Hm dat is inderdaad toch een goed idee, dan zal t idd wel snel gaan.. Ga ik proberen!_MB_ schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:26:
Ik ging van lvl 25 naar 32 in combat training door ffa te doen zonder tijdslimiet en met max 600 kills.
Kost je ff een half uurtje maar dan gaat ook wel lekker snel
Gewoon chopper -> chopper gunner -> gunship op nuketown. Dan gaat het best snel hoor.
Gebruik de methode die _MB_ hierboven aangaf en het levelen gaat echt als een tiet.Striptease schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:09:
[...]
Duurt best wel lang hoor, ik haal steeds 100 kills en aan antaal deaths en toch ben lvl20 op combat training. Echt geen zin meer en erg jammer dat je daar ook moet levelen (ik wil lvl27 voor om met de sniper rifle te oefenen).
Anoniem: 292780
Groeit hij in levels dan net zo hard als een tiet? Hopelijk krijgt die tiet een borstvergroting dansuperbassie schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:32:
[...]
Gebruik de methode die _MB_ hierboven aangaf en het levelen gaat echt als een tiet.
Flauw, maar moest hardop lachen! +1Anoniem: 292780 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:35:
[...]
Groeit hij in levels dan net zo hard als een tiet? Hopelijk krijgt die tiet een borstvergroting dan
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Erg leuk gedaan.... was zelf nog opzoek geweest naar het Ajax logo, helaas niks geschikts kunnen vinden met mijn gebrekkige creativiteit!!
CaterpieJungelman schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:42:
Sinds we allemaal onze playercard posten:
[afbeelding]
Netjes
Even voor de liefhebbers van promod of pam4 of zoiets.
Ik kwam net in een server (ranked) waar de attachments weg waren, je geen equipment had (claymore etc) en ook nog eens geen perks. Het schijnt dus met server dingen al mogelijk te zijn dus.
Ik kwam net in een server (ranked) waar de attachments weg waren, je geen equipment had (claymore etc) en ook nog eens geen perks. Het schijnt dus met server dingen al mogelijk te zijn dus.
Als iedereen toch zijn playercard laat zien.
Playercard: Recon |NL <-- vote ook ff cool
Playercard Tutorials
Playercard Tutorials
[ Voor 37% gewijzigd door rjpurk op 25-11-2010 18:21 ]
Die is heel erg mooi!rjpurk schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:19:
Playercard Tutorials
Heb nu 9 perks op pro, chost, hand of, hacker, scavenger, ninja lightw, st. aim, warlord, scout.
Volgens mij maakt het allemaal geen bal uit welke perk je inzet, omdat er spelers zijn die als debielen rondrennen, sprayen en ga zo maar door. Tactiek speelt geen rol maar vooral hoe snel is je computer en verbinding.
Verder lukt het me voor geen meter om te snipen. Sommige kills zitten er gewoon naast en precies in het vizier blijft de zaak overeind
Nu level 50 prestige maar ga niet voor slot 7 want dit voegt totaal niets toe dan alleen een beetje status en dat is volgens mij waarom er zo weinig aan teamplay wordt gedaan.
Het is gewoon een soort van quake maar dan 15 jaar later en grafisch nog niet eens zoveel beter.
Volgens mij maakt het allemaal geen bal uit welke perk je inzet, omdat er spelers zijn die als debielen rondrennen, sprayen en ga zo maar door. Tactiek speelt geen rol maar vooral hoe snel is je computer en verbinding.
Verder lukt het me voor geen meter om te snipen. Sommige kills zitten er gewoon naast en precies in het vizier blijft de zaak overeind
Nu level 50 prestige maar ga niet voor slot 7 want dit voegt totaal niets toe dan alleen een beetje status en dat is volgens mij waarom er zo weinig aan teamplay wordt gedaan.
Het is gewoon een soort van quake maar dan 15 jaar later en grafisch nog niet eens zoveel beter.
Anoniem: 383260
brool story coTecTo schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:34:
Heb nu 9 perks op pro, chost, hand of, hacker, scavenger, ninja lightw, st. aim, warlord, scout.
Anoniem: 347253
YouTube: Black Ops Playercard Tutorial 2rjpurk schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:19:
Playercard Tutorials
dat in black ops mensen zonder hersens rond lopen wisten we hier al.TecTo schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:34:

De mijne
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
De eerste prestige hacks zijn er iig ook alweer.
Zag net 2 van een nederlandse clan [AT] met golden guns rondlopen. Ik dacht laat ik bij de ene eens kijken hoeveel uur ze gespeeld hebben. Antwoord: +- 78 uur.
Dusja dan vraag ik in de chat: "Already a prestige hack available?"
Krijg ik als reactie: "No just nolife"
Dusja dan maar confronteren met de feiten en kijken hoe ze reageren: "Your friend has just 78 hours of playtime
Een kleine stilte en de reactie was dan:
en direct erna =D
Als hun er maar plezier aan beleven denk ik dan
Zag net 2 van een nederlandse clan [AT] met golden guns rondlopen. Ik dacht laat ik bij de ene eens kijken hoeveel uur ze gespeeld hebben. Antwoord: +- 78 uur.
Dusja dan vraag ik in de chat: "Already a prestige hack available?"
Krijg ik als reactie: "No just nolife"
Dusja dan maar confronteren met de feiten en kijken hoe ze reageren: "Your friend has just 78 hours of playtime
Een kleine stilte en de reactie was dan:
Als hun er maar plezier aan beleven denk ik dan
Nog wat playercards:
YouTube: Emblem Extravaganza Episode 1
YouTube: Emblem Extravaganza Episode 1
Had al paar dagen niet gespeeld, te druk. Avondje niks te doen woohooo dus lekker gamen! Black Ops erin en goan jonguh!
1ste game: na 3 minuten connection interupted
2de game: join lobby, lobby closed, waarom gooi je me daar dan in!
3de game: na 4 minuten connection interupted
4de game: na 1 minuut migrating host en 2 minuten daar wederom en toen leavde iedereen
5de game: HALLELUJA ik heb een game kunnen spelen
Ik speel MAG, 32, 64, 92, 128 of 256 players tegelijk op 1 map: lag vrij, dus aan mijn connectie zal het echt niet liggen
Raak dit buggy multiplayer echt zo beu.
1ste game: na 3 minuten connection interupted
2de game: join lobby, lobby closed, waarom gooi je me daar dan in!
3de game: na 4 minuten connection interupted
4de game: na 1 minuut migrating host en 2 minuten daar wederom en toen leavde iedereen
5de game: HALLELUJA ik heb een game kunnen spelen
Ik speel MAG, 32, 64, 92, 128 of 256 players tegelijk op 1 map: lag vrij, dus aan mijn connectie zal het echt niet liggen
Raak dit buggy multiplayer echt zo beu.
Vandaag mijn 240egame afgerond, van de 240
0 connections interupted, erg tevreden mee 
Nu nog dat verschrikkelijke spawnkillen oplossen, die zie ik helaas wel al die 240 potjes. We wachten rustig af. Sinds er meer Hardcore playlists zijn, ben ik wel weer lekker bezig.
Nu nog dat verschrikkelijke spawnkillen oplossen, die zie ik helaas wel al die 240 potjes. We wachten rustig af. Sinds er meer Hardcore playlists zijn, ben ik wel weer lekker bezig.
Spelers moeten leren spawntrappenPWM schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:26:
Vandaag mijn 240egame afgerond, van de 2400 connections interupted, erg tevreden mee
Niks zo frustrerend als in bijvoorbeeld domination waar je team toch probeert de laatste flag te cappen (wat ook zonder dit spawnsysteem niet echt slim is). Resultaat: spawntrap breekt en de tegenstanders spawnen over de gehele map en krijgen een kans flags terug te cappen
Geniale emblems hier btw
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Heb ook mijn tijger emblem ingewisseld, wilde wat nieuws, wist eigenlijk niet zo goed wat dus was begonnen met een glazen bal soort van iets... en toen dit van gemaakt 

Kom layers te kort voor nog wat kleine effectjes... maar alles is al in gebruik.

Kom layers te kort voor nog wat kleine effectjes... maar alles is al in gebruik.
Pfff ben het zo zat !
Ik was nog positief voordat de laatste patch uitkwam maar het is nog steeds niet gefixt.
Elk potje die ik speel freezed de game en is best iritant als je positive berichten lees over van alles.
Misschien een goed moment om een leuke player card te maken. Tweakers zij. Hier creatief ! Keep up the good work !
Ik was nog positief voordat de laatste patch uitkwam maar het is nog steeds niet gefixt.
Elk potje die ik speel freezed de game en is best iritant als je positive berichten lees over van alles.
Misschien een goed moment om een leuke player card te maken. Tweakers zij. Hier creatief ! Keep up the good work !
Heb het spel inmiddels verkocht, maar op de laatste avond had ik nog wel even een paar keer team-deathmatch gespeeld. Die speelde ik bijna nooit, en gisteravond wist ik weer waarom: Het spawnen is een ramp! Als je een beetje gaat rushen op de vijand, en het ene team heeft ook maar enig overwicht op de vijand, dan beland je zo aan de vijand-spawn-kant van de map en spawnt de vijand ineens weer aan de andere kant. Oftewel: Als je aanvalt, heb je dikke kans dat je keihard weer de andere kant op moet rennen na elke 2 vijanden.
Voor de rest vond ik het een topspel
(afgezien van enige connection lost)
Voor de rest vond ik het een topspel
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Zal later nog weleens wat beters in elkaar flansen, maar voor nu volstaat deze aap nog wel:

Ik ga waarschijnlijk iets uit worms arsenaal na maken
lijkt me wel tof, bananabomb ofzo
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik heb de triforce of newfaggotry gemaakt in het roze.

Hmm, moet je ook maar leuk vinden. Ben zelf t hele weekend weg overigens, dus helaas, gaat voor mij niet op!Vraaag schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:23:
Voor wie het nog niet weet, 26/27/28 november: double XP.Ben je binnen no-time van 0 naar 50.
Ge-Wel-Dig !!!NickThissen schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:45:
Heb ook mijn tijger emblem ingewisseld, wilde wat nieuws, wist eigenlijk niet zo goed wat dus was begonnen met een glazen bal soort van iets... en toen dit van gemaakt
[afbeelding]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Heb je een bron want dit is wel echt mooiVraaag schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:23:
Voor wie het nog niet weet, 26/27/28 november: double XP.Ben je binnen no-time van 0 naar 50.
Waarschijnlijk niet dusVraaag schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:23:
Sorry – dates for the CoD: BlOps Double XP Weekend were wrong: It’s NOT happening this weekend (Nov 26-28) but will happen in the future
gelukkig maar dat ie uitgesteld is. was er dit weekend niet.
Linkje
voor degenen waarbij black ops elke map crasht. dit even doorlezen. (ps. werkt niet voor iedereen)
voor degenen waarbij black ops elke map crasht. dit even doorlezen. (ps. werkt niet voor iedereen)
Zou mijn afbeelding hier op GoT wat zijn als afbeelding op BO? Zal morgen even een foto maken van mijn huidige emblem.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik ben er niet zo goed in. heb geprobeerd om Ernie te maken, maar ik vind hem opzich er niet op lijken:(
En dat komt omdat ik niet de goede kleuren kon gebruiken want dan werd de rest onduidelijk.

Voor de rest heb ik soms nog te veel last van lag.
Dus het spelen van BO staat nu even op een laag pitje.
Maar vind het nog steeds wel een heerlijk spel
En dat komt omdat ik niet de goede kleuren kon gebruiken want dan werd de rest onduidelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Hupske op 25-11-2010 22:59 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Net voor het eerst in +- een week weer online BO gespeeld (dus voor het eerst na de patch eigenlijk). Mijn performance lijkt helemaal perfect te zijn nu. Er lijkt geen beweging te krijgen in de fps, misschien soms 1 a 2 frames, maar eigenlijk zit hij 95% van de tijd strak op 60
.
Helaas lijkt het nu wel of mensen ineens 10 keer zo hard campen, om nog maar te zwijgen over de 'Second Chance' gebruikers...
Helaas lijkt het nu wel of mensen ineens 10 keer zo hard campen, om nog maar te zwijgen over de 'Second Chance' gebruikers...
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Nice ik vind hem wel echt goed gelukthupske schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:53:
Ik ben er niet zo goed in. heb geprobeerd om Ernie te maken, maar ik vind hem opzich er niet op lijken:(
[afbeelding]
Waar ik een ongelofelijk hekel aan heb is dat een vijand niet dood gaat als er tussen jou RC XD en de vijand een teamgenoot instaat........ Vaak raakt hij nog niet eens gewond... heb hier al een paar keer last van gehad... Of een granaat waar ik door doodga terwijl die aan de andere kant van een muur of obstakel ligt.
Heb mijn config enorm getweaked en BO op lage prioriteit gezet, hierdoor is het stotteren afgenomen maar niet verdwenen, heb er nog steeds wel wat last van. Vind dit wel een omslachtige manier om iedere keer taakbeheer te openen en de prio op laag te zetten.
had geprobeerd om BO met 1 core te draaien, maar dat lukte niet echt
20-30fps kan ik niet echt mee spelen hahahaha
Heb mijn config enorm getweaked en BO op lage prioriteit gezet, hierdoor is het stotteren afgenomen maar niet verdwenen, heb er nog steeds wel wat last van. Vind dit wel een omslachtige manier om iedere keer taakbeheer te openen en de prio op laag te zetten.
had geprobeerd om BO met 1 core te draaien, maar dat lukte niet echt
hupske schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:53:
[afbeelding]

Kleur iets meer oranje, haar wat hoger en minder breed, makkelijkere smile, ogen wat draaien en kleiner, rodere rondere neus! Haha, good luck!
Signature
Deze game draait echt alleen maar om granaten. Bij een random potje domination (met name de wat kleinere levels) is 80% van m'n deaths vanwege een granaat!
Bedankt, motiveert toch weer om eraan te blijven sleutelen.tumtum100 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:06:
[...]
Nice ik vind hem wel echt goed gelukt
Mm, zijn op zich wel goede tips. Het van het haar had ik nog niet zo gezien.mouzetc schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:17:
[...]
[afbeelding]
Kleur iets meer oranje, haar wat hoger en minder breed, makkelijkere smile, ogen wat draaien en kleiner, rodere rondere neus! Haha, good luck!
Maar heb het klein beetje aangepast. Voor de smiley kan ik geen geschikte lijnen vinden.

Binnenkort moet ik ook maar eens Bert gaan maken.
Want je moet tenslotte toch wat om te wachten op een goede patch.
Soms verdwijnt de kick toch wel om te spelen als je net lekker bezig bent, goede streak aan het neerzetten bent en boem FREEZEEEE en stotter stotter en dan ben je dood
Kan je weer opnieuw beginnen.
Ik wil ook nog wel eens met mede tweakers spelen, heb ik nog steeds niet gedaan.
Ben wel benieuwd of dat ook erg veel uitmaakt qua niveau.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Eerst zeg je de hele game, vervolgens ga je naar domination wat één gametype is, en dan nog naar voornamelijk kleine maps. Domination is al redelijk spammy (imo) en kleine maps is meer kans dat je geraakt word door een random granaat. Dus dat de hele game om granaten draait is een beetje overdreven.Odysseus253 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:39:
Deze game draait echt alleen maar om granaten. Bij een random potje domination (met name de wat kleinere levels) is 80% van m'n deaths vanwege een granaat!
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Anoniem: 73846
Flak JacketOdysseus253 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:39:
Reduce explosive damage
PRO: Deflect fire damage and safely toss back Frag Grenades
Met domination op nuketown kan ik meer dan een paar keer B cappen met alle nade spam die er is, door een beetje uit de weg te gaan zodat ik alle nades niet vol opeet. Het helpt echt
Spel is ook alweer gehackt. pakte een golden sniper rifle op van iemand die 15th prestige was met 1300 kills
Afbeelding
Afbeelding
Anoniem: 347253
Kan wel, van machinimarespawn zijn ze ook al vll 15 prestige...rjpurk schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 07:54:
Spel is ook alweer gehackt. pakte een golden sniper rifle op van iemand die 15th prestige was met 1300 kills
Afbeelding
Maar niet met 1300 kills
.
(Of het moet 1 lange streak van 1300 kills zijn geweest met een gigantische XP bonus ofzo
.)
(Of het moet 1 lange streak van 1300 kills zijn geweest met een gigantische XP bonus ofzo
Even een filmpje van mij op Launch in een potje Domination, niet de meest mooiste kills maar wel een aantal 
Wapens zijn een commando en een CZ75 met full auto upgrade.
http://youtu.be/blFau9TAso8?hd=1
Wapens zijn een commando en een CZ75 met full auto upgrade.
http://youtu.be/blFau9TAso8?hd=1
Dan nog niet..D4NG3R schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:48:
Maar niet met 1300 kills.
(Of het moet 1 lange streak van 1300 kills zijn geweest met een gigantische XP bonus ofzo.)
Ik ging gister ff combat training doen voor lvl 27..
Ff Nuketown FFA 12 spelers, enemy's op Recruit.. Killstreaks: B52, Chopper Gunner, Gunship..
Na 40-45 minuten was ik lvl 25 met een leuke score van 600-20 ofzo
Maar die bots die zijn gek, die hebben echt dikke Aimbot, ik ging oefenen met L96A1 en soms schoten ze mij door 3 bomen heen waarbij ik de killcam bekeek, en dan was nog niet eens mijn grote teen zichtbaar..
Of 1x liep zo'n menneke voor mij, ik aim op hem, draait ie om, BAM headshot.. Meteen dood, en dat was dan op Regular...
Maar soms waren ze juist weer zwaar noob en liepen ze je gewoon voorbij en deden ze helemaal niets..
Gisteren werd de 'hele' RFFN clan gekicked van een server wegens hacken.. ARGHHHH. Ik trek dat zo slecht...
Maar goed, we nemen nu wel een eigen server. Ik heb geen zin in die onzin, daar ben ik te oud voor en is mijn tijd me te kostbaar voor. Dan geven we maar wat extra geld uit. BO heeft ons toch al honderden euro's gekocht om het aan de praat te krijgen...
We willen gewoon een potje gamen met vrienden en niet het slachtoffer worden van puberaal gedrag...
Hacken, ik snap het sowieso niet, ik stond slechts 33-4?
Dus straks een RFFN Demolition server only. Tegen die tijd meld ik het ip nog wel.
Maar goed, we nemen nu wel een eigen server. Ik heb geen zin in die onzin, daar ben ik te oud voor en is mijn tijd me te kostbaar voor. Dan geven we maar wat extra geld uit. BO heeft ons toch al honderden euro's gekocht om het aan de praat te krijgen...
We willen gewoon een potje gamen met vrienden en niet het slachtoffer worden van puberaal gedrag...
Dus straks een RFFN Demolition server only. Tegen die tijd meld ik het ip nog wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Mystikal op 26-11-2010 09:21 ]
Basement Bios ---- Exo-S
offtopic:
Het was een grapje...
Het was een grapje...
Gisteravond een poging gedaan mn Tweakers Logo op BO na te maken, kost me nog 2 extra layers. Maar ik kan dat geld niet echt kwijt momenteel (level 28
Elke FPS waar Teamkilling niet aan staat, draait uiteindelijk om granatenOdysseus253 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:39:
Anoniem: 379313
hmm op hardcore (s&d) draait alles om claymores, je moet daar echt keuze's maken tussen A. rushen met kans snel dood te gaan.
B. bom meenemen en rustig met ninja door de map te gaan
C. mensen back up geven met hacker (pro)
maar het blijft voor mij de beste gamestyle, enige waar je (imho) echt goed in kan zijn, vind dit dan ook de enige mode waar je skills voor nodig hebt. maja daarover hebben andere weer andere gedachtes
maar het blijft voor mij de beste gamestyle, enige waar je (imho) echt goed in kan zijn, vind dit dan ook de enige mode waar je skills voor nodig hebt. maja daarover hebben andere weer andere gedachtes
Hardcore FFA of hardcore S&D.
In S&D zijn er alleen weinig die echt voor de objectives gaan. Ik ben al in veel servers geweest waarbij men alleen voor de kills ging en niet voor de objective. Uiteindelijk stop je dan zelf ook maar met de objective om voor de kills gaan.
Wat het tegenwoordig met die gamers is, ik weet het niet maar het is echt iets van de laatste paar jaar dat men alleen maar voor zichzelf gaat en niet meer voor het belang van de groep speelt. Denk niet dat dit in de aankomende jaren zal veranderen zo lang je bij objective based games nog veel punten krijgt per kill. Verdedigen en kapen / opblazen van een objective zou juist zeer veel moeten opleveren en kills bijna niets (punten voor de moeite).

In S&D zijn er alleen weinig die echt voor de objectives gaan. Ik ben al in veel servers geweest waarbij men alleen voor de kills ging en niet voor de objective. Uiteindelijk stop je dan zelf ook maar met de objective om voor de kills gaan.
Wat het tegenwoordig met die gamers is, ik weet het niet maar het is echt iets van de laatste paar jaar dat men alleen maar voor zichzelf gaat en niet meer voor het belang van de groep speelt. Denk niet dat dit in de aankomende jaren zal veranderen zo lang je bij objective based games nog veel punten krijgt per kill. Verdedigen en kapen / opblazen van een objective zou juist zeer veel moeten opleveren en kills bijna niets (punten voor de moeite).
Je kan ook je flackjacket aantrekkenAnoniem: 379313 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:42:
hmm op hardcore (s&d) draait alles om claymores, je moet daar echt keuze's maken tussen A. rushen met kans snel dood te gaan.
offtopic:
Weet ik
(Wow nieuwe tweakers tag ontdekt
)
Weet ik

Maar ik vind wel dat ze bij HC de damage die je bij teammates doet gewoon maar 50% moeten tellen ofzo.. Ik ga zo vaak dood door een team maat, gister ook weer, 8 kills, ik had chopper gunner nog aan staan, krijg ik een semtex van een teammaat recht langs mij...
Daar baal ik dan weer van T_T ..
Dat gezeur over "hacken" snap ik echt niet, ik ben nog geen echte hacker tegen gekomen. Gister ook zo'n sneu figuur na elke death zat te zeuren over wallhacks en aimbots, terwijl er niemand was met een absurd hoge k/d, kom op het was hardcore domination, als je alleen maar campt en geen uav neerhaalt is het niet gek dat we je weten te vinden.Mystikal schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:14:
Gisteren werd de 'hele' RFFN clan gekicked van een server wegens hacken.. ARGHHHH. Ik trek dat zo slecht...
Vind het zelf ook jammer dat de Ricochet niet meer terug is. Merk zelf ook wel dat in het heetst van de strijd dat je je eigen makkers net zo makkelijk met een headshot omlegt doordat soms de tags pas laat in beeld komen.Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:58:
[...]
offtopic:
Weet ik(Wow nieuwe tweakers tag ontdekt
)
Maar ik vind wel dat ze bij HC de damage die je bij teammates doet gewoon maar 50% moeten tellen ofzo.. Ik ga zo vaak dood door een team maat, gister ook weer, 8 kills, ik had chopper gunner nog aan staan, krijg ik een semtex van een teammaat recht langs mij...
Daar baal ik dan weer van T_T ..
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Anoniem: 379313
met flack jacket ben je toch nog steeds in 1 more dood dacht ik? en ja idd over dat hacker gedoe snap ik ook niet, heb laatst eens beetje gesurft en hoorde dat 99% van de hacks door treyarch eruit worden gehaald... grappig genoeg is de 1e aimbot die uitkwam naar mijn weten nog gewoon beschikbaar >.< maja je bent wel sneu als je dat gebruikt.
Jaaah! Gisteren Ghost Pro gehaald
....
Helaas hoefde ik nog maar 4000 XP voor de volgende prestige
....
Helaas hoefde ik nog maar 4000 XP voor de volgende prestige
Ik heb me laten inspireren door het programma wat mijn dochtertje zo leuk vind, helaas kwam ik naar mijn idee toch wat lagen tekort:

Phineas en Ferb. Geinige serie als je je dood verveeld voordat je naar school/stage moetreemprive schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:17:
Ik heb me laten inspireren door het programma wat mijn dochtertje zo leuk vind, helaas kwam ik naar mijn idee toch wat lagen tekort:
[afbeelding]
Grappig idee om er een afbeelding van te maken.
Ik moet Perry het Vogelbekdier nog een keer doen

[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 26-11-2010 10:23 ]
Wtf? Dubbel zonder dat ik een 2e post had gemaakt.
[ Voor 93% gewijzigd door D4NG3R op 26-11-2010 10:22 ]
Hij is wel leukreemprive schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:17:
[afbeelding]
Gisteren toch maar eens begonnen met de singleplayer en ik moet zeggen dat dit erg lekker wegspeelt, en ook voor het eerst dat de cutscenes mij echt kunnen boeien en dat ik deze ook kijk.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
En server is besteld
. Morgen komt tie online, aangezien ze nog wat in back-order hebben.
Naam wordt Respect Few Fear None - Demo Only.
TS3 servertje erbij genomen, daar zit het geld ook niet in... Hoeven we niet bij op vreemde servers in te loggen
TS3 servertje erbij genomen, daar zit het geld ook niet in... Hoeven we niet bij op vreemde servers in te loggen
Basement Bios ---- Exo-S
Gisteren toevallig voor het eerst getest. Het lijkt zelfs dat helicopters(cobra's huey's) meer moeite hebben om me neer te krijgen.PWM schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:49:
[...]
Je kan ook je flackjacket aantrekkenOok bij hardcore heeft dat een enorm effect.
Enige wat ik nog moet zien te vinden is de knop voor het oppakken en terug gooien van nades
Was v/d week ook HQ aan het spelen, en het andere team was gewoon beter.Mr_x007 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:05:
[...]
Dat gezeur over "hacken" snap ik echt niet, ik ben nog geen echte hacker tegen gekomen. Gister ook zo'n sneu figuur na elke death zat te zeuren over wallhacks en aimbots, terwijl er niemand was met een absurd hoge k/d, kom op het was hardcore domination, als je alleen maar campt en geen uav neerhaalt is het niet gek dat we je weten te vinden.
Ze zaten allemaal op TS en speelden goed samen.
Was en dus iemand met [GoT] voor zijn naam die gelijk begon te zeiken over hacks en dat het naties waren etc.
Beetje jammer. De kans dat je een hacker tegenkomt is vrij klein en je ziet dat zo in de killcam. En ga dan gewoon weg ipv. lopen schelden.
Anoniem: 382978
Heb gisteren ook Ghost Pro gehaald. Met BareBones Classis heb je dmv Spy Planes uit de lucht schieten die zo, Sentry Gun mollen had ik wat geluk mee. Had er een ergens neergegooid, maar wist niet wie em te pakken had, en zag em ook nergens. Aan het einde van het potje zag ik met Hacker er eentje in een gebouw staan, moest nog een eindje rondlopen en iemand neerhalen om er bij te komen maar toen had ik em eindelijk.
En nu volle bak Chopper Gunners neerhalen, dat zal wel beter lukken.
Volgens mij is dat altijd al zo geweest. Als ik terugdenk aan Counter Strike zo'n tien jaar geleden ging iedereen ook al voor zichzelf.bazs2000 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:47:
Op de killcam zie ik niets... die is wel zo laggy!!! (maar wellicht alleen bij mij?)Redje schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:33:
[...]
Was v/d week ook HQ aan het spelen, en het andere team was gewoon beter.
Ze zaten allemaal op TS en speelden goed samen.
Was en dus iemand met [GoT] voor zijn naam die gelijk begon te zeiken over hacks en dat het naties waren etc.
Beetje jammer. De kans dat je een hacker tegenkomt is vrij klein en je ziet dat zo in de killcam. En ga dan gewoon weg ipv. lopen schelden.
Basement Bios ---- Exo-S
Kan je mij ook toevoegen aan de lijst? Speel met stel vrienden hierop, zou nice zijn als tweakers er ook op komen!
Admin: e-fsn.clockw1ze`
Naam: e-fusion.NL HC SD no-clay
IP: 173.199.110.121:3084
Type: Hardcore S&D
Ranked: Ranked HC S&D
En kan iemand op startpagina mijn steamnaam veranderen?
Dat is jamiie89 , niet clockwize
Thx, en hoop jullie daar te zien!
Admin: e-fsn.clockw1ze`
Naam: e-fusion.NL HC SD no-clay
IP: 173.199.110.121:3084
Type: Hardcore S&D
Ranked: Ranked HC S&D
En kan iemand op startpagina mijn steamnaam veranderen?
Dat is jamiie89 , niet clockwize
Thx, en hoop jullie daar te zien!
[ Voor 10% gewijzigd door clockw1ze op 26-11-2010 10:45 ]
Cool, daar moet ik maar eens gaan kijken danMystikal schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:21:
En server is besteld. Morgen komt tie online, aangezien ze nog wat in back-order hebben.
Alleen de game winning killcam is laggy bij mij (en bij iedereen geloof ik, zouden ze gaan fixen), een normale killcam is gewoon normaal.Mystikal schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:34:
Op de killcam zie ik niets... die is wel zo laggy!!! (maar wellicht alleen bij mij?)
Ik ben overigens ook pas 1 cheater tegengekomen, maar hij was al weg voordat ik hem kon reporten omdat ik er wat van zei (was niet op onze server dus niet gekicked). Of kun je laterna ook nog reporten? Kon ik zo snel niet vinden.
In de killcam zie je dat binnen een sec de targets worden gevolgd en allemaal op het hoofd.Mystikal schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:34:
[...]
Op de killcam zie ik niets... die is wel zo laggy!!! (maar wellicht alleen bij mij?)
Als je gewoon iemand ziet schieten en dan corrigeren, ook al is dat heel snel is er niets aan de hand = 99% van de tijd zo.
Ik zou me er niet druk om maken iig, ik klik de killcam ook meestal weg
Bij MW2 heb ik de meeste aimbots gezien van alle shooters die ik heb gespeeld en dat zijn er heel veel
Dit was puur door het gebrek aan controle door admins.
Ah, bedankt, daar had ik weer niet aan gedacht. Dat wordt dit weekend weer oldskool COD 4Anoniem: 382978 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:34:
Heb gisteren ook Ghost Pro gehaald. Met BareBones Classis heb je dmv Spy Planes uit de lucht schieten die zo, Sentry Gun mollen had ik wat geluk mee. Had er een ergens neergegooid, maar wist niet wie em te pakken had, en zag em ook nergens. Aan het einde van het potje zag ik met Hacker er eentje in een gebouw staan, moest nog een eindje rondlopen en iemand neerhalen om er bij te komen maar toen had ik em eindelijk.![]()
Ik had echt geluk met Ghost Pro, ik moest alleen de Sentry Gun nog, dus ik Sentry Gun als killstreak aangezet, zodat ik die naar de vijand kon gooien.. Join ik een game, zie ik met hacker binnen 10 seconden een Sentry precies in een hoek staan.. Dus moest ff wachten tot ie niet op mij richtte, vervolgens sprintje eropaf.. En klaar was Ghost ProAnoniem: 382978 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:34:
Heb gisteren ook Ghost Pro gehaald. Met BareBones Classis heb je dmv Spy Planes uit de lucht schieten die zo, Sentry Gun mollen had ik wat geluk mee. Had er een ergens neergegooid, maar wist niet wie em te pakken had, en zag em ook nergens. Aan het einde van het potje zag ik met Hacker er eentje in een gebouw staan, moest nog een eindje rondlopen en iemand neerhalen om er bij te komen maar toen had ik em eindelijk.![]()
Niet eens zelf een Sentry hoeven af te geven haha!
Je bent welkomNickThissen schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:44:
[...]
Cool, daar moet ik maar eens gaan kijken danWellicht dat er op jullie server wel als team gespeeld wordt
Van domination word ik langzaam ziek, elk potje is meer dan de helft van je team totaal niet met de objective bezig, zo erg zelf dat ze zitten te campen 3 meter van een vlag af zonder hem te capturen, en dan kwaad worden als ik hem begin te capturen omdat ik dan vijanden aantrek
![]()
[...]
Alleen de game winning killcam is laggy bij mij (en bij iedereen geloof ik, zouden ze gaan fixen), een normale killcam is gewoon normaal.
Ik ben overigens ook pas 1 cheater tegengekomen, maar hij was al weg voordat ik hem kon reporten omdat ik er wat van zei (was niet op onze server dus niet gekicked). Of kun je laterna ook nog reporten? Kon ik zo snel niet vinden.
Basement Bios ---- Exo-S
Ik heb juist het tegen overgestelde. heb het spel nu week of 2 ongeveer en ben wel geteld 2x getubed. de rush classes met commando en dan een beetje warp knifen is echt een stuk minder. Ook hele killstreaks vind ik een stuk beter. Niet zo heel vaak chopper gunners en geen ac130 meer.Blik1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:33:
[...]
Op dit moment vind ik MW2 beter als BO. Ik heb ieder uur een vastloper, spawns zijn gaar, dolphin diven is alleen maar erger geworden, kniferunners zijn er ook gewoon nog steeds. Snipen is bijna onmogelijk geworden aangezien er geen geschikte maps zijn, en het aimen met de sniper is om te janken. Maps vind ik ook minder leuk als de MW2 maps.
Ik irriteer me aan die zaken meer aan als bijvoorbeeld de n00btubes, kniferunners en dat soort zaken
Totaal. GEEN probleem met crashes/performance/lag... ik was heel erg skeptisch met het kopen van BO vanwege alle slechte berichten maar blij dat ik het toch gekocht heb.
Enigste wat ik mis is goeie sniper maps
Of D gewoon goed genoeg zijn om niet de standaard paden te kiezen en de granaten te dodgen.Anoniem: 379313 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:42:
Als je in het main menu zit en op Friends klikt en dan Recent Players oid, kan je zien met wie je laatst gespeeld hebt.NickThissen schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:44:
[...]
Valt me nog mee dat we de southpark gezichten nog niet voorbij hebben zien komen.... lijkt er ook verdacht veel op qua looks. ernie lijkt wel beter zo.hupske schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:44:toon volledige bericht
[...]
Bedankt, motiveert toch weer om eraan te blijven sleutelen.
[...]
Mm, zijn op zich wel goede tips. Het van het haar had ik nog niet zo gezien.
Maar heb het klein beetje aangepast. Voor de smiley kan ik geen geschikte lijnen vinden.
[afbeelding]
Binnenkort moet ik ook maar eens Bert gaan maken.
Want je moet tenslotte toch wat om te wachten op een goede patch.
Soms verdwijnt de kick toch wel om te spelen als je net lekker bezig bent, goede streak aan het neerzetten bent en boem FREEZEEEE en stotter stotter en dan ben je dood![]()
Kan je weer opnieuw beginnen.
Ik wil ook nog wel eens met mede tweakers spelen, heb ik nog steeds niet gedaan.
Ben wel benieuwd of dat ook erg veel uitmaakt qua niveau.
wat dacht je van deze dan:Anoniem: 73846 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:10:
YouTube: Call of Duty: Black Ops - Epic Tomahawk Ricochet Kill Across The Map!
Persoonlijk vind ik deze dan net even wat leuker vanwege het random effect
edit: over random gesproken, dit lijkt me dus écht een 1 in a million event:
http://www.break.com/game...-random-care-package-kill
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HoUgZmo_Kdo&hd=1]
Door mij
Gisteren ook wat wager matches gedaan. Gungame is toch wel mijn favoriet en geeft de meeste spanning en actie tegelijkertijd. Het kan ook erg frustrerend zijn. Ik heb alleen het probleem dat ik te vaak mensen knive, waardoor hun wel een rank zakken, maar ik niet verder kom... Het is bij mij zo een automatisme, waar ik maar niet vanaf kom. Ik heb dan ook steevast als favo wapen staan, knives (5 kills oid).
[ Voor 58% gewijzigd door Mystikal op 26-11-2010 11:41 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Door hem dus ^^
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
oh sorry
had nog wel even snel gekeken of die al niet gepost was... blijkbaar overheen gekeken 
ik zou iig rage quiten als ik zo gekilled zou worden
ik zou iig rage quiten als ik zo gekilled zou worden
Die had ik nog niet gezien... Maar dan heb je ook wel erg veel geluk imo
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Nog meer Tomahawk win:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cp8bBCmmQrY]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cp8bBCmmQrY]
[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 26-11-2010 11:42 ]
Meer geluk dan skillssteffex schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:44:
what the.... nog meer luck!
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
en daarom ben ik wel blij met theater mode... nu kun je bewijs aandragen als je een onmogelijke kill hebt gemaakt en je game buddies geloven je niet
HAha dat zeker wel.. en op youtube natuurlijk
Dit vind ik toch wel de beste en grappigste die ik tot nu toe heb gezien!
Is geen tomahawk kill, maar een RC kill..
Basement Bios ---- Exo-S
zonder de tomahawk had hij geen kills, dus is het een tomahawk kill:)
blup
Dan maar een middenweg: een TomahawkopeenRCXD kill
.
ghehe, ik ben juist niet zo'n automagisch knifer, ik schiet mensen nog neer als ze voor m'n neus staanMystikal schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:20:
[...]
Door mij
Gisteren ook wat wager matches gedaan. Gungame is toch wel mijn favoriet en geeft de meeste spanning en actie tegelijkertijd. Het kan ook erg frustrerend zijn. Ik heb alleen het probleem dat ik te vaak mensen knive, waardoor hun wel een rank zakken, maar ik niet verder kom... Het is bij mij zo een automatisme, waar ik maar niet vanaf kom. Ik heb dan ook steevast als favo wapen staan, knives (5 kills oid).
het is wel een mooie gametype vind ik, alleen er zitten frustrerende guns bij, niet te gleuven... eerste wapen, als er gewoon niemand in de buurt is voor de eerste 2 minuten van de match is zwaar klote, de m14 en de ballistic knife, ik heb nog steeds niet door hoe ik daar nou fatsoenlijk een lopend iemand mee neerknal, pas als ik pal achter hem sta krijg ik hem dood
blup
Huidige playercard:

Heb meer layers nodig!
Nog een filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Us5HvUY1lK0]

Heb meer layers nodig!
Nog een filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Us5HvUY1lK0]
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client