoast schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:55:
[...]

Ja, knudde, en ik heb er nu al 12 uur in gestoken, dus ik zie het niet zitten om dat
weer opnieuw te doen, vooral omdat mijn speelstijl heel veel quicksaves en quickloads betreft.

Gelukkig heb ik wel de "Deus Ex: Machinma" achievement straks (op hoogste difficulty uitspelen)
en misschien ook nog "Foxiest of the Hounds" want ik heb nog geen alarmen af laten gaan, zover ik weet.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Zaggy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:13:
[...]

Ik heb mijn CE van Wehkamp net binnengekregen!
Ik heb GVD nog geen mail van die mensen...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
skullsplitter schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:03:
[...]

Ik heb GVD nog geen mail van die mensen...
Dát is echt heel klote en hele slechte service, maar jammer genoeg komt dat té vaak voor,
vandaar dat ik tegenwoordig alles digitaal koop, ik heb geen behoefte aan boekje of dergelijke
want dat neemt alleen maar ruimte in beslag, en digitaal is het veel makkelijker zoeken (CTRL+F).

Ik hoop voor je dat je alsnog héél snel bericht krijgt, maar belangrijker het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:06

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Zojuist de CE binnengehad. Valt een klein beetje tegen... Het poppetje is leuk, maar de rest is karig. Gewoon no match voor The Witcher 2 CE, al is dat natuurlijk een welhaast onmogelijke opgave.

En nu de gordijnen dicht. Koffie erbij, en gaan :D

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Playa del C. schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:31:
Eigenlijk alleen een nieuwe videokaart zou ik zeggen. Een HD6950 zou voor jouw pc en Deus Ex een perfecte aanvulling zijn.
Ben een beetje stout geweest en heb er maar 1 aangeschaft.... Ga em zo ophalen! Hoop dak ook the witcher en strx bf3 een beetje ga kunnen draaien!

Deus ex hoor je gewoon lekker te draaien om er echt van te genieten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:13

nFo

GoTCoast schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:09:
[...]

Ook van plan.

In die magazijn ?
Met een Tranquilizer is het goed te doen.

Die Zeke Sanders kun je ook
spoiler:
non lethal omleggen en Josie Thorpe redden. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door nFo op 27-08-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
[...]

Tussen de drivers van L2G en nVidia zit geen verschil, alleen dat mobile kaarten nu ook worden

[...]

Normaal zou ik daar ook van balen ware het niet dat ik dit keer de pc versie speel en niet de xbox360 verie en die heeft (helaas) geen games for windows live. De steam achievements boeien me voor geen meter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-07 13:28
Ik hoop niet dat ik op iemand z'n tenen ga staan die het spel nog niet heeft ontvangen, maar ik heb toch wel even een momentje van euforie.
Ik had dus de benelux editie bij 12game besteld en die hadden mij verteld dat ik hem op de release binnen zou hebben. Dus ik wachten en wachten, maar geen mailtje of pakketje voor mij die dag :(

Vandaag tegen 12 nog steeds niets. Dus ik baalde enorm en nam mezelf voor hem vandaag dan maar zelf te gaan halen en 12game te vertellen dat ze hem ergens mochten stoppen :P
Blijkt dus een uurtje later dat m'n pa wat uit de brievenbus had gevist, wat verdacht veel leek op mijn pakketje.
Alleen toen ik hem opende, bleek niet de benelux editie er in te zitten, maar de augmented editie!! :D

Wat dat betreft is het niet eens meer zo'n probleem dat hij een dag te laat is. Nu nog installeren die hap >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

GoTCoast schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:55:
[...]

Ja jammer, hier hetzelfde. Ik heb al zo'n 10 uur erin zitten maar ga misschien wel even opnieuw bezig.

Het spel draait bij mij trouwens niet erg geweldig. Met name in de city hub is het af en toe erg schokkerig. Ligt vast aan de CPU in mijn setup (E8400) die nu toch echt wat verouderd is. De GTX460 zou het in ieder geval wel moeten kunnen doen. Gelukkig zijn de delen in de missies beter te spelen.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

SacreBleu schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:09:
[...]

Dát is echt heel klote en hele slechte service, maar jammer genoeg komt dat té vaak voor,
vandaar dat ik tegenwoordig alles digitaal koop, ik heb geen behoefte aan boekje of dergelijke
want dat neemt alleen maar ruimte in beslag, en digitaal is het veel makkelijker zoeken (CTRL+F).

Ik hoop voor je dat je alsnog héél snel bericht krijgt, maar belangrijker het spel.
een CE download je niet.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Ligt eraan wat erbij zit natuurlijk, Bij Mass Effect 2 zat er een sountrack bij en wat andere DLC items,
kortom niets noemswaardig om een retail box te halen.

Daarnaast, geef ik aan dat ik persoonlijk niets geef om CE editions, ook zijn er genoeg mensen
die problemen hebben met de normale editie.

Het enige probleem hier was dat Wehkamp een prima aanbieding had voor de CE, maar als ik
echt een CE moet hebben waar fysieke items bij zitten loop ik altijd wel een winkel in.
Dat is mijn persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

[...]

[...]

Kan zijn, hoe verklaar je dan dat ik bij 380.19 veel crash en bij de 380.36 niet. ;) Kortom, kan geen kwaad. Laat ik dan wel even vermelden dat ik niet de beta bij nvidia heb gechecked. 380.36 is niet WHQL.

[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 27-08-2011 15:14 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
SkyStreaker schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:14:
[...]

Kan zijn, hoe verklaar je dan dat ik bij 380.19 veel crash en bij de 380.36 niet. ;) Kortom, kan geen kwaad. Laat ik dan wel even vermelden dat ik niet de beta bij nvidia heb gechecked. 380.36 is niet WHQL.
Omdat je misschien nu hele andere drivers met elkaar vergelijkt.
L2G maakt geen eigen drivers, ze modificeren alleen maar de .inf om ook mobiele chipsets te
ondersteunen. Jij zegt nu dat je met een 'oude' driver problemen hebt, en met een nieuwe niet, da's toch de bedoeling van een nieuwe driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:40
Vraagje,

Weet iemand hoe het zit met wapens bewaren buiten je Inventory?
Kun je ze veilig in je appartement laten liggen of verdwijnen ze dan? Ik kon geen uitsluiting vinden via google (allemaal pre-release vragen -.-" ) Want het schijnt dat de werelden enigzins gereset worden als je naar een andere hub gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
DCG909 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:34:
Vraagje,

Kun je ze veilig in je appartement laten liggen of verdwijnen ze dan? Ik kon geen uitsluiting vinden via google (allemaal pre-release vragen -.-" ) Want het schijnt dat de werelden enigzins gereset worden als je naar een andere hub gaat.
Als je van hub verandert krijg je de melding dat je openstaande side-quests gewist worden,
ik heb geen idee of je items die je hebt verpreidt over het gebied wel blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Iemand een idee wat je moet doen tegen bommen?
Ik ben er nu op 2 plaatsen al tegen gekomen, rood knipperend licht en piep-geluidje. Kan niet in de buurt komen zonder een game over scherm.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
4bit schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:50:
Ik ben er nu op 2 plaatsen al tegen gekomen, rood knipperend licht en piep-geluidje. Kan niet in de buurt komen zonder een game over scherm.
Hier ben ik ook tegenaan gelopen, ik heb ze vooralsnog sneaky af laten gaan, en anders heb
ik ze kapot geschoten met een pistool.

Gamespot had laatst een preview waar ze ook bij mijnen kwamen, en daar kregen ze het voor elkaar om
ze onschadelijk te maken, met geen mogelijkheid krijg ik dat voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

4bit schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:50:
Heel langzaam er naar toe sluipen en dan kun je ze uitzetten en meenemen.
In de beta werke het niet nee, ik ga het zo even proberen.

Edit:
Ja werkt, gewoon langzaam er naar toe sneaken.

[ Voor 19% gewijzigd door nFo op 27-08-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er ook iets tegenaan gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

SacreBleu schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:08:
[...]

Het enige probleem hier was dat Wehkamp een prima aanbieding had voor de CE, maar als ik
echt een CE moet hebben waar fysieke items bij zitten loop ik altijd wel een winkel in.
Dat is mijn persoonlijke voorkeur.
true, maar voor 20 euro verschil wil ik die stap wel nemen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Gouden game met een heerlijke sfeer. Hij grijpt me net zo als dat de mass effect serie doet. Alleen ik kan niet meer verder. Zodra ik het vliegtuig naar Hengsha instap en hij gaat die hub inladen dan crasht de game en heb ik de volgende foutmelding.

Wrong DRM version data 0, code 15
rebuild of pc-w\shaderlibs\2xdns_perchannel_fd3a627d638459a2_dx11.drm needed

Meer mensen met hetzelfde probleem en een oplossing? Verder geen stuttering of lagg gezien in de eerste chapter. Het draaide als een tiet alles volledig gemaxed op full hd.

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valcanus1337 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:11:
Gouden game met een heerlijke sfeer. Hij grijpt me net zo als dat de mass effect serie doet. Alleen ik kan niet meer verder. Zodra ik het vliegtuig naar Hengsha instap en hij gaat die hub inladen dan crasht de game en heb ik de volgende foutmelding.

Meer mensen met hetzelfde probleem en een oplossing? Verder geen stuttering of lagg gezien in de eerste chapter. Het draaide als een tiet alles volledig gemaxed op full hd.
Heb je de game wel gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Heb je niet toevallig de Deus Ex: Pirate Edition. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
Waarom zou ik deze game niet gekocht hebben. Ik koop altijd al mijn software legaal. Deze via steam Aug edition.

Epic fail van van eidos dus, kan ik hieruit begrijpen dat steam mij als piraat ziet ofzo?

[ Voor 14% gewijzigd door Valcanus1337 op 27-08-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Valcanus1337 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:16:
[...]

Waarom zou ik deze game niet gekocht hebben. Ik koop altijd al mijn software legaal. Deze via steam Aug edition.

Epic fail van van eidos dus, kan ik hieruit begrijpen dat steam mij als piraat ziet ofzo?
Omdat

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
Duidelijk ga ik mooi een topic aanmaken bij eidos support, daar betaal ik geen 60 euro voor. Prima dat steam een aankoopbewijs per e-mail stuurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ga de mensen van Steam eens lastigvallen zou ik zeggen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
DCG909 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:34:
Vraagje,

In je appartement kun je al je wapens gewoon neergooien en als je dan terugkomt liggen ze er nog steeds. De rest van de gebieden weet ik niet of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
.oisyn schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:50:
[...]

Ziet eruit als een issue met cascading shadowmaps. Om schaduwen niet te blokkerig te laten worden, wordt er voor dichtbij een hogere resolutie shadowmap gebruikt. De lijn die je ziet is de grens tussen de ene en de andere shadowmap. Uiteraard hoor je die niet te zien, wat voor hardware gebruik je?
Ik had al zo'n idee omdat ik de schaduwen in sommige gevallen voorbij die lijn inderdaad vrij blokkerig zag. Ik draai het spel op het volgende systeem:

Intel C2D E8400 @ 4GHz
4GB DDR2 PC1066
AMD HD4850 1GB
Spel geïnstalleerd op een normale 7200rpm HDD
Windows 7 64bit

Verder alle instellingen maximaal voor zover dat kan (1680x1050, FXAA High, 16x AF, Shadows Normal, SSAO High, DOF Normal, Vsync + Triple Buffering + Post Processing aan). Dat loopt soepeler dan ik had verwacht, goed speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:47

Je kan ook nog proberen om in steam de integriteit van de cache bestanden te laten controleren. Als je niet weet hoe, even zoeken of vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

SacreBleu schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:22:
[...]

Omdat je misschien nu hele andere drivers met elkaar vergelijkt.
L2G maakt geen eigen drivers, ze modificeren alleen maar de .inf om ook mobiele chipsets te
ondersteunen. Jij zegt nu dat je met een 'oude' driver problemen hebt, en met een nieuwe niet, da's toch de bedoeling van een nieuwe driver?
Ik heb ook nooit gezegd dat L2G haar eigen drivers maakt, ik bedoelde te zeggen dat ik daar de laatste weg heb die weet-ik-veel-waar geleaked zijn. Miscommunicatie hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
Playa del C. schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:28:
[...]

Je kan ook nog proberen om in steam de integriteit van de cache bestanden te laten controleren. Als je niet weet hoe, even zoeken of vragen.
Ja even gedaan hij geeft aan 1 file missing vreemd, dus hij begint aan een 2 gig download 8)7 We zullen zien wat eruit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Probeer eens validate, er is vast een bestand corrupt :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Valcanus1337 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:41:
[...]

Ja even gedaan hij geeft aan 1 file missing vreemd, dus hij begint aan een 2 gig download 8)7 We zullen zien wat eruit komt.
Dat komt waarschijnlijk omdat één van je .big files corrupt was, STEAM moet dan, binnenkort niet meer,
het hele bestand opnieuw downloaden, i.p.v. het stukje wat je mist.

Wanneer ze overgaan op hun nieuw systeem dan hoef je alleen nog maar te downloaden wat je mist i.p.v. het hele bestand waarin wat wordt vermist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Leuk spel tot nu toe. Volgens mij ben ik niet de enige die volledig met stealth probeerd door elk level te manouvreren :P.
Helaas vind ik de models van personen (vooral gezichten) er wat te plastic uitzien. Te veel gloss lijkt het wel. Ik had liever gezien dat ze de textures voor gezichten zoals in HL2 hadden. Ook lopen de stemmen af en toe niet helemaal synchroon met de animaties, maar dat is een miniem verschil.
Voor de rest is de gameplay echt heerlijk. Lekker via verschillende manieren een level proberen uit te spelen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Kun je ook een level herstarten? Of moet ik zelf een save file maken aan het begin van een level?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.drm files hebben geen zak met digital rights management te maken ;). Weet uit mijn hoofd niet meer waar de afkorting voor stond (kan ik dinsdag wel opzoeken als ik weer op m'n werk ben), maar alle game resources zijn verpakt in dergelijke files. De drm files zelf staan overigens weer in "big" files, wat niets meer is dan een rar archive.

[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 27-08-2011 17:47 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Is er eigenlijk een mogelijkheid tot quick-save?
Ik zie namelijk niets staan in de opties.

Voor de rest een spel met een heerlijke sfeer. Het gevoel van een soort duistere Mirror's Edge komt af en toe boven borrelen, al is Jensen niet zo'n geweldige klimmer. :P

Draait redelijk op een E8400 met 460GTX. Misschien toch maar eens de cpu echt overclocken.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 11:30
uh-oh;
ik heb vandaag mijn PC-versie gekregen van Online Gameshop;
er staat bij steam: "UK Version Only" (dit wist ik oprecht niet, maar na het lezen van dit topic...);

...ik hoop dat ik geen problemen krijg

edit: vooralsnog lijkt het te werken...

[ Voor 9% gewijzigd door Admiral_R2D2 op 27-08-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:20
Die regio-beveiliging hebben ze laten vallen na de nodige commotie daarom, dus je zit safe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
F_demon schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:10:
Is er eigenlijk een mogelijkheid tot quick-save?
Ik zie namelijk niets staan in de opties.

Voor de rest een spel met een heerlijke sfeer. Het gevoel van een soort duistere Mirror's Edge komt af en toe boven borrelen, al is Jensen niet zo'n geweldige klimmer. :P

Draait redelijk op een E8400 met 460GTX. Misschien toch maar eens de cpu echt overclocken.
Staat inderdaad niet in de opties, maar de gewoonlijke save knop (F5) en load knop (F9) werken prima.
Ik denk persoonlijk dat ze er niet bij staan omdat die knoppen zo goed als universeel zijn, net zoals ESC voor menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 00:41
Iemand ook al deze bug gekregen na de eerste missie:
spoiler:
Tijdens de confrontatie tegen Sanders liet ik Sanders Jodie neerschieten en had ik hem getazzered. Daarna gooiden ik perongeluk een doos tegen een swat gozer aan waardoor ik binnen enkele seconden dood was. Ik klikte op de autosave en toen stond ik opeens tegenover een levende Jodie en Sanders was nergens te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:17
Propane schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:28:
[...]
Ik had al zo'n idee omdat ik de schaduwen in sommige gevallen voorbij die lijn inderdaad vrij blokkerig zag. Ik draai het spel op het volgende systeem:

Intel C2D E8400 @ 4GHz
4GB DDR2 PC1066
AMD HD4850 1GB
Spel geïnstalleerd op een normale 7200rpm HDD
Windows 7 64bit

Verder alle instellingen maximaal voor zover dat kan (1680x1050, FXAA High, 16x AF, Shadows Normal, SSAO High, DOF Normal, Vsync + Triple Buffering + Post Processing aan). Dat loopt soepeler dan ik had verwacht, goed speelbaar.
Met hoeveel FPS speel je die games met die computerspecificaties?

Op mijn Intel i7 870 - geforce 460 1gb en 8GB mem draait hij met alle settings open maar rond de 25 FPS. Zijn er nog kleine performance improvements bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

SacreBleu schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:04:
[...]

Staat inderdaad niet in de opties, maar de gewoonlijke save knop (F5) en load knop (F9) werken prima.
Ik denk persoonlijk dat ze er niet bij staan omdat die knoppen zo goed als universeel zijn, net zoals ESC voor menu.
Bedankt, dat scheelt weer een paar seconden. :)

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
vinpower schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:34:
[...]

Met hoeveel FPS speel je die games met die computerspecificaties?
Ik heb het niet gemeten, maar het voelt zo rond de 40fps, wel met dips. Als het een snelle shooter was zou ik er niet zo blij mee zijn, maar met de sneaky manier waarop ik speel voelt het soepel zat. Ik heb het spel trouwens wel een tijdje op een lagere resolutie gespeeld omdat ik telkens meldingen kreeg dat m'n PC het niet aan kon als ik de settings hoger wilde hebben. Even een tijdje op 1280x800 gedaan met alles max (voor m'n HD4850 dan, geen DX11 enzo). Daarna de resolutie weer op 1680x1050 gezet en geen enkele melding meer gehad. En het speelde volgens mij ook nog eens soepeler, maar misschien is dat verbeelding.

Edit: Even Fraps erop losgelaten en ik loop in Hengsha rond met een fps tussen de 35-50.

[ Voor 5% gewijzigd door Propane op 27-08-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vandaag de game ook binnen gekregen voor m'n ps3,

en ik moet zeggen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Geweldige game, ben nu bezig met de game op normal, ga daarna nog wel een keertje stealth doen als ik zin heb. Eerst even een normale playtrough om zoveel mogelijk trophys vast te halen.

Ben nu vooral bezig met de sidequests, zit soms goede uitdaging in, en dat heb ik een hele tijd gemist in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 10:26
Net gekocht via g2play.net (niet die vage russische versie, maar eu steam key voor €35,99). Nu aan het downloaden en ziet er dus goed uit. Ik was even huiverig om ccard gegevens achter te laten, maar de winkel ondersteunt blijkbaar iDEAL

[ Voor 0% gewijzigd door _H_G_ op 27-08-2011 23:23 . Reden: typevoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ben er ook aan begonnen, tot nu toe probeer ik overal langs te glippen :P

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Hoe kan je een game nomineren voor Game of the Year?
Deze moet winnen!!!

Ik kan hem haast niet wegleggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

GoTCoast schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:31:
Hoe kan je een game nomineren voor Game of the Year?
Deze moet winnen!!!

Ik kan hem haast niet wegleggen!
Ja, ik zit al de hele dag spelen, ik ga weer even verder. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Kan iemand helpen?

spoiler:
Waar vind ik de hostages in de eerste factory? (Waar je de Typhoon moet vinden)

Thanks

EDIT:

Gevonden!

spoiler:
In de Assemblage ruimte rechts de trap af, krat verplaatsen en dan de kamer oversteken via balk op plafond

[ Voor 90% gewijzigd door dannbla op 28-08-2011 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Vinden jullie trouwens van de kleding die binnenkort komt?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
skullsplitter schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 01:36:
Vinden jullie trouwens van de kleding die binnenkort komt?
Afbeeldingslocatie: http://musterbrand-images.s3.amazonaws.com/product_images/131386388339.png

Gamen in je Deus ex trenchcoat voor de ultieme ervaring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
donowitz schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 01:50:
[...]

[afbeelding]

Gamen in je Deus ex trenchcoat voor de ultieme ervaring :P
Zolang de trenchcoat maar niet terechtkomt bij matrix-nerds met niet bijpassend kleding, vind ik het prima. 189 euro is trouwens way overpriced. Het zijn ook 189 amerikaanse dollars.

[ Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 28-08-2011 05:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Iedereen die de eerste deus ex heeft gespeeld en nu human revolution aan het spelen is zou eigenlijk dit boek moeten lezen: Wikipedia: Neuromancer

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Patriot schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 07:39:
Damn. Ik ben ook een bug tegengekomen. Een game breaking bug. Ik kan nu niet meer verder. Laatste save waar ik wel op verder kon? 11 speeluren terug.

Het probleem? Het kan je zo overkomen, als je iets te 'ontdekkend' bezig bent. Het is een milde spoiler, maar ik zal hem in twee delen opsplitsen. Het eerste deel houdt ik kort, zodat je zelf in kunt schatten hoeveel het tweede deel mogelijk gaat verraden. Dit zal niks verraden behalve een locatie waar je gaat komen.

spoiler:
Shanghai.

Als je daar al bent, is dit zo goed als geen spoiler, maar een belangrijke waarschuwing. Het probleem zit namelijk aan het begin van de locatie:

spoiler:
Het 'hotel' waar je bovenop wordt gebracht door Malik. Door de deur naast de twee dames van lichte zeden. Dan de eerste verdieping onder het roof level, daar ga je de deur in vanuit het trappenhuis (staat een grote vier naast die deur). Ga nu vooral NIET de deur aan het einde van de hal, aan de linkerkant, proberen te kraken. Achter deze deur verschuilt zich iets wat je nodig hebt tijdens de main quests. Je komt hier dus vanzelf terug, door middel van een objective van de main quest. Alleen dan naar binnen gaan, en het objective halen. Als je eerder deze kamer binnenkomt, kun je het spel NIET meer uitspelen.
Even over deze 'game-breaking' bug, bij mij was het echt niet gamebreaking...

spoiler:
Ik was de eerst kamer ingegaan om een sidequest te krijgen van Mei en ben vervolgens via het balkon de andere twee kamers ingegaan. De kamer die jij noemt is eentje waar je dus een TYM kaart moet pakken die je later in de main quest nodig hebt. Ik heb die ook direct meegepakt terwijl ik dus nog maar net in Shanghai was geland. Geen probleem, later in de main quest bij het betreffende character die je vraagt om zo'n TYM kaart te halen wist meneer Jensen vrolijk te melden dat hij er al eentje had ;).

Dus geen idee waarom hij bij jou niet gewoon verder ging. Verschillende platforms ofzo (ik speel op de PC)?

Wat betreft die kleding, best wel vet :). Vooral die trenchcoat is mooi inderdaad, leuke details in de voering. Maar of ik er het geld voor over zou hebben.... hmmm :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
donowitz schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:22:
Ben er ook aan begonnen, tot nu toe probeer ik overal langs te glippen :P
Ik heb het tegenovergestelde. Dat ging in 't begin niet helemaal, en nu schiet ik echt alles af :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Relief2009 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 05:25:
[...]

Zolang de trenchcoat maar niet terechtkomt bij matrix-nerds met niet bijpassend kleding, vind ik het prima. 189 euro is trouwens way overpriced. Het zijn ook 189 amerikaanse dollars.
Nog mooier: op de site voor 160 euro including VAT, geen verzendkosten. Tot je bij afrekenen komt, en je ineens die prijs mag aftikken.

Maar dat is dus wel gefixt zie ik nu... Zwak.

Overigens is 189 voor een dergelijk custom stukje stof geen geld. STALKER had een trui van 100 dollar, ook geen geld aangezien ook mijn Mountain Equipment trui gewoon 90 euro was in de aanbieding, en die Stalkertrui is beter afgewerkt (en met gratis straling!).

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Kain_niaK schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 06:19:
Iedereen die de eerste deus ex heeft gespeeld en nu human revolution aan het spelen is zou eigenlijk dit boek moeten lezen: Wikipedia: Neuromancer
Zelfs Johnny Mnemonic is aan te raden.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Propane schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 06:19:
[...]
Even over deze 'game-breaking' bug, bij mij was het echt niet gamebreaking...

spoiler:
Ik was de eerst kamer ingegaan om een sidequest te krijgen van Mei en ben vervolgens via het balkon de andere twee kamers ingegaan. De kamer die jij noemt is eentje waar je dus een TYM kaart moet pakken die je later in de main quest nodig hebt. Ik heb die ook direct meegepakt terwijl ik dus nog maar net in Shanghai was geland. Geen probleem, later in de main quest bij het betreffende character die je vraagt om zo'n TYM kaart te halen wist meneer Jensen vrolijk te melden dat hij er al eentje had ;).

Dus geen idee waarom hij bij jou niet gewoon verder ging. Verschillende platforms ofzo (ik speel op de PC)?

Wat betreft die kleding, best wel vet :). Vooral die trenchcoat is mooi inderdaad, leuke details in de voering. Maar of ik er het geld voor over zou hebben.... hmmm :P.
spoiler:
Nouja, de bug is natuurlijk dat de pas onder het tafeltje spawnt in plaats van erop. Dan is hij dus wel game-breaking :+ Misschien heeft het te maken met hoe je de kamer in komt, of iets dergelijks. Het was voor mij in ieder geval onmogelijk om door te gaan. Elders kwam ik nog een paar mensen tegen die het probleem hadden. Het (in mijn ogen) vervelendste is nog wel dat er eigenlijk ruimte onder het tafeltje hoort te zijn, zo ziet het er ook uit, maar het collision model is gewoon een simpel blok. Daardoor kun je hem niet pakken, maar lijkt het wel of je hem moet kunnen pakken.

[ Voor 11% gewijzigd door Patriot op 28-08-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Iemand tips om Barret te verslaan?? Eindbaas missie 1.. Speel op de moeilijkste level.. Headshots neem ik aan alleen kun je niet zien hoeveel leven hij nog heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Frank1973 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:04:
Iemand tips om Barret te verslaan?? Eindbaas missie 1.. Speel op de moeilijkste level.. Headshots neem ik aan alleen kun je niet zien hoeveel leven hij nog heeft..
spoiler:
Granaten, emp's en die rode barrels naar z'n kop gooien, nog niet genoeg ? machine geweer pakken in de garage boxen aan het einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
Zijn er meer mensen die deside-quest Motherly Ties niet uit kunnen spelen?
Op het moment dat je het laatste gesprek met die vrouw moet aangaan, blijft het gesprek aan het eind van de conversaties vast zitten. Op de een of andere manier willen ze het gesprek voort zetten, maar is er geen gespreks onderwerp meer :(

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Jackal131 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:34:
Zijn er meer mensen die deside-quest Motherly Ties niet uit kunnen spelen?
Op het moment dat je het laatste gesprek met die vrouw moet aangaan, blijft het gesprek aan het eind van de conversaties vast zitten. Op de een of andere manier willen ze het gesprek voort zetten, maar is er geen gespreks onderwerp meer :(
Deed het in de leak al goed, ook zonet 100% alle draadjes geknoopt, zullen we maar zeggen. Heb je alles gedaan wat je moest doen? Een save voordat je met haar hebt gepraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

Relief2009 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 05:25:
[...]

lol, lekker boeiend wat mensen dragen zeg...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik denk niet eens dat het mensen opvalt, tenzij ze de game spelen of met game-nieuws bezig zijn :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Met de stungun kun je hem even stil laten staan.

Gister amd driver 11.8 geprobeerd, maar kreeg een bluescreen.
Krijg de amd driver nu niet meer werkend. huh :? gefixt.

[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 28-08-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
bleh, spel nu al 2x gecrashed. eenmaal in
spoiler:
Derelict Row
en eenmaal net daarna
spoiler:
waar je barrett in een filmpje ziet, waar hij 'loose ends' met de dutchman moet samenknopen

en weet er iemand al wat de message in het startmenu betekent:
spoiler:
wees erbij om 2200 op de 29e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Bezulba schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 12:10:
[...]

lol, lekker boeiend wat mensen dragen zeg...
True, maar het jasje is te mooi om visueel verkracht te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Iemand die deze game speelt onder bootcamp op een mac?

dit zijn mijn specs.

Processor 2.8 GHz Intel Core i7
Memory 16 GB 1067 MHz DDR3
Graphics ATI Radeon HD 4850 512 MB

zal dit draaien? of kan ik beter voor de ps3 versie gaan?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Hmm, heeft iemand anders er ook last van dat het spel geregeld uitvalt?
Ik zie dan ook bij steam nog een soort upload process lopen :/
X6 @ 4Ghz met 5870 @ 900Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Ik heb het spel ook sinds een paar dagen, en idd ook soms dat alles uit/stilvalt.
DCG909, dat uploadprocess zal de cloud sync van steam wel zijn, denk ik.

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Mijn Inventory:
http://cloud.steampowered...D423BDE80748C6B290EAED62/

Wat slepen jullie allemaal mee ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
SkyStreaker schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:54:
[...]

Deed het in de leak al goed, ook zonet 100% alle draadjes geknoopt, zullen we maar zeggen. Heb je alles gedaan wat je moest doen? Een save voordat je met haar hebt gepraat?
Ik heb inderdaad alles gedaan. Ben alleen vergeten te saven. :o
Later nog maar eens weer proberen...

Heerlijke game trouwens. Als je alle sidequests ook doet, dan ben je wel even zoet :D

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
-.-" het lijkt ieder uur a anderhalf te gebeuren.

Het viel mij wel op dat de eerste keer spelen (tot missie 2 ongeveer) het spel het soepelst liep, toen stopte ik en de tweede keer spelen leek het wat hakkeriger te gaan -.-" vreemd, misschien een memory leak dat effect krijgt bij progressie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook leuk dat tijd een factor is.

spoiler:
Als je bij de eerste missie iets te lang in het gebouw rondneust krijg je een update van Sarif dat "the situation got worse". Dan zijn de hostages om het leven gebracht en heb je de sidemissie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:04:
Ook leuk dat tijd een factor is.

spoiler:
Als je bij de eerste missie iets te lang in het gebouw rondneust krijg je een update van Sarif dat "the situation got worse". Dan zijn de hostages om het leven gebracht en heb je de sidemissie niet.
spoiler:
Dat is niet helemaal waar, je krijgt die melding pas op het moment wanneer je bijna pal voor je main objective staat, het kantoor met Sanders er in.
Ik heb zeker anderhalf uur rond gelopen in de factory.
spoiler:
Barret heeft mij de Typhoon laten kopen, de enige upgrade waarvan ik dacht dat ik die toch niet ging gebruiken, aangezien ik alleen maar Tranqs and Stuns gebruik.
Zodra je de Typhoon hebt, en wat ammo, dan is hij veel makkelijker te verslaan.

[ Voor 31% gewijzigd door SacreBleu op 28-08-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Blegh, ik wil spelen maar wil eerst van Wehkamp horen...

Iemand een idee waar ik de CE morgen irl nog zou kunnen scoren, omgeving Delft?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
BertusB404 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:08:
[...]

Mouse acceleration staat standaard aan, en is alleen uit te zetten in het register.
[HKEY Current User][Software][Eidos][Deus Ex:HR]\

dan g_debugFreeLookSpeedScalingRatio_Yaw en g_debugFreeLookSpeedScalingRatio_Pitch beide op 00 00 00 00 zetten, en dan het spel starten, en de gevoeligheid aanpassen naar wens.

Sinds ik dat gedaan heb speelt het een stuk plezieriger naar mijn mening.
Bedankt ! Snap niet waarom ze dit standaard aangezet hebben.

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetzelfde, 2-3 wapens, veel ammo. Paar granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat ik leuk vindt, overigens is gewoon lekker alles te hacken en binnen te sluipen. Ook waar het volstrekt niet nodig is XD. Heerlijk je nieuwsgierigheid botvieren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ik heb hem net verslaan, steeds een fragmine voor zijn voeten gooien. :P
3x of 4x gedaan toen was hij dood, zonder dat ik geraakt werd. :*)
Nu 6 praxis punten over, ik ga even saven en wat verschillende dingen uit proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door nFo op 28-08-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
SacreBleu schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:37:
[...]

spoiler:
Dat is niet helemaal waar, je krijgt die melding pas op het moment wanneer je bijna pal voor je main objective staat, het kantoor met Sanders er in.
Ik heb zeker anderhalf uur rond gelopen in de factory.
spoiler:
Ik kreeg die melding in Sarif HQ ;) . Nog voordat ik met Malik had gesproken om te vertrekken. Waarschijnlijk te lang rondgelopen, gekletst en onderzoek gedaan. Kan dus op meerdere plaatsen gebeuren.

[ Voor 3% gewijzigd door Xylon op 28-08-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

SkyStreaker schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:01:
Wat ik leuk vindt, overigens is gewoon lekker alles te hacken en binnen te sluipen. Ook waar het volstrekt niet nodig is XD. Heerlijk je nieuwsgierigheid botvieren :P
Dat "probleem" heb ik ook :P Nadat ik iedereen non-lethal heb uitgeschakeld ga ik alle hoekjes en gangetjes af. Dan zie je vaak ook ineens de andere routes om ergens binnen te komen. Levert toch weer wat xp op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Is het jullie al opgevallen dat er veel Nederlandse achternamen worden gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Bah, had de steam cloud optie aanstaan. Crashed de game blijkbaar voordat het gesynched werd of iets dergelijks, ben ik meteen de saves kwijt van de afgelopen paar uur... Gelijk die troep maar uitgezet, belachelijk.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hoe kan dat nou!? Dat wordt lokaal opgeslagen Oo (.... toch?)

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 28-08-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Ik heb geen idee, enige dat ik weet is dat de game crashte toen ik hem afsloot. Heb daarna het process maar afgesloten en heb de pc uitgedaan omdat ik ging eten. Nu net opgestart en de savegames van de laatste playthrough weg. Weet natuurlijk niet of het aan de game ligt, aan steam, of wat dan ook, maar irritant is het wel. Wordt het spul zowel lokaal als in de cloud opgeslagen, of alleen tijdelijk lokaal zodra die cloud aanstaat?

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Xylon schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:21:
[...]

spoiler:
Ik kreeg die melding in Sarif HQ ;) . Nog voordat ik met Malik had gesproken om te vertrekken. Waarschijnlijk te lang rondgelopen, gekletst en onderzoek gedaan. Kan dus op meerdere plaatsen gebeuren.
Na 15 minuten krijg je die melding, maar na de eerste missie heb je tijd genoeg om de kantoren rond te lopen. :P
SkyStreaker schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:57:
Is het jullie al opgevallen dat er veel Nederlandse achternamen worden gebruikt...
ddutchmen
windmill als wachtwoord lol 7(8)7

[ Voor 21% gewijzigd door nFo op 28-08-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:29
SkyStreaker schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:57:
Ja, dat viel me zojuist op?

spoiler:
Wie heeft er een Tip om in het kantoor te komen van die detective (3rd floor police station)
Ik ga s teeds dood met het hacken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Adlermann schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:43:
[...]

spoiler:
Wie heeft er een Tip om in het kantoor te komen van die detective (3rd floor police station)
zit een vent in de buurt waar je doorheen kan kruipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
Voor mensen die niet voorbij boss games geraken (zoals ik :P) , er is ondertussen al een trainer beschikbaar.

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

barret kan nochtans relatief gemakkelijk verslagen worden
spoiler:
Er zijn enkele flessen en explosieve vaten verspreid, de gele flessen laten een groene lucht achter, waardoor barret even de kluts kwijt is, en dan een explosief vat er tegen aan gooien. Dit een 3 tal keren doen. En hopla. Een goede manier voor het gepeupel dat zoals ik voor de sneaky way ging en geen combat augmentations heeft.

Jammer genoeg wist ik dat van die tijd niet. Dus ooit eens Deus Ex opnieuw beginnen, maar we spelen nu wel verder.

En mijnen kunnen we inderdaad ontmantelen door te kruipen en dan tegelijk de wandelknop (ctrl-knop standaard) in te drukken, wist ik veel dat je kon wandelen. :D

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
na 30 keer in 1 minuut verslagen te zijn had ik de hoop opgegeven. Ik vind cheaten niks, maar niet verder kunnen spelen is ook zwaar irritant. Vooral het loading screen begint dan irritant te worden (30 seconden laden om 10 seconden te spelen)

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zojuist maar even de Steam download aangeslingerd. Fijn, zo'n "alle games van Square Enix for life" account :Y). Ik heb er zin in, net terug uit Frankrijk, morgen lekker vrij :P. Ik heb tijdens het werk ook geprobeerd zo weinig mogelijk van het verhaal mee te krijgen. Gelukkig kreeg ik niet al teveel playtesting issues op m'n bord (voornamelijk visibility en lighting glitches op locatie (x, y, z), dus dan vlieg je er gewoon naartoe).

[ Voor 60% gewijzigd door .oisyn op 28-08-2011 23:24 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Adlermann schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:43:
[...]

spoiler:
In plaats van door een vent te gaan,
spoiler:
loopt er ook één agent rond in die gang die alle codes op zak heeft van de derde verdieping. ;) gewoon even uit het zicht van de camera neer slaan.

[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 28-08-2011 23:39 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste