[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 47.425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Punkbuster schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:38:
[...]

Ghost pro heeft niks te maken met Stabben, je aircrafts neer halen (30 stuks , en Sentry knifen) en 20 man doden als de tegen partij radar heeft. En ghost pro is best easy hoor.
Sentry kapotschieten kan volgens mij ook! Zo had ik er eentje die al door een granaat geraakt was, en met een paar famaskogels al kapot ging.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

alsditookniet schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:44:
2 servers van GoT zijn

GoT-HC-SD-tweakers.net Ranked: 173.199.110.180 HC-SD
GoT-HC-SD-tweakers.net Unranked: 173.199.105.40 HC-SD

^2Go^7T^1-HC-SD-^8tweakers.net voor de kleurtjes:P
FF een bericht sturen aan SuperBassie dan kan die opgenomen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 01:04
beany schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:29:
[...]

Je bedoelt MW1, die had geen prestige. MW2 wel.
uhm wel, de console versie iig, maar ik kan mij toch echt herinneren dat ik wel prestige kon doen op de pc... ? :>
http://callofduty.wikia.com/wiki/Prestige_Mode

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04 10:08
Ik vind prestigen wel wat hebben. Elke keer dat je prestigt moet je weer de eerste wapens gebruiken en vind je weer nieuwe dingen. Als je dit niet zou doen speel je op een gegeven moment nog maar op 1 (of een paar) manier(en).

Ik ben inmiddels ook bij de prestige leaderboards aangemeld, al snap ik nog niet wat je daar mee moet. De leaderboards gebruikte ik altijd om mijn prestatie te meten met vrienden en dat kan al. Wel leuk dat het is opgedeeld in week, maand en altijd. Wat dan weer jammer is, is dat de stats voor geen meter kloppen. Ik zou al 200.000+ kills hebben gemaakt in Domination. Zoveel heb ik er in mijn COD leven nog lang niet gemaakt :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
MicScott schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:48:
[...]

Sentry kapotschieten kan volgens mij ook! Zo had ik er eentje die al door een granaat geraakt was, en met een paar famaskogels al kapot ging.
klopt, je hoeft hem niet te knifen, schieten kan ook gewoon, probeer vooral boven een sentry te komen, ze kunnen niet omhoog richten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292780

xV0rtexx schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:53:
Ik vind prestigen wel wat hebben. Elke keer dat je prestigt moet je weer de eerste wapens gebruiken en vind je weer nieuwe dingen. Als je dit niet zou doen speel je op een gegeven moment nog maar op 1 (of een paar) manier(en).

Ik ben inmiddels ook bij de prestige leaderboards aangemeld, al snap ik nog niet wat je daar mee moet. De leaderboards gebruikte ik altijd om mijn prestatie te meten met vrienden en dat kan al. Wel leuk dat het is opgedeeld in week, maand en altijd. Wat dan weer jammer is, is dat de stats voor geen meter kloppen. Ik zou al 200.000+ kills hebben gemaakt in Domination. Zoveel heb ik er in mijn COD leven nog lang niet gemaakt :)
Op PS3 klopte dat in t begin ook niet, ik had na 1 uur al 8000 kills gemaakt. Maar toen ik gister keek na de update, stond t op het eerste gezicht wel goed. Maar PC heeft nog geen update gehad geloof ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:55:
[...]

klopt, je hoeft hem niet te knifen, schieten kan ook gewoon, probeer vooral boven een sentry te komen, ze kunnen niet omhoog richten :D
Ook niet te ver omlaag, hij stond in een raamopening en ik eronder :D

Was wel fijn trouwens om die al in het eerste uur nadat ik prestige 2 in ging al te kunnen halen.

[ Voor 13% gewijzigd door MicScott op 19-11-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 11:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Wat is volgens jullie de beste launcher om een chopper of spyplane neer te halen?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:14

ErA

bazs2000 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:51:
Ik zit alweer een paar uur in de bestandstructuur van BO te harken en ben op zoek naar de statfiles.
Bij MW2 had je een aantal bestanden met de extentie "*.stat" maar hoe heten deze in BO en niet geheel onbelangrijk, waar staan ze?

Ik heb zelfs met winrar alle databestanden uit zitten pakken maar daar stuitte ik weer op hele andere problemen, hoe speel ik de geluiden af van BO en hoe kan ik de afbeeldingen openen? Moet ik voor het geluid een bepaalde codec gebruiken of moet ik simpelweg een extentie veranderen? De geluidsfragmenten worden door Winamp wel herkend als geluidsbestand maar kan ze vervolgens niet afspelen.

Maar goed, dat is nog niet zo boeiend, ik wil graag mijn spelersbestanden in handen hebben zodat ik backups kan maken. :)
Je stats worden centraal opgeslagen, en overgehaald wanneer je deze opvraagd zover ik weet.

Dit lijkt mij in ieder geval de enige en beste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 06:55
Mon0lith schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:04:
Wat is volgens jullie de beste launcher om een chopper of spyplane neer te halen?
Ik gebruik de M72L volgens mij :D (weet ff niet precies of ik het goed heb geschreven)

Voor shoppers moet je 2x schieten, en voor spy maar 1x

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonder twijfel, Strela-3. Die heeft 2 raketten + lock-on..
Soundstorm2010 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:07:
[...]
Ik gebruik de M72L volgens mij :D (weet ff niet precies of ik het goed heb geschreven)

Voor shoppers moet je 2x schieten, en voor spy maar 1x
Oh, heeft die ook 2 raketten? Zoja, dan maakt het niks uit..

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 19-11-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382978

Unomomentodado schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:04:
Daarnaast heb ik wat moeite om Ghost Pro te halen -> 5 Backstabber rewards. Een paar keer een stilstaande enemy in de rug geknifed, maar geen Backstabber reward...
Het gaat om de Medal meeste backstabs, je moet er dus meer hebben dan anderen in het potje, dan krijg je de medal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
strela-3 heeft de beste specs, 2 rockets en gegarandeerde hit als de eerste de anti lockon chaff/flares zijn afgeschoten door attack heli's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:07:
[...]

Zonder twijfel, Strela-3. Die heeft 2 raketten + lock-on..

[...]

Oh, heeft die ook 2 raketten? Zoja, dan maakt het niks uit..
Nee, de M72 heeft er maar 1.
De Strela is de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
heeft iemand trouwens met de crossbow al een heli of vliegtuig neer kunnen halen of is dat uberhaupt geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Dinsdag gaat ook mijn ranked server de lucht in! Zijn er eigenlijk als stats te exporteren naar websites van servers?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:26:
heeft iemand trouwens met de crossbow al een heli of vliegtuig neer kunnen halen of is dat uberhaupt geen optie?
Jazekers, wel erop geschoten of die neer is gestort weet ik niet want niet gekeken. Hij zat er wel op en ik zag de pijl ook ontploffen. Je moet met die kruisboog stukje hoger schieten want na een tijdje daalt ie snel af uiteraard. Ik heb hem standaard als tweede wapen, vrij ideaal ding als je er mee om weet te gaan.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeoMe schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:29:
[...]

Jazekers, wel erop geschoten of die neer is gestort weet ik niet want niet gekeken. Hij zat er wel op en ik zag de pijl ook ontploffen. Je moet met die kruisboog stukje hoger schieten want na een tijdje daalt ie snel af uiteraard. Ik heb hem standaard als tweede wapen, vrij ideaal ding als je er mee om weet te gaan.
Je ziet wel dat de pijl ontploft, maar weet niet of ie er door neerstortte? :? Had jij nou trouwens die Ninja pro getest? Want je zei volume omlaag zetten van muziek en voice.. Dit heb ik gedaan, maar ik werd nog in me rug geknifed zonder iets te horen.. Misschien toevallig iemand met Ninja aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:37:
[...]

alles met een objective zoals s&d, dom, dem, HC :)
Dan zorgen dat je net voordat ze een objective halen die ventjes afschieten :)
Snap het niet helemaal. Heb diverse keren iemand afgeschoten in de buurt van het objective maar geen medal.

Wanneer krijg je wel een medal? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-04 12:33
Weet niet of dit al eerder is gevraagd, maar ben je geforceerd te prestigen? Of kun je er ook voor kiezen rank 50 te blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan gewoon rank 50 blijven als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 18:31
je kan gewoon op level 50 blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-04 20:45

Franko P.

Hit it.

TecTo schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:51:
[...]

Snap het niet helemaal. Heb diverse keren iemand afgeschoten in de buurt van het objective maar geen medal.

Wanneer krijg je wel een medal? 8)7
Volgens mij krijg je een medal als jij die ronde de meeste backstabs/knive kills/headshots/kills bij objective etc. hebt gemaakt.

Dus niet als je iemand neerknalt bij een objective dat je dan meteen een medal krijgt.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Franko P. schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:01:
[...]

Volgens mij krijg je een medal als jij die ronde de meeste backstabs/knive kills/headshots/kills bij objective etc. hebt gemaakt.

Dus niet als je iemand neerknalt bij een objective dat je dan meteen een medal krijgt.
dat dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:41:
[...]

Je ziet wel dat de pijl ontploft, maar weet niet of ie er door neerstortte? :? Had jij nou trouwens die Ninja pro getest? Want je zei volume omlaag zetten van muziek en voice.. Dit heb ik gedaan, maar ik werd nog in me rug geknifed zonder iets te horen.. Misschien toevallig iemand met Ninja aan..
lol dat zit er wel dik in, ik hoor volgens mij gewoon de spelers lopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
Niemand werkt echt niet hoor. Ze kunnen net wel zeggen maar hoor nooit voetstappen, met of zonder ninja. Bij mw2 hoorde je het altijd, echt een gemis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:06:
[...]

lol dat zit er wel dik in, ik hoor volgens mij gewoon de spelers lopen :?
Als ik voetstappen hoor ben ik het zelf.
Welke instellingen hebben jullie bij audio dan ? Alleen sfv volume ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik hoor wel voetstappen (op PS3) maar niet zo duidelijk als in mw2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoenvisje schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:10:
Ik hoor wel voetstappen (op PS3) maar niet zo duidelijk als in mw2.
Ik hoor echt alleen mezelf, maar heb Ninja Pro nog niet getest na de update, want heb hem nog niet Pro na het prestige gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Franko P. schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:01:
[...]

Dan kan ik de pro wel vergeten want ik heb nog nooit de meeste kills gehaald. Daar speel ik te slecht voor. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Versteegrob schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:10:
[...]

Als ik voetstappen hoor ben ik het zelf.
Welke instellingen hebben jullie bij audio dan ? Alleen sfv volume ?
pfff dunno echt eigenlijk gewoon op headphones. Ik vind het jammer dat er geen 5.1 optie is als we het toch over geluid hebben.
Ben ook niet thuis dus kan niet checken...

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-11-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Die is er wel, je hebt

TV
Koptelefoon
Theatre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Versteegrob schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:20:
Die is er wel, je hebt

TV
Koptelefoon
Theatre
Ja ik heb die opties al 3x opnieuw moeten instellen.. Ook vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Versteegrob schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:20:
Die is er wel, je hebt

TV
Koptelefoon
Theatre
waar reageer je nu op? op mijn vraag van 5.1 geluid? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
TecTo schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:13:
[...]

Dan kan ik de pro wel vergeten want ik heb nog nooit de meeste kills gehaald. Daar speel ik te slecht voor. :-(
ach jawel hoor, gewoon even zoeken naar een server met noobjes beginnende spelers :) public servers zijn vaak hiermee gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:25:
[...]

waar reageer je nu op? op mijn vraag van 5.1 geluid? :o
Ja:) Theatre is toch dolby ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-04 22:10

Barca

In Search Of Sunrise

Kan je emblems nou van iemand ontvangen / naar iemand sturen?

Dat Tweakers emblem is b.v. best leuk, maar ik ga die niet opnieuw zelf zitten bouwen als ik gewoon iemand lief kan aankijken om hem te sturen. Maar goed, die hoef ik ook niet. Ik wil als emblem een mega-leuter hebben. Heeft iemand die toevallig al gebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Servers met noobs? Ik ervaar meer servers met noob admins.

Al die servers die je zonder reden kicken, doodziek word je ervan. Dat heb je als ze baasje willen/kunnen spelen. Vooral de NL servers overdag hebben er een handje van om willekeurig te kicken.

Er moet een soort van zwarte lijst komen die dit soort gepeupel aanpakt.

Geef mij maar de servers die door onpartijdige profs worden gerund. Terug naar MW2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 11:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Barca schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:46:
Kan je emblems nou van iemand ontvangen / naar iemand sturen?

Dat Tweakers emblem is b.v. best leuk, maar ik ga die niet opnieuw zelf zitten bouwen als ik gewoon iemand lief kan aankijken om hem te sturen.
Ja, als dat kan zou dat mooi zijn :) heb um zelf ook al proberen te maken maar dat worden f*cking veel lagen

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Het geluid in dit spel is gewoon veel slechter dan in MW2 dat was met andere treyarch titels ook het geval, treyarch is gwoon erg duidelijk een minder capable en minder getalenteerde studio. Lijken pikken kunnen ze gelukkig als de beste anders hadden jullie nu allemaal geen spelletje.

Maar het geluid vind ik zelf de grootste domper als je het vergelijkt met MW2, niet dat ik mw2 brilliant van(mwoah 7tje), maar het geluid was wel goed. Zeker voor een console game. Bij treyarch is geluid weer echt dramatisch allround.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Afbeeldingslocatie: http://i1194.photobucket.com/albums/aa361/rappel_s/Hkitty.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Barca schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:46:
Ik wil als emblem een mega-leuter hebben. Heeft iemand die toevallig al gebouwd?
Het valt me weer op hoe triest 50% van de community van BO is (ik sluit jou even buiten met de aanname dat je sarcastisch bent). Op de helft van de emblems worden apen, paarden smileys en andere gevallen verkracht, of een paard met een dikke leuter aangetroffen. kom op jongens.. Naja was te verwachten natuurlijk.

Wel erg scraal vind ik de hakenkruizen die je toch wel geregeld ziet langskomen compleet met KKK in de clantag en een duitse vlag.. als je zo stoer bent, ga dan op de Dam staan met een hakenkruis op je rug.

Maar verder over de game: ik heb de SP inmiddels uitgespeeld, en vond hem toch een stuk aangenamer als ik verwachtte, het verhaal is een stuk beter als MW2, (die was ik na de credits al weer vergeten.). En het speelt op zich wel lekker.

MP heb ik nog steeds last van hakkelen en lag op de PS3, vastlopers, lost connections, gebrek aan voetstappen etc.. hier valt nog aardig wat te verbeteren.
De vastlopers vind ik nog het irritantste want hierbij ben je alles kwijt wat je die match behaald hebt, balen als je net je contract hebt voltooid. Het gebeurd het meeste op Domination, wat ik nu maar even niet speel tot er wat verbetering is

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grappig dat mensen allemaal zoiets gaan maken.. Ik heb weinig inspiratie..
Ik heb een menneke gemaakt met een hockeymasker en een motorzaag in zijn linkerhand, tomahawk in rechterhand, rpg op zijn rug...

Maar dat is het dan ook :P

Edit: Inderdaad, ik zie op PS3 allemaal verkrachtte dieren.. een orgie tussen een gorilla, vogel, mens, konijn en een paard... Allemaal kleine kindertjes..

Hakenkruis pas 1x tegen gekomen, en dan is die vervolgens nog extreem slecht gedaan ook.. Als je het doet, doe t dan goed..

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 19-11-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Cheffie
Report ze gewoon en dan kunnen ze geen emblem meer maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 22:28
Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:00:
[...]

Het valt me weer op hoe triest 50% van de community van BO is (ik sluit jou even buiten met de aanname dat je sarcastisch bent). Op de helft van de emblems worden apen, paarden smileys en andere gevallen verkracht, of een paard met een dikke leuter aangetroffen. kom op jongens.. Naja was te verwachten natuurlijk.

Wel erg scraal vind ik de hakenkruizen die je toch wel geregeld ziet langskomen compleet met KKK in de clantag en een duitse vlag.. als je zo stoer bent, ga dan op de Dam staan met een hakenkruis op je rug.
RE-POR-TEN

Die functie zit er niet voor niks in. Als niemand dat doet, blijf je dit soort dingen zien.

Zodra er een aantal aangepakt worden zal je zien dat iedereen zijn/haar idiote emblems aanpast :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
beany schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:03:
[...]

RE-POR-TEN

Die functie zit er niet voor niks in. Als niemand dat doet, blijf je dit soort dingen zien.

Zodra er een aantal aangepakt worden zal je zien dat iedereen zijn/haar idiote emblems aanpast :)
Ach je bent of nazi in je emblem, of je report ze en bent een regel nazi. Jullie keuze. Hahah waar je je druk om kan maken. Maar als je dat soort mensen report hoor je zelf ook tot die groep. :+

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
beany schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:03:
[...]

RE-POR-TEN

Tja 't beste dat je kan doen is in je zelf /care zeggen, en maar denken dat elke keer als je zo'n zielig ventje met zon emblem killt, ie achter zijn pc zit te ragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Postius schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:05:
[...]

Ach je bent of nazi in je emblem, of je report ze en bent een regel nazi. Jullie keuze. Hahah waar je je druk om kan maken. Maar als je dat soort mensen report hoor je zelf ook tot die groep. :+
Volgens mij moet je eens diep gaan nadenken wat 'regel nazi' precies inhoud. Volgens mij snap je het niet helemaal. De vergelijking dat iemand die regels na leeft het zelfde is als iemand die nazi symbolen actief uitdraagt geeft aan dat ik je misschien niet helemaal serieus moet nemen in dit leven...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:00:
[...]
Dat soort mensen zullen op mijn server meteen gebanned worden. In een game die niks met WW2 te maken heeft hoort dat niet thuis. Net als mensen die met "Jude" ofzo schelden.

Er spelen regelmatig een aantal dudes van een clan genaamd [AXIS] op mijn server, en die houden ook van het wat fascistischer artwork, met rood en zwart en wit enzo, maar er komt geen hakenkruis aan te pas, dus dat vind ik allemaal prima, en ook wel stoer eruit zien eigenlijk ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door MicScott op 19-11-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

TecTo schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:13:
[...]

Je hoeft ook niet de meeste kills te maken, maar als je constant blijft kniven dan heb je wel eens kan dat je juist de knife kills het meeste hebt gedaan die ronde. Dus emblem.

Zelfde als je bijvoorbeeld alles uit de lucht blijft schieten, je kan dan wel onderaan doordat je steeds overhoop geschoten wordt, maar je kan dan wel een emblem krijgen met meeste rpg kills oid.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Franko P. schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:30:
[...]
Je hoeft ook niet de meeste kills te maken, maar als je constant blijft kniven dan heb je wel eens kan dat je juist de knife kills het meeste hebt gedaan die ronde. Dus emblem.

Zelfde als je bijvoorbeeld alles uit de lucht blijft schieten, je kan dan wel onderaan doordat je steeds overhoop geschoten wordt, maar je kan dan wel een emblem krijgen met meeste rpg kills oid.
Alleen zal ik niet met een RPG alles uit de lucht knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:41:
[...]
Jah, want kwam iemand de bocht om wandelen dus die moest er ook aan. Het was zo'n helicopter die een carepackage doet droppen, dus denk dat er daar wel twee op moeten.

Ik heb het geluid ingesteld op Headset, en twee volumes op de helft zodat je nog net hoort dat er enemy heli's incommming zijn. Voetstappen zijn iets beter, maar misschien had hij ook inderdaad Ninja.

Maar helaas kan ik nog steeds niet op geluid spelen zoals in mw1 en mw2, waardoor ik elke keer in de rug wordt geknived als ik ergens sta te bewaken. Wel mooi dat de eerste lastigvaller met mijn claymore mag afrekenen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

sinds gisteren hardline pro bemachtigd in 2e prestige ronde.
wel lache dat je de crates kan resetten met nieuwe goodies. toch vaak met reset wat leukers eruit gehaald zoals honden of death machine.
maar die death machine is ook waardeloze campgun, voodat hij is opgewarmt ligt je al kapot op de grond in hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeoMe schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:35:
[...]

Jah, want kwam iemand de bocht om wandelen dus die moest er ook aan. Het was zo'n helicopter die een carepackage doet droppen, dus denk dat er daar wel twee op moeten.

Ik heb het geluid ingesteld op Headset, en twee volumes op de helft zodat je nog net hoort dat er enemy heli's incommming zijn. Voetstappen zijn iets beter, maar misschien had hij ook inderdaad Ninja.

Maar helaas kan ik nog steeds niet op geluid spelen zoals in mw1 en mw2, waardoor ik elke keer in de rug wordt geknived als ik ergens sta te bewaken. Wel mooi dat de eerste lastigvaller met mijn claymore mag afrekenen.
Nog steeds niet opgelost dus :'( Ik speelde ook altijd heel veel op geluid.. Ik merk wel dat ik zonder geluid een stuk vaker dood ga, en waarschijnlijk ook een stuk minder kills maak... Laten we hopen dat het nog goed komt... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Anoniem: 151407 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:40:
wel lache dat je de crates kan resetten met nieuwe goodies. toch vaak met reset wat leukers eruit gehaald zoals honden of death machine.
maar die death machine is ook waardeloze campgun, voodat hij is opgewarmt ligt je al kapot op de grond in hardcore.
Hier wou ik gister nog een opmerking over maken. Inderdaad waardeloos apparaat die Death Machine. Je kan 'm wel constant laten spinnen zodat je meteen kan schieten met LT ( / ADS), maarje bent zo verschrikkelijk traag en zichtbaar ermee. Beh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

zijn er meer mensen met disconnects van xbox live met blackops?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:24:
[...]

Ja ik heb die opties al 3x opnieuw moeten instellen.. Ook vreemd..
Ik ook, wat mij opviel was dat instellen van de brightness. Als ik het donkerste instelde wat mogelijk is, zag ik nog steeds de tekst in het donkerste vakje (waar staat dat je dat niet hoort te kunnen lezen). Misschien moet ik de instellingen van de TV wat veranderen maar als je daarop gewoon tv kijkt is het echt niet heel bright ofzo. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Welk wapen vinden jullie beter? De Galil/Famas/AK47

Ik speel nu een tijdje met de Galil (incl surpressor), maar ben telkens te laat bij een close combat. Dit terwijl ik vrij snel reageer. Ik raak diegene ook, maar op de een of andere manier spelen mijn tegenstanders met vele sterkere wapens... Dat gevoel heb ik althans.

Ik ben er nog niet aan uit wat de ideale combo is.

Ik ben een type wat overal naar toe rent en voornamelijk Domination speelt.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
cv8x schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:52:

Ik speel nu een tijdje met de Galil (incl surpressor), maar ben telkens te laat bij een close combat. Dit terwijl ik vrij snel reageer. Ik raak diegene ook, maar op de een of andere manier spelen mijn tegenstanders met vele sterkere wapens... Dat gevoel heb ik althans.

Famas met ext mags _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-04 13:59
Anoniem: 382978 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:09:
[...]

Het gaat om de Medal meeste backstabs, je moet er dus meer hebben dan anderen in het potje, dan krijg je de medal.
Dit is niet nodig voor Ninja Pro. Je moet iemand precies van achteren knifen. Je krijgt dan gelijk in beeld 'BACKSTABBER' en '+ xxxx points'.

Dat is al je backstabber medal. Dit heeft niks te maken met meeste backstabs aan het eind van het potje. je kan dus 5 backstabber medals halen in 1 potje, net zoals dat je meerdere double kill medals kan halen.

De moelijkheid zit hem in het precies recht van achteren raken.

[ Voor 11% gewijzigd door prutser387 op 19-11-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Anoniem: 104511 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:42:
[...]

Hier wou ik gister nog een opmerking over maken. Inderdaad waardeloos apparaat die Death Machine. Je kan 'm wel constant laten spinnen zodat je meteen kan schieten met LT ( / ADS), maarje bent zo verschrikkelijk traag en zichtbaar ermee. Beh.
Prima gun om mee te campen/defenden! Ik had hem in een potje demolition op WMD, en geloof me maar dar er niemand meer bij de ondergronds bom kwam :D

In S&D had ik er ook nog een 4 killstreak mee. Je moet er mee leren omgaan maar dan is die hartstikke dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt deels aan de suppressor, kan ook aan een trage verbinding liggen (jouwe of host). Wat je kan doen is zo'n perk nemen (Hardened Pro uit mijn hoofd) die ervoor zorgt dat je minder recoil hebt als je geraakt wordt. Dan kan je zelf blijven raak schieten als je zelf geraakt wordt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-04 13:59

Supressor eraf halen. Hij doet dan meer damage = sterker wapen = sneller tegenstander dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Anoniem: 151407 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:40:
Resetten? Dat klink interessant. Hoe werkt dat dan precies? Gewoon nieuwe airdrop aanvragen?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MicScott schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:57:
[...]

Prima gun om mee te campen/defenden! Ik had hem in een potje demolition op WMD, en geloof me maar dar er niemand meer bij de ondergronds bom kwam :D

In S&D had ik er ook nog een 4 killstreak mee. Je moet er mee leren omgaan maar dan is die hartstikke dodelijk.
Ondergrondse bom in WMD? Je kan in WMD niet onder de grond? Bedoel je toevallig Radiation? Daar heb je die lange "gang" met die klapdeuren die je open en dicht kan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:04:
[...]

Ondergrondse bom in WMD? Je kan in WMD niet onder de grond? Bedoel je toevallig Radiation? Daar heb je die lange "gang" met die klapdeuren die je open en dicht kan doen..
Ja die... Blijkbaar ken ik de mapnamen nog niet zo goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:04:
[...]

Is Radiation overigens nou de enige map waar je deuren/toegangen kan openen/dicht doen :? Of zijn er nog andere mappen waar dit soort dingen in zitten? Beetje teleurstellend als dit de enige is. Voor de release in een interview met Treyarch zaten ze te vertellen hoe gaaf het was om doorgangen open of dicht te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Launch is er in principe ook één, zodra de raket gelanceerd is ontstaat daar ook een mogelijk om naar beneden te jumpen. Maar goed, dat is niet helemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 10:45

Ik heb tot nu toe ook met de Galil gespeeld (omdat deze de minste recoil heeft) en ik ervaar het zelfde. Ik denk dat je beter de AK74U kan pakken, eventueel nog met rapid fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:10:
[...]

Is Radiation overigens nou de enige map waar je deuren/toegangen kan openen/dicht doen :? Of zijn er nog andere mappen waar dit soort dingen in zitten? Beetje teleurstellend als dit de enige is. Voor de release in een interview met Treyarch zaten ze te vertellen hoe gaaf het was om doorgangen open of dicht te doen.
En er is nog een lopende band in dezelfde map. Als je aan het eind niet springt val je in een soort (heeft iets weg van) gehaktmolen. Verder inderdaad niet, jammer want het lijkt me best grappig als je een bepaalde deur of luik kan dicht doen, vooral als het een tactisch voordeel kan opleveren (zoals het luik dicht doen in Radiation bij Domination als je B hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Anoniem: 382978 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:23:
[...]

En er is nog een lopende band in dezelfde map. Als je aan het eind niet springt val je in een soort (heeft iets weg van) gehaktmolen. Verder inderdaad niet, jammer want het lijkt me best grappig als je een bepaalde deur of luik kan dicht doen, vooral als het een tactisch voordeel kan opleveren (zoals het luik dicht doen in Radiation bij Domination als je B hebt).
Ik plant daar altijd een claymore neer aan het eind van die band, hilarisch :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 24-04 22:03
beany schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:10:
[...]

Ik ben nog niks anders tegen gekomen. Wel leuk zijn de rijdende trein (das wel op WMD) en natuurlijk de raket op launch. Wat ik overigens ook wel mis zijn de mounted machine guns...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Unbreukable schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:25:
[...]

Ik ben nog niks anders tegen gekomen. Wel leuk zijn de rijdende trein (das wel op WMD) en natuurlijk de raket op launch. Wat ik overigens ook wel mis zijn de mounted machine guns...
Ja, alleen die rijdende trein is buiten het speelveld. Had leuker geweest als vlag B op het spoor zat en random er een trein langs komt.

En die raket heeft als enige toevoeging dat je dood gaat als je er onder zit wanneer die opstijgt.

Ik had gehoopt op meer interactieve elementen binnen de maps. Maar de eerste aanzet is, nu maar hopen dat in DLC's ze echt gebruik gaan maken van interactieve elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeD29
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-03 14:33
Postius schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:57:
Maar het geluid vind ik zelf de grootste domper als je het vergelijkt met MW2, niet dat ik mw2 brilliant van(mwoah 7tje), maar het geluid was wel goed. Zeker voor een console game. Bij treyarch is geluid weer echt dramatisch allround.
Dat vind ik ook inderdaad, op een of andere manier mis je de sfeer van MW2. Maar daarnaast heeft BO wel een paar sterke pluspunten zoals dat je op de console nu met z'n 2en online kan spelen, dat kon met MW2 helaas niet, een groot gemis omdat vrienden vaak langskomen om ff te knallen.

Xbox GT: DennisGaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

Tijd voor een nieuw deeltje :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382978 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:23:
[...]

Dat kan je op 2 manieren bekijken... Want juist als je B hebt, en het luik is dicht.. Dan heeft de enemy minder kanten om op te letten.. Ik doe hem juist dicht als ik B wil pakken, zodat niemand mij van boven kan afknallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Unbreukable schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:25:
[...]

je MIST de mounted guns??? die guns waren de meest achterlijke toevoeging in het spel ooit... nul recoil, enorme firepower en RPM, enorm slecht geplaatst in bijvoorbeeld downpour, je kan de helft van de map volsprayen en door muren heen raken enz. Totaal onrealistisch, zelfs voor een cod game...
Nee dat is de beste keuze ooit geweest van treyarch...

Ik heb liever betere maps dan van die fancy raketten en treinen die het geluid helemaal overspoelen en de game langzamer doen lopen. De echt beetje leuke maps zjin grid, villa, cracked en radiation. de rest is niet goed genoeg gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb deze week lopen kloten met quickscopen en pistolen testen. Resultaat: mijn k/d ratio is afgezakt naar 0.64... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-04 01:19
how won'ts to get popt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
reemprive schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:44:
Ik heb deze week lopen kloten met quickscopen en pistolen testen. Resultaat: mijn k/d ratio is afgezakt naar 0.64... 8)7
quickscopen is dan ook niet mogelijk in black ops, je moet nu gewoon richten (zoals het hoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:40:
[...]

je MIST de mounted guns??? die guns waren de meest achterlijke toevoeging in het spel ooit... nul recoil, enorme firepower en RPM, enorm slecht geplaatst in bijvoorbeeld downpour, je kan de helft van de map volsprayen en door muren heen raken enz. Totaal onrealistisch, zelfs voor een cod game...
Nee dat is de beste keuze ooit geweest van treyarch...

Ik heb liever betere maps dan van die fancy raketten en treinen die het geluid helemaal overspoelen en de game langzamer doen lopen. De echt beetje leuke maps zjin grid, villa, cracked en radiation. de rest is niet goed genoeg gemaakt...
Ik vind geen 1 map echt leuk.. Echt bij geen 1 map word ik blij als ie komt...
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:47:
[...]

quickscopen is dan ook niet mogelijk in black ops, je moet nu gewoon richten (zoals het hoort)
Quickscopen kan nog wel, alleen iets minder extreem als MW2.. Zijn al wel filmpjes van op YT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik zal het weleens gaan proberen zonder surpressor en met staidy aim. Eventueel extended mags. Misschien dat het dan wat beter gaat :)

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-03 10:57

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik vind Black Ops echt te gek. Enige minpunt is dat er geen Special Ops mode is want mijn collega en ik vonden het leuk om samen die achievements te halen.

Ook hoop ik dat er snel een 2e Zombie map komt want ook Zombie is zeer verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068

Ik heb vandaag ook even black ops zitten testen en ik vind de maps ook zeer telleurstellend.. Veel minder dan de vorige delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:23

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

er is een 2e zombiemap ? :/

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Fratti schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:54:
Ik vind Black Ops echt te gek. Enige minpunt is dat er geen Special Ops mode is want mijn collega en ik vonden het leuk om samen die achievements te halen.

Ook hoop ik dat er snel een 2e Zombie map komt want ook Zombie is zeer verslavend :)
Er zijn al 2 zombie maps.
Kino der Toten en Five.

Eventueel nog een derde variant, maar dat is dead ops arcade. Speelt van boven af gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326500

Zijn er mensen die zin hebben om een clan op te richten?
Niet heel serieus maar het lijkt me wel leuk om en groep te vormen, en in de toekomst zo nu een dan een match spelen tegen andere clans.

ik had zelf dit in gedachte DoS clan Dead on Sight.
C:\> is dan de tag :$ (heb vroeger in een clan gezeten die deze tag gebruikte)

Lijkt me erg grappig!
Ik hoor wel voor interesses

Myn IGN is xenonNn (speel op de PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ik heb interesse!
Ik ben alleen niet heel erg goed, zal een beetje moeten inspelen.
Ik ga het spel vanavond halen dus dan post ik hier mijn IGN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

Anoniem: 326500 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:00:
Niet heel serieus maar het lijkt me wel leuk om en groep te vormen, en in de toekomst zo nu een dan een match spelen tegen andere clans.

Lijkt me erg grappig!

http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=840676
is al clan die zo heet dus als je echt clanbase matches wil doen kun je dat schudden maar ach:)
voor fun clan kan alles

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 19-11-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
Gisteren ook gehaald
Gelijk even single player gespeeld ziet er lekker uit.

Dit weekend maar mp spelen.

Is er een server waar veel mensen van GoT er op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maxximus schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:12:
Gisteren ook gehaald
Gelijk even single player gespeeld ziet er lekker uit.

Dit weekend maar mp spelen.

Is er een server waar veel mensen van GoT er op zitten?
In de OP staan wat servers, en zoek ingame eens de Tiger servers op. Daar zitten er ook wat.

Anyway, nieuw deel is open:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Anoniem: 151407 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:08:
[...]

http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=840676
is al clan die zo heet dus als je echt clanbase matches wil doen kun je dat schudden maar ach:)
voor fun clan kan alles
Pfff, ze spelen counter strike, dus boeien.

ClanBase.... daar ben ik al láng niet geweest :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-03 10:57

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Anoniem: 326500 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:00:

Lijkt me erg grappig!

Ja ik zie 3 maps staan maar er is altijd maar 1 map beschikbaar. Die andere 2 kan ik niet spelen. Ben geen "hardcore" speler dus sinds de release ben ik nog maar level 20 in multiplayer dus wie weet heb ik deze nog niet unlocked ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383260

MicScott schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:17:
[...]

Pfff, ze spelen counter strike, dus boeien.

ClanBase.... daar ben ik al láng niet geweest :o
HAHAHAH clanbase wat een drama was dat idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-04 08:56
Fratti schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:24:
[...]

Ja ik zie 3 maps staan maar er is altijd maar 1 map beschikbaar. Die andere 2 kan ik niet spelen. Ben geen "hardcore" speler dus sinds de release ben ik nog maar level 20 in multiplayer dus wie weet heb ik deze nog niet unlocked ofzo.
Je moet de SP uitspelen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
SiNNeD29 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:31:
[...]

Dat vind ik ook inderdaad, op een of andere manier mis je de sfeer van MW2. Maar daarnaast heeft BO wel een paar sterke pluspunten zoals dat je op de console nu met z'n 2en online kan spelen, dat kon met MW2 helaas niet, een groot gemis omdat vrienden vaak langskomen om ff te knallen.
Dit heb ik ook al gezien, hoe werkt dit ? Je hebt toch maar 1 account? Kan je dan FFA spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Anoniem: 383260 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:26:
[...]

HAHAHAH clanbase wat een drama was dat idd
Ik sta er wel een paar keer in de MoH:AA realism hall of fame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:49

BioHazard

*\o/*

spoiler:
Of 3ARC UNLOCK typen in de PC @ Menu. Via de truuk dat je in het menu kan gaan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 10:45
cv8x schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:53:
Ik zal het weleens gaan proberen zonder surpressor en met staidy aim. Eventueel extended mags. Misschien dat het dan wat beter gaat :)
Als je dual mags gebruikt, dan heb je en extra ammo en een snellere reload (a la sleight of hand). :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client