[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.549 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Je career challenges blijven ook toch?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:32

ErA

Joarie schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:00:
Doh! Ik wil een semtex naar onze tegenstanders gooien in de sneeuwmap alwaar op een smalle richel de HQ zit (en dus uitmondde in een soort loopgravenoorlog), word ik neergeschoten. Enfin, semtex valt naast me neer tussen mijn 3-4 andere teammaatjes. Resultaat: mega-teamkill en autokick van mijn eigen server 8)7
Dit maakt mijn dag :) Wat een verhaal.

JA, de autokick is nogal streng soms. Ik doe alles om teamkills te voorkomen, maar onder andere door het nieuwe team systeem in CoD Bo, waardoor je dus regelmatig van side wisselt. In combinatie met de Ghost-Pro perk, wil ik nog weleens teammates kapot knallen. Als ik het goed heb, echter, telt een teamkill niet mee als death voor je teammaat, maar stopt wel zijn eventuele killstreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:25:
[...]

VAC banned niet op Macros. Iig dat verteld een zoektocht door de steamforums mij. Genoeg mensen die G15 gebruiken etc.
Alle legale programma's zijn nooit een probleem en als ze je er al voor bannen dan gaan je wel unbannen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:35:
[...]

Dit maakt mijn dag :) Wat een verhaal.

JA, de autokick is nogal streng soms. Ik doe alles om teamkills te voorkomen, maar onder andere door het nieuwe team systeem in CoD Bo, waardoor je dus regelmatig van side wisselt. In combinatie met de Ghost-Pro perk, wil ik nog weleens teammates kapot knallen. Als ik het goed heb, echter, telt een teamkill niet mee als death voor je teammaat, maar stopt wel zijn eventuele killstreak?
Waarom niet gewoon friendly fire uit? Ik haat het als ik op iemand schiet en een teammate loopt er tussen waardoor ik -punten of kick krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Een vraagje vanuit onze clan: voor zover wij zien is het alleen mogelijk om HQ of sabotage te spelen op je eigen (ranked) server als je een HQ only, of SAB only playlist instelt. Klopt dit? Weet iemand hoe je SAB en HQ matches gewoon willekeurig kan laten afspelen samen met andere game modi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:58:
[...]

Waarom niet gewoon friendly fire uit? Ik haat het als ik op iemand schiet en een teammate loopt er tussen waardoor ik -punten of kick krijg..
Mwa, het heeft wel een realistisch effect, je kan niet zomaar je granaten overal heen gooien, wat random tuben en met Chopper gunner wordt het ook wel uitkijken denk ik. :P
Maar ik hou niet zo van Hardcore, en in andere modes staat Friendly Fire nooit aan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
zo, zaterdag weer lekker bezig geweest; prestige 1 rank 30 ondertussen.. ik zit even met een vraag: het viel me zaterdag alweer op, toevallig in de map nu nuketown HC HQ, dat de naam van je medespelers die voorbij de bus lopen pas in beeld komt nadat ze er volledig langs zijn gelopen, dit levert namelijk nog wel eens een team kill in het heetst van de strijd op.. is het jullie ook wel eens opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me,myself and I schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:20:
zo, zaterdag weer lekker bezig geweest; prestige 1 rank 30 ondertussen.. ik zit even met een vraag: het viel me zaterdag alweer op, toevallig in de map nu nuketown HC HQ, dat de naam van je medespelers die voorbij de bus lopen pas in beeld komt nadat ze er volledig langs zijn gelopen, dit levert namelijk nog wel eens een team kill in het heetst van de strijd op.. is het jullie ook wel eens opgevallen?
Ja de labels verschijnen niet altijd goed, als een medespeler gedeeltelijk achter iets staat komt het niet te voorschijn, kan best wel vervelend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:18:
[...]zelfde met uav hij had er in 1 match 15 ingecalled :P ( hardline ) dan hadden ze mr parties moeten doen xD
je hoeft maar 7 killstreaks te halen in 1 match voor de Hardline challenge. Als je een gamemode als HQ speelt, dan is het echt super eenvoudig om alleen te halen.

UAV is maar 2 kills met Hardline. Doe dat 7 keer in een match en je hebt hem. Als je dan ook killstreak voor 4 en 5kills (3 en 4 met hardline), dan is het echt eenvoudig om 7 killstreaks te halen in 1 match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Tower410 schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:33:
[...]

Ik heb ook nog een close combat class, met een SPAS en zo. In sommige maps met kleine gangetjes of zo werkt het best goed (moet je wel echt alleen die kleine gangetjes gebruiken, op grotere afstanden ben je aardig kansloos ;))

Secondary heb ik nu ballistic knive, voor noodgevallen.
Goed punt :) maar dan wel met een Stakeout en een Grip :7 Stakeout telkens als ik die van een ander oppak op bijv Grid is het weer een feest *O* .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 12-09 13:17
Weet iemand waar ik meer CoD points kan inzetten in de wager matches? Het blijft nu bij 500, wat gewoon veel te weinig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik zag dat een aantal mensen hun playercard aan het showen waren, hier is de mijne:

Klik

Best wel toffe functie.

(p.s. m'n vriend heeft m'n Hauppauge gepikt dus ik moet het met de camera van m'n telefoon zien te redden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 16:12
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:18:
[...]

Mwa, het heeft wel een realistisch effect, je kan niet zomaar je granaten overal heen gooien, wat random tuben en met Chopper gunner wordt het ook wel uitkijken denk ik. :P
Maar ik hou niet zo van Hardcore, en in andere modes staat Friendly Fire nooit aan. :/
Klopt, wij doen friendly fire aan om het gebruik van tubes enzo te ontmoedigen. Daarnaast geeft het idd een realistisch effect. Helaas is de Ricochet optie niet meer aanwezig.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knul schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:35:
Weet iemand waar ik meer CoD points kan inzetten in de wager matches? Het blijft nu bij 500, wat gewoon veel te weinig is.
ik heb nog nergens 500 ingezet hoor,
10 (20 bij dubble down) in ante up
1000 (2000 bij dubble down) in weekend gambler
en 10000 (20000 bij dubble down maar dat weet ik niet) in high roller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:46:
[...]

ik heb nog nergens 500 ingezet hoor,
10 (20 bij dubble down) in ante up
1000 (2000 bij dubble down) in weekend gambler
en 10000 (20000 bij dubble down maar dat weet ik niet) in high roller.
Dat is het verschil tussen console en pc. Op console heb je deze opties, op de pc niet.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 13:05

Theck88

If it's hard just KISS!

JaWSnl schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:57:
[...]

Dat is het verschil tussen console en pc. Op console heb je deze opties, op de pc niet.
Geen verschil

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Wel verschil? :) Heb nog nooit of nergens meer of minder dan 500 in kunnen zetten..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:28
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:18:
[...]

Minder leuk is het bij demolition , als jij net de bom planter bent 8)7 en dat ding gaat af terwijl een halve team van jouw daar staat om te defenden .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Moest dit toch even delen :p Tijdje geleden al gemaakt, maar bij het uploaden ging het geluid steeds mis. Maar eens opnieuw geprobeerd en nu loopt het wel goed.

Dit was m'n eerste theater mode test, heb er maar een leuk filmpje van in elkaar gedraaid.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=G3X0HCBRdaE]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voordat je prestige gaat al je geld uitgeven en emblems en backgrounds voor je playercard dat is het enige wat je niet kwijtraakt, voordat ik 2e prestige ging had ik 97k cod points, nu heb ik alle emblems unlocked die ik kon en een stuk of 5 pagina's backgrounds.

[ Voor 8% gewijzigd door Preau op 22-11-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:38:

Hebben jullie nog goede tips om mijn overige 3 class slots te vullen? En eventueel een verbetering voor de bovenstaande twee
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar in je eerste class, probeer 'ns de Stoner 63 - Extended mags en evt. reflex. verder frag/stun/claymore en dezelfde perks :) Mits je met iets slomer lopen kan leven.

Ik doe het redelijk aardig met bovenstaande. Enkel in potjes waar de spyplanes gespammed worden en ik het niet bij kan houden met de strela-3 switch ik even naar een Ghost + silenced FAMAS class.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Wat is dat knifen zo ongelofelijk irritant en zo nep gemaakt. Sowieso vind ik het lame dat het op R3 staat (ps3) want ik zie vaak genoeg op de killcam dat die gasten doodleuk rennen en ik dus ook en elkaar tegenkomen en uit reflex dus op R3 drukken maar dat is wat ik irritant vind maar wat zo fake is in dit spel is dat je vanaf 100000 meter al iemand kan knifen

video verklaart alles: YouTube: Obviously Outplayed Black Ops Vol.1

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Met wat vrienden hebben we, niet afgesproken, rolverdelingen.

We spelen voornamelijk HQ.
Ik ben niet zo goed in killstreaks halen etc, maar vaak genoeg wel goed voor een aantal UAV's.
Ik ben ook vaak diegene die de meeste HQ's captured in de lobbies.

De rest loopt er omheen en probeert mij te verdedigen.
Vaak halen ze wel de hondjes waardoor het voor mij nog wat makkelijker wordt.

Ik zal even moet opzoeken wat mijn class is, maar ik heb sowieso de Stoner + RDS, hardline pro, ninja pro en warlord pro.

Ben nu level 48 (geen prestige). En ik ga denk ik ook niet prestigen.
Dan moet ik weer challenges gaan halen, maar daar heb ik nu nog geen zin in.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Gister de AK47 unlocked. Met red dot sight en extended mag. Wat een monster. Beetje de recoil onder de knie houden en ze vallen met bosjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Mijn tips voor classes:

Ideaal voor capture the flag:

Medium maps
Famas+Extended mags
Strela
Semtex - Concussion - Claymore

Ghost - Sleig of hand - marathon

Kleine maps:
AK47u in plaats van famas, rest van setup hetzelfde.

Grote maps:
M16 ipv famas, rest van setup hetzelfde.

Dikgedrukte items zijn essentieel.

[ Voor 6% gewijzigd door ErA op 22-11-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AK74 met dual mag is mijn favo, bij S&D meteen rushen naar hun kant, schiet eerst de 2 rushers van hun team af, loopt voorbij de plek waar iedereen altijd claymores neerleggen, knalt de vijand in de rug neer ;). goddank deze keer geen noob ump / p90 die veels te overpowered zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Rynji schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:33:
Je career challenges blijven ook toch?
Ja klopt, my bad. Je career challenges en je emblems en backgrounds blijven. Dus wat er op de vorige pagina al gezegd is, voordat je Prestige'd al je geld uitgeven aan images en backgrounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlito
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 12:07
quote:
leech1984 schreef op zondag 21 november 2010 @ 11:48:
Ik heb sinds de update op de ps3 nu 5 vastlopers gehad.
Telkens als ik net mijn eerste kill in een potje heb gemaakt en een vriend tegen mij praat.

Vaag.... ben er nu ook maar mee gestopt.
sjer schreef op zondag 21 november 2010 @ 13:39:
[...]

Hier hetzelfde. Sta echt op het punt het schijfje ceremonieel te verbranden. Wat een drama van een spel.
Dat het op een pc vastloopt oke.. Kan ik me iets bij voorstellen. Maar dat ze het nog niet eens fatsoenlijk kunnen laten functioneren op een console is diep maar dan ook diep triest.

Eigenlijk zou ik mijn geld terug moeten krijgen, want het product is gewoon defect.
Ja hier is het ook in en in triest.
Sinds vrijdag avond ondervind ik al problemen, 8 van de 10 games kan ik nog niet eens naar connecten, voornamelijk domination niet. Ben ik eindelijk in een game, wordt de server 2x ge-migrate, waarna ik daarna connection lost krijg.

Mocht het me dan toch uiteindelijk lukken om in een game te blijven, dan is de verdeling van de levels zo dat ik gemiddeld ( met lv 10 zelf ) in het team zit met lvl15 tegen een team gemiddeld met lvl50
waarna de twee beste van de tegenpartij zoveel kills hebben, dat ze vanuit een helicopter mogen schieten.
Helaas door mijn lage level had ik nog niet de juiste wapens om een heli-gemakkelijk (lees in 1 x ) neer te halen.

Lang verhaal kort maken: ik heb nog maar 1 joystick over van de 2 :p 8)7 en ik ben er voorlopig wel even klaar mee....

[ Voor 8% gewijzigd door Carlito op 22-11-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Vraagje: ik heb dat progje van TS gedownload en een set up gedaan. Momenteel heb ik een FPS van 60-70 gemiddeld (lijkt me prima?). Alleen als we allemaal bij elkaar staan gaat deze naar 50-60. Maar ik heb mijn drawFPS op simpel staan en daar zie ik ook nog een tweede lijn met FPS, wat houdt deze is? Deze is nml beduidend lager.

Nog een vraagje; tijdens MP zie/krijg je wel een keer een achievement notificatie e.d. Maar waar kan ik deze online terug zien?

[ Voor 16% gewijzigd door Maduth op 22-11-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:47:
Zo,

Gisternacht ben ik eindelijk begonnen aan de 2e prestige, ik heb nog een hoop werk te doen want een paar bekenden van me zijn al bezig met de 4e prestige :-)

Grappig feitje: Ik speel zelf met Ghost - Sleigh of Hand - Marathon perks. De laatste 2 bereikte ik de pro versie rond en nabij level 30 (zonder er op te focussen). De ghost perk haald ik pas op level 50. Dit komt omdat je de strela pas krijgt bij level 30. Je kan hem eerder krijgen door te focussen op uav's natuurlijk.

@iemand hierboven: Een snel reactie vermogen heeft geen invloed op de Fal en M14. Het te snel klikken wel.

Voor de mensen die twijfelen over prestige gaan:
Er geeft niets zoveel voldoening als met een default class de man zijm, om vervolgens naar random kits van je slachtoffers te switchen en daarmee aan de haal te gaan!
uhhhmm je hebt ook de eerste launcher, al moet je wel dood gaan voor je nog een keer wilt schieten voor choppers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
ik heb zaterdag middag en zondag de hele dag niet gespeeld, maar is het confirmed dat de spawn spots gepatched zijn mensen? dat zou echt sweet zijn voor FFA HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

ApC_IcE schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:24:
[...]

uhhhmm je hebt ook de eerste launcher, al moet je wel dood gaan voor je nog een keer wilt schieten voor choppers
En dit maakt deze launcher voor mij compleet useless. Omdat 3 van de 4 maal iemand anders met jou chopper kill aan de haal gaat.

Ik ga deze prestige ZEKER met de 1e rocket launcher aan de haal, en ga uav's neerhalen. Zodat ik lekker snel ghost pro weer heb.
Ja ok, maar de kracht van de strela is dat wanneer ik het signaal hoor dat er iets aankomt, ik op de kaart kijk van welke richting, ik een mooie positie inneem. En nog voordat de attacker helicopter, de huey, of chopper gunner een schot heeft gelost, is hij al kapot.

Weet je HOE frustrered het is voor de chopper gunner pilot als dat gebeurd :D

Daarom heb ik zelf ook de killstreaks die unstoppable zijn:

UAV - SR-71 - Doggies (UAV is een uitzondering daar de meest niet de moeite nemen om die neer te halen.

[ Voor 40% gewijzigd door ErA op 22-11-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:44:
[...]

En dit maakt deze launcher voor mij compleet useless. Omdat 3 van de 4 maal iemand anders met jou chopper kill aan de haal gaat.

Ik ga deze prestige ZEKER met de 1e rocket launcher aan de haal, en ga uav's neerhalen. Zodat ik lekker snel ghost pro weer heb.
Scavenger perk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind die ghost perk een beetje scheef eerlijk gezegd. Om Ghost pro te halen moet je 30 vliegtuigen neerschieten, maar zonder ghost pro ben je niet onzichtbaar voor vliegtuigen dus is dat nog vrij lastig. Dan heb je eindelijk ghost pro gehaald, en dan ben je wel onzichtbaar voor vliegtuigen, en dan is er dus eigenlijk geen rede meer om ze uit de lucht te halen (nou ja, zo denken de meeste mensen, want niemand boeit teamplay iets lijkt het wel...).

Zou veel beter zijn als het gewoon andersom was:
Ghost - invisible to air support
Ghost Pro - invisible to UAV

Dan hebben non-teamplayers tenminste ook een reden om vliegtuigen neer te halen, in plaats van gauw die 30 uav's uit de lucht schieten en dan lekker genieten van ghost pro en nooit meer iets uit de lucht knallen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Pfff werd helemaal gek gisteren van de connection problemen op de PS3. Vraagje: als je in een potje zit en je staat bijv. 10-3 en de connection valt eruit, neemt ie dan je kills mee?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Preau schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:18:
Voordat je prestige gaat al je geld uitgeven en emblems en backgrounds voor je playercard dat is het enige wat je niet kwijtraakt, voordat ik 2e prestige ging had ik 97k cod points, nu heb ik alle emblems unlocked die ik kon en een stuk of 5 pagina's backgrounds.
Damn! Als iemand me dat nou eens eerder had gezegd
Had wel alle layers gekocht maar niet de backgrounds.....

Heb nu dus 55000 weggegooid ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

NickThissen schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:06:
Ik vind die ghost perk een beetje scheef eerlijk gezegd. Om Ghost pro te halen moet je 30 vliegtuigen neerschieten, maar zonder ghost pro ben je niet onzichtbaar voor vliegtuigen dus is dat nog vrij lastig. Dan heb je eindelijk ghost pro gehaald, en dan ben je wel onzichtbaar voor vliegtuigen, en dan is er dus eigenlijk geen rede meer om ze uit de lucht te halen (nou ja, zo denken de meeste mensen, want niemand boeit teamplay iets lijkt het wel...).

Zou veel beter zijn als het gewoon andersom was:
Ghost - invisible to air support
Ghost Pro - invisible to UAV

Dan hebben non-teamplayers tenminste ook een reden om vliegtuigen neer te halen, in plaats van gauw die 30 uav's uit de lucht schieten en dan lekker genieten van ghost pro en nooit meer iets uit de lucht knallen.
400 gratis punten? Tuurlijk haal ik die vliegtuigen uit de lucht! Weet je hoe je de tegenstander ettert als je zijn zuurverdiende killstreak neerhaalt in no time. Heerlijk, ik heb ze al vele malen horen vloeken in chat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik vind het toch jammer dat de shotguns niet meer secondary zijn ;(
Nu moet je een aparte class aanmaken voor alleen een shotgun..

Spas speelt trouwens wel lekker :P

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

wimpie007 schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:09:

Damn! Als iemand me dat nou eens eerder had gezegd
Had wel alle layers gekocht maar niet de backgrounds.....

Heb nu dus 55000 weggegooid ;-(
Wat vooral erg handig is is dat je alles TEGELIJK kan kopen. Erg handig. Neen, ze hebben bedacht dat je bijna 30 pagina's lang alles 1 voor 1 aan moet kopen. Prutsers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:09:
[...]

400 gratis punten? Tuurlijk haal ik die vliegtuigen uit de lucht! Weet je hoe je de tegenstander ettert als je zijn zuurverdiende killstreak neerhaalt in no time. Heerlijk, ik heb ze al vele malen horen vloeken in chat!
Maar dan heeft Nick nog wel een punt, je hebt verder niet echt veel redenen meer om dat naar beneden te halen, andersom was ook leuker geweest omdat Killstreaks nog steeds irritant zijn (op UAV na) en UAV nu niet echt handig meer is als iedereen Ghost heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:57
me,myself and I schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:42:
ik heb zaterdag middag en zondag de hele dag niet gespeeld, maar is het confirmed dat de spawn spots gepatched zijn mensen? dat zou echt sweet zijn voor FFA HC
Console ? in dat geval: nope.
Spawn nog regelmatig met mn rug naar een aanstormende vijand etc. In hardcore gewoon einde verhaal, dood. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
JaWSnl schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:57:
[...]

Oke, dus als ik het goed begrijp kun je niet meer dan 500 CoD points inzetten (op pc)? Dat is dan vrij lame eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:15:
[...]

Maar dan heeft Nick nog wel een punt, je hebt verder niet echt veel redenen meer om dat naar beneden te halen, andersom was ook leuker geweest omdat Killstreaks nog steeds irritant zijn (op UAV na) en UAV nu niet echt handig meer is als iedereen Ghost heeft...
Tjah. Wat kan ik zeggen.

Ik zelf vind goede stats belangrijk, en Win/Loss ratio is daar onderdeel van.

Het is ontzettend moeilijk om een goede win loss ratio the behouden in deze game:

- Je kan niet met vrienden samenspelen
- Als je leaved krijg je een loss aan je broek
- De teams wisselen heel de tijd, dus faceroll teams heb je niet meer dan 1 map lang.

Daarom is het ondersteunen van je team van essentieel belang.

Als mijn hele team genakt wordt door een huey op nuketown maak ik geen schijn van kans.

IK zal dan ook ALTIJD voor de killstreakkill gaan.

En ja, dat helaas 90% van de spelers NIET deze mentaliteit heeft, is heel spijtig.

Ik vind level 1 t/m 30 dan een drama tot nu toe, omdat ik dan zelf nog geen strela heb.

De beste oplossing voor dit probleem is servers aan je favorieten toevoegen waarvan je weet dat er competente zpelers zitten.

In anders nieuws: Wat is die Tiger server, en waar kan ik daar meer over vinden. Voor mijn gevoel zitten daar namelijk boven genoemde (competente) spelers. Of zit ik er naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

bongholio schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:15:
[...]

Console ? in dat geval: nope.
Spawn nog regelmatig met mn rug naar een aanstormende vijand etc. In hardcore gewoon einde verhaal, dood. :-(
Same here,

Dood gaan bij het capturen van een vlag, en dan gewoon midden in de battle bij diezelfde vlag respawnen en
dan door 10 man neergeknald worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:27:
[...]

Same here,

Dood gaan bij het capturen van een vlag, en dan gewoon midden in de battle bij diezelfde vlag respawnen en
10 man? In een Console game? :9 Tja, respawen is soms een bitch, maar bij CTF en andere Objective modes heb ik er niet zo veel last van, af en toe. Heb meer last van slechte teams die werkelijk niks kunnen dan proberen de vlag te veroveren maar alleen maar doodgaan. Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 16:12
Mon0lith schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:27:
[...]

Same here,

Spawnkillen is helaas bij de PC ook nog steeds aan de orde. En dan zijn het nog niet eens de kleine mappen.
Daarnaast neemt het aantal Second Chancers en Campers toe naarmate het later in de avond/nacht wordt. Met name die SC is enorm vervelend bij HC.

@Hieronder: kan iemand die troll aanpassen?

[ Voor 4% gewijzigd door Joarie op 22-11-2010 15:38 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Als je nou gewoon niet zo vaak dood gaat heb je geen last van slechte spawn plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:34:
[...]10 man? In een Console game? :9
Bij wijze van spreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:27:
[...]

In anders nieuws: Wat is die Tiger server, en waar kan ik daar meer over vinden. Voor mijn gevoel zitten daar namelijk boven genoemde (competente) spelers. Of zit ik er naast?
Even filteren op Gametype Domination, hardcore uit en selecteren op naam. Tigers 1 en Tigers 2, beide Domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
al eerder gesuggereerd: maar hier nogmaals.. zijn er vrijwilligers die Forum » Spielerij » Shooters » [Multi] Call of Duty: Black Ops console willen beginnen?

want er is een wereld van verschil tussen het echte werk: de PC :P en de console, nah kiddin' maar het zou wel rustiger zijn in t draadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:43
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:39:
AK74 met dual mag is mijn favo, bij S&D meteen rushen naar hun kant, schiet eerst de 2 rushers van hun team af, loopt voorbij de plek waar iedereen altijd claymores neerleggen, knalt de vijand in de rug neer ;). goddank deze keer geen noob ump / p90 die veels te overpowered zijn ^^
Sorry hoor, maar je noemt mensen met een UMP of P90 noobs... ik vind de AK weer overpowerd.... ben jij dan nu ook noob? Ieder wapen heeft zijn voor en nadelen.:+

Maar buiten dat... er zitten geen UMP of P90's in COD BO... 8)7

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
kw_nl schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:46:
[...]

Sorry hoor, maar je noemt mensen met een UMP of P90 noobs... ik vind de AK weer overpowerd.... ben jij dan nu ook noob? Ieder wapen heeft zijn voor en nadelen.:+

Maar buiten dat... er zitten geen UMP of P90's in COD BO... 8)7
Hij zegt ook GEEN ump of p90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Er zitten imo geen overpowerde wapens in Black Ops, wat ik zelf erg fijn vind. De een zal vaak gekilled worden door wapen X, en dan is wapen X overpowered, maar dat heb je altijd.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 19:43
Sj44k13 schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:50:
[...]

Hij zegt ook GEEN ump of p90
Mmmm, las het als anders. Maar je hebt gelijk... 8)7 myself

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net even de PU gelezen, zij bestempelen Black Ops als: De beste Call of Duty in de serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
me,myself and I schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:10:
al eerder gesuggereerd: maar hier nogmaals.. zijn er vrijwilligers die Forum » Spielerij » Shooters » [Multi] Call of Duty: Black Ops console willen beginnen?

want er is een wereld van verschil tussen het echte werk: de PC :P en de console, nah kiddin' maar het zou wel rustiger zijn in t draadje
Uiteindelijk spelen we allemaal hetzelfde spel, dus een beetje onnodig dit.

Klagen over lag en andere problemen mag lekker in het problemen topic.

@ hierboven:

Dat gaat over de SP. PU gaat volgende maand de MP reviewen.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 22-11-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:36
Onterecht, Ik vind CoD 2 de beste. Singleplayer en Multiplayer. Hij wordt nog steeds vaak gespeeld op lan party's. De multiplayer van BO is wel vermakelijk, maar evenaart CoD 2 bij lange na niet.

Maar ach, de PU is toch een ruk tijdschrift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02
Rynji schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:56:
Er zitten imo geen overpowerde wapens in Black Ops, wat ik zelf erg fijn vind. De een zal vaak gekilled worden door wapen X, en dan is wapen X overpowered, maar dat heb je altijd.
Helaas wel underpowered, een beetje fatsoenlijk kills maken met een sniper is haast niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blik1984 schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:32:
[...]

Helaas wel underpowered, een beetje fatsoenlijk kills maken met een sniper is haast niet te doen
Ik heb in black ops 2 potjes met een sniper gespeeld.
2 keer op array.
En ik had in beide potjes 2 keer attack dogs.
En een k/d van ruim boven de 10..
Dus het ligt dat denk ik aan jou, ik vind het sniperen wel lekker werken.
Je moet er gewoon aan wennen,en niet rondrennen met dat ding. en op het bovenlichaam richten.
Ik vind het beter werken als in MW2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
japie06 schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:18:
Onterecht, Ik vind CoD 2 de beste. Singleplayer en Multiplayer. Hij wordt nog steeds vaak gespeeld op lan party's. De multiplayer van BO is wel vermakelijk, maar evenaart CoD 2 bij lange na niet.

Maar ach, de PU is toch een ruk tijdschrift.
Imho is de SP de beste uit de gehele CoD serie, en die reviewen ze dan ook. De SP krijgt ook een (naar mijn mening) terechte 93. Er wordt nog niets gezegd over de MP.

Om even terug te komen op mijn eerdere vraag: Is het op de pc mogelijk om meer dan 500 CoD points in te zetten in een wager match? Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wigan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik moet nog de 4 zombie trophies halen en vroeg mij af of er mensen zijn die mij daarbij kunnen/willen helpen.
Speel het spel op de PS3 en ben qua multiplayer een n00b, maar met instructies van personen die de zombie maps en gameplay een beetje kennen moet het wel lukken lijkt me.

Wie zin heeft kan me toevoegen en berichtje sturen via de PS3.

Username = MrWigan.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:56

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:12:
net even de PU gelezen, zij bestempelen Black Ops als: De beste Call of Duty in de serie
Het zal ook niet. Die gaan gewoon mee met de hype. Dit spel is gewoon slecht en had in diverse reviews naar mijn mening niet hoger dan een 4 moeten scoren. Het spel zit gewoon niet goed in elkaar. Zowel technisch zijn er mankementen als met de speelbaarheid van het spel zelf. Communicatie is ook slecht. De community manager van Black ops is blijkbaar ook alleen maar bezig met de zombie mode op de 360 of hij reageert alleen maar op positieve berichten.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Het spel is qua gameplay, graphics en bugs een stuk beter als MW2. Hier is het grootste deel van de community het over eens, maar CoD2 en CoD4 gaat het niet verslaan. Ook ik vind de score van de PU een beetje overdreven hoog.. Een score van 70 was een stuk beter geweest, PU Gold vond ik het niet waard.

[ Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 22-11-2010 17:57 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Een score van 7.0, betekend een ruim voldoende. Met de mankementen dat dit spel heeft is het gewoon een onvoldoende. Ik begrijp ook niet waarom reviewers zo moeilijk doen over het geven van lage cijfers. Anders ben je gewoon een extensie van de marketing afdeling van de uitgever, in dit geval van Activision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
aex351 schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:02:
Een score van 7.0, betekend een ruim voldoende. Met de mankementen dat dit spel heeft is het gewoon een onvoldoende. Ik begrijp ook niet waarom reviewers zo moeilijk doen over het geven van lage cijfers. Anders ben je gewoon een extensie van de marketing afdeling van de uitgever, in dit geval van Activision.
Nee, jij vindt het een onvoldoende. Dat is iets heel anders. Ja er zijn wat dingetjes die ze beter hadden kunnen testen, maar ondertussen werkt het voor de meeste mensen gewoon goed. Connectie problemen op de consoles zitten in bijna elk spel, blijkbaar is het gewoon lastig om dat goed werkend te krijgen. Moet je dan maar elk spel een 4 geven? Dat slaat toch ook nergens op... En naast de connectie problemen op de console en de lag op de PC vind ik het gewoon een top spel. Misschien geen 9,3 maar een 8 vind ik het zeker wel waard.

En reviewers geven altijd hoge cijfers omdat ze anders geen games meer krijgen en dus geen reviews meer kunnen schrijven. Logisch toch? Als een groot bedrijf als Activision een exemplaar om te reviewen aan een blad geeft en dat blad geeft hun keer op keer een onvoldoende, dan doen ze dat natuurlijk niet meer want dat is niet goed voor de verkoop cijfers... 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 22-11-2010 18:07 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaxHyena
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09-2022

DaxHyena

Morior Invictus

Ik vond de SP -amazing-, maar dat is mijn mening.
De MP is ook goed in mijn ogen, het eenige nadeel is dat er zo weinig maps zijn.
Ik kom ook meer van de GoldSrc(CS1.6) en Source(CS:S,TF2,HL2:DM etc) waar er een overvloed aan stock en custom maps zijn.
Ik heb vertrouwen in Black Ops voor een DLC of free extra maps te hebben in de toekomst.

We all make choices, but in the end, our choices make us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Rynji schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:56:
Statistisch gezien zijn de Famas en AUG de beste.
Hoogste rof en evenveel kogels nodig als een Commando/Galil die het met minder rof moeten doen.

Bij MW2 had je tenminste nog lagere rof maar meer damage (TAR) of hogere rof en minder damage (ACR).
De Endfield bv. is leuk maar hadden ze er net zo goed uit kunnen laten want het voegt niks toe omdat andere guns op alle fronten beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
In de PU gaat het over de SP. In de volgende Editie wordt de MP behandelt.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 12-09 21:12
Skye Menjou schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:07:
Ik vond de SP -amazing-, maar dat is mijn mening.
De MP is ook goed in mijn ogen, het eenige nadeel is dat er zo weinig maps zijn.
Ik kom ook meer van de GoldSrc(CS1.6) en Source(CS:S,TF2,HL2:DM etc) waar er een overvloed aan stock en custom maps zijn.
Ik heb vertrouwen in Black Ops voor een DLC of free extra maps te hebben in de toekomst.
Vind zelf 14 mappen prima, maar er zullen er iig wel meer komen met DLC's en nee, niet gratis.

In CS 1.6 speelde ik eigenlijk altijd maar 2 maps, de_dust en de_dust2. :P

[ Voor 57% gewijzigd door superbassie op 22-11-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Laden van een MP potje doet nu echt verschrikkelijk lang :S Kut Release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Skye Menjou schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:07:
free extra maps te hebben in de toekomst.
:X :X :X

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Roshnak schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:16:
Laden van een MP potje doet nu echt verschrikkelijk lang :S Kut Release
Tijd voor een nieuwe pc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 23:43
Ik heb nu een paar filmpjes gemaakt en opgeslagen bij My Clips in-game, maar nu wil ik deze uploaden op YouTube maar waar vind ik deze filmpjes op mijn harde schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ze nog renderen. Dit kan ingame, of via programma';s zoals fraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

PC is niet het probleem, deed er voor het weekend 10 a 15 seconden over nu wel 3 minuten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die SR-71 killstreak is echt geweldig :) Ik heb hem nu standaard aanstaan.

Jammer dat veel mensen puur voor zichzelf spelen. Als je i.p.v. die domme RC-XD een team hebt met UAV's/SAM/SR-71's, ben je bijna onverslaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

NickThissen schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:06:
Nee, jij vindt het een onvoldoende. Dat is iets heel anders. Ja er zijn wat dingetjes die ze beter hadden kunnen testen, maar ondertussen werkt het voor de meeste mensen gewoon goed. Connectie problemen op de consoles zitten in bijna elk spel, blijkbaar is het gewoon lastig om dat goed werkend te krijgen. Moet je dan maar elk spel een 4 geven? Dat slaat toch ook nergens op... En naast de connectie problemen op de console en de lag op de PC vind ik het gewoon een top spel. Misschien geen 9,3 maar een 8 vind ik het zeker wel waard.
En hoe weet jij dat het voor de meeste mensen wel goed werkt? Dat is iets dat je niet kan beoordelen. Het gegeven dat diverse forums vol staat met klachten zegt daarentegen wel iets over de problemen. Dat wordt alleen maar bevestigd door de ontwikkelaars die de problemen proberen op te lossen met patches.

Wanneer een spel zulke fouten heeft. Jij noemt alleen de netwerk problemen, maar er zijn meer. Zoals constante fps drops, lage fps door onder optimalisatie, spawnpoints, freezes, pc heeft minder opties dan de console, en stutter. Ook op i5/i7 systemen. Dan moet een spel inderdaad met een laag cijfer beoordeeld worden. Als je niet begrijpt waarom, dan moet je eens bij jezelf te raden gaan wat zulke cijfers inhouden. Een 9-10 betekent perfect. Iets dat dit spel absoluut niet is. Al kijken we alleen al naar het spawn systeem, een cruciaal iets in een mp spel. En een 8 betekent goed. Zijn deze problemen goed? Nee. Het valt zelfs niet eens in de categorie kleine problemen.
En reviewers geven altijd hoge cijfers omdat ze anders geen games meer krijgen en dus geen reviews meer kunnen schrijven. Logisch toch? Als een groot bedrijf als Activision een exemplaar om te reviewen aan een blad geeft en dat blad geeft hun keer op keer een onvoldoende, dan doen ze dat natuurlijk niet meer want dat is niet goed voor de verkoop cijfers... 8)7
Dus dat maakt het geven van hoge cijfers oke? Ik snap je redenatie niet. Want zelf snap je volgens mij ook niet wat een 9 in de echte wereld betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:01:
[...]

En hoe weet jij dat het voor de meeste mensen wel goed werkt? Dat is iets dat je niet kan beoordelen. Het gegeven dat diverse forums vol staat met klachten zegt daarentegen wel iets over de problemen. Dat wordt alleen maar bevestigd door de ontwikkelaars die de problemen proberen op te lossen met patches.

Wanneer een spel zulke fouten heeft. Jij noemt alleen de netwerk problemen, maar er zijn meer. Zoals constante fps drops, lage fps door onder optimalisatie, spawnpoints, freezes, pc heeft minder opties dan de console, en stutter. Ook op i5/i7 systemen. Dan moet een spel inderdaad met een laag cijfer beoordeeld worden. Als je niet begrijpt waarom, dan moet je eens bij jezelf te raden gaan wat zulke cijfers inhouden. Een 9-10 betekent perfect. Iets dat dit spel absoluut niet is. Al kijken we alleen al naar het spawn systeem, een cruciaal iets in een mp spel. En een 8 betekent goed. Zijn deze problemen goed? Nee. Het valt zelfs niet eens in de categorie kleine problemen.

[...]

Dus dat maakt het geven van hoge cijfers oke? Ik snap je redenatie niet. Want zelf snap je volgens mij ook niet wat een 9 in de echte wereld betekent.
Minder opties? Volgens bronnen is de pc versie zowat op alle vlakken beter, niet alleen visueel.
http://www.eurogamer.net/...mparison-cod-black-ops-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:42

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Gister even theater getest, maar worden deze gerendered in HD of niet?
Krijg hem namelijk maar op 360p op Youtube :(

Anyways, wel een leuke mention waard, ik maakte een fopduik (een suarezje) achter een carepackage om vervolgens de gamewinning kill te maken :)

[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 22-11-2010 19:09 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

aex351 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:01:
[...]

1: Goed nieuws wordt nooit geplaatst. De game werkt voor mij bijvoorbeeld perfect. Ik zou de game een 11/10 geven als het kon.

2: Bij het beoordelen van de game moet inderdaad gekeken worden naar spawnpoints, netcode, lag etc. Mee eens. Maar veel belangrijker zijn:

Graphics
Geluid
Gameplay
Speelbaarheid
Balance
Innovatie
Competief speelbaar

Etc

bovenstaande zaken zijn moeilijker achteraf te veranderen dan de issues die er nu zijn.

De game krijgt, wanneer ik niet alleen naar mijzelf kijk, een 9/10 waarbij -1 voor de afwerking in MP gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het probleem van de cijfers ligt niet bij de game, maar bij de review sites en gamers zelf.

Tegenwoordig is het zo dat een 8 bijna als onvoldoende word gezien. Een 7.5? Da's pas echt bagger.

Een goede game, is pas goed met een 9+. We zouden met zijn alle weer gewoon vanaf scratch moeten starten met review cijfers, en dan wel bij een systeem waarbij een 8 gewoon echt verdomd goed is, een 9 exceptioneel en een 10 misschien 2 keer per jaar word gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Kon je de aim knop niet vinden? :p

Dat duiken is wel erg leuk om de vijand mee te verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

zoenvisje schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:23:
[...]

Kon je de aim knop niet vinden? :p

Dat duiken is wel erg leuk om de vijand mee te verrassen.
de commando schiet zo lekker vanuit de hip :9

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:11:
[...]

1: Goed nieuws wordt nooit geplaatst. De game werkt voor mij bijvoorbeeld perfect. Ik zou de game een 11/10 geven als het kon.
Same here, ook perfect hier! Als men positief is, is er nauwelijks reden om iets te posten. Als iets negatief is, breekt de spreekwoordelijke hel los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:11:

2: Bij het beoordelen van de game moet inderdaad gekeken worden naar spawnpoints, netcode, lag etc. Mee eens. Maar veel belangrijker zijn: Graphics, Geluid, Gameplay. Speelbaarheid, Balance, Innovatie, Competief speelbaar, Etc
bovenstaande zaken zijn moeilijker achteraf te veranderen dan de issues die er nu zijn.
De game krijgt, wanneer ik niet alleen naar mijzelf kijk, een 9/10 waarbij -1 voor de afwerking in MP gedeelte.
Lees je eigen stuk nog eens door. Je haalt de zaken door elkaar en bovendien maak je nogal wat fouten. Gameplay is speelbaarheid. En daar hoort de balans ook onder. En de problemen die er zijn maken deel uit van de beoordelingsaspecten die je noemt. Waarover je vervolgens zegt dat die achteraf moeilijker te veranderen zijn. Kortom, de problemen die er nu zijn, zijn volgens jou moeilijk te veranderen.

En verder wordt goed nieuws wel geplaatst. Zie alle positieve reviews en de nieuwsberichten over die reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
FREAKJAM schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:08:

Anyways, wel een leuke mention waard, ik maakte een fopduik (een suarezje) achter een carepackage om vervolgens de gamewinning kill te maken :)

[video]
Volgens mij niet, ik heb mijn filmpjes net ook gerenderd via de in-game engine en het filmmateriaal is van lage kwaliteit, terwijl ik op de hoogste resolutie speel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuried
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-03-2024
:( Problemen:

Mijn setup:
Core 2 duo E7300
GT240
4 gig werkgeheugen
Windows vista
allemaal goed gekoeld

Het probleem gaat zo:
ik heb last van lagg/framerate spikes, ookal speel ik op een framerate die schommelt van 35 tot 80. De spikes komen vooral voor als iemand, of ikzelf schiet. Ze gaan door tot de game na een kwartiertje gewoon grofweg vastloopt. Komt trouwens alleen voor in MP, ik heb gewoon normaal een zombie potje kunnen afronden

[ Voor 12% gewijzigd door nuried op 22-11-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
heb de SP net uitgespeeld vind ik toch wel erg mooi gedaan, ook het verhaal om de gave missies heen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Laatst online: 16-10-2024
nuried schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:46:

Mijn setup:
Core 2 duo E7300
GT240
4 gig werkgeheugen
Windows vista
allemaal goed gekoeld

Het probleem gaat zo:
ik heb last van lagg/framerate spikes, ookal speel ik op een framerate die schommelt van 35 tot 80. De spikes komen vooral voor als iemand, of ikzelf schiet. Ze gaan door tot de game na een kwartiertje gewoon grofweg vastloopt. Komt trouwens alleen voor in MP, ik heb gewoon normaal een zombie potje kunnen afronden
Zelfde probleem hier. bij mij valt MP ook om het kwartier uit.
Mijn systeem:
CPU: AMD PhenomII x4 955 BE
GPU: HD5850 saphire
Memory: 4GB ddr3 1333Mhz Dual linked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
nuried schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:46:

Mijn setup:
Core 2 duo E7300
GT240
4 gig werkgeheugen
Windows vista
allemaal goed gekoeld

Het probleem gaat zo:
Ook gekeken of iets te warm wordt met realtemp en gpu-z oid? Of bedoel je met goed gekoeld dat het niet te warm is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuried
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-03-2024
Mijn CPU werd maximaal 44 graden terwijl mijn GPU op 40 bleef hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Leuke minitage gevonden zojuist: (stukje vanaf 1:56 is errug nice moet ik zeggen)
Stiekem mis ik de snipers wel in dit spel.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7ysOwLnDiSQ&feature=sub]

[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 22-11-2010 20:05 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
YouTube: Three times a kill, one time a nade

Pro of niet? _O-

Zijn er eigenlijk nog leuke GoT clans actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
FREAKJAM schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:08:

[video]
Kan die command even niet meer vinden om het in 1080p te renderen, zelf neem ik het gewoon op met Fraps en dan compressen en uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Nice, welke gun is dat? :D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZIjn die filmpjes met de pc versie gedaan? (die van hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:16:
ZIjn die filmpjes met de pc versie gedaan? (die van hierboven)
Niet allemaal volgens mij, paar console (zoals die minitage).

Had zelf ook nog wat in elkaar geflanst (wel PC):
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - Sniper Montage (L96A1) - Pt.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Laatst online: 13-09 14:20
Na de patch is het onspeelbaar hier op de Pc. na min of 5 krijg je een vastloper. waardeloos zo.
Single player maar gespeelt gisteren, maar vond er niet veel aan vooral de AI.

[ Voor 14% gewijzigd door Dutchie01 op 22-11-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraaag schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:19:
[...]

Niet allemaal volgens mij, paar console (zoals die minitage).

Had zelf ook nog wat in elkaar geflanst (wel PC):
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - Sniper Montage (L96A1) - Pt.2
Hehe jij hebt geen scope nodig op je L96 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 12-09 21:12
Vraaag schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:16:
[...]

Kan die command even niet meer vinden om het in 1080p te renderen, zelf neem ik het gewoon op met Fraps en dan compressen en uploaden.
/r clipSize 1080 bedoel je?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client