[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.590 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zozo, wat is de M14 toch een lekker wapen!

Gaan nog niet geweldig met de kills, maar vind hem gewoon zo fijn in m'n virtuele handen liggen :)

En ondertussen lekker de Enemy Spy Planes neerschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
Anoniem: 292780 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:35:
[...]
Ik wist niet eens dat dit kon.. :+
Dus het zou mogelijk moeten zijn om alles zo te linken, zodat je iets rechtstreeks naar youtube kunt uploaden? Of hoe moet ik dit zien?
Klopt, dat werkt.

Wat ik heb gedaan:
Ik heb van de week in theatre mode uit een game een segment gemaakt. Het segment in een slot geplaatst (max 30sec.). Vervolgens op callofduty.com een account gemaakt, daar naar theatre gegaan en gekoppeld aan mijn psn account. Vervolgens in het theatre op de website mijn Youtube account gekoppeld. Daarna terug naar CODBO (opnieuw opstarten), segment van 30 sec laden en deze gerendered (menu optie komt er bij na koppelen). Na het renderen wordt het filmpje geupload. Direct daarna was het clipje nog niet zichtbaar in Youtube, maar de volgende dag wel.

Suc6! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag maar eens proberen Ghost Pro te halen. Moet alleen nog 30 van die vliegende gevallen uit de lucht schieten. Zou dat beste lukken met de M72 launcher, al kan je die maar 1x gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-06 15:38
die 3 launcher is het beste. 2 bullets ;P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292780

Unomomentodado schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:23:
[...]

Klopt, dat werkt.

Wat ik heb gedaan:
Ik heb van de week in theatre mode uit een game een segment gemaakt. Het segment in een slot geplaatst (max 30sec.). Vervolgens op callofduty.com een account gemaakt, daar naar theatre gegaan en gekoppeld aan mijn psn account. Vervolgens in het theatre op de website mijn Youtube account gekoppeld. Daarna terug naar CODBO (opnieuw opstarten), segment van 30 sec laden en deze gerendered (menu optie komt er bij na koppelen). Na het renderen wordt het filmpje geupload. Direct daarna was het clipje nog niet zichtbaar in Youtube, maar de volgende dag wel.

Suc6! :)
Nice, maar ik kan geen account aannmaken bij cod.com.. Dat werkt om 1 of andere reden niet..
superbassie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:25:
Vandaag maar eens proberen Ghost Pro te halen. Moet alleen nog 30 van die vliegende gevallen uit de lucht schieten. Zou dat beste lukken met de M72 launcher, al kan je die maar 1x gebruiken?
Strela-3 is de beste daarvoor. Die heeft 2 raketten en kan niet eens missen volgens mij... 1 x zag ik mijn raket naast de heli gaan en vervolgens maakte die een cirkel waardoor die de heli alsnog raakte! De 1e raket was uiteindelijk later als de 2e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah de Strela dus, merci. :)
Zo direct maar eens aanschaffen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-06 16:53

Theck88

If it's hard just KISS!

Launchers gebruiken raketten en geen kogels... :+

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThijsPothoff schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:31:
Launchers gebruiken raketten en geen kogels... :+
Waar zie jij kogel staan? :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-05 21:27
Zulke reacties stellen we niet op prijs onthou je daar aub van.

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 17-11-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Laatst online: 19-06 16:53

Theck88

If it's hard just KISS!

Lol heb je net aangepast ;)

Maargoed een post daarboven staat

die 3 launcher is het beste. 2 bullets ;P

Miereneuk modus weer uit ;)

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Bezulba schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:12:
[...]

knives work as intended volgens mij. Het is niet anders als in mw2 en aangezien de teleport'n'knife perk er uit is lijkt het me sterk dat ze knives gaan aanpakken.
Work as intended????????
Hoe ik het zie is dat ze nu dan wel niet 10 meter vooruit schieten als ze willen knifen maar echt wel 5 meter.
En zoals ik al zei, ik vind het gewoon zwaar irritant dat mensen de knife als -primary weapon gaan gebruiken.
Ik probeer men knife zo min mogelijk te gebruiken omdat het een schietspel is, dus als iemand 15 meter voor me staat dan ga ik er niet rambo style naar toerennen en knifen maar dan probeer ik hem met men smg neer te maaien.
Maar op 1 of andere manier ben je rennend met een knife blijkbaar sneller dan een Smg die alles op je afvuurt.
Snap best als je een meter bij iemand staat dat je dan knifed, dat boeit dan ook niet. maar niet ala rambo stijl.
Ik heb zoiets je heb een geweer, gebruik hem dan ook....
Van de 3500 keer dat ik dood ben gegaan, zijn er 879 door knife attacks!
als dat Work as Intended is dan vind ik het heel vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:38:
[...]

Work as intended????????
Hoe ik het zie is dat ze nu dan wel niet 10 meter vooruit schieten als ze willen knifen maar echt wel 5 meter.
En zoals ik al zei, ik vind het gewoon zwaar irritant dat mensen de knife als -primary weapon gaan gebruiken.
Ik probeer men knife zo min mogelijk te gebruiken omdat het een schietspel is, dus als iemand 15 meter voor me staat dan ga ik er niet rambo style naar toerennen en knifen maar dan probeer ik hem met men smg neer te maaien.
Maar op 1 of andere manier ben je rennend met een knife blijkbaar sneller dan een Smg die alles op je afvuurt.
Snap best als je een meter bij iemand staat dat je dan knifed, dat boeit dan ook niet. maar niet ala rambo stijl.
Ik vind knives zoals het er nu in zit prima. Dat het een /schietspel/ is is natuurlijk een beetje een slecht argument, het is een FPS en dat omvat ook andere elementen naast het primaire wapen schieten (tactics/objectives), en dat mensen dat als primair gaan gebruiken, tja dat hoort er een beetje bij. Snap eigenlijk dat hele drama rondom dat panic kniven niet zo, je kunt zelf ook je knife gebruiken als er iemand op je af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:30

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:38:
[...]

Work as intended????????
het is iig geen bug of een exploit dat ze gebruiken. Dat teleporten is deels een mechanic (je word idd een stukje naar de tegenstander gezet als je raak knifed) maar ook deels de lag, jouw beeld loopt gewoon achter op wat de server ontvangt. Dus in die zin is het niet iets wat gefixed moet worden (itt rankhackers, crashes, geen voetstappen geluid, etc etc)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 33272 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:43:
[...]

Ik vind knives zoals het er nu in zit prima. Dat het een /schietspel/ is is natuurlijk een beetje een slecht argument, het is een FPS en dat omvat ook andere elementen naast het primaire wapen schieten (tactics/objectives), en dat mensen dat als primair gaan gebruiken, tja dat hoort er een beetje bij. Snap eigenlijk dat hele drama rondom dat panic kniven niet zo, je kunt zelf ook je knife gebruiken als er iemand op je af komt.
De meeste mensen (inclusief mijzelf) die zo'n tering hekel hadden aan commando zijn gewoon geen knife helden. Ik kan mensen prima neerknallen, ben er ook goed in, maar zo'n panic knife attack reactie heb ik niet. Ik heb een panicikmoetschieten reactie en raakte die persoon dan ook vaak wel voor 2-3 hits, maar dat was vaak niet genoeg.

Nu is commando weg, en moet ik zeggen dat ik niet vaak meer geknifed word, ze gaan liggen voordat ze in de buurt zijn.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De knife heeft nu standaard een mini versie van Commando en het feit dat de power van de knife niet veranderd is tov MW2, maar de power van de guns wel, zorgt ervoor dat de knife soms een beetje overpowered is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 24-04 21:53
Knives zijn inderdaad best goed, ik heb er niet zoveel last meer van zoals ik in MW2 had in ieder geval. Hetzelfde voor GL, ik ben er volgens mij nog nooit door vermoord in de tijd dat ik heb gespeeld wat toch al weer wat uurtjes zijn. d:)b

Alleen het spawnsysteem :/, heel erg leuk hoor dat dat goed tegen campers werkt ofzoiets. Maar ik heb best vaak dat ik weer spawn, en letterlijk 1 seconden later weer dood ben. Dat is gewoon dom en een fout in het spel, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van noobtubes hebben we idd geen last meer gelukkig. Ben in m'n BO carrière tot nu toe maar 1x gekilled door een GL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

superbassie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:25:
Spy planes neerhalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

J0ey schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:52:
Knives zijn inderdaad best goed, ik heb er niet zoveel last meer van zoals ik in MW2 had in ieder geval. Hetzelfde voor GL, ik ben er volgens mij nog nooit door vermoord in de tijd dat ik heb gespeeld wat toch al weer wat uurtjes zijn. d:)b

Alleen het spawnsysteem :/, heel erg leuk hoor dat dat goed tegen campers werkt ofzoiets. Maar ik heb best vaak dat ik weer spawn, en letterlijk 1 seconden later weer dood ben. Dat is gewoon dom en een fout in het spel, toch?
Jup vind ik ook...
En ik ben ook echt extreem blij dat Commando weg is.. En ook die deadstreaks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Spawnsysteem vind ik zelf heel slecht, ook een slecht argument tegen het campen, want daar is de Killcam immers al voor toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik heb liever deathstreakes en goede spawns, dan geen DS en prut spawnes.. dan maar een painkiller figuur of een martyrgranaat

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 14:22
$^%$#%$#% Ik weet dat Ninja pro nutteloos is op dit moment, maar dat betekent niet dat ik hem niet mag halen. Al talloze 'clean' knife kills in ze back, maar een backstabber medal ho maar! :(

Hardline Hardened pro is pure awesome daarintegen :D Geen idioot hoge hit recoil meer (iets wat ik al sinds CoD1 vervloek ;)), werkt ook wonderen met de lag die ik nu heb :)

Edit: @ReFresh F5: uhm ja hardened pro :p

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 17-11-2010 15:06 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135867

Tabbo12 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:59:
[...]

Je moet TDM in Core spelen, dus niet pure, classic of HC.
ik zie alleen TDM hardcore en gewone tdm zijn er dan nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Bezulba schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:59:
ik heb liever deathstreakes en goede spawns, dan geen DS en prut spawnes.. dan maar een painkiller figuur of een martyrgranaat
I need a painkiller for painkiller because painkiller is a pain in the ass.
Gundogan schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:02:
$^%$#%$#% Ik weet dat Ninja pro nutteloos is op dit moment, maar dat betekent niet dat ik hem niet mag halen. Al talloze 'clean' knife kills in ze back, maar een backstabber medal ho maar! :(

Hardline pro is pure awesome daarintegen :D Geen idioot hoge hit recoil meer (iets wat ik al sinds CoD1 vervloek ;)), werkt ook wonderen met de lag die ik nu heb :)
Hardened Pro? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 08:21
is er op internet ook een leaderboard te vinden voor de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 15:51
Anoniem: 135867 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:04:
[...]

ik zie alleen TDM hardcore en gewone tdm zijn er dan nog meer?
Ja, barebones

* Bones Team Deathmatch - 12 spelers, geen perks, killstreaks, attachments of contracts
* Classic Team Deathmatch - 12 spelers, killestreak op 3, 5 en 7, zoals MW1

Maar voor dat contract heb je de gewone TDM nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:12
MicScott schreef op woensdag 17 november 2010 @ 01:01:
[...]

Probeer hem eens voor de grap met een silencer erop?
Ik wou het hier net gaan vermelden. Moord machine zo

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 10-06 20:25
Tot zover heb ik de Stoner63 (LMG) standaard in gebruik. kan er heerlijk mee omgaan! Enige minpunt is dat aimen na rennen minder snel is, maar dat is een kwestie van Sleight of hands pro te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

The Great HooD schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:59:
Spawnsysteem vind ik zelf heel slecht, ook een slecht argument tegen het campen, want daar is de Killcam immers al voor toch?
Ga eens hardcore mode spelen ;) Weinig killcam dan..

Maar spawn is gewoon helemaal ruk soms. Maargoed, er is mee te leven en het blijft een tof spel.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Mensen die Second Chance gebruiken in HC, allemaal aan het kruis nagelen! =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 10-06 20:25
Sagaris schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:22:
oja daar had ik er gisteravond ook 3 van..HC op Domination en toevallig staan alle mensen met last stand in de top 4 :F

ik gooi tegenwoordig voor de zekerheid nog wat extra kogels naar ze toe vanwege die types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:59
Bezulba schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:48:
[...]

De meeste mensen (inclusief mijzelf) die zo'n tering hekel hadden aan commando zijn gewoon geen knife helden. Ik kan mensen prima neerknallen, ben er ook goed in, maar zo'n panic knife attack reactie heb ik niet. Ik heb een panicikmoetschieten reactie en raakte die persoon dan ook vaak wel voor 2-3 hits, maar dat was vaak niet genoeg.

Nu is commando weg, en moet ik zeggen dat ik niet vaak meer geknifed word, ze gaan liggen voordat ze in de buurt zijn.
Ik heb ook zon panicikmoetschieten reactie ipv een panicikmoetknifen reactie. Simpelweg omdat ik shooters heb geleerd in Battlefield 2142 en je daar nog echt je knife moest selecteren en je daar geen tijd voor had midden in een fight. Je knifed dus alleen als het echt kan en niet als paniekreactie. Veel beter imo, maarja tis en blijft cod dus daar is het niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

superbassie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:54:
Van noobtubes hebben we idd geen last meer gelukkig. Ben in m'n BO carrière tot nu toe maar 1x gekilled door een GL.
Het is nu zelfs best leuk om ermee te knallen. Vergt wat meer tactiek door langzame reload en gebrek aan scavenger reloads. Mag hem wel graag onder een AK-47 (prima iron-sights) hangen. Gebruik hem alleen als ik twee man bij elkaar zie.

Wat knifen betreft word ik altijd geirriteerd van een knife death. Het is in ieder geval nu een stuk minder dan voorheen in MW2. Heb steeds vaker het fijne Boom. Headshot. logotje als die knife runners eraan komen. Het is wat eenvoudiger geworden om iemand die probeert te knifen om te leggen doordat dat irritante commando eruit is :D

Voetstap geluid toevoegen en ik zeg top game.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 17-11-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:34
Sagaris schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:22:
Extra keertje schieten als ze neervallen. Just in case :)

Gisteren ook een mooie. Maat van me schoot een vijand in second chance. Nog voordat hij zijn pistool in zn hand had, had ik al een kogel door hem heengejaagd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Net voor het eerst in mijn leven een ban op een server gekregen :p

Ik was niet aan het campen, gebruikte geen noobtubes, geen second chance, etc. Er was geen enkele reden om me te kicken.

Grappig dat ik duizenden uren games heb gespeeld en binnen de 10 uur een ban krijg op BO en dat terwijl ik verschrikkelijk slecht ben in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bv202 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:29:

Ik was niet aan het campen, gebruikte geen noobtubes, geen second chance, etc. Er was geen enkele reden om me te kicken.

Grappig dat ik duizenden uren games heb gespeeld en binnen de 10 uur een ban krijg op BO en dat terwijl ik verschrikkelijk slecht ben in dit spel.
Waarschijnlijk ben je banned omdat je slecht was.. Sneu hoe hosts redeneren.. Zo krijgt een beginneling geneens een kans om beter te worden..? (No offence) Ik zou beginners juist laten spelen, is lekker voor mijn K/D. En leren zij weer beter te worden :) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Zon ban is ook maar tijdelijk, de volgende avond kun je gewoon weer op dezelfde server. Ik speel ook vaak op de "Dutch Gaming .... ..... " domination server en ben daar sinds de release al 3x gekicked en banned. Maar aangezien het daar makkelijk XP scoren is vanwege de minder goede spelers, kom ik er graag terug :P

[ Voor 24% gewijzigd door Frentik op 17-11-2010 15:38 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
D4NG3R schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:31:
[...]

Waarschijnlijk ben je banned omdat je slecht was.. Sneu hoe hosts redeneren.. Zo krijgt een beginneling geneens een kans om beter te worden..? (No offence) Ik zou beginners juist laten spelen, is lekker voor mijn K/D. En leren zij weer beter te worden :) .
De laatste keer dat ik op het scoreboard keek, had de admin een negatieve k/d ratio. Dat lijkt me dus geen goede reden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:48

aex351

I am the one

Gundogan schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:02:
Hardline Hardened pro is pure awesome daarintegen :D Geen idioot hoge hit recoil meer (iets wat ik al sinds CoD1 vervloek ;)), werkt ook wonderen met de lag die ik nu heb :)
Ik merk weinig recoil in dit spel hoor. Het is gewoon aimen en linkermuisknop ingedrukt blijven houden. Er zou juist veel meer recoil in het spel moeten zitten.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gaan snel neer ja, maar heb er net een paar potjes opzitten waarbij de tegenstanders zo slecht waren dat ze die Spy Plane niet eens haalden. :'(
Maar goed, nog 25 te gaan....

Speel nu btw weer eens met de FAMAS + Red dot en dat ging weer lekker. 8) Zo veel mogelijk switchen van wapens werkt altijd goed bij mij. Morgen ofso weer terug naar de Galil, daarna is de AUG weer aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 14:22
aex351 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:38:
[...]

Ik merk weinig recoil in dit spel hoor. Het is gewoon aimen en linkermuisknop ingedrukt blijven houden. Er zou juist veel meer recoil in het spel moeten zitten.
Ik bedoelde de recoil/terugslag als je geraakt wordt :) "Reduced flinch when you are shot." En over schiet recoil: ja er mag wel wat meer constante recoil zijn zoals in bijvoorbeeld Day of Defeat. Nu is het een beetje random bij sommige wapens in langere bursts, zeker bij longshots. Maar al weer wat beter dan geen recoil zoals in MW1 en 2.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Laatst online: 21-04 19:52
Volgens mij is met veel verschiilende wapen spelen sowieso goed. Helemaal voor de XP.
Per wapen krijg je dan weer die 5 kills met dit wapen en 10 headshots met dit wapen.

Loopt zo lekker op. Had zo een keer in combat training 30K+ XP toen ik net met een nieuw wapen begon :P zo weer 2 levels omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
aex351 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:38:
[...]
Ik weet niet of je MW2 gespeeld hebt, maar de recoils is in BO stukken hoger bij de meeste wapens. bij een aantal zoveel dat het wapen niet lekker speelt

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Laatst online: 18-06 15:51
superbassie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:40:
[...]

Dat gaan snel neer ja, maar heb er net een paar potjes opzitten waarbij de tegenstanders zo slecht waren dat ze die Spy Plane niet eens haalden. :'(
Maar goed, nog 25 te gaan....

Speel nu btw weer eens met de FAMAS + Red dot en dat ging weer lekker. 8) Zo veel mogelijk switchen van wapens werkt altijd goed bij mij. Morgen ofso weer terug naar de Galil, daarna is de AUG weer aan de beurt.
Heb voor die spy planes barebones Classic TDM gespeeld, iedereen heeft daar spy-plane als Killstreakreward. had die challenge zo gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik weet niet of men het hier weet, maar als je een goed wapen zoekt, gewoon de famas silenced kopen. Lijkt wel of de famas sneller killd MET supressor.
Gisteren een 11.26k/d in een domination match gehaald, sr-71/choppergunner/dogs = awesome.

Even snelle mening: SR-71 Blackbird is waarschijnlijk de best killstreak in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 03-06 15:43
patrickos85 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:24:
[...]

oja daar had ik er gisteravond ook 3 van..HC op Domination en toevallig staan alle mensen met last stand in de top 4 :F

ik gooi tegenwoordig voor de zekerheid nog wat extra kogels naar ze toe vanwege die types.
Moet je hard gooien wil dat impact hebben :D ! Beter knive je ze naar een andere wereld ! ;w

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Laatst online: 21-04 19:52
maffiappie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:51:
Ik weet niet of men het hier weet, maar als je een goed wapen zoekt, gewoon de famas silenced kopen. Lijkt wel of de famas sneller killd MET supressor.
Gisteren een 11.26k/d in een domination match gehaald, sr-71/choppergunner/dogs = awesome.

Even snelle mening: SR-71 Blackbird is waarschijnlijk de best killstreak in het spel.
In het begin leek me die niet zoveel toevoegen, maar nu heb ik hem een paar keer bij iemand anders gezien (wel voor mijn team) en het is toch wel verrekte handig dat je kan zien waar iemand heen loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maffiappie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:51:

Ik vind die blackbird maar een improved spy plane. Het is een leuk extra'tje, maar ik zal hem nooit aanzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:44
BootVluchteling schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:28:
[...]

Extra keertje schieten als ze neervallen. Just in case :)

Gisteren ook een mooie. Maat van me schoot een vijand in second chance. Nog voordat hij zijn pistool in zn hand had, had ik al een kogel door hem heengejaagd :+
Eikel, een beetje een kill voor mijn neus wegkapen. Zo haal ik nooit die week achterstand in qua levels.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:34
Joarie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:59:
[...]

Eikel, een beetje een kill voor mijn neus wegkapen. Zo haal ik nooit die week achterstand in qua levels.
Het was Lood hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-06 13:58

Maduth

Probeersel

D4NG3R schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:31:
[...]

Zeg maar waar je speelt, kom ik wel ff langs... gaat jou K/D omhoog... leg ik wel op de grond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 24-04 21:53
Mooi, dan ligt het niet aan mij. Lees ook veel mensen erover klagen in-game. Heeft Treyarch hier al wat over gezegd?

Nog even een leuk voorbeeldje, hoewel dit nog wel 'meevalt' tegenover sommige spawns.

Afbeeldingslocatie: http://i189.photobucket.com/albums/z202/JoeyLeppers/codbo1.jpg?t=1290007479

Daar spawn ik dus, hij staat daar al, en er staan nog wat teammaten van hem vrij dichtbij. (Ik had 'm wel! :+)

Ohja, de RPG is ook waardeloos.. valt geen huis meer mee binnen te schieten omdat die raket echt alle kanten op vliegt.

[ Voor 12% gewijzigd door J0ey op 17-11-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-02 16:23
heb deze vraag al eerder gepost maar nog geen oplossing kunnen vinden:
Weet iemand van jullie of custom resoluties ook mogelijk gemaakt kunnen worden, ik ben namelijk van plan om op 854x480 of 960x540 te gaan draaien gezien ik het spel op een laptop speel en 1280x720 toch net niet soepel genoeg draait. Het wijzigen van de resolutie in de config_mp werkt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 08:21
J0ey schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:25:
Mooi, dan ligt het niet aan mij. Lees ook veel mensen erover klagen in-game. Heeft Treyarch hier al wat over gezegd?

Nog even een leuk voorbeeldje, hoewel dit nog wel 'meevalt' tegenover sommige spawns.

[url]afbeelding[/url]]

Daar spawn ik dus, hij staat daar al, en er staan nog wat teammaten van hem vrij dichtbij. (Ik had 'm wel! :+)

Ohja, de RPG is ook waardeloos.. valt geen huis meer mee binnen te schieten omdat die raket echt alle kanten op vliegt.
inderdaad, ikzelf vond het spawn systeem van cod4 het lekkerst, als de rest van je team aan de andere kant van de map liep, wist jij dat je tussen de vijanden stond. en andersom natuurlijk ook. dat is nu totaal ontregelt. het enigste wat ik op het moment doe is rushen, want sta je een seconde stil dan spawnt er iemand achter je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:44
Oh gelukkig...die heeft al genoeg punten.
Ben vanavond een stukkie later dan normaal. Ga eerst naar een koffiezet-cursus :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik heb er al een paar te pakken dankzij mijn B52 killstreak reward |:( Kan dat hoerending echt nooit gebruiken zonder mijn halve team om te leggen :X Altijd wel leuk als je zo'n tapijt dropt, jammer dat van de 12 kills er vaak een groot aantal van mijn eigen team zijn :)

Vervelende is dan ook vaak dat het tijdens potjes is waar ik aardige scores neerzet, anders krijg je de reward ook niet, en het werk dan voor niets was ;D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Hmz. Ik dacht weer even *leuk* wat potjes te doen, maar de lol is er eigenlijk volledig af? Keer op keer op keer op keer duikt er een tegenstander achter me op, het maakt werkelijk waar niet uit waar je teamgenoten zijn. Vervolgens na 4x binnen een minuut (geen grapje) door zo'n verdomd klotekarretje omgelegd te zijn was ik het echt helemaal zat. En dat is na 5 minuten spelen al :s

Ik snap dat die karretjes leuk zijn, ik heb ze zelf ook een tijdje gebruikt, maar waarom oh waarom krijg je 'm al na 3 kills (zelfs 2 voor de meesten).

Gisteren eigenlijk nagenoeg hetzelfde verhaal, het lijkt allemaal wel steeds meer op te vallen. Nu is het puik dat er veel fixes aankomen, alleen het allergrootste probleem (in mijn ogen) blijft dus... Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Njah, is hier nog een bepaalde tactiek voor ofzo? Ik heb namelijk het idee dat hij soms wel recht gaat :? De ene keer vliegt hij netjes waar je richt en de andere keer knalt hij hopeloos van zijn baan af....
Anoniem: 104511 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:51:
Hmz. Ik dacht weer even *leuk* wat potjes te doen, maar de lol is er eigenlijk volledig af? Keer op keer op keer op keer duikt er een tegenstander achter me op, het maakt werkelijk waar niet uit waar je teamgenoten zijn. Vervolgens na 4x binnen een minuut (geen grapje) door zo'n verdomd klotekarretje omgelegd te zijn was ik het echt helemaal zat. En dat is na 5 minuten spelen al :s

Ik snap dat die karretjes leuk zijn, ik heb ze zelf ook een tijdje gebruikt, maar waarom oh waarom krijg je 'm al na 3 kills (zelfs 2 voor de meesten).

Gisteren eigenlijk nagenoeg hetzelfde verhaal, het lijkt allemaal wel steeds meer op te vallen. Nu is het puik dat er veel fixes aankomen, alleen het allergrootste probleem (in mijn ogen) blijft dus... Bah.
Ach je hebt soms van die potjes... Maar die RC-XD vind ik zelf geen toegevoegde waarde meer hebben. Heb hem ook lekker uit mijn rewards gehaald. Je ligt veel te lang op je gat om dat ding te sturen en bent een easy target. Terwijl je er vaak maar één of twee enemy's mee hebt. En vaak krijg ik het nog voor elkaar om een eigen teammate te pakken omdat je geen tags hebt :)

Eigenlijk ben ik onbewust best wel een teamkiller..... O-)

[ Voor 59% gewijzigd door Ebayzo op 17-11-2010 16:54 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06 15:29
Tweakerts,

Ik speel BO op de PC en wordt er langszaam maar zeker gek van. Ik speel FPS sinds wolf3d en durf wel te zeggen dat ik me goed staande kan houden in de huidige shooters (BF,COD4,CSS e.d.) Alleen in BO lijkt het wel alsof ik een curse perk heb ofzo. Op een of andere manier lijkt het alsof, ongeacht welke gun ik heb, ik altijd meer kogels moet raak schieten dan mijn tegenstander en ik sterf dus om de haverklap. Negatieve kd ratio is al normaal!! Waar kan dit aan liggen?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:35
Even naast het geklaag over knifers en spawnpunten...

Het valt mij op dat er enorm veel tegenstanders(teamgenoten ongetwijfeld ook, maar dat merk ik niet) direct gaan liggen zodra je met ze in een vuurgevecht komt.

Geen idee hoe ze dat doen, want als je rent en je gaat liggen maak je een snoekduik en ik zie ze geen snoekduik maken maar direct plat op de grond gaan(ondanks dat ze vaak rennen op het moment dat ze plat gaan liggen). Ik verlies het ook vaak van dat soort figuren.

Gevolg is dat ik bij een tegenstander altijd op de voeten schiet, volgens mij heb ik daar inmiddels de meeste hitpoints :P (wel slecht voor de headshots...)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Jaapoes schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:58:
Tweakerts,

Ik speel BO op de PC en wordt er langszaam maar zeker gek van. Ik speel FPS sinds wolf3d en durf wel te zeggen dat ik me goed staande kan houden in de huidige shooters (BF,COD4,CSS e.d.) Alleen in BO lijkt het wel alsof ik een curse perk heb ofzo. Op een of andere manier lijkt het alsof, ongeacht welke gun ik heb, ik altijd meer kogels moet raak schieten dan mijn tegenstander en ik sterf dus om de haverklap. Negatieve kd ratio is al normaal!! Waar kan dit aan liggen?
Zorg ervoor dat je snel pro-perks haalt en probeer andere combinaties? moeite met mikken, pak wat met meer accuracy. Moet je andere veel raken, neem dan een sterker wapen (gebruik je een supressor??) Wanneer ik hardcore speel en mezelf met een FAL uitrust is 1-kill-shot voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
beany schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:01:

Het valt mij op dat er enorm veel tegenstanders(teamgenoten ongetwijfeld ook, maar dat merk ik niet) direct gaan liggen zodra je met ze in een vuurgevecht komt.

Geen idee hoe ze dat doen, want als je rent en je gaat liggen maak je een snoekduik en ik zie ze geen snoekduik maken maar direct plat op de grond gaan(ondanks dat ze vaak rennen op het moment dat ze plat gaan liggen). Ik verlies het ook vaak van dat soort figuren.

Gevolg is dat ik bij een tegenstander altijd op de voeten schiet, volgens mij heb ik daar inmiddels de meeste hitpoints :P (wel slecht voor de headshots...)
Wanneer je niet sprint en gaat liggen maak je geen snoekduik.. dus gewoon niet altijd sprinten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ik heb echt te vaak dat als ik iemand zie, dat die persoon altijd sneller is, echt te snel gewoon. Komt dat omdat ik altijd sprint en het langer duurt voordat ik wapen pak? Lopen die personen alleen maar?

Of helpt het ook om een Sub-Machinegeweer te nemen zoals de MP5 of AK? En dan met dat snelle schieten? Want ik ben met mn assault altijd trager op close-combat, en dat is er zowat alleen maar in BO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danot
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
FrankLe schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:12:
Ik heb echt te vaak dat als ik iemand zie, dat die persoon altijd sneller is, echt te snel gewoon. Komt dat omdat ik altijd sprint en het langer duurt voordat ik wapen pak? Lopen die personen alleen maar?

Of helpt het ook om een Sub-Machinegeweer te nemen zoals de MP5 of AK? En dan met dat snelle schieten? Want ik ben met mn assault altijd trager op close-combat, en dat is er zowat alleen maar in BO :)
Ik heb dat gevoel ook vaak. Maar controleer op de killcam of jullie elkaar echt tegelijk zien. Bij verliezende face-offs zie ik dan vaak dat de tegenstander mij toch eerder spotte en daardoor al geaimed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Danot schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:22:
[...]

Ik heb dat gevoel ook vaak. Maar controleer op de killcam of jullie elkaar echt tegelijk zien. Bij verliezende face-offs zie ik dan vaak dat de tegenstander mij toch eerder spotte en daardoor al geaimed is.
Veel servers hebben geen killcam :P . Is dat ook ergens te filteren? Server met KC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danot
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Servers zonder killcam zijn hardcore servers. Dat kun je op no zetten in de filter van de server browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaapoes schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:58:
Tweakerts,

Toch een kwestie van wennen denk ik. Speel zelf ook al lang FPS's, maar moest er toch ook even in komen. Nu ik de maps en de wapens goed ken gaat het al heel wat beter.

Net wel wat aparts meegemaakt in Jungle.
Op een gegeven moment loop ik naar waar normaal een muurtje van zakken staat en wat kratten, maar die laden niet direct waardoor ik een enemy zag die eigenlijk dus achter dat muurtje zat. Toen ik dichterbij kwam was alles geladen en liep ik er omheen om hem van achter te knifen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Soms kloppen die spawnpoints echt niet! Gisteren een potje domination op summit gespeeld en mijn team had B & C veroverd maar iedere keer spawnde ik bij A wat me wel meer dan 5 deaths achterelkaar heeft gekost omdat bijna iedereen van het tegenteam daar aan het lopen was. Ik hoop dat dit snel gefixed word.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Hebben jullie er ook last van dat je iets moois het gemaakt in de playercard emblem en dat als je het dan opslaat het helemaal verspringt. Zit nu zo te kloten om het eindelijk goed te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 15:55
beany schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:01:

Als je rent, daarna eerst zoomt en dan gaat liggen, maak je geen snoekduik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik vind het kort gezegd een mooi spel geworden. Vanaf de realese heb ik ook geen problemen gehad tot tegenstelling van veel andere mensen.

Maar op de een of andere manier kan ik het ultieme gevoel van controle niet bereiken wat ik in MW2 wel heb. Na mijn idee zijn er in elke map (te) veel open plekken waar je langs moet en 9 van de 10 keer omgelegd word .

Ook begin ik me kapot te ergeren aan de spawns. Voor mijn gevoel word ik vaker van achter neer geschoten dan face 2 face. En als je van je team mates bent uitgebroken spawnen er een stuk of 5 van je tegen team tegen over je of nog erger achter je. Als je dan wil schuilen dan kan je vaak niet op plekken komen die je ziet. Je kan vaak niet de bosjes in, of onder bepaalde dingen liggen, dan loop je tegen een onzichtbare muur :+ .

En ik heb het idee dat wapens te veel recoil hebben en niet voorspelbaar zijn. De ene keer slaat hij naar boven uit en de volgende keer weer naar links. ik weet dat het realistisch moet zijn, maar kom op, ik speel een game en zit niet in het leger. Wat mij betreft was de recoil van mw2 echt perfect.

Ik zou wel is een map van MW2 in black ops willen spelen, om te kijken wat ik nu eigenlijk mis. Maar dan geen Derail of Wasteland. maar iets als Favela ofzo.

Verder vind ik de Wager matches echt te geniaal, jammer dat je er geen xp voor krijgt anders was ik flink wat levels hoger ;).

Je moet dit ook niet als gezeur van een noob opvatten, maar mijn terechte mening en ik vraag me af of meer mensen deze hebben.

Maar vooralsnog kan ik me prima vermaken met dit spel zojuist de 1e prestige betreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135867

Ja hoe werkt dat, playercard emblem maken , zijn er geen vaste playercard emblems ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Hij blijft telkens een klein beetje verspringen, maar dat kleine beetje is toch nauwelijks zichtbaar in de playercard. Zo ziet hij er nu dus uit.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/15ysrv5.png

Kost wel 12 layers, maar dan heb ik wel het logo van de United States Air Force

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:06

BaRF

bijna kerst

cool ik heb zojuist mn eerste GUNGAME gespeeld op mn eigen server - maar ik kreeg nu niet de vraag voor de cash dus het lijkt wel alsof ze het hebben aangepast ofzo! Kan nu gewoon gratis spelen, zonder winst of verlies :) Leuk man! :D

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2uxxmhi.jpg

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

Hogader schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:38:
Hij blijft telkens een klein beetje verspringen, maar dat kleine beetje is toch nauwelijks zichtbaar in de playercard. Zo ziet hij er nu dus uit.

[afbeelding]

nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Het leuke aan die wager matches is toch juist dat je er wat voor moet inzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

ReFresh F5 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:36:
-----

Hoeveel games kun je eigenlijk terug kijken met theathre mode, ik heb namelijk iets unieks meegemaakt bij Nuketown demolition.

Ik heb met 0.0000001ste seconde op de klok de bom gedefused. Waardoor de bombsite wel ontplofte maar de round niet over was. Dus bombsite was weg en de tegenstander kon wel nog gewoon planten.

Toen het eindelijk lukte om hem op te blazen ontplofte hij niet :P Zoiets gebeurt maar 1 keer in je leven :+

De tegenstander zal ook wel iets gehad hebben van wtf dat ding heb ik toch opgeblazen :P Toen hij ontplofte had ik ook zoiets van wtf waarom is de game niet over..
Je ziet in het filmpje dat ik precies op 5.0 seconden begin met defusen dus echt op de honderdste seconde :P

Argh,, Krijg het filmpje niet geupload, staat in my file share op de ps3 maar komt niet op de website van CoD terecht. Kan het zijn dat het een tijdje duurt ook al zegt hij dat ie successfully uploaded is?

Screenshot lukt wel met uploaden en staat op CoD.com maar niet de film..

screenshot: Baggere kwaliteit :+

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/17shhw.jpg

Emblem:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/a40uuc.jpg

@exterminator, wat vunjse dervan :o

[ Voor 15% gewijzigd door Laidback Luc op 17-11-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
densoN schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:30:
heb deze vraag al eerder gepost maar nog geen oplossing kunnen vinden:

[...]
Ik neem aan dat je in de cfg kan editen. Staat bij mij "seta r_mode "1920x1200" in. Vervang je dat door jouw resolutie dus :).

Te vinden in [map waar steam staat]\SteamApps\common\call of duty black ops\players

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hogader schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:38:

[afbeelding]

Nice! Goed gelukt man. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Net weer even gespeeld na een weekje.
FFA 30-6 :) Alleen de killstreak spyplane-heli-chopper gunner werkt niet lekker, moest zeker 1 min wachten.

Welke killstreaks gebruiken jullie ? Twijfel beetje tussen

Spy-chopper gunner-dogs
Of
Spy-mortier-heli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Je ziet steeds na een potje multyplayer je "Personal Best" is er nog ergens een scherm waarmee je die stats kan bekijken? Ik kan ze namelijk nergens vinden.....

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net als in MW2 gebruik ik low killstreaks. Speelt voor mij wel zo rustig. :)
Dus iets van Spy Plane, Counter-Spy Plane en Napalm Strike.
Als ik Hardline Pro gebruik selecteer ik vaak Spy Plane, SAM Turret en Care Package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RC-XD
Care Package
Chopper

Gewoon de default streak alleen met een RC-XD :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

Als iedereen teminste zo spawned dat hij/zij niet direct binnen het zicht van de vijand staat is het al voor 50% opgelost. Zo zou nuketown best een spawn in de vrachwagen of in de huizen zelf kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Pff Dan maar via mijn sgs gefilmpt en op youtube gezet:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HXwz0Y4srKU]

Bij mij speelt hij alleen niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 22:35
een aantal ziekelijk kills YouTube: Call Of Duty Black Ops - 22 kills in 2 min

Als jullie het filmpje leuk vinden maak ik meer filmpjes en ook van andere games dus geef thumps up tnx :)

[ Voor 29% gewijzigd door goosche op 17-11-2010 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

[rant]Ik word ook echt ziek van die spawns.... Net TDM.. 3 tegen 3 (wat al belachelijk is... de server wordt gewoon niet gevuld...) op Radiation, wat een redelijk grote map is. Ik kill iemand waarbij ik best wat geraakt ben. Ren weg van zijn teamie (spring over wat railingen naar verdieping lager... Spawnt hij niet meer dan 10 meter bij mij vandaan... 3 vijanden in totaal op zon grote map, en dan spawnen ze naast me... Als ze dat niet fixen dan zullen er veel mensen afhaken gok ik. Ik heb hem maar meteen uitgezet, anders doe ik mijn controller pijn....[/rant]

Maar voor de rest vind ik het een erg leuk spel :)

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-11-2010 21:14 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Weet je wat echt leuk is? Bij Gun Game alleen maar knifen. Dit moet je natuurlijk alleen doen bij Ante Up, want anders wordt het wel een erg dure grap. Na een tijdje, als de meeste dicht bij de Ballistic Knife zitten, is het echt leuk. Reacties die je dan krijgt als ze weer terug moeten naar hun sniper, geweldig!

Het werkt ook bij Sticks and Stones, maar dan met je Tomahawk. Alleen is dit vrijwel onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Anoniem: 372326 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:10: Reacties die je dan krijgt als ze weer terug moeten naar hun sniper, geweldig!
Ze gaan terug naar de explosive crossbow dan (toch?), das niet zo'n probleem volgens mij :P

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

JaWSnl schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:13:
[...]

Ze gaan terug naar de explosive crossbow dan (toch?), das niet zo'n probleem volgens mij :P
Ja, maar ik zei ook 'bijna' bij ballistic knife. Terug gaan naar je sniper is toch wel het kutste wat er is bij Gun Game.

En als ze terug gaan naar hun crossbow is er de kans dat iemand anders eerste wordt. Wat natuurlijk helemaal balen is, want zo loop je 12 codpoints mis ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-06 22:04
Ik krijg sinds 2 uurtjes de melding bij het opstarten van de multiplayer: :S

Error:
The Call of Duty Black Ops server is not available at this time.
Please try again later or visit http://www.callofduty.com/blackops/status for updates.

Het gaat uiteraard om de pc variant. :)

nevermind, dit hoort eigenlijk in het black ops problemen topic.

[ Voor 11% gewijzigd door Birdie_NL op 17-11-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
waarom is mijn post eraf gehaald "S:???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
filmpje van een aantal kills die ik gemaakt heb vandaag. YouTube: Call Of Duty Black Ops - 22 kills in 2 min

[ Voor 15% gewijzigd door goosche op 17-11-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Netjes :), maar rond 0:55 zijn je tegenstanders toch wel wat scheel :P Ben gelukkig nog weinig (eigenlijk geen) dubbele shotguns tegengekomen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
tnx, kom gamen dan ik laat die dubbele shotties aan je voelen :P en zien julllie trouwens soms ook gouden guns? is dat een prestige ofzo?

[ Voor 40% gewijzigd door goosche op 17-11-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Laatst online: 21-03 11:08
Ik ben nieuw hier, laat ik dat even voorop stellen!
Ik speel dit spel op de pc en ik geloof dat ik al zowat klaar ben met het single player gebeuren, alleen heb ik het gevoel dat die nu vastloopt, of het is het einde?

spoiler: title
Ik ben nu waar je de hele tijd opgesloten zit in de stoel, en als je daaruit komt moet je een stuk lopen en wordt je neergeslagen door die FBIagent?!?, maar dan gebeurt er verder niks meer, t lijkt wel of die vastloopt? Ik kan verder nergens wat vinden over het einde.

Sorry, zo beter

[ Voor 44% gewijzigd door Mr.ZeroNull! op 17-11-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

wiebepol schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:34:
Ik ben nieuw hier, laat ik dat even voorop stellen!
Ik speel dit spel op de pc en ik geloof dat ik al zowat klaar ben met het single player gebeuren, alleen heb ik het gevoel dat die nu vastloopt, of het is het einde?

Ik ben nu waar je de hele tijd opgesloten zit in de stoel, en als je daaruit komt moet je een stuk lopen en wordt je neergeslagen door die FBIagent?!?, maar dan gebeurt er verder niks meer, t lijkt wel of die vastloopt? Ik kan verder nergens wat vinden over het einde.
Bedankt voor de dikke spoiler, gebruik de spoiler tags aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
goosche schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:29:
tnx, kom gamen dan ik laat die dubbele shotties aan je voelen :P en zien julllie trouwens soms ook gouden guns? is dat een prestige ofzo?
De gouden camo;s krijg je ergens bij prestige 14/15, dus diegene die ze nu al hebben hebben zeer waarschijnlijk een rank hack uitgevoer

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Anoniem: 33272 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:43:
[...]
Bedankt voor de dikke spoiler, gebruik de spoiler tags aub.
En dan nog quoten zonder spoiler quotes, dat is het ergste!

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Ondanks dat ik tegenwoordig meer zit te schelden dan lol heb, heb ik het toch nog een aantal keer geprobeerd met de Stoner63 deze keer en dat apparaat bevalt prima! Als ik even accepteer dat ik tig keer achter elkaar op vreselijke irritante wijze omgelegd kan worden komen vanzelf de momenten dat ik aan de andere kant sta en even flink met die Stoner los kan op een groepje. Dat werkt goed ;)

Overigens is die Grim Reaper ook een heldenmachine zeg!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client