Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Waarom doen andere games er dan niet moeilijk over? Ik haal continue spellen uit het buitenland.MrVegeta schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:09:
Zinnig argument? Belasting.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat is absoluut geen zinnig argument. De regiocodering is opgelegd door de publisher, en die hebben geen drol te maken met het innen van belastingen.MrVegeta schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:09:
Zinnig argument? Belasting.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nee en nee...?MrVegeta schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:15:
Het gaat via Steam? Misschien willen ze dat wel gaan doorvoeren en is deze de eerste.
Steam heeft een "ingebouwde" regioblokkering: je kan alleen maar spellen kopen binnen de regio waar je betaling vandaan komt. Dus wat je zegt zal nooit op Steam plaats vinden.
Voor de rest wat Oisyn zegt. Belasting boeit de uitgever niet.
Verwijderd
De uitgever kan wel door een land verplichtingen opgelegd krijgen vanwege BTW bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat de EU bijvoorbeeld zegt dat zij geen spellen invoer willen zonder dat een EU land de BTW ontvangt..oisyn schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:21:
[...]
Dat is absoluut geen zinnig argument. De regiocodering is opgelegd door de publisher, en die hebben geen drol te maken met het innen van belastingen.
Hm, my bad.XanderDrake schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:27:
[...]
Nee en nee...?
Steam heeft een "ingebouwde" regioblokkering: je kan alleen maar spellen kopen binnen de regio waar je betaling vandaan komt. Dus wat je zegt zal nooit op Steam plaats vinden.
Voor de rest wat Oisyn zegt. Belasting boeit de uitgever niet.
Sja dat gaan we (ik zit in hetzelfde schuitje) wel merken. Ik vrees er eigenlijk niet echt voor.nFo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:17:
En hoe zit het dan met winkels zoals: gameoffer.nl die alleen UK versies verkoopt ?
Prima, maar dan is dat niet voor 1 game van 1 publisher, maar voor allemaal.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:30:
[...]
De uitgever kan wel door een land verplichtingen opgelegd krijgen vanwege BTW bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat de EU bijvoorbeeld zegt dat zij geen spellen invoer willen zonder dat een EU land de BTW ontvangt.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Game duurt dan ongeveer: 30 uur.
[ Voor 63% gewijzigd door nFo op 17-08-2011 22:51 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Waar zeggen ze dat de game 30 uur duurt in dat filmpje? Heb geen tijd om heel dat filmpje te kijken nunFo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:35:
IGN is joined by the developers behind the new SciFi shooter game Deus Ex in the studios to show off exclusive new footage of Human Revolution live.
[video]
Game duurt dan ongeveer: 30 uur.
Begin en aan het eind @ 15:22bjorntju schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 23:54:
[...]
Waar zeggen ze dat de game 30 uur duurt in dat filmpje? Heb geen tijd om heel dat filmpje te kijken nu
Ik moet hem het nog gaan kopen, dus ik neem de steam of bartsmit versie wel ofzo.
[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 18-08-2011 00:17 ]
http://forums.totalwar.or...-Revolution-region-locked
Die region locking slaat echt wel nergens op. Er zijn in de EU drie zones: Rusland/Polen, UK en de rest.

Wat gaat zavvi.nl bvb nu doen? Want hun PC versies zijn allemaal UK versies. Geen PC versie kopen dus bij zavvi.nl, zavvi.com, thehut.com, play.com, game.co.uk, amazon.co.uk, enz... Maar je mag wel gerust een PS3 of Xbox360 versie kopen bij die winkels.

Ah, pirateer hem gewoon: veel simpelere en veel minder gedoe!
Ik heb trouwens de PC Augmented Edition in pre-order staan bij 12game.com. Ik hoop maar dat zij geen UK boxes afleveren (denk het niet, aangezien hun gewone editie ook de Benelux editie is).
[ Voor 5% gewijzigd door DarthDavy op 18-08-2011 07:49 ]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Als uw fysieke box van amazon.co.uk komt, dan zal de serial die in de box zit NIET door Steam aanvaard worden. De serial zal maw nutteloos zijn in de Steam euro-regio. Die zal enkel werken op de Steam UK-regio.DrClaw schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:06:
dus .. ik heb m ook in de preorder staan (ofwel bij bol ofwel bij amazon,co.uk (mn mailbox zijn mn hersenen deze ochtend, en de mai is nog niet opgestart)) maar stel nou bij de laatste .. kan ik niet gewoon de serial intypen in steam om het spel dan alsnog te kunnen spelen?
Zo staat het ook op de FAQ van de site van Deus Ex. Dit gaat nog hard lachen worden en veel frustraties teweeg brengen met de release. Volgens mij worden er heel veel UK boxes in de euro-zone verkocht. Heel veel webshops zijn zelfs volledig aangepast en richten zich enkel op de euro-zone (cfr. zavvi.nl).
Ik heb maar voor de zekerheid ook mijn pre-order bij 12game.com geannuleerd. Normaal gezien zou die geen problemen mogen geven, maar ik loop liever geen risico. Trouwens, het is nog een week tot de release. Wie weet welke lijken er nog uit de kast vallen?
Hoezo minder gedoe? Er zijn toch genoeg nederlandse sites waar je de game vandaan kan halen?DarthDavy schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 07:46:
Blijkbaar is de region locking enkel voor de boxed retail versie voor PC.
http://forums.totalwar.or...-Revolution-region-locked
Die region locking slaat echt wel nergens op. Er zijn in de EU drie zones: Rusland/Polen, UK en de rest.![]()
Wat gaat zavvi.nl bvb nu doen? Want hun PC versies zijn allemaal UK versies. Geen PC versie kopen dus bij zavvi.nl, zavvi.com, thehut.com, play.com, game.co.uk, amazon.co.uk, enz... Maar je mag wel gerust een PS3 of Xbox360 versie kopen bij die winkels.![]()
Ah, pirateer hem gewoon: veel simpelere en veel minder gedoe!
Ik heb trouwens de PC Augmented Edition in pre-order staan bij 12game.com. Ik hoop maar dat zij geen UK boxes afleveren (denk het niet, aangezien hun gewone editie ook de Benelux editie is).
En hoe zeker ben jij dat je op die Nederlandse site een vasteland retail box van de game krijgt en geen UK retail box. Zavvi.nl is bvb zo'n voorbeeld waarvan ik 100% zeker ben dat je een UK box krijgt.MrVegeta schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:00:
[...]
Hoezo minder gedoe? Er zijn toch genoeg nederlandse sites waar je de game vandaan kan halen?
Maar ook in België is dit het geval. Ik haal redelijke veel games uit winkels (Fnac, Mediamarkt,...) in Brussel. Hier in Brussel hebben ze de gewoonte om Franse versies van de games in de winkels te leggen (de reden moet ik niet uitleggen zeker
grmblWorden games op Zavvi.nl aangeboden in de Nederlandse versie?
Al onze games worden aangeboden in de Engelse versie (PAL UK), tenzij uitdrukkelijk anders wordt vermeld.
En dan krijg ik een paar weken voor release te horen dat ik uiteindelijk dat spel, wat ik dus al betaald heb, niet kan spelen "omdat niet alle talen op de dvd staan, maar je kunt ze wel downloaden" ?
Vertel me nog eens waarom ik nog wacht op een spel wat ik niet kan spelen, terwijl er een gekraakte versie rondzwerft die al deze problemen niet heeft? Hoe kan het zijn dat de mensen die de legale weg bewandelen zo ingeperkt worden in hun rechten?
http://forums.eidosgames....p?p=1650145&postcount=359
Wanneer we de site van de Europese Commissie uitspitten komen we op gelijkaardige cases waar er boetes zijn opgelegd omdat deze regel niet nageleefd werd. vb: de volkswagen casus.
"It is illegal for car manufacturers to discourage their dealers from selling to customers resident in other EU Member States. Competition law enforcement ensures that these illegal practises are punished.
After receiving several complaints from German and Austrian consumers who had had difficulty buying a new car in Italy, where prices were lower than in their home country, the Commission decided to investigate two car manufacturers: Volkswagen and Audi.
...
Several illegal practices were identified during the inspections, including the threat for authorized car-dealers that their dealership contracts would be terminated if they sold to foreign customers, the reduction of margins and bonuses for dealers who sold outside their allotted territories and the rationing of car deliveries to Italian dealers among others.
Based on these conclusions, the European Commission fined Volkswagen AG in 1998.
"
[ Voor 5% gewijzigd door 4bit op 18-08-2011 12:35 ]
I'll do what I can, but expect very little.
Ik vrees wat ze met Deus Ex: Human Revolution doen wel perfect legaal is.
[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 18-08-2011 12:52 ]
Update on Region Lock
Please note: It was reported that Deus Ex on PC is region-locked to the UK only. Square Enix has confirmed that this is not the case. If you are ordering from outside of the UK, you will be able to play this on your PC.
http://www.amazon.co.uk/D...on-Limited/dp/B004XH7HFC/
lijkt erop dat het toch moet werken - ik laat mijn pre-order gewoon staanquote: http://Amazon.co.ukUpdate on Region Lock
Please note: It was reported that Deus Ex on PC is region-locked to the UK only. Square Enix has confirmed that this is not the case. If you are ordering from outside of the UK, you will be able to play this on your PC.
Your lack of planning is not my emergency
Maar hopelijk is dat toch allemaal vals alarm dan.
Amazon zegt namelijk qua inhoud het volgende:
Vervolgens eens kijken bij een willekeurige Nederlandse retailer:Additional in-game content:
Exclusive mission
Multi-shot grenade launcher
Double-barrel shotgun
Silenced sniper rifle
Remote-detonated explosive device
Automatic unlocking device
10,000 extra credits to buy or upgrade weapons
Exclusive bonus DVD featuring:
44-minute making of
Game soundtrack
Motion comic, adapted from DC’s official comic series
E3 trailer and animated storyline
40-page art book
Exclusive mission? Zit erin. Namelijk het Explosive Mission Pack
Multi-shot grenade launcher, Double-barrel shotgun, Silenced sniper rifle, Remote-detonated explosive device en Automatic unlocking device? Zitten er allemaal in. Namelijk het Tactical Enhancement Pack
Bonus DVD? Zit erbij.
Art boekje? Zit erbij.
Enige verschil is dan waarschijnlijk nog de prijs die in de UK waarschijnlijk een stuk lager is dan hier in Nederland.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Woot woot, dat is een snelle reactie! OK, dus, storm in een glas water.GameCrazy schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:07:
Lijkt erop dat er toch niks aan de hand is;
Update on Region Lock
http://www.amazon.co.uk/D...on-Limited/dp/B004XH7HFC/
Hopelijk hebben ze nu mijn bestelling niet gecancelt...
Irritant he dat ze alles anders noemen en niet duidelijk maken wat de relatie is tussen de Standaard edition, Pre-order edition, de Augmented edition en de Collectors edition... Dit is de bundel die ik heb gekocht:mindcrash schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:20:
Vervolgens eens kijken bij een willekeurige Nederlandse retailer:
Exclusive mission? Zit erin. Namelijk het Explosive Mission Pack
Multi-shot grenade launcher, Double-barrel shotgun, Silenced sniper rifle, Remote-detonated explosive device en Automatic unlocking device? Zitten er allemaal in. Namelijk het Tactical Enhancement Pack
Bonus DVD? Zit erbij.
Art boekje? Zit erbij.
Enige verschil is dan waarschijnlijk nog de prijs die in de UK waarschijnlijk een stuk lager is dan hier in Nederland.

Tong's Rescue is dan dus de extra missie uit het Explosive Mission PackXanderDrake schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:13:
Irritant he dat ze alles anders noemen en niet duidelijk maken wat de relatie is tussen de Standaard edition, Pre-order edition, de Augmented edition en de Collectors edition... Dit is de bundel die ik heb gekocht:
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Er bestaat trouwens nog een speciale editie (!) die in de Benelux de standaard versie vervangt.
Wordt o.a. door Bol.com verkocht.Benelux Edition
Only available in the Netherlands and Belgium, the Benelux Edition features both[4][5][6]:
Explosive Mission Pack.Tactical Enhancement Pack.
- A bonus Mission involving Tracer Tong from Deus Ex.
- LGTM Linebacker G-87.
- M-28 Remote explosive.
- Automatic Unlocking Device.
- The Huntsman Silverback double barreled shotgun.
- The Longsword Whisperhead Sniper Rifle.
- 10,000 extra Credits to start with.
De goedkoopste Nederlandse winkels importeren alleen de standaard editie uit Engeland dus daar schiet je dan niet zoveel mee op.
De Benelux editie bevat dezelfde extra DLC als de Augmented editie.
Daar komt het wel ongeveer op neer ja. En de collectors edition is de augmented edition met plastic poppetje.DarthDavy schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:38:
De Benelux editie is eigenlijk dezelfde als de Augmented editie zonder de fysieke meuk (DVD, artboek).
De Benelux editie bevat dezelfde extra DLC als de Augmented editie.
De Tactical Enhancement Pack zit trouwens ook in de pressbeta die gelekt werd, maar was verder niet zo boeiend. De shotgun is nogal onhandig en de sniper rifle is niet te upgraden, waardoor je al snel meer dan 1 headshot nodig hebt om iemand om te leggen.
De Benelux edition is in feite de Limited Pre-order edition.DarthDavy schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:38:
De Benelux editie is eigenlijk dezelfde als de Augmented editie zonder de fysieke meuk (DVD, artboek).
Die Wiki page is echt

[ Voor 9% gewijzigd door XanderDrake op 18-08-2011 15:09 ]
Weet iemand toevallig of je met de augmented edition vanuit de winkel ook kan activeren op steam?
Ik haal hem in ieder geval volgende week in de winkels
Het ziet er zeer netjes uit, vooral de tussenfilmpjes, en het verhaal lijkt me diep genoeg gaan. Ook kun je natuurlijk allerlei keuzes maken zoals je gewend bent bij spellen als Mass Effect (laten leven of doodmaken, confronteren of intrigeren) en doe je dit op eenzelfde manier door uit maximaal 4 antwoorden te kiezen.
Enige minpunt zover vind ik dat je geen quick scope hebt maar je door L3 in te duwen in zoomt waardoor je niet snel kan in en uit quick scopen.
Maar hoe snel ie wordt gepirateerd doet er eigenlijk niet zo toe, eerder hoe váák hij wordt gepirateerd. En die aantallen zijn op de 360 nou eenmaal een heel stuk lager dan op de PC.CousinBoneless schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:33:
Toch apart hoe piraterij telkens als negatieve PC bijkomstigheid wordt genoemd terwijl de xbox versie vaak al dagen eerder beschikbaar is.
http://www.g2play.net/store/Deus-Ex-not-region-locked.html
Quickscopen en DE?? Ga snel CoD spelen! Gelukkig maar dat dat niet kan anders was er weinig Deus Ex meer aan...Kluutmaran schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:06:
Heb de game op mijn 360 nu een paar uurtjes gespeeld en moet zeggen dat het een prima uitdaging is als je de game op hard (Deus Ex mode) speelt. Ga vaker dood dan mij lief is maar dat heb ik altijd liever dan dat het een walk in the park is. De laadtijden zijn wel vrij lang al moet ik erbij zeggen dat ik hem nog niet op de HDD heb geïnstalleerd.
Het ziet er zeer netjes uit, vooral de tussenfilmpjes, en het verhaal lijkt me diep genoeg gaan. Ook kun je natuurlijk allerlei keuzes maken zoals je gewend bent bij spellen als Mass Effect (laten leven of doodmaken, confronteren of intrigeren) en doe je dit op eenzelfde manier door uit maximaal 4 antwoorden te kiezen.
Enige minpunt zover vind ik dat je geen quick scope hebt maar je door L3 in te duwen in zoomt waardoor je niet snel kan in en uit quick scopen.
Verwijderd
steam. in de pre-order zit deus ex1 bijevangael schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:56:
Weet iemand nog een betrouwbare online shop waar ik 'Deus Ex: Human Revolution - Augmented Edition' kan kopen?
Enneuh, bij Steam krijg je alleen digitale bestanden? Misschien wil je wel die artbooks vasthouden ofzoDrClaw schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:30:
amazon.co.uk heeft m ook, zonder deus ex 1, en zonder de tf2 items, maar wel goedkoper.
Tenzij je DX1 nog niet hebt gespeeld (of ongeduldig bent) zou ik gewoon bij of Amazon, of Play.com, Zavvi.nl, of whatever kopen. Is idd goedkoper
Die TF2 weapon items kun je wel crafen.DrClaw schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:30:
amazon.co.uk heeft m ook, zonder deus ex 1, en zonder de tf2 items, maar wel goedkoper.
http://www.teamfortress.com/deus-ex/
Verwijderd
Mijn werkgever heeft een hele goeie fotoprinterXanderDrake schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:48:
[...]
Enneuh, bij Steam krijg je alleen digitale bestanden? Misschien wil je wel die artbooks vasthouden ofzo

Ik denk dat ze hun review nog niet online mochten zetten omdat Deus Ex nog niet uit is. Waarschijnlijk omdat het dan problemen oplevert met exclusiviteit deals met andere reviewers.Punkie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:52:
Er heeft even een review op t.net gestaan, maar is nu teruggetrokken. Wat? Waarom?
Mocht iemand nieuwsgierig zijn; tweakers had het een 9 gegeven.
[ Voor 8% gewijzigd door Chester op 22-08-2011 11:59 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB
En de piraten vieren ondertussen feest op de consoles...Zamalan schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:07:
ik dacht dat het dinsdag zou unlocken maar blijkbaar is het toch vrijdag maar. Jammer.

Het lijkt mij sterk dat iemand anders een oordeel kan geven over jouw smaak. De meesten prijzen Deus Ex de hemel in vanwege de goede gameplay en het diepgaande verhaal. Het ligt volledig aan jou of dit criteria zijn waarop jij een spel beoordeeld. Graphics whores en FPS-only spelers zonder geduld kunnen beter bij Call of Duty-achtige spellen blijven.En ook weer niet want ik ben een Let's Play Deus Ex aan het bekijken en ik heb nog wel een eindje te gaan. Want hoewel iedereen het de hemel in prijst heb ik het al 2 maal proberen spelen maar kan ik niet "in de flow" raken om door te spelen. Teveel verwend door de snufjes van de laatste jaren waardoor het een beetje saai lijkt denk ik?
Ik reken mijzelf zeker niet bij die laatste groep.The Zep Man schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:15:
[...]
Het lijkt mij sterk dat iemand anders een oordeel kan geven over jouw smaak. De meesten prijzen Deus Ex de hemel in vanwege de goede gameplay en het diepgaande verhaal. Het ligt volledig aan jou of dit criteria zijn waarop jij een spel beoordeeld. Graphics whores en FPS-only spelers zonder geduld kunnen beter bij Call of Duty-achtige spellen blijven.
Alhoewel ik Fallout 1 en 2 bij mijn top x spellen reken kan ik nu niet meer in de flow komen van Planescape Torment en Arcanum. Hoewel zij beide qua graphics bijna identiek zijn aan Fallout, door dezelfde mensen gemaakt, en ook als subliem aangeprezen worden.
Moderne "toppers" zoals Oblivion en Fallout 3 daarentegen vind ik maar niks.
Ik hou dus wel van de lange en diepe games van weleer maar kan er nu niet meer in komen, of misschien ben ik het gamen aan het ontgroeien
MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB
Oef, das een enge gedachte

Hoeft ook niet. Misschien dat je interesses en (belangrijkste factor tegen het gamen) tijd minder worden. Kan gerust.Zamalan schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:43:
[...]
Ik reken mijzelf zeker niet bij die laatste groep.
Staat er nu weer erop:Punkie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:52:
Er heeft even een review op t.net gestaan, maar is nu teruggetrokken. Wat? Waarom?
Even lezen.
reviews: Deus Ex: Human Revolution
Aha, kijk aan, waar ik voor vreesde. Maar goed, dit hoeft geen punt te zijn, mijn playstijl focus verschuift alvast van hacking/social naar hacking/agressive stealth!Minpunten:
- Uiterlijk en animatie van personages is niet geweldig
- Social stelt weinig voor
Binnen het geheel is het echter een verwaarloosbaar punt.
The most interesting parts can’t be discussed here, because they’re yours to discover. And really, discover them you should. Despite its obvious visual console shackles, this is a game that remembers what PC games were once all about, and honours them. It’s a refreshing reminder of what games can be in the current swamp of six-hour follow-em-up shooters, and stands shoulders, chest and waist above. When games get close to the glory of Looking Glass, our expectations can rise extremely high. That Deus Ex: Human Revolution meets so many of them is a remarkable feat.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Games in dezer dagen beiden minder waar voor geld. Namelijk shoot=>actie scene=> follow corridor=> watch epic unrealistic combats en na een namiddag is het uitgespeeld.
Grappig dat je vervolgens BF3, Rage en DX HR aanhaalt, juist deze 3 games hebben waarschijnlijk meerdere tientallen uren speelwaarde.Compi_56 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:02:
Games in dezer dagen beiden minder waar voor geld. Namelijk shoot=>actie scene=> follow corridor=> watch epic unrealistic combats en na een namiddag is het uitgespeeld.
De echte waarde zit tegenwoordig in Multiplay. Singleplayer games zijn dan ook wat langer.
Mijn PC is al bestendigd tegen dit grafische bak beest! (Hij ondersteund DirectX11 toch?)
An a day keeps the doctor away.
Nog steeds is het grootste minpunt dat het geen shooter is op momenten dat je wel wilt dat het als een shooter speelt, waarbij Mass Effect het betere voorbeeld geeft. Wat wel veel beter is dan Mass Effect is de moeilijkheidsgraad, heerlijke uitdaging die ik allang niet meer tegen ben gekomen in een game.
Doordat ik me met mijn Augmentations vooral gericht heb op hacking en stealth kwam ik kracht tekort in een echt gevecht, maar na iets van 25 keer dood te zijn gegaan toch gehaald. Ook sommige stukken van de game 10 keer moeten spelen voordat ik net die ééne tunnel zag. Ik ben het zeker eens met de 9 maar ik erger me totaal niet aan de animaties van de personages en ik heb al wat mensen overtuigd met social skills dus vind de minpunten van tweakers wel meevallen.
http://www.gamerankings.c...man-revolution/index.html
http://www.metacritic.com.../deus-ex-human-revolution
Verwijderd
Als je spellen als Rage en BF3 gaat kopen dan doe je het jezelf wel aan zeg, jezus.Compi_56 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:02:
Het zal een dure herfst worden BF 3, Rage en Deus Ex HR.
Er zijn zat goeie spellen, alleen die zijn niet zo populair. Maar als je wat rondshopt vind je van alles en nog wat aan leuks.
Dat is dan goed nieuws, heb ik voo rop me laptop onderweg ook nog iets leuks te doen, aangezien Deus ex om meerdere playtroughs vraagt. hopelijk ook meerdere eindes weer..oisyn schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:46:
Het is sowieso een steam game.
En dat betreft graphics, Deus Ex 1 was destijds ook niet visueel de sterkste game maar de sfeer, muziek, wereld maakte zoveel goed. De soundtrack doet me nu ook weer meer aan DE1 denken.
[ Voor 23% gewijzigd door Sn0wblind op 23-08-2011 02:16 ]
Wilde hem ook kopen maar voor 68 euro vond ik het hem niet waard in vergelijking met de Augmented Edition daar. Nu was hij afgeprijst voor 60 euro en dat wilde ik wel doen, maar toen was hij natuurlijk uitverkochtWesleyRBK schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 02:05:
Heeft iemand anders hier ook de collectors edition gekocht van wehkamp en er al iets over gehoord?
Maar een antwoord op je vraag:
Ik denk niemand. De game komt pas vrijdag uit
[ Voor 3% gewijzigd door bjorntju op 23-08-2011 02:32 ]
Ook wel een mooie review met 3 speelstijlen
Edit. -.-" wtf hebben ze het articel helemaal veranderd ... Lame
[ Voor 17% gewijzigd door DCG909 op 23-08-2011 14:27 ]
Verwijderd
Deus Ex was toen het uitkwam, op de unreal engine, toch wel vrij redelijk? Ik kan me in elk geval niet herinneren ooit klachten gelezen of gehoord te hebben.Sn0wblind schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 02:15:
[...]
Dat is dan goed nieuws, heb ik voo rop me laptop onderweg ook nog iets leuks te doen, aangezien Deus ex om meerdere playtroughs vraagt. hopelijk ook meerdere eindes weer.
En dat betreft graphics, Deus Ex 1 was destijds ook niet visueel de sterkste game maar de sfeer, muziek, wereld maakte zoveel goed. De soundtrack doet me nu ook weer meer aan DE1 denken.
Nú is het wel echt heel tragisch, maar met een DX10 renderer en het high res texture pack wordt het weer een stuk beter uit te houden.
Hebben deus ex te koop voor 25 Euro.
http://cd-pay.com/deus-ex-human-revolution-download
The devil is in the details.
Dan krijg je geen Benelux edition, maar een UK versie zonder de bonus content.Hahn schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:14:
Voor een paar euro meer heb je 'm ook uit Nederland: http://www.budgetgaming.n...n+benelux+edition_PC.html
Maar de link die JVLK gaf, was dan ook geen Benelux editienFo schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:28:
[...]
Dan krijg je geen Benelux edition, maar een UK versie zonder de bonus content.
Ben zelf ook nog aan het twijfelen waar ik moet gaan bestellen. Op dit moment kom ik toch bij Wehkamp uit.
[ Voor 17% gewijzigd door Xylon op 23-08-2011 17:30 ]
Ja ik heb hem ook bij wehkamp gekocht, moet nog zien dat ze het leveren op vrijdag.

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 23-08-2011 17:36 ]
Nahja Quake3 engine games met betere rondingen enzo kwamen toen al uit, maar de sfeer blijft unmatched, afgelopen zomer vakantie het origineel weer een keer uitgespeeld en ondanks de outdated graphics is dit spel wel mooi oud geworden zeg maar, het is outdated maar niet lelijkVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:25:
[...]
Deus Ex was toen het uitkwam, op de unreal engine, toch wel vrij redelijk? Ik kan me in elk geval niet herinneren ooit klachten gelezen of gehoord te hebben.
Nú is het wel echt heel tragisch, maar met een DX10 renderer en het high res texture pack wordt het weer een stuk beter uit te houden.
Zonet de normale versie van nog geen 3 tientjes besteld, ga ik uren lol aan beleven, echt een waardige opvolger van deel 1.
Graphics vind ik prima te behappen, idd de facial animations enzo is mwoah maar who cares.
* 2Dutch gaat nog even verder met de leaked versie
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
ZIt er nog wel in, misschien in mindere mate aanwezig ?CousinBoneless schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:44:
Nu las ik in de review dat de story behoorlijk lineair is. Wat ik zo leuk vond aan deel 1 was de invloed die je erop had, wel of niet redden paul, wel of niet terroristenbaas doden etc. Zitdat hier niet meer in?
Ik heb Deus Ex 1 niet gespeeld, wel Deel 2 maar ik snapte er toen geen hol van het spel.
Dus als je een gare pc hebt staan en Deus Ex 3 wilt spelen moet je even Onlive erop gooien.
En live meekijken bij andere Deus Ex spelers is wel cool.
[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 23-08-2011 20:52 ]
Gaat dat ook bij OnLivenFo schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:50:
En live meekijken bij andere Deus Ex spelers is wel cool.lol
Ja is lache man.Xylon schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:03:
[...]
Gaat dat ook bij OnLive? Dan ga ik eens even kijken!
Gewoon even onlive downloaden, profiel maken en kijken.
Meeste spelers klooien nog wat aan, maar als ze hun voice chat aan hebben staan kun je misschien even helpen als je prebuild gespeeld hebt. lol
De eerste persoon die zag spelen probeerde bij elke vrouw tussen de benen te kijken en zat de borsten te inspecterennFo schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:47:
[...]
Ja is lache man.![]()
Gewoon even onlive downloaden, profiel maken en kijken.
Meeste spelers klooien nog wat aan, maar als ze hun voice chat aan hebben staan kun je misschien even helpen als je prebuild gespeeld hebt. lol
Xylon schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:04:
[...]
De eerste persoon die zag spelen probeerde bij elke vrouw tussen de benen te kijken en zat de borsten te inspecteren.
(VPN FTW)