[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.550 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vandaag kwam m'n RC auto vast te zitten :P

RC zit vast

Daarnaast nog een leuk filmpje :P Ik schoot wel een beetje scheef, maarja :D

YouTube: Black Ops -- Me owning a camper

[ Voor 96% gewijzigd door Dj-sannieboy op 22-11-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35
Wanneer/waar moet je die precies invullen dan? :o

Edit: want als ik um in de console invul en ik render dan een van mijn filmpjes blijft het lage kwaliteit.

[ Voor 20% gewijzigd door outlandos op 22-11-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Outlandos schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:39:
[...]

Wanneer/waar moet je die precies invullen dan? :o
Je console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat eronder zo af en toe hè ;)

PM63 + Rapid Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
aex351 schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:48:
[...]

Het zal ook niet. Die gaan gewoon mee met de hype. Dit spel is gewoon slecht en had in diverse reviews naar mijn mening niet hoger dan een 4 moeten scoren. Het spel zit gewoon niet goed in elkaar. Zowel technisch zijn er mankementen als met de speelbaarheid van het spel zelf. Communicatie is ook slecht. De community manager van Black ops is blijkbaar ook alleen maar bezig met de zombie mode op de 360 of hij reageert alleen maar op positieve berichten.
Sorry dat ik hier nog op terug kom, maar jij praat wel heel veel poep. Een 4, laat me niet lachen. Het is geen MoH. :+

De game is veel beter gebalanceerd dan MW2 (welke overigens op het begin minstens net zoveel problemen had, en waarschijnlijk wel meer). Het zit allemaal dus veel beter in elkaar dan dat jij zegt.

Het spel loopt bij mij op de PS3 uitstekend, op een paar disconnects na. Bij MW2 was dit tevens erger. Daarnaast is de speelbaarheid (als in besturing) identiek, en dus prima.

Ik, en miljoenen andere gamers met mij, vermaak me er in ieder geval prima mee. ;w
Dj-sannieboy schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:38:

[afbeelding]

Een vlag verdedigen is niet campen hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 22-11-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ligt het nou aan mij of heeft de patch op de ps3 nauwelijks de party- en connectproblemen opgelost :?

pre patch had ik in 99% van de potjes flinke lag, maar kon ik de games nog uitspelen zodat ik nog wel wat xp/cod points verdiende.

post patch heb ik nog steeds lag, plus zo'n 2 op de 3 potjes worden voortijdig afgebroken door een mislukte host migration of het spel klapt er zomaar uit :(

(ik heb overigens in 14 uur speeltijd nog geen 1 succesvolle host migration gezien :|)

begint nu langzamerhand toch wel zeer irritant te worden, ben je eindelijk eens goed bezig telt het potje niet mee in je stats en unlocks :/

en laat ik maar niet eens beginnen over spelen met je vrienden..

[ Voor 5% gewijzigd door amahusu op 22-11-2010 21:53 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:52:
ligt het nou aan mij of heeft de patch op de ps3 nauwelijks de party- en connectproblemen opgelost :?

pre patch had ik in 99% van de potjes flinke lag, maar kon ik de games nog uitspelen zodat ik nog wel wat xp/cod points verdiende.

post patch heb ik nog steeds lag, plus zo'n 2 op de 3 potjes worden voortijdig afgebroken door een mislukte host migration of het spel klapt er zomaar uit :(

(ik heb overigens in 14 uur speeltijd nog geen 1 succesvolle host migration gezien :|)

begint nu langzamerhand toch wel zeer irritant te worden, ben je eindelijk eens goed bezig telt het potje niet mee in je stats en unlocks :/

en laat ik maar niet eens beginnen over spelen met je vrienden..
host migration heeft meer te maken met hosts dan met het spel hoor, bij mij zijn er maar 1 of 2 mislukt (omdat ik meestal host wordt), en party/connect is juist beter geworden voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:38:

[afbeelding]

Waar is de kampeerder?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02
Wat wordt de SP hier trouwens opgehemeld, zo goed was die echt niet. Ik heb de SP in een kleine 5 uur uitgespeeld. Vind ik persoonlijk echt te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Onder dat afdakje :P Grappig dat sommige hier het gewoon de vlag verdedigen vinden. Ik zag al eventjes dat ie daar zat, dus ging even kijken of die z'n tentje al had opgezet :+
Blik1984 schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:28:
Wat wordt de SP hier trouwens opgehemeld, zo goed was die echt niet. Ik heb de SP in een kleine 5 uur uitgespeeld. Vind ik persoonlijk echt te weinig.
Tot nu toe heb ik nog geen seconde SP gespeeld. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Dj-sannieboy op 22-11-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn WTF moment van de dag:
Afbeeldingslocatie: http://video.xfire.com/3b64e3-4.jpg
Erg leuk dat theather :D:D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Blik1984 schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:28:
Qua verhaal (niet zo gefragmenteerd als in MW2), voiceacting en graphics vond ik de SP wel ok. Helaas voelde het technisch gezien nogal verouderd aan en dan vooral qua scripting en spawning van de vijanden. Vaak zag ik ze letterlijk inwarpen of was het duidelijk dat ik te snel ging voor hun script en dat ik hun verraste terwijl dat niet moest of juist andersom. Ook vond ik de muziek een beetje meh. Niet zo Hans Zimmer achtig episch als in MW2 helaas :<

Geen 9-10 waard, maar een mooie 7. Een beetje in de lijn van games als MoH, Prey en Quake4. Niet zo heel bijzonder en niet zo 'technisch' volmaakt als bijvoorbeeld Doom3, Half-Life en MW2, maar zeker plezierig genoeg :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:35:
[...]

Qua verhaal (niet zo gefragmenteerd als in MW2), voiceacting en graphics vond ik de SP wel ok. Helaas voelde het technisch gezien nogal verouderd aan en dan vooral qua scripting en spawning van de vijanden. Vaak zag ik ze letterlijk inwarpen of was het duidelijk dat ik te snel ging voor hun script en dat ik hun verraste terwijl dat niet moest of juist andersom. Ook vond ik de muziek een beetje meh. Niet zo Hans Zimmer achtig episch als in MW2 helaas :<

Geen 9-10 waard, maar een mooie 7. Een beetje in de lijn van games als MoH, Prey en Quake4. Niet zo heel bijzonder en niet zo 'technisch' volmaakt als bijvoorbeeld Doom3, Half-Life en MW2, maar zeker plezierig genoeg :)
Helemaal mee eens :) Voor mij overigens wel het "leukste" verhaal in de CoD serie tot nu toe, het deed vrij filmachtig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Dj-sannieboy schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:29:
Onder dat afdakje :P Grappig dat sommige hier het gewoon de vlag verdedigen vinden. Ik zag al eventjes dat ie daar zat, dus ging even kijken of die z'n tentje al had opgezet :+
Hier komt geen mening aan te pas, als de vlag van zijn team was dan was hij gewoon aan het verdedigen. Als je dat campen vind moet je TDM gaan spelen 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
God, Theater mode neemt sommige games niet op (niet helemaal duidelijk wat wel en wat niet), maar altijd in die games heb je dan een mooie kill of wat dan ook. :p

Gister nog even beetje aan het rennen geweest met Ballistic Knife. :D
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - Ballistic Knife Streaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
Vraaag schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:15:
God, Theater mode neemt sommige games niet op (niet helemaal duidelijk wat wel en wat niet), maar altijd in die games heb je dan een mooie kill of wat dan ook. :p

Je weet dat het de bedoeling is om voor het objective te gaan in plaats van alleen voor de kills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommes
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-01 15:49
Geen idee of het al voorbij was gekomen ondertussen, maar iemand had gevraagd of iemand kon checken of je one in the chamber e.d. ook op je unraked kon draaien, dit werkt dus idd :)

Heb alleen de laatste dagen (na patch op server) problemen met framedrops op de server (ook echt serverside, fps blijft goed en ping ook)..

Command in je console :

sv_mapRotation gametype oic map mp_nuked
of voor gungame GUN etc.. (miss handig voor in de startpost)

Weet niet of ze allemaal werken maar oic iig

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
Multiplayer Maps

USAGE: /map mp_xxxxxx

Map Name: Array
File Name: MP_ARRAY

Map Name: Havana
File Name: MP_CAIRO

Map Name: Launch
File Name: MP_COSMODROME

Map Name: Cracked
File Name: MP_CRACKED

Map Name: Crisis
File Name: MP_CRISIS

Map Name: Grid
File Name: MP_DUGA

Map Name: Firing Range
File Name: MP_FIRINGRANGE

Map Name: Hanoi
File Name: MP_HANOI

Map Name: Jungle
File Name: MP_HAVOC

Map Name: Summit
File Name: MP_MOUNTAIN

Map Name: Nuketown
File Name: MP_NUKED

Map Name: Radiation
File Name: MP_RADIATION

Map Name: WMD
File Name: MP_RUSSIANBASE

Map Name: Villa
File Name: MP_VILLA

Gametypes

USAGE: /g_gametype xxxxx

Game type: Free-for-All
Abbreviation: dm

Game type: Team Deathmatch
Abbreviation: tdm

Game type: Search and Destroy
Abbreviation: sd

Game type: Domination
Abbreviation: dom

Game type: Sabotage
Abbreviation: sab

Game type: Capture the Flag
Abbreviation: ctf

Game type: Headquarters
Abbreviation: koth

Game type: War
Abbreviation: twar

Game type: RC Car Race
Abbreviation: rcrace

Game type: World Domination
Abbreviation: wdom

Game type: Demolition
Abbreviation: dem

Game type: One in the Chamber
Abbreviation: oic

Game type: Rock, Paper, Scissors
Abbreviation: ktc

Game type: Flag Rush
Abbreviation: tktc

Game type: Waypoint Flag Rush
Abbreviation: wpfr

Game type: Sticks and Stones
Abbreviation: hlnd

Game type: Gun Game
Abbreviation: gun

Game type: Sharpshooter
Abbreviation: shrp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Net even de theatermode geprobeerd. Moet nog wat dingen aanpassen, maar iig 1 lekkere kill kunnen opnemen met de rendermode:

http://www.youtube.com/watch?v=97Dmtt-A11k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Niet mijn filmpje, maar toch wilde ik hem jullie niet onthouden. Let ook op het doorzettingsvermogen van de RC-XD :)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Ik vermaak me erg goed met HC TDM. Het is wat minder free-for-all en meer tactisch. Vind dit tot nu toe de leukste gameplay die er is, de rest gaat me te snel.

Probeer nu een aantal Perks te unlocken, gaat nog niet zo makkelijk als je er echt op gaat focussen. Moet nog 14 flags capturen, en 2 First Blood kills maken.

[ Voor 33% gewijzigd door Baiko op 23-11-2010 03:59 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Wizz15 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 01:00:
Niet mijn filmpje, maar toch wilde ik hem jullie niet onthouden. Let ook op het doorzettingsvermogen van de RC-XD :)

[video]
_O- Redelijk epic :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Jongens, ik heb inmiddels een server draaien die ik voor GoT wil inzetten. Hebben jullie misschien een leuk idee voor de hostname.

[ Voor 33% gewijzigd door densoN op 23-11-2010 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 13-09 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Redje schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:10:
[...]

Statistisch gezien zijn de Famas en AUG de beste.
Hoogste rof en evenveel kogels nodig als een Commando/Galil die het met minder rof moeten doen.

Bij MW2 had je tenminste nog lagere rof maar meer damage (TAR) of hogere rof en minder damage (ACR).
De Endfield bv. is leuk maar hadden ze er net zo goed uit kunnen laten want het voegt niks toe omdat andere guns op alle fronten beter zijn.
Accuracy van de Galil en AK zijn een stuk beter, dus op medium-long range ga je meer aan een van die 2 hebben.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
De Galil en AK zijn nauwkeuriger, maar toch geniet de FAMAS bij mij de voorkeur. Om medium-long-range succesvol te zijn met de FAMAS moet je dan wel burst-firen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: ik wil ghost pro unlocken, moet ik dat lijstje per sé in volgorde afwerken? Want heb al wel een Sentry Gun geknived, maar die staat nog als incomplete (omdat ik nog zo veel aircrafts moet mollen met een non-killstreak wapen). En moet je de Perk ook daadwerkelijk gebruiken om er de challenges voor te voltooien?
En dat mollen van die Aircrafts, behoren Spyplanes daar ook toe, want die heb ik werkelijk al 50 uit de lucht geschoten maar staat nog steeds op 3. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Izealia schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:56:
net even de PU gelezen, zij bestempelen Black Ops als: De beste Call of Duty in de serie
En dit zegt wat? Ik kan me herinneren dat AC een 100 kreeg, wat nergens op slaat, en dat in de MW2 review als minpunt werd beschouwd dat er geen tanks konden worden gebruikt in de multiplayer. Sindsdien is de PU een rauwe indicatie en echt niet meer dan dat.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:22:
Vraagje: ik wil ghost pro unlocken, moet ik dat lijstje per sé in volgorde afwerken? Want heb al wel een Sentry Gun geknived, maar die staat nog als incomplete (omdat ik nog zo veel aircrafts moet mollen met een non-killstreak wapen). En moet je de Perk ook daadwerkelijk gebruiken om er de challenges voor te voltooien?
En dat mollen van die Aircrafts, behoren Spyplanes daar ook toe, want die heb ik werkelijk al 50 uit de lucht geschoten maar staat nog steeds op 3. :(
Haha, ja je moet de perk natuurlijk wel gebruiken, net zoals bij MW2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:22:
Wanneer je om wat voor reden het spel verlaat voordat je de rewards krijgt gaan alle behaalde challenges van die rondes verloren. Spy planes behoren tot aircrafts. Kan het zijn dat je unranked speelt? Ik heb geen idee of je daar wel challenges kunt unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:49
Blik1984 schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:22:
[...]

Je weet dat het de bedoeling is om voor het objective te gaan in plaats van alleen voor de kills?
Dit soort mensen kick ik ook het liefst van mijn server. Zijn altijd wel een paar makkers die denken dat HQ of DOM een makkelijk potje TDM is. Gelukkig hebben ze bij Treyard er nu wel aangedacht om stats te geven in de playerlist (aantal HQ veroverd, verdedigd, teruggepakt). Dat maakt het nu ook makkelijker om iemand op zijn manier van spelen aan te spreken.
Btw...met een mesje lopen in hardcore is er echt niet bij.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Joarie schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:37:
[...]

Dit soort mensen kick ik ook het liefst van mijn server. Zijn altijd wel een paar makkers die denken dat HQ of DOM een makkelijk potje TDM is. Gelukkig hebben ze bij Treyard er nu wel aangedacht om stats te geven in de playerlist (aantal HQ veroverd, verdedigd, teruggepakt). Dat maakt het nu ook makkelijker om iemand op zijn manier van spelen aan te spreken.
En wat nou als ik de veroverde locaties van mijn team verdedig door me strategisch op te stellen. Hierdoor voorkom ik verlies van onze locaties en help het team te winnen, met als dank een kick van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maar alleen naar de stats kijken werkt ook niet. Als ik bij CTF meer aan het verdedigen ben, kan het goed dat ik slechts 0 of 1 returns heb en veel kills, wil niet zeggen dat ik niet met de objective bezig ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001

beany

Meeheheheheh

Ik heb inmiddels Ghost pro, en dat zou er voor moeten zorgen dat heli's niet op mij gaan schieten... toch??

Ik heb namelijk eerder het idee dat Ghost Pro je blinkend pimpelpaars maakt zodat die heli je NIET KAN MISSEN. Iedere keer ben ik de sigaar. Mis ik ergens iets :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
[...]

Kinderachtige admins zijn erger dan campers. Ik speel bijna alleen maar HQ, en ondanks dat ik bijna nooit een capture/defend heb speel ik het spelletje wel serieus. Ik ga alleen nooit naast de HQ zitten, want dan krijg je een granaat op je hoofd. Je moet juist tactisch in de 'omgeving' gaan zitten campen.

Echt een gruwelijke hekel aan admins die kicken om 'lompe' redenen zoals presumed camping of admins die het niet kunnen hebben als je hen 4 keer achter elkaar killed.

Ben ook al een keer gekicked omdat ik Gunship uit een enemy care package kreeg. Blijkbaar was het de care package van de admin...

Al die lompe server regels zoals:
- Geen claymores
- Geen second change
- Geen raketten
- Geen camping
- Geen tubes
- Etc. etc. etc

Gelukkig over een paar dagen een eigen server :)

[ Voor 11% gewijzigd door prutser387 op 23-11-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[PS3]

Wat ik nog niet snap is waarom niemand praat over de hitboxes. Vooral met snipers is het echt dramatisch om op grote afstand te raken.

This brings back old memories aangezien dit me heel erg doet denken aan de begintijden van Counterstrike: Source. Ook hier liepen de hitboxes achter je character aan. Bij BO is dit exact hetzelfde.

Een aantal voorbeelden:

YouTube: Call of Duty Black Ops- Broken Hitbox Fail
YouTube: Cod black ops hitbox sniping montage
YouTube: Black Ops Hitbox Fail

En nee, dit heeft niks te maken met Theater lag, maar met de ingame Hitbox registratie.

In MW2 had ik na 8 dagen in totaal gespeeld te hebben een k/d ratio van 2.50
Ik heb nu na 1d 12u spelen een k/d ratio van 1.80

De wisselvalligheid en camp-friendly maps zorgen hiervoor, niet te spreken over alle disconnects en failed host migrations tot nu toe.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:06:
Wat ik nog niet snap is waarom niemand praat over de hitboxes. Vooral met snipers is het echt dramatisch om op grote afstand te raken.
d:)b

Het moet ook niet te makkelijk zijn, anders gaat iedereen in een hoekje zitten met een sniperrifle wachtend tot er een sukkel is die zijn kop om de hoek steekt.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:02:
Ik heb inmiddels Ghost pro, en dat zou er voor moeten zorgen dat heli's niet op mij gaan schieten... toch??

Ik heb namelijk eerder het idee dat Ghost Pro je blinkend pimpelpaars maakt zodat die heli je NIET KAN MISSEN. Iedere keer ben ik de sigaar. Mis ik ergens iets :?
stomme suggestie, maar heb je ook daadwerkelijk geupgrade maar ghost pro? Verder zal een chopper gunner of gunship op je kunnen schieten als de persoon gewoon op je mikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[PS3]

This brings back old memories aangezien dit me heel erg doet denken aan de begintijden van Counterstrike: Source. Ook hier liepen de hitboxes achter je character aan. Bij BO is dit exact hetzelfde.

Een aantal voorbeelden:

YouTube: Call of Duty Black Ops- Broken Hitbox Fail
YouTube: Cod black ops hitbox sniping montage
YouTube: Black Ops Hitbox Fail

En nee, dit heeft niks te maken met Theater lag, maar met de ingame Hitbox registratie.

De wisselvalligheid en camp-friendly maps zorgen hiervoor, niet te spreken over alle disconnects en failed host migrations tot nu toe.
Dit is echt erg he.. Gister lag iemand stil.. Ik schiet hem 2x echt PRECIES op zijn hoofd (met l96a1)... Hij bleef maar stil liggen.. Telde allebei niet, hij staat op en killed mij vervolgens? wtf?

Maar dit spel heeft nog een hele hoop kwaaltjes, ik speel ook op PS3 en 2 op 3 games krijg ik disconnect, host migration werkt niet... Echt een drama..

Ik hoop dat het nog sterk gaat verbeteren, want ik vind het spel op dit moment niet eens leuk meer.. Zo vaak dat dingen gebeuren wat gewoon niet kan / niet klopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:08:
[...]

d:)b

Het moet ook niet te makkelijk zijn, anders gaat iedereen in een hoekje zitten met een sniperrifle wachtend tot er een sukkel is die zijn kop om de hoek steekt.
Ik ga er vanuit dat dit ironisch is bedoeld? Je gaat toch niet express de hitboxes zo ****** up maken zodat de game daar moeilijker van wordt?

Dit is echt de meest kansloze opmerking in tijden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Mooi filmpje. Maaruh welke perks gebruik je? Lightweight, steady aim, marathon of zo? Of heb je hardline voor meer kill streaks?

Oh en aan mensen die zeggen dat domination niet is voor killen. Dat is het wel. Domination is namelijk zo'n beetje de snelste leveling mode in de game als je een beetje goed bent met kills maken. En dat laat dit filmpje mooi zien ^^

En ik hoef nog maar 10 levels en dan heb ik me commando weer terug. Statistisch gezien zijn andere misschien beter. Maar die commando heeft zo'n fijne handling en heeft echt mijn voorkeur als het gaat om assault rifles.

[ Voor 11% gewijzigd door ye-roon op 23-11-2010 09:18 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
densoN schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 07:58:
Jongens, ik heb inmiddels een server draaien die ik voor GoT wil inzetten. Hebben jullie misschien een leuk idee voor de hostname.
Hierbij een server beschikbaar waar men niet wordt gekicked tenzij er 100% zekerheid is van cheats. Moet dus alleen nog een naam en speltype hebben, kom op jongens, kom eens met wat leuke ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 17:45

BioHazard

*\o/*

ye-roon schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:17:
[...]

Mooi filmpje. Maaruh welke perks gebruik je? Lightweight, steady aim, marathon of zo? Of heb je hardline voor meer kill streaks?

Oh en aan mensen die zeggen dat domination niet is voor killen. Dat is het wel. Domination is namelijk zo'n beetje de snelste leveling mode in de game als je een beetje goed bent met kills maken. En dat laat dit filmpje mooi zien ^^

En ik hoef nog maar 10 levels en dan heb ik me commando weer terug. Statistisch gezien zijn andere misschien beter. Maar die commando heeft zo'n fijne handling en heeft echt mijn voorkeur als het gaat om assault rifles.
Ja maar daar is de gamemode niet voor. Sommige mensen spelen om te winnen, dus doe gewoon wat je moet doen ipv rond te rennen als een kip zonder kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:41

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Zet je toch gewoon in de naam:
GOT Ranked mixmode NL ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
prutser387 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:04:
[...]
Echt een gruwelijke hekel aan admins die kicken om 'lompe' redenen zoals presumed camping of admins die het niet kunnen hebben als je hen 4 keer achter elkaar killed.

Ben ook al een keer gekicked omdat ik Gunship uit een enemy care package kreeg. Blijkbaar was het de care package van de admin...

Al die lompe server regels zoals:
- Geen claymores
- Geen second change
- Geen raketten
- Geen camping
- Geen tubes
- Etc. etc. etc
Ik heb dit ook al vaker mee gemaakt. Bij DOM blijf ik ook vaak bij onze vlag hangen. 9 van de 10x gaat het team voor de eerste vlag (A of C) om vervolgens met het hele team naar B te gaan. Meestal heb ik ook meer defence punten als capture punten. Alleen bij de eerste paar kills wachten tot ze bij de vlag zijn, anders zijn het alleenmaar gewone kills _/-\o_

En meestal weten ze naar de eerste keer waar ik zit. Een reactie als "Stop camping" krijgt van mij als reactie "Come and get me, you know where I'm".

[ Voor 23% gewijzigd door Tjeerdtq op 23-11-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:12:
[...]

stomme suggestie, maar heb je ook daadwerkelijk geupgrade maar ghost pro? Verder zal een chopper gunner of gunship op je kunnen schieten als de persoon gewoon op je mikt
Eh, ik heb de perk Ghost geselecteerd. De challenges voor Pro zijn alle 3 behaald. Moet ik nog apart aangeven te ik Pro wil gebruiken? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:15:
[...]

Dit is echt erg he.. Gister lag iemand stil.. Ik schiet hem 2x echt PRECIES op zijn hoofd (met l96a1)... Hij bleef maar stil liggen.. Telde allebei niet, hij staat op en killed mij vervolgens? wtf?

Maar dit spel heeft nog een hele hoop kwaaltjes, ik speel ook op PS3 en 2 op 3 games krijg ik disconnect, host migration werkt niet... Echt een drama..

Ik hoop dat het nog sterk gaat verbeteren, want ik vind het spel op dit moment niet eens leuk meer.. Zo vaak dat dingen gebeuren wat gewoon niet kan / niet klopt..
De verwachting is dat deze hitbox registratie een bug is van dermate grootte dat dit niet snel gefixt gaat worden. Dit was ook zo bij CSS.

Vooral met de voorkennis dat Treyarch wat dat betreft keer op keer teleurstelt ( zie laatste patch, waarin ze de disconnects zouden verhelpen. YEA RIGHT. ) verwacht ik niet dat dit uberhaupt al bekend is bij de ontwikkelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker mijn K/D aan het verpesten door te knifen, maar af en toe gaat het opeens ook gewoon WEL goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:41

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:20:
[...]

Eh, ik heb de perk Ghost geselecteerd. De challenges voor Pro zijn alle 3 behaald. Moet ik nog apart aangeven te ik Pro wil gebruiken? Nee toch?
rechtermuis op de perk en dan kan je upgraden naar pro (3000cop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik heb het gevoel dat m'n muis anders reageert dan bij MW1 en MW2.
Mijn sens staat al heel laag (half blokje, 2.5 in config) maar als ik snel beweeg zit er een meter naast (te ver).
Het lijkt wel of er een mousesmoothing/acceleration zit ingebakken.
Als ik MW2 opstart is er niks aan de hand en ben ik weer accuraat.

Meer mensen dit idee?
Wat is jullie instelling als je die vergelijkt met MW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjeerdtq schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:20:
[...]
Ik heb dit ook al vaker mee gemaakt. Bij DOM blijf ik ook vaak bij onze vlag hangen. 9 van de 10x gaat het team voor de eerste vlag (A of C) om vervolgens met het hele team naar B te gaan. Meestal heb ik ook meer defence punten als capture punten. Alleen bij de eerste paar kills wachten tot ze bij de vlag zijn, anders zijn het alleenmaar gewone kills _/-\o_

En meestal weten ze naar de eerste keer waar ik zit. Een reactie als "Stop camping" krijgt van mij als reactie "Come and get me, you know where I'm".
Tja, campen kan verschrikkelijk irritant zijn, maar bij objectives iets verdedigen is niet campen en dat vergeten sommige mensen. Bij TDM en FFA is het wel campen omdat er niets te verdedigen valt. Ik hoop dat je dan niet met een claymore of camera ergens zit te niksen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kw_nl schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:46:
[...]

Sorry hoor, maar je noemt mensen met een UMP of P90 noobs... ik vind de AK weer overpowerd.... ben jij dan nu ook noob? Ieder wapen heeft zijn voor en nadelen.:+

Maar buiten dat... er zitten geen UMP of P90's in COD BO... 8)7
beetje erg late reactie maar ben niet zo actief op dit forum,
ja ik ben een noob in BO ben pas lvl 32 :9 maar de AK valt nog best mee, met de p90 had je langere run en zo'n beetje oneindig kogels (cod 4) en de ump kon je van 1000 meter afstand met een silenced kogel iemand neerhalen met 1 schot, en ik klaag ook niet zeg juist dat ik het goed vind _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:32

ErA

[PS3]

Ik ben juist blij met deze game.

In BFBC2 had ik een K/d van 3.29, in Medal of Honor mwas het spreekwoordelijke hek van de dam en had ik een K/D van 4.04 (na ~10000 kills)

In black ops, heb ik echt slaag gehad de eerste 5000 kills. Nu heb ik het wel onder de knie en kruip ik langzaam richting de 2,5. MAar ik ben juist blij dat de verschillen kleiner zijn in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:02:

als je nog steeds een luid wapen gebruikt zien ze je nog steeds als rood stipje = BAM. daarbij zijn choppers bestuurd door mensen nog steeds vrij dodelijk voor je.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:50:
[...]

als je nog steeds een luid wapen gebruikt zien ze je nog steeds als rood stipje = BAM. daarbij zijn choppers bestuurd door mensen nog steeds vrij dodelijk voor je.
Niet alle choppers! En bij de gene die bestuurd worden door spelers zie je bij de Pro volgens mij geen rood vierkantje.

Maar ik moet de Pro dus nog kopen. Vanavond ff doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:43:
[...]

Ik ben juist blij met deze game.

In BFBC2 had ik een K/d van 3.29, in Medal of Honor mwas het spreekwoordelijke hek van de dam en had ik een K/D van 4.04 (na ~10000 kills)

In black ops, heb ik echt slaag gehad de eerste 5000 kills. Nu heb ik het wel onder de knie en kruip ik langzaam richting de 2,5. MAar ik ben juist blij dat de verschillen kleiner zijn in deze game.
Bij MW2 had ik een K/D van 1,52 oid, nu gaat het juist richting de 2,5 omdat er minder gecamped wordt, minder killstreaks van andere team en minder tubes. Dat waren de dingen waar je geen vat op hebt, nu heb ik veel meer controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

BioHazard schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:19:
[...]

Ja maar daar is de gamemode niet voor. Sommige mensen spelen om te winnen, dus doe gewoon wat je moet doen ipv rond te rennen als een kip zonder kop.
Eigenlijk is die gamemode daar erg goed geschikt voor. In domination worden over het algemeen de meeste kills per match gemaakt. Plus het gaat om de fun van het spelen. En ik kon in MW2 ook mega veel fun hebben met marathon, lightweight, commando en dan tactical knife onder me M9 en rennen als een malle, great times. Misschien toch maar is die balistic knife kopen en zien of het ook in deze game een beetje wil lukken (wel eerst marathon pro halen denk, maja dat komt wel goed)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:20:
[...]

ja je moet hem aanschaffen net als de perk, klik op de perk en dan op go pro (oid) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gister weer met Hacker Pro aan de slag geweest. Het hacken van dingen is echt bijzonder leuk :P Blijkbaar kun je zelfs claymores hacken als je vanaf de juiste kant (niet-laser kant) komt. Ook het boobytrappen van enemy carepackages is prachtig. Toen die gast z'n package op kwam halen en opgeblazen werd, was het echt 'wth!?' in de chat :P

Ik begin inmiddels wat stabieler te spelen, met een K/D van 1,25 ongeveer inmiddels. De meeste games speel ik echter 1,5 tot 2,5 dus dat gemiddelde moet nog wat omhoog gehaald worden denk ik. Ik probeer nu wat minder als een gek te rushen (tsja Q3 speler, wat kan ik zeggen) en wat meer de hoekjes te checken en te flanken enzo. Begint eindelijk resultaat op te leveren.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:53:
[...]

Niet alle choppers! En bij de gene die bestuurd worden door spelers zie je bij de Pro volgens mij geen rood vierkantje.

Maar ik moet de Pro dus nog kopen. Vanavond ff doen...
zucht dat zeg ik toch? alleen de daadwerkelijk door de speler bestuurde, dus chopper gunner en heli gunship.
de standaard attack heli dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Cloud schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:58:
Gister weer met Hacker Pro aan de slag geweest. Het hacken van dingen is echt bijzonder leuk :P Blijkbaar kun je zelfs claymores hacken als je vanaf de juiste kant (niet-laser kant) komt. Ook het boobytrappen van enemy carepackages is prachtig. Toen die gast z'n package op kwam halen en opgeblazen werd, was het echt 'wth!?' in de chat :P

Ik begin inmiddels wat stabieler te spelen, met een K/D van 1,25 ongeveer inmiddels. De meeste games speel ik echter 1,5 tot 2,5 dus dat gemiddelde moet nog wat omhoog gehaald worden denk ik. Ik probeer nu wat minder als een gek te rushen (tsja Q3 speler, wat kan ik zeggen) en wat meer de hoekjes te checken en te flanken enzo. Begint eindelijk resultaat op te leveren.
Heb gisteren Hacker Pro ook min of meer per ongeluk unlocked en heb er tot nu toe inderdaad de grootste lol mee. Had niet gedacht dat dit één van mijn favoriete perks zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nog maar op een miezerige 1/1 kd (ben s&d rusher dus gaat vaak maar matig) ben dan ook nog maar level 32 maar toch, zat bij matches (niet normale spel daar speelde ik nooit seri lol) van mw2 echter wel op een kd van bijna 6/1 maja dat was gewoon beetje erg standaard lol en met mijn clan destijds kon het ook moeilijk anders ^_^ onze laagste was 2,5/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tjoekie schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:05:
[...]

Heb gisteren Hacker Pro ook min of meer per ongeluk unlocked en heb er tot nu toe inderdaad de grootste lol mee. Had niet gedacht dat dit één van mijn favoriete perks zou worden.
Dat had ik ook ja. Het klinkt allemaal heel erg 'gimmicky' maar ik heb er dikke lol mee :P Ondanks ik de andere perks op Pro aan het halen ben, loop ik nog steeds rond met Hacker Pro als nummer 3. Wil hem eigenlijk niet kwijt.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:06:
ik zit nog maar op een miezerige 1/1 kd (ben s&d rusher dus gaat vaak maar matig) ben dan ook nog maar level 32 maar toch, zat bij matches (niet normale spel daar speelde ik nooit seri lol) van mw2 echter wel op een kd van bijna 6/1 maja dat was gewoon beetje erg standaard lol en met mijn clan destijds kon het ook moeilijk anders ^_^ onze laagste was 2,5/1
S&D is volgens mij ook niet echt goed voor je K/D. Die gametype is in elk geval niet erg vergevingsgezind, zeker als je niet zo goed bent. Ik mijd op dit moment S&D omdat ik dan langer zit te wachten dan dat ik daadwerkelijk kan spelen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

Mijn k/d was belabberd door het oefenen met quickscopen. Nu moet ik zeggen dat er weinig progressie in zit qua stijgen, mede omdat ik een runner ben en vaak zonder resultaat voor een vlag blijf gaan waardoor ik eindig met een k/d van 0,2.

Toch maar even de FAL geprobeerd, na een half uur spelen bekroond tot vervanger voor de M16. Wat een lekker wapen eigenlijk.

Edit:
Inderdaad, hacker pro is echt de leukste 3e perk.

[ Voor 7% gewijzigd door codex op 23-11-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Redje schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:33:
Mijn sens staat al heel laag (half blokje, 2.5 in config) maar als ik snel beweeg zit er een meter naast (te ver).

Meer mensen dit idee?
Dat had ik ook totdat ik vsynch uitzette in de video opties.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:22:
lekker mijn K/D aan het verpesten door te knifen, maar af en toe gaat het opeens ook gewoon WEL goed.
[video]
Zou bijna aan Tdm denken 8)7

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:32

ErA

Mijn tip voor iedereen die wil werken aan zijn stats etc:

Speel Capture The Flag.

Ga lekker defenden, claymoretje erbij, heerlijk. Een 2~4 K/D ratio is goed te behouden op defence, plus je bent onmisbaar voor je team.
Gisteren werd ik weer uitgemaakt voor camper omdat ik stond te defenden op summit.
Dat we 2 rondes met 3-0 wonnen binnen 10 minuutjes was dan ook lame. Zet 2~3 man op defence, en 6~7 personen op aanvallen, en je hebt echt een top team in capture the flag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
MicScott schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:10:
[...]

Dat had ik ook totdat ik vsynch uitzette in de video opties.
Dat heb ik al uitstaan. :)

Op het Steam forum ben ik niet de enige blijkbaar.
Vanavond maar even door m'n systeem config gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:22:
[...]

I know, maar het was een Nuketown only server, totale chaos, dan maar knifen. :p En alle potjes gewonnen hoor, gewoon altijd 2 punten vast houden. :)
Wizz15 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 01:00:

[video]
Leuk! :p
Unlucky. :D
ye-roon schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:17:
[...]

Leightweight, Steady aim en Marathon inderdaad, moet nog even Marathon pro halen want dan kan je aldoor rennen dus zonder dat ie steeds stopt. Speel niet zo vaak CTF, dus zal dat maar is gaan doen. :p Moet alleen nog 15 vlaggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het toch ook? of mis ik de grap ofzo nu? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Cloud schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:08:

S&D is volgens mij ook niet echt goed voor je K/D. Die gametype is in elk geval niet erg vergevingsgezind, zeker als je niet zo goed bent. Ik mijd op dit moment S&D omdat ik dan langer zit te wachten dan dat ik daadwerkelijk kan spelen.
Ik snap mensen die hun K/D als belangrijkste stat zien niet zo goed hoor...

Ik denk dat mijn K/D ongeveer op 1.5 ligt, of misschien nog wel lager. Als ik Demolition, of Domination speel dan rush ik vaak continu de objectives om bij de tegenstanders de druk op de ketel te houden, en dat gaat vaak gepaard met een redelijk lage K/D, en dan kan ik zo boos worden in Demolition als we de laatste bom geplant hebben en ipv ernaar te rushen om te defenden gaan 6 lui "flanken" oftewel lekker veilig van de bom weg kills halen, en dan word ik zó pissig als we dan verliezen omdat de laatste verdediger bij de bom dood is en 5 lui ergens anders lopen te cirkeljerken om hun K/D maar hoog te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Meer mensen dit idee?
sync every frame uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is demolotion. Maar waarom denk jij aan TDM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:23:
[...]

Dat is het toch ook? of mis ik de grap ofzo nu? 8)7
Er staat toch Defend op de map? Oftewel het zal wel HQ zijn

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

MicScott schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:23:
[...]

Ik snap mensen die hun K/D als belangrijkste stat zien niet zo goed hoor...
[...]
Ik ook niet. Ik heb maar een stat die heel belangrijk voor mij is, maar die kun je in-game niet checken. Dat is de 'fun'. :P

Het enige K/D mij zegt is of ik over het algemeen vaker kill dan doodga en zo ja hoeveel vaker. Dat K/D niets over de kwaliteit van een speler bij objective based gametypes zegt, is helemaal waar. Ik ben dus ook zo iemand die naar elke objective in DOM toe rent om te cappen. Al probeer ik tegenwoordig wat meer te defenden in plaats van cappen want anders wordt je wel heel vaak doelloos opgelegd. Je team heeft meer aan je als je een punt vasthoudt dan als je 10 keer omkomt om een andere te pakken :P Het enige waar K/D echt telt is TDM en daar probeer ik er ook echt om te denken. Maar ben zelf meer een DOM/HQ/DEM type speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DU_Melliej
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2018
Zo hehe, na 1d 1h en 21m eindelijk prestige haha. Vrij snel toch? Op PS3.. Nu ondertussen 2 uur later level 21. Nog steeds leuk Black Ops <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Cloud schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:30:
[...]
Al probeer ik tegenwoordig wat meer te defenden in plaats van cappen want anders wordt je wel heel vaak doelloos opgelegd. Je team heeft meer aan je als je een punt vasthoudt dan als je 10 keer omkomt om een andere te pakken :P Het enige waar K/D echt telt is TDM en daar probeer ik er ook echt om te denken. Maar ben zelf meer een DOM/HQ/DEM type speler.
Ja, in Domination loont het ook wel om gewoon te Defenden bij één punt, zodat de rest van het team zich kan concentreren op het veroveren/verdedigen van een ander punt.

Maar als je dan in je eentje zonder problemen A kan verdedigen en de rest van het team nóg niet B of C kan pakken dan is wel weer huilen met de pet op en voel ik me wel geroepen om dan tóch maar weer te gaan rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ik had toen ik nog mijn ninja pro (volgens mij met die 10 plants) moest halen demolition gespeeld.

Paar rondjes daar dat ik in mijn eentje op B afging, daar een aantal enemy's neerhaalde en de bom plantte. Ondertussen had de rest van mijn team zich al bij A verzameld. Ik suc6vol B vernietigd in mijn eentje en A werd af en toe geplant en gelijk gedefused. Ik in mijn eentje kon 4 enemy's aaan, maar de 8 van mijn team konden niet de overige 5 aan.

Toen ik B dan vernietigd had moest ik zelfs nog de bom bij A ook planten en met weinig hulp defenden.

Maarja uiteindelijk die rondjes wel gewonnen en dan heb je gelijk een goed gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

MicScott schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:35:
Maar als je dan in je eentje zonder problemen A kan verdedigen en de rest van het team nóg niet B of C kan pakken dan is wel weer huilen met de pet op en voel ik me wel geroepen om dan tóch maar weer te gaan rushen.
Ik ken het en het nadeel van mee gaan helpen is dat op het moment dat jij meegaat helpen B of C te pakken is er niemand meer die A verdedigd waardoor je binnen no-time gedomineerd wordt...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DU_Melliej schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:34:
Zo hehe, na 1d 1h en 21m eindelijk prestige haha. Vrij snel toch? Op PS3.. Nu ondertussen 2 uur later level 21. Nog steeds leuk Black Ops <3
Ik denk dat dit ongeveer een gemiddelde tijd is.

Ik merkte overigens gister dat ik een vijand kon horen lopen :o Net na de patch was dit nog niet het geval.. Dus ik moet nu weer Ninja Pro gaan unlocken om te kijken of het nu werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Frentik schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:48:
[...]
Ik ken het en het nadeel van mee gaan helpen is dat op het moment dat jij meegaat helpen B of C te pakken is er niemand meer die A verdedigd waardoor je binnen no-time gedomineerd wordt...
Altijd een tricky situatie ja, zit ik zelf ook wel eens in. Meestal als er na een tijdje te weinig vijanden naar me toe komen (zeg minder dan 1 per 30 seconden) dan verlaat ik A om mee te helpen bij B of C. Maar je loopt inderdaad risico op domination en dat is dankzij het spawnsysteem redelijk lastig om uit te komen. Vanaf dat moment kunnen de vijanden namelijk ook bij A spawnen, wat het behoorlijk lastig maakt om A terug te cappen in je eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ye-roon schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:54:
[...]

Eigenlijk is die gamemode daar erg goed geschikt voor. In domination worden over het algemeen de meeste kills per match gemaakt. Plus het gaat om de fun van het spelen. En ik kon in MW2 ook mega veel fun hebben met marathon, lightweight, commando en dan tactical knife onder me M9 en rennen als een malle, great times. Misschien toch maar is die balistic knife kopen en zien of het ook in deze game een beetje wil lukken (wel eerst marathon pro halen denk, maja dat komt wel goed)
Dus jij bent er zo eentje die blij is als hij 42/3 KD haalt in een potje, maar wel met 23-200 verliest? Goed gedaan hoor! _/-\o_

Schijtziek word ik daarvan... Ga toch verdomme TDM spelen als je alleen maar kills wilt maken. De andere mensen op de server spelen domination en proberen WEL om objectives te pakken, en dat doe je niet door alleen maar kills te maken.

Zo vaak dat ik mensen zie die lekker naast een punt VAN DE TEGENSTANDER zitten te campen en het dan nog niet capturen. En dan kom ik aan en dan begin ik het punt te capturen en beginnen ze op mij te schelden omdat ik de vijanden naar ons toe lok. FLIKKER TOCH OP :( Het is de bedoeling om tenminste twee punten te houden in domination, en als wij er maar 1 of zelfs geen hebben dan doe ik er alles aan om die te capturen, maar als er zo'n idioten in je team zitten die nog steeds denken dat die A, B, C vlaggetjes powerups zijn ofzo dan hoeft het van mij niet hoor...

Kijk, ik vind het ook leuk als ik een hoge KD haal, maar ik vind het nog veel leuker om tactisch te spelen en daarmee het potje te winnen. Als ik daarvoor wat vaker dood moet gaan dan doe ik dat graag. Helaas denkt de gemiddelde speler zo niet... Domination is, net als in MW2, gewoon een verlengde TDM met voorspelbare spawns voor de meeste spelers, en dat verpest het gewoon voor de mensen die het wel normaal willen spelen.

Dus de 'fun van het spelen' komt bij mij voornamelijk doordat ik de tegenstander te slim af ben en een punt weet te capturen, of doordat ik in een druk gebied toch een punt weet te pakken nadat ik 3-4 tegenstanders afweer, bijvoorbeeld. Als jij daar met je mesje rondhuppelt en alleen maar voor de kills gaat en daarmee de match voor ons verliest dan ben je mijn plezier aan het verzieken (en geloof me, ik ben niet de enige die zo denkt), denk daar ook maar eens aan.

[ Voor 22% gewijzigd door NickThissen op 23-11-2010 11:06 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12

Meer mensen dit idee?
De muis voelt idd anders aan dan in MW2, wat minder directer.
Heb vsync ook uit staan, dan is het al iets beter, maar die smoothing blijft er inzitten.
Het went op den duur wel moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

NickThissen schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:03:
[...]

Dus jij bent er zo eentje die blij is als hij 42/3 KD haalt in een potje, maar wel met 23-200 verliest? Goed gedaan hoor! _/-\o_

Schijtziek word ik daarvan... Ga toch verdomme TDM spelen als je alleen maar kills wilt maken. De andere mensen op de server spelen domination en proberen WEL om objectives te pakken, en dat doe je niet door alleen maar kills te maken.
+1 White, had het niet beter kunnen zeggen :) Maar als ze TDM gaan spelen dan worden ze waarschijnlijk gewoon ingemaakt omdat ze er eigenlijk geen zak van kunnen.....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 77 om 7 score, denk even terugkijken maar nee hoor niks 8)7 . Gelukkig nog wel schermprintjes gemaakt.
Leve Fraps

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Er wordt alleen opgenomen voor Theator mode als je bij de spectators '[3arc] democlient' of iets dergelijks ziet staan. Tegenwoordig zie ik hem altijd, maar met name aan het begin van de release ontbrak die nog wel eens. Weet overigens niet of hij ook verbind met unranked servers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

superbassie schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:06:
[...]

De muis voelt idd anders aan dan in MW2, wat minder directer.
Heb vsync ook uit staan, dan is het al iets beter, maar die smoothing blijft er inzitten.
Het went op den duur wel moet ik zeggen.
Ik speel met hoge sensitiviteit in elke fps, ik moet zeggen dat ik bij black ops veel moeite heb om te aimen. Ik ervaar een beetje hetzelfde, loop constant te rommelen met mijn sensitiviteit enzo omdat het aimen niet gaat zoals ik het zou willen.

Verder, wat White zegt sluit ik me helemaal bij aan. Mensen die trots zijn op hun k/d ratio aan het eind van een potje maar geen enkele keer voor de objectives gaan. K/D is niet de doel van het spel, winnen is het doel. Of je nou TDM speelt, SnD of Domination, vandaar ook die vernieuwde leaderboards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Frentik schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:07:
[...]
+1 White, had het niet beter kunnen zeggen :) Maar als ze TDM gaan spelen dan worden ze waarschijnlijk gewoon ingemaakt omdat ze er eigenlijk geen zak van kunnen.....
Jij had gisteravond trouwens wel geluk met het team waarin je zat, telkens weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:03:
[...]

Ik heb iets vergelijkbaars met het spelen van HC TDM, dat je af en toe per ongeluk een teammate killed als je bv met een cooked nade gaat gooien kan ik begrijpen, maar er zijn ook mensen die op alles schieten wat beweegt (hebben ze 4 kills en staan ze op -200). Ga dan ajb normal TDM of een FFA joinen, extreem irritant wanneer je killstreaks zo worden verziekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:16:
[...]

Ik speel met hoge sensitiviteit in elke fps, ik moet zeggen dat ik bij black ops veel moeite heb om te aimen. Ik ervaar een beetje hetzelfde, loop constant te rommelen met mijn sensitiviteit enzo omdat het aimen niet gaat zoals ik het zou willen.

Verder, wat White zegt sluit ik me helemaal bij aan. Mensen die trots zijn op hun k/d ratio aan het eind van een potje maar geen enkele keer voor de objectives gaan. K/D is niet de doel van het spel, winnen is het doel. Of je nou TDM speelt, SnD of Domination, vandaar ook die vernieuwde leaderboards.
Helaas zijn die win/loss stats niet objectief, want als je leaved krijg je een loss. Dus die statistics zeggen helaas niks. De meest logisch die daar op volgt is dan K/D. Na mijn idee kunnen ze K/D stats er beter helemaal uithalen, zou de gameplay ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:22
Olé heb het spel besteld! Binnenkort zal ik jullie eens even flink aanpakken.
Het pubhero niveau is hier geloof ik heel erg hoog, dus dat gaat nergens over.
Dat niveau is bij mij gelijk aan NOOB.

(K) ik ga nu voor mijn deur wachten op tnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:18:
[...]

Ik heb iets vergelijkbaars met het spelen van HC TDM, dat je af en toe per ongeluk een teammate killed als je bv met een cooked nade gaat gooien kan ik begrijpen, maar er zijn ook mensen die op alles schieten wat beweegt (hebben ze 4 kills en staan ze op -200). Ga dan ajb normal TDM of een FFA joinen, extreem irritant wanneer je killstreaks zo worden verziekt.
Hm teamkills vind ik toch wat anders. Ja het is irritant als iemand je teamkilled (en al helemaal als je bijna een mooie killstreak had) maar als ze dat vaker doen worden ze toch gekicked. Dan vind ik het irritant dat iemand voor je langs loopt terwijl je al een half magazijn leeggeschoten hebt en dat jij daardoor gekicked wordt... Maar verder heb ik niet zo'n problemen met teamkills. Op het begin speelde ik vaak HC DOM en dat ging eigenlijk veel beter dan normaal DOM. Er zijn eigenlijk twee redenen waarom ik weer op de normale DOM ben overgestapt:
- geen killcams dus nodigt uit tot cheaten
- als je team dit keer geen moeite doet om te capturen dan ben je echt totaal kansloos. In je eentje krijg je gewoon geen punt gecaptured, er hoeft maar iemand zicht te hebben op het punt, een salvo kogels te vuren en je bent dood.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:59
reemprive schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:17:
[...]

Jij had gisteravond trouwens wel geluk met het team waarin je zat, telkens weer 8)7
Ik wil gewoon weer keihard ownen met de Tigers, maar je kan nog steeds niet bij elkaar in een team :(
Gewoon even keihard winnen met 200-2 ofzo, zoals we wel is hadden in MW2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:19:
[...]

Helaas zijn die win/loss stats niet objectief, want als je leaved krijg je een loss. Dus die statistics zeggen helaas niks. De meest logisch die daar op volgt is dan K/D. Na mijn idee kunnen ze K/D stats er beter helemaal uithalen, zou de gameplay ten goede komen.
De win/loss stats boeien mij ook vrij weinig, precies omdat je te snel een loss krijgt (doe dan win/loss/did-not-finish ofzo..?). Wat me wel boeit is dat ik het potje waar ik nu in speel wil winnen. Als het potje eenmaal voorbij is dan is het gespeelt, en dan boeit het me vrij weinig of we nou verloren of gewonnen hebben, maar tijdens het potje wil ik gewoon winnen.

En KD eruithalen heb ik ook al meerdere keren voorgesteld. Ook op het forum van BO, en daar zijn zo'n 10 pagina's met posts te lezen met mensen die het idee ondersteunen. Ik heb ook voorgesteld om de captures/defends in de scorelijst te zetten (zou leuk zijn als ze dat door mijn post hebben gedaan, maar zal niet zo naief zijn om te denken dat ik de enige ben die daar aan dacht :+ ) en ook dat idee werd goed ontvangen, maar blijkbaar vond treyarch het toch geen goed idee om KD eruit te halen. Mijn idee ging zelfs zo ver om de kills en deaths niet mee te tellen voor het leaderboard. Dus alle deaths die je haalt zie je nooit meer terug. Ik denk dat er zo veel meer mensen voor de objective gaan spelen, en in ieder geval iedereen die puur en alleen voor de kills gaat (dus eigenlijk TDM speelt) heeft er niets meer te zoeken want z'n KD telt nergens voor mee.

Misschien een idee voor een mod als de mod tools uit zijn. Vraag me af in hoeverre dat de implementeren is. KD uit de scorelijst halen zal niet zo moeilijk zijn, maar om ze ook niet mee te laten tellen voor het leaderboard lijkt me lastiger, als het uberhaupt al mogelijk is. Sowieso zullen mods wel alleen op unranked servers draaien, tellen stats op unranked servers eigenlijk wel mee voor de leaderboards?

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 23-11-2010 11:28 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Huh, captures en defends worden in elk geval bij DOM en volgens mij ook CTF weergegeven in het scorevenster en K/D niet. De enige gametype waar ik K/D nog heb zien staan is TDM en daar hoort hij w.m.b. ook te staan.

Bedoel jij een andere lijst met scores?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

darkfujita schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:19:
Olé heb het spel besteld! Binnenkort zal ik jullie eens even flink aanpakken.
Het pubhero niveau is hier geloof ik heel erg hoog, dus dat gaat nergens over.
Dat niveau is bij mij gelijk aan NOOB.

(K) ik ga nu voor mijn deur wachten op tnt
LOL! Op de PC hoop ik? Voeg me dan maar toe. Ik wil jouw goddelijke skills wel eens aanschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Cloud schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:28:
Huh, captures en defends worden in elk geval bij DOM en volgens mij ook CTF weergegeven in het scorevenster en K/D niet. De enige gametype waar ik K/D nog heb zien staan is TDM en daar hoort hij w.m.b. ook te staan.

Bedoel jij een andere lijst met scores?
Op de PC staat bij mij toch echt gewoon de kills en deaths erbij, en daar naast nog een keer de captures / defends, plants/defuses, etc... Bij TDM staat er dan nog je K/D ratio bij geloof ik (maar niet vaak gespeeld). En bij TDM moeten ze er inderdaad bij staan, want daar is killen juist de objective.

Het enige probleem trouwens met het tonen van captures/defends is dat ze alleen weergeven hoe goed je het doet als het capturen / defend ook daadwerkelijk lukt (en als het lukt dan is je team meestal toch aan het winnen). Ik heb wel vaker 0 captures gehad terwijl ik het hele potje heb zitten proberen, maar omdat ik steeds helemaal alleen was het gewoon niet gelukt is. Dus zodra iemand 4+ captures heeft kun je wel zien dat hij goed met de objective bezig is, maar zodra iemand er geen enkele heeft kun je eigenlijk niet meteen concluderen dat hij niet met de objective bezig is, want misschien lukt het wel gewoon niet. Maar goed, daar kun je vrij weinig aan doen, of je moet al punten gaan geven voor het aantal keer dat je bent begonnen met capturen, maar dan krijg je weer idioten die even gauw langs een vlag lopen en dan weer hun camp hoekje opzoeken :P

[ Voor 52% gewijzigd door NickThissen op 23-11-2010 11:35 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Gisteren voor het eerst boven de 40 kills gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/1489/foto1sg.jpg

Vond het wel leuk om met jullie te delen :)

[ Voor 85% gewijzigd door cv8x op 23-11-2010 11:37 ]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

NickThissen schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:32:
[...]

Op de PC staat bij mij toch echt gewoon de kills en deaths erbij, en daar naast nog een keer de captures / defends, plants/defuses, etc...
Ahh je bedoelt echt de losse kills en deaths kolommen, ja die worden inderdaad nog steeds weergegeven. Weet niet of ze zo happig zullen zijn om die ook nog eens te verwijderen uit de lijst, maar wie weet :) Misschien is het beter om de beloning voor cappen/defenden hoger te maken en die van simpele kills lager. Ik denk/hoop trouwens dat Unranked niet meetelt voor de leaderboards, want daar zou je behoorlijk vertekende plaatjes van kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
cv8x schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:34:
URL=http://img225.imageshack.us/i/foto2mm.jpg/][afbeelding][/URL]
Vond het wel leuk om met jullie te delen :)
:F

My point exactly... Leuk dat je 40 kills hebt, maar je hebt wel verloren op 7 punten na. Had je nou net een capture meer gehad dan had je misschien 39 kills maar had je team wel gewonnen. Nou weet ik niet hoe dit potje eraan toe ging, en misschien heb je wel gewoon geprobeerd, maar ik zie vaak genoeg mensen die helemaal hyper zijn dat ze een hoge score halen maar het helemaal niet boeit dat ze uiteindelijk toch verloren hebben, en dat is gewoon jammer...

[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 23-11-2010 11:38 ]

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client