Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 8 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 46.105 views

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:52:
Mensen, even een vraag, hoe kun je gemakkelijk een server toevoegen aan je favorieten, bijvoorbeeld die hier gepost worden van tweakers? Ja het kan natuurlijk via xfire maar dat systeem in cod bo zelf werkt echt niet...
deze server?: ApC_IcE in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 8"

paar posts hierboven ;)

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 14:03
BM schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:52:
[...]

Hoe werken die live-patches eigenlijk? Zijn dat serverside aanpassingen die direct invloed hebben op je clientside game? Wel grappig als ze dat soort dingen 'live' kunnen aanpassen eigenlijk :)
De knife range staat gewoon in een .cfg.

Ik neem aan dat deze .cfg gewoon in een keer zonder problemen gewijzigd kan worden door Treyarch.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-03 16:06
Maduth schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:49:
Ook een nieuwe muis gekocht meer iets meer (dan 2) knoppen... :)

Ja zeker, ga er helemaal voor nu hoop ik straks wel dat er een lijstje met aanbevolen servers komt in de start. Gisteren op 1 server was het meer een opsomming van ziektes naar elkaar dan gamen :(
er zijn gelukkig genoeg goede servers waar je naar kan uitwijken, ik werd gister ook gewoon gekicked van een server omdat ik bovenaan stond -.- niet eens een top score ofzo, niets gezegd, geen teamkills enz. echt weer zo'n 14 jarig kereltje die het niet kon hebben. Ik zoek vaak ook servers op waar je een beetje gezellig kan gamen met mensen die snappen dat teamplay een redelijk essentieel onderdeel is van S&D en communiceren ook kan in andere termen dan de gebruikelijke ziektes en gelovige namen...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• SouLLeSSportal
ik weet wel welke maar HOE voeg je die gemakkelijk toe? is er een sneltoets ingame/in console ofzo of moet het via xfire oid?

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 14:03
RT: @pcdev: who amongst you 'accidentally' boosted on a rankup server and what do you want me to do with your rank now? (hint: no promises)

Dit is misschien interessant voor mensen die per ongeluk geboost zijn

[Voor 3% gewijzigd door Dorest0rm op 19-11-2010 09:04]

Aangezien Tiger 1 constant vol zit en ik moet kicken om mensen toe te laten zet ik Tiger 2 van TDM om naar Domination. Mocht je in de servers op hackers of mensen stuiten die de boel lopen te verzieken laat het mij of een andere Tiger zsm weten, mijn Steam ID staat onder dit bericht, ook ben ik te bereiken via Xfire: tigeradmin.
PCDev: Mea culpa: It is too hard to play on the same team with friends in ranked servers. We are kicking around some ideas. Stay tuned.
PCDev: Leaderboards will be cleansed, hax0rs banned.
PCDev: ho amongst you 'accidentally' boosted on a rankup server and what do you want me to do with your rank now? (hint: no promises)

EDIT: Ninja :P

Pink, ik kan je niet vinden op Xfire onder de naam Tigeradmin. Misschien is dat wel de nickname die je gebruikt, maar het gaat om je username.

[Voor 18% gewijzigd door vinom op 19-11-2010 09:15]

Anoniem: 307805

Weet niet of mensen deze server kennen

[ANUS] Hardcore MIX !NO GL! (173.199.110.192:3074)

Admins zijn meestal wel online rond de middag uren en s'avonds

Zoniet voeg me dan toe via Steam

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 307805 op 19-11-2010 09:13]

Anoniem: 382978

Mooi! Die M14 valt vaak best wel tegen, vooral op lange afstand valt er niet twee keer raak te schieten snel achter mekaar. Is de FAL nog steeds Single Shot?
vinom schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:10:
PCDev: Mea culpa: It is too hard to play on the same team with friends in ranked servers. We are kicking around some ideas. Stay tuned.
PCDev: Leaderboards will be cleansed, hax0rs banned.
PCDev: ho amongst you 'accidentally' boosted on a rankup server and what do you want me to do with your rank now? (hint: no promises)

EDIT: Ninja :P

Pink, ik kan je niet vinden op Xfire onder de naam Tigeradmin. Misschien is dat wel de nickname die je gebruikt, maar het gaat om je username.
Geen hoofdletter, tigeradmin :)

• SouLLeSSportal
Anoniem: 382978 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:22:
[...]

Mooi! Die M14 valt vaak best wel tegen, vooral op lange afstand valt er niet twee keer raak te schieten snel achter mekaar. Is de FAL nog steeds Single Shot?
jup, maar zal ongeveer zelfde zijn als m14 hoor. ;)

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-03 18:20
Anoniem: 307805 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:11:
Weet niet of mensen deze server kennen

[ANUS] Hardcore MIX !NO GL! (173.199.110.192:3074)

Admins zijn meestal wel online rond de middag uren en s'avonds

Zoniet voeg me dan toe via Steam
Heey die server heb ik ook in me Favorites.. fijne lag vrije server!

Intel Core i7 8700K | ASRock Z370M-ITX/ac | Corsair Vengeance LPX 3200Mhz | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:23
BaRF schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:07:
Hmm wat ik ook probeer, mijn ingame theater renders zijn alstijd 360 :( Iemand een idee hoe dat komt? clipsize op alle mogelijke settings geprobeerd :(
Deze guide volgen:

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Anoniem: 292780

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:42:
[...]
jup, maar zal ongeveer zelfde zijn als m14 hoor. ;)
Heb ze beide nog nooit unlocked.. Op MW2 was ik namelijk niet zo'n fan van die wapens(hiermee bedoel ik single shot: FAL), op close range verloor ik er altijd mee..

Wellicht toch een x proberen bij BO..

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:07
Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:49:
[...]

Heb ze beide nog nooit unlocked.. Op MW2 was ik namelijk niet zo'n fan van die wapens(hiermee bedoel ik single shot: FAL), op close range verloor ik er altijd mee..

een snelle trigger finger helpt :)
ApC_IcE schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 06:13:
Ik heb de TS gepm-ed en binnenkort komen alle servers van de GOT-ers in de OP.
Als je dat ook wilt effe een PM naar de TS dan hebben we een overzicht welk IP en server naam + bijbehorende admin. (die van mij komt de 22e)
Heb er nu twee in de OP staan. :)

Als iemand zijn of haar server ook in de OP wil, meldt mij dan:

- Admin
- Naam
- IP
- Type server (ranked, unranked, gametype e.d.)

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Nou, ik ga dan vanavond als ik thuis ben ook maar eens Black Ops aanschaffen!
Ik heb Black Ops ook voor de playstation 3 maar aangezien mijn broertje dit de hele dag al speelt koop ik hem voor mezelf wel op pc!
Ik laat het wel even weten zodra ik Black Ops heb, als ik eventueel met iemand mee kan spelen graag!
Ik zal vanavond dan wel even mijn spelerinformatie posten!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-03 22:50
superbassie schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:51:
[...]

Heb er nu twee in de OP staan. :)

Als iemand zijn of haar server ook in de OP wil, meldt mij dan:

- Admin
- Naam
- IP
- Type server (ranked, unranked, gametype e.d.)
Ziet er netjes uit superbassie d:)b

Ben trouwens mijn server zo aan het pimpen dat gebruikers worden doorverwijst om eens een kijkje te nemen op tweakers.net

Ook een site waarop men kan voten.. voor de favoriete gametype.. momenteel staat ie op domination..

• Def!ance
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-01 16:21

Def!ance

Assumption is the mother.....

vinom schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:10:
Yeeahh , go Treyarch, werd tijd dat hier naar gekeken werd, want het is echt TE irritant met een party online :(

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-03 01:06
Jammer dat je zo snel naar level 50 gaat. Ik heb het spel sinds maandag, en zit nu al op 43.. Speel alleen 's avonds tussen 19.00 en 23.59 uur...

Wat gebeurt er eigenlijk op prestige mode? Wordt het dan moeilijker? Of krijg je nog nieuwe uitdagingen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• SouLLeSSportal
Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:49:
[...]

het is dan ook meer een medium/long range wapen, alhoewel met een silencer je jezelf vaak wel wat meer tijd kan kopen, hetzij tegen een verminderde range. Het werkt beter in normal dan in hardcore, daar ga je sneller dood, ook al doet de fal/m14 meer damage, je bent toch vaak wat minder goed in het scoren van hits als je onverwacht een vijand ziet. Het werkt wel erg goed in guard posities van bombs/spots enz. :)

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:33
FragNeck schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:06:
Jammer dat je zo snel naar level 50 gaat. Ik heb het spel sinds maandag, en zit nu al op 43.. Speel alleen 's avonds tussen 19.00 en 23.59 uur...

Wat gebeurt er eigenlijk op prestige mode? Wordt het dan moeilijker? Of krijg je nog nieuwe uitdagingen?
Er gebeurt niks eigenlijk. Gewoon opnieuw beginnen. Maar de extra custom classes zijn het voor mij waard!

Maar wat mij betreft hadden ze de benodigde XP voor een level keer de prestige mogen doen.

Dus als je level 9 bent dan moet je (als voorbeeld) 1000 xp halen om naar level 10 te gaan. Ben je prestige 2, dan is het 2000 xp, prestige 3 is 3000 XP etc etc en dat voor elk level. Dan ben je in prestige 10 tenminste even zoet :P

• Anoniem: 151407
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

tja same here, na ingame 30 uur steam tijd zit ik bijna in 2e prestige nu al.
gaat super easy met al die challenges waar je mee dood word gegooid.

• SouLLeSSportal

zomg, even google en je weet het maar goed, je verliest alles op je gamertag en emblems na + achievements. Kortom alles wat je unlocked hebt, gekocht hebt en dergelijke word gereset. Je krijgt een prestige icon erbij en je kan in prestige servers. Basically zelfde als andere maar dan alleen met lui die minimaal prestige 1 hebben.
Verder krijg je de mogelijkheid om de prestige leaderboard te kopen, en een extra setup slot.

• FragNeck
Anoniem: 151407 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:11:
[...]

tja same here, na ingame 30 uur steam tijd zit ik bijna in 2e prestige nu al.
gaat super easy met al die challenges waar je mee dood word gegooid.
2e prestige?

Houdt het niet op na de 1e prestige lvl50?

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-03 10:24

jeka

Support your local club.

Volgens mij had je in MW2 een stuk of 7. Dus het houdt niet op ;)

FCG

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03 12:07
FragNeck schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:12:
[...]

2e prestige?

Houdt het niet op na de 1e prestige lvl50?
nee, er zijn 15 prestiges

edit: MW2 was 10

[Voor 4% gewijzigd door Tabbo12 op 19-11-2010 10:15]

• Anoniem: 383260
  • Niet online
idd veel te easy was na een uur of 10 / 11 al lvl 50 maar cba met prestige who cares voor wat extra emblems en andere rotzooi

• SouLLeSSportal
jeka schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:14:
Volgens mij had je in MW2 een stuk of 7. Dus het houdt niet op ;)
10, in black ops is het 15 x -.- ik zou niet weten waarom je 15 x tot lvl50 zou willen gaan en elke keer de meuk weer bij elkaar moet spelen. 1x ok, 15x no go voor mij. ;w
Het levert niets substantieels op behalve een extra slot en een extra icoontje voor digitaal klein geschapen spelers...

[Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-11-2010 10:17]

• FragNeck
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:16:
[...]

10, in black ops is het 15 x -.- ik zou niet weten waarom je 15 x tot lvl50 zou willen gaan en elke keer de meuk weer bij elkaar moet spelen. 1x ok, 15x no go voor mij. ;w
Wat is het nut van deze extra prestiges?

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:07
FragNeck schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:16:
[...]

extra classes

chimera2 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:50:
[...]
een snelle trigger finger helpt :)
Klopt, maar dat is altijd ff wennen als je die gun nooit gebruikt..
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:09:
[...]
het is dan ook meer een medium/long range wapen, alhoewel met een silencer je jezelf vaak wel wat meer tijd kan kopen, hetzij tegen een verminderde range. Het werkt beter in normal dan in hardcore, daar ga je sneller dood, ook al doet de fal/m14 meer damage, je bent toch vaak wat minder goed in het scoren van hits als je onverwacht een vijand ziet. Het werkt wel erg goed in guard posities van bombs/spots enz. :)
Jep I know, maar het is gewoon lastig als je ergens heen loopt en je komt dan iemand om de hoek tegen oid. Dan ben je toch wel in t nadeel.. :P
beany schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:09:
[...]

Er gebeurt niks eigenlijk. Gewoon opnieuw beginnen. Maar de extra custom classes zijn het voor mij waard!

Maar wat mij betreft hadden ze de benodigde XP voor een level keer de prestige mogen doen.

Dus als je level 9 bent dan moet je (als voorbeeld) 1000 xp halen om naar level 10 te gaan. Ben je prestige 2, dan is het 2000 xp, prestige 3 is 3000 XP etc etc en dat voor elk level. Dan ben je in prestige 10 tenminste even zoet :P
Mee eens, maar dan zouden er ook meer uitdagingen moeten komen, momenteel krijg je weinig extra's voor prestigen.. Dat vind ik wel jammer aan BO... Ik prestige nu alleen maar vanwege de extra classes..

• SouLLeSSportal
FragNeck schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:16:
[...]

http://callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty:_Black_Ops
zoek het maar zelf even op ;)

• FragNeck
Geen extra Ranks / plaatjes / customisations?

Ik heb aan 5 classes meer dan genoeg..

• Tabbo12
  • Laatst online: 28-03 12:07
FragNeck schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:18:
[...]

Geen extra Ranks / plaatjes / customisations?

Ik heb aan 5 classes meer dan genoeg..
Ook extra costumisations, golden camo bij prestige 14 en andere plaatjes in je playertag

• FragNeck
Ja, dat kan inderdaad, maar ik vind het leuker om hierover te praten op een forum.
Alles wat hier besproken wordt kan opgezocht worden op het Internet, ook de nieuws items, de reviews de previews en de beoordelingen. Ook zijn er winkels waar je kan kijken hoe duur iets is, dus de pricewatch is dan ook overbodig... 8)7

No offence, maar ja, ik was gewoon benieuwd naar hoe jullie er over denken.

• Niet online
conclusie: niks bijzonders ...

• SouLLeSSportal
Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:17:
[...]

Klopt, maar dat is altijd ff wennen als je die gun nooit gebruikt..

[...]

Jep I know, maar het is gewoon lastig als je ergens heen loopt en je komt dan iemand om de hoek tegen oid. Dan ben je toch wel in t nadeel.. :P

[...]

Mee eens, maar dan zouden er ook meer uitdagingen moeten komen, momenteel krijg je weinig extra's voor prestigen.. Dat vind ik wel jammer aan BO... Ik prestige nu alleen maar vanwege de extra classes..
Lopen met je pistol werkt wel beter dan ;) cz75 met auto fire of extended mag werkt ook prima hoor, vooral in hardcore krijg je behoorlijke k/d ratios daarmee. Wel even wennen uiteraard.
Ik doe helemaal niets met de prestige na nummer 1. Ik heb gewoonweg niet genoeg tijd om 15x 15-20 uur te gaan spelen om lvl50 te halen. Er zijn meer dingen op de wereld dan blackops en er zijn zeer zeker genoeg andere games in de komende tijd die mijn onverdeelde aandacht zullen gaan vragen :D
ben nu nog met Mass effect 2 bezig, dragon age 2, The witcher 2, fallout new vegas, crysis 2 en duke nukem forever (wanneer die eens uitkomt :P )

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:56:
[...]

ik weet wel welke maar HOE voeg je die gemakkelijk toe? is er een sneltoets ingame/in console ofzo of moet het via xfire oid?
hmmm ik quotte de verkeerde. mijn excuses ;)
maar gewoon de complete lijst zonder filters refreshen en dan bij de T van Tigers en dan rechtermuis hierop en dan add to favorites?
makkelijker kan ik neit bedenken

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:25:
[...]
Lopen met je pistol werkt wel beter dan ;) cz75 met auto fire of extended mag werkt ook prima hoor, vooral in hardcore krijg je behoorlijke k/d ratios daarmee. Wel even wennen uiteraard.
Ik doe helemaal niets met de prestige na nummer 1. Ik heb gewoonweg niet genoeg tijd om 15x 15-20 uur te gaan spelen om lvl50 te halen. Er zijn meer dingen op de wereld dan blackops en er zijn zeer zeker genoeg andere games in de komende tijd die mijn onverdeelde aandacht zullen gaan vragen :D
ben nu nog met Mass effect 2 bezig, dragon age 2, The witcher 2, fallout new vegas, crysis 2 en duke nukem forever (wanneer die eens uitkomt :P )
Die CZ75 auto fire is idd redelijk fijn, maar toch moet je er veel mee raken.. Wat jammer dat shotgun niet meer als secondary kan he >:)

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:42

cv8x

Tsjakkaaaa

WillemsTM schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:15:
[...]

Een aantal jaar geleden heb ik ook een experia box gehad maar die heb ik binnen een week weer de deur uitgedaan. Ik kon er gewoon niet mee werken en er was gewoonweg niks te tweaken aan het ding. Ik kan je dus tot hier helpen en niet verder;) Succes ermee!
Het is al opgelost. De Experia Box resetten deed het hem! Maar iig bedankt voor je reactie's.

[Voor 3% gewijzigd door cv8x op 19-11-2010 10:28]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

• SouLLeSSportal
FragNeck schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:23:
[...]

Ja, dat kan inderdaad, maar ik vind het leuker om hierover te praten op een forum.
Alles wat hier besproken wordt kan opgezocht worden op het Internet, ook de nieuws items, de reviews de previews en de beoordelingen. Ook zijn er winkels waar je kan kijken hoe duur iets is, dus de pricewatch is dan ook overbodig... 8)7

No offence, maar ja, ik was gewoon benieuwd naar hoe jullie er over denken.
hmm zo stond het er nou niet echt, misschien beter even volgende keer meer dan 1 zinnetje neerzetten ;)
pricewatch is meer internet, winkels als het hier vragen imho.

Maar goed, alleen mensen die waarde hechten aan het laten zien hoe goed ze wel niet zijn in lvlen en met van die gouden guns willen rondtouren, gaan door tot 15 gok ik. De normale gamers die meer spelen omdat ze het leuk vinden kunnen het prima af zonder prestige, of max 1 x.
Je unlocked gewoon wat extra prullaria voor customizen en je krijgt een extra prestige icon bij je naam ed. geen substantiele extra's op een extra slot na maar dat acht ik niet echt nodig met 6 verschillende setups bij 1x prestige doen.

• SouLLeSSportal
Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:28:
[...]

Die CZ75 auto fire is idd redelijk fijn, maar toch moet je er veel mee raken.. Wat jammer dat shotgun niet meer als secondary kan he >:)
Je kan wel een masterkey attachement onder de fal en de m14 doen, dus mocht je dat graag willen, ik haat die dingen, kan je die bij het verplaatsen selecteren. :)
oh ja de dmg multiplier op hoofd en nek is voor de fal iets lager dan de m14 op long range. 1,4 fal vs 1,5 voor m14 maar goed dat maakt alleen wat uit in normal, hardcore is het beide nog steeds hs one shot one kill, de rest 2 x shot one kill.

[Voor 22% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-11-2010 10:37]

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-03 21:54
Voor lighrweight pro moet ik de nog 10 medals halen In welk game type kan je deze medals halen?

• SouLLeSSportal
TecTo schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:36:
Voor lighrweight pro moet ik de nog 10 medals halen In welk game type kan je deze medals halen?
alles met een objective zoals s&d, dom, dem, HC :)
Dan zorgen dat je net voordat ze een objective halen die ventjes afschieten :)

[Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-11-2010 10:43]

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-03 17:22

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 383260 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:15:
idd veel te easy was na een uur of 10 / 11 al lvl 50 maar cba met prestige who cares voor wat extra emblems en andere rotzooi
Wat voor een playlist/gamemode speel je..

Heb er ~20 uur over gedaan..k/d 1.3-1.4..

• Niet online
ReFresh F5 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:38:
[...]

Wat voor een playlist/gamemode speel je..

Heb er ~20 uur over gedaan..k/d 1.3-1.4..
Ik speelde altijd gewoon tdm :P beetje brainless rondrennen en knallen. maar sinds ik lvl 50 ben doe ik meer DOM en SD. in tdm zat ik meestal rond ratio 3. btw iemand nog goede servers want het is echt boring met 90 procent van de spelers die gwoon zo slecht zijn..

Anoniem: 330953

Hou je je cod points met prestigen?
Ik heb er 90000 bijna dus zou het wel zonde vinde als ik die neit mee zou nemen..
Die neem je niet mee. Lekker uitgeven aan emblems,etc. dus.

• moreasy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12-2022

moreasy

Prestige Level Unlock
Prestige 1 Prestige Leaderboard, Prestige Playlist, Custom Class 6
Prestige 3 Custom Class 7
Prestige 5 Custom Class 8
Prestige 7 Custom Class 9
Prestige 9 Custom Class 10
Prestige 11 Face Tatoo's
Prestige 13 Clan Tag Colors
Prestige 14 Golden Camouflage
Prestige 15 Final Riddled Background

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:35:
[...]

Je kan wel een masterkey attachement onder de fal en de m14 doen, dus mocht je dat graag willen, ik haat die dingen, kan je die bij het verplaatsen selecteren. :)
oh ja de dmg multiplier op hoofd en nek is voor de fal iets lager dan de m14 op long range. 1,4 fal vs 1,5 voor m14 maar goed dat maakt alleen wat uit in normal, hardcore is het beide nog steeds hs one shot one kill, de rest 2 x shot one kill.
Goeie tip die masterkey, maar helaas zal ik t nooit gebruiken.. liever een supressor.. Als ik 1 van de 2 aanschaf zou t sowieso de M14 zijn.. En helaas speel ik op console, dus kan alleen HC TDM, FFA en S&D doen..
Maar vanwege de dramatische spawns bij TDM en FFA speel ik alleen maar DOM en HQ. Dit kan dus niet HC.. Speel alleen HC S&D wanneer ik met een party ben van 3-5 man..
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:37:
[...]

alles met een objective zoals s&d, dom, dem, HC :)
Dan zorgen dat je net voordat ze een objective halen die ventjes afschieten :)
Lightweight pro is toch 10 bombplants/defuses... Dus dan valt DOM af.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:24

Pykow

Pykow Gaming | BuG

15 prestiges is behoorlijk veel :S
hoelang de game uit is hoe meer cheaters.
dus die 15 levels ga ik niet bereiken ;)

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05-2022

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik zit alweer een paar uur in de bestandstructuur van BO te harken en ben op zoek naar de statfiles.
Bij MW2 had je een aantal bestanden met de extentie "*.stat" maar hoe heten deze in BO en niet geheel onbelangrijk, waar staan ze?

Ik heb zelfs met winrar alle databestanden uit zitten pakken maar daar stuitte ik weer op hele andere problemen, hoe speel ik de geluiden af van BO en hoe kan ik de afbeeldingen openen? Moet ik voor het geluid een bepaalde codec gebruiken of moet ik simpelweg een extentie veranderen? De geluidsfragmenten worden door Winamp wel herkend als geluidsbestand maar kan ze vervolgens niet afspelen.

Maar goed, dat is nog niet zo boeiend, ik wil graag mijn spelersbestanden in handen hebben zodat ik backups kan maken. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Anoniem: 330953

vinom schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:46:
aight thx.
nou dat word shoppen dan vandaag :P

• Punkbuster
heey superbassie,
server staat er mooi bij hoor ;)

( [ANUS] Hardcore MIX !NO GL!)

Intel Core i7 8700K | ASRock Z370M-ITX/ac | Corsair Vengeance LPX 3200Mhz | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

• moreasy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12-2022

moreasy

bazs2000 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:51:
hoe speel ik de geluiden af van BO ...? Moet ik voor het geluid een bepaalde codec gebruiken of moet ik simpelweg een extentie veranderen? De geluidsfragmenten worden door Winamp wel herkend als geluidsbestand maar kan ze vervolgens niet afspelen.
Vermoedelijk zijn het .OGG bestanden, Google is je vriend.
reemprive schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:09:
Aangezien Tiger 1 constant vol zit en ik moet kicken om mensen toe te laten zet ik Tiger 2 van TDM om naar Domination. Mocht je in de servers op hackers of mensen stuiten die de boel lopen te verzieken laat het mij of een andere Tiger zsm weten, mijn Steam ID staat onder dit bericht, ook ben ik te bereiken via Xfire: tigeradmin.
Goed idee. Ik heb ook een xfire aangemaakt (tigeradmin2). Samen zijn we vast vaker bereikbaar dan 1 iemand alleen. Moeten dit ook maar in de message rotation zetten, maar dat werkte vorige keer niet...

Mijn iRacing profiel

• SouLLeSSportal
Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:47:
[...]

Goeie tip die masterkey, maar helaas zal ik t nooit gebruiken.. liever een supressor.. Als ik 1 van de 2 aanschaf zou t sowieso de M14 zijn.. En helaas speel ik op console, dus kan alleen HC TDM, FFA en S&D doen..
Maar vanwege de dramatische spawns bij TDM en FFA speel ik alleen maar DOM en HQ. Dit kan dus niet HC.. Speel alleen HC S&D wanneer ik met een party ben van 3-5 man..

[...]

Lightweight pro is toch 10 bombplants/defuses... Dus dan valt DOM af.
uh nee :)
Lightweight pro:
* Escape Death: Escape death 5 times after being shot.
* Melee Kills: Get 15 melee kills.
* Offense Medal: Get 10 offense medals by killing enemies near their objectives.

ninja pro is dat:

* Getting 150 suppressed weapons kills
* Earning 5 Backstabber Medals
* Planting the bomb 10 times in Search and Destroy, Demolition, or Sabotage.

Oh, my bad O-)

Iemand die trouwens kan bevestigen of Ninja Pro nu wel functioneert na de update.. (PS3)?

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09-2022
Is iemand inmiddels al aimbotters tegengekomen? Ik gelukkig nog niet _/-\o_

[Voor 86% gewijzigd door densoN op 19-11-2010 11:04]

• Rogierh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-03 10:01
Bij voorkeur heb ik op al mijn classen een supressor zitten en ik weet dat je daar iets door inboet op de range van je wapen. Toch heb ik de indruk dat ik het close-combat tot medium-range met een supressor vaker afleg, dan wanneer ik zonder speel (bij zowel assault als smg's). Hebben jullie dezelfde ervaring?

Daarnaast heb ik wat moeite om Ghost Pro te halen -> 5 Backstabber rewards. Een paar keer een stilstaande enemy in de rug geknifed, maar geen Backstabber reward...

[Voor 23% gewijzigd door Rogierh op 19-11-2010 11:05]

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-03 20:23
Denk dat ik vanavond maar eens actief de pro perks ga halen van m'n meest gebruikte.
Zal ik toch nog wel wat meer voordeel uit moeten kunnen halen.

@hierboven

Had ook altijd een suppressor, maar sinds ik die eraf heb gehaald maak ik toch echt een stuk maar kills.
Zit nu ook elke potje ruim in de positieve K/D ratio.

[Voor 37% gewijzigd door Martijn85 op 19-11-2010 11:07]

Canon EOS 500D + EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF 70-200 f/4 L USM

Ik gebruik zelden een supressor. Zowel de range als damage word er iets minder door.

• SouLLeSSportal
nope, wel al een x onterecht aangezien voor eentje :9 23-0 in 2 minuut met een huey.
Rogierh schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:04:
Bij voorkeur heb ik op al mijn classen een supressor zitten en ik weet dat je daar iets door inboet op de range van je wapen. Toch heb ik de indruk dat ik het close-combat tot medium-range met een supressor vaker afleg, dan wanneer ik zonder speel (bij zowel assault als smg's). Hebben jullie dezelfde ervaring?
mjah het is bij hardcore minder aanwezig doordat je minder kogels nodig hebt maar een silencer doet vrijwel altijd de damage verminderen icm met minder distance en vaak ook lagere rpm. mijn vuistregel/redenering is snelvurende wapens + silencer in sneak class, langzaam vurende sterke wapens met rapid fire in rush class.

Jammer dat er geen stopping power meer in zit ipv die verrot irritante second chance meuk :( dat bracht tenminste wat verschil in de wapens/setup ingame, wat maakte dat je de keuze maakte tussen echt sterk zijn of dead silence en dus sneaky kan zijn. Iedereen die een beetje normaal speelt heeft wel wat een hekel aan die second chance.

[Voor 15% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-11-2010 11:11]

• FragNeck
vinom schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:46:
Emblems etc. blijven wel beschikbaar nadat je prestige in gaat begrijp ik hier uit.
Dus perks en wapen unlocks worden gereset.

• SouLLeSSportal
vinom schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:06:
Ik gebruik zelden een supressor. Zowel de range als damage word er iets minder door.
Ik gebruik hem vooral in s&d of dem. scheelt behoorlijk in je deaths als je daar niet op de radar rondstuitert :)
daar is een radar of blackbird echt een gamechanger.

• xV0rtexx
  • Laatst online: 25-03 15:15
Hogader schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 00:19:
[...]

Je mist hier heel duidelijk de sarcasme.

Verder on-topic.
Het enigste wat me op dit moment irriteert zijn de knife runners. Panic knifers kan ik nog wel mee leven, alhoewel ik er ontiegelijk slecht ben, want ik ben van de battlefield generatie, waar je dus je knife moet selecteren en panic knifen dus nooit voorkomt
Ik moet zeggen, dat ik hier in MW2 veel last van had, maar nu helemaal niet meer. Er zijn altijd wel zones in de maps waar je veel overzicht hebt en iemand die met een mesje op je af komt rennen geen schijn van kans heeft.

Voor de XBOX doet de laatste update wonderen. Ik heb sindsdien altijd binnen 10 seconden een game!

Als ik host ben in Groundwar op Launch dan is het aan een stuk framedrops, is dit een bekend probleem? Hoe zijn jullie ervaringen?

xVortexx D3

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik kan me nog herinneren uit een MW2 topic dat de PC spelers het zo stom vonden dat ze geen prestige konden doen, dat dit alleen op de console kon. Nu kunnen ze prestige doen en zeggen hier veel mensen, nee dat wil ik niet want ik heb er niks aan. Grappig. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-03 10:48
Sandyman538 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:13:
Ik kan me nog herinneren uit een MW2 topic dat de PC spelers het zo stom vonden dat ze geen prestige konden doen, dat dit alleen op de console kon. Nu kunnen ze prestige doen en zeggen hier veel mensen, nee dat wil ik niet want ik heb er niks aan. Grappig. :)
ik had gewoon prestige op mw2 hoor... op pc ofc

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-03 20:35
Anoniem: 383260 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:15:
Dit vind jij, ik ben na 14 uur level 35 nu, dus niet voor iedereen is het easy :P maargoed speel veel te wisselvallig ene potje knal ik door naar 20-7 ofzo en andere potje is het weer 9-24 :P

De wijzen komen uit het Oosten!

• SouLLeSSportal
ja maar dat zullen ook niet dezelfde mensen zijn ;) Ik heb er persoonlijk weinig mee, ik heb in cod4 1x gedaan geloof ik, hier zal ik het ook 1x doen. Het levert gewoonweg nauwelijks wat op en die lui die op die medailles kicken en alle achievements enz. willen halen, doe vooral je best maar ik doe er niet aan mee. Ik wil gewoon lekker kunnen spelen. :)

Weet iemand toevallig hoe je met die rcon tool een goede message rotation op je server zet? Ik kan namelijk wel instellen hoe lang een berichtje blijft staan, maar niet hoe lang er tussen twee berichtjes zit. Op het moment staat er veel te veel meuk in de chat, zou beter zijn als dit om de minuut of zelfs 2 minuten kwam...

Mijn iRacing profiel

densoN schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:03:
Ik ben er eentje tegen gekomen.
Heb hem geshared in theather. Dus je kan hem bekijken.
Mas3rkok is mijn Steam.id (zonder t typfoutje met aanmaken steam account 8)7 )
Heb hem ook maar meteen ge-report

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 307805 op 19-11-2010 11:24]

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-07-2021

MicScott

.Grey.

NickThissen schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:20:
Weet iemand toevallig hoe je met die rcon tool een goede message rotation op je server zet? Ik kan namelijk wel instellen hoe lang een berichtje blijft staan, maar niet hoe lang er tussen twee berichtjes zit. Op het moment staat er veel te veel meuk in de chat, zou beter zijn als dit om de minuut of zelfs 2 minuten kwam...
Duration (sec) is de tijd hoe lang het duurt voordat ie herhaald wordt, niet hoe lang die op het scherm blijft
.

Ik heb mijn enige message bijvoorbeeld op 240 seconden staan, dit is vaak zat.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:42

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik speel ook met een surpressor, maar ik denk dat ik hem eraf ga halen. Ik ben altijd net dat stapje te laat... Terwijl ik voor mijn gevoel erg snel reageer. Vanavond eens proberen zonder surpressor.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:33
Je bedoelt MW1, die had geen prestige. MW2 wel.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-03 15:24

BaRF

bijna kerst

Thanks, die heb ik ook gevolgd, maar het lijkt of de ingame 'render' functie zich geen reet aantrekt van mn r_clipsize 1080 of whatever...

Tijd dat ze ook een link maken voor pc COD spelers naar die cod website zodat we filmpjes ook meteen op YT kunnen zetten :)

"The space between what's wrong and right, is where you'll find me hiding, waiting for you"

MicScott schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:25:
[...]

Duration (sec) is de tijd hoe lang het duurt voordat ie herhaald wordt, niet hoe lang die op het scherm blijft
.

Ik heb mijn enige message bijvoorbeeld op 240 seconden staan, dit is vaak zat.
Oh.. dat wil toch niet werken hier :/ Straks nog maar eens proberen, maar het leek niet uit te maken waar ik die duration op zet..

Mijn iRacing profiel

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:02

watercoolertje

Untertitel

NoepZor schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:18:
[...]

Dit vind jij, ik ben na 14 uur level 35 nu, dus niet voor iedereen is het easy :P maargoed speel veel te wisselvallig ene potje knal ik door naar 20-7 ofzo en andere potje is het weer 9-24 :P
Dat is evengoed toch vrij rap :) ik ben in 35 uur ongeveer van level 0 naar 50 gegaan, en daarna nog ene keer voor prestige (nah zit nu nog op level 49 maar als ik thuis komt hoef ik geen half uur meer te spelen om level 50 te zijn) :D

Voor me gevoel zou ik met MW2 nu dan net de eerste keer tegen het hoogste level aan lopen (maar daar is het ook 60)

[Voor 9% gewijzigd door watercoolertje op 19-11-2010 11:34]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

watercoolertje schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:33:
[...]

Dat is evengoed toch vrij rap :) ik ben in 35 uur ongeveer van level 0 naar 50 gegaan, en daarna nog ene keer voor prestige (nah zit nu nog op level 49 maar als ik thuis komt hoef ik geen half uur meer te spelen om level 50 te zijn) :D

Voor me gevoel zou ik met MW2 nu dan net de eerste keer tegen het hoogste level aan lopen (maar daar is het ook 60)
Dat is wel langer als gemiddeld denk ik.. Maar tellen Wager Matches mee aan de speeltijd? Ik geloof het wel, en daarom zit ik op 1 dag speeltijd voor lvl 50.
Bij MW2 was het overigens lvl 70 :P

Nogmaals de vraag: Werkt Ninja Pro nu wel naar behoren NA de update? (PS3 eventueel).

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 19-11-2010 11:36]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:23
BaRF schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:30:
[...]

Thanks, die heb ik ook gevolgd, maar het lijkt of de ingame 'render' functie zich geen reet aantrekt van mn r_clipsize 1080 of whatever...

Tijd dat ze ook een link maken voor pc COD spelers naar die cod website zodat we filmpjes ook meteen op YT kunnen zetten :)
Tja, maar dan krijg je dus 360p crap kwaliteit filmpjes :-(

Je moet dus de clipsize via de console als je in het main menu bent instellen (/r_clipsize 1080 bijvoorbeeld, vergeet niet de "/", anders werkt het niet!) en dan tijdens theater mode de filmpjes maken met je keybinds (na start film dus, je hoeft geen segmenten te maken). De render optie trekt zich niks aan van je clipsize instellingen en neemt braaf op 360p op.

Let wel op dat je niet meerdere filmpjes achter elkaar kan maken zo. Elke keer wordt namelijk je film.avi weer vervangen. Dus meerdere binds maken voor film1, film2, film3 bijvoorbeeld.

[Voor 18% gewijzigd door Gundogan op 19-11-2010 11:38]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-03 15:24

BaRF

bijna kerst

Gundogan schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:35:
[...]

Tja, maar dan krijg je dus 360p crap kwaliteit filmpjes :-(

Je moet dus de clipsize via de console (/r_clipsize 1080 bijvoorbeeld, vergeet niet de "/", anders werkt het niet!) als je in het main menu bent instellen en dan tijdens theater mode de filmpjes maken met je keybinds. De render optie trekt zich niks aan van je clipsize instellingen en neemt braaf op 360p op.
Ah! dan inderdaad eens handmatig proberen met de movie keybinds, thanks. hopelijk fixen ze dit in een volgende patch - gewoon clipsize in de menu opties!

"The space between what's wrong and right, is where you'll find me hiding, waiting for you"

• Punkbuster

Daarnaast heb ik wat moeite om Ghost Pro te halen -> 5 Backstabber rewards. Een paar keer een stilstaande enemy in de rug geknifed, maar geen Backstabber reward...
Ghost pro heeft niks te maken met Stabben, je aircrafts neer halen (30 stuks , en Sentry knifen) en 20 man doden als de tegen partij radar heeft. En ghost pro is best easy hoor.

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-05-2022
2 servers van GoT zijn

GoT-HC-SD-tweakers.net Ranked: 173.199.110.180 HC-SD
GoT-HC-SD-tweakers.net Unranked: 173.199.105.40 HC-SD

^2Go^7T^1-HC-SD-^8tweakers.net voor de kleurtjes:P

• Rogierh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-03 10:01
Punkbuster schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:38:
[...]
Ghost pro heeft niks te maken met Stabben, je aircrafts neer halen (30 stuks , en Sentry knifen) en 20 man doden als de tegen partij radar heeft. En ghost pro is best easy hoor.
Foutje, sorry. 8)7 Ik bedoelde Ninja Pro.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Punkbuster schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:38:
[...]

Sentry kapotschieten kan volgens mij ook! Zo had ik er eentje die al door een granaat geraakt was, en met een paar famaskogels al kapot ging.

alsditookniet schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:44:
2 servers van GoT zijn

GoT-HC-SD-tweakers.net Ranked: 173.199.110.180 HC-SD
GoT-HC-SD-tweakers.net Unranked: 173.199.105.40 HC-SD

^2Go^7T^1-HC-SD-^8tweakers.net voor de kleurtjes:P
FF een bericht sturen aan SuperBassie dan kan die opgenomen worden

• SouLLeSSportal
beany schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:29:
[...]

Je bedoelt MW1, die had geen prestige. MW2 wel.
uhm wel, de console versie iig, maar ik kan mij toch echt herinneren dat ik wel prestige kon doen op de pc... ? :>
http://callofduty.wikia.com/wiki/Prestige_Mode

• xV0rtexx
  • Laatst online: 25-03 15:15
Ik vind prestigen wel wat hebben. Elke keer dat je prestigt moet je weer de eerste wapens gebruiken en vind je weer nieuwe dingen. Als je dit niet zou doen speel je op een gegeven moment nog maar op 1 (of een paar) manier(en).

Ik ben inmiddels ook bij de prestige leaderboards aangemeld, al snap ik nog niet wat je daar mee moet. De leaderboards gebruikte ik altijd om mijn prestatie te meten met vrienden en dat kan al. Wel leuk dat het is opgedeeld in week, maand en altijd. Wat dan weer jammer is, is dat de stats voor geen meter kloppen. Ik zou al 200.000+ kills hebben gemaakt in Domination. Zoveel heb ik er in mijn COD leven nog lang niet gemaakt :)

xVortexx D3

• SouLLeSSportal
MicScott schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:48:
[...]

Sentry kapotschieten kan volgens mij ook! Zo had ik er eentje die al door een granaat geraakt was, en met een paar famaskogels al kapot ging.
klopt, je hoeft hem niet te knifen, schieten kan ook gewoon, probeer vooral boven een sentry te komen, ze kunnen niet omhoog richten :D

xV0rtexx schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:53:
Ik vind prestigen wel wat hebben. Elke keer dat je prestigt moet je weer de eerste wapens gebruiken en vind je weer nieuwe dingen. Als je dit niet zou doen speel je op een gegeven moment nog maar op 1 (of een paar) manier(en).

Ik ben inmiddels ook bij de prestige leaderboards aangemeld, al snap ik nog niet wat je daar mee moet. De leaderboards gebruikte ik altijd om mijn prestatie te meten met vrienden en dat kan al. Wel leuk dat het is opgedeeld in week, maand en altijd. Wat dan weer jammer is, is dat de stats voor geen meter kloppen. Ik zou al 200.000+ kills hebben gemaakt in Domination. Zoveel heb ik er in mijn COD leven nog lang niet gemaakt :)
Op PS3 klopte dat in t begin ook niet, ik had na 1 uur al 8000 kills gemaakt. Maar toen ik gister keek na de update, stond t op het eerste gezicht wel goed. Maar PC heeft nog geen update gehad geloof ik ?

• MicScott

MicScott

.Grey.

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:55:
[...]

klopt, je hoeft hem niet te knifen, schieten kan ook gewoon, probeer vooral boven een sentry te komen, ze kunnen niet omhoog richten :D
Ook niet te ver omlaag, hij stond in een raamopening en ik eronder :D

Was wel fijn trouwens om die al in het eerste uur nadat ik prestige 2 in ging al te kunnen halen.

[Voor 13% gewijzigd door MicScott op 19-11-2010 12:04]

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03 10:53

Mon0lith

Yes Herr Flick

Wat is volgens jullie de beste launcher om een chopper of spyplane neer te halen?

PSN: Von_Smallhausn

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-03 13:28
bazs2000 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:51:
Ik zit alweer een paar uur in de bestandstructuur van BO te harken en ben op zoek naar de statfiles.
Bij MW2 had je een aantal bestanden met de extentie "*.stat" maar hoe heten deze in BO en niet geheel onbelangrijk, waar staan ze?

Ik heb zelfs met winrar alle databestanden uit zitten pakken maar daar stuitte ik weer op hele andere problemen, hoe speel ik de geluiden af van BO en hoe kan ik de afbeeldingen openen? Moet ik voor het geluid een bepaalde codec gebruiken of moet ik simpelweg een extentie veranderen? De geluidsfragmenten worden door Winamp wel herkend als geluidsbestand maar kan ze vervolgens niet afspelen.

Maar goed, dat is nog niet zo boeiend, ik wil graag mijn spelersbestanden in handen hebben zodat ik backups kan maken. :)
Je stats worden centraal opgeslagen, en overgehaald wanneer je deze opvraagd zover ik weet.

Dit lijkt mij in ieder geval de enige en beste manier.

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-01 19:17
Mon0lith schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:04:
Wat is volgens jullie de beste launcher om een chopper of spyplane neer te halen?
Ik gebruik de M72L volgens mij :D (weet ff niet precies of ik het goed heb geschreven)

Voor shoppers moet je 2x schieten, en voor spy maar 1x

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Zonder twijfel, Strela-3. Die heeft 2 raketten + lock-on..
Soundstorm2010 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:07:
[...]
Ik gebruik de M72L volgens mij :D (weet ff niet precies of ik het goed heb geschreven)

Voor shoppers moet je 2x schieten, en voor spy maar 1x
Oh, heeft die ook 2 raketten? Zoja, dan maakt het niks uit..

[Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 19-11-2010 12:08]

Anoniem: 382978

Het gaat om de Medal meeste backstabs, je moet er dus meer hebben dan anderen in het potje, dan krijg je de medal.

• SouLLeSSportal
strela-3 heeft de beste specs, 2 rockets en gegarandeerde hit als de eerste de anti lockon chaff/flares zijn afgeschoten door attack heli's :)

Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:07:
[...]

Zonder twijfel, Strela-3. Die heeft 2 raketten + lock-on..

[...]

Oh, heeft die ook 2 raketten? Zoja, dan maakt het niks uit..
Nee, de M72 heeft er maar 1.
De Strela is de beste keuze.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee