Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:04
Ok, zo kun je hem ook halen. Hij ging dood door z'n eigen granaten (indirect explosion van andere stuff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik heb sinds vorige week ook het spel, met erbij die code voor die extra items. Maar die werkt niet bij mij. Het spel is nieuw gekocht. Hij zegt: de code is invalid. Kan dat te maken hebben met het feit dat ik een US account heb?

Zoja: als ik die activeer op de account van mijn vriendin (BE account), kan IK dan nog gebruik maken van die extra items?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Ik heb hem vrij simpel omgelegd: Gelijk een gas granaat gooien op zijn voeten, dan doet hij een aantal seconden niets :) Dan een gas canister halen direct rechts, die ook gooien (nog langer niets), de explosive barrel iets verder tegen de klok in, terug om de 2e gas canister te pakken, weer een explosive barrel, en toen was ie dood. HIj heeft niet 1x geschoten :) De truc zit er in hem constant in gas te laten staan, zodat hij niets KAN doen, dan is het echt ez mode :P

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:22
Ik ben nu bij de 3e boss beland. (Omega Ranch) Die is wat moeilijker. Thyphoons werken ook niet. Ik heb het spel wel gesaved nadat ik de lift uit kom.
Als iemand een walkthrough nodig heeft: http://redir.ec/inoD

[ Voor 22% gewijzigd door Artwido op 11-09-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:49
Boss 3: 3 schoten van grenade en dood :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
DCG909 schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:09:
Boss 3: 3 schoten van grenade en dood :p
Het is al gelukt. Had explosieve kogels in mijn revolver. Die deden hun werk ook snel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Vallen oplossingen van bossfights niet meer onder spoilers?

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Vraagje over een sidequest in detroit:

spoiler:
Het gaat over cloak & daggers, op het einde als je naar O'Malley gaat, eerste keer had ik hem knockout geslagen, toen ik keek bij het progressie scherm zag ik geen groen V'tje staan, maar een streepje, dat snapte ik niet helemaal, hij is toch de bad guy of heb ik iets van het verhaal gemist?

Anyway, opnieuw een save geladen en zonder vechten uitgepraat, toen wel een groen V'tje. Als ik het nog goed herinner zei hij op het einde dat ie geld zou achterlaten voor me in mijn appartement of bureau in het sarif gebouw, op beide plekken gekeken maar geen geld, volgens mij heeft die eikel tegen me gelogen hahaa :9 .

Als er toch ergens geld ligt mogen jullie het me best vertellen, ligt het nu in de appartement of bij mn sarif bureau? Geef me een hint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
mhpwolf schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:48:
Vraagje over een sidequest in detroit:

spoiler:
Het gaat over cloak & daggers, op het einde als je naar O'Malley gaat, eerste keer had ik hem knockout geslagen, toen ik keek bij het progressie scherm zag ik geen groen V'tje staan, maar een streepje, dat snapte ik niet helemaal, hij is toch de bad guy of heb ik iets van het verhaal gemist?

Anyway, opnieuw een save geladen en zonder vechten uitgepraat, toen wel een groen V'tje. Als ik het nog goed herinner zei hij op het einde dat ie geld zou achterlaten voor me in mijn appartement of bureau in het sarif gebouw, op beide plekken gekeken maar geen geld, volgens mij heeft die eikel tegen me gelogen hahaa :9 .

Als er toch ergens geld ligt mogen jullie het me best vertellen, ligt het nu in de appartement of bij mn sarif bureau? Geef me een hint :)
spoiler:
In je appartement, op de tabel bij de bank ( huiskamer dus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Uitgespeeld. :P
Maar dit spel ga ik zeker nog wel een keer spelen. Andere wapen keuze en ik heb niet alle augmentations nog gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:30

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben nu ook bezig, leuk spel, maar sommige dingen vind ik wat raar. Je bent een persoon die voor 3kwart geupgrade is, maar als je over een muurtje schiet kan je op 3 meter afstand nog niet iemand raken. Vijanden die in een deur/muur lopen en er dan ook doorheen kunnen kijken?

En de eerste paar levels liepen helemaal vloeiend, maar ben nu in Hengsha, en heb toch wel wat last van stotteren bij het rondkijken, terwijl m'n CPU/GPU niet boven de 43c uitkomen. X4 635 / 5750 / 8GB.

Verder erg leuk, en vind de sfeer echt super!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Hengsha is wel een leuk gedeelte van het spel!
spoiler:
wat nou membership card. KO slaan die guard LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Artwido schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:12:
Uitgespeeld. :P
Maar dit spel ga ik zeker nog wel een keer spelen. Andere wapen keuze en ik heb niet alle augmentations nog gebruikt.
Dito..typhoon had ik shitloads of ammo voor, maar pas in het laatste gedeelte echt gebruikt :P

Moet zeggen dat ik wel zin heb in een 2e play: je weet hoe alles werkt en wil zoveel mogelijk hacken, ongezien neerleggen..steegjes verkennen. De eerste keer ga je door je enthousiasme soms toch dingetjes overslaan merk ik :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Adlermann schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:30:
spoiler:
ja dat is het leuke van dit spel je kunt je doelen op meerdere manieren bereiken .
nog een voorbeeld in Hengsha:

spoiler:
je betaald aan de bewaker op het dak van het hotel 5000 credits voor info waar het meisje is die info geeft hij jou. Vervolgens schiet je hem dood en pakt je geld weer terug :) Dit truukje kan bij meerdere situaties en spaart je geld. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben dit weekend ook begonnen met dit spel. Opzich erg mooi spel maar ik word op het moment doodmoe van dat hacken. Ik zit op dit moment vast bij het hacken van een deur waar ik doorheen moet. Ik ben er van frustratie maar mee gekapt. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling van een spel. Ik krijg achter elkaar access denied terwijl ik volgens mij niks fout doe. Heb alle mogelijke combinaties geprobeerd. Op internet wordt ik er ook nog niet echt veel wijzer van hoe het hacken precies werkt. Iemand nog tips of een link naar een site waar het écht goed wordt uitgelegd?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:15:
Ben dit weekend ook begonnen met dit spel. Opzich erg mooi spel maar ik word op het moment doodmoe van dat hacken. Ik zit op dit moment vast bij het hacken van een deur waar ik doorheen moet. Ik ben er van frustratie maar mee gekapt. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling van een spel. Ik krijg achter elkaar access denied terwijl ik volgens mij niks fout doe. Op internet wordt ik er ook nog niet echt veel wijzer van hoe het hacken precies werkt. Iemand nog tips of een link naar een site waar het écht goed wordt uitgelegd?
Het is een kwestie van zo snel mogelijk alle nodes flaggen die grijs worden. Als je doel oplicht, dat groene bolletje dan moet je die ook zo snel mogelijk flaggen.
Je kunt wel met praxikits augmentations actieveren die het proces vertragen.
Ook kun je virussen gebruiken die het proces vertragen maar die heb ik nooit gebruikt ,
Nu heb ik het spel wel op de xbox gespeeld en weet niet of het met de controller makkelijker gaat dan met het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 10:18:
Tip voor barret, neem 3 fragmentary mines mee, hurk achter dat betonblok tussen jou en hem.
Zet de doelzoeker op zijn borstkas (gewoon vanuit dekking, zonder wapen te richten)
en gooi 1 voor 1 de mijnen naar hem. Op easy is ie bij 3 stuks dood....
En aangezien je zelf niet uit dekking komt raakt hij je helemaal niet...
Ikzelf heb hem met de rocketlauncher die je eerder vind afgemaakt, koste me 2 schoten en wat gewone geweerschoten.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:47
Eindelijk pacifist gehaald, eerlijk gezegd soms echt een behoorlijk hinderlijke achievement.
Zeker als je per ongeluk iemand kilt door een koelkast tegen m aan te gooien, of als je door zon muur knalt en er staat iemand achter >.>

Voor de volgende playthrough: de anti-pacifist, alles en iedereen inclusief burgers/politie/etc in city hubs gaat dood! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
ik ben al een paar keer overnieuw begonnen, na het spel de eerste keer op de moeilijkste graad doorgespeeld te hebben.

de tweede keer probeerde ik om voor de 'foxiest of the hounds' en 'pacifist' achievement te gaan, en voor het gemak speelde ik dan maar op de 2e moeilijkheidsgraad. Ben tot halverwege detroit gekomen en toen vond ik het te makkelijk.

derde keer, weer de moeilijkste graad, ga dit keer niet voor 'pacifist' maar wel voor 'foxiest of the hounds', heb dit keer wel de object highlights aangezet en ben nagenoeg meteen voor wallbreaker gegaan zodat ik ook de zwakke muren kan zien. Dit speelt een stuk makkelijker, maar de concessies die je zo doet sluiten wel een paar deuren :S naja, andere deuren gaan weer open.

weet iemand, hoe die DLC gaat werken? is het een extra chapter? op te starten vanaf het main menu? of wordt de chapter ergens midgame ertussen gepropt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

De DLC komt ergens tussenin
spoiler:
tijdens de rit naar Singapore
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Wat ik ook grappig vind is dat wanneer je een turret hebt gehackt op 'enemies' zetten. Als je de augmentatie voor armkracht genoeg hebt geactiveerd dan kun je de tuuret optillen en overal mee naar toe nemen, zelfs mee de lift in. Je kunt hem dan weer neerzetten waar je het handig vind. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Relis schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:13:
Eindelijk pacifist gehaald, eerlijk gezegd soms echt een behoorlijk hinderlijke achievement.
Zeker als je per ongeluk iemand kilt door een koelkast tegen m aan te gooien, of als je door zon muur knalt en er staat iemand achter >.>

Voor de volgende playthrough: de anti-pacifist, alles en iedereen inclusief burgers/politie/etc in city hubs gaat dood! :D
ik miste mijn pacifist doordat iemand doodging door een mijn die ik niet geplaatst had
spoiler:
in panchea vlakbij sarif....

Ik had het zelf niet echt door, hoorde een knal, en kreeg ook geen man down ofzo, maar geen achievement helaas....

dus nu straf ik alles af door alles af te schieten:D

heb de krant al gehaald in t spel
spoiler:
als je het politiebureau uitmoord staat dit later in de krant, met een foto van jou, pre-augmented

@ DLC-gebeuren... Misschien dat hij, net als de pre-order bonusmissie ook tussendoor geactiveerd word, maar ik hoop zelf dat hij vanuit het menu te activeren is, anders moet je bijna alles nog een keer doorspelen...

[ Voor 10% gewijzigd door flessuh op 12-09-2011 09:15 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Laatst online: 15-09 03:12
Zo heb ik voor de derde baas een turret in de lift meegenomen. Deze eruit gegooid net zolang totdat hij goed stond en heb zo de baas gedood..... Niet dat het veel geholpen heeft... maar gaf wel vaak voor afleiding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
Adlermann schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:30:
spoiler:
spoiler:
En dan meteen zijn membership card jatten.

optie 2: Membershipcard op een nachtkastje in het bordeel, terwijl de hoer en haar klant in de douche staan
optie 3: Sewer acces.
optie 4: Vent acces vanuit de alley.

zelf gebruik ik optie 2 het liefst. 3 en 4 zijn zoveel moeite elke keer als je terug moet, en KO slaan levert je bijna altijd getuigen op.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:16
noud schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:18:
Zo heb ik voor de derde baas een turret in de lift meegenomen. Deze eruit gegooid net zolang totdat hij goed stond en heb zo de baas gedood..... Niet dat het veel geholpen heeft... maar gaf wel vaak voor afleiding. :)
Derde baas was toch die gast die in zijn naakie rondloopt en bommen gooit. Dit kan je nog veel simpeler omleggen zonder ook maar één schot te lossen.

spoiler:
Zodra hij over de muur springt in het begin geef je hem een klap en het is end of story. Werkt alleen als je jouw Biochip niet hebt laten updaten in een Limbclinic, want dat lieftallige vrouwtje zet je augs uit.

Heb het spel gisteren uitgespeeld. Heb de hele tijd gesneakd, alleen blijkbaar ergens iemand gedood want helaas voor mij geen achievement.Heb wel alle vier de eindes bekeken. Had nog 5 Praxis points over ook!

Nu ga ik voor mijn tweede playthough wederom met Stealth. Voordeel is dat ik nu redelijk de weg ken en ook weet welke Augs ik wel en welke niet moet upgraden. Zo heb ik in het begin onnodig veel geinvesteerd in bepaalde hackingskills en nog wat zaken. Ga ik nu lekker anders doen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:14

kingfriko

100 % BULLY

Hoop dat het nog beter word , maar tot nu toe "kom ik nog niet echt in het spel "
paar keer flink voor gaan zitten maar gewoon misschien toch niet echt mijn ding .
Vanavond nog maar eens een kans geven , aangezien iedereen zo postitief is moet ik missschien gewoon even doorbijten ;)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier, in mijn geval op de xbox360 om te zien op hoeveel uur je zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
kingfriko schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:25:
Hoop dat het nog beter word , maar tot nu toe "kom ik nog niet echt in het spel "
paar keer flink voor gaan zitten maar gewoon misschien toch niet echt mijn ding .
Vanavond nog maar eens een kans geven , aangezien iedereen zo postitief is moet ik missschien gewoon even doorbijten ;)
Het spel wordt heel goed. Vooral de tweede stad is erg leuk! Eigenlijk vind ik de side quests leuker dan de main quests :)

[ Voor 6% gewijzigd door Adlermann op 12-09-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Kun je later terug voor bepaalde side quests of niet?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Donnie schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:05:
Kun je later terug voor bepaalde side quests of niet?
Nee. Je word dan ook gewaarschuwd als dat niet meer kan. Je kunt dan kiezen om toch door te gaan of om alsnog de side quests te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relis schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:13:

Eitje. Ondanks dat een aantal reviews schreven dat er eigenlijk te weinig ammo te vinden is om elke encounter als een schietfestijn af te doen, is er zát ammo te vinden om elke encounter als een schietfestijn te doen als je niet ál te rampzalig bezopen bent tijdens het mikken, en de civvies maak je af met lethal takedowns. Als je iemand per ongeluk hebt laten leven kun je het bewusteloze lichaam van een gebouw af pleuren, met handgranaten strooien, of een pistoolkogeltje erdoorheen jagen. Of, als je wat gierig met je munitie omgaat en het geduld ontbeert om slapende mensen naar de bovenverdieping van flatgebouwen te slepen, lok je een politieagentje door een straat vol overlevenden (die dan weer gerevived worden) en probeer je hen tussen jou en de agent te houden terwijl hij het vuur opent. Waarna je hem met een gecalculeerde cloak-rush de agent afschudt om hem vervolgens de moeder aller elleboogstootjes te verkopen.

De enige serieuze uitdagingen ga je vinden in de vorm van kleine, drukke ruimtes zoals een club in de tweede stad, die bomvol met potentieel levensgevaarlijke tegenstanders zit, sommige ervan met granaten en bijna allemaal automatische wapens. Maar, wanneer je dat voor elkaar hebt ben je wel écht een vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:04:
[...]

Eitje. Ondanks dat een aantal reviews schreven dat er eigenlijk te weinig ammo te vinden is om elke encounter als een schietfestijn af te doen, is er zát ammo te vinden om elke encounter als een schietfestijn te doen als je niet ál te rampzalig bezopen bent tijdens het mikken, en de civvies maak je af met lethal takedowns. Als je iemand per ongeluk hebt laten leven kun je het bewusteloze lichaam van een gebouw af pleuren, met handgranaten strooien, of een pistoolkogeltje erdoorheen jagen. Of, als je wat gierig met je munitie omgaat en het geduld ontbeert om slapende mensen naar de bovenverdieping van flatgebouwen te slepen, lok je een politieagentje door een straat vol overlevenden (die dan weer gerevived worden) en probeer je hen tussen jou en de agent te houden terwijl hij het vuur opent. Waarna je hem met een gecalculeerde cloak-rush de agent afschudt om hem vervolgens de moeder aller elleboogstootjes te verkopen.

De enige serieuze uitdagingen ga je vinden in de vorm van kleine, drukke ruimtes zoals een club in de tweede stad, die bomvol met potentieel levensgevaarlijke tegenstanders zit, sommige ervan met granaten en bijna allemaal automatische wapens. Maar, wanneer je dat voor elkaar hebt ben je wel écht een vent.
Met een heavy rifle + laser / cooler kom je heel ver. Met een laser rifle kom je nog verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:04:
[...]

Ik zie wel vaker dit soort dingen voorbij komen in soortgelijke games (System Shock 2 b.v.).
Je wordt in DE:HR bijna doodgegooid met ammo. Overigens speel ik zelf non-lethal stealth.

Ik vind het een vermakelijk spel, maar écht goed wordt het niet. Ik vind vooral het aantal sidequests aan de bedroevend lage kant (2 a 3 per stad). Er is weinig te doen in de steden, weinig (secret) stashes. Alle flatgebouwen lijken op elkaar, en de zoveelste garagebox openhacken levert weinig voldoening op. Wat heb ik aan al die ammo met mijn speelstijl?
De graphics zijn ook van lage kwaliteit, al vind ik dat niet heel storend in een spel als dit.

Ik ga het spel wel uitspelen, maar of ik daarna nog een playthrough doe (guns blazing dit keer) weet ik niet...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Jeoh schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:20:
[...]

Met een heavy rifle + laser / cooler kom je heel ver. Met een laser rifle kom je nog verder :)
Wat is eigenlijk het nut om alles en iedereen af te maken. Buiten het fungehalte misschien, meen namelijk dat het geen achievement is. Ik denk vanavond namelijk playtrhough 2 te starten maar dan full rampage

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:25
Ik heb mijn eerste playthrough gedaan zonder iemand zelfs maar knock-out te slaan. Dat maakt het sluipen een stuk moeilijker, maar aan de andere kant gebruikte ik dan ook bijna constant stealth mode. Voor de mensen die het zich afvroegen, het is dus mogelijk om iedere NPC gewoon met rust te laten. Ik heb toen niet Foxiest of the Hounds gekregen om één of andere reden.

Tweede playthrough doe ik ook stealth, maar nu sla ik iedereen knock-out of ik gebruik een non-lethal wapen. Als tegenstanders per ongeluk sterven door ontploffende boxguards, is dat niet mijn schuld. Ik krijg hierdoor veel meer XP en het speelt iets leuker. Ook laat ik geen alarm afgaan, anders reload ik. Dit doe ik uiteraard voor de achievement.

Mijn derde playthrough ga ik op de handmatige hardcore mode doen:
Ik gebruik het debugmenu voor developers om de health regen uit te zetten. Daarnaast mag ik geen eigen saves gebruiken, dus alleen de auto-saves. Ik mag de auto-save punten ook niet bewust misbruiken om daar voordeel mee te doen. Eventuele mislukte hacks en gesprekken zijn jammer, gewoon doorgaan. HIerdoor kan je een level stealthy beginnen, maar door een foutje wordt je genoodzaakt om lethal af te sluiten, zoals het in het echt ook zou gaan. Mocht het lukken, dan probeer ik de game uit te spelen zonder een enkele reload, maar ik weet niet hoe haalbaar en leuk dat zou zijn.

Meer mensen die dit zouden willen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Wat is daar nog leuk aan? ik speel altijd alleen voor het verhaal en vind het op easy al uitdagend genoeg. Inmiddels uit en aan een tweede ronde begonnen ditmaal moet iedereen dood, inc civilians.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
iedereen hier die maar sneaky speelt. Bij mij gaan zelfs de npc's eraan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Collaborator schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:31:
Wat is daar nog leuk aan? ik speel altijd alleen voor het verhaal en vind het op easy al uitdagend genoeg. Inmiddels uit en aan een tweede ronde begonnen ditmaal moet iedereen dood, inc civilians.
Uitdaging opzoeken? Het lijkt me zelf echt totaal niks en zwaar frustrerend, maar als je een uitdaging wil, kan dat prima.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Artwido schreef op maandag 12 september 2011 @ 07:53:
Wat ik ook grappig vind is dat wanneer je een turret hebt gehackt op 'enemies' zetten. Als je de augmentatie voor armkracht genoeg hebt geactiveerd dan kun je de tuuret optillen en overal mee naar toe nemen, zelfs mee de lift in. Je kunt hem dan weer neerzetten waar je het handig vind. >:)
Daar ben ik ook mee begonnen op den duur, echt zwaar vermakelijk ja :D

Sowieso met dingen of personen gooien :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Laatst online: 23-11-2024
Eerste keer heb ik eigenlijk vrij netjes gespeeld, waar mogelijk gewoon non-lethal, maar als het teveel gedoe was gewoon lekker maaien.
Wat ik wel altijd deed is ieder hoekje verkennen, tot in den treurige, zo vind je vaak toch makkelijkere manieren om ergens te komen of iets te vinden.
Het hacken was ook vrij simpel juist over het algemeen.
Aan het eind van het spel had ik echt in de 40 of 50 nuke en worm virusses over gewoon.
Ik hackte zelfs alle systemen ook al had ik het password :P
Dit was allemaal op normal diff, nu gaan we eens proberen om op hard diff de pacifist uit te hangen.
Ik ken heel veel van de extra omweggetjes, dus ik hoop dat dat gaat lukken.
Gewoon bijna alles in je stealth duwen, plus de armen en zo, om overal beter te kunnen komen.
Hou ik nog meer geld over waarvan ik niet weet wat ik er mee moet doen maar ok. Guns en ammo kopen heb je toch zelden nodig.
Heerlijk spel, en redelijk hoge replay waarde vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik heb het inmiddels uitgespeelt in 15 uur; zonder eigenlijk iemand dood te maken. Tevens echt alles gehackt en gelezen wat ik tegenkwam en alle side-missions gedaan.

Uiteindelijk een inventory met echt heel veel wormen/nuke virusses en 10 praxis over :s.

Vergeleken met deus ex 1 vond ik deze versie een beetje een tegenvaller; alles komt zo voorgekauwd en in hap-klare brokken tot je. Alleen al het feit dat alles glinsterd (o.a. deuren) waar je iets mee kan maakt het zo eenvoudig allemaal; echt verkennen hoeft niet meer.

Daaraan draagt die bijgevoegde map ook heel erg bij, ik wil niet precies weten hoe alles eruit ziet; laat mij dat zelf ontdekken. Wordt het gelijk een stuk moeilijker.

En wat betreft het tekort aan ammunitie; dat bestaat niet. Alleen mensen die niet kunnen richten zullen een tekort ervaren. Met 20 kogels per level kun je iedere soldaat met gemak omleggen.

Eindoordeel: Een 8. Lang niet zo bijzonder als beweerd, maar wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Pandemic schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:48:
Ik heb het inmiddels uitgespeelt in 15 uur; zonder eigenlijk iemand dood te maken. Tevens echt alles gehackt en gelezen wat ik tegenkwam en alle side-missions gedaan.

Uiteindelijk een inventory met echt heel veel wormen/nuke virusses en 10 praxis over :s.

Vergeleken met deus ex 1 vond ik deze versie een beetje een tegenvaller; alles komt zo voorgekauwd en in hap-klare brokken tot je. Alleen al het feit dat alles glinsterd (o.a. deuren) waar je iets mee kan maakt het zo eenvoudig allemaal; echt verkennen hoeft niet meer.

Daaraan draagt die bijgevoegde map ook heel erg bij, ik wil niet precies weten hoe alles eruit ziet; laat mij dat zelf ontdekken. Wordt het gelijk een stuk moeilijker.

En wat betreft het tekort aan ammunitie; dat bestaat niet. Alleen mensen die niet kunnen richten zullen een tekort ervaren. Met 20 kogels per level kun je iedere soldaat met gemak omleggen.

Eindoordeel: Een 8. Lang niet zo bijzonder als beweerd, maar wel vermakelijk.
Heb je best knap gedaan dan... ik heb toch niet bepaald autistisch lang erover gedaan, maar 15 uur is wel heel erg kort. Heb je niet de helft overgeslagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dat moet haast wel... Hacken kost best wel veel tijd, en sneaken en/of mensen neerknuppelen vergt ook het nodige geduld.

Het oplichten van voorwerpen kun je uitzetten in het menu, dus dit is geen minpunt in het spel. Dit is al heeeeel erg vaak aangegeven...

En op de map hoef je natuurlijk ook niet te kijken...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Steam zegt echt 15 uur playtime. Heb echt bijna alles gedaan. Ga hem denk ik wel nog x doen en dan wel iedereen killen als je wordt ontdekt.

Je hebt wel een punt met dan niet op de map kijken, maar je doet dat dan toch als t kan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Pandemic schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:53:
Steam zegt echt 15 uur playtime. Heb echt bijna alles gedaan. Ga hem denk ik wel nog x doen en dan wel iedereen killen als je wordt ontdekt.

Je hebt wel een punt met dan niet op de map kijken, maar je doet dat dan toch als t kan :).
Dan ben ik eer benieuwd hoe Steam die 15 uur berekend. (het is niet dat ik jou niet geloof) Ik kan het me alleen niet voorstellen. Vooral op stealth en ook nog eens alles hacken. Ik zelf heb de game vanaf de release dag en dagelijks ongeveer twee uurtjes gespeeld. Dan zit ik al op 34 uur, waarbij ik verwacht dat het uiteindelijke aantal hoger ligt aangezien ik in het weekend wat langere sessies heb gespeeld.

Gisteren met mijn tweede ronde begonnen, nu op Hard en wederom stealth om de begeerde twee achievements nu wel te halen. Jammer alleen dat je niet alle conversaties kan doordrukken.

Ik ga nu ook meteen voor alle 29 XP books. Ik haat dit soort achievements altijd vooral in een niet free roaming game, waarbij ik altijd terug kan. Nu moet ik vooraf ff goed nadenken voordat ik de volgende stap zet.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:10:
iedereen hier die maar sneaky speelt. Bij mij gaan zelfs de npc's eraan:)
Eindelijk iemand die het snapt! _/-\o_
Sneaken is handig, om een paar vijanden van achteren te naderen en uit te schakelen zodat je een betere positie hebt om de vijanden op te ruimen. Maar voor je een lvel verlaat moeten ALLE vijanden stuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16:28
Heb hem ook uitgespeeld. Denk ik zeker 30 uur over gedaan, maar wel ieder uithoekje verkend.

Laatste boss was trouwens wel easy. Beneden de turret gehacked en die meegesleept in de lift :+ Heb geen schot gelost zelf :+

15 uur is wel haalbaar volgens mij, als je echt overal rechtstreeks op je doel af gaat en alle cutscenes overslaat. Ook niks hacken enzo.

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 13-09-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:45:
[...]

Eindelijk iemand die het snapt! _/-\o_
Sneaken is handig, om een paar vijanden van achteren te naderen en uit te schakelen zodat je een betere positie hebt om de vijanden op te ruimen. Maar voor je een lvel verlaat moeten ALLE vijanden stuk >:)
Ja, dat vind ik ook. Gewoon schieten. Alhoewel ik wel 1x ghost achievement heb gehaald. Ik had geen ammo meer, dus moest wel sneaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de game inmiddels uitgespeeld op Normal (Give me a challenge) +/- 30uur overgedaan.
Mijn voornaamste speelstijl was non-lethal stealth, echter als ik niet verder kwam of als ik gezien werd ging ik af en toe over op de kill. Verder vrijwel alles gehacked, en gelezen.

Volgende run wordt op Hard, ga nu weer non-lethel stealth echter wil ik nu geen enkele kill maken (afgezien van boss fights) en ook nergens gezien worden om de Pacifist en Foxiest of the Hounds achievement halen

Verder nog een vraagje,

spoiler: Final mission
In Panchaea tegen het einde van het spel, vlak voor je met die grote open lift naar beneden gaat krijg je een berichtje dat je opzoek moet gaan naar Sarif. Hier ben ik twee uur mee bezig geweest maar heb hem nergens gevonden. Zijn er andere mensen die hier problemen mee hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ReVision schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:59:[/b]
spoiler: Laatste mission
In Panchaea tegen het einde van het spel, vlak voor je met die grote open lift naar beneden gaat krijg je een berichtje dat je opzoek moet gaan naar Sarif. Hier ben ik twee uur mee bezig geweest maar heb hem nergens gevonden. Zijn er andere mensen die hier problemen mee hadden?
spoiler:
Nee, die had ik vrij snel gevonden. Voor die andere dude moest ik meer moeite doen. Je kan 'm op twee manieren bereiken. Je hebt op een gegeven moment dat grote open stuk met meerdere verdiepingen. Dan ga je een deur door die uiteindelijk leidt naar de lift, door na die deur rechtsaf te gaan. Precies in die hoek zit een lift. De andere manier is, weer in die grote open ruimte, in een groot gat te springen wat je heel ver naar beneden leidt. Ook dan kom je op dezelfde verdieping als waar die lift je naartoe brengt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:45:
[...]

Ja, dat vind ik ook. Gewoon schieten. Alhoewel ik wel 1x ghost achievement heb gehaald. Ik had geen ammo meer, dus moest wel sneaken :P
In Detroit heb je één side missie waar de secondary objective is "doe dit zonder gespot te worden" en die heb ik gedaan met overlevenden. Tot de missie af was, toen heb ik even huisgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Er zijn hier aan de andere kant ook best veel aggressieve mensen zeg. Ik speel ondertussen in totaal 70 uur voor twee playthroughs. Ik haal standaard gewoon altijd de ghost bonus. Daarnaast kill ik eigenlijk nooit iemand. Je kan iedereen non-lethal uit de weg ruimen. Ik weet van mezelf dat ik altijd alles op het moeilijkste niveau wil doen, speel elk spel altijd op de aller moeilijkste setting. Heb ik HR dan ook nog nooit de highlighting en quest markers aangehad. Heb zelfs geen crosshair.
Nou snap ik dat ik misschien een beetje extreem hardcore pacifist speel, maar aan de andere kant: al die mensen hier die het geweldig vinden om alles en iedereen 'stuk' te maken :S. Vanwaar al die woede? Ik vind het al sneu voor een NPC om hem slapend met zijn kop over het beton te slepen! :D

De kracht van deze game is in ieder geval wel dat je zo kan spelen zoals je wil. Om die reden is het wel weer goed dat er mensen zijn die het zo gewelddadig spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Playa del C. op 13-09-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playa del C. schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:04:
Er zijn hier aan de andere kant ook best veel aggressieve mensen zeg. Ik speel ondertussen in totaal 70 uur voor twee playthroughs. Ik haal standaard gewoon altijd de ghost bonus. Daarnaast kill ik eigenlijk nooit iemand. Je kan iedereen non-lethal uit de weg ruimen. Ik weet van mezelf dat ik altijd alles op het moeilijkste niveau wil doen, speel elk spel altijd op de aller moeilijkste setting. Heb ik HR dan ook nog nooit de highlighting en quest markers aangehad. Heb zelfs geen crosshair.
Nou snap ik dat ik misschien een beetje extreem hardcore pacifist speel, maar aan de andere kant: al die mensen hier die het geweldig vinden om alles en iedereen 'stuk' te maken :S. Vanwaar al die woede? Ik vind het al sneu voor een NPC om hem slapend met zijn kop over het beton te slepen! :D

De kracht van deze game is in ieder geval wel dat je zo kan spelen zoals je wil. Om die reden is het wel weer goed dat er mensen zijn die het zo gewelddadig spelen.
Ik vind het leuk om mensen met darts uit te schakelen, maar om nou 50x over 1 stukje te doen... No thanks. Overal doorheen schieten is ook niet te doen, 2-3x geraakt worden en je bent vaak al dood als je geen dermal armor hebt.

Krijg je niet meer xp punten als je mensen neerschiet dmv headshot en darts? (20 voor marksman, 10 per shot) Wat krijg je als XP als je helemaal niemand omlegt en puur sneaked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:12:
[...]

Ik vind het leuk om mensen met darts uit te schakelen, maar om nou 50x over 1 stukje te doen... No thanks. Overal doorheen schieten is ook niet te doen, 2-3x geraakt worden en je bent vaak al dood als je geen dermal armor hebt.

Krijg je niet meer xp punten als je mensen neerschiet dmv headshot en darts? (20 voor marksman, 10 per shot) Wat krijg je als XP als je helemaal niemand omlegt en puur sneaked?
50x over 1 stukje? Zelfs op het moeilijkste nivo lukt bijna alles in 1 keer. Alle guards lopen precies tot aan de cover. Net ietsje verder zou moeilijker zijn. De view range en viewarc van de tegenstanders zijn ook zo verschrikkelijk klein. Je kunt bijna voor iemands voeten voorbij sneaken zonder gezien te worden.

En als je gespot wordt gaat 1 kereltje kijken. Echt moeilijk wordt het als ze dan allemaal kwamen en bovendien heel snel uitspreiden.

Ik vond het eigenlijk te gemakkelijk. Mario is nog steeds stukken moeilijker.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:48

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:59:
Volgende run wordt op Hard, ga nu weer non-lethel stealth echter wil ik nu geen enkele kill maken (afgezien van boss fights) en ook nergens gezien worden om de Pacifist en Foxiest of the Hounds achievement halen
Je krijgt Foxiest of the Hounds door simpelweg geen enkel alarm af te laten gaan. Tegenstanders mogen je gerust zien en zelfs "hostile" worden: zolang ze maar geen alarm af laten gaan is er niets aan de hand.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• Playa del C.
M2M schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:16:
[...]

50x over 1 stukje? Zelfs op het moeilijkste nivo lukt bijna alles in 1 keer. Alle guards lopen precies tot aan de cover. Net ietsje verder zou moeilijker zijn. De view range en viewarc van de tegenstanders zijn ook zo verschrikkelijk klein. Je kunt bijna voor iemands voeten voorbij sneaken zonder gezien te worden.

En als je gespot wordt gaat 1 kereltje kijken. Echt moeilijk wordt het als ze dan allemaal kwamen en bovendien heel snel uitspreiden.

Ik vond het eigenlijk te gemakkelijk. Mario is nog steeds stukken moeilijker.
Ben het helemaal met je eens. Ik denk dat hier het verschil tussen old-school gamer en de nieuwe generatie gamers zit. De meeste oldschool gamers zijn nog gewend aan de bijna onmogelijke games, terwijl de nieuwe generatie games vaak alleen leuk vind als ze er in principe nooit dood in gaan. De term Game Over sterft uit. Nou wil ik niet zeggen dat het één beter is dan het ander, maar ik ben zelf blij dat ik een uitdaging wel aan kan gaan en dat een tegenslag, zeker in een game, mij niet kan raken.
Bij spellen als HR speel ik het liefst zo realistisch mogelijk. Nou mag de gameplay van mij best leuker gemaakt worden door een paar onrealistische toevoegingen, maar wanneer ik van te voren weet dat wachters net tot aan de rand van mijn cover zullen lopen, zodat ik van te voren weet dat ik eigenlijk niet eens meer hoef na te denken of te kijken naar het looppatroon, dan vind ik dat toch een groot minpunt qua gamedesign. Eigenlijk zelfs een belediging voor mij als gamer. Een groepje NPC moet gewoon een bepaalde ruimte compleet beveiligen en dus die hele ruimte patrouilleren. In HR kan je gewoon een pad zien door een level waar je altijd onzichtbaar zal zijn.

• steefje
Playa del C. schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:19:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Ik denk dat hier het verschil tussen old-school gamer en de nieuwe generatie gamers zit. De meeste oldschool gamers zijn nog gewend aan de bijna onmogelijke games, terwijl de nieuwe generatie games vaak alleen leuk vind als ze er in principe nooit dood in gaan. De term Game Over sterft uit. Nou wil ik niet zeggen dat het één beter is dan het ander, maar ik ben zelf blij dat ik een uitdaging wel aan kan gaan en dat een tegenslag, zeker in een game, mij niet kan raken.
Bij spellen als HR speel ik het liefst zo realistisch mogelijk. Nou mag de gameplay van mij best leuker gemaakt worden door een paar onrealistische toevoegingen, maar wanneer ik van te voren weet dat wachters net tot aan de rand van mijn cover zullen lopen, zodat ik van te voren weet dat ik eigenlijk niet eens meer hoef na te denken of te kijken naar het looppatroon, dan vind ik dat toch een groot minpunt qua gamedesign. Eigenlijk zelfs een belediging voor mij als gamer. Een groepje NPC moet gewoon een bepaalde ruimte compleet beveiligen en dus die hele ruimte patrouilleren. In HR kan je gewoon een pad zien door een level waar je altijd onzichtbaar zal zijn.
Je hebt zonder meer gelijk, maar ik denk dat dit soort keuzes gedaan worden om de "massa" niet af te schrikken. De game moet toch worden terugverdiend. Vind ik echter wel dat ze op de hoogste moeilijkheidsgraad dit wel zouden kunnen oppakken. Ik ben net over van Normal naar Hard en merk er nog weinig van.

PSN ID Binloading_nl

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:45
Pandemic schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:48:
Tsja, dan hebben ze je nu al te pakken want dit is niet het geval. Niet alle hidden items worden gehighlight.
Als je het zelf wil zien, ga naar detroit en ren de appartementen door. Sommige hebben in het slaapkamer deel van het appartement een bureaustaan en op de muur naast 't bureau een schilderij aan de muur.
Doe maar een action op dat schilderij en kijk eens een safe verstopt achter 't schilderij. ;)

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

steefje schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:40:
[...]

Je hebt zonder meer gelijk, maar ik denk dat dit soort keuzes gedaan worden om de "massa" niet af te schrikken. De game moet toch worden terugverdiend. Vind ik echter wel dat ze op de hoogste moeilijkheidsgraad dit wel zouden kunnen oppakken. Ik ben net over van Normal naar Hard en merk er nog weinig van.
Stealth gameplay is op hard net zo makkelijk als op easy helaas. Ik kan het mis hebben, maar volgens mij ga je alleen sneller dood en zijn bosses een heel klein beetje sterker.

Sowieso vind ik de game jammer genoeg erg makkelijk. Dit soort games zouden van mij best een moeilijkheidsgraad extra mogen hebben waarbij ze eens afstappen van altijd maar die zelfde routes die vijanden lopen, of er gewoon veel meer zijn. Maarja.. snap ook wel dat dat een hoop extra programmeren is.

Afgezien van de lage moeilijkheidsgraad vind ik het wel echt een superwrede game. Nadat ik hem de eerste keer had uitgespeeld en de credits voorbij had zien rollen heb ik direct een nieuwe game gestart; dat is afgelopen jaren bij mij niet meer voorgekomen.

Edit nav. hierboven:

Highlights staan standaard toch uit? Waarom zet iedereen die erover 'zeurt' ze dan eigenlijk aan? Of verschilt dit per platform? Ik heb even gekeken hoe die highlights eruit zien, maar dan ben ik toch blij dat ik zonder speel.

Ook vind ik het wel meevallen dat alles zo in hapklare brokken voor je zou worden voorgekauwd. True: je ziet te makkelijk op de kaart waar je heenmoet, maar aan de andere kant zijn er ook veel dingen die je zelf kan uitvinden door naar de steden te luisteren en emails en PDAs te lezen.

[ Voor 18% gewijzigd door Voxalizer op 14-09-2011 10:08 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

En precies daarom valt deze game me enorm tegen. Ik snap gewoon niet waar al het lof vandaan komt. 't Is net een iets slechtere versie van MGS of Splinter Cell met een slap Mass Effect-jasje eromheen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

[...]

Als ze allemaal zouden gaan kijken word het ook wel heel makkelijk, gooi een kartonnen doos over ze heen, gaan ze allemaal weg van je, kan je er zo langs :) Had gisteren wel voor het eerst moeite om langs een groep te stealthen:
spoiler:
Bij Tai Yong Medical, na de cinematic met die CEO (vrouw) komen er 15(?) kerels die ruimte in, daar langs komen zonder gezien te worden valt wel tegen. (Ik had geen cloak trouwens, moeilijkste difficulty). Misschien had ik beter kunnen afwachten, en 1 voor 1 die kerels in de rug pakken met takedown zodra ze op "normale" patrol zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door MLM op 14-09-2011 11:36 . Reden: misquote ]

-niks-

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

MLM schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:34:
[...]

Als ze allemaal zouden gaan kijken word het ook wel heel makkelijk, gooi een kartonnen doos over ze heen, gaan ze allemaal weg van je, kan je er zo langs :) Had gisteren wel voor het eerst moeite om langs een groep te stealthen:
spoiler:
Bij Tai Yong Medical, na de cinematic met die CEO (vrouw) komen er 15(?) kerels die ruimte in, daar langs komen zonder gezien te worden valt wel tegen. (Ik had geen cloak trouwens, moeilijkste difficulty). Misschien had ik beter kunnen afwachten, en 1 voor 1 die kerels in de rug pakken met takedown zodra ze op "normale" patrol zijn.
dat valt wel mee hoor
spoiler:
er zit aan de rechterkant een air vent, waarmee je in de buurt van hun kan komen, met 2 batterijen en rank 2 stealth kun je dan buiten hun zicht sneaken vanuit de uitgang

er zitten zo wel meer dingen in, ik had vooral moeite met cameras, dat ze me net zagen, dan baal je wel wat

• Artwido
[...]

spoiler:
spoiler:
Ik heb toen een gasgranaat gegooid.... allemaal in één keer dood.
>:)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De context is weer ver te zoeken

MLM: moeilijk sneaken zonder cloak
flessuh: gebruik cloak
Artwido: gooi een granaat
8)7

Ik heb daar overigens ook gewoon gesneakt zonder cloak. Gewoon een kwestie van geduld hebben :)

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 14-09-2011 14:22 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Uitgespeeld, jammer dat je de leukste wapens op het eind krijgt. :{

• Bosmonster
MicScott schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:48:
[...]

En precies daarom valt deze game me enorm tegen. Ik snap gewoon niet waar al het lof vandaan komt. 't Is net een iets slechtere versie van MGS of Splinter Cell met een slap Mass Effect-jasje eromheen.
Ja, want MGS4 was goed :')

• Playa del C.
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:24:
Uitgespeeld, jammer dat je de leukste wapens op het eind krijgt. :{
Het leukste wapen is jouw intellect... Die heb je al vanaf het begin.

It's about the man, not the machine.

• Bosmonster
En het beste wapen krijg je sowieso al aan het begin, de 10mm met AP upgrade. Jammer dat er alleen veel te weinig ammo voor te vinden is, waarschijnlijk doordat de developers dacht dat toch niemand hem zou gebruiken :P

[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 14-09-2011 14:40 ]

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Ben ik de enige die het eentonig vind?

Het sneaken vergt meer puur geduld dan inzicht.
Combat AI is om te janken.
En iedere conversatie weer vind ik de voice act van Adam gewoon RAAR.
Ook hoe civilians op verschillende dingen reageren is gewoon lame
Bossfights zijn met paar mijnen opgelost

Ik zal het uitspelen voor het verhaal.. maar voor de rest.. sja.

Greetings from Earth

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

.oisyn schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:21:
De context is weer ver te zoeken

MLM: moeilijk sneaken zonder cloak
flessuh: gebruik cloak
Artwido: gooi een granaat
8)7

Ik heb daar overigens ook gewoon gesneakt zonder cloak. Gewoon een kwestie van geduld hebben :)
ik gebruik cloak wel hoor, maar als je buiten zicht van een soldaat wil gaan zitten en je zet hem uit terwijl je niet doorhebt dat de camera je al kan zien, heeft het geen nut....(later pakte ik de aug voor vision cones en toen was het klaar)

@hieronder... klopt, maar zelfs zonder cloak is het mogelijk, maar dan moeten er een paar opgeruimd worden, iets wat van achter de air vent roosters kan...

[ Voor 11% gewijzigd door flessuh op 14-09-2011 15:08 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mijn punt was meer dat MLM het erover had dat ie überhaupt de cloak aug niet had, waarna jij vervolgens doodleuk zegt dat het wel makkelijk is, door gewoon de cloak aug te gebruiken 8)7

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

.oisyn schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:06:
Mijn punt was meer dat MLM het erover had dat ie überhaupt de cloak aug niet had, waarna jij vervolgens doodleuk zegt dat het wel makkelijk is, door gewoon de cloak aug te gebruiken 8)7
beetje vreemde keuze als je door niemand gezien wil worden. Je bent dan bijna verplicht om cloak te nemen.

blup

• M2M
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

[...]

spoiler:
dat was een van de moeilijkere stukjes
spoiler:
Uitschakelen gaat vrij gemakkelijk. Trappetje op links naar het balkon. De stationairy guard heeft geen zicht, je kunt er gewoon voorbij kruipen. Daar kun je guard 1 en 2 uitschakelen. Wel bodies wegslepen achter de pilaar. Vervolgens de guard op de trap uitschakelen en wegslepen naar boven. Er is nog maar 1 guard over die rondjes loopt op het lagere gedeelte. Die kun je in zijn rug pakken vanaf de andere kant. Hij loopt tegen de klok in dus vrij eenvoudig te doen.

De guard op de laagste etage zijn wat moeilijker. Als je ze lokt zijn ze vrij eenvoudig. heel even je hoofd laten zien of met je silenced pistool op de muur schieten waar ze naar kijken en ze komen individueel aangesprint. Vervolgens als ze terug lopen kun je ze eenvoudig in hun rug pakken met nonlethal takedown of iets wat lijkt op een dart ofzo. Als je de twee guards hebt gehad die het kleine trappetje cirkelen kun je eigenlijk vrij gemakkelijk aan de rechterkant (links als je naar je targetdeur kijkt) er voorbij sneaken. Achter de bankstellen door. Eventjes opletten dat je niet gezien wordt door de patrollende kerel aan de overkant, maar die loopt niet ver genoeg. De twee heavy's kijken maar 1 kant op en zien bij voorbaat al geen ruk.

Je kunt natuurlijk ook de vent nemen links en goed getimed achter bankstellen langs sneaken. Dan moet je wel heel goed timen, maar het is te doen zonder cloak. Met cloak is er natuurlijk helemaal niets aan. Het stukje vanaf de vent tot de deur kun je met cloak op 1 batterij nog wel doen.

En je kunt natuurlijk ook remote explosives meenemen. Ergens bovenaan de ventingang op de muur plakken, in de vent kruipen, af laten gaan en de halve zaal is leeg.

misschien dat ik vanavond dat deel wel even fraps en op youtube gooi. Als ik er zin in heb.

-_-

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
M2M schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:45:
[...]

dat was een van de moeilijkere stukjes
spoiler:
Uitschakelen gaat vrij gemakkelijk. Trappetje op links naar het balkon. De stationairy guard heeft geen zicht, je kunt er gewoon voorbij kruipen. Daar kun je guard 1 en 2 uitschakelen. Wel bodies wegslepen achter de pilaar. Vervolgens de guard op de trap uitschakelen en wegslepen naar boven. Er is nog maar 1 guard over die rondjes loopt op het lagere gedeelte. Die kun je in zijn rug pakken vanaf de andere kant. Hij loopt tegen de klok in dus vrij eenvoudig te doen.

De guard op de laagste etage zijn wat moeilijker. Als je ze lokt zijn ze vrij eenvoudig. heel even je hoofd laten zien of met je silenced pistool op de muur schieten waar ze naar kijken en ze komen individueel aangesprint. Vervolgens als ze terug lopen kun je ze eenvoudig in hun rug pakken met nonlethal takedown of iets wat lijkt op een dart ofzo. Als je de twee guards hebt gehad die het kleine trappetje cirkelen kun je eigenlijk vrij gemakkelijk aan de rechterkant (links als je naar je targetdeur kijkt) er voorbij sneaken. Achter de bankstellen door. Eventjes opletten dat je niet gezien wordt door de patrollende kerel aan de overkant, maar die loopt niet ver genoeg. De twee heavy's kijken maar 1 kant op en zien bij voorbaat al geen ruk.

Je kunt natuurlijk ook de vent nemen links en goed getimed achter bankstellen langs sneaken. Dan moet je wel heel goed timen, maar het is te doen zonder cloak. Met cloak is er natuurlijk helemaal niets aan. Het stukje vanaf de vent tot de deur kun je met cloak op 1 batterij nog wel doen.

En je kunt natuurlijk ook remote explosives meenemen. Ergens bovenaan de ventingang op de muur plakken, in de vent kruipen, af laten gaan en de halve zaal is leeg.

misschien dat ik vanavond dat deel wel even fraps en op youtube gooi. Als ik er zin in heb.
Dies easy!

spoiler:
Begin te knallen bovenaan de trap en verraad je postie, sneaky dan snel door de vent links en voilla ze gaan allemaal de trap op. Open acces naar de lift!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:19
Heb hem net uitgespeeld, en heb er ook van genoten, maar ik vond het een beetje wisselend, ben niet echt volledig overtuigd. Toen ik eenmaal in het spel zat vond ik het een stuk leuker dan richting het einde. Vind wel cool dat er redelijk wat te vinden/ontdekken valt her en der.En de sfeer die het spelt uitademd is ook erg goed.

Ik vind Hengsha veruit de leukste locatie, na die
spoiler:
naakte man boss
word het echt een stuk minder interessant voor mijn gevoel en meer lineair.
spoiler:
Die zombies zijn eigenlijk ook veel te makkelijk

Er valt opzich veel te doen en op deuren etc te klikken in de steden en de sfeer hierin is echt goed te noemen, maar naar mijn gevoel had er nog meer interactie met de stad zelf in gemogen. (of dingen als verkeer etc.)

Wat me ook opviel is dat je sommige dingen vrij gemakkelijk waren als je soms een sprintje trok naar een andere kamer bijv. En als je dan paar kamers verderop zit, of snel die lift in bent gestapt, of een etage hoger zit ze helemaal niet meer naar je op zoek gaan. Ander ding met die ventilator schachten is als je daar vanuit knalt op tegenstanders die dichtbij je staan dat je ze heel makkelijk een voor een neer kan halen en ze jou amper kunnen raken. Ik snap ook niet dat de tussenbaasjes zo makkelijk neergaan met typhoon en de
spoiler:
]eindbaas, die daarmee ook neer te krijgen was
was in weze ook een lachertje

Anderzijds nodigt het spel wel uit om het nog een keer te spelen omdat je de locaties nu beter door hebt, maar ik denk dat ik hem toch nog even laat rusten.

Verwijderd

ik heb een vraagje.

Ik ben voor die trophy aan het gaan dat je op het hoogste niveau moet spelen..

Dan gaat makkelijk , alleen ik heb die questmarkers weer eengezet.. ben ik nu die trophy kwijt? of gaat het echt alleen maar om die A.I moeilijkheid

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:23:
ik heb een vraagje.

Ik ben voor die trophy aan het gaan dat je op het hoogste niveau moet spelen..

Dan gaat makkelijk , alleen ik heb die questmarkers weer eengezet.. ben ik nu die trophy kwijt? of gaat het echt alleen maar om die A.I moeilijkheid
tis alleen de moeilijkheid (en hoeveel dmg kogels doen bij jouw etc) ik had die questmarkers, highlights enzo allemaal aangezet en ik kreeg de achievement ook

blup

Verwijderd

Bezulba schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:24:
[...]

tis alleen de moeilijkheid (en hoeveel dmg kogels doen bij jouw etc) ik had die questmarkers, highlights enzo allemaal aangezet en ik kreeg de achievement ook
Ok mooi , njaah ik ben op moeilijkste playtrough meteen alle tropheen aan het halen , wil in 1 keer platinum haha :P

• Jeroenneman

Jeroenneman

Zit nu al vast bij het gesprek met die moeder.

Ik heb over 3 dingen met haar gepraat voor de quest completion, maar dan blijf ik vastzitten in de dialoog. Ik kan niks meer aanklikken of doen, is dit een bekende bug?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

flessuh schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:59:
@hieronder... klopt, maar zelfs zonder cloak is het mogelijk, maar dan moeten er een paar opgeruimd worden, iets wat van achter de air vent roosters kan...
Ik ben er voorbij gesneakt zonder cloak en zonder iemand om te leggen :). Iemand omleggen was ook wel vrij lastig, want je hebt dan al snel iemand die je ziet.
Bezulba schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:16:
[...]

beetje vreemde keuze als je door niemand gezien wil worden. Je bent dan bijna verplicht om cloak te nemen.
Dat is gewoon onzin. Ik had toevallig wel de cloak aug omdat ik dacht dat ik 'm nodig ging hebben, maar eigenlijk heb ik 'm nooit gebruikt. Hij is denk ik pas echt nodig als je ook nog eens niemand wilt takedownen, maar zelfs dat betwijfel ik.

[ Voor 46% gewijzigd door .oisyn op 14-09-2011 16:52 ]

• Adlermann
Jeroenneman schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:48:
Zit nu al vast bij het gesprek met die moeder.

Ik heb over 3 dingen met haar gepraat voor de quest completion, maar dan blijf ik vastzitten in de dialoog. Ik kan niks meer aanklikken of doen, is dit een bekende bug?
Gewoon vermoorden.

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:19
Is niet dat je gewoon die kamer uit moet lopen en dat pritchard begint tegen je te lullen.

[ Voor 45% gewijzigd door StygMa op 14-09-2011 16:56 ]

• Jeroenneman

Jeroenneman

Laat maar, op IGN staat al een glitch alert. Ben altijd zo blij met spellen die als je 1 kritieke persoon mist gelijk maar gewoon besluiten vast te lopen. :(

En natuurlijk is die kritieke persoon nu al lang weg. Alles checked in de quest log, maar dat maakt natuurlijk niet uit.... debiele bugs zoals dit verzieken echt het speelplezier.

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
Jeroenneman schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:06:
[...]

Laat maar, op IGN staat al een glitch alert. Ben altijd zo blij met spellen die als je 1 kritieke persoon mist gelijk maar gewoon besluiten vast te lopen. :(

En natuurlijk is die kritieke persoon nu al lang weg. Alles checked in de quest log, maar dat maakt natuurlijk niet uit.... debiele bugs zoals dit verzieken echt het speelplezier.
Naja als het nu bij 1 van de laatste missies was dan wel, goede van deze game is dat je 2 save games terug kan autosave, dus maak je een foutje kun je easy terug, iets wat bij fallout3 mij zeer duur is te komen staan. Dus opzich is er best goed na gedacht over de game. En wat jij zegt is aan het begin van de game dus opnieuw beginnen is geen probleem(je loopt de 2de keer ook 6x zo snel er door heen omdat je weet waar je moet zijn)

• Jeroenneman

Jeroenneman

Practics schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:34:
[...]

Naja als het nu bij 1 van de laatste missies was dan wel, goede van deze game is dat je 2 save games terug kan autosave, dus maak je een foutje kun je easy terug, iets wat bij fallout3 mij zeer duur is te komen staan. Dus opzich is er best goed na gedacht over de game. En wat jij zegt is aan het begin van de game dus opnieuw beginnen is geen probleem(je loopt de 2de keer ook 6x zo snel er door heen omdat je weet waar je moet zijn)
Ik speel games niet om telkens opnieuw te moeten beginnen omdat de designer een fout heeft gemaakt.
En eigenlijk vind ik het hele spel niet zo bijzonder, als dit nou die geweldige conversation opties zijn... iedereen heeft 2 zinnen tekst, waarvan de 2de continu herhaald wordt. De politie is debiel (je kunt uit een steegje met maar 1 uitgang wegwandelen, terwijl 3 sec daarvoor je een granaat of mijn af hebt laten gaan) en het leveldesign van detroit stelt teleur (wow, een snelweg die continu geblockt is door 2 vrachtwagen, met 2 politieagenten die lullen over alles behalve hoe ze de verkeersopstopping gaan oplossen)

Delerict Row zonder alarm af te laten gaan is ook retarded, kill een gast met takedown, hij fluistert iets (fluistert! dat kan nooit iemand gehoord hebben!) en plotseling ben ik detected en kan ik alles overnieuw doen...

Zijn de beginlevels gewoon ruk ontworpen of is het hele spel zo? Want dan kan ik net zo goed overgaan op kill alles, want ik wil het toch alleen maar uitspelen omdat ik heb betaald- modus.

• Artwido
Jeroenneman schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:06:
[...]

Wat een gejank om een bugje. Ik was ook vergeten om aan het eind van het spel met Sarif te praten. Toen ik naar het volgende level wilde kreeg ik netjes de waarschuwing dat ik nog niet met Sarif had gesproken.
Je krijgt steeds een waarschuwing voordat je naar een nieuw level gaat dat je de sidequest nog niet hebt voltooid.
Ik heb het spel uitgespeeld en ben geen bug tegen gekomen. Heb alle sidequest's gespeeld en vind het een knap gemaakt spel qua mogelijkheden.
Mensen die zeggen dat het een saai of voorgekauwd spel is daar ben ik het absoluut niet mee eens Ik denk eerder dat het hun type spel niet is. Ik vind het weer één van de betere spellen.

• Practics
Jeroenneman schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:50:
[...]

Ik speel games niet om telkens opnieuw te moeten beginnen omdat de designer een fout heeft gemaakt.
En eigenlijk vind ik het hele spel niet zo bijzonder, als dit nou die geweldige conversation opties zijn... iedereen heeft 2 zinnen tekst, waarvan de 2de continu herhaald wordt. De politie is debiel (je kunt uit een steegje met maar 1 uitgang wegwandelen, terwijl 3 sec daarvoor je een granaat of mijn af hebt laten gaan) en het leveldesign van detroit stelt teleur (wow, een snelweg die continu geblockt is door 2 vrachtwagen, met 2 politieagenten die lullen over alles behalve hoe ze de verkeersopstopping gaan oplossen)

Delerict Row zonder alarm af te laten gaan is ook retarded, kill een gast met takedown, hij fluistert iets (fluistert! dat kan nooit iemand gehoord hebben!) en plotseling ben ik detected en kan ik alles overnieuw doen...

Zijn de beginlevels gewoon ruk ontworpen of is het hele spel zo? Want dan kan ik net zo goed overgaan op kill alles, want ik wil het toch alleen maar uitspelen omdat ik heb betaald- modus.
Het is teleurstellend als je het spel hebt gekocht als shooter. Nee conversaties zijn wel degelijk belangrijk. Belangrijker dan menging denkt zelfs heb ik het idee, ook in de review van tweakers.net word gedaan alsof het een wassen neus is, nu al 2x me zelf behoorlijk moeilijk gemaakt omdat ik niet de juiste antwoorden gaf. (1. een heel politiebureau afknallen 2. een zwaar bewapende club afknallen) Dat zijn best pittige dingen, en maken het spel leuk.

Kantlijn is wel inderdaad dat sommige dingen slecht zijn uitgewerkt, heel veel kamers waar je kunt inbreken zijn precies het zelfde (op wat spullen na die je kunt oppakken). Mensen op straat hun reacties (gaan helemaal nergens over). En de lange laadtijden beginnen mij echt wel beetje de strot uit te hangen na 15 uur spelen. Maar zoals ik al aangaf hebben ze het opzich best goed uitgewerkt ben nog niet 1x vast komen te zitten door mijn eigen fouten.

Maar goed persoonlijk waar jij de lol uithaalt in de game, wil je een vette shooter dan zit je mis. Wil je een goed verhaallijn en een tactiek game dan zit je goed. En als je idd bang bent om 100X dood te gaan dan is de game ook niks voor jou. En ja soms zijn de tegen standers wat lame, maar als ze dat niet waren was de game niet te spelen, omdat je gewoon te weinig amo hebt om lekker te knallen.

Kortom ik vind het een vermakelijke game, het sluipen het goed overna denken van hoe je je tegenstanders afknalt (van welke hoek waar verschuil ik mij achter) Maakt het een leuk spel voor mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Practics op 14-09-2011 22:40 ]

• Playa del C.
Iedereen heeft zijn eigen smaak, maar laten we eerlijk zijn. Human Revolution is gewoon een goede game. Het is wat jammer als mensen hier op een foum gaan zeggen dat het een slecht spel is, als daarna blijkt dat ze gewoon iets anders hadden verwacht, zoals een shooter.
Wat betreft de gesprekken: In principe is de basis erg sterk en zitten er erg slimme dingetjes in de gesprekken verstopt. Er zijn ongeveer vijf social challenges en ik vond dat toch een erg verfrissende afwisseling, zeker met toevoeging van de Social Aug. Een nadeel is wel dat als je een gesprek één keer goed hebt gedaan, je elke volgende playthrough van te voren al weet welk antwoord goed is. Dit is moeilijk te voorkomen natuurlijk.
Zo goed als bepaalde gesprekken zijn uitgewerkt, zo slecht zijn sommige anderen dan wel weer. De meeste gesprekken hebben geen enkele invloed op het spel en zijn er slechts ter informatie. Ik denk dat het scoiale deel van het spel zeker nog niet in verhouding is met de rest van de onderdelen, maar het begin is er!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

In de basis blijft het meer een RPG als een shooter. Je hoeft zelfs niet te gaan schieten als je dit niet wilt.. Koop het spel dan ook niet met deze verwachting.

• _H_G_
  • Laatst online: 15:28
Practics schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:33:
En de lange laadtijden beginnen mij echt wel beetje de strot uit te hangen na 15 uur spelen.
Wellicht je specs eens posten, want ik vind het juist heel snel laden. Gelukkig zit er geen counter in wat aangeeft hoe vaak ik quick-save/load heb misbruikt :+

• Practics
_H_G_ schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:34:
[...]

Wellicht je specs eens posten, want ik vind het juist heel snel laden. Gelukkig zit er geen counter in wat aangeeft hoe vaak ik quick-save/load heb misbruikt :+
:9 ps3

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Ik denk dat de game helemaal gewaardeerd kan worden als je de eerste deus ex hebt gespeeld.

Ik heb hem inmiddels 1x uitgespeeld (op zn moeilijkst) en heb er 44 uur over gedaan. Gewoon lekker alle computers hacken, kamers helemaal doorzoeken, al die e-books lezen, ik ging er lekker in op.

Het is allemaal niet grafisch supermooi maar de sfeer en het verhaal maakt dat meer dan goed. Het komt wat mij betreft 99% in de buurt van de eerste waar ik mij toentertijd ook super mee had vermaakt.

• _H_G_
  • Laatst online: 15:28

• beunhaasbaas
  • Laatst online: 30-08 08:42
_H_G_ schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:34:
[...]

Hehe same here, ik heb zo vaak zitten quick-saven, puur om het hele spel uit te melken en kijken wat er gebeurde met al die verschillende acties die je kon uitvoeren :7

Ook het einde heb ik 3x achterelkaar gedaan hehe, mooie credits! leuke foto's btw.

Nu ga ik hem voor de tweede keer spelen, op Give me Deus Ex! en dit keer ga ik alles direct gebruiken wat ik tegen kom kwa wapens en leuke speeltjes want ik dacht, ik moet zuinig wezen met alles want straks komt er een vette baas, maar eigenlijk wordt je gedurende het hele spel overgoten met items waardoor je dus echt niet zuinig hoeft te doen :')

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Baccy schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:48:
Het is allemaal niet grafisch supermooi maar de sfeer en het verhaal maakt dat meer dan goed.
Vind je? Het is ofc niet het beste, maar het spel is zeer zeker wel mooi!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

beunhaasbaas schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:50:
[...]

Hehe same here, ik heb zo vaak zitten quick-saven, puur om het hele spel uit te melken en kijken wat er gebeurde met al die verschillende acties die je kon uitvoeren :7

Ook het einde heb ik 3x achterelkaar gedaan hehe, mooie credits! leuke foto's btw.

Nu ga ik hem voor de tweede keer spelen, op Give me Deus Ex! en dit keer ga ik alles direct gebruiken wat ik tegen kom kwa wapens en leuke speeltjes want ik dacht, ik moet zuinig wezen met alles want straks komt er een vette baas, maar eigenlijk wordt je gedurende het hele spel overgoten met items waardoor je dus echt niet zuinig hoeft te doen :')
vooral als je de typhoon hebt zijn bazen te makkelijk, dat ding is echt te sterk omdat je zelf geen dmg krijgt als je hem gebruikt.
Zonder ammo te kopen heb ik op de normal instelling in totaal 24 Typhoon ammo packs gevonden, dus ammo genoeg op zich, als je goed genoeg zoekt

Wat ik dus ook wil zeggen is dat het zeker loont alles goed door te zoeken, en heavys te looten (zo kan je nog meer typhoon ammo krijgen in ieder geval)

Ik had het persoonlijk leuker gevonden als je de typhoon ook in first person mode kon gebruiken, zonder de slomo zegmaar, maakt het een stuk uitdagender tenminste

[ Voor 6% gewijzigd door flessuh op 15-09-2011 09:16 ]

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

flessuh schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:05:
[...]

vooral als je de typhoon hebt zijn bazen te makkelijk, dat ding is echt te sterk omdat je zelf geen dmg krijgt als je hem gebruikt.
Zonder ammo te kopen heb ik op de normal instelling in totaal 24 Typhoon ammo packs gevonden, dus ammo genoeg op zich, als je goed genoeg zoekt

Wat ik dus ook wil zeggen is dat het zeker loont alles goed door te zoeken, en heavys te looten (zo kan je nog meer typhoon ammo krijgen in ieder geval)
Inderdaad, ik heb best wel veel momenten gehad waarbij ik gewoon tussen het groepje vijandjes spring en snel F2 tap. Alles dood en ik heb amper schade :S .

Edit: Natuurlijk heb ik ook momenten gehad waarbij ik mijn energiemeter niet goed nakeek en dus tussen de vijanden sprong zonder genoeg energie O-)

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 15-09-2011 09:18 ]

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Baccy schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:48:
Ik denk dat de game helemaal gewaardeerd kan worden als je de eerste deus ex hebt gespeeld.
Hmm, sorry, ik heb de eerste DE gespeeld en vond die super, deze nieuwe DE toch een stuk minder en nee, ik verwachtte zeker geen shooter. Niet dat het een slecht spel is overigens, anders had ik er echt niet al ruim 30 uur ingestoken. Maar het is het allemaal net niet wat het had kunnen zijn.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Drekonai
  • Laatst online: 16-09-2023
Wie heeft of is van plan om een achievement te halen die te maken heeft met geen enkele kill maken behalve de bazen? Mij lijkt dit onmogelijk 1: Killen is gewoon veel te leuk :P 2: Er zitten stukken bij die bijna onmogelijk zijn om te halen zonder ook maar iemand dood te maken, omdat er 4 vijanden omheen steen bv.

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 20:12

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Drekonai schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:37:
Wie heeft of is van plan om een achievement te halen die te maken heeft met geen enkele kill maken behalve de bazen? Mij lijkt dit onmogelijk 1: Killen is gewoon veel te leuk :P 2: Er zitten stukken bij die bijna onmogelijk zijn om te halen zonder ook maar iemand dood te maken, omdat er 4 vijanden omheen steen.
Is prima te doen, ik heb in de eerste city hub (ben de naam even kwijt) ook het gangster territorium compleet uitgeschakeld. En allemaal zonder te killen, sterker nog, bijna allemaal met close combat (Q-knopje).
En met je P.E.P.S. kom je natuurlijk ook een heel eind.

Alleen ik neem aan dat dit niet geld voor je stukje "training", dus voordat je ge-augment bent? Want daar is het natuurlijk niet te doen zonder aug's en andere wapens.

[ Voor 3% gewijzigd door Armageddon_2k op 15-09-2011 15:42 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste