Neh, bij MW2 zat ik altijd in 'servers' met een ping van 100+ (zie je bij joinen) en had ik best last van echte lag dus. Schoot je iemand, zag je een halve minuut later dat je een kill kreeg
. Ook scheelt het voor mij enorm dat bijna niemand zit te tuben en dat killstreaks niet meetellen voor kills. Je moet dus wat meer moeite doen voor choppers etc. Bij MW2 was dat gewoon predator, heli, chopper o.i.d. en alle campers met snipers oid. konden dat heel goed.
Het klopt dat het spel nu nog beetje buggy is, heb sinds update dat hij hier soms gewoon stilstaat en ik dan met taakbeheer het spel moet sluiten, maar voor de rest draait het spel hier super. Vind het wel fijn dat het een lekker hoog tempo heeft ipv. battlefield of MOH, waar je soms heel ver moet lopen om door een sniper neer te worden geschoten.
Het klopt dat het spel nu nog beetje buggy is, heb sinds update dat hij hier soms gewoon stilstaat en ik dan met taakbeheer het spel moet sluiten, maar voor de rest draait het spel hier super. Vind het wel fijn dat het een lekker hoog tempo heeft ipv. battlefield of MOH, waar je soms heel ver moet lopen om door een sniper neer te worden geschoten.