Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:32
Mr. Black schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:42:
Volgens mij kan je de BLES-code (staat als het goed is op het schijfje) vergelijken met die die bij de DLC in de store staat. Als ze overeenkomen is het geen probleem.
aziatische versie heeft een BLAS-code, alleen is dit de eerste DLC die ik tegenkom waar niet bij staat dat ie voor een bepaalde code is, in de store staat er niets bij.

lijkt erop dat het dus kan maar ik wil geen €11,25 uitgeven om erachter te komen dat het toch niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Pfoeh ik twijfel, met de hoeveelheid games die er komen om de DLC aan te schaffen, ben een beetje bang dat eht maar 5 uur gameplay is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:46

XanderDrake

Build the future!

Sn0wblind schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 07:14:
Pfoeh ik twijfel, met de hoeveelheid games die er komen om de DLC aan te schaffen, ben een beetje bang dat eht maar 5 uur gameplay is ofzo.
Heb gelezen dat deze DLC echt premium quality is, niet zon half-assed attempt. Het zou kunnen dat je er in 5 uur doorheen speelt, maar is je kwaliteit wilt, dan zit je goed.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:55
Het is een beetje verplichte kost voor de fans. Ben er ook ongeveer 5 uur mee bezig geweest. Prima mee vermaakt. Beetje backtracken dat is eigelijk mijn enige minpunt, maar valt ook niet zo zwaar.

Heeft iemand al een site gevonden met daarin alle Achievements? Op xboxachievements.org staan er 2. Met die twee erbij en de gene die ik nu heb, kom ik tot de volgende:

spoiler:
Never Stop Looking
You escaped Rifleman Bank Station. Nothing will stop you from finding Megan now.

Apex Predator
You performed a takedown on Burke without being detected.

Out of the Frying Pan
You made it off the boat... but to what end?

Good Samaritan
You replaced the power supply on a damaged stasis pod, saving the occupant's life.

Factory Zero
You survived The Missing Link using no Praxis kits, weapons, or explosives. Whoa.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Bij ps3trophies.org staan er onderaan de pagina 10 trophies voor The Missing Link. Zo te zien zijn dat alle trophies/achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
^^Thanks. Ga ik vanavond eens voorzitten.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Zo de rest nu ook gehaald. Het was een speedrun en aangezien ik wist waar ik heen moest ging het lekker snel. Binnen 2 uur was ik klaar:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Kan iemand mij een savegame sturen van de "missing link" DLC? Mijn pc crashte tijdens het spelen waardoor de savegame corrupt raakte :/
Ik was bijna klaar met de sidequest waar ik rocket onderdelen moest verzamelen. (Met chille stealth argumentations ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 15:32
iwaarden schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:31:
[...]

aziatische versie heeft een BLAS-code, alleen is dit de eerste DLC die ik tegenkom waar niet bij staat dat ie voor een bepaalde code is, in de store staat er niets bij.

lijkt erop dat het dus kan maar ik wil geen €11,25 uitgeven om erachter te komen dat het toch niet werkt
heb contact met de klantenservice gehad, euro dlc is niet compatible met asian game:
Dear Jasper,

Thank you for contacting the Square Enix Support Centre.

We are sorry to inform you that the EU DLC will not be compatible with the Asian version of the game.

We are glad that you decided to enquire about this first before purchasing content that would not work.

Best wishes,
SQUARE ENIX Support Centre Team

Thank you again for contacting us and for your interest in Square Enix products!
More help and information are available at the Square Enix Support Centre website.
http://support.eu.square-enix.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Even snel een simpele vraag (misschien heb ik het helemaal over het hoofd gezien) maar de enige manier van opslaan is quicksave?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:25

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

MrVegeta schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 23:15:
Even snel een simpele vraag (misschien heb ik het helemaal over het hoofd gezien) maar de enige manier van opslaan is quicksave?
Kijk eens in het menu :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoe kan ik daar nou weer 5 keer overheen kijken :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

MrVegeta schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:17:
Hoe kan ik daar nou weer 5 keer overheen kijken :/
Hou het maar op je blinde vlek.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Awesome game. Ga hem zeker kopen ( :$ ) was bang dat die ging tegenvallen. Ben nu krap 3 uur bezig (denk ik, tijd gaat zo snel in de game) en zit er helemaal in. Heb laatste tijd aardig wat games uitgespeeld, Rage en Dead Island afgelopen 2 weken maar Deus blaas het uit het water. Grafisch is het 3 stappen achteruit maar qua sfeer in en inmersion is het lichtjaren vooruit.

Het enige wat ik wat vervelend vind is hoe makkelijk de game is. Ik speel op Give me Deus Ex (de moeilijkste) maar er zijn weinig dingen die echt moeilijk zijn. Je kan overal wel langskomen, zelfs zonder lui uit te schakelen, wellicht wordt dat nog wat lastiger. (Wellicht is dit ook een luxe probleem, wat de quickload/save zijn erg makkelijk te vinden).

Hacken is ook leuk en uitdagend. De extra downloads maken het risico om ze te pakken het waard en door die risico is het vrij moeilijk om alles te pakken. Leuk!

[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 31-10-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Laatst online: 10:26
Inderdaad: te gemakkelijk als je quickload/-save (mis)bruikt. Maar als dat zelfs geen oplossing is (waar je wellicht nog wel achter komt, maar wil niet spoileren), dan treedt frustratie in. Ik zou die optie niet gebruiken om te proberen om elke stukje perfect uit te voeren (tenzij je persé die achievs wil hebben).

offtopic:
En Dead Island wordt zeker niet uit het water geblazen, wat mij betreft ;) Ander vaarwater, waardoor dat lastig wordt (tenzij je het single-player speelt.. tja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dead Island was qua gameplay/graphics wel beter maar qua verhaal en karakters was die game wel heel erg slecht. Geen enkel karakter waar ik een ook maar een soort van band mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh wat is dit een heerlijke game. Lekker emails lezen, looten, schieten en hier en daar een stukje stealth. Hier vermaak ik me de komende weken nog wel even mee! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Balen zeg, ik ging voor pacifier, heb niemand omgelegd, maar geen pacifier :(
Is vast geen manier om te achterhalen wie ik dan kennelijk omgelegd heb?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:21:
Balen zeg, ik ging voor pacifier, heb niemand omgelegd, maar geen pacifier :(
Is vast geen manier om te achterhalen wie ik dan kennelijk omgelegd heb?
Nee, dat denk ik niet eerlijk gezegd.
Daarom speel ik de game ook gewoon lekker zoals ik het zelf wil. Soms lekker stealth en zo nu en dan een shoot out. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb enkel aan het begin (toen ik nog geen augments had) lui afgemaakt en mijn eerste bossbattle is iemand dood gegaan (jammer dat ik niet een manier kon vinden om hem onschadelijk te maken). Verder speel ik uber stealth. Vaak de Ghost bonus gehaald. Erg leuk.

Leuk ook dat sommige secties je verwijderen van de "open wereld" waardoor je niet wordt afgeleid door sidequests enzo.

[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 04-11-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Bossbattles tellen toch niet voor pacifier?
Want de bosses heb ik idd om zeep geholpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Arjan schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 23:10:
Bossbattles tellen toch niet voor pacifier?
Want de bosses heb ik idd om zeep geholpen..
Boss battles tellen inderdaad niet.

Foxiest of hounds en pacifier zijn van die achievements die ik niet eens ga proberen. Er is geen goede methode, zelfs bonusses zoals Smooth Operator en Ghost zijn blijkbaar geen duidelijk indicatoren dat je levels op de juiste manier uitspeelt.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Tja, het enige waar ik over twijfelde was toen ik een keer een muurtje opblies, bleek aan de andere kant een lijk te liggen.. Ik kreeg geen man down melding, dus ik ben ervan uitgegaan dat deze er al lag voordat ik architectonisch aan de slag was geweest.
Verder heb ik zeker weten geen kills gemaakt.

Nog iets dat ik eigenaardig vond mbt. tot Tong en zijn hacker:
spoiler:
Tong meldde dat door mijn toedoen zijn hacker stuk was gegaan, ik kan me echter herinneren dat ik alle guards uitgeschakeld heb voordat ik het appartementen complex verlaten heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Eindelijk 2e baas ook down. Zat steeds naar een oplossing te zoeken zonder guns maar je moet wel schieten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

MrVegeta schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:51:
Eindelijk 2e baas ook down. Zat steeds naar een oplossing te zoeken zonder guns maar je moet wel schieten :/
hoe heb je de eerste baas dan down gekregen?? Barrels gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Stun gun + barrels ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

MrVegeta schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:51:
je mag gewoon de bosses slopen voor de achievement (Staat ook bij de achievement trouwens ;) )

Ik wilde ook voor Pacifist gaan, maar blijkbaar heb ik toch ergens iemand omgelegt.

Overigens krijg je er niet direct een melding als je iemand (onbedoeld?) dood maakt. als je bijvoorbeeld muur opblaast of een robot ofzo, kan je daar kills mee maken. of als er iemand van het dak af valt of w/e.

wel ERG vervelend dat er niet een counter in de game zit die aangeeft hoeveel kills je (hebt ge)maakt. Dan weet ik vanaf waar ik overnieuw moet gaan spelen.
1e playthrough heb ik compleet stealth gedaan, voor die achievement... Weet niet of ik nu nog zin heb in een 2e playthrough.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Nou, same here. Ik heb de game vanavond voor t eerst uitgespeeld, ook zonder iemand om te leggen. Ook hier geen achievement :(. Heb ik helemaal voor niets mezelf op sommige stukken ingehouden ondanks dat ik graag wilde knallen... Beetje apart dit. Mogelijk telt mijn Xbox mee, die direct na het uitspelen in een RROD belandde :(. Ik kan ook nergens statistics oid vinden, ben wel benieuwd hoe lang ik erover heb gedaan etc (schat uurtje of 25 tot 30).

Wel gave game zeg, echt te gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

XanderDrake schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:12:
[...]

Boss battles tellen inderdaad niet.

Foxiest of hounds en pacifier zijn van die achievements die ik niet eens ga proberen. Er is geen goede methode, zelfs bonusses zoals Smooth Operator en Ghost zijn blijkbaar geen duidelijk indicatoren dat je levels op de juiste manier uitspeelt.
Foxiest of hounds is echt retemakkelijk. Het gaat niet om niet ontdekt mogen worden hoor, gaat erom dat er geen alarm afgaat. Ik heb die 'per ongeluk' gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Patriot schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:01:
[...]

Foxiest of hounds is echt retemakkelijk. Het gaat niet om niet ontdekt mogen worden hoor, gaat erom dat er geen alarm afgaat. Ik heb die 'per ongeluk' gehaald.
Rete makkelijk? Ik moet zeggen dat ik sneller 'ghost' haalde dan verwacht en ik poogde toch het eerste om stealth runs te halen (voor ammo besparing en extra XP), maar soms zag ik geen uitweg dan te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CousinBoneless schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:47:
Nou, same here. Ik heb de game vanavond voor t eerst uitgespeeld, ook zonder iemand om te leggen. Ook hier geen achievement :(. Heb ik helemaal voor niets mezelf op sommige stukken ingehouden ondanks dat ik graag wilde knallen... Beetje apart dit. Mogelijk telt mijn Xbox mee, die direct na het uitspelen in een RROD belandde :(. Ik kan ook nergens statistics oid vinden, ben wel benieuwd hoe lang ik erover heb gedaan etc (schat uurtje of 25 tot 30).

Wel gave game zeg, echt te gek!
Ja dat vind ik ook echt heel jammer, dat je echt nergens kunt bekijken hoe lang je de game gespeeld hebt. :|

Bekijken jullie ook alle emails? Het hacken van alle computers die je tegenkomt wordt me soms wel een beetje te saai. :$

Edit:// via Raptr kan ik wel zien hoe lang ik heb gespeeld. (14 uur)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

XanderDrake schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:12:
[...]

Rete makkelijk? Ik moet zeggen dat ik sneller 'ghost' haalde dan verwacht en ik poogde toch het eerste om stealth runs te halen (voor ammo besparing en extra XP), maar soms zag ik geen uitweg dan te knallen.
Die is er eigenlijk altijd :P
Je moet alleen op zo'n moment de resources hebben... stealth is zoooooo gemakkelijk :)
spoiler:
in het kantoor van Zhoa bijvoorbeeld, dat die 20 gasten er aan komen, met stealth naar de vents lopen en zodra je er uit komt weer snel aan doen :)

Ik heb de meeste emails gelezen, alleen de boeken niet.
Opzich, als je puur de missies doet voor het verhaal ben je niet bijster lang bezig denk ik. Met een walkthrough er bij zodat je ook dat klote hacken niet keer op keer hoeft te doen... (werd daar echt GEK van op gegeven moment).

Enige wat zonde is dat je dan misschien niet genoeg XP krijgt om alle upgrades te halen die je ECHT nodig hebt... (rebreather, stealth, meer energie cells en snellere regen en wat vergeet ik nog?)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik trouwens ook jammer vind is dat je bij winkeliers gewoon naar achteren kunt lopen en spullen mee kunt nemen. Of bij een appartement naar binnen kunt gaan en computers kunt checken zonder dat iemand er iets van zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

XanderDrake schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:12:
[...]

Het punt is dus dat dat niet uit hoeft te maken, er mag gewoon geen alarm afgaan. Als jij iemand z'n kantoor opnieuw behangt met zijn hersenen dan maakt dat niet uit, als hij maar niet de kans heeft gehad om een alarm te triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maradesign
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 14:06
De missie waar je mee begint moet je waarschijnlijk met je conversation opties zo zien te spelen dat er indirect en direct door jouw handen niemand wordt omgelegd door jou. Dan heb je het pacifier Achievement.

Hopelijk schept het enige duidelijkheid zonder ook maar iets te spoilen.

Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

maradesign schreef op zondag 06 november 2011 @ 00:16:
De missie waar je mee begint moet je waarschijnlijk met je conversation opties zo zien te spelen dat er indirect en direct door jouw handen niemand wordt omgelegd door jou. Dan heb je het pacifier Achievement.

Hopelijk schept het enige duidelijkheid zonder ook maar iets te spoilen.
Tja, de enige waarbij ik daarover twijfel is die wat in mijn spoiler staat, maar zoals ik mijn post staat, dacht ik gedaan te hebben wat nodig was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

oh wacht, denk dat ik al weet waarom ik die pacifist niet heb... heb paar mensen vergast bij die gijzeling :P
oh en was ook te laat met weg gaan (wilde eerst iedereen zen office checken :P )

[ Voor 27% gewijzigd door TepelStreeltje op 06-11-2011 05:26 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

TepelStreeltje schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:52:

spoiler:
in het kantoor van Zhoa bijvoorbeeld, dat die 20 gasten er aan komen, met stealth naar de vents lopen en zodra je er uit komt weer snel aan doen :)
ik gebruikte stealth om snel naar het midden van hun groep te lopen en vervolgens Typhoon. Boom!
M-M-M-Monsterkill 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

XanderDrake schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:22:
[...]
ik gebruikte stealth om snel naar het midden van hun groep te lopen en vervolgens Typhoon. Boom!
M-M-M-Monsterkill 8)
ik ging voor non-lethal
spoiler:
1 gas-grenade, done :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Laatst online: 13:38
Weet er iemand toevallig nog een trainer die werkt? Ik zit ergens vast en zou graag verder willen. Het lukt me niet om verder te komen. Heb overigens de dvd versie. En gewoon de nieuwste update via Steam. Build 1.3.643.1

edit: Benelux edition

[ Voor 5% gewijzigd door Wazzup! op 17-12-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 18:13

nFo

Wazzup! schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:55:
Weet er iemand toevallig nog een trainer die werkt? Ik zit ergens vast en zou graag verder willen. Het lukt me niet om verder te komen. Heb overigens de dvd versie. En gewoon de nieuwste update via Steam. Build 1.3.643.1

Anders kijk op youtube hoe je verder moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Waar ben je vast gelopen bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:42

walkthrough met plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
XanderDrake schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:07:
[...]

Waar ben je vast gelopen bijvoorbeeld?
Nou ja niet echt vastgelopen maar ben op een plek waar er een stuk of 10 op je afkomen en heb erg weinig ammo en heb geen zin om heel dat level opnieuw te doen.

Het is in Tay Young Medical - Penthouse

[ Voor 6% gewijzigd door Wazzup! op 17-12-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Wazzup! schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:03:
[...]

Nou ja niet echt vastgelopen maar ben op een plek waar er een stuk of 10 op je afkomen en heb erg weinig ammo en heb geen zin om heel dat level opnieuw te doen.

Gewoon eerst saven. En er zijn altijd plekjes waar je kunt verschuilen zoals luchtroosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 18:13

nFo

Wazzup! schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:03:
[...]

Gasmine bij de ingang leggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
nFo schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:44:
[...]

Gasmine bij de ingang leggen. ;)
Voor je de trap oploopt en dat tussenfilmpje begint bedoel je? Dus die mijn blijft dat gewoon liggen.

edit: Hehe het is gelukt liet ik nou net nog zo'n mijn hebben. 8) Bedankt voor de tip.

[ Voor 14% gewijzigd door Wazzup! op 18-12-2011 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Zie je wel, trainers zijn niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 15:01

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Ik zag ooit eens in een gameplay filmpje iemand een mine van een template afhalen.
Nu heb ik zal alle mines ontweken, of opgeblazen door er een krat tegen aan te mikken.
Maar hoe de fuck kan je mines defusen? Ik heb met stealth, zero-noise upgrade en van alles geprobeerd. Maar om nou te zeggen dat dat werkte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Armageddon_2k schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:33:
Ik zag ooit eens in een gameplay filmpje iemand een mine van een template afhalen.
Nu heb ik zal alle mines ontweken, of opgeblazen door er een krat tegen aan te mikken.
Maar hoe de fuck kan je mines defusen? Ik heb met stealth, zero-noise upgrade en van alles geprobeerd. Maar om nou te zeggen dat dat werkte....
Héél langzaam ernaartoe lopen en dan use (diffuse).
Punt is dat je er echt héééél langzaam naartoe moet kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Lynx schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:48:
[...]

Héél langzaam ernaartoe lopen en dan use (diffuse).
Punt is dat je er echt héééél langzaam naartoe moet kruipen.
Pffff, moet ik nog geduld gaan opbrengen ook zeker... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:22
Armageddon_2k schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:53:
Pffff, moet ik nog geduld gaan opbrengen ook zeker... :P
Het duurde bij mij even voordat ik door had dat je met <ctrl> langzaam kunt naderen, daarvoor ging ik met een barrel kruipen, deze dan zachtjes neerzetten en dan defusen... Daar was pas geduld voor nodig!

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik heb er iig nooit geduld voor gehad, dat defusen. Ik vind dat ze het makkelijk hadden mogen maken, bijv door een defuse skill toe te voegen aan een bestaande augmentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Elijan9 schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:25:
[...]

Het duurde bij mij even voordat ik door had dat je met <ctrl> langzaam kunt naderen, daarvoor ging ik met een barrel kruipen, deze dan zachtjes neerzetten en dan defusen... Daar was pas geduld voor nodig!
Achjah... misschien dat ik het nog eens probeer. Heb het spel een tijd terug al uitgespeeld.
Ik heb gekozen voor speed-defusen met een barrel >:)
Trekt wel flink wat aandacht natuurlijk... Maarjah 't is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:17

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hmm had dit spel al een tijdje geleden gekocht, maar nog niet gespeeld omdat mijn 4850 het toen niet helemaal trok.
Laats weer aangezet, en meteen verslingerd :)

[ Voor 54% gewijzigd door heuveltje op 06-01-2012 10:17 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

heuveltje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:15:
Hmm had dit spel al een tijdje geleden gekocht, maar nog niet gespeeld omdat mijn 4850 het toen niet helemaal trok.
Laats weer aangezet, en meteen verslingerd :)
Apart, mijn 4850 trok m wel als een zonnetje. misschien is de rest van je pc niet toereikend genoeg geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:17

heuveltje

KoelkastFilosoof

Nickbn schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:47:
[...]

Apart, mijn 4850 trok m wel als een zonnetje. misschien is de rest van je pc niet toereikend genoeg geweest?
Lijkt me sterk. heb alleen de vid vervangen door een 6950 en alles loopt prima :)
Was ook raar iets fraps zij dat ik 35fps haalde. maar het voelde als 15 ofzo

Even iets anders.
spoiler voor het eerste hoofdstuk !!

Ik kom nu terug van fema, en word opgewacht door die hacker buddy van me.
Die vertelt dat saris een backdoor heeft opgezegt, en dat ik saris daarover moet vragen.
Dat heb ik nu ook als secondary quest.

Maar als ik naar saris ga vertelt ie me alleen dat me heli klaarstaat, en dat ik moet opschieten.
Ik zie geen mogelijkheid om over iets anders te beginnen,

Mis ik iets ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:02
heuveltje schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:28:
[...]

Even iets anders.
spoiler voor het eerste hoofdstuk !!

Ik kom nu terug van fema, en word opgewacht door die hacker buddy van me.
Die vertelt dat saris een backdoor heeft opgezegt, en dat ik saris daarover moet vragen.
Dat heb ik nu ook als secondary quest.

Maar als ik naar saris ga vertelt ie me alleen dat me heli klaarstaat, en dat ik moet opschieten.
Ik zie geen mogelijkheid om over iets anders te beginnen,

Mis ik iets ?
Spoilert alert.....

Het is al een tijdje geleden dat ik het speelde, maar ik geloof dat je eerst even naar je eigen kantoor moet gaan om daar wat info van je computer te halen. Daarna weer naar boven en dan moet het lukken.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 09:03

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Ok I Failed...

Ik sta dus op men dooie gemakkie in het politiebureau te hacken komt er ineens een agentje naast me staan die er niet blij mee is.
Naja als je de eerste neerhaal dan zal de rest ook maar neermoeten, dus ik het complete bureau uitgeroeid en in de luchtschachten neergelegd waarna ik vrolijk de voordeur naar buiten neem.
Game autosaved ik spawn buiten en word met een shotgun direct neergehaald, ik respawn en neergehaald and so on.

Crap moeten we weer een kwartier terug in tijd en opnieuw het hele bureau uitroeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Spongerobie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:13:
Ok I Failed...

Ik sta dus op men dooie gemakkie in het politiebureau te hacken komt er ineens een agentje naast me staan die er niet blij mee is.
Naja als je de eerste neerhaal dan zal de rest ook maar neermoeten, dus ik het complete bureau uitgeroeid en in de luchtschachten neergelegd waarna ik vrolijk de voordeur naar buiten neem.
Game autosaved ik spawn buiten en word met een shotgun direct neergehaald, ik respawn en neergehaald and so on.

Crap moeten we weer een kwartier terug in tijd en opnieuw het hele bureau uitroeien...
Haha, maar is het misschien een idee om NIET het hele bureau uit te roeien? Er is altijd een andere manier zal ik maar zeggen. En als je hele bureau weer uitroeit zal je straks weer neergeshotgunned (nieuw werkwoord?) worden als je naar buiten loopt.

Ben trouwens recent pas begonnen met het spelen hiervan, heb er 18 uur o.i.d. in zitten en ben toch steeds meer een fan van neerschieten wanneer het kan geworden. In het begin gebruikte ik alleen knock-out of stun gun, maar een HS uit een silenced pistol met armor piercing bullets is ook wel erg fijn :) Vind het toch meer bij Jensen passen, maar een security guard laat ik vaak wel weer leven, die kan er ook niks aan doen dat ie op het verkeerde moment op de verkeerde pek is.

[ Voor 20% gewijzigd door shenr op 26-01-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Dat is het sterke punt van dit spel... er leiden meerdere wegen naar Rome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Is inderdaad een super game. Ik heb hem nog lang niet uitgespeeld maar dat gaat nog wel komen.
@ die politiebureau, je kan echt heel veel verschillende manieren die shit klaren. Blijf gewoon even rondlopen daar, met mensen praten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Ik heb het spel nu bijna uitgespeeld vindt het een erg gaaf spel.
Ik heb hem bij de steam sale gekocht omdat ie lekker goedkoop was en omdat ik dus geen voorkennis had van de game was ik positief verrast.
Ik vind het heerlijk om sneaky met pistol+laser+silencer vijanden uit te schakelen met een headshot om dan de volgende vijand die poolshoogte komt nemen ook zo uit te schakelen. :9
They never knew what hit them. })

[ Voor 5% gewijzigd door Flex0r op 26-01-2012 21:12 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Waarom zo moeilijk? Het is niet alsof het politiebureau maar één uitgang heeft.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 09:03

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

The Zep Man schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:33:
[...]
Waarom zo moeilijk? Het is niet alsof het politiebureau maar één uitgang heeft.
Klopt maar dat wist ik toen nog niet.. ;) echt 10 minuten later kom ik er inderdaad achter dat er nog 3 in/uitgangen zijn :-)
Achja, door het snel omkeren en weer naar binnengaan kwam ik er wel, daarna via het dak ontsnapt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Spel nu in de aanbieding bij steam incl. DLC

Voor de twijfelaars, gewoon kopen het is de prijs meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Shodan schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:27:
Spel nu in de aanbieding bij steam incl. DLC

Voor de twijfelaars, gewoon kopen het is de prijs meer dan waard!
DANK VOOR DE HEADS UP!

*koopt dlc*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Geen dank!

Net laatste afleveringen van stand alone complex gekeken, mooi om in de mood te komen voor deus ex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Wat een spel, iedere euro waard en die muziek!! wow!!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Shodan schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:44:
Geen dank!

Net laatste afleveringen van stand alone complex gekeken, mooi om in de mood te komen voor deus ex :)
Het inderdaad wel 100% dezelfde onderwerp materie ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik speel hem nu enkele dagen en pas bij de 2e missie ofzo :P Erg leuke game, echt een toffe wereld om in te spelen. Voelt een beetje alsof je in een serie zit. Alleen mis nu wat variatie, maar ben pas net begonnen. Heb namelijk wel heel veel ventilatiekanalen van binnen bekeken.

Ik heb er een DLC bijgekregen. En geactiveerd. Ik begrijp dat er nu een missie bijkomt en wat guns ofzo (en credits?). Anyway, er is ook nog The Missing Link. Als ik deze nu koop, wordt hij dan nog door het verhaal gestopt of is het een stuk apart van het hoofdverhaal? Zoals bij Batman was het zeker de moeite om Catwoman meteen al te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Laatst online: 09:53

hellknight

Medieval Nerd

Missing link hadprima in het hoofdverhaal verwerkt kunnen worden, maar is volledig stand-alone (behalve dat je het hoofdspel nodig hebt om hem te kunnen spelen).

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Neem je in Missing Link dan ook je "Jensen" mee, met alle augs en keuzes in het verhaal? Aan de filmpjes te zien moet je wel je items enzo missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

XanderDrake schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:55:
Neem je in Missing Link dan ook je "Jensen" mee, met alle augs en keuzes in het verhaal? Aan de filmpjes te zien moet je wel je items enzo missen.
Nee, dit is een losstaand stuk, je krijgt wel redelijk snel een paar praxis kits waar je mee aan de slag kunt. (Er is ook een trophy voor het uitspelen van Missing Link zonder een praxis kit te gebruiken mocht je daarvoor willen gaan ;) )

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

ijskonijn schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:22:
[...]

Nee, dit is een losstaand stuk, je krijgt wel redelijk snel een paar praxis kits waar je mee aan de slag kunt. (Er is ook een trophy voor het uitspelen van Missing Link zonder een praxis kit te gebruiken mocht je daarvoor willen gaan ;) )
OK, cool. Tabula Rasa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Laatst online: 10:22
ijskonijn schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:22:
[...]

Zonder praxis kits èn wapens, dus enkel sluipen, hacken op level 1 en take-downs...

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik ga nu met Deus Ex naar een andere locatie. Kan ik elk moment terug naar Detroit? Want in mijn appartement liggen heel veel spullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 21:24
niet elk moment nee, maar je komt wel terug later in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok I Failed...

Als het die gang is op de bovenste verdieping met 1 patrouillerende agent; Wacht tot hij naar het einde van de hal loopt en kill hem dan met een melee aanval. Sleep hem de kamer aan het einde van de hal in en prop hem in het luchtkanaal. Daarna kun je alles hacken in de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Okee, maar dan neem ik de waardevolle spullen maar mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

De realiteit van Deus Ex HR is dichterbij dan we denken. check dit:
http://www.bbc.co.uk/news/health-17183890

Vooral het tweede filmpje laat mijn mond open vallen :o

The future is now!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:53
de deus ex series zijn aardig goedkoop op steam momenteel.

10,- voor human revolution, 2,50 voor het origineel.

[ Voor 32% gewijzigd door haarbal op 25-03-2012 01:59 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 15:57
Geen geld idd. Heb hem maar gauw aangeschaft. Ga ik hem wel een keer spelen wanneer ik er tijd voor heb.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
The Missing Link dlc pack is nu maar 2,48 euro op steam... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Bah! Ik heb hem laatst gekocht voor €3,5 en ik heb hem nog niet gespeeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vergeten hoe vreselijk die muislag ook alweer was zeg :(
Vanavond maar eens even een tweaksessie inlasten, want ik schiet nu echt overal omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Laatst online: 16-09 22:00

Khaine

Python liefhebber

Crap. Ik zit mogelijk met het worst-case scenario vast bij Yelena. Mijn save gaat terug tot ongeveer 2 minuten voordat ik bij d'r voor de deur sta (dus ik zit dan al helemaal onderaan in het complex) en ik heb niets aangeschaft waarmee ik d'r mogelijk kan neerhalen.

Situatie:
- Geen granaten whatsoever
- Rifle met paar upgrades en 64 kogels.
- Stun gun met 12 ammo
- Geen augments die kunnen bijdragen (kan niet tegen stroom / niet door muren kijken)
- Geen augmentation punten meer over
- 2 Stimpacks over

Heeft er iemand tips hoe je deze dame op een andere wijze nog dood krijgt?

spoiler:
Ik heb gelezen dat je d'r moet verwonden in de buurt van 1 v/d 4 pilaren maar als ik d'r daar al krijg dan ga ik er zelf het hardst dood aan...

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Stungun en daarna maximaal headshots met je rifle. Zodra ze wakker wordt opnieuw stunnen, opnieuw maximaal headshots met je rifle. Herhalen tot ze dood is.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Khaine, er ligt vanalles in die
spoiler:
server-room
. Kan je dat niet gebruiken?
Heb je geen Typhoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

XanderDrake schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:59:
Khaine, er ligt vanalles in die
spoiler:
server-room
. Kan je dat niet gebruiken?
Heb je geen Typhoon?
Weet ik, maar ik kan er weinig van gebruiken. Die heavy gun is veel te traag en de ik heb idd geen typhoon!

@bart: Dat blijkt gruwelijk lastig (komt wellicht ook omdat ik hem op de xbox speel, zonder muis dus). Daarbij doet ze haar attack en omdat ik ook geen lightning resist augment heb ben ik al bijna 80% kwijt met 1 attack.
1x missen met de stun-gun is bijna instant death voor mij.

Thnx voor de tips. Zijn er mensen met meer tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Tip: Youtube filmpjes? Ik heb filmpjes gezien waar Berrett (eerste baas) wordt gedood zonder ammo en granaten te gebruiken.

Tweede tip, op een gegeven moment kost het uitzoeken en uitproberen van alles wat je vind méér tijd dan gewoon het level te herstarten en je beter voor te bereiden op het gevecht door ammo te besparen en praxis kits beter te besteden. Gezien je alles op Ghost en Smooth operater can spelen, zou je AL je ammo kunnen sparen tot je Yelena tegen komt. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik deed gewoon stungun + typhoon, maar stungun + headshots zou ook redelijk moeten werken. Grappig genoeg kon ik haar ongeveer bijhouden als ze rond rende door straferunning te doen (vooruit plus opzij tegelijkertijd gaat sneller dan gewoon vooruit of opzij), maar toen bleef ze gewoon rond rennen. Makkelijker is om te wachten tot ze op je af komt rennen voor een één van haar attacks en dan met de stungun een keertje raken.

Kan me zo gauw niet meer herinneren of ik de EMP resistance upgrade tegen die tijd had.

Environment damage heb ik niet eens geprobeerd bij haar, maar bij Berrett liggen inderdaad genoeg explosieve dingen om hem gauw dood te krijgen zonder zelfs maar een kogel of wat dan ook nodig te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Hebbes!

Save gevonden van lang genoeg geleden. 2 Praxis gespendeerd aan typhoon en opblazen die zooi :P

Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Kick!

Namir was bere simpel. Had 6 packs typhoon op lopen sparen maar geen nodig gehad.... :X

Vind het spel wel een stuk minder geworden zodra je
spoiler:
in Panchea terecht komt en jezelf tussen hordes "zombies" staande moet zien te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Khaine schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:57:
Namir was bere simpel. Had 6 packs typhoon op lopen sparen maar geen nodig gehad.... :X

Vind het spel wel een stuk minder geworden zodra je
spoiler:
in Panchea terecht komt en jezelf tussen hordes "zombies" staande moet zien te houden.
Hoe heb je Namir te pakken genomen dan? Heb zelf gewoon iedere keer hem over zo'n wand laten springen en dan een typhoon te gebruiken.

Over dat laatste stuk:
spoiler:
Je kan ook over het algemeen langs deze zombies sneaken. Op het laatst wordt dit wel vrij lastig, afhankelijk van hoeveel side quests je wilt doen, maar nog steeds niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

henkie196 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:28:
[...]

Hoe heb je Namir te pakken genomen dan? Heb zelf gewoon iedere keer hem over zo'n wand laten springen en dan een typhoon te gebruiken.

Over dat laatste stuk:
spoiler:
Je kan ook over het algemeen langs deze zombies sneaken. Op het laatst wordt dit wel vrij lastig, afhankelijk van hoeveel side quests je wilt doen, maar nog steeds niet onmogelijk.
Namir:
spoiler:
Wegrennen. Op den duur komt hij je stalken. (Frag) grenade ernaar toe gooien, paar keer schieten op het hoofd, wegrennen. Repeat. Kostte mij op normal 3 a 4 granaten en ongeveer 100 aan ammo (ben niet zo accuraat) en toen lag meneer om. Wel zorgen voor dermal armour met EMP. Rebrreather is optioneel.

Heb hem overigens vandaag uitgespeeld. Ik vergat net voor Hengsha part 2 wapens in te slaan, dus ik ben geeindigd met bijna 20000 credits ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Ja, geld is zeker geen probleem in deze game. Je hebt in feite ook alleen maar praxis kits en weapon upgrades om het aan uit te geven. Gewone wapens en ammo kun je zo ook genoeg vinden (tenzij je misschien de game als rambo speelt, dan zou je wel eens te kort aan ammo kunnen krijgen op een gegeven moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Laatst online: 09:53

hellknight

Medieval Nerd

Namir is een eitje als je de Grenade Launcher hebt.
Zodra het gevecht startte, heb ik 3 granaten op hem afgevuurd, direct achter elkaar. Dat was genoeg - binnen 5 seconden was het gevecht afgelopen.

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

hellknight schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:28:
Namir is een eitje als je de Grenade Launcher hebt.
Zodra het gevecht startte, heb ik 3 granaten op hem afgevuurd, direct achter elkaar. Dat was genoeg - binnen 5 seconden was het gevecht afgelopen.
Ja, zo heb ik hem ook gepakt. Nade launcher, kreeg ik bij mijn augmented edition :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Vanavond weer eens uitgebreid voor gaan zitten :)

www.avpnews.com

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste