Misschien moet je het stuk beter lezen (in de trant van lezen wat er echt staat en niet wat jij denkt dat er staat), want ik had het over de 6950, die al een stuk struk trager dan de 570 in games, die er nu zijn en het lijkt me meer dan logisch dat hij in zwaardere games niet ineens beter zal presteren dan een 570. Iemand gaf namelijk aan dat een 6950 een voordelige keus zou zijn op de betffende resolutie en ik gaf aan waarom die kaart dat voor mij niet was.SECURITEH schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:14:
[...]
Oh lol jij stelt zonder enige onderbouwing dat de HD6970 langzamer zal zijn in games die er nog niet zijn dan de GTX570 maar vind het een non argument dat kaarten betere prestaties neer zullen zetten door driver optimalisaties... wow, ik ben sprakeloos.
Dat laatste heb ik trouwens ook niet gezegd. Ik gaf namelijk aan dat ik het een non argument vind om ervan uit te gaan dat de 6900 serie een stuk vooruit zal gaan en de 5x0 niet, als de enige argumenten zijn dat het in het in het verleden zo was en de architectuur oo zo nieuw is. Maarja als het te moeilijk is om de post waar je op reageert goed te lezen kan ik inderdaad begrijpen dat je sprakeloos bent. Je laatste zin was ook weer zo constructief.
[ Voor 26% gewijzigd door Springstof op 19-12-2010 12:46 ]