[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.592 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

robbinonline schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:55:
Wat is de AK47 een slecht wapen zeg, had er veel meer van verwacht.
Heel veel terugslag, onnauwkeurig
Net als in het echt dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Striptease schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:26:
[...]

Eens. Ik was erg blij toen ik level 38 had gehaald maar toen ik de ak47 gebruikte was ik weer gelijk teleurgesteld.

AK74 FTW
Ik vind de Ak samen met de commando echt de beste wapens. de AK reageerd precies hetzelfde als in MW2. In MW2 was het ook een onnauwkeurig wapen maar het was in veel erg sterk per kogel.

[ Voor 10% gewijzigd door Sn0wblind op 16-11-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 06:14
De AK is inderdaad vet. Veel terugslag uiteraard, dat was ook zo in MW2. Maar wederom een beest, als je er een beetje mee richt vallen de tegenstanders bij bosjes :)

Clantag moet je trouwens los invoeren bij je Playercard. Dan staat ie automatisch voor je naam, en als je wil ook op je wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06 16:59
Iemand een idee hoe ik Black ops kan verkopen?
Het is totaal niet mijn ding helaas..

Maarja aangezien hij nu via steam op mijn account staat.. hoe moet ik dat nu voor elkaar krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:12
Zo he, net een potje Nuketown HQ achter de rug, had een AK47u. Knallen maar xD 63-13 na 24-0 :)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
dunn0w schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:12:
Iemand een idee hoe ik Black ops kan verkopen?
Het is totaal niet mijn ding helaas..

Maarja aangezien hij nu via steam op mijn account staat.. hoe moet ik dat nu voor elkaar krijgen?
steam account verkopen :*)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Mag niet, kans dat je account gebanned wordt. Dus nee, je kan het spel niet verkopen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06 16:59
NickThissen schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:15:
[...]

Mag niet, kans dat je account gebanned wordt. Dus nee, je kan het spel niet verkopen.
Hmm en 7 dagen niet goed geld terug.. lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-06 17:02
Misschien is dit al eerder gevraagd maar is er een tweakers server? Als die er is is er een mogelijkheid om die in je favorieten lijst te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Na 3 dagen achter elkaar 14 gedinged te zijn, weapon unlock plaatje, wacht tot volgende ronde begint, leave,
en punten weg heb ik ereen beetje genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

http://www.gamespot.com/features/6283992/

mooie graphics vergelijking.
oftwel niet veel veranderd eigenlijk tussen mw2 and black ops.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
Motion sensor werkt dat niet in HC. Heb zo'n ding gekocht maar zie niks in HC. In een gewone game heb je er toch geen een nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326505

Anoniem: 104511 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:37:

Overigens begin ik steeds meer creatieve embleempjes te zien, wel een leuke kleine toevoeging is dat geweest :)
Er komen inderdaad steeds meer creatieve emblems. Heb er een paar schitterende gezien vandaag.
Echter heb ik vandaag ook al een paar hakenkruizen voorbij zien komen. Dus er zitten ook een paar zonder creativiteit bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Anoniem: 326505 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:36:
[...]

Er komen inderdaad steeds meer creatieve emblems. Heb er een paar schitterende gezien vandaag.
Echter heb ik vandaag ook al een paar hakenkruizen voorbij zien komen. Dus er zitten ook een paar zonder creativiteit bij...
Daar heb ik er ook een paar van gezien. Beetje sneu, maar ik maak me er verder niet zo druk om.

Ik had nog een kort vraagje; tellen Sentry en SAM crates ook mee voor de Share package challenge? (ik gok van wel, maar zekerheid is altijd mooi :))

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 16-11-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heeft iedereen wel door dat je teamgenoten kan Reviven? Ik lig wel eens op de grond, maar iedereen rent voorbij. In TD scheelt het nog eens in de score ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-06 10:53
Heb jij dan wel weer door dat je alleen kunt reviven als je de PRO versie van die perk hebt ? :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
SanderPS3 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:18:
Heb jij dan wel weer door dat je alleen kunt reviven als je de PRO versie van die perk hebt ? :P
Belangrijker is (want dat had ik zelf ook pas vandaag door): Heb je wel de PRO versie expliciet gekocht? Je moet hem ook nog kopen als je m geunlocked hebt, kost je 3000 credits.

[ Voor 6% gewijzigd door JaWSnl op 16-11-2010 20:24 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
uuh nee? Ik ben level 16 en heb voor zover ik weet geen revive perk oid maar heb net wel 2 maatjes gered 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 17:00

RMX

Driftkikker schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:25:
uuh nee? Ik ben level 16 en heb voor zover ik weet geen revive perk oid maar heb net wel 2 maatjes gered 8)
Inderdaad. Als er revive staat, kun je dat gewoon doen.
Ook zonder perk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Driftkikker schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:25:
RMX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:31:
Inderdaad. Als er revive staat, kun je dat gewoon doen.
Ook zonder perk!
Als zij wel de PRO variant hebben, dan kun je hen idd wel reviven. Het gaat er om dat de persoon die de PRO-perk heeft gerevived kan worden.

edit: Ik had eerste niet de PRO gekocht, en toen viel het me tegen dat niemand mij probeerde te reviven. Ik had niet door dat dit nog niet kon. Toen kwam ik dat ik die eerst moest kopen, dan konden ze MIJ reviven.

[ Voor 36% gewijzigd door JaWSnl op 16-11-2010 20:47 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Laatst online: 12:01
black ops op de pc vind ik kut. Word steeds dik ingemaakt online ondanks ik zoveel oefen. Ben van plan m op de xbox te halen waar ik wat beter ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lag en de haperingen is me iets teveel vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06 20:24

Franko P.

Hit it.

Ik vraag me af, is het mogelijk om godmode te starten in zombie matches? Gewoon om te kloten en eens de map fatsoenlijk te verkennen.

Dit wil ik uiteraard wel graag legaal doen en zonder stats, ik heb geen zin om bovenaan de leaderboards te komen staan door godmode.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommes
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-01 15:49
Heb ik ook gehad, weet je wat helpt? leaven voordat de volgende ronde begint.. (dus voordat de graphic van de volgende map in beeld komt)
JBplap schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:20:
Na 3 dagen achter elkaar 14 gedinged te zijn, weapon unlock plaatje, wacht tot volgende ronde begint, leave,
en punten weg heb ik ereen beetje genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SanderPS3 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:18:
Dat bedoel ik dus :P Iedereen kan reviven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Franko P. schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:19:
Ik vraag me af, is het mogelijk om godmode te starten in zombie matches? Gewoon om te kloten en eens de map fatsoenlijk te verkennen.

Dit wil ik uiteraard wel graag legaal doen en zonder stats, ik heb geen zin om bovenaan de leaderboards te komen staan door godmode.
In Solo play wel.
  1. Console activeren:
    • Zoek je config.cfg file (in de players map)
    • Zoek de setting 'monkeytoy' en zet hem op 0 (standaard staat deze op 1)
  2. Start een solo match
  3. Open de console met ~ en voer /god in.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:30
Weet iemand of je XP bewaard blijft als je een server uitgetrapt wordt vanwege reserved slots ofzo? Ik ben nog niet zo hoog qua levels en dus krijg je steeds weer grote bakken XP voor bepaalde achievements.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-06 22:54
Franko P. schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:19:

Private match! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-02 16:23
Weet iemand van jullie of custom resoluties ook mogelijk gemaakt kunnen worden, ik ben namelijk van plan om op 854x480 of 960x540 te gaan draaien gezien ik het spel op een laptop speel en 1280x720 toch net niet soepel genoeg draait. Het wijzigen van de resolutie in de config_mp werkt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 22:36
densoN schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:38:
Weet iemand van jullie of custom resoluties ook mogelijk gemaakt kunnen worden, ik ben namelijk van plan om op 854x480 of 960x540 te gaan draaien gezien ik het spel op een laptop speel en 1280x720 toch net niet soepel genoeg draait. Het wijzigen van de resolutie in de config_mp werkt helaas niet.
Wat je zou kunnen proberen is of de old skool quake engine manier werkt (hoewel het waarschijnlijk niet zal werken omdat CoD4 ook r_mode "resolutie" gebruikt).

seta r_mode "-1" (of -2, weet het niet meer zeker)
seta r_customheight "getal"
seta r_customwidth "getal"

Bleh, de MP is weer om te huilen bij mij trouwens. Na een paar dagen ongeveer lag vrij, is het nu weer gezellig onspeelbaar laggen :'(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-03 15:39

Hedva

Blobfish

Heb Black Ops alleen in 't weekend gespeeld maar vond alleen dat de singleplayer echt heel erg kort was :( Heb single player 2 keer uitgespeeld in 2 dagen. (Begon op hard, maar voor trophies toch maar weer op veteraan gespeeld) Single Player vond ik wel leuk. Alleen om een vage reden speel ik de heletijd maar 3 mappen terwijl er veel meer zijn :S

Weet iemand hoe dat komt? Heb ik nou gewoon de hele tijd 'pech' door random maps of ligt dit ergens aan?

Owja, mijn PSN: Hedva

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:47

Shoarma kip

IceDFire

Err, is de [GoT] Server weg ofzo? Hij is nergens meer te bekennen, niet in mijn favorieten, niet in mijn recent en niet in de gewone serverlijst! :(

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-02 16:23
Gundogan schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:46:
[...]

Wat je zou kunnen proberen is of de old skool quake engine manier werkt (hoewel het waarschijnlijk niet zal werken omdat CoD4 ook r_mode "resolutie" gebruikt).

seta r_mode "-1" (of -2, weet het niet meer zeker)
seta r_customheight "getal"
seta r_customwidth "getal"

Bleh, de MP is weer om te huilen bij mij trouwens. Na een paar dagen ongeveer lag vrij, is het nu weer gezellig onspeelbaar laggen :'(
werkt helaas niet, mocht ik iets vinden zal ik het laten weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Dit leek me wel een vet idee voor een emblem:

Afbeeldingslocatie: http://home.datacomm.ch/molodezhnaja/snatch_logo.jpg

Ik wilde eerst het playboy konijn doen, en dat is ook half gelukt. Maar het resultaat beviel me niet helemaal. Dit lijkt me wat simpeler. Ik laat de tekst dan natuurlijk weg, en doe het handje wat groter en in het midden van de ruit.

Het is natuurlijk ook een super leuke film, maar dat wisten jullie al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Zo, server besteld! 22 November is hij actief, teamspeak servert is nu al actief! Dus wie komt er vanaf 22 november op mijn servertje spelen? :D

Wordt iedergeval een HC server met voorlopig geen speciale settings. Althans, team switching wil ik eigenlijk wel aanhebben want wat een drama om samen met mijn CoD maatje in een team te komen :)

Overigens wil ik hem eventueel wel als [GoT] server beschikbaar stellen!

[ Voor 10% gewijzigd door Ebayzo op 16-11-2010 22:23 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Laatst online: 08-03 17:45

TTZ

Ebayzo schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:21:
Zo, server besteld! 22 November is hij actief, teamspeak servert is nu al actief! Dus wie komt er vanaf 22 november op mijn servertje spelen? :D

Wordt iedergeval een HC server met voorlopig geen speciale settings. Althans, team switching wil ik eigenlijk wel aanhebben want wat een drama om samen met mijn CoD maatje in een team te komen :)

Overigens wil ik hem eventueel wel als [GoT] server beschikbaar stellen!
Waar heb je m besteld? Opvallend dat de lag in game samengaat met de servers. Een lage ping betekent niet altijd een lagvrije server, een volle server is veelal lag vrij en de lege servers.. .spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383794

voor de startpost : PS3 : Queezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
in pc versie wil ik console activeren maar verander dan monkeytoy "1" naar monkeytoy "0". maar telkens als ik dit bestand weer open is monkeytoy weer naar "1" :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
champion16 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:38:
in pc versie wil ik console activeren maar verander dan monkeytoy "1" naar monkeytoy "0". maar telkens als ik dit bestand weer open is monkeytoy weer naar "1" :S
Probeer het bestand eens op readonly te zetten?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
monkeytoy heb ik nu naar 0 kunnen veranderen maar ik krijg nog steeds geen console activeren te zien bij settingens en games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:48

aex351

I am the one

champion16 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:38:
Je moet de "/" slash ervoor zetten zonder extra spatie. Dus /<command> <0|1|input>. Wat voor command is dat trouwens?

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 03-04 16:40
Hey mensen,
ik heb het spel net gekocht voor de pc. ik vind het een mooi spel alleen heb ik soms problemen met mijn connection. ik heb ook wel wat lag maar dat valt wel mee.
Toen ik het spel installeerde ging hij patchen.
ik zou graag weten wat er veranderd is door die patch en ik wil ook weten of er nog meer zulk soort problemenen zijn.
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 104511 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:41:
Ik had nog een kort vraagje; tellen Sentry en SAM crates ook mee voor de Share package challenge? (ik gok van wel, maar zekerheid is altijd mooi :))
Voor Hardline Pro bedoel je? Dan tellen die idd ook mee ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
WorkAround voor de PS3 Host-Party problemen:

probleem wordt veroorzaakt omdat bij options je NAT op SCRICT staat.
Start MW2 !
log in in de multiplayer, zodra je settings zijn gedownload eject je de cd.
Start Blackops en je NAT staat open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:00
Anoniem: 372326 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:10:
Dit leek me wel een vet idee voor een emblem:

[afbeelding]

Ik wilde eerst het playboy konijn doen, en dat is ook half gelukt. Maar het resultaat beviel me niet helemaal. Dit lijkt me wat simpeler. Ik laat de tekst dan natuurlijk weg, en doe het handje wat groter en in het midden van de ruit.

Het is natuurlijk ook een super leuke film, maar dat wisten jullie al!
Ziet er mooi uit. Ik ben bezig met een logo van de USAF

Afbeeldingslocatie: http://sketchup.google.com/3dwarehouse/download?mid=646262f10bf2e2e8d046da00a83a0b31&rtyp=lt&ctyp=other&ts=1270324129000

Moet nog 2 layers kopen en dan is hij af. Had al teveel uitgegeven aan alle wapens etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 21:13
Hoorde gister een verhaal van een gozer die was 9de prestige, en hij vertelde dat als je een eige server had je gewoon de waardes moet veranderen van bijv. suicide. Hij kreeg dus bij elke suicide 30000 punten erbij vandaar die prestige.

gister een vriend van mij speelde met mij en had een fatal error, toen hij terug kwam was hij opeens van lvl 40 naar prestige 1 level 3 gegaan.. heel raar. Terwijl hij zijn wapens nog gewoon behouden heeft.

Ben zelf lvl 39 2de prestige en heb afgelopen week geen één keer lagg o.i.d gehad, behalve het probleem dat ik server bij recent etc niet kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:57

Dhrax

Prog Lord

vinom schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:07:
Lag en de haperingen is me iets teveel vanavond.
Ja verschrikkelijk, same @PS3 vanavond ... Hoop dat ze dat binnenkort eens gaan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
aex351 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:48:
[...]

Je moet de "/" slash ervoor zetten zonder extra spatie. Dus /<command> <0|1|input>. Wat voor command is dat trouwens?
Nee, dit gaat om een commando in je config file dus moet er geen slash voor. Alleen als je iets in de console typt moet er een slash voor zodat hij het niet als global chat aanziet. En het commando is om de console te activeren in de SP modus (1 = uit, 0 = aan).
Richard_AFC schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:04:
Hoorde gister een verhaal van een gozer die was 9de prestige, en hij vertelde dat als je een eige server had je gewoon de waardes moet veranderen van bijv. suicide. Hij kreeg dus bij elke suicide 30000 punten erbij vandaar die prestige.
Vooral doen, zoveel mogelijk! En dan lekker gebanned worden _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door NickThissen op 17-11-2010 00:09 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richard_AFC schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:04:
Wist dat het kon, maar volgens mij werkt dat niet meer sinds de laatste patch.

Wel leuk dat je steeds meer en mooiere custom emblems tegen komt. De mogelijkheden zijn bijna eindeloos volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vind het echt een vette game... maar Treyarch mag wel wat dingen fixen op de PC..
Wagermatches waarbij je dus kunt kiezen hoeveel je inzet ipv gelijk 500 points in te moeten zetten.
En ligt het aan mij of kan ik helemaal geen 'soort' Wagermatch kiezen? Of moet ik dan bepaald level hebben?
Heb er nu 2 gespeeld, eentje was een game waar de wapens om de minuut wisselden, de laatste liep iedereen met een kruisboog.. Ik wil wel is 'one in the chamber' spelen ofzo, maar ik kon dat nergens kiezen!?

Voor de rest MP is vet, vet, vet!!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

NickThissen schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:08:
Nee, dit gaat om een commando in je config file dus moet er geen slash voor. Alleen als je iets in de console typt moet er een slash voor zodat hij het niet als global chat aanziet. En het commando is om de console te activeren in de SP modus (1 = uit, 0 = aan).
Via de console kan je de config aanpassen. Dus ik begrijp je punt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Je merkt toch dat iedereen ondertussen de campplekjes kent en dat komt niet echt ten goede van het spel vind ik..
net echt 10 potjes achter elkaar op andere servers dat ik echt overal vandaan werd neergeschoten dor campers..
En dat is het enige wat ik juist niet wil hebben in een spel.
Was afgelopen dagen 1 van de meer positieve van het spel, maar dat is nu toch een stuk minder geworden.
of dat je lekker bezig ben en dan word je er weer uitgegooid door connectieproblemen.
en dat knifen is dus echt niet gefixed het is alleen maar erger geworden ten opzichte van mw2 vind ik.
denk dat 1/5de van de kils in een pot door de knife gedaan word.
Als ik iemand neerschiet met een smg die 15 meter voor me staat. dan kan het niet zo zijn dat als ik al 5 kogels in hem heb gejaagd dat die nog naar voren kan lopen om mij te knifen.
Autotjes vind ik dat je die pas na 4a5 kills moet krijgen. want vooral in ground war word je er helemaal gek van als je in de frontlinie zit.werd in 2 potjes op jungle groundwar door 19 karretjes geraakt.

(i know ben een zeikerd. maar vond het beetje irri

ik gaf het spel eerst een 9 maar nu is het toch teruggezakt naar een 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378463

Wat een lag vanavond op de PS3

In 4 uur tijd, alleen maar new host zoeken, disconnects, transmission errors en noem maar op.

Het was vanavond onmogelijk om met 2 vrienden samen online te gamen.

We hebben 3 potjes kunnen afmaken. Dat ze tegenwoordig met alle beschikbare techologie nog zon verneukt systeem kunnen neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345798

LAG LAG EN LAG op ps3! word helemaal gek van.... en heel de tijd gekickt worden als je net bezig bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:39
idem hier op ps3, maar Treyarch is bezig met een patch and all we can do is wait for it, dus ff wat geduld inschakelen lijkt me zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Heb trouwens ook diverse in-game tips (laad scherm) voorbij zien komen die alleen relevant zijn voor de console. Je zou toch denken dat een ontwikkelaar die volgens diverse reviews zo erg bezig is met details, dit wel opmerkt. Verder ben ik ook bezig geweest met de playercard. De interface hadden ze wel mogen aanpassen voor de PC. Erg snel gaat het op deze manier niet. Ook bij menu items met een pijltje, moet je de rechtermuisknop gebruiken om terug te gaan in het menu. Ze hebben dus gewoon een xbox controller direct geport naar een muis en toetsenbord.

[ Voor 3% gewijzigd door aex351 op 17-11-2010 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06 12:59
CLB schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:25:
Vind het echt een vette game... maar Treyarch mag wel wat dingen fixen op de PC..
Wagermatches waarbij je dus kunt kiezen hoeveel je inzet ipv gelijk 500 points in te moeten zetten.
En ligt het aan mij of kan ik helemaal geen 'soort' Wagermatch kiezen? Of moet ik dan bepaald level hebben?
Heb er nu 2 gespeeld, eentje was een game waar de wapens om de minuut wisselden, de laatste liep iedereen met een kruisboog.. Ik wil wel is 'one in the chamber' spelen ofzo, maar ik kon dat nergens kiezen!?

ipv 'wager match' aanklikken, ga naar de browser list, daar kan je kiezen uit ranked/unranked/wager match ;-)
dan kan je zelf je soort wager match kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381149

CLB schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:25:

Je kan in de tab Wager in de server browser kiezen wat je wilt spelen. Helaas kan je inderdaad maar 500 points inzetten, ik zou het liefst all-in gaan, dat maakt het pas echt spannend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

robbinonline schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:55:
Wat is de AK47 een slecht wapen zeg, had er veel meer van verwacht.
Heel veel terugslag, onnauwkeurig
Probeer hem eens voor de grap met een silencer erop?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

MicScott schreef op woensdag 17 november 2010 @ 01:01:
[...]

Inderdaad, ik heb er toch al bijna 700 kills mee gemaakt in de 'korte' tijd dat je hem unlocked tot ik de 1e prestige in ging. Zolang je niet als een gek gaat sproeien is het echt een fijn wapen (met silencer in ieder geval :+)

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Ugh. Vandaag was werkelijk waar een tentoonstelling van het verschrikkelijke spawnsysteem in groundwar TDM voor mij. Je kan net zo goed FFA gaan spelen, komt op hetzelfde neer minus af en toe een groene voor je neus.

Verder kostte het ook te veel moeite om uberhaupt een potje groundwar te vinden en leek er precies zo veel lag te zijn dat er constant vrij idiote en frustrerende shit gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

questarey schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:54:
ipv 'wager match' aanklikken, ga naar de browser list,
daar kan je kiezen uit ranked/unranked/wager match ;-) Dan kan je zelf je soort wager match kiezen
Hoe simpel kan het zijn =) Wel gek dat 't via die andere manier maar random is, dankje en DrommelseBaron ook!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
Anoniem: 104511 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 01:14:
Ugh. Vandaag was werkelijk waar een tentoonstelling van het verschrikkelijke spawnsysteem in groundwar TDM voor mij. Je kan net zo goed FFA gaan spelen, komt op hetzelfde neer minus af en toe een groene voor je neus.

Verder kostte het ook te veel moeite om uberhaupt een potje groundwar te vinden en leek er precies zo veel lag te zijn dat er constant vrij idiote en frustrerende shit gebeurde.
Ik spawnde gisteravond op precies dezelfde plek als de maker van dat spawnplek filmpje. Ik zag het gelijk, loop dat huisje in, plant claymore en wacht aan de andere kant. En ja hoor, er spawnde er 2 op mijn spawnplek. 1ste liep op de claymore en de 2de had een nieuwe neusgat :+

Als je de spawnplekken weet, kun je er dus heel handig gebruik van gaan maken. Gisteravond nog paar keer op gelet waar en hoe mijn team stond en ik gokte dan gewoon dat er inmiddels achter ons 1 moest zijn en ja hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:00
Kaap schreef op woensdag 17 november 2010 @ 06:33:
[...]

Ik spawnde gisteravond op precies dezelfde plek als de maker van dat spawnplek filmpje. Ik zag het gelijk, loop dat huisje in, plant claymore en wacht aan de andere kant. En ja hoor, er spawnde er 2 op mijn spawnplek. 1ste liep op de claymore en de 2de had een nieuwe neusgat :+

Als je de spawnplekken weet, kun je er dus heel handig gebruik van gaan maken. Gisteravond nog paar keer op gelet waar en hoe mijn team stond en ik gokte dan gewoon dat er inmiddels achter ons 1 moest zijn en ja hoor...
Ik weet de spawns ook wel voort ongeveer en als ik op de minimap zie dat er een lege ruimte is dan verwacht ik voortaan dat de enemy er spawned. Het is een kwestie van ervaring laten we het zeggen.

Verder aan de gene die gek werd van het campen. Mijn vraag is dan wat voor gametypes jij speelt. Ik mijn ogen wordt er juist minder gecamped. Speel dan zelf TDM, DOM en DEM.
Denk er iig aan dat wanneer iemand in de buurt van zijn vlag bij domination op een plek zit dat dit niet campen is maar Defenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:41
Gisteren de SP ook maar even afgerond, conclusie: ik weet eigenlijk het hele verhaal niet :X.

Verder zie ik dat de servers van GoT leden niet in de OP staan. Komt dit wel nog of wil iemand ze mij dm'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-06 07:42
Gister weer een sterk staaltje Admin kunsten gezien op een server. Tijdens Capture the flag ging mijn hele team naar de vlag van de tegen stander. Onder het mon van "Best offence is defence" bleef ik bij onze vlag hangen. Volgens "Psykoman" was ik een camper :'( Dus ik naar een andere plek, weer met uitzicht op de vlag. En kreeg ik een kick van deze "Admin" |:(

Jammer dat er geen block lijst is voor servers net zoals favorites servers ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-06 14:47
Tjeerdtq schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:41:
Gister weer een sterk staaltje Admin kunsten gezien op een server. Tijdens Capture the flag ging mijn hele team naar de vlag van de tegen stander. Onder het mon van "Best offence is defence" bleef ik bij onze vlag hangen. Volgens "Psykoman" was ik een camper :'( Dus ik naar een andere plek, weer met uitzicht op de vlag. En kreeg ik een kick van deze "Admin" |:(

Jammer dat er geen block lijst is voor servers net zoals favorites servers ;w
Dit zelf nog niet mee gemaakt, middels al wel een aantal keer zonder reden van een server gekickt terwijl ik gewoon lekker zat te spelen... zeer jammer sommige admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:06

BaRF

bijna kerst

nou mn unranked [ZUT] server draait ook, 24/7 Nuketown Tactical :P

Ok, geen idee of dit bekend is, maar ik heb zojuist mn unranked server op playlist 26 gezet - en hij draait nu echt gungame? Ik wordt gevraagd om die 500 credits te bevestigen als ik wil joinen - wtf? :P werken unranked wager matches dan echt met credits??? dat zou fucked up zijn! Ga eens ff bij gameservers kijken...

edit:plaatje

Afbeeldingslocatie: http://img717.imageshack.us/img717/9910/shot0083c.th.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door BaRF op 17-11-2010 08:18 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dunn0w schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:17:
[...]

Hmm en 7 dagen niet goed geld terug.. lol?
Dit geld niet voor in gebruik genomen software :>

Kun je games niet "overzetten" naar een ander steam account? Misschien kan hij hem zo verkopen aan iemand die hij kent (Zou het niet doen bij vreemden).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
LightStar schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:45:
[...]

Dit zelf nog niet mee gemaakt, middels al wel een aantal keer zonder reden van een server gekickt terwijl ik gewoon lekker zat te spelen... zeer jammer sommige admins.
Dit heb ik zelf ook gehad, op hetzelfde moment wordt m'n mate ook gekicked. Waarschijnlijk komt dit door gereserveerde sloten oid, want ik wordt met dezelfde speelwijze nergens anders gekicked en alle kicks die ik gehad heb waren zonder waarschuwing of commentaar richting mijn persoon.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:16
LightStar schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:45:
[...]

Houd wel even in je achterhoofd dat als er een clan member binnen komt in een volle server er ook iemand uit moet, dat betekend dus iemand kicken. Als dit altijd met waarschuwing gebeurt duurt het veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Laatst online: 16:07

Theck88

If it's hard just KISS!

Exterminator schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:41:
Gisteren de SP ook maar even afgerond, conclusie: ik weet eigenlijk het hele verhaal niet :X.

Verder zie ik dat de servers van GoT leden niet in de OP staan. Komt dit wel nog of wil iemand ze mij dm'en?
Niet opgelet dan tijdens alle filmpjes tussendoor? Bij mij viel het kwartje pas bij de voor laatste missie en bij de laatste missie was het volledig duidelijk.

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:16

ye-roon

knaak

Ik en vele met mij hebben het vaak over de spawn locations en hoe kut ze zijn. Maar vanmorgen kreeg ik in ene een brilliante ingeving al zeg ik het zelf. Ik speel zelf op de PC en hoor van het fucked up spawnen eigenlijk alleen op de PC. En toen ging ik terug denken aan MW2 waar dit niet zo was. Maar in MW2 speelden we met 6v6 op elke map. En nu in BO zijn alle servers 18 man of wel 9v9. Dat zijn 6 mensen meer op de map. Ik weet niet met hoeveel mensen je BO speelt op een console. Maar goed kans dat dit nog steeds 6v6 is omdat er 1 iemand moet hosten toch? En met meer mensen verhoog je daar de kans op lag.

Maar als het dus zo is dat deze game gemaakt is voor een console, dan is met het maken van de maps rekening gehouden met een 6v6 map en niet een 9v9 map. En dat zorgt op de pc voor complete chaos omdat er te veel mensen aan het rond rennen zijn en als mensen dood zijn en moeten spawnen ze op plekken bij de enemies spawnen omdat team genoten te spread out zijn omdat ze met 3 meer zijn. Lijkt me een erg logische verklaring voor wat er gaande is. En als het op de console ook 9v9 is, tja, sue me of beter sue treyarch want dan hebben ze het echt fout gedaan. Ik weet iig dat ik ga zoeken naar servers die max 12 man hebben als anti chaos wat het nu is. 6v6 is meer dan zat in een game als dit en maakt de maps "groter".

In ander nieuws. Ninja pro unlocked gister en de enemy footsteps zijn NIET harder, misschien zelfs zachter, good job treyarch. Iig ik merk geen verschil. Ook alle tier 2 perks op pro. En EINDELIJK ghost op pro. Vanmiddag maar SMG rushen voor hardline pro. En dan maar is kijken of ik scavenger ook op pro kan krijgen. Tactical vest is nog twijfel geval of ik die ga doen. Ik mis het nu niet, al lijkt het of tactical vest ook bullet damage verminderd. Gas mask wel aan begonnen, maar is te veel werk. Hacker lijkt me ook wel interresant om te hebben. En die final stand, tja no way dat ik die ga gebruiken, mietjes perk.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
Vond ik ook erg lastig om te halen, omdat je een Sentry Gun moet uitschakelen en die zie je maar weinig. Gisteren liep ik gelukkig bij toeval tegen een vijand aan die er net een voor mijn neus wilde neerzetten. :) Ergens heb ik nog de tip gehoord om als je zelf een Sentry Gun hebt/krijg, die in vijandelijk gebied te gooien en te wachten tot ze hem plaatsen. Het vinden van Sentry Guns wordt overigens wel makkelijker als je de Hacker perk erbij hebt in slot3. Net als Claymore lichten de Sentry Guns dan rood op.

Zolang die RC-Cars een 3 killstreak reward zijn blijf ik overigens Flatjacket gebruiken. Niks vervelenders dan daardoor gekilld te worden als je op weg bent naar je chopper gunner. Op het Youtube kanaal van WingsOfRedemption werd trouwens wel een leuke suggestie gedaan om het knifen wat meer te balancen en dat is dat Flatjacket de eerste knife onschadelijk maakt.

Wat me verder opvalt is dat niemand rocket launchers bij zich draagt met als gevolg dat enemy airsupport (chopper gunners, etc.) het zonder problemen minuten lang volhoud. Ik kan me van MW2 nog herinneren dat airsupport killstreaks het nooit echt lang volhielden. Ik ben de naam even kwijt, maar er is een laucher met 2 raketten en daar krijg je alles mee neer (2 hits nodig i.v.m. flares). Waarom zou je die niet standaard meenemen?

De setup die ik vooral gebruik:
* Galil silenced (met extended mag of reflex sight in geval van Warlord)
* Rocket launcher

Perks:
* Flatjacket (soms Ghost)
* Warlord / Sleight of Hand
* Hacker

Equipment:
* Grenade
* Flashbang
* Motion sensor (levert meer kills op dan een enkele claymore)

[ Voor 60% gewijzigd door Unomomentodado op 17-11-2010 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:18
Unomomentodado schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:24:
[...]

Vond ik ook erg lastig om te halen, omdat je een Sentry Gun moet uitschakelen en die zie je maar weinig. Gisteren liep ik gelukkig bij toeval tegen een vijand aan die er net een voor mijn neus wilde neerzetten. :) Het vinden van Sentry Guns wordt overigens wel makkelijker als je de Hacker perk erbij hebt in slot3. Net als Claymore lichten de Sentry Guns dan rood op.

Zolang die RC-Cars een 3 killstreak reward zijn blijf ik overigens Flatjacket gebruiken. Niks vervelenders dan daardoor gekilld te worden als je op weg bent naar je chopper gunner. Op het Youtube kanaal van WingsOfRedemption werd trouwens wel een leuke suggestie gedaan om het knifen wat meer te balancen en dat is dat Flatjacket de eerste knife onschadelijk maakt.
bestaat er eigenlijk ook nog zoiets als Cold-Blooded ? ik zag er gister 1 maar kon hem niet kaot krijgenomdat ik steeds werd afgeschoten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

chimera2 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:30:
[...]

bestaat er eigenlijk ook nog zoiets als Cold-Blooded ? ik zag er gister 1 maar kon hem niet kaot krijgenomdat ik steeds werd afgeschoten :s
Ghost Pro en je bent invisible to enemy air support en volgens mij ook tegen sentry guns. En tegenstanders zien je naam ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warlord Pro! Hoppa, 2 frags en 3 tacticals, geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ReFresh F5 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:36:
[...]

Ghost Pro en je bent invisible to enemy air support en volgens mij ook tegen sentry guns. En tegenstanders zien je naam ook niet.
mmm dan moet ik er dus eerst 1 slopen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chimera2 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:37:
[...]

mmm dan moet ik er dus eerst 1 slopen :S
Tip voor jouw (en anderen):

Neem zelf de Sentry gun airdrop, en dump hem ergens neer. Laat de vijand hem oppakken, en neerzetten. En steek hem dan zelf neer ;) heb ik ook gedaan, koste me 2 potjes voordat ik pro had :9 .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

MicScott schreef op woensdag 17 november 2010 @ 01:01:
[...]

zal ik es doen :) gewoon voor de grap natuurlijk :)

raak je cod money kwijt als je gaat prestige?

want heb nog 60K , prestige kost 50k, ben ik dan 10k kwijt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

TTZ schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:29:
[...]

Waar heb je m besteld? Opvallend dat de lag in game samengaat met de servers. Een lage ping betekent niet altijd een lagvrije server, een volle server is veelal lag vrij en de lege servers.. .spreekt voor zich.
Gameserver.com. Server wordt gehost in Amsterdam.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 11:06
chimera2 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:30:
[...]

Moet je niet eerst een stun granate gooien? Daarme schakel je de turret kort uit en heb je tijd om er naar toe te gaan en deze kapot te maken.
Beschieten van een afstand is ook een optie.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-06 15:38
Cold-blooded = nu Ghost.
Maar Ghost Pro is helemaal lekker, choppers die niet op je schieten, Chopper gunner ziet je niet. Heel rustig, en je teammaten worden heerlijk gespawnraped.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Anoniem: 333108 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:49:
[...]

zal ik es doen :) gewoon voor de grap natuurlijk :)

raak je cod money kwijt als je gaat prestige?

want heb nog 60K , prestige kost 50k, ben ik dan 10k kwijt? :P
Prestige kost geen 50K aan CoD Points? Dat kost het om op Prestige Leaderboards te verschijnen. Ik heb zelf eerst al mijn CoD points aan emblem images gespendeerd, denkende dat die mee gingen in Prestige (weet ik trouwens nog steeds niet, nog niet gechecked). De Prestige zelf ingaan kost je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Punkbuster schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:00:
Cold-blooded = nu Ghost.
Maar Ghost Pro is helemaal lekker, choppers die niet op je schieten, Chopper gunner ziet je niet. Heel rustig, en je teammaten worden heerlijk gespawnraped.
of je moet er net naast spawnen :S dan word je nog afgeschoten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-06 15:38
chimera2 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:00:
[...]

of je moet er net naast spawnen :S dan word je nog afgeschoten :S
Dat is pech ja, haha.. Maar die chopper gunner is soms niet te stoppen, kan er nog geen raket afgevuurd worden haha

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Sagaris schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:00:
[...]

Prestige kost geen 50K aan CoD Points? Dat kost het om op Prestige Leaderboards te verschijnen. Ik heb zelf eerst al mijn CoD points aan emblem images gespendeerd, denkende dat die mee gingen in Prestige (weet ik trouwens nog steeds niet, nog niet gechecked). De Prestige zelf ingaan kost je niets.
Je playcard behoud je, dus ook al je layers/achtergronden. Voor de rest is alles foetsie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Wel leuk om te weten voor mensen die prestigen: Als je 1 keer voor een wapen de emblem en clantag hebt gekocht, kun je ze als je in prestige bent gewoon aanvinken en hoeft geen 1000cp meer te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292780

Punkbuster schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:02:
[...]
Dat is pech ja, haha.. Maar die chopper gunner is soms niet te stoppen, kan er nog geen raket afgevuurd worden haha
Echt he, krijg je bijna niet kapot, behalve als je er 10 keer voor dood gaat...
maffiappie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:07:
Wel leuk om te weten voor mensen die prestigen: Als je 1 keer voor een wapen de emblem en clantag hebt gekocht, kun je ze als je in prestige bent gewoon aanvinken en hoeft geen 1000cp meer te betalen.
En Camo's toevallig ook? :?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 17-11-2010 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gisterenavond wel een paar leuke potjes gespeeld met o.a. Phusebox en BM. We wonnen in ieder geval ieder potje :). Edit2: Phusebox, je friendslist zat vol, wilde je even adden, want ik denk dat we als we samen spelen in ieder geval de meeste potjes wel winnen :P

Zelf gebruik ik de AUG op dit moment. Als ik met de AK 47 ga spelen is de uitkomst van duels, voor zowel korte als lange afstand voor mijn gevoel iets te onzeker. Wellicht moet ik het nog een keer proberen met een silencer erop.

Daarnaast ben ik gisteren een enemy turret tegen gekomen _/-\o_ Dus heb mijn ghost pro eindelijk... Ik zit nu op level 42 ofzo? Ik denk niet dat ik heel snel prestige ga doen. Vind het verschil tussen low level wapens en high level wapens iets te veel om meteen weer vooraf aan te gaan beginnen. Vind het daarnaast ook leuker om de challenges te halen, in plaats van die meteen weer te resetten....

Edit: Ook neem ik bijna altijd een launcher mee als secundary (de 3e uit mijn hoofd, weet de naam niet). Ideaal om choppers (2 schoten) en spy planes (1 schot) uit de lucht te halen.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-11-2010 09:20 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 20:34
Nope, camo's niet. Die moet je iedere keer weer voor elk wapen kopen :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292780

uchiha tijntje schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:13:
Gisterenavond wel een paar leuke potjes gespeeld met o.a. Phusebox en BM. We wonnen in ieder geval ieder potje :). Edit2: Phusebox, je friendslist zat vol, wilde je even adden, want ik denk dat we als we samen spelen in ieder geval de meeste potjes wel winnen :P

Zelf gebruik ik de AUG op dit moment. Als ik met de AK 47 ga spelen is de uitkomst van duels, voor zowel korte als lange afstand voor mijn gevoel iets te onzeker. Wellicht moet ik het nog een keer proberen met een silencer erop.

Daarnaast ben ik gisteren een enemy turret tegen gekomen _/-\o_ Dus heb mijn ghost pro eindelijk... Ik zit nu op level 42 ofzo? Ik denk niet dat ik heel snel prestige ga doen. Vind het verschil tussen low level wapens en high level wapens iets te veel om meteen weer vooraf aan te gaan beginnen. Vind het daarnaast ook leuker om de challenges te halen, in plaats van die meteen weer te resetten....

Edit: Ook neem ik bijna altijd een launcher mee als secundary (de 3e uit mijn hoofd, weet de naam niet). Ideaal om choppers (2 schoten) en spy planes (1 schot) uit de lucht te halen.
Wat heb je aan challenges bij BO? Bij MW2 snapte ik dat wel, daar ben ik zelf ook maanden prestige 5 gebleven om challenges te behalen.. Maar bij BO zie ik het nut er niet van in, je krijgt er helemaal niks voor, op xp na, maar als je al 50 bent, heb je daar niks aan..

Dus gister ben ik zelf maar meteen prestige gegaan.. Eerst ff 30.000 gespendeerd aan emblems :P Dat duurde ff haha..
beany schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:19:
[...]

Nope, camo's niet. Die moet je iedere keer weer voor elk wapen kopen :)
Oke, danku :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 17-11-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 20:06

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anoniem: 292780 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:23:
[...]

Wat heb je aan challenges bij BO? Bij MW2 snapte ik dat wel, daar ben ik zelf ook maanden prestige 5 gebleven om challenges te behalen.. Maar bij BO zie ik het nut er niet van in, je krijgt er helemaal niks voor, op xp na, maar als je al 50 bent, heb je daar niks aan..

Dus gister ben ik zelf maar meteen prestige gegaan.. Eerst ff 30.000 gespendeerd aan emblems :P Dat duurde ff haha..
[...]
Wat heb je aan prestige? :) Vind het zonde, om een half uur nadat je bijvoorbeeld de commando hebt unlocked weer met je m16 moet gaan spelen omdat je weer level 1 bent :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
ReFresh F5 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:05:
[...]

Je playcard behoud je, dus ook al je layers/achtergronden. Voor de rest is alles foetsie :P
Mooi, dan kan ik mijn CoD points aan het eind van level 50 in die layers en achtergronden blijven pompen. ^^
uchiha tijntje schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:27:
[...]

Wat heb je aan prestige? :) Vind het zonde, om een half uur nadat je bijvoorbeeld de commando hebt unlocked weer met je m16 moet gaan spelen omdat je weer level 1 bent :)
Je hoeft ook niet meteen te Prestigen, dat kun je ook na 3 weken doen als je zin hebt in vernieuwing. Ik doe het voor de extra Classes, die ik toch wel gebruik. Daarnaast doe ik het om het spel een beetje afwisselend te houden, anders ren ik maanden lang rond met dezelfde wapens, attachments en perks en dan wordt het al gauw saai. Nu gebruik ik aan het eind van de dag ook wel dezelfde wapens, attachments en perks, maar spendeer ik meer tijd om er naar toe te komen.

[ Voor 54% gewijzigd door Sagaris op 17-11-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 21:29
Gunner0616 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:16:
[...]

Houd wel even in je achterhoofd dat als er een clan member binnen komt in een volle server er ook iemand uit moet, dat betekend dus iemand kicken. Als dit altijd met waarschuwing gebeurt duurt het veel te lang.
Zo doen wij het vaak ook. We proberen wel dmv een repeterende msg ingame de mensen te waarschuwen dat ze zonder waarschuwing gekickt kunnen worden als de (betalende) clanmembers mee willen spelen. Vind je dit oneerlijk dan ben je vrij om je eigen server te bestellen a 70-80 euro per jaar. Tot die tijd mag je gewoon blij zijn dat mensen hun betaalde ranked server met lage ping gewoon beschikbaar stellen voor de community.

Moet wel zeggen dat het gisteravond wel heerlijk was om even admin te spelen op het moment dat de eerste "noob-dit" "noob-dat" over het beeldscherm vliegen, vaak in combinatie met lichaamsdelen of bepaalde ethnische groeperingen. Dat soort mensen wordt wel even van tevoren gemeld dat ze gebanned worden om ervoor te zorgen dat er nog enige opvoeding plaats vindt.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Punkbuster schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:02:
[...]

Beetje logisch nadenken, als hij op een ander gedeelte van de map aan het schieten is, kun jij wel een raketje schieten. Ik heb er nu 5/6 gezien bij de tegenstander en ik heb er zeker 3 kapot geschoten. De rest kreeg ik niet kapot bij gebrek aan raketten :+. Toegegeven, ik ben ook wel eens afgeschoten nadat ik een raket geschoten had.

Maar, nog een keertje proberen:
Iemand enig idee waar de [GoT] server gebleven is?

Vind het maar niks, random servers. Kwam gisteren op een andere 'vaste' server van me en daar begonnen ze ook al te zeuren over claymores...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-06 16:31
Kunnen jullie me wat tips geven hoe ik de motion sensor nuttig kan gebruiken? Op zich is het de duurste special, dus hij zou handig moeten zijn. Ik ben geen hele goede speler (wordt wel zo nu en eerste, meestal middenmoot). Ik speel meestal "domination". Ik kan de motion sensor wel bij een vlag zetten maar dan wordt ie snel gesloopt natuurlijk. Ook met claymores heb ik weinig succes. In bijna alle gevallen rent de vijand er zo snel voorbij dat hij wel geraakt wordt maar zelden dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ghost pro is toch ook 30 vliegtuigen schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
jesco_white schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:39:
Kunnen jullie me wat tips geven hoe ik de motion sensor nuttig kan gebruiken? Op zich is het de duurste special, dus hij zou handig moeten zijn. Ik ben geen hele goede speler (wordt wel zo nu en eerste, meestal middenmoot). Ik speel meestal "domination". Ik kan de motion sensor wel bij een vlag zetten maar dan wordt ie snel gesloopt natuurlijk. Ook met claymores heb ik weinig succes. In bijna alle gevallen rent de vijand er zo snel voorbij dat hij wel geraakt wordt maar zelden dood gaat.
Claymore moet je ook niet haaks achter een hoekje plaatsen. Claymore straalt 2 rode beams uit. Je moet hem zo plaatsen dat de ene straal op de hoek van de doorgang staat gericht. Zodoende triggered hij eerder. Verder heeft de claymore ook een radius van effectiviteit. Hoe verder er vandaan je target staat, des te minder effectief de explosie is. En dan is er nog de perk die explosive damage reduced.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client