Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 21:24
crap, sinds gister kan ik niet eens het start menu in komen...
Heb crossfire geinstaleerd en daar had ik eerst wat driver & cpu problemen mee, toen deed DEHR het wel af en toe. maar nu niet meer...

Iemand een idee? m'n muis lijkt te zijn "ge-teared" en als ik iets probeer aan te klikken blijft het spel hangen.
Scheurend geluid en het beeld blijft hangen, niks werkt dan meer en ik moet de pc hard-resetten.

Het probleem is enkel met DEHR....
Damm, is zo'n leuk spel..
Iemand tips? Ik heb de nieuwste drivers en CAP. Games als crysis 2, warhead en S.T.A.L.K.E.R. COP werken wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:58

XanderDrake

Build the future!

Kan je crossfire niet tijdelijk uitzetten en kijken of het dan werkt? Mijn SLI setup kan dat met 3 keer klikken.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Het enige verschil met eerst is dat ik het cpu-nb voltage vast heb gezet op 1.25 V, om het geheel stabiel te krijgen.

Daaarvoor werkte DE met alle 3 de mogelijkheden, oude kaart, nieuwe kaart en CF.
Ik ben wel een beetje angstig om CF weer uit te zetten :/

Ik las ergens dat iemand ook een zelfde soort problemen had na het updaten van z'n BIOS, maar ik heb dat al een half jaar o.i.d. niet meer gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

DCG909 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:52:
Ik ben wel een beetje angstig om CF weer uit te zetten :/
Lol... Hoezo? Ben je bang dat je een geit moet slachten voor de driver-oppergod? :P

Zoals ik zei, bij mij is het een peuleschil, hoe komt het dat het bij jou een probleem gaat leveren?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Zonder CF doet het spel het inderdaad.

Wel hellaas soms startup crashes.
Is er geen: Het grote Crossfire topic. ? Zou ook handig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Heel apart, ik heb vrij vroeg in het spel in de locker van brent radford rondgeneusd en nu ik bij de missie ben aangekomen om de kluis leeg te halen en ik dit ook gedaan heb, krijg ik geen melding dat ik michelle walters kan opzoeken..

laat maar, niet alle emails gechecked...

[ Voor 9% gewijzigd door Arjan op 24-04-2012 13:38 ]

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Wat een spel :) Ik vind het een fijn verhaal, met leuke elementen, maar:

spoiler:
het is toch bijzonder gemakkelijk, op give me deus ex is het pakhuis misschien de moeilijkste plaats om te infiltreren en dit waarschijnlijk omdat de gameplay nog moet wennen. Het spel biedt de nodige vrijheden, maar je wordt toch duidelijke in een bepaalde richting gestuwd: vredelievend biedt 20 XP extra per vijand, hacken biedt niet te onderschatten bonussen eens opgeteld en sluipen brengt gewoon de beste buit.

Het is ook best gemakkelijk, vijanden zijn gemakkelijk uit te schakelen, je gaat vlotjes door het spel en de bazen zijn ook best gemakkelijk: bull met emp grenade + assault rifle in minder dan een minuut, mantis met typhoon + heavy assault rifle in een een minuut. Waar ik nu ben (net na Mantis), heb ik quasi alle augmentations die ik zou wensen, dus die duidelijke trade-off bij de eerste Deus Ex is er ook niet echt.

Verder een bijzonder intelligent spel met veel mogelijke invalshoeken en de nodige humor, enkel jammer dat de gameplay na een lange sessie wat repetitief kan worden. Toch begrijp ik het matige commerciële succes ervan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik vind het logisch dat vredelievendheid wordt beloond: is moeilijker dus kost meer tijd.

Stealth wordt wel gestimuleerd, als je vol assault doet dan heb je snel geen kogels meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:51:
Ik vind het logisch dat vredelievendheid wordt beloond: is moeilijker dus kost meer tijd.

Stealth wordt wel gestimuleerd, als je vol assault doet dan heb je snel geen kogels meer.
Ik vind dat op zich niet logisch - door de dikke bonussen, het gebrek aan ammo en de gigantische partijen auw die je krijgt als mensen op jou gaan schieten is juist Rambo-en de moeilijkste manier om het spel door te komen. Probeer het maar eens zonder hacken, zonder sneak aug en met al je Praxispunten in combat skills.

Het is wel leuk op zich, maar zelfs als je je netjes aan SpecOps tactieken houdt gaan je magazijnen permanent op zijn en moet je op takedowns terugvallen als je ammo weer eens geheel op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
XanderDrake schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:51:

Klopt dat stealth de makkelijkste keus is, maar of je het lethal of non-lethal aanpakt maakt voor de moeilijkheidsgraad eigenlijk vrij weinig uit. Je krijgt alleen wat meer punten voor een non-lethal take down. Dodelijke take downs zijn zelfs iets moeilijker omdat het slachtoffer geluid maakt terwijl je de take down doet, terwijl dat bij non-lethal take downs niet zo is.

Ik mag zelf graag zodanig stealthen dat ik niemand uitschakel, zodat het enige spoor dat ik nalaat een gebrek aan items en gehackte computers zijn. Dát is wel ietsjes moeilijker te bereiken dan zo af en toe eens iemand K.O. slaan, en zou je kunnen zien als de ultieme stealth, maar wordt totaal niet beloond.

Ik vraag me af of iemand dit spel ook als pure Rambo gespeeld heeft. Lijkt me eigenlijk gewoon niet doen, zeker niet op de hogere moeilijkheidsgraden.

/edit
Voor wat betreft de augmentations, je hebt inderdaad niet dat je echt keuzes moet maken, op het einde kun je gewoon over alle (nuttige) augmentations beschikken. Het onderscheid wordt wel gemaakt in het begin van het spel, waar je duidelijk keuzes moet maken over hoe je iets het liefst aan wilt pakken. Ga je zwaar in hacken investeren, of doe je liever hoog springen, zware objecten kunnen tillen en door muren kunnen slaan om die hack panelen te kunnen ontwijken? Ga je liever stealthen of heb je liever multiple take downs?

Uiteindelijk kan je het allemaal maar in het begin niet. Dat maakt ergens het begin wel leuker/interessanter, moet ik bekennen.

Ik snap ook niet waarom het spel maar vrij matig verkocht, ik vind het een heel goed spel. Tuurlijk, het einde en de boss fights zijn de wat mindere punten in het spel (plus dat Jensen in de cutscenes af en toe aardig overtuigend achterlijk kan spelen), maar ik vond het goed genoeg om te kopen, en dat kan maar één ander spel van vorig jaar ook zeggen.

[ Voor 31% gewijzigd door henkie196 op 23-05-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

heb 'm nu twee keer volledig stealth en non-lethal uitgespeeld, zeer de moeite waard, maar kennelijk niet helemaal non-lethal want ik heb de pacifist achievement niet gehaald :(
Wellicht iemand ergens vanaf gevallen ofzo, beetje jammer.

Nu ga ik 'm nog een keer uitspelen, killing every moving object :P friendly/foe everything dies zolang het niet in de weg staat van het uitspelen :D

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

En natuurlijk death by vending machine!

[ Voor 26% gewijzigd door JaccoW op 23-05-2012 22:51 ]

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Die moet ik nog eens proberen met de huidige run door het spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:35

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Weet niet of dit hier thuis hoort, maar de gehele Deus Ex is in de aanbieding op Steam. €14,99 voor DE 1 + 2, DE:HR (gewone versie) + alle DLC's. Ben waarschijnlijk van plan DE:HR te kopen voor ofwel €7,49 voor de reguliere editie ofwel de Augmented Edition voor €9,99.

Zit erg te denken aan de Augmented Edition aangezien je daar toch wel wat vette dingen bij krijgt. Toch vind ik het jammer dat het artbook dan waarschijnlijk een digitaal (pdf) document is want dat hoort gewoon gedrukt vind ik eigenlijk. Daarnaast vraag ik mij ook af in wat voor formaat de soundtrack geleverd wordt, is waarschijnlijk MP3 wat ik niet echt de moeite waard vind.

Qua DLC's weet ik niet of die het nog waard zijn, maar aangezien die zo goedkoop zijn gooi ik die er waarschijnlijk toch wel bij.

Either way, thought you should know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, het is ook geen allen0in-één pakket maar je kunt alles los kopen voor die gunstige prijsjes. Dat is wel tof, geen euro voor de DLCs en 2,50 voor DX2 (die ik niet heb nog).

Ik vind het hier prima staan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:16

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is dit een leuk spel om te spelen? Omdat het nu vrij goedkoop is op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadly
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Grudgie schreef op zondag 24 juni 2012 @ 11:43:
Ik kan het ten zeerst aanraden! :) Voor deze prijs zou je hem niet moeten laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:00

Khaine

Python liefhebber

Grudgie schreef op zondag 24 juni 2012 @ 11:43:
Dat vraag je in het topic wat er speciaal voor is gemaakt? Ik vermoed dat weinig mensen hier gaan reply-en dat ze hier niet van houden :P .

Voor mij had de game in ieder geval genoeg reply-value om zowel normal als "give me deus ex" settings helemaal grijs te spelen.

Alleen de laadtijden zijn een enorm nadeel (iig voor de X360) imho.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Aangezien het nu weer begint te kriebelen, wordt het tijd dat ik deze game ’ns van m’n backlog lijstje haal (samen met The Witcher 2, maar dat terzijde, deze eerst). Ik heb de vraag eerder gesteld geloof ik, lang geleden, maar nu ik ’m daadwerkelijk wil kopen vraag ik ’t nog ’ns:

De extra in-game content van de augmented version, hoeveel impact heeft dit? Wordt de game veel makkelijker hierdoor? Ik ben geen fan van dit soort extra’s, betere wapens als je een betere versies van ’t spel koopt. Ik hou wel van meer verhaal, daarom wil ik wel die bonus missie, en ik hou ook van fysieke extra’s zoals dat artbook. Waarschijnlijk is ’t dan ook een mootpoint aangezien het onwaarschijnlijk is dat ik voor de gewone versie ga, maar ik ben toch benieuwd of de nieuwe wapens overpowered zijn, en hoeveel verschil 10000 credits maakt (of kan je die content “uit” zetten?).

Andere (praktische) vraag: werkt de retail versie ook met Steam? Kan ik de DLC nu met korting kopen voordat ik de retail versie in handen heb? (En ja, waarom dat niet gewoon de hele game op Steam met flinke korting kopen, maar je bent nu eenmaal een verzamelaar of je bent het niet..).

En dan vooruitlopend op de game: ik ga voor een non-lethal playthrough, maar ik hoor ook dat het mogelijk is zonder (extra) augmentations het spel te spelen. Van wat ik van het verhaal en de hoofdpersoon weet, kan ik me voorstellen dat je voor RP purposes er voor kiest om geen augmentations te gebruiken, ik vraag me af of dit door het spel erkend wordt (d.m.v. andere dialoog b.v.), m.a.w., hoe rewarding is zulke gameplay? Heeft iemand dit wel ’ns geprobeerd? Of is dat alleen maar frustrerend?

En dan enigszins off-topic, maar ik heb Deus Ex weer geïnstalleerd, maar het ziet er niet uit helaas ;). Ben nu de New Vision mod aan het downloaden, zijn er nog andere dingen die de moeite waard zijn? Ik zie ook de HDTP mod staan, maar die’s nooit geupdate, dus dat lijkt me niet interessant.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

oef, hoop vragen. hoop dat ik je goed genoeg antwoord kan geven :P
de extra wapens en andere stuff heb je niet nodig. je komt ze uiteindelijk allemaal tegen. Het is in het begin iets makkelijker, maar niet zoveel dat ik het storend vond.
10K credits is niet zo veel, maar wel weer lekker extraatje. kan je net ff wat meer ammo kopen of praxis kits. over het algemeen heb ik nooit zonder geld gezeten (of met een tekort).

Volgens mij kan je gewoon je registratie code invoeren op steam en dan staat hij in de lijst. Zou ook kunnen dat hij sowieso met steam gespeeld moet worden, ff te lang geleden voor mij :S
In het geval dat beide ja zijn, dan kan je dus ook de DLC's gewoon spelen voor weinig :)

In Vanilla kan je het prima non lethal doen met aug's (maakt het stuk aangenamer als je ze wel gebruikt). In The missing link is er achievement om het zonder praxis kits te doen (de upgrade dingen die je nodig hebt om je skills te verbeteren). Zal wel mogelijk zijn, zelf nog niet begonnen aan missing link.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Ach, ik heb de game bij Bol gekocht, en de DLC op Steam.. Ik zie het morgen vanzelf wel ;). Wat boeit die EC van ME3 eigenlijk? :P

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Beetje offtopic, maar ben ik de enige die het spel al tijden niet meer speelt, maar nog bijna dagelijks de soundtrack op zet? :P Heerlijke muziek en de sfeer die het neerzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het spel speel ik nog met enige regelmaat, ik hoop dat er nog een DLC uitkomt of nog een nieuw deel :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Hehe... CBS zit te denken aan het maken van een Deus Ex Human Revolution film! Ze hebben de rechten al gekocht van Square-enix: http://fudzilla.com/home/...up-film-rights-to-deus-ex.

We moeten er waarschijnlijk nog jaren op wachten, maar ik ben benieuwd. DE:HR leent zich wel uitstekend voor een conspiracy-sci-fi film!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Propane schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:12:
Beetje offtopic, maar ben ik de enige die het spel al tijden niet meer speelt, maar nog bijna dagelijks de soundtrack op zet? :P Heerlijke muziek en de sfeer die het neerzet!
Ik heb hetzelfde probleem, amper nog tijd om te spelen, maar wel de soundtrack opzetten op weg naar mijn werk. :P

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:35

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Nu even melden hier: alles is weer in de aanbieding op Steam ook DLCs!

Heb laatst het basisspel gekocht maar ik zit toch sterk te denken aan The Missing Link DLC, hij is maar €2,74. Vraag mij alleen af of hij het waard is, ik koop normaal niet zo gauw DLCs omdat ik ze te duur vind in verhouding tot wat ze bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
koop the missing link, is het zeker waard.

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:33
Beste mensen,

vraagje; ik ben al een goed eind op weg met Deus Ex: Human Revolution. Nu las ik zojuist in dit topic dat je credits kan spenderen aan weapon upgrades. Dat wist ik niet...... :$ Ik vond het neerknallen van de tegenstanders al vrij lastig worden naarmate ik verder kwam. :D

Kan iemand vertellen waar ik tegen betaling mijn wapens kan upgraden? Heb inmiddels zo'n 120.000 credits. 8)7

PSN: breminem

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bij dealers op straat.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

breminem schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:21:
Kan iemand vertellen waar ik tegen betaling mijn wapens kan upgraden? Heb inmiddels zo'n 120.000 credits. 8)7
Die ben je nog niet tegen gekomen? Nergens? Praat is meer met mensen :P

• henkie196
  • Niet online
Je bent nog niet eerder die boxjes tegengekomen die je kunt combineren in je inventory met een wapen? Want diezelfde boxjes met weapon upgrades kun je ook bij zo ongeveer iedere merchant kopen.

• breminem
  • Laatst online: 22:33
henkie196 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:13:
Je bent nog niet eerder die boxjes tegengekomen die je kunt combineren in je inventory met een wapen? Want diezelfde boxjes met weapon upgrades kun je ook bij zo ongeveer iedere merchant kopen.
Die boxen ken ik. Die vindt ik zo nu en dan en combineer ik dan inderdaad met één van mijn weapons. Maar ik wist dus niet dat je die boxen ook kan kopen bij merchants. :+

Maar bedankt allen! Dan kom ik er nu wel uit. :)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Hoeveel van die upgrades heb je eigenlijk nodig om een wapen volledig te upgraden? Dat is me in bijna 100 uur speeltijd namelijk nog steeds niet gelukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Dat hangt af van het wapen. Een pistool kun je meen ik 4 upgrades in alle 4 de stats geven, plus nog eens een laser sight, silencer en armor piercing mod. Aan de andere kant, de crossbow kun je alleen in reload speed en damage upgraden (en damage kan dan ook maar beperkt ge-upgrade worden) en met een scope mod-achtig iets.

Als je alle mods wilt hebben, is het devies vooral om overal goed rond te kijken of je niet ergens iets vindt en ook om alle mods die de merchants verkopen ook gewoon te kopen. Geld is bij mij nog nooit echt een probleem geweest in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Wil het spel eindelijk weer eens spelen, start op, kan ik geen saves laden. WTF... Saves staan wel in de steam-map op de juiste plaats (28050) maar het weigert te laden.

www.avpnews.com

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Hmm.. ondersteunde DX:HR nu wel of niet steam-cloud saves?

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

XanderDrake schreef op donderdag 22 november 2012 @ 08:23:
Hmm.. ondersteunde DX:HR nu wel of niet steam-cloud saves?
Zeker!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

skullsplitter schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:01:
Wil het spel eindelijk weer eens spelen, start op, kan ik geen saves laden. WTF... Saves staan wel in de steam-map op de juiste plaats (28050) maar het weigert te laden.
Nou, tenzij jij een illegale versie hebt heb je niet zo veel te vrezen, wis de save en resynch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dit spel kost nu maar 4,74 tijdens de steam herfst sale :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:20

flessuh

Set sail for fail!

Twylight schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:34:
Dit spel kost nu maar 4,74 tijdens de steam herfst sale :o
damn, dan te bedenken dat je er ooit volle prijs voor hebt betaald he...

dit is wel een pluspunt aan online verkopen.. topspellen voor zo'n prijs 8)

https://www.dutchsolarboat.com

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Laatst voor slechts € 3,40 DE:HR op de kop kunnen tikken. Ik zal eerlijk zijn: ondanks het lage bedrag voelde de game de eerste paar uur aan als een miskoop. Niet dat ik het een slechte game vond, maar gewoon niets voor mij. Dat terwijl bijvoorbeeld Hitman mij wel kan bekoren. Maar na een flink 7 uur aanmodderen en doorzetten begin ik het toch wel door te krijgen en dan wordt de game steeds leuker. DE:HR neemt je niet zo aan het handje zoals de meeste games tegenwoordig doen en je moet vooral veel lezen, heb ik gemerkt.

Het was even door de zure appel heen bijten maar ik denk dat ik het toch wel een toffe gaan ga vinden. :)

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:39
TomAtTweakers schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:12:
Laatst voor slechts € 3,40 DE:HR op de kop kunnen tikken. Ik zal eerlijk zijn: ondanks het lage bedrag voelde de game de eerste paar uur aan als een miskoop. Niet dat ik het een slechte game vond, maar gewoon niets voor mij. Dat terwijl bijvoorbeeld Hitman mij wel kan bekoren. Maar na een flink 7 uur aanmodderen en doorzetten begin ik het toch wel door te krijgen en dan wordt de game steeds leuker. DE:HR neemt je niet zo aan het handje zoals de meeste games tegenwoordig doen en je moet vooral veel lezen, heb ik gemerkt.

Het was even door de zure appel heen bijten maar ik denk dat ik het toch wel een toffe gaan ga vinden. :)
Ik heb het spel tijdens de Steam sale gekocht. Vooral met de gedachte van ik kan het risico van een miskoop wel lopen voor die paar Euro. Het spel heeft mij zeer verrast. Ik ben totaal geen sci-fi fan, maar de setting vind ik echt geweldig. Ook de gameplay (ik hou wel van stealth) en het verhaal zijn zeer leuk. Kortom, voor €4,74 een erg leuke game binnengehaald. :)

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Ik had het al gelezen in dit topic en in verschillende reviews maar wat zijn die boss fights ongelooflijk slecht! Ik ken het verhaal erachter (wegens tijdgebrek tijdens ontwikkeling uitbesteed aan een andere studio) maar wat ongelooflijk jammer dat je in een game als deze plotseling gedwongen wordt om brute wapens te gebruiken. Toen ik bij de eerste boss kwam, had ik nog nooit iemand gedood en alleen non-lethal weapons gebruikt. Nu werd ik wel gedwongen om zwaarder geschut in te zetten omdat je hem anders nooit neer krijgt. Maar zelfs als je gewend bent om lethal weapons te gebruiken, blijft die boss ongeïnspireerd, frustrerend en totaal niet passend in de rest van de game.

Echt een gemiste kans, gelukkig is de rest van de game wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Yeah een bekend fenomeen. Mijn game stijl was meer stealth + heavy guns als ik de stealth zou verkloten of ik er geen zin in had, maar ik had alsnog veel moeite met de eerste boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
DE: HR is een geweldige game, afgezien van twee dingen.

Eén zijn de boss-fights die gewoon niet in het spel lijken te passen. Ze zijn onvermijdelijk en kunnen maar op één manier 'opgelost' worden: murder-death-kill. Ben je lekker de hele tijd non-lethal aan het stealthen, wordt je opeens midden in een boss fight geplaatst. Barrett was wat dat aan gaat de eerste keer ook zeker een schok voor mij. In het origineel kon je in ieder geval óf de boss vermijden, óf er was een manier om het zonder vechten op te lossen.

Twee zijn de cutscenes waarin Jensen opeens 80 punten van z'n IQ lijkt te verliezen. Waarom ben ik de hele tijd aan het stealthen en loop je vervolgens direct op de boss toe zonder ook maar een poging te doen je te verbergen? De cutscene met Zhao is ook pijnlijk om te zien.

Verder een geweldige game die ik al meerdere malen doorgelopen heb met heerlijke stealth gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Na ongeveer 26 uur uitgespeeld. Ik vind het echt een geweldige game qua setting/verhaal/gameplay. Minpuntjes zijn voor mij sommige cutscenes en de bossfights, zoals velen al hebben gezegd. Misschien maar eens de DLC halen tijdens de Steam sale...

Zijn er eigenlijk nog goede vergelijkbare games op de markt? (geen Mass Effect)

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Zijn er eigenlijk nog goede vergelijkbare games op de markt? (geen Mass Effect)
Wat valt er binnen de kaders van jouw definitie van "vergelijkbaar?" ik heb nog geen game gezien die met Deus Ex:HR te vergelijken is als het gaat om

-Stealth
-Sociaal
-Sterk verhaal (subjectief).

Je kan in die zin wellicht Fallout New Vegas ook zien als een game waarbij je niet perse alles met geweld hoeft op te lossen en je met stealth en hoge praatskills de game ook uit kan spelen, echter wordt dit op zo'n andere manier gedaan dat je het misschien niet goed kan vergelijken.

Je kan 'm altijd eventjes proberen? ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Nickbn op 20-12-2012 00:17 . Reden: Johan Cruijff belde me op en ik was dus afgeleid ]

• jmxd
  • Niet online
Enige game die ik nu kan verzinnen die semi op Deus Ex lijkt is Splinter Cell

• henkie196
  • Niet online
Nickbn schreef op donderdag 20 december 2012 @ 00:16:
Wat valt er binnen de kaders van jouw definitie van "vergelijkbaar?" ik heb nog geen game gezien die met Deus Ex:HR te vergelijken is als het gaat om

-Stealth
-Sociaal
-Sterk verhaal (subjectief).
Het originele Deus Ex? :+

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Inderdaad, zijn weinig games van dit kaliber en al deze elementen zo goed uitgewerkt. Maar zoals hierboven net gezegd, splinter cell komt dan nog het meeste in de buurt. Die vond ik zelf ook erg leuk (heb conviction gespeeld). Verder uiteraard de originele delen van DX. Daar zijn ook graphic mods voor om (vooral deel 1 uiteraard) weer beetje mee te kunnen. Zeer goede mods btw.

DEUS EX 1 GRAPHIC MOD:

http://www.moddb.com/mods/new-vision

DEUS EX INVISIBLE WAR GRAPHIC MOD:

http://www.gamefront.com/...19/DX_IW_Texture_Pack_exe

[ Voor 20% gewijzigd door JediUberknaft op 20-12-2012 07:31 ]

• Lee245
Splinter Cell en Fallout had ik ook al op mijn lijstje staan. Nu maar hopen dat ze in de Steam sale komen :).

Misschien ook eens naar de originele Deus Ex delen kijken. Bedankt voor de tips iig.

• henkie196
  • Niet online
Wellicht is de Thief serie ook wel wat. Moet het nog steeds een keertje spelen, maar het schijnt goede stealth gameplay te hebben en je kan ook je route zoeken in een open map, net als in Deus Ex.

Is de Splintercell serie trouwens veel veranderd? Ik heb alleen de vroegere delen gespeeld, maar dat is meer op een stealthy manier de missie volbrengen, een stuk minder open dan Deus Ex, in ieder geval. Praten met andere mensen was er al totaal niet bij, van wat ik me kan herinneren.

• Khaine
  • Laatst online: 22:00

Khaine

Python liefhebber

henkie196 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:36:
Is de Splintercell serie trouwens veel veranderd? Ik heb alleen de vroegere delen gespeeld, maar dat is meer op een stealthy manier de missie volbrengen, een stuk minder open dan Deus Ex, in ieder geval. Praten met andere mensen was er al totaal niet bij, van wat ik me kan herinneren.
Zonder geheel offtopic te gaan:
Ja, SC is heel veel veranderd. De nieuwe delen (conviction en de volgende die nog moet uitkomen) gaan meer over een rogue-like Sam Fisher. Alhoewel je met stealth nog een eind komt, zul je makkelijker overgaan tot grover geweld in de nieuwe games. Het feit dat je "auto-executes" (schakel 1 tegenstander met de hand uit, target een X aantal en schiet die met 1 knop neer) kunt verdienen en de lijken niet meer kunt verplaatsen zegt al genoeg. Overigens speelt conviction verder prima en kon het verhaal mij ook best boeien.

Ontopic:
Misschien zou je ook kunnen kijken naar de Metal Gear serie? Ik heb ze zelf amper gespeeld (zeg maar gerust, zelden) maar ook daar schijnt een goed verhaal in te zitten en combineert sluipen met actie. OVer de hoeveelheid dialoog moet je mij niets vragen, maar dat weten andere tweakers vast te vertellen...

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• Lee245
Thief & MGS, thanks voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Weet iemand of er nog meer DLC voor Deus Ex Human Revolution gaat uitkomen?
De complete Deus Ex HR is namelijk slechts 7,00 @ gamersgate. Aangezien ik eigelijk alleen maar GotY's koop zou ik het klote vinden als er toch nog DLC voor uit gaat komen. Dan wacht ik liever een halfjaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Je kan er van uit gaan van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Erg jammer maar ik gok inderdaad van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Zucht, moet deze game nog steeds spelen. Ligt al een hele tijd hier te wachten en te verstoffen om eens geinstalleerd te worden maar is er nog nooit van gekomen. Is ook meer een luxe probleem op het moment. Ben bezig met Assassins Creed III die ik even gepauzeerd heb omdat ik nu even helemaal into Dead Space 3 ben (wát een kei gave game weer trouwens!) en als ik deze uitgespeeld heb moet het er dan toch maar eens van komen. Of toch met Far Cry 3 beginnen? Keuzes, keuzes....! 8)

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
The_Scratcher schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:47:
Zucht, moet deze game nog steeds spelen. Ligt al een hele tijd hier te wachten en te verstoffen om eens geinstalleerd te worden maar is er nog nooit van gekomen. Is ook meer een luxe probleem op het moment. Ben bezig met Assassins Creed III die ik even gepauzeerd heb omdat ik nu even helemaal into Dead Space 3 ben (wát een kei gave game weer trouwens!) en als ik deze uitgespeeld heb moet het er dan toch maar eens van komen. Of toch met Far Cry 3 beginnen? Keuzes, keuzes....! 8)
Deus Ex > FC3 + AC3 + DS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Haha, LOL! ;)
Zal er toch maar maar eens binnenkort aan gaan beginnen dan als jij zegt dat ie zóóó goed is!

[ Voor 22% gewijzigd door The_Scratcher op 11-02-2013 13:19 ]

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Het hangt natuurlijk helemaal af van je voorkeuren, maar ik ben het wel met Lee eens. Of het ook voor jou zo is, dat kan alleen jij bepalen (maar dan moet je het wel eerst spelen, natuurlijk ;)).

[ Voor 39% gewijzigd door henkie196 op 11-02-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Akkoord. Ik vind de combinatie van de setting (dystopia/cyberpunk) en de gameplay (stealth) echt geweldig. Zeker i.c.m. de RPG elementen. Absoluut één van de beste games die ik ooit heb gespeeld. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Nou ja, ik houd wel erg van het genre dat niet maar hij is eigenlijk gewoon om onverklaarbare redenen steeds blijven liggen. Deel I vond ik echt gaaf toentertijd, deel II heb ik ook nog even gespeeld maar kon me toch niet zo bekoren als deel I. Misschien met dat in het achterhoofd dat ie daarom maar steeds vooruit geschoven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik geloof wel dat DX:HR beter is dan AC3, maareuh, FarCry 3 is wel heul vet.

Hoewel: ze zijn niet echt te vergelijken. Andere toon, ander tijdperk, ander soort gameplay.

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
wtf is dit nu weer....

Ik heb net side quest 2 gedaan (side quest 3 (motherly ties) en main quest 4 en 5 stonden nog open). Heb ik net S2 ingeleverd , staat er opeens dat S3 (motherly ties) op failed staat... terwijl ik helemaal niets aan die missie nog gedaan heb.... nu kan ik op geen enkele manier meer die missie opnieuw opstarten :(

Heeft er iemand een save game voor dat deze sidequests gedaan worden? of heeft iemand een andere oplossing....

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Flinke bump en redelijk offtopic, maar ik was net in de bios en voor de main feature kwam een trailer van After Earth voorbij. Ik zat niet eens te kijken, maar moest wel toen ik de muziek hoorde...

Blijft wat mij betreft een van de beste soundtracks die ik ken. Zat op de dode momenten in de hoofdfilm gelijk terug te denken aan het rondsneaken door die glorieus zwart/gouden levels :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:55

SkyStreaker

Move on up!

Nu je toch ff bumpt -> http://www.gamespot.com/n...-teasing-the-fall-6409177

Deus Ex : The Fall

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 04-06-2013 07:22 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Jeuj opvolgers :)

Ik had de DX:HR DLC nog laten liggen om me in de sfeer te krijgen voor een nieuwe DX! Nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Hey das goed nieuws !! Ben m voor de 2e keer aan het spelen en ik blijf het een GENIAAL spel vinden ! Meer van dat vinden wij prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JediUberknaft schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:18:
Hey das goed nieuws !! Ben m voor de 2e keer aan het spelen en ik blijf het een GENIAAL spel vinden ! Meer van dat vinden wij prima
Als ze de bosses eruit slopen dan zeker. In Deus Ex kon je die bossfights op veel verschillende manieren doen, van bot geweld tot zelfmoordcodes en sneakybastardWTFboobytrapping, dat miste ik best hard in DXHR. Door de bossfights ben ik door DXHR uiteindelijk nog eens á la Rambo heen gebeukt, dat bleek gewoon de makkelijkste manier. (Het is wel handig dat je een beetje kunt mikken dan, want je ammo is nogal beperkt als je niet sneaky kunt looten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Daar heb je absoluut gelijk in ja ! Dat is ook mijn enige echte minpunt van het spel!

[ Voor 11% gewijzigd door JediUberknaft op 04-06-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Het beste vond ik nog wel dat je in het origineel ze ook gewoon kunt negeren (tot op zekere hoogte). Simons en Gunther hoefde je bijvoorbeeld nooit echt tegen te vechten. Anna kon je een aantal keer negeren voordat je echt gedwongen werd. Page kon je gewoon volledig bypassen.

Naast dat de gevechten in HR gedwongen waren, kregen de bazen (behalve de laatste) ook totaal nul character mee. Ze hadden net zo goed van die gewone troopers kunnen zijn. In het origineel waren alle bazen duidelijk gekarakteriseerd en je wist ook waarom of dat je tegen ze vocht. Het was veel meer persoonlijk, betrokken.

De 'bosses' die je via conversatie kon winnen (en meestal ook alleen via conversatie), zoals die tegen Zeke, Darrows en Taggart hebben meer impact voor mij als speler dan die andere bosses.

En het zou leuk zijn als ze in een vervolg ook iets doen aan het IQ van de hoofdpersoon in cutscenes. Sommige van de cutscenes in HR waren gewoon pijnlijk/genant om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkie196 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:49:
Het beste vond ik nog wel dat je in het origineel ze ook gewoon kunt negeren (tot op zekere hoogte). Simons en Gunther hoefde je bijvoorbeeld nooit echt tegen te vechten. Anna kon je een aantal keer negeren voordat je echt gedwongen werd. Page kon je gewoon volledig bypassen.
Anna kon je ook zonder één vinger uit te steken doorheen ;) je hoefde, als je écht je best deed, geen schot te lossen voor die bosses. Volgens mij kon je in principe létterlijk het hele spel doen zonder te schieten.
Dat is niet leuk, en mijn geprefereerde bezigheid was toch wel het creatief om zeep helpen van zoveel mogelijk mensen, maar het was geen plicht om zeeën van bloed en bergen rottend vlees in je kielzog achter te laten.
Naast dat de gevechten in HR gedwongen waren, kregen de bazen (behalve de laatste) ook totaal nul character mee. Ze hadden net zo goed van die gewone troopers kunnen zijn. In het origineel waren alle bazen duidelijk gekarakteriseerd en je wist ook waarom of dat je tegen ze vocht. Het was veel meer persoonlijk, betrokken.

De 'bosses' die je via conversatie kon winnen (en meestal ook alleen via conversatie), zoals die tegen Zeke, Darrows en Taggart hebben meer impact voor mij als speler dan die andere bosses.

En het zou leuk zijn als ze in een vervolg ook iets doen aan het IQ van de hoofdpersoon in cutscenes. Sommige van de cutscenes in HR waren gewoon pijnlijk/genant om te zien.
Zeker mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

De boss gevechten waren ook door een extern bedrijf gedaan, niet de studio. De developers hebben er van geleerd, ik weet bijna zeker dat dit niet nog eens gebeurt. In de DLC (die ikzelf nog niet gespeelt heb) zou het al zijn opgelost.

Ikzelf had redelijk wat XP en mods in combat gestopt (plan B voor wanneer ik de stealth verneuk :P ) dus was persoonlijk erg blij dat ik FULL ON attack mode kon vechten met Typhoons en granade launchers en alles! >:)

Verder waren de conversational challenges wel het geniaalst. Als je die te wint, zonder mods, is het écht een kick 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Twitter:
Are YOU ready for The Fall?

— Eidos-Montréal (@eidosmontreal) June 3, 2013
Where will YOU take The Fall? https://t.co/hnsXlBBtzl

— Eidos-Montréal (@eidosmontreal) June 4, 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Nice! Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Had net ook even sarifindustries.com door gekeken of er nieuwe hints waren en die zijn er :)

Screenie gemaakt - een zeker iemand met een zekere organisatie is terug! Purity First!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8Z4oZCYhutlxWgXBv8cNT6Ll/medium.png

Ga maar eens door de opties, een heleboel zooi is "garbled". _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 04-06-2013 21:20 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

SkyStreaker schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:18:
Had net ook even sarifindustries.com door gekeken of er nieuwe hints waren en die zijn er :)

Screenie gemaakt - een zeker iemand met een zekere organisatie is terug! Purity First!

[afbeelding]

Ga maar eens door de opties, een heleboel zooi is "garbled". _/-\o_
naar mijn weten was deze site begin dit jaar ook al "garbled". Weet je zeker dat de aanpassingen op de website nieuw zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Shit, daar zeg je zo wat - haha :) Maar: de .jp site heeft het niet -_- echter heb ik daar wat kort gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:56:
Anna kon je ook zonder één vinger uit te steken doorheen ;) je hoefde, als je écht je best deed, geen schot te lossen voor die bosses.
Maar ik dacht dat de confrontatie met Anna wel onvermijdelijk was. Als je uit Unatco HQ wilde ontsnappen moest je toch haar omleggen om verder te kunnen? Ok, je kan het met die kill phrase doen, maar de confrontatie was uiteindelijk wel onvermijdelijk, meende ik. Of kon je haar toen ook gewoon voorbij rennen en volledig negeren?
Volgens mij kon je in principe létterlijk het hele spel doen zonder te schieten.
Dat is niet leuk, en mijn geprefereerde bezigheid was toch wel het creatief om zeep helpen van zoveel mogelijk mensen, maar het was geen plicht om zeeën van bloed en bergen rottend vlees in je kielzog achter te laten.
Mijn favoriete bezigheid is altijd in dit soort spellen geweest om proberen overal te komen zonder ooit gedetecteerd te worden. Ik probeerde ook altijd zo non-lethal mogelijk te zijn, maar op de één of andere manier liet ik dat altijd varen op het moment dat ik die majestic 12 troopers tegen begon te komen. Die hadden dan vette pech :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkie196 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:47:
[...]
Maar ik dacht dat de confrontatie met Anna wel onvermijdelijk was. Als je uit Unatco HQ wilde ontsnappen moest je toch haar omleggen om verder te kunnen? Ok, je kan het met die kill phrase doen, maar de confrontatie was uiteindelijk wel onvermijdelijk, meende ik. Of kon je haar toen ook gewoon voorbij rennen en volledig negeren?
Onvermijdelijk is inderdaad correct, maar dan nog had je verschillende opties om er mee om te gaan. Niet "een klein kamertje met electrische vloerplaten en een onzichtbare tegenstander en heeeeel veel wapens en dan knallen maar". Die boss fights in DXHR waren gewoon 3d versies van het soort bossfight wat je op de Commodore64 en Amiga in platformspelletjes had. Dat vind ik nogal een verschil.
[...]
Mijn favoriete bezigheid is altijd in dit soort spellen geweest om proberen overal te komen zonder ooit gedetecteerd te worden. Ik probeerde ook altijd zo non-lethal mogelijk te zijn, maar op de één of andere manier liet ik dat altijd varen op het moment dat ik die majestic 12 troopers tegen begon te komen. Die hadden dan vette pech :P
Mjah, dat kan ook. Maar meestal ben ik dat na drie non-lethal takedowns spuugzat en wordt het een uitdaging om exploderende kistjes op hoofden te gooien, of gewone van bovenaf van Lady Liberty op iemand z'n dop. En rockets, die zijn tof. Oh, en zwaarden. Minj non-lethal acties mondden normaliter toch wel uit in het verzamelen van alle lijken op één hoop, om zo min mogelijk explosieven te gebruiken om zoveel mogelijk lijken aan het plafond te smeren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
henkie196 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:47:
[...]

Met gas granaten kon je om haar heen komen zonder haar te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:20

flessuh

Set sail for fail!

Was er niet een nieuwe versie van Deus Ex HR gemaakt, voor de wii U waar je de bossfights wel op andere manieren kon doen? Dat geeft wel aan dat ze er voor een eventueel vervolg ook wel goed over nadenken.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Laatst online: 22:01
Een belangrijke tweet heb je gemist:
Who is Ben Saxon? #DeusEx
Deze personage komt al wel voor in de Deus Ex comics, maar (voor zover ik weet) niet in DX:HR... Zie ook: http://deusex.wikia.com/wiki/Ben_Saxon

.edit:
Deus Ex: The Fall is zojuist aangekondigd voor iOS: YouTube: Deus Ex: The Fall - Announcement

[ Voor 18% gewijzigd door Elijan9 op 05-06-2013 16:12 . Reden: Aankondiging DX:TF ]

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Wat een faal zeg. Alleen voor telefoons en tablets. ;w

41 likes en 709 dislikes op de youtube video zegt genoeg denk ik.. De comments zijn ook meer dan terecht.

[ Voor 52% gewijzigd door Lee245 op 05-06-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Teleurstellend, het spel heeft al bijna geen echte DLC. JAMMER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

GOD damned. Een iOS game. :(
...ziet er wel ok uit. Maar ik heb geen iPhone of iPad ..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, waarom zou Square Enix toch zoveel verlies laten, als ze in een franchise gevolgd door bijna niets anders dan PC gamers die nog weten dat je moest kiezen tussen een Voodoo2 of een Riva ding (of nvidia? wat was toen het alternatief ook weer?) hun nieuwe titel uitbrengen op iOS.

Wát een geniale mensen moeten daar werken, want ík ben niet slim genoeg om ze te volgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Eèèèèn door! *insert cartoony wegrengeluidje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Facebook....

"Announcing Deus Ex: The Fall"....

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJKKKKKK. Helemaal blij! <3

*klik*

"We're thrilled to announce the upcoming release of Deus Ex: The Fall, the next foray into the Deus Ex Universe for the first time on mobile and tablet devices!"

Arg... -O- 8)7 The disappointment. Hoop dat er op de E3 beter nieuws komt en dit dan maar een soort voorproefje is oid.

[ Voor 3% gewijzigd door Gilraen op 06-06-2013 00:34 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Daadwerkelijk "The Fall" :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk alleen dat deze release voor Square-Enix financieel aantrekkelijker is. Minder kosten, al is de verkoopprijs lager waardoor er in principe veel meer verkocht van zal worden. Ik koop zelf nooit mobiele games, maar er gaat behoorlijk wat geld om deze tak van de industrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Laatst online: 22:01
Square-Enix heeft alles zo gehypet de afgelopen tijd, maakt zelfs een officiële video-aankondiging en dan zo'n anti-climax... :/ Als er gewoon een bescheiden persbericht was uitgegaan, dat er binnenkort een Deus Ex gebaseerd spel op iOS zou uitkomen voor $6.99* en iets later ook voor Android, dan waren de reacties waarschijnlijk een stuk minder negatief geweest. Eventueel gebundeld met een e-book versie van The Icarus Effect? O-) Dan hadden we dat misschien als een leuk tussendoortje kunnen zien...

* Zie ook: http://community.eidosmon...eus-Ex-The-Fall-Announced

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:09
spel is nu op steam sale voor minder dan 3 euro

ik krijg hem helaas niet aan de praat op mijn nieuwe pc :(

hij crashed al bij opstarten...alleen als ik een oudere versie van de .eve gebruid dan start hij wel maar crashed hij op bepaalde conversatie keuzes, zeeer irritant.

geweldige game voor maar 3 euro(heb hem eerder gespeeld op mijn oude computer en daar deed hij het wel.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Heb je hem al op DX9 geprobeerd?

Start Steam op als Administrator en probeer het dan nog eens.

[ Voor 52% gewijzigd door SkyStreaker op 16-07-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Zo zwaar is DX:HR niet hoor. Je PC in je sig zou het wel moeten kunnen op low settings. Sowieso die instabiliteit is vreemd. Misschien een format C: doen?

Verder komt DX:The Fall ook naar Android :) Ik ga hem zeker halen, ben benieuwd of hij moeilijk doet over specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
DXHR is inderdaad gewoon te draaien op die specs. Ik zou het in je software gaan zoeken of daar niet iets in fout zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:52
Voor 2,84 heb ik hem nogmaals aanscahfd. Ik had hem op de ps3 (verkocht). Maar nooith elemaal uitgespeeld. Kan ik het nu ooit nog eens proberen.
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste