[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.548 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
OK... nu word ik er een beetje moe van...
Voor de patch: alles goed, geen lagg of wat dan ook.
na de patch: Lagg spikes. game crashes. custom class resets. zonder enige reden door console gekickt worden. stats reset.

Nu werkt het spel voor degenen die lagg hadden en degenen die eerst geen lagg hadden hebben nu een spel dat voor de meter niet werkt.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
Volgens mij snappen de meeste mensen überhaupt niet wat ze moeten doen in objective game modes. Ik speel alleen objective als er vrienden met me mee willen doen anders erger ik me groen en geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
rjpurk schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:34:
na de patch: Lagg spikes. game crashes. custom class resets. zonder enige reden door console gekickt worden. stats reset.

Nu werkt het spel voor degenen die lagg hadden en degenen die eerst geen lagg hadden hebben nu een spel dat voor de meter niet werkt.!
Ik heb nog steeds nergens last van, en ik zie eigenlijk ook bijna niemand die nu opeens wel lag heeft (en eerder niet). Misschien ligt het aan je config ofzo? Wellicht heb je vanalles aan zitten passen om voor de patch van de lag af te komen en misschien werkt dat nu tegen je... Ik zou het anders niet weten. Zijn er nog meer mensen dan die nu opeens wel lag hebben?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

rjpurk schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:34:

Klopt, Same here... Voor de patch werkte alles perfect, nu heb ik last van random freezes en een hoop lag... Erg jammer dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:44
NickThissen schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:36:
[...]

Ik heb nog steeds nergens last van, en ik zie eigenlijk ook bijna niemand die nu opeens wel lag heeft (en eerder niet). Misschien ligt het aan je config ofzo? Wellicht heb je vanalles aan zitten passen om voor de patch van de lag af te komen en misschien werkt dat nu tegen je... Ik zou het anders niet weten. Zijn er nog meer mensen dan die nu opeens wel lag hebben?
Ik heb hier hetzelfde verhaal en net zelfs de game opnieuw geinstalleerd en het zelfde resultaat.
Ze hebben echt iets fouts gedaan want ik kan nu gewoon niet eens spelen hij hangt binnen 2 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

soz, wrong topic ;f

[ Voor 95% gewijzigd door amahusu op 21-11-2010 18:02 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ik geloof dat je in het verkeerde topic zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

zoenvisje schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:36:
Volgens mij snappen de meeste mensen überhaupt niet wat ze moeten doen in objective game modes. Ik speel alleen objective als er vrienden met me mee willen doen anders erger ik me groen en geel.
waarom, in naam van alles dat heilig (en niet heilig) is, zou je dan als domme rotmongool, een objectivebased server joinen?! terwijl ffa en tdm gewoon helemaal voor dat soort figuren is... :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:04

Tijn96

In speed we trust

Bezulba schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:13:
[...]

waarom, in naam van alles dat heilig (en niet heilig) is, zou je dan als domme rotmongool, een objectivebased server joinen?! terwijl ffa en tdm gewoon helemaal voor dat soort figuren is... :/
respect dat je het er niet mee eens bent maar om zo te gaan schelden is ook niet nodig. let aub er een beetje op. ik ben geen mod maar alsjeblieft. schelden hoeft hier niet vind ik

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaamteloze kopie van een ander forum

Ik moet nog wat tweaken met de ingame record settings, maar het is denk ik dan een vrij goed alternatief voor fraps.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2010 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
NickThissen schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:36:
[...]

wat zijn jouw pc specs?

Mijne;
CPU: AMD PhenomII x4 955 BE
GPU: ATI Saphire HD5850
Memory: 4GB 1333Mhz Dual linked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Ik had exact hetzelfde. Oplossing tegen deze bug (voor mij dan) is gewoon het wapen te kopen die je wilt, en dus niet je hele class uitwerken en dan terug te gaan naar je classesmenu. Dan slaat ie de gun op en vanuit daar kun je verder customisen.

Deze bug heeft er bij mij trouwens ook voor gezorgd dat ik flink wat geld 'kwijtraak'. Dan koop ik iets, vervolgens slaat ie de class niet op en was ik m'n geld kwijt. Gelukkig hebben ze dit (deels) opgelost en nu slaat ie dan de class niet op (maar je bent iig niet meer je geld kwijt)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik snap er werkelijk niks van. Er word zó veel gehaat op alle problemen van dit spel en toch kom ik ze nooit tegen...

Ik heb wel gehad dat de dag na de launch en zo nu en dan ik ineens lag had (vooral aan het begin) en gewoon van het feit dat het spel baggerslecht geoptimaliseerd lijkt te zijn voor PC Hardware, maar alles van niet opslaan, constant gekickt worden en extreme lag heb ik maar minimaal last van gehad. Zelfde geld voor cheaters.

Ik krijg steeds bijna 't gevoel dat sommige BO haters (ja ze bestaan, veel zelfs) gewoon random dingen posten op het internet zodat iedereen denkt dat 't verschrikkelijk is.

Enige waar ik last van heb is lack of real skill :')
En FPS drops op wat voor instellingen ik dan ook speel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, wat ontzettend stom dat sommige basisfiguurtjes voor het maken van een embleempje pas op level 30+ geunlocked worden - zoals een dunne rechthoek. Waarom kun je uberhaupt niet gewoon de X en Z dimensies onafhankelijk verschalen :(

Allemaal grappige ideetjes in m'n hoofd die nog niet te maken zijn om deze redenen :( (ben niet zo pro dat binnen een week level 50 ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Brutal1ty schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:49:
Ik snap er werkelijk niks van. Er word zó veel gehaat op alle problemen van dit spel en toch kom ik ze nooit tegen...

Ik heb wel gehad dat de dag na de launch en zo nu en dan ik ineens lag had (vooral aan het begin) en gewoon van het feit dat het spel baggerslecht geoptimaliseerd lijkt te zijn voor PC Hardware, maar alles van niet opslaan, constant gekickt worden en extreme lag heb ik maar minimaal last van gehad. Zelfde geld voor cheaters.

Ik krijg steeds bijna 't gevoel dat sommige BO haters (ja ze bestaan, veel zelfs) gewoon random dingen posten op het internet zodat iedereen denkt dat 't verschrikkelijk is.

Enige waar ik last van heb is lack of real skill :')
En FPS drops op wat voor instellingen ik dan ook speel...
Moet je mij maar eens toevoegen op steam. dan zul jij versteld staan hoevaak jij een notification krijgt die zegt: Recon|NL is now playing call of duty black ops multiplayer.... 2 minuten later.... Recon|NL has now stopped playing call of duty black ops multiplayer. en dan nog geen 5 minuten later hetzelfde weer opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:37

Hupske

AFCA

nogmaals een kleine advertentie:

Voeg me even toe op steam: hupske

Ik wil wel eens graag een paar potjes spelen met de mede tweakers hier.
Tenminste een paar rondes spelen waarin niet altijd dom maar wat gedaan word.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

rjpurk schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:35:
[...]

wat zijn jouw pc specs?

Mijne;
Q8400 @ 3.2 ghz
HD5770
4 gig ddr2
Win7 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
kronolith schreef op zondag 21 november 2010 @ 19:17:
[...]

Q8400 @ 3.2 ghz
HD5770
4 gig ddr2
Win7 64bit
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

rjpurk schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:54:
[...]

Moet je mij maar eens toevoegen op steam. dan zul jij versteld staan hoevaak jij een notification krijgt die zegt: Recon|NL is now playing call of duty black ops multiplayer.... 2 minuten later.... Recon|NL has now stopped playing call of duty black ops multiplayer. en dan nog geen 5 minuten later hetzelfde weer opnieuw
Problemen zijn heel specifiek. Niet iedereen heeft ze. Voor de patch had ik ook werkelijk nergens last van, nu heb ik geregeld fps drops en blijft m'n spel geregeld 2-10 seconden hangen. Niks aan te doen, erg jammer en hopen dat 3arch het snel oplost :)
Wasaah?!

[ Voor 8% gewijzigd door kronolith op 21-11-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Aangezien Black Ops perfect werkt op de 360, ben ik nu bijna lvl 50 :)

Als ik nu prestige start, moet ik dan weer eerst lvl 19 worden voordat ik weer hardcore mag spelen? Dan laat ik het zitten, anders ga ik eens kijken :)

Het mag trouwens ook wel echt gezegd worden. Ik heb nu 24 uur gespeeld, bijna 200 potjes. Niet 1x een disconnect o.i.d. gehad. Ze kunnen het wel :)

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 21-11-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
ben er achter wat de game crashes bij mij veroorzaakt. bij mij word me north bridge of south bridge te warm.(die ene tussen je CPU en GPU in) als ik mijn north/southbridge laat afkoelen dan houd hij het ongeveer 10 potjes vol en dan crasht ie voel ik er dan aan dan is hij ongeveer 70-80 graden.

kan iemand mij vertellen wat het precies is? north bridge of southbridge? want dan ga ik waarschijnlijk een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

rjpurk schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:06:
ben er achter wat de game crashes bij mij veroorzaakt. bij mij word me north bridge of south bridge te warm.(die ene tussen je CPU en GPU in) als ik mijn north/southbridge laat afkoelen dan houd hij het ongeveer 10 potjes vol en dan crasht ie voel ik er dan aan dan is hij ongeveer 70-80 graden.

kan iemand mij vertellen wat het precies is? north bridge of southbridge? want dan ga ik waarschijnlijk een nieuwe kopen.
Je kunt niet zomaar een nieuwe north- of southbridge kopen hè ;) Die zitten op je moederbord vast. Je kunt hoogstens een fan/beter koelblok op je bridge zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Striptease schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:24:
[...]

Ik zag gisteren ook zo'n gast en op internet kan je makkelijk vinden hoe het moet maar mensen reporten heel snel. Tenminste bij de lobby waar ik gisteren in zat zeiden de mensen allemaal met een mic i reported you enzo best zielig mjah.
rechtvaardigheid. laat ze maar lekker 14th prestige worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
kronolith schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:22:
[...]

Je kunt niet zomaar een nieuwe north- of southbridge kopen hè ;) Die zitten op je moederbord vast. Je kunt hoogstens een fan/beter koelblok op je bridge zetten.
mijn fout
dat bedoelde ik eigenlijk een nieuwe koeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

rjpurk schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:23:
[...]

mijn fout
dat bedoelde ik eigenlijk een nieuwe koeler.
Als dat jouw problemen oplost, zal ik nog geen 10 seconden twijfelen en er meteen een fan op zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
rjpurk schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:35:
[...]

wat zijn jouw pc specs?

Mijne;
AMD PhenomII X6 1055T (3.5 GHz OC)
ATI Sapphire HD5770
4GB DDR3
Win7 64-bit

Bijna hetzelfde dus, betere CPU en slechtere videokaart (toch?), maar het spel is slecht geoptimaliseerd lijkt het dus een betere CPU helpt meer dan een betere videokaart. Toch zijn je specs natuurlijk meer dan genoeg om het vloeiend te kunnen draaien dus daar zal het niet aan liggen...
Als je cpu echter 70-80 graden wordt dan lijkt me toch dat daar het probleem zit! Die van mij komt niet boven de 35 uit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suomi
  • Laatst online: 16-08 10:31
rjpurk schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:06:

Hoe weet je nou weer dat die te warm worden
en bij mij crashed die ook maar dat komt gewoon die patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
NickThissen schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:28:
[...]

AMD PhenomII X6 1055T (3.5 GHz OC)
ATI Sapphire HD5770
4GB DDR3
Win7 64-bit

Bijna hetzelfde dus, betere CPU en slechtere videokaart (toch?), maar het spel is slecht geoptimaliseerd lijkt het dus een betere CPU helpt meer dan een betere videokaart. Toch zijn je specs natuurlijk meer dan genoeg om het vloeiend te kunnen draaien dus daar zal het niet aan liggen...
Als je cpu echter 70-80 graden wordt dan lijkt me toch dat daar het probleem zit! Die van mij komt niet boven de 35 uit.
CPU is het niet daar zit een scythe ninja op
die blijft mooi 40 graadjes.
suomi schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:29:
[...]

ik download speedfan en zie dat mijn northbridge temperaturen haalt waar je water op kan laten koken. en na de patch word mijn CPU veel meer belast dan voor de patch

[ Voor 22% gewijzigd door rjpurk op 21-11-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:00:
Aangezien Black Ops perfect werkt op de 360, ben ik nu bijna lvl 50 :)

Als ik nu prestige start, moet ik dan weer eerst lvl 19 worden voordat ik weer hardcore mag spelen? Dan laat ik het zitten, anders ga ik eens kijken :)

Het mag trouwens ook wel echt gezegd worden. Ik heb nu 24 uur gespeeld, bijna 200 potjes. Niet 1x een disconnect o.i.d. gehad. Ze kunnen het wel :)
Je moet helemaal opnieuw beginnen (naast wat emblems). Dus je moet inderdaad weer eerst lvl 19 worden.

Op de Xbox360 verloopt alles prima inderdaad, maar ja, de problemen bij MW2 had ik ook geen last van. Ik zal wel weer geluk hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

suomi schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:29:
[...]

"voel ik er dan aan dan is hij ongeveer 70-80 graden"

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:42:
[...]

Je moet helemaal opnieuw beginnen (naast wat emblems). Dus je moet inderdaad weer eerst lvl 19 worden.

Op de Xbox360 verloopt alles prima inderdaad, maar ja, de problemen bij MW2 had ik ook geen last van. Ik zal wel weer geluk hebben denk ik.
bij mij op de ps3 loopt alles ook goed, het is echt alleen de pc met problemen (10 mensen die ik ken op ps3 hebben ook nog nooit iets gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:29

Mavamaarten

Omdat het kan!

Vraagje, ik ben nie zo goed vertrouwd met betaalde games op steam... Als ik "Delete Local Game Content" doe, kan ik de game dan re-installeren, zonder patches ? Ik ben bang dat ik niet meer kan re-activeren :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:48:
Vraagje, ik ben nie zo goed vertrouwd met betaalde games op steam... Als ik "Delete Local Game Content" doe, kan ik de game dan re-installeren, zonder patches ? Ik ben bang dat ik niet meer kan re-activeren :(
de game zit al aan je steam account dus je kan hem gewoon herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 18:29

Mavamaarten

Omdat het kan!

^ ^ ok thanks dan reinstall ik nu, zonder updates, zodat ik tenminste kan spelen.
Fucking faggots, die treyarch.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Sticks and stones is ook lachen. Je speelt een potje, killt een man of 12 tegenover 6/7 deaths en je eindigd met 0 punten en staat onderaan!! Leuk spelen zo..

/sarcasme

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Mavamaarten schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:48:
Ik weet het niet zeker, maar ik heb het vermoeden dat als je die game opnieuw binnen trekt deze de laatste patches al meteen mee download en installeert.
Ik heb op steam geen vat op patches, deze installeert zelf als ze uitkomen. Dus weinig keuze of ik die patch nu wel of niet wil.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
JKratos schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:53:
Sticks and stones is ook lachen. Je speelt een potje, killt een man of 12 tegenover 6/7 deaths en je eindigd met 0 punten en staat onderaan!! Leuk spelen zo..

/sarcasme
dat is juist het leuke aan het spel. je kan goed zijn maar het kan alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Franko P. schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:55:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar ik heb het vermoeden dat als je die game opnieuw binnen trekt deze de laatste patches al meteen mee download en installeert.
Ik heb op steam geen vat op patches, deze installeert zelf als ze uitkomen. Dus weinig keuze of ik die patch nu wel of niet wil.
Dit klopt steam zal meteen de patches meedownloaden, als je hem op cd hebt kan je hem misschien zonder internetconnectie (weet niet zeker, nooit geprobeerd) installeren maar zodra je online gaat, zal steam gaan downloaden en online spelen kan je ook vergeten zonder patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Mavamaarten schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:53:
^ ^ ok thanks dan reinstall ik nu, zonder updates, zodat ik tenminste kan spelen.
Fucking faggots, die treyarch.
Veel plezier, maar als je herinstalleerd krijg je gelijk de laatste patch mee :)

Je mag best problemen hebben met Treyarch, maar dat mag je ook met andere bewoordingen uiten.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
[PS3] Oh man ik word er echt scheitziek van, constant connection interrupted, host migration, host lost, ik heb al ruim 100 losses puur hierdoor. Als GT5 uitkomt woensdag flikker ik black ops direct bij het vuil.

Nu bijvoorbeeld 6 games op rij halverwege CONNECTION INTERUPTED... wat een zooi.

[ Voor 17% gewijzigd door Unbreukable op 21-11-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:34:
[PS3] Oh man ik word er echt scheitziek van, constant connection interrupted, host migration, host lost, ik heb al ruim 100 losses puur hierdoor. Als GT5 uitkomt woensdag flikker ik black ops direct bij het vuil.

Nu bijvoorbeeld 6 games op rij halverwege CONNECTION INTERUPTED... wat een zooi.
Ja heb ik ook vaak gehad, ook dat mijn hele ps3 gewoon freezed tijdens het spelen, vandaag 1 x en gister 4 x in 20 minuten. Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe ps3 gehad van Sony.

:( OMG :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Team Deathmatch is echt pure chaos op Nuke Town (18man).
Maar ik had vandaag een Gunship gekregen daar (11killstreak), uiteindelijk 46-2 als eindscore.
http://screenshot.xfire.com/s/107142956-4.jpg

Dit is mijn playercard nu btw:
http://screenshot.xfire.com/s/107169401-4.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Rynji op 21-11-2010 22:46 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suomi
  • Laatst online: 16-08 10:31
Netjes,
Vind zelf de chaos af en toe wel leuk niet de hele tijd maar opzich geen slechte map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Unbreukable schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:34:

Hetzelfde hier, vaak connection interrupted, host migration ed, zelfde had ik ook al met MW2 op de PS3 ... je zou denken dat dat inmiddels wel gefixed zou zijn ...

Laatste patch zou ervoor moeten zorgen dat ze de beste host pakken en toch kiezen ze iemand anders ipv mij waarna iedereen een slechte connectie heeft en de host migration natuurlijk weer faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Die single player op veteran is ook niet te doen, de computer cheat als de tering. |:(
Ik zit nu in een missie waarbij ik met een karretje in een wijk gassies af moet knallen maar zodra ik de bocht om kom is het al over. Je ziet niet eens door wie of wat je wordt geraakt.

Sowieso vind ik de singleplayer ervaring maar matig.
De tegenstander ruikt je al vanaf 100meter maar je teammaten raken niet eens een olifant van dichtbij.
Moet je iemand volgen, loopt hij door de kogels heen en jij bent met 1sec al dood.
Loop je ergens spawnen ze gewoon voor of achter je... en dan heb ik het niet eens of de triggers en blijven spawnen van vijanden.

De setting en sfeer van sommige missies is wel weer goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Ik kreeg het net voor elkaar om -17000 xp te halen. :P
Was de ronde ervoor een rank omhoog gegaan. Speelde de commando vrij.
De ronde daarna was afgelopen, staat er dat ik de commando weer vrij speel. De xp balk begint te lopen en loopt gewoon mn beeld uit aan de rechtse kant. :+

Ronde erna was alles weer normaal.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:52:
Die single player op veteran is ook niet te doen, de computer cheat als de tering. |:(
Ik zit nu in een missie waarbij ik met een karretje in een wijk gassies af moet knallen maar zodra ik de bocht om kom is het al over. Je ziet niet eens door wie of wat je wordt geraakt.
Het is wel te doen. Heb hem zelf al gehaald. Troost je met de gedachte dat het wel extreem pittig is af en toe. Een kwestie van uit je hoofd leren waar de tegenstander zit om voorbij sommige stukken te komen, Niet echt realistisch maar vond het zelf redelijk leuk om te doen.

In general over klachten over de SP: De steeds respawnende enemies zijn zo een slechte design overigens niet. Het dwingt je om door vuur naar voren te komen ipv als een sniper achteraf alles vrij te maken. Dat levert andere, misschien zelfs spannendere gameplay op. Vond de SP best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:26

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Een kleine oproep er zijn nog al wat problemen met de servers van black ops veel mensen kunnen hun eigen server niet vinden, deze moet handmatig opgezocht worden.. en sommiggen kunnen hem helemaal niet zien....

Ik heb mn rot gezocht maar kan hem niet vinden.

""Finding your server - You can find and favorite your server in the client browser by searching for the server's name. There is currently no direct connect function. ""

Nu kwam ik op het idee om via Twitter mogelijk te maken om elkaar te helpen mocht iemand een server wel vinden.

Dit op http://lmgs.orbit1.nl wordt www.lmgs.nl

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:09:
[...]

Het is wel te doen. Heb hem zelf al gehaald. Troost je met de gedachte dat het wel extreem pittig is af en toe. Een kwestie van uit je hoofd leren waar de tegenstander zit om voorbij sommige stukken te komen, Niet echt realistisch maar vond het zelf redelijk leuk om te doen.

In general over klachten over de SP: De steeds respawnende enemies zijn zo een slechte design overigens niet. Het dwingt je om door vuur naar voren te komen ipv als een sniper achteraf alles vrij te maken. Dat levert andere, misschien zelfs spannendere gameplay op. Vond de SP best aardig.
"Niet echt realistisch maar vond het zelf redelijk leuk om te doen." dus jij vind met 4 man een heel kamp met russen neerknallen wel realistisch? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjpurk schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:29:
[...]

"Niet echt realistisch maar vond het zelf redelijk leuk om te doen." dus jij vind met 4 man een heel kamp met russen neerknallen wel realistisch? }:O
Hoe haal je dat uit mijn woorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ik zie nu al lui van [DXG] rondlopen met max prestige. en hun maar verklaren dat het een server bug is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:09:
[...]

Zucht het is ook wel handig dat er wordt aangegeven dat je een 2e vuurmodus hebt in die tank.
Kijk ik op Youtube naar een Rebirth walkthrough heb je daar een soort cannon, pfff zit ik een partij te kutten met alleen die machine gun 8)7 Gelijk gehaald natuurlijk :+

Tot nu toe was dat het enige stuk dat ik echt tig keer opnieuw heb gedaan, de overige missies zijn wel te doen soms 2-3x opnieuw maar geen drama.
Morgen de laatste 2 missies maar even doen dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:44
heeft er iemand anders trouwens ook last van dat al je progressie op de sp inclusief de verschillende zombie maps zijn gereset? geen idee wanneer dit precies is gebeurd, al een paar dagen niet meer gedaan, maar vandaag was mn volledige progressie gewist. beetje vaag :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wilde deze toch even delen... Ik dacht dat ik een supermooie quickscope actie had net, maar blijkt dat het alleen een hitmarker was... Maar toen ik beter keek zag ik dat ik de vijand echt compleet mis! Het is echt een meter of 3 ernaast, maar ik krijg wel degelijk een hitmarker op hem ,lol??

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8XlG4arVvu8]

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 22-11-2010 01:08 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:46

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

er loopt ook een clan rond (l2p) ja zo heetten ze echt ;)
geeft gewoon toe in de chat: "het is mijn spel en ik mag er mee doen wat ik wil"
Ze waren ondertussen max prestige met alles erop en eraan.
Ik heb ze gereport, maar wordt daar echt wat mee gedaan ?

Bij mij loopt ie ook vanaf begin vlekkeloos (zie sig voor setup)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes
  • Laatst online: 31-03 10:48

jordy-maes

We Photograph Your Journey

ApC_IcE schreef op maandag 22 november 2010 @ 06:18:
er loopt ook een clan rond (l2p) ja zo heetten ze echt ;)
geeft gewoon toe in de chat: "het is mijn spel en ik mag er mee doen wat ik wil"
Ze waren ondertussen max prestige met alles erop en eraan.
Ik heb ze gereport, maar wordt daar echt wat mee gedaan ?

Bij mij loopt ie ook vanaf begin vlekkeloos (zie sig voor setup)
Normaal gezien gaan ze nakijken wie er allemaal hackt of hacks heeft gebruikt. Maar ik vermoed dat dit toch enkele weken kan duren omdat er al meer gereport is dan ze kunnen bijhouden.
En goed gedaan dat je ze hebt aangegeven :P

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Franko P. schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:56:
Ik kreeg het net voor elkaar om -17000 xp te halen. :P
Was de ronde ervoor een rank omhoog gegaan. Speelde de commando vrij.
De ronde daarna was afgelopen, staat er dat ik de commando weer vrij speel. De xp balk begint te lopen en loopt gewoon mn beeld uit aan de rechtse kant. :+

Ronde erna was alles weer normaal.
Moet je eens HQ proberen. Zit regelmatig rond de 20.000 exp.
Dan duren de potjes ook iets langer. Maar als je wint met HQ zit je al boven de 15.000 aan exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een faal weer:

@DavidVonderhaar Why are the FAL and M14 randomly locking up when you fire them quickly? I'm not a modder..this isn't fair.

@DirkDeadeye Anti turbo controller measures.

Nice. Snel reactie vermogen is part of the game. Maar snel klikken is niet eerlijk ? ;w
The fail is strong in this dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 07:47:
Wat een faal weer:

@DavidVonderhaar Why are the FAL and M14 randomly locking up when you fire them quickly? I'm not a modder..this isn't fair.

Nice. Snel reactie vermogen is part of the game. Maar snel klikken is niet eerlijk ? ;w
Vind ik nou niet echt een faal... is puur om modded controllers tegen te gaan. Dan moet er ergens een grens worden getrokken in de vuursnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

NickThissen schreef op maandag 22 november 2010 @ 01:07:
Wilde deze toch even delen... Ik dacht dat ik een supermooie quickscope actie had net, maar blijkt dat het alleen een hitmarker was... Maar toen ik beter keek zag ik dat ik de vijand echt compleet mis! Het is echt een meter of 3 ernaast, maar ik krijg wel degelijk een hitmarker op hem ,lol??

[video]
Ik zie dat je dat filmpje gemaakt hebt met Theater mode en ik hoor meer mensen (bij machinimarespawn) die filmpjes maken daarover. Dat het schieten achteraf helemaal niet overeenkomt met de werkelijkheid. Dus daar zou ik me niet teveel aan storen. Waarschijnlijk schoot je op het moment zelf wel gewoon raak :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 12:50
Gisteren maar eens aan de slag gegaan voor Ghost Pro. Eindelijk kreeg ik een potje met een sentry, waar ik vakkundig een semtex op gooide van achter een muurtje. Ging toen wel dood, maar die had ik iig.
Nu moet ik alleen nog 8 dingen uit de lucht schieten, moet vanavond wel lukken.

Daarna maar eens kijken welke perk ik nog meer pro wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:00:
[...]

Vind ik nou niet echt een faal... is puur om modded controllers tegen te gaan. Dan moet er ergens een grens worden getrokken in de vuursnelheid.
Ja en op de pc ? Beetje jammer dat die wapens gewoon useless zijn omdat ze gewoon iedere keer als je schiet jammen en je doodgaat omdat je niet kunt schieten. Die wapens hadden ze net zo goed kunnen weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 15:00

ErA

Zo,

Gisternacht ben ik eindelijk begonnen aan de 2e prestige, ik heb nog een hoop werk te doen want een paar bekenden van me zijn al bezig met de 4e prestige :-)

Grappig feitje: Ik speel zelf met Ghost - Sleigh of Hand - Marathon perks. De laatste 2 bereikte ik de pro versie rond en nabij level 30 (zonder er op te focussen). De ghost perk haald ik pas op level 50. Dit komt omdat je de strela pas krijgt bij level 30. Je kan hem eerder krijgen door te focussen op uav's natuurlijk.

@iemand hierboven: Een snel reactie vermogen heeft geen invloed op de Fal en M14. Het te snel klikken wel.

Voor de mensen die twijfelen over prestige gaan:
Er geeft niets zoveel voldoening als met een default class de man zijm, om vervolgens naar random kits van je slachtoffers te switchen en daarmee aan de haal te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:47:
Er geeft niets zoveel voldoening als met een default class de man zijm, om vervolgens naar random kits van je slachtoffers te switchen en daarmee aan de haal te gaan!
Mooie! :)

Van 't weekend er overigens (pas) achtergekomen dat je je secundairy wapen (pistool b.v.) kan switchen voor een gevonden wapen. Scavanger heb je dan echt niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind dat jammen overigens niet meer dan terecht. Als je soms ziet hoe snel mensen achter elkaar vuren met die M14/FAL, dat is veel sneller dan de meeste full-auto assault rifles. Dat lijkt me echt niet de bedoeling. Misschien is jammen dan een grove manier om dat tegen te gaan, maar ja wat moet je anders?

Van de Pro perks heb ik inmiddels: Scavenger Pro, Sleigh of Hand Pro, Second chance Pro en Hacker Pro. Die laatste is best grappig overigens. Heb al meermaals een enemy sentry gun gehacked om daarna hun eigen domination point in de rug aan te vallen :P Kwam er alleen achter dat je geen claymores kunt hacken 8)7

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:54:
Ik vind dat jammen overigens niet meer dan terecht. Als je soms ziet hoe snel mensen achter elkaar vuren met die M14/FAL, dat is veel sneller dan de meeste full-auto assault rifles. Dat lijkt me echt niet de bedoeling. Misschien is jammen dan een grove manier om dat tegen te gaan, maar ja wat moet je anders?

Van de Pro perks heb ik inmiddels: Scavenger Pro, Sleigh of Hand Pro, Second chance Pro en Hacker Pro. Die laatste is best grappig overigens. Heb al meermaals een enemy sentry gun gehacked om daarna hun eigen domination point in de rug aan te vallen :P Kwam er alleen achter dat je geen claymores kunt hacken 8)7
Mja je kunt moeilijk in je glazen bol kijken en aanvoelen hoevaak je mag klikken zonder dat hij jammed. Als je jammed kan je paar seconden niet schieten en daardoor ben je dus meestal direct dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:58:
[...]

Mja je kunt moeilijk in je glazen bol kijken en aanvoelen hoevaak je mag klikken zonder dat hij jammed. Als je jammed kan je paar seconden niet schieten en daardoor ben je dus meestal direct dood.
Overigens jammed iedere gun bij snel geklik. Ik heb zelf [b/] alle[/b] assault rifles gebruikt BEHALVE de M14 en Fal :P en ik heb nog maar 1 keer een jam gehad. In 7000 kills. Dit komt natuurlijk omdat het allemaal burst of full auto wapens zijn, maar ik burst wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:01:
[...]

Overigens jammed iedere gun bij snel geklik. Ik heb zelf [b/] alle[/b] assault rifles gebruikt BEHALVE de M14 en Fal :P en ik heb nog maar 1 keer een jam gehad. In 7000 kills. Dit komt natuurlijk omdat het allemaal burst of full auto wapens zijn, maar ik burst wel.
Snap wel waarom ja :o
Probleem was simpel op te lossen door maximaal 1 shot/halve seconden ofzo te doen. Dan was het nog speelbaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Straf de 'snelle' triggerfinger maar weer af :< Ik heb er zelf niet een, maar bij mij komt het dus met de FAL of M14 elke 1-2 lagvrije potjes voor dat ie niet meer wilt.

Maak er dan een vaste delay van, zodat je kan klikken/tappen wat je wilt, hij blijft maar elke 0.x seconden vuren (wat ze dus bijvoorbeeld in BC2 met 1911 hebben gedaan).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:11:
Straf de 'snelle' triggerfinger maar weer af :< Ik heb er zelf niet een, maar bij mij komt het dus met de FAL of M14 elke 1-2 lagvrije potjes voor dat ie niet meer wilt.

Maak er dan een vaste delay van, zodat je kan klikken/tappen wat je wilt, hij blijft maar elke 0.x seconden vuren (wat ze dus bijvoorbeeld in BC2 met 1911 hadden gedaan).
Ja het lijkt zo simpel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:06:
[...]

Snap wel waarom ja :o
Probleem was simpel op te lossen door maximaal 1 shot/halve seconden ofzo te doen. Dan was het nog speelbaar geweest.
Maar in alle eerlijkheid: Wanneer je 1000 kills heb gemaakt met de m14, dan weten jou hersenen tot op 1/100 seconde nauwkeurig wanneer je moet klikken om niet te jammen hóor.

Ik zie dan ook het probleem niet zo, tenzij je als een malle loopt te rammen op de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Cloud schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:54:
Kwam er alleen achter dat je geen claymores kunt hacken 8)7
Het kan wel, maar alleen als je de claymore van achteren benaderd. En dit is meestal de kant waar de vijand al loopt. Dus niet echt nuttig. Maar soms kan je wel door de muur heen hacken en dan weer weglopen.

Overigens vind ik care-packages hacken nog het leukste. dan zie je de vijand heel veel moeite doen om de care-package te pakken te krijgen. Click BOEM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:13:
[...]

Maar in alle eerlijkheid: Wanneer je 1000 kills heb gemaakt met de m14, dan weten jou hersenen tot op 1/100 seconde nauwkeurig wanneer je moet klikken om niet te jammen hóor.

Ik zie dan ook het probleem niet zo, tenzij je als een malle loopt te rammen op de knoppen.
Misschien wel ja, maar het zelfde effect en minder frustratie was ook te bereiken door er gewoon een max/tijd aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:13:
[...]

Nu hou ik er wel rekening mee ja nu ik weet dat het het zo hoort en niet bij grote stapel problemen kan ;)

Maar het had subtieler gekund.
ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:47:
Sterker nog, je hoeft eigenlijk geen eens een custom class aan te maken. Standaard SMG class met MP5, lightweight, steady aim en marathon ftw :)

[ Voor 30% gewijzigd door Gundogan op 22-11-2010 10:17 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 07:47:
Wat een faal weer:

Je kan de macro instellingen van je muis zo instellen dat 1 klik gelijk staat aan 3 of 4 kliks. Dan schiet je dus suuuuper snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Op zich was dat (vaste delay) ook een oplossing geweest, maar dat maakt het wel weer een super eenvoudig wapen in gebruik. Terwijl je toch de hoogste niet-sniper damage per shot krijgt (volgens mij). Weapon jamming maakt het wapen iets moeilijker in gebruik, maar als je er mee om kunt gaan is het denk ik wel een van de sterkste wapens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odysseus253 schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:16:
[...]

Je kan de macro instellingen van je muis zo instellen dat 1 klik gelijk staat aan 3 of 4 kliks. Dan schiet je dus suuuuper snel.
Ja? Daar heb je als niet macro-gebruiker toch geen boodschap aan? Ik klik snel -> jammed -> dood.

Je kunt ook een aimbot installeren, zullen we het aimen ook maar onmogelijk maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een Sentry Gun geknived! Bijna Ghost Pro dus.

Heb nou trouwens de Sentry Gun nog als Killstreak. Als je er een hebt kan je beter wachten tot je er nog een hebt, dan kan je er twee neerzetten. Tactish om bijvoorbeeld in een gang, allebei één kant op te zetten. Dan 'bewaken' ze elkaar. :) Totdat iemand met een perk voorbij komt waardoor ze niet gezien worden door een Sentry Gun. Is dat Ghost Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:43:
[...]

Ja en op de pc ? Beetje jammer dat die wapens gewoon useless zijn omdat ze gewoon iedere keer als je schiet jammen en je doodgaat omdat je niet kunt schieten. Die wapens hadden ze net zo goed kunnen weglaten.
Spuit11.... Dit topic gaat te hard..

Op de pc kun je toch ook instellen dat je scrollwiel dient als schiet-knop? Dat lijkt mij ook niet echt de bedoeling :P Anders kun je net zo snel een magazijn leegschieten als met een fullauto wapen :P

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-11-2010 10:28 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Maar goed, laten we proberen niet al te veel te derailen van dat waar het eigenlijk over gaat. De fun die Black ops oplevert!

Ik ben de afgelopen week verliefd geworden op Capture de Flag.

Ik speelde vroeger al veel CTF (SiN, UT99(instagib), Ut2k4(instagib), maar er zijn daarna niet meer echt games gekomen waarbij CTF leuk was.
Ook in MW2 vond ik CTF niet de leukste game mode.

Maar nu, in black ops, is het weer helemaal terug voor mij. De maps lenen zich uitstekend voor deze game mode door de vele routes die je kan bewandelen. Voor een ieder die zijn stats een kleine boost wil geven kan ik aanraden te gaan defenden op CTF met claymores. Je mag dan gewoon heerlijk campen zonder dat het fout is. En er kan niemand in je rug spawnen.
Equip wel de Ghost perk voor deze game mode. Zowel als flag carrier en defender is het onmisbaar.

De teamplay in deze game mode is beter dan in alle andere modes in mijn ogen. Gisteren had ik de flag en 3 voor mij vokomen onbekenden liepen met mij mee. Eén iemand liep snel voor uit, eén iemand coverde mijn rug en 1 iemand gaf mij directe mandekking. Dat gevoel is zo fantastisch :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

uchiha tijntje schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:26:
[...]

Spuit11.... Dit topic gaat te hard..

Op de pc kun je toch ook instellen dat je scrollwiel dient als schiet-knop? Dat lijkt mij ook niet echt de bedoeling :P Anders kun je net zo snel een magazijn leegschieten als met een fullauto wapen :P
Mja je kan vrij gemakkelijk een chipje in je controller bouwen, ik speel zelf de pc versie maar mijn buurjongen de ps3, met dat chipje kan hij dat soort wapens gewoon in 1 rits leegschieten. Geen snelle vinger nodig... Detectie voor zoiets zou volgens mij vrij makkelijk kunnen...

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

De teamplay in deze game mode is beter dan in alle andere modes in mijn ogen. Gisteren had ik de flag en 3 voor mij vokomen onbekenden liepen met mij mee. Eén iemand liep snel voor uit, eén iemand coverde mijn rug en 1 iemand gaf mij directe mandekking. Dat gevoel is zo fantastisch :-)
Ik heb even een traantje weggepinkt...

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Idd, CTF is weer dikke lol. Het laatste spel waarbij ik het echt nog gaaf vond was Quake3 (Ja echt :9 ). Maar in BO is het weer heerlijk te spelen :) .

Wat zijn jullie top-scoring classes? Mijne:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Galil - RDS & Dual Mags
Meestal law (Gebruik sidearms nooit, dan maar een LAW tegen heli's)
----
Frag
Decoy (Vervang ik vandaag voor stun)
Camera Spike (Vervang ik vandaag misschien voor een Claymore)
----
P1: Hardline
P2: Warlord
P3: Hacker

En voor silenced acties:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
AUG met Silencer (Soms samen met een ACOG scope)
Balistic Knife / Crossbow / Silenced pistol (Ligt aan de mapgrote, gebruik ik vaak toch niet)
----
Tomahawk
Decoy
Camera Spike (Claymore?)
----
P1: Ghost
P2: Sleight of Hand (Soms Warlord) 
P3: Ninja

Hebben jullie nog goede tips om mijn overige 3 class slots te vullen? En eventueel een verbetering voor de bovenstaande twee

Ghostrider schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:36:
[...]

Mja je kan vrij gemakkelijk een chipje in je controller bouwen, ik speel zelf de pc versie maar mijn buurjongen de ps3, met dat chipje kan hij dat soort wapens gewoon in 1 rits leegschieten. Geen snelle vinger nodig... Detectie voor zoiets zou volgens mij vrij makkelijk kunnen...
Zou je wel denken, maar hierbij worden mensen met een snelle triggervinger (Ik bijv) behoorlijk Benadeeld. Zo speelde ik in CoD4 altijd met een G3 en Silencer. Er kwamen maatregelingen tegen modded controllers. Ik ging over op een ander wapen.

[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 22-11-2010 10:40 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:28:
Heb vaak zat dat ik in een team zit die teamwork niet in hun woordenboek hebben staan. Als je de vlag hebt gaan ze bij de vijandelijke plaats van de vlag wachten tot die terugkomt. Verdedigen? Ho maar, alleen maar aanvallen en zelf de vlag proberen te capturen. De helft van de tijd heeft beide teams de vlag waarbij je moet wachten totdat één team de vlag kan returnen. Vaak probeer ik dan mijn teammaar met de vlag te helpen in het vasthouden daarvan maar ben vaak de enige.
Nee je moet wel een beetje geluk hebben met wie je in het team zit.

Trouwens nog steeds een van de leukste mode, ook in MW2 speelde ik het vaak. Speel eigenlijk alleen Sabotage, Domination en CTF (op de wager machtes na). :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2010 10:42 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:28:
Maar goed, laten we proberen niet al te veel te derailen van dat waar het eigenlijk over gaat. De fun die Black ops oplevert!

Ik ben de afgelopen week verliefd geworden op Capture de Flag.
Ook maar eens proberen dan. :)

SiN was qua CTF echt brilliant: "quad damage" en grapple. UT was goed.
MW2 heb ik een paar maal geprobeerd maar vond het niet echt geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-04 15:27
D4NG3R schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:38:
[...]

........

[...]

Zou je wel denken, maar hierbij worden mensen met een snelle triggervinger (Ik bijv) behoorlijk Benadeeld. Zo speelde ik in CoD4 altijd met een G3 en Silencer. Er kwamen maatregelingen tegen modded controllers. Ik ging over op een ander wapen.
Ik speel veel CoD4 (nog steeds), en daar heb je veel mods om het scrollen (bind mwheelup "+attack") tegen te gaan waarbij er een maxdelay is van 0,1 sec ofzo. Dit is beter dan wat er nu is :S. Nu moet je veel te lang wachten voordat je weer verder kan schieten.

{edit:}
Ik gebruik voor CTF vaak de bacon (mini uav). Dus het is wel lekker als je dat op je heenweg neerzet. En op de terugweg een paar mensen in de rug kan afknallen omdat die op weg zijn naar jouw flag.

[ Voor 14% gewijzigd door highmastdon op 22-11-2010 10:48 ]

Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

highmastdon schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:45:
[...]

Ik speel veel CoD4 (nog steeds), en daar heb je veel mods om het scrollen (bind mwheelup "+attack") tegen te gaan waarbij er een maxdelay is van 0,1 sec ofzo. Dit is beter dan wat er nu is :S. Nu moet je veel te lang wachten voordat je weer verder kan schieten.
Xbox-360. Op de PC is het amper veranderd.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
D4NG3R schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:47:
[...]

Xbox-360. Op de PC is het amper veranderd.
Ah oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:12
Doh! Ik wil een semtex naar onze tegenstanders gooien in de sneeuwmap alwaar op een smalle richel de HQ zit (en dus uitmondde in een soort loopgravenoorlog), word ik neergeschoten. Enfin, semtex valt naast me neer tussen mijn 3-4 andere teammaatjes. Resultaat: mega-teamkill en autokick van mijn eigen server 8)7

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik maar eens een macro ga maken voor de FAL met een fixed delay erin zodattie juist niet jammed. Grappig, dat ik nu door de anti-macro dingen een macro moet gaan maken (om hem normaal te kunnen gebruiken) :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:00:
Grappig, dat ik nu door de anti-macro dingen een macro moet gaan maken :)
Ja, moet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zou het persoonlijk niet doen. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand tegen een VAC ban oploopt vanwege macro's. Leer gewoon met die gun om te gaan. Het kan echt niet zo erg zijn als jij nu doet voorkomen. Zal vanavond ook eens testen, maar volgens mij valt het allemaal reuze mee en is die gun nog steeds prima bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:22:
Heb een Sentry Gun geknived! Bijna Ghost Pro dus.

Heb nou trouwens de Sentry Gun nog als Killstreak. Als je er een hebt kan je beter wachten tot je er nog een hebt, dan kan je er twee neerzetten. Tactish om bijvoorbeeld in een gang, allebei één kant op te zetten. Dan 'bewaken' ze elkaar. :) Totdat iemand met een perk voorbij komt waardoor ze niet gezien worden door een Sentry Gun. Is dat Ghost Pro?
ja :D al ging ik bijna dood door een team mate die achter me liep die die sentry begon vol te vuren mr ik deed meteen prone dive, ventje ahcter me was dood liep rustig door nr sentry knifed einde :D

heb overigens de sentry knife met een vriend gehaald :P hijz ei wr ie m neer had gezet en ik sloeg m ff kapot :P

zelfde met uav hij had er in 1 match 15 ingecalled :P ( hardline ) dan hadden ze mr parties moeten doen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:14:
Ik zou het persoonlijk niet doen. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand tegen een VAC ban oploopt vanwege macro's. Leer gewoon met die gun om te gaan. Het kan echt niet zo erg zijn als jij nu doet voorkomen. Zal vanavond ook eens testen, maar volgens mij valt het allemaal reuze mee en is die gun nog steeds prima bruikbaar.
in cod2 werd je daar al voor gebanned met de m1 garant xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
Kan je niet gewoon een 'wait x' erin zetten. Dus bind mouse1 "+attack; wait 200" dan wacht hij 200 ms voordat je opnieuw kan klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb het spel ook zojuist gekocht op Steam :) Als mensen zo even een potje multiplayer willen spelen, voeg me toe : DennusB! :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VAC banned niet op Macros. Iig dat verteld een zoektocht door de steamforums mij. Genoeg mensen die G15 gebruiken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Wanneer je prestige ingaat, word dan alles gereset? Ik heb bijvoorbeeld bij de Ghost perk (voor pro) nog niet alle 30 vliegtuigen neer geschoten (15 neergeschoten). Wanneer ik nu prestige doe, word dit dan gereset en begin ik dan weer bij nul?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Jay-K schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:27:
Wanneer je prestige ingaat, word dan alles gereset? Ik heb bijvoorbeeld bij de Ghost perk (voor pro) nog niet alle 30 vliegtuigen neer geschoten (15 neergeschoten). Wanneer ik nu prestige doe, word dit dan gereset en begin ik dan weer bij nul?
Het enige wat blijft als je prestige'd is je player emblem. De rest wordt allemaal gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:38
D4NG3R schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:38:
[...]

Hebben jullie nog goede tips om mijn overige 3 class slots te vullen? En eventueel een verbetering voor de bovenstaande twee
Ik heb ook nog een close combat class, met een SPAS en zo. In sommige maps met kleine gangetjes of zo werkt het best goed (moet je wel echt alleen die kleine gangetjes gebruiken, op grotere afstanden ben je aardig kansloos ;))

Secondary heb ik nu ballistic knive, voor noodgevallen.

[ Voor 58% gewijzigd door Tower410 op 22-11-2010 11:34 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client