[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.523 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:25

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 383260 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:57:
[...]

behalve dat 90% dat promod cod4 speelt gewoon continu boven aan staat in dit spel?
LOL :D

Waar haal je dat vandaan ??

Statistieken aub, niet uit de mouw schudden, maar een linkje of zo!

_O-

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

behalve dat 90% dat promod cod4 speelt gewoon continu boven aan staat in dit spel?
Daar heb je ook een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347253

Eigenlijk zijn die mensen minder goed, want ze kunnen zich niet aanpassen aan het spel, dus passen ze het spel maar aan henzelf aan!
+1
Zeker gelijk, iemand al de commando geprobeerd trouwens? schiet wel lekker en ziet er vet uit!
Ik heb me toch ook leren aan te passen aan 100 miljoen campers...

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 347253 op 23-11-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Oh ik dacht dat vaak de lui waren die "noobtuber" "sprayer" e.d. roepen....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
Anoniem: 347253 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:59:
[...]

+1
Zeker gelijk, iemand al de commando geprobeerd trouwens? schiet wel lekker en ziet er vet uit!
Ik heb me toch ook leren aan te passen aan 100 miljoen campers...
Ja zeker een super wapen de commando. In welke shooter zijn er geen campers, maar afwachten en campen zijn toch echt twee verschillende dingen, volgens mij vergeten veel mensen dat.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik kreeg laatst een keer een ps3-message: "Camper Gaylord". Toen had ik hem al twee keer gemold, en geenzins als camper, maar buiten staand/gehurkt op het kleinere balkon in het midden van havana. Open en bloot dus! Vind het wel altijd heel flauw als ze zoiets sturen.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

bram1984 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:51:
[...]

Ik vind Villa en Crisis dan weer zwaar kut, ondanks dat ik daar ook wel redelijke scores haal. Gewoon saaie mappen. Nuketown is voor mij standaard een loss, aangezien ik dan gelijk stop.

Mij favorieten zijn Cracked, Summit, WMD en Firing Range.
Nuketown: Daar heb ik een dubbel gevoel over. De ene keer gaat het daar retegoed, de andere keer barslecht, maar dat heeft dan ook te maken met het respawnen. Laat ik het zo zeggen: ik sta niet te juichen als het de volgende map wordt, maar zo erg als ik Hanoi vind, zo erg is Nuketwon niet.

Havanna vind ik ook wel een leuke map. Dat is een map waarbij je goed moet opletten, mede door de vele camp plekken en smalle paadjes.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xV0rtexx schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:06:
[...]

Ja zeker een super wapen de commando. In welke shooter zijn er geen campers, maar afwachten en campen zijn toch echt twee verschillende dingen, volgens mij vergeten veel mensen dat.
Klopt, en je moet anders speelstijl natuurlijk gewoon accepteren. Alleen soms kan het zo irritant zijn. Op de killcam zie je het verschil tussen afwachten en campers natuurlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

niemand een idee over me theater probleem? Want ze kunnen wel mooi een problementopic aanmaken, maar die gasten spelen alleen op pc en zitten dus te huilen over processor-dit of server-dat.
dus nog 1x: waarom werkt me theater mode niet? Voor iedereen die ik hier al paar jaar tips geef over shooters... COME ON!!!!!;)

peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

cv8x schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:12:
[...]

Nuketown: Daar heb ik een dubbel gevoel over. De ene keer gaat het daar retegoed, de andere keer barslecht, maar dat heeft dan ook te maken met het respawnen. Laat ik het zo zeggen: ik sta niet te juichen als het de volgende map wordt, maar zo erg als ik Hanoi vind, zo erg is Nuketwon niet.

Havanna vind ik ook wel een leuke map. Dat is een map waarbij je goed moet opletten, mede door de vele camp plekken en smalle paadjes.
my neck, my back, lick my pussy and my cracked!!! Wat een bullshit-map is dat zeg... niet dat ik er niet op presteer maar vind hem gewoon spuuglelijk.

Favoriete mappen: -havana
-summit (heerlijk)
-array
-nuketown is leuk als je goed begint

favoriete wapen: commando warlord, galil supr, ak74 grip, ak47 ext mags, stoner rds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

delaitinho schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:17:
niemand een idee over me theater probleem? Want ze kunnen wel mooi een problementopic aanmaken, maar die gasten spelen alleen op pc en zitten dus te huilen over processor-dit of server-dat.
dus nog 1x: waarom werkt me theater mode niet? Voor iedereen die ik hier al paar jaar tips geef over shooters... COME ON!!!!!;)

peace
Als iemand het zou weten hier, zouden ze het zeker wel vertellen. Je kan nog zoveel mensen tips hebben gegeven over shooters, als niemand het weet... kunnen ze het je ook niet vertellen.

Dus: chill :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

delaitinho schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:20:
[...]

my neck, my back, lick my pussy and my cracked!!! Wat een bullshit-map is dat zeg... niet dat ik er niet op presteer maar vind hem gewoon spuuglelijk.

Favoriete mappen: -havana
-summit (heerlijk)
-array
-nuketown is leuk als je goed begint

favoriete wapen: commando warlord, galil supr, ak74 grip, ak47 ext mags, stoner rds
Welke attachments heb je dan op je commando?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383260

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:59:
[...]

LOL :D

Waar haal je dat vandaan ??

Statistieken aub, niet uit de mouw schudden, maar een linkje of zo!

_O-
geen statistieken, behalve dat als ik met vrienden speel dat we altijd boven aan staan en dat iedereeen die ik zo hoor hetzelfde zegt... En een promod speler kan heus wel spelen hoor met atachments, killstreaks enz, maar andersom :D die moeten het ineens zonder hun helicopters stuns en claymores doen

en mensen die noobtuber enz zeggen dat zijn gewoon noobs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Anoniem: 383260 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:29:
[...]

geen statistieken, behalve dat als ik met vrienden speel dat we altijd boven aan staan en dat iedereeen die ik zo hoor hetzelfde zegt... En een promod speler kan heus wel spelen hoor met atachments, killstreaks enz, maar andersom :D die moeten het ineens zonder hun helicopters stuns en claymores doen

Je wil niet weten hoe vaak ik uitgescholden wordt voor 'last stand fag' of iets dergelijks.
Ik bedoel, kijk uit je doppen, ik lag er al, dan heb ik ook maar 1 schot nodig of zo op HC, maar die lui zien me niet eens liggen... Wie is dan de noob :')

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Ok,

ik heb het spel nu een tijdje gespeeld en ik ben het helemaal beu.

Ik vind het spel veel te makkelijk, bijna ieder potje sta ik bovenaan... er komt helemaal geen skill meer bij kijken, je moet gewoon wat sprayen en dan scoor je zo de ene kill na de andere.
Vervolgens begint iedereen te roepen van cheater,hacker,etc en dan word je gewoon gekicked, zonder enige reden!! :| . Ik weet niet wie de admins zijn van die servers, maar het lijken wel een stel ingehuurde 10 jarigen.
Ik heb eigenlijk altijd css gespeeld op fatsoenlijk niveau en dan speel je iedereen in BO gewoon weg en dat haalt de uitdaging er eigenlijk een beetje vanaf. Zelfs hardcore vind ik nog vrij makkelijk, alleen word daar extra veel gecamped... :-(
Ik speel het meestal met een paar vrienden en dan gaan we na een tijdje maar wat 'knife only' spelen om het wat spannender te maken, maar helaas. ;(
Ik krijg af-en-toe de indruk dat men dit spel maar lekker makkelijk gemaakt heeft, zodat de skill drempel zo laag mogelijk ligt, zo krijgt iedere 'casual' gamert, die dit spel eens in de maand opstart ook de kans om iemand dood te schieten. :F
Ik vind het bijzonder spijtig dat ik de game niet kan loskoppelen van mijn steamaccount, want nu kan ik dit spel nog niet eens doorverkopen!! :(

jeezes.

[ Voor 11% gewijzigd door Qurius op 23-11-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qurius schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:34:
Ok,

Ik vind het spel veel te makkelijk, bijna ieder potje sta ik bovenaan... er komt helemaal geen skill meer bij kijken, je moet gewoon wat sprayen en dan scoor je zo de ene kill na de andere.
Vervolgens begint iedereen te roepen van cheater,hacker,etc en dan word je gewoon gekicked, zonder enige reden!! -_-. Ik weet niet wie de admins zijn van die servers, maar het lijken wel een stel ingehuurde 10 jarigen.
Ik heb eigenlijk altijd css gespeeld op fatsoenlijk niveau en dan speel je iedereen in BO gewoon weg en dat haalt de uitdaging er eigenlijk een beetje vanaf. Zelfs hardcore vind ik nog vrij makkelijk, alleen word daar extra veel gecamped...
Ik speel het meestal met een paar vrienden en dan gaan we na een tijdje maar wat 'knife only' spelen om het wat spannender te maken, maar helaas.

Ik vind het bijzonder spijtig dat ik de game niet kan loskoppelen van mijn steamaccount, want nu kan ik dit spel nog niet eens doorverkopen!!

jeezes.
Ik heb veel potjes hetzelfde idd, alleen geen css achtergrond :P als je nog ff wacht op promod, de betere mensen stappen sowieso daar op over dus dan heb je meer tegenstand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

[...]

Lekker snugger...

Je speelt met vrienden. Feit is als je met een clubje speelt je sowieso meer team gericht speelt. Dat je dan wint is een logisch gevolg. Ik kan dat 1 op 1 mappen naar Tigers(clubje GoT'ers dat onder die naam speelt). Zodra wij in 1 team zitten walsen we ook overal over heen. En we hebben nooit promod gespeeld.

Je opmerking dat promod spelers altijd boven aan staan houd dus geen stand. Anders gezegd: je zit uit je nek te zwetsen, want je hebt er geen gedegen onderzoek naar gedaan. Alleen met een clubje spelen en 'wat vrienden zeggen' heeft totaal geen waarde.

En als niet promod speler: ik kan heel goed zonder de extra's spelen. Ik zit vaak aan het einde van een ronde mijn killstreaks op te gebruiken, voor de XP punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
ik heb nooit iets van cod4 gespeeld, wat houd zo'n promod dan in? je krijgt ook meer recoil of is het nog steeds spray&pray? En je kunt daar ook gewoon wartjes mee zoeken zoals op #5on5.css (maar dan de cod7 variant zeker :p)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:11
Ik moet echt lachen om sommige reacties hier, omdat ze gewoon werkelijk nergens op slaan :P
Als je zóóó' goed bent kan je mooi S&D of Dom gaan spelen. Dan ga ik er vanauit dat je wint, want je bent toch zó goed?

[ Voor 13% gewijzigd door vinom op 23-11-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
ik zeg niet dat ik goed ben, ik zeg gewoon dat het spel veel te makkelijk is.
En dat is ook zo. Als je een ervaren cs/css-er bent dan speel je na een paar daagjes dit spel gewoon weg. als jij heel goed in BO bent, dan word je keihard afgeslacht in cs/css. zelfs na een een jaar oefening.

Om het kort te zeggen: waar de skill van BO zijn plafond bereikt, zit je bij cs net op low-mid skill en ook vice versa. Iedere mid-skillert van css speelt die spel gewoon weg.

[ Voor 23% gewijzigd door Qurius op 23-11-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand ideën voor een explosieven class?
Ik zat te denken aan het volgende:

-Een wapen met grenade launcher attachment
-Crossbow
-C4

-Flak jacket
-Warlord
-Tactical mask

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qurius schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:41:
ik heb nooit iets van cod4 gespeeld, wat houd zo'n promod dan in? je krijgt ook meer recoil of is het nog steeds spray&pray? En je kunt daar ook gewoon wartjes mee zoeken zoals op #5on5.css (maar dan de cod7 variant zeker :p)?
ja alle rotzooi is eruit, wapens zijn gebalanceerd danwel verwijderd en je kan idd via cod4.wars enz warretjes zoeken.
beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:40:
[...]

Lekker snugger...

Je speelt met vrienden. Feit is als je met een clubje speelt je sowieso meer team gericht speelt. Dat je dan wint is een logisch gevolg. Ik kan dat 1 op 1 mappen naar Tigers(clubje GoT'ers dat onder die naam speelt). Zodra wij in 1 team zitten walsen we ook overal over heen. En we hebben nooit promod gespeeld.

Je opmerking dat promod spelers altijd boven aan staan houd dus geen stand. Anders gezegd: je zit uit je nek te zwetsen, want je hebt er geen gedegen onderzoek naar gedaan. Alleen met een clubje spelen en 'wat vrienden zeggen' heeft totaal geen waarde.

En als niet promod speler: ik kan heel goed zonder de extra's spelen. Ik zit vaak aan het einde van een ronde mijn killstreaks op te gebruiken, voor de XP punten.
we zitten vaker in aparte teams dan bij elkaar maar ok. en sowieso spelen we niet team gericht in pub... we rennen wat rond en schieten als je dat team gericht wil noemen XD
vinom schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:41:
Ik moet echt lachen om sommige reacties hier, omdat ze gewoon werkelijk nergens op slaan :P
Als je zóóó' goed bent kan je mooi S&D of Dom gaan spelen. Dan ga ik er vanauit dat je wint, want je bent toch zó goed?
Ik speel alleen SD & Dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qurius schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:45:
En dat is ook zo. Als je een ervaren cs/css-er bent dan speel je na een paar daagjes dit spel gewoon weg. als jij heel goed in BO bent, dan word je keihard afgeslacht in cs/css. zelfs na een een jaar oefening.

Om het kort te zeggen: waar de skill van BO zijn plafond bereikt, zit je bij cs net op low-mid skill en ook vice versa. Iedere mid-skillert van css speelt die spel gewoon weg.
Ja ik hoorde idd dat je als je een jaartje css speelt dat je dan high bent (wel goed spelen dan ;P) maar dat het jaren kan duren voordat je echt *pro* bent. Ben er daarom maar niet aan begonnen XD neit dat ik pro wil worden maar als die skill niveaus zo uit elkaar liggen :D

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 383260 op 23-11-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ok,

Vervolgens begint iedereen te roepen van cheater,hacker,etc en dan word je gewoon gekicked, zonder enige reden!! :| .
Kom maar op Tigers 1 spelen dan kan ik je garanderen dat er (tenminste 's avonds) op zijn minst een paar mensen met skill tegenover je komen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Om het kort te zeggen: waar de skill van BO zijn plafond bereikt, zit je bij cs net op low-mid skill.
Pffffffff, man man man... kunnen jullie niet stoppen met dit geneuzel in dit topic?

Als je BO nou zo makkelijk vindt, of simpel, of whatever... ga dan lekker in het CS topic zitten posten.

CS en BO zijn 2 verschillende spellen. Vergelijken heeft dan ook geen nut.

En dat gedoe over jaren oefenen, mid-level, plafond bereiken.... ik snap dat je als 19 jarige dat belangrijk vindt, maar kom op zeg! Het gaat bij BO om de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
MicScott schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:49:
[...]

Kom maar op Tigers 1 spelen dan kan ik je garanderen dat er (tenminste 's avonds) op zijn minst een paar mensen met skill tegenover je komen.
Ghehe, couldn't agree more !:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:10

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

vinom schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:41:
lol idd hier, sommige reacties echt grappig 8)7

Qurius: Post eens een video van een game van je, ik ben dan wel eens benieuwd hoe jij iedereen owned :z :D

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:50:
[...]

Pffffffff, man man man... kunnen jullie niet stoppen met dit geneuzel in dit topic?

Als je BO nou zo makkelijk vindt, of simpel, of whatever... ga dan lekker in het CS topic zitten posten.

CS en BO zijn 2 verschillende spellen. Vergelijken heeft dan ook geen nut.

En dat gedoe over jaren oefenen, mid-level, plafond bereiken.... ik snap dat je als 19 jarige dat belangrijk vindt, maar kom op zeg! Het gaat bij BO om de fun.
natuurlijk vind ik dat belangrijk.

ik wil gewoon winnen, dat is het enige dat me boeit, want dat vind ik leuk.
MicScott schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:49:
[...]

prima, maar dan over 2 weekjes.

momenteel ff tentames :-(

[ Voor 19% gewijzigd door Qurius op 23-11-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Dit soort opmerkingen vind ik altijd bijzonder, vooral gezien het feit dat CS:S al jaren (en jaren en jaren) uit is, en BO niet eens een maand. Natuurlijk kan ik voor geen meter meekomen met CS:S omdat ik dat nog niet jaren speel, maar wat zegt dat in hemelsnaam over BO? En waar haal je de skillceiling van BO vandaan; denk je dat dat nú al bereikt is? Dat soort dingen kun je pas over een jaar vanaf nu zeggen.

Ik begin het nu wel een beetje zat te worden, al die CS:S > BO, CoD4 Promod > BO opmerkingen. Het zijn andere games, punt uit. Hou het gewoon bij BO en stop met vergelijken en mensen/spelers voor 'minder' uitmaken. Als die andere game daadwerkelijk zoveel beter is, dan ga je dat maar spelen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Qurius schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:53:
[...]

natuurlijk vind ik dat belangrijk.

ik wil gewoon winnen, dat is het enige dat me boeit, want dat vind ik leuk.
Prima, maar laat CS er dan buiten. Dat is een ander spel. Vergelijken heeft geen zin.

En opschepperij zit ook niemand op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit Tigers kan je gewoon een keer een potje komen meespelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

Ik wil wel tegen mensen spelen met skills, ik verlies graag van iemand die beter is.

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-07 15:42
[...]

Hey maat, met jou kan ik echt praten.
Ik denk dat wij, als 'andere' spelers, moeten stoppen met deze discussie.
Deze public spelers snappen onze argumenten gewoon niet en/of willen het niet begrijpen.
Ze zullen er wel achter komen, wanneer ze eens kennis maken met een promod server (over 2 maanden ofzo)
Dit spel is echt geweldig lijkt me, ik ben nog steeds aan het wachten op de courier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Anoniem: 347253 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:01:
Dit Tigers kan je gewoon een keer een potje komen meespelen?
Het is meer andersom. 's Avonds zitten we vaak om Tigers 1 Domination en dan joinen andere mensen van GoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

css is gwn een ander spel :)
einde discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vinom schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:06:
[...]

Het is meer andersom. 's Avonds zitten we vaak om Tigers 1 Domination en dan joinen andere mensen van GoT :P
En waar kan ik jullie vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05-2024

moreasy

Ik vind het bijzonder spijtig dat ik de game niet kan loskoppelen van mijn steamaccount, want nu kan ik dit spel nog niet eens doorverkopen!! :(
jeezes.
Mooie tip voor iedereen die dit leest: maak voor elk spel een eigen Steam account !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 je start cod bo multiplayer
2 server browsing
3 search empty yes
4 search full yes
5 search gametype all
6 refresh
7 zoeken naar tigers 1 domination oid

- moeilijk he -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Anoniem: 333108 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:06:
[...]

css is gwn een ander spel :)
einde discussie
Kom op mensen, jullie merken toch dat we hier te maken hebben met verschillende soorten skill niveau's.
Ik en Hannes zijn echt niet de enige die dit ter sprake stellen.

Waarom denken jullie dat wij als css,cod2,cod4 spelers het spel MW2 echt een dikke flop vonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

darkfujita schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:05:
[...]

Deze public spelers snappen onze argumenten gewoon niet en/of willen het niet begrijpen.
Ze zullen er wel achter komen, wanneer ze eens kennis maken met een promod server (over 2 maanden ofzo)
Dit spel is echt geweldig lijkt me, ik ben nog steeds aan het wachten op de courier!
Wow.. mag ik ook in jullie elite-de-rest-snapt-ons-toch-niet self proclaimed heros and above everyone else clubje? Ik heb toen ik 14 was in top 10 Clanbase NL gestaan. Aaah toe ! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Kunnen al jullie CS:S uber-pwners niet gewoon accepteren dat dit spel voor de massa's mensen is die gewoon een uurtje in de avond willen knallen, en niet voor die-hards die elke avond hun afspraken afzeggen omdat ze een spelletje moeten spelen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
God-de-god

Jullie hebben wel een héél kort lontje zeg, ik mag hier niet eens komen melden dat ik dit spel slechter vind als enkele andere spellen die al jaar-en-dag bestaan?

Dus dit topic mag enkel een verzameling worden van mensen die enorm positief over BO zijn? :F

Als ik gewoon objectief kijk dan kan ik niet anders dan concluderen dat het spel gewoon erg matig is:

- het is een console port, waardoor er zo goed als géén recoil is (op consoles is er dat auto-aim systeem). Gevolg hiervan is dat iedereen redelijk vlot met het spel aan de slag kan -> geen grote leercurve. Nadeel is dat je veel sneller 'genoobed' word.
- een hele grote groep kan het spel niet eens fatsoenlijk spelen, omdat men nog niet eens de moeite heeft genomen om het spel fatsoenlijk op verschillende PCs te testen.
- de singleplayer is verschrikkelijk kort (6u :-(), maar de mp zou dit moeten compenseren? Je levelt zo ongelooflijk snel, dat je eigenlijk speelt om te levelen en niet omdat het zo'n geweldig spel is, daarom vrees ik ervoor dat veel mensen het na een aantal keer prestige wel gehad hebben. De voldoening is gewoon niet zo groot, omdat het spel 'relatief-gezien' vrij makkelijk is.
- sommige maps zijn zo ondoordacht gemaakt, zoals dat hele 'nuketown', echt belachelijk. Wie zo'n level heeft gedesigned moet zichzelf toch voor de kop knallen? Een multiplayer word gemaakt door zijn maps, daar moet gewoon goed over nagedacht zijn (*kijkt naar de_dust2*).

Hét grote voordeel van BO is dat het bereikbaar is voor iedereen, ook voor mensen die eens-een-keertje een kompjoeterspelletje gaan spelen, daarom is het ook zo immens populair. Maar dat is meteen ook hetgeen waar hardcore-gamers zich aan gaan ergeren.

EDIT:
Waarom zou ik niet mogen vergelijken met een andere shooter? De setting is grotendeels hetzelfde, de wapens zijn grotendeels hetzelfde (M4, ak, shotty, deagle, etc), het is ook gewoon een shooter waar je 2 teams hebt die in verschillende game-modes tegen elkaar strijden (bom plant, ctf, dom, hq, etc) het werkt ook gewoon met een muis met een linker- en rechtermuisknop waarmee je een kruisje op je scherm naar het hoofd van je tegenstander duwt.

Je gaat toch ook niet zeggen 'Je mag een ferrari niet met een porsche vergelijken, het zijn 2 verschillende auto's !'.

Ik hoop dat ik me zo een beetje duidelijk heb uitgedrukt.

[ Voor 13% gewijzigd door Qurius op 23-11-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

We begrijpen je best, je spreekt namelijk prima Nederlands, maar we vinden dat trollen gewoon niet zo leuk. Dus misschien kan het nu afgelopen zijn.

Jij speelt graag 'pro'mod, en wij graag niet, that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

idd, cod2 was perfect, bijna geen mod nodig. cod4 heb je godzijdank promod. MW2 is een bagger spel, dit is unmodded bijna hetzelfde alleen met dedi's en modtools. Als die promod er komt heeft het wel degelijk een toekomst denk ik. anders terug naar cod4 ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

darkfujita schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:09:
[...]

Kom op mensen, jullie merken toch dat we hier te maken hebben met verschillende soorten skill niveau's.
Ik en Hannes zijn echt niet de enige die dit ter sprake stellen.

Waarom denken jullie dat wij als css,cod2,cod4 spelers het spel MW2 echt een dikke flop vonden?
wat interesseerd my mw2 als ik black ops heb :D

kheb overigens óók cod2 gespeeld :)
css was mr gaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:26

mygod.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Qurius schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:13:
God-de-god

Jullie hebben wel een héél kort lontje zeg, ik mag hier niet eens komen melden dat ik dit spel slechter vind als enkele andere spellen die al jaar-en-dag bestaan?
Je mag best zeggen dat je dit spel bagger vindt. Het is alleen wel jammer dat je dan zo nodig ook maar iedereen die het wel leuk vindt voor noobs uitmaakt omdat ze niet toevallig hetzelfde spelletje leuk vinden als jij.

Disclaimer: "jij" is hier algemeen gebruikt en slaat op alle mensen die hier even alle BO spelers noob noemen en niet per sé op jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:12:
Kunnen al jullie CS:S uber-pwners niet gewoon accepteren dat dit spel voor de massa's mensen is die gewoon een uurtje in de avond willen knallen, en niet voor die-hards die elke avond hun afspraken afzeggen omdat ze een spelletje moeten spelen? 8)7
waar haal je dat nu weer vandaan :D ik zeg nooit wat af, speel max 2 uur per dag, meestal 1 of niet.
God-de-god

Dus dit topic mag enkel een verzameling worden van mensen die enorm positief over BO zijn? :F

Als ik gewoon objectief kijk dan kan ik niet anders dan concluderen dat het spel gewoon erg matig is:

- het is een console port, waardoor er zo goed als géén recoil is (op consoles is er dat auto-aim systeem). Gevolg hiervan is dat iedereen redelijk vlot met het spel aan de slag kan -> geen grote leercurve. Nadeel is dat je veel sneller 'genoobed' word.
- een hele grote groep kan het spel niet eens fatsoenlijk spelen, omdat men nog niet eens de moeite heeft genomen om het spel fatsoenlijk op verschillende PCs te testen.
- de singleplayer is verschrikkelijk kort (6u :-(), maar de mp zou dit moeten compenseren? Je levelt zo ongelooflijk snel, dat je eigenlijk speelt om te levelen en niet omdat het zo'n geweldig spel is, daarom vrees ik ervoor dat veel mensen het na een aantal keer prestige wel gehad hebben. De voldoening is gewoon niet zo groot, omdat het spel 'relatief-gezien' vrij makkelijk is.
- sommige maps zijn zo ondoordacht gemaakt, zoals dat hele 'nuketown', echt belachelijk. Wie zo'n level heeft gedesigned moet zichzelf toch voor de kop knallen? Een multiplayer word gemaakt door zijn maps, daar moet gewoon goed over nagedacht zijn (*kijkt naar de_dust2*).

Hét grote voordeel van BO is dat het bereikbaar is voor iedereen, ook voor mensen die eens-een-keertje een kompjoeterspelletje gaan spelen, daarom is het ook zo immens populair. Maar dat is meteen ook hetgeen waar hardcore-gamers zich aan gaan ergeren.

kan me hier helemaal in vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

God-de-god

[...]

Dat is inderdaad een stuk beter en tenminste kritiek op het spel zelf en niet kritiek vanwege een of ander spel uit het verleden :) Deel heb je gelijk in, al is Nuketown een kwestie van smaak denk ik. Hetzelfde zou je kunnen zeggen over shipment (ofzo?) uit MW2. Je houdt ervan, of je haat 't.

Voor de rest: kunnen de vergelijkingen met CS:S en CoD4 Promod en het 'wij zijn per definitie beter dan zij'-verhaal nu echt achterwege blijven? Het is verpest de sfeer op deze wijze. Nog even en we komen bij de flamewars/trolls en daar is niemand bij gebaat.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

[...]

Chef, ik wil niet eens promod spelen. Dus waar heb je het toch over??
God-de-god

Daar gaat het niet over. Er wordt zat gesproken over negatieve punten. Maar niet in de stijl van 'killstreaks zijn kut, in CS zit dat tenminste niet' en 'pub spelers kunnen er niks van, wij CS elite games zijn veel beter'. Dat is gewoon erg irritant en het slaat ook gewoon nergens op.

De console versie verkoopt ook 10x(ik overdrijf niet) zoveel. Dus ja, ze hebben meer aandacht aan de console besteed. Zou ik ook doen.
Wat een onzin. Ze zijn erg snel geweest met patchen. Het draait bij de meeste mensen nu prima. Ik overigens amper last gehad van lag e.d.
Als je een CoD nu nog koopt met de verwachting dat je 180 uur SP zal krijgen heb je niet goed opgelet in het verleden. CoD is altijd al MP geweest, met als extra de SP. Ik zie het levelen als extra. Ik speel voor de fun, potjes met mensen spelen die ik ken. Granaat in mijn achterste krijgen van Black.Tiger e.d. Daar gaat het om. Echte competitie spelen doe ik wel in CS. En zo is het al een tijd met CoD.
In jouw geweldige CoD 4 had je de map Shipment. Die was 10x zo klein, en dus 10x zo erg.

En het is een map, duurt 10 minuten. Klaar. En als ik eerlijk ben, hij is best grappig eigenlijk. Even 10 minuten lekker raggen en dan weer door naar de andere maps.

Hardcore gamers worden niet verplicht om dit spel te kopen. Als ze echt zo hardcore willen spelen... CS :W

Ze hadden ook de reviews kunnen lezen. Daar staat vaak duidelijk in beschreven wat er verwacht kan worden. Tevens is sinds MW1 toch wel bekend dat CoD gewoon een lekkere arcade shooter is. Dus andere verwachtingen zijn onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319316

Idd ...............Tjee waar gaat dit topic nog over??? Counter Strike?? lijkt er wel op. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow! net de G11 geprobeerd omdat iedereen er zo blij mee was. Maar het is echt niet mijn wapen, close range duurt dat inzoomen van die `sniper/achtige` zoom mij echt veel te lang. Commando ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:22:
[...]
In jouw geweldige CoD 4 had je de map Shipment. Die was 10x zo klein, en dus 10x zo erg.

En het is een map, duurt 10 minuten. Klaar. En als ik eerlijk ben, hij is best grappig eigenlijk. Even 10 minuten lekker raggen en dan weer door naar de andere maps.

[...]

Hardcore gamers worden niet verplicht om dit spel te kopen. Als ze echt zo hardcore willen spelen... CS :W

Ze hadden ook de reviews kunnen lezen. Daar staat vaak duidelijk in beschreven wat er verwacht kan worden. Tevens is sinds MW1 toch wel bekend dat CoD gewoon een lekkere arcade shooter is. Dus andere verwachtingen zijn onterecht.
of je gaat op een cod4 promod server spelen waar ze alleen Crash/Strike/Crossfire/District/backlot spelen :D
cod1/cod2 still the best, maar cod4 heeft een promod gekregen waardoor het niet meer arcade is. En black ops is ook al in de maak voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 383260 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:33:
[...]

of je gaat op een cod4 promod server spelen waar ze alleen Crash/Strike/Crossfire/District/backlot spelen :D
cod1/cod2 still the best, maar cod4 heeft een promod gekregen waardoor het niet meer arcade is. En black ops is ook al in de maak voor zover ik weet
Je snapt het echt niet he :?

Je kan in BO ook een maplist maken, waar je Nuketown uit laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Van mij mag dit topic alleen maar lof worden! Sorry dat ik zo communistisch doe, want kritiek is welkom(ook bij CoD). Maar als mensen hier alleen maar komen om te vertelen hoe #$% ze dit spel vinden, dan vindt ik dat alleen maar de sfeer verpesten. Tuurlijk is dit spel niet perfect en kan je best discussieren over de plus en min punten, maar lopen miereneuken over "Er zit geen recoil in" "wapen x is overpowered" of simpel weg het is een @#^ spel zonder agrumenten gaat nergens over. Als je dat zo balangrijk vindt, ga alternatieven zoeken. Je bent niet verplicht om dit spel te kopen, dus laat ALSTJEBLIEFT de mensen die hier komen om er normaal over te praten erbuiten.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Anoniem: 383260 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:33:
[...]

Ah je wil geen arcade, moet je America's Army eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Cronelisjuh, fora's zijn er net om discussies te houden.

Ik heb gister het spel besteld bij gamesshopen.nl, een 24 uurs service..
ik ben al de hele dag aan het wachten, maar nog niets ontvangen!
Erg frustrerend dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

darkfujita schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:41:
Cronelisjuh, fora's zijn er net om discussies te houden.

Ik heb gister het spel besteld bij gamesshopen.nl, een 24 uurs service..
ik ben al de hele dag aan het wachten, maar nog niets ontvangen!
Erg frustrerend dit....
Oh dus eigenlijk ben je al begonnen met alle mensen noobs te noemen terwijl je het spel nog niet eens hebt? Dat belooft veel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Kan niet wachten op de filmpjes van onze pro's hier! Wil hun über1337 skillz wel eens zien nu. Misschien leer ik nog wat :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MicScott schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:44:
[...]

Oh dus eigenlijk ben je al begonnen met alle mensen noobs te noemen terwijl je het spel nog niet eens hebt? Dat belooft veel goeds.
Injectienaaldtheorie noemt men dat volgensmij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:37:
[...]

Je snapt het echt niet he :?

Je kan in BO ook een maplist maken, waar je Nuketown uit laat.
Geef is wat ip's van servers dan waar ze dat hebben? ohnee /connect werkt nog niet ;p maar zonder gekheid noem is wat servers?
MicScott schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:44:
[...]

Nou als je sommige discussies over wapens/classes/killstreaks hier volgt XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383260 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:50:
[...]

Geef is wat ip's van servers dan waar ze dat hebben? ohnee /connect werkt nog niet ;p maar zonder gekheid noem is wat servers?
´sort by map´ en voorbij nuketown scrollen?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 347253 op 23-11-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Nuketown f4a ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 383260 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:50:
[...]

[...]

Nou als je sommige discussies over wapens/classes/killstreaks hier volgt XD
De /connect komt terug, heeft Treyarch al bevestigd.

En er zijn unranked servers die een aangepaste maplist hebben. Dus ik zie het probleem niet zo.

Sterker nog, ik kwam gisteravond een server tegen(ranked!) die alleen maar Nuketown draaide. Dus er zullen ook wel servers te vinden zijn die alles behalve Nuketown draaien. Je zal even op zoek moeten gaan, maar dat is bij CS/CoD4 idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:55:
[...]

En er zijn unranked servers die een aangepaste maplist hebben. Dus ik zie het probleem niet zo.

Sterker nog, ik kwam gisteravond een server tegen(ranked!) die alleen maar Nuketown draaide. Dus er zullen ook wel servers te vinden zijn die alles behalve Nuketown draaien. Je zal even op zoek moeten gaan, maar dat is bij CS/CoD4 idem.
Ik ken ook genoeg RANKEd servers met een aangepaste Maplist hoor
Neem bijvoorbeeld:
Think or Die[ToD] 24/7 Nuketown [Ranked]

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 347253 op 23-11-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347253 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:52:
[...]

´sort by map´ en voorbij nuketown scrollen?
en toen switchte de server naar nuketown kan je weer nieuwe zoeken :P niet dat het zon groot probleem is
beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:55:
[...]

ik zei ook /connect werkt NOG niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

God-de-god

EDIT:
Waarom zou ik niet mogen vergelijken met een andere shooter? De setting is grotendeels hetzelfde, de wapens zijn grotendeels hetzelfde (M4, ak, shotty, deagle, etc), het is ook gewoon een shooter waar je 2 teams hebt die in verschillende game-modes tegen elkaar strijden (bom plant, ctf, dom, hq, etc) het werkt ook gewoon met een muis met een linker- en rechtermuisknop waarmee je een kruisje op je scherm naar het hoofd van je tegenstander duwt.

Je gaat toch ook niet zeggen 'Je mag een ferrari niet met een porsche vergelijken, het zijn 2 verschillende auto's !'.

Ik snap het probleem niet helemaal. Sommige mensen vinden CS beter, begrijp ik. Ga dat dan ook spelen. Je bent niet verplicht om Black Ops te spelen, of zelfs maar te kopen. Ik vind Black Ops beter, dus speel ik Black Ops. Jij vindt CS beter, dus speel je CS.

En dat vergelijken heb je niet helemaal goed begrepen volgens mij. Black Ops is BEDOELD om makkelijk speelbaar te zijn (dat wordt gewoon gezegd in verschillende filmpjes door de makers), en CS blijkbaar niet (nooit gespeeld). Zo vergelijk je een Volkswagen Transporter ook niet met een Ferrari, omdat het doel van de auto gewoon anders is. De Ferrari is niet beter omdat-ie sneller is ofzo. Een ferrari is juist slechter als je kijkt naar het transporteren van dingen. Een Porsch en een Ferrari kan je om die reden wel redelijk vergelijken, maar die vergelijking gaat niet op voor Black Ops en CS. En zelfs als je ze kon vergelijken: wat boeit het?

Om je te ergeren aan een spel dat jij niet speelt (of wel, maar met tegenzin :) ), vind ik onbegrijpelijk. Om dat ook nog even te melden op een forum, vind ik helemaal stom. Jij ergert je dus als Ferrari-eigenaar dat de meerderheid in een VW Transporter of Porsche rijdt. Zie je hoe belachelijk dat klinkt? De meerderheid rijdt in een VW Transporter omdat die auto een groter publiek aanspreekt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 23-11-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Welkom in het gemiddelde CoD topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Anoniem: 372326 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:01:
[...]

Ik snap het probleem niet helemaal. Sommige mensen vinden CS beter, begrijp ik. Ga dat dan ook spelen. Je bent niet verplicht om Black Ops te spelen, of zelfs maar te kopen. Ik vind Black Ops beter, dus speel ik Black Ops. Jij vindt CS beter, dus speel je CS.

Om je dan te ergeren aan een spel dat jij niet speelt (of wel, maar met tegenzin :) ), vind ik onbegrijpelijk. Om dat ook nog even te melden op een forum, vind ik helemaal stom.

En dat vergelijken heb je niet helemaal goed begrepen volgens mij. Black Ops is BEDOELD om makkelijk speelbaar te zijn (dat wordt gewoon gezegd in verschillende filmpjes door de makers), en CS blijkbaar niet (nooit gespeeld). Zo vergelijk je een Volkswagen Transporter ook niet met een Ferrari, omdat het doel van de auto gewoon anders is. De Ferrari is niet beter omdat-ie sneller is ofzo. Een ferrari is juist slechter als je kijkt naar het transporteren van dingen. Een Porsch en een Ferrari kan je om die reden wel redelijk vergelijken, maar die vergelijking gaat niet op voor Black Ops en CS. En zelfs als je ze kon vergelijken: wat boeit het?
Omdat ik het gekocht heb.

Ik heb duidelijk niet zoveel duku als jij, dus ik ben gewoon teleurgesteld in een spel waar ik €42,50 in geinvesteerd heb.
Anoniem: 372326 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:01:
Om dat ook nog even te melden op een forum, vind ik helemaal stom.
Als je het toch zo stom vind, waarom neem je dan de moeite om op mijn 'stomme' post te replyen? ;(

Ik vind het pas stom dat iedere vorm van kritiek hier zo genadeloos word afgestraft, onder het mom van 'als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker ergens anders zeiken?'.
Nog erger alsof jullie mijn kritiek niet willen horen?

Misschien omdat ik toch een klein beetje gelijk heb? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:01
Ok, ik heb een jaar of 2 SOF2 gespeeld toen ik begon met first person shooters op de PC, na een paar maanden MOH te hebben gespeeld. Zonder grappen deed ik het bij SOF2 vaak beter als mensen met een aimbot. Ik was hoorde daar absoluut tot de topspelers. Toen overgestapt naar Counter Strike Source. Aangezien SOF2 voornamelijk om reflexen en bewegen draait is CSS een heel anders spel. Meer recoil, minder snelheid en meer tactiek. Op zich heel vermakelijk, ik hoorde niet bij de top spelers maar wel bij de sub top. Na een jaar of 2 a 3 intensief Counterstrike Source te hebben gespeeld overgestapt naar COD4(dat bedoelde ik ook eerder met promod). Ik speelde alle andere COD delen alleen singleplayer en wilde COD4 wel online proberen. COD4 combineerde verschillende aspecten van SOF2 en CSS en had nog een paar interessante nieuwe dingen. Na ruim een jaar COD4 was MW2 aan de beurt. Weer een heel ander spel, met killstreaks die een nieuwe dimensie aan het spel gaven. Wel lame dingen, maar goed wel weer interessant.

Als ik namelijk 10 uur per week game dan wil ik wel wat variatie. Iets als promod voegt niets toe, het gooit me terug naar de tijd van CSS, been there, done that. Niet boeiend dus. Maar blijkbaar ben je pas echt een pro als je promod hebt gespeeld. Dit terwijl ik speelde met mensen die veel promod speelde en vervolgens in een normale server dik werden geownd. Het komt gewoon omdat je appels met peren probeert te vergelijken. Beide vragen bepaalde vaardigheden en strategieën, je kan niet zeggen dan het 1 makkelijk is en het ander niet. Ik persoonlijk zou nooit meer promod spelen omdat ik het achterhaald vind en het mij niet kan boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Qurius schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:20:
[...]

Omdat ik het gekocht heb.

Ik heb duidelijk niet zoveel duku als jij, dus ik ben gewoon teleurgesteld in een spel waar ik €42,50 in geinvesteerd heb.

[...]

Als je het toch zo stom vind, waarom neem je dan de moeite om op mijn 'stomme' post te replyen? ;(

Ik vind het pas stom dat iedere vorm van kritiek hier zo genadeloos word afgestraft, onder het mom van 'als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker ergens anders zeiken?'.
Nog erger alsof jullie mijn kritiek niet willen horen?

Misschien omdat ik toch een klein beetje gelijk heb? }:O
Er is geen geheim van gemaakt dat Black Ops makkelijk speelbaar is, een korte singleplayer heeft en weet-ik-waar-je-je-nog-meer-aan-ergert, dus dat had je aan zien kunnen komen.

Je hebt gelijk dat CS een moeilijker spel is dan Black Ops, dat denk ik inderdaad. Maar gelukkig is Black Ops ook helemaal niet bedoelt om moeilijk te zijn. En gelukkig heeft Black Ops weer andere punten die erg goed zijn. En gelukkig begint niet iedereen te schreeuwen dat zijn spel beter is op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Sommige van die contracts slaan nergens op. 4 x headquarters winnen in 45 min... hoe dan? 1 potje duurt al vaak 20 min...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325921

Ik ben een S & D speler Ik weet niet of andere het met mij eens zijn of dat het misschien aan mijzelf ligt . Maar bij een Treyarch game heb ik altijd het gevoel dat ik meer kogels nodig heb om een kill te maken??? ..
.. Ik vind BO een top spel en beter dan MW 2 ( mis wel mijn UMP ) maar voor mij komt het niet in de buurt van COD 2 en 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-07 18:09

aex351

I am the one

Nergens staat aangegeven dat Blacks Ops een makkelijke spel moet zijn. Het gegeven is wel dat het een makkelijke spel is in vergelijking met CS. En dat komt volgens mij omdat het een console port is. In dit spel hoeft je alleen maar te richten en de linkermuisknop ingedrukt te houden. Met CS moet je goed richten en de wapen optimaal beheersen om goed te zijn. En dat vereist een bepaalde vaardigheid. Iets dat ik absoluut nog niet ben tegengekomen in Black Ops. Ik heb de CS aanpak wel geprobeerd in Black Ops. Maar dat werkt niet goed. Aangezien de tegenstander wel de hersenloze aanpak gebruikt van ergens in de buurt richten en de linkermuisknop ingedrukt houden. Zonder recoil is het altijd prijs.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
aex351 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:52:
Nergens staat aangegeven dat Blacks Ops een makkelijke spel moet zijn. Het gegeven is wel dat het een makkelijke spel is in vergelijking met CS. En dat komt volgens mij omdat het een console port is. In dit spel hoeft je alleen maar te richten en de linkermuisknop ingedrukt te houden. Met CS moet je goed richten en de wapen optimaal beheersen om goed te zijn. En dat vereist een bepaalde vaardigheid. Iets dat ik absoluut nog niet ben tegengekomen in Black Ops. Ik heb de CS aanpak wel geprobeerd in Black Ops. Maar dat werkt niet goed. Aangezien de tegenstander wel de hersenloze aanpak gebruikt van ergens in de buurt richten en de linkermuisknop ingedrukt houden. Zonder recoil is het altijd prijs.
En dan met name de AK in CSS. De andere wapens hebben op de aug na ook niet veel recoil. Maar de AK ownt wel in CSS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heb net even geprobeerd met Sync Every Frame: Off. Speelt een stuk fijner met een L96A1+Variable scope. Maar wat houd dat Sync Every Frame nou precies in? Want ik zag nou niet direct een verandering qua grafisch gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86212

Enigszins offtopic, maar zijn er call of duty 2 mods voor de recentere CoD games?
Ik vond het WWII gedeelte in BO namelijk geniaal, de CoD2 wapens met BO graphics _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online

- het is een console port, waardoor er zo goed als géén recoil is (op consoles is er dat auto-aim systeem).
Eens. De auto-aim slaat nergens op, Sommige noemen dit aim-assist maar als je een Battlefield Bad Company 2 player begrijp je wat ik bedoel Nu denk je gewoon dat Treyarch een ingebouwde aimbot heeft gemaakt.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-07 21:02

superwashandje

grofheid alom

Vraaag schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:02:
Heb net even geprobeerd met Sync Every Frame: Off. Speelt een stuk fijner met een L96A1+Variable scope. Maar wat houd dat Sync Every Frame nou precies in? Want ik zag nou niet direct een verandering qua grafisch gebeuren?
vsync neem ik aan wat dus inhoud dat je een max fps van 60 (wss) krijgt en waarbij elk frame gesynced is met je scherm wat waarschijnlijk 60hz is. Ik speel bijna altijd met vsync aan. vooral om de tearing te voorkomen die ik soms toch wel zie. wanneer je geproduceerde frames tegelijk lopen met je scherm heb je daar minder last van.

edit: Wikipedia: Screen tearing

[ Voor 5% gewijzigd door superwashandje op 23-11-2010 18:28 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 13:36
Anoniem: 347253 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:57:
[...]

Ik ken ook genoeg RANKEd servers met een aangepaste Maplist hoor
Neem bijvoorbeeld:
Think or Die[ToD] 24/7 Nuketown [Ranked]
Hebben jullie het over pc?
Want dan kan je makkelijk tientallen ranked servers vinden met alleen maar Nuketown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kilon666 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:38:
[...]

Hebben jullie het over pc?
Want dan kan je makkelijk tientallen ranked servers vinden met alleen maar Nuketown.
Ik in ieder geval wel, maar misschien dat de persoon waaar ik op reageerde dat niet had. Vandaar misschien misverstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-07 17:50

steveman

Comfortabel ten onder

Anoniem: 86212 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:05:
Enigszins offtopic, maar zijn er call of duty 2 mods voor de recentere CoD games?
Ik vond het WWII gedeelte in BO namelijk geniaal, de CoD2 wapens met BO graphics _/-\o_
Uh, WaW ?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik word er gvd niet goed van! Ik heb het echt gehad met deze game en dan vooral Treyarch. Wat een hoerig kut bedrijf is dat zeg! Online spelen? Vergeet het met die kloteservers van hun. Ik kots op Treyarch.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-07 22:24
Goed onderbouwde mening, uw argumenten waren ieder feilloos in hun doeltreffendheid en waarheidsgehalte. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
cv8x schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:10:
Ik word er gvd niet goed van! Ik heb het echt gehad met deze game en dan vooral Treyarch. Wat een hoerig kut bedrijf is dat zeg! Online spelen? Vergeet het met die kloteservers van hun. Ik kots op Treyarch.
Hier nergens problemen mee :) Faalt jouw pc/console/router/modem niet gewoon snoeihard? ;)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Kan me geen reet schelen of het wel of niet onderbouwd is. Ik verwacht gewoon dat een game werkt! Het is vrij irritant als je lekker bezig bent met de MP en er dan telkens uitgedonderd wordt. Connexxion interrupted. Met mijn modem is niks mis!! PS3 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06 20:24

Franko P.

Hit it.

cv8x schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:19:
Kan me geen reet schelen of het wel of niet onderbouwd is. Ik verwacht gewoon dat een game werkt! Het is vrij irritant als je lekker bezig bent met de MP en er dan telkens uitgedonderd wordt. Connexxion interrupted. Met mijn modem is niks mis!! PS3 overigens.
Heb je al eens geprobeerd wat poorten open te zetten in je router?
Scheelt soms een hoop.

Voor ps3 zijn dit de volgende poorten:
TCP 80, 81, 443, 3074, 5223
UDP 3074, 3075, 3478

Komt overigens van treyarch zelf af. Weet niet of je dit al had gelezen?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-07 18:09

aex351

I am the one

reemprive schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:01:
En dan met name de AK in CSS. De andere wapens hebben op de aug na ook niet veel recoil. Maar de AK ownt wel in CSS!
Er is geen één wapen in CS of CSS waarmee je iemand kan neerhalen door te blijven richten op één punt met de linkermuisknop ingedrukt. In CS en CSS is er naast recoil, waardoor je wapen van het oorspronkelijke punt beweegt, ook een toename van de spread wanneer je de linkermuisknop ingedrukt blijft houden. Kortom, de wapen verliest al heel snel zijn nauwkeurigheid. Het sprayen in CS of CSS is dan al een vaardigheid opzich. Maar dat kan vaak alleen toegepast worden in een hectische gebeuren. Anders ben je zo neer door enkele goed geplaatste kogels. In Black Ops is de manier van schieten sprayen, aangezien er heel weinig recoil en spread is. Kortom, er komt geen of heel weinig vaardigheid bij kijken. Het is gewoon wie heeft het grootste wapen, wie is het snelst en welke wapen doet het meeste damage.

[ Voor 8% gewijzigd door aex351 op 23-11-2010 19:42 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150535

Hoi, op de xbox....check profiel Grasmans....1,2 miljard.....is een maat van me, absoluut geen cheater.....bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06 20:24

Franko P.

Hit it.

aex351 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:40:
[...]

Er is geen één wapen in CS of CSS waarmee je iemand kan neerhalen door te blijven richten op één punt met de linkermuisknop ingedrukt. In CS en CSS is er naast recoil, waardoor je wapen van het oorspronkelijke punt beweegt, ook een toename van de spread wanneer je de linkermuisknop ingedrukt blijft houden. Kortom, de wapen verliest al heel snel zijn nauwkeurigheid. Het sprayen in CS of CSS is dan al een vaardigheid opzich. Maar dat kan vaak alleen toegepast worden in een hectische gebeuren. Anders ben je zo neer door enkele goed geplaatste kogels. In Black Ops is de manier van schieten sprayen, aangezien er heel weinig recoil en spread is. Kortom, er komt geen of heel weinig vaardigheid bij kijken. Het is gewoon wie heeft het grootste wapen, wie is het snelst en welke wapen doet het meeste damage.
Ja, en?

Je gaat toch geen CSS vergelijken met Black Ops?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-06 18:33
Weet iemand hoe die leaderboards werken?

Ben sinds kort bezig om mezelf omhoog te schieten in de TDM ranking.
Wat heel moeizaam gaat voor mij gevoel, want heb regelmatig van die uitschieters van boven de 6.0(ratio)

Ik sta momenteel geranked op plaats 3911 (Spm.374.16/Kills 4221/Deaths 1750/Ratio 2.41/Assist 485)
Wat ik niet snap is dat is dat iemand met een Kills 17/Deaths 10/Ratio 1.10/Assist 4 een hogere Spm (386.00) kan halen en daardoor veel hoger geranked staat (3121)

In de leaderboards van CoD4 bij bepaalde server ging het om de hoeveelheid gespeelde tijd icm K/D ratio, maar dat lijkt hier niet het geval toch?

Of is dit een bug die nog gefixed moet worden?
Is dit al besproken hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
pcdev
I appreciate all the helpful information. We are troubleshooting the reported issues. I'll update when I have more details to share.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:35
[...]

Idd dit klopt wel, ik leg in BO een groep van 3 mensen neer met een spray, in CSS moet je veel geluk hebben. Daarnaast heb ik in CSS een bepaalde manier van sprayen welke op een gegeven moment een hs geeft :p Een speler zoals HeatoN had de spray nog beter onder controle, deze wist hoe de recoil/spread eruit zag en wist precies met zijn muis daar tegenin te bewegen om de kogels bij elkaar te houden. Qua wapenbeheersing ligt CS dus op een hoger niveau.

Wat ik echter van BO vind is dat er veel entourage en hoogteverschillen zijn, dit maakt het ook weer anders qua spelen. Ook de snelheid ligt wat hoger en zijn er allerhande wapens voorhanden buiten de standaard assault rifles om. Dit alles goed en efficiënt toepassen vergt ook weer andere skills dan je bij CS gewend bent. Ik heb echter wel gemerkt dat ik in korte tijd (21 uur) van laag naar public subtop niveau (top 3 team of K:D van 2:1 oid) ben geklommen, al is het soms wisselvallig :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
[...]

Gelukkig kan je als je een beetje goede y as instellingen zelfs de recoil van de AK tot een minimum reduceren, zo lang je in bursts schiets. En met die AK maaktje je snel kills. Om die reden ben ik ooit gebanned van tournament.com,. een admin zag het volgens mij aan voor een no recoil hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

mingooski schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:48:
Weet iemand hoe die leaderboards werken?

Ben sinds kort bezig om mezelf omhoog te schieten in de TDM ranking.
Wat heel moeizaam gaat voor mij gevoel, want heb regelmatig van die uitschieters van boven de 6.0(ratio)

Ik sta momenteel geranked op plaats 3911 (Spm.374.16/Kills 4221/Deaths 1750/Ratio 2.41/Assist 485)
Wat ik niet snap is dat is dat iemand met een Kills 17/Deaths 10/Ratio 1.10/Assist 4 een hogere Spm (386.00) kan halen en daardoor veel hoger geranked staat (3121)

In de leaderboards van CoD4 bij bepaalde server ging het om de hoeveelheid gespeelde tijd icm K/D ratio, maar dat lijkt hier niet het geval toch?

Of is dit een bug die nog gefixed moet worden?
Is dit al besproken hier?
het gaat om SPM dus niet om KD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Zijn jullie nu weer over CS bezig? Dan moet je maar naar de CS-thread!!

CS kun je niet vergelijken met BO, het zijn 2 totaal verschillende spellen!

In deze thread mogen alleen maar TEVREDEN Black-Ops spelers posten, al de rest moet weg!!

:o

spoiler:
trololololol

[ Voor 8% gewijzigd door Qurius op 23-11-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Gaan we nu oveer Css praten of wat? daarvoor hebben we een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Nah, heb weer een paar potjes kunnen spelen. Het is gewoon frustrerend als je lekker bezig bent en dat dan de game abrupt wordt beëindigd door Connection problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:09

ErA

Qurius: Wat is je steam naam?

Ik wil je graag toevoegen, en daarna wil ik dat je wat goede filmpjes shared in the gallery, dan kan ik eens kijken.

Als je zegt dat je echt zo goed bent, dan verwacht ik games waar je minimaal een 5~8 K/D ratio vasthoudt terwijl je OOK voor objectives gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:46:
En het is al zo vaak gezegd, maar het blijft me opvallen: 'LOOSING B' dus ren ik naar B toe. Onderweg kom ik 4 teamgenoten bezig, die de andere kant oprennen :? Ik kom bij B, kill de vijand die natuurlijk net de vlag heeft gepakt en ga liggen om hem weer te cappen... bij 95% cappen land er een granaat, waar met viltstift op geschreven staat 'groetjes van Black.Tiger.' tja.................
Ach iemand moet verdedigen :)
Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/dertiende/DPC/kingofdefense.jpg

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client