Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
De Augmented Edition van Deus Ex: Human Revolution bevat:
- De game Deus Ex: Human Revolution
- Het Explosive Mission Pack
- 10.000 extra in-game credits
- Een artbook
- Vijf exclusieve wapens
- 'Making of'-beelden
- Een interactief stripverhaal gebaseerd op de officiële strip van DC Comics
Volgens budgetgaming dus.
Kijk ik bij buitenlandse shops dan staat er :
Deus Ex: Human Revolution Augmented Edition Includes:
Bonus Mission
In-Game Automatic Unlocking Device
In-Game M-28 Utility Remote-Detonated Explosive Device (UR-DED)
In-Game Linebacker G-87 Multiple Shot Grenade Launcher
In-Game 10,000 Extra Credits to Buy or Upgrade Weapons
In-Game Huntsman Silverback Double-Barrel Shotgun
In-Game SERSR Longsword Whisperhead Silenced Sniper Rifle
"Making Of" DVD
Game Soundtrack
Motion-Comic
40-Page Art Book
Zit die soundtrack er nou wel of niet bij dan? Overigens erg goed geprijsd daar.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ik heb het niet over 2D old-skool gaming. Totaal niet te vergelijken met 3D spellen. Totaal andere ervaring en totaal andere eisen. In 3D games kun je slechte animaties tegenwoordig niet meer veroorloven en daar zal DE3 ook op worden beoordeeld.The Zep Man schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:35:
[...]
Jawel, hoor. En dat heeft nauwelijks animaties. Of nog een voorbeeldje van een spel dat het erg goed doet zonder blinkende beelden.
gameplay > graphics
(let op het woord dat gecombineerd is met 'game' en 'play'...)
[edit]
Heb net de eerste vier comics binnen van DX:HR. Zien er strak uit. Ben geen die-hard fan van stripboeken, maar voor Deus Ex maak ik wel een uitzondering.
[ Voor 6% gewijzigd door Relief2009 op 12-06-2011 13:46 ]
Anoniem: 299194
Dit spel is heel, heel erg goed, misschien zelfs beter dan het origineel.
Ik wilde eerst wachten tot na de release met het kopen van dit spel, maar ik heb dankzij deze 'demo' het spel gepreordered.
Ik vindt tot dusver de kwaliteit van het spel enorm indrukwekkend. Vooral als je de completionist gaat uithangen is het spel een goede uitdager.Anoniem: 299194 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:45:
Ik heb de leak even 'bekeken' en ik ben zeer onder de indruk.
Dit spel is heel, heel erg goed, misschien zelfs beter dan het origineel.
Ik wilde eerst wachten tot na de release met het kopen van dit spel, maar ik heb dankzij deze 'demo' het spel gepreordered.
Er zitten her en der nog wel wat gameplay foutjes in die hopelijk in de retail d'r uit zijn of i.i.g. in de planning staan d'r uit gesnoeid te worden. Als voorbeeld neem ik als je het "zachte vallen" hebt, je soms niet duidelijk naar voren kan springen op een ander platform om een object te pakken. Van een brandtrap springen naar electrakasten om worm-software te pakken bijv. bij een zeker flatgebouw.
Een ander klein minpuntje is dat je soms "niet" ongedetecteerd kan blijven. Wellicht AI foutjes of een bug. We zien wel, misschien verken ik nog niet genoeg (ben weer overnieuw begonnen om de fouten in de preview beter voor te kunnen zijn). Kan zeker niet wachten op de retail en op DLC's.
[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 12-06-2011 14:57 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ah, nu opeens ga je eisen stellen. Zo kan je ook elke discussie naar je hand zetten.Relief2009 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:45:
[...]
Ik heb het niet over 2D old-skool gaming. Totaal niet te vergelijken met 3D spellen. Totaal andere ervaring en totaal andere eisen. In 3D games kun je slechte animaties tegenwoordig niet meer veroorloven en daar zal DE3 ook op worden beoordeeld.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik hoop dat je begrijpt dat je reactie nergens op slaat. Probeer de volgende keer inhoudelijk te blijven in plaats van op de man te spelen. Dit komt nogal zielig over.The Zep Man schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:53:
[...]
Ah, nu opeens ga je eisen stellen. Zo kan je ook elke discussie naar je hand zetten.
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 13-06-2011 23:10 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Anoniem: 299194
Als je de gangbanger vermoord met de crossbow (in plaats va hem bewusteloos te slaan) zoals hij vraagt, dan failt de quest en verdwijnt O'Malley.
Als je O'Malley neerslaat in zn huis, failt de quest ook.
Er is maar één manier om die quest te doen, en dat is niet heel deus ex
Anoniem: 316512
Anoniem: 299194 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:55:
Een ding wat me wel bijzonder stoort: (O'Malley quest spoiler)spoiler:Als je de quest aanneemt van die undercover politieagent (vermomd als hoertje) om O'malley te framen, kun de quest maar op één manier voltooien.
Als je de gangbanger vermoord met de crossbow (in plaats va hem bewusteloos te slaan) zoals hij vraagt, dan failt de quest en verdwijnt O'Malley.
This version was stolen by an Armenian developer Artak Avakyan, who in May 2011 went to work in the Nixxes Software studio from Santa Monica, where he was accused of leaking the press-kit of God of War 3 in January 2010. After a racist statement from a Russian developer Ivan Badaev who worked in the studio since November 2010, Avakyan gone mad, pulled the hard drive of the system case of a working PC, where a build of the yet unreleased Deus Ex: Human Revolution was kept, and gone in an unknown direction. His wife said that he did not come home.
The same evening, stolen version of the game appears on torrent sites. According to some, the damage inflicted by Avakyan to the studio ranges from 25 to 35 million dollars.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Anoniem: 299194 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:55:
Een ding wat me wel bijzonder stoort: (O'Malley quest spoiler)spoiler:Als je de quest aanneemt van die undercover politieagent (vermomd als hoertje) om O'malley te framen, kun de quest maar op één manier voltooien.
En helaas heb jij veel moeite om begrijpend te lezen waar het werkelijk om gaat. Jammer om te zien dat kritiek niet bepaald wordt geaccepteerd hier..oisyn schreef op maandag 13 juni 2011 @ 23:10:
Grappig dat je vaak de eerste bent om anderen te manen op te houden over een onderwerp wat al lang en breed uit is gediscussierd, maar dat je nu aan de andere kant staat (hint hint)
[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 15-06-2011 20:22 ]
who in May 2011 went to work in the Nixxes Software studio from Santa Monica
Sinds wanneer zit nixxes in santa monica.
De rest volg ik ook niet helemaal ? huh whut?
Waaruit leidt je precies af dat kritiek niet wordt geaccepteerd? Mijn punt was meer dat je al een stuk of 10 posts aan het doorzagen bent over die animaties (en daarnaast dat jij vaak degene bent die erover zeurt als anderen dat doen). Je punt is gemaakt, laten we weer ontopic gaan.Relief2009 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:22:
[...]
En helaas heb jij veel moeite om begrijpend te lezen waar het werkelijk om gaat. Jammer om te zien dat kritiek niet bepaald wordt geaccepteerd hier.
Dat lijkt me meer een vage vertaalfout van Google Translate, want het volgende deel van de zin gaat over het lekken van God of War. Die lui zitten in Santa Monica.nFo schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:29:
[...]
who in May 2011 went to work in the Nixxes Software studio from Santa Monica
Niet dat ik die dude überhaupt verder ken of dat ie hier gewerkt heeft overigens. Maar leuk om te lezen dat er een hoop onzin als waarheid verschijnt op internet
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 15-06-2011 23:31 ]
Het voelt echt als een oldschool goeie game.Ja de anmimaties zijn niet van de hoogste niveau ,.maar volgens mij is dit echt een game zoals ze vroeger waren , dus vol met content en echt super groot.
Ik heb zelf nooit de Deus ex serieus gespeeld , maar vind t wel echt tof.
De sfeer in deze game is echt heel erg goed , en mooie level designs
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Ik vindt het juist mooie graphics! Zeker met in het achterhoofd dat ze duidelijk willen dat dit spel speelbaar is op veel systemen. Als je dat in mee neemt in je oordeel, dat lijkt het nogal mee te vallen, hm?ProCeela schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:11:
Gisteren even de previewbuild bekeken.En ik ben eigenlijk wel onder de indruk van deze game.
Het voelt echt als een oldschool goeie game.Ja de anmimaties zijn niet van de hoogste niveau ,.maar volgens mij is dit echt een game zoals ze vroeger waren , dus vol met content en echt super groot.
Ik heb zelf nooit de Deus ex serieus gespeeld , maar vind t wel echt tof.
De sfeer in deze game is echt heel erg goed , en mooie level designs
[ Voor 4% gewijzigd door SkyStreaker op 16-06-2011 17:59 ]
.edit: oeps, ik dacht even dat ik in het Duke Nukem topic zat

[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 17-06-2011 11:23 ]
Ik ben na de introductie gestopt, ik wacht tot ik het volledige spel binnenheb.
Vond tot nu toe de sfeer goed, het voelde redelijk old school aan, tot de besturing aan toe. Wie weet hoe het er verderop in het spel uit gaat zien. Ik heb goede hoop
.edit: goddomme ik dacht dat dit het Duke Nukem topic was. En eerder postte ik iets in het Duke Nukem Forever topic toen ik dacht dat het het Deus Ex topic was

Mijn mening over Deus Ex is een stuk positiever. Ik ben het ermee eens dat de graphics zeker niet top of the line zijn, maar het is lang niet zo dramatisch als bij DNF
[ Voor 65% gewijzigd door .oisyn op 17-06-2011 11:27 ]
Toch moet ik zeggen dat deel drie veel dichterbij deel één ligt dan deel twee dat deed.
Ik heb deel één grijs gespeeld en vond het voortreffelijk dat er nooit een zwart/wit optie was om een missie te doen.
Wel vind ik het jammer dat je geen talenten meer hebt die je kunt upgraden, alles wordt gedaan met behulp van augmentations. (Hoewel daar dezelfde skills in voorkomen).
Zo kon je in Deus Ex gewoon de computer, electronics en lockpicking skills omhoog schroeven en je helemaal uitleven als meesterdief met je cloak aug.
Nu zijn die skills in de vorm van augs, waardoor je voorzichtiger te werk moet gaan met je kostbare puntjes.
Maar goed, nu moet je meer tactischere keuzes maken.
Het ziet er wederom naar uit dat het spel ongelooflijk veel replay-value gaat hebben, want veel van de evenementen in de preview code konden heel anders aangepakt worden, héérlijk.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Graphics zijn niks mis mee, maar de animaties mogen wel wat beter en beweeglijker.SkyStreaker schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:59:
[...]
Ik vindt het juist mooie graphics! Zeker met in het achterhoofd dat ze duidelijk willen dat dit spel speelbaar is op veel systemen. Als je dat in mee neemt in je oordeel, dat lijkt het nogal mee te vallen, hm?
Laten we over DNF helemaal niet praten. Dat is graphics van het jaar nul..oisyn schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:07:
"Het design van het spel" is ook zo lekker ambigu. Ik doel op de kwaliteit van de modeling, leveldesign, animation en textures.
.edit: goddomme ik dacht dat dit het Duke Nukem topic was. En eerder postte ik iets in het Duke Nukem Forever topic toen ik dacht dat het het Deus Ex topic was. Voor de duidelijkheid, mijn comment ging dus over DNF
Mijn mening over Deus Ex is een stuk positiever. Ik ben het ermee eens dat de graphics zeker niet top of the line zijn, maar het is lang niet zo dramatisch als bij DNF

Weet iemand (.oisyn?

Ik speel express niet de leaked beta omdat ik verrast wil worden
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Maar deze game lijkt echt geniaal te worden. De sfeer, de muziek, de personages en het verhaal zijn geweldig. Ook grafisch vind ik het prima te doen op wat uitzonderingen na ( lucht/skylines zijn erg slecht netzoals de textures van ramen in gebouwen waar je niet in kan)
Maar ik ga em sowieso kopen!
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Ja ik weet het
Hoog
Ga me ook wagen aan de leaked versie, maar bij bevallen ga ik meteen beslissen welke versie ik ga (pre)orderen
Zo heerlijk om te lezen dat het zo dicht bij 1 komt, als ik de muziek van dat spel al hoor gaan mijn oogjes glimmen
[ Voor 20% gewijzigd door 2Dutch op 28-06-2011 15:32 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Oh, sorry dat is een woord hier in het zuiden voor hoog. In andere context kan het ook heel erg betekenen. Het is gewoon een soort uitroep. Ik had natuurlijk moeten weten dat niet iedereen mijn boers kan verstaan
Zoiets had ik ook met een keer dat iemand "Da's wout man" tegen mij zei. Snapte d'r geen jota vanwilliewonka03 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 20:31:
[...]
Oh, sorry dat is een woord hier in het zuiden voor hoog. In andere context kan het ook heel erg betekenen. Het is gewoon een soort uitroep. Ik had natuurlijk moeten weten dat niet iedereen mijn boers kan verstaan. Ik ben gewoon erg enthousiast
video: Deus Ex: Human Revolution
nieuws: Square Enix start zaak tegen 15 Italianen om lekken Deus Ex
nieuws: Valve staat gegevens Deus Ex-dieven pas af na dagvaarding
Nieuw ander filmpje:
Nog een, 12 minuten gameplay:
Deus Ex: Human Revolution - Director Commentary
http://uk.ign.com/videos/...y?objectid=907179&show=HD
[ Voor 96% gewijzigd door nFo op 08-07-2011 18:32 ]
Is dit ingame of pre-rendered?
De eerste scene uit dit filmpje zag je ook al in de E3 trailer uit 2010. Jensen ziet er in deze oudere video er ook een stuk anders (en beter) uit. Kennelijk hebben ze nog wat character redesign gedaan. Maar het is wel vreemd dat in een pre-rendered filmpje uit 2010 hij er slechter uit ziet dan een filmpje vlak voor de release.Relief2009 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:17:
Bizar hoe de kwaliteit van de graphics per filmpje verschillen.
Het is vreemd dat zowel Deus Ex als Blade Runner in het cyberpunk genre vallen?SkyStreaker schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 06:13:
Wat mij trouwens opvalt, zomaar en plotseling, er zit een goede Blade Runner saus over het hele spel... Nu ik die trailer ineens zie. Ha, wat vreemd.
FACEB-JULY2-20PEC
Ik vraag me haast af hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen... De meeste spellen kosten minimaal 49,95 Euro, soms 59 of 65! En dan wil ik hem bij hun voor de helft krijgen? Damn!mister_S schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 02:00:
Bij greenmangaming.com is het voor 28 euro te koop als je de ondertaande code gebruikt. Mooie offer en een betrouwbare site. Ze mailen een key (ik neem aan op release date) en het wordt gedwonload via Steam (exclusief Steamworks game, vandaar).
FACEB-JULY2-20PEC
Het is heel makkelijk voor Steam-only spellen die retail verkocht worden: koop het in het land waar ze het goedkoopst zijn, strip en e-mail de CD key/serial van de doosjes. Dit kan vaak een aardige som geld schelen.SkyStreaker schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 05:50:
[...]
Ik vraag me haast af hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen... De meeste spellen kosten minimaal 49,95 Euro, soms 59 of 65! En dan wil ik hem bij hun voor de helft krijgen? Damn!
Let wel dat er een aantal risico's zijn: voor een aantal (toen) nieuwe en populaire spellen zijn wel eens verwijderrondes geweest van spellen van online accounts omdat de regio waarin ze gekocht waren niet klopte met de regio van het account. Het blijft een grijze markt.
Als je een Steamworks game koopt ga dan ALTIJD even op zoek naar zulke websites. Gamersgate, Greenmangaming, G2play (al is deze laatste niet altijd even betrouwbaar), houd zulke sites altijd in de gaten. Als je eens een actie tegengkomt kun je nieuwe spellen voor wel 25 euro oppikken. Voor Steam maakt het niet uit waar je de key vandaan haalt (tenzij de bron niet zo legaal is), dus het werkt geweldig.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
De trailers zien er geweldig uit, maar dat is allemaal pre-rendered. De sfeer in de trailers is echter geweldig.
Ben benieuwd hoe dit in de uiteindelijk game naar voren komt. Ik ben een beetje bang dat het alleen maar kan tegenvallen. We zullen het zien
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
@Techno overlord. Het is een prequal dus je gaat niet heel veel dingen missen. Misschien wat inside grappen maar niets super belangrijks. Ze maken de game sowieso voor spelers die de reeks onbekend zijn. Al kan ik je nog wel aanraden deel 1 te spelen want het is gewoon heel erg gaaf.
[ Voor 28% gewijzigd door MrVegeta op 20-07-2011 17:14 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Je hebt dus de pre-order versies met de Explosive Mission Pack, waarbij je waarschijnlijk een jeugdige Tracer Tong moet redden. Daarnaast krijg je wapens en andere in-game shizzle.
Daarnaast heb je de Augmented Edition, waarvan ik aanneem dat de extra's hetzelfde zijn als de Explosive Mission pack?? Klopt dit?
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Dit valt niet echt in de categorie "trailer", maar is eigenlijk een "propaganda filmpje" op de zogenaamd "gehackte website" van Sarif Industries. Wel grappig hoe op die website nu bij elke pagina "Purity First" commentaar verschijnt...henkie196 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:32:
Is dat een officiële trailer? Is weer eens wat anders dan sfeervolle trailers die ze eerder hebben laten zien. Best grim en duister eigenlijk. Als het in de game ook zo goed weten neer te zetten, is dat echt fantastisch.
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Ik heb hetzelfde..je wordt er gek vanXanderDrake schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:53:
Ik word een beetje suf van al die verschillende pre-order versiesNet als bij BF3.
Je hebt dus de pre-order versies met de Explosive Mission Pack, waarbij je waarschijnlijk een jeugdige Tracer Tong moet redden. Daarnaast krijg je wapens en andere in-game shizzle.
Daarnaast heb je de Augmented Edition, waarvan ik aanneem dat de extra's hetzelfde zijn als de Explosive Mission pack?? Klopt dit?

Denk dat ik het tzt wel zie: goedkoop en gewoon de game, of fancypants extra stuff en 5 tientjes dokken..zien hoe de wind dan waait..bij 1 had je geen keuze tussen fancy versies
[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 26-07-2011 11:35 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Jawel, je had de GotY edition2Dutch schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:35:
Denk dat ik het tzt wel zie: goedkoop en gewoon de game, of fancypants extra stuff en 5 tientjes dokken..zien hoe de wind dan waait..bij 1 had je geen keuze tussen fancy versies
Ik heb persoonlijk de Augmented Edition besteld bij zavvi.nl. Gezien de prijs (€42,50, minder dan normale retail) en de waarde (tig ingame wapens en items, extra missie, making of DVD, artbook, comic) denk ik dat ik wel goed zit hoor
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
€26 voor de retail versie op steam, voor de rest zonder bonussen. Opzich ook een goede prijs!
I'll do what I can, but expect very little.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
http://www.pcgamer.com/20...choice-award-in-pc-gamer/
Coole cover!4bit schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:25:
PC gamer heeft em gereviewed en een uitstekende score van 94% gegeven.
Ik moet wel zeggen dat wat ze zeggen met het broodje kaas, donders goede vergelijking. Het is gewoon een lekker stuk witbrood, roomboter, old amsterdam en flinke plakken komkommer. En dat is verdomd lekkerder te eten dan een stuk brood met jonge kaas.
Mijn pre-order stond al vast, maar een review en score van PC Gamer vertrouw ik niet zo erg. Ze zijn niet objectief wanneer ze een exclusieve review krijgen aangeboden.4bit schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:25:
PC gamer heeft em gereviewed en een uitstekende score van 94% gegeven.
Wacht voor een passende score maar op de Gameplay. Die slacht brakke spellen af en geeft goede scores bij goede spellen, waarbij het niet uitmaakt of het A-titels zijn of niet.
Ik moet al gewoon hun review van Dragon Age 2 lezen en ik kom een uur niet meer bij van het lachen, zo schaamtelijk.
@ 2.46
De PC versie is niet duur: http://www.budgetgaming.b...n+benelux+edition_PC.html
€ 28.70
[ Voor 43% gewijzigd door nFo op 04-08-2011 02:53 ]
Wat is er opmerkelijk aan 2.46?nFo schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 02:14:
Nieuwe video, met wat nieuwe beelden.
[video]
@ 2.46
De PC versie is niet duur: http://www.budgetgaming.b...n+benelux+edition_PC.html
€ 28.70
Wat ik wel opmerkelijk vond was dat op een gegeven moment werd gezegd: "Augment your persuasion" of iets dergelijks. Hoe moeten we dat dan zien? Een skullgun die je kunt gebruiken om mensen te intimideren (of te amuseren, lijkt me ergens wel hilarisch), of een chip in je hoofd die automatisch berekend wat je het beste in iedere omstandigheid kan zeggen om te bereiken wat je wilt en daarbij je stem moduleert en uitdrukking en lichaamstaal regelt om zo overtuigend mogelijk over te komen?
Of zo'n persuadatron uit Syndicate, die was echt lachen om te gebruiken
Anoniem: 399
Jouw schuld dat ik nu al weer een half uur aan het rondstruinen ben naar een speelbare versie van syndicate.henkie196 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:50:
Ik heb er wel eentje, maar die is ook niet een toonbeeld van stabiliteit in Dosbox. Daar is op zich wel mee te leven, maar hij crashed ook iedere keer als een bom afgaat. En dat is niet zo gemakkelijk te vermijden (wil ik ook helemaal niet, is altijd dikke pret om zo'n serie van explosies te zien
/edit
Zelf ook maar weer eens op zoeken, echt geniaal spel. En dan lekker ook op de netbook om onderweg te spelen; heb de netbook volstaan met allemaal van die oude spellen (Baldur's Gate, Fallout, Planescape: Torment, Jagged Alliance)
[ Voor 25% gewijzigd door henkie196 op 04-08-2011 10:21 ]
Anoniem: 399
henkie196 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:17:
heb de netbook volstaan met allemaal van die oude spellen (Baldur's Gate, Fallout, Planescape: Torment, Jagged Alliance)
ik heb dat allemaal op mn laptop wonen (behalve torment, die staat op m'n privé PC) voor wanneer ik op reis ben en me in m'n hotel verveel. syndicate gaaat daar zeker bij komen
Anoniem: 399 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:14:
offtopic:
ik heb dat allemaal op mn laptop wonen (behalve torment, die staat op m'n privé PC) voor wanneer ik op reis ben en me in m'n hotel verveel. syndicate gaaat daar zeker bij komen
Ik gebruik het ook op reis in de stille momenten. Heb er ook nog de gouwe ouwe NFS3 op staan voor als ik wat anders wil. Moet ook nog een keer iets als Commandos: Behind Enemy Lines er bij zetten, is ook altijd wel leuk
Het praten met npc's vond ik in Fallout leuk om te doen. Steeds de juiste keuze maken (of juist niet (6)) om het verhaal enigszins te sturen. Ik heb filmpjes bekeken maar kan nergens een goede demo of omschrijving vinden van hoe diep en hoeveel invloed de gesprekken hebben in Deus Ex. Iemand enig idee?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
@ hierboven De conversaties werken ongeveer hetzelfde als fallout en mass effect..
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Het systeem komt meer overeen met hetgeen wat ME gebruikt. (trefwoorden).Techno Overlord schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:40:
Verschilt het conversatiesysteem veel met bijvoorbeeld Fallout 3/NV? Ik speel normaal alleen first person shooters zonder RPG invloeden, behalve dus Fallout en nu dalijk ook Deus Ex. Ik houd niet van middeleeuwen of fantasy settings, vandaar dat ik er niet meer speel.
Het praten met npc's vond ik in Fallout leuk om te doen. Steeds de juiste keuze maken (of juist niet (6)) om het verhaal enigszins te sturen. Ik heb filmpjes bekeken maar kan nergens een goede demo of omschrijving vinden van hoe diep en hoeveel invloed de gesprekken hebben in Deus Ex. Iemand enig idee?
In de Fallout games krijg je de gehele reactie te zien, kortom de hele zin die je 'zegt', in ME en DE:HR krijg je een trefwoord te zien of een bepaalde emotie die je kunt geven, waarnaar je character de tekst zegt.
Van beide systemen kan wat gezegd worden, persoonlijk vind ik hele tekst, doorgaans fijner, omdat ik dan precies weet wat mijn reactie is, soms willen de trefwoorden niet helemaal de tekst vertellen die ik zelf in gedachten had. (In ME:2 had ik dat vaak).
Anderzijds, in sommige RPG's wordt zoveel geluld dat het lezen van hele lappen tekst, als mijn reactie, tamelijk vermoeiend wordt, en uiteindelijk skip ik er dan maar gewoon doorheen.
Kortom, zolang de trefwoorden maar accuraat zijn, prefereer ik dat boven hele tekst, in DE:HR vond ik de trefwoorden beter vallen dan in ME.
Je krijgt tijdens gesprekken een monitor te zien, die laat zien wat voor reactie jouw reacties oproepen bij de tegen persoon. In sommige gevallen kun je mensen overhalen om iets voor je te doen, met deze upgrade vergroot je de kans dat je dit voor elkaar krijgt omdat je te zien krijgt wat voor emotionele reacties jouw reacties hebben.henkie196 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:50:
Dat vroeg ik me ook af.
Wat ik wel opmerkelijk vond was dat op een gegeven moment werd gezegd: "Augment your persuasion" of iets dergelijks. Hoe moeten we dat dan zien? Een skullgun die je kunt gebruiken om mensen te intimideren (of te amuseren, lijkt me ergens wel hilarisch), of een chip in je hoofd die automatisch berekend wat je het beste in iedere omstandigheid kan zeggen om te bereiken wat je wilt en daarbij je stem moduleert en uitdrukking en lichaamstaal regelt om zo overtuigend mogelijk over te komen?
Je ziet dit overigens ook, zeer beknopt, in de trailer, het lijkt een beetje op een hesrtbeat monitor die je linksboven op je scherm te zien krijgt.
[ Voor 27% gewijzigd door SacreBleu op 06-08-2011 11:16 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Crysis 2 was dan misschien ook net een kleine 6- , wat een dom spel was dat zeg.millman schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:11:
Whoa, heb de beta nu helemaal ziek gespeeld en t laat me niet meer los.. Ik ga maar weer opnieuw beginnen.. De preorder staat al klaarGrafisch niet de mooiste, maar gameplay en sfeer maken alles goed. 9+ wat mij betreft.. (en dat is hoog voor iemand die crysis 2 een 8.5 vond)
@ hierboven De conversaties werken ongeveer hetzelfde als fallout en mass effect..
Hmmm, ik hoop dat het een alpha build is die ze showen, want de social interaction en speach animaties zijn nogal houterig. Kan iemand dit bevestigen, is het beter in de leaks die jullie gespeeld hebben?
[ Voor 17% gewijzigd door SkyStreaker op 09-08-2011 06:39 ]
Aanmoedigend...SkyStreaker schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 06:39:
Houterig? Grapjas, soms komt de gamecam in de puppet zelf, zie je de oogbollen los rondzweven op je scherm

Dusss, daar hebben we het nu over?D'r is ook maar "1" leak, voor zover ik weet.
Ja. De animaties in de leak waar iedereen het over heeft en die ik ook uitgespeeld heb, zijn als zodanig. De release zal daar geen last van hebben lijkt mij. Wellicht zijn zelfs de graphics op hun best. Al snap ik niet zo goed waar dat geleuter over gaat. Het spel ziet er goed uit. Punt.XanderDrake schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:26:
[...]
Aanmoedigend...![]()
[...]
Dusss, daar hebben we het nu over?
Pro PC:
- betere graphics. Het grafische verschil tussen de PC en de consoles begint toch echt groot te worden dat het me begint te storen dat de graphics slechter zijn op de console dan op PC.
- ben in FPS nog altijd beter met muis en keyboard dan met gamepad. Trouwens, mocht de gameplay me toch liggen met de gamepad, dan kan ik nog altijd met mijn PS3 gamepad op m'n PC spelen (doe voor The Witcher 2 en Alpha Protocol) bijvoorbeeld ook.
- PC versie goedkoper dan PS3 versie.
Pro PS3:
- lekker relax op de zetel spelen. Toch leuker dan op een bureaustoel.
- geen technical issues om het spel aan de praat te krijgen. Ik krijg die op PC altijd wel opgelost, maar het is niet leuk om tijd te verliezen om een spel aan de praat te krijgen op PC en dat gebeurt nog altijd té veel. Vijftien jaar geleden vond ik het fijn en een uitdaging om zo'n technische issues op te lossten. Nu beschouw ik ze meer en meer als irritant en een console heeft die zaken niet.
Eigenlijk heeft de PC-versie een streepje voor, doch ben ik geneigd om voor de PS3 versie te gaan en ik heb er niet echt een rationele verklaring voor. Buiten het feit dat ik deze game gewoon op m'n PS3 wil spelen (raar voor een spel dat zijn roots op de PC heeft)...
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik weet het goed gemaakt, knal een fijne zetel/fauteuil voor je pc en sluit je PS3 controller aan. Beste van twee werelden
Dan toch maar voor de PC versie gaan...
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Met GTAV IV noem je ook wel een spel hoor... Zelfs op mijn quadcore Xeon met HD6950 loopt het nog brak.XanderDrake schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:36:
De laatste game waar ik echt mee heb moeten vechten om het aan de praat te krijgen was GTA IV. Voor de rest heb ik tegenwoordig totaal geen installatie/config problemen met Games op de PC heur...?
Ik weet het goed gemaakt, knal een fijne zetel/fauteuil voor je pc en sluit je PS3 controller aan. Beste van twee werelden
Ander voordeel is dat de game op de pc natuurlijk ook veel goedkoper is. En volgens mij is het geen veeleisende game, dus echte installatiestrubbelingen (4x woordwaarde) zie ik niet zo gauw de kop op steken.
En dus is de PS3 versie een port van de PC en Xbox 360 versie?DarthDavy schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:43:
Effe wat meer info opgedaan over de verschillende versies van de game en het lijkt er toch op dat de PS3 versie een port is van de PC/Xbox360. Official Playstation magazine geeft het spel een 8/10, terwijl het Official Xbox360 magazine een 10 geeft en PC Gamer 94%. Er wordt bij de PS3 versie over lange laadtijden gesproken.

Wacht maar even op meer reviews.DarthDavy schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:43:
Effe wat meer info opgedaan over de verschillende versies van de game en het lijkt er toch op dat de PS3 versie een port is van de PC/Xbox360. Official Playstation magazine geeft het spel een 8/10, terwijl het Official Xbox360 magazine een 10 geeft en PC Gamer 94%. Er wordt bij de PS3 versie over lange laadtijden gesproken.
Dan toch maar voor de PC versie gaan...
Nu vakantie, maar de game release is net na de vakantie.
[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 13-08-2011 14:18 ]
XanderDrake schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:02:
offtopic: wat is het toch met PS3 en laadtijden?
Todd Howard had eens (ten tijde van TES4:Oblivion) verteld dat laadtijden op de PS3 trager zijn omdat de Blu-ray lezer van de PS3 kwa data-transfers een stukkie trager is dan de optische drive van zo'n Xwing240. Mocht dat zo zijn, en er ook niets geïnstalleerd/gecached word op de HDD is het dus te begrijpen dat het wat langzamer gaat.
Pentaxiaan
SirNobax schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:14:
offtopic:
Todd Howard had eens (ten tijde van TES4:Oblivion) verteld dat laadtijden op de PS3 trager zijn omdat de Blu-ray lezer van de PS3 kwa data-transfers een stukkie trager is dan de optische drive van zo'n Xwing240. Mocht dat zo zijn, en er ook niets geïnstalleerd/gecached word op de HDD is het dus te begrijpen dat het wat langzamer gaat.
Ik had juist begrepen van een vriend van mij die designer is bij Guerilla dat de blu-ray juist rete snel data kan doorpompen. Zo streamen ze vaak flinke stukken van levels in Killzone zonder er laadtijden zijn. PS3 exclusives laden ook behoorlijk snel. Waarom kunnen ports dat niet?
http://uk.pc.gamespy.com/...cial-title/1187766p1.html
Terugblik: Deus Ex: Invisible War
http://www.gamer.nl/achte...lik-deus-ex-invisible-war
Reviews gok ik op rond de: 88-90%
[ Voor 30% gewijzigd door nFo op 15-08-2011 17:57 ]
Hell no dat ding is zo traag als wat, een heel stuk trager dan de DVD's die in een Xbox gaan.XanderDrake schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:21:
[...]
offtopic:
Ik had juist begrepen van een vriend van mij die designer is bij Guerilla dat de blu-ray juist rete snel data kan doorpompen. Zo streamen ze vaak flinke stukken van levels in Killzone zonder er laadtijden zijn. PS3 exclusives laden ook behoorlijk snel. Waarom kunnen ports dat niet?
niet helemaal, de datastream is vergelijkbaar maar het hangt ook van de plek op de disc af.PrisonerOfPain schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:52:
[...]
Hell no dat ding is zo traag als wat, een heel stuk trager dan de DVD's die in een Xbox gaan.
De DVD in de xbox leest gemmideld bijvoorbeeld 6x maar kan tot 12x als het in de optimale zone leest. Bij bluray is het gemmidelde in de PS3 hoger. Maar als iemand zijn game optimized dat de data in de juiste sectoren staat kan het dus sneller lezen. PS3 developers optimaliseren vaak hun games ook door redudant op te slaan zodat op meerdere plekken op de disc hetzelfde staat om het lezen te versnellen.
Probleem is ook dat veel ports totaal niet geoptimaliseerd voor de PS3 worden dat alleen daarom de laadtijden al soms langzamger zijn terwijl first party developers heel sterk hun code natuurlijk optimaliseren voor bluray.
Zelf Deus Ex HR voor de PC bestelt, limited edition. Nog een kleine 2 weekjes en dan genieten. Ziet er veelbelovend uit. Na veel gameplay filmpjes gezien te hebben lijkt het gevoel van Deus Ex 1 aardig terug te komen, meer dan als in 2.
Je weet toch dat die reviewprocentjes totaal niets zeggen?nFo schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:35:
Q&A With Eidos-Montreal and Nixxes Software on the PC Version of Deus Ex: Human Revolution
http://uk.pc.gamespy.com/...cial-title/1187766p1.html
Terugblik: Deus Ex: Invisible War
http://www.gamer.nl/achte...lik-deus-ex-invisible-war
Reviews gok ik op rond de: 88-90%
Veelal omkoperij namelijk, de magazines krijgen van de uitgevers een leuke zak geld toegestopt
Ik gebruik dat dan ook vaak als indicatie en of danwel een demo of een *ahem* uitgebreide trial-versie en kan dan beslissen of ik het koop. Deze doe ik absoluutSn0wblind schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:43:
Heb zelf toch wel erg vaak dat bijvoorbeeld een game met een magere 7 toch zeer vermakelijk is, mischien zelfs beter dan een game die een 9 toegeschoteld krijgt. Het blijft persoonlijk maar zoveel bladen en sites die afhankelijk ijn van advertentie inkomsten dat ik het gewoon niet meer geloof.
Iedereen die hem vanuit de UK haalt kan hem hier dus niet activeren:
Q: I bought a RETAIL copy IN UK but I live OUTSIDE UK. Will I be able to ACTIVATE the game or not?
A: No. Can only activate the UK boxed copy in UK (includes Isle of man etc)
"You live and learn. At any rate, you live." - Douglas Adams