[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.521 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 17:52

ErA

aex351 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:40:
[...]

Er is geen één wapen in CS of CSS waarmee je iemand kan neerhalen door te blijven richten op één punt met de linkermuisknop ingedrukt. In CS en CSS is er naast recoil, waardoor je wapen van het oorspronkelijke punt beweegt, ook een toename van de spread wanneer je de linkermuisknop ingedrukt blijft houden. Kortom, de wapen verliest al heel snel zijn nauwkeurigheid. Het sprayen in CS of CSS is dan al een vaardigheid opzich. Maar dat kan vaak alleen toegepast worden in een hectische gebeuren. Anders ben je zo neer door enkele goed geplaatste kogels. In Black Ops is de manier van schieten sprayen, aangezien er heel weinig recoil en spread is. Kortom, er komt geen of heel weinig vaardigheid bij kijken. Het is gewoon wie heeft het grootste wapen, wie is het snelst en welke wapen doet het meeste damage.
Hoe kan het dat ik 1 op 1 situaties win met de default kits? Zonder pro perks?

Hoe kan het dat telkens dezelfde mensen boven aan staan?

Juist, wapens maken helemaal geen verschil in CoD: BO. Net als in CSS wint diegene met de beste aim en beste hersens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-06 18:33
Hm ok thanks, maar snap nog steeds niet hoe je Spm zo hoog kan zijn met met een K/D ratio van 1.10
Want waar is die score dan op gebaseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347253

Oh i love flamethrower! In de map radiation heb je bij bomsite A van die deuren boven de bombsite en die kunnen open en dicht. Nou ze stonden dus open, rook naar binnen granaat binnen en dan met de flamethrower naar binnen. 4 kills gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347253

mingooski schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:03:
[...]

Hm ok thanks, maar snap nog steeds niet hoe je Spm zo hoog kan zijn met met een K/D ratio van 1.10
Want waar is die score dan op gebaseerd?
SPM staat voor Score Per Minute als ik me niet vergis. Dit is dus je score per minuut...
Dit is gebaseerd op alle punten die je behaalt, dus ook die van capturen killstreaks, bomb planten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:04

beany

Meeheheheheh

Ow, het was ook geen kritiek he!! Integendeel zelfs. Al moet ik wel zeggen dat ik medelijden heb met de tegenstander zodra jij in mijn team zit... man wat is dat verdedigende werk van jou irritant zeg :D

Maar uit jouw scores is goed te zien dat jij een echte domination speler bent. Dacht dat ik veel bezig was met vlaggetjes :S

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Frentik schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:56:
[...]
Ach iemand moet verdedigen :)
Ondertussen zijn het er al bijna 800 geloof ik, hehe. Je hebt wel echt veel meer defends dan captures, ik heb meer captures. Komt ook wel overeen met de speelstijl denk ik, ik wil altijd aanvallen en ga alleen defenden als we 2 of 3 punten hebben. Waar komt dat score per minute nou eigenlijk vanaf? Want ik snap niet hoe ik dat zoveel hoger kan hebben als jij? Je hebt meer captures, meer defends, meer kills, maar minder score per minute..? Dan zou je dus meer moeten spelen (is ook wel zo denk ik) maar dan nog: hoe kun je in domination nou minder punten halen als je meer captured en killt..?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Anoniem: 347253 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:32:
[...]

SPM staat voor Score Per Minute als ik me niet vergis. Dit is dus je score per minuut...
Dit is gebaseerd op alle punten die je behaalt, dus ook die van capturen killstreaks, bomb planten,
Ah ok duidelijk, had veel praatjes tegenover andere members van mijn clan dat ik de beste was(gewoon ouwehoeren), tot plots een van hun 800 ranks boven mij stond met een veel lagere K/D :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:10
Worden de games die je speeld automatisch in de theater gezet? aangezien ik vanavond een paar potjes heb gespeeld, maar deze tot nu toe niet terug zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:20
Dacuuu schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:50:
Worden de games die je speeld automatisch in de theater gezet? aangezien ik vanavond een paar potjes heb gespeeld, maar deze tot nu toe niet terug zie!
Soms komen ze er niet in. Ik was een paar epic RC XD uitschakelingen aan het verzamelen, kill ik er 1tje met die balistic knife is die game nooit online gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Ging voordat ik even ging spelen al mijn sound devices uitschakelen om te checken of dat hielp ( heb namelijk nog last van some minor stuttering) zijn mijn TDM leaderboard stats opeens verdwenen :?

Weet niet of het een met het ander te maken heeft, maar ik dus weer een paar potjes TDM spelen om toch te checken of mijn stats weer terug zouden springen.

Sta nu op rank 281 ipv 3911 met 13 kills en 2 deaths (ratio 6.50)
En dat was mijn een na laatse potje voordat ik ging kijken, mijn laatse was 31 kills en 2 deaths (ratio 15.50)
Ben benieuwd wat rank ik had gekregen als die dat potje had meegerekend.

Toch een raar rankingsysteem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-07 22:05

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Dacuuu schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:50:
Wat ik heb gelezen hierboven ergens is dat de "3arc democlient" erbij moet zijn voordat jij je film kunt bekijken.

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou dat is leuk. Ik zit gewoon te spelen en dan komt er een eikel die mij gaat beschuldigen van cheaten en mij report. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-07 23:52
Het is een leuk en verslavend spel. Gister een paar nette potjes gespeeld en ook vandaag weer. :)

|:( |:( |:( Alleen nu zijn mijn stats nergens opgeslagen.., is dat nu een bug ofwat? Wat er een beetje moedeloos van |:( |:( |:(

Of kan er een soort "lag" in de stats zitten?

[ Voor 34% gewijzigd door da_PSI op 24-11-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
ik krijg mijn cod account niet gelinkt aan steam voor theater mode:S. Klik op linken, selecteer mijn steam account en dan gaat hij terug naar eerdere pagina waar ik op link kan klikken... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068

Mag ik jullie nog even attenderen op dit filmpje. Het is wel treurig gesteld met de gameplay tegenwoordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:08

kronolith

[EDIT]

DanielWW2 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 00:04:
Nou dat is leuk. Ik zit gewoon te spelen en dan komt er een eikel die mij gaat beschuldigen van cheaten en mij report. :X
Same here, maar ik heb het even anders aangepakt :P

Zat gisteravond lekker TDM te spelen. Het vijandelijke team was niet echt goed te noemen, dus de kills gingen redelijk snel :9 Heb een aantal dualkills en zelfs 2/3 keer een quad-spray gemaakt! Op een gegeven moment zag een enemy dat niet meer zitten en begon mij uit te schelden voor hacker.

Dit ging een aantal potjes zo door, totdat hij bij MIJ in het team kwam :D

Ik was hem ondertussen al redelijk zat en besloot om hem terug te pakken, dus ging ik het hele potje als een klein kind achter z'n reed aan rennen _/-\o_ Ik weet niet of iemand dat al eens bij jullie gedaan heeft, maar geloof me: dat is heeel irritant >:).

Het allerleukste aan dit is nog het feit dat ik dus telkens achter hem liep. Iedere keer als we een enemy tegen kwamen ging hij dus trachten hem dood te maken. Dat lukte niet zo erg, aangezien hij niet zo'n goede schutter was. Easy kill voor mij 8)

Heb nog nooit iemand zo pissed off gezien _/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Anoniem: 262068 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 01:49:
Mag ik jullie nog even attenderen op dit filmpje. Het is wel treurig gesteld met de gameplay tegenwoordig :P
Het is juist goed dat de npc's ook is een keer met scherp schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 11:31

Mystikal

It never hurts to help!

Helaas dat mijn RFFN maatje onderaan staat :P.

Ik vind het echt een heerlijk spel, maar ook redelijk gemakkelijk. Als je MW2 een beetje domineerde, dan doe je dit bij dit spel ook. Het is alleen even wachten op de betere wapens. Eerst de famas en heb nu sinds gisteren de AK47 silenced. Maar ik hoor ook goede berichten over de Commando. Daarnaast ken ik de maps ook totaal nog niet, maar dat is ook een kwestie van tijd. Al met al gaat het me nu al goed af...

Aangezien ik Black Tiger / Frentik hoog heb zitten... Wat is je voorkeur? Nog steeds de AK? En heb je de commando ook geprobeerd?

[ Voor 50% gewijzigd door Mystikal op 24-11-2010 07:56 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

Ben wel benieuwd welke attachments jullie op je wapens gebruiken en welke perks?
Zelf nog een beetje zoekende speel veel met de AK47 met groot magazijn eronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Anoniem: 266471 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:01:
Ben wel benieuwd welke attachments jullie op je wapens gebruiken en welke perks?
Aug, silenced en red dot. Ghost pro, warlord pro en hacker (non-pro tot nu toe)
Heb deze setting 2x, één keer met urban/bos-camo en één keer met sneeuwcamo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:09
Anoniem: 266471 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:01:
Ik gebruik deze drie classes voor Domination het meest atm:
FAMAS met Silencer
CZ75 oid Full Automatic
Ghost
Hardened Pro
Marathon

AK47 met Flamethrower (Werkt beduidend goed!)
CZ75 oid Full Automatic
Hardline
Hardened Pro
Marathon

AK74U met Rapid Fire en Silencer
CZ75 oid Full Automatic
Ghost
Warlord Pro
Marathon

Allemaal vrij stealthy dus, maar dat werpt zijn vruchten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

vinom schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:10:
[...]

Allemaal vrij stealthy dus, maar dat werpt zijn vruchten af.
Gebruik ook je Tac Inserts, dat is (imo) nog steeds het krachtigste wapen wat er is. Als je het goed onder de knie hebt, moeten ze je 2 of soms wel 3 keer afschieten voordat ze voorbij een punt zijn... Erg frustrerend voor de tegenstander. RFFN staat/stond er een beetje onbekend bij MW2 dat wij die heel effectief gebruiken en dat dat vruchten afwerpt. Niet iedereen gebruikt hem bij ons, maar ik kan niet meer zonder. Ik zit altijd in de actie en kan dus het verschil maken voor ons team. In tegenstelling tot anderen die eerst 10-15 seconden moeten lopen voordat ze wat kunnen ondernemen... (en ondertussen alweer afgeschoten kunnen worden).

[ Voor 32% gewijzigd door Mystikal op 24-11-2010 08:16 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379313

ik snap niet waarom iedereen domination zo leuk vind, het leukste vind ik persoonlijk S&D omdat daar dood ook echt dood is, nu heb ik van me leven nog maar 2 a 3 potjes domination gespeeld, is dat een beetje het zelfde?

oh en waar kun je die stats zien? o.O

@ mensen met rank problemen, ja klopt heb je in het begin soms. als je naam unnamed player is kan dit vooral voorkomen dacht ik. maak je naam dan meer dan 5 tekens lang (b.v. jimcA dus geen spaties of andere speciale tekens in je naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 12-07 22:36

D4NG3R

kiwi

:)

ErA schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:57:
Juist, wapens maken helemaal geen verschil in CoD: BO. Net als in CSS wint diegene met de beste aim en beste hersens.
Wapens maken wel een verschil, aangezien je met low-recoil wapens vaak op grotere afstand meer schade doet in een kortere tijd als met een high-recoil wapen ;) .

Het ligt maar net aan de afstand waarop je schiet, medium-range wint bijna elk wapen wel (op shotguns na). Mijn lijstje blijft:

Afstand: - Beste wapentype:
Zeer kort - Shotguns
Kort - SMGs
Kort/Medium - LMGs
Medium - Balanced (Vrijwel elk wapen dus)
Medium/Long - Assault
Long - Sniperrifles

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Mystikal schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:14:
[...]

Gebruik ook je Tac Inserts, dat is (imo) nog steeds het krachtigste wapen wat er is. Als je het goed onder de knie hebt, moeten ze je 2 of soms wel 3 keer afschieten voordat ze voorbij een punt zijn... Erg frustrerend voor de tegenstander. RFFN staat/stond er een beetje onbekend bij MW2 dat wij die heel effectief gebruiken en dat dat vruchten afwerpt. Niet iedereen gebruikt hem bij ons, maar ik kan niet meer zonder. Ik zit altijd in de actie en kan dus het verschil maken voor ons team. In tegenstelling tot anderen die eerst 10-15 seconden moeten lopen voordat ze wat kunnen ondernemen... (en ondertussen alweer afgeschoten kunnen worden).
Mwah, ik vind Claymore toch ook zeker een goede. Zal Tac Insert wel is gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Post je steam-id is want ik wil je stats wel is zien of durf je dat allemaal niet aan en heb je alleen een grote mond die onzin uitkraamt

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 307805 op 24-11-2010 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:20
Drawer schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:03:
[...]

Aug, silenced en red dot. Ghost pro, warlord pro en hacker (non-pro tot nu toe)
Heb deze setting 2x, één keer met urban/bos-camo en één keer met sneeuwcamo.
Ik heb exact dezelfde class. Gevoelsmatig het meest effectief als Stealth class. Verder zijn wat smg's betreft de MP5K en AK74u met rapid fire favoriet bij mij. Assaultrifles die ik hoog heb zitten:
1 Ak47: Zoals altijd, behoorlijke recoil maar veel power.
2 FAL: Supersterke semi automaat
3 FAMAS: lage recoil, hoge firerate

Wat betreft secondary, ik kies meestal voor de ballistic knife, met name omdat je dan silent te werk kan gaan mocht het nodig zijn. Verder is het vergelijkbaar met de tactical knife van MW2 qua snelheid. Daarnaast gebruik ik ook de cz75 full auto en de python dual wield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik zie het nut eigenlijk niet in van de prestige mode. Ben nu 1x rond geweest en ben alles kwijt. Dat wist ik wel, maar ik schiet er niks mee op. Die extra classes gebruik ik toch niet. Tevens ben ik ook al mijn poen kwijt, klopt dit?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

cv8x schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:01:
Ik zie het nut eigenlijk niet in van de prestige mode. Ben nu 1x rond geweest en ben alles kwijt. Dat wist ik wel, maar ik schiet er niks mee op. Die extra classes gebruik ik toch niet. Tevens ben ik ook al mijn poen kwijt, klopt dit?
Klopt!

En hier doe je het allemaal voor!

Prestige 1: Prestige Leaderboard, Prestige Playlist, Custom Class 6
Prestige 3: Custom Class 7
Prestige 5: Custom Class 8
Prestige 7: Custom Class 9
Prestige 9: Custom Class 10
Prestige 11: Face Tatoo's
Prestige 13: Clan Tag Colors
Prestige 14: Golden Camouflage
Prestige 15: Final Riddled Background, "Pure" Gamemode in the Prestige Playlist

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292780

Welke shotgun is nou eigenlijk de moeite waard? Ik heb nog helemaal niet met shotgun gespeeld, aangezien het een primary is geworden..

Ik hoorde HS10 Dual Wield? Maar die range is zeer kort neem ik aan.. In welke map kan je zoiets nou werkelijk gebruiken.. Alleen Nuketown met Lightweight en marathon ofzo..

Ik heb trouwens al wel wat verslaafde mensen gezien.. Gister iemand van prestige 6 die al 5 dagen speeltijd erop had zitten...
En de dag ervoor 2 mensen van prestige 5 met beide 4 dagen speeltijd.. Die mensen hebben echt niks te doen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

beany schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:04:
[...]

Klopt!

En hier doe je het allemaal voor!

Prestige 1: Prestige Leaderboard, Prestige Playlist, Custom Class 6
Prestige 3: Custom Class 7
Prestige 5: Custom Class 8
Prestige 7: Custom Class 9
Prestige 9: Custom Class 10
Prestige 11: Face Tatoo's
Prestige 13: Clan Tag Colors
Prestige 14: Golden Camouflage
Prestige 15: Final Riddled Background, "Pure" Gamemode in the Prestige Playlist
Thanks,

Ik ga voor de Clan Tag Colors :)

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
cv8x schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:14:
[...]

Thanks,

Ik ga voor de Clan Tag Colors :)
Met een glitch kun je die nu al krijgen....

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag gister ook al mensen met Clan tag colors en die waren nog niet in prestige (ps3).....
Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
leech1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:15:
[...]
Met een glitch kun je die nu al krijgen....
Niet op PC.
YouTube: Clan Tag Color Change in Black Ops

Overigens is het aankomend weekend Dubbel XP Weekend!

[ Voor 133% gewijzigd door vinom op 24-11-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Ja, heb ik gezien, maar ik wil er op een eerlijke manier aankomen. Hebben jullie overigens niet dat de lol er een beetje af is als je de prestige mode hebt gehaald? Voordat ik in de prestige ging had ik een doel voor ogen. Nu is dat doel bereikt en weet ik niet wat het volgende doel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Anoniem: 292780 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:05:
Welke shotgun is nou eigenlijk de moeite waard? Ik heb nog helemaal niet met shotgun gespeeld, aangezien het een primary is geworden..

Ik hoorde HS10 Dual Wield? Maar die range is zeer kort neem ik aan.. In welke map kan je zoiets nou werkelijk gebruiken.. Alleen Nuketown met Lightweight en marathon ofzo..
Op Radiation is het ook een door mij veel gebruikt wapen. Zeker in game modes waar een van de objectives onder de grond zit kun je goed uit de weg met de DW HS10's. Zorg wel dat je Scavenger meeneemt, je bent zo door je ammo heen.
cv8x schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:23:
Ja, heb ik gezien, maar ik wil er op een eerlijke manier aankomen. Hebben jullie overigens niet dat de lol er een beetje af is als je de prestige mode hebt gehaald? Voordat ik in de prestige ging had ik een doel voor ogen. Nu is dat doel bereikt en weet ik niet wat het volgende doel is.
Ik ben net aan mijn 2e Prestige begonnen om maar eens wat variatie in mijn classes te krijgen. Anders speel ik mijn gehele BO-carrière met 1, 2 classes, Prestige gebruik ik om eens wat nieuwe dingen uit te proberen waar ik normaal gesproken de moeite niet voor neem.
vinom schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:21:
[...]Overigens is het aankomend weekend Dubbel XP Weekend!
Crap... there goes the weekend. :X :9

[ Voor 40% gewijzigd door Sagaris op 24-11-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Alsof het al niet snel genoeg gaat... ze kunnen beter een Half XP Weekend doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Niet op PC.
YouTube: Clan Tag Color Change in Black Ops

lol beginnen ze daar nu al mee..
cv8x schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:23:
Mijn lol gaat er een beetje af door de disconnects en migration host fails :( Maar ik hoop maar dat dit snel voorbij is.. Ik ben nu ook 1x prestige, heb eigenlijk geen zin om nog vaker prestige te gaan, omdat L96A1 pas op lv 27 unlocked is :( Maar als ik niet meer prestige ga dan vind ik het ook weer zo saai.. Mja prestige 2 ben ik alweer bijna.. En extra classes vind ik wel fijn..
Sagaris schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:25:
[...]
Op Radiation is het ook een door mij veel gebruikt wapen. Zeker in game modes waar een van de objectives onder de grond zit kun je goed uit de weg met de DW HS10's. Zorg wel dat je Scavenger meeneemt, je bent zo door je ammo heen.[...]
Hm ja dacht al dat ik er scavanger bij nodig zou hebben.. Maar ja als je op radiation iemand van een afstand tegenkomt dan kan je hem niks maken.. :P Tenzij je crossbow ofzo als secondary doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 11:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Nou veel succes met het kopen van een nieuwe game :o

Treyarch has a zero tolerance policy towards anyone detected as modifying their consoles or game data. Don’t do it.

[ Voor 6% gewijzigd door CrankyGamerOG op 24-11-2010 09:32 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Anoniem: 292780 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:30:
Hm ja dacht al dat ik er scavanger bij nodig zou hebben.. Maar ja als je op radiation iemand van een afstand tegenkomt dan kan je hem niks maken.. :P Tenzij je crossbow ofzo als secondary doet..
Klopt, maar dan moet je gewoon een beetje wegblijven van het open veld in het midden. Als je ook nog Lightweight en mogelijk Marathon meeneemt dan heb je zelfs nog kans om als je iemand op een langere afstand tegenkomt, via via toch op korte afstand bij degene te geraken. Al heb ik Steady Aim bij die class zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

beany schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:29:
[...]

Alsof het al niet snel genoeg gaat... ze kunnen beter een Half XP Weekend doen :/
Komt mij wel goed uit, dan kan ik denk ik de eerste Prestige in gaan komend weekend. Misschien nog iets eerder en dan kan ik dit weekend flink wat levels omhoog binnen die eerste Prestige :)

Klopt het trouwens dat 'Tigers 2 domination' onvindbaar is in de serverbrowser? Of heet de server anders?
Anoniem: 292780 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:30:
[...]

Een goede pistol meenemen met misschien verbeterde iron sights of extended mags kan wel helpen hoor. Ik weet niet hoeveel headshots ik al wel niet geschoten heb met m'n pistol vanuit Second chance :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 12-07 17:52

ErA

Cloud schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:34:
Komt mij wel goed uit, dan kan ik denk ik de eerste Prestige in gaan komend weekend. Misschien nog iets eerder en dan kan ik dit weekend flink wat levels omhoog binnen die eerste Prestige :)

Klopt het trouwens dat 'Tigers 2 domination' onvindbaar is in de serverbrowser? Of heet de server anders?
Ik heb "Tigers 2" gewoon in mijn favorieten staan. Tigers 1 heb ik zelf niet.

Hou er rekening mee dat je nooit alle servers terug krijgt (heb ik ergens gelezen) Zodoende kan het een aantal keer refreshen kosten voordat je alles kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
[...]

[...]

Een goede pistol meenemen met misschien verbeterde iron sights of extended mags kan wel helpen hoor. Ik weet niet hoeveel headshots ik al wel niet geschoten heb met m'n pistol vanuit Second chance :P
Second chance is echt het ergste dat er is. Of het kost je veel kogels, of je gaat toch nog dood, of iemand steelt je kill omdat hij het voor je afmaakt. Natuurlijk schiet ik de meeste.second chance mensen wel het blijft irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ErA schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:39:
[...]

Hou er rekening mee dat je nooit alle servers terug krijgt (heb ik ergens gelezen) Zodoende kan het een aantal keer refreshen kosten voordat je alles kan zien.
Ah dat wist ik niet, zal nog wel een paar keer proberen dan. Weet nu in elk geval dat ik niet loop te zoeken naar een server die er niet (meer) is ;)
Sj44k13 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:41:
[...]

Second chance is echt het ergste dat er is. Of het kost je veel kogels, of je gaat toch nog dood, of iemand steelt je kill omdat hij het voor je afmaakt. Natuurlijk schiet ik de meeste.second chance mensen wel het blijft irritant.
Ik heb al aardig wat kills gemaakt vanuit Second Chance, had de Pro versie ook zo maar. Sindsdien gebruik ik het niet meer want ik ben gek op Hacker Pro en probeer Marathon Pro te halen. Wat betreft het neerschieten, daar heb ik niet zoveel last van. Op een of andere manier blijf ik doorschieten totdat ik in beeld zie staan dat ik iemand afgemaakt heb. Wordt zelf eigenlijk nooit omgelegd door SC gebruikers :) Aan de andere kant Revive ik, als het mogelijk is, wel mijn SC teamleden. Heeft me al een paar keer uit een nare positie gehaald.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sagaris schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:34:
[...]
Klopt, maar dan moet je gewoon een beetje wegblijven van het open veld in het midden. Als je ook nog Lightweight en mogelijk Marathon meeneemt dan heb je zelfs nog kans om als je iemand op een langere afstand tegenkomt, via via toch op korte afstand bij degene te geraken. Al heb ik Steady Aim bij die class zitten.
Oh ja, Steady Aim moet er sowieso op.. Nouja die ga ik in volgende prestige wel een x testen dan..
[...]
Oh een Second chance mannetje.. :P Irritante perk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Omdat je op de PS3 geen HD clips kan maken, heb ik eens gefilmd met m'n camcorder en een kleine montage gemaakt.

YouTube: Black Ops Compilation (HD)

Het is nog niet wat het moet zijn, maar nog niet eens zo heel slecht gelukt vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Iemand nog ideën voor de zombie mod.
Deze hebben we gister even gespeeld met zijn 4en, maar moet zeggen hij is vrij pittig. Gevoel dat het lastig is om aan de juiste guns te komen. In het begin alleen maar van die laffe wapens. 1 ammo clip voor 4 zombie's ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Dj-sannieboy schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:02:
Omdat je op de PS3 geen HD clips kan maken, heb ik eens gefilmd met m'n camcorder en een kleine montage gemaakt.

YouTube: Black Ops Compilation (HD)

Het is nog niet wat het moet zijn, maar nog niet eens zo heel slecht gelukt vind ik zelf.
Netjes, alleen na 27 sec krijg ik niets meer te zien, ja een zwart scherm ;)

[ Voor 73% gewijzigd door cv8x op 24-11-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Gister mijn server maar even in Amerika geactiveerd. Installatie in Amsterdam werd maar uitgesteld en uitgesteld. Maar nu mensen erin zien te krijgen....

Misschien mensen die vrijdagavond rond uurtje of 20:00 even willen joinen om de server een kickstart te geven? Als er eenmaal mensen inzitten zal het wel goedkomen. Server heet: FFS Fragfest Squad HC TDM. (Met Gele en rode kleurtjes ;) )

Hij is op dit moment located in USA, maar ping's waren gister gewoon onder de 100. Zodra Amsterdam beschikbaar is switchen we hem weer daarheen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Anoniem: 307805 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:06:
Iemand nog ideën voor de zombie mod.
Deze hebben we gister even gespeeld met zijn 4en, maar moet zeggen hij is vrij pittig. Gevoel dat het lastig is om aan de juiste guns te komen. In het begin alleen maar van die laffe wapens. 1 ammo clip voor 4 zombie's ofzo
Makkelijkste zombie map is Kino Der Untoten. M1911>M14>MP40>Jugger Nog>Graaien in de kist voor goede gun>Sparen voor 5000>Pack a Punch>Andere flesjes kopen.

Zo doen wij het ongeveer.

[ Voor 56% gewijzigd door vinom op 24-11-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vinom schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:08:
[...]
Makkelijkste zombie map is Kino Der Untoten. M1911>M14>MP40>Jugger Nog>Graaien in de kist voor goede gun>Sparen voor 5000>Pack a Punch>Andere flesjes kopen.

Zo doen wij het ongeveer.
Wij doen het anders..
M1911>AK74u>Jugger Nog/Kistje>Pack a Punch>Speed Cola>Double Tap/Quick Revive.

Met die m14 kan je niet zo veel punten schieten als met de AK74u denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Hoe overleef je zolang met je M1911? Die is echt waardeloos na ronde 3 á 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

M1911 + knife voor 3/4 rondes.

Deur boven nemen (Nooit de deur beneden!).
Wapen kopen & doorgaan tot je achter het theaterdoek zit.
Verder gaan in de deur, theater dicht laten (stroom uit dus).
En dan campen bij de double tap cola :) . (EN NIET DE DEUR DAARNAAST OPENEN, OF JE GAAT HEEL SNEL DOOD :P ).

Heeft iedereen 15000 punten? Wapens kopen uit de random box, theater openen en teleporteren. Tot die tijd kun je gewoon 1 zombie buiten het hek houden. En 1 persoon daar constant de planken ervoor laten doen. Of een crawler laten leven.

Deze tactiek is bewezen goed, aangezien je het op YT ook erg vaak ziet :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

D4NG3R schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:16:
M1911 + knife voor 3/4 rondes.

Deur boven nemen (Nooit de deur beneden!).
Wapen kopen & doorgaan tot je achter het theaterdoek zit.
Verder gaan in de deur, theater dicht laten (stroom uit dus).
En dan campen bij de double tap cola :) . (EN NIET DE DEUR DAARNAAST OPENEN, OF JE GAAT HEEL SNEL DOOD :P ).

Heeft iedereen 15000 punten? Wapens kopen uit de random box, theater openen en teleporteren. Tot die tijd kun je gewoon 1 zombie buiten het hek houden. En 1 persoon daar constant de planken ervoor laten doen. Of een crawler laten leven.

Deze tactiek is bewezen goed, aangezien je het op YT ook erg vaak ziet :) .
Ik koop nooit een gun in de eerste 3/4 rondes, maar knife + pistol want je krijgt vaak max ammo. Je pomp per zombie 5/6 kogels erin voor extra punten en dan knife je hem af. Als je tegen rond 5 aan loopt dan heeft iedereen genoeg geld om met zijn vieren twee deuren te openen zodat je een shotgun of smg kan kopen ( stakedown of mp40 deze levert meer punten op maar wel hoop kogels nodig daarom twee man shotgun twee man smg ). Daarna inderdaad tot aan het theater en stroom uitlaten en sparen voor de box / pack a punch en teleporteren. Rondes altijd maximaal proberen te rekken, zodat iedereen alles kan aanvullen.

Als iemand een 720p filmpje op youtube voor mij heeft waar ze het 'perfect doen' wil je die hier dan ff posten, zelf al paar keer gezocht maar die kwamen eigenlijk nooit zover.

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 24-11-2010 10:23 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeoMe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:19:
[...]

Ik koop nooit een gun in de eerste 3/4 rondes, maar knife + pistol want je krijgt vaak max ammo. Je pomp per zombie 5/6 kogels erin voor extra punten en dan knife je hem af. Als je tegen rond 5 aan loopt dan heeft iedereen genoeg geld om met zijn vieren twee deuren te openen zodat je een shotgun kan kopen ( stakedown ). Daarna inderdaad tot aan het theater en stroom uitlaten en sparen voor de box / pack a punch en teleporteren. Rondes altijd maximaal proberen te rekken, zodat iedereen alles kan aanvullen.
Ik raad het af om shotgun te halen.. Het maakt het killen misschien makkelijk, maar je krijgt echt HEEL VEEL minder punten met shotgun... Ik koop altijd AK74u en dan gewoon headshots schieten.. De punten stromen binnen... Ronde 10-12 vaak al een upgraded wapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 292780 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:58:
[...]

Oh een Second chance mannetje.. :P Irritante perk :P
Lees even een reactie verder ;) En sowieso, niets mis met gebruiken wat er in zit toch? Er zijn geen garanties om het te overleven noch om ook maar één kill te maken. Het is tenminste geen tube uit MW2 :P Ik speel geen Hardcore, maar ik kan me wel voorstellen dat het vrij lame is in HC omdat je mensen zo eenvoudig om kan leggen.

Zijn er hier mensen die gebruik maken van de Spike Camera? Lijkt me wel lollig, wil vanavond eens kijken wat ik daarmee kan doen in wat objective-based gametypes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

NeoMe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:19:
[...]

Ik koop nooit een gun in de eerste 3/4 rondes, maar knife + pistol want je krijgt vaak max ammo. Je pomp per zombie 5/6 kogels erin voor extra punten en dan knife je hem af. Als je tegen rond 5 aan loopt dan heeft iedereen genoeg geld om met zijn vieren twee deuren te openen zodat je een shotgun of smg kan kopen ( stakedown of mp40 deze levert meer punten op maar wel hoop kogels nodig daarom twee man shotgun twee man smg ). Daarna inderdaad tot aan het theater en stroom uitlaten en sparen voor de box / pack a punch en teleporteren. Rondes altijd maximaal proberen te rekken, zodat iedereen alles kan aanvullen.

Als iemand een 720p filmpje op youtube voor mij heeft waar ze het 'perfect doen' wil je die hier dan ff posten, zelf al paar keer gezocht maar die kwamen eigenlijk nooit zover.
Dat doen wij dus ook :) . Wij openen 1/2 deuren en kopen dan een MP5k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik heb de hardcore-modus weer herontdekt! Hardcore S&D is echt berenspannend, en snipen werkt tenminste ook mét een silencer.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Cloud schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:31:
[...]
Zijn er hier mensen die gebruik maken van de Spike Camera? Lijkt me wel lollig, wil vanavond eens kijken wat ik daarmee kan doen in wat objective-based gametypes :)
Nooit gebruikt. Ik kom ze weleens tegen, maar zou je er echt voordeel van hebben? Ik denk het niet. Je hebt ze zo gemold en je weet dat er ergens in de buurt van die camera iemand je op staat te wachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik maak er wel gebruik van, iedeaal als ik in mn eentje een gebouw bewaak met 2 in/uitgangen :) . Meestal vraag ik mn team naast mn camera nog een claymore te zetten "Just in case" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:31:
[...]

Lees even een reactie verder ;) En sowieso, niets mis met gebruiken wat er in zit toch? Er zijn geen garanties om het te overleven noch om ook maar één kill te maken. Het is tenminste geen tube uit MW2 :P Ik speel geen Hardcore, maar ik kan me wel voorstellen dat het vrij lame is in HC omdat je mensen zo eenvoudig om kan leggen.

Ik weet het, het was ook maar een geintje :P Die Spike Camera is niet erg nuttig vind ik zelf..
cv8x schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:37:
[...]
Nooit gebruikt. Ik kom ze weleens tegen, maar zou je er echt voordeel van hebben? Ik denk het niet. Je hebt ze zo gemold en je weet dat er ergens in de buurt van die camera iemand je op staat te wachten 8)
Precies en daarbij, je wisselt je radar ervoor in.. Je kan switchen tussen je camera view en je normale radar.. Nou ik vind het al irritant als ik niet kan zien waar mijn team naartoe kijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien domme vraag maar waar is Jugger nog en wat is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 266471 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:50:
Juggernog is een van de perk-a-colas in de zombie modes:
http://callofduty.wikia.com/wiki/Perk-a-cola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:50:
Als je Kino der Toten speelt, dan kun je hem vinden nadat je de stroom aanzet..
Als je de stroom aanzet, gaat het doek open en dan zie je een grote zaal met door het midden een gang.. als je door die gang loopt en dan niet rechtdoor de deur doorgaat, maar net rechts van de deur..

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank ja weet welke jullie nu bedoelen die pak ik meestal ook..
Kom nog niet verder dan level 16 daarvoor red ik me prima alleen in je 1tje gaat het echt niet lukken en als je pech hebt met wapen uit het kistje kan je het wel vergeten... Vindt het aapje waar ze heen rennen wel top ding.

Probleem is meestal team genoten of ze gaan voor eigen succes of ze hebben geen idee waar ze heen moeten..

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 266471 op 24-11-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

cv8x schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:06:
[...]

Netjes, alleen na 27 sec krijg ik niets meer te zien, ja een zwart scherm ;)
Klopt, dat merkte ik pas op toen die geupload was. Komt door de muziek die eronder zit, die is langer dan het filmpje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 266471 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:59:
Kom nog niet verder dan level 16 daarvoor red ik me prima alleen in je 1tje gaat het echt niet lukken en als je pech hebt met wapen uit het kistje kan je het wel vergeten... Vindt het aapje waar ze heen rennen wel top ding.

Probleem is meestal team genoten of ze gaan voor eigen succes of ze hebben geen idee waar ze heen moeten..
Ik speel altijd met 3 andere hollanders, of 3 britten welke ik al 2 jaar lang mee speel op de xbox :P.
Altijd lekker in teamverband!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:59:

Ik speel ook echt alleen met mensen die ik ken of lokaal.. Als ik online ga irriteer ik me toch alleen maar aan die andere die er niks van snappen.. Voornamelijk in het begin, ik laat ze altijd binnenkomen voor max ammo e.d... Komen hun aangesprint en killen ze die zombies..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mystikal schreef op woensdag 24 november 2010 @ 07:52:
Aangezien ik Black Tiger / Frentik hoog heb zitten... Wat is je voorkeur? Nog steeds de AK? En heb je de commando ook geprobeerd?
Als ik een nieuwe prestige start, dan gebruik ik de eerste 15-20 levels gewoon de standaard Assault class. M16 is best fijn en de eerste levels gaan toch redelijk vlot en daarna heb ik gelijk genoeg CP om het e.e.a. te kopen. Prestige 2 heb ik voornamelijk Famas gebruikt maar in Prestige 3 ben ik verliefd geworden op de Galil. Mijn standaard start class is dus:
Galil+dual mag met als secondary de M72LAW maar zodra ik lvl 33 ben wordt dat de crossbow (=protube :P).
semtex, concussion en claymore
scavenger, sleight of hand en hacker als perks.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292780 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:06:
[...]

Ik speel ook echt alleen met mensen die ik ken of lokaal.. Als ik online ga irriteer ik me toch alleen maar aan die andere die er niks van snappen.. Voornamelijk in het begin, ik laat ze altijd binnenkomen voor max ammo e.d... Komen hun aangesprint en killen ze die zombies..... |:(
Hahha ja dat is zo irritant of ze gooien overal frags naar binnen. De eerste 5 kan je prima af met alleen je mes en af en toe een fragje.

Heb te weinig die BO spelen op me ps3 account dus meestal met 3 complete vreemde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:48

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

Imho als je zombies killed voordat ze de ramen/deuren over klauteren en ze droppen ammo etc komt dat aan jouw kant van de deur/raam te liggen. Dus je kan ze prima neerschieten en toch de leuke dingen krijgen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bezulba schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:11:
[...]

Imho als je zombies killed voordat ze de ramen/deuren over klauteren en ze droppen ammo etc komt dat aan jouw kant van de deur/raam te liggen. Dus je kan ze prima neerschieten en toch de leuke dingen krijgen.
Dit is NIET waar... Je kan niks krijgen als ze niet binnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

[...]

Idd, of wat ik meestal doe: Ik laat ze rustig naar me toe komen, de barriere slopen. En knife ze dan, Komt er een willekeurige kneus 'team' lid aangesprint. Gooit er een frag in, en maakt 3 kills..

Zitten ze zo achter hun xbox volgensmij:
Afbeeldingslocatie: http://images.whatport80.com/images/thumb/c/cf/Trollface.jpg/400px-Trollface.jpg
(trollface)
Anoniem: 292780 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:16:
[...]

Max ammo, instakill en nuke heb ik anders vaak genoeg gehad terwijl de zombies bij het raam stonden? Als ze bezig zijn de planken kapot te maken kunnen ze spullen droppen ja. Deze spawnen dan buiten het raam.

[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 24-11-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 292780 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:16:
[...]

ik weet zeker dat ik max ammo enzo gehad heb terwijl ik voor een deur stond en de zombie er nog lang niet overheen was.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383260

Ik wou maar eens aan de gang gaan met die theater mode, maar ik hoorde dat er geen avidemo/timescale commands in zitten? klopt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Avidemo zit er wel in, maar het heet anders.. Iets met 'render' of iets dergelijks waarbij je een resolutie op kunt geven (360, 720 of 1080). Timescale kun je zelf regelen via de controls binnen Theater mode. :)

Ah, deze post legt het uit: vinom in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 8"

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 24-11-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij deze vraag ik dan maar is er iemand die op de ps3 zombie mode wil spelen? zal nog wel wat moeten leren over hoe precies te lopen maar geef me een wapen met wat kogels en ik red me wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:08
Ik snap werkelijk waar niet waarom zoveel mensen Nuketown een goede map vinden. Sure, de map ziet er goed uit, maar verder is die map één groot drama als je bijvoorbeeld kijkt naar de spawnpunten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bezulba schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:24:
[...]

ik weet zeker dat ik max ammo enzo gehad heb terwijl ik voor een deur stond en de zombie er nog lang niet overheen was.
Hm en je weet zeker dat niet iemand uit je team het had? Als dit zo is, dan is dit nieuw bij de BO Zombies? Excuses dan als ik ongelijk heb ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Blik1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:37:
Ik snap werkelijk waar niet waarom zoveel mensen Nuketown een goede map vinden. Sure, de map ziet er goed uit, maar verder is die map één groot drama als je bijvoorbeeld kijkt naar de spawnpunten e.d.
Het is gewoon een lollige map, maar inderdaad: je vindt hem geweldig of je haat die map. Ik vind hem zelf prima geschikt voor TDM (al is het wel wat chaotisch), voor de objective based gametypes vind ik hem wel wat te gek gaan.

En ik denk ook niet dat mensen Nuketown per se een goede map vinden, maar eerder een leuke map. En daar zit wel degelijk verschil in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Cloud schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:40:
[...]

Het is gewoon een lollige map, maar inderdaad: je vindt hem geweldig of je haat die map. Ik vind hem zelf prima geschikt voor TDM (al is het wel wat chaotisch), voor de objective based gametypes vind ik hem wel wat te gek gaan.

En ik denk ook niet dat mensen Nuketown per se een goede map vinden, maar eerder een leuke map. En daar zit wel degelijk verschil in ;)
Helemaal mee eens.

Leuk, maar niet gewelidg... vooral in s&d of HC is het een ramp.. vooral mensen die ergens blijven hangen(campen :(

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Nuketown met free for all is ook wel komisch. Vooral als je napalm of choppergun heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Soundstorm2010 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:41:
[...]

Helemaal mee eens.

Leuk, maar niet gewelidg... vooral in s&d of HC is het een ramp.. vooral mensen die ergens blijven hangen(campen :(
Het is een beetje als shipment met S'n'D, dikke lol. Maar het moet niet te vaak gebeuren..

Campen is onmogelijk op dat level, er spawned binnen 30 secs wel iemand achter je :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
D4NG3R schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:51:
[...]

Het is een beetje als shipment met S'n'D, dikke lol. Maar het moet niet te vaak gebeuren..

Campen is onmogelijk op dat level, er spawned binnen 30 secs wel iemand achter je :P .
Gewoon in zon huisje gaan zitten, claymore bij de deur en het komt goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Sj44k13 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:52:
[...]

Meestal houd je het dan nog geen 30 secs uit omdat iedereen direct met frags gaat spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Klopt... maar als je inderdaad achter in een hoekje gaat liggen, met silencer enzo. dan overleef je het nog wel ff.. :)

Maar niet lang ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Sj44k13 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:52:
[...]

Het kan beter Tactical Insert achter het bureautje leggen... Ze lopen allemaal door naar de slaapkamer. Easy kills keer op keer...

Voor wager matches is het een uitermate geschikte map..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Soundstorm2010 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:56:
Klopt... maar als je inderdaad achter in een hoekje gaat liggen, met silencer enzo. dan overleef je het nog wel ff.. :)

Maar niet lang ;)
Neh ik loop altijd snel heen en weer en check of iemand naar boven komt lopen... schiet ook af en toe mensen buiten. Als het beetje meezit heb je zo een chopper en in ieder geval napalm/ mortars. Van granaten heb ik eigenlijk amper last omdat ik niet stillig/ zit.

Edit: je word wel vaak haxor genoemd als je beetje goed gaat in nuketown... hoop niet dat te veel mensen mij rapporten o.i.d...

[ Voor 11% gewijzigd door Cobiwan op 24-11-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

het hele reporten is rot. Het lijkt een goede manier om cheaters te laten bannen, maar er word zo veel misbruik van gemaakt door goede spelers/lucky spelers ook te reporten. Ik ben pas 1 echte cheater tegen gekomen Oneandonly, die ook gewoon meteen **)!@*)!@&!)&!%!&%&!% mag, en misschien heeft hij wel 100 reports tegen zich, maar bij elke andere speler die gereport is heb ik echt niet het idee gehad dat die persoon aan het cheaten was.

Ergo, de makers moeten door honderden reports heen spitten en kunnen niet bij X reports standaard iemand bannen, dit betekent dus matches nakijken etc, heel veel werk wat dus echt niet gaat gebeuren. Zal me ook niet verbazen als we de komenden maanden niets horen over het bannen van cheaters. Pas als een cheat automagisch gedetect kan worden zal er weer een banwave komen (en 2 weken later een fix van de makers van de cheats waardoor het hele gebeuren van voren begint)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

Sj44k13 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:59:
[...]

Neh ik loop altijd snel heen en weer en check of iemand naar boven komt lopen... schiet ook af en toe mensen buiten. Als het beetje meezit heb je zo een chopper en in ieder geval napalm/ mortars. Van granaten heb ik eigenlijk amper last omdat ik niet stillig/ zit.

Edit: je word wel vaak haxor genoemd als je beetje goed gaat in nuketown... hoop niet dat te veel mensen mij rapporten o.i.d...
waarom zou je je zorgen maken als je toch niet cheat?
Of.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 330953 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:07:
[...]

Of.........
als ze aanhouden dat 20 reports een automatisch ban betekend dan kan je je zorgen maken ja.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 330953 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:07:
[...]

Of.........
Omdat goede spelers ook reported worden, omdat de 12 jarige blaag uit de tegenpartij het niet kan hebben.

Heb nu zelf alweer 3x het volgende naar me toe geslingerd gekregen:
"IM GONNA REPORT YOU YOU *vul scheldwoord in x10* NOOB, YOU CHEAT/HACK/GLITCH *Huil Huil Huil*"
En allemaal met datzelfde piepstemmetje wat elk 12 jarige Britse jochie heeft :') .

PS: Op de xbox-360. Vertel mij eens hoe ik daar kan cheaten :w .

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 24-11-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Niet 8)7 of je moet je ps3/xbox jailbraken, maar daar zit weinig profeit aan, imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:11:
[...]
Omdat goede spelers ook reported worden, omdat de 12 jarige blaag uit de tegenpartij het niet kan hebben.

Heb nu zelf alweer 3x het volgende naar me toe geslingerd gekregen:
[...]
En allemaal met datzelfde piepstemmetje wat elk 12 jarige Britse jochie heeft :') .

PS: Op de xbox-360. Vertel mij eens hoe ik daar kan cheaten :w .
Nou dat is heel simpel, je pakt je controller en killt iedereen met een headshot... Easy as that...
Maar mocht je ooit gebanned worden op een console.. Word dan je account gebanned? Vervolgens kan je een nieuwe maken?

Op PC is het anders, daar werk je met serials.. Maar weet niet hoe ze dat op Console doen.. Kunnen ze ook bannen op MAC adres ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

_/-\o_ HC FFA K/D Ratio 3.36 ( Speel met Commando, Soh, Ninja en Scav. )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 292780 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:19:
[...]

Nou dat is heel simpel, je pakt je controller en killt iedereen met een headshot... Easy as that...
Maar mocht je ooit gebanned worden op een console.. Word dan je account gebanned? Vervolgens kan je een nieuwe maken?

Op PC is het anders, daar werk je met serials.. Maar weet niet hoe ze dat op Console doen.. Kunnen ze ook bannen op MAC adres ofzo?
Ik heb nog 10 maanden van mn gold abbo over, ik heb ~8 gedownloade games (Waarde samen is ongeveer 4000MS punten, grofweg 50 euro) en 8K gamerpoints. Nou zullen de gamerpoints mij een worst wezen, maar mn abbo en games weggegooid doordat mn account banned word? No-f*cking-way.

Edit: En niet te vergeten mappacks en expansions van spellen, samen ook alweer goed voor 20 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 24-11-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 292780 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:19:
[...]

je hebt bij de xbox (en volgens mij bij de ps3) een account nodig. Ze bannen gewoon je account.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Nu iedereen een beetje gesettled is met dit spel wil ik eens weten hoe jullie dit spel ranken ivg met andere games zoals MOH, BF2 BC2 oid...graag een beetje onderbouwd als het kan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 323791 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:24:
Nu iedereen een beetje gesettled is met dit spel wil ik eens weten hoe jullie dit spel ranken ivg met andere games zoals MOH, BF2 BC2 oid...graag een beetje onderbouwd als het kan. 8)
MoH
- Campfest
- Mensen die een special edition kochten zijn zwaar in het voordeel met starter weapons
- Geen killcam = Onmogelijk om snipers ect te finden (Dus campfest)

BF:BC2:
+ Lekkere graphics
+ Destruction 2.0
- Camperfest opnieuw, maar hier is het een stuk realistischer omdat de kogels eerst een "baan" afleggen.

CoD:BO
+ Lekkere soepele gameplay (Consoles dan, PC heeft nog wat problemen)
+ Lekker ranking systeem
+ Goed gebalanceerd
- Nogal noobfriendly...
- Erg veel bugs/glitches/errors momenteel, maar ik neem aan dat met een patch (of 2) dat wel gefixed moge zijn.

Edit: Gebasseerd op Console ervaring, xbox-360. Wel op een full-HD scherm.

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 24-11-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:08
Anoniem: 323791 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:24:
Op dit moment vind ik MW2 beter als BO. Ik heb ieder uur een vastloper, spawns zijn gaar, dolphin diven is alleen maar erger geworden, kniferunners zijn er ook gewoon nog steeds. Snipen is bijna onmogelijk geworden aangezien er geen geschikte maps zijn, en het aimen met de sniper is om te janken. Maps vind ik ook minder leuk als de MW2 maps.

Ik irriteer me aan die zaken meer aan als bijvoorbeeld de n00btubes, kniferunners en dat soort zaken
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client