Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op zondag 15 mei 2011 @ 04:55:
Kun je daar een linkje naar plaatsen? Laatste versie die ik kan vinden stamt uit juni vorig jaar... lijkt me een beetje oud.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=5475283

en dan de 2e (High resolution version (Froyo/2.2)

ik kreeg de 1e keer ook een FC. weet niet meer precies wat ik gedaan heb.
Heb altijd gekloot gehad met het installeren van de HTC_IME bij een nieuwe rom.
Volgens mij moet je er zeker van zijn dat er geen oude HTC_IME en Clicker bestanden op je foon staan. dan installeer ik ze via linda file manager (gratis in de market) vanaf de sdcard. Vanmiddag van CM7 naar CM7.0.3 gegaan en deze keer ging het in een keer goed. tot nu toe.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
kep nu Swype geinstalleerd (beta) moet zeggen dat het goed werkt! en kan nu ook swypen in het Nederlands (heb m'n ROM op EN staan) op de fiets is dit een stuk handiger :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

@FuriouZ Thanks! Had even niet bij stil gestaan dat de versie voor 2.2 ook zou kunnen werken. Duh :-)

Jammer dat ik in ieder geval nog geen text predicition en spellingcontrole voor het hardware toetsenbord aan de gang weet te krijgen.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Ultraman schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:45:
[...]
CM 7.0.3. Maps is de laatste uit de Market op dit moment, 5.4.0 volgens mij.

[...]
Doe ik

[...]
:)

[...]
Hierover heb ik wel gelezen op XDA, maar zelf geen last van.
Ik mail je de RIL matcher die ik gebruikt heb.
Thanks. HSDPA problemen lagen dus niet aan de radio, ril of efs gps data. Ligt aan Tmobile in mijn woonplaats. Zodra ik de snelweg opdraai heb ik wel HSDPA. Zit nu in maastricht, heb wel HSDPA maar snelheid fluctueerd best wel (ene keer 111kbps andere keer 970kbps). Ligt dus niet aan mijn toestel gelukkig.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jivebunny schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:35:
@FuriouZ Thanks! Had even niet bij stil gestaan dat de versie voor 2.2 ook zou kunnen werken. Duh :-)

Jammer dat ik in ieder geval nog geen text predicition en spellingcontrole voor het hardware toetsenbord aan de gang weet te krijgen.
Dit werkt bij mij naar behoren, eindelijk :) (heb hier ook problemen mee gehad) misschien nogmaals verwijderen/rebooten/installeren?

Misschien helpt het om je instellingen te exporteren en dan een reinstall. Bij mijn laatste installatie die dus goed werkt hoefde ik niks meer in te stellen. (Had een backup v/d settings nog op sd staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Ik snap het even niet meer, ik wil de kernel van de Sense 3.0 ROM updaten, alles gedaan zoals hier staat.. Kernel PC10IMG.zip genoemd en naar /platform-tools verplaatst, en de rest van de stappen ook gevolgt:
Kortfragje schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:03:
@Krypt, zie ook hier

Flashing a Radio

In order for this to work, the HTC Vision needs to be S-OFF. Updating the radio is usually not required unless it is explicitly stated that a newer/different radio is required. Flashing the radio with a corrupt file or interrupting the flash, can brick the device, please proceed with caution.
  • Download the your choice of radio for the HTC Vision.
  • Make sure the filename is PC10IMG.zip exactly or it will not work and copy it to the same folder as adb (the /platform-tools folder within the Android SDK folder).
  • Connect the HTC Vision to the computer via USB.
  • On the computer, open terminal and run the following commands:
    code:
    1
    2

adb push PC10IMG.zip /sdcard/PC10IMG.zip
    adb shell md5sum /sdcard/PC10IMG.zip

NOTE: The md5 should match up the provide the original download location. If not, redownload & try again.
    code:
    1

adb reboot bootloader
  • The HTC Vision will reboot & usually boot into fastboot. Pressing the Power button will put the device into the bootloader.
  • The bootloader will scan for the radio update. Once it finds the update, select Yes.
  • Allow the bootloader to finish flashing the updated radio, and reboot the HTC Vision normally.
Alleen als ik bij adb push PC10IMG.zip /sdcard/PC10IMG.zip kom krijg ik: "cannot stat 'PC10IMG.zip': No such file or directory" :?

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

De oorzaak is simpel: Hij de file niet vinden.
Controleer of de file in de directory staat van waaruit je aan het werk bent en of de filename exact klopt.
Niet toevallig nog een extentie er achter geplakt zitten? Zodat de file bijvoorbeeld nu PC10IMG.zip.zip heet?

Controleer de naam vanuit de commandline even, dan weet je het zeker.
Dat kun je doen met "dir"

[ Voor 17% gewijzigd door Ultraman op 17-05-2011 01:31 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Ultraman schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 01:30:
De oorzaak is simpel: Hij de file niet vinden.
Controleer of de file in de directory staat van waaruit je aan het werk bent en of de filename exact klopt.
Niet toevallig nog een extentie er achter geplakt zitten? Zodat de file bijvoorbeeld nu PC10IMG.zip.zip heet?

Controleer de naam vanuit de commandline even, dan weet je het zeker.
Dat kun je doen met "dir"
Ik zie als ik 'dir' doe alleen .android en adb wat ermee te maken kan hebben.

Ik heb hem geen .zip.zip genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
je moet PC10IMG.zip wel in die directory zetten, anders pakt ie hem niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
En wat zeg ik in mn eerste post? :P
Ik snap het even niet meer, ik wil de kernel van de Sense 3.0 ROM updaten, alles gedaan zoals hier staat.. Kernel PC10IMG.zip genoemd en naar /platform-tools verplaatst, en de rest van de stappen ook gevolgt:

[ Voor 193% gewijzigd door J0ey op 17-05-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
blijkbaar staat ie toch niet goed, anders stond PC10IMG.zip er wel als je "dir" typt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
..Ja, dat zal het probleem ook wel zijn, vraag is alleen waarom die er niet staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
Ultraman schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:45:
[...]
Nou je het zegt, inderdaad: ik heb een aangepaste RIL matcher gebruikt welke de .30 radio herkend. Je kunt hem vinden in de RIL matcher thread op XDA. Ik zit nu bij mijn vriendin, dus ik kan hem niet uit mijn history vissen.
De file heb ik op zich wel bij, staat op de telefoon, die zou ik kunnen mailen bijvoorbeeld.

[...]
So far so good. Ik heb nog geen 2 uur lang genavigeerd, dat komt eigenlijk ook niet voor. Maar een half uur ging zonder problemen.
Ik kan op zich wel straks even proberen GPS Status lang aan te laten staan als je dat wilt, hij moet toch aan het sap.
Wat ik mij afvraag bij het updaten van de Radio is, of het ook noodzakelijk is om die RIL bestanden te laten matchen. Ik lees namelijk op XDA tegenstrijdige berichten. De een zegt dat het wel moet, de ander zegt weer van niet. Tot heden heb ik mijn radio updates gedaan zonder het bij laten werken van die RIL bestanden. Zou iemand mij uit kunnen leggen wat de toegevoegde waarde is van die RIL bestanden, althans waarom je wel of niet van mening bent dat dit noodzakelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Morgoth schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:36:
Hm, ik heb netjes htc sync geinstalleerd, netjes usb debugging mode aan op m'n desire z, maar adb kan geen devices vinden. Htc sync zelf kan ook geen toestel vinden. Het haalt ook niet uit of ik de sd kaart zichtbaar maak of onzichtbaar maakt, hij vind hem gewoon niet (ook niet als debugging mode uit staat overigens).

Wel heeft windows gewoon netjes alle drivers geinstalleerd op het moment dat ik m'n toestel aansluit, en m'n toestel geeft ook aan dat hij is aangesloten op een pc. Iemand dit wel eens vaker gehad?
Kleine kick. Heb hele proces paar keer opnieuw gedaan, maar zowel adb als htc sync willen m'n telefoon maar niet vinden... iemand hier wel eens last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik ben van mening, dat als je geen problemen hebt, je de RILs niet hoeft te matchen; het kan zelf averechts werken; een RIL match bij mijn oude radio zorgde ervoor dat de verbinding (spraak en 3g) werden verbroken zodra het scherm uit ging. Niet erg handig.

Bij radio .30 had ik problemen met de GPS die niet voorbij gingen toen de EFS GPS data flushte. Pas bij een flush en RIL match werkte ie weer helemaal correct. Het is trouwens reproduceerbaar bij mij, want als ik het vergeet na een nightly update dan knalt de GPS er weer uit bij gebruik van Google Navigator (en alleen daarbij; anders GPS apps werken goed)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Morgoth schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:09:
[...]

Kleine kick. Heb hele proces paar keer opnieuw gedaan, maar zowel adb als htc sync willen m'n telefoon maar niet vinden... iemand hier wel eens last van gehad?
Heb je wel charge-only geselecteerd op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
ArcticWolf schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:23:
[...]

Heb je wel charge-only geselecteerd op je telefoon?
USB debugging mode staat aan, en ik kan via m'n pc niet m'n sd kaart zien. Maar ik zie nergens de optie charge only staan. Kon dat inderdaad bij m'n milestone wel vanuit de notificatiebalk selecteren, maar zie bij m'n desire z met cm 7 alleen maar de optie om wel of geen mogelijkheid te hebben tot kopieren van bestanden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
oh je draait CM7 8)7 ik weet niet... heb zelf geen problemen met adb. Laad je tel eens in fastboot en dan proberen met adb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
ArcticWolf schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:16:
oh je draait CM7 8)7 ik weet niet... heb zelf geen problemen met adb. Laad je tel eens in fastboot en dan proberen met adb?
Helaas ook geen resultaat vanuit fastboot... Heb hem nu ook geupdate naar cm 7.0.3 (draaide nog 7.0.2), maar ook geen resultaat...

Zowel op m'n laptop als op mijn pc geprobeerd (windows xp & 7), maar zelfde resultaat. Dus ligt echt aan m'n toestel.

[ Voor 14% gewijzigd door Morgoth op 17-05-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik heb de laatste 2 dagen opeens last van opmerkelijk veel data verbruik... ik vertrek 's ochtends om 7:00 en dan valt de wifi weg, normaal gesproken verbruikt ie met alles emails en whatsapp berichten zo'n 10MB tot wanneer ik thuis kom... dit ligt nu opeens 5 a 6MB hoger... gister verbruikte hij zonder duidelijke reden 70% batterij in minder dan 4 uur en had hij 20MB geupload :? (terwijl ik normaal nog 70% heb als ik thuis kom). Heb 2 a 3 gereboot, verschillende apps gekilled, data uitgezet en weer aangezet maar hij ging doodleuk verder met uploaden. Nu heb ik gewoon de gratis versie van watchdog 3g waar ik dus niet het verbruik per app kan zien, maar is er geen makkelijkere manier om te zien wat een app aan data verstookt?? bij CPU verbruik stond niks bijzonders, alleen dat het telefoon systeem de batterij aardig leeg trok.... eerst dacht ik dat het aan de Swype Beta lag (enige app die ik heb geinstalleerd in de afgelopen 3 weken).
Draai Blackdroidmod 3.3.0, 1ghz @ interactive governor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@ hierboven: koop watchdog pro, dat lijkt me die 2,25 euro meer dan waard. :Y)

Ik heb eigenlijk sinds ik mijn Z heb al regelmatig problemen met de wifi-ontvangst. De Z vindt mijn router dan niet (out-of-reach) en alleen een herstart laat hem inzien dat de wifi er wel is. Zeer recent heb ik radio 30 erop gezet, maar dat lost op dit gebied niets op. Momenteel heb ik CM7.0.2 erop staan, is er een kans dat CM7.0.3 het wat beter doet?

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 17-05-2011 20:02 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bits
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-12-2023
Ik ben mijn z nu aan het rooten met deze manual: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=768256
Ik loop op Android 2.2.1, build 1.82 en hboot 0.85. Helaasch raakt hij elke keer de verbinding kwijt na het commando 'adb shell /data/local/root.sh' waarin hij de rage-methode probeert.

Ik las ergens dat deze methode werkte met 2.2.1 (al ben ik vergeten waar), dus zit ik met 1 vraag:
Doe ik het fout, of kan het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:59:
@ hierboven: koop watchdog pro, dat lijkt me die 2,25 euro meer dan waard. :Y)
Heb ik gisteravond gedaan dus... maar vandaag doet de telefoon weer normaal |:( naja hopelijk dat ik nog wat aan de andere functies heb van de pro versie :p

edit:
blijkbaar was het, het systeem zelf... heb nu Google Backup uitgezet want de rest lijkt me geen data te gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door ArcticWolf op 18-05-2011 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

ArcticWolf schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 07:52:
[...]
edit:
blijkbaar was het, het systeem zelf... heb nu Google Backup uitgezet want de rest lijkt me geen data te gebruiken.
Google Backup is inderdaad nog niet helemaal geweldig. Het is fijn dat deze je settings onthoudt voor bijvoorbeeld je Wifi (privacy issues daargelaten), zodat je deze meteen beschikbaar hebt na een update van een ROM oid, maar het backuppen van de apps die je geïnstalleerd hebt, lijkt wel een één-weg backup te zijn. Een paar ROM updates geleden een keer aangezet gehad, met apps die ik toen had en niet meer gebruik. Na update van de ROM werden die vrolijk teruggezet. Dacht dat het te maken had met het feit dat ik ze voor het flashen niet netjes verwijderd had of zo, maar ook dat bleek na testen geen effect te hebben. Zodoende gebruik ik die Google Backup niet meer. Nu Titanium Pro, veel fijner, omdat je daar per app tenminste kan kiezen wat je wilt terugzetten. Ook voor settings.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
yep... heb nu Google Backup uitgezet en data verbruik is drastisch omlaag gegaan, batterij verbruik is ook weer goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Morgoth schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:09:
[...]

Heeft meestal met een slecht karakter te maken maar bij mij was dat een driver probleem :P. Ik had de driver via htc sync, en daar wilde adb niet mee werken. Kijk eens in device manager hoe je phone vermeld staat. BIj mij zaten de htc drivers in de weg, kan je weghalen met dit tooltje. Via pdanet kan je dan de juiste drivers downloaden. Staat allemaal uitgelegd in deze guide. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
@pven
ik merk dat 3g watchdog free en 3g watchdog pro verschillende waardes laten zien... 8)7 enig idee hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb geen idee. Misschien dat ik daar ook last van heb, maar ik heb de gratis versie verwijderd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Toch wel nu met de .30 radio dat ik geen fix weet te krijgen op Google Navigatie. Toch maar eens de RIL automatcher proberen... (ondanks het gebruiken van de eerder gemeldde .30 RIL files)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de nieuwe radio (.30) geinstalleerd en cm 7.0.3
Nu krijg ik whatsapp niet meer aan de gang!

zegt dat ik geen verbinding heb met het internet, maar heb dit wel..
Meer die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Nee, geen last van. Wel heb ik er last van dat het soms heel erg lang duurt voordat BlueTooth wil kletsen met mijn carkit, voor radio 30 had ik daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ik vind de .30 radio slechter functioneren dan de stock radio... maar das mijn mening 8)7 laatst viel het signaal 2x weg tijdens bellen in de trein waar ik voorheen geen issues had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik heb sinds CM 7.0.3 & .30 dat mijn automatische backlight niet meer werkt. Blijft gewoon op de donkerste stand.
Iemand enig idee hoe dat kan?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Ja de .30 is niet echt een verbetering geweest voor mijn toestel helaas. Op de vaagste momenten verlies ik mijn GPS fix. De rest is verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Je moet soms na je radio even de GPS cache wipen. Daarna duurt de eerste fix behoorlijk lang en alle fixes daarna zijn weer gewoon snel.
Op XDA las ik veel posts waar deze oplossing hielp. Weet alleen niet meer hoe dat tooltje heet. Maar dat moet met google of xda search wel te vinden zijn.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:39
Die GPS wipe heet vision_wipe_efs-signed, staat overal op XDA en anders heb ik nog wel een zipje ergens.

Ik ben sinds kort overgestapt op Virtuous G-Lite van RMK, die shit is snèèèèl :D Het is een kale Gingerbread met een OC kernel (maar hij loopt standaard op de normale snelheden). Met CPU tuner is er een beest van te maken met 1,5Ghz.

Er zitten geen bugs in zover ik weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Daar zit geen sense in toch? Wat ik me af vroeg is of er wel de optimalisaties van HTC in zitten zoals instellingen voor off peak hours voor mail enzo.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik merk dat m'n ROM best stabiel is... alleen na 70 a 80u uptime gaat ie rare dingen doen (zwarte schermen, veeeel lag etc...) na een reboot is het weer goed voor weer 70 a 80uur, geen idee waar dit aan ligt, iemand een idee? lijkt wel of het werkgeheugen wordt vol gegooid met zooi... maar dit is niet het geval :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

ArcticWolf schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:48:
Ik merk dat m'n ROM best stabiel is... alleen na 70 a 80u uptime gaat ie rare dingen doen (zwarte schermen, veeeel lag etc...) na een reboot is het weer goed voor weer 70 a 80uur, geen idee waar dit aan ligt, iemand een idee? lijkt wel of het werkgeheugen wordt vol gegooid met zooi... maar dit is niet het geval :'(
Same here, ik neem het maar voor lief en reboot hem dan. :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Je zou watchtower even kunnen installeren en bij de processen kijken als ie traag wordt. Daarmee heb ik ooit een bluetooth probleem boven water gekregen doordat ik zag dat dat proces samen met logcat te veel resources gebruikte. Door het loggen op het storage werd ook de rest van de telefoon bijzonder traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
thanks! net geinstalleerd, ik heb zozo het idee dat het aan google maps ligt... die krijg ik na 80u ook niet meer gesloten op 1 of andere manier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
rajackar schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:47:
Daar zit geen sense in toch? Wat ik me af vroeg is of er wel de optimalisaties van HTC in zitten zoals instellingen voor off peak hours voor mail enzo.
Geen sense, dat zit er niet in. Maar mijn batterij gaat met die ROM en .30 radio 3 tot 4 dagen mee, en hij is bijzonder snel, daar ging het me om. Ik mis de widgets bijna niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Die widgets zou ik wel zonder kunnen maar de extra opties wat de exchange config bijvoorbeeld heb ik eigenlijk wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
rajackar schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:12:
Die widgets zou ik wel zonder kunnen maar de extra opties wat de exchange config bijvoorbeeld heb ik eigenlijk wel nodig.
dat zijn de apps... ik heb zelf een email app gekocht. HTC voegt er ook 1 toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook friendstream als apk?
in de standaard rom's zit dat wel..

maar verder kan ik het nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:59:
heeft iemand ook friendstream als apk?
in de standaard rom's zit dat wel..

maar verder kan ik het nergens vinden...
Dat is een specefiek HTC ding, hoewel LauncerPro+ ook zoiets heeft. Ik denk niet dat je dat in APK vorm gaat vinden eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zit nu op CM 7.0.3 en heb vaak erg slecht bereik! Ik zit er dus over te denken om mijn radio te gaan updaten. Zijn daar nog risico's aan verbonden (als ik een stap-voor-stap guide volg)? Welke radio kan ik het beste pakken?

Waarschijnlijk ga ik gewoon de guide op de wiki van CM gebruiken. Daar gebruiken ze ADB, is er ook een manier om het zonder ADB te doen? Dan moet ik namelijk weer helemaal die Android SDK gaan installeren. En bovendien herinner ik me dat die de vorige keer toen ik het probeerde problemen gaf onder Windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
monnick schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:45:
Ik zit nu op CM 7.0.3 en heb vaak erg slecht bereik! Ik zit er dus over te denken om mijn radio te gaan updaten. Zijn daar nog risico's aan verbonden (als ik een stap-voor-stap guide volg)? Welke radio kan ik het beste pakken?

Waarschijnlijk ga ik gewoon de guide op de wiki van CM gebruiken. Daar gebruiken ze ADB, is er ook een manier om het zonder ADB te doen? Dan moet ik namelijk weer helemaal die Android SDK gaan installeren. En bovendien herinner ik me dat die de vorige keer toen ik het probeerde problemen gaf onder Windows 7.
gewoon de radio op de sdcard zetten... 8) wel even via terminal de md5sum controlleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Oke, bedankt! Het updaten naar de nieuwe radio is gelukt dus ik zit nu op de nieuwste radio (26.08.04.30). Alles lijkt goed te werken (WiFi, GPS, 3G). Zijn er nu verder nog dingen die ik moet doen? Ik las dingen over CID en RIL matching?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
RIL matching kun je proberen... maar als hij gewoon goed werkt zou ik er niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
ArcticWolf schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:09:
RIL matching kun je proberen... maar als hij gewoon goed werkt zou ik er niks aan doen.
heb ook al regelmatig een Radio update gedaan maar nog nooit een RIL match...en nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

omgwtfbbq schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:18:
Die GPS wipe heet vision_wipe_efs-signed, staat overal op XDA en anders heb ik nog wel een zipje ergens.
Dit programmaatje heeft mijn GPS fix problemen in ieder geval opgelost voor de .30 radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Is het al bekend of de open bootloader policy van HTC ook met terugwerkende kracht ingaat? Zou mooi zijn voor de desire Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Jivebunny schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:24:
[...]

Dit programmaatje heeft mijn GPS fix problemen in ieder geval opgelost voor de .30 radio.
Kijk eens of je ook met Google Navigator lang kunt navigeren; bij mij klapt de GPS er daar steeds bij uit (tussen de 3 en 10 minuten); GPS werkt dan ook niet meer in een andere app totdat ik Google Navigator afsluit.

Elk ander GPS applicatie heeft geen enkel probleem; daar kan ik urenlang mee navigeren zonder dat de GPS eruit klapt.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Volgens mij heb ik een bug in CM7.0.3 gevonden. Meer mensen last van dit fenomeen?
Je opent whatsapp, en vervolgens een gesprek met een contact met een wat langere conversatie.
Je verzend een bericht door je keyboard open te klappen en daarop te typen. Drukt op enter om te verzenden en voor het bericht is verzonden(1 vinkje) of afgeleverd(2 vinkjes) klap je het toetsenbord weer in.
Op het moment dat het bericht afgeleverd word knalt de hele conversatie naar boven, c.q. je zit weer helemaal bovenaan het gesprek. Bloed irritant!

Meerdere mensen last van dit "issue"? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Heb dit maar heel af en toe en dat gebeurt idd als je t-bord inklapt als de conversatie nog open staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Krypt schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:47:
[...]

Kijk eens of je ook met Google Navigator lang kunt navigeren; bij mij klapt de GPS er daar steeds bij uit (tussen de 3 en 10 minuten); GPS werkt dan ook niet meer in een andere app totdat ik Google Navigator afsluit.

Elk ander GPS applicatie heeft geen enkel probleem; daar kan ik urenlang mee navigeren zonder dat de GPS eruit klapt.
Jep, geen problemen meer tijdens dagelijkse reis van huis naar werk (30-60 minuten afhankelijk van files)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

DennusB schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:52:
Meerdere mensen last van dit "issue"? :(
Jep, probleem is hier ook ondervonden. In verdediging van Whatsapp, ze melden van te voren bij installatie dat cyanogenmod niet ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
heb de whatsapp bug inderdaad ook. maar ligt het echt een cyanogen of ook aan whatsapp..? stoorde me er eerst echt heel erg aan maar ben inmiddels retesnel met weer naar beneden scrollen (klein tikje, balkje vastpakken en gáán!) haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
cuberob schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:08:
heb de whatsapp bug inderdaad ook. maar ligt het echt een cyanogen of ook aan whatsapp..? stoorde me er eerst echt heel erg aan maar ben inmiddels retesnel met weer naar beneden scrollen (klein tikje, balkje vastpakken en gáán!) haha.
Heb het op geen enkele andere ROM gezien. Ga er dus vanuit dat dit een CyanogenMod bug is.
Ik ben er ook wel aan gewend maar het blijft bloed en bloed irritant ! Vanavond eens even een andere ROM proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
DennusB schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:11:
[...]

Heb het op geen enkele andere ROM gezien. Ga er dus vanuit dat dit een CyanogenMod bug is.
Ik ben er ook wel aan gewend maar het blijft bloed en bloed irritant ! Vanavond eens even een andere ROM proberen :P
heb ik ook last van, dacht eerst dat zal wel aan mij liggen hoe ik het ding dichtklap ofzo.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sinds een paar dagen staat er een update voor 'OI File Manager' klaar, die ik echter via de market niet geïnstalleerd krijg. Is er een manier om a) die update te negeren of b) die update toch door te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik had laatst een issue met updaten via wifi... lukte maar niet via wifi. Wifi uitgezet en toen opnieuw geprobeerd en toen deed ie het wel.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
pven schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:35:
Sinds een paar dagen staat er een update voor 'OI File Manager' klaar, die ik echter via de market niet geïnstalleerd krijg. Is er een manier om a) die update te negeren of b) die update toch door te voeren?
Uninstall van de app en dan weer reinstallen? Anders even met Root Explorer de APK verwijderen en opnieuw de APK downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ah: volgens de beschrijving in de market is dit een bug die bij de CM-ROM voor kan komen, een oplossing is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik heb al weken last van het feit dat mn accu snel leegloopt. Nu heeft een vriend van mij ook een Desire Z met de officiele rom(zonder root) en als ik daar kijk bij accugebruik staat "Android systeem" op 2%. Dit staat bij mij op 50%! Enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Sorry dat ik gewoon nog een keer post hoor, maar ik wil dit even een schopje geven.
Vandaag lopen kloten met meer standaard ROM's met Sense om te kijken of dat mn accu ten goede komt. Dat komt het. Alleen ik kan geen lekkere Sense rom vinden. Draai nu de laatste Modaco, maar godkolere wat is die traag. Zelfs met overclock.

Is er iemand die mij een snelle en goede Sense ROM kan aanbevelen? Vandaag had ik er 1 met een Sense 3.0 lockscreen en die was bloedsnel, alleen zat er een glitch in waardoor m'n onderste balk steeds rechts stond en heel m'n resolutie overhoop lag. Hoop dat iemand hier een goede tip heeft, ben nu wel klaar met dat ROM's wisselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
SenseGinger 3.0 is stabiel en snel alleen zitten wat bugs in.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=983991

Virtuous is de meest stabiele Sense based ROM, maar die vond ik zelf niet echt snel. Er staat ergens op XDA een lijst met alle beschikbare roms en of ze Sense based zijn of niet.
Gebruik zelf BlackDroidMod 3.3.0 met Launcher Pro Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
ArcticWolf schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:01:
SenseGinger 3.0 is stabiel en snel alleen zitten wat bugs in.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=983991

Virtuous is de meest stabiele Sense based ROM, maar die vond ik zelf niet echt snel. Er staat ergens op XDA een lijst met alle beschikbare roms en of ze Sense based zijn of niet.
Gebruik zelf BlackDroidMod 3.3.0 met Launcher Pro Plus.
Wat voor bugs zitten hier in dan?
Edit : Ah, staat erbij. Hm.... laatste update is ook al lang geleden! Jammer :(

[ Voor 7% gewijzigd door DennusB op 03-06-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
  • Laatst online: 24-05 11:13
Ben al enige tijden aan het switchen tussen verschillende roms, maar wil als stabiele terugvalrom een "Stock" Sense met root rom hebben. Echter wanneer ik een Froyo based Sense rom flash hebben ze allen last van wake-up helderheid problemen. Gingerbread sense heeft hier geen last van. Filmpje van gemaakt:
YouTube: ‪HTC Sense Custom Rom Wake-Up issue‬‏.

Enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Als ik een rom wil flashen via de clockworkmod, in welke map moet ik de rom dan zetten? SD/clockworkmod?

edit: never mind al gelukt

[ Voor 12% gewijzigd door Nikeau op 04-06-2011 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Iemand ervaring met de Trollogenmods?

Ben op zoek naar een Sense ervaring met OC mogelijkheden. Liefst Sense op basis van Android 2.3.3, en niet 2.1

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Vandaag insertcoin 1.5 erop gezet. Bevalt tot nu toe prima. Snelheid is goed en toch wat mooie sense 3.0 dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
rajackar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:19:
Vandaag insertcoin 1.5 erop gezet. Bevalt tot nu toe prima. Snelheid is goed en toch wat mooie sense 3.0 dingen :)
waar kan je die vinden?

edit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1080999

ziet er goed uit.. misschien dat ik die ook maar eens ga proberen 8)

[ Voor 21% gewijzigd door ArcticWolf op 07-06-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draai nu weer cm7.02.. 7.03 werkte whatsapp helemaal niet bij mij..
heb toen even een sense rom geprobeerd (virtous fusion), deze werkte prima opzich.. alleen heel irritant dat je hem dubbel moet unlocken als je een patroon gebruikt..

wat ik nu wel mis in CM is bijv friendstream en contact synchronisatie met facebook..
Met CM krijg ik geen foto's bij conacten via facebook, hyves wel.. maar dit is na het opnieuw opstarten weer weg..

weet iemand of dit wel kan met facebook?

ga zo denk ik insertcoin ook maar eens proberen

Hmm insertcoin v1.5 werkt in eerste instantie niet.. bleef maar opnieuw opstarten, en alle apps (contacten, agenda e.d) liepen vast bij het opstarten.

nu even alles gewiped, en via recovery nog een x de zip instaleren.

--------------------------------------------

insertcoin werkt nu goed!
Alleen wederom weer een dubbele ontgrendeling nodig.. dus 1 naar het cirkeltje slepen, en daarna nog weer mijn eigen patroon.

eigenlijk wil ik alleen het patroon, iemand een idee hoe dat te doen is.

Overigens vond ik de torch van cyanogen super.. nu nexus torch gedownload.
werkt ook met ''bright'' modus.. alleen dan knippert ie ook al! iemand een idee hoe dit kan?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
Mensen, even een vraagje, heb vandaag voor het eerst in me leven een telefoon geroot en custum rom er op gezet. CM7.03
Nu is mijn vraag, kan ik helemaal niet meer bij de market? deze komt helemaal niet meer voor bij applicatie's.
kan ik ook geen gebruik maken van gmail/maps?
Waar haal ik de overige akp's vandaan die ik voorheen uit de market haalde?(evt. pm)

hoop dat jullie me kunnen helpen!

denk dat ik het al heb google apps in de rom manager...

[ Voor 7% gewijzigd door Toniii op 07-06-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Toniii schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:53:
Mensen, even een vraagje, heb vandaag voor het eerst in me leven een telefoon geroot en custum rom er op gezet. CM7.03
Nu is mijn vraag, kan ik helemaal niet meer bij de market? deze komt helemaal niet meer voor bij applicatie's.
kan ik ook geen gebruik maken van gmail/maps?
Waar haal ik de overige akp's vandaan die ik voorheen uit de market haalde?(evt. pm)

hoop dat jullie me kunnen helpen!

denk dat ik het al heb google apps in de rom manager...
yep je moet de gapps installeren. cyanogen heeft ooit een brief van google gehad waarin stond dat ie geen roms meer mocht maken. de oplossing was om alles van google eruit te halen en die apart bij te leveren. google was bang dat hij ook ging rommelen met hun apps.

dus even goed kijken en nadat je de rom hebt geflashed ook even het zipje met de laatste gapps erop zetten. dit doe je allemaal in recovery.

laatste gapps vind je hier. http://goo-inside.me/gapps/

edit: of inderdaad via rommanager.

[ Voor 1% gewijzigd door rhos op 07-06-2011 22:20 . Reden: iets vergeten ]

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
Thanks voor de uitleg. Hij is alles weer aan het binnenhalen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
gister Insertcoin 1.5 geprobeerd... werkt opzich wel aardig en is een stuk "soepeler" als de originele Sense... maar vond m'n Blackdroidmod toch sneller, stabieler en zuipt minder batterij, dus ben weer terug bij BDM 3.3.0
daarnaast liep Mybackup steeds vast in Insertcoin zodat ik alles handmatig moest terugzetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

insertcoin 1.5 nu draaien, wel een paar fixes moeten uitvoeren voor de agenda widgets etc. Daarnaast kon ik em echt niet overclocken boven de 1.4 ghz, omdat ik dan hardlocks kreeg. Jammer. Verder is het een best goede Sense ervaring zo. Af en toe wat traagheid op de sense 3.0 lockscreen, maar dat mag de pret niet drukken.

Ga kijken of ik dit als mijn daily driver kan gaan gebruiken. Helaas nog wel wat FC's/herstarts van de Sens UI zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en geen keyboard verlichting... of doe ik iets fout..

vind dat wel razendirritant eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Ik gebruik ook Insertcoin, v1.4 met alle fixes, dus vergelijkbaar met 1.5. Ik heb verder geen last van FC's van de Sense UI, en heb wel keyboard verlichting. Enige probleem voor mij is dat als je het toetsenbord dichtdoet de LED gaat branden, maar als je de statusbalk aanraakt werkt het wel weer goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Anders Virtuous Unity eens proberen, dat is een ROM gebaseerd op Pyramid, en niet op Rider/Kingdom zoals InsertCoin, draait imo veel soepeler en beter dan InsertCoin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
Omdat flash het in cm703 bij mij niet meer deed tijd om is wat anders te proberen!
Draai nu MIUI 1.6.3 (us?) en dat draait best lekker! Grafisch erg mooie rom!! Wel even wennen om zonder app drawer te werken maar met de folders en wat organisatie is dat ook wel weer fijn. Hele toffe feature is dat je bij het afspelen van muziek 1 keer kan tikken en dan scrollen de lyrics mooi mee, beter dan minilyrics! En de "menu+c" voor copy etc. Werkt ook perfect itt cm. Morgen is kijken hoe ik de dag doorkom met mn batterij (via setCpu @ 1.2ghz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

omgwtfbbq schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:17:
Anders Virtuous Unity eens proberen, dat is een ROM gebaseerd op Pyramid, en niet op Rider/Kingdom zoals InsertCoin, draait imo veel soepeler en beter dan InsertCoin :)
Thanks! Had namelijk ook wel genoeg van het gestotter van die rom op 1,4ghz zelfs, de Sense UI herstarts na een paar uur gebruik en 'savonds de toetsen niet te kunnen zien wanneer nodig hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
de Unity rom is echt een aanrader...draait hier als een zonnetje!...en natuurlijk Sense 3.0 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Yep! Draait heerlijk, paar kleinigheidjes zo te zien met de graphics her en der, maar geen fixes nodig voor widgets etc. Alles draait gewoon en behoorlijk rap ook ja. Denk dat dit mijn dagelijkse driver tot na de vakantie wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
heb deze nu ook geinstalleerd, is het normaal dat de antenne icoontjes wit blijven? (wifi en gsm/3g) ik dacht altijd dat dit slecht was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Heb Unity hier ook draaien. Ben alleen al wel een een paar smsjes kwijt geraakt (sms2gmail pakt ze wel op).
Ook is ie met vlagen behoorlijk traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
rajackar schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:42:
Heb Unity hier ook draaien. Ben alleen al wel een een paar smsjes kwijt geraakt (sms2gmail pakt ze wel op).
bij mij duurde het 15 min nadat ik alles had geinstalleerd tot hij "normaal" werd, draait nu echt perfect... alleen m'n connectivity icoontjes zijn nog steeds wit :? terwijl ik wel google services aan heb.

[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 09-06-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
rajackar schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:42:
geen problemen met sms die "kwijtraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ik zie meer mensen die dat probleem hebben... maar ik gebruik sms backup & restore, nog geen sms verloren zo.

Net Mexdroid 4.1.1! echt gruwelijk mooi en snel, geen 1x lag gehad 8)7 en geen een FC of crash echt geweldig! Kan ook kiezen tussen launcher pro of adw launcher.

[ Voor 43% gewijzigd door ArcticWolf op 09-06-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

@ArticWolf dat heb ik ook, zit niet in de ROM denk ik.

Daarnaast is er geen degelijke car home voor de ROM. De workaround om er te komen via de locations app werkt voor mij niet helaas. Google Car Home doet niks na install.

Jammer! :( Was er tot nu toe echt happy mee, snelste sense rom met 3.0 elementen tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik was ook maar eens aan het rooten geslagen, nu was mijn vraag hoelang duurt dat temp rooten via de NL handleiding op intro pagina? Het scherm blijft zwart en doet nu na 5min nog niks?

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Daniel_Elessar schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:57:
Ik was ook maar eens aan het rooten geslagen, nu was mijn vraag hoelang duurt dat temp rooten via de NL handleiding op intro pagina? Het scherm blijft zwart en doet nu na 5min nog niks?
minder dan 5 seconden normaal gesproken 8)7

ik zou deze methode eens bekijken als ik jou was.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Temp root zou idd heel snel moeten gaan, ook niet meer met Visionary doen maar met Gfree.

Ik heb sinds gisteravond een raar probleem, mijn scherm gaat vaak niet aan bij het ontwaken van mijn DZ.
De Android ontwaakt wel alleen mijn beeldscherm gaat 9/10 keer niet aan. Ik heb nu mijn helderheid op meer dan de helft gezet en nu gaat het wel goed :S
Kwestie van rom opnieuw flashen of hardware probleem?
Draai Cyanogenmod 7 met de Pershoot kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
AktiveHate schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:18:
Temp root zou idd heel snel moeten gaan, ook niet meer met Visionary doen maar met Gfree.

Ik heb sinds gisteravond een raar probleem, mijn scherm gaat vaak niet aan bij het ontwaken van mijn DZ.
De Android ontwaakt wel alleen mijn beeldscherm gaat 9/10 keer niet aan. Ik heb nu mijn helderheid op meer dan de helft gezet en nu gaat het wel goed :S
Kwestie van rom opnieuw flashen of hardware probleem?
Draai Cyanogenmod 7 met de Pershoot kernel.
wat is je minimum cpu snelheid? onder de 386mhz kan dat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hehe je hebt gelijk stond op 245 zoals het latijd al was :P
Toch wel raar want heeft zeker 3 weken probleemloos gedraaid en met 245Mhz en meer dan 50% Brightness niks aan de hand :S
Had juist lage brightness om accu te sparen moet me cpu weer omhoog :P
Nouja beter dan opnieuw flashen, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
er is een patch uit voor de virtuous unity rom met sense 3.0!

http://www.virtuousrom.com/p/download.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Klopt het dat er 2 verschillende virtuous roms zijn?

ik heb nu virtuous sense er op staan (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=765447)
Is dit een hele andere? virtuous unity (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1115312)

Wat zijn precies de verschillen?

[ Voor 76% gewijzigd door Nikeau op 12-06-2011 12:51 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste