Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 8 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.421 views

• ErA
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 06-12 15:53
vinom schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:49:
[...]

Bestaat dat ook alweer? -.-
Een server die maar 1 map en 1 gametype draait? Natuurlijk bestaat dat, dat moet toch kunnen?
Hij zegt een quickrank server.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-12 19:02
totempaal schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:45:
En waarom niet vanavf level 1 de hardcore in op de console?? haha vreemde keuzes...
Omdat nieuwelingen die direct beginnen met HC gaan denken "Uugh, dit zuigt ik ga al na 1 kogel dood blahblahblah" en dan stoppen die 12 jarige blagen er direct mee, geen probleem voor de CoD community, maar wel een probleem voor Treyarch/Activision.

@ Vinam, het is gewoon een server waar constant 1 map draait. Weinig bijzonders aan.
Op de consoles heb ik ook al een paar keer gehad dat iedereen constant weer nuketown stemde, 3x achter elkaar nuketown :') .

[Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 16-11-2010 12:58]

• Resonance
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-10-2015
Martijn85 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:50:
Ik denk dat ik maar de silencers van al m'n wapens af ga halen.
Dacht dat het handig was om 'onzichtbaar' te blijven, maar als ik in 1 op 1 kom leg ik het toch vaak af tegen mensen zonder silencer. Als ik dan de kill cam zie hadden ze, volgens mij, al lang dood geweest als ik geen silencer had gehad.
Ben nu ook bezig in de Combat Training. Is op zich ook wel grappig om dingen uit te proberen.
Zal dit niet meer aan lag en/of host dingetjes liggen? Nouja laat maar 'ns weten hoe het zonder de silencers loopt - ik heb zelf ook overal zo'n ding opgeschroefd. Enige merkbare last die ik heb is de moeite om iemand van een degelijk afstandje om te leggen (4 kogels is dan gewoon te veel)

(Xbox live tag: Sjagga)

• Laidback Luc
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 01-12 09:53

Laidback Luc

Ondertitel.srt

D4NG3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:55:
[...]

Omdat nieuwelingen die direct beginnen met HC gaan denken "Uugh, dit zuigt ik ga al na 1 kogel dood blahblahblah" en dan stoppen die 12 jarige blagen er direct mee, geen probleem voor de CoD community, maar wel een probleem voor Treyarch/Activision.

@ Vinam, het is gewoon een server waar constant 1 map draait. Weinig bijzonders aan.
Op de consoles heb ik ook al een paar keer gehad dat iedereen constant weer nuketown stemde, 3x achter elkaar nuketown :') .
Yup, heel vaak demolition op nuketown..Totdat de host zijn ps3 eventjes uitzette.. Die host migration krijg ik soms 3 keer in een match totdat ik gewoon disconnect..

• Slunk3R
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2010
[...]

Ik baal dat je Previous kan stemmen.. Dat gebeurt wel echt zo ontzettend vaak, soms willen die mensen gewoon inderdaad 3-4-5x achter elkaar dezelfde map.. Dat vind ik persoonlijk extreem saai.

Hierdoor leave ik dus vaak, waardoor ik een andere lobby join, die vervolgens vaak al halverwege is, ook dat vind ik minder leuk, maarja continue dezelfde map is wel echt dooi.

• Tower410
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 03-12 15:17
Dihylopas schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 01:31:
[...]

Je mag de resultaten best delen :P !
Het is een excel bestandje, met heel veel cijfertjes. Het enige dat er eigenlijk toe doet zijn de grafiekjes rechts. Heb alleen SMGs, Assault Rifles en LMG's meegenomen, aangezien shotguns en snipers op een heel andere manier werken.

http://bit.ly/dpegYo

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn hoe deze grafiekjes zijn opgebouwd zal ik het even uitleggen:

Killtime is hoe lang het duurt voordat je iemand dood hebt (als je alles raak zou schieten). Hier heb ik een grafiekje voor gemaakt voor de maximale damage en de minimale damage. Vanaf hoeveel meter de maximale damage omlaag begint te gaan naar de minimale damage kun je zien onder het kopje Damage drop. Deze drop begint eerder als je een silencer hebt, vandaar dat ik daarom een extra kopje daarvoor heb gemaakt. Dit kun je trouwens beter zien op de site van denkirson: http://denkirson.xanga.com/735016527/black-ops/, hier heb ik ook alle waardes vandaan.

De recoil score neemt vooral de totale kans op een kick mee. Ook wordt het verschil tussen de kans dat een wapen naar links en naar rechts kickt meegenomen. Als een wapen namelijk vooral naar rechts kickt, betekent dit dat je crosshair helemaal naar rechts wordt getrokken. Daardoor wordt de recoil lastiger, en heb ik dit dus ook meegerekend. Horizontale recoil is nog goed te compenseren, door met je muis (of controller) tegen te werken. Verticale recoil is wat lastiger, omdat als het wapen bijv. omhoog kickt, je target al snel uit beeld verdwijnt (achter je gun). Daarom heb ik verticale recoil zwaarder meegerekend dan horizontale. De score die hier uitkomt wordt vervolgens gedeeld door het getal dat aangeeft hoe snel een wapen na een kick weer terug is op het punt waar je eigenlijk op mikt. Weet niet precies waar dit getal voor staat, heb het gewoon rechtstreeks van de site van denkirson af.

Nogmaals: je moet wel blijven opletten dat de killtime wordt berekend met de gedachte dat alles raak gaat. Vooral met burst fire wapens moet je hier erg mee opletten, als je namelijk maar 2 van de 3 kogels raak schiet, duurt het opeens heel wat langer voordat je vijand dood is, aangezien het even duurt voordat de volgende burst geschoten wordt.

Hoop dat jullie er wat aan hebben, vond het zelf wel handig (en het werkte goed tegen een middagje verveling :+ )

• totempaal
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 15-01 19:38
[...]

Ik zie een win win.... heb je ook geen last van die 12 jarige blagen, die alleen maar zitten te bleren in de microfoon. Maar goed ik zie het als een keus. Nu ga ik ook geen Hardcore spelen vindt FFA of TDM niet zo heel veel aan...

PSN: Totumpaal

• ErA
Het heet "Quickrank" omdat je nuketown speelt met headquarters. En dan ook nog hardcore.

In andere woorden: Complete chaos waarbij ontzettend veels kills worden gemaakt en je ontzettend vaak dood gaat. De XP die je hiermee krijgt is heel hoog.

DAAROM noemen ze het een quickrank server.

Dus ja: Quickrank servers bestaan, en nee: er is niets fout aan.

• xV0rtexx
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-11 21:29
ErA schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:06:
[...]

Het heet "Quickrank" omdat je nuketown speelt met headquarters. En dan ook nog hardcore.

In andere woorden: Complete chaos waarbij ontzettend veels kills worden gemaakt en je ontzettend vaak dood gaat. De XP die je hiermee krijgt is heel hoog.

DAAROM noemen ze het een quickrank server.

Dus ja: Quickrank servers bestaan, en nee: er is niets fout aan.
Alsof het al niet snel genoeg gaat in dit spel t.o.v. de andere COD's...

xVortexx D3

• Joseiki
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 06-12 17:08
Vaag dat dat dan wel weer 'mag' op ranked terwijl iemand die tuben niet toelaat afgerekend wordt

[Voor 68% gewijzigd door Joseiki op 16-11-2010 13:12]

• ErA
Joseiki schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:10:
tis niet te hopen dat dat op ranked kan ;-)
Tuurlijk kan het wel op ranked...

Het heet quickrank met een reden.

Maar eerlijk: Het verschil is minimaal in vergelijking met andere mappen. Sterker nog, ik twijfel eraan of de exp wel harder gaat. Er zullen maar weinig mensen zijn die echt gebruik kunnen maken van die situatie.

Het is in ieder geval niet iets waar we ons druk over hoeven te maken.

• Oppie
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 03-12 17:09
Gotnaam = oppie
ingame = oppie2k8

Gaarne toevoegen!

[Voor 23% gewijzigd door Oppie op 16-11-2010 13:12]

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:22
xV0rtexx schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:09:
[...]

Alsof het al niet snel genoeg gaat in dit spel t.o.v. de andere COD's...
Is ook het geen wat me tegenvalt. Binnen een paar uur zit je op level 50.

Ook is het jammer dat je zoveel CP krijgt. Ik spaar niks, 'koop' gewoon wat ik wil hebben. Toen ik gisteravond prestige in ging had ik 60.000 CP over. Het had leuker geweest als de CP wat schaarser was geweest. Dat je echt een paar uurtjes moet knallen om die gave attachment te kunnen kopen.

Ook de contracts zijn hierdoor waardeloos eigenlijk. Die zijn te goedkoop of je krijgt de CP te snel, 1 van die 2 :P

• Joseiki
  • Laatst online: 06-12 17:08
was iets te vroeg met versturen Era sorry :)

• AquariumMaster
  • Laatst online: 04-01-2011
Slunk3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:22:
[...]

Ik doe dat ook, maar ik heb BIJNA altijd Sleight of Hand aan staan..

[...]

Ik geloof dat je die nuke niet zelf kan lanceren, de Nuke wordt ook maar 1 x gelanceerd..
Dat gebeurt volgens mij gewoon vanzelf, want het gebeurt inderdaad elk potje en nooit aan het begin ofzo.

Ik heb nu zo'n Python Akimbo, en daarmee gaat herladen echt super snel met Sleight of Hand. Dat is onmenselijk, twee tegelijk. ;P

PS3 | PSN: T0MSoaD | Hattrick: F.C. Eersel United |

• Dennisjeee
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 04-11-2014
Gotnaam = Dennisjeee
ingame = I HAVE SKILL ( wist niks anders ) :*)
steam naam = dennzor

Zal vanavond me zelf even toevoegen aan de steam group

Gaarne toevoegen! thanks

[Voor 21% gewijzigd door Dennisjeee op 16-11-2010 13:20]

• Slunk3R
AquariumMaster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:17:
[...]

Dat gebeurt volgens mij gewoon vanzelf, want het gebeurt inderdaad elk potje en nooit aan het begin ofzo.

Ik heb nu zo'n Python Akimbo, en daarmee gaat herladen echt super snel met Sleight of Hand. Dat is onmenselijk, twee tegelijk. ;P
Is dat iets ja? Die leek me de slechtste van allemaal, heb hem alleen bij Gun Game gebruikt, maar dan niet akimbo uiteraard...

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:48

Gynnad

* * *

AquariumMaster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:17:
[...]

Hoe kom je aan diePython Akimbo AquariumMaster? :o

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gynnad schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:24:
Hoe kom je aan diePython Akimbo AquariumMaster? :o
kopen?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Zethiel
  • Laatst online: 13:05
me,myself and I schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:39:
[...]

gisteren 2 uur in de 24x7 quickrank nuketown server HC HQ beland, complete chaos, wel easy exp
Haha hardcore ook nog ook, dat zal inderdaad een flink chaos zijn.
Is hq op nuketown wel een beetje te doen dan ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

• AquariumMaster
Slunk3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:20:
[...]

Is dat iets ja? Die leek me de slechtste van allemaal, heb hem alleen bij Gun Game gebruikt, maar dan niet akimbo uiteraard...
Voor close combat wel, volgens mij is drie kogels raak vrijwel altijd kill dus reken maar uit. ;P

@Gynnad: beetje dom van je. :9

• MelodyDeluxe
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07-06 15:01
ErA schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:12:
[...]

Tuurlijk kan het wel op ranked...

Het heet quickrank met een reden.

Maar eerlijk: Het verschil is minimaal in vergelijking met andere mappen. Sterker nog, ik twijfel eraan of de exp wel harder gaat. Er zullen maar weinig mensen zijn die echt gebruik kunnen maken van die situatie.

Het is in ieder geval niet iets waar we ons druk over hoeven te maken.
precies, je rank helemaal nix als je niet mes scherp en vol adreline achter je scherm zit ;)

• Slunk3R
Zethiel schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:28:
[...]

Haha hardcore ook nog ook, dat zal inderdaad een flink chaos zijn.
Is hq op nuketown wel een beetje te doen dan ?
Als je van chaos en spawnrapes houdt!

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 10:09

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vind de python echt vreselijk, de recoil is gruwelijk hoog, je moet 4x raak schieten wil iemand doodgaan en reloaden duurt een eeuwigheid. Ik ben altijd heel blij als ik in m'n gungames gelijk een kill krijg dan kan ik tenminste weer normaal schieten :P

blup

• MelodyDeluxe
word gemiddeld ook wel 3x gespawn raped, nah so be it.. AK47GU en een claymore should do the trick.

ben overigens maar afgestapt van de simpele killstreak rewards.. heb aant einde van de pot anders altijd een stel RC XD's over.. geef mij maar een snelle klik voor een heli

• AquariumMaster
Bezulba schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:30:
ik vind de python echt vreselijk, de recoil is gruwelijk hoog, je moet 4x raak schieten wil iemand doodgaan en reloaden duurt een eeuwigheid. Ik ben altijd heel blij als ik in m'n gungames gelijk een kill krijg dan kan ik tenminste weer normaal schieten :P
Oh moet zeggen dat de eerste en tweede altijd wel snel gaan (Python en double pistol) maar die snipers blijf ik altijd wel even op hangen. Meestal sta ik dik 1ste als ik een sniper heb, en dan wordt ik ingehaald omdat iedereen mij met een automatisch wapen afmaakt. :(

• Slunk3R
AquariumMaster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:34:
[...]

Oh moet zeggen dat de eerste en tweede altijd wel snel gaan (Python en double pistol) maar die snipers blijf ik altijd wel even op hangen. Meestal sta ik dik 1ste als ik een sniper heb, en dan wordt ik ingehaald omdat iedereen mij met een automatisch wapen afmaakt. :(
En niet te vergeten, al die stabs!!
Bijna altijd als ik WA2000 ofzo heb en dan eindelijk een kill heb kunnen maken met die ... sniper.. Dan word ik weer in me rug geknifed.. En zo een paar x op rij :P

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

AquariumMaster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:34:
[...]

de gun waar ik altijd de grootste moeite mee heb is in volgorde van irritatie:

1. m14
2. python
3. wa2000 (of hoe die snelle sniper ook heet)

maar dat maakt het ook weer leuk, je ziet echt duidelijk bij welke type wapens in goed kan schieten en bij welke niet :P

blup

• MicScott
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-07 19:51

MicScott

.Grey.

Dennisjeee schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:19:
Gotnaam = Dennisjeee
ingame = I HAVE SKILL ( wist niks anders ) :*)
steam naam = dennzor

Zal vanavond me zelf even toevoegen aan de steam group

Gaarne toevoegen! thanks
So, jij was irritant gisteren :p

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

iedereen met Skillz, Owner, Pro in hun nick zijn per definitie cheaters en moeten preventief gebanned worden!

blup

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 05-12 22:01

Pykow

Pykow Gaming | BuG

ik wil niet zo snel level 50 zijn, want dan heb je alles alweer vrijgespeeld.
ik zit nu nog op 21 ;) een neef van mij is al p1, lvl 31

[Voor 14% gewijzigd door Pykow op 16-11-2010 13:55]

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Slunk3R
Pykow schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:55:
ik wil niet zo snel level 50 zijn, want dan heb je alles alweer vrijgespeeld.
ik zit nu nog op 21 ;) een neef van mij is al p1, lvl 31
Dan ga je toch prestige, dan kan je alles weer vrijspelen :P

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bezulba schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:52:
iedereen met Skillz, Owner, Pro in hun nick zijn per definitie cheaters en moeten preventief gebanned worden!
Zo denk ik ook, maar helaas zijn er toch mensen zonder hax die denken dat zulke namen wel acceptabel zijn :(

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Begrijp ik nou dat de PC versie wel gewoon alle HC modes heeft :( Dan mag ik nu toch echt hopen dat het snel op de consoles komt. Domination op HC is geweldig.

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 06-12 10:47

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Gotnaam = Mother_Goozz
ingame = MotherGooz

Voor de Xbox 360, graag toevoegen :)

Gisteren eindelijk lekker kunnen gamen. Had de Enfield, maar daar moest je iemand
100 keer raken voordat die dood ging. Nu de Famas gaat het echt een stuk beter!
Ben nogal noob in zulke games, had gisteren eindelijk een killstreak boven de 5 haha!
Snap niet dat mensen tot de 11 kunnen komen, wordt echt steeds neer geschoten voordat
ik een verder killstreak kan krijgen, iemand tips? :P

Gebruik ook sinds gisteren Ninja, wat super werkt, vooral in levels met veel gebouwen!
Ze horen je gewoon niet geweldig _/-\o_ wel wat mooie acties hierdoor! Speel vaak met
kop telefoon op, en hoor je ze gewoon aankomen :D

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• PWM
  • Niet online
Slunk3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:59:
[...]

Dan ga je toch prestige, dan kan je alles weer vrijspelen :P
Heb je nog wat aan Prestige deze keer (behalve een emblem?). Of is het hetzelfde als in de vorige CoD's, alleen voor de stats.

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:22
PWM schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:06:
Begrijp ik nou dat de PC versie wel gewoon alle HC modes heeft :( Dan mag ik nu toch echt hopen dat het snel op de consoles komt. Domination op HC is geweldig.
PC heeft inderdaad Domination op HC :)

Maakt een potje Domi inderdaad een stuk interessanter!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 13:13
MicScott schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:05:
[...]

Zo denk ik ook, maar helaas zijn er toch mensen zonder hax die denken dat zulke namen wel acceptabel zijn :(
Nuja, als je bijvoorbeeld de nick Pro Pain hebt en je doet bijna alleen knifen vind ik dat toch best een gevalletje "nomen est omen" :P

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Slunk3R
PWM schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:08:
[...]
Heb je nog wat aan Prestige deze keer (behalve een emblem?). Of is het hetzelfde als in de vorige CoD's, alleen voor de stats.
Voor zover ik weet niet, alleen wat achtergrond plaatjes, golden camo op prestige 14... Verder niet veel..
Bij MW2 moest je gewoon sowieso 1x prestige, zodat je die prestige titels/emblems kon unlocken. (En alle wapens). Dat systeem vond ik ook veel leuker..

Ik wilde elke titel en emblem hebben, ik heb er ook echt gruwelijk veel behaald.. Daardoor was ik ook nooit uitgespeeld bij MW2 :P .. Ik denk dat ik dat bij BO veel eerder zal krijgen..

• MelodyDeluxe
beany schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:09:
[...]

PC heeft inderdaad Domination op HC :)

Maakt een potje Domi inderdaad een stuk interessanter!
sinds ze 300% verbeterde HC in BO ten opzichte van MW2 speel ik nu alles op HC.. beter voor je reflexen, snel reageren maakt of breekt het dan gewoon.

• Dennisjeee
MicScott schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:50:
[...]

So, jij was irritant gisteren :p
haha, dat was toch in die map met die trein? Was opzich wel leuk potje 2 vs 8, soms werd het iets te veel! Gelukkig kwam later mijn maat in het team :)
Bezulba schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:52:
Zucht.. :/

• MelodyDeluxe
Slunk3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:13:
[...]

Voor zover ik weet niet, alleen wat achtergrond plaatjes, golden camo op prestige 14... Verder niet veel..
Bij MW2 moest je gewoon sowieso 1x prestige, zodat je die prestige titels/emblems kon unlocken. (En alle wapens). Dat systeem vond ik ook veel leuker..

Ik wilde elke titel en emblem hebben, ik heb er ook echt gruwelijk veel behaald.. Daardoor was ik ook nooit uitgespeeld bij MW2 :P .. Ik denk dat ik dat bij BO veel eerder zal krijgen..
ja ik mis de mooie "emblems" in de lobby waar ik in MW2 trots op was, ik was de enige met de gold emblem voor mn P90, zit die er nog in trouwens? nog niet eens in verdiept eigenlijk

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Dennisjeee schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:16:
[...]

haha, dat was toch in die map met die trein? Was opzich wel leuk potje 2 vs 8, soms werd het iets te veel! Gelukkig kwam later mijn maat in het team :)

[...]

Zucht.. :/
why so serious :P

het is natuurlijk een beetje aangedikt, maar het is frappant hoe vaak de cheaters zulke nicknames hebben, om even te laten zien hoe pro ze wel niet zijn met hun gekochte aimbot

blup

• Slunk3R
me,myself and I schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:18:
[...]
ja ik mis de mooie "emblems" in de lobby waar ik in MW2 trots op was, ik was de enige met de gold emblem voor mn P90, zit die er nog in trouwens? nog niet eens in verdiept eigenlijk
Nee, P90 zit er niet in..
Ik was trots op mijn Gouden staaf voor 1000 care packages.. En mijn 1000 headshots met intervention,barrett en ump.. En nog veel meer O-) Maarja dit is een BO topic haha.

Treyarch heeft echt een grote waslijst aan fixes die nog gedaan moeten worden, maar gelukkig zijn ze er mee bezig!

• Bouli
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 30-11 23:19

Bouli

9000 rpm

Ik zag gister al iemand met een gouden AK rondrennen...was een lvl hacker... gaf hij ook toe. Maar ik wil ook een gouden AK...

K20A daily :-)

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

mag toch hopen dat 3arch dat soort figuren gelijk banned.. Als je met 3 uur played op prestige level 14 zit klopt er iets niet..

blup

• Slunk3R
Bouli schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:23:
Ik zag gister al iemand met een gouden AK rondrennen...was een lvl hacker... gaf hij ook toe. Maar ik wil ook een gouden AK...
Moet je Prestige 14 voor zijn, have fun getting it!

Heb je hem niet gereport? Die mooie nieuwe functie is er niet voor niks :D

[Voor 11% gewijzigd door Slunk3R op 16-11-2010 14:26]

• Bouli
  • Laatst online: 30-11 23:19

Bouli

9000 rpm

Ik report niet, intresseerd me allemaal niet. Ik schiet toch alles kapot over het algemeen of iemand nou cheat of niet :P Menselijk brein blijft nog altijd slimmer dan een computer. En ik wil gewoon doorspelen :D

K20A daily :-)

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik zou hem meteen reporten, heb een pleurishekel aan cheaters. of het nu rankhack, wallhack, aimbot, speedhack of no recoil is, ze gaan gelijk de report in

blup

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Hey mensen,

ik heb de playerlist voor de gametypes gevonden op internet... ik zat net op een unranked server wager modes te doen.... gungame en one in the chamber... zou iemand dit kunnen uitproberen??? ik heb geen server namelijk
// WAGER GAME MODES

gametype hs_oic
name english "ONE IN THE CHAMBER"
script oic
rule scr_allowbattlechatter 1
rule g_allow_teamchange 0

gametype hs_hlnd
name english "STICKS AND STONES"
script hlnd

gametype hs_gun
name english "GUN GAME"
script gun

gametype hs_shrp
name english "SHARPSHOOTER"
script shrp

Voor meer info en commands --> http://forums.gameservers...php?f=11&t=41060&start=45

[Voor 10% gewijzigd door falcon123 op 16-11-2010 14:48]

• stefan_el
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 09-11 22:31
Ervaringen na een weekje (PS3) over de multi-player:

+ Maps zijn prima, veel afwisseling.

+ Weinig campers en tubers (tot nu toe). Waarschijnlijk omdat kills uit killstreaks niet meetellen.

+ Killstreaks veel beter in balans dan bij MW2. Chopper gunner however is nog wel te goed; en misschien wel beter dan die uit MW2.

+ Wager matches zijn erg leuk en spannend

- SMG's zijn erg zwak en hebben nauwelijks voordeel boven een assault als bijvoorbeeld FAMAS.

- Shotguns zijn nu wel erg short-range geworden dat ze als primair wapen niet echt interessant zijn. Jammer, want wel leuk om mee rond te lopen.

- Een sniper hoort, nu quickscopen niet meer kan, gewoon altijd one-shot kill te zijn imo, anders heeft dit wapen echt geen toegevoegde waarde.

- Blijven voor mij persoonlijk maar weinige boeiende wapens over.

- Veel freezes,(Ongeveer 15 in een week nu) en loopt gewoon niet soepel.

• MelodyDeluxe
Slunk3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:25:
[...]

Moet je Prestige 14 voor zijn, have fun getting it!

Heb je hem niet gereport? Die mooie nieuwe functie is er niet voor niks :D
keihard afstraffen dat volk, dat zijn typisch de free downloaders, de profiteurs, en de hufters die ons betalend en genietende gebruiker het leven zuur maakt, report asap

• Resonance
Ah, een 4dubbele multikill met een frag vanmiddag :) Beetje suf, in Jungle (en een paar andere maps overigens ook) kun je op groundwar domination vrijwel direct een frag naar B gooien, meet een beetje mazzel (zoals nu dus) staan er net 4 tegenstanders B te cappen. Wel een tip voor diegenen die moeite met de multi-frag challenge voor Warlord Pro hebben :)

Overigens begin ik steeds meer creatieve embleempjes te zien, wel een leuke kleine toevoeging is dat geweest :)

• Cobiwan
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
me,myself and I schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:35:
[...]

keihard afstraffen dat volk, dat zijn typisch de free downloaders, de profiteurs, en de hufters die ons betalend en genietende gebruiker het leven zuur maakt, report asap
Waarom zou hij nou free downloader zijn? Volgens mij kan je dan niet eens online komen door Steam enzo. Ben natuurlijk wel eens met rapporten :)

[Voor 4% gewijzigd door Cobiwan op 16-11-2010 14:37]

• 10K
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22-12-2016

10K

10.000

Bezulba schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:29:
ik zou hem meteen reporten, heb een pleurishekel aan cheaters. of het nu rankhack, wallhack, aimbot, speedhack of no recoil is, ze gaan gelijk de report in
ik vond cheats in mw2 echt het grootste probleem, maar ik hoorde dat het nu in black ops (nog) wel mee valt?
Op pc dan, consoles hebben toch sowieso minder last van hackers toch.

maar waar report je dan eigenlijk? je kon in mw2 niet reporten, of in ieder geval niet op een snelle simpele manier, is dat nu anders?

"Above And Beyond The Call"

• AquariumMaster
stefan_el schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:34:
- Shotguns zijn nu wel erg short-range geworden dat ze als primair wapen niet echt interessant zijn. Jammer, want wel leuk om mee rond te lopen.
Ik gebruik er af en toe wel een, wel met leightweight waardoor je op iemand kan afsprinten om hem op kleine afstand te kunnen neerhalen, op kleine maps werkt het best goed. :)

• MelodyDeluxe
Sj44k13 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:37:
[...]

Waarom zou hij nou free downloader zijn? Volgens mij kan je dan niet eens online komen door Steam enzo. Ben natuurlijk wel eens met rapporten :)
wie zet er 50-60 euro op t spel anders voor een gold AK, kan t mezelf bijna niet voorstellen

• Dennisjeee
Bezulba schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:19:
[...]

why so serious :P

het is natuurlijk een beetje aangedikt, maar het is frappant hoe vaak de cheaters zulke nicknames hebben, om even te laten zien hoe pro ze wel niet zijn met hun gekochte aimbot
Klopt! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik die troep gebruik. Hoor wel vaker dat ik cheat hoor.. dus ben het nu wel gewend! :)
Zit altijd met mijn headset op en speel veel op geluid.. hoop dat een patch dat fix want hoor nu eigenlijk niks! En met 20 fps spelen is ook niet echt geweldig |:(

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

stefan_el schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:34:
Ervaringen na een weekje (PS3) over de multi-player:

+ Maps zijn prima, veel afwisseling.

+ Weinig campers en tubers (tot nu toe). Waarschijnlijk omdat kills uit killstreaks niet meetellen.

+ Killstreaks veel beter in balans dan bij MW2. Chopper gunner however is nog wel te goed; en misschien wel beter dan die uit MW2.

+ Wager matches zijn erg leuk en spannend

- SMG's zijn erg zwak en hebben nauwelijks voordeel boven een assault als bijvoorbeeld FAMAS.

- Een sniper hoort, nu quickscopen niet meer kan, gewoon altijd one-shot kill te zijn imo, anders heeft dit wapen echt geen toegevoegde waarde.

- Blijven voor mij persoonlijk maar weinige boeiende wapens over.

- Veel freezes,(Ongeveer 15 in een week nu) en loopt gewoon niet soepel.
ik speel exclusief met smg's en ze zijn nog steeds geweldig voor het korte/middellange werk. Ik win het makkelijk van een assault rifle omdat ik veel nauwkeuriger een hoop kogels zijn kant op kan schieten, pas op midlang-lange afstand verlies ik het, maar ik ben ook niet zo gek om frontaal zijn kant op te gaan rennen.

Het hangt dus een beetje van je stijl af, als je run'n'gun doet zoals ik is een smg heel fijn, maar als je rustiger aan doet en vaker op afstand je kills maakt is een assault rifle beter.

blup

• PWM
  • Niet online
Resonance schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:37:
Ah, een 4dubbele multikill met een frag vanmiddag :) Beetje suf, in Jungle (en een paar andere maps overigens ook) kun je op groundwar domination vrijwel direct een frag naar B gooien, meet een beetje mazzel (zoals nu dus) staan er net 4 tegenstanders B te cappen. Wel een tip voor diegenen die moeite met de multi-frag challenge voor Warlord Pro hebben :)
Dit is dus precies de reden dat ik Hardcore speel, en daar Domination mis. Als je dan zo'n granaat gooit, ben je in 1 seconde weer in de lobby, omdat er toevallig ook 3 teamgenoten langsliepen :+ Zelfde geldt voor een napalmstrike e.d., je moet gewoon veel beter opletten.

Ik kan er nog steeds niet bij, een FPS waar teamkilling uit staat 8)7

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

me,myself and I schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:39:
[...]

wie zet er 50-60 euro op t spel anders voor een gold AK, kan t mezelf bijna niet voorstellen
mensen die mw2 gekocht hebben en doorkregen dat cheaten geen enkele reactie opleverde. Ik zou gewoon mensen hun steamaccount bannen als ze cheaten in 1 van hun games in de collectie. Als ze meerdere games hebben, jammer maar helaas, had je maar niet moeten valsspelen. Dat is pas een straf met gewicht. Helaas zal Steam dit niet doen, is iets te ver.

blup

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bezulba schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:41:
[...]

mensen die mw2 gekocht hebben en doorkregen dat cheaten geen enkele reactie opleverde. Ik zou gewoon mensen hun steamaccount bannen als ze cheaten in 1 van hun games in de collectie. Als ze meerdere games hebben, jammer maar helaas, had je maar niet moeten valsspelen. Dat is pas een straf met gewicht. Helaas zal Steam dit niet doen, is iets te ver.
Omdat ze weten dat ze een paar class action lawsuits aan hun broek gaan krijgen als ze dat doen. Ze kunnen het namelijk niet maken dat je door een EULA-overtreding van één stuksoftware ook andere software niet meer kan gebruiken.

• 10K

10K

10.000

[...]

steam banned als je cheat toch je cd-key? dan kan je nooit meer met die key spelen en moet je dus een nieuw exemplaar kopen. lijkt me wel zwaar genoeg, al ben ik voor een volledige account ban van ook wel.
trieste figuren die cheaters ook, ik snap ook echt niet wat lol er van is.

• Cobiwan
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
me,myself and I schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:39:
[...]

Ik ken wel iemand die bij MW2 prestige 15 was door hack met betaalde cod hoor

• Vraaag
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Weet iemand of je op je server theater mode kan uitschakelen ofzo? Aangezien er een hoop games gewoon niet terug te vinden zijn in de theater mode recent games lijst. (PC)

• MelodyDeluxe
[...]

Ik denk dat het met MW2 het geval was dat activision drukker was met de bedrijfsvoering toendertijd dan met het oplossen van de bugs, misschien dat steam daarop gedacht zal hebben; laat maar even gaan. waar ik nu op hoop is dat Treyarch er serieuzer mee om zal gaan.

• Resonance
PWM schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:40:
[...]

Dit is dus precies de reden dat ik Hardcore speel, en daar Domination mis. Als je dan zo'n granaat gooit, ben je in 1 seconde weer in de lobby, omdat er toevallig ook 3 teamgenoten langsliepen :+ Zelfde geldt voor een napalmstrike e.d., je moet gewoon veel beter opletten.

Niet in dit geval; het andere team was vanwege 't leveldesign (of trage teamgenoten) eerder bij B - ik was de voorste van ons team met m'n granaat. Niks aan het handje dus :)

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 06-12 20:07

superwashandje

grofheid alom

PWM schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:40:
[...]

ik vind het anders best fijn als ik niet iedere keer "per ongeluk" een of andere killstreak van een teammate op mijn dak krijg en daardoor dood ga. ook ben ik in mw2 vaak genoeg een of andere jackass tegengekomen die het leuk vind om het spel voor zijn team te verzieken en gewoon telkens alleen teamkills maakt.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Slunk3R
Sj44k13 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:47:
[...]

Ik ken wel iemand die bij MW2 prestige 15 was door hack met betaalde cod hoor
Je bedoelt prestige 10 neem ik aan?

• PWM
  • Niet online
superwashandje schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:54:
[...]

ik vind het anders best fijn als ik niet iedere keer "per ongeluk" een of andere killstreak van een teammate op mijn dak krijg en daardoor dood ga. ook ben ik in mw2 vaak genoeg een of andere jackass tegengekomen die het leuk vind om het spel voor zijn team te verzieken en gewoon telkens alleen teamkills maakt.
Dat lukt niet meer in Black Ops, aangezien je dan direct het spel uitgegooid wordt ;)

• swartzkip
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 15-12-2016
Over de hele custom rules in de global ranking: dat is toch vreemd? geen tubes maar wel mee willen ranken? dat is alsof je WK voetbal meespeelt maar verbied keepers te gebruiken, want die vind je irritant, prima als je zo wil spelen, maar niet op het wk.
Black Ops Configuration Utility

http://www.callofduty.com...alh5qgslnvc7g01b071rd65p5

[Voor 5% gewijzigd door vinom op 16-11-2010 15:08]

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 11:51

Mystikal

It never hurts to help

Basement Bios ---- Exo-S

Ja, ik zal Bassie even PM'en, want aan het eind van de dag zijn er weer 5 pagina's bij :P

• SiNNeD29
  • Laatst online: 30-11 16:30
Zijn er nog mensen die op de Xbox de Zombie achiements willen halen? Ik moet ze allemaal nog (4?) maar in je uppie kan je dat nooit voor elkaar krijgen helaas. Je kan mij een invite sturen als je wil, gt is DennisGaas ;)

Xbox GT: DennisGaas

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 13:13
SiNNeD29 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:22:
Zijn er nog mensen die op de Xbox de Zombie achiements willen halen? Ik moet ze allemaal nog (4?) maar in je uppie kan je dat nooit voor elkaar krijgen helaas. Je kan mij een invite sturen als je wil, gt is DennisGaas ;)
Zal je even toevoegen :) (TroonStaal)

Kan vanavond wel spelen.

[Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 16-11-2010 15:57]

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Bekse
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 09:35
Iemand een idee hoe ik mijn ingame naam verander? Staat nu steeds mijn voornaam.achternaam
Irritant, niet iedereen hoeft te weten hoe ik heet en ik heb niet voor niks al jaren een nickname, dan wil ik hem gebruiken ook :-)

• Soppie
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 28-10-2012
Ik lees tijdens het laden van de maps wel eens de tips die onderaan gegeven worden, en nu stond er ook dat de remote control cars en de Valkury Missle's een boost functie hebben. Iemand enig idee hoe je deze activeerd op de pc?

• Sagaris
  • Laatst online: 06-12 09:00
Bekse schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:17:
Iemand een idee hoe ik mijn ingame naam verander? Staat nu steeds mijn voornaam.achternaam
Irritant, niet iedereen hoeft te weten hoe ik heet en ik heb niet voor niks al jaren een nickname, dan wil ik hem gebruiken ook :-)
Moet je in Steam zelf veranderen.

*Ik lieg.

[Voor 81% gewijzigd door Sagaris op 16-11-2010 17:34]

• Slunk3R
Soppie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:25:
Ik lees tijdens het laden van de maps wel eens de tips die onderaan gegeven worden, en nu stond er ook dat de remote control cars en de Valkury Missle's een boost functie hebben. Iemand enig idee hoe je deze activeerd op de pc?
Bij de PS3 staan de knoppen die je kunt gebruiken links onderin op het moment dat je een RC XD of missile gebruikt..

• Resonance
URgh denk net tussen de bedrijven door even een pot of 3 lekker te spelen, maar nu is schijnbaar niet het goede moment. Werd van alle kanten om de oren geschoten zonder dat ik er iets aan kon doen :s

• SiNNeD29
  • Laatst online: 30-11 16:30
Vrijdag schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:57:
[...]

Zal je even toevoegen :) (TroonStaal)

Kan vanavond wel spelen.
Cool, ik kan vanavond ook wel. Ben benieuwd of het lukt want volgens mij zijn ze vrij pittig. We zullen zien :)
Dat wist ik niet eens.. bedankt voor de (onbedoelde) tip!

[Voor 40% gewijzigd door SiNNeD29 op 16-11-2010 16:49]

Xbox GT: DennisGaas

• fommes
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14-08 11:23
ziet er goed uit, ik ga even kijken of het werkt
falcon123 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:29:
Hey mensen,

ik heb de playerlist voor de gametypes gevonden op internet... ik zat net op een unranked server wager modes te doen.... gungame en one in the chamber... zou iemand dit kunnen uitproberen??? ik heb geen server namelijk

[...]

• Hupske
  • Laatst online: 07:35

Hupske

AFCA

Ik heb me ook aangemeld bij de Got voor de PC.
Dus als paar mensen me willen toevoegen op steam: Hupske
dan kunnen we even paar potjes spelen.

En het spel bevalt me meer als COD4 en MW2. Alleen beetje jammer dat je altijd zoveel kogels nodig hebt om te killen:(

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• wildcardxl
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 10-03 21:32
Ik probeer nu al een half uur in een ground war match te komen, lukt totaaaaal niet (xbox 360)

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 06-12 23:18

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Wat is de AK47 een slecht wapen zeg, had er veel meer van verwacht.
Heel veel terugslag, onnauwkeurig

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• Danot
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online
Bij Valkyrie Missiles heb ik het wel eens gebruikt. Ik geloof dat het met '4' moet.

• Resonance
wildcardxl schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:55:
Ik probeer nu al een half uur in een ground war match te komen, lukt totaaaaal niet (xbox 360)
Duurde bij mij een minuut of ~15 geleden ook wat lang, maar na een minuut of 2 max lukte het steeds wel. Helaas waren de potjes waar ik in kwam redelijk gaar. Tsja, vanavond nog maar eens proberen.

• Soppie
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 28-10-2012
Danot schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:56:
[...]

Bij Valkyrie Missiles heb ik het wel eens gebruikt. Ik geloof dat het met '4' moet.
Dankjewel :D Trouwens op die laptop kun je naast Dead Ops Arcade ook het text based adventure Zork spelen:

Op zich best grappig :D
robbinonline schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:55:
De eerste negatieve reactie op de AK volgens mij. :P
Anyway, nog even en dan kan ik met dat ding aan de slag. Vermaak me nu nog prima met de AUG, erg fijn ding.

/edit
Wie btw in de OP wil, DM mij want ik ga niet het hele topic doorlezen.

[Voor 10% gewijzigd door superbassie op 16-11-2010 17:28]

• KillaZ
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 12:23
Daarover gesproken, wie vanavond rond een uurtje of 10 een potje HC wilt spelen.

Feel free to add ;)

K_to_the_KillaZ

K to the KillaZ

• Royeboi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 01-12 13:17
KillaZ schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:43:
Daarover gesproken, wie vanavond rond een uurtje of 10 een potje HC wilt spelen.

Feel free to add ;)

K_to_the_KillaZ
Dan moet je er wel even bij vermelden dat het om de PC versie gaat, ik probeer je te adden via Xbox Live maar kan de Underscore niet vinden haha.

Heb net even een Wager Match voor t eerst gedaan, 'One in the Chamber' maar dat is dus echt niets voor mij, TE spannend haha heb wel netjes gewonnen op de eerste plaats. Inleg 1000, gewonnen 3000 maar je zit echt op het puntje van je stoel. Dan frag ik liever in Team Matches denk.

[Voor 44% gewijzigd door Royeboi op 16-11-2010 17:56]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• G3kko0
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 26-11 12:17

G3kko0

Why so serious???

Zijn er trouwens mensen die er ook last van hebben dat hun clantag steeds gerenamed wordt wanneer je een potje MP begint (PC). In steam heet ik |NBG|G3kko maar ingame zie ik steeds staan NBGG3kko...heb ook al geprobeerd met [ ]...
Ik vind het maar vreemd.

• NewbieNeo
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 12:55
SiNNeD29 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:22:
Kheb gisteren de achievement, waarbij je alle wapens/items van de muur moet kopen in mijn eentje gehaald in Kino.

Best simpel eigenlijk, op een gegeven moment heb je alle deuren open, waardoor je steeds 2 verschillende rondjes kan rennen, startend vanaf het podium in de richting van het beginpunt.
Met de knop waarmee je een flashbang gooit, standaard 4 geloof ik. Ik kwam er ook laatst pas achter, in Nuketown kun je namelijk onder het hekje door met je RC en daar heb je een ramp waar je overeen kan springen (om zo aan de andere kant van de map te komen zonder door 9 man beschoten te worden), maar die sprong haal je niet zonder boost (dan ga je kapot). Na 4 keer kwam ik erachter dat het op mijn mouse4 knop was, wat bij mij flashbang gooien is. Wel onlogisch, waarom niet gewoon shift (sprint) of van mijn part rechtermuis ofzo?
Frodo19 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:54:
Zijn er trouwens mensen die er ook last van hebben dat hun clantag steeds gerenamed wordt wanneer je een potje MP begint (PC). In steam heet ik |NBG|G3kko maar ingame zie ik steeds staan NBGG3kko...heb ook al geprobeerd met [ ]...
Ik vind het maar vreemd.
Je moet je clantag ook niet in je ingame naam zetten maar apart invoeren. Weet niet precies hoe het gaat, maar volgens mij kan het ook via de console met /clantag ofzo. De clantag komt namelijk niet voor je naam maar onder je naam te staan op je emblem.

Mijn iRacing profiel

• 10K

10K

10.000

vet trouwens dat leaning terug is. :)
(heb je dat eigenlijk wel op consoles?)

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 12:19

Mavamaarten

Omdat het kan!

Geweldige game, leuk, vernieuwend,...
MAAR BUGGED AS HELL
Ik begin het stilaan beu te worden : Freezes, framedrops,...

Android developer & dürüm-liefhebber

• Aslanboy1905
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
robbinonline schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:55:
Eens. Ik was erg blij toen ik level 38 had gehaald maar toen ik de ak47 gebruikte was ik weer gelijk teleurgesteld.

AK74 FTW

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee