Ik vind het kort gezegd een mooi spel geworden. Vanaf de realese heb ik ook geen problemen gehad tot tegenstelling van veel andere mensen.
Maar op de een of andere manier kan ik het ultieme gevoel van controle niet bereiken wat ik in MW2 wel heb. Na mijn idee zijn er in elke map (te) veel open plekken waar je langs moet en 9 van de 10 keer omgelegd word .
Ook begin ik me kapot te ergeren aan de spawns. Voor mijn gevoel word ik vaker van achter neer geschoten dan face 2 face. En als je van je team mates bent uitgebroken spawnen er een stuk of 5 van je tegen team tegen over je of nog erger achter je. Als je dan wil schuilen dan kan je vaak niet op plekken komen die je ziet. Je kan vaak niet de bosjes in, of onder bepaalde dingen liggen, dan loop je tegen een onzichtbare muur

.
En ik heb het idee dat wapens te veel recoil hebben en niet voorspelbaar zijn. De ene keer slaat hij naar boven uit en de volgende keer weer naar links. ik weet dat het realistisch moet zijn, maar kom op, ik speel een game en zit niet in het leger. Wat mij betreft was de recoil van mw2 echt perfect.
Ik zou wel is een map van MW2 in black ops willen spelen, om te kijken wat ik nu eigenlijk mis. Maar dan geen Derail of Wasteland. maar iets als Favela ofzo.
Verder vind ik de Wager matches echt te geniaal, jammer dat je er geen xp voor krijgt anders was ik flink wat levels hoger

.
Je moet dit ook niet als gezeur van een noob opvatten, maar mijn terechte mening en ik vraag me af of meer mensen deze hebben.
Maar vooralsnog kan ik me prima vermaken met dit spel zojuist de 1e prestige betreden