Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 9 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 50.892 views

• Cobiwan
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Neh, bij MW2 zat ik altijd in 'servers' met een ping van 100+ (zie je bij joinen) en had ik best last van echte lag dus. Schoot je iemand, zag je een halve minuut later dat je een kill kreeg :P. Ook scheelt het voor mij enorm dat bijna niemand zit te tuben en dat killstreaks niet meetellen voor kills. Je moet dus wat meer moeite doen voor choppers etc. Bij MW2 was dat gewoon predator, heli, chopper o.i.d. en alle campers met snipers oid. konden dat heel goed.

Het klopt dat het spel nu nog beetje buggy is, heb sinds update dat hij hier soms gewoon stilstaat en ik dan met taakbeheer het spel moet sluiten, maar voor de rest draait het spel hier super. Vind het wel fijn dat het een lekker hoog tempo heeft ipv. battlefield of MOH, waar je soms heel ver moet lopen om door een sniper neer te worden geschoten.

• FlyLight3r
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02-06 19:06
Mark. schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:24:
Nu iedereen een beetje gesettled is met dit spel wil ik eens weten hoe jullie dit spel ranken ivg met andere games zoals MOH, BF2 BC2 oid...graag een beetje onderbouwd als het kan. 8)
Echt gekeken naar de gameplay en niet naar graf:

MOH
- Te veel snipers
- zoals boven al werd gezegt zijn mensen met special zwaar in het voordeel
- Je kan niet rondlopen of je bent al dood

+ Gamemodus met veroveren wel cool

BF2
+geweldige gameplay
+veel teamplay
+ranking gaat langzaam, en daardoor mensen die hoog zijn DIK in het voordeel zijn
- veel snipers
- dus veel camping

BFBC2
+goede gameplay (langzaam soms)
+goede spawns
+tactical game
- mappen VEELS te groot
- daardoor veel campers en snipers

COD:BO
+goede gameplay
+goede maps
- tactical slaat nergens op
- spawnpoints
- snipers kunnen juist hier weer niks
- veel bugs en lags

Maar ik denk dat door wat patches die laatste paar opmerkingen bij BO wel gefixt kunnen worden, en mss wat nieuwere grotere maps voor wat leukere gameplay, maar voor de rest ben ik echt wel BO fan, alle bovenstaande games ook gespeeld :).

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:41

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Blik1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:33:
[...]

Op dit moment vind ik MW2 beter als BO. Ik heb ieder uur een vastloper, spawns zijn gaar, dolphin diven is alleen maar erger geworden, kniferunners zijn er ook gewoon nog steeds. Snipen is bijna onmogelijk geworden aangezien er geen geschikte maps zijn, en het aimen met de sniper is om te janken. Maps vind ik ook minder leuk als de MW2 maps.

Ik irriteer me aan die zaken meer aan als bijvoorbeeld de n00btubes, kniferunners en dat soort zaken
Vastlopers heeft bijna niemand last van, wel hangups van een seconde ofzo.. Maar dit is gewoon patchable.

Kniferunners zijn simpel neer te halen, maarja.. Heeft dat wat met het spel te maken? Of met de spelers, juist ja. De spelers.

Het aimen met de sniper is perfect, alleen de eerste seconde niet. Gewoon "enigsinds" realistisch dus.

Maps zijn geheel persoonlijk, Grid en AWM (AWM toch?) vind ik geniaal. Nuketown vind ik dan weer 3x niks.. Grid en AWM zijn daarnaast perfect voor Snipers. (En jungle!)

Dat snipen lastiger is geworden ben ik het wel mee eens.. Een 1 shot kill moet altijd gegarandeerd zijn bij een schot in de buik, borst of hoofd. En niet 70% kans wat het nu is..

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

Iemand een idee hoe je een beetje volk op je ranked server krijgt? Helaas speel ik alleen met een vriend samen dus dat is maar twee man. Pre-matches spelen is nou ook niet echt geweldig :) Ik denk dat als je eenmaal maar een running server met een man of 6/8 hebt deze wel aardig vol blijft.

• ykruis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07-07-2016
Bezulba schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:09:
[...]

als ze aanhouden dat 20 reports een automatisch ban betekend dan kan je je zorgen maken ja.
20 reports is ban?
Dus ze kijken ook geen filmpjes ofzo?
D4NG3R schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:11:
[...]

Omdat goede spelers ook reported worden, omdat de 12 jarige blaag uit de tegenpartij het niet kan hebben.

Heb nu zelf alweer 3x het volgende naar me toe geslingerd gekregen:

[...]

En allemaal met datzelfde piepstemmetje wat elk 12 jarige Britse jochie heeft :') .

PS: Op de xbox-360. Vertel mij eens hoe ik daar kan cheaten :w .
Daar trek je je sowieso niks van mag ik toch hopen?

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Ebayzo schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:47:
Iemand een idee hoe je een beetje volk op je ranked server krijgt? Helaas speel ik alleen met een vriend samen dus dat is maar twee man. Pre-matches spelen is nou ook niet echt geweldig :) Ik denk dat als je eenmaal maar een running server met een man of 6/8 hebt deze wel aardig vol blijft.
Draai de server 100% vanilla, let goed op hackers/cheaters & bestraf niet al te veel op camping/noobtubes.

Owja: En een eventueel forum is handig :) .
ykruis schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:49:
Daar trek je je sowieso niks van mag ik toch hopen?
Nee, maar hij vroeg waarom ik als iemand die zonder cheats speel bang moet zijn van het reporting systeem.

[Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 24-11-2010 12:49]

• Ebayzo
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

D4NG3R schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:49:
[...]

Draai de server 100% vanilla, let goed op hackers/cheaters & bestraf niet al te veel op camping/noobtubes.

Owja: En een eventueel forum is handig :) .
Nou ja, al je tips gebruiken we al in principe (zie ook signature). Alleen komen er vanzelf niet zoveel mensen op vrees ik als de server leeg is initiëel. Kunnen de tijgertjes vrijdagavond rond uurtje of 20:00 niet even komen knallen? Server staat helaas nog even in de USA, maar het is alleen zodat wat random mensen erop komen zodra er volk in zit.

• Blik1984
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:16
D4NG3R schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:44:
[...]

Vastlopers heeft bijna niemand last van, wel hangups van een seconde ofzo.. Maar dit is gewoon patchable.

Kniferunners zijn simpel neer te halen, maarja.. Heeft dat wat met het spel te maken? Of met de spelers, juist ja. De spelers.

Het aimen met de sniper is perfect, alleen de eerste seconde niet. Gewoon "enigsinds" realistisch dus.

Maps zijn geheel persoonlijk, Grid en AWM (AWM toch?) vind ik geniaal. Nuketown vind ik dan weer 3x niks.. Grid en AWM zijn daarnaast perfect voor Snipers. (En jungle!)

Dat snipen lastiger is geworden ben ik het wel mee eens.. Een 1 shot kill moet altijd gegarandeerd zijn bij een schot in de buik, borst of hoofd. En niet 70% kans wat het nu is..
Uiteraard is alles persoonlijk, je kunt geen objectieve vergelijking maken omdat iedereen zijn eigen voorkeuren heeft.

Aimen met de sniper is helemaal niet perfect, ik was in MW2 een uitstekende sniper (deed niet aan quickscoping) en nu schiet ik nog geen deuk in een pakje boter. Er zit een soort vertraging in het mikken waardoor je niet snel kunt reageren. Krijg ook ontzettend vaak hitmarkers voor schoten die normaal gewoon een directe kill hadden moeten zijn. Ik vind alleen Havana een beetje geschikt voor snipers, maar ook niet geweldig. Er zijn nergens echt plekken waar je je als sniper echt goed kunt verschuilen.

• The Great HooD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Wtf, wat een figuur, waar stamelt die over?

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
The Great HooD schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:59:
Wtf, wat een figuur, waar stamelt die over?
Over iets wat jij nog niet wist over BO.

• Soppie
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 28-10-2012
FrankLe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:39:
[...]

+goede gameplay
+goede maps
- spawnpoints
- veel bugs en lags
Ik ben het hier echt niet mee eens. Kijk eens naar een paar van mijn eerdere posts en ook deze movie:
YouTube: sniper lulz

Volgens mij kost het evenveel tijd om iemand om te leggen met een normale gun dan het inzoomen en 1shotten van iemand. Al kost dit laatste wat meer oefening, het is dus wel te doen.

[Voor 37% gewijzigd door Soppie op 24-11-2010 13:05]

• codex
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 07:58
Hacker pro is best een epische perk eigenlijk. Heb er toch wel veel plezier aan gehad al. Tip: Mocht je een Claymore willen hacken en hij staat jouw kant op gericht, stun hem dan eerst even voordat je hacked.

• Slunk3R
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2010
D4NG3R schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:44:
[...]

Ik denk dat je WMD bedoelt :P WMD vond ik niet echt een sniper map, misschien toch is proberen, ben namelijk op zoek naar maps waar een beetje gesniped kan worden..
Grid is ook een beetje half half om te snipen.. Wat ik wel een map vind om te kunnen snipen is Array..

Wat bedoel je met 70% kans??

• vinom
  • Nu online
reemprive schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:06:
Hacker pro is best een epische perk eigenlijk. Heb er toch wel veel plezier aan gehad al. Tip: Mocht je een Claymore willen hacken en hij staat jouw kant op gericht, stun hem dan eerst even voordat je hacked.
Als jij hem dan hebt gehackt, hoor ik dan ook 'Your equipment is gone' ?

• Steven6249
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-10 15:13
FrankLe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:39:
[...]

Echt gekeken naar de gameplay en niet naar graf:

MOH
- Te veel snipers
- zoals boven al werd gezegt zijn mensen met special zwaar in het voordeel
- Je kan niet rondlopen of je bent al dood

+ Gamemodus met veroveren wel cool

BF2
+geweldige gameplay
+veel teamplay
+ranking gaat langzaam, en daardoor mensen die hoog zijn DIK in het voordeel zijn
- veel snipers
- dus veel camping

BFBC2
+goede gameplay (langzaam soms)
+goede spawns
+tactical game
- mappen VEELS te groot
- daardoor veel campers en snipers

+goede gameplay
+goede maps
- spawnpoints
- veel bugs en lags

Maar ik denk dat door wat patches die laatste paar opmerkingen bij BO wel gefixt kunnen worden, en mss wat nieuwere grotere maps voor wat leukere gameplay, maar voor de rest ben ik echt wel BO fan, alle bovenstaande games ook gespeeld :).
Bedoel je dan niet gewoon dat de wapens bijna perfect gebalanceerd zijn?
ik sniper niet veel en ook niet graag, maar ik in het vorige deel was de sniper weer iets te sterk imo

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Slunk3R schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:07:
[...]

Ik denk dat je WMD bedoelt :P WMD vond ik niet echt een sniper map, misschien toch is proberen, ben namelijk op zoek naar maps waar een beetje gesniped kan worden..
Grid is ook een beetje half half om te snipen.. Wat ik wel een map vind om te kunnen snipen is Array..

Wat bedoel je met 70% kans??
Snipers doen OF 70 damage OF 50 damage,. Je hebt ongeveer 70% kans dat je 70% schade doet, wat een 1 shot kill in de borst of in het hoofd is. 50% damage is niet voldoende (Hoofd heeft een multi van 1.4x)

• Ebayzo
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

D4NG3R schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:13:
[...]

Snipers doen OF 70 damage OF 50 damage,. Je hebt ongeveer 70% kans dat je 70% schade doet, wat een 1 shot kill in de borst of in het hoofd is. 50% damage is niet voldoende (Hoofd heeft een multi van 1.4x)
Ik heb het idee dat op HC een schot in de borst gewoon 100+ % is hoor. Over het algemeen gaan ze in één schot neer. Of zie ik het nu verkeerd?

• Martijn85
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23-07 08:52
vinom schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:09:
[...]

Als jij hem dan hebt gehackt, hoor ik dan ook 'Your equipment is gone' ?
Ik hoop het. Dan komt ie kijken en ontploft ie zelf :P

Canon EOS 500D + EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF 70-200 f/4 L USM

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Ebayzo schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:17:
[...]
Ik heb het idee dat op HC een schot in de borst gewoon 100+ % is hoor. Over het algemeen gaan ze in één schot neer. Of zie ik het nu verkeerd?
Op HC heb je maar 45HP en is een sniper altijd 1 shot kill, op 1 uitzondering na: Door een muur in iemands voet schieten. Ik praat over normale matches.

• Vandread
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21-10 20:19
Soppie schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:03:
[...]
Ik ben het hier echt niet mee eens. Kijk eens naar een paar van mijn eerdere posts en ook deze movie:
YouTube: sniper lulz

Volgens mij kost het evenveel tijd om iemand om te leggen met een normale gun dan het inzoomen en 1shotten van iemand. Al kost dit laatste wat meer oefening, het is dus wel te doen.
Dit is echt pisgeluk, vaak heb je bij quickscopes geen kill.... valt echt tegen bij BO.

Ook zijn mappen slecht voor snipen, alles staat vaak dicht op elkaar, bv Hanoi, staan die vrachtwagens in het midden die de sight compleet blokken, zelfs geen klein snipegaatje.

[Voor 13% gewijzigd door Vandread op 24-11-2010 13:28]

Pssst Tesla kopen?

• Slunk3R
[...]

Nou dat verklaart een aantal: "WTF DAT WAS RECHT IN ZIJN BORST EN HIJ LEEFT NOG?!?!" Maarja dat is wel echt dom dat dat zo werkt ... :?
Vandread schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:26:
[...]
Dit is echt pisgeluk, vaak heb je bij quickscopes geen kill.... valt echt tegen bij BO.
Ook zijn mappen slecht voor snipen, alles staat vaak dicht op elkaar, bv Hanoi, staan die vrachtwagens in het midden die de sight compleet blokken, zelfs geen klein snipegaatje.
Vind ik dus ook... Ze wilde QuickScopen eruit halen, maar vervolgens halen ze heel snipen er zo goed als uit.. Ook maar 1 goeie sniper.. En inderdaad, quickscopen kan nog, maar dat is meer lucky dan skill... De ene keer quickscope ik en dan raak ik hem wel en dan dacht ik, wtf dat was kei mis?
Andere keer dan mis ik en dan denk ik, wtf dat was raak?

Mja dat komt door die hitboxes...

• Soppie
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 28-10-2012
[...]

Dan heb ik dit pisgeluk wel consequent elke match ;)

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 25-10 16:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

gelukkig maar, anders krijg je weer van die assault snipers die als een idioot de map rondrennen en linksom, rechtsom, boven en onderlangs kills maken met insta quickscopes terwijl jij ze nog niet eens gezien hebt.

Ik ben blij met deze changes, ja de duikers zijn in het begin irritant, maar daarna is het alleen maar makkelijker om ze in hun hoofd te schieten als ze weer eens gaan liggen.
Enige grote irritatie zijn de spawnpoints, en dan vooral in HQ als jij met 2 friendlies spawned 3 meter loopt om dan door 3 enemies neer geschoten te worden op de plek waar jij net vandaan komt...

blup

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 25-10 20:14

Cloud

Moderator FM / FP PowerMod

Moderatie Mobster

[...]

Weet je dat wel zeker? Die 70 damage en 50 damage zijn precies de schoten resp. zonder suppressor en met suppressor. Volgens de weapon charts althans. Heb je hier ook een bron voor?
D4NG3R schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:40:
[...]

70 schade is de default damage, met supressor is 50 de default damage. Was IDD even fout wat ik zei. Maar toch gebeurt het vaak genoeg dat een wapen 100% zeker een schot in de borst (Bovenstuk rug) was. Maar GEEN kill was.
Ah :) De enkele keer dat ik tot nu toe gesniped heb, had ik daar voor mijn gevoel ook last van.

[Voor 30% gewijzigd door Cloud op 24-11-2010 13:42]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Cloud schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:38:
[...]

Weet je dat wel zeker? Die 70 damage en 50 damage zijn precies de schoten resp. zonder suppressor en met suppressor. Volgens de weapon charts althans. Heb je hier ook een bron voor?
70 schade is de default damage, met supressor is 50 de default damage. Was IDD even fout wat ik zei. Maar toch gebeurt het vaak genoeg dat een wapen 100% zeker een schot in de borst (Bovenstuk rug) was. Maar GEEN kill was.

• Slunk3R
Soppie schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:35:
[...]
Ik kan niet geloven dat je met die falende hitboxes (bijna) elke quickscope iemand killed?
D4NG3R schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:40:
[...]
Ja precies, wat ik net zei dat ik zeker weet iemand in zijn borst raak, maar dan toch niet kill.. Maar dat zal dan wel aan die falende hitboxes liggen.. Voorbeeld

Moet echt gefixt worden..

• FlyLight3r
Steven6249 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:09:
[...]

Bedoel je dan niet gewoon dat de wapens bijna perfect gebalanceerd zijn?
ik sniper niet veel en ook niet graag, maar ik in het vorige deel was de sniper weer iets te sterk imo
Nee, dat de maps gewoon te weinig open velden heeft om te kunnen snipen, ik klaag niet, want ik heb er een hekel aan :p! Maar het is wel een punt, ze hebben snipers in het spel, waarbij het in mijn ogen beetje overbodig is vanwege alle snelle actie :)

• rjpurk
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09-08 11:18
FrankLe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:48:
[...]

Nee, dat de maps gewoon te weinig open velden heeft om te kunnen snipen, ik klaag niet, want ik heb er een hekel aan :p! Maar het is wel een punt, ze hebben snipers in het spel, waarbij het in mijn ogen beetje overbodig is vanwege alle snelle actie :)
Jungle, Cracked, Array en WMD zijn goede sniper maps. je moet gewoon de plekjes vinden

• Soundstorm2010
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-08 14:25
Ben ik met je eens FrankLe... MAar sommige mensen vinden het leuk om met snipers rondt de rennen en toch proberen om je te killen :(

[Voor 3% gewijzigd door Soundstorm2010 op 24-11-2010 14:13]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Slunk3R
Soundstorm2010 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:13:
Ben ik met je eens FrankLe... MAar sommige mensen vinden het leuk om met snipers rondt de rennen en toch proberen om je te killen :(
Oefening baart kunst... :)

• Soundstorm2010
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-08 14:25
True.. veel mensen bij mij geprobeerd, maar tot nu toe 2x gelukt door iemand,, de andere had ik meestal al dood voordat ze iets konden doen :D O-)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• FlyLight3r
Soundstorm2010 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:13:
Van mij mogen ze, 9/10 keer heb ik een mes in hun borst gezet :). Maar ik vind het persoonlijk gewoon niet fijne maps om te snipen, dat de rest of anderen dat wel kunnen in natuurlijk prachtig ;)! Maar ik kan het niet, wat ik wel jammer vindt, omdat ik zo nooit echt kan spelen met snipers, gewoon testen :).

• Gundogan
  • Laatst online: 25-10 07:54

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Slunk3R schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:44:
[...]

Ik kan niet geloven dat je met die falende hitboxes (bijna) elke quickscope iemand killed?

[...]

Ja precies, wat ik net zei dat ik zeker weet iemand in zijn borst raak, maar dan toch niet kill.. Maar dat zal dan wel aan die falende hitboxes liggen.. Voorbeeld

Moet echt gefixt worden..
Was dat youtube filmpje direct opgenomen of via theater mode? Theater mode op de consoles laat nogal eens vreemde dingen zien zoals hitboxes die totaal niet meer op models zitten, terwijl het ingame wel goed was.

Ook kan een duidelijk shot in de borst soms ook op de handen of armen zijn helaas :<

(hoewel hitboxes in zowat elke Call of Duty een probleem zijn, maar ook wel gefixt worden)

Ben het trouwens wel mee eens dat de meeste maps niet echt snipevriendelijk zijn. Het level design is vaak te veel op bochtjes gericht ipv lange corridors zoals bijvoorbeeld in MW2.

[Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 24-11-2010 14:30]

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• FlyLight3r
Gundogan schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:29:
[...]

Het level design is vaak te veel op bochtjes gericht ipv lange corridors zoals bijvoorbeeld in MW2.
Heerlijk juist, je staat altijd op de ''er komt iemand om de hoek die ik kapot ga schieten ''-stand!
Lekker spannend juist. Maar niet overal, dan is het gewoon hide and seek!

Komt er niet iets van een vette map editor? Lekker vette maps bouwen? :D

• Slunk3R
Gundogan schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:29:
[...]
Was dat youtube filmpje direct opgenomen of via theater mode? Theater mode op de consoles laat nogal eens vreemde dingen zien zoals hitboxes die totaal niet meer op models zitten, terwijl het ingame wel goed was.
Ik weet niet of het direct is of theater mode, want het is niet mijn filmpje... Maar er zijn nog heel veel meer voorbeelden op YouTube, waarbij bij sommige gezegd werd dat het ingame exact hetzelfde was..

[Voor 45% gewijzigd door Slunk3R op 24-11-2010 14:36]

• Vandread
Soppie schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:35:
[...]
Laat maar eens wat close range kills zien, dit zijn natuurlijk enigszins gepulde kills, je zit nergens spot on met je zoom.

Pssst Tesla kopen?

• ErA
  • Laatst online: 23:38
Ok,

Ik wil een filmpje gaan maken.

Wat is nu leuk om naar te kijken?

- Lange Killstreaks (zijn soms langdradig)
- Superveel kills, superrsnel achter elkaar gemonteerd
- Alleen bijzondere kills
- De super veel kills in korte tijd momenten
- Bloopers
(gisteren een blooper :X Ik gooi een Frag grenade, hoog door de bomen in jungle naar rechts, want daar zag ik iemand. Loop ik zelf naar links/rechtdoor, ontploft mijn granaat, die tegen een boom was geketst recht in mijn gezicht.)

2: Hoe verwijdere ik al die opname knoppen uit theather, of moet ik dan toch echt die ingame record functie gebruiken?

• FlyLight3r
ErA schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:44:
Ok,

- Bloopers
(gisteren een blooper :X Ik gooi een Frag grenade, hoog door de bomen in jungle naar rechts, want daar zag ik iemand. Loop ik zelf naar links/rechtdoor, ontploft mijn granaat, die tegen een boom was geketst recht in mijn gezicht.)

2: Hoe verwijdere ik al die opname knoppen uit theather, of moet ik dan toch echt die ingame record functie gebruiken?
Bloobers altijd goed 8)7 Ook mooi om te zien zijn gewoon mooie kill acties! Zoals beschoten worden in je rug, je balistic knife pakken omdraaien en hem een enkeltje hemel geven! :D

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:23

Mystikal

It never hurts to help

FrankLe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:47:
[...]

Bloobers altijd goed 8)7 Ook mooi om te zien zijn gewoon mooie kill acties! Zoals beschoten worden in je rug, je balistic knife pakken omdraaien en hem een enkeltje hemel geven! :D
Of wat mij regelmatig lukt.. (jaja, ik weet het, daar is ie weer met zijn tac inserts). Ze schieten je af en vervolgens wachten ze vlak naast je tac insert. Maar ik zie dat, dus ik spawn en knive meteen die zit te wachten....
Is me een keer 3 keer bij dezelfde persoon gelukt in 1 match.. hahaha.

Basement Bios ---- Exo-S

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 24-10 12:11

Phyxion

_/-\o_

Hoe kan ik de ingame Render mode gebruiken voor 720p? Ik heb de r_clipSize al een paar keer op 720 gezet maar elke keer wordt dit weer aangepast naar 360p. Ik heb al oplossing gezien met binds voor movie_start e.d., wat niet super werkt, maar ik wil gewoon de Render mode gebruiken.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Aragornwj
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 25-10 11:29
Van de week even aan het 'spelen' geweest met de camera spike. Zie hier het resultaat :)
[YouTube: http://www.youtube.com/v/0mEAxtqKjLA]

MEEHH!!!!

• Blik1984
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:16
Bezulba schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:36:
[...]

gelukkig maar, anders krijg je weer van die assault snipers die als een idioot de map rondrennen en linksom, rechtsom, boven en onderlangs kills maken met insta quickscopes terwijl jij ze nog niet eens gezien hebt.
Alleen zijn er ook genoeg mensen die snipen wel gebruiken waar het voor bedoeld is. Op een stealth-manier van veraf je kills maken. En dat is bij BO onmogelijk geworden omdat er geen goede maps zijn met open stukken en omdat de sniper rifle's minder damage doen en moeilijker te hanteren zijn.

• delaitinho
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 11-08 19:47

delaitinho

PSN: Delaitinho

Iemand al een idee waarom me recent games bij BO grijs blijven??

• FlyLight3r
Aragornwj schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:52:
Van de week even aan het 'spelen' geweest met de camera spike. Zie hier het resultaat :)
[video]
Haha, al wordt je gekillt! Je komt op youtube en het is gewoon grappig! +1

• Vandread
Phyxion schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:51:
Hoe kan ik de ingame Render mode gebruiken voor 720p? Ik heb de r_clipSize al een paar keer op 720 gezet maar elke keer wordt dit weer aangepast naar 360p. Ik heb al oplossing gezien met binds voor movie_start e.d., wat niet super werkt, maar ik wil gewoon de Render mode gebruiken.
config op read only zetten...

Pssst Tesla kopen?

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
*O*

Eindelijk, eindelijk, meer hardcore playlists :)

Erg blij mee, heb ik nu weer wat meer afwisseling.

* pwm gaat de vlag eens capturen

Alleen Domination nog, en we zijn klaar :)

• vinom
  • Nu online
Hardcore domination lijkt me ook wel lachen ja.

• Gundogan
  • Laatst online: 25-10 07:54

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Vandread schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:06:
[...]

Werkt helaas niet, je moet de movie commands in theater mode gebruiken wil je op een hogere resolutie dan in 360p renderen.

[Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 24-11-2010 15:21]

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• qd_hannes
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15-12-2010
ErA schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:44:
Ok,

- Bloopers

maak zoiets als dit: YouTube: Mazarini and paradox : Play With Soul ( MAZADOX )
alleen dan black ops :D ik ga deze week ook ff bezig wat maken ;P

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 24-10 12:11

Phyxion

_/-\o_

Vandread schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:06:
[...]

Reeds geprobeerd maar dat werkt niet?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19-10 22:34
Ik had net toch een toffe kill!
http://video.xfire.com/3b7dc7-4.jpg
Gooide die flash, en ik dacht echt: Omg, nee hoe kan dit :D

[Voor 50% gewijzigd door Rynji op 24-11-2010 15:28]

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• qd_hannes
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15-12-2010
Rynji schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:27:
Ik had net toch een toffe kill!
[afbeelding]
Gooide die flash, en ik dacht echt: Omg, nee hoe kan dit :D
filmpje duurt 7 seconden en jij krijgt het voor elkaar om em 30 seconden te maken ....
voor de rest wel grappig :P ik heb dat ik cod4 ook wel paar keer gehad je lacht je dood :D

• goosche
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 30-09 15:50
nep zeg die kill lol

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19-10 22:34
Nep als je naar realisme kijkt wel ja, ik zou nou niet zo snel sterven als ik een granaat tegen m'n buik aankrijg. Maar het gebeurde hier in CoD echt ja, heb het al een keertje vaker gehad, maar deze was wel extra mooi, omdat die gast ook precies om het hoekje kwam springen.

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Relaxte footage... Ook 'grappig' dat die flash niet meer flashed :P

Basement Bios ---- Exo-S

• Slunk3R
PWM schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:17:
*O*

Eindelijk, eindelijk, meer hardcore playlists :)

Erg blij mee, heb ik nu weer wat meer afwisseling.

* pwm gaat de vlag eens capturen

Alleen Domination nog, en we zijn klaar :)
Huh? Gaat dit over xbox / PS3?
Edit: Nvm lees het al... CTF en HQ, nice, nu nog wachten op domination :D

[Voor 9% gewijzigd door Slunk3R op 24-11-2010 15:59]

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12-10 20:17

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

qd_hannes schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:22:
[...]

maak zoiets als dit: YouTube: Mazarini and paradox : Play With Soul ( MAZADOX )
alleen dan black ops :D ik ga deze week ook ff bezig wat maken ;P
Damn daar hebben ze wel een tijdje over gedaan om te maken, laat staan die kills..

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

die ingamefootage MOET haast wel van een console zijn, als je ziet hoe erg de aimassist meewerkt.

blup

• Sagaris
  • Laatst online: 07:56
Heeft er iemand op de PC ook dat hij zijn classes niet meer kan renamen? Ik heb ze al 3x proberen te renamen, maar iedere keer als ik het spel weer opstart staan mijn oude classnames er weer. Gruwelijk irritant.

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10-12-2019
Heb voor de eerste keer wat opgenomen van men game gisteren.
3 knife kills in 4 seconden en nog een kill ergens erbij.
Kort filmpje, maar ik vond het wel een mooi stukje. (wel uberfail van tegenstander maar toch.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CQ2VYLgRkSY]

Dank uwe wel Steveman

[Voor 37% gewijzigd door Just_jan op 24-11-2010 18:28]

Ps4 account = JusttJD

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23:37

steveman

Comfortabel ten onder

^^[video][/]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• tumtum100
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
SouLLeSSportal schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:31:
[...]

Damn daar hebben ze wel een tijdje over gedaan om te maken, laat staan die kills..
Wow die video is zoo mooi! :O

i7-8700K CPU, NZXT Kraken X62, G.Skill Trident Z RGB F4-3000 16GB, Samsung Spinpoint F3 1 TB,Samsung 960 EVO 250GB, MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G, MSI Z370 Gaming Pro Carbon, Fractal Design Define C Window, Corsair RM650x Zwart, NZXT Hue+

• Coltragon
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 24-02-2018
Hele verhaaltje gekeken, best grappig maar "the code" is dat de black ops serial ofzo? Of is het een gameplay iets

[IMG]http://a.imageshack.us/img651/6206/coltragon.png[/IMG]

• superbassie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 19-10 12:07
Zo, net weer ff een paar potjes op een 24/7 Nuketown server gespeeld. Lekker hersenloos knallen met een stevig muziekje op de achtergrond (ingame sound heb je daar toch niet nodig). Niet te vaak doen, maar zo nu en dan voor een beetje afwisseling is zo'n server toch wel leuk. :*)

• Franko P.
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 25-10 15:25

Franko P.

Hit it.

Coltragon schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:42:
[...]

Hele verhaaltje gekeken, best grappig maar "the code" is dat de black ops serial ofzo? Of is het een gameplay iets
Nee, die "the code" is een easter egg in dat spel.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10-12-2019
jammer dat je niet je combat matches kan opnemen.
Net een potje 207 kills voor 6 kills tegen.. team deathmatch
Best wel leuk als je 5 choppers in 1 game krijgt. en hun hem niet eruit schieten

Ps4 account = JusttJD

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 24-09 09:31
superbassie schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:52:
Zo, net weer ff een paar potjes op een 24/7 Nuketown server gespeeld. Lekker hersenloos knallen met een stevig muziekje op de achtergrond (ingame sound heb je daar toch niet nodig). Niet te vaak doen, maar zo nu en dan voor een beetje afwisseling is zo'n server toch wel leuk. :*)
IP aub.

Ik erger mij aan het feit dat ik niet naar spectate kan gaan of kan team-switchen. Grootste gedeelte van de tijd wordt ik continu ingedeeld in schijt teams waar ik dan met een paar honderd punten erbovenuit steek aan het einde van de ronde en toch steeds verliezen. Lekker is dat als je contracts moet behalen maar continu in een schijt team terecht komt. ;w |:( |:( |:(

Stichting Hobbyserver

• Resonance
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-10-2015
!@#$%!!!

Gaat het EINDELIJK eens een keer ècht goed, pleurt de host de stekker uit z'n Xbox oid en klabam, hele potje WEG! Van alle potjes waar het me niet had geboeid gebeurt het precies in dat ene potje waar het naar m'n gevoel ontzettend goed ging.....

Best een prima gevoel als je in één leven al je kogels erdoorheen schiet en daar flink wat kills mee maakt, vervolgens iemand z'n ak74u (nu weet ik waarom die zo goed is) ook met succes leegschiet en om het af te maken met iemand anders z'n sniperrifle ook nog eens een mooie kill maakt. En dan tegelijkertijd ook nog eens 2 capture points pakken en een paar defends plegen...

Maar nee hoor moet er weer iemand vlak voor het eind van het potje nota bene de hele zooi platleggen. Beh. Stats en XP uit zo'n potje worden zeker ook niet bijgeteld?

(Xbox live tag: Sjagga)

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:26
Weet jij je je voelt. Gebeurd bij mij ook te vaak. Vandaag erg lekker potje gehad met FFA @ PS3

Begon met de G11 en maakte daarmee 5 kills, toen de HK21 gepakt, fijn wapen zeg.
Mijn killstreak is meestal Spyplane, Choppergunner en Dogs alleen had nu Gunship.
Jesus wat een kut ding is die Gunship, sloom en zo weinig kills. Verder is het een nadeel dat je bezig bent en daar door dood kan gaan.

Na beide killstreak gebruikt te hebben kwam ik op 26-0 dus nog 4 kills maar ging helaas dood. Als ik de dogs had genomen had ik zeker 30-0, pffff zo dichtbij

• superbassie
Gewoon de server browser filteren op Nuketown, dan vindt je er genoeg. Zijn vaak Domination servers.

• xV0rtexx
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-10 20:36
Resonance schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:53:
!@#$%!!!

Gaat het EINDELIJK eens een keer ècht goed, pleurt de host de stekker uit z'n Xbox oid en klabam, hele potje WEG! Van alle potjes waar het me niet had geboeid gebeurt het precies in dat ene potje waar het naar m'n gevoel ontzettend goed ging.....

Best een prima gevoel als je in één leven al je kogels erdoorheen schiet en daar flink wat kills mee maakt, vervolgens iemand z'n ak74u (nu weet ik waarom die zo goed is) ook met succes leegschiet en om het af te maken met iemand anders z'n sniperrifle ook nog eens een mooie kill maakt. En dan tegelijkertijd ook nog eens 2 capture points pakken en een paar defends plegen...

Maar nee hoor moet er weer iemand vlak voor het eind van het potje nota bene de hele zooi platleggen. Beh. Stats en XP uit zo'n potje worden zeker ook niet bijgeteld?
Als het de host is die eruit knalt, geen probleem, je stats worden gewoon meegenomen. Als je er daardoor zelf ook helemaal uit ligt wordt het een ander verhaal.

xVortexx D3

• Resonance
xV0rtexx schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:10:
[...]

Als het de host is die eruit knalt, geen probleem, je stats worden gewoon meegenomen. Als je er daardoor zelf ook helemaal uit ligt wordt het een ander verhaal.
Hmm, eerst werd de game terug naar de lobby geknald met een bericht dat de connectie met de host verloren was, paar seconde later werd ook de lobby gesloten omdat de verbinding met whatever verloren ging.

Maargoed ik ben ondertussen alweer een beetje bekomen van de "teleurstelling" en de stats zullen me worst zijn, maar jammer blijft het ;) Zal zo nog wel eens bij m'n streak kijken of die verhoogd is, want dat is denk ik in dat potje sowieso wel gebeurd.

• Cobiwan
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
wsLy schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:49:
[...]

IP aub.

Ik erger mij aan het feit dat ik niet naar spectate kan gaan of kan team-switchen. Grootste gedeelte van de tijd wordt ik continu ingedeeld in schijt teams waar ik dan met een paar honderd punten erbovenuit steek aan het einde van de ronde en toch steeds verliezen. Lekker is dat als je contracts moet behalen maar continu in een schijt team terecht komt. ;w |:( |:( |:(
Doe je free for all, heb je het probleem niet.

• Sagaris
  • Laatst online: 07:56
Speltip #837: Gebruik nooit een B-52 op Nuketown in Hardcore met teamkills aan. Long story short, ik heb niet eens kunnen zien hoeveel man ik uiteindelijk platgekregen heb. :+

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

waarom lagt het bij sommige nederlandse servers als de ziekte, en bij anderen weer niet? het is toch dezelfde prutprovider die die gameservers levert? Zijn ze nou echt zulke amateurs dat ze niet eens hun servers op orde kunnen krijgen? Fucking frustrerend als ik 2:1 moet halen en ik kom constant in die laggende baggerzooi

blup

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Jep, vaak last van. Komt volgens mij ook omdat japanners het logisch vinden om in een nederlandse server te spelen. Met als resultaat 800 ping. Maar weggaan ho maar 8)7

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• ErA
wsLy schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:49:
[...]

IP aub.

Het mooie in Black Ops is dat iedere ronde de teams anders zijn. Dit voorkomt dat faceroll teams ronde na ronde winnen en een server killen.

Nu is het aan jou om als individu het verschil te maken!

Gister avond een leuke kill gemaakt (3-achter-elkaar-kill) om psies te zijn.

hoe embed ik een youtube filmke?

Ow my god :X ik hoor net dat het gejammer van mijn teamspeak clanmaatje er ook op staat, hahaha

[Voor 30% gewijzigd door ErA op 24-11-2010 22:13]

• superbassie
Zijn meer mensen hier weleens binnen geraakt door een Napalm Strike? Is me net weer eens overkomen...dan denk je veilig binnen te staan....

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 24-09 09:31
Sagaris schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:53:
Speltip #837: Gebruik nooit een B-52 op Nuketown in Hardcore met teamkills aan. Long story short, ik heb niet eens kunnen zien hoeveel man ik uiteindelijk platgekregen heb. :+
Console openen :p shift + ~

@Rynji, dat free view is dat gewoon door een demo te recorden?

Stichting Hobbyserver

• Tower410
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23-10 10:19
superbassie schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:45:
Zijn meer mensen hier weleens binnen geraakt door een Napalm Strike? Is me net weer eens overkomen...dan denk je veilig binnen te staan....
Ja heb ik ook wel eens gehad, stond midden in een gebouw. Denk dat t komt omdat het vanaf de zijkant komt, door een raam. Maar vind het een beetje overdreven ver naar binnen vliegen...

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

nou ffa is ook verneukt.. het is camper en gl spam galore :/

blup

• ErA
Bezulba schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:01:
nou ffa is ook verneukt.. het is camper en gl spam galore :/
Precies WAT van FFA trekt jou zoveel? Ik ben daar toch best benieuwd naar!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ErA schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:14:
[...]

Precies WAT van FFA trekt jou zoveel? Ik ben daar toch best benieuwd naar!
het vooral niet last hebben van teammates. je bent alleen op jezelf aangewezen. MAar helaas helaas heb je er hier ook last van, want natuurlijk gaat niemand choppers neerknallen ook al zijn ze er 5x door dood gegaan.

in MW2 vond ik ffa ook heel erg leuk om te spelen, in black ops.. dunno yet.. ik vind eigenlijk dat er teveel man in 1 server zitten (en voor iemand die het motto heeft"hoe meer hoe beter" :P )

blup

• rjpurk
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09-08 11:18
Bezulba schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:34:
[...]
ik vind eigenlijk dat er teveel man in 1 server zitten (en voor iemand die het motto heeft"hoe meer hoe beter" :P )
met 18 man SND doen is ook zoiets, duurt veelste lang en je gaat veelste snel dood door 1 of ander naab die een spam nade precies op dat ene plekje gooit waar jij loopt.

[Voor 26% gewijzigd door rjpurk op 24-11-2010 22:39]

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:26
Te veel man ? PS3 heeft maar 8 man, soms best saai.

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:48
Bezulba schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:34:
[...]

het vooral niet last hebben van teammates. je bent alleen op jezelf aangewezen. MAar helaas helaas heb je er hier ook last van, want natuurlijk gaat niemand choppers neerknallen ook al zijn ze er 5x door dood gegaan.

in MW2 vond ik ffa ook heel erg leuk om te spelen, in black ops.. dunno yet.. ik vind eigenlijk dat er teveel man in 1 server zitten (en voor iemand die het motto heeft"hoe meer hoe beter" :P )
Kom jij zelf dan ook niet op dat idee? Als jij het niet doet, moet je ook niet andere blamen voor het niet doen ervan

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Hogader schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:42:
[...]

Kom jij zelf dan ook niet op dat idee? Als jij het niet doet, moet je ook niet andere blamen voor het niet doen ervan
tuurlijk doe ik het, maar als je net geprestiged ben heb je de strela niet en je gaat zelf ook 5x dood voordat er 1 raket de lucht in is (of je word 10x gespawnraped omdat er weer iemand achter je spawned als je bezig bent te locken)

blup

• Stefanovic45
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23-10 14:56
superbassie schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:45:
Is mij vandaag ook overkomen... Van mn eigen Napalm strike nog wel waar ik geen vijand mee raakte :p Ik stond dichtbij een raampje op de eerste verdieping ook nog... vuur naar binnen en dood ...

Hyundai Ioniq Electric 28 kWh / 5.4 kWp PV installatie

• darkfujita
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 05-08 06:20
Nou ik heb hem dus binnen! ik moet zeggen, moeilijker als verwacht! vooral met die super vervelende lagg, fps drops etc.. daar kan ik bijna niet mee spelen.
Dan komt het ook nog eens erbij dat ik gewoon geen chille wapens heb :P
Ik heb gewoon ALLES geprobeerd aan de fps om deze te boosten, maar toch haal ik niet hoger dan 40 fps ongeveer, heel erg jammer.

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:48
Bezulba schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:44:
[...]

tuurlijk doe ik het, maar als je net geprestiged ben heb je de strela niet en je gaat zelf ook 5x dood voordat er 1 raket de lucht in is (of je word 10x gespawnraped omdat er weer iemand achter je spawned als je bezig bent te locken)
Misschien hebben die andere daar dan ook last van?

• Resonance
Ughh... zojuist had ik in alle potjes weer minimaal een halve seconde achterstand op iedereen. Denk je iemand die om het hoekje komt te verrassen, blijkt dat die in werkelijkheid al voor ik 'm zie om de hoek is (= ik dood). Zelfde idee bij iemand die me ogenschijnlijk in 1 kogel omlegt, waarna in de killcam blijkt dat er in werkelijkheid een half magazijn doorheen ging. Niet lekker speelbaar zo :(

• Tower410
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23-10 10:19
Lag lijkt vanavond inderdaad erger dan normaal. Weet niet hoe dat komt. Heb al verschillende killcams gezien deze avond waarbij ik blijkbaar maar één salvo op hem gevuurd heb terwijl ik zelf toch echt 2x gevuurd heb. Of inderdaad dat je binnen no-time neer bent terwijl je hem nog maar net om het hoekje zag komen.

Gisteren toch veel minder last van...

• Slunk3R
Gisteren HC CTF maar is gedaan (PS3).. Begon meteen goed.. In jungle stond ik 20-3, vervolgens had ik chopper gunner, het was 1 grote slachtpartij... Zeker 15-20 man nog gekilled... Helaas killde ik 2 teammates en werd ik gekicked :(
Daarna in Havana iets minder 33-12
En toen nog een potje Launch van 34-9...

Ik deed CTF om marathon pro te fixen, moet nog 3 flag captures... Maar die HC modes zijn wel nice.. Ik kan niet wachten op HC Domination.. :D

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

[PC]
Gisteren nog de Ghalil geprobeerd, maar daarnaast ook de AK47, maar dit keer zonder silencer. De reflex-sight erop gezet en dat ging toch wel weer erg goed. Silencer 'zou' alleen beperken in range, maar daar heb ik toch mijn twijfels bij. Ik heb het idee dat ze zonder silencer echt eerder omvallen.

Ook gisteren voor het eerst 2x de hondjes uitgelaten... Ik ben alleen nog aan het stoeien in zijn algemeenheid met killstreaks. Ik had gisteren SAM-site, Attack Helicopter en the dogs. Maar die SAM-site is niets voor mij. Ik loop 'constant' met 3 of 4 van die SAM's in mijn broekzak. Daar wordt ik niet veel wijzer van. Al vloog er gisterenavond bij de tegenstander totaal niets in de lucht 8).

Wellicht dat ik maar voor carepackage, choppergunner, en honden ga. Ik vind het jammer dat de Emergency er niet meer in zit. Dat was toch wel mijn favoriet.

Basement Bios ---- Exo-S

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

ErA schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:23:
[...]

Het mooie in Black Ops is dat iedere ronde de teams anders zijn. Dit voorkomt dat faceroll teams ronde na ronde winnen en een server killen.
Orly? Daarom moet je op de xbox altijd met je party joinen, word je altijd in hetzelfde team gezet ;) (Weet niet of het op de PS3/PC ook kan)
Nu is het aan jou om als individu het verschil te maken!
Zeg dat niet te hard :X.. De meeste mensen hebben GEEN tactiek en rennen dom rond, team waar ik altijd in speel houd een aantal tactieken aan. Zo hebben we 2 scouts (UAV, Counter UAV & Blackbird) 2 bombers, (Napalm, Mortar Team & dan die B182) en 2 mensen die wat "Algemenere" killstreaks hebben. (Carepackage, Chopper & Choppergunner)
Gister avond een leuke kill gemaakt (3-achter-elkaar-kill) om psies te zijn.
[video]
Grappig, maar niet bijzonder :P Beetje dagelijkse kost voor mij.

Constant spyplanes en counterspyplanes in de lucht, en na een minuut ook wel een heli :D .

[Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2010 09:01]

• MaSt3rKoK
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 29-12-2017
Hebben jullie ook het gevoel dat de hondjes in Hardcore modus weinig doen.
Als ik de hondjes uitlaat maak ik ongeveer 3 a 4 kills en dat is het. Met de Attack Chopper maak je zelfs nog meer kills en daar heb je maar een 7 killsteak voor nodig

Origin/BF3 account: Masterkok

• ErA
D4NG3R schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:01:
[...]
Grappig, maar niet bijzonder :P Beetje dagelijkse kost voor mij.
Zelden zo'n arrogante opmerking gezien :X

Bij zo een opmerking verwacht ik ook dat je niet minder dan een 2.9 gemiddeld K/D ratio hebt en inmiddels aan je 4e prestige bezig bent. Klopt dit?

[Voor 24% gewijzigd door ErA op 25-11-2010 09:35]

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

ErA schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:33:
[...]

Zelden zo'n arrogante opmerking gezien :X

Bij zo een opmerking verwacht ik ook dat je niet minder dan een 2.9 gemiddeld K/D ratio hebt en inmiddels aan je 4e prestige bezig bent. Klopt dit?
Tjah, je gaat liggen en schiet onder een auto door. Nou niet direct iets bijzonders :Y) . Ik bedoel het niet lullig ofzo :P .

Mn K/D is 1.8, mn level is 31 non-prestige.

[Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2010 09:54]

• Slunk3R
D4NG3R schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:01:
[...]
Orly? Daarom moet je op de xbox altijd met je party joinen, word je altijd in hetzelfde team gezet ;) (Weet niet of het op de PS3/PC ook kan)
Op PS3 kan je ook gewoon met Party joinen, net als xbox.. Alleen op PC werkt(te?) het party systeem nog niet..

Ik vind die hondjes sowieso al slechter als de chopper gunner.. Dus ik denk niet dat ik hem ooit zal gebruiken.. Dan liever chopper gunner + gunship..
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee