ye-roon schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:54:
[...]
Eigenlijk is die gamemode daar erg goed geschikt voor. In domination worden over het algemeen de meeste kills per match gemaakt. Plus het gaat om de fun van het spelen. En ik kon in MW2 ook mega veel fun hebben met marathon, lightweight, commando en dan tactical knife onder me M9 en rennen als een malle, great times. Misschien toch maar is die balistic knife kopen en zien of het ook in deze game een beetje wil lukken (wel eerst marathon pro halen denk, maja dat komt wel goed)
Dus jij bent er zo eentje die blij is als hij 42/3 KD haalt in een potje, maar wel met 23-200 verliest? Goed gedaan hoor!
Schijtziek word ik daarvan... Ga toch verdomme TDM spelen als je alleen maar kills wilt maken. De andere mensen op de server spelen domination en proberen WEL om objectives te pakken, en dat doe je niet door alleen maar kills te maken.
Zo vaak dat ik mensen zie die lekker naast een punt VAN DE TEGENSTANDER zitten te campen en het dan nog niet capturen. En dan kom ik aan en dan begin ik het punt te capturen en beginnen ze op mij te schelden omdat ik de vijanden naar ons toe lok. FLIKKER TOCH OP

Het is de bedoeling om tenminste twee punten te houden in domination, en als wij er maar 1 of zelfs geen hebben dan doe ik er alles aan om die te capturen, maar als er zo'n idioten in je team zitten die nog steeds denken dat die A, B, C vlaggetjes powerups zijn ofzo dan hoeft het van mij niet hoor...
Kijk, ik vind het ook leuk als ik een hoge KD haal, maar ik vind het nog veel leuker om tactisch te spelen en daarmee het potje te winnen. Als ik daarvoor wat vaker dood moet gaan dan doe ik dat graag. Helaas denkt de gemiddelde speler zo niet... Domination is, net als in MW2, gewoon een verlengde TDM met voorspelbare spawns voor de meeste spelers, en dat verpest het gewoon voor de mensen die het wel normaal willen spelen.
Dus de 'fun van het spelen' komt bij mij voornamelijk doordat ik de tegenstander te slim af ben en een punt weet te capturen, of doordat ik in een druk gebied toch een punt weet te pakken nadat ik 3-4 tegenstanders afweer, bijvoorbeeld. Als jij daar met je mesje rondhuppelt en alleen maar voor de kills gaat en daarmee de match voor ons verliest dan ben je mijn plezier aan het verzieken (en geloof me, ik ben niet de enige die zo denkt), denk daar ook maar eens aan.
[
Voor 22% gewijzigd door
NickThissen op 23-11-2010 11:06
]