[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
NoepZor schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:33:
Weet iemand of je XP bewaard blijft als je een server uitgetrapt wordt vanwege reserved slots ofzo? Ik ben nog niet zo hoog qua levels en dus krijg je steeds weer grote bakken XP voor bepaalde achievements.
Iemand antwoord op deze vraag? :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358941

Gister kwam ik dit filmpje tegen. Ik weet niet in hoeverre dit een grap is of niet. Ik heb het op de pc geprobeerd, maar dat lukt niet. Misschien dat het op de xbox wel lukt, maar dat weet ik niet. Als het waar zou zijn is het wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382978

Shoarma kip schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:35:
Kwam gisteren op een andere 'vaste' server van me en daar begonnen ze ook al te zeuren over claymores...
Moet ook zeggen dat Claymores wel erg sterk zijn. Als ik twee keer achter elkaar over een claymore loop terwijl ik een vlag wil verdedigen of bom wil ontmatelen heb ik het voort ook wel gehad. Er is ook geen ontkomen aan. Je hoort bijna geen klik en hij ontploft vrij snel, er voorbij rushen is er sowieso niet meer bij. Vind ik een beetje jammer.

Vraagje, hoe moet je Pro Perks unlocken en waar kan je zien hoe ver je bent? Niet bii Contracts, wel? Speel trouwens op PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
uchiha tijntje schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:27:
[...]
Wat heb je aan prestige? :) Vind het zonde, om een half uur nadat je bijvoorbeeld de commando hebt unlocked weer met je m16 moet gaan spelen omdat je weer level 1 bent :)
Daarnaast heb ik zo mijn best gedaan om sommige perks op pro te halen, dat ik er even van wil kunnen genieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 19:52
Volgens mij als je met lightweight langs claymores rent dat je ze kan 'ontlopen'.
Heb het al een paar keer gehad dat ik aan het rennen was en opeens door een explosie werd geraakt, maar niet dood ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-04 18:28
Anoniem: 358941 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:52:
Gister kwam ik dit filmpje tegen. Ik weet niet in hoeverre dit een grap is of niet. Ik heb het op de pc geprobeerd, maar dat lukt niet. Misschien dat het op de xbox wel lukt, maar dat weet ik niet. Als het waar zou zijn is het wel grappig.

[video]
Hoezo lukt het je niet?
Dit is al een vrij bekende secret in Black Ops.
Je staat op je loopt naar een van de computers, als je naar de goede loopt kan je een code intypen in een soort DOS achtig OS.
Als je daar DOA typt kan je het spel spelen, het is wel een moeilijk spel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292780

Sagaris schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:34:
[...]
Je hoeft ook niet meteen te Prestigen, dat kun je ook na 3 weken doen als je zin hebt in vernieuwing. Ik doe het voor de extra Classes, die ik toch wel gebruik. Daarnaast doe ik het om het spel een beetje afwisselend te houden, anders ren ik maanden lang rond met dezelfde wapens, attachments en perks en dan wordt het al gauw saai. Nu gebruik ik aan het eind van de dag ook wel dezelfde wapens, attachments en perks, maar spendeer ik meer tijd om er naar toe te komen.
Zo denk ik er dus ook over.. En voornamelijk die extra classes kan ik gebruiken, 5 is nou eenmaal te weinig.. :P

[video]
Dit is waar, ik heb hem op de PS3. Je kan het met 1-4 spelers spelen. Zowel online als lokaal..
Het is wel grappig om af en toe tussendoor te spelen.. Gewoon zombies knallen, maar dan als arcade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
D4NG3R schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:40:
[...]

Tip voor jouw (en anderen):

Neem zelf de Sentry gun airdrop, en dump hem ergens neer. Laat de vijand hem oppakken, en neerzetten. En steek hem dan zelf neer ;) heb ik ook gedaan, koste me 2 potjes voordat ik pro had :9 .
Dat probeer ik al een flink aantal keer maar als ik hem ergens neer gooi bij de vijand dan rennen ze allemaal weg :'(
Ze willen mijn Sentry niet.

Vanavond maar weer proberen

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Anoniem: 382978 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:54:
[...]
Moet ook zeggen dat Claymores wel erg sterk zijn. Als ik twee keer achter elkaar over een claymore loop terwijl ik een vlag wil verdedigen of bom wil ontmatelen heb ik het voort ook wel gehad. Er is ook geen ontkomen aan. Je hoort bijna geen klik en hij ontploft vrij snel, er voorbij rushen is er sowieso niet meer bij. Vind ik een beetje jammer.
Tis ook altijd wat he. :) Claymores kan je counteren met de Hacker perk, dus zal je Marathon moeten opofferen. Overigens krijg je er maar 1 en het is niet als bij MW2 dat je ze i.c.m. Scavanger kan blijven plaatsen. Prima gebalanceerd lijkt me.
Vraagje, hoe moet je Pro Perks unlocken en waar kan je zien hoe ver je bent? Niet bii Contracts, wel? Speel trouwens op PS3.
Vierkantje als je op de perk staat. Na halen van de doelen ook vierkantje op de Pro aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dibbuz schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:59:
[...]
Dat probeer ik al een flink aantal keer maar als ik hem ergens neer gooi bij de vijand dan rennen ze allemaal weg :'(
Ze willen mijn Sentry niet.
Vanavond maar weer proberen
Hahahahaha dat vind ik een goeie! Zijn ze bang voor jou sentry in een kistje !
Unomomentodado schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:01:
[...]

Tis ook altijd wat he. :) Claymores kan je counteren met de Hacker perk, dus zal je Marathon moeten opofferen. Overigens krijg je er maar 1 en het is niet als bij MW2 dat je ze i.c.m. Scavanger kan blijven plaatsen. Prima gebalanceerd lijkt me.
Nouja je kon er toen ook maar max 2 plaatsen, als je er een derde bij wilde zetten, zou de eerste ontploffen. Persoonlijk vind ik jammer dat ze het nu zo doen.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 17-11-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-06 13:58

Maduth

Probeersel

Zo... ik kom me ook melden op dit topic.

Nadat ik me toch heb kunnen inhouden met COD MW2, is dat dus niet gelukt met BO. Officieel mijn 2de shooter ooit (naast BF2142). Gisteren een uurtje SP gespeeld en wat intensief. Toch iets anders dan WOW/SCII e.d.... wel gaaf.

Daarnaast ook een uurtje MP gespeeld oftewel...geprobeerd :). Trots sta ik in de onderste regionen maar niet laatste, dat is ook weer positief. Nu is mijn vraag; ik zoek een server/groep die 's avonds spelen en waar ik dus kan joinen voor een game. Hoeft niet een clan te zijn maar tja... ik zoek hulp ;-). Ik krijg nu XP (toch?) en kan ik upgrades kopen maar ja, wat? Dus deze jongen kan wel wat hulp gebruiken bij zijn startende carrière als shooternerd :+

Zal me vanavond ook wel even bij de Steamgroup aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

Sagaris schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:00:
[...]

Prestige kost geen 50K aan CoD Points? Dat kost het om op Prestige Leaderboards te verschijnen. Ik heb zelf eerst al mijn CoD points aan emblem images gespendeerd, denkende dat die mee gingen in Prestige (weet ik trouwens nog steeds niet, nog niet gechecked). De Prestige zelf ingaan kost je niets.
oh nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Sj44k13 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:45:
Ghost pro is toch ook 30 vliegtuigen schieten?
Yup.

Hoe werkt hacker eigenlijk? Net zoals sitrep zodat je claymores door muren ziet enzo?
Voor hardened Pro moet je namelijk door een muur een claymore kaput schieten.
jesco_white schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:39:
Kunnen jullie me wat tips geven hoe ik de motion sensor nuttig kan gebruiken? Op zich is het de duurste special, dus hij zou handig moeten zijn. Ik ben geen hele goede speler (wordt wel zo nu en eerste, meestal middenmoot). Ik speel meestal "domination". Ik kan de motion sensor wel bij een vlag zetten maar dan wordt ie snel gesloopt natuurlijk. Ook met claymores heb ik weinig succes. In bijna alle gevallen rent de vijand er zo snel voorbij dat hij wel geraakt wordt maar zelden dood gaat.
Gewoon ergens goed verborgen neerzetten en een beetje in de buurt blijven van zijn scanrange. In gebouwen plaatsen en niet in de open lucht iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 17:19

Shoarma kip

IceDFire

[...]

Ok, ik ben het wel met je eens, maar ik speel eigenlijk alleen maar met de Hacker perk aan. Ik heb dus geen last van claymores of andere apparatuur. Zolang de Ninja perk nog niet echt veel nut heeft (ze horen me toch niet) blijf ik hem gebruiken. Als ik zonder Hacker speel ga ik inderdaad vaak dood door claymores, maarjah, het blijft irritant als ze mensen gaan kicken voor claymores of andere wapens. Misschien dat ze inderdaad een grotere vertraging of iets in die richting kunnen toevoegen, want je ziet ze gewoon niet...

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Zit ook in de PC versie, het is tenslotte een port hè :) je moet gewoon snel achter elkaar op je WASD keys drukken en dan kom je los en kan je naar die PC lopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Frentik op 17-11-2010 10:07 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
ReFresh F5 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:03:
[...]

Yup.

Hoe werkt hacker eigenlijk? Net zoals sitrep zodat je claymores door muren ziet enzo?

[...]

Gewoon ergens goed verborgen neerzetten en een beetje in de buurt blijven van zijn scanrange. In gebouwen plaatsen en niet in de open lucht iig :P
Alle explosieven enzo zijn rood en zie je door muren heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pcdev
Trying to roll out another patch before the weekend. CPU optimizations and Zombie matchmaking fix included. QA starts in the AM. Stay tuned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382978

[...]

Nou ja, bij MW2 kon je er ook maar twee plaatsen, bij de derde ontplofte de 1ste gelijk toch? En ze zijn zo klein dat het met Hacker nog vrij moeilijk te zien is, maar het is inderdaad wel slim om er beter op te letten. :)
[...]

Vierkantje als je op de perk staat. Na halen van de doelen ook vierkantje op de Pro aan te schaffen.
Thx! Zal vanavond eens Ghost Pro proberen te unlocken. :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 382978 op 17-11-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij heeft het over aim en shoot triggers. Als ik dan mijn knoppen voor richten en schieten indruk gebeurd er niks. Ik dacht ook dat het een port was en daarmee zou werken, maar helaas. Dus of het werkt toch niet, of ik doe het niet goed, of het is een hoax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReFresh F5 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:03:
[...]

Yup.

[...]

claymore moet je zo draaien dat ie met een van zn evenwijdig loopt aan de deurpost, op deze manier bevindt de range zich net na de deurpost en heb je in de meeste gevallen het ventje wel dood.

zorg dat je claymore zo staat dat je vanaf buiten niet de claymore kan zien. dus aan dezelfde kant als dat je van buiten aan zou lopen.

zo plaats ik mn claymore altijd en het geeft best wat kills.

correct me if im wrong :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Laatst online: 15-05 13:45
vinom schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:08:
pcdev
Trying to roll out another patch before the weekend. CPU optimizations and Zombie matchmaking fix included. QA starts in the AM. Stay tuned.
Thanks for the update! hopelijk fixen ze de framedrops (lijkt mij een umbrella probleem tbh maarjah ik ben geen coder :> )

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:23

User

S3

Kaap schreef op woensdag 17 november 2010 @ 06:33:
[...]

Ik spawnde gisteravond op precies dezelfde plek als de maker van dat spawnplek filmpje. Ik zag het gelijk, loop dat huisje in, plant claymore en wacht aan de andere kant. En ja hoor, er spawnde er 2 op mijn spawnplek. 1ste liep op de claymore en de 2de had een nieuwe neusgat :+

Als je de spawnplekken weet, kun je er dus heel handig gebruik van gaan maken. Gisteravond nog paar keer op gelet waar en hoe mijn team stond en ik gokte dan gewoon dat er inmiddels achter ons 1 moest zijn en ja hoor...
Vorige week met HQ, ik stond aan de enemy kant en zie in een hokje een stuk of 5 man spawnen.

En ik had een LAW in mijn handen. >:)

There were no survivors. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
User.tmp schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:11:
[...]
Vorige week met HQ, ik stond aan de enemy kant en zie in een hokje een stuk of 5 man spawnen.En ik had een LAW in mijn handen. >:) There were no survivors. 8)
Movie/Youtube or it didn't happen! ;) (kan je nu mooi zeggen met theatre mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
aex351 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:26:
[...]

Via de console kan je de config aanpassen. Dus ik begrijp je punt niet.
In de SP heb je standaard geen console, en je kan natuurlijk niet via de console de console activeren want als je de console moet activeren heb je dus nog geen console om de console mee te activeren :P

We hadden het dus over de singleplayer modus, waar je zombies kan doen, en daar staat de console standaard uit. Die kun je aanzetten door handmatig je config bestand aan te passen (config.cfg, niet config_mp.cfg want die is voor multiplayer).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:06

BaRF

bijna kerst

hmm ticket gemaakt omtrent het feit dat ik een unranked wager match server draai, maar ze zeggen dat het 'currently not possible' en hebben de ticket gesloten :|

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Vraaag schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:13:
Even met Theater Mode aan het klooien geweest en dit is mijn test montage:
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - Sniper Montage (L96A1)
Hoe krijg je dit voor elkaar? Ik heb mijn youtube account gelinkt aan de theater mode van callofduty.com en heb een filmpje gemaakt. Dit filmpje krijg ik alleen onder "mijn favorieten" en met een mindere kwaliteit (PS3).

Edit: Dit is het filmpje wat ik in de theater mode heb gemaakt:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WvhnDuD3TjA]

Erg slechte kwaliteit... en het lukt me niet om dit filmpje aan mijn youtube account te koppelen.

[ Voor 21% gewijzigd door cv8x op 17-11-2010 10:38 ]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06 16:59
D4NG3R schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:07:
[...]

Dit geld niet voor in gebruik genomen software :>

Kun je games niet "overzetten" naar een ander steam account? Misschien kan hij hem zo verkopen aan iemand die hij kent (Zou het niet doen bij vreemden).
Oja natuurlijk, geen idee of ik het spel over kan zetten naar een ander account.. zou wel een mooie oplossing zijn. Gisteren even zitten kijken op de Steam site maar kon zo gauw niets vinden :(.

Volgende keer download ik het spel wel ( wat ik normaal gesproken ook altijd doe) om te testen..
Stom dat ik dat dit keer niet gedaan heb 8)7 40 euro weggegooid. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 09:23

User

S3

Unomomentodado schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:20:
[...]

Movie/Youtube or it didn't happen! ;) (kan je nu mooi zeggen met theatre mode)
Kzal is ff kijken of hij opgeslagen is, ben bang van niet eerlijk gezegt, in mijn theatre staat maar 1 match ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Heb de challenge gehaald, fire an entire SMG clip without missing. Ik kreeg namelijk een host migration toen ik ongeveer naast iemand van het andere team stond. Toen de host gemigreerd was kon ik zo een clip leeg schieten op hem zonder dat hij doodging, en 1 seconde later *plop* en weg was ie :P player disconnected.

Hoeveel games kun je eigenlijk terug kijken met theathre mode, ik heb namelijk iets unieks meegemaakt bij Nuketown demolition.

Ik heb met 0.0000001ste seconde op de klok de bom gedefused. Waardoor de bombsite wel ontplofte maar de round niet over was. Dus bombsite was weg en de tegenstander kon wel nog gewoon planten.

Toen het eindelijk lukte om hem op te blazen ontplofte hij niet :P Zoiets gebeurt maar 1 keer in je leven :+

De tegenstander zal ook wel iets gehad hebben van wtf dat ding heb ik toch opgeblazen :P Toen hij ontplofte had ik ook zoiets van wtf waarom is de game niet over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Laatst online: 24-04 18:28
Haha zoiets zou ik wel graag terug willen zien.
Hoop dat Theater Mode in alle volgende COD versies blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReFresh F5 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:36:
Heb de challenge gehaald, fire an entire SMG clip without missing. Ik kreeg namelijk een host migration toen ik ongeveer naast iemand van het andere team stond. Toen de host gemigreerd was kon ik zo een clip leeg schieten op hem zonder dat hij doodging, en 1 seconde later *plop* en weg was ie :P player disconnected.

Hoeveel games kun je eigenlijk terug kijken met theathre mode, ik heb namelijk iets unieks meegemaakt bij Nuketown demolition.

Ik heb met 0.0000001ste seconde op de klok de bom gedefused. Waardoor de bombsite wel ontplofte maar de round niet over was. Dus bombsite was weg en de tegenstander kon wel nog gewoon planten.

Toen het eindelijk lukte om hem op te blazen ontplofte hij niet :P Zoiets gebeurt maar 1 keer in je leven :+

De tegenstander zal ook wel iets gehad hebben van wtf dat ding heb ik toch opgeblazen :P Toen hij ontplofte had ik ook zoiets van wtf waarom is de game niet over..
Dat zou ik inderdaad ook wel is willen zien haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]
Het is echt ja, Dead Ops Arcade. Is geinig, maar verveelt wat snel :P .

Edit: Het is wel dikke lol om lokaal met 4 mensen samen te spelen (Xbox-360) omdat het 1 groot scherm met 4 poppetjes is IPV 4 kleine schermpjes zoals met split screen.

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 17-11-2010 10:46 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Tip van de chef: Het blijkt dat deze challenges ook simpel te krijgen zijn door je magazijn te legen op een chopper o.i.d.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:30

BM

Moderator Spielerij
Ging gister inderdaad wel lekker. Surprise visit van Phusebox in de server waar uchiha en ik aan het spelen waren :p Meeste potjes (of alle?) gewonnen. Alleen wel jammer dat we regelmatig in halfvolle games zaten. Had ik eergister ook al last van, toch beetje jammer. Zeker op de grotere maps is het een hele kunst om dan iemand te vinden....
Sagaris schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:34:
[...]
Je hoeft ook niet meteen te Prestigen, dat kun je ook na 3 weken doen als je zin hebt in vernieuwing. Ik doe het voor de extra Classes, die ik toch wel gebruik.
Apart, ik gebruikt in MW(2) al weinig classes, en dat is nog steeds zo eigenlijk. Heb 1 SMG class, en 1 assault rifle class, en dat is het eigenlijk wel. Nu toevallig sinds gister 2 assault rifles classes, maar goed, dat is het ook wel.
Shotgun en sniper gebruik ik niet, dus daar ga ik geen class voor maken.
7 dagen staat er volgens mij bij.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

BM schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:46:

[...]

7 dagen staat er volgens mij bij.
OMG, Ik hoop het! Als ik vanavond thuis kom zal ik hem zeker uploaden en hier posten als het lukt! _/-\o_ :D
Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:46:
[...]

Tip van de chef: Het blijkt dat deze challenges ook simpel te krijgen zijn door je magazijn te legen op een chopper o.i.d.
NOU :( Dat maakt het wel gemakkelijk dan..

[ Voor 36% gewijzigd door Laidback Luc op 17-11-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 17:30
ye-roon schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:17:
Maar als het dus zo is dat deze game gemaakt is voor een console, dan is met het maken van de maps rekening gehouden met een 6v6 map en niet een 9v9 map. En dat zorgt op de pc voor complete chaos omdat er te veel mensen aan het rond rennen zijn en als mensen dood zijn en moeten spawnen ze op plekken bij de enemies spawnen omdat team genoten te spread out zijn omdat ze met 3 meer zijn. Lijkt me een erg logische verklaring voor wat er gaande is. En als het op de console ook 9v9 is, tja, sue me of beter sue treyarch want dan hebben ze het echt fout gedaan. Ik weet iig dat ik ga zoeken naar servers die max 12 man hebben als anti chaos wat het nu is. 6v6 is meer dan zat in een game als dit en maakt de maps "groter".
Voor de console is er gewoon Groundwar 9v9 al sinds COD 4, voor zover ik weet, want eerdere COD's heb ik niet gespeeld.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:41
Quick Melee – Melee two enemies consecutively within 5 seconds.

Dit is een van de challenges voor "steady aim pro". Als ik het goed begrijp moet je binnen 5seconden twee melee kills maken. In mijn ogen is dat vrij onmogelijk? Of begrijp ik de challenge verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Exterminator schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:00:

Dit is een van de challenges voor "steady aim pro". Als ik het goed begrijp moet je binnen 5seconden twee melee kills maken. In mijn ogen is dat vrij onmogelijk? Of begrijp ik de challenge verkeerd...
5 seconde is lang hoor, tel maar eens :P Als je bij domination 2 flags hebt en in de enemy spawn zit moet het wel te doen zijn.

exterminator, je hebt me wel inspiratie gegeven voor mijn nieuwe emblem, ga die limburgse vlag eens namaken :P Hoef nog maar 2 layers te unlocken maar het weinig nut. Je kan er wel zo veel details aan toevoegen maar dat zie je toch niet op je gun of op je card omdat het toch te klein is als je zo veel dingen erop zet.

[ Voor 23% gewijzigd door Laidback Luc op 17-11-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-06 13:15
Niet onmogelijk lijkt me zo. Als je in een lichtelijk scrum zit is het wel mogelijk om er 2 achter elkaar te knifen. Is me al 1x overkomen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ReFresh F5 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:52:
[...]

OMG, Ik hoop het! Als ik vanavond thuis kom zal ik hem zeker uploaden en hier posten als het lukt! _/-\o_ :D
Zet hem sowieso in 'My file share' of hoe het ook heet. Dan verdwijnt hij sowieso niet meer :) Kun je er altijd nog een YT filmpje van bakken of iets dergelijks.

Hoe zit het trouwens met Ground War op de PC? Is dat nu een apart gametype of is het TDM met meer dan 18 spelers? Of is TDM met 18 spelers al Ground War? :?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-06 07:42
Ik had deze (weet niet welk wapen) ook gehaald. Ik had geen rocket meer voor de chopper in de lucht. Dus met mijn normale wapen schieten kreeg ik ook een melding dat die challenge gehaald had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 17:19

Shoarma kip

IceDFire

Had hem gisteren bijna te pakken, er stonden 3 mensen naast elkaar. Toen ik de één geknifed had en de andere wou knifen verdween hij ineens, waarschijnlijk gedisconnect of weggegaan... De 3e persoon was toen al buiten de 5 seconden. Hij is niet onmogelijk om te doen, je moet gewoon net op het juiste moment op de juiste plek zijn (2 campers die allebei niet verder kijken dan rechtuit bijvoorbeeld :+)

[ Voor 5% gewijzigd door Shoarma kip op 17-11-2010 11:10 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 17:30
[...]

Ja, dit riep ik direct al. Een claymore is nu een extra equipment, dus zijn er veel meer mensen die het gaan gebruiken, waar het in eerdere COD's nog een keuze was.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:48
Shoarma kip schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:08:
[...]

Had hem gisteren bijna te pakken, er stonden 3 mensen naast elkaar. Toen ik de één geknifed had en de andere wou knifen verdween hij ineens, waarschijnlijk gedisconnect of weggegaan... De 3e persoon was toen al buiten de 5 seconden. Hij is niet onmogelijk om te doen, je moet gewoon net op het juiste moment op de juiste plek zijn (2 campers die allebei niet verder kijken dan rechtuit bijvoorbeeld :+)
kwam pas achter 3 man in nuketown, dus die zijn alle 3 neer gegaan met de kleine scherpe vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Melee two enemies consecutively within 5 seconds
valt wel mee. ik had hem ook sneller dan verwacht.

Zijn er al mensen op de PS3 die hun filmpjes op de pc kan bekijken in de theather mode?
op de website blijven de slots leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xV0rtexx schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:15:
[...]
Ja, dit riep ik direct al. Een claymore is nu een extra equipment, dus zijn er veel meer mensen die het gaan gebruiken, waar het in eerdere COD's nog een keuze was.
Het is wel de beste uit de lijst van Equipment. Misschien is die Motion Sensor nog een beetje nice voor campers/snipers. Ook is het wel nice dat je je claymore weer kan oprapen..
Maar verder vind ik die jammer, camera en TI maar waardeloos.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Laatst online: 15-05 13:45
Anoniem: 292780 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:18:
[...]

Het is wel de beste uit de lijst van Equipment. Misschien is die Motion Sensor nog een beetje nice voor campers/snipers. Ook is het wel nice dat je je claymore weer kan oprapen..
Klopt, het loont nu echt om eerst ff te leanen om de hoek (gaat de clay af) en dan pas door te lopen. Heeft meerdere malen mijn leven gered :) (en de campende sniper erachter gedood ^^)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik gewoon hacker ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37

Twee tegenstanders in 1 ruimte die je niet doorhebben. Zo moeilijk is dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
http://users.telenet.be/UTerror/AlterRcon/

Een alternatieve Rcon tool

Afbeeldingslocatie: http://upload.jeffreybosman.com/images/0fa10110ed9ac9fa6e90c4d89e6158fe.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

carpcatcher schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:16:
Melee two enemies consecutively within 5 seconds
valt wel mee. ik had hem ook sneller dan verwacht.

Zijn er al mensen op de PS3 die hun filmpjes op de pc kan bekijken in de theather mode?
op de website blijven de slots leeg.
Dat heb ik dus ook, heb het nog niet nog eens geprobeerd maar hoop dat het lukt vanavond. Ik heb ze wel geupload en mijn PSN/Youtube zijn gelinkt aan mijn CoD.com account..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReFresh F5 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:26:
[...]
Dat heb ik dus ook, heb het nog niet nog eens geprobeerd maar hoop dat het lukt vanavond. Ik heb ze wel geupload en mijn PSN/Youtube zijn gelinkt aan mijn CoD.com account..
Ik wist niet eens dat dit kon.. :+
Dus het zou mogelijk moeten zijn om alles zo te linken, zodat je iets rechtstreeks naar youtube kunt uploaden? Of hoe moet ik dit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frentik schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:06:
[...]
Zit ook in de PC versie, het is tenslotte een port hè :) je moet gewoon snel achter elkaar op je WASD keys drukken en dan kom je los en kan je naar die PC lopen.
Je moet een paar keer op ctrl en spatie drukken en dan kom je los. Je kan Dead Ops Arcade, Zork spelen. Je hebt ook toegang tot je therapeut via Alicia.
Ik heb begrepen dat dit algemeen bekend is, maar zijn er nog meer dingen die je kan doen met die computer? Ben altijd gek om zulke "geheime" dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

waarom werkt die COD site trouwens niet met PC accounts? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:30

Bezulba

Formerly known as Eendje

BaRF schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:37:
geen idee, er stond wel een pc icoontje tot 2-3 dagen na de launch maar die is nu weg.. beetje jammer, ik had graag wat wagermatches gedeeld.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
BaRF schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:37:
De kopelling met steam ging niet helemaal goed, ik hoop dat ze dat nu dus aan het fixen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus, ik denk, ik zal is registreren op cod.com, maar zelfs dat kan niet? Als ik alles invul en submit druk, begint ie te laden, maar gebeurt er niks..

Zit wel op FF, misschien ligt het daar aan... :o

Edit: Nee dus, in IE werkt het ook niet..

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 17-11-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 292780 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:49:
Dus, ik denk, ik zal is registreren op cod.com, maar zelfs dat kan niet? Als ik alles invul en submit druk, begint ie te laden, maar gebeurt er niks..

Zit wel op FF, misschien ligt het daar aan... :o

Edit: Nee dus, in IE werkt het ook niet..
Had ik dus ook, bleek dat ik ergens in de CoD4/MW2 tijd een account had aangemaakt. Er staat ergens een melding maar dit is heel moeilijk te zien.. Heb dat formulier wel 10x ingevuld xd

Edit; of het ook rechtstreeks naar YT gaat weet ik niet. Waarschijnlijk wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Laidback Luc op 17-11-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:05

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anoniem: 292780 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:18:
[...]

Motion Sensor is niet alleen nice voor campers/snipers. Ik heb het standaard als equipment. En vind mezelf geen camper en heb nog geen 1 kill met een sniper :P.
Het is gewoon ideaal als je de hot spots in een map weet, om daar een motion sensor te plaatsen. Iedere keer baseer ik mijn route in een level op de mini-map. Gezien de hoeveelheid mensen die echter op dit moment Ghost en silencer gebruiken is die mini-map eigenlijk zo onbetrouwbaar als de pest. Een motion sensor helpt gigantisch om nog op je mini-map te kunnen vertrouwen.

Ik heb echter wel geleerd om voorzichtiger te spelen dan ik in MW1 was gewend. Daar was het rushen, rushen en nog een rushen. Op een of andere manier is dat in MW2 misgegaan en ben ik in BO ook voorzichtiger geworden. Wellicht komt het omdat ik ook wat ouder en daarom minder snel ben :P.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uchiha tijntje schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:01:
[...]
Motion Sensor is niet alleen nice voor campers/snipers. Ik heb het standaard als equipment. En vind mezelf geen camper en heb nog geen 1 kill met een sniper :P.
Het is gewoon ideaal als je de hot spots in een map weet, om daar een motion sensor te plaatsen. Iedere keer baseer ik mijn route in een level op de mini-map. Gezien de hoeveelheid mensen die echter op dit moment Ghost en silencer gebruiken is die mini-map eigenlijk zo onbetrouwbaar als de pest. Een motion sensor helpt gigantisch om nog op je mini-map te kunnen vertrouwen.
Hm ja geef ik je wel gelijk in.. I have been proven wrong :'(
Ik heb echter wel geleerd om voorzichtiger te spelen dan ik in MW1 was gewend. Daar was het rushen, rushen en nog een rushen. Op een of andere manier is dat in MW2 misgegaan en ben ik in BO ook voorzichtiger geworden. Wellicht komt het omdat ik ook wat ouder en daarom minder snel ben :P.
Ik moet bij BO ook een stuk rustiger spelen, maar dit komt voornamelijk door de spawns denk ik.. Als je gaat rushen in BO wordt je hard in je rug geknalt :P

Edit: Excuus voor dubbel post, had niet verwacht dat ik nog de laatste zou zijn....

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 17-11-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:43
Lol @ the 44/0 at Nuketown...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chopper gunner daar is gewoon unstoppable in nuketown !

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 17-11-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 292780 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:19:
[...]

Chopper gunner daar is gewoon unstoppable !
Gister 2 neergehaald in dezelfde map en dezeflde game met de M72LAW zonder ghost pro :+ (Zit net in de eerste prestige)

Hoe dan ook dat kreng gaat uit de lucht als ie komt, kost me mss 5-10 deaths maar wel +1000 exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReFresh F5 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:25:
[...]
Gister 2 neergehaald in dezelfde map en dezeflde game met de M72LAW zonder ghost pro :+ (Zit net in de eerste prestige)

Hoe dan ook dat kreng gaat uit de lucht als ie komt, kost me mss 5-10 deaths maar wel +1000 exp.
Mja dan heeft die persoon wel 30+ kills in die map.. En met een beetje pech krijg je hem niet eens eruit, als de gunner een beetje oplet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ach, als mensen opletten is een choppergunner zo dood, helaas begrijpt 99% van de speler het leven niet en gaan ze liever 10x dood dan 1 class switchen...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Bezulba schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:38:
ach, als mensen opletten is een choppergunner zo dood, helaas begrijpt 99% van de speler het leven niet en gaan ze liever 10x dood dan 1 class switchen...
Je hebt mensen die het gewoon spelen, om wat kills te maken, objectives/deaths boeien blijkbaar niet. Als je soms mensen spectate zie je gewoon aan de bewegingen en hoe ze rond kijken dat het hun eerste keer spelen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Las op het CoD forum dat er een update voor de PS3 komt, iemand een datum ? Of is er de afgelopen 4 dagen een update geweest ? Ben al 4 dagen niet online geweest.

Mis het meeste de geluiden die je niet meer hoort met ninja. Bij CoD6 was het juist zo super dat je met een dolby set de spelers hoorde aan komen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-06 20:55

kronolith

[EDIT]

Versteegrob schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:46:
Las op het CoD forum dat er een update voor de PS3 komt, iemand een datum ? Of is er de afgelopen 4 dagen een update geweest ? Ben al 4 dagen niet online geweest.

Mis het meeste de geluiden die je niet meer hoort met ninja. Bij CoD6 was het juist zo super dat je met een dolby set de spelers hoorde aan komen lopen.
Er komt waarschijnlijk deze week nog een update uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

kronolith schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:50:
[...]

Er komt waarschijnlijk deze week nog een update uit!
Mooi, hoop dat die lag en disconnects ook gefixed worden..Gebeurt toch opvallend veel dat ik uit de game geknikkerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReFresh F5 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:53:
[...]
Mooi, hoop dat die lag en disconnects ook gefixed worden..Gebeurt toch opvallend veel dat ik uit de game geknikkerd wordt.
Inderdaad, gister ook, mijn broer wilde een keer meedoen.. Dus wat gebeurt er:
Eerste keer: Lobby closed.
Tweede keer: Game geladen... Vervolgens knalt ie er weer uit, disconnected.
Derde keer: ongeveer 1 minuut spelen > host migration > disconnected..

Hij flipte m meteen uit en stopte hahah! Maarja ik houd me tegenwoordig maar rustig als dat gebeurt, want dat flippen heb ik wel genoeg gedaan ondertussen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Hogader schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:59:
[...]

Ziet er mooi uit. Ik ben bezig met een logo van de USAF

[afbeelding]

Moet nog 2 layers kopen en dan is hij af. Had al teveel uitgegeven aan alle wapens etc
Nice! Dit soort emblems, daar houd ik van. Het is niet zo creatief, omdat het gewoon wordt gekopieerd, maar het ziet er vetter uit dan bijvoorbeeld een doodshoofd met een geweer in zijn ogen oid zoals de meeste mensen in mijn vriendenlijst hebben. Je moet wel erg creatief zijn wil je een emblem maken die vetter is dan bijvoorbeeld dat USAF logo.

Heb trouwens hetzelfde probleem als jij, ook teveel geld uitgegeven aan wapens. Er zullen nog wel 2 layertjes bij moeten om mijn emblem af te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
had het al eerder geplaatst voor de PS3 :)
carpcatcher schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:21:
WorkAround voor de PS3 Host-Party problemen:

probleem wordt veroorzaakt omdat bij options je NAT op SCRICT staat.
Start MW2 !
log in in de multiplayer, zodra je settings zijn gedownload eject je de cd.
Start Blackops en je NAT staat open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:58

watercoolertje

Untertitel

Hier nog wat lame filmpje van mij (opgenomen uit theater met me telefoon) :D
YouTube: COD BO über knife skills (4 knife's in ~15 sec :D)
YouTube: COD:BO pwnage knife (weer 4 in vergelijkbare tijd :P)
YouTube: COD:BO Pwnage (2 filmpjes aan elkaar, gewoon ownage)

Ik ben echt weer helemaal als van ouds met dit spel, het is net zo makkelijk owne als met MW en MW2....

Iemand anders die wellis in [FRUIT] komt? (server) Ben wel wel beneiuwd naar jullie skills ;)
Ik moet bij BO ook een stuk rustiger spelen, maar dit komt voornamelijk door de spawns denk ik.. Als je gaat rushen in BO wordt je hard in je rug geknalt
Ik doe niet anders dan rennen, altijd en overal, sloom doen en campen heb ik echt geen zin in... Maar ik zit dan wel als een agressieve baviaan achter me computer te schreeuwen en schelden als iemand anders dat wel doet ;)

Ik ren nade, knife, tube en schiet kogels maar lig nooit (wel bukken), snipe nooit, en camp nooit.... heb dan ook vrijwel altijd de meeste kills maar me kill/death-ratio is niet altijd geweldig maar goed :P

Gister 2 uur prestige gespeeld, van level 0 naar 20 eindelijk me famas dus verder levelen is niet boeiend (want ik gebruik toch altijd een famas) :D

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Zondag potje Zombies gedaan met een drie engelse die wel wisten wat ze deden. Je hebt sowieso een microfoon nodig anders gaat het niet werken en teamwork staat zeker voorop. Kan daarom ook niet meer random met wat vreemde spelen want dan kom je niet verder dan level tien. Wij waren tot level 17 gekomen, konden eigenlijk wel verder maar het was een te grote chaos geworden. Oefening baart kunst, want op de leaderboards zijn er twee op level 52 gekomen, damn !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Hoe doe je dit als ik vragen mag? Zie mijn eerdere post met dat filmpje... Kwaliteit is slecht en ik vraag me af hoe ik het kan bewerken.

Hoe krijg je dit voor elkaar? Ik heb mijn youtube account gelinkt aan de theater mode van callofduty.com en heb een filmpje gemaakt. Dit filmpje krijg ik alleen onder "mijn favorieten" en met een mindere kwaliteit (PS3).

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WvhnDuD3TjA]

Erg slechte kwaliteit... en het lukt me niet om dit filmpje aan mijn youtube account te koppelen.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135867

Ik snap niks van die contracts, staat er bv dat ik in TDM 25 kills moet halen in 40m
ik heb dan die kills gemaakt in 1 potje en dan staat er dat het contract nog niet vervult is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeoMe schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:01:
Zondag potje Zombies gedaan met een drie engelse die wel wisten wat ze deden. Je hebt sowieso een microfoon nodig anders gaat het niet werken en teamwork staat zeker voorop. Kan daarom ook niet meer random met wat vreemde spelen want dan kom je niet verder dan level tien. Wij waren tot level 17 gekomen, konden eigenlijk wel verder maar het was een te grote chaos geworden. Oefening baart kunst, want op de leaderboards zijn er twee op level 52 gekomen, damn !
Level 52 is wel netjes! Maar in die map moet je continue blijven rondrennen. Je bent een stuk sneller dan die Zombies en als je rondjes blijft maken is het goed te doen.
Wij kwamen op die manier tot ronde 21 met zijn 2en.

Overigens is die map "Five" wel moeilijk.. Ik heb geen idee hoe je daar tactisch al die zombies moet killen.. En die teleports teleporteren continue naar iets anders.. Geen idee hoe je die map moet spelen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:48
level 52 is wel echt ziek, waarschijnlijk een of andere bug gevonden die goed werkt :P kan bijna niet anders, op lvl 20-25 is het al echt niet meer te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
cv8x schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:06:
[...]

Hoe doe je dit als ik vragen mag? Zie mijn eerdere post met dat filmpje... Kwaliteit is slecht en ik vraag me af hoe ik het kan bewerken.

[video]

Wat ik doe is (op PC dus):
Fraps installeren, video recorden op F9 instellen, en dan Full Screen en 25FPS.
Fraps starten voordat ik Black Ops opstart en dan:
- Theater mode openen, dan de game zoeken waar ik een bepaalde kill maakte.
- Als de game gestart is het moment zoeken waar ik de kill maakte.
- Dan op dan moment recorden met R.
- Als ik alles uit die game heb wat ik wil dan druk ik op escape en dan op Upload Segments, dan continue om de segments op te slaan in je File Share.
- Dan terug naar Theater Mode en dan kies je File Share.
- Dan start je het filmpje.
- Druk je als het filmpje 2 seconden bezig is op spatie (pauze) en druk op je vervolgens pijltje naar links (dus helemaal terug naar het begin van het filmpje).
- Dan druk je op F1 (gaat het balkje van de tijd weg).
- Vervolgens druk je op F9 (start opnemen met Fraps) en dan op Spatie zodat het filmpje start, als het filmpje klaar is druk je weer op F9 om het recorden van Fraps te stoppen.
- Het filmpje van Fraps is nogal groot qua filesize (makkelijk 1GB voor 20 seconden ofzo), en naar YouTube is het Max 2GB, dus dat schiet niet op. :p

Dus dan ga ik het bestandje van Fraps comprimeren met VirtualDub en de XVID MPEG-4 Codec.
Moet je dus eerst wel de Codec installeren, hier te vinden:
X86:
http://dl.dropbox.com/u/2237610/xvid/XviD-1.2.2-x86.exe

X64:
http://dl.dropbox.com/u/2237610/xvid/XviD-1.2.2-x64.exe

Van VirtualDub gebruik ik de standalone (portable):
X86:
http://sourceforge.net/pr...alDub-1.9.10.zip/download

X64:
http://sourceforge.net/pr...1.9.10-AMD64.zip/download

Wat je doet om te comprimeren:
- VirtualDub starten.
- File -> Open video file
- Fraps bestandje selecteren.
- Video -> Compression -> Xvid MPEG-4 Codec -> OK
- File -> Save as AVI..

Dan wordt het filmpje gecomprimeerd.

Aangezien ik zelf nogal veel filmpjes heb meestal heb ik ook even uitgezocht hoe de commandline bij VirtualDub werkt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
@echo off
TITLE Compressing video files using VirtualDub
SET WORKDIR=G:\Fraps
SET VD=%WORKDIR%\VD\VirtualDub-1.9.10-AMD64\Veedub64.exe
SET in=%WORKDIR%\Movies\
SET out=%WORKDIR%\Done\
SET vcf=%WORKDIR%\Movies\process.vcf
echo.
echo Compressing..
echo.
%VD% /s %vcf% /b %in% %out% /r /c /x
echo.
EXIT

(als je dit wilt gebruiken moet je dus wel zelf de locaties aanpassen). :)

Bovenstaande heb ik opgeslagen als Compress.CMD en staat in mijn Fraps/Movies mapje. Zodra ik dit cmdtje start compressed iets automatisch alle bestanden in het Fraps/Movies mapje en slaat ze op in het mapje Frpas/Done.

process.vcf moet je zelf even aanmaken, is simpel:
- Start virtualdub en laad een filmpje, selecteer vervolgens compression: Xvid MPEG-4 Codec. Nu doe je niet File -> Save as Avi, maar doe je File -> Save processing settings, en dan opslaan als process.vcf en dit bestandje moet je dan in het Movies mapje zetten. (of zelf cmdtje aanpassen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scrtz schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:23:
level 52 is wel echt ziek, waarschijnlijk een of andere bug gevonden die goed werkt :P kan bijna niet anders, op lvl 20-25 is het al echt niet meer te doen
Ligt eigenlijk puur aan de guns die je hebt..
Persoon 1 had: ZeusCannon, Porters Ray Gun
Persoon 2 had: Upgraded Aug, Flut wapen en Monkeys..

Helaas kregen we geen ammo meer, dus waren we genaaid.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Ik hoop dat ze het een keer mogelijk maken dat je classes kunt aanpassen/maken tijdens je game, en dat je dus niet eerst de server hoeft te verlaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uchiha tijntje schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:13:
Gisterenavond wel een paar leuke potjes gespeeld met o.a. Phusebox en BM. We wonnen in ieder geval ieder potje :). Edit2: Phusebox, je friendslist zat vol, wilde je even adden, want ik denk dat we als we samen spelen in ieder geval de meeste potjes wel winnen :P

Zelf gebruik ik de AUG op dit moment. Als ik met de AK 47 ga spelen is de uitkomst van duels, voor zowel korte als lange afstand voor mijn gevoel iets te onzeker. Wellicht moet ik het nog een keer proberen met een silencer erop.

Daarnaast ben ik gisteren een enemy turret tegen gekomen _/-\o_ Dus heb mijn ghost pro eindelijk... Ik zit nu op level 42 ofzo? Ik denk niet dat ik heel snel prestige ga doen. Vind het verschil tussen low level wapens en high level wapens iets te veel om meteen weer vooraf aan te gaan beginnen. Vind het daarnaast ook leuker om de challenges te halen, in plaats van die meteen weer te resetten....

Edit: Ook neem ik bijna altijd een launcher mee als secundary (de 3e uit mijn hoofd, weet de naam niet). Ideaal om choppers (2 schoten) en spy planes (1 schot) uit de lucht te halen.
stela-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:10
Anoniem: 135867 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:08:
Ik snap niks van die contracts, staat er bv dat ik in TDM 25 kills moet halen in 40m
ik heb dan die kills gemaakt in 1 potje en dan staat er dat het contract nog niet vervult is.
Is dat contract dan niet dat het 25 kills moeten zijn met een bepaald wapen? Hoe heet dat contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 15:43
Kan iemand mij op het lijstje zetten

GOT : FrankLe
Steamname: frank_twiztid
Gamename: Twiztid
Ingame met GOT-tag: [GOT]Twiztid

Als iemand me wil toevoegen als vriend! Lijkt me leuk om met nederlanders samen te spelen en zwaar te pwnen! :)

Kan iemand mij vertellen hoe ik de GOT server kan vinden? En hebben jullie iets van TS of gebruiken jullie in-game voicechat?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Bedankt voor je uitleg,

Ik speel het spel op de PS3, dus ik neem aan dat het dan anders is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135867

Kaap schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:36:
[...]

Is dat contract dan niet dat het 25 kills moeten zijn met een bepaald wapen? Hoe heet dat contract?
tmd violence

get 10 kills in one match of team deathmatch

expiration 40m of time alive in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cv8x schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:43:
[...]

Bedankt voor je uitleg,

Volgensmij kan je video's vanaf je PS3/Xbox-360 uploaden naar de Treyarch server. Ik weet niet of deze service al beschikbaar is, heb het nog niet getest met mn xbox-360 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

@RogierH
Dat zou inderdaad een geniaal idee zijn,
Dat je bij flack jacket de 1ste knife attack gewoon overleeft.
Maar dat zal er wel niet inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online
cv8x schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:43:
[...]

Bedankt voor je uitleg,

Theater mode upload gebruiken (crappy kwaliteit) of opnemen met een PVR of capture card.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:16

ye-roon

knaak

xV0rtexx schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:58:
[...]

Voor de console is er gewoon Groundwar 9v9 al sinds COD 4, voor zover ik weet, want eerdere COD's heb ik niet gespeeld.
Ja maar dat is Groundwar. Groundwar was in MW2 ook emt 18 man ipv 12 op de pc. Maar normale TDM en ook op hardcore was 12 man 6v6. Hier is alles standaard met 18 man op de pc, althans de servers zijn 18 mans servers.

Maar even een vraag hier aan de console spelers: met hoeveel mensen speel je TDM/CTF etc? 12 of 18? dus 6v6 vs 9v9. Als het namelijk 6v6 is dan verklaard het waarom ik 9v9 zo kut vind op de pc.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:49:
@RogierH
Dat zou inderdaad een geniaal idee zijn,
Dat je bij flack jacket de 1ste knife attack gewoon overleeft.
Maar dat zal er wel niet inkomen.
Dat ze de knife maar een 3rde wapen maken waar je eerst naartoe moet switchen, heb je teminste geen last van panic knifers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 03-06 15:43
Ik wil graag wager matches spelen. Alleen nu speel ik elke keer voor 500 en zo goed ben ik niet, ik zou graag willen oefenen in sticks and stones, maar dan voor minder dan 500, want er staat dat er ook wel buyins zijn voor minder, maar waar staan die dan?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 15:51
Anoniem: 135867 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:45:
[...]

tmd violence

get 10 kills in one match of team deathmatch

expiration 40m of time alive in game
Je moet TDM in Core spelen, dus niet pure, classic of HC.

[ Voor 34% gewijzigd door Tabbo12 op 17-11-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
FrankLe schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:59:
Ik wil graag wager matches spelen. Alleen nu speel ik elke keer voor 500 en zo goed ben ik niet, ik zou graag willen oefenen in sticks and stones, maar dan voor minder dan 500, want er staat dat er ook wel buyins zijn voor minder, maar waar staan die dan?
Kan niet lager dan 500 op de PC, op de console kun je al vanaf 10 CDpoints spelen

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

ReFresh F5 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:59:
[...]

Dat ze de knife maar een 3rde wapen maken waar je eerst naartoe moet switchen, heb je teminste geen last van panic knifers..
Kan ook. Als je maar niemand meer tegenkomt die 15 meter voor je staat en je begint te schieten en dan komt hij als een gek naar jou toegerend en knifed je nog.
Maar weten jullie of treyarch daar al iets over heeft gezegd? dat ze er iets aan gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:09:
[...]

Kan ook. Als je maar niemand meer tegenkomt die 15 meter voor je staat en je begint te schieten en dan komt hij als een gek naar jou toegerend en knifed je nog.
Maar weten jullie of treyarch daar al iets over heeft gezegd? dat ze er iets aan gaan doen
knives work as intended volgens mij. Het is niet anders als in mw2 en aangezien de teleport'n'knife perk er uit is lijkt het me sterk dat ze knives gaan aanpakken.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReFresh F5 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:59:
[...]

Dat is juist het hele idee van knifes, snel kunnen att'en van dichtbij.

Maar IDD, het zou mooi zijn als Flat Jackets 1 knife kan stoppen, maar niet dat de 1e knife echt "Niks" doet. Gewoon veel minder schade, zodat de knifer binnen 5 (?) seconden weer moet knifen, of schieten natuurlijk.

Als de flat jacket drager dan weer full health heeft overleeft hij weer gewoon 1 knife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado

Met Marathon en Lightweight gaan rondrennen en je komt er vanzelf 2 tegen, zeker op Nuketown.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client