Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

E. Restrictions.

Except as otherwise permitted under Section 2(C) with regard to the SDK, you may not, in whole or in part, copy, photocopy, reproduce, translate, reverse engineer, derive source code, modify, disassemble, decompile, create derivative works based on, or remove any proprietary notices or labels from the Software or any software accessed via Steam without the prior consent, in writing, of Valve.

You are entitled to use the Software for your own use, but you are not entitled to: (i) sell, grant a security interest in or transfer reproductions of the Software to other parties in any way, nor to rent, lease or license the Software to others without the prior written consent of Valve; (ii) host or provide matchmaking services for the Software or emulate or redirect the communication protocols used by Valve in any network feature of the Software, through protocol emulation, tunneling, modifying or adding components to the Software, use of a utility program or any other techniques now known or hereafter developed, for any purpose including, but not limited to network play over the Internet, network play utilizing commercial or non-commercial gaming networks or as part of content aggregation networks, without the prior written consent of Valve; or (iii) exploit the Software or any of its parts for any commercial purpose.
Valve may terminate your Account or a particular Subscription for any conduct or activity that Valve believes is illegal, constitutes a Cheat, or which otherwise negatively affects the enjoyment of Steam by other Subscribers. You acknowledge that Valve is not required to provide you notice before terminating your Subscriptions(s) and/or Account, but it may choose to do so.
Hoop niet dat er al te veel games op je account staan, er zijn mensen voor minder gebanned.

[ Voor 11% gewijzigd door mindcrash op 24-08-2011 10:39 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Het mag niet, maar hoe gaat Valve te weten komen dat je een VPN gebruikt zonder zelf over de schreef te gaan en in te breken binnen je VPN?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 12:04
Heb de Augmented Edition bij Wehkamp besteld. Mooie prijs...

Ben benieuwd of ik 'm op de releasedag in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

DarthDavy schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:11:
Het mag niet, maar hoe gaat Valve te weten komen dat je een VPN gebruikt zonder zelf over de schreef te gaan en in te breken binnen je VPN?
Simpel: IP adressen en hostnames die van een account binnen nog geen 5 minuten veranderen van EU naar USA.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

mindcrash schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:52:
[...]

Simpel: IP adressen en hostnames die van een account binnen nog geen 5 minuten veranderen van EU naar USA.
Als je iets wilt stelen ga je toch niet voor de winkelbediende of veiligheidscamera staan en in het zicht stelen. Nee, je wacht tot winkelbediende niet kijkt of de veiligheidscamera wegdraait.

Maw, connecteren met Steam, VPN tunnel opzetten en game spelen... Nee!!! You're doing it wrong!!! 8)7 Ik vind het trouwens vreemd dat dit zou werken trouwens. Is dat zo? Ik zou denken dat Steam zelf al zo slim is op dat ogenblik. VPN'eke opzetten, Steam connecteren en zo spelen natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:10
mindcrash schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:32:
[...]

[...]

[...]

Hoop niet dat er al te veel games op je account staan, er zijn mensen voor minder gebanned.
Vette pech voor Valve want zo'n EULA als dat is nog steeds niet 100% rechtsgeldig in NL/EU :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Als je de Augmented Edition nu koopt op Steam (53,99€), heb je dan ook de 5 exclusieve wapens + mission pack?
Ik vind dit namelijk niet terug in de omschrijving :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 03:09
ShininNL schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:32:
[...]

Vette pech voor Valve want zo'n EULA als dat is nog steeds niet 100% rechtsgeldig in NL/EU :w
Ookal is het niet geldig hier in NL dan kunnen ze het nog steeds doen. En dan moet je er wel weer zelf achteraan om je account te unbannen (als ze dat uberhaupt al doen) Ik zal het risico niet nemen.
Den Deze schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:37:
Als je de Augmented Edition nu koopt op Steam (53,99€), heb je dan ook de 5 exclusieve wapens + mission pack?
Volgens mij heeft Steam die niet helaas. Je kan hem het beste dan op Wehkamp.nl kopen: http://www.wehkamp.nl/Zoe...m_pi=Home%20Page&cmid=WEH

Daar is hij én goedkoper, en je krijgt alle DLC en ook gewoon een DVD met de game erop, bonus DVD een echt artbook i.p.v. digitaal...

En wil je alleen maar de DLC en boeit je die extra's niet, dan kan je daar ook nog de Benelux edition kopen voor 35 euro die ook alle DLC heeft. http://www.wehkamp.nl/gam...tion)/C25_5E2_E28_242242/

[ Voor 64% gewijzigd door bjorntju op 24-08-2011 17:51 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-04-2024
Den Deze schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:37:
Ja, maar je kunt 'm dan beter op greenmangaming kopen, met couponcode GUNNI-NGFOR-GAMES. dan is ie nog maar 40 dollar, dus 27 euro voor de augmented edition. En aangezien het een steam game is, heb je 'm dus op steam voor de helft van de prijs. :)

*edit* Dorie, rotzakken zeggen dollar, maar is euro. Naja, 40 euro is nog een stuk goedkoper dan 53. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Vengeful op 24-08-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Vengeful schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:45:
[...]

Ja, maar je kunt 'm dan beter op greenmangaming kopen, met couponcode GUNNI-NGFOR-GAMES. dan is ie nog maar 40 dollar, dus 27 euro voor de augmented edition. En aangezien het een steam game is, heb je 'm dus op steam voor de helft van de prijs. :)

*edit* Dorie, rotzakken zeggen dollar, maar is euro. Naja, 40 euro is nog een stuk goedkoper dan 53. :)
GMG heeft als ik de site zo zie niet de DLC helaas.

[ Voor 0% gewijzigd door bjorntju op 24-08-2011 17:51 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Laatst online: 13-03-2022
bjorntju schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:45:
[...]

Volgens mij heeft Steam die niet helaas. Je kan hem het beste dan op Wehkamp.nl kopen: http://www.wehkamp.nl/Zoe...m_pi=Home%20Page&cmid=WEH

Daar is hij én goedkoper, en je krijgt alle DLC en ook gewoon een DVD met de game erop, bonus DVD een echt artbook i.p.v. digitaal...

En wil je alleen maar de DLC en boeit je die extra's niet, dan kan je daar ook nog de Benelux edition kopen voor 35 euro die ook alle DLC heeft. http://www.wehkamp.nl/gam...tion)/C25_5E2_E28_242242/
Ik ga hem daar dan nog bestellen denk ik, maar ik zal deze wss dit weekend niet meer in huis hebben (ik woon in België).
Nu ja, maakt niet uit.
Ik neem aan dat het spel zelf in het het engels zal zijn (ik haat games in het Nederlands!) :)

edit: wehkamp.nl levert uitsluitend aan particulieren binnen Nederland bah!

[ Voor 4% gewijzigd door Den Deze op 24-08-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ShininNL schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:32:
[...]

Vette pech voor de NLse consument, het blijft Valve's netwerk.

Wel typisch, eerst moeite doen om te laten lijken dat je een amerikaan bent, maar als puntje bij paaltje komt je proberen te verschuilen achter europese wetgeving 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 24-08-2011 18:17 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Den Deze schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:09:
[...]

Ik ga hem daar dan nog bestellen denk ik, maar ik zal deze wss dit weekend niet meer in huis hebben (ik woon in België).
Nu ja, maakt niet uit.
Ik neem aan dat het spel zelf in het het engels zal zijn (ik haat games in het Nederlands!) :)

Mmm dat is wat minder. Maar ik neem aan dat ze in Belgie ook wel ergens nog de Augmented of Benelux editie hebben voor een redelijk prijsje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:10
.oisyn schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:13:
[...]

Vette pech voor de NLse consument, het blijft Valve's netwerk.

Wel typisch, eerst moeite doen om te laten lijken dat je een amerikaan bent, maar als puntje bij paaltje komt je proberen te verschuilen achter europese wetgeving 8)7
Waar lees jij dat ik een VPN gebruik, irritante wijsneus.

Het zijn altijd mensen zoals jij die klakkeloos overal "i agree" op klikken en er maar vanuit gaan dat het allemaal rechtsgeldig is, wat een eula zoals dat dus niet is :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31

nFo

Den Deze schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:09:
[...]

Nu ja, maakt niet uit.

Koop je toch de benelux versie ?
Gamemania verkoopt die in Belgie.

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 24-08-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik reageerde niet op jou specifiek, "wijsneus". En rechtsgeldig of niet, je hebt er geen drol aan als Valve besluit dat jij niet meer mag verbinden met hun netwerk. Het gebruik daarvan is geen recht oid. Daar sta je dan, met het wetboek in je hand, en Valve die je keihard uitlacht :)

Maar probeer eens langer na te denken dan 2 seconden. Stel een rechter geeft je gelijk, wat nog maar de vraag is gezien de moeite die je hebt gedaan om als amerikaan over te komen, wat dan? Als je mazzel hebt krijg je je geld terug, nou daar heb je wat mee gewonnen zeg.

[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 24-08-2011 19:59 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ShininNL schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:17:
[...]

Waar lees jij dat ik een VPN gebruik, irritante wijsneus.

Het zijn altijd mensen zoals jij die klakkeloos overal "i agree" op klikken en er maar vanuit gaan dat het allemaal rechtsgeldig is, wat een eula zoals dat dus niet is :F
Recht hebben en krijgen zijn twee verschillende dingen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Spelwereld ziet er erg cool uit. De (gezichts)animaties vind ik wel wat minder. Vraag mij dan af, en misschien dat .oisyn dat kan uitleggen, of de makers van DE:HR niet bijv. met het team van Final Fantasy XIII kunnen samenwerken om de gezichtsanimaties en lipsync techniek uit die game te gebruiken. Het zijn toch allebei Square Enix titels.

En trouwens de moeite waard, een quicklook van de game met het 1e deel op de 360 en het 2e deel op de PC:

http://www.giantbomb.com/...human-revolution/17-4749/

[ Voor 21% gewijzigd door kazuka op 24-08-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Heb de Augmented Edition besteld.

En levertijd bij Wehkamp staat nog steeds op 1 week.

Mag toch hopen dat ik hem op de releasedag in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Sefaex schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:49:
Heb de Augmented Edition besteld.

En levertijd bij Wehkamp staat nog steeds op 1 week.

Mag toch hopen dat ik hem op de releasedag in huis heb.
Maak je niet al te veel zorgen. Zover ik weet staat hij zo altijd. 3 weken terug stond er nog 4 weken levertijd, en de week daarop 3 etc. Het telt zegmaar af. Ik heb wel vaker daar games ge-preorderd en had toen precies hetzelfde als jij volgens mij maar wel gewoon op de release dag binnen :) (nouja binnen, ik haal ze altijd op het tankstation hier op zodat ik niet op de bezorger hoef te wachten en het het is ook nog eens een euro goedkoper ofzo :P )

[ Voor 16% gewijzigd door bjorntju op 24-08-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

kazuka schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:49:
Spelwereld ziet er erg cool uit. De (gezichts)animaties vind ik wel wat minder. Vraag mij dan af, en misschien dat .oisyn dat kan uitleggen, of de makers van DE:HR niet bijv. met het team van Final Fantasy XIII kunnen samenwerken om de gezichtsanimaties en lipsync techniek uit die game te gebruiken. Het zijn toch allebei Square Enix titels.
Blijkbaar vonden ze het niet nodig :). Het gebeurt wel hoor, dat zag je ook bij supcom2.

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Als het spel dus morgen binnenkomt moet ik dus nog tot vrijdag gaan wachten om het te kunnen activeren op Steam? Leuk, dan moet ik maar via donkere wegen het spel ff gaan spelen. Triest maar ik kan gewoon niet langer wachten (heb laatst nog Deus Ex uitgespeeld om weer the mood te komen)...

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

nFo schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:28:
[...]

Koop je toch de benelux versie ?
Gamemania verkoopt die in Belgie.
...aan 50 euro 8)7

• Adlermann
  • Laatst online: 11:07
DarthDavy schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:34:
[...]

Als je iets wilt stelen ga je toch niet voor de winkelbediende of veiligheidscamera staan en in het zicht stelen. Nee, je wacht tot winkelbediende niet kijkt of de veiligheidscamera wegdraait.

Maw, connecteren met Steam, VPN tunnel opzetten en game spelen... Nee!!! You're doing it wrong!!! 8)7 Ik vind het trouwens vreemd dat dit zou werken trouwens. Is dat zo? Ik zou denken dat Steam zelf al zo slim is op dat ogenblik. VPN'eke opzetten, Steam connecteren en zo spelen natuurlijk. :P
Ach het kan makkelijk. Ik heb ij de release van Supreme Commander 2 ook een flinke tijd met een VPN gespeeld. Geen haan die ernaar kraait. Gewoon VPN aanzetten en dan pas steak opstarten.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
TweakJerommeke schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:42:
Als het spel dus morgen binnenkomt moet ik dus nog tot vrijdag gaan wachten om het te kunnen activeren op Steam? Leuk, dan moet ik maar via donkere wegen het spel ff gaan spelen. Triest maar ik kan gewoon niet langer wachten (heb laatst nog Deus Ex uitgespeeld om weer the mood te komen)...
Hm je post op 25 augustus (vandaag) met de vraag dat als het spel morgen (dus vrijdag, 26 augustus) binnenkomt je hem vrijdag pas kan activeren.

Als je het op vrijdag krijgt, kan je het in jouw geval toch op diezelfde dag nog activeren?

• XanderDrake
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

Euhm jongens, we hebben het hier toch niet over het VPN protocol en of je het mag gebruiken met Steam of niet...?
Vengeful schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:45:
Je kan ook de fysieke versie kopen voor 2,5€ meer ;)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
agoNITE schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:35:
[...]

Hm je post op 25 augustus (vandaag) met de vraag dat als het spel morgen (dus vrijdag, 26 augustus) binnenkomt je hem vrijdag pas kan activeren.

Als je het op vrijdag krijgt, kan je het in jouw geval toch op diezelfde dag nog activeren?
Vast vergeten hoe laat het al was ;)

Was ook van plan om vandaag al eens ff in de stad te gaan kijken maar als je hem idd morgen pas kan activeren heeft dat ook weinig zin.

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Sipio schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:53:
[...]

Vast vergeten hoe laat het al was ;)

Was ook van plan om vandaag al eens ff in de stad te gaan kijken maar als je hem idd morgen pas kan activeren heeft dat ook weinig zin.
Wanneer unlockt ie precies? Als dat om middernacht is, dan kan het wel al zaak zijn om hem vandaag uit de winkel te halen.

• blaatgaap
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 13:56
ander account;P

[ Voor 86% gewijzigd door blaatgaap op 25-08-2011 11:47 ]

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

OMG ik liep net een kamer binnen in Hengsha (China) en wat stond daar? Een radio met de UNATCO HQ soundtrack van Deus Ex 1 draaiend! Episch!:D

[ Voor 7% gewijzigd door -Mach!- op 25-08-2011 11:49 ]

ut=life

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

-Mach!- schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:48:
OMG ik liep net een kamer binnen in Hengsha (China) en wat stond daar? Een radio met de UNATCO HQ soundtrack van Deus Ex 1 draaiend! Episch!:D
Als je bij Sarif komt dan herken je ook een stuk Deus Ex muziek. Zo fluit er ook iemand het Deus Ex deuntje in Detroit.

• XanderDrake
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

/me Note to self: stoppen met thread te volgen vanwege mensen die al aan het spelen zijn en mogelijk het plot verraden ;)

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
XanderDrake schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:57:
/me Note to self: stoppen met thread te volgen vanwege mensen die al aan het spelen zijn en mogelijk het plot verraden ;)
AKA, graag spoiler tags gebruiken!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

pfff ECHT HE

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 21:24
Wat is de code voor spoilertag eigenlijk?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 20:30
Zeer simpel, [spoiler] ;)

The devil is in the details.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Meer iets voor Fok, zo'n nutteloze post :/

Maar over spoilers maak ik mij minder druk, de mods en de mensen hier zullen wel toezien op spoiler tags. En dat handjevol droeftoeters die denken dat ze stoer zijn door geen spoiler tags te gebruiken worden er wel uitgefilterd.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:35
Damn, heb me toch redelijk afgezonderd voor deze game, maar naar enkele reviews gelezen te hebben is het wachten op morgen best lastig :F

• XanderDrake
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

O-)

Oh en voor de mensen die Tracer Tong willen redden maar geen toegang hadden tot de Explosive Mission Pack DLC: http://www.g2play.net/sto...ssion-Pack-Steam-Key.html

€6 euro... en deze prijs is laag dus: pre-order people, tel uit je winst!

• DCG909
:/ Ik hoop dat Bol op tijd verstuurt en TNT zich aan zijn voorwaarden houd -.- anders wordt het dit keer een klacht voor TNT!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 00:41
Bij steam verandert de dag altijd rond 19:00? Moeten wij dan wachten tot 19:00 voordat wij kunnen spelen?

• Chester
  • Niet online
Net een SMSje gekregen van de GameMania, kan het gaan ophalen *O* Maarja, als het via Steam gaat moet ik alsnog wachten tot 0:00 ;(

@WesleyRBK; voor nieuwe deals is het 19:00 idd, maar voor game unlocks is het 0:00. Als je geluk hebt :P Wanneer de servers overbelast zijn, kan het wel eens wat langer duren.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• XanderDrake
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

Jullie mogen blij zijn: ik verblijf in het buitenland en kan komende 3 weken toch niet spelen...

Moeilijk doen over 1 dag 8)7

:P

• DCG909
:/ TNT doet de laatste tijd moelijk over vrijdag/zaterdag bezorgen. dus dan zou het niet één dag zijn, maar 3/4 bij mij.

• Adlermann
Zijn er al mensen die de consoleversie in de winkel hebben zien liggen>

• FulmeN
Adlermann schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:35:
Zijn er al mensen die de consoleversie in de winkel hebben zien liggen>
In Enschede nergens, had me broertje even op pad gestuurd.

• Adlermann
FulmeN schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:45:
[...]

In Enschede nergens, had me broertje even op pad gestuurd.
Dat is jammer, want ik woon in Enschede :P

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ben jij toevallig niet zijn broertje dan?

Heb zelf de Collector's Edition in mei al bij bol besteld. Tot nu toe nog geen verandering in status gezien. Normaal kreeg ik van bol alle games op de release datum. Belangrijke games bestel ik daarom bij bol, hoop alleen niet dat bij deze game dit voor de eerste keer misloopt!
Altijd leuk zo'n release dag. Overal mensen aan het zoeken en paniek aan het maken. Blijf het wel jammer vinden dat sommige mensen op de wereld de game al uitgespeeld hebben...en wij hier nog zitten te wachten op de release.

• DCG909
:/ dan moeten ze heel snel spelen.

@tjeerd. heb jij recentelijk iets gekocht wat via tnt ging, en ineens een dag vertraging opliep?

• Playa del C.
  • Nu online
Heb de laatste tijd erg veel via TNT (heet nu Post NL) besteld, en dat kwam altijd zonder vertraging.

Op het officiële forum zijn al berichten van mensen die hem hebben uitgespeeld, maar die spelen het inderdaad te snel. Zonde van een goed spel. Lijkt me ook niet leuk om als reviewer dit soort games binnen twee dagen te moeten spelen, om een review te kunnen schrijven.

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 15:16
En hij ligt in de winkeeeeeeeeeeeellllllllll!!!!!!!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 15-09 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wanneer wordt mijn pre-ordered en pre-loaded Steam versie beschikbaar? Tot nu toe alleen: When the game is officialy released, you'll be able to play it immidiatly!

* Techno Overlord wilt nu nu nu nu spelen!! xD

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
om 23:00 vannacht als het goed is.

e: 0:00 bedoel ik dus!

[ Voor 32% gewijzigd door Samopsa op 25-08-2011 16:58 ]

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

OK spannend, ben benieuwd. Hopelijk straks gewoon click en play en ik kan beginnen... Ik hoop op Half Life achtige tafferelen qua impact.. :D

Forever raver!

• DCG909
:/ Ik vraag me af wie de eerste is die de S.W.A.T. leden neerschiet :p

• nFo

nFo

remcheese schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:23:
En hij ligt in de winkeeeeeeeeeeeellllllllll!!!!!!!
Misschien leuk om te vermelden waar, welke winkel ect.

• XanderDrake
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

Ik heb dus geen goede ervaringen met launch-day web bestellingen, ze komen altijd lekker laat aan. Of de webshop wacht op wereldwijde release terwijl Bart Smit al op de VS release date gaat verkopen.

Voor mij maakt het nu toch niet uit.

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
vanmiddag opgehaald bij de gamemania in Utrecht.
Had eerst vanmorgen even gebeld om te kijken of ze hem al mochten mee gegeven maar dat was niet het geval, kreeg 2 uur later als nog een sms dat ik hem op kon komen halen.

nu nog wachten op steam............

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ben gisteren gespoilerd op /v/ :(

spoiler:
M.... gaat dood

[ Voor 6% gewijzigd door Sak3d op 25-08-2011 17:44 ]

• DCG909
/v/ ?

edit.

spoiler:
was te verwachten, gezien het feit dat hij niet in deus ex voorkon komen

[ Voor 91% gewijzigd door DCG909 op 25-08-2011 17:48 ]

• nFo

nFo

Sefaex schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:20:
Heb de Augmented Edition bij Wehkamp besteld. Mooie prijs...

Ben benieuwd of ik 'm op de releasedag in huis heb.
Wehkamp heeft het verzonden bij mij. 8)

• Sefaex
nFo schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:58:
[...]

Wehkamp heeft het verzonden bij mij. 8)
Bij mij leverstatus staat ook verzonden.

Wel vreemd dat ik geen mail heb gekregen. Ik moest hiervoor inloggen op de website van Wehkamp (wat ik in de afgelopen 2 dagen al 10x heb gedaan :D ).

Maar morgen dus eindelijk beginnen met Deus Ex _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Sefaex op 25-08-2011 18:16 ]

• DCG909
nog geen verandering bij mij :/
Bol.com augmented edition

• Adlermann
In Enschede is hij overal te koop. FRS, mediamarkt en e-plaza. Heb ij de MM maar de augmented version gekocht ;)

• bjorntju
Wehkamp hier ook verzonden :D :D

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Ik heb hem hier in Den Haag net opgehaald, x360 versie :). Nu nog te mooi weer maar straks playing time :)

• WesleyRBK
Collectors Edition bij Wehkamp ook verzonden.

• Playa del C.
  • Nu online
Bol.com zegt bij mij ook nog niks DCG909. Ik neem aan dat het goed komt. Alvast veel speel plezier voor alle wehkampers!

• DCG909
:p inderdaad, alvast veel speelplezier :p

• bjorntju
Volgens mij verstuurt Bol.com vaak pas 's ochtends op de dag van de levering de verzendmailtjes. Tenminste dat heb ik wel eens gehad :P

• DCG909
@bjorntju.
Ik herriner mij ook zoiets toen ik crysis warhead kocht (was al een jaar uit), ik zag de mail pas toen het pakketje binnen was :/

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Beetje spijt van dat ik de game online heb bestelt, had ook gehoopt dat deze vandaag verstuurd wou worden. Maar geen mail ontvangen nog, is bij 12game bestelt. De prijzen zijn vaak wel netjes etc maar toch wel balen als het later binnenkomt dan verwacht.

• FulmeN
Adlermann schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:28:
In Enschede is hij overal te koop. FRS, mediamarkt en e-plaza. Heb ij de MM maar de augmented version gekocht ;)
Klopt net zelf ook terug uit de stad, maar waarschijnlijk kan ik em nog niet spelen (pc versie)

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Net gehaald bij de Mediamarkt voor de PC. Werkt het al via Steam?

Beetje vreemd dat iedereen op de console al wel aan de bak mag!

• DCG909
consoles hebben geen steam :/

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
I know. Dat maakt het des te pijnlijker. Ge-optimaliseerd voor pc, en ik maar wachten terwijl die consolerds al spelen!

• DCG909
Ach, moet je maar denken.
:p jullie hebben infirieure gfx en een lagere resolutie

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Scratch dat. Ik heb wat koffie nodig ofzo.

[ Voor 80% gewijzigd door mindcrash op 25-08-2011 19:19 ]

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:47
Ben niet zo bekend met steam maar 26 augustus is dat Amerika of is dat nederlandse tijd zodat ik om 0:00 vanavond kan spelen?

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 16:53
Dat is deze nacht 00:00 :)
This game will unlock in approximately 5 hours

@mindcrash: spelen zal nog iets anders zijn want valve raadpleegt hun eigen servertijd en niet lokale pc tijd.

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Playstation 3 heeft wel Steam hoor.

Maargoed, nog 5 uur wachten volgens Steam. Hoop dat ik vanavond nog fit genoeg ben om die game te doen...

Forever raver!

• DCG909
4 uur to go, :/ en twaalf uur voor mij en DVD liefhebbers (aka hardcopy mensen)

• Chester
  • Niet online
DCG909 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:09:
4 uur to go, :/ en twaalf uur voor mij en DVD liefhebbers (aka hardcopy mensen)
Nee hoor. Ik heb de PC versie vandaag al in de winkel gehaald, code ingevoerd in Steam en gedownload via Steam. Hard copy & om 0:00 gamen :Y)

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:12
Heb mijn kopietje net vers gedownload uit Siberia, dus om 12 uur (of wat later ivm smeltende servers) ga ik het ook eens uitproberen. Anyway, denk wel dat ik een wat meer gewelddadige stijl ga proberen. Sniper + wat melee lijkt mij een aardige combi. Nu nog maar even WoW-en.

• WesleyRBK
Net pas bericht gekregen van Wehkamp dat mijn Collectors Edition binnen 3 werkdagen in de bus kan liggen. Laten we hopen op morgen.

• Sefaex
WesleyRBK schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:51:
Net pas bericht gekregen van Wehkamp dat mijn Collectors Edition binnen 3 werkdagen in de bus kan liggen. Laten we hopen op morgen.
Heb net ook een email ontvangen.

Als ze het vandaag hebben verzonden, hoort het spel normaal gesproken morgen gewoon op je deurmat te liggen.

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik keek net toevallig op Steam en zag dat Deus Ex alwéér aan t pre-loaden was. Nu wel maar een kort stukje. Misschien 20MB ofzo... Nu al eerste patch?? Kan ik ergens terugzien wat er met Steam gedownload is?

Edit:
Ik zie dat het de Ready to Play knop is. 12,8MB groot. Echter als ik op Play klik zie ik nog de melding dat ik moet wachten totdat de game gereleased is...

[ Voor 31% gewijzigd door Techno Overlord op 25-08-2011 22:03 ]

Forever raver!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
dat laatste stukje preloaden doen veel spellen zo vlak voor het unlocken .. dan kunnen crackers niet het hele spel via een steamcrack voortijdig uitbrengen, want het is gewoon nog niet voor het live gaan beschikbaar.

die laatste patch kan dan missing items bevatten die het spel niet uitspeelbaar maken, of gewoon een dll die mist oid ..

wow doet het ook met hun eigen preloader, en zo nog wat meer online games platforms.

net een email gehad van amazon dat het pakketje onderweg is .. estimated time of arrival: 29e :S nu maar hopen dat het gewoon morgen of overmorgen is.

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

DrClaw schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:05:
dat laatste stukje preloaden doen veel spellen zo vlak voor het unlocken .. dan kunnen crackers niet het hele spel via een steamcrack voortijdig uitbrengen, want het is gewoon nog niet voor het live gaan beschikbaar.
"Helaas" heeft Steam de pech dat het hele spel al gereleased is in de US, en er in de BitTorrent community al schijnbaar een crack rondzwerft die beschikbaar is gesteld door wat lui in Azië. Dus dat in Europa/Azië preloaden enzo heeft nu echt helemaal geen zin meer.

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
tja, dan is het misschien toch een 12.8mb grote ready to play button.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:47
DrClaw schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:20:
tja, dan is het misschien toch een 12.8mb grote ready to play button.
nope kijk maar eens wat verder en klik op de news knop. Het is gewoon een patch met de volgende aanpassingen:
Deus Ex: Human Revolution Update Released
Product Update - Valve
This latest patch addresses:
-A frequent issue for AMD/ATI hardware users that can cause the game to crash on startup.
-Improvements to loading speed. The speed increase depends on machine spec and settings, but loading time improvements of over 50% have been measured on some machines.
-Some control fixes:
-Diagonal movement is no longer faster as intended.
-Adjustments have been made to mouse sensitivity in response to user feedback.
-Mouse sensitivity for X and Y axis can still be configured separately, but is now consistent when set to default settings.
-The range of settings for mouse sensitivity has been adjusted to provide for more accurate adjusting.
-The default mouse sensitivity has been altered to be somewhat less sensitive.
Met name de laad tijden is interessant aangezien hier en daar wat reviewers erover klaagden.

• DCG909
Ik kan niet meer tegen de stilte van bol.com!!!
.... :/

Verwijderd

Al een uurtje o.i.d gespeeld. Heerlijk om meteen met extra wapens te beginnen!

• DCG909
[ Homer simpson quote ]

Why You Little !!!!

[ / Homer Simpson quote ]

:/
Heerlijke gameplay neem ik aan?
btw. hoe ziet het spel het als je een tegenstander in zijn been schiet? dood of verwond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Veel speelplezier mensen die het al hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Tis nu 00.01 en de melding in de store van "in 1 hour available" is weg maar als ik m wil opstarten staat er nog steeds pre-load en moet ik wachten tot de release... :X

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

DCG909 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:02:
Ik kan niet meer tegen de stilte van bol.com!!!
.... :/
Niet al te druk om maken. Soms willen ze nog wel eens midden in de nacht pas dingen verzenden (die wel dezelfde dag aankomen). In ieder geval krijg ik bij bestellingen niet vaak voor 12 uur een bericht dat het verzonden is. Nu weet ik alleen niet hoe dat met het preorderen van games is, maar met boeken gaat het wel prima.

Overigens kan ik ook niet wachten. Heb de reguliere editie gekocht. Doe het niet vaak direct bij een release, maar voor dit pareltje moet het maar :P

[ Voor 13% gewijzigd door Raku op 26-08-2011 00:06 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Ik heb al vrij vaak games bij bol.com besteld, en zoals ik eerder al zei, dat ging elke keer perfect. En zoals iemand anders al zei, bol.com stuurt vrij laat de verzend-emails. Soms zelfs nadat de game al is thuis bezorgd.

Bol.com is daarnaast een dermate groot en efficiënt bedrijf dat je je juist bij hun weinig tot geen zorgen hoeft te maken. Als je in het buitenland gaat bestellen, of bij super goedkope webshops, dan heb je een stuk meer kans op vertraging of foutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Afbeeldingslocatie: http://i230.photobucket.com/albums/ee184/Kookhoer/DeusEx.png

8)7

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:12
Hij unlockte bij mij zojuist na een restart van Steam!
Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste