Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-04 14:56

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Relief2009 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:40:
Het lijkt me belangrijk dat Eidos zo snel mogelijk gameplay laat zien van de pc-versie. Je merkt dat sinds de bekendmaking van jullie nieuws dat gamers erg onrustig aan het worden zijn.
Klopt. Aan de andere kant zijn er ook veel mensen die bekend zijn met onze track record, waardoor ze het vertrouwen hebben dat het wel goed komt. Zie bijvoorbeeld http://www.rockpapershotg...g-co-developed-by-nixxes/
That’s a ridiculously solid list of ports, actually. If anything, it makes me a little surer the PC version should get all the required bells and whistles intact.

I’m one of the few who appreciates Kane and Lynch 2, and the PC port looked and handled much better than its console counterparts.

Project Snowblind was a fantastic game, kind of like a cheesier, cyberpunkier Call of Duty. It was originally conceived as Deus Ex 3, but quickly re-branded after Invisible War underwhelmed its sales projections.

I just bought the Tomb Raiders when a Steam sale neatly converged with that RPS Most Important Games list that praised the spin Crystal Dynamics put on the series. Played Legend – a few hiccups that I think come more from the original design – and in the middle of Anniversary, which is optimized very, very well.

Don’t know about their other porting efforts, but this looks like a rather strong resume to me, and it looks like a relationship that’s worked very effectively in the past. Don’t think there’s anything to be worried about in as Nixxes’ involvement goes.
Nixxes being a company that specializes in ports and has ample experience with PC ports specifically, and also a company that has been in business for a rather long time and employs some (as far as I know) highly competent (ex-)demoscene wizards, this makes me more confident that the game will be good if anything.

From how Dugas describes the workflow, this seems to be an example of outsourcing as is pretty much common practice in game development nowadays. As far as I can see this is not an especially outrageous example of it, which is illustrated by Nixxes’ website, listing several games that were also covered here but didn’t get a newspost just for the fact that porting them was outsourced.

[ Voor 63% gewijzigd door .oisyn op 25-03-2011 21:56 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
YouTube: AMD Radeon HD 6800 - Deus Ex 3

Is er sinds dit filmpje grote progressie gemaakt wat betreft graphics?

[ Voor 7% gewijzigd door Relief2009 op 30-03-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 13:26

jelbo

Hij doet het niet!

.oisyn schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:44:
Vandaag is officieel bekend gemaakt dat wij de PC port doen :) En nee, het wordt geen suffe console port.
Gefelicteerd! Hulde voor wat jij en je teamgenoten doen. :)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Sarif Industries Commerical

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Sarif Industries TV Spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-02 00:06
Ik zie hier wel het een of ander over ports en wat niet.
Wat je dan al gauw heb is inderdaad spellen die te simpel voor woorden zijn. Homefront, doorheen in 2 uur en 50 minuten, Black Ops, uitgespeeld in 6 uurtjes of wat, en dan hooguit 3 keer dood per game. En dan speel ik het gewoon op normal. Waar je vroeger een bedrag van 99 gulden neermikte voor een spel en je er heel wat uur voor terug kreeg, telde ik voor Homefront 40 euro af voor krap 3 uurtjes aan spelplezier. Het had een tientje mogen kosten, nu voel ik me gewoon genept, en in zekere zin ben ik dat ook.
Kijk ik daarentegen naar Fallout: New Vegas, ben je met alles ontdekken wel wat langer bezig. Zit al gauw 50 uur in een spel, toen ik het voor de eerste keer helemaal door wilde spelen zat er meer dan 100 uur in. Kijk, dan tel ik graag 45 pegels af. Games als Hitman 4, door de vele mogelijkheden is de replaywaarde oneindig, en heb ik dat spel letterlijk wel 40 keer doorlopen.

Dat is nu de zorg die ik ook een beetje heb bij het horen dat dit een port is. Wordt dit een debielen point-click? Klaar in 3 uur? Of hebben we een dozijn zeer goed uitgedachte missies waar ik 30 uur mee zoet ben? Duurt de singleplayer maar 10-12 uur maar zijn de mogelijkheden te over zodat 20 opnieuw spelen leuk blijft?
Deus Ex 2 was simpeler dan 1, maar is deeltje 3 evenzoveel simpeler? Dan is dit het kopen niet waard. Is het meer richting deel 1? Dan had ik gister al een pre-order gedaan.

.oisyn, kun je echt helemaal geen uitspraken over niks doen of zou je wel antwoord kunnen geven op de vraag hoe lang een gemiddeld gamer(geschat) over Deus Ex 3 zou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Het is al meerdere malen besproken en bevestigd dat DX3 geen console port is. Het word tegelijkertijd ontwikkeld met de console-versies. De pc-versie zal DX-11 ondersteunen, intelligentere AI en aangepaste UI. Verder hebben we kunnen lezen dat de single-player rond de 25-30 uur zal innemen.

Al jouw vragen kun je makkelijk ergens vinden. Lees je in en dan weet je snel of het wat voor jou is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

lezzmeister schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:29:
.oisyn, kun je echt helemaal geen uitspraken over niks doen
Nee, om de simpele reden dat ik het gewoon niet weet :)
http://www.gamersbook.com...ave-25-hours-of-gameplay/

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-02 00:06
Relief2009 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:31:
Het is al meerdere malen besproken en bevestigd dat DX3 geen console port is. Het word tegelijkertijd ontwikkeld met de console-versies. De pc-versie zal DX-11 ondersteunen, intelligentere AI en aangepaste UI. Verder hebben we kunnen lezen dat de single-player rond de 25-30 uur zal innemen.

Al jouw vragen kun je makkelijk ergens vinden. Lees je in en dan weet je snel of het wat voor jou is of niet.
Weet ik. Er stond eerder in het topic dat het wel een port is maar dan flink aangepast, en dus eigenlijk niet een port. Dus wel maar niet echt. De betere graphics okay, goed dat ze dat doen, intelligenter AI, dat kan goed of fout uitpakken(als ze extra zintuigen krijgen is het ook weer zoiets.), aangepaste UI dat is wel het minste, je zit met een andere besturing, dat zal er dan net van af hangen hoe anders.

Als het MS makkelijk word is een stuk minder als Nintendo hard, en zal het spel ook een stuk minder lang zijn, hangt ook een beetje samen.
Ok kijk. Geen marketing spokesman maar producer. Daar kunnen we wat mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

PS Blog: Michael McCann vertelt over de soundtrack

Ik zie op verschillende sites naast de augmented edition nu ook een collector's edition staan.

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1303225646.jpg

[ Voor 140% gewijzigd door SR8 op 22-04-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
ik kijk enorm uit naar deze game, maar wat ik wel jammer vind. Deus Ex 1 oogde deels als de hedendaagse wereld, het waren niet alleen hight tech gebouwen maar ook heel veel herkenbare stadsdelen zoals ze er nu uit zien. Maar dit is een prequel van deel 1 en ziet er gewoon fors futuristischer uit qua architectuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-05 18:57

XanderDrake

Build the future!

Sn0wblind schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 22:39:
Maar dit is een prequel van deel 1 en ziet er gewoon fors futuristischer uit qua architectuur.
Hun antwoord is dat ze er weinig aan kunnen doen dat in die 10 jaar tussen nu en Deus Ex 1 er zoveel high-techs is bij gekomen. :) Deus Ex Human Revolution moet wel futuristisch blijven voor ons op dit moment, anders verliest het veel van zijn vibe.

Op een andere noot: Deus Ex: Human Revolution - Augmented Edition is pre-order baar.
http://www.wehkamp.nl/ent...on%29/C25_5E2_E28_242245/

Ziet er bijzonder uit! Veel in-game extra's (extra missies, vier guns, tools, money), Artbook, making-of DVD, Comic en nog meer voor €55 pre-order.
Normaliter bij ik sceptisch omtrent collecters en special editions, maar dit ziet er wel erg goed uit voor dat geld.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Is die Collector's Edition al gespot in een online winkel ergens in NL? Heb nu de Augmented al een tijdje besteld staan maar ik vind die Collector's leuker :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 03-05 13:26

jelbo

Hij doet het niet!

Op een andere noot: Deus Ex: Human Revolution - Augmented Edition is pre-order baar.

Ziet er bijzonder uit! Veel in-game extra's (extra missies, vier guns, tools, money), Artbook, making-of DVD, Comic en nog meer voor €55 pre-order.
Normaliter bij ik sceptisch omtrent collecters en special editions, maar dit ziet er wel erg goed uit voor dat geld.
Bedankt voor de tip! Zojuist de Augmented Edition gepre-orderd.

"Op een andere noot" :D

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-04 17:52
Willybubba schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:44:
Is die Collector's Edition al gespot in een online winkel ergens in NL? Heb nu de Augmented al een tijdje besteld staan maar ik vind die Collector's leuker :P
Bol.com heeft hem al in de voorverkoop. Zo te zien is het enige verschil met de Augmented versie dat er een actiefiguur bij zit?

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Klopt. Maar ik vind dat soort meuk altijd leuk :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Je doet het dus voor de Action Figure? Dat verbaast me, ik zou een collectors edition nemen voor al de spullen behalve een plastic model, vandaar dat ik zo neig naar de Augmented Edition.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik doe het voor beide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Belangrijk voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: http://img200.imageshack.us/img200/603/deuk.png

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm, zou het dan toch kunnen? Coverstyle maar dan in first person?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:29
lezzmeister schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:29:
Ik zie hier wel het een of ander over ports en wat niet.
Wat je dan al gauw heb is inderdaad spellen die te simpel voor woorden zijn. Homefront, doorheen in 2 uur en 50 minuten, Black Ops, uitgespeeld in 6 uurtjes of wat, en dan hooguit 3 keer dood per game. En dan speel ik het gewoon op normal. Waar je vroeger een bedrag van 99 gulden neermikte voor een spel en je er heel wat uur voor terug kreeg, telde ik voor Homefront 40 euro af voor krap 3 uurtjes aan spelplezier. Het had een tientje mogen kosten, nu voel ik me gewoon genept, en in zekere zin ben ik dat ook.
Kijk ik daarentegen naar Fallout: New Vegas, ben je met alles ontdekken wel wat langer bezig. Zit al gauw 50 uur in een spel, toen ik het voor de eerste keer helemaal door wilde spelen zat er meer dan 100 uur in. Kijk, dan tel ik graag 45 pegels af. Games als Hitman 4, door de vele mogelijkheden is de replaywaarde oneindig, en heb ik dat spel letterlijk wel 40 keer doorlopen.

Dat is nu de zorg die ik ook een beetje heb bij het horen dat dit een port is. Wordt dit een debielen point-click? Klaar in 3 uur? Of hebben we een dozijn zeer goed uitgedachte missies waar ik 30 uur mee zoet ben? Duurt de singleplayer maar 10-12 uur maar zijn de mogelijkheden te over zodat 20 opnieuw spelen leuk blijft?
Deus Ex 2 was simpeler dan 1, maar is deeltje 3 evenzoveel simpeler? Dan is dit het kopen niet waard. Is het meer richting deel 1? Dan had ik gister al een pre-order gedaan.

.oisyn, kun je echt helemaal geen uitspraken over niks doen of zou je wel antwoord kunnen geven op de vraag hoe lang een gemiddeld gamer(geschat) over Deus Ex 3 zou doen?
toon volledige bericht
daar noem je dan wel 2 spellen (black ops en homefront) die het qua uren totale gameplay voornamelijk van de multiplayer moeten hebben. je kan de lengte van de SP van die games niet vergelijken met een game die SP-only is (zoals Fallout:NV). Daarnaast vind ik dat een beetje gamer die spellen op de moeilijkste difficulty-setting moet spelen omdat normal gewoon te simpel is. (Dan nog haal je de 10 uur niet hoor)
Zelf heb ik ook ruim 80 uur in mn eerste playtrough Fallout New Vegas zitten en ik ben nog niet eens klaar. Black ops SP was in 6 uurtjes klaar (veteran) maar in de MP zit ook tegen de 100 uur. Dat vind ik mn 40 euro wel waard. Bij die shooters ligt de focus op de MP. Koop je hem alleen voor de SP dan krijg je idd geen waar voor je geld.

dan over DX: Ik heb de voorganers nooit gespeeld, maar de gameplay trailer van dit spel triggerde mij om er meer over op te zoeken en ik ben overtuigd, dit gaat een hit worden voor mij. Het geeft me een beetje het mass effect meets spliter cell gevoel, maar dan met wat meer rpg-elementen en vooral de keuze hoe je het zelf op wilt lossen (in het filmpje werd een stukje op 3 manieren gedaan).
Voor mij naast L.A. Noire een titel om naar uit te kijken! Ik denk dat de augmented version binnenkort in de pre-order gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
XanderDrake schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:57:
[...]

Hun antwoord is dat ze er weinig aan kunnen doen dat in die 10 jaar tussen nu en Deus Ex 1 er zoveel high-techs is bij gekomen. :) Deus Ex Human Revolution moet wel futuristisch blijven voor ons op dit moment, anders verliest het veel van zijn vibe.

ja maar dues ex 1 was al futuristisch maar herkenbaar op hetzelfde moment, het gaat nu om de mechs dus als ze die Gunther en Anna navarre achtige mechs gewoon moderniseren qua stijl enzo, zoals ze nu al hebben gedaan maar de architectuur hetzelfde houden maar dan met nieuwe snufjes was het ideaal, nu is de grafische stijl qua architectuur nog verder dan Dues Ex 2 die in de verdere toekomst afspeelt.

maar toch kijk ik enorm naar deze game uit, Vorige week deel 1 weer eens uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:47
Ik zie het liever ook wat 'realistischer', ook al zou het ons misschien kunnen verbazen hoe de wereld er over 20 jaar echt uitziet:

Shanghai - 1990 vs 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Zucht wat moet ik toch doen. Ik kan de augmented edition kopen, maar de Steam versie (ben een groot fan van Steam) kost maar €36 pre-order...

Nee screw it. Wie een echte fan van Deus Ex 1 is, koopt de Augmented Edition >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299194

KingKoning schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:37:
dan over DX: Ik heb de voorganers nooit gespeeld, maar de gameplay trailer van dit spel triggerde mij om er meer over op te zoeken en ik ben overtuigd, dit gaat een hit worden voor mij. Het geeft me een beetje het mass effect meets spliter cell gevoel, maar dan met wat meer rpg-elementen en vooral de keuze hoe je het zelf op wilt lossen (in het filmpje werd een stukje op 3 manieren gedaan).
Voor mij naast L.A. Noire een titel om naar uit te kijken! Ik denk dat de augmented version binnenkort in de pre-order gaat :)
Oeioei, Mass Effect en Deus Ex vergelijken is vloeken in de kerk ;)

Hoe dan ook, ik raad je ten zeerste aan Deus Ex 1 te spelen. Deus Ex 2 kun je met een gerust hart overslaan, maar de eerste wordt niet voor niets nog steeds beschouwd als een van de top 3 beste PC spellen ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
DX:HR - The Nixxes connection explained

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Anoniem: 299194 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:32:
[...]

Oeioei, Mass Effect en Deus Ex vergelijken is vloeken in de kerk ;)

Hoe dan ook, ik raad je ten zeerste aan Deus Ex 1 te spelen. Deus Ex 2 kun je met een gerust hart overslaan, maar de eerste wordt niet voor niets nog steeds beschouwd als een van de top 3 beste PC spellen ooit.
Dat doet hij dan ook niet. Hij geeft alleen aan dat hij dat gevoel erbij krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-03 08:05

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
geen idee welke variant ik zal halen, steam, dvdtje voor de pc of gewoon ps3 O__o

ik weet niet hoe eidos met DRM omgaat en ben niet zo happig op pc games die je maar 5x mag activeren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-05 10:08

Sebazzz

3dp

Ik ben blij dat men bij Eidos de tijd nemen om het spel volledig te laten vormen, en ik kijk er echt naar uit om het te spelen :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ze doen in in ieder geval wel hun best heb ik het idee... ik wacht even de gamebladen review af maar ik denk toch echt dat ik deze game gewoon ga halen op de PC.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 23:45

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Sn0wblind schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:37:
ik weet niet hoe eidos met DRM omgaat en ben niet zo happig op pc games die je maar 5x mag activeren ofzo.
Het lijkt er op dat het Steamworks DRM gaat gebruiken. Jammer, want wat ik tot nu toe van het spel gezien heb ziet er heel goed uit, maar ik heb het niet zo op Steam of online activatie in het algemeen. Het ljikt er alleen in toenemende mate op dat ik óf mijn besluit om geen spellen te kopen met online activatie moet herzien, óf ik gewoon me er neer bij moet leggen dat ik geen nieuwe spellen meer zal kopen.

Ik vraag me trouwens af of er iemand in Human Revolution zal zijn met een skullgun zoals Gunther zo graag wilde hebben? Zou wel grappige knipoog naar het origineel zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door henkie196 op 12-05-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
henkie196 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:43:
[...]

Het lijkt er op dat het Steamworks DRM gaat gebruiken. Jammer, want wat ik tot nu toe van het spel gezien heb ziet er heel goed uit, maar ik heb het niet zo op Steam of online activatie in het algemeen. Het ljikt er alleen in toenemende mate op dat ik óf mijn besluit om geen spellen te kopen met online activatie moet herzien, óf ik gewoon me er neer bij moet leggen dat ik geen nieuwe spellen meer zal kopen.

Ik vraag me trouwens af of er iemand in Human Revolution zal zijn met een skullgun zoals Gunther zo graag wilde hebben? Zou wel grappige knipoog naar het origineel zijn :)
steam zelf vind ik niet verkeerd, vind dat wel een stabiel systeem en cloud services betekent dat ik op mijn laptop verder kan gamen met dezelfde savegames.

Maar individuele systemen zoals ubisoft enzo gebruikt vind ik een ramp.

Maar ik hoop sowieso op connecties met het eerste deel. Mischien zie je dan ook wel het ontstaan van Anna en Gunther etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
henkie196 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:43:
[...]

Steamworks werkt erg goed hoor. Alle updates vloeien binnen, nieuws en extra content is direct beschikbaar voor jouw spellen, goede (voice)chat ingame, erg snelle downloads indien nodig en eventueel veel goede aanbiedingen voor oudere spellen. Voor gamemakers is het daarnaast denk ik uiteindelijk de meest winstgevende en effectieve manier voor DRM én verkoop van spellen.

Ik heb zelf geen enkel probleem met steam en ik vind steam dus een duidelijke win-win situatie. Als ik jou was zou ik niet te stug zijn in vooroordelen. "Ik heb het niet zo op steam" is niet een rationele manier van denken.
Je zit hier op een forum van tweakers en je computer is waarschijnlijk continu verbonden met internet. De online activatie is dus in de praktijk geen enkel probleem. Met steam kan je na eenmalige activatie zelfs offline verder spelen.

Over de skullgun: Ik zou het raar vinden als in de prequel van DX1 een skullgun zou zitten, terwijl ongeveer 20 jaar later in DX1 dit als nieuwe technologie is neergezet.
steam zelf vind ik niet verkeerd, vind dat wel een stabiel systeem en cloud services betekent dat ik op mijn laptop verder kan gamen met dezelfde savegames.

Maar individuele systemen zoals ubisoft enzo gebruikt vind ik een ramp.

Maar ik hoop sowieso op connecties met het eerste deel. Mischien zie je dan ook wel het ontstaan van Anna en Gunther etc.
Het fysieke ontstaan van Anna en Gunther lijkt mij ook erg interessant, gewoon als een soort sidequest. Je zou ze als kind tegen kunnen komen, zonder augmentations. Anna komt trouwens uit Israël en Gunther uit Duitsland, dus dat is misschien wat lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Playa del C. schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:17:
[...]

Steamworks werkt erg goed hoor. Alle updates vloeien binnen, nieuws en extra content is direct beschikbaar voor jouw spellen, goede (voice)chat ingame, erg snelle downloads indien nodig en eventueel veel goede aanbiedingen voor oudere spellen. Voor gamemakers is het daarnaast denk ik uiteindelijk de meest winstgevende en effectieve manier voor DRM én verkoop van spellen.

Ik heb zelf geen enkel probleem met steam en ik vind steam dus een duidelijke win-win situatie. Als ik jou was zou ik niet te stug zijn in vooroordelen. "Ik heb het niet zo op steam" is niet een rationele manier van denken.
Je zit hier op een forum van tweakers en je computer is waarschijnlijk continu verbonden met internet. De online activatie is dus in de praktijk geen enkel probleem. Met steam kan je na eenmalige activatie zelfs offline verder spelen.

Over de skullgun: Ik zou het raar vinden als in de prequel van DX1 een skullgun zou zitten, terwijl ongeveer 20 jaar later in DX1 dit als nieuwe technologie is neergezet.

[...]

Het fysieke ontstaan van Anna en Gunther lijkt mij ook erg interessant, gewoon als een soort sidequest. Je zou ze als kind tegen kunnen komen, zonder augmentations. Anna komt trouwens uit Israël en Gunther uit Duitsland, dus dat is misschien wat lastig :)
toon volledige bericht
Het zou mischien wel kunnen als ze jong recruted waren, want GUnther was al wat ouder in Deus ex volgens mij. Maar mischien ook een jonge Bob page, Tracer tong etc. Kan echt niet wachten om te zien wat ze gaan doen met het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Playa del C. schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:17:
Als ik jou was zou ik niet te stug zijn in vooroordelen. "Ik heb het niet zo op steam" is niet een rationele manier van denken. [...] Met steam kan je na eenmalige activatie zelfs offline verder spelen.
Ik wilde er niet te veel woorden aan vies maken, vandaar dat het misschien als vooroordeel op jou overkomt. Er zit echter wel degelijk een reden achter, namelijk dat ik vind dat ik niet gedwongen zou moeten worden om online te gaan terwijl ik toch alleen maar de single player campaign speel.

Als je al een Steam account hebt om wat voor reden dan ook, kan ik me voorstellen dat het voor jou niet zo bezwaarlijk is. Ik zou alleen eerst een 3rd party programma moeten installeren en een account aan maken bij die partij voordat ik zelfs maar het spel mag spelen. Een simpele online activatie is dan zelfs nog klantvriendelijker.

En waarom vallen ze mij als betalende klant lastig met die DRM? Het spel wordt toch wel geript en de mensen die het downloaden hebben vervolgens nergens last van.

Maar goed, dit dwaalt off-topic.
Je hebt gelijk, een verwijzing in het spel van een paar onderzoekers die er onderzoek naar doen, of een andere mech die ook een verzoek voor een skullgun indient zou beter passen in het verhaal :)

Ik ben het trouwens wel eens met anderen hier dat de style van deze game wat anders lijkt dan die van het origineel. In het origineel zat je misschien wel een jaar of 40 in de toekomst, maar de gebouwen zagen er nog grotendeels hetzelfde uit als dat ze er toen ook uit zagen. Maar in Human Revolution ziet het er allemaal veel futuristischer uit dan hoe het er nu uit ziet.

Op zich heb ik hier niks op tegen. Het zou me namelijk weinig verbazen als in het origineel de keuze voor stijl ook beïnvloed was door hoe gemakkeljik het te maken was in de UnrealEditor. En als de sfeer, gameplay en het verhaal allemaal in orde zijn, maakt het feit dat het qua stijl niet helemaal gelijk is aan het origineel me echt niet zoveel meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:05

The Zep Man

🏴‍☠️

Het valt mij tegen dat het nog niet genoemd is in dit topic. Degenen die het verhaal vooraf aan dit spel willen lezen, kunnen het boek Deus Ex: Icarus Effect aanschaffen. En ja, daar komen een paar bekende personen in voor.
spoiler:
Gunther Hermann, anyone? In het boek, waarin Gunther een stuk jonger is en nog niet zo gemodificeerd, lees je meer over zijn persoonlijkheid. Best wel eng. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
De voice-over van Gunther is helaas in 2003 overleden. Dat vind ik dubbel zo jammer. Natuurlijk in ieder geval voor de man zelf, maar ook omdat Gunther als personage nu (waarschijnlijk) nooit meer in het Deus Ex universum terug kan keren met zijn authentieke stem. Misschien is er een vervanger te vinden, maar toch, de nostalgie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Playa del C. schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:45:
De voice-over van Gunther is helaas in 2003 overleden. Dat vind ik dubbel zo jammer. Natuurlijk in ieder geval voor de man zelf, maar ook omdat Gunther als personage nu (waarschijnlijk) nooit meer in het Deus Ex universum terug kan keren met zijn authentieke stem. Misschien is er een vervanger te vinden, maar toch, de nostalgie...
Je vergeet twee dingen. Ten eerste is Gunther zijn stem en accent niet heel moeilijk na te maken. Ten tweede: een excuus om een andere stem te gebruiken is dat hij later (ten tijde van Deus Ex) hij meer mech is dan mens en dat daardoor zijn stem 'droger' werd.

Maar ik geef wel toe dat zijn stem in Deus Ex briljant was. Het betere acteerwerk. En laten we alle foute stemmen in Hong Kong maar even vergeten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

The Zep Man schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:45:
Maar ik geef wel toe dat zijn stem in Deus Ex briljant was. Het betere acteerwerk. En laten we alle foute stemmen in Hong Kong maar even vergeten. ;)
Of de Franse accenten, jemig de pemig, als je die uit context zou laten horen zou het meer op een slechte parodie lijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
XanderDrake schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:58:
Of de Franse accenten, jemig de pemig, als je die uit context zou laten horen zou het meer op een slechte parodie lijken!
Was ook mijn eerste gedachte bij het lezen van The Zep Man's post :) Als je op YouTube een aantal van die gesproken stukjes terug hoort, is goede voice acting niet echt het eerste wat bij mij opkomt ;)

Voorbeeldje:

Bekijk op YouTube
Great Moments in Videogame Voice Acting: Deus Ex (Paris)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

JC zou zo'n goede 90-er jaren actie held zijn. Hij sterft van de heerlijk droge one-liners.
Oh en toen hij die Australische chickies probeerde te versieren door drankjes voor ze te betalen. "Suuuuuure" 8) Bwhaha

Ik ben dus bang dat we dit gaan mislopen in DX:HR, DX1 had geweldige pacing, een zeer goede balans tussen actie, exploring en socializing. Je moest niet continue bang zijn dat je overhoop werd geschoten of een alarm activeerde, een beetje rondhangen in New York en Hong Kong en een biertje dringen was ook gewoon mogelijk. Het wordt moeilijk om dat te evenaren, evenals de kick-ass doch serieuze mentaliteit van JC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Sorry, deze moet ook gezegd worden:

JC: "A bomb is a bad choise for close range combat"

:D :D :'( :D :D :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Ik moet eerlijk zeggen dat de oneliners van JC me nooit echt opgevallen waren. Tenminste, niet voordat ik de verzamelingen met oneliners op YouTube tegenkwam. Als DX:HR de gameplay, pacing, verhaal en sfeer goed in orde heeft, kan ik makkelijk een eventueel gebrek aan oneliners vergeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ik zou graag ook remixes van Deus Ex songs erin terug willen horen, vooral themesong van HK was geniaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

TIMELINE DEUS EX

Het plaatsen van 3 A4'tjes is wat veel ;) In het vervolg is een link handiger.

Dit is de link naar het stuk

[ Voor 109% gewijzigd door PWM op 23-05-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
In het vervolg mag je een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif aanmaken

[ Voor 72% gewijzigd door PWM op 23-05-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik ben er wel blij mee. Even docje maken en lekker in de trein lezen op mijn tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
XanderDrake schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:12:
Ik ben er wel blij mee. Even docje maken en lekker in de trein lezen op mijn tablet :)
Het gaat niet om de inhoud, maar om het format. Het is overduidelijk een copy-paste van een bepaalde bron en in dat geval is het wel zo netjes om een url naar de website neer te zetten ipv de complete tekst te kopiëren.

Iemand toevallig nieuws over de aanwezigheid van DE3 op E3? Ik neem aan dat DE3 daar aanwezig is?

[ Voor 9% gewijzigd door Relief2009 op 22-05-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ik heb de Tweakers preview gelezen en ik ben erg gehypt. Veel vrijheid, veel uren gameplay en ook goed om te lezen dat de pc-versie grafisch veel beter is.

Uit andere previews is het wel duidelijk dat de animatie van personen niet goed is en bewegingen houterig zijn. Vooral de console-versies lijden hieronder. Weet je toevallig of er iets aan gedaan word om de animaties beter te maken? Houterige animaties is toch niet meer van deze tijd?

[ Voor 47% gewijzigd door Relief2009 op 28-05-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-05 10:08

Sebazzz

3dp

Iemand al Sarif Industries bezocht? http://www.sarifindustries.com/ :D

Geniaal dat ze ook subsites maken, dat voegt echt wat toe! :D Dit heeft ID Software ook gedaan met Doom 3 (Martian Buddy, en in het verleden een uitgebreide site van UAC).

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Sebazzz schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:22:
Iemand al Sarif Industries bezocht? http://www.sarifindustries.com/ :D

Geniaal dat ze ook subsites maken, dat voegt echt wat toe! :D Dit heeft ID Software ook gedaan met Doom 3 (Martian Buddy, en in het verleden een uitgebreide site van UAC).
Al maanden bekend en ook eerder genoemd in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-05 17:22

GG85

.......

Hmm, er is een prebuild uitgelekt, zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
GG85 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:21:
Hmm, er is een prebuild uitgelekt, zonde.
Ik las het ja. één van de reviewers heeft dus gelekt?

Erg zonde dit, maar het blijft een pre-build. :) En de pre-build bevat slechts 10 uur van de geschatte 30-35 uur.

[ Voor 25% gewijzigd door Relief2009 op 01-06-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Relief2009 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:56:
[...]

Ik las het ja. één van de reviewers heeft dus gelekt?

Erg zonde dit, maar het blijft een pre-build. :) En de pre-build bevat slechts 10 uur van de geschatte 30-35 uur.
Dat is dan vermoedelijk dezelfde build (pre-build bestaat niet: het is een build of het is source code) als die in de Gameplay van deze maand werd gepreviewed (en die vermoedelijk ook naar andere partijen is gestuurd). Daar wordt ook over 10 uur gesproken.

[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 01-06-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 01:08
Het is inderdaad die build en mensen zijn er errug tevreden over. Dit zal ze een boel pre-orders leveren. Het mooiste is dat ze toestaan dat de leak wordt besproken op de officiele forums. Zo zie je maar dat een developer hier eigenlijk geen grote problemen mee heeft (het is natuurlijk ook maar een klein deel van het spel) als ze vertrouwen hebben in hun spel.

[ Voor 31% gewijzigd door mister_S op 01-06-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

The Zep Man schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:54:
[...]
(pre-build bestaat niet: het is een build of het is source code)
Het heet een pre-build, als in, de build voor de uiteindelijke gold build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

.oisyn schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 00:34:
[...]

Het heet een pre-build, als in, de build voor de uiteindelijke gold build.
Is het dan niet gewoon een pre-release build? Of moet de buzzwordmachine weer aangeslingerd worden?
mister_S schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:38:
Het is inderdaad die build en mensen zijn er errug tevreden over. Dit zal ze een boel pre-orders leveren. Het mooiste is dat ze toestaan dat de leak wordt besproken op de officiele forums. Zo zie je maar dat een developer hier eigenlijk geen grote problemen mee heeft (het is natuurlijk ook maar een klein deel van het spel) als ze vertrouwen hebben in hun spel.
Zouden ze het niet gewoon 'per ongeluk' uitgelekt hebben om zichzelf het werk van het fabriceren, testen en distribueren van een demo te besparen? ;)

[edit]
Discussie wordt tot een bepaald niveau gedoogd op dat forum. Aparte topics erover maken mag niet. Noemen kan dus wel, bespreken kan niet.

[ Voor 65% gewijzigd door The Zep Man op 02-06-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 01:08
Het lijkt me niet dat ze dit met opzet lekken, het is duielijk nog niet helemaal af en kan dus alsnog een verkeerd geven. The publisher zal er ook niet blij mee zijn lijkt me :)

Het wordt inderdaad 'alleen' gedoogd. Gezien andere devs enorm paranoide en sterk reageren als er iets wordt gelekt, is dit mijns inziens een enorm grote stap voor een developer. Ze geven het gevoel dat ze naar de community luisteren, ook al speelt de community een gelekte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

mister_S schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:30:
Het wordt inderdaad 'alleen' gedoogd. Gezien andere devs enorm paranoide en sterk reageren als er iets wordt gelekt, is dit mijns inziens een enorm grote stap voor een developer. Ze geven het gevoel dat ze naar de community luisteren, ook al speelt de community een gelekte versie.
Of dit is gewoon een ontwikkelaar die weet dat 'nee' zeggen geen nut heeft, omdat daarmee de fans wel ergens anders hun behoeftes zullen bevredigen.

En bang zijn voor gelekte pre-release versies... ach, als je spel goed is, verkoopt het vanzelf. Dat is al te zien sinds Half-Life 2.

[ Voor 11% gewijzigd door The Zep Man op 02-06-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Iemand opgevallen dat de graphics in het E3 filmpje een tandje hoger staat dan wat ik heb gezien van de screenshots? Er zitten namelijk een aantal gameplay-scenes in welke grafisch een wat smoothere look hebben.

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-deus-ex/714411

Vooral gezichtanimaties en textures zien er beter uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Relief2009 op 02-06-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Inmiddels de pre-build uitgespeeld. Erg geinig spelletje, hoop wel dat de graphics nog een beetje aangepast worden. En ik had heel soms het idee dat het spel een klein beetje houterig speelde.

Voor de rest: heel veel te doen, spel is niet al te makkelijk en een leuk verhaal! Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Anoniem: 316512 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:40:
Inmiddels de pre-build uitgespeeld. Erg geinig spelletje, hoop wel dat de graphics nog een beetje aangepast worden. En ik had heel soms het idee dat het spel een klein beetje houterig speelde.

Voor de rest: heel veel te doen, spel is niet al te makkelijk en een leuk verhaal! Top.
Dus je gaat hem alsnog kopen? Mooi.
Ik vind dat iedereen die een leaked build van games gaat spelen ook het spel moet kopen, dat ben je de studio wel verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XanderDrake schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:21:
[...]

Dus je gaat hem alsnog kopen? Mooi.
Ik vind dat iedereen die een leaked build van games gaat spelen ook het spel moet kopen, dat ben je de studio wel verplicht.
Zou mij eerlijk gezegd niets verbazen als ze de build zelf geleaked hebben. Maar ja, ik ga hem zeker kopen! De build is ook maar een klein deel van het hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

The Zep Man schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:18:
[...]
Is het dan niet gewoon een pre-release build? Of moet de buzzwordmachine weer aangeslingerd worden?
Je kan er wel heel anal over gaan doen, maar het is gewoon gangbare terminologie. Of zeur jij ook altijd dat PIN-code nergens op slaat omdat de N al voor nummer staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-05 10:18
Op het forum waar de prebuild wordt besproken krijgt het spel hele goede feedback. En dat voor een 'unfinished product'.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
aicaramba schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:05:
Op het forum waar de prebuild wordt besproken krijgt het spel hele goede feedback. En dat voor een 'unfinished product'.
Vergeleken met Crysis 2, is de pre-build inderdaad van goede kwaliteit. Ik heb alleen uurtje gespeeld, omdat ik het hele spel op zijn best wil ervaren en dat is dus pas eind augustus.

Maar het spel valt zeker niet tegen, alleen kan het grafisch echt even een tandje hoger. Vooral de animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

.oisyn schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:37:
[...]

Je kan er wel heel anal over gaan doen, maar het is gewoon gangbare terminologie. Of zeur jij ook altijd dat PIN-code nergens op slaat omdat de N al voor nummer staat?
Nee, maar wel dat kreten zoals 'anal' erg bij de Web 2.0 generatie horen.

[on-topic]
Ik heb de pre-order voor de limited edition ondertussen al een lange tijd staan en die gaat niet weg. Ook ga ik niet de gelekte versie spelen: er zijn nog zat andere spellen tussen nu en het moment dat DX:HR uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307372

Ook al staat de pre-order al een lange tijd in de wacht ik kon me niet inhouden en heb de gelekte versie via een niet nader te noemen kanaal binnengehaald. Gezien ik toch al van plan was om de game te halen, no harm done right? Was erg benieuwd of het soepel draait op mijn systeem. Wat gelukkig wel zo is, goed geoptimaliseerd dus (want mijn systeem is niet uber-uber-uber-geil)

Even vraagje voor .oisyn wat vind jij er nu van dat het gelekt is, omdat het nogal dicht bij je bed staat en je er dagelijks aan werkt.

Ook heb ik nog een extra vraag voor je. Ook al is dit een gelekte versie ik was vrij verbaasd dat als ik het op DirectX11 speel de game soepel loopt (met alles open en op 1680x1050) ~ gemiddeld 70fps en heel soms dropt ie onder de 40fps maar als ik DirectX11 uitschakel (dus 9 of 10 pak, weet niet waar hij op overschakelt) dan loopt het echt bagger... maakt niet uit of de overige instellingen hoog of laag zijn. En het viel me op dat het kleurenpalet op DirectX11 veel minder contrast kent en het het spel erg donker maakt.

Verder zit de preview goed in elkaar. Soms een vastloper maar verder gewoon goed. En qua sfeer leunt het meer tegen Deus Ex aan dan tegen Invisible War, iets wat ik enkel en alleen kan toejuichten.

Ook leuk dat er genoeg links zijn met de originele Deus Ex, zeer leuk om te zien voor fans van het eerste deel (zoals moi).

Tenslotte liet de preview mij met een positief gevoel achter, sterker nog ik ga hem gewoon nog een paar x doen op verschillende manieren, het is net als met de eerste Deus Ex dat je echt gemotiveerd wordt om zelf dingen uit te zoeken, exploren, ontdekken en situaties op diverse manieren aanpakken :).

Dan rest mij nog één vraag. Hoe lekt zoiets als deze preview? Aangezien het de PC versie is, is het een gamesmagazine / website die zoiets lekt? Iemand bij Eidos Montreal zelf? Iemand bij Noxxis? (niet dat ik denk dat dat het geval is) maar goed.... vraag me altijd wel af. Bij Half-Life 2 was het duidelijk, gewoon een hacker die de backdoor van Gabe Newells PC gebruikte. Vraag me toch altijd af of het nou expres is (zeker gezien de E3 er nu ook voor de deur staat en het feit dat Eidos het ook gedoogd dat je erover mag praten op de officiële fora's.) of dat het gewoon echt een fout is.

Zou overigens wel in het politieke straatje van Deus Ex passen met alle hidden agenda's, de game gewoon expres lekken :p.

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit erover na te denken om het voorgaande deel (en misschien zelfs het eerste deel) te spelen, nog niet eerder gedaan. Qua gameplay zit het wel goed, maar hoe zijn de graphics? Kan iemand mij vertellen wat ik moet verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307372

Anoniem: 316512 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:58:
Ik zit erover na te denken om het voorgaande deel (en misschien zelfs het eerste deel) te spelen, nog niet eerder gedaan. Qua gameplay zit het wel goed, maar hoe zijn de graphics? Kan iemand mij vertellen wat ik moet verwachten?
Als je het in de juiste tijdsvolgorde wil spelen moet je beginnen met Deus Ex Human Revolution (deel 3) dat is een prequel, vervolgens deel 1 en dan deel 2.

Deel 2 is volgens velen (inclusief mijzelf) het minste deel. Deel 1 is geweldig. En als je wil weten wat je ervan kunt verwachten, check onderstaand filmpjes:

Random gameplay

Bekijk op YouTube
Deus Ex Gameplay

Intro van de game

Bekijk op YouTube
Deus Ex - New Vision Beta and DX10 Renderer

Fan video

Bekijk op YouTube
Agent Denton

Deus Ex 1 met mods en enbseries (bloom / hdr)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Mm0QkaW-Iac&feature=related]

Eerste level
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=T7AqFJgCm5o&feature=related]

Leukste level
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=g6R9L8RMJ-s&feature=related]

Zo hier moet je volledig wel even mee vooruit kunnen. Ik zelf zou zeggen, begin met Deus Ex 1 de game is het dubbel en dwars waard. Sterker nog ik denk dat Deus Ex 3 niet hetzelfde niveau haalt als deel 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Anoniem: 307372 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:42:
Ook al staat de pre-order al een lange tijd in de wacht ik kon me niet inhouden en heb de gelekte versie via een niet nader te noemen kanaal binnengehaald. Gezien ik toch al van plan was om de game te halen, no harm done right? Was erg benieuwd of het soepel draait op mijn systeem. Wat gelukkig wel zo is, goed geoptimaliseerd dus (want mijn systeem is niet uber-uber-uber-geil)

Even vraagje voor .oisyn wat vind jij er nu van dat het gelekt is, omdat het nogal dicht bij je bed staat en je er dagelijks aan werkt.

Ook heb ik nog een extra vraag voor je. Ook al is dit een gelekte versie ik was vrij verbaasd dat als ik het op DirectX11 speel de game soepel loopt (met alles open en op 1680x1050) ~ gemiddeld 70fps en heel soms dropt ie onder de 40fps maar als ik DirectX11 uitschakel (dus 9 of 10 pak, weet niet waar hij op overschakelt) dan loopt het echt bagger... maakt niet uit of de overige instellingen hoog of laag zijn. En het viel me op dat het kleurenpalet op DirectX11 veel minder contrast kent en het het spel erg donker maakt.

Verder zit de preview goed in elkaar. Soms een vastloper maar verder gewoon goed. En qua sfeer leunt het meer tegen Deus Ex aan dan tegen Invisible War, iets wat ik enkel en alleen kan toejuichten.

Ook leuk dat er genoeg links zijn met de originele Deus Ex, zeer leuk om te zien voor fans van het eerste deel (zoals moi).

Tenslotte liet de preview mij met een positief gevoel achter, sterker nog ik ga hem gewoon nog een paar x doen op verschillende manieren, het is net als met de eerste Deus Ex dat je echt gemotiveerd wordt om zelf dingen uit te zoeken, exploren, ontdekken en situaties op diverse manieren aanpakken :).

Dan rest mij nog één vraag. Hoe lekt zoiets als deze preview? Aangezien het de PC versie is, is het een gamesmagazine / website die zoiets lekt? Iemand bij Eidos Montreal zelf? Iemand bij Noxxis? (niet dat ik denk dat dat het geval is) maar goed.... vraag me altijd wel af. Bij Half-Life 2 was het duidelijk, gewoon een hacker die de backdoor van Gabe Newells PC gebruikte. Vraag me toch altijd af of het nou expres is (zeker gezien de E3 er nu ook voor de deur staat en het feit dat Eidos het ook gedoogd dat je erover mag praten op de officiële fora's.) of dat het gewoon echt een fout is.

Zou overigens wel in het politieke straatje van Deus Ex passen met alle hidden agenda's, de game gewoon expres lekken :p.

Cheers!
toon volledige bericht
Is gewoon die preview versie, voor de gamemedia.
Build: 1.0.499.0

reviews: Preview: Deus Ex - Human Revolution (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ik moet eerlijk zeggen dat nadat ik het niveau van graphics heb gezien van aankomende games, de grote verschillen met DX3 zichtbaar worden. DX3 is zo houterig... Grafisch had het van mij echt wel een tandje hoger.

Ik ga DX3 zeker spelen vanwege gameplay en het verhaal erachter, maar vind het wel jammer dat het grafisch niet kan komen met 2/3 jaar oude spellen.

[ Voor 14% gewijzigd door Relief2009 op 07-06-2011 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:42
Ik heb wat video's gezien, en ik moet zeggen de sfeer is zo goed. Ik had bij het zien van die video's juist echt gevoel van Deus Ex, dus wat mij betreft is het uitstekend.

Alleen wapen in first person mag wel iets beter, dat ziet er uit als een UT mod. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Albinoraptor schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:08:
Ik heb wat video's gezien, en ik moet zeggen de sfeer is zo goed. Ik had bij het zien van die video's juist echt gevoel van Deus Ex, dus wat mij betreft is het uitstekend.

Alleen wapen in first person mag wel iets beter, dat ziet er uit als een UT mod. :P
Video's zijn helaas niet representatief, maar er zijn nieuwe screenshots uitgelekt en deze zien er wel een stuk beter uit dan de pre-build.

http://www.gamersnet.nl/n...n_revolution_vrijgegeven/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Mechanics and gameplay highlighted with Jean Francois Dugas and Daniel Kayser at E3 2011, part of our All Access Live coverage!

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-deus-ex/714961

[ Voor 53% gewijzigd door nFo op 07-06-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Anoniem: 307372 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:42:
Erg jammer natuurlijk, maar gelukkig was het maar een preview en niet de volledige game. Het kan ook goed uitpakken, als de game goed wordt ontvangen, en daar lijkt het wel op :)
Wat is je vraag nou?
Ik weet de details niet, maar volgens mij is het de pers geweest, het is precies zo'n versie die aan de pers gegeven is. Als het intern is gebeurd dan had het wel de hele game geweest :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 07:49

Donnie

AKA DonCorleone

Vond deze toch wel erg lachwekkend, dus dacht zel hem hier even delen :+

Bekijk op YouTube
Deus Ex 3 Bitchslapping Montage

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Donnie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:08:

[video]
Haha ik ging helemaal stuk. Geweldig dit!

Jammer dat je ook duidelijk ziet hoe slecht de animaties zijn. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donnie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:08:

[video]
Vet, die extra moves had ik helaas nog niet geunlocked :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Relief2009 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:29:
[...]

Haha ik ging helemaal stuk. Geweldig dit!

Jammer dat je ook duidelijk ziet hoe slecht de animaties zijn. :F
Het is wel de eerste game waar je tenminste nog gereanimeerd wordt. :+
(Gezichts) animaties zijn erg matig, dan vraag je je toch af wat ze de afgelopen jaren hebben uitgespookt ?
Of maar hopen dat dit een hele oude build is, maar ik denk het niet.

Ik zou: team bondi is even bellen, of ze de gezichts animaties willen doen.
Of quantic dream, Heavy Rain bijvoorbeeld.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=u8bL0z-vMHw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
nFo schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:51:
[...]

Het is wel de eerste game waar je tenminste nog gereanimeerd wordt. :+
(Gezichts) animaties zijn erg matig, dan vraag je je toch af wat ze de afgelopen jaren hebben uitgespookt ?
Of maar hopen dat dit een hele oude build is, maar ik denk het niet.

Ik zou: team bondi is even bellen, of ze de gezichts animaties willen doen.
Of quantic dream, Heavy Rain bijvoorbeeld.

[video]
De animaties zijn zo houterig dat ze uit een spel van 2005 lijken te komen.

Kijk dat niveau van LA Noire hoeft ook weer niet, maar een beetje fatsoenlijke motion-caption kan toch wel? Zelfs de eerste Mass Effect van 3/4 jaar geleden zag er grafisch en qua animaties stukken beter uit!

[ Voor 12% gewijzigd door Relief2009 op 08-06-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:42
Relief2009 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:33:
[...]

Video's zijn helaas niet representatief, maar er zijn nieuwe screenshots uitgelekt en deze zien er wel een stuk beter uit dan de pre-build.

http://www.gamersnet.nl/n...n_revolution_vrijgegeven/
Ging me meer om hoe het wapen bewoog tijdens draaien en lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Relief2009 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:00:
[...]

De animaties zijn zo houterig dat ze uit een spel van 2005 lijken te komen.

Kijk dat niveau van LA Noire hoeft ook weer niet, maar een beetje fatsoenlijke motion-caption kan toch wel? Zelfs de eerste Mass Effect van 3/4 jaar geleden zag er grafisch en qua animaties stukken beter uit!
Ja dat is weer het andere uiterste, het mag wel wat beter idd.
Ze gebruiken FaceFX.

Of waarom gebruiken ze niet: Autodesk Face Robot ?

Bekijk op YouTube
Blur studio Facial Animation Pipeline

Op gametrailers staan weer nieuwe beelden, interface wat gewijzigd of het is de console versie ?
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-deus-ex/715398

Ook interessant: Deus Ex: Human Revolution in Autodesk's GDC 2011 Presentation

Bekijk op YouTube
Deus Ex: Human Revolution in Autodesk's GDC 2011 Presentation, Day 1

[ Voor 29% gewijzigd door nFo op 08-06-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:18
Ach, toen de eerste Deus Ex uit kwam moest die het ook niet hebben van z'n graphics en animaties, die zagen er zelfs in die tijd al ondermaats uit. Maar wie herinnert zich die game nog om z'n beperkte graphics? Volgens mij toont die game moeiteloos aan dat sublieme gameplay voldoende is om een Game of the Century af te leveren...

Ik maak me er niet druk om, ben blij met de positieve ervaringen die ik overal lees omtrent de gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
nFo schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:09:
[...]

Ja dat is weer het andere uiterste, het mag wel wat beter idd.
Ze gebruiken FaceFX.

Of waarom gebruiken ze niet: Autodesk Face Robot ?
[video]

Op gametrailers staan weer nieuwe beelden, interface wat gewijzigd of het is de console versie ?
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-deus-ex/715398

Ook interessant: Deus Ex: Human Revolution in Autodesk's GDC 2011 Presentation

[video]
Dat is inderdaad de console-versie. PC en Console's hebben een eigen interface.
CousinBoneless schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:52:
Ach, toen de eerste Deus Ex uit kwam moest die het ook niet hebben van z'n graphics en animaties, die zagen er zelfs in die tijd al ondermaats uit. Maar wie herinnert zich die game nog om z'n beperkte graphics? Volgens mij toont die game moeiteloos aan dat sublieme gameplay voldoende is om een Game of the Century af te leveren...

Ik maak me er niet druk om, ben blij met de positieve ervaringen die ik overal lees omtrent de gameplay :)
Gameplay is natuurlijk het belangrijkst, maar animaties en graphics zijn net zo belangrijk. Beide zijn onderdeel van de gameplay en als deze niet zo mooi zijn maakt het spel gewoonweg minder leuk.

Verder moet je niet vergeten dat we in een heel andere periode leveren. Er is enorm veel marketing, spellen worden ruim van tevoren aangekondigd en we spelen veel meer games. Omdat we zoveel spelen kunnen we het ook gemakkelijk vergelijken met andere spellen. Op die manier komen de ondermaatste graphics makkelijker naar voren.

We moeten graphics namelijk niet meteen afdoen als "ach is toch niet erg, het draait alleen om gameplay". Het is wel degelijk belangrijk, omdat het helpt bij het opzetten van een sfeer en geloofwaardigheid. Als ik een personage zie praten en bewegen in DE3, dan maakt dat voor mij de ervaring toch echt stukken minder.

[ Voor 23% gewijzigd door Relief2009 op 09-06-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 19:21
Nou ik heb hem iig gepreordered, de augmented edition. Het gaat helemaal goed komen met deze game. Hier zit echt het Deus Ex 1 sfeertje in na wat ik gezien heb. _/-\o_ .

@relief :Gameplay is natuurlijk het belangrijkst, maar animaties en graphics zijn net zo belangrijk. Beide zijn onderdeel van de gameplay en als deze niet zo mooi zijn maakt het spel gewoonweg minder leuk

Daar ben ik het wel en niet mee eens :) maar daar kun je eindeloos over blijven discussieren. Ik vind gameplay veel belangrijker dan graphics omdat als een game niet lekker speelt door de controls en mechanics je al snel die game weglegt. Ook al ziet het er goed uit. Als een game er ook nog goed uitziet geeft dat ook meer plezier.

Draai je het om, goede gameplay maar 'slechte' graphics dan speel je die game juist wel. Kijk maar naar minecraft om maar een voorbeeld te noemen.

Maar goed ontopic weer. Deze game ga ik zeker kopen hier heb ik lang op gewacht na het debakel van het onwaardige deel 2.

[ Voor 3% gewijzigd door Tr!gger op 09-06-2011 13:57 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

CousinBoneless schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:52:

Dit. Het is jammer dat de focus tegenwoordig zo verschuifd is naar graphics ten opzichte van gameplay.

De graphics waren zeker niet slecht, er waren genoeg games die ook van de UE gebruik maakten, en er zeker slechter uitzagen. Het spel Deus Ex zat ergens in het midden. Wat ik wel bijzonder memorabel vond aan het spel, was de muziek. Soms stopte ik gewoon met spelen om naar de muziek te luisteren.

En dan de vrijheid, tunneltjes nemen, uitschakelen of vermoorden. Met wie praat je, wat zeg je. Echt fantastisch. De sfeer van deze game was ongeevenaard, nog steeds eigenlijk wel, tot op zekere hoogte.

De graphics zien er netjes verzorgd uit, voor zover de XboX360 aan zijn kunnen zit, maar ik zal dit zeker niet als een hinderlijk iets ervaren. Als het qua gameplay en sfeer goed zit, dan word dit zeker een goede game.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Tja mijn mening is gewoonweg dat je gameplay en graphics niet als een gescheiden iets kan zien. Beide moet goed zijn. Animaties zijn een onderdeel van de gameplay en als deze minder is, dan is je gameplay ook minder en niet dat mooie animaties alleen iets extra toevoegen. Om mij meteen in de graphics kamp te stoppen, getuigt van een nogal zwart-wit manier van denken. Ik word nogal moe van het feit dat ik niet mag klagen dat de graphics slecht zijn, omdat alleen de gameplay telt.

Ik heb vroeger COD4 veel gespeeld op me lappie en ik kon het toen hooguit alles op laag spelen. Vond het een tof spel. Toen ik het later weer op mijn nieuwe desktop speelde had ik er veel meer plezier in omdat de graphics van het scherm spatte. De sfeer was in 1 opslag 100x beter en dat gaf me veel meer plezier. Wanneer je veel games speelt, bouw je een bepaald verwachtingspatroon. Als een game een beetje verouderde graphics heeft, vind ik niet erg. Maar graphics van 5 jaar terug is voor mij een stap teveel terug.

Voor een console zijn de graphics voldoende, maar om te zien dat pc eigenlijk nauwelijks mooier uitziet doet wel zeer. Vooral als je ziet dat het spel dx11 features zoals tesselation ondersteund.

Het is te hopen dat ze de animaties op orde krijgen de laatste 2 maanden, want qua gameplay hoeven ze niets te veranderen. De e3 trailer zag er namelijk erg goed uit, maar het niveau van graphics zag je niet terug in de preview. Waarschijnlijk hebben ze in de preview heel veel uitgeschakeld en laten we daarop hopen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Relief2009 op 09-06-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Graphics en sfeer zijn niet echt hetzelfde, maar ik begrijp wat je bedoeld al vind ik dat games van tegenwoordig er allemaal goed genoeg uit zien (wat niet bekend dat de sfeer goed is) maar problemen liggen vaak met de gameplay/AI waardoor iets een slechte game wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Ik heb een vraagje aan de mensen die de geleakte versie hebben gespeeld:

Wat voor specs hebben jullie pc's, en hoe draaide de game? Ik ben een die-hard Deus Ex fan (weet niet hoe vaak in DE1 heb uitgespeeld, en ik denk DE2 ook een stuk of 5/6 keer) en wil graag de game in de pre-order zetten. Alleen weet ik niet of dat zin heeft met mijn verouderde systeem...

Mijn belangrijkste specs zijn:
  • Intel Core 2 Duo E8500 (3,16GHz)
  • 4GB RAM
  • Radeon 4870 512MB
Ik speel altijd op 1280x1024 (native resolutie van mijn monitor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rossi schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:01:

Wat voor specs hebben jullie pc's, en hoe draaide de game? Ik ben een die-hard Deus Ex fan (weet niet hoe vaak in DE1 heb uitgespeeld, en ik denk DE2 ook een stuk of 5/6 keer) en wil graag de game in de pre-order zetten. Alleen weet ik niet of dat zin heeft met mijn verouderde systeem...

• 4GB RAM
  • Radeon 4870 512MB
Volgens mij heb je er niet zo'n heel goede PC voor nodig. Zelf heb ik een i7 met SSD, DX 11 ondersteunende videokaart en 8GB DDR3 geheugen, daar draaide het perfect op. Ik had ook niet het idee dat er maar enige fps drops zijn ontstaan. Zoek even de minimum en recommended specs op zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 19:21
Rossi schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:01:

• 4GB RAM
  • Radeon 4870 512MB
Mijn specs zijn bijna hetzelfde.

E8400@ 3.6, 4GB ram, 4870 1GB en op 1650x1080 loopt de game eigenlijk soepel met bijna alles open. Zoveel vraagt de game niet. Bestellen die hap O-)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

E3 2011: IGN Live - Deus Ex Human Revolution :)

http://www.ign.com/videos...evolution?objectid=907179

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
@Trigger & Hmmmppfff

Thanks, hoef ik me daar iig geen zorgen om te maken. Pre-order is gedaan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Hmmm graphics op de consoles lijken opgegepoetst. Ziet er namelijk goed uit :) Geeft me goede hoop dat

Mooi dat we nu eens een andere stage te zien krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Relief2009 op 10-06-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Relief2009 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:38:
Tja mijn mening is gewoonweg dat je gameplay en graphics niet als een gescheiden iets kan zien.
Jawel, hoor. En dat heeft nauwelijks animaties. Of nog een voorbeeldje van een spel dat het erg goed doet zonder blinkende beelden.

gameplay > graphics

(let op het woord dat gecombineerd is met 'game' en 'play'...)

[edit]
Heb net de eerste vier comics binnen van DX:HR. Zien er strak uit. Ben geen die-hard fan van stripboeken, maar voor Deus Ex maak ik wel een uitzondering. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door The Zep Man op 10-06-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

The Zep Man schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:35:
[...]
Jawel, hoor. En dat heeft nauwelijks animaties. Of nog een voorbeeldje van een spel dat het erg goed doet zonder blinkende beelden.

gameplay > graphics

(let op het woord dat gecombineerd is met 'game' en 'play'...)

[edit]
Heb net de eerste vier comics binnen van DX:HR. Zien er strak uit. Ben geen die-hard fan van stripboeken, maar voor Deus Ex maak ik wel een uitzondering. ;)
Cool, waar heb je ze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Willybubba schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:27:
[...]

Cool, waar heb je ze besteld?
mycomicshop.com. Ondertussen is deel 3 daar uitverkocht, maar denk wel dat ze die weer opnieuw binnenkrijgen. Kostte omgerekend ongeveer 15 euro (inclusief verzendkosten). De levering duurde twee weken.

Er komt nog een deel 5 en 6 van de stripboeken. Zal later schrijven wat ik er tot nu toe van vind. ;)

[edit]
Deel 1 uit. Goed tekenwerk, refereert naar gebeurtenissen uit het boek Icarus Effect en waarschijnlijk ook uit het spel (de gelekte preview heb ik niet gespeeld). De hoofdrol is Adam Jensen. Er wordt ook meer over zijn verleden verteld.

[ Voor 43% gewijzigd door The Zep Man op 10-06-2011 16:54 ]

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste