Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Bij mij ook :D, nu bezig met decrypten en dan instellen en spelen totdat de zon weer opkomt!!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 21:24
XD Ik kan nu hoe dan ook niet spelen, m'n zusje slaapt hiernaast en er zit een holle gips muur tussen.
En dat beweert dan nog dat het m'n pc hoort als ik die stiekem heb uitgezet -.-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 15-09 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Half uurtje wachten en dan beginnen... ik ben ook de laatste voorbereidingen aan t treffen.. Redbull staat klaar met een lekker tuuletje.. Hoppa! Enjoy!!

Edit:
Decrypten duurt wel lang zeg... 65% na 10 minuten... :z

[ Voor 22% gewijzigd door Techno Overlord op 26-08-2011 00:16 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejdvandenberg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 14:39
Bakkie koffie erbij en gaaaaan. Veel plezier vannacht allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Toch maar gekocht, blijkbaar maandag een of andere vrije dag in de UK, dus ik heb 3 dagen weekend :-D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
:p Bol status, verzonden
mail om 1.06

Update. geen 3S code :/ slordig.
Maar, als het spel er vandaag niet is krijgt Post NL een formele klacht + verzoek tot vergoeden van verzend kosten ):p (Het zou dan de 3e keer zijn dat ze niet op vrijdag leveren en een structureele actie zijn, die hun geld oplevert :/ )

[ Voor 78% gewijzigd door DCG909 op 26-08-2011 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:24

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

DCG909 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 07:09:
:p Bol status, verzonden
mail om 1.06

Update. geen 3S code :/ slordig.
Maar, als het spel er vandaag niet is krijgt Post NL een formele klacht + verzoek tot vergoeden van verzend kosten ):p (Het zou dan de 3e keer zijn dat ze niet op vrijdag leveren en een structureele actie zijn, die hun geld oplevert :/ )
Er zit een "bestelling volgen" knop in de bestelstatus van je bol account, voor pakketten die niet door een brievenbus passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:49
Bij mij ook vannacht om één uur een mailtje van bol.com. Op de track&trace pagina staat dat het pakket gisteren op 25 augustus is aangemeld. @DCG909: Ik snap niet waarom Post NL niet normaal op vrijdag of zaterdag zou leveren.

POST NL: Standaard bieden wij uw bezorging als volgt aan:

1e pakketbezorging

dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag *
maandag

2e pakketbezorging

woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag *
maandag

*rembourszendingen worden bij vergeefse aanbieding op vrijdag niet zaterdag, maar maandag bezorgd.

[ Voor 11% gewijzigd door Playa del C. op 26-08-2011 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Jemig... Wacht gewoon totdat het spel binnen is? Gaan we nu weer pagina's vol krijgen met "Hij is verzonden!" en "Ik zit nog te wachten!", "Steam is aan het decrypten!".

Lekker boeiend... :O

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 12:04
Wehkamp..

26-08-11 Pakje heeft ons magazijn verlaten

Vandaag binnen dus :D

Heel lang geleden dat ik nog zo naar een game heb uitgekeken...

[ Voor 30% gewijzigd door Sefaex op 26-08-2011 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nyarlathotep schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:13:
Jemig... Wacht gewoon totdat het spel binnen is? Gaan we nu weer pagina's vol krijgen met "Hij is verzonden!" en "Ik zit nog te wachten!", "Steam is aan het decrypten!".

Lekker boeiend... :O
Sommige mensen kunnen gewoon niet wachten. Als je het spel al weken of maanden terug heb gepreorderd. En je ziet dat sommige mensen hem al zitten te spelen. Wil je het spel ook gewoon zo snel mogelijk in huis hebben.

Maar opzicht snap ik je punt wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ozzy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 07:40:
[...]

Er zit een "bestelling volgen" knop in de bestelstatus van je bol account, voor pakketten die niet door een brievenbus passen.
:/ die heb ik dus niet staan -.-"

@Tjeerd. Het is ons nu al 2 keer voor gekomen, beide dingen waren op donderdag (ochtend nog wel) verzonden.
En toen ze klaar waren om afgeleverd te worden werd het ineens uitgesteld tot de volgende werkdag :/
Dus als het nu weer gebeurd dan ben ik ervan overtuigd dat het structureel is (drie maal scheepsrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Wow, deus ex heeft echt een gruwelijk irritante horizontale acceleration. enig idee hoe ik dat uitzet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
hoe bedoel je, je muis gaat te snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
DCG909 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:33:
[...]

:/ die heb ik dus niet staan -.-"

@Tjeerd. Het is ons nu al 2 keer voor gekomen, beide dingen waren op donderdag (ochtend nog wel) verzonden.
En toen ze klaar waren om afgeleverd te worden werd het ineens uitgesteld tot de volgende werkdag :/
Dus als het nu weer gebeurd dan ben ik ervan overtuigd dat het structureel is (drie maal scheepsrecht)
Wat gek... Op bol.com staat onder bestelstatus -> Bekijk al uw bestellingen -> Deus Ex -> Extra informatie een link met 'volg uw bestelling'. Ondertussen staat er bij mij op de track&tace pagina dat de chauffeur onderweg is, dus ik krijg hem binnen enkele uren.

Op de steam achievements informatie is te zien dat 1.7% van de spelers het spel al hebben uitgespeeld, waarbij er een piek van 36114 spelers is geweest. Dat betekent dat minstens 613 mensen het einde hebben bereikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
net maar besteld zie hem morgen wel verschijnen ben benieuwd heb de oudere versies helemaal grijs gespeeld en dit lijkt me nu wel een waardige opvolger deel 2 was echt drama vond ik zelf.. deel 1 was heerlijk kwa intriges

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

nevermind. ik was vergeten om de Y en X axis te veranderen qua sensitivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
-.-" Het zal toch niet zo zijn dat ze hem maar door de brievenbus persen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaziebo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-01 13:11

kaziebo

Monkey's are the source!

Er moet me iets van het hart. Gister om 0.05 uur spel geunlocked, ben een paar uurtjes gaan spelen, maar er zitten een paar hoogst irritante dingen in.

Alle benodigde items zijn los gedefinieerd t.o.v. de rest. Daarmee bedoel ik, dat wanneer je een items voor health oppakt, deze oplicht, maar alle andere dingen daarom heen niet.

Dus zonder spoiler: stel je hebt een mes nodig en je staat voor een keuken. Dan zie je dat het mes min of meer oplicht. De keuken ligt verder vol met vorken, lepels en andere dingen, maar die zitten vast in de omgeving "keuken".
Ik kon zelfs geen irritante radio "uitzetten" door erop te schieten.

Dat viel me toch echt wel tegen ;/

It is only when a mosquito lands on your testicles that you realize, there is always a way to solve problems without using violence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:28

XanderDrake

Build the future!

Wat een bestel perikelen allemaal. :)

Voor de arme onder ons heeft G2play een goede deal: DX:HR voor 18.99€

Russiche IP wel vereist :P

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Dat is inderdaad een beetje vreemd, stuur ze een mailtje? misschien doen ze er wat mee.
Heb wel gelezen dat de eerste "missie" ook achterstevoren weer gedaan kan worden
spoiler:
dus de Swat doden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
kaziebo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:10:
Er moet me iets van het hart. Gister om 0.05 uur spel geunlocked, ben een paar uurtjes gaan spelen, maar er zitten een paar hoogst irritante dingen in.

Alle benodigde items zijn los gedefinieerd t.o.v. de rest. Daarmee bedoel ik, dat wanneer je een items voor health oppakt, deze oplicht, maar alle andere dingen daarom heen niet.

Dus zonder spoiler: stel je hebt een mes nodig en je staat voor een keuken. Dan zie je dat het mes min of meer oplicht. De keuken ligt verder vol met vorken, lepels en andere dingen, maar die zitten vast in de omgeving "keuken".
Ik kon zelfs geen irritante radio "uitzetten" door erop te schieten.

Dat viel me toch echt wel tegen ;/
Waar gaat dit over, ga alsjeblieft een andere hobby zoeken dan games. Jij komt hier serieus vertellen dat je in een game, die alom goed ontvangen wordt, het erg jammer vind dat alleen bruikbare items op te rapen zijn? Dat is zelfs in interviews voor de release al uitgebreid besproken en toegelicht door de developers: Ze wilden dat de game er erg 'vol' uit zag, dus geen kale ruimtes en muren. Het nadeel was dat hierdoor niet alle items opgepakt konden worden. Het is het één of het ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playa del C. schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:16:
[...]

Waar gaat dit over, ga alsjeblieft een andere hobby zoeken dan games. Jij komt hier serieus vertellen dat je in een game, die alom goed ontvangen wordt, het erg jammer vind dat alleen bruikbare items op te rapen zijn? Dat is zelfs in interviews voor de release al uitgebreid besproken en toegelicht door de developers: Ze wilden dat de game er erg 'vol' uit zag, dus geen kale ruimtes en muren. Het nadeel was dat hierdoor niet alle items opgepakt konden worden. Het is het één of het ander.
Ik kan zijn punt wel begrijpen, het had de game meer gegeven als je die radio aan/uit kan zetten (zoals fall out wel had volgens mij?). Maar het is niet een enorm punt, als dat het enige is waar hij zich aan stoort: Leuke game dan verder. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:31:
[...]

Ik kan zijn punt wel begrijpen, het had de game meer gegeven als je die radio aan/uit kan zetten (zoals fall out wel had volgens mij?). Maar het is niet een enorm punt, als dat het enige is waar hij zich aan stoort: Leuke game dan verder. :D
en alle crysisen enz. het had inderdaad wel leuk geweest als die uitkonden (of aan als ze uit staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Beter de radio dan als je op een lamp schiet en het licht blijft branden, dat is helemaal epic fail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

[...]

Of hij moet gewoon The Elder Scrolls III: Morrowind, The Elder Scrolls IV: Oblivion of straks The Elder Scrolls V: Skyrim óf Fallout 3 óf Fallout: New Vegas gaan spelen. Daarin kan je bijna alles oprapen en meenemen (al is het niet slim om dat te doen omdat je anders vrij vlot over het gewicht gaat wat je karakter daadwerkelijk mee kan slepen... en dat ga je wel merken ;) )

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond trouwens het beeld af en toe niet helemaal 100% vloeiend lopen in het begin, voordat je augmentations hebt. Meer mensen die dit ervaren? Met de prebuild leek ik hier geen problemen mee te hebben. Ik draai alles op de hoogste settings, maar mijn systeem kan dat sowieso aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Vraagje (aan de pc gamers).
Hoeveel FPS @ welke settings, met welke GPU?

btw. heb op een site gelezen dat fxaa (nvidia techniek) beter werkt dan Mla (? AMD techniek) zowel op Nvidia als AMD kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tracking Cookie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 11:52
Ja, dat klopt. FXAA vraagt minder van de GPU dan MLAA, terwijl het toch soortgelijke prestaties neerzet.
Hier wat leesvoer ;) http://hardocp.com/articl..._antialiasing_technology/

[ Voor 13% gewijzigd door Tracking Cookie op 26-08-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
DCG909 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:36:
Vraagje (aan de pc gamers).
Hoeveel FPS @ welke settings, met welke GPU?

btw. heb op een site gelezen dat fxaa (nvidia techniek) beter werkt dan Mla (? AMD techniek) zowel op Nvidia als AMD kaarten.
Ik zit tussen de (voor mijn gevoel) 30 a 40 FPS met een HD 6950 2GB op 2560x1600. MLAA aan en SSAO uit, shadows op normal en post processing aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Chester op 26-08-2011 10:53 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
en @ 1920x1080?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Dunno, niet geprobeerd. Maar als ik kijk naar mijn ervaring bij andere spellen, heeft 1920x1080 een tot 1,5 tot 2x hoger FPS.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
nice, dan moet mijn EAH 5870 V2 @ 900 Mhz het prima doen :p

btw, heb wel iets vreemds met mijn kaart.
Had hem ge-overclockt door MSI AB maar het aangepaste fan profiel beviel mij niet (normale was inefficient @ 11.5).
Toen instaleerde ik 11.8 preview en heb ik AB uit gezet (staat ook niet in actieve programma's).
Maar mijn core snelheid is nog steeds 900 Mhz ?!?!? Wel lijkt hij even koel te blijven bij hetzelfde spel -.-" als met het aangepaste profiel.

Edit.
http://hardocp.com/articl...ion_performance_preview/1
Ook een leuke vergelijking. AMD kaarten zijn beter met dit spel.

[ Voor 14% gewijzigd door DCG909 op 26-08-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
mijn excuses als de vraag al eerder gesteld is, maar zoekmachine werkt niet echt mee. Heb het spel gekocht in de winkel (benelux editie) waarbij je dat enhancement pack krijgt, en daar zit een serial bij. Nu staat er echter bij die serial "waarschuwing registreer je code voordat je met een nieuw spel begint". Maar ik zie nergens de mogelijkheid die code in te voeren (zowel niet in steam als in het menu) zal wss ergens ergens obvious geplaatst zijn, maar ik vind het niet. (lang geleden dat ik nog steam gebruikt heb)

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik had in de pre-build wel dat hij af en toe stotterde, alsof er nieuwe content werd geladen. En dit op een quad-core Xeon, 12 gieg ram, en een HD 6950. Is dit in de final nog steeds zo?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

ieperlingetje schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:16:
mijn excuses als de vraag al eerder gesteld is, maar zoekmachine werkt niet echt mee. Heb het spel gekocht in de winkel (benelux editie) waarbij je dat enhancement pack krijgt, en daar zit een serial bij. Nu staat er echter bij die serial "waarschuwing registreer je code voordat je met een nieuw spel begint". Maar ik zie nergens de mogelijkheid die code in te voeren (zowel niet in steam als in het menu) zal wss ergens ergens obvious geplaatst zijn, maar ik vind het niet. (lang geleden dat ik nog steam gebruikt heb)
gewoon code ingeven op steam als een key-code voor een game?

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:16:
Ik had in de pre-build wel dat hij af en toe stotterde, alsof er nieuwe content werd geladen. En dit op een quad-core Xeon, 12 gieg ram, en een HD 6950. Is dit in de final nog steeds zo?
Nope. Ik speel het op een Core 2 Duo E8400, HD6950 en 6GB RAM. Af en toe frame drops wanneer het erg druk wordt, maar geen stotteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
@chester.
Probeer eens FXAA high, dat moet betere FPS opleveren :p

Edit.

Yess, game is net binnen gekomen, instaleren en SPELEN MAAR :p

[ Voor 35% gewijzigd door DCG909 op 26-08-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Prachtig spel, vooral toen de intro credits begonnen. Spel heeft een zeer mooie sfeer door de kleuren maar ook vooral dat de muziek. Wat ik wel jammer vindt is dat de laadtijden best lang kunnen zijn (heb ps3 versie), ik ga best vaak dood en moet dan weer wachten.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ik vind het op de PC grafisch nogal bedroevend eigenlijk (dit spel had ook in 2005 uit kunnen komen wat dat betreft), maar goed. Ik geef hem een kans en ga ermee aan de slag...

Edit; eerst maar even nieuwe drivers zoeken voor mijn GTX560Ti, want de game skipt en stottert als de neten.

[ Voor 44% gewijzigd door Format-C op 26-08-2011 12:13 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 00:41
Mijn collectors edition is binnen. Kleiner dan verwacht om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Kunt wel weer merken dat het een multiplatform topic met pc gamers is. Waarom altijd de fixatie voor graphics? Natuurlijk is er een minimale grafische standaard maar alles daarboven is alleen maar extra en maakt voor de leukheid van een spel niet veel uit imo. Ook 'leuk' om weer alle setups te lezen en de trubbels die daarbij horen ;). Zoooo weer genoeg geklaagd over anderen :p

Ben nu bij chapter 9 ofzo in de game en wat mij toch een beetje tegenvalt is dat het een stuk makkelijker wordt aangezien je steeds meer augmentations vrij speelt.
spoiler:
Vooral als je de robots kan hacken en die gewoon de tegenstander laat uitmoorden wordt het wel erg makkelijk. Evenals wanneer je de typhoon upgrade hebt waardoor je alle vijanden in een straal om jezelf heen zo neer maait. Gas grenades hetzelfde verhaal waarmee je zo 8 man uitschakeld.

Hopelijk komen er nog uitdagendere stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:12
Speel zelf op medium met de objective en item markers uit, aangezien ik die buitengewoon irritant vond. Lekker de hele tijd een beetje speuren naar items ed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Mijn Augmented Edition is binnen. En ziet er nice uit. Toch wel 1 minpuntje:

De artbook is niet hardcover. Terwijl de Augmented Edition die in de VS is uitgekomen (precies hetzelfde) wel een hardcover artbook bevat.

Ik ben niet zo van de artbooks. Dus mij maakt het opzicht niet zoveel uit. Maar het viel me wel even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Sefaex schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:39:
Mijn Augmented Edition is binnen. En ziet er nice uit. Toch wel 1 minpuntje:

De artbook is niet hardcover. Terwijl de Augmented Edition die in de VS is uitgekomen (precies hetzelfde) wel een hardcover artbook bevat.

Ik ben niet zo van de artbooks. Dus mij maakt het opzicht niet zoveel uit. Maar het viel me wel even op.
In mijn collectors edition zit ook geen hardcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
WesleyRBK schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:41:
[...]

In mijn collectors edition zit ook geen hardcover.
En in die van de VS wel. Snap sowieso niet waarom de VS etc altijd voorgetrokken worden met zulke dingen. Er zijn mensen die een CE kopen speciaal voor de Artbook. En als je dan dit weer ziet. Dan is t niet echt prettig.

Maar ja, te veel gelult. Ik ga beginnen met spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Kluutmaran schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:34:
Kunt wel weer merken dat het een multiplatform topic met pc gamers is.
Lijkt me logisch. Aangezien tweakers.net toch van oudscher een site is waar PC/hardware/ technologie liefhebbers komen.
Waarom altijd de fixatie voor graphics?
Omdat graphics mooi zijn. Een game die jawdropping mooi is zuigt je er (imho) nog meer in, en kan in grote mate bijdragen aan een hele intense sfeer. En het is mooi om het maximale uit PC's te halen imho.
Natuurlijk is er een minimale grafische standaard maar alles daarboven is alleen maar extra en maakt voor de leukheid van een spel niet veel uit imo.
Helaas zit dit helaas niet boven de hedendaagse grafische standaard op de PC. Sterker nog; het zit er ver onder. Ik zie maar weinig textures e.d.

Maar goed; genoeg over graphics van mijn kant; ik ga hem gewoon verder spelen. :) Er zijn zat games die het niet van de graphics moeten hebben. Maar ik ben nu eenmaal een beetje een graphicshoer. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 26-08-2011 12:53 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Trenchdog schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:37:
Speel zelf op medium met de objective en item markers uit, aangezien ik die buitengewoon irritant vond. Lekker de hele tijd een beetje speuren naar items ed :)
Ik vind de item markers wel in het sfeertje van de augmentations passen. Je krijgt ze ook pas na de intro als ik het goed heb.

Juist handig om in de berg stuff snel te zien wat je kunt op pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ieperlingetje schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:16:
In steam, ga naar games en dan 'activate a product on steam' daar de code invoeren.

@ Format-c, Eens met alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Ben nu ook even bezig geweest, met 2xHD6970 en 3D monitor. Het werkt allemaal prima, alleen jammergenoeg speel ik liever in 2D. Geeft een rustiger beeld en geen crosstalk (soort van ghosting maar dan door de 3D mode, erger effect dan ghosting trouwens). Met één HD6970 draai ik de game al op maximale settings en dan draait het prima. Met twee is het duidelijk overkill, maar dan werkt het ook prima. Jammer is dat 3D niet in crossfire mode werkt. Het was in 3D goed speelbaar, maar ik kon in nog wel wat extra fps gebruiken met de hoogste grafische instellingen.

Game zelf speelt heerlijk en is echt nostalgisch goed om de sfeer uit Deus Ex 1 terug te krijgen. Ik speel met alle hulpmiddelen uit. Hierdoor is het nog net iets moeilijker en moet je veel meer zelf op onderzoek. Het is nog mogelijk voor die-hards om de radar met een post-it af te plakken en structureel het cover systeem niet te gebruiken. Vind zelf de radar en het coveren erg leuk om te gebruiken.

Veel speelplezier voor de mensen die ook bezig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Gelijk gestart met Deus Ex difficulty. Wat me wel opvalt is dat ze het eyefinity probleem hebben gefixed. Als je in de leak in de hoeken keek zag je dat de modellen erg afgeraffeld waren. Maar dat is nu geen probleem. Helaas kan ik niet alles op het hoogst doen met 2x 6950 en 3 schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 03:09
Jeuj heb de Augmented edition binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 20:28
Wat is het spel moeilijk! Wel daarom zo leuk.
Speel full-stealth en op moeilijkste level.

Zit wel heel erg te genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ik vond het ook wel flauw dat het art boekje niet hardcover was :/
Ach, er zit ook nog een dvd met spul bij en upgrades (die iedereen hier heeft :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Stoome Wehkamp ... lag niks op mijn deurmat vandaag :-(

Hopelijk morgen dan maar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaggy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 16:46
JediUberknaft schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:05:

Ik heb mijn CE van Wehkamp net binnengekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:53

Bij mij had ik hem op moeten halen bij een DHL servicepunt, maar ze hebben hem aan huis bezorgt! Jammer alleen dat ik nu nog op mijn werk zit...

Heb hier toch wel 10 jaar naar uitgekeken ;)

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 23:12

Heb net bij "mijn bestellingen" gekeken en er staat levertijd 1 week. K fiets zo wel even naar het centrum en koop m daar wel. Dan cancel ik m bij Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaziebo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-01 13:11

kaziebo

Monkey's are the source!

[...]

Ik heb niet alle interviews gechecked die er waren, dus het spijt me als je er aanstoot aan vind. Gezien hoe verwend we zijn met games als BFBC2 verwachtte ik gewoon dat het wel kon. Relax!

It is only when a mosquito lands on your testicles that you realize, there is always a way to solve problems without using violence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:44
kaziebo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:48:
[...]

Ik heb niet alle interviews gechecked die er waren, dus het spijt me als je er aanstoot aan vind. Gezien hoe verwend we zijn met games als BFBC2 verwachtte ik gewoon dat het wel kon. Relax!
Euh, wat kon je in BFBC2 dan oppakken aan vanity items?

Bovendien kun je die "irritatie" die je hebt, gewoon in het gameplay menu uitzetten hoor,
dan geven je items geen licht meer.

Het enige probleem wat ik had, is dat je 'bazen' moet afmaken met wapens,
laat ik nu gelijk voor "Pacifier" en "Foxiest of the hounds" gaan.

Stond ik daar mooi met m'n Stungun en Tranq Rifle.

[ Voor 30% gewijzigd door SacreBleu op 26-08-2011 17:34 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 12:21

nFo

jeuh ik heb er zin in. 8)
Eindelijk..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:08
Heb net de Augmented edition voor PC binnen en ik mis de handleiding :?. Er zit alleen een vage Franstalige quickstartguide bij inclusief steamcode. Zijn er meer mensen met dit 'probleem' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:24

Ozzy

Heeft er iemand een xbox360 CE?

Hoeveel van die DLC-kaarten zitten er bij jullie in? Ik heb er twee, maar twee precies dezelfde kaarten (wel verschillende dlc-code).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Elzavo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:28:
Heb net de Augmented edition voor PC binnen en ik mis de handleiding :?. Er zit alleen een vage Franstalige quickstartguide bij inclusief steamcode. Zijn er meer mensen met dit 'probleem' ?
Als je het in het nederlands had, kun je lezen dat de volledige manual op steam staat. ;)
Link: http://cdn.steampowered.c...anual_uk.pdf?t=1314316031

12:46
This latest patch addresses:

A frequent issue for AMD/ATI hardware users that can cause the game to crash on startup.

Improvements to loading speed. The speed increase depends on machine spec and settings, but loading time improvements of over 50% have been measured on some machines.

Some control fixes:
Diagonal movement is no longer faster as intended.

Adjustments have been made to mouse sensitivity in response to user feedback.

Mouse sensitivity for X and Y axis can still be configured separately, but is now consistent when set to default settings.

The range of settings for mouse sensitivity has been adjusted to provide for more accurate adjusting.

The default mouse sensitivity has been altered to be somewhat less sensitive.

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 26-08-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 03:09
Elzavo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:28:
Ja heb het zelfde, heb hem bij de wehkamp besteld. Maar het blaadje van de DLC code is wel in het nederlands, en de achterkant van de box ook. Viel mij wel tegen dat er geen papieren handleiding bijzat, terwijl die er bij de PS3 en Xbox 360 wel bij zit.

Naja, ik ga hem NU spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:08
bjorntju schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:36:
[...]

Ja heb het zelfde, heb hem bij de wehkamp besteld. Maar het blaadje van de DLC code is wel in het nederlands, en de achterkant van de box ook. Viel mij wel tegen dat er geen papieren handleiding bijzat, terwijl die er bij de PS3 en Xbox 360 wel bij zit.
Aha, is dus geen uitzondering.
Trouwens, de pc edities in de VS hebben ook een printed manual, boehoe ;).

Genoeg gezeverd, spelen die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Alle ventilatieschachten al geprobeerd, maar toch geraak ik niet bij de lift in level 2 (bij de server room). Iemand tips?

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
SacreBleu schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:23:
[...]

Euh, wat kon je in BFBC2 dan oppakken aan vanity items?

Bovendien kun je die "irritatie" die je hebt, gewoon in het gameplay menu uitzetten hoor,
dan geven je items geen licht meer.
spoiler:
Het enige probleem wat ik had, is dat je 'bazen' moet afmaken met wapens,
laat ik nu gelijk voor "Pacifier" en "Foxiest of the hounds" gaan.

Stond ik daar mooi met m'n Stungun en Tranq Rifle.
Gebruik spoiler tags voor degene die daar nog niet geweest zijn!
spoiler:
Gewoon een beetje rondneuzen en je vind wapens bij de bazen in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Kluutmaran schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:54:
[...]

Gebruik spoiler tags voor degene die daar nog niet geweest zijn!
spoiler:
Gewoon een beetje rondneuzen en je vind wapens bij de bazen in de buurt
Dus hetgeen wat al in talloze reviews staat vermeldt moet ik ineens in spoiler tags gaan neerzetten?
Waar overigens alleen maar staat dat je bazen moet neerknallen, nou da's inderdaad het verklappen van het plot 8)7.

Je kunt natuurlijk ook overdrijven.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:26
Elijan9 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:15:
[...]

Bij mij had ik hem op moeten halen bij een DHL servicepunt, maar ze hebben hem aan huis bezorgt! Jammer alleen dat ik nu nog op mijn werk zit...

Heb hier toch wel 10 jaar naar uitgekeken ;)
Pff bij jouw bezorgen ze hem tenminste nog. Gisteren kreeg ik een mailtje dat ie onderweg was.
Lees ik net een mailtje dat het door mijn opgegeven Servicepunt tijdelijk gesloten is en dat de zending retour is.

En het mooiste komt nog, dan mag je hem vervolgens zelf nog een keer gaan bestellen!! Service was da?

/ offtopic frustratie rant modus

Kunnen ze niet gewoon contact opnemen met de klant hoe wilt u hem nu bezorgd hebben ipv doet u alles nog maar een keer. Iritante is dat ik bij de orginele bestelling een waardebon van 10 Euro heb gebuikt en hem dus goedkoper had dan waar die voor op de site staat, ik mag dus zelf een moeite nemen om hetzelfde maar nu duurdere artikel opnieuw te gaan bestellen, geweldige service. Maar even een vriendelijk mailtje naar de klantenservice gestuurd

/ offtopic frustratie rant modus

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Dit.... spel.... is....werkelijk.... FANTASTISCH :o

Kreeg gewoon in het begin *bij de 2de cutscene waar Adam opgelapt werd*, spontaan kippevel.

In geen tijden meer zo een goed spel met prachtig verhaal gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Daar waar Adam wordt opgelapt is het verhaal in Deus Ex termen nog niet eens begonnen ;) Je hebt helemaal gelijk, erg sterk verhaal.
Ik vind zelf de social kant van het spel wel erg goed en duidelijk aanwezig. In sommige reviews werd het als slecht of weinig aanwezig neergezet, maar het hangt denk ik van je speelstijl af. Heb na vier uur spelen al meerdere mensen met social skills omgepraat. Daarnaast heb ik ook al vijf sidequests gedaan, dus ook daarvan zit er meer in dan sommige reviewers denken. Echt weer een 'ouderwets' goede game, met goed verhaal, veel inhoud en hoge moeilijksheidgraad.

[ Voor 8% gewijzigd door Playa del C. op 26-08-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Zo, kreeg vandaag ook de Augmented Edition van Wehkamp binnen :) En wow, wat draait het spel soepel als boter! Het is zoals beloofd heerlijk geoptimaliseerd voor de pc en dat waardeer ik enorm. Complimenten .oisyn en z'n team _/-\o_

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:47
Spel draait enorm soepeltjes met een GTX 460 in sli op 1920x1080 en FSAA op High.

Maar wat ik nog het meeste waardeer is hoe goed de xbox360 controller is geïntrigeerd. Zodra je hem gebruikt veranderen alle context knoppen naar de xbox360 controller en zodra je de muis gebruikt veranderen alle context knoppen naar muis en keyboard. Nu kan ik lekker achterover leunen met de xboxcontroller en van mooiere graphics genieten dan de Xbox kan produceren. Toegegeven de graphics zijn niet de allerbeste maar de sfeer maakt enorm veel goed.

Puik conversie werk Nixxes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Daarnaast wou ik graag nog melden dat met een goede SSD de laadtijden op de pc maximaal vijf seconden zijn. Vreemd dat op de consoles dit zoveel minder schijnt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Hehe, deze avond de MM binnengespronen en daar lag de Benelux edition aan 40 euro. Standaard spel met alle DLC op dit ogenblik: geen slechte deal leek me, dus maar meegenomen (zeker omdat ik eerder de Augmented Edition aan 50 euro in pre-order had staan). Ook maar de official guide meegegritst aan 20 euro, omdat ik zo'n boeken toch echt wel mooi vind en een leuker hulpmiddel bij het spelen dan zeg maar gamefaqs.com. Die boeken zijn ook heel leuk bij een replay om zoveel mogelijk te zien te krijgen van het spel wat je in je eerste beurt niet gezien hebt.

Maar euh... Waarom ik hier aan het posten ben. In mei van dit jaar heb ik in het The Witcher 2 topic gepost: game of the year!!! Maar nu weet ik het niet meer. Deus Ex: Human Revolution komt dicht in de buurt. Omdat het spel nieuw is, ben ik heel enthousiast, maar ook voorzichtig. Maar één ding is zeker: dit spel is genieten. En mocht eerder dit jaar The Witcher 2 niet zijn uitgekomen, dan was ik hier uit volle borst aan het roepen: GOTY!!!

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game ff gecheckt en ziet er goed uitgewerkt uit. Draait ook soepel op max, maar graphics zijn dan ook niet verbluffend. Muis reageert wel een beetje raar, misschien beter ook Xbox een controller aansluiten? Doe ik normaal gesproken bij shooters nooit.

Wel grappig, eerste missie zegt die gast ineens iets van "I wanted Dynacore, Knife Edge, or BellTower for this job" Terwijl ik nergens mijn naam heb ingevoerd. Toeval? Ik stond er wel ff van te kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2011 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
[b][message=36657171,noline]
Wel grappig, eerste missie zegt die gast ineens iets van "I wanted Dynacore, Knife Edge, or BellTower for this job" Terwijl ik nergens mijn naam heb ingevoerd. Toeval?
Toeval ja, daarbij moet ie niet zeuren, want die heeft hij nu toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Weet niet of het al eerder gepost is, maar mensen die op Steam de Augmented Edition hebben gekocht moeten deze eerst nog downloaden. De DLC staat in het Tools menu.

Hier kom ik dus achter nadat ik het spel voor de eerste keer heb uitgespeeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Jeoh schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:26:
Weet niet of het al eerder gepost is, maar mensen die op Steam de Augmented Edition hebben gekocht moeten deze eerst nog downloaden. De DLC staat in het Tools menu.

Hier kom ik dus achter nadat ik het spel voor de eerste keer heb uitgespeeld :(
De versie die je koopt in de winkel ook.
Maar daar krijg je een papiertje bij waarop het duidelijk op staat.
Maar je hebt de game door gerent in een paar uur ? :?
En niet afgevraagd, goh waar zijn de extra wapens en missie ? :?
Yeah right.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:04
William Gibson, Blade Runner en Hackers gemengd met een beetje X-Files.
Goede Steampunk Mix.
Intro ligt op HL niveau....

Nixxes Top Job ( Beetje NL trots is hier wel geplaatst)

BTW, V-Sync off op mijn 5XXX serie Tri-Fire loopt een stuk soepeler!

[ Voor 6% gewijzigd door Zanac-ex op 27-08-2011 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

nFo schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 02:16:
[...]

De versie die je koopt in de winkel ook.
Maar daar krijg je een papiertje bij waarop het duidelijk op staat.
Maar je hebt de game door gerent in een paar uur ? :?
En niet afgevraagd, goh waar zijn de extra wapens en missie ? :?
Yeah right.......
Nee, ik speelde op woensdag al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Zo even 2 uurtjes gespeeld tot nu toe en moet zeggen, wat een mooie ontworpen omgeving. Doet me enorm denken aan een mix met blade runner en Ghost in the Shell maar dan in plaats van groen/blauwig dan meer gelig. Vind de muziek ook meer Deus Ex achtig dan wat er in deel 2 zat. Dit weekend even lekker ervoor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Qua setting is het inderdaad Blade Runner stijl. Gameplay doet me denken aan de eerste Deus Ex en om 1 of andere reden ook wat Vampire: The Masquerade: Bloodlines.

Op dit moment prologue, eerste echte missie en dan nu bezig met enkele optionele missies in detroit zelf.
De eerste achievements zijn ook al binnen, onder andere Ghost is binnen, want we willen graag Pacifist achievement. Ik denk dat ik tot nu toe welgeteld 2 mensen heb knock out geslagen.
Het leuke van het sluipplan is dat je alles wapens en bijbehorende kogels kan verkopen, en zo nogal wat geld bij elkaar spaart.

Ohja, de muziek is awesome.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ook leuk dat je af en toe iemand de main theme van Deus Ex 1 hoort fluiten op straat :).

Hè bah, de eerste glitch in 8 uur spelen is wel beetje vervelend:

spoiler:
Tijdens de side quest Cloak & Daggers kan één van de Ballers oid die bij Double T hoort te zitten buiten een speelbaar gebied spawnen waardoor je dat onderdeel en daardoor de hele quest niet kan afronden... Beetje jammer om zo XP mis te lopen.

Verder merk ik trouwens dat ik een lichte lijn redelijk vaak in beeld zie als ik rondloop door de stad. Als het ware een soort grens of iets dergelijks op 4-5 meter van de character, soort LOD grens ofzo? Iemand anders opgevallen? Ik zal eens kijken of ik hem op een screenshot kan krijgen.

Edit:

Dit bedoel ik dus (klikbaar);

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6061/6084803898_c64a1597c0_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6188/6084258351_76482b9b18_z.jpg

Kan af en toe wel erg storend zijn moet ik zeggen.

[ Voor 100% gewijzigd door Propane op 27-08-2011 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Laatst online: 13:31

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Damn. Ik ben ook een bug tegengekomen. Een game breaking bug. Ik kan nu niet meer verder. Laatste save waar ik wel op verder kon? 11 speeluren terug.

Het probleem? Het kan je zo overkomen, als je iets te 'ontdekkend' bezig bent. Het is een milde spoiler, maar ik zal hem in twee delen opsplitsen. Het eerste deel houdt ik kort, zodat je zelf in kunt schatten hoeveel het tweede deel mogelijk gaat verraden. Dit zal niks verraden behalve een locatie waar je gaat komen.

spoiler:
Shanghai.

Als je daar al bent, is dit zo goed als geen spoiler, maar een belangrijke waarschuwing. Het probleem zit namelijk aan het begin van de locatie:

spoiler:
Het 'hotel' waar je bovenop wordt gebracht door Malik. Door de deur naast de twee dames van lichte zeden. Dan de eerste verdieping onder het roof level, daar ga je de deur in vanuit het trappenhuis (staat een grote vier naast die deur). Ga nu vooral NIET de deur aan het einde van de hal, aan de linkerkant, proberen te kraken. Achter deze deur verschuilt zich iets wat je nodig hebt tijdens de main quests. Je komt hier dus vanzelf terug, door middel van een objective van de main quest. Alleen dan naar binnen gaan, en het objective halen. Als je eerder deze kamer binnenkomt, kun je het spel NIET meer uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb het spel via steam aangeschaft en heb de leak gespeeld. Voel al veel verschil ten opzichte van de leak. Ik ben linkshandig, mis de optie om Enter te gebruiken als interactieknop, maar goed. Helaas wel wat vreemde crashes die tijdens de leak niet gebeurde, stress ik te zeggen.

Uit voorzorg heb ik de 280.36 nvidia drivers opgehaald, hopend teneinde wat crashes op te lossen :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:58:
Deze game ff gecheckt en ziet er goed uitgewerkt uit. Draait ook soepel op max, maar graphics zijn dan ook niet verbluffend. Muis reageert wel een beetje raar, misschien beter ook Xbox een controller aansluiten? Doe ik normaal gesproken bij shooters nooit.

Wel grappig, eerste missie zegt die gast ineens iets van "I wanted Dynacore, Knife Edge, or BellTower for this job" Terwijl ik nergens mijn naam heb ingevoerd. Toeval? Ik stond er wel ff van te kijken.
De grafics zijn inderdaad niet verbluffend, maar ze zijn goed genoeg, de art style en de vormgeving van het spel zijn geweldig en daar kunnen veel spellen nog een puntje aan zuigen.
Het is zeker geen lelijk spel, alleen de character models hadden wel wat meer aandacht mogen hebben, niet storend maar sommige characters zien er beduidend slechter uit dan de rest.

Ik heb vooralsnog geen problemen gehad met muis of toetsenbord, maar goed, "Muis reageert wel raar" is wel heel erg vrij te interpreteren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

SacreBleu schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 08:42:
[...]
Ik heb vooralsnog geen problemen gehad met muis of toetsenbord, maar goed, "Muis reageert wel raar" is wel heel erg vrij te interpreteren natuurlijk.
Het eerste dat mij opviel waren 2 dingen:
1: Field of view aanpasbaar in de opties
2: Geen muis acceleratie

De 2 belangrijkste PC-shooter opties die er zijn wat mij betreft. Echter hebben tegenwoordig vrijwel alle shooters 1 in het geheel niet en 2 per default aan staan. Dus misschien dat daarom de muis "raar reageert" :p

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het voelt een beetje alsof ie de eerste pixels langzaam op gang komt en heel iets lag heeft., en dan versnelt. Maar heb em op 1 streepje en is nog iets te snel voor mijn doen. Misschien maar de dpi wat omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Hmm heb net de introductie gespeelt. Valt mee beetje tegen dat ie zo slecht draait op een i7 920 (6gig ram) met radeon 4850.

Dacht dat ik het wel redelijk zou kunnen draaien; zelfs met resolutie en specs omlaag is het best laggy :(.

Toch tijd voor een nieuwe pc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Eigenlijk alleen een nieuwe videokaart zou ik zeggen. Een HD6950 zou voor jouw pc en Deus Ex een perfecte aanvulling zijn. Kost 200 euro, maar dan kan je Deus Ex op max spelen en andere spellen draaien ook prima. Je i7 en 6 GB werkgeheugen is op zich prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 21:20
Gisteren heb ik dan eindelijk de augmented edition via de Wehkamp binnen gekregen, helaas is het spel bij mij niet goed werkend te krijgen.

Het spel crashed elke 10 tot 15 minuten en dit schijnt te komen door slechte optimalisatie voor Nvidia kaarten, tenminste zo las ik op de steam forums en het officiële Eidos forum.

Meerdere mensen schijnen hier last van te hebben en ik kreeg dan ook de tip mee om DirectX 11 volledig uit te schakelen. Maar als ik dit doe dan ziet het spel er natuurlijk een stuk minder goed uit en krijg ik nog meer last van 'stuttering'.

Iemand een oplossing? Eventueel een driver versie die wel werkt?

Mijn specificaties zijn als volgt;

- Intel Core i7 920 @ 3,8GHz
- OCZ 6GB DDR3-1600
- MSI GTX560 Ti Twin Frozr II
- 750W voeding
- 2x 500GB 7200rpm HDD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Propane schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 04:52:]
Verder merk ik trouwens dat ik een lichte lijn redelijk vaak in beeld zie als ik rondloop door de stad. Als het ware een soort grens of iets dergelijks op 4-5 meter van de character, soort LOD grens ofzo? Iemand anders opgevallen? Ik zal eens kijken of ik hem op een screenshot kan krijgen.
Ziet eruit als een issue met cascading shadowmaps. Om schaduwen niet te blokkerig te laten worden, wordt er voor dichtbij een hogere resolutie shadowmap gebruikt. De lijn die je ziet is de grens tussen de ene en de andere shadowmap. Uiteraard hoor je die niet te zien, wat voor hardware gebruik je?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 20:28
.oisyn schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:50:
[...]

Ziet eruit als een issue met cascading shadowmaps. Om schaduwen niet te blokkerig te laten worden, wordt er voor dichtbij een hogere resolutie shadowmap gebruikt. De lijn die je ziet is de grens tussen de ene en de andere shadowmap. Uiteraard hoor je die niet te zien, wat voor hardware gebruik je?
Haha een van de makers gaat helpen!

.oisyn! Ik ben super trots op wat jij en je team hebben opgeleverd! Echt super goed spel, speel nu vanaf de eerste moment weer helemaal (zat net na de eerste missie), ik wil alles stealth gaan doen, niks schieten.
Gaat dus super pittig worden, maar volgens mij niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

4bit schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 04:16:
Qua setting is het inderdaad Blade Runner stijl. Gameplay doet me denken aan de eerste Deus Ex en om 1 of andere reden ook wat Vampire: The Masquerade: Bloodlines.

Op dit moment prologue, eerste echte missie en dan nu bezig met enkele optionele missies in detroit zelf.
De eerste achievements zijn ook al binnen, onder andere Ghost is binnen, want we willen graag Pacifist achievement. Ik denk dat ik tot nu toe welgeteld 2 mensen heb knock out geslagen.
Het leuke van het sluipplan is dat je alles wapens en bijbehorende kogels kan verkopen, en zo nogal wat geld bij elkaar spaart.

Ohja, de muziek is awesome.
Ik ben zo gek om iedereen non lethal om te leggen. :7
Gaat mij steeds beter af, XP for the win.
De xbox controller werkt verrassend goed met de PC versie, dus ga gewoon verder met de gamepad. :P
Ik zoek nog een gratis progje op te capturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
GoTCoast schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:55:
[...]

Haha een van de makers gaat helpen!

.oisyn! Ik ben super trots op wat jij en je team hebben opgeleverd! Echt super goed spel, speel nu vanaf de eerste moment weer helemaal (zat net na de eerste missie), ik wil alles stealth gaan doen, niks schieten.
Gaat dus super pittig worden, maar volgens mij niet onmogelijk.
Mag ik je voorstellen om de difficulty dan op max neer te zetten, en nagenoeg alles in het gameplay menu in de opties uit te zetten?

Je ziet dan namelijk, geen items meer oplichten, je hebt geen marker in je HUD (nog wel op je radar wat een beetje jammer is) en je hebt geen crosshair.
Dan heb je wat mij betreft een über ervaring, het is zeker pittig, omdat je wat meer moet exploren maar de wereld van DE:HR is dat absoluut waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@ Summ, bij mij crashed het spel ook regelmatig maar heb een Ati5850 dus hoeft volgens mij niet per se aan nvidia kaarten liggen.
I7-860
4 Gb

Verder draait het bij mij wel soepel allemaal, wel op 1680x1050 dan.

[ Voor 27% gewijzigd door Sipio op 27-08-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Summ schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:38:
Gisteren heb ik dan eindelijk de augmented edition via de Wehkamp binnen gekregen, helaas is het spel bij mij niet goed werkend te krijgen.

Het spel crashed elke 10 tot 15 minuten en dit schijnt te komen door slechte optimalisatie voor Nvidia kaarten, tenminste zo las ik op de steam forums en het officiële Eidos forum.

Meerdere mensen schijnen hier last van te hebben en ik kreeg dan ook de tip mee om DirectX 11 volledig uit te schakelen. Maar als ik dit doe dan ziet het spel er natuurlijk een stuk minder goed uit en krijg ik nog meer last van 'stuttering'.

Iemand een oplossing? Eventueel een driver versie die wel werkt?

Mijn specificaties zijn als volgt;

- Intel Core i7 920 @ 3,8GHz
- OCZ 6GB DDR3-1600
- MSI GTX560 Ti Twin Frozr II
- 750W voeding
- 2x 500GB 7200rpm HDD's
Ik heb ongeveer een gelijkwaardige opstelling alleen met een GTX480, ik heb er nu 12 uur opzitten
en het spel heeft één keer een lichte hapering gehad, maar is, vooralsnog, niet één keer gecrashed.

Ik gebruik op dit moment de nieuwste drivers of de versie daarvoor, kan het nu niet controleren omdat
ik niet achter m'n eigen PC zit.

Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik een vrij schone PC heb op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:35
MazeMouse schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:07:
[...]

Het eerste dat mij opviel waren 2 dingen:
1: Field of view aanpasbaar in de opties
2: Geen muis acceleratie

De 2 belangrijkste PC-shooter opties die er zijn wat mij betreft. Echter hebben tegenwoordig vrijwel alle shooters 1 in het geheel niet en 2 per default aan staan. Dus misschien dat daarom de muis "raar reageert" :p
Mouse acceleration staat standaard aan, en is alleen uit te zetten in het register.
[HKEY Current User][Software][Eidos][Deus Ex:HR]\

dan g_debugFreeLookSpeedScalingRatio_Yaw en g_debugFreeLookSpeedScalingRatio_Pitch beide op 00 00 00 00 zetten, en dan het spel starten, en de gevoeligheid aanpassen naar wens.

Sinds ik dat gedaan heb speelt het een stuk plezieriger naar mijn mening.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste