Ik heb sinds kort een erg vervelend probleem met mijn Desire Z. Wanneer ik iemand bel of gebeld wordt dan hoor ik degene aan de andere kant van de lijn niet, of althans zo enorm zacht dat je niks hoort. Dit terwijl het volume gewoon vol staat, ook als ik dat tijdens het gesprek maximaal zet. Wanneer ik de optie speakerphone inschakel kan ik de persoon wel gewoon luid en duidelijk horen via de speakerphone. Als ik dan weer terugschakel naar gewoon "normaal", dan hoor ik weer niks. Dit probleem treedt op zowel als ik iemand bel als gebeld wordt.
Het gekke is, is dat wanneer ik bijvoorbeeld een paar keer mijn voicemail bel en dan heel vaak de volume toets omhoog indruk, dat het probleem dan ineens verdwijnt. Ik hoor de persoon aan de andere kant dan gewoon goed (via de normale "hoorn luidspreker"). Het is dus geen kapotte luidspreker of zo, echt een softwarematige fout.
Ik draai momenteel CM 7.2, maar het probleem deed zich ook voor op CM 7.1 Als radio heb ik
Vision_Radio_12.57.60.25_26.10.04.12, die heb ik gisteren geflashed om uit te sluiten dat het aan radio
Vision_Radio_12.56.60.25_26.10.04.03 lag die ik daarvoor gebruikte. Ik heb geen EFS wipe gedaan toen ik de nieuwe radio flashde. Toen ik na het constateren van het probleem deze week upgrade van CM 7.1 naar 7.1 heb ik wel een full-wipe gedaan. Verder gebruik ik Vodafone als provider.
Heeft iemand enig idee waar dit enorm vervelende probleem door kan komen? Het lijkt een lullige software bug, maar deze maakt wel dat de belfunctie van mijn telefoon zo goed als onbruikbaar is

Alle suggesties zijn welkom!