[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.530 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 16:40
Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:53:
[...]

Waarom blijf je steeds op mensen spelen in plaats van je mening op een normale manier te geven?
"jullie zijn vast mensen die Blabla" voegt echt niks toe (is waarschijnlijk niet waar) en je irriteert er alleen andere mee.
Als ik het normaal zou doen, zou ik alleen zeggen dat het allemaal Casualwhiners zijn.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danot
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Tussen alle ergernissen wil ik de mijne even kwijt. Ik erger me aan mensen die het contstant over noobtuben, random spawns of campen hebben. Het hoort bij het spel. Wen er aan, maak er gebruik van. Doe wat je leuk vind. Maar laat andere spelers ook lekker doen wat ze leuk vinden. (Zolang het maar geen vals spel is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseiki
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-07-2023
Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:53:
[...]

Ranked betekend dat het meedoet aan een ladder systeem. Vind je het zelf niet raar dat daar eigengemaakteregeltjes-servers ook aan meedoen ? Dat kan toch op geen enkele manier eerlijk zijn. En het gaat niet om het verbieden het gaat erom dat je het niet kan zien en ik een loss ga omdat ik /moet/ leaven.

Waarom blijf je steeds op mensen spelen in plaats van je mening op een normale manier te geven?
"jullie zijn vast mensen die Blabla" voegt echt niks toe (is waarschijnlijk niet waar) en je irriteert er alleen andere mee.
Mwah, ben ik het niet helemaal met je eens.
Punkbuster wil gewoon niet dat er op zijn server getubed wordt. Dat is zijn mening. Vervolgens vallen er andere mensen over hem heen. Ranked server bla bla moet je maar fijn een unranked server nemen
Waarom zou hij dit moeten doen. Als ik een ranked server join en daar staat aangegeven sniper only dan doe ik dat ook netjes en ga ook niet lopen blaten dat het ranked is en dus mag spelen met wat IK maar wil.
Beetje aanpassen mag naar mijn mening ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punkbuster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:57:
[...]

Als ik het normaal zou doen, zou ik alleen zeggen dat het allemaal Casualwhiners zijn.
Jij bent de persoon die klaagt over wapens, wij zeggen dat de wapens/gebruikers zeer makkelijk te verslaan/ontwijken zijn, toch blokkeer jij het in je server omdat het je niet lukt. Alles leuk en aardig, het is natuurlijk jouw server. Maar hij is wel ranked, en daar horen gewoon niet onderdelen/wapens geblokkeerd te worden.

Uiteindelijk ben jij de grote verliezer omdat je toegeeft aan mensen met GL's. Jij geeft toe dat het een goed wapen is door eht te blokkeren onder het motto: "Noob, overpowered blahblahblah" als het dan zo noob is, waarom kun je er niet tegen op?

Denk voor de gein eens realistisch.. ALLES Wat door mensen "noob" word genoemt is gigantisch goed, en is in de juiste handen gewoon onmogelijk om te verslaan, toch zijn het alleen de beginners die er mee rondrennen. Dus zo heel veel last zou je er niet van moeten hebben. :F

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 16-11-2010 11:01 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Joseiki schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:59:
[...]

Mwah, ben ik het niet helemaal met je eens.
Punkbuster wil gewoon niet dat er op zijn server getubed wordt. Dat is zijn mening. Vervolgens vallen er andere mensen over hem heen. Ranked server bla bla moet je maar fijn een unranked server nemen
Waarom zou hij dit moeten doen. Als ik een ranked server join en daar staat aangegeven sniper only dan doe ik dat ook netjes en ga ook niet lopen blaten dat het ranked is en dus mag spelen met wat IK maar wil.
Beetje aanpassen mag naar mijn mening ook wel.
Zoals ik al eerder heb gezegd: prima, maar waarom moet ik voor iets wat ik van te voren niet kan zien in loss pakken (die krijg je als je leaved voordat het afgelopen is). En het is niet eerlijk met betrekking tot de (globale) ladder als er allerlei custom-rules-servers worden bijgepakt, hoewel dat natuurlijk veroorzaakt is door het niet doordachte ladder systeem van treyarch. Hadden ze beter nog een extra server mode kunnen toevoegen en die ladder kunnen noemen ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 16-11-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150535

Iemand die me kan vertellen wat precies het verschil is tussen RedDot Sight en Reflex Sight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380152

Hier onderscheiden de slimme mensen zich van de domme.

Domme mensen roepen steeds: kut dit, kut dat

Slimme mensen denken: hoe kan ik dit in mijn voordeel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 380152 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:02:
Hier onderscheiden de slimme mensen zich van de domme.

Domme mensen roepen steeds: kut dit, kut dat

Slimme mensen denken: hoe kan ik dit in mijn voordeel gebruiken.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Danger, serieus.. Het gaat er niet op dat het overpowered is.
Wij als clan vinden dat niet leuk, en tevens zou het ook oneerlijk zijn.
Want als wij tubes pakken is het in 1 x: Spawnkillers dit, etc.
Tubes vind ik te makkelijk, daarom doen we het niet

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punkbuster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:05:
Danger, serieus.. Het gaat er niet op dat het overpowered is.
Wij als clan vinden dat niet leuk, en tevens zou het ook oneerlijk zijn.
Want als wij tubes pakken is het in 1 x: Spawnkillers dit, etc.
Niemand verplicht je het te gebruiken, maar in een officiele ranked server hoor je geen standaard game content te blokkeren. Of je het nou leuk vind of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
hehe, dat doe ik ook niet. Ik kick je alleen als je het gebruikt.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou fijn zijn als Treyarch een modes toevoegd met Custom-rulesset ofzo. Dat zou echt een oplossing zijn voor dit. Helaas ben je dan nog niet af van de "Omg, you killed me 3 times in a row, you must be a hacker" /kick admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punkbuster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:08:
hehe, dat doe ik ook niet. Ik kick je alleen als je het gebruikt.
Je blokkeert het dus wel, aangezien je mensen niet toestaat het te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Nee, je GL is niet grijs, je kan hem er op zetten, zelfs 1 x gebruiken.
Maar ondertussen zie continu de message no GL. dus blokkeer niks.
maar gebruik je het is het gewoon een kick.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:23
Anoniem: 150535 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:02:
Iemand die me kan vertellen wat precies het verschil is tussen RedDot Sight en Reflex Sight?
Zit geen verschil tussen, is uitsluitend cosmetisch. Hoewel het kan dat bij sommige wapens het zicht door de reflex wat meer wordt belemmert omdat deze een dikkere rand heeft.

Zie: http://callofduty.wikia.com/wiki/Reflex en http://callofduty.wikia.com/wiki/Red_Dot_Sight

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292780

D4NG3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:09:
[...]

Je blokkeert het dus wel, aangezien je mensen niet toestaat het te gebruiken.
Kunnen jij en Punkbuster niet beter in PM doorgaan?

Trouwens, ik heb al aardig wat foutjes rondom het spel gevonden. Zou ik deze ergens moeten aangeven, of moet ik zo denken, ja dat komt wel goed, het spel is net uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseiki
Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:02:
[...]

Zoals ik al eerder heb gezegd: prima, maar waarom moet ik voor iets wat ik van te voren niet kan zien in loss pakken (die krijg je als je leaved voordat het afgelopen is). En het is niet eerlijk met betrekking tot de (globale) ladder als er allerlei custom-rules-servers worden bijgepakt, hoewel dat natuurlijk veroorzaakt is door het niet doordachte ladder systeem van treyarch. Hadden ze beter nog een extra server mode kunnen toevoegen en die ladder kunnen noemen ofzo.
Tsja, dat is een keuze die de eigenaar van de server maakt. Als hij dit niet daar kwijt wil so be it imo.
En eerlijk gezegd kijk ik momenteel nou niet echt naar hoe een server heet, meer naar hoeveel slots er daar nog op vrij zijn. Ja ik weet dit kan je instellen maar full servers laat ik zelf standaard gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseiki
D4NG3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:07:
[...]

Niemand verplicht je het te gebruiken, maar in een officiele ranked server hoor je geen standaard game content te blokkeren. Of je het nou leuk vind of niet.
Blokkeren kan volgens mij toch niet op ranked? kicken daarentegen weer wel ;-)

laat maar, wordt te oud voor deze dynamische topics :+

[ Voor 7% gewijzigd door Joseiki op 16-11-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joseiki schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:14:
[...]

Ja dat is precies wat dus eigenlijk niet zou mogen. Je kunt iets niet blokkeren (want het is RANKED) en vervolgens pak je een omweg en gebruik je je macht om het toch te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punkbuster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:11:
Nee, je GL is niet grijs, je kan hem er op zetten, zelfs 1 x gebruiken.
Maar ondertussen zie continu de message no GL. dus blokkeer niks.
maar gebruik je het is het gewoon een kick.
Je blokkeert het dus wel, je staat het niet toe.

Wil je dat ik het nog een keer zeg?

Je blokkeer het dus wel, je staat het niet toe.

Blokkeren: http://www.encyclo.nl/begrip/blokkeren
het gebruik van iets onmogelijk maken
Jij staat het niet toe, en kicked mensen hiervoor. Je maakt het dus onmogelijk voor iemand om ermee te spelen zonder direct een "probleem" te hebben.
Joseiki schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:14:
[...]

laat maar, wordt te oud voor deze dynamische topics :+
Het kan ook niet, dus gebruikt hij andere maatregelingen. Als iemand een server report zou doen zou hij geneens een ranked server meer kunnen houden.

Ik houd op met deze discussie, ik heb gelijk en daar zijn de meeste anderen in het topic het ook over eens. Als jij je server non-ranked zou maken zeg ik niks meer, maar in een ranked server behoort iemand niet gekicked te worden omdat hij een wapen gebruikt welke de owner toevallig niet leuk vind.

Welke van de twee vinden jullie eigelijk het prettigst? De M14 of de FAL, ze doen allebij evenveel schade. Maar de FAL heeft een wat vreemde recoil.

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 16-11-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

Zo, ben inmiddels lvl 39 en heb de AK weten te bemachtigen, fijn wapen, schiet lekker, maar wat is de iron site bagger...echt zonde.

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
wat een discussie mensen :) het is toch zo simpel als: je betaal voor een product (server met JOUW idee over de gang van zaken) en that's it.. als het je niet bevalt join je gewoon een andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Punkbuster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:05:
dat slaat toch nergens op, dus als jij achter iemand spawnt dan kill je die ook niet want anders is het te makkelijk?

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Als laatste wil toch nog even iets kwijt, dan hou ik ook op Danger :P

1 ik betaal voor een server, of dat nu ranked of unranked is maakt niet uit. Ik betaal er voor.
Volgens mij sta ik dan in mijn recht om te bepalen wat ik er mee doe? Al maak ik er een knife server van..
Dat is toch de keuze van de Eigenaar?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:17:
[...]

Welke van de twee vinden jullie eigelijk het prettigst? De M14 of de FAL, ze doen allebij evenveel schade. Maar de FAL heeft een wat vreemde recoil.
FAL blokkeert bij mij steeds, vraag me nog steeds af of het een bug is, maar het maakt het wapen voor mij eigenlijk useless. Daarbij vind ik Assault rifles in deze game eigenlijk te zwak vergeleken met de meeste SMGs. Normaal zijn ze accurater dan SMGs, wat ik persoonlijk wel fijn vind, maar ik lijk zelf op grote afstand nog beter te spelen met een SMG. Daarbij zijn er veel kleine mappen waarbij het nut van een assault al weer minder zijn.
Punkbuster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:21:
Als laatste wil toch nog even iets kwijt, dan hou ik ook op Danger :P

1 ik betaal voor een server, of dat nu ranked of unranked is maakt niet uit. Ik betaal er voor.
Volgens mij sta ik dan in mijn recht om te bepalen wat ik er mee doe? Al maak ik er een knife server van..
Dat is toch de keuze van de Eigenaar?
Voor mij maakt het wel uit of het ranked of niet is, aangezien ranked mee telt voor een ladder systeem, en daar horen custom rulessets niet op thuis, want dat geeft geen eerlijk beeld van de ladder.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 16-11-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseiki
Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:16:
[...]

Ja dat is precies wat dus eigenlijk niet zou mogen. Je kunt iets niet blokkeren (want het is RANKED) en vervolgens pak je een omweg en gebruik je je macht om het toch te doen.
Yups, maar ja hij huurt de server en niet jij of ik. Als hij het spel op deze manier zonder tubes wil laten spelen dan moet hij dat vooral zo doen. Mensen die deze stijl bevalt zullen op die server terug blijven komen. De mensen die dit niet bevalt zullen hier dan ook niet meer naar toe connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Take
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-12-2024
om toe te voegen aan de startpost :

PC Gamer

GoT Naam : Take
Steam Naam : lagronisan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het gevoel dat dat het nieuwe anti-spam troep is. Tegen dingen als modded controllers.. Valt mij ook op bij de M14 dat hij soms stop met schieten :S

offtopic:
@Punkbuster, lees de guidelines/overeenkomst van de host eens door :+ jij breekt er namelijk een paar.. Zoals dat custom rulesets niet toegestaan zijn op ranked servers. Dit zorgt voor onbalans.

[ Voor 40% gewijzigd door D4NG3R op 16-11-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Unomomentodado schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 08:10:
[...]

Wat me vooral opviel was dat het lukte om met een party van 8 man Groundwar te spelen (PS3). Erg leuk!
Zelfs ik mocht blijven van meneer Black Ops, terwijl ik aan het begin van de avond iedere keer uit de party gekickt werd...
Was wel gezellig, maar ik bakte er als vanouds helemaal niets van.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:21:

Voor mij maakt het wel uit of het ranked of niet is, aangezien ranked mee telt voor een ladder systeem, en daar horen custom rulessets niet op thuis, want dat geeft geen eerlijk beeld van de ladder.
In de overeenkomst die ik moest accepteren stond dat er niet. Dus als nog geef ik je geen gelijk.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joseiki schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:23:
[...]

Yups, maar ja hij huurt de server en niet jij of ik. Als hij het spel op deze manier zonder tubes wil laten spelen dan moet hij dat vooral zo doen. Mensen die deze stijl bevalt zullen op die server terug blijven komen. De mensen die dit niet bevalt zullen hier dan ook niet meer naar toe connecten.
Ja, en zoals ik al veelvuldig heb gezegd, prima dat hij niet-standaard regels wilt, maar dat hoort gewoon niet thuis in Ranked.
Punkbuster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:24:
[...]

In de overeenkomst die ik moest accepteren stond dat er niet. Dus als nog geef ik je geen gelijk.
Totaal irrelevant. Dat iets er niet instaat wilt niet zeggen dat het eerlijk/juist is.

Vind ook niet dat de fout bij jou ligt. Ik vind juist dat er servers moeten zijn die eigen rules kunnen hebben. Maar het zou beter zijn geweest als ze daar categorieën in gemaakt hadden en ranked gewoon ranked hadden gehouden.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 16-11-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
D4NG3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:17:
[...]
Ik vind de M14 wel prettig maar het geluidje wat et wapen maakt klinkt een beetje, slapjes.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjees, zoek een kamer ofzo...

btw, ik prefereer de M14, vanwege de meer voorspelbare recoil.

[ Voor 53% gewijzigd door vinom op 16-11-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De discussie die gevoerd word werd is gewoon goed inhoudelijk, hij is niet offtopic en gaat niet tegen de regels van tweakers in. Er word niet op elkaar gescholden, flamed of trolled. Dus ga er ook geen reacties op geven die niks toevoegen.

Ik vind de M14 ook wat slap klinken, maar de FAL vind ik nog minder :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
De discussie is wel belangrijk om te voeren, want mensen denken er gewoon anders over.
EN ik pas me naam van de server zeker aan voor mensen zoals rappel.

offtopic: de M14 is 3 x weinig

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jawel, want mensen ergeren zich aan deze dicussie. Gewoon een welles/nietes verhaaltje. En ik ben niet de eerste die het zegt hoor. En jullie zeggen er zelf mee op te houden en dan gaan jullie alsnog door.

[ Voor 21% gewijzigd door vinom op 16-11-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Punkbuster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:29:
De discussie is wel belangrijk om te voeren, want mensen denken er gewoon anders over.

Waar vraag ik dat ? Ik zeg gewoon dat ik het huidige systeem niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om even wat positiefs over BO te zeggen, wat heerlijk dat de Deathstreak rewards eruit zijn! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Punkbuster, ik zou er mee oppassen, zoals ik al zei breek je de guidelines van treyarch, en heb je kans dat je geen ranked server meer mag hosten.

Wat zijn jullie favo maps eigenlijk? Ik vind Radiation nogsteeds het beste, omdat het enige tactiek toestaat :D
superbassie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:31:
Om even wat positiefs over BO te zeggen, wat heerlijk dat de Deathstreak rewards eruit zijn! _/-\o_
Mwhah, hier had ik nog niet eens aan gedacht. IDD heerlijk :) .

[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 16-11-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay die Tomahawk is dus echt overpowered. Iemand gezien hoe snel je dat ding kan gooien? Je ligt nog sneller dan tegen een goede quickscoper.

Ik heb eindelijk de Famas unlocked, en ik krijg ze hiermee echt sneller neer dan met de Enfield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseiki
Hanoi is wel een grappige map en radiation inderdaad ook, maar nuketown mogen ze er wat mij betreft vandaag nog uitslopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joseiki schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:36:
Hanoi is wel een grappige map en radiation inderdaad ook, maar nuketown mogen ze er wat mij betreft vandaag nog uitslopen
Of alleen toestaan in FFA en Team-Tac..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:31:
Couldn't agree more !:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:06

Bezulba

Formerly known as Eendje

Joseiki schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:36:
gisteren een potje HQ in nuketown gedaan. Wat een chaos :D het is wel leuk voor een keertje, maar het is eigenlijk niet te doen met 18 man op die map. Met de cappunt in het midden vlogen de granaten over en weer

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-05 05:59
Punkbuster ouwe noobtuber! ;-) Dat waren nog eens tijden jij en ik, in de vorige COD's lekker tuben! En nu heb je er in 1 keer een hekel aan?

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-06 19:18
Het gaat wel erg hard in dit topic, bijna niet bij te houden :)

ontopic:

"Er valt bijna nergens meer doorheen te schieten".
Dit is inderdaad een lelijk probleem, wat in MW2 ook zat. Bij MW2 was het alleen door ramen van auto's, dat de kogels niet over kwamen en dat terwijl er helemaal geen raam in de meeste auto's zit.
Het lijkt toch wel, dat het allemaal wat haasten was om de deadline te halen, met die bugjes hier en daar. Ik heb liever dat ze voor het volgende deel een jaartje extra nemen om een perfect spel af te leveren, dan moet er toch een beoordeling van 10 punten in zitten voor COD 8/9.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bezulba schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:40:
[...]

gisteren een potje HQ in nuketown gedaan. Wat een chaos :D het is wel leuk voor een keertje, maar het is eigenlijk niet te doen met 18 man op die map. Met de cappunt in het midden vlogen de granaten over en weer
En ik vond dat al niet te doen met 12 man.. (Maximale voor HQ op PS3). Het is gewoon 1 dolle bedoeling.
Dat is overigens bij bijna elke objective modus in die map.. Toch ging ik gister wel lekker met Domination in Nuketown. Eindscore 57-9. Alle andere keren dat ik die map speelde stond ik ongeveer met een ratio van 1.1 op het einde...

Deathstreaks weg was mij ook al opgevallen en is inderdaad een leuke "verwijdering" (wilde toevoeging zeggen, maar dat klopt niet echt:P)

Edit voor hieronder: Van mij mag ie er inderdaad ook uit, waardeloze map...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 16-11-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 06:55
Nuketown is echt een ramp.. :(

Alleen nades en RPGs, en dan is het gewoon een ramp...
Vindt dat die map groter mag of dat er uit gesloopt wordt

(verder rest vindt ik bijna alle mappen wel leuk... Alleen vindt dat veel mensen nog teveel campen en proberen met sniper te killen, maar ook die mensen zul je blijven houden :(

[ Voor 38% gewijzigd door Soundstorm2010 op 16-11-2010 11:47 ]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322324

ik weet niet wat mensen nou zitten te discuseren over kicken en blocken en weet ik het wat maar als je nou gewoon het spel speelt zoals het hoort en je niet druk zit te maken over tubes ga dan hardcore spelen en speel met een M14 1 hit kill ... dan geef je ze gewoon geen kans om te schieten duh...
en btw bijna IEDERE server kicked mensen hoor, ik heb het zelf al een paar keer gehad op een RANKED server dus ik weet het niet hoor maar de discussie gaat dus gewoon helemaal lekker nergens over ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Voor de startpost. Ik speel op de XBOX 360:

Tweakers.net naam: xV0rtexx
Xbox gamertag: gT V0rtex

(in beide gevallen geldt: 0 = nul)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xV0rtexx schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:41:

ontopic:

Dit is inderdaad een lelijk probleem, wat in MW2 ook zat. Bij MW2 was het alleen door ramen van auto's, dat de kogels niet over kwamen en dat terwijl er helemaal geen raam in de meeste auto's zit.
Het lijkt toch wel, dat het allemaal wat haasten was om de deadline te halen, met die bugjes hier en daar. Ik heb liever dat ze voor het volgende deel een jaartje extra nemen om een perfect spel af te leveren, dan moet er toch een beoordeling van 10 punten in zitten voor COD 8/9.
Of gewoon weer een showstopper zoals CoD4!

WaW, MW2 en BO kunnen nogsteeds niet op aan goed CoD4 was. Geen thermal scopes of HB sensors. Geen scavanger ect. Gewoon back to basic. Super gameplay, goede uitgebalanceerde wapens. En minder gezeik. Het enige waar veel over werd gezeurt was Juggernaut (Terwijl iedereen rondrende met stopping power :F ), Martyrdom (Simpel te ontwijken), de M16 (Gebruik het zelf gewoon dan!?) en de Noob Tube, maar die ws niet echt overpowered omdat je geen extra ammo kon scavangen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380152

ontopic:

Heb er helemaal geen last van, je moet je wel bedenken dat door dikke muren kogels bijna geen impact meer hebben. Daarbij kun je overal wel doorheen schieten maar bij kapotte auto's lukt het niet. (ontplofte auto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

D4NG3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:23:
Ik heb het gevoel dat dat het nieuwe anti-spam troep is. Tegen dingen als modded controllers.. Valt mij ook op bij de M14 dat hij soms stop met schieten :S

offtopic:
@Punkbuster, lees de guidelines/overeenkomst van de host eens door :+ jij breekt er namelijk een paar.. Zoals dat custom rulesets niet toegestaan zijn op ranked servers. Dit zorgt voor onbalans.
Heb ook dat die blokkeert maar dat heb ik bij alle pistols/m14/fal. Maar heb het idee dat het door mijn controller komt, die heeft namelijk al heel wat vlieguren erop zitten. :+ Prestige 1 rank 6 atm.
Die combat training is wel leuk voor de afwisseling, tegen 9 recruits op nuketown :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Voor de Startpost.. Ik speel op PC

Tweak = Soundstorm2010
steam = pitbullnl2010
In-game = PitBull-NL
Clan = DD

(rondt 13uur ben ik thuis en dan zal ik ook bij GoT community aanmelden, zit namelijk nu op werk)

[ Voor 30% gewijzigd door Soundstorm2010 op 16-11-2010 11:50 ]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben blijkbaar de enige die Nuketown vet vind :P
Ik vind hem lekker fris en dat komt waarschijnlijk door de kleuren en de bouw van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 19:52
Ik denk dat ik maar de silencers van al m'n wapens af ga halen.
Dacht dat het handig was om 'onzichtbaar' te blijven, maar als ik in 1 op 1 kom leg ik het toch vaak af tegen mensen zonder silencer. Als ik dan de kill cam zie hadden ze, volgens mij, al lang dood geweest als ik geen silencer had gehad.
Ben nu ook bezig in de Combat Training. Is op zich ook wel grappig om dingen uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReFresh F5 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:48:
[...]

Heb ook dat die blokkeert maar dat heb ik bij alle pistols/m14/fal. Maar heb het idee dat het door mijn controller komt, die heeft namelijk al heel wat vlieguren erop zitten. :+ Prestige 1 rank 6 atm.
Die combat training is wel leuk voor de afwisseling, tegen 9 recruits op nuketown :P
Het gebeurt bij iedereen, en alleen bij semi-auomatische wapens :S .

http://callofduty.wikia.com/wiki/M14
■In Black Ops Multiplayer, a glitch randomly jams the M14 from firing. Maybe it jams in order to prevent the use of modded controllers, but players with a fast finger will find this annoying.
With a fast finger, ik dus :( . Word er echt strontziek van dat ik het loodje leg door een belabberde anti-mod functie.

[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 16-11-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:10

ErA

Het mooie van Black Ops vind ik toch wel de aandacht die is besteed aan kleine dingen die bij veel andere games in vergetelheid zijn geraakt:

- Customizen van zaken
- Characters zien er verschillend uit (face paint is slim )
- Player cards (hilarisch) ( alhoewel ik al het eerste hakenkruis op een duitse vlag heb gezien (waar ik overigens om moest lachen, puur omdat het best netjes gedaan was )(en nee, ik ben geen nazi, maar ik heb geen aanstoot bij een hakenkruis)
- Veel guns , wapens en what not. Maar dit is inmiddels een USP van de Cod franchise
- Theatre mode = Win. Klaar uit.
- Statistics, zoveel statistics! En die heat map, leuk gedaan!
- Kleine finesses zoals het interactieve scoreboard op het einde, dat je op spelers kan klikken en vliegensvlug toevoegen aan je friends list. Ja dat maakt t verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322324

Tweak = Soundstorm2010
steam = pitbullnl2010
In-game = PitBull-NL
Clan = DD
Vanavond lekker potje spelen dan ^^ ?

ik speel ook PC

Steam = Hellsneaker
in-game = Woezy <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:58
Martijn85 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:50:
Dacht dat het handig was om 'onzichtbaar' te blijven, maar als ik in 1 op 1 kom leg ik het toch vaak af tegen mensen zonder silencer. Als ik dan de kill cam zie hadden ze, volgens mij, al lang dood geweest als ik geen silencer had gehad.
Ben nu ook bezig in de Combat Training. Is op zich ook wel grappig om dingen uit te proberen.
Mijn tip: Hardcore

Ik heb op MW 2 bijna alleen nog maar HC TDM, HC S&D en HC HQ gedaan. (op de PC)
Nu op de PS3 met dit spel begon ik rampzalig!
Totdat ik HC unlockte....ben in 1 keer van 0,42 KD naar iets van 1,2 gegaan? (Moet ik even checken, weet ik niet zeker).

Het speelt i.m.o. gewoon vele malen lekkerder. Campen valt tot nu toe op zich mee.
Ik hoop dan ook dat ze HC HQ gaan invoeren met een DLC.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:10
Punkbuster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:29:

Door custom rules toe te passen op een ranked server doe je aan competitie vervalsing(of leaderboard vervalsing).

Jij ontneemt mensen de mogelijkheid om bepaalde challenges te halen, voor eigen gewin(niet gekilled worden door een tube).

Ik snap opzich wel waarom je geen tubes wil, maar aan de andere kant: ik zie in BO een STUK MINDER getube dan in MW2. Waarschijnlijk vanwege het ontbreken van de Danger Close perk. Ik zou me er dus niet zo druk over maken, en iedereen een eerlijke kans geven.

En zoals gezegd, als je echt custom rules wil -> unranked server!

Hoe dan ook, van jouw server blijf ik lekker weg :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martijn85 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:50:
Ik speel ook altijd met silencer, en heb net als jij, hetzelfde probleem.. 1 op 1 leg ik het vaak af, zelfs als ik eerder begin met schieten..

Combat Training is jammer dat je alles moet unlocken net als in MP. Ik wilde oefenen met de L96A1, maar ik heb echt geen zin om tot level 27 te gaan in Combat Training ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
ErA schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:55:
Het mooie van Black Ops vind ik toch wel de aandacht die is besteed aan kleine dingen die bij veel andere games in vergetelheid zijn geraakt:

- Customizen van zaken
- Characters zien er verschillend uit (face paint is slim )
- Player cards (hilarisch) ( alhoewel ik al het eerste hakenkruis op een duitse vlag heb gezien (waar ik overigens om moest lachen, puur omdat het best netjes gedaan was )(en nee, ik ben geen nazi, maar ik heb geen aanstoot bij een hakenkruis)
- Veel guns , wapens en what not. Maar dit is inmiddels een USP van de Cod franchise
- Theatre mode = Win. Klaar uit.
- Statistics, zoveel statistics! En die heat map, leuk gedaan!
- Kleine finesses zoals het interactieve scoreboard op het einde, dat je op spelers kan klikken en vliegensvlug toevoegen aan je friends list. Ja dat maakt t verschil.
Helemaal mee eens. Dat maakt de 2 minuten wachten tussen de games ook wat dragelijker :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Anoniem: 322324 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:56:
[...]

Vanavond lekker potje spelen dan ^^ ?

ik speel ook PC

Steam = Hellsneaker
in-game = Woezy <3
Ik zal vanavondt eerst toch naar mijn vriendin gaan,
Maar ik ben morgen gedeeltelijk vrij, dus komt goed..

Ben vanaf 13uur thuis, en dan zal ik al bezig zijn. voeg mij maar toe dan zie ik je vanzelf wel online komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan ik in de TS worden gezet trouwens?

Xbox-360 GT:
InTeL iD4ng3r

Word binnenkort wss iD4NG3R. Aangezien de clan dood is :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:10
ErA schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:55:
Ja, vliegensvlug ja! De tijd is zo kort tussen 2 rondjes dat ik amper tijd heb om de ronde stats te bekijken :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
AArg, BO loopt nu al voor de 3e keer vast op de PS3 , terwijl ik net mn contract behaal, moet elke keer weer opnieuw, tijdens het einde van potje domination blijft hij steeds hangen :S

Valt me hierdoor ook op dat BO zoveel laadtijd heeft tot spelen, bij MW2 is het starten en binnen een paar klikken gaan. BO vind ik het laden per screen behoorlijk traaaag

[ Voor 35% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 16-11-2010 12:02 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
D4NG3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:51:
[...]

Het gebeurt bij iedereen, en alleen bij semi-auomatische wapens :S .

http://callofduty.wikia.com/wiki/M14

[...]

With a fast finger, ik dus :( . Word er echt strontziek van dat ik het loodje leg door een belabberde anti-mod functie.
Hier heb ik inderdaad ook een beetje last van soms! Als ik te snel wil schieten dan doet hij het gewoon even niet. Maar of het echt 'blokkeren' is weet ik niet, het is echt maar heel kort alsof hij ff een schot niet uitvoert ofzo. Ik heb er nog niet superveel last van gehad maar het is wel irritant ja. Verder is de M14 trouwens wel fijn ja, lekker veel damage, 2 of 3 hits is altijd genoeg en die raak ik dan ook bijna altijd met 3-4 schoten, een accuracy die ik met andere wapens nooit haal.

En om toch nog een keer terug te komen op het server verhaal (zonder de discussie weer te openen): ik heb een tijd geleden gelezen dat Treyarch het niet ok vindt als op een server gekicked wordt voor custom rules. Je mag alleen kicken voor cheaters en om plaats te maken voor je clanleden, verder 'mag' het gewoon niet. Natuurlijk kun je dit lastig controleren, en ze zullen er ook wel gewoon niets aan doen, maar mocht je een keer je server niet meer kunnen vinden dan ben je bij deze gewaarschuwd ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:10

ErA

Het is zoals iemand zegt:

De Tube is geen probleem in Black Ops.

Ik heb ongeveer 5 kills gemaakt met de tube (ben nu 1e prestige) en gebruik hem ook niet. Als ik gekilled word door een tube vind ik dat ookgewoon helemaal niet erg.

Ik sluit me dan ook bij de rest aan: De enige reden die ik me nu nog kan voorstellen om mensen te kicken die tuben, is als je het zelf gewoon echt niet kan, en het dus uit pure afgunst doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:59:
AArg, BO loopt nu al voor de 3e keer vast op de PS3 , terwijl ik net mn contract behaal, moet elke keer weer opnieuw, tijdens het einde van potje domination blijft hij steeds hangen :S
Bij mij is hij ook al 3x blijven hangen, dat ik gewoon de PS3 moest herstarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Woei! Wat cool om je eigen gameserver te hebben met je clan maatjes (server: [NL] Clan)
Eindelijk gewoon kunnen instappen op het moment waarbij het je uitkomt...ten koste van een niet-betalende niet-clan member natuurlijk.

Moet alleen wel heel erg wennen aan de performance van de game. Met mijn E8600 en 4870x2 wil het toch niet zo lekker draaien als bij MW2. Toch een aantal storende lag-drops tijdens actiemomenten. Ben benieuwd hoe snel het opgepakt wordt.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ja? Ik vind het juist 10x beter nu.. Je kan nog steeds door oppervlakken heen schieten waarvan je denkt dat je er doorheen kan schieten, zoals een dunne aluminium plaat of een houten hekje, maar niet door dik beton of staal ofzo.
Ik vond dat bij MW2 altijd ZO irritant, ben je in een vuurgevecht, waar dekking bij hoort, en je gaat achter een dikke betonnen muur even herladen, krijg je als nog een kogel door je pan 8)7

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 07-06 17:11
vinom schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:50:
Ik ben blijkbaar de enige die Nuketown vet vind :P
Ik vind hem lekker fris en dat komt waarschijnlijk door de kleuren en de bouw van de map.
Ik heb intussen een paar Nuketown only servers tussen mn favorieten staan, fijne map inderdaad.
Alleen de spawns zijn af en toe ruk :( ben je net gespawned sta je al tussen de vijand in etc.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
MicScott schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:02:
[...]

Ja? Ik vind het juist 10x beter nu.. Je kan nog steeds door oppervlakken heen schieten waarvan je denkt dat je er doorheen kan schieten, zoals een dunne aluminium plaat of een houten hekje, maar niet door dik beton of staal ofzo.
Ik vond dat bij MW2 altijd ZO irritant, ben je in een vuurgevecht, waar dekking bij hoort, en je gaat achter een dikke betonnen muur even herladen, krijg je als nog een kogel door je pan 8)7
Mee eens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je waar ik nogsteeds last van heb? Dat ik na elke kill herlaad, wat me soms gewoon knetterhard de kop kost :P . Erg veel mensen die dit doen naar mijn weten (Soms zelfs zonder dat ze het door hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
D4NG3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:05:
Weet je waar ik nogsteeds last van heb? Dat ik na elke kill herlaad, wat me soms gewoon knetterhard de kop kost :P . Erg veel mensen die dit doen naar mijn weten (Soms zelfs zonder dat ze het door hebben).
Klopt, ook dat merkte ik gister van mij zelf... 8)7

terwijl het niet altijd nodig is om dat te doen, moet ik maar eens afleren

[ Voor 9% gewijzigd door Soundstorm2010 op 16-11-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:06

Bezulba

Formerly known as Eendje

ErA schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:36:
Ik wil toch even reageren op de persoon die in het vorige draadje verteld dat het spawnsysteem "Gemaakt is om de minder goede speler ten dienst te zijn".

Er werd geclaimed dat door het random spawnen de minder goede speler af en toe achter de goede speler kon komen en hem zo kon killen.

Ik vind dit een waardeloos argument.

Juist door dit spawn element is Black Ops de eerste game welke enigzins gebalanceerd is.

Waar ik in MW2, BFBC2 en MoH zonder moeite een k/d ratio maintain van 3+ en killstreaks van 40 haal. Is er in black ops gewoon geen mogelijkheid tot extreem campen zonder dat je in de rug gepakt kan worden.

Over de maps is zeer goed nagedacht, er zijn altijd meerdere manier om op een punt te komen, en camp spots worden op deze manier dus ge-elimineerd.

Daarnaast is het killstreak systeem briljant uitgevoerd. Omdat de kills van een killstreak niet meer meetellen naar je volgende killstreak toe, is het nu veel eenvoudiger om voor een support action te gaan.

Zo heb ik zelf gekozen voor: UAV - Sr-71 - Honden.
als ik spawn, 2 stappen zet, en een vijand achter mij spawned is dat echt niet anti-camp bevoordelijk, dat is namelijk gewoon slecht spawnen. Ik kan er niets tegen doen, ik ben niet aan het campen, leef zelf net en mijn tegenstander heeft gewoon een free kill. Dat is er oneerlijk aan, hetzelfde met spawnen in een vuurgevecht, dat is een free kill voor de tegenstander, ook niet eerlijk en al helemaal niet anti-camp

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 292780 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:02:
[...]

Bij mij is hij ook al 3x blijven hangen, dat ik gewoon de PS3 moest herstarten..
Same, hebben jullie veel vrienden in je friendslist?

Blijkbaar komt het daardoor, meer vrienden = meer lag. Komt doordat hij constant bezig is met het updaten van de stats van je vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik snap ook niet waarom mensen zo'n last hebben van de spawns. Of is dat alleen op de consoles ofzo, want ik heb er vrij weinig last van. Als mijn team met domination gewoon gedomineerd wordt (lees: twee vlaggen verdedigd en ons laat zitten bij de derde) dan spawn ik gewoon netjes achter onze eigen vlag, elke keer, de hele map lang. Ik ben nog nooit opeens achter de vijand gespawned, TENZIJ de vijanden alle drie de vlaggen hebben, en dan HOOR ik ook gewoon random te spawnen (er is immers geen voorkeur meer voor waar ik zou moeten spawnen omdat we geen vlaggen hebben). Dat is gewoon eigen schuld dikke bult... Moet je maar niet 3 vlaggen pakken, zo werkt domination nou eenmaal. Bij TDM ofzo zijn spawns ook gewoon random, dat is toch logisch? Er zijn geen bases ofzo waar jou team de hele tijd spawned... En bij FFA al helemaal niet. En het ergste vind ik nog dat men zeurt over spawns in Nuketown! Gast, je zit daar met 18 man in een map waar je amper met 18 man kunt rondlopen. Vind je het gek dat je af en toe bij de enemy spawned? Er is gewoon geen plaats. Je spawned of achter het ene huis of achter het andere, als daar allebij vijanden zijn dan kan het toch gewoon niet anders? Of moeten ze je maar gewoon in het midden van de map droppen? Denk niet dat je daar vaak zou weglopen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318685

lang leve Slight of Hand en geluk hebben xD
en dat terwijl ik extended mags heb :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
In nuke (of radiation?) heb je een hele grote raket die weggaat op een gegeven moment. Is dat iets wat je als speler kan beinvloeden of is het gewoon iets wat in de map zit?

Leek me namelijk wel een leuke boobytrap dat als er iemand onder loopt je dat ding kan laten wegvliegen en diegene dan geroosterd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De spawnproblemen zijn er alleen echt bij FFA en TDM, en dan voornamelijk op Nuketown. Mijn gemiddelde potje is 20+ op 5 - 10. En de helft van mn deaths komen doordat ik voor een vijand spawn :S ?

Edit @ hierboven:

Op radiation zit een vloerpaneel wat open/dicht kan met de druk van een knop, zo kan je bijv de deur snel dichtdoen zodra een vlagrunner erdoorheen is. Om hem veilig te stellen. Of kan je hem juist openen om de bom te planten die eronder zit :) .

Jij hebt het over Launch, ik weet niet of die raket met een knop gaat. of Automatisch, ik let er eigenlijk niet op. Maar hij vliegt wel elke ronde weg, en ja. Je gaat dood als je eronder of in de buurt staat.

[ Voor 55% gewijzigd door D4NG3R op 16-11-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nuketown is inderdaad een Spawn ramp, daar spawn je echt letterlijk naast elkaar. Het spawnsysteem van CoD is nooit goed geweest.

Hardcore zit, los van spawnproblemen, wel lekker in elkaar moet ik zeggen, het speelt echt leuk. Nog steeds jammer van de beperkte playlist, hopelijk wordt dat snel uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik doe dat ook, maar ik heb BIJNA altijd Sleight of Hand aan staan..
ReFresh F5 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:11:
[...]
Same, hebben jullie veel vrienden in je friendslist?

Blijkbaar komt het daardoor, meer vrienden = meer lag. Komt doordat hij constant bezig is met het updaten van de stats van je vrienden.
Ik heb ongeveer 30 mensen in me lijst, mooie is, dat ik ze allemaal persoonlijk ken, samen spelen is achteraf altijd leuk als je elkaar weer ziet irl :P
Vrijdag schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:14:
In nuke (of radiation?) heb je een hele grote raket die weggaat op een gegeven moment. Is dat iets wat je als speler kan beinvloeden of is het gewoon iets wat in de map zit?

Leek me namelijk wel een leuke boobytrap dat als er iemand onder loopt je dat ding kan laten wegvliegen en diegene dan geroosterd wordt.
Ik geloof dat je die nuke niet zelf kan lanceren, de Nuke wordt ook maar 1 x gelanceerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 09-06 16:04
[PS3] Die van mij is ook al een paar keer vastgelopen. Ik ben er wel achter dat het niet aan de PS ligt. Ik zat namelijk in een party met 2 vrienden en die hadden beide een vastloper op het zelfde moment als ik.

Tijdens het laden van de game, het aparte was dat de bovenhelft van mijn scherm het laadscherm van villa was terwijl de onderste helft een verzameling cijfers en letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Vrijdag schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:14:

Je gaat wel dood als je onder die raket ligt als die word gelanceerd.Heel leuk als je B aan het caputeren ben en opeens 3 man dood vanwege die raket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 19:52
Daar betrap ik mezelf ook regelmatig op, maar onbewust blijf je het toch doen.
Iemand dood, reloaden, hoek om en dan zelf de hoek om gaan :P

Misschien toch maar extended mags nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Ik wil een te snel herladen ruilen tegen een altijd vergeten te bewegen als ik een vuurgevecht kom. In MW2 herlaade ik altijd direct en bewoog als een gek. In BO herlaad ik op de juiste momenten maar sta stokstil als ik schiet. Weet niet wat de reden is. :D

Volgens mij was jij een van de jongens die mij hard neergeknald hebben 3 potten op rij eergisteren op de Xbox op Radiation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Unbreukable schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:24:
[PS3] Die van mij is ook al een paar keer vastgelopen. Ik ben er wel achter dat het niet aan de PS ligt. Ik zat namelijk in een party met 2 vrienden en die hadden beide een vastloper op het zelfde moment als ik.

Tijdens het laden van de game, het aparte was dat de bovenhelft van mijn scherm het laadscherm van villa was terwijl de onderste helft een verzameling cijfers en letters.
ik heb net FFA zonder problemen gespeeld op de PS3, maar tijdens DOM blijft hij hangen, vlak voor het einde. elke keer weer. Nu eerst maar eens werken, vanavond maar weer eens proberen. Ik heb overigens maar +/- 10 vrienden in mn list staan

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
@ allen: Ah, bedankt! Ik kon het al nergens vinden maar het is dus een standaard map gebeurtenis :) Had het idee omdat er namelijk vaak mensen in die twee torens zitten (ernaast) als het ding wegvliegt.

Dat luik ken ik en lijkt me best handig om mensen te beschermen. Verder heb ik geen "vallen" gezien in mappen. Lijkt me op zich wel leuk maar misschien is dat wat overkill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik vind het spawn systeem niet echt om over naar huis te schrijven. Speel op de PS3 en speel vrijwel altijd TDM. Vaak spawn je gewoon ergens waar meerdere tegenstanders staan. Wordt je dus direct in je rug geschoten, wat erg frusterend is. Soms werkt het in je voordeel, dan is het hele team aan de andere kant van de map en spawnt de tegenstander voor je neus en kan je lekker spawnrapen. Ik vond het spawn systeem van MW2 soms wel wat prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Maar je kan toch ook tactical insertion gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Ik speel ook op de PS3... Alleen erg jammer dat er maar weinig keuzes zijn in Hardcore. En ik begrijp ook niet zo goed waarom die modussen er niet inzitten... Alleen FFA TDM en SD.... Beetje jammer. Ik had graag Ook DOM en HQ erin gezien. Waarom hebben ze hiervoor gekozen? Zijn toch ook mensen op een console die graag hardcore willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
Zethiel schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:03:
[...]

Ik heb intussen een paar Nuketown only servers tussen mn favorieten staan, fijne map inderdaad.
Alleen de spawns zijn af en toe ruk :( ben je net gespawned sta je al tussen de vijand in etc.
gisteren 2 uur in de 24x7 quickrank nuketown server HC HQ beland, complete chaos, wel easy exp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

totempaal schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:39:
Ik speel ook op de PS3... Alleen erg jammer dat er maar weinig keuzes zijn in Hardcore. En ik begrijp ook niet zo goed waarom die modussen er niet inzitten... Alleen FFA TDM en SD.... Beetje jammer. Ik had graag Ook DOM en HQ erin gezien. Waarom hebben ze hiervoor gekozen? Zijn toch ook mensen op een console die graag hardcore willen spelen.
Ben ik het helemaal mee eens.. Toen ik hier vorige week las, voordat ik zelf gespeeld had, dat iemand Hardcore DOM had gespeeld, dacht ik, oh nice nu dus ook hardcore domination.. Maar helaas was dat niet voor de PS3...

Maar het vreemde is ook dat PC alleen wager matches van 500 kan spelen... Waarom maken ze zulke verschillen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:37:
Maar je kan toch ook tactical insertion gebruiken?
Je moet mensen niet dwingen een item te nemen welke ze eigenlijk niet willen, alleen maar om een fout van de spelmakers te fixen.

Treyarch heeft al aangegeven er aan te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
D4NG3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:42:
[...]

Je moet mensen niet dwingen een item te nemen welke ze eigenlijk niet willen, alleen maar om een fout van de spelmakers te fixen.

Nee, dat is waar maar ik heb zelf eigenlijk nog maar twee keer meegemaakt dat ik "behind enemy lines" spawnde. Ik was daar zo verbaasd over dat ik vervolgens niemand in de rug schoot maar werd geknived door iemand die naast me spawnde... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
En waarom niet vanavf level 1 de hardcore in op de console?? haha vreemde keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:42:
[...]

Dat is mooi!
Waar kan ik nieuws en updates van Treyarch zelf zien?

Edit: Nvm al gevonden

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 16-11-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
me,myself and I schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:39:
[...]

gisteren 2 uur in de 24x7 quickrank nuketown server HC HQ beland, complete chaos, wel easy exp
Bestaat dat ook alweer? -.-
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client