Maduth schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:55:
Gisterenavond weer gespeeld en ipv de SP..gelijk naar de MP.
Eigenlijk alleen nog maar DOM gedaan wat ik errug leuk vind.
Zijn er mensen die me wat tips kunnen geven over me eerste aanschaf(fen)?
Ben nu lvl 10 en kan al wat kopen en zit te denken aan een assault maar zijn er echter Do's en Don'ts?
Cheers
Een goede base voor assault is de enfield, voor smg is dat zonder twijfel de ak74u in het begin. Dat is eigenlijk een assault met bijna zelfde schade als een ak47 maar is korter en dus iets minder range.mp5k is nogal overpowered in het spel, dat is 9mm vs de 7,62 die de ak74u in het echt heeft
Maar goed dat is geen cod bo natuurlijk...
Verder perks zijn ook erg belangrijk, maak iig een: (beetje afhankelijk hoe je wil spelen)
- Rush setup met lightweight, hardened/sleight of hand en marathon of ninja
- Quick killstreak setup met hardliner, hardened en marathon/ninja ( erg handig icm met strela-3 voor uitschakelen van enemy spy planes en heli's)
- Sneak/infiltrate setup met ghost, hardened en ninja (die gebruik ik erg veel met suppressed smg of assault)
- bomb squad setup met ghost, warlord en hacker ( deze gebruik ik ook met een strela-3 als anti Air)
Verder kun je natuurlijk zelf bepaalde perks uitwisselen maar dit zijn imho wel handige setups voor de gemiddelde roundbased games, tdm wat minder. TDM moet je vooral een setup hebben die dat specifieke wapensetup ondersteunt waar jij het beste mee speelt om hoge k/d te halen.
een setup voor een erg snelvurende smg met scavenger en warlord als ultimate lead on target met genoeg kogels

Doe daarbij een attachements als extended clip of een goregrip voor meer accurate fire.
Sterke maar langzaam vurende automatische wapens werken veel beter met warlord en dan rapid fire + foregrip.
Verder zijn attachements ook handig natuurlijk en de extra tacticals en lethals. imho heb je eigenlijk alleen, grenade/semtex, concussion grenade en claymore nodig. de rest is minder handig over het algemeen.
Beetje mijn manier van de boel bekijken, je moet natuurlijk zelf weten wat jij het fijnste vind, daar kom je vanzelf wel achter en ik zou zeggen probeer gewoon alles een keer want hoewel het ene beter werkt of vaker beter is dan de andere perk/wapen/attachement, ze zitten en voor het grootste gedeelte niet voor niets in...
(behalve dan second chance

wat een irritante perk is dat...)