• Drekonai
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09-2023
Armageddon_2k schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:41:
[...]

Is prima te doen, ik heb in de eerste city hub (ben de naam even kwijt) ook het gangster territorium compleet uitgeschakeld. En allemaal zonder te killen, sterker nog, bijna allemaal met close combat (Q-knopje).

Alleen ik neem aan dat dit niet geld voor je stukje "training", dus voordat je ge-augment bent? Want daar is het natuurlijk niet te doen zonder aug's en andere wapens.
Oké, je bedoelt gewoon met de knop om ze bewusteloos te slaan?

Wat er stond bij de achievement was niemand killen behalve eindbazen.

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 15:01

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Drekonai schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:43:
[...]
Oké, je bedoelt gewoon met de knop om ze bewusteloos te slaan?
Wat er stond bij de achievement was niemand killen behalve eindbazen.
Ja idd, die knop waarmee je een "keuze" heb om een lethal of non lethal takedown te doen.
En met de reflex booster kan je ook nog altijd 2 badguys tegelijk neerhalen.

[ Voor 10% gewijzigd door Armageddon_2k op 15-09-2011 15:49 ]

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Armageddon_2k schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:41:
[...]

Is prima te doen, ik heb in de eerste city hub (ben de naam even kwijt) ook het gangster territorium compleet uitgeschakeld. En allemaal zonder te killen, sterker nog, bijna allemaal met close combat (Q-knopje).
En met je P.E.P.S. kom je natuurlijk ook een heel eind.

Alleen ik neem aan dat dit niet geld voor je stukje "training", dus voordat je ge-augment bent? Want daar is het natuurlijk niet te doen zonder aug's en andere wapens.
de pre-augmented tellen wel mee, helaas tellen kills in het laatste deel ook mee, zelfs door mijnen die je niet zelf geplaatst hebt :( dat koste mij mn achievement, en nu ben ik dus bezig alles af te maken wat loopt/staat

https://www.dutchsolarboat.com

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

flessuh schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:50:
[...]
de pre-augmented tellen wel mee, helaas tellen kills in het laatste deel ook mee, zelfs door mijnen die je niet zelf geplaatst hebt :( dat koste mij mn achievement, en nu ben ik dus bezig alles af te maken wat loopt/staat
Crap...
Ach ik ga em sowiso nog opnieuw doen, ik heb ook een klein foutje bij het police station gemaakt :P

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:08
Mensen, een achievement halen is leuk, maar probeer toch niet zo krampachtig te spelen voor een achievement. Doe wat je wil en speel wat je wilt. Achievements zijn alleen bedoeld om te showen naar vrienden. Als het kan is het leuk, maar je gaat toch niet jouw vrije tijd verpesten om later eventueel iets te kunnen showen?
Ik ben gewoon niet van plan alle achievements te halen, zeker niet de doctorate achievement, waarbij je met een speciale guide een complete playthrough moet doen, om 29 unieke readers te kunnen vinden. Ik vind de voortgang achievements nog wel interessant, want dan kan je ongeveer zien welke delen van een spel je nog mist. Zo kun je mooi nog die laatste sidequests een keer opzoeken ofzo. Verder vind ik het totaal doelloos.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:06

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Tsja, ik zie het als een leuke extra, maar ga echt niet alle achievements halen. De meesten zijn ook zo simpel en ondoordacht... Als er nou een leuke reward zou zijn voor het halen van alle achievements, dan had ik het wel gedaan.

Waar kun je trouwens zien hoe lang je hebt gespeeld? Kan het in Steam zo gauw niet zien...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoe kun je dat niet zien 8)7. 't Staat supergroot in scherm als je de game selecteert in je library :)

Afbeeldingslocatie: http://oisyn.nl/pics/steam.png

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 15-09-2011 20:53 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Playa del C.
Heb jij nog maar 36 uur gespeeld .oisyn?? :P Daarnaast kan nu iedereen je toevoegen op steam :P
Je punt is wel duidelijk, ongelovelijk hoe iedereen uiteindelijk problemen houdt met een user interface. Of is het gewoon luiheid...

'kan het in Steam zo gauw niet zien', met andere woorden, 'ik heb nog helemaal niet eens gekeken'.

l o l

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Playa del C. schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:04:
Daarnaast kan nu iedereen je toevoegen op steam :P
Omdat je kan zien dat ik oisyn heet op Steam? What a shock! :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Playa del C.
Zo'n opmerking wou ik ook al toevoegen haha, maar dat is erg grappig ja. Daarnaast wel gek dat een FP ProMod geen echte thumbnails maakt, dat wordt 'hier op GoT' wel verwacht. :P

l o l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Er is zojuist een nieuwe patch gereleased voor PC. Intro's kun je nu wegklikken, er zijn wat stotterproblemen opgelost en mijn issue met cutscenes die soms niet willen spelen is ook geresolved. Verdere details ken ik niet echt :)

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 16-09-2011 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/11/09/110915_12532_gamdxhrad530.jpg
:F

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

star wars reclame in deus ex?

of bedoel je wat anders, kan niet klikken, aangezien fok geblockt is op t werk |:(

[ Voor 59% gewijzigd door flessuh op 16-09-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Zijn er mensen die hem al met de patch gespeeld hebben ? Indien je net zoals ik veel lag / stutter had (ik ben gestopt met spelen want werd er gek van) en zien die nu verbetering ?? Ik kan het zelf nog niet testen, zit op mijn werk nog ...Zou super zijn als ie nu lekker liep !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:07
.oisyn schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 00:36:
Er is zojuist een nieuwe patch gereleased voor PC. Intro's kun je nu wegklikken,
Bij de xbox kan dat al. De intro's of cutscenes kan je skippen en de conversaties kan je ook steeds afkappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Playa del C. schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:04:
Heb jij nog maar 36 uur gespeeld .oisyn?? :P Daarnaast kan nu iedereen je toevoegen op steam :P
Je punt is wel duidelijk, ongelovelijk hoe iedereen uiteindelijk problemen houdt met een user interface. Of is het gewoon luiheid...

'kan het in Steam zo gauw niet zien', met andere woorden, 'ik heb nog helemaal niet eens gekeken'.

l o l
Ik had wel gekeken wijsneus, anders zou ik het niet vragen :/

Overigens zie ik op het screenshot dat ik een andere view gebruik (gewoon alleen een lijst met de games). Dus daar zal het 'm wel in zitten.

Ik had gisteren een vreemde bug. In de parkeergarage in Hengsha sloeg ik iemand knock-out, en toen verdween 'ie spoorloos (door de vloer heen). Ach, hoef ik het lichaam tenminste niet weg te slepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Het is mij ook wel eens voorgekomen dat na een takedown dicht bij een dunne muur, de kerel aan de andere kant van de muur gaat liggen. En dan kan het gebeuren dat daar 1 van zijn maten staat en dan is het F8 tijd ;)

Maar goed, ik heb nog maar 2x gezien dat een kerel echt geo-clipte na een takedown, en 1x een kerel gehad in een muur (en wel vision had door de muur heen naar mij, maar niet andersom), bij de ambush in hengsha, alice garden. Daarnaast een crash bij het afsluiten van de game, maar dat is geen ramp ;)

Al met al, best goeie kwaliteit, ik zie regelmatig slechtere kwaliteit games verschijnen voor die prijs.

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Artwido schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:48:
[...]

Bij de xbox kan dat al. De intro's of cutscenes kan je skippen en de conversaties kan je ook steeds afkappen.
Dat laatste kon al vanaf dag 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

Nyarlathotep schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:01:
[...]
Overigens zie ik op het screenshot dat ik een andere view gebruik (gewoon alleen een lijst met de games). Dus daar zal het 'm wel in zitten.
Inderdaad rechtsboven heb je 3 opties, die van de screenshot, een lijst met rechthoekige knoppen, en een lijst met nog grotere knoppen.
(Een beetje zoals Details, Tegels, Miniatuurweergaven in Windows Explorer)

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

.oisyn schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:37:
[...]

Dat laatste kon al vanaf dag 1.
Op de pc met zhe spacebar (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Dat gaat niet in elke conversation. Sommige gesprekken zijn (bij mij in elk geval) niet te skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ferreur schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:22:
Dat gaat niet in elke conversation. Sommige gesprekken zijn (bij mij in elk geval) niet te skippen.
Ja hoor. Niet in één keer maar je kunt iedere zin gelijk wegklikken. Als je dat snel genoeg doet dan zie je niets van het gesprek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Laatst online: 11-04-2024
Dat gesprek met
spoiler:
Wayne Haas
heb ik helemaal uit moeten zitten, omdat ik het niet kon skippen.
Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

De conversaties waar je een achievement voor haalt als je hem goed doet, kan je niet skippen :) Dit zijn ook degene waar je met de social aug extra informatie aangeleverd krijgt enzo. Maar goed, dat zijn er maar 6 ofzo in de game, niet enorm veel tijd gaat daarin zitten :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 18:13

nFo

JediUberknaft schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:44:
Zijn er mensen die hem al met de patch gespeeld hebben ? Indien je net zoals ik veel lag / stutter had (ik ben gestopt met spelen want werd er gek van) en zien die nu verbetering ?? Ik kan het zelf nog niet testen, zit op mijn werk nog ...Zou super zijn als ie nu lekker liep !
Zelf even getest, het is nu een stuk minder.
Nog steeds niet helemaal weg, maar een stuk beter.

The new patch addresses a variety of issues as well as adds some new features:

Fixes:
- We have addressed various issues that can occur for players that would result in ‘stuttering’.
o Stutters that are the result of graphics driver shader processing are now removed or significantly reduced.
o Stutters that are the result of data streaming have been removed or significantly reduced.

o Performance has been improved and made more stable on dual-core systems. This could previously also result in stuttering.
- Fixed issue where some players couldn’t complete the Motherly Ties side quest.
- Fixed an issue where doors in Omega Ranch sometimes wouldn’t open.
- The TYM medical card should no longer fall through the table if an NPC’s body comes into contact with the card. Players already stuck in this area will need to revert to a previous save before the card fell through.
- Occasional hangs for some players during video-playback have been fixed.
- A crash on startup when running DX11 on a single-core CPU has been fixed.
- An issue causing Eyefinity setups to not be correctly detected for some players has been fixed.
- Fixed an issue where the HUD would get permanently disabled for some players.
- Fixed certain issues that caused the mouse cursor to be able to leave the game-screen on multi-monitor setups.
- Fixed an issue that caused the mouse cursor to not be visible in-game when the user has mouse trails enabled in Windows. We still recommend disabling mouse trails for a smoother in-game mouse cursor.
- Fixed issue where ammo count for collected guns is incorrect when Adams weapon is augmented.
- In DX9 mode:
o Fixed error message for some users when trying to use FXAA Medium or FXAA Low anti aliasing modes.
o Fixed shadow-mapping ‘lines’ on some graphics hardware when using anisotropic filtering.

Feature Additions:
- The Enter and Numpad-Enter keys can now be bound to game actions in the keyboard control menu.
- Intro logos can now be skipped on all but the first run of the game.
- Added windowed mode.
o Selectable in the menu, and can be toggled between windowed, fullscreen, and fullscreen windowed using ALT-ENTER.
- Added an option to change the text language of the game. This setting only changes the text language, the audio is controlled by the language option in Steam.

On top of this we are continuing to monitor for any issues that may need to be addressed in a future patch. One extra feature we can already confirm for a future patch is support for Nvidia 3DVision and Nvidia Surround.

We hope this patch will allow players to further enjoy Deus Ex: Human Revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Hij is nu aan het patchen, ben benieuwd :)

Het spel is inderdaad van goede kwaliteit. Spelverpestende dingen ben ik nog niet tegen gekomen. Een enkele crash bij het afsluiten, die vent die door de vloer viel, en een keer de HUD die ineens midden op het scherm stond (alsof de resolutie was verlaagd).
Verder niks dan lof over de kwaliteit van het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Ik heb mijn XFX HD6970 vervangen door een MSI HD6970 Lightning. Heb met de XFX gewoon in 3D mode kunnen spelen, maar toevallig installeer ik dus net de MSI en vervolgens komt de patch via steam over het spel heen. Probleem is echter dat de HD3D mode daarna 'greyed out' is. Ik weet verder erg veel van HD3D en alles eromheen, maar nu kom ik echt niet verder.

Er is dus verder niks veranderd aan mijn setup en instellingen, dus ik vroeg mij af of hier mensen zijn die kunnen bevestigen of het aan de patch ligt, of misschien zijn er mensen met een MSI Lightning versie waar HD3D ook niet wil werken.

Details: Ik heb 11.8 opnieuw geïnstalleerd, steam heeft de integrity van het spel gecheckt (en ging toen toch een paar MB downloaden), ik heb crossfire uit staan, gebruik Display Port 1.2, heb een 3D monitor en die doet het prima.

Edit: Ben er wat verder ingedoken. Waarschijnlijk is een 11.5b hotfix driver nodig, en anders de 11.8 preview drivers. Ik heb nu dus een clean install gedaan en daardoor mis ik blijkbaar nog iets. Mijn beeldscherm wordt door de drivers niet correct als 3D scherm gezien. Ik wacht nu eerst wel op 11.9 of andere informatie. Als dat ook niet helpt, probeer ik later 11.5b + 11.9 eroverheen. Dat zou genoeg moeten zijn. Alles bij elkaar heeft AMD de HD3D support niet lekker voor elkaar. Loop erg vaak met HD3D tegen dit soort dingen aan. Als het werkt is het best leuk, maar heb nog geen spel gezien waarbij ik liever in 3D speelde dan in 2D.

Edit2: Sterker nog. Ik kon het niet laten en ben gaan zoeken in changelogs. Heb de oplossing gevonden: de preview drivers van 11.8 voegt support toe voor o.a. mijn S27A950 monitor. In de officiële 11.8 release drivers, die later uit zijn gekomen, hebben ze die support er weer uit gelaten! Vind ik zelf wel een erg vreemde manier van drivers maken en testen, maar goed. De preview-drivers zorgen er dus wel voor dat HD3D weer werkt zoals het hoort. Uiteindelijk klopt alles precies en had ik ook goed door hoe het zat gelukkig, maar met dit soort kromme constructies in drivers wordt het wel lastig.

[ Voor 44% gewijzigd door Playa del C. op 18-09-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Hmm .. Na de patch nog steeds stutter problemen in de buitengebieden. Echt heel erg, binnen loopt t als een zonnetje. Toch maar eens kijken of een driver install helpt. Draai nu nog op de 11.7 geloof ik. Heeft dat nog geholpen bij mensen ? Anyway, ik probeer het in ieder geval. Balen hoor, wil het zo graag spelen. Maar het is echt niet lekker spelen zo (buiten dan in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 22:29
spoiler:
Ok wat een kut streek. Ik had dus die upgrade genomen in de lIMB clinic. Nu zit ik vast bij de derde boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
hoezo zit je vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
spoiler:
omdat die boss fight nu zonder augmentations moet en zonder hud. vet irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Adlermann schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:50:
[...]

spoiler:
omdat die boss fight nu zonder augmentations moet en zonder hud. vet irritant :)
spoiler:
Oh wacht dat is die bossfight waar je augmentatios gestoord worden (bij al die levende beelden)
Dat is een kwestie van blijven rondrennen en op de juiste momenten schieten. Ik had de revolver met exploderende kogels. Het was zo voorbij. Net zoals die andere bossfights. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Artwido schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:05:
[...]

spoiler:
Oh wacht dat is die bossfight waar je augmentatios gestoord worden (bij al die levende beelden)
Dat is een kwestie van blijven rondrennen en op de juiste momenten schieten. Ik had de revolver met exploderende kogels. Het was zo voorbij. Net zoals die andere bossfights. ;)
spoiler:
Ja, die heb ik dus niet :( Naja, de tweede bossfight was echt 3 minuten werken. 2x een typhoon en dan wat shotgun blasts to the face. Naja, ff vanavond doorzetten en dan ben ik klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
Adlermann schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:38:
[...]

spoiler:
Ja, die heb ik dus niet :( Naja, de tweede bossfight was echt 3 minuten werken. 2x een typhoon en dan wat shotgun blasts to the face. Naja, ff vanavond doorzetten en dan ben ik klaar.
spoiler:
Lastig moment als al je dmg uit augmentations komt. Die boss is echt zo dood als je iets van een wapen met explosieven bij je hebt. Ik had een grenade launcher, en het was na 7 seconden voorbij

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
JediUberknaft schreef op maandag 19 september 2011 @ 06:34:
Hmm .. Na de patch nog steeds stutter problemen in de buitengebieden. Echt heel erg, binnen loopt t als een zonnetje. Toch maar eens kijken of een driver install helpt. Draai nu nog op de 11.7 geloof ik. Heeft dat nog geholpen bij mensen ? Anyway, ik probeer het in ieder geval. Balen hoor, wil het zo graag spelen. Maar het is echt niet lekker spelen zo (buiten dan in ieder geval).
Vroeger game-de ik ook altijd op de PC. M'n vrienden hebben allemaal een 360 en het leek me leuk er ook één te halen. Het is even wennen aan het schieten met een controller, het voordeel is wel, niet/nauwelijks gezijk met installeren, dingen die raar doen of niet werken.

Ontopic: Zojuist voor de 2e keer aan het spelen, dit keer ben ik op zoek naar elk mogelijk beveiligde deur en zoek ik elke meter uit om spullen te vinden.. Heeft iemand toevallig een goede site voor alle weapon mod locaties? Ik heb deze site gebruikt "deusex.wikia.com/wiki/Weapon_modifications_(DX3)". Het probleem is dat de site niet per stad laat zien waar iets ligt, onderaan de pagina staat bijvoorbeeld in een rij weergeven waar wat ligt, maar van de rest van de steden staat het er niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Drekonai op 19-09-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Ik ben vorige week aan deze game begonnen, maar ik ben na het politiebureau opnieuw begonnen. Give Me A challenge vond ik toch iets te makkelijk ;p
Nu speel ik Give Me Deus Ex en als non-lethal stealth en nu is het wel een challenge :)

Ik zit wel een beetje met inventory size te klooien. Is er nergens een stash ofzo? In mn appartement liggen wat dingen, maar ik durf daar eigenlijk niet me hele loadout neer te pleuren, bang dat het dan later opeens weg is :P

Het leukste en tegelijk vervelendse aspect vind ik keuzes maken mbt augs :P Daar komt de stash-vraag ook vandaan, want ik vind t eigenlijk zonde om me zuurverdiende praxis points teveel in inventory te stoppen. Of worden de wapens later dusdanig groot dat het zeer welkome toevoegingen zijN?

[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 19-09-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

KingKoning schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:45:
Ik zit wel een beetje met inventory size te klooien. Is er nergens een stash ofzo? In mn appartement liggen wat dingen, maar ik durf daar eigenlijk niet me hele loadout neer te pleuren, bang dat het dan later opeens weg is :P
Er verdwijnt niets :). Ook niet als je na een andere stad weer terugkomt.

Ik zou wel iets investeren in inventory. Maar als je non-lethal speelt dan hoef je eigenlijk toch niet zoveel zooi mee te nemen (wel zorgen dat je iets dat damage doet bij je hebt in geval van bossfights)

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 19-09-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

.oisyn schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:50:
[...]

Ik zou wel iets investeren in inventory. Maar als je non-lethal speelt dan hoef je eigenlijk toch niet zoveel zooi mee te nemen (wel zorgen dat je iets dat damage doet bij je hebt in geval van bossfights)
of speciaal voor bossfights de typhoon augment nemen >:)
dat is wat ik heb gedaan in ieder geval, en werkte prima. Ik hoop dat je hier en daar wel wat leest, want anders mis je veel praxis points die hier en daar te vinden zijn, zo zit ik nu nog lang niet bij het einde en weet al niet meer waar ik in moet investeren omdat ik punten over heb....(met lethal deze keer)

overigens valt die dmg reduction augment me zwaar tegen, ik werd gister geschoten en ging per ongeluk verkeerd in cover, en voordat ik kon verhuizen naar de juiste kant van de bak waar ik achter zat was ik in dezelfde (de eerste) burst van de vijandelijke combat rifle al dood }:O en dat op normal....

@ hieronder, hoe bedoel je kan je niet altijd gebruiken?
spoiler:
ik neem aan dat je de laatste bedoeld, en dat is afhankelijk van je keuze eerder..

[ Voor 23% gewijzigd door flessuh op 19-09-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Typhoon kun je niet bij alle bossfights gebruiken hoor ;)
Je inventory kun je ook groter maken met de arm augementation. Je kunt dan meer dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
[...]

Oh dat is top! haha gister stond ik te klooien bij die stash achter de tv. Maar het lukte me niet om er wat in te krijgen :P Maar goed dan pleur ik het allemaal gewoon ergens in die kamer.

Ik moet zeggen het was iets netter geweest als er een kast ofzo was waar je alles in kon doen. Beetje zoals de kasten in Fallout.... Maar dat is slechts een klein minpuntje 8)
flessuh schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:05:
[...]

of speciaal voor bossfights de typhoon augment nemen >:)
dat is wat ik heb gedaan in ieder geval, en werkte prima. Ik hoop dat je hier en daar wel wat leest, want anders mis je veel praxis points die hier en daar te vinden zijn, zo zit ik nu nog lang niet bij het einde en weet al niet meer waar ik in moet investeren omdat ik punten over heb....(met lethal deze keer)
Ja ik lees ook de e-mails e.d. en probeer elke pc die ik tegenkom te hacken. In het begin bij Sarif Industries kan je adh van e-mails al een beetje rondlopen door alle kantoortjes. Scheelt idd toch weer wat XP en e-readers. Ging er al vanuit dat dat later nog meer zou opleveren. Dit is imo echt een game waar je niet met tunnelvisie doorheen moet rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

KingKoning schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:17:
[...]

Oh dat is top! haha gister stond ik te klooien bij die stash achter de tv. Maar het lukte me niet om er wat in te krijgen :P Maar goed dan pleur ik het allemaal gewoon ergens in die kamer.
Gewoon op een tafel gaan staan en dan spullen droppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flessuh schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:05:
overigens valt die dmg reduction augment me zwaar tegen, ik werd gister geschoten en ging per ongeluk verkeerd in cover, en voordat ik kon verhuizen naar de juiste kant van de bak waar ik achter zat was ik in dezelfde (de eerste) burst van de vijandelijke combat rifle al dood }:O en dat op normal....
Tja, als je 45% meer damage kunt vangen, betekent dat dus dat je in plaats van in 6 schoten in 8 schoten dood bent. Die hele augment heb ik alleen genomen voor de EMP shielding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:25:
[...]

Tja, als je 45% meer damage kunt vangen, betekent dat dus dat je in plaats van in 6 schoten in 8 schoten dood bent. Die hele augment heb ik alleen genomen voor de EMP shielding.
ja ok, maar ik had verwacht dat het me toch iets meer tijd zou geven om goed in cover te komen. simpel gezegd als je nu midden in een gang beschoten word kan je niet eens bij de muur komen.... en ja, EMP shielding is extreem handig, ook voor stealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Laatst online: 26-05 17:08
[...]

Typhoon upgraden tot 'ie instant lethal is, dan blaas je met 1 of 2 aanvallen zo door de bossfights heen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Ik ben erg benieuwd naar de DLC van Deus Ex. The missing Link:
The Deus Ex: Human Revolution conspiracy grows deeper in The Missing Link. During Adam's quest for the truth in Deus Ex: Human Revolution, he mysteriously vanishes for three days. Where was he? What did he find out? The Missing Link reveals it all.

After being tortured by Belltower agents and having his augmentations disabled, Adam Jensen must rely solely on his basic capabilities to escape from a freighter, destined for an unknown location. While fighting for his survival on the ship, he uncovers another layer to the conspiracy that he never would have suspected. As Adam, befriend new, mysterious allies and fight ruthless enemies to discover what was happening in the shadows during the events of Deus Ex: Human Revolution!
Ik denk wel dat ik het aan ga schaffen, het zal voor de 360 wel 1200 punten kosten, wat aardig prijzig is.

Het moet in oktober uitkomen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Net begonnen met de game. 1 woord: geweldig. Dit heb ik een tijd lang gemist, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:16
Ben nu net voor de tweede keer weer terug in Detroid en moet zeggen dat nu ik eenmaal de weg ken (tweede playtrough) en ook mijn Augs wat beter op een rij heb, het redelijk simpel is op hard.Probeer nu alle resterende achievements te halen alleen merkte ik dat ik dat het gedeelte bij de Yes Boss achievement beter nogmaals had kunnen doen. Ik heb de eerste ronde blijkbaar het gedeelte dat volgt uit deze actie ( ik meen Give a dying man his final wish) niet goed voltooid voor de achievement. Die zal ik in mijn derde playtrhough dan maar doen. Ga ik maar eens gunblazing door de game, heb nog nauwelijks een geweer aangeraakt.

Vraag tbv Achievemt "You convinced the smooth-talking politician Bill Taggart to tell the truth in public"

spoiler:
In mijn eerste playtrhough was ik tijdens een conferentie in de buurt van hem en hackte ik zijn computer. Ik kreeg toen de optie om hinderlijk bewijsmateriaal te plaatsen. Destijds niet gedaan, maar is dit de manier om de achievement te krijgen?

Vraag tbv Achievement You showed millionaire Hugh Darrow that his logic was flawed.

spoiler:
Ik kan me niet herrineren dat ik deze mogelijkheid ergens heb kunnen halen. Iemand tips?

[ Voor 0% gewijzigd door steefje op 20-09-2011 09:11 . Reden: Spoiler tags ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

steefje schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:09:
Ben nu net voor de tweede keer weer terug in Detroid en moet zeggen dat nu ik eenmaal de weg ken (tweede playtrough) en ook mijn Augs wat beter op een rij heb, het redelijk simpel is op hard.Probeer nu alle resterende achievements te halen alleen merkte ik dat ik dat het gedeelte bij de Yes Boss achievement beter nogmaals had kunnen doen. Ik heb de eerste ronde blijkbaar het gedeelte dat volgt uit deze actie ( ik meen Give a dying man his final wish) niet goed voltooid voor de achievement. Die zal ik in mijn derde playtrhough dan maar doen. Ga ik maar eens gunblazing door de game, heb nog nauwelijks een geweer aangeraakt.

Vraag tbv Achievemt "You convinced the smooth-talking politician Bill Taggart to tell the truth in public"

spoiler:
In mijn eerste playtrhough was ik tijdens een conferentie in de buurt van hem en hackte ik zijn computer. Ik kreeg toen de optie om hinderlijk bewijsmateriaal te plaatsen. Destijds niet gedaan, maar is dit de manier om de achievement te krijgen?

Vraag tbv Achievement You showed millionaire Hugh Darrow that his logic was flawed.

spoiler:
Ik kan me niet herrineren dat ik deze mogelijkheid ergens heb kunnen halen. Iemand tips?
het hugh darrow verhaal zie je pas als je met hem kunt praten, dus opties krijgt zegmaar... i

k ga vanavond aan mn 4e playthrough beginnen, weet alleen nog niet hoe ik het deze keer zal doen...(heb al stealth, geprobeerd, non-lethal (wat faalde in panchea), "normaal" en laatste was full lethal.. dus iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52
Drekonai schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:17:
Ik ben erg benieuwd naar de DLC van Deus Ex. The missing Link:

[...]

Ik denk wel dat ik het aan ga schaffen, het zal voor de 360 wel 1200 punten kosten, wat aardig prijzig is.

Het moet in oktober uitkomen, ben benieuwd!
Wel een beetje flauwe story line...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Bosmonster schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:11:
[...]

Wel een beetje flauwe story line...
ja, ik vind het ook een beetje een vreemde keuze......
spoiler:
je ziet dat hij gewoon ongedeerd weer uit die bak komt na 3 dagen en dan moet je geloven dat er weet ik het wat allemaal gebeurt is ondertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:45
Deus Ex's boss battles were outsourced

Eidos Montreal outsourced Deus Ex: Human Revolution's controversial boss battles to Grip Entertainment, whose president Paul Kruszewski admits in a behind-the-scenes video that he came into the project with no prior experience of the series. "Full confession: I'm a shooter guy," he says. "I was coming into this not knowing a lot about the Deus Ex world. The guys at Eidos gave us the design, gave us the engine…and we gave them back that experience." Many players will agree with Kruszewski's admission that bosses were a tough balancing act given the freedom afforded by the game's augmentation system - "Balancing that was brutally hard," he says - but may disagree with his claim that Grip succeeded. "I've been building technology for 20 years," he says, "and it's one of the cleanest, best pieces of technology I've ever built.
[url]http://www.next-gen.biz/news/deus-exs-boss-battles-were-outsourced[/u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Gister ook maar eens een start gemaakt.

Kom ik ineens een of andere eindbaas tegen.

WTF is dat, het is geen duke nukem wat ik aan het spelen ben :(

Welke idioot heeft bedacht dat dat leuk zou zijn om die er bij te gooien?? :(

ps: hoe schiet ik die gast af, want het lukte me gisternacht niet (al kan dat ook door het bier komen :+ )

Tips iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ja... dit topic doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ook gister begonnen, ben nog niet ver, alleen de intro en stukje voor de eerste echte missie. Maar nu al, wat is de sfeer ontzettend goed neergezet zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

ik blijf het jammer vinden dat je die bazen niet neer kan krijgen door een overdosis non-lethal pijltjes... :+

ik zie ze al staan "sooo....sleeeppyy"..

[ Voor 16% gewijzigd door flessuh op 20-09-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

flessuh schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:01:
ik blijf het jammer vinden dat je die bazen niet neer kan krijgen door een overdosis non-lethal pijltjes... :+

ik zie ze al staan "sooo....sleeeppyy"..
Stungun werkt wel.....eventjes, worden ze pissig van. Wel weer een leuk detail :)
Dan staan ze te vloeken over dat je een sneaky motherf#cker bent :P
vosss schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:36:
Gister ook maar eens een start gemaakt.
Kom ik ineens een of andere eindbaas tegen.

Tips iemand? :)
spoiler:
Je hebt een lading explosive barrels en een paar gas cannisters. Als je die allemaal op hem gooit kom je een heel eind.

[ Voor 38% gewijzigd door Armageddon_2k op 20-09-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grootste uitdaging vond ik

spoiler:
Die griet in dat neergestorte vliegtuig redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:18:

spoiler:
Ja die mag ik ook straks op non leathal op hard proberen...nog niet zo veel zin in.

Als het te moeilijk is skipp ik m wel. Bewaar een safe game en laad deze nadat ik de game heb uitgespeeld. Kan ik m altijd nog op easy proberen:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
kan dat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup, dat kan. Het heeft me 2 dagen gekost op hard... Maar het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:01

spoiler:
Inderdaad veel leuker dan de boss-fights. Gisteren non-lethal gelukt! (Ik ga rustig op mijn gemak door het spel.)
spoiler:
Veel tranquilizer en stun gun met cloak om de zwaarst bewapende NPCs uit te schakelen en heel veel pogingen. Wel zorgen dat de NPCs uit de buurt van de robot zijn als deze explodeert.

[ Voor 4% gewijzigd door Elijan9 op 20-09-2011 16:24 ]

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Elijan9 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:23:
[...]

Inderdaad veel leuker dan de boss-fights. Gisteren non-lethal gelukt!
Maar ook als smooth operator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 19:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Sta nu voor de deur van de 2e boss, nog geen poging gedaan. Liefst wil er zo snel mogelijk doorheen, vind het sluipen veel leuker. Wat is de snelste aanpak?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

NoFearCreations schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:54:
Sta nu voor de deur van de 2e boss, nog geen poging gedaan. Liefst wil er zo snel mogelijk doorheen, vind het sluipen veel leuker. Wat is de snelste aanpak?
Typhoon x3 :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zo, ik heb zojuist mijn eerste ervaring opgedaan met Deus Ex.

Van 5 tot 10 non-stop gespeeld (minus 15 minuten eten). 'nuf said

Wel vind ik de stem van die kerel irritant, hele tijd zo zwaar, hees en verdacht, hehe.

Kon trouwens geen hostages vinden, terwijl ik alle ruimtes e.d. naar mijn weten had gecheckt, mimi. Non lethal voelt trouwens wel goed!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 19:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Volgens mij heb ik die upgrade nog niet, vond andere dingen belangrijker.

---RAWE CEEK!!!---

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 15:50

The Zep Man

🏴‍☠️

steefje schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:55:
[...]

Ja die mag ik ook straks op non leathal op hard proberen...nog niet zo veel zin in.
OK, aangezien casual gamers hier veel moeite mee hebben:

spoiler:
Hoe red ik mijn Fly Girl op Give me Deus Ex in een pacifist run?

Benodigde augmentations:
Cloak (max ge-upgrade)
Sprint (max ge-upgrade)
Uithoudigingsvermogen (max ge-upgrade)
5 energiecellen upgrade (en allen volledig opgeladen vanaf de start van het gevecht)

Benodigde wapens en spullen:
PAX-22 Tranquilizer Rifle+stapeltje bijbehorende munitie (tracking-upgrade aanbevolen)
EMP granaat
Stapeltje nutrition bars/kits

In totaal zijn er negen soldaten: vijf op de begane grond (twee heavies, drie gewone troopers), één scherpschutter in het gebouw links vanaf het begin, twee scherpschutters en een gewone trooper in het gebouw rechts.

Zodra het gevecht begint, ga meteen in cloak. Spring over de railing en sprint op de begane grond naar de eerste gewone trooper rechts, onder het rechter gebouw. Gebruik een non-lethal takedown (#1 down). Sprint nu door naar de heavies, die op het slagveld iets meer in het midden, achter staan (negeer de gewone trooper rechts). Gebruik non-lethal takedowns op de voorste heavy (#2 down). Pak terwijl je gecloaked bent de bewusteloze heavy op en sleep hem een meter of twee-drie weg van het vliegtuig (belangrijk!). Ga nu je inventory in en vul je energie bij met nutritions. De tweede heavy staat iets meer naar achter en kan je gewoon uitschakelen met een non-lethal takedown zonder verder iets te doen (#3 down).

Ondertussen is tussen jou en het vliegtuig een Box Guard geland. Gooi rechts van de Box Guard (dus aan de andere kant waar de gewone trooper nog staat) de EMP grenade om de Box Guard uit te schakelen. Schakel de gewone trooper uit met een non-lethal takedown terwijl de EMP zijn werk doet (#4 down). Sprint nu naar de laatste gewone trooper (vanuit je huidige positie staat die meer naar rechts en naar achteren) en schakel deze ook uit met een non-lethal (#5 down).

Vanaf nu kan je cloak uitschakelen. De drie snipers en de gewone trooper in de gebouwen zijn te geconcentreerd op het vliegtuig om zich met jou bezig te houden. Pak je PAX-22 en schiet ze allemaal bewusteloos. Het is niet erg als ze zich verschuilen, want dan kunnen ze niet op het vliegtuig schieten. Ren in dat geval gewoon naar boven via de trap en schakel ze op een directere manier uit (#6 tot en met #9 down).

Zodra alle vijanden uitgeschakeld zijn, vliegt Malik weg. Controleer of alle 9 soldaten bewusteloos zijn en niet dood, en stap vervolgens de lift in.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• ijskonijn
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Dat wist ik ook niet, verdomme nu wil ik opnieuw beginnen vanaf dat stuk! :(

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

ijskonijn schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:38:
[...]

Dat wist ik ook niet, verdomme nu wil ik opnieuw beginnen vanaf dat stuk! :(
Iedereen die Deus Ex heeft gespeeld weet dat er in dit soort situaties meer mogelijkheden zijn dan degene die in je gezicht wordt gegooid. Er staan zelfs hints in de laadschermen (het meest directe pad is niet altijd de beste, wat natuurlijk niet alleen betrekking heeft op fysieke paden).

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

.oisyn schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:00:
[...]

Maar ook als smooth operator?
Kan volgens mij niet, er zijn daar geen alarms. Ghost kan wel.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• steefje
Ik heb schijnbaar toch de grootste moeite met het disarmen van mines. Tuturials op youtube zien er zeer gemakkelijk uit, maar probeer ik het op de 360 dan is het uiteindelijk BOEM.

Ik ben nu bezig met de Achievement The last straw man his final wish en ga gelijk voor de non leathal en Foxiest of Hounds playtrough. Ik loop nu tegen het volgende probleem aan

spoiler:
Ik bevind me nog in het riool vlak voordat ik de kamer binnen stap waar de dokter Isaias Sandoval zich bevind. Nu zitten vlak daarvoor nog een aantal landmijnen. Een daarvan moet ik zowiezo langs, want ik kan geen andere manier vinden om bij de dokter te komen. Iedere keer knalt die mijn op het allerlaatste moment. Ik weet dat ik rustig aan moet doen en doe dit uiteraard ook. Als de mijn aangaat, komen de guards. Op zich geen ramp want ik zou verder kunnen gaan. In mijn rader staat alarmed in het geel en geen hostile in het rood.Toch staat het allarm rood gloeiend. Ik ben dus bang dat wanneer ik verder ga ik de Foxiest of Hounds Achievement kan vergeten. Is dat zo? En is er eventueel nog een andere manier om bij de dokter te komen zonder door het riool te moeten?

PSN ID Binloading_nl

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

spoiler:
Ja, als er een alarm loeit ben je het zaadje voor wat betreft Foxiest. De status Alarmed in je HUD gaat over de soldaten, de status van het échte alarm kun je zien door naar panelen te kijken of te luisteren. Loeit er iets is er een alarm af gegaan.

Mines kun je disarmen door ernaartoe te crouchlopen (anders werkt het niet) en dan heeeeeel heeeeeeeeeeeeel zachtjes. Op een goed moment staat er press X to disarm en hoppa.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

denk niet dat het een spoiler is, zodus:

gewoon crouch + walk! gebruiken en oppassen dat je niet over iets moet wandelen om tot de mijn te geraken

range voor dismanteling is vrij groot btw

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
Is me nog nooit gelukt, toch is proberen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ga bij het uitschakelen van mijnen niet uit van een constant vloeiende beweging van jezelf. Buk en gebruik kleine, trage 'tikjes' via het toetsenbord of de controller om de mijn te benaderen. Als je een toets ingedrukt houdt of de controller joystick blijft vasthouden, zal de mijn afgaan. Op de PC helpt het om caps lock in te schakelen, omdat je dan trager loopt en het kort aanraken van toetsen ervoor zal zorgen dat je kleinere afstanden (en daardoor trager) beweegt.

[ Voor 23% gewijzigd door The Zep Man op 21-09-2011 10:03 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52
Mines dismantlen schijnt op de consoles bijna onmogelijk te zijn.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben momenteel als 3e playthrough bezig met een rush op hard om de laatste trophies te halen, non-lethal en zonder alarmen af te laten gaan. Ik ben nu in Montreal zonder nog maar een vijand te hebben aangeraakt, heb mezelf als extra uitdaging gesteld om geen vijanden bewusteloos te slaan of te killen. Als je eenmaal de verborgen spots kent is het wel erg simpel eigenlijk, maar niet minder leuk! Build met typhoon maxed voor bosses, hoger springen, alles op kunnen tillen en van alle hoogtes kunnen vallen. Verder nog geen Augs nodig gehad, hoewel ik straks nog even de cloak meepak voor de zekerheid.

Valt me wel op dat wanneer je alle loot en sidequests links laat liggen je echt wel in een uur of 5 door het spel heen kunt hoor.

spoiler:
Zat even te denken hoe ik zonder ook maar 1 vijand knockout te slaan het stukje in Montreal kan halen wanneer je op de lift moet wachten terwijl er vijanden naar je op zoek gaan. Toen maar van te voren een stel Vendor machines en kisten voor alle ingangen gezet, zelf door een air vent naar binnen gegaan en hoppa!

Wel hilarisch op zich dat terwijl ik die kisten e.d. er aan het neerzetten was de guards binnen niet eens vreemd opkijken dat er ineens een paar kratten voor de deur staan. :D

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• steefje
Voxalizer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:21:
Ik ben momenteel als 3e playthrough bezig met een rush op hard om de laatste trophies te halen, non-lethal en zonder alarmen af te laten gaan. Ik ben nu in Montreal zonder nog maar een vijand te hebben aangeraakt, heb mezelf als extra uitdaging gesteld om geen vijanden bewusteloos te slaan of te killen. Als je eenmaal de verborgen spots kent is het wel erg simpel eigenlijk, maar niet minder leuk! Build met typhoon maxed voor bosses, hoger springen, alles op kunnen tillen en van alle hoogtes kunnen vallen. Verder nog geen Augs nodig gehad, hoewel ik straks nog even de cloak meepak voor de zekerheid.

Valt me wel op dat wanneer je alle loot en sidequests links laat liggen je echt wel in een uur of 5 door het spel heen kunt hoor.

spoiler:
Zat even te denken hoe ik zonder ook maar 1 vijand knockout te slaan het stukje in Montreal kan halen wanneer je op de lift moet wachten terwijl er vijanden naar je op zoek gaan. Toen maar van te voren een stel Vendor machines en kisten voor alle ingangen gezet, zelf door een air vent naar binnen gegaan en hoppa!

Wel hilarisch op zich dat terwijl ik die kisten e.d. er aan het neerzetten was de guards binnen niet eens vreemd opkijken dat er ineens een paar kratten voor de deur staan. :D
Dat stuk kan je ook best eenvoudig halen hoor. Eerst zijn er nog maar 2 guards. Moet je even goed sneaken snel de lift omlaag halen. Dan naar beneden gaan want onder de trap zit een soort schacht waar je jezelf kan verstoppen. Als de lift komt kan je met een beetje timmng snel voorbij iedereen sluipen omhoog de lift in.

PSN ID Binloading_nl

• steefje
Bosmonster schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:12:
Misschien is dat het. Ik speel op de 360...probleem is dat de mini op een bruggetje zit en de enige manier om eventueel te ontmantelen is door het vieze water te kruipen. Ook die methode wil mij niet lukken. Redelijk frustrerend gezien de laadtijden op de 360 al snel oplopen tot 25 seconden...

Ik zal het blijven proberen :'(

PSN ID Binloading_nl

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Willybubba schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:51:
[...]

Kan volgens mij niet, er zijn daar geen alarms. Ghost kan wel.
Hmm ok dus dat betekent dat ze prima hostile kunnen worden zonder dat je je foxiest of the hounds achievement misloopt?
steefje schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:43:
[...]

Dat stuk kan je ook best eenvoudig halen hoor. Eerst zijn er nog maar 2 guards. Moet je even goed sneaken snel de lift omlaag halen. Dan naar beneden gaan want onder de trap zit een soort schacht waar je jezelf kan verstoppen. Als de lift komt kan je met een beetje timmng snel voorbij iedereen sluipen omhoog de lift in.
spoiler:
Ik heb daar gewoon allemaal kisten voor de lift gezet en daar ben ik achter gaan zitten wachten. Als de lift er is gaan de deuren open en kun je gewoon naar binnen lopen :+

[ Voor 50% gewijzigd door .oisyn op 21-09-2011 10:56 ]

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
steefje schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:45:
[...]

Misschien is dat het. Ik speel op de 360...probleem is dat de mini op een bruggetje zit en de enige manier om eventueel te ontmantelen is door het vieze water te kruipen. Ook die methode wil mij niet lukken. Redelijk frustrerend gezien de laadtijden op de 360 al snel oplopen tot 25 seconden...

Ik zal het blijven proberen :'(
Huh? Ik heb op 360 nog geen enkele keer problemen gehad met ontmantelen? ik crouch er naartoe als het rode lampje niet brand, en alstie aanknippert sta ik stil

Enige keer dat bij mij een mijn afging was toen ik voor het eerst met die dingen in aanraking kwam (lees: niet doorhebben dat ze er zaten), of gewoon eentje kapotschoot uit luiheid.

Greetings from Earth

• Artwido
het spel nu voor de tweede keer aan het spelen en zeker in het begin heb ik best wel wat gemist de eerste keer. Er waren meer sidequest dan ik dacht. Ik heb nu 4 sidequest tegelijk lopen en ben nog maar net in Detroid.

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:19

Aganim

I have a cunning plan..

Hmm ok dus dat betekent dat ze prima hostile kunnen worden zonder dat je je foxiest of the hounds achievement misloopt?
Ja, zolang je ze maar om zeep helpt voor ze een alarm kunnen laten afgaan. Of eerst alle alarmpanelen buiten werking stellen. =)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

In de reactie waar ik op reageerde werd gesteld dat er geen alarmen aanwezig waren daar ;)

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Bosmonster schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:12:
Onzin. Ik speel 'm op de 360 en ik maak alle mijnen die ik tegenkom allemaal onschadelijk en neem de meeste ook mee. Ze zijn erg handig bij de bosses. Die stick op de joypad is niet voor niks analoog. Klein beetje indrukken is langzaam lopen, sim-pel.
.oisyn schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:50:
In de reactie waar ik op reageerde werd gesteld dat er geen alarmen aanwezig waren daar ;)
Klopt. Zijn er ook niet. Maar wat de persoon hierboven zegt klopt ook. Als er wél alarmen zijn en de enemies gaan Hostile, hoeft dat nog niks uit te maken zolang ze maar van de alarmknop afblijven.

Smooth Operator kun je dan ook alleen halen in levels met alarminstallaties of camera's / turrets.

[ Voor 36% gewijzigd door Willybubba op 21-09-2011 11:54 ]

• steefje
Aganim schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:32:
[...]

Ja, zolang je ze maar om zeep helpt voor ze een alarm kunnen laten afgaan. Of eerst alle alarmpanelen buiten werking stellen. =)
Das ook goed om te weten. Als ik dus eerst een alarm hack, kan ik daarna veel eenvoudiger gaan voor Foxiest of Hounds..nice

PSN ID Binloading_nl

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Willybubba schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:51:
[...]

Onzin. Ik speel 'm op de 360 en ik maak alle mijnen die ik tegenkom allemaal onschadelijk en neem de meeste ook mee. Ze zijn erg handig bij de bosses. Die stick op de joypad is niet voor niks analoog. Klein beetje indrukken is langzaam lopen, sim-pel.
Ik wist niet eens dat dat kon - ik schoot ze altijd maar gewoon stuk. De eerste keer dat ik zo'n mijn tegenkwam probeer ik er wel langzaam naartoe te sluipen, maar ze gingen altijd af, dus ik dacht dat je überhaupt niet dichtbij kon komen :)

[ Voor 43% gewijzigd door .oisyn op 21-09-2011 12:03 ]

• Artwido
.oisyn schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:54:
Ik wist niet eens dat dat kon - ik schoot ze altijd maar gewoon stuk. De eerste keer dat ik zo'n mijn tegenkwam probeer ik er wel langzaam naartoe te sluipen, maar ze gingen altijd af, dus ik dacht dat je überhaupt niet dichtbij kon komen :)
Haal je nu niet twee dingen door elkaar?
Vorige poster heeft het over die apparaten die aan de muur hangen en die door de vijand gebruikt worden om alarm te slaan. Je kunt ze uitzetten maar je kunt ze ook hacken zodat ze niet meer gebruikt kunnen worden.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik reageerde op wat anders, de post erboven stond er nog niet tussen toen ik mijn reactie typte ;)

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 21-09-2011 12:04 ]

• Artwido
.oisyn schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:04:
Ik reageerde op wat anders, de post erboven stond er nog niet tussen toen ik mijn reactie typte ;)
oh ok :) sorry

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik kwam er ook pas erg laat in het spel achter overigens (30+ uur) dat je met de taser gun de camera's tijdelijk kunt uitschakelen :o
Dat maakt sommige stukjes net even wat makkelijker...

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Nyarlathotep schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:27:
Ik kwam er ook pas erg laat in het spel achter overigens (30+ uur) dat je met de taser gun de camera's tijdelijk kunt uitschakelen :o
Dat maakt sommige stukjes net even wat makkelijker...
Die camera's schiet ik altijd met 1 kogel van m'n Silenced 10mm kapot :)

Verwijderd

The Zep Man schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:30:
[...]
OK, aangezien casual gamers hier veel moeite mee hebben:

spoiler:
Hoe red ik mijn Fly Girl op Give me Deus Ex in een pacifist run?

Benodigde augmentations:
Cloak (max ge-upgrade)
Sprint (max ge-upgrade)
Uithoudigingsvermogen (max ge-upgrade)
5 energiecellen upgrade (en allen volledig opgeladen vanaf de start van het gevecht)

Benodigde wapens en spullen:
PAX-22 Tranquilizer Rifle+stapeltje bijbehorende munitie (tracking-upgrade aanbevolen)
EMP granaat
Stapeltje nutrition bars/kits

In totaal zijn er negen soldaten: vijf op de begane grond (twee heavies, drie gewone troopers), één scherpschutter in het gebouw links vanaf het begin, twee scherpschutters en een gewone trooper in het gebouw rechts.

Zodra het gevecht begint, ga meteen in cloak. Spring over de railing en sprint op de begane grond naar de eerste gewone trooper rechts, onder het rechter gebouw. Gebruik een non-lethal takedown (#1 down). Sprint nu door naar de heavies, die op het slagveld iets meer in het midden, achter staan (negeer de gewone trooper rechts). Gebruik non-lethal takedowns op de voorste heavy (#2 down). Pak terwijl je gecloaked bent de bewusteloze heavy op en sleep hem een meter of twee-drie weg van het vliegtuig (belangrijk!). Ga nu je inventory in en vul je energie bij met nutritions. De tweede heavy staat iets meer naar achter en kan je gewoon uitschakelen met een non-lethal takedown zonder verder iets te doen (#3 down).

Ondertussen is tussen jou en het vliegtuig een Box Guard geland. Gooi rechts van de Box Guard (dus aan de andere kant waar de gewone trooper nog staat) de EMP grenade om de Box Guard uit te schakelen. Schakel de gewone trooper uit met een non-lethal takedown terwijl de EMP zijn werk doet (#4 down). Sprint nu naar de laatste gewone trooper (vanuit je huidige positie staat die meer naar rechts en naar achteren) en schakel deze ook uit met een non-lethal (#5 down).

Vanaf nu kan je cloak uitschakelen. De drie snipers en de gewone trooper in de gebouwen zijn te geconcentreerd op het vliegtuig om zich met jou bezig te houden. Pak je PAX-22 en schiet ze allemaal bewusteloos. Het is niet erg als ze zich verschuilen, want dan kunnen ze niet op het vliegtuig schieten. Ren in dat geval gewoon naar boven via de trap en schakel ze op een directere manier uit (#6 tot en met #9 down).

Zodra alle vijanden uitgeschakeld zijn, vliegt Malik weg. Controleer of alle 9 soldaten bewusteloos zijn en niet dood, en stap vervolgens de lift in.
Stungun gebruiken kan ook, werkt sneller.

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:24:
[...]

Stungun gebruiken kan ook, werkt sneller.
Kheb gewoon alles met tranq gun gesniped. Ging ook prima

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

ijskonijn schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:31:
[...]

Die camera's schiet ik altijd met 1 kogel van m'n Silenced 10mm kapot :)
Dan gaat het alarm af, toch?

• Adlermann
donowitz schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:26:
[...]

Kheb gewoon alles met tranq gun gesniped. Ging ook prima
IK heb gewoon iedereen doodgeschoten. Dat non lethal is zo saai :)

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Eindelijk de game uitgespeeld, had m even een week laten liggen. Vond het in het algemeen een erg sterke game, mistte alleen wat meer locaties zoals bij Deus Ex 1 waar je meer steden aandoet. Ben benieuwt of er nog een deel tussen deze en het verhaal van DE1 gaat komen.

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ook daarnet uitgespeeld. Moet wel even de andere eindes checken nog. Ohja:

spoiler:
Wel even de credits uitgekeken hoop ik? Er komt nog wat achteraan...

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Euh ja dat uiteraard wel, sorry ik had het hele niet gesprek gevolgd, ik zie nu dat dat net niet de bedoeling was.
Ik ben stealthy begonnen, maar ver op het einde is het ook wel eens leuk om je shotgun uit te halen en even huis te houden >:) (Ik ga dus duidelijk niet voor bepaalde Trophies :+ )

• steefje
Nyarlathotep schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:34:
Ook daarnet uitgespeeld. Moet wel even de andere eindes checken nog. Ohja:

spoiler:
Wel even de credits uitgekeken hoop ik? Er komt nog wat achteraan...
Ja moet zeggen dat die extra credits mij niet veel deden.

spoiler:
Ik meen me te herrineren dat Megan nu in dienst was van een ander bedrijf die toewerkte naar het moment waar Deux Ex 1 begon. Wel zag je één of andere gast die ik niet meer kon plaatsen. Volgens mij kwamen deze ook voor in het allereerste filmje die je zie in de game. Ik lees tijdens het spelen dan ook geen e-mails etc.dus kan goed zijn dat het daaruit allemaal wat duidelijker wordt.

PSN ID Binloading_nl

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste