[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.525 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Klopt, normaliter ben ik alleen maar gefocussed op de objectives. Ik heb eerder al geschreven dat ik mij vreselijk irriteer aan het feit dat er totaal geen sprake is van teamgeest oid. Iedereen gaat voor zich. Normaal ga ik ten alle tijde voor de objectives, deze keer dus niet. Wel 3x verdedigd ;) Zie plaatje:

En ik baal zeker als ik een potje domination verlies, maar het ligt er puur aan in wat voor team je terecht komt, etc.

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/474/foto2mm.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door cv8x op 23-11-2010 11:42 ]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:10
Iemand al wat meer info over het beschikbaar maken van meer HC modes op de PS3? :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:53
Hoe kan het dat er zoveel dubbele nicknames zijn op de PS3 ? Als ik aan het spelen ben zie ik toch vaak wel 3 a 4 met bijna identieke nicknames :S

Vaak is het dan "nickname", en dan zit er ook nog een "nickname(1)" in het team.

Eerst dacht ik dat het gewoon toeval was, maar het gebeurt een beetje te vaak dat ze bij elkaar in het team zitten.

[ Voor 21% gewijzigd door ThinkPad op 23-11-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 15:15

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

In dat plaatje zie je ook dat de beloning gewoon krom is. [NL]nillus heeft met veel minder captures en defends, bijna evenveel punten als de nummer één van de tegenpartij. Nu kan dat ook andere oorzaken hebben, maar normaal zou dat niet moeten kunnen vind ik. Die captures en defends moeten gewoon veel zwaarder gaan tellen.
vinom schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:46:
50 xp voor één kill plus bijkomende dingen (longshot, headshot, etc.)
150 voor een caputure.
Als ze daar nou eens 250 per capture van maken en iets van 150-200 bonus voor een defend. Zou misschien een beter beeld kunnen geven van wie echt waardevol voor het team was.

[ Voor 37% gewijzigd door Cloud op 23-11-2010 11:48 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09

beany

Meeheheheheh

NickThissen schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:37:
[...]

:F

My point exactly... Leuk dat je 40 kills hebt, maar je hebt wel verloren op 7 punten na. Had je nou net een capture meer gehad dan had je misschien 39 kills maar had je team wel gewonnen. Nou weet ik niet hoe dit potje eraan toe ging, en misschien heb je wel gewoon geprobeerd, maar ik zie vaak genoeg mensen die helemaal hyper zijn dat ze een hoge score halen maar het helemaal niet boeit dat ze uiteindelijk toch verloren hebben, en dat is gewoon jammer...
Soms he... kom ik tijdens een potje op het punt dat ik de vlaggen laat voor wat het is. Als het team alleen maar TDM aan het doen is, ga ik dat ook doen. Ik laat me niet in mijn eentje 30x opblazen door een granaat van Black.Tiger als ik weer bij een vlag lig, nogmaals: IN MIJN EENTJE. Keer op keer. Niks ten nadele overigens van Black, integendeel. Maar het is vermoeiend omdat met 3 man een vlag cappen een stuk sneller gaat en het risico van granaat koppen een stuk minder wordt.

Dus als ik merk dat het team geen ruk aan de vlaggen doet, ga ik op een gegeven moment ook maar TDM'en. Dan maar verliezen met 30 - 200 of zo.

En het is al zo vaak gezegd, maar het blijft me opvallen: 'LOOSING B' dus ren ik naar B toe. Onderweg kom ik 4 teamgenoten bezig, die de andere kant oprennen :? Ik kom bij B, kill de vijand die natuurlijk net de vlag heeft gepakt en ga liggen om hem weer te cappen... bij 95% cappen land er een granaat, waar met viltstift op geschreven staat 'groetjes van Black.Tiger.' tja.................

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:19
150 voor een caputure.
beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:46:
[...]

Soms he... kom ik tijdens een potje op het punt dat ik de vlaggen laat voor wat het is. Als het team alleen maar TDM aan het doen is, ga ik dat ook doen. Ik laat me niet in mijn eentje 30x opblazen door een granaat van Black.Tiger als ik weer bij een vlag lig, nogmaals: IN MIJN EENTJE. Keer op keer. Niks ten nadele overigens van Black, integendeel. Maar het is vermoeiend omdat met 3 man een vlag cappen een stuk sneller gaat en het risico van granaat koppen een stuk minder wordt.

Dus als ik merk dat het team geen ruk aan de vlaggen doet, ga ik op een gegeven moment ook maar TDM'en. Dan maar verliezen met 30 - 200 of zo.

En het is al zo vaak gezegd, maar het blijft me opvallen: 'LOOSING B' dus ren ik naar B toe. Onderweg kom ik 4 teamgenoten bezig, die de andere kant oprennen :? Ik kom bij B, kill de vijand die natuurlijk net de vlag heeft gepakt en ga liggen om hem weer te cappen... bij 95% cappen land er een granaat, waar met viltstift op geschreven staat 'groetjes van Black.Tiger.' tja.................
Ja, zo zie ik het ook wel ongeveer :P
Black is dan ook wel de beste man in Domination, vind ik :)

[ Voor 90% gewijzigd door vinom op 23-11-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 15:43
NickThissen schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:37:
[...]

:F

My point exactly... Leuk dat je 40 kills hebt, maar je hebt wel verloren op 7 punten na. Had je nou net een capture meer gehad dan had je misschien 39 kills maar had je team wel gewonnen. Nou weet ik niet hoe dit potje eraan toe ging, en misschien heb je wel gewoon geprobeerd, maar ik zie vaak genoeg mensen die helemaal hyper zijn dat ze een hoge score halen maar het helemaal niet boeit dat ze uiteindelijk toch verloren hebben, en dat is gewoon jammer...
Precies! Ik vind het inderdaad jammer dat iedereen voor zich speelt, en als iedereen dat doet, dan speel jij onbewust ook weer alleen, zit ik daar doodleuk elke keer in mn eentje heel traag zon obj te doen, en dan wordt ik weer neergeschoten, vandaar vaak een wat mindere K/D, maar hoe lekker is het om 3 man neer te schieten en de OBJ te pakken! Heerlijk ! Daar doe ik het voor.

Gisteren ook in server van Pink mooie actie, ik dacht ik probeer eens die RPK, loop bij summit naar obj, kom binnen zitten er 3 enemy's te capturen 1 magazijn 4 man dood die daar in die room waren, lekker liggen, reloaden en obj pakken! HEERLIJK! :D

Maar mijn team dus nergens te bekennen! :o

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05
ThinkPadd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:43:
Hoe kan het dat er zoveel dubbele nicknames zijn op de PS3 ? Als ik aan het spelen ben zie ik toch vaak wel 3 a 4 met bijna identieke nicknames :S

Vaak is het dan "nickname", en dan zit er ook nog een "nickname(1)" in het team.

Eerst dacht ik dat het gewoon toeval was, maar het gebeurt een beetje te vaak dat ze bij elkaar in het team zitten.
3 a 4 keer de zelfde nickname vind ik knap en ook nog niet gezien.
je krijgt (1) achter je naam als je splitscreen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

is toch heel simpel op te lossen... zorg dat je een leuke clan joined en ga met je clanmaten samenspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

vinom schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:46:
150 voor een caputure.

150 voor een caputure.

[...]

Ja, zo zie ik het ook wel ongeveer :P
Black is dan ook wel de beste man in Domination, vind ik :)
Het is jammer dat parties niet kunnen in Ranked. Want als de tijgertjes samen spelen is de vijand NERGENS. Dat merkte ik gister dus. Black, Rising Sun, Pink in 1 team. Ik met een stelletjes kwakzalvers in het andere team. Ging dus nergens over(vanuit mijn perspectief ;) ).

Ik hoop dat parties er snel komen! Heerlijk om met de tijgertjes in 1 team te spelen...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

darkfujita schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:19:
Olé heb het spel besteld! Binnenkort zal ik jullie eens even flink aanpakken.
Het pubhero niveau is hier geloof ik heel erg hoog, dus dat gaat nergens over.
Dat niveau is bij mij gelijk aan NOOB.

(K) ik ga nu voor mijn deur wachten op tnt
Pubhero? Lol, ik weet niet of ik nou medelijden met je moet hebben of boos moet reageren oid.
Godgod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:50:
[...]

Het is jammer dat parties niet kunnen in Ranked. Want als de tijgertjes samen spelen is de vijand NERGENS. Dat merkte ik gister dus. Black, Rising Sun, Pink in 1 team. Ik met een stelletjes kwakzalvers in het andere team. Ging dus nergens over(vanuit mijn perspectief ;) ).

Ik hoop dat parties er snel komen! Heerlijk om met de tijgertjes in 1 team te spelen...
En bedankt, ik zat ook in je team O-)
Nee maar ik snap je punt. Ik zou het ook erg waarderen als je gewoon met een clan/group in één team kan zitten. Dan winnen we potje achter potje, 100% zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

vinom schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:54:
[...]

En bedankt, ik zat ook in je team O-)
Nee maar ik snap je punt. Ik zou het ook erg waarderen als je gewoon met een clan/group in één team kan zitten. Dan winnen we potje achter potje, 100% zeker!
1000x excuses, je hebt gelijk. Was ook de enige reden dat ik niet de server verliet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
[...]

Klopt, als het gewoon hopeloos is dan ga ik ook niet meer proberen, dan ga ik wel snipen ofzo. Dat is precies het probleem: als een team wel voor de objective gaat en jij zit in het andere team dan ben je gewoon kansloos. In principe is domination een heel makkelijk spelletje, pak meteen punt B (en het punt waar je spawned) en dan maar campen en ze zullen het nooit krijgen. TENZIJ de tegenstanders met 2+ mensen naar een vlag gaan, dan ben je met een beetje pech meteen je vlag kwijt. Helaas gebeurt dat zelden...
Anoniem: 321222 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:50:
is toch heel simpel op te lossen... zorg dat je een leuke clan joined en ga met je clanmaten samenspelen :)
Helaas niet dus, want je komt gewoon in random teams, en met een beetje pech zitten 4 van de 5 clanmates in het andere team en heb jij 10 minuten afgang in het vooruitzicht...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

[...]

Hier kan ik mij helemaal in vinden. Het kan allemaal zo makkelijk zijn als je als TEAM te werk gaat, maar dat kom ik heel zelden tegen. EN als ik dan in een team zit die wel voor de objectives gaan dan is het heerlijk spelen!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:54

Def87

DefXtreme

Wat ik dan meestal doe is bij de flag waar je begint capturen en dan tussen B en A te blijven hangen. Ik kan dan meehelpen om de rest B te laten capturen door aanstormende vijanden die alleen oog hebben voor de flag te killen mits er meer dan 2 mensen capturen, anders help ik mee met capturen, en als A dan afgepakt wordt kan ik direct teruglopen. Dit doe ik dan heel het potje en eindig meestal met 6+ defends en 2 a 3 captures. En omdat ik nu de Commando heb ook regelmatig scores van 30+ kills en -10 deaths.
Tot dusver vind ik dit de beste COD van de laatste 3 jaar vooral door het zelf moeten verdienen van de killstreaks. Dat de spawnpoints af en toe crap zijn kan ik dan nog mee leven.

XBL/PSN Gamertag : DefXtreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:04
prutser387 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:04:
[...]
Kinderachtige admins zijn erger dan campers. Ik speel bijna alleen maar HQ, en ondanks dat ik bijna nooit een capture/defend heb speel ik het spelletje wel serieus. Ik ga alleen nooit naast de HQ zitten, want dan krijg je een granaat op je hoofd. Je moet juist tactisch in de 'omgeving' gaan zitten campen.

Echt een gruwelijke hekel aan admins die kicken om 'lompe' redenen zoals presumed camping of admins die het niet kunnen hebben als je hen 4 keer achter elkaar killed.

Ben ook al een keer gekicked omdat ik Gunship uit een enemy care package kreeg. Blijkbaar was het de care package van de admin...

Al die lompe server regels zoals:
- Geen claymores
- Geen second change
- Geen raketten
- Geen camping
- Geen tubes
- Etc. etc. etc

Gelukkig over een paar dagen een eigen server :)
Mijn commentaar ging ook voornamelijk over de speler in dat filmpje waarbij je ziet dat hij doelbewust de capture point negeert en niet eens pakt als hij ernaast staat. De man is alleen maar gefocussed op zoveel mogelijk knifekills maken. Dan kan ie beter Sticks 'n Stones gaan spelen.

Op onze server zitten we meestal verdeeld over 2 teams waardoor het wel makkelijk te zien is of iemand meespeelt voor het team of gewoon Rambo wil nadoen. Kicken is iets wat we pas echt doen nadat we iemand erop aanspreken en je nog steeds nog steeds een grote bek terug krijgt. Restricties op wapen- en perkgebruik is er echt niet. Natuurlijk kun je tactisch campen bij HQ, maar daarvoor dien je wel samen te spelen en te communiceren (bijv "ik dek je rug / zorg voor spervuur bij deze vernauwing terwijl je de point pakt). Dan wordt het spelletje pas echt leuk als je gezamelijk als een team je doelen bereikt :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 23:04
Vandaag mijn eerste goede ratio: 19/11.
Goed, daarna werd het weer gewoon 20/42, maar dat kwam van een 1/8 af.
ik wordt wel beter.. het kost alleen veel tijd.
Ach, zolang ik er maar plezier in heb. En dat heb ik, zolang alles het gewoon doet.

Zonet de AK-47 unlocked, dus maar kijken of die mijn FAMAS kan vervangen als primary wapen. Gelijk maar de supressor achievement voor Ninja Pro proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383260

NickThissen schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:57:

[...]

Helaas niet dus, want je komt gewoon in random teams, en met een beetje pech zitten 4 van de 5 clanmates in het andere team en heb jij 10 minuten afgang in het vooruitzicht...
#codbo.wars / #cod7.wars ?

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 383260 op 23-11-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
Joarie schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:37:
[...]

Dit soort mensen kick ik ook het liefst van mijn server. Zijn altijd wel een paar makkers die denken dat HQ of DOM een makkelijk potje TDM is. Gelukkig hebben ze bij Treyard er nu wel aangedacht om stats te geven in de playerlist (aantal HQ veroverd, verdedigd, teruggepakt). Dat maakt het nu ook makkelijker om iemand op zijn manier van spelen aan te spreken.
Btw...met een mesje lopen in hardcore is er echt niet bij.
Weer een baasje die het naar eigen goeddunken lompe kicks uitdeelt. Hoog tijd dat er een zwarte lijst komt met servers die zonder bijzondere reden kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
Ik ga meestal naar de enemy flag toe en ga dan dus liggen campen tot er iemand anders van mijn team naar diezelfde vlag komt. En dan samen cappen.

In je eentje cappen is bijna altijd kansloos. Zelfde met HQ. Je kan beter wachten tot je hele team klaarstaat en dan gezamenlijk naar binnen stormen dan elke keer proberen om alleen te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382978

carpcatcher schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:50:
[...]

Op de PS3 kan je vier controllers aansluiten, weet niet hoe dat bij de XBOX zit maar ik neem aan dat je dan ook met vier man kan spelen met één ingelogde account.

Werkt dat Party systeem op de PS3 al een beetje? Heb het nog niet geprobeerd maar zo ja dan wil ik wel een keer een clan joinen, nog nooit gedaan namelijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

TecTo schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:02:
[...]

Weer een baasje die het naar eigen goeddunken lompe kicks uitdeelt. Hoog tijd dat er een zwarte lijst komt met servers die zonder bijzondere reden kicken.
Jammer dat je er dan niet op kan filteren ingame. Dat zou een oplossing zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
TecTo schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:02:
[...]

Lees je de beargumentatie wel die ik erboven nog aanvoer of is iedereen die nog enigszins er een teamspel van wil maken meteen een "lompe baas"?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

cv8x schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:34:
Gisteren voor het eerst boven de 40 kills gehaald:

[afbeelding]

Vond het wel leuk om met jullie te delen :)
Ik kan net niet het aantal defends zien (maar ik gok dat dat 1 of 0 is) dus eigenlijk zou de #2, die 8 captures heeft) op 1 moeten staan en niet jij....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

Iemand tips voor zombie mode (ps3)? Ik kom niet verder dan level 16 hahah.. Waar moet ik op letten..
Bij welke level speel je die andere mappen vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Frentik schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:12:
[...]
Ik kan net niet het aantal defends zien (maar ik gok dat dat 1 of 0 is) dus eigenlijk zou de #2, die 8 captures heeft) op 1 moeten staan en niet jij....
Zie plaatje wat ik daarna gepost heb, daar zie je het aantal defends staan. (diegene had maar 1 defend).

[ Voor 57% gewijzigd door cv8x op 23-11-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-07 15:42
Anoniem: 330953 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:51:
[...]

Pubhero? Lol, ik weet niet of ik nou medelijden met je moet hebben of boos moet reageren oid.
Godgod
reemprive schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:30:
[...]

LOL! Op de PC hoop ik? Voeg me dan maar toe. Ik wil jouw goddelijke skills wel eens aanschouwen.
Haha, nee kijk waar het om gaat ( wat mensen hier ook vinden ) dat iedereen gefixeerd is op dat K/D.
Het zekers vet als je hoog boven aanstaat en weinig deaths hebt, maar de teamplay staat voorop.

Een pubhero speelt voorzichzelf, dit is gewoon super jammer.
Daarom heb ik 2 jaar cod4 op clanbase niveau gespeeld en ben ik naar lanparties gegaan om mee te doen met compo's. Ik vind het gewoon grappig als ik een public server join, en op het moment dat iemand MIJ afschiet meteen begint te typen; HAHAAH FFCK YOUR MOTHER, I OWNED YOU MAN! HAHAH.
Dit is diep triest, en ik weet dat nederlanders dit ook heeeeel goed kunnen.
Het niveau is gewoon laag van deze mensen en ik zal ook zonder enige moeite zo bovenaan staan.

Ik kan niet wachten tot er een promod uit is, of Pam4! En de mensen die niet weten wat dit betekend zijn dus low voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

Famas Supressed
Famas Reflex
Ak74 Supressed
Ak74 Reflex

vragen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

darkfujita schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:32:
[...]

[...]

Haha, nee kijk waar het om gaat ( wat mensen hier ook vinden ) dat iedereen gefixeerd is op dat K/D.
Het zekers vet als je hoog boven aanstaat en weinig deaths hebt, maar de teamplay staat voorop.

Daarom heb ik 2 jaar cod4 op clanbase niveau gespeeld en ben ik naar lanparties gegaan om mee te doen met compo's. Ik vind het gewoon grappig als ik een public server join, en op het moment dat iemand MIJ afschiet meteen begint te typen; HAHAAH FFCK YOUR MOTHER, I OWNED YOU MAN! HAHAH.
Het niveau is gewoon laag van deze mensen en ik zal ook zonder enige moeite zo bovenaan staan.

Ik kan niet wachten tot er een promod uit is, of Pam4! En de mensen die niet weten wat dit betekend zijn dus low voor mij :)
Je doet bepaalde aannames die niet helemaal correct zijn. Ik proef sterk dat je van mening bent dat de mensen in die topic vaak zo doen, of zo zijn. Mja, dat mag... maar bonuspunten scoor je er hier niet mee ;)

En iemand die niet weet wat een promod of Pam4 is, is niet per definitie een 'noob'. Ik heb cod4 ook gespeeld, en was redelijk goed denk ik. Maar promod of pam4 heb ik niet gespeeld, mijn ding niet. En zo zijn er velen. Ik weet van een aantal mensen hier dat ze erg goed zijn, terwijl die ook geen promod of pam4 hebben gespeeld.

Kortom: iets minder blaaten zou je sieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:36:
[...]

Je doet bepaalde aannames die niet helemaal correct zijn. Ik proef sterk dat je van mening bent dat de mensen in die topic vaak zo doen, of zo zijn. Mja, dat mag... maar bonuspunten scoor je er hier niet mee ;)

En iemand die niet weet wat een promod of Pam4 is, is niet per definitie een 'noob'. Ik heb cod4 ook gespeeld, en was redelijk goed denk ik. Maar promod of pam4 heb ik niet gespeeld, mijn ding niet. En zo zijn er velen. Ik weet van een aantal mensen hier dat ze erg goed zijn, terwijl die ook geen promod of pam4 hebben gespeeld.

Kortom: iets minder blaaten zou je sieren :)
Tja kan wel zo zijn, maar ik vind dat er wel een degelijk verschil in skill zit tussen mensen die altijd eerste staan in een public war, dan in een echte clanbase war.
Jij ziet dit verschil zelf niet, omdat je geen vergelijking kan maken.
Ik kan dit wel, want iedereen begint altijd met de public servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Anoniem: 333108 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:33:
Famas Supressed
Famas Reflex
Ak74 Supressed
Ak74 Reflex

vragen :S
Jouw post roept bij mij vragen op ja. Wat bedoel je er nu mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

[...]

Degene bij wie het om K/D draait zijn ook wel wat jonger :P
Heb je cs gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

darkfujita schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:38:
[...]

Tja kan wel zo zijn, maar ik vind dat er wel een degelijk verschil in skill zit tussen mensen die altijd eerste staan in een public war, dan in een echte clanbase war.
Ik kan me vergissen, maar het spelen in een clanbase war is verschillend dan spelen op een pub server. Je kan in een clanbase war nog zo goed zijn en op de pub er helemaal niks van bakken. Instellingen zijn anders, wapens anders, etc etc. Alle promod zaken zitten niet op een pub server, terwijl je daar wel helemaal op ingespeeld ben. Dus je kan mij niet wijsmaken dat jij even iedereen zwaar de les gaat lezen op een pub server, van een spel dat je nog niet gespeeld hebt.

En als je dat mij wel wil wijsmaken, bespaar je de moeite... ik heb genoeg jongetjes rond zien rennen met hele grote woorden, maar oh zulke kleine daden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Er zit vast en zeker een verschil in, maar jij maakt constant aannames over de mensen in dit topic die je helemaal niet kunt maken. Ook nu weer. Waarom denk je dat beany nu niets van clanbase wars af weet? :?

Daarnaast, als je de discussie wat beter gevolgd had, kon je zien dat in dit topic juist veel mensen tégen het gebruik van K/D zijn als meetpunt qua skills. :)

offtopic:
Het zou je inderdaad sieren als je wat minder loopt op te scheppen cq. blaten en gewoon vriendelijk meepraat hier en stopt met alle aannames.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-07 19:05
Ik moet zelf zeggen dat er wel degelijk verschil is tussen public play en clan war play. Het is tactischer van beide kanten.

Echter de opmerking dat iedereen die pam4 of promod niet kent low is een beetje raar. Ik vind pam4 en promod op bepaalde vlakken juist slecht. Ze halen wapens etc weg, omdat ze niet goed zijn.

In mijn ogen moet je ermee leren spelen of een ander spel spelen, aangezien die dingen gewoon in het spel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Kan iemand me nou eens eindelijk helpen hiero.. Heb het al vaker gepost, maar wil toch echt even weten waarom me theater mode het niet doet (recent games blijven grijs). Ik heb me COD profiel al gelinkt met YT en PSN, maar dat is eigenlijk pas voor later (uploaden), ik wil gewoon mezelf terug kunnen zien en gave dingen maken.

Op ander forum werd aangeraden om ps3 te formateren, maar daar gaan we dus niet aan beginnen...
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:02

codex

Geen OpenAI agent :)

[...]

[...]

Oh, dat bedoel je. Ja, er zijn inderdaad veel mensen gefixeerd op K/D. In "ons groepje", oftewel de mensen met wie ik veel speel is de objective winnen het belangrijkste. En inderdaad, als wij samen kunnen spelen dan winnen we praktisch altijd, alleen het nadeel is dat we dan een server hebben waarbij de tegenpartij telkens weg gaat. Maar zoals Beany al zegt, Black tegen je is echt superhinderlijk. Defence master :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:42:
[...]

Ik kan me vergissen, maar het spelen in een clanbase war is verschillend dan spelen op een pub server. Je kan in een clanbase war nog zo goed zijn en op de pub er helemaal niks van bakken. Instellingen zijn anders, wapens anders, etc etc. Alle promod zaken zitten niet op een pub server, terwijl je daar wel helemaal op ingespeeld ben. Dus je kan mij niet wijsmaken dat jij even iedereen zwaar de les gaat lezen op een pub server, van een spel dat je nog niet gespeeld hebt.

En als je dat mij wel wil wijsmaken, bespaar je de moeite... ik heb genoeg jongetjes rond zien rennen met hele grote woorden, maar oh zulke kleine daden :)
LOL, je laat je wel de tent uitlokken.
Ik bedoel ermee te zeggen dat iemand die op hoger niveau speelt, een beter inzicht heeft in het spel.
Ik ken genoeg mensen die bijvoorbeeld nooit op een radar kijken en dan verbaasd opkijken wanneer een tegenstander voor hun staat.
Ook zijn iemand zijn aim beter zijn, dan wanneer hij alleen public zou spelen.
Er zijn zelfs speciale nade tricks etc, of combo's wat niet in public servers worden gebruikt.
Pre-fire gebruiken is een voorbeeld hiervan.

Hier kan je me toch geen ongelijk in geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57
darkfujita schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:19:
Olé heb het spel besteld! Binnenkort zal ik jullie eens even flink aanpakken.
Het pubhero niveau is hier geloof ik heel erg hoog, dus dat gaat nergens over.
Dat niveau is bij mij gelijk aan NOOB.

(K) ik ga nu voor mijn deur wachten op tnt
Lol! Sure dude...

Als je echt ballen hebt post je hier je Steam naam zodat wij je kunnen joinen tijdens het gamen. Kunnen we meteen zien of die grote woorden van jou omgezet kunnen worden in daden...

You talk the talk, but do you walk the walk? :>

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
ChojinZ schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:57:
[...]

Lol! Sure dude...

Als je echt ballen hebt post je hier je Steam naam zodat wij je kunnen joinen tijdens het gamen. Kunnen we meteen zien of die grote woorden van jou omgezet kunnen worden in daden...

You talk the talk, but do you walk the walk? :>
Jaa klopt, zal wel even moeten wennen aan het spel he! :P
Ik mag best even naast mijn schoenen lopen (A)
Ik zal binnenkort wel de tweakers servers joinen, om te kijken hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

vinom schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:41:
[...]

Jouw post roept bij mij vragen op ja. Wat bedoel je er nu mee?
met welk wapen in me moet uitrusten :D dus dit zijn de 4 "genomineerden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
Joarie schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:08:
[...]

Lees je de beargumentatie wel die ik erboven nog aanvoer of is iedereen die nog enigszins er een teamspel van wil maken meteen een "lompe baas"?
Echt beargumenteren is niet nodig. Je slotzin spreekt voor zich.

Alsof je met een (cynisch mode) mesje niet in staat bent om goed teamwerk te verrichtten. Deze wapens zitter er niet voor niets in.

Steeds vaker zie ik dat admins het spel naar eigen voordeel zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

prutser387 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:04:
[...]

Kinderachtige admins zijn erger dan campers. Ik speel bijna alleen maar HQ, en ondanks dat ik bijna nooit een capture/defend heb speel ik het spelletje wel serieus. Ik ga alleen nooit naast de HQ zitten, want dan krijg je een granaat op je hoofd. Je moet juist tactisch in de 'omgeving' gaan zitten campen.

Echt een gruwelijke hekel aan admins die kicken om 'lompe' redenen zoals presumed camping of admins die het niet kunnen hebben als je hen 4 keer achter elkaar killed.

Ben ook al een keer gekicked omdat ik Gunship uit een enemy care package kreeg. Blijkbaar was het de care package van de admin...

Al die lompe server regels zoals:
- Geen claymores
- Geen second change
- Geen raketten
- Geen camping
- Geen tubes
- Etc. etc. etc

Gelukkig over een paar dagen een eigen server :)
Second chance heb ik wel een schijt hekel aan, maar de rest vind ik toegestaan. Kwam gister op een server waar we niet mochten rennen |:( Ik en mijn maatje zijn allebei gekicked vervolgens omdat we renden ;(

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

darkfujita schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:56:
[...]

LOL, je laat je wel de tent uitlokken.
Ik bedoel ermee te zeggen dat iemand die op hoger niveau speelt, een beter inzicht heeft in het spel.
Ik ken genoeg mensen die bijvoorbeeld nooit op een radar kijken en dan verbaasd opkijken wanneer een tegenstander voor hun staat.
Ook zijn iemand zijn aim beter zijn, dan wanneer hij alleen public zou spelen.
Er zijn zelfs speciale nade tricks etc, of combo's wat niet in public servers worden gebruikt.
Pre-fire gebruiken is een voorbeeld hiervan.

Hier kan je me toch geen ongelijk in geven....
Aha, jij hebt dus beter inzicht in het spel dan dat ik heb :? En waarom zou iemand op een public nooit op de radar kijken? En is in een promod de radar niet juist disabled? En waarom zou mijn aim minder zijn dan die van jou? Een aim op een pub verschilt 0,0 met een aim in een clanbase war. En als er toch verschil in zit, vertel het me aub!

En over welke speciale nade-tricks heb je het? Vertel het me aub, want ik kan me er niks bij voorstellen.

En pre-fire? Ik doe niks anders volgens mij :? Of jij hebt het over een ander soort pre-fire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

cv8x schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:14:
Zie plaatje wat ik daarna gepost heb, daar zie je het aantal defends staan. (diegene had maar 1 defend).
Ok, 3 defends is niet verkeerd, dan heb ik niks gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Ebayzo schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:03:
[...]
Second chance heb ik wel een schijt hekel aan, maar de rest vind ik toegestaan. Kwam gister op een server waar we niet mochten rennen |:( Ik en mijn maatje zijn allebei gekicked vervolgens omdat we renden ;(
Haha, dat is toch wel te belachelijk voor woorden 8)7 Alhoewel rennen met vuurwapens/messen/claymores natuurlijk ook niet echt veilig is.

Nee ben blij dat die onzin er niet in zit op de console ;)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
reemprive schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:16:
[...]

Ik speel met hoge sensitiviteit in elke fps, ik moet zeggen dat ik bij black ops veel moeite heb om te aimen. Ik ervaar een beetje hetzelfde, loop constant te rommelen met mijn sensitiviteit enzo omdat het aimen niet gaat zoals ik het zou willen.

Verder, wat White zegt sluit ik me helemaal bij aan. Mensen die trots zijn op hun k/d ratio aan het eind van een potje maar geen enkele keer voor de objectives gaan. K/D is niet de doel van het spel, winnen is het doel. Of je nou TDM speelt, SnD of Domination, vandaar ook die vernieuwde leaderboards.
Ja, ik snap ook niet helemaal waarom de K/D ratio zo belangrijk is. Ik moet zeggen dat ik er wel in mee ga, zal wel onze individualistische cultuur zijn. Wachten bij een vlaggetje kan natuurlijk iedereen...

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Wizz15 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:09:
[...]

Haha, dat is toch wel te belachelijk voor woorden 8)7 Alhoewel rennen met vuurwapens/messen/claymores natuurlijk ook niet echt veilig is.

Ik zie het probleem niet helemaal. Ok, tis een suffe regel, maar als de admin dit nou wil moet hij dat zeker doen. Dat is ook 1 van de redenen dat iedereen zat te zeuren om dedicated servers tijdens MW2.

Sommige elementen in het spel kunnen irritant zijn. Als dit er via een mod uit kan halen is dit alleen maar goed en zo maak je het spel voor jezelf alleen maar leuker.

Dat andere dat niet weten te waarderen is pech voor die mensen. Dan zoeken ze maar een andere server.

Ik vind alleen wel dat het duidelijk aangegeven moet worden wat de regels zijn. Bv. via de console. Want wat ik wel regelmatig zie is dat regels ter plekke worden verzonnen zodat admins een rede hebben voor een kick. Dat vind ik dan weer lame...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

Ja? Ik heb jaren geleden meerdere malen op clanbase op nummer 1 of 2 of 3 gestaan in MoH:AA Realism, en ben ook 2e geworden in één van de opencups (hoogste divisie) daarin.
En nu speel ik geen clanwedstrijden meer, want ik heb er geen tijd meer voor.

Nu is mijn punt eigenlijk dat omdat je niet in competitieverband speelt, dat helemaal niks hoeft te zeggen over hoe goed je bent, enkel over of je de verplichtingen van een clan wel wilt hebben.

En mensen die anderen "low" noemen, die nemen zichzelf veels te serieus. Wat zijn je verdiensten eigenlijk zelf? Want alleen dat je op clanbase speelt zegt helemaal niks.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

ChojinZ schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:14:
[...]

Ik zie het probleem niet helemaal. Ok, tis een suffe regel, maar als de admin dit nou wil moet hij dat zeker doen. Dat is ook 1 van de redenen dat iedereen zat te zeuren om dedicated servers tijdens MW2.

Sommige elementen in het spel kunnen irritant zijn. Als dit er via een mod uit kan halen is dit alleen maar goed en zo maak je het spel voor jezelf alleen maar leuker.

Dat andere dat niet weten te waarderen is pech voor die mensen. Dan zoeken ze maar een andere server.
Als dit om een ranked server gaat is het onzin. Op een ranked server moet je gewoon alles kunnen gebruiken, ongeacht of het irritant is of niet. Als je geen claymore's wil, dan zal je een unranked server moeten gebruiken.

Ik hoop echt dat Treyarch ranked servers gaat bannen/unranked maken/whatever die dit soort belachelijke regels instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07 07:54

ye-roon

knaak

Wizz15 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:09:
[...]

Niet mogen rennen? wtf!? Eerste wat ik doe met met me AWM, pistol aan en rennen als een malle. Dat ik vind het wel een kick om first blood met sniper headshot te halen ^^ Maja een Lightweight/hardline (pro), steady aim pro +marathon pro build en een smg en rondjes rennen kan ook leuk zijn (vooral firing range en nuketown). Echt rare regels maken mensen soms.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:09:
[...]En over welke speciale nade-tricks heb je het? Vertel het me aub, want ik kan me er niks bij voorstellen.

En pre-fire? Ik doe niks anders volgens mij :? Of jij hebt het over een ander soort pre-fire?
Pre-fire is gewoon schieten op plekken of zelfs muren waar mensen te verwachten zijn op bepaalde momenten.

Nade tricks zijn eigenlijk gewoon goed uitgekiende granaten die op bepaalde plekken komen waar ze strategisch belangrijk zijn. Die leer je inderdaad veel in clanverband.

Beiden hebben meer met een goed uitgekiende strategie te maken dan met echt "skill".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
TecTo schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:01:
[...]

Echt beargumenteren is niet nodig. Je slotzin spreekt voor zich.

Alsof je met een (cynisch mode) mesje niet in staat bent om goed teamwerk te verrichtten. Deze wapens zitter er niet voor niets in.

Steeds vaker zie ik dat admins het spel naar eigen voordeel zetten.
Wat voor voordeel hebben wij er aan als mijn (clan)maatjes in beide teams zitten?
Maar goed, ik begrijp hieruit dat je wat nare ervaringen hebt gehad met servers/admins en liever een eigen server wilt, of op zijn minst terug naar het oude systeem.
Begrijp me goed, teamwork is niet alleen 1 onderdeel (knife, kills, aanvallen). Ik krijg alleen persoonlijk de indruk uit dat minutenlange filmpje dat de heer/dame in kwestie alleen maar bezig is met het opschroeven van zijn knifekills en hiervoor graag op een podium geplaatst wil worden (waarom zou je het anders opnemen en uploaden?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 15:58
Wat me opgevallen is in positieve zin is dat joinen zonder invite er nu voor zorgt dat je ook bij je team blijft. Dat was wel eens irritant bij mw2. Invites blijven ook geldig zolang er een party actief is, ongeacht wanneer deze is verzonden. Ook wel een nette verbetering.

Ow, ik speel op de ps3

[ Voor 5% gewijzigd door sjer op 23-11-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:17:
[...]

Als dit om een ranked server gaat is het onzin. Op een ranked server moet je gewoon alles kunnen gebruiken, ongeacht of het irritant is of niet. Als je geen claymore's wil, dan zal je een unranked server moeten gebruiken.

Ik hoop echt dat Treyarch ranked servers gaat bannen/unranked maken/whatever die dit soort belachelijke regels instellen.
Ranked server, geen mods. Alleen een console message "No Running allowed". /facepalm

Dus eerst ging mijn maatje eruit, en vervolgens ik na een tijdje. Ach is weer eens wat anders dan een B52-TK-Kick....

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:17:
[...]

Waarom? Officieele rankings zeggen mijns inziens weinig. Je kan spelregels wel uniform maken maar er zijn zat factoren die er voor zorgen dat de kansen alsnog niet gelijk zijn.

VB.
Ik ben een middelmatige speler maar als ik telkens servers join waar alleen maar uber noobs spelen zal ik, ondanks mijn medium skills, toch boven de rest uit steken met gevolg een mooie ranking.

Jij daarintegen bent een zeer goede speler die telkens servers uitkiest waar de grootste en beste cracks spelen. Daardoor eindig jij telkens onderaan met weinig kills en een negatieve k/d ratio. Hierdoor sta je heel slecht in de rankings.

Nu zijn jou skills een stuk beter dan die van mij. Echter, door de keuze van de server sta ik in de rankings een stuk hoger.

Uiteraard is bovenstaand verhaal ter illustratie. Wie er beter is weet ik uiteraard niet. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:07
Spel werkt sinds de release perfect hier, alleen heb een aantal dingen waar ik me aan erger.
1. Ik kan niet met vrienden in één party, dus in hetzelfde team komen. ( Hier zijn ze mee bezig volgens mij)
2. De tijd tussen de matches door is verschrikkelijk kort, ik kan in deze tijd nooit bekijken hoever mijn challenges zijn en nieuwe classes maken.

Dit alles op de pc trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Anoniem: 382978 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:05:
[...]

Op de PS3 kan je vier controllers aansluiten, weet niet hoe dat bij de XBOX zit maar ik neem aan dat je dan ook met vier man kan spelen met één ingelogde account.

Werkt dat Party systeem op de PS3 al een beetje? Heb het nog niet geprobeerd maar zo ja dan wil ik wel een keer een clan joinen, nog nooit gedaan namelijk. :D
Ik heb al wel splitscreen gespeelt op de XBOX en moet zeggen, dat het erg goed gaat op 720p resolutie. Meer dan 2 spelers heb ik nog niet gezien of geprobeerd.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Genoeg gezeurd over noobs, pro's, lows, babyadmins, kicks, bans etc.! Tijd voor een polletje of twee :) :

Wat zijn jullie favoriete en MINST favoriet map? Graag niet alleen stemmen maar een korte uitleg.

Poll: Wat is je MINST favoriete map.
WMD
Radiation
Jungle
Nuketown
Grid
Crisis
Array
Firing Range
Summit
Launch
Cracked
Hanoi
Havana
Villa
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=365146&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wat is je favoriete map
WMD
Radiation
Jungle
Hanoi
Nuketown
Havana
Cracked
Launch
Summit
Crisis
Array
Firing Range
Villa
Grid
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=365145&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik zal zelf beginnen:
Nuketown heeft potentie maar is gewoon iets te klein voor domination (stel je eens voor dat je domination moet spelen op shipment ;) )Het voordeel van Nuketown is wel dat je altijd of A of C hebt zodat je niet gedomineerd kan worden. Vandaar dat vanuit Domination perspectief bekeken mijn minst favoriete map: Havana is, door het ontwerp kan je niet makkelijk van A naar C omdat je of 1) altijd de lange straat over moet steken of 2) via een smal gangetje een gebouw uit moet rennen wat makkelijk door de enemy gecovered kan worden. Door deze opzet kan je een team goed vastzetten, leuk als je het zelf doet maar andersom niet :P.

Een echt favoriete map heb ik (nog) niet maar mijn stem is gegaan naar Grid, leuke map die niet te groot is zodat je makkelijk 2 punten kan verdedigen (om zo te compenseren voor TDM spelers in Domination :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:07
Oh, maar 1 keus op de poll.

Mijn minst favoriete map is Nuketown, veelste klein voor bijna alle gametypes en op TDM is het te veel chaos.
Verder vind ik Hanoi ook een minder leuke map.

Mijn favoriete map is Jungle, geweldige map dit, lekker groot, mooie omgevingen.
Andere favourieten zijn: Grid, Array, Launch, WMD, Radiation en Launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mijn minst favoriete map is toch Hanoi.

In TDM is het te veel zoeken naar tegenstanders.
In Domination of Demolition zijn de tactische punten niet fijn geplaatst, het duurt telkens te lang om er in de buurt te komen, en de map is te vriendelijk voor campers met zijn vele hoeken om in te zitten, dit resulteert voor mij in een frustrerend kat en muis-spel tussen spawn point en objectives waarbij er te veel verschillende routes zijn en je dus meer loopt dan schiet, en teveel door campers wordt doodgeschoten.
Als laatste; visueel is hij doodsaai.

Mijn favoriete map is denk ik op dit moment Cracked of Summit, of Villa. Een paar mooie chokepoints en objectives die zich op plaatsen bevinden waar strategisch spelen goed loont, en die ondanks dat ze van verschillende kanten kunnen worden benaderd, toch redelijk te overzien zijn voor een verdediger. De hoogteverschillen in de maps geven ook interessante shoot-outs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat die promod snel komt. Dit spel is echt te noob friendly. Ik wacht nog wel even totdat er een promod uit is :D

het maakt de game gebalanceerd en dus beter. Nou valt het op het gebied van wapens in BO nog wel mee, maar die Stun, tube, claymores, RC-XD zijn gewoon zo bullshit.
Ook kunnen de grootste noobs zon killstreak krijgen en lekker boven aan gaan staan. Het spel is veel te random. Die killstreaks(heli's) verneuken het potje gewoon.

Ook zouden ze misschien met promod de scopes wat beter kunnen maken, (minder sway, sneller inzoomen) anders krijg je gewoon in clan matches dat je straks 4 man smg en 1 ak hebt.

En ik vind de game veel te gedetaileerd. Al die details leiden veel te veel af. En hopelijk halen ze die rondvliegende dingetjes en fog weg. Komt de visibility ten goede. Ook met filmtweaks moeten er weer in.

Over de maps:
Slechte mappen: hanoi, wmd, cracked, summit
Goede mappen: havana(nieuwe crossfire? :D), villa, grid, jungle, crisis

maar men favoriete map is toch wel villa denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Hey, eindelijk polletjes!

Ik ben gegaan voor minst favo: Launch. Ik weet niet wat het is met die map maar ik doe het er altijd verschrikkelijk slecht. Al die vervelende gangetjes tussen containers en dingetjes door. Maargoed het was een lastige keuze, want Crisis, Grid en Array zijn voor mij ook genomineerd in deze categorie
Favoriet; vooralsnog Havana, daar zal ik wel een van de weinigen in zijn. Ik denk dat het door de langerektheid van de map komt, waardoor je veel minder onverwacht van 10.000 verschillende kanten gepakt wordt. Aangezien dat mijn grootste ergernis tov. MW2 is weegt dat zwaar mee natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

minst leuke is Hanoi absoluut bahbah wat een map is dat.
En de meest gruwelijke vind ik nuketown, doet me denken aan de brady bunch (agressie modus geactiveerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:52:
Hey, eindelijk polletjes!

Ik ben gegaan voor minst favo: Launch. Ik weet niet wat het is met die map maar ik doe het er altijd verschrikkelijk slecht. Al die vervelende gangetjes tussen containers en dingetjes door. Maargoed het was een lastige keuze, want Crisis, Grid en Array zijn voor mij ook genomineerd in deze categorie
Favoriet; vooralsnog Havana, daar zal ik wel een van de weinigen in zijn. Ik denk dat het door de langerektheid van de map komt, waardoor je veel minder onverwacht van 10.000 verschillende kanten gepakt wordt. Aangezien dat mijn grootste ergernis tov. MW2 is weegt dat zwaar mee natuurlijk.
Neejoh havana is echt fijn en 1 van de betere maps in deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik speelde "vroeger" in clanverband de shooter SoF 2 in clanverband, dus ook met clanbase, ladders etc. ik merkte dat ik toen ook onwijs gebrand was op K/D ratio's, maar naarmate je ouder word neig ik steeds meer naar feit dat ik wil dat als ik mn pc uitzet na een lekkere pot dat ik voldoening ervan heb, een lekkere pot waar K/D ratio's me nu niet meer boeien maar een snel doorstromende pot vol actie en teamwork is nu alles wat ik wil.. soms maak ik daarom er nu een sport van om de poppetjes uit hun hoekjes te drijven van tijd tot tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 383260 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:50:
Ik hoop dat die promod snel komt. Dit spel is echt te noob friendly. Ik wacht nog wel even totdat er een promod uit is :D

het maakt de game gebalanceerd en dus beter. Nou valt het op het gebied van wapens in BO nog wel mee, maar die Stun, tube, claymores, RC-XD zijn gewoon zo bullshit.
Ook kunnen de grootste noobs zon killstreak krijgen en lekker boven aan gaan staan. Het spel is veel te random. Die killstreaks(heli's) verneuken het potje gewoon.

Ook zouden ze misschien met promod de scopes wat beter kunnen maken, (minder sway, sneller inzoomen) anders krijg je gewoon in clan matches dat je straks 4 man smg en 1 ak hebt.
Je kan ook op een unranked server spelen waar al dit soort dingen uitstaan. Hoef je niet te wachten op promod.

Waarom iedereen zo geilt op promod is me echt onduidelijk :?
En ik vind de game veel te gedetaileerd. Al die details leiden veel te veel af. En hopelijk halen ze die rondvliegende dingetjes en fog weg. Komt de visibility ten goede. Ook met filmtweaks moeten er weer in.
Je wilt promod omdat het nu te simpel/random is, maar een paar rondvliegende stofjes kan je niet handelen omdat dat afleid :?

[ Voor 22% gewijzigd door beany op 23-11-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347253

Joarie schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:21:
[...]

Wat voor voordeel hebben wij er aan als mijn (clan)maatjes in beide teams zitten?
Maar goed, ik begrijp hieruit dat je wat nare ervaringen hebt gehad met servers/admins en liever een eigen server wilt, of op zijn minst terug naar het oude systeem.
Begrijp me goed, teamwork is niet alleen 1 onderdeel (knife, kills, aanvallen). Ik krijg alleen persoonlijk de indruk uit dat minutenlange filmpje dat de heer/dame in kwestie alleen maar bezig is met het opschroeven van zijn knifekills en hiervoor graag op een podium geplaatst wil worden (waarom zou je het anders opnemen en uploaden?).
Gewoon voor de fun? Op een podium geplaatst worden is nogal onzin... als ik op een podium geplaatst zou willen worden had ik wel een ander filmpje geupload. Ik heb dit filmpje geupload omdat ik het gappig vond en ik dacht anderen misschien ook wel.
alleen maar bezig is met het opschroeven van zijn knifekills
Zo ver ik weet worden deze nergens bijgehouden dus daar heb ik niks aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 347253 op 23-11-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hanoi vind ik er echt minder uitzien, maar qua plaatsing van gebouwen, routes, obstakels en dergelijke vind ik het een van de beste maps eruit. Tegenovergestelde met Nuketown, ziet er echt geweldig uit, maar gloeiende gloeiende wat een schijtirritante map is dat. Veel te klein met teveel in de map. Bahbah. Verleng Nuketown van 2 huizen naar een hele straat en je hebt een stukje hemel gecreëerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:39
Mijn favoriete map is Summit, Hanoi is zwaar vervelend. Vooral omdat AquariumMaster mij daar altijd de baas is. Die kerel is echt goed :o _/-\o_

Verder zijn Villa en Jungle wel redelijk goed te doen! Maar goed ik speel eigenlijk vooral TDM..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Je kan trouwens ook de verschillende wager matches tegen bots doen (om te oefenen of te rotzooien).
Gewoon een normale tdm/ffa match tegen bots starten en dan dit intikken in console:
/g_gametype oic
/map mp_nuked

Uit Fommes zijn lijst op de vorige pagina ;)
oic = one in the chamber
gun = gungame
shrp = sharpshooter
hlnd = sticks and stones

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:01:
[...]

Je kan ook op een unranked server spelen waar al dit soort dingen uitstaan. Hoef je niet te wachten op promod.

ik krijg geen servers in de lijst als ik op unranked druk ? :?
en zoals ik al zei; promod maakt de game gebalanceerd, en dus zal het meer aankomen hoe goed je bent dan op wat voor killstreaks/guns/equipment je hebt. En door fog en rondvliegende shit weg te halen zal de fps ook omhoog gaan :D en het is gewoon iritant als je ergens zit met je scope en er vliegt zon ding door je scherm heen :S

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 383260 op 23-11-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Is er uberhaubt al wat bekend over een promod?
[...]

Je wilt promod omdat het nu te simpel/random is, maar een paar rondvliegende stofjes kan je niet handelen omdat dat afleid :?
Of ook een leuke: Klagen dat het spel nu te noob friendly is maar ondertussen verlangen naar minder scope sway... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Mijn minst favoriete map is echt Hanoi. Wat een takke map, soms gaat het goed, meestal niet zeg maar :P
Vind dat er van te veel kanten aangevallen wordt, steeds weer.

Mijn Favoriete map is echt Grid. Deze map speelt gewoon leuk! En is ook goed te overzien.

Verder heb ik zelf nu iets van 6-7 uur gespeeld en ben level 22. Op zich gaat het ingame wel, maar als ik kijk naar hoeveel wins/losses heb pfff echt iets van 14 gewonnen 22 verloren. Mensen spelen gewoon zo slecht "samen" (tot vaak gewoon NIET) dit vind ik gewoon jammer. Probeer iedere keer punten over te nemen, terwijl de rest van het team alleen maar aan het killen is. Zelf ben ik geen ster in dit spel, maar vind het wel gaaf. Maar ik vind het gewoon niet normaal hoe sommige het voor elkaar krijgen om zo veel kills achter elkaar weten te halen?? Ik wordt altijd na een paar kills zelf weer afgeslacht lol... Hoe krijg je dit voor elkaar :P

Xbox 360: MotherGooz
voeg me maar toe als je wil (maar verwacht geen wonderen van mijn game-kunsten :P :D )

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChojinZ schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:06:
[...]

Is er uberhaubt al wat bekend over een promod?

[...]

Of ook een leuke: Klagen dat het spel nu te noob friendly is maar ondertussen verlangen naar minder scope sway... :X
raf1 / ingram zijn er wel mee bezig volgens mij ? maar je moet de scope wel iets makkelijker maken (niet te veel) want anders krijg je dat niemand die scope pakt omdat je met andere wapens meer kan (ook over afstand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 383260 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:06:
[...]

ik krijg geen servers in de lijst als ik op unranked druk ? :?
Niet toevallig een paar te aggressieve filters ingesteld waardoor je ze niet meer ziet? Was bij mij namelijk ook eerst het geval. Niet dat ik op unranked wil spelen, maar heb wel eens gegluurd in de lijst met servers :)
en zoals ik al zei; promod maakt de game gebalanceerd, en dus zal het meer aankomen hoe goed je bent dan op wat voor killstreaks/guns/equipment je hebt. En door fog en rondvliegende shit weg te halen zal de fps ook omhoog gaan :D
Maar wat moet er precies gebalanceerder worden dan? Zoals ik je nu begrijp is het dus eigenlijk het strippen van alle killstreaks, equipment en praktisch alle wapens. Zodat iedereen met hetzelfde rondloopt en je daar dan mee gaat spelen? :?

Je mag het gebalanceerd noemen, maar ik noem het eerder 'een andere game'. Het zal niets meer met BO te maken hebben als je alle voor BO specifieke content er uit gaat slopen. En ten opzichte van MW2 vind ik deze game júist erg gebalanceerd. Er is nog geen specifieke combo die ik tegengekomen ben die niet om te leggen is. En omdat de killstreaks niet meer optellen komen ook die veel meer aan op skills dan op een stukje mazzel.
ChojinZ schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:06:
[...]

Dat is inderdaad wel maf ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Wat heeft iedereen toch tegen Hanoi? Ik ben die ene die het juist een favoriete map vind. Echt alles zit in deze map. Huisjes, open vlakten, sneaky gangetjes en plekken om door het raam te springen. Fantastisch gewoon! :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ze het allemaal basic willen moet je CS1.6 gaan SPELEN!

tjonge jonge, je kan ok gewoon overal op janken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Mother_Goozz schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:09:Maar ik vind het gewoon niet normaal hoe sommige het voor elkaar krijgen om zo veel kills achter elkaar weten te halen?? Ik wordt altijd na een paar kills zelf weer afgeslacht lol... Hoe krijg je dit voor elkaar :P
Tsja, in mijn ervaring is het een kwestie van goed positioneren en geluk hebben. (Of eerder, een kwestie van niet slecht positioneren en geen ongeluk hebben :p). Probeer de maps een beetje te leren, kijk waar je teamgenoten zijn en probeer ervoor te zorgen dat het onwaarschijnlijk is dat er iemand achter je opduikt. Claymores kunnen helpen daarbij.

Maargoed in deze editie is door leveldesign en spawnkwesties het meer dan ooit dat de tegenstander ineens achter je kan verschijnen, dus voor mij is de factor geluk van groot belang (geluk waar de tegenstanders opduiken) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:12:
Maar wat moet er precies gebalanceerder worden dan? Zoals ik je nu begrijp is het dus eigenlijk het strippen van alle killstreaks, equipment en praktisch alle wapens. Zodat iedereen met hetzelfde rondloopt en je daar dan mee gaat spelen? :?

Je mag het gebalanceerd noemen, maar ik noem het eerder 'een andere game'. Het zal niets meer met BO te maken hebben als je alle voor BO specifieke content er uit gaat slopen. En ten opzichte van MW2 vind ik deze game júist erg gebalanceerd. Er is nog geen specifieke combo die ik tegengekomen ben die niet om te leggen is. En omdat de killstreaks niet meer optellen komen ook die veel meer aan op skills dan op een stukje mazzel.
Nee sry guns zijn prima. maar die stuns / claymore / die smoke waarvan alles door elkaar gaat moet gewoon weg ook de killstreaks. Dat zijn gewoon skill-loze zaken. Dan is het prima te spelen denk ik zo :D zitten ook wel paar goeie maps bij dus prima game verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 15:58
Hanoi is mijn favoriete map. Weet er altijd leuke k/d ratios te halen. Minst favoriete is cracked. Die map nodigd te zeer uit tot noobtuben en campen. Grid is ook leuk. Mooi openstuk in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 383260 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:20:
[...]

Nee sry guns zijn prima. maar die stuns / claymore / die smoke waarvan alles door elkaar gaat moet gewoon weg ook de killstreaks. Dat zijn gewoon skill-loze zaken. Dan is het prima te spelen denk ik zo :D zitten ook wel paar goeie maps bij dus prima game verder
Ik ben van mening dat stuns/claymores/gas moet blijven, en de rest moet er allemaal uit!

En nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:22:
[...]

Ik ben van mening dat stuns/claymores/gas moet blijven, en de rest moet er allemaal uit!

En nu ?
moeten we allemaal stun en gas op de bombsites/flags gooien, en proberen te defenden met claymores om de bom te zetten + als je knifen erin houd iedereen achter elkaar aan lopen en knifen. en proberen mensen in een claymore val te lokken

great game, yES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:22:
[...]

En nu ?
Heel simpel.

Gewoon alleen stuns/clamores/gas gebruiken en niks anders. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382978

Anoniem: 104511 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:15:
[...]

Tsja, in mijn ervaring is het een kwestie van goed positioneren en geluk hebben. (Of eerder, een kwestie van niet slecht positioneren en geen ongeluk hebben :p). Probeer de maps een beetje te leren, kijk waar je teamgenoten zijn en probeer ervoor te zorgen dat het onwaarschijnlijk is dat er iemand achter je opduikt. Claymores kunnen helpen daarbij.

Maargoed in deze editie is door leveldesign en spawnkwesties het meer dan ooit dat de tegenstander ineens achter je kan verschijnen, dus voor mij is de factor geluk van groot belang (geluk waar de tegenstanders opduiken) :p
Geluk? Bij MW2 moest je geluk hebben dat je team een beetje goed was, anders kreeg je 100 killstreaks over je heen. En bovendien werd je veel te vaak getubed, daar valt niet op te anticiperen.
Op in je rug spawnende lui kan je wel anticiperen, zorgen dat je niet te lang stilstaat en zo wel. achter je kijken. Simpel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292780

KillaZ schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:41:
Iemand al wat meer info over het beschikbaar maken van meer HC modes op de PS3? :)
Ik denk dat we hier nog vrij lang op kunnen wachten, persoonlijk vind ik ook belangrijk dat eerste alle andere problemen verholpen worden..
carpcatcher schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:50:
[...]
Ik heb het ook al zovaak gezien.. 1x was echt raar, het was 6v6 en beide teams hadden 3 mensen die splitscreen deden.. (Ik zelf dus ook).
Gefeliciteerd trouwens! :P
Anoniem: 382978 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:05:
[...]

Nee, op de PS3 kan je maar twee controllers tegelijk aansluiten. Je kan niet met 4 man online.. Het enige dat je met 4 man lokaal kan spelen is Dead Ops Arcade.

Party systeem op PS3 werkt al sinds de release.. (Je kan elkaar joinen en samen de game in gaan).
Echter is het systeem nog niet helemaal goed.. Als je in een game gaat en je leaved bijvoorbeeld in de lobby, moet je iedereen opnieuw inviten..
Anoniem: 266471 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:13:
Iemand tips voor zombie mode (ps3)? Ik kom niet verder dan level 16 hahah.. Waar moet ik op letten..
Bij welke level speel je die andere mappen vrij?
Map 2 kan je unlocken door SP uit te spelen..
Map 3 kan je unlocked door DOA in te typen op je computer.. (Kan je ff op google opzoeken).

Ons record is lvl 24 bij Kino der Toten.. Dit door continue rondjes te rennen, omdat je veel sneller bent dan die zombies..

Mijn favoriete map is denk ik Array, dit omdat dit de enige map is wat een beetje gemaakt is om te snipen..
Mijn minst favo heb ik NukeTown gevote.. Dat is gewoon 1 dolle bedoeling met frag/semtex/grenade launcher etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

De allerslechtste map: Met stip; Hanoi. Wat een verschrikkelijke kl*te map is dat zeg. Ik speel altijd Domination, maar deze map leent zich er niet echt voor.

De allerbeste map: Villa, Grid & Crisis. Waarom is moeilijk uit te leggen, maar ik presteer meestal redelijk goed in deze mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-07 10:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

cv8x schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:29:
De allerslechtste map: Met stip; Hanoi. Wat een verschrikkelijke kl*te map is dat zeg. Ik speel altijd Domination, maar deze map leent zich er niet echt voor.

De allerbeste map: Villa, Grid & Crisis. Waarom is moeilijk uit te leggen, maar ik presteer meestal redelijk goed in deze mappen.
Eensch maar dan moet wel nuketown nog bij de allerbeste mappen (voor mij persoonlijk dan )

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

helemaal mee eens, je moet alleen havana er nog ff by zetten ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-07 21:01

DefLite

Why so serious?

Cloud schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:12:
Ik weet niet of je wel eens promod op CoD 4 hebt gespeeld maar inderdaad dat is een andere game.
Eigenlijk worden daar alleen de AK-47/AK-74u en de 2 scopes gebruikt, 1 frag nade en smoke/flash.

Geen tubes, claymores, c4, juggernaut, last stand of andere irritante equipment/perks.
En godzijdank geen killstreaks, wat ik zelf het meest irritante vind van elke non promod game die ik speel.

Dit zal voor sommige misschien saai klinken maar ik heb CoD 4 promod meer gespeelt dan elke andere CoD game!(1500 uur +)

Dus kom maar op met die promod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:02

codex

Geen OpenAI agent :)

De eerste keer dat ik Promod speelde bij MW2 dacht ik echt: WTF? Ben ik weer terug bij Counter Strike?

In mijn optiek ziet het er niet uit, en is het ultiem boring. Dat is mijn optiek, ik hou meer van aktie dan rondsluipen of campen met je (kale)smg wachtend op een voorbijganger. Ik vind het dan ook nogal overrated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DefLite schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:40:
[...]

Ik weet niet of je wel eens promod op CoD 4 hebt gespeeld maar inderdaad dat is een andere game.
Eigenlijk worden daar alleen de AK-47/AK-74u en de 2 scopes gebruikt, 1 frag nade en smoke/flash.

Geen tubes, claymores, c4, juggernaut, last stand of andere irritante equipment/perks.
En godzijdank geen killstreaks, wat ik zelf het meest irritante vind van elke non promod game die ik speel.

Dit zal voor sommige misschien saai klinken maar ik heb CoD 4 promod meer gespeelt dan elke andere CoD game!(1500 uur +)

Dus kom maar op met die promod!
MET JOU KAN JE PRATEN :D
reemprive schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:44:
De eerste keer dat ik Promod speelde bij MW2 dacht ik echt: WTF? Ben ik weer terug bij Counter Strike?

In mijn optiek ziet het er niet uit, en is het ultiem boring. Dat is mijn optiek, ik hou meer van aktie dan rondsluipen of campen met je (kale)smg wachtend op een voorbijganger. Ik vind het dan ook nogal overrated.
je zegt het zelf al.... MW2

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 383260 op 23-11-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 383260 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:44:
[...]

MET JOU KAN JE PRATEN :D

[...]

je zegt het zelf al.... MW2
Is het zelfde voor MW1, boring. Maar goed, ieder zijn ding. Prima dat mensen dat willen spelen, en ook gaan spelen.

Alleen dat geneuzel dat het BETER is, of dat mensen die promod spelen/hebben gespeeld beter zijn dan mensen die gewone pubs spelen irriteerd me een beetje.

Het is niet beter, het is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Ik vind Villa en Crisis dan weer zwaar kut, ondanks dat ik daar ook wel redelijke scores haal. Gewoon saaie mappen. Nuketown is voor mij standaard een loss, aangezien ik dan gelijk stop.

Mij favorieten zijn Cracked, Summit, WMD en Firing Range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

DefLite schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:40:
[...]

Tja ieder z'n ding zullen we maar zeggen. Als ik uiteindelijk zoiets zou spelen dan zou ik balen van het geld wat ik voor de game neergelegd heb, als ik 70% van de content eruit niet kan gebruiken. Maar ieder z'n ding :)

Ik ben in elk geval blij dat ik, als Promod voor BO uitkomt, al die lui kwijt ben die constant lopen te schreeuwen om Promod als ze eens niet kunnen winnen. En daar bedoel ik jullie verder niet mee, maar meer de luitjes @ de publics die op lopen te scheppen over hoe goed ze zouden zijn in Promod (waar zoals jij al zegt, alles uitgesloopt wordt), en wat dus in feite niets over BO zegt.

Nee ik heb CoD4 (noch MW2) Promod gespeeld. Ik kom uit de Q2/Q3 scene, waar Promod een 'toevoeging op' betekende en niet zo noodzakelijk het 'strippen van'.

edit:
@hieronder: amen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-07 10:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Cloud schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:51:
Nee ik heb CoD4 (noch MW2) Promod gespeeld. Ik kom uit de Q2/Q3 scene, waar Promod een 'toevoeging op' betekende en niet zo noodzakelijk het 'strippen van'.
QFT !

Q3CA CPMA FTW !!!!!

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:49:
[...]

Is het zelfde voor MW1, boring. Maar goed, ieder zijn ding. Prima dat mensen dat willen spelen, en ook gaan spelen.

Alleen dat geneuzel dat het BETER is, of dat mensen die promod spelen/hebben gespeeld beter zijn dan mensen die gewone pubs spelen irriteerd me een beetje.

spoiler:
Trollbait:

Eigenlijk zijn die mensen minder goed, want ze kunnen zich niet aanpassen aan het spel, dus passen ze het spel maar aan henzelf aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

reemprive schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:44:

Inderdaad, ze kunnen het beter CSmod noemen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:49:
[...]

behalve dat 90% dat promod cod4 speelt gewoon continu boven aan staat in dit spel?

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 383260 op 23-11-2010 14:59 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client