• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:16
steefje schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:45:
[...]

Misschien is dat het. Ik speel op de 360...probleem is dat de mini op een bruggetje zit en de enige manier om eventueel te ontmantelen is door het vieze water te kruipen. Ook die methode wil mij niet lukken. Redelijk frustrerend gezien de laadtijden op de 360 al snel oplopen tot 25 seconden...

Ik zal het blijven proberen :'(
Het is dus eindelijk gelukt. Het stuk waar ik vast zat, zatten de mines aan de brug en wilde ik deze vanaf de zijkant benaderen of er voorbij lopen. Dat wil mij hier echt niet lukken. Daarna heb ik het geprobeerd om via het riool water rechtstreeks op de mine af te gaan. Toen ik deze wel disarmen. Heb trouwens ook bijna alle XP books, nog maar 2. Eerste game waarvan ik op één of andere manier alle achievements wil halen.

PSN ID Binloading_nl

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat laatste heb ik ook. Inderdaad nog 2 XP Books, verder zover ik weet nu geen alarmen en niemand dood. En natuurlijk op Give Me Deus Ex, alleen stelt dat niks voor als je je continu verstopt :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Zijn er meer mensen die het gevoel hebben dat je weinig met je geld kan doen? Ik ben een tweede keer begonnen, maar als ik non-lethal speel en alles wat ik tegenkom meesleep en verkoop zit ik halverwege detroit al aan de 35.000 credits, en dan heb ik al twee praxis upgrades bij Limb gekocht.

Z-machine OriginID: JaccoW

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:07
F_demon schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:52:
Zijn er meer mensen die het gevoel hebben dat je weinig met je geld kan doen? Ik ben een tweede keer begonnen, maar als ik non-lethal speel en alles wat ik tegenkom meesleep en verkoop zit ik halverwege detroit al aan de 35.000 credits, en dan heb ik al twee praxis upgrades bij Limb gekocht.
Je kunt dan dat tranqelizer geweer en munitie kopen?
En omkoping/vrijkoping:
spoiler:
In de volgende stad kun je twee keer iemand omkopen om de juiste info te krijgen.Op het dak van het hotel moet je de bewaker betalen voor info waar het meisje zich bevind en de barman om een ander meisje vrij te kopen van haar verplichting tot maandelijkse betaling voor haar augemantation

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

F_demon schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:52:
Klopt, alles meeslepen is dan ook vooral erg irritant en onnodig :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

ik liet meestal alle wapens en dergelijke liggen. Geld genoeg en als er non-lethal meuk aangeboden werd bij een verkoper trok ik 'm helemaal leeg. Voor de rest genoeg credits om overal alle praxis kits te kopen, die ik eigenlijk later toch niet nodig had.

Sowieso is geld een relatief begrip. Als je heen en weer blijft rennen kun je pistooltjes blijven verkopen. Je moet er dan wel 1 oprapen, verkopen en weer een nieuwe oprapen. Als je een tweede opraapt krijg je enkel de ammo ervan. En dat is veel minder geld waard.

-_-

• steefje
Ik ben vooral op zoek naar energie bars die grote potten. Die zijn, op zich logisch, best schaars.

PSN ID Binloading_nl

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Nyarlathotep schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:34:
Ook daarnet uitgespeeld. Moet wel even de andere eindes checken nog. Ohja:

spoiler:
Wel even de credits uitgekeken hoop ik? Er komt nog wat achteraan...
ja sowieso altijd even kijken voor de extras, wel grappig die connectie

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

steefje schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:43:
Ik ben vooral op zoek naar energie bars die grote potten. Die zijn, op zich logisch, best schaars.
Deed ik eerst ook, maar als je je herlaadsnelheid ophoogt (is een Augmentation voor) dan heb je ze niet zo heel erg meer nodig, behalve als je echt een heel eind wil lopen met je cloak aan. Maar meestal is dat ook niet nodig, je kunt altijd wel ergens schuilen en je cloak herladen.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:06

Nyarlathotep

Crawling Chaos

steefje schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:48:
[...]

Ja moet zeggen dat die extra credits mij niet veel deden.

spoiler:
Ik meen me te herrineren dat Megan nu in dienst was van een ander bedrijf die toewerkte naar het moment waar Deux Ex 1 begon. Wel zag je één of andere gast die ik niet meer kon plaatsen. Volgens mij kwamen deze ook voor in het allereerste filmje die je zie in de game. Ik lees tijdens het spelen dan ook geen e-mails etc.dus kan goed zijn dat het daaruit allemaal wat duidelijker wordt.
spoiler:
Die kerel die je ziet helemaal aan het einde is Bob Page. In het eerste spel moet je het uiteindelijk tegen hem opnemen. Check de Wikipedia pagina maar eens van Deus Ex. Leuk om weer te lezen :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

• steefje
Nyarlathotep schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:54:
[...]

spoiler:
Die kerel die je ziet helemaal aan het einde is Bob Page. In het eerste spel moet je het uiteindelijk tegen hem opnemen. Check de Wikipedia pagina maar eens van Deus Ex. Leuk om weer te lezen :)
spoiler:
Net ff snel de wiki gelezen. En Tracer Tong is zeker ook dezelfde Tong als in dit spel.

PSN ID Binloading_nl

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

steefje schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:52:
Eerste game waarvan ik op één of andere manier alle achievements wil halen.
En dan niet alle mails lezen :')!

www.avpnews.com

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

steefje schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:40:
[...]

spoiler:
Net ff snel de wiki gelezen. En Tracer Tong is zeker ook dezelfde Tong als in dit spel.
spoiler:
Nee, de zoon van.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

spoiler:
Hij zei toch niet over wélke Tong hij het had. De zoon zit ook in HR ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• steefje
.oisyn schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:06:
spoiler:
Hij zei toch niet over wélke Tong hij het had. De zoon zit ook in HR ;)
spoiler:
Dacht idd aan de vader, de zoon ben ik idd ook tegen gekomen maar nooit meer aangedacht

PSN ID Binloading_nl

• steefje
skullsplitter schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:44:
[...]

En dan niet alle mails lezen :')!
Ik heb een hekel aan lezen tijdens het gamen, met alle games.

PSN ID Binloading_nl

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Dat redden van je Fly Girl, omg wat zie ik hier een stel mensen die het zichzelf zo moeilijk maken :F
Ik had tegen die tijd mijn revolver fully upgraded, met dikke power, 1 shot en dan haal je ze neer hehe. De rest kan men zelf wel verzinnen hé 8)7

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
beunhaasbaas schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:21:
Dat redden van je Fly Girl, omg wat zie ik hier een stel mensen die het zichzelf zo moeilijk maken :F
Ik had tegen die tijd mijn revolver fully upgraded, met dikke power, 1 shot en dan haal je ze neer hehe. De rest kan men zelf wel verzinnen hé 8)7
Dr is ook een andere manier, en die is stukken moeilijker, iets met non lethal.

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:42
Mijn Fly girl heeft het helaas niet gered... ben benieuwd wie me nu gaat vliegen. Als ik opnieuw begin ga ik ze redden en ga ik andere dingen weer anders doen.

PSN: c_caveman1982

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
KaptKeefmenneke schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:01:
Mijn Fly girl heeft het helaas niet gered... ben benieuwd wie me nu gaat vliegen. Als ik opnieuw begin ga ik ze redden en ga ik andere dingen weer anders doen.
spoiler:
veranderd weinig, behalve dat je geen gesprekjes meer hebt met je piloot

TheS4ndm4n#1919

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Fatal Mind schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:31:
[...]

Dr is ook een andere manier, en die is stukken moeilijker, iets met non lethal.
Non-lethal moeilijk? Lees mijn eerdere omschrijving maar eens. Stelt niets voor.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• mhpwolf
  • Laatst online: 13-08 19:13
Ik wou alleen even zeggen:

spoiler:
damn wat een vet spel :)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

vandaag ook deus x gekocht, ben razend benieuwd! :)

39

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

* Willybubba trekt een biertje open

1000/1000. Oef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
RocketKoen schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:41:
[...]

spoiler:
veranderd weinig, behalve dat je geen gesprekjes meer hebt met je piloot
spoiler:
Grappige is ook dat je in hetzelfde level haar lijk ziet liggen op een tafel, vlakbij Tong)

PSN ID Binloading_nl

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor mensen die alle cutscenes na elkaar willen bekijken, een fan heeft ze allemaal op YouTube geplaatst: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=122112

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:48
dit spel vandaag even geprobeerd. Na 20 keer opnieuw de laatste save laden in het 2de level ( dat je voor het eerst take-downs kan doen enzo ) Tog maar besloten dat het niks voor mij is haha :P.

Moet wel zeggen, dat met alle opties open het er verdomd goed uitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Skybullet schreef op zondag 25 september 2011 @ 13:05:
dit spel vandaag even geprobeerd. Na 20 keer opnieuw de laatste save laden in het 2de level ( dat je voor het eerst take-downs kan doen enzo ) Tog maar besloten dat het niks voor mij is haha :P.

Ik denk dat het een kwestie van even doorbikkelen is. ik zat flink te stuntelen met de controls en de inventory.
Nu gaat het al stukken beter

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:48
Fietsbel schreef op zondag 25 september 2011 @ 13:16:
[...]

Ik denk dat het een kwestie van even doorbikkelen is. ik zat flink te stuntelen met de controls en de inventory.
Nu gaat het al stukken beter
ja ik wil dan juist de non-lethal versie spelen. Shooters speel ik al heel mijn leven, en dit is mijn 1ste " sluipgame " Alleen ik heb gewoon niet het geduld om achter een kist te wachten totdat iemand langs is gelopen :X Of als ik langs 5 man uiteindelijk ben gekomen, dan per ongeluk een deur te hard dichtgooi en iedereen weet waar ik ben haha. En als shooter speelt het niet fijn, dus je moet echt sluipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik ga binnenkort mijn tweede run starten, en dan gewoon alles aan gort schieten :D

Het spel is natuurlijk wel low-paced, dus een Rambo gevoel zal ik er niet bij krijgen. Maar de voldoening om alle bad guys in een level overhoop te schieten maakt dat wel weer goed. Eens kijken wat ik met de civilians doe, haha.

Moet zeggen dat de laser rifle wel bruut is, die ik in het laatste deel van het spel dan ook wel even 'misbruikt' heb :)

Helaas niet de non-lethal achievement gehaald in mijn eerste playthrough, omdat ik in de proloog gasten overhoop heb geschoten, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 18:34
Nyarlathotep schreef op zondag 25 september 2011 @ 14:11:
Ik ga binnenkort mijn tweede run starten, en dan gewoon alles aan gort schieten :D

Het spel is natuurlijk wel low-paced, dus een Rambo gevoel zal ik er niet bij krijgen. Maar de voldoening om alle bad guys in een level overhoop te schieten maakt dat wel weer goed. Eens kijken wat ik met de civilians doe, haha.

Moet zeggen dat de laser rifle wel bruut is, die ik in het laatste deel van het spel dan ook wel even 'misbruikt' heb :)

Helaas niet de non-lethal achievement gehaald in mijn eerste playthrough, omdat ik in de proloog gasten overhoop heb geschoten, helaas...
Ik vind eigenlijk het schieten maar saai. Als ik in een vuurgevecht terechtkwam en ik de vijand dood schoot haal ik daar een stuk minder voldoening uit dan uit rondsneaken. Ook is er geen goede feedback IMO (je ziet het effect van je kogels niet goed, totdat ze dood neer vallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:21

Hu9o

Schokkend

Zojuist uitgespeeld.

Even alle verschillende einden bekeken. Leuk spel, niet uber lang mee bezig geweest maar ook weer niet super kort.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zitten een hoop leuke "extra's" verwerkt in het spel, zoals de nigeriaanse spam emails op de computers :D
Het spel begint steeds spannender te worden

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:07
Skybullet schreef op zondag 25 september 2011 @ 13:05:

Je kunt op ieder moment saven dus je hoeft niet steeds terug naar de laatste autosave. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Zo zwaar is dit spel toch niet ? Ik heb een AMD Athlon x2 255 a 3.0GHz, 4 gb ram en een ati 5770, maar in de buitengebieden loopt het echt als poep. Niet te spelen gewoon. Binnen loopt t als n trein, maar op veel buitenplekken is het echt niet te spelen. Ik baal er echt zo van, gelijk gekocht toen hij uitkwam, maar speel het nu amper omdat het gewoon k*t loopt. Ik hoopte dat de patch (zoals bij maat van me) dit zou oplossen, maar helaas. Andere maat heeft dikke systeem en daar loopt het ook nog steeds bagger. (heeft quadcore en 6850) ... Mis ik iets ? Ik draai nog op de 11.7 driver, is het wijsheid die te upgraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
Fietsbel schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:29:
Zitten een hoop leuke "extra's" verwerkt in het spel, zoals de nigeriaanse spam emails op de computers :D
Het spel begint steeds spannender te worden
Ben net een paar uurtjes aan het spelen en doe het heel rustig aan. Ik lees dan ook alle emails. Ik ben ook idd een aantal Nigeriaanse spam mails tegen gekomen zo briljant! Ik vind het echt geweldig als dit soort humor in games wordt gestopt. Ik speel vooral hackend trouwens, iemand nog beginnerstips voor hacking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Heel grappig ook die emails in TYM waarbij er een mailtje rond is gestuurd dat de mailquota in je inbox slechts 4 mailtjes bedraagt, en sommige mensen hebben dan ook een waarschuwingsmailtje hebben gekregen dat ze maarliefst 2 mailtjes in hun inbox hebben en dat ze die maar snel moeten verwijderen :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 15:41
williewonka03 schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:37:
[...]

Ben net een paar uurtjes aan het spelen en doe het heel rustig aan. Ik lees dan ook alle emails. Ik ben ook idd een aantal Nigeriaanse spam mails tegen gekomen zo briljant! Ik vind het echt geweldig als dit soort humor in games wordt gestopt. Ik speel vooral hackend trouwens, iemand nog beginnerstips voor hacking?
Ik probeer altijd de nodes met de laagste detectie eerst te pakken, zodat je zoveel mogelijk gedaan hebt voordat je ontdekt wordt. Verder heb ik vrij snel de praxis-points gespendeerd aan hacking. Zowel om hogere securitylevels te hacken, als ook de "detection" skills, waarmee de detectiekans lager wordt met 15/30/45%. Die laatste vind ik erg handig: heb je maar weinig stop- en nuke-virussen nodig. Die gebruik ik alsnog als het even lastig wordt. Als je dit alles gebruikt, is geen enkele deur gesloten voor je.

Heb de hacking-skills wel een beetje geleidelijk gelevelled (security level 5 moet ik nog, gebruik ik nu die "hack-granaten" voor, hoe ze ook maar heten), samen met cloaking, icarus landing system, inventory size en nog een paar dingetjes. Ik speel stealth + lethal en zit nu voor het eerst in die Aziatische stad.

Edit: Oh, nog een paar dingetjes: Je kunt meerdere nodes tegelijk hacken (zolang ze direct bereikbaar zijn, dus niet meer grijs), dus soms is heel snel alles tegelijk pakken wel voordelig (vooral als je eenmaal gedetecteerd bent). Daarnaast even goed de hulp-functie van het hacken erbij pakken (zit een help-knop in het hackschermpje), die vertelt je het effect van elk van de speciale nodes. Die maken het pakken van andere nodes vaak sneller bijvoorbeeld. En af en toe gebruik ik ook Fortify, maar dit lijkt niet enorm te helpen. Misschien dat het na de fortify-upgrades meer de moeite loont.

[ Voor 21% gewijzigd door geert1 op 25-09-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

geert1 schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:46:
[...]
En af en toe gebruik ik ook Fortify, maar dit lijkt niet enorm te helpen. Misschien dat het na de fortify-upgrades meer de moeite loont.
Fortify maakt het lastiger voor de detectiedingen om een node te pakken en levert je dus tijd op als je wel wordt gedetecteerd.
Des te hoger je skill, des te meer punten eraan worden toegevoegd (tot 3 punten extra bij het hoogste level)
Het lijkt ook, alsof je hiermee makkelijker ongezien de boel kan verstevigen.
Dus met volledige stealth, is het risico op detectie 15% voor zowel capture als fortify. Maar ook voor de hogere level nodes. Dus een level 2-3 node is ook 15%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Heb de hacking-skills wel een beetje geleidelijk gelevelled (security level 5 moet ik nog, gebruik ik nu die "hack-granaten" voor, hoe ze ook maar heten),
wat voor dingen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:26

flessuh

Set sail for fail!

[...]

Oh, nog een paar dingetjes: Je kunt meerdere nodes tegelijk hacken (zolang ze direct bereikbaar zijn, dus niet meer grijs), dus soms is heel snel alles tegelijk pakken wel voordelig (vooral als je eenmaal gedetecteerd bent). Daarnaast even goed de hulp-functie van het hacken erbij pakken (zit een help-knop in het hackschermpje), die vertelt je het effect van elk van de speciale nodes. Die maken het pakken van andere nodes vaak sneller bijvoorbeeld. En af en toe gebruik ik ook Fortify, maar dit lijkt niet enorm te helpen. Misschien dat het na de fortify-upgrades meer de moeite loont.
en niet te vergeten dat je je "tegenstander"(dat rode ding, ben de naam ff kwijt) met hacken soms ook kunt capturen, waardoor je in 1x alles krijgt. vooral vanaf halverwege het spel kom je veel hacks tegen waar die weg korter is.

en @hierboven, hij bedoelt de automatic unlocking device

[ Voor 3% gewijzigd door flessuh op 26-09-2011 08:48 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:01

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

flessuh schreef op maandag 26 september 2011 @ 08:29:
[...]

en niet te vergeten dat je je "tegenstander"(dat rode ding, ben de naam ff kwijt) met hacken soms ook kunt capturen, waardoor je in 1x alles krijgt. vooral vanaf halverwege het spel kom je veel hacks tegen waar die weg korter is.

en @hierboven, hij bedoelt de automatic unlocking device
Kan je de firewall zelf ook hacken? Heej dat is nieuw.... :P
Vanavond maar even proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Armageddon_2k op 26-09-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

ja, toen ik er achter kwam dat dat kon was ik wel blij, want het scheelt soms echt een hoop werk...

Ik ben nu bezig met mijn 2e pacifist/foxiest of the hounds run, aangezien de 1e gefaalt is. Ik mis hier wel iets om bij te houden of ik het gehaald heb, aangezien de bonussen niet altijd worden weergegeven (bij picus bijv stond +2500 voor objective, maar ik kreeg 2750, dus wel smooth operator, maar die stond er niet bij)

Ook pacifist is best pittig omdat er soms door een bug wat doden vallen, dus ik probeer nu alles te controleren. en foxiest is erg moeilijk als je speelt met muziek aan, dus deze playthrough geen Masters of Hardcore op de achtergrond :+

als het nu weer mislukt word mn volgende potje om die achievement van 50 takedowns, maar dan worden het wel alleen maar lethatl takedowns. en die hele playthrough het gebruik van vuurwapens vermijden. Of alleen een sniper rifle, en verder met de hand >:)

@hieronder, wat ik het probleem met fortify vind is dat de detectiekans van fortify hoger is dan van capture, dus soms kun je een punt wel capturen, maar doe je fortify, dan begint de trace. Vaak doe ik overigens op het moment dat ik detected ben snel een aantal punten met fortify, mocht het nodig zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door flessuh op 26-09-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

fortify 1 is niet zo enorm (de standaard), maar fortify 3 gaat wel helpen voor de lastigere systemen. Het verschil in tijd tussen een node van level 3 capturen en van level 6 is best behoorlijk (zoals je misschien wel gemerkt hebt), en zo kun je best wel tijd rekken door nodes tussen de firewall en je begin te fortifyen (ook je startpunt zelf kan je fortifyen).

spoiler:
ik heb alle dingen die los en vast zaten gehackt, en als je overal de bonus-items meepakt heb je echt wel genoeg nuke/stopworm floppies aan het eind (ik zat met 100+ nukes en 70+ stops bij het eind

Ik heb in mijn stealthrun helaas iemand doodgemaakt (geen idee waar of wanneer), want ik heb de non-lethal achievement niet gehaald :( Foxiest wel gehaald in dezelfde run... Moet ik dus helemaal opnieuw starten om die achievement alsnog te halen, zou fijn zijn als er een optie was waardoor je kan zien waar je een kill gemaakt hebt. "man down" notificatie is niet reliable, die krijg je niet als je eerst al iemand takedown/tranquilized hebt... kan zomaar zijn dat iemand ergens af gevallen is of een kartonnen doos tegen zijn kop kreeg later :( Volgende run (als ik hem ga doen, nog niet zeker) ga ik gewoon volle mep armor/damage reduction/stealth augs, en niemand takedown, en niets geven om alarmen, alleen om die achievement te halen...

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
(jarig!)
MLM schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:27:
fortify 1 is niet zo enorm (de standaard), maar fortify 3 gaat wel helpen voor de lastigere systemen. Het verschil in tijd tussen een node van level 3 capturen en van level 6 is best behoorlijk (zoals je misschien wel gemerkt hebt), en zo kun je best wel tijd rekken door nodes tussen de firewall en je begin te fortifyen (ook je startpunt zelf kan je fortifyen).
Ik heb in het hele spel nergens fortify gebruikt (en toch bijna alles gehacked). Nergens voor nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Ik gebruik fortify meer als een automatisme, maar echt nodig is het niet idd.
En lvl6 nodes kan je ook nuken natuurlijk, scheelt ook een hele hoop. Je komt toch om in die nukes :p
Heb er nu een stuk of 40....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:12

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Neverwinterx schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:09:
[...]

Ik heb in het hele spel nergens fortify gebruikt (en toch bijna alles gehacked). Nergens voor nodig :p
Ik heb toch echt al een paar keer de hack gehaald met minder dan een halve seconde op de teller, en zonder fortify was ik dus te laat geweest ;).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Bart ® schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:45:
[...]

Ik heb toch echt al een paar keer de hack gehaald met minder dan een halve seconde op de teller, en zonder fortify was ik dus te laat geweest ;).
Gewoon sneller klikken ;)

Nee, maar je kan door een andere route te kiezen ook een hele andere tijd overhouden.
Voordat je begint, altijd even kijken wat de handigste route is.

Heb wel een keer een netwerk gehad waar er een itembox achter de te capturen node zat... beetje flauw :P dan moet je dus (als ik het goed begrijp) per se de firewall capturen wil je die krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flessuh schreef op maandag 26 september 2011 @ 08:29:
hij bedoelt de automatic unlocking device
Eh... :$ ik heb wat gemist in mn eerste playthrough blijkbaar. waar vind ik zo'n ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:12

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:41:
[...]

Eh... :$ ik heb wat gemist in mn eerste playthrough blijkbaar. waar vind ik zo'n ding?
http://deusex.wikia.com/wiki/Automatic_Unlocking_Device

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die vind je echt overal en nergens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 15:41
Armageddon_2k schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:33:Heb wel een keer een netwerk gehad waar er een itembox achter de te capturen node zat... beetje flauw :P dan moet je dus (als ik het goed begrijp) per se de firewall capturen wil je die krijgen.
Dit komt volgens mij vooral voor als er meerdere "eindnodes" zijn. Je kunt dan degene eerst pakken waar een datanode achter zit, zodat je die vast hebt en dan de hack afmaakt.

Trouwens respect voor alle spelers die de hele game uitspelen zonder te moorden of zelfs zonder gezien te worden. Zelf ben ik meer een "semi-hardcore" gamer: Wel redelijk netjes spelen, eigenlijk nooit de vijanden in "hostile" staat laten komen, maar af en toe ook even pragmatisch zijn als het me uitkomt. Zo maak ik vijanden wel vaak af (ipv knockout meppen) en wordt er af en toe wel een vijand "alarmed". Deze combi geeft mij het meeste bevrediging zonder dat het al teveel tijd of frustratie kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molecom
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09-2022
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:41:
[...]

Uit de wiki link "The Automatic Unlocking Device is an item in Deus Ex: Human Revolution. It is only available with the Explosive Mission preorder pack." Bij de Benelux editie zat dit erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

geert1 schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:44:
[...]

Dit komt volgens mij vooral voor als er meerdere "eindnodes" zijn. Je kunt dan degene eerst pakken waar een datanode achter zit, zodat je die vast hebt en dan de hack afmaakt.
Normaliter wel, maar dr is ergens een uitzondering. Weet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

MLM schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:27:Ik heb in mijn stealthrun helaas iemand doodgemaakt (geen idee waar of wanneer), want ik heb de non-lethal achievement niet gehaald :( Foxiest wel gehaald in dezelfde run... Moet ik dus helemaal opnieuw starten om die achievement alsnog te halen, zou fijn zijn als er een optie was waardoor je kan zien waar je een kill gemaakt hebt. "man down" notificatie is niet reliable, die krijg je niet als je eerst al iemand takedown/tranquilized hebt... kan zomaar zijn dat iemand ergens af gevallen is of een kartonnen doos tegen zijn kop kreeg later :( Volgende run (als ik hem ga doen, nog niet zeker) ga ik gewoon volle mep armor/damage reduction/stealth augs, en niemand takedown, en niets geven om alarmen, alleen om die achievement te halen...
Iedere keer als je iemand takedownt of verdoofd ofzo moet je goed letten op je notifications. Al staat Merciful Soul ertussen zit je goed.
Merciful Soul (20 XP) - neutralize a human enemy in a non-lethal way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik ben benieuwd of die aanstaande uitbreiding ook te spelen is tijdens het spel. Wat ik dus bedoel: dat je die missie dus kan spelen terwijl je op dat schip zit, en daarna gewoon de rest van het spel kan spelen?

In dat geval wacht ik nog even met mijn tweede playthrough...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Had laatste een awsome takedown:
Ik had een cutscene gehad, waarna je opgewacht wordt door een 20tal troopers :P
Slimme ik dacht even door een ventilatieschacht te gaan, helaas gespot, gevolg: 20 troopers die vrolijk de ventilatie schacht inschieten.
Nou zat er meteen een bochtje dus ze konden me niet raken. Heb heel subtiel een gas grenade naar buiten gerold ^^ allemaal plat. Geen 'smooth operator' maar wel de meest awsome takedown ooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

gefeliciteerd armageddon_2k

on topic:

Gisteravond eindelijk mijn pacifist / foxiest of the hounds gehaald.

nu staat er alleen nog op moeilijkste uitspelen, 50 takedowns, en alle 29 boeken lezen...ik ben wat bang dat ik voor die laatste een walkthrough nodig ga hebben, want ik kan de paar die ik mis echt niet vinden :?
Volgens mij had ik trouwens gelezen dat de DLC appart geactiveerd moet worden vanuit het hoofdmenu, dus dan is het niet speelbaar "in het spel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nyarlathotep schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:17:
Ik ben benieuwd of die aanstaande uitbreiding ook te spelen is tijdens het spel. Wat ik dus bedoel: dat je die missie dus kan spelen terwijl je op dat schip zit, en daarna gewoon de rest van het spel kan spelen?
Nee. Alleen vanuit het hoofdmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:29
Nyarlathotep schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:17:

In dat geval wacht ik nog even met mijn tweede playthrough...
Het zou ook vanuit het hoofdmenu te activeren moeten zijn, zo ja: Op de plek, save je game, ga naar het hoofdmenu en kies de DLC.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

:D

Goeie manier om je DLC aan de man te brengen. Zelfspot rules.

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Haha, briljant!

En... de graphics! Mooi, die regenval, het water op het dek, en de golven. Ik ben nu wel benieuwd...

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:53

XanderDrake

Build the future!

En, wat is jullie meest gepimpte wapen?

Ik beschik op dit moment over een Machine pistol met:
  • Silencer
  • Flechette Auto target Bullets
  • 2x damage amps
  • Reload amp
  • Red dot
  • Shooting speed amp
Vooral die auto target bullets icm met de red dot zijn echt masterlijk. Je ratelt zo een headshot killstreak als je zicht hebt op een paar vijanden en rustig kan mikken. 8)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

De pre-order DLC is nu ook verkrijgbaar op Steam. €2.29 voor de Tracer Tong missie + Grenade Launcher / Remote-Detonated Explosive Device / Automatic Unlocking Device, €1.49 voor de Double-Barrel Shotgun / Silenced Sniper Rifle en 10,000 extra credits. En €3 voor allebei :)

http://store.steampowered.com/sub/11748/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

XanderDrake schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:39:

Ik beschik op dit moment over een Machine pistol met:
Flechette Auto target Bullets
Met de watte? Bedoel je misschien het target-seeking system?
Sowiso lijkt me een Machine pistol met een Flechette Upgrade wat lastig :P Wat de flechette is je combat rifle.

Kan ook zijn dat ik wat mis hoor, want ik speel non-lethal. Dus ik let niet zo op die wapens.

[ Voor 11% gewijzigd door Armageddon_2k op 30-09-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:29
Zo, alle trophies binnen op Legend na..
In 1 run alle trophies gehaald, natuurlijk wel met een paar guides (voor de Hugh Darrow Ebooks).
Binnenkort maar eens op Legend spelen. Is het mogelijk om dit op non-stealth te doen? Dus iedereen afmaken? Of zijn de vijanden hier te sterk voor? Of zal je ook gewoon vijanden moeten skippen?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Armageddon_2k schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:37:
[...]
Met de watte? Bedoel je misschien het target-seeking system?
Sowiso lijkt me een Machine pistol met een Flechette Upgrade wat lastig :P Wat de flechette is je combat rifle.

Kan ook zijn dat ik wat mis hoor, want ik speel non-lethal. Dus ik let niet zo op die wapens.
De flechette kan je op zowel de combat rifle als de machine pistol zetten. ;)

Zelf heb ik een volledig geupgrade pistol (dodelijk ding), een gedeeltelijk geupgrade laser- en heavy rifle. Vooral met ammo capacity is echt alles dood in de kamer voordat je kogels op zijn. Alleen jammer van de spin-up tijd.

[ Voor 19% gewijzigd door JaccoW op 08-10-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Ik ben nog bezig met mn eerste playthrough, en behoorlijk gevorderd inmiddels om iets van het spel te vinden. Ik moet zeggen dat het mijn verwachtingen helemaal waar maakt, wat een geweldig spel! Perfecte mix van actie, stealth, RPG en een goed verhaal, helemaal mijn ding dit. Ze hebben duidelijk lering getrokken uit invisible war, komt in de buurt van deel 1 wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
De achievement die je krijgt wanneer je geen dodelijke slachtoffers gemaakt hebt, heeft die ook zijn invloed op de eerste tutorial level?

Of starten de achievements enkel vanaf dat je ge-augmenteerd bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 16:50
Eerste playthrough gedaan. Zoals de meesten had ik op het einde al bijna alle upgrades en veel teveel credits. Persoonlijk vind ik het verhaal wel meevallen maar veel dingen zag je echt wel van ver aankomen. Maar in het algemeen prima game hoor.

Nu begonnen met tweede playthrough op hoogste moeilijkheidsgraad. Ik ga zowel voor de Pacifist, Foxiest of the Hounds en Legend achievements hierbij. Toch valt het op dat het spel nog steeds iets te makkelijk is. Zit nog maar aan mijn eerste bezoek aan Detroid en heb de Stealth module al volledig kunnen upgraden, dus 7 seconden per energy cell. Steeds genoeg aan 1 energy cell dus ... :) Hetzelfde geld voor al de rest, ook nu weer heb ik nog meer dan 5000 credits over na purchase van de 2 Praxis Kits in de LIMB clinic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 16:50
mattderi schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:57:
De achievement die je krijgt wanneer je geen dodelijke slachtoffers gemaakt hebt, heeft die ook zijn invloed op de eerste tutorial level?

Of starten de achievements enkel vanaf dat je ge-augmenteerd bent?
Geldt ook voor de prologue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Ik wil Deus Ex ook nog even kopen via zavvi, alleen welke versie raden jullie aan om te spelen. Als in, welke speelt lekkerder? De Pc of 360? rekening houdend dat ik geen state of the art pc heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Er gebeurt niet zo veel meer hier :)

Maar ik heb nog een vraag! Wat hebben jullie gedaan met Michael Zelazny? Laten leven of doodmaken?
spoiler:
Ik heb hem laten leven voor drie redenen: ik vond het een cool figuur, ala Marlon Brando @ Apocalyps Now, Hij vecht tegen dezelfde mensen die Jensen als vijanden beschouwt (de vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden) én je kan alsnog de Praxis kit krijgen van de dokter als je liegt.

Ik vind het echt mooi dat je zo veel morele keuzes hebt, allerlei variaties zijn mogelijk. Jensen wordt echt een geloofbaar menselijk character hierdoor. En met de juiste augments kan je zelfs nog veel meer!!
Game Error schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:20:
Ik wil Deus Ex ook nog even kopen via zavvi, alleen welke versie raden jullie aan om te spelen. Als in, welke speelt lekkerder? De Pc of 360? rekening houdend dat ik geen state of the art pc heb.
Ik heb gehoord dat de Xbox versie mega lange laadtijden heeft, wat extra zuur is als je veel saved/load en backtrackt om alle items, xp en missies te verzamelen. Wat zijn je PC specs?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Als je hem installeert op de HD van de X360 dan valt het wel mee met die laadtijden. Vanaf de DVD is het wel vrij vervelend inderdaad. Als je een HD heb en genoeg ruimte dan is het prima werkbaar, vind de laadtijden minder storend dan bij bijvoorbeeld Fallout: New Vegas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:56
Zojuist de game voor de eerste maal uitgespeeld op "Tell me a story"-moeilijkheid, heb geprobeerd alles non-lethal en stealthy te houden. Met alle secundaire missies erbij ben ik ruim 44 uur bezig geweest, en dat is best lang vind ik.

Deus Ex: Human Revolution is voor mij echt een verassende game, had hem eerst eigenlijk over het hoofd gezien en er een 'mwah'-gevoel bij. Toch besteld en het is erg goed bevallen, eindelijk weer een game met een goed verhaal. De vrijheid van keuzes in elk aspect, alles ademt de sfeer van perfectie: augmentation.

De DLC komt er hier dan ook zeker bij, had al de 'deluxe' versie met extra missie en dergelijke. Maar wanneer komt die DLC uit? Er staat alleen oktober 2011, nog maar even wachten dan.. of is er een exacte datum?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

18 oktober komt de DLC uit :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Heeft het stuk dat je op een lift moet wachten in Montreal
spoiler:
Voor je naar het 'sub' gedeelte gaat, in die kamer met die turret en 2 guards
Eigenlijk invloed op Foxiest of the Hounds?
Op de wiki staat het niet, maar wat mij opviel was dat het alarm in die kamer wel rood werd op het moment dat
spoiler:
Ik op het liftknopje had gedrukt en moest wachten op die mannetjes. Ik had wel in eerste instantie die 1e 2 man gewoon stealth afgemaakt, en daarna die turret gehacked voor de waves aan enemies die er toen kwamen. Daarna gewoon gehide onder die lift in dat kleine gangetje, en gewacht tot die turret iedereen afmaakte, maar toen ik daarna tevoorschijn kwam was dat alarm rood ipv groen (zon alarm met een handdruk)

Iemand die er al doorheen is en dit ook heeft gehad? Kep al stiekem op de wiki gekeken maar daar staat ie niet tussen de stukken waar het alarm altijd afgaat (zoals het einde van
spoiler:
Hengsha, als je moet ontsnappen richting die hangar met 2 robots

edit: hmmm ik denk dat ik t alarm panel had moeten disabelen, wist niet eens dat dat kon 8)7 Denk toch maar ff backtracken dan. Als je tot nu toe zoveel moeite doet voor die achievement wil je m hebben ook :P

[ Voor 9% gewijzigd door KingKoning op 17-10-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

XanderDrake schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:49:
Wat hebben jullie gedaan met Michael Zelazny? Laten leven of doodmaken?
Ik ben nog steeds benieuwd wat jullie gedaan hebben hiermee en waarom? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:21:
Heeft het stuk dat je op een lift moet wachten in Montreal
spoiler:
Voor je naar het 'sub' gedeelte gaat, in die kamer met die turret en 2 guards
Eigenlijk invloed op Foxiest of the Hounds?
Op de wiki staat het niet, maar wat mij opviel was dat het alarm in die kamer wel rood werd op het moment dat
spoiler:
Ik op het liftknopje had gedrukt en moest wachten op die mannetjes. Ik had wel in eerste instantie die 1e 2 man gewoon stealth afgemaakt, en daarna die turret gehacked voor de waves aan enemies die er toen kwamen. Daarna gewoon gehide onder die lift in dat kleine gangetje, en gewacht tot die turret iedereen afmaakte, maar toen ik daarna tevoorschijn kwam was dat alarm rood ipv groen (zon alarm met een handdruk)

Iemand die er al doorheen is en dit ook heeft gehad? Kep al stiekem op de wiki gekeken maar daar staat ie niet tussen de stukken waar het alarm altijd afgaat (zoals het einde van
spoiler:
Hengsha, als je moet ontsnappen richting die hangar met 2 robots

edit: hmmm ik denk dat ik t alarm panel had moeten disabelen, wist niet eens dat dat kon 8)7 Denk toch maar ff backtracken dan. Als je tot nu toe zoveel moeite doet voor die achievement wil je m hebben ook :P
bij mij stond die ook op rood en ik heb platinum ook gehaald.
Anders kijk je ook op ps3trophy.org.. daar staat in detail welke alarms wel tellen en welke niet ;)

maar deze bij die lift telt in ieder geval niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Sinds het weekend ook bezig om redelijk casual te spelen. Ik hou niet echt van dat sluipen dus knal alles lekker overhoop :) Dit is verder niet heel erg lastig. Nu nog even door krijgen hoe het met upgrades etc werkt en dan kan het best een leuke shooter worden (al lijkt het er op dat dit niet de insteek van het spel is).

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Spel uitgespeeld :D Het is weer een pareltje hoor. Nu op hard en dan niet meer poeslief iedereen laten leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:25:
[...]

bij mij stond die ook op rood en ik heb platinum ook gehaald.
Anders kijk je ook op ps3trophy.org.. daar staat in detail welke alarms wel tellen en welke niet ;)

maar deze bij die lift telt in ieder geval niet ;)
ah top dat je dat nog ff meldt. en top ook dat lijstje van ps3tropy. Dat is nou precies zon lijst die ik zocht maar niet vond op de wiki :P Ik had ook nog niet gebacktrackt, wou vanavond weer verder gaan, dus nu hoef ik alsnog niet terug :)
Op zich vindt ik het trouwens niet extreem moeilijk tot nu toe op Hard om niet gespot te worden, gewoon body's hyden en slim gebruik maken van cloacking. Ik denk zelfs dat het makkelijker is dan als je guns blazing overal doorheen gaat, omdat je zelfs met dermal armour vol geupgrade binnen een paar schoten wel kapot bent.

[ Voor 10% gewijzigd door KingKoning op 18-10-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Ik begin nu aan The Missing Link. Ben benieuwd. :)

Ondanks dat het spel als DLC via Steam wordt verkocht, is het een nieuwe aanwinst aan de Game Library. Ga dus niet DX:HR opstarten om DX:HR TML te spelen. Ik heb het getest, maar er verandert niets in het originele spel tussen Hengsha - Belltower Dock en Singapore Facility.

[ Voor 79% gewijzigd door The Zep Man op 18-10-2011 15:50 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:01
Heb uitgevonden dat muren met een persoon erachter ook te doorbreken zijn zonder dat een eventuele persoon omkomt, dat kreeg ik eerst niet voor elkaar...
spoiler:
Met een revolver met explosive bullets kun de muur doorbreken, degene achter de muur raakt daar bewusteloos van... Dat maakte de Tracer Tong trouwens missie wel heel gemakkelijk in combinatie met non-lethal. ;)

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ben ook begonnen aan de MIssing Link.Gisteren even een uurtje gespeeld. Voelt weer lekker aan. Tot nu toe niets nieuws, prima. Meteen begonnen op Hard, want echt moeilijk is deze game niet. Volgende viel me wel meteen op

spoiler:
In de eerste scene wordt Frank aardig in elkaar gebeukt. Onder de blauwe plekken en met fijne hoofdwonden wordt de game gestart. Aangezien de Missing Link plaatsvind gedurende drie dagen uit het hoofdverhaal, zou je verwachten dat Frank nog redelijk toegetakeld eruit zag op het moment dat hij uit de Pod stapte in het hoofdspel.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
steefje schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:50:
Ben ook begonnen aan de MIssing Link.Gisteren even een uurtje gespeeld. Voelt weer lekker aan. Tot nu toe niets nieuws, prima. Meteen begonnen op Hard, want echt moeilijk is deze game niet. Volgende viel me wel meteen op

spoiler:
In de eerste scene wordt Frank aardig in elkaar gebeukt. Onder de blauwe plekken en met fijne hoofdwonden wordt de game gestart. Aangezien de Missing Link plaatsvind gedurende drie dagen uit het hoofdverhaal, zou je verwachten dat Frank nog redelijk toegetakeld eruit zag op het moment dat hij uit de Pod stapte in het hoofdspel.
ach als er aug's zijn om door muren te kijken en om onzichtbaar te worden dan kunnen zin in de wereld van DE waarschijnlijk ook die blauwe plekjes wel even wegwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elijan9 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:48:
Heb uitgevonden dat muren met een persoon erachter ook te doorbreken zijn zonder dat een eventuele persoon omkomt, dat kreeg ik eerst niet voor elkaar...
spoiler:
Met een revolver met explosive bullets kun de muur doorbreken, degene achter de muur raakt daar bewusteloos van... Dat maakte de Tracer Tong trouwens missie wel heel gemakkelijk in combinatie met non-lethal. ;)
Hah... dat wist ik niet.... Ik heb echt iedereen ...maar dan ook echt iedereen die vijandig was knock out geslagen...soms had ik meerdere pogingen nodig.. maar die double takedown in combinatie met stealth was heerlijk 8)

Maar ik vond maar 1 ding echt moeilijk in het spel..

En dat was Malik redden op Hard en met Pacifist :P....daar had ik wel een poging of 5 voor nodig :o :o ..
Maar voor de rest was het spel veeeeels te makkelijk...de bosses had je binnen paar seconden dood.
(gas grenade gooien en remote explosion of typhoon erover heen en klaar :( )
en de Vijanden zijn zo blind en doof als het maar kan :P

en een beetje het principe van een slechte horrorfilm.. HEY ik zie daar een schaduw(of hoor daar iets) laat ik er maar in men eentje naar toe gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:00:
Maar ik vond maar 1 ding echt moeilijk in het spel..

En dat was Malik redden op Hard en met Pacifist :P....daar had ik wel een poging of 5 voor nodig :o :o ..
Dat was wat mij betreft ook de enige goede, gepaste "bossfight" in lijn met Deus Ex...

DeusEx + Shifter mod (+ HDTP + Newvision) blijft wat mij betreft onverslagen... DX:HR probeer ik nu nog een keer te spelen, maar irriteer me er nu al mateloos aan dat ik bijvoorbeeld niet door dialogen heen kan klikken, ik weet al wat er gezegd wordt na een eerste playthrough dat alles best eentonig/langzaam gaat en dat je een aantal dingen niet met het toetsenbord kan besturen, zoals voor bij het hacken (je moet altijd op "[hack]" klikken met de muis om te beginnen i.p.v. bijvoorbeeld "E" en er zijn geen bindings voor de verschillende acties op een node). Wel leuk dat de social battles niet elke keer exact hetzelfde zijn maar variëren. Tegen beter weten in hoop ik dat er een SDK wordt vrijgegeven voor DX:HR, een Shifter mod voor DX:HR ("Removing the suck") zou zeer welkom zijn!

[ Voor 13% gewijzigd door Elijan9 op 19-10-2011 14:52 ]

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Elijan9 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:18:
DX:HR probeer ik nu nog een keer te spelen, maar irriteer me er nu al mateloos aan dat ik bijvoorbeeld niet door dialogen heen kan klikken,
Spatiebalk....
Shifter mod voor DX:HR ("Removing the suck") zou zeer welkom zijn!
Ik vind DX:HR veel minder gebroken dan DX1 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Werkt niet altijd helaas. Meestal bij gesprekken waar een objective aan hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat komt die DLC ongeveer on-line?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:13

nFo

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:34:
Hoe laat komt die DLC ongeveer on-line?
Staat sinds gister online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nFo schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:48:
[...]

Staat sinds gister online.
:o Ik zie hem nergens in de store staan hoor :o
je heb zeker de us store?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het is ook geen DLC van DX:HR. Je moet gewoon zoeken op The Missing Link. Het is in feite een aparte game waarvoor je DX:HR een prerequisite is.

.edit: http://store.steampowered.com/app/201280/

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 19-10-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:54:
Het is ook geen DLC van DX:HR. Je moet gewoon zoeken op The Missing Link. Het is in feite een aparte game waarvoor je DX:HR een prerequisite is.

.edit: http://store.steampowered.com/app/201280/
sorry had er even bij moeten zetten dat ik het voor de ps3 bedoel :P beetje stom van me :P ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[..] Deus Ex: The Missing Link, which is available to download from the PlayStation Store now for $14.99 in North America. You'll be able to pick it up tomorrow in Europe with the latest PSN Store update.
Zou vandaag dus moeten komen. Heb je je PSN store al geüpdatet?

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 19-10-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:40
-Snip-

:/ wtf krijg ik een mail 2 dagen te laat?

[ Voor 58% gewijzigd door DCG909 op 20-10-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:54
net uitgespeeld, heerlijk spelletje weer.

wol nu the missing link kopen (op de ps3) zit alleen met een probleem, ik heb de aziatische versie geimporteerd via gamehubs.com en ben bang dat de europese DLC niet compatible is met de aziatische versie, kan er verder niets over vinden.

weet iemand of het wel of niet samen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Volgens mij kan je de BLES-code (staat als het goed is op het schijfje) vergelijken met die die bij de DLC in de store staat. Als ze overeenkomen is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

iwaarden schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:54:
net uitgespeeld, heerlijk spelletje weer.

wol nu the missing link kopen (op de ps3) zit alleen met een probleem, ik heb de aziatische versie geimporteerd via gamehubs.com en ben bang dat de europese DLC niet compatible is met de aziatische versie, kan er verder niets over vinden.

weet iemand of het wel of niet samen kan?
ik weet dat er destijds een regio block was op PC, maar toen er controverse kwam zagen ze er van af.

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste