[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.589 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Zonet eens voor het eerst theatre mode bekeken, das wel vet zeg! Je kunt alles mooi terugspoelen ,free cam, stilzetten! En dan kun je korte fragmentjes opslaan om later weer te bekijken en dan mooi met fraps opnemen, geen last van recording lag :)

Zojuist maar een korte frag movie online gezet. Helaas was ik niet de enige die aan het fraggen was...

EDIT
momentje... geluid liep niet synchroon :/

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 17-11-2010 23:09 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135867

ik heb een probleem als ik multiplayer opstart krijg ik nu deze melding:

Error
Call of Duty Black Ops server is not available at this time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bah... Had een leuk filmpje gemaakt maar als ik het op youtube wil uploaden dan loopt het geluid niet meer synchroon... De eerste 10 seconden is prima, maar op 10 of 11 seconden blijft het geluid gewoon even hangen (en de video niet), en daardoor loopt het geluid op de rest van het filmpje zo'n 5 seconden achter :/ Het videobestand zelf is gewoon goed dus het is geen render fout, het komt echt tijdens het uploaden... Heb al twee keer geprobeerd maar het wil niet :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Hoe kan ik mijn filmpjes die ik heb opgenomen terug vinden, op de Xbox en de PS3 kan dat via ''My Theather'' op Call Of Duty.com maar toen ik me account wou linken kwam ik erachter dat dit alleen voor consoles was.
Ik had nog gekeken bij steamapps --> Black Ops --> Main --> videos, maar daar staat hij ook niet.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Richard! schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:34:
Hoe kan ik mijn filmpjes die ik heb opgenomen terug vinden, op de Xbox en de PS3 kan dat via ''My Theather'' op Call Of Duty.com maar toen ik me account wou linken kwam ik erachter dat dit alleen voor consoles was.
Ik had nog gekeken bij steamapps --> Black Ops --> Main --> videos, maar daar staat hij ook niet.
Ik zou zeggen: bekijk ze gewoon in theatre mode zelf en dan opnemen met fraps. Lekker HD kwaliteit en je kan ze ook nog aanpassen met elke video editor mocht je dat willen.

Moet youtube natuurlijk wel meewerken...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-06 23:46
NickThissen schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:39:
[...]

Ik zou zeggen: bekijk ze gewoon in theatre mode zelf en dan opnemen met fraps. Lekker HD kwaliteit en je kan ze ook nog aanpassen met elke video editor mocht je dat willen.

Moet youtube natuurlijk wel meewerken...
Fraps zorgt bij mij voor een enorme lag, en nou loopt/liep het spel al niet zo lekker..

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niekfct schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:43:
[...]

Fraps zorgt bij mij voor een enorme lag, en nou loopt/liep het spel al niet zo lekker..
En daarom is theatre mode dus een uitkomst: dan maakt het niet uit dat je lag hebt want het is niet live... Die lag zul je niet terugzien in je video (alleen de 'lag' dat je spel zelf niet lekker loopt maar daar kun je weinig aan doen natuurlijk).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-06 18:02
In mw2 is het me nooit opgevallen dat er spelers zijn die dive and shoot deden . Dit werd mij pas bekend toen treyarch zei dit te hebben aangepakt. Nu valt me juist in blackops op hoevaak dit gebeurt. Op de xbox ieder potje weer. Stoor me er zwaar aan. Al vind ik t erger dat iedereen bijna met lightweight en comma do speelt. Is nu echt een te extreme arcade shooter geworden, al zijn er geneog zaken verbeterd

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraps zorgt bij mij anders zelfs in Theater Mode voor een lage fps. :?
Zal WeGame nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
wiebepol schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:34:
Ik ben nieuw hier, laat ik dat even voorop stellen!
Ik speel dit spel op de pc en ik geloof dat ik al zowat klaar ben met het single player gebeuren, alleen heb ik het gevoel dat die nu vastloopt, of het is het einde?

spoiler: title
Ik ben nu waar je de hele tijd opgesloten zit in de stoel, en als je daaruit komt moet je een stuk lopen en wordt je neergeslagen door die FBIagent?!?, maar dan gebeurt er verder niks meer, t lijkt wel of die vastloopt? Ik kan verder nergens wat vinden over het einde.

Sorry, zo beter
spoiler:
Je bent niet de enige. Bij mij verandert Hudson (die FBIagent) in een andere "vorm" (met bril enzo) en daarna valt het beeld stil, terwijl de ondertiteling nog doorloopt. We zijn niet de enigen met dit probleem. Ik kon het oplossen door het spel te herstarten, maar als ik dit stuk nu probeer, heb ik dit probleem opnieuw. Ik denk niet dat er veel aan te doen valt.

• Richard!
  • Laatst online: 24-07-2023
Bv202 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:54:
[...]

spoiler:
Je bent niet de enige. Bij mij verandert Hudson (die FBIagent) in een andere "vorm" (met bril enzo) en daarna valt het beeld stil, terwijl de ondertiteling nog doorloopt. We zijn niet de enigen met dit probleem. Ik kon het oplossen door het spel te herstarten, maar als ik dit stuk nu probeer, heb ik dit probleem opnieuw. Ik denk niet dat er veel aan te doen valt.
Je moet je resolutie even aanpassen als je die missie gaat spelen, zet hem op 800x600 en met de ondertiteling uit en hij loopt door. Had ik ook ;) .

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Net de eerste cheater meegemaakt (wallhack + aimbot). XCIN heet 'ie volgens mij.
Mja, was geen admin aanwezig dus maar een andere server opgezocht.
Denk dat ik morgen Ghost Pro wel haal, moet er nog een paar. Zijn voor het merendeel Spy Planes geworden want Chopper gunners en die Gunship gevallen kom ik amper tegen. Het werkt dus goed, dat niet stacken van kills.

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-06 23:25

aex351

I am the one

Het spel is qua informatie trouwens ook erg onduidelijk. Is er ergens een lijst met de te behalen ranks en de benodigde xp? En is er verder ook nog ergens terug te vinden hoe de cod punten worden berekend.

[ Voor 5% gewijzigd door aex351 op 18-11-2010 00:58 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

• Hogader
  • Laatst online: 07:29
aex351 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 00:57:
Het spel is qua informatie trouwens ook erg onduidelijk. Is er ergens een lijst met de te behalen ranks en de benodigde xp? En is er verder ook nog ergens terug te vinden hoe de cod punten worden berekend.
cod punten is bij mij nog altijd 10% van de totaal verdeinde xp geweest

Anoniem: 51543

Theater mode werkt goed op de PS3!

YouTube: Call of Duty: Black Ops. Gun Game Summit Camping

Eindelijk clips online gooien :D

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Patchhhhh 1.3 is geïnstalleerd

Anoniem: 378733

Ik heb geen enkele patch geïnstalleerd :S?
En heb je misschien ook een lijst met de dingen die zijn gepatcht

Anoniem: 33272

Anoniem: 378733 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 07:21:
[...]

Ik heb geen enkele patch geïnstalleerd :S?
En heb je misschien ook een lijst met de dingen die zijn gepatcht
Oh? Hier staat geen patch voor vandaag. Op de twitter van treyarch mensen ook niet, en steam heeft niks gedownload?

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

kronolith

[EDIT]

Bij mij ook niet. Ik denk dat je of in de war bent of lekker aan het trollen bent...

• michnov
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
Xbox360
xbl:MichnovNL
Ingamename:MichnovNL
NickThissen schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:47:
[...]

En daarom is theatre mode dus een uitkomst: dan maakt het niet uit dat je lag hebt want het is niet live... Die lag zul je niet terugzien in je video (alleen de 'lag' dat je spel zelf niet lekker loopt maar daar kun je weinig aan doen natuurlijk).
Ik heb nog niet echt iets gedaan met Theater Mode, maar je kan hem toch gewoon laten renderen in 1080P?

How do I render clips to my PC?
/movie_start <filmName>.AVI
/movie_stop <filmName.AVI

These clips are rendered to your installation directory.

How do I change the resolution of the clips, it's too blurry and small?
/r_clipSize <#>
Integer domains are as follows:
0 : 360 (This is the default, which is why it's blurry and small)
1 : 480
2 : 720
3: 1080
YouTube: Theater Mode (PC) Render As 1080 To Your PC
http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=71&t=317022

[ Voor 6% gewijzigd door vinom op 18-11-2010 08:16 ]

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19
man man gister weer een verpauperde avond gehad, gamen ging goed, de game ging slecht, niet zozeer lag maar nu sluit het spel zich zo om de 20 min zomaar af zonder enige reden of loopt gewoon vast in een freeze. die freeze gebeurd vaak in begin nieuwe ronde of nieuwe map.
Wel op het einde eerste false positive voor hacken gekregen: In radioactive had ik zo'n goed begin dat ik na 9 kills mijn huey kon inzetten, bij 23-0 werd ik gekicked :D Beetje jammer van de kills maar wel begrijpelijk, daarvoor zat ik hoogstens bij de top drie met 15-10 of iets in die trant.

Ik moet trouwens zeggen dat die huey echt niet tof is, dat ding is ZO overpowered, zelfs als je 2-3 man in opposite team strela-3 raketten heeft, knal je praktisch alles buiten de gebouwen neer voordat ze die maar kunnen afvuren. Die tijdsperiode van iets van 30 seconden is ook echt te veel in mijn ogen, bijna altijd als iemand die haalt, ook al is het moeilijk want je moet een 8 of 9 killstreak maken wil je hem krijgen maar het gooit de kans dat je een beetje gebalanceerde gameplay overhoudt in zijn geheel over de reling.
Waar de rest nog op 2-3 kills zat zat ik toen opeens op 23 in 2,5 minuut. Niet om op te scheppen maar dat is toch waardeloos zoveel kills... ik hoop dat ze dat nog willen aanpassen want anders zie ik dat in elke server gebanned worden. ;w

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• SouLLeSSportal
vinom schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:14:
[...]

Ik heb nog niet echt iets gedaan met Theater Mode, maar je kan hem toch gewoon laten renderen in 1080P?

/r_clipSize <#>
Afgezien van de opties, WERKT dit uberhaupt wel zonder een beetje patch voor cpu gebruik?

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-06 11:37
pff gister een uur lang nuke town gespeeld :P iedere keer ron de 30/25 - 10 goed voor mij k/d ratio

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 17:37
[PS3] Ook net een patch naar 1.03
SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:37:
[...]

Afgezien van de opties, WERKT dit uberhaupt wel zonder een beetje patch voor cpu gebruik?
Het werkt gewoon fatsoenlijk hier (Athlon II X3 435 @ 3.55Ghz en 4GB Ram)

CPU load komt op 66% (Op 2 cores verdeeld) het duurt dan zo'n 2 uur om een clip van 10 mins te renderen naar 1080p. Ansich niet veel, want ik bekijk clips toch eerst opnieuw voordat ik ze render. En weet precies welke ik ga gebruiken ;) .

Intussen kan ik gewoon werken met de PC op de 3e core.

Note: Verdeeld over 3 cores duurt het nog maar een uur, maar kan ik echt niks met de PC. En soms blijft hij hangen omdat een achtergrondtaak plotseling 20% van een core ofzo vraagt :P .

Edit: 720p renders zijn goed te doen in Sony Vegas. Uiteindelijk render ik filmpjes toch op 720p omdat YT met een uur toch een 1080p knop toevoegt. En het verschil in kwaliteit tussen 720p en 1080p op YT echt minimaal is :P.

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 18-11-2010 08:46 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-06 13:58

Maduth

Probeersel

Gisterenavond weer gespeeld en ipv de SP..gelijk naar de MP.

Eigenlijk alleen nog maar DOM gedaan wat ik errug leuk vind.

Zijn er mensen die me wat tips kunnen geven over me eerste aanschaf(fen)?

Ben nu lvl 10 en kan al wat kopen en zit te denken aan een assault maar zijn er echter Do's en Don'ts?

Cheers

• SouLLeSSportal
Gundogan schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:02:
$^%$#%$#% Ik weet dat Ninja pro nutteloos is op dit moment, maar dat betekent niet dat ik hem niet mag halen. Al talloze 'clean' knife kills in ze back, maar een backstabber medal ho maar! :(

Hardline Hardened pro is pure awesome daarintegen :D Geen idioot hoge hit recoil meer (iets wat ik al sinds CoD1 vervloek ;)), werkt ook wonderen met de lag die ik nu heb :)

Edit: @ReFresh F5: uhm ja hardened pro :p
probeer het eens zonder rennen/sprinten ;) als je sprint tellen ze bijna nooit als backstab nee :) Ik had hem als eerste op pro van alle perks, mede omdat ik ook fervent knifer ben :)
Ik ben nu bezig om ghost pro te halen maar die sentry gun is echt fakking lastig, elke keer als ik dan eindelijk een tegenkom, flashbang zodat ik niet neergemaaid wordt, staat er weer zo'n spawnpoint recht achter me waar dan een of andere pauper spawnt net op het moment dat dit dat ding wil kapotmaken :'( Die vliegtuigen werkt wel aardig maar 30 x is best nog wel even werk.

• chimera2
Maduth schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:55:

Ben nu lvl 10 en kan al wat kopen en zit te denken aan een assault maar zijn er echter Do's en Don'ts?

Cheers
Dat is ieder voor zich de een vind de galil het best en de ander de famas

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Cheers
Speel door tot level 19! Daar ben je zo, paar rondjes, neem dan als gun de AK74U + DualMag (SMG) en een CZ75 + Full Auto Upgrade (Pistol). Semtex/Concussion/Hardline/Hardened/Marathon. :)

(Level 17 unlock je de AK47U en 19 kan je volgens mij de CZ75 unlocken (is de classified pistol)).

[ Voor 7% gewijzigd door Vraaag op 18-11-2010 09:04 ]

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Vraaag schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:02:
[...]

Speel door tot level 19! Daar ben je zo, paar rondjes, neem dan als gun de AK74U + DualMag (SMG) en een CZ75 + Full Auto Upgrade (Pistol). Semtex/Concussion/Hardline/Hardened/Marathon. :)
Of de FAMAS met extended mag en silencer als je voor assault wilt gaan, speelt erg lekker :-)
De SP gisteravond trouwens uitgespeeld. Ik hoop echt dat ze doorgaan op het verhaal met Nova6 :Y.

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-06 09:29
ik houw echt van het spawn systeem. kwam midden in een game terecht toen ik joinde.. wordt ik gespawnd achter 5 enemies. allemaal neergemaait met mijn mini ak. daarna stukje doorgelopen. semtex op een nog niet ontplofte auto geplak en BAM weer 5 kills! laten dat nouw net de personen zijn die ik voorheen ook heb vermoord :D geweldig dit spel! :D

• Vraaag
  • Niet online
stefan_el schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:04:
[...]

Of de FAMAS met extended mag en silencer als je voor assault wilt gaan, speelt erg lekker :-)
Kan ook, maar ik zou dan of voor DualMag of voor Silencer gaan, niet voor beide, dit omdat ik geen Warlord gebruik maar Hardened Pro (heeft als voordeel dat wanneer er op je geschoten wordt je gun niet gelijk omhoog vliegt en je 9/10 die persoon nog killed ipv hij jou. :)).

• stefan_el
Lees net dit op steamforum:

Black Ops 1.03 Patch Notes:

- Tomahawk now doesn't bounce and instead will imbed itself into walls and floors.
- AK-74u damage reduced by one bullet at all ranges
- MP5k damage reduced by one bullet at close range
- G11 damage reduced by one bullet at all ranges
- Nova Gas now drains health 25% slower
- AK-74u accuracy changed to that of the MPL
- Crossbow normal bolts are now available in multiplayer
- Fixes to the matchmaking system (PS3 and PC)

AK74u heeft wat gas teruggenomen dus.

• Bouli
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

Brrr, inmiddels al bijna alle perks in de pro versie...lvl48 bijna door met prestige...

Raak je ook al je custom logo's e.d. kwijt in prestige?

K20A daily :-)

• stefan_el
Vraaag schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:06:
[...]

Kan ook, maar ik zou dan of voor DualMag of voor Silencer gaan, niet voor beide, dit omdat ik geen Warlord gebruik maar Hardened Pro (heeft als voordeel dat wanneer er op je geschoten wordt je gun niet gelijk omhoog vliegt en je 9/10 die persoon nog killed ipv hij jou. :)).
Warlord pro is superfijn, 4 concussion en 2 semtex/frag. Gewoon zorgen dat je niet geraakt wordt :P

Na prestige ga ik die Hardened eens halen ja, die 'hit-recoil' is echt belachelijk hoog.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

stefan_el schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:08:

Waarom nou weer alleen PC en PS3, de matchmaking is op de XBoX360 anders toch heel erg beroerd :(

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Vraaag
  • Niet online
stefan_el schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:08:
Lees net dit op steamforum:

Black Ops 1.03 Patch Notes:

- Tomahawk now doesn't bounce and instead will imbed itself into walls and floors.
- AK-74u damage reduced by one bullet at all ranges
- MP5k damage reduced by one bullet at close range
- G11 damage reduced by one bullet at all ranges
- Nova Gas now drains health 25% slower
- AK-74u accuracy changed to that of the MPL
- Crossbow normal bolts are now available in multiplayer

AK74u heeft wat gas teruggenomen dus.
Volgens de reacties erop is het fake.:p

[ Voor 9% gewijzigd door Vraaag op 18-11-2010 09:15 ]

CrankyGamerOG schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:12:
[...]

Waarom nou weer alleen PC en PS3, de matchmaking is op de XBoX360 anders toch heel erg beroerd :(
Nee, alleen op de PS3 en PC zijn er problemen mee. Op de xbox-360 is het bij mij, en iedereen die ik ken gewoon werkend zonder problemen?
Die is fake ;) . Er is geen verschil in hoe de AK74u nu is, en hoe hij eerder was. Anders had ik dat wel gemerkt aangezien het mijn main SMG is :9 .

[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 18-11-2010 09:16 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:52
Vraaag schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:13:
[...]

Volgens de reacties erop is het fake.:p
Kan ook niet anders want die tomahawk zou de bijbehorende challenge onmogelijk maken.

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

D4NG3R schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:15:
[...]

Nee, alleen op de PS3 en PC zijn er problemen mee. Op de xbox-360 is het bij mij, en iedereen die ik ken gewoon werkend zonder problemen?
Nou veel success met een xbox live party een game te joinen ...... you will fail for the first 15 mins op zn minst.

Als ik in mijn eentje naar games zoek gaat het redelijk goed.
Maar ga aub nou niet roepen dat er geen problemen zijn met matchmaking op de xbox360, want die zijn er wel degelijk.

Dat jij remy bent en altijd alleen speelt en dus de problemen niet merkt kan ik ook niks aan doen :+ (NOFI)

[ Voor 27% gewijzigd door CrankyGamerOG op 18-11-2010 09:24 ]

Ik toch echt niet, en dan heb ik nog zo'n k*t KPN router met een gesloten NAT ook nog..

Ik zit altijd met 5+ Mensen in een party, en speel ook met deze mensen online. Nooit problemen ondervonden, 3 van ons hebben KPN als provider en zo'n rotding met een NAT type van 3 (strict) .

[ Voor 52% gewijzigd door D4NG3R op 18-11-2010 09:25 ]

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

D4NG3R schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:24:
Ik toch echt niet, en dan heb ik nog zo'n k*t KPN router met een gesloten NAT ook nog..
psstt ik heb het over een party van 4/5 man ;)

Pssst, heb mn post allang editted.

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

D4NG3R schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:26:
Pssst, heb mn post allang editted.
Pstt ik zie het :+

Nee geen idee dan hoe het bij jou wel goed gaat, ik ben niet de enige die dit probleem heeft tho, en ik heb mijn NAT zelfs open, net als alle andere party members.
Altijd als we met 4/5 man zijn (ook al ben ik er niet bij) gaat het game joinen heel erg moeizaam.

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Bouli schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:09:
Brrr, inmiddels al bijna alle perks in de pro versie...lvl48 bijna door met prestige...

Raak je ook al je custom logo's e.d. kwijt in prestige?
Nee..playercard behoud je gewoon met je emblem en background unlocks..Maar dit is ook het enigste. Clantag en emblem op je gun hoef je volgens mij ook niet opnieuw aan te schaffen.
Welke gamemode spelen jullie meestal? Bij ons is het altijd TDM, Demolition, Domination en (HC) S'n'D.

(En heel af en toe een keer TeamTac als we maar met 4 man zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 18-11-2010 09:30 ]

• NickThissen
vinom schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:14:
[...]

/r_clipSize <#>
Ja, maar dan zit je een uur te renderen op een kort filmpje. Daarna laad ik die filmpjes weer in een video editor om er wat muziek ofzo bij te zetten en dan moet je ze weer opnieuw gaan renderen... Dan neem ik ze liever met fraps op, dan heb ik alle vrijheid, duurt geen extra tijd (behalve de tijd nodig om de clip af te spelen) en kwaliteit is net zo goed. Daarna kan ik die filmpjes snel in een video editor gooien, knippen, plakken, muziek eronder, en een keer renderen. Scheelt enorm veel tijd.

Mijn iRacing profiel

• Frevo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-03-2024
D4NG3R schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:24:

Ik zit altijd met 5+ Mensen in een party, en speel ook met deze mensen online. Nooit problemen ondervonden, 3 van ons hebben KPN als provider en zo'n rotding met een NAT type van 3 (strict) .
Zo'n KPN router heb ik ook (Speedtouch 780), met bijbehorend NAT probleem. En daar heb ik na lang prutsen een oplossing voor gevonden. Ook in Black Ops gewoon open NAT nu. Ik zal proberen om later vandaag eens een how-to te maken.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-06 14:52

BaRF

bijna kerst

zoenvisje schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:06:
Het leuke aan die wager matches is toch juist dat je er wat voor moet inzetten...
Vind ik niet, dat geld heb je zo bij elkaar in de gewone games. Het leuke vind ik zelf de manier van spelen, zeker als je dat tegen vrienden kunt doen. Nu kan ik op mijn server bv een pw zetten zodat alleen mijn mates binnen kunnen. En daarnaast kun je nu ook spelen tegen mensen die niet zo veel geld te besteden hebben omdat ze wat minder goed zijn in TDM enzo :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• SouLLeSSportal

Cheers
Een goede base voor assault is de enfield, voor smg is dat zonder twijfel de ak74u in het begin. Dat is eigenlijk een assault met bijna zelfde schade als een ak47 maar is korter en dus iets minder range.mp5k is nogal overpowered in het spel, dat is 9mm vs de 7,62 die de ak74u in het echt heeft 8)7
Maar goed dat is geen cod bo natuurlijk...
Verder perks zijn ook erg belangrijk, maak iig een: (beetje afhankelijk hoe je wil spelen)
- Rush setup met lightweight, hardened/sleight of hand en marathon of ninja
- Quick killstreak setup met hardliner, hardened en marathon/ninja ( erg handig icm met strela-3 voor uitschakelen van enemy spy planes en heli's)
- Sneak/infiltrate setup met ghost, hardened en ninja (die gebruik ik erg veel met suppressed smg of assault)
- bomb squad setup met ghost, warlord en hacker ( deze gebruik ik ook met een strela-3 als anti Air)

Verder kun je natuurlijk zelf bepaalde perks uitwisselen maar dit zijn imho wel handige setups voor de gemiddelde roundbased games, tdm wat minder. TDM moet je vooral een setup hebben die dat specifieke wapensetup ondersteunt waar jij het beste mee speelt om hoge k/d te halen.
een setup voor een erg snelvurende smg met scavenger en warlord als ultimate lead on target met genoeg kogels :P Doe daarbij een attachements als extended clip of een goregrip voor meer accurate fire.
Sterke maar langzaam vurende automatische wapens werken veel beter met warlord en dan rapid fire + foregrip.
Verder zijn attachements ook handig natuurlijk en de extra tacticals en lethals. imho heb je eigenlijk alleen, grenade/semtex, concussion grenade en claymore nodig. de rest is minder handig over het algemeen.

Beetje mijn manier van de boel bekijken, je moet natuurlijk zelf weten wat jij het fijnste vind, daar kom je vanzelf wel achter en ik zou zeggen probeer gewoon alles een keer want hoewel het ene beter werkt of vaker beter is dan de andere perk/wapen/attachement, ze zitten en voor het grootste gedeelte niet voor niets in...
(behalve dan second chance :( wat een irritante perk is dat...)

• SouLLeSSportal
ReFresh F5 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:28:
[...]

Nee..playercard behoud je gewoon met je emblem en background unlocks..Maar dit is ook het enigste. Clantag en emblem op je gun hoef je volgens mij ook niet opnieuw aan te schaffen.
Je behoud ze wel maar je moet ze wel opnieuw aanschaffen voor elk wapen :) klein detail maar scheelt behoorlijk wat codpoints.

• SouLLeSSportal
D4NG3R schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:04:
De SP gisteravond trouwens uitgespeeld. Ik hoop echt dat ze doorgaan op het verhaal met Nova6 :Y.
eerste punt, even spoilertags gebruiken, niet iedereen heeft het al uitgespeeld ;) [spoiler_] [/spoiler_] (zonder underscore)

spoiler:
Hoe bedoel je het nova6 verhaal?? dat is toch gewoon afgerond aan het einde? Je blaast de zender op, de sleeper cells activeren de canisters/bommen niet en de crisis is afgewend. Of bedoel je gewoon het verhaal met Mason en in die periode? Wat ik mooi zou vinden dat Mason later in de golfoorlog ah la captain price zeg maar de veteraan is :)

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 15:43

Cheers
Mijn persoonlijke set-up is:

AK47U + Grip + RapidFire
Ballistic knife

Perk 1: Hardline
Perk 2: Warlord
Perk 3: Marathon

Semtex
Flashbang
Claymore

Heerlijk die AK47u. Met die grip en rapidfire is het echt een monster! :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Die patch zou voor het weekend komen toch?
dan mogen ze wel opschieten :P

"Above And Beyond The Call"

SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:46:
[...]

eerste punt, even spoilertags gebruiken, niet iedereen heeft het al uitgespeeld ;) [spoiler_] [/spoiler_] (zonder underscore)

spoiler:
Hoe bedoel je het nova6 verhaal?? dat is toch gewoon afgerond aan het einde? Je blaast de zender op, de sleeper cells activeren de canisters/bommen niet en de crisis is afgewend. Of bedoel je gewoon het verhaal met Mason en in die periode? Wat ik mooi zou vinden dat Mason later in de golfoorlog ah la captain price zeg maar de veteraan is :)
Ik spoil nada, alsof Nova6 mensen veel gaat zeggen :P .

Anyway, nee. Ik bedoel meer als in
spoiler:
Hoe in BO Nova Gas in het geheim als wapen werd ingezet, en in amerika al geheel verspreid was. Er word ook later verteld dat Nova6 slechts "1" van de waarschijnlijk vele ondergrondse plannen van Rusland was. Het zou mij gaaf lijken als ze verder in gaan op dat zinnetje in het spel in een eventueel vervolg. Als het maar niet word zoals CoD4 -> MW2.. Dus: Intensief & goed verhaal -> Afgeraffeld en kort...

Edit:
spoiler:
EN wat is er met die sleeper cells gebeurt :>

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 18-11-2010 09:59 ]

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 19:52
Zo, gisteren even aan een nieuwe setup gewerkt.
Geen silencers meer, geen ninja perk. En moet zeggen dat het nu een stuk beter gaat.
Heb nu elk rondje een ruim positieve K/D ratio.

Speel met Famas, Ballistic knife, Semtex, Concussion, Claymore, Ghost, Slight of Hand, Hacker

Oja, en ik hem m'n melee van V naar E veranderd. Heb nu ook een stuk meer melee kills :)

[ Voor 14% gewijzigd door Martijn85 op 18-11-2010 10:01 ]

• SouLLeSSportal
@D3NG3R: ja ok dat is natuurlijk wel zo maar zou het dan niet wat te veel van hetzelfde worden?

@ de edit van je, die blijven lekker waar ze zijn gok ik ;) lekker slapen!

ander dingetje:
Ik hoop dat ik straks ook eens die wager matches kan spelen, ik kom er nog steeds maar niet in.. :'(
Blijkbaar vind iedereen ze zo leuk dat het constant vol zit...

[ Voor 38% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2010 10:25 ]

Anoniem: 333108

Martijn85 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:52:
Zo, gisteren even aan een nieuwe setup gewerkt.
Geen silencers meer, geen ninja perk. En moet zeggen dat het nu een stuk beter gaat.
Heb nu elk rondje een ruim positieve K/D ratio.

Speel met Famas, Ballistic knife, Semtex, Concussion, Claymore, Ghost, Slight of Hand, Hacker

Oja, en ik hem m'n melee van V naar E veranderd. Heb nu ook een stuk meer melee kills :)
hoe lean je dan naar rechts?

ik gebruik AK silencer, met ghost uiteraard :) gaat lekker bijna elke match wel k/d van >2
ik heb knife op shift, daar zit normaal gesproken altijd je pink op dus gaat t vet snel ( als er geen lag is)

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:21
Anoniem: 333108 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:03:
[...]

ik gebruik AK silencer, met ghost uiteraard :) gaat lekker bijna elke match wel k/d van >2
ik heb knife op shift, daar zit normaal gesproken altijd je pink op dus gaat t vet snel ( als er geen lag is)
Kheb ook mijn lean verruilt voor mijn oude MW2 instellingen (E: spring, Spatie: melee, Q:special equip, 3:killstreak award). Spatie ramt nou eenmaal lekkerder bij melee (niet te missen)
Moet zeggen dat ik lean eigenlijk niet meer mis. Ook viel het me op dat de default keys wel heel ver uit elkaar liggen (6?? om je killstreaks te activeren?)

Meesterlijke lucky kill gisteren in HC:HQ: ben geflashed door enemy, gooi uit nood ook maar mijn stun. Deze kaatst tegen een rots en killed dezelfde enemy (op respectabele afstand).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 18:53
[...]

.....
Lean is nutteloos nu ook de SP zo snel is als MP.
Waarom zou je om een hoekje gaan hangen als er elk moment een enemy achter je kan spawnen?

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 19:52
[...]

Hoe sprint je dan? ;)

Lean bijna nooit naar rechts of links, dus heb lean naar V verplaatst, mocht ik het nodig hebben ;)
Misschien ook wel een idee om melee op shift te zetten, is misschien nog sneller.

Anoniem: 292780

Lol, op consoles kan je niet eens leanen.. Toen ik dit las dacht ik: waar hebben jullie het over!? Maarja dat zal wel PC only zijn.. Het lijkt me sowieso niet echt handig in MP..

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:50

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Mooi zombie filmpje:
KLIK

[ Voor 27% gewijzigd door Odysseus253 op 18-11-2010 10:30 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-06 08:14

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jezus, ik begin het spel echt meer te haten dan ik er plezier aan beleef.
Het draait er niet om skill, maar meer over hoeveel lag je hebt, en waar jij (en de enemy) spawnt.
De enemy spawnt gewoon constant achter mij. Het tegenovergestelde (in mijn voordel dan) gebeurt echter nooit.

Ook kan ik maximaal 5 minuten spelen, daarna valt het spel uit met een droge "Fatal Error" zonder extra info.

Android developer & dürüm-liefhebber

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Gisterenavond geprobeerd om wat potjes te spelen. Continu geen connectie. Of middenin een potje stopt de host ermee. Wat een drama zeg!!! Het gaat hier om een PS3. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb Treyarch erg vervloekt gisteren. Ongelofelijk dat je ruim een week na de release nog geen normale match kan spelen!

Of zou het ermee te maken hebben dat mijn NAT type op NAT 3 staat?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

cv8x schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:30:
Gisterenavond geprobeerd om wat potjes te spelen. Continu geen connectie. Of middenin een potje stopt de host ermee. Wat een drama zeg!!! Het gaat hier om een PS3. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb Treyarch erg vervloekt gisteren. Ongelofelijk dat je ruim een week na de release nog geen normale match kan spelen!

Of zou het ermee te maken hebben dat mijn NAT type op NAT 3 staat?
Ik had er gisteravond ook erg veel last van op PS3.. Normaal speel ik wel 2-3 uurtjes in de avond, maar nu stopte ik na een uur er al mee.. Continu lag, connection lost, fatal error en wat dan ook.

Het lag dus niet alleen bij jou...

• Joarie
  • Laatst online: 07:21
Mavamaarten schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:29:
Jezus, ik begin het spel echt meer te haten dan ik er plezier aan beleef.
Het draait er niet om skill, maar meer over hoeveel lag je hebt, en waar jij (en de enemy) spawnt.
De enemy spawnt gewoon constant achter mij. Het tegenovergestelde (in mijn voordel dan) gebeurt echter nooit.

Ook kan ik maximaal 5 minuten spelen, daarna valt het spel uit met een droge "Fatal Error" zonder extra info.
Ach, je moet er even inkomen. De actie is gewoon nog eventjes iets sneller geworden dan bij MW2.
Om de lag tegen te gaan heb ik ook de nodige standaard achtergrondprocessen gekilled. Dat scheelde al een hoop.
Helaas kun je er niks aan doen als je uit andersmans server wordt gekicked omdat je bovenaan staat met K/D ratio van 2 terwijl je maar level 10 bent :+
Het scheelt toch enorm Tom als jij en Lood er niet bij zijn om mij af te knallen :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

[...]

Echte mannen leanen niet!
En ik heb de knife gewoon aan een muisknop gebind, sneller kan niet!

• SouLLeSSportal
Lean is idd vrij overbodig in een game als deze, het heeft me misschien 3x een death voorkomen maar voor de rest zijn er veel belangrijkere keybinds voor q en e.
Knife only heb ik gewoon knife op linker mouse :9

[ Voor 15% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2010 10:51 ]

Anoniem: 383965

ik heb nog een vraag over dat theater. Ik had een potje met Sniper paar echt mooie no-scopes/ quick scopes dus ik na afloop va ndat potje naar theater en recent games ik zie hem dan staan, maar ik kan hem niet selecteren kan alleen op Back drukken weet iemand miss hoe dit moet ?

• Frevo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-03-2024
Anoniem: 292780 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:32:
[...]

Ik had er gisteravond ook erg veel last van op PS3.. Normaal speel ik wel 2-3 uurtjes in de avond, maar nu stopte ik na een uur er al mee.. Continu lag, connection lost, fatal error en wat dan ook.

Nergens last van eigenlijk (ook PS3) en dat geldt eigenlijk voor iedereen die ik ken. Ja, twee keer eruit gevlogen met de party, maar dat was bij MW2 ook, misschien nog wel erger. Andere problemen zoals lag etc. heb ik eigenlijk ook niet en dat had ik bij MW2 wel, zeker de laatste tijd. De enige problemen die ik heb zijn theater mode en gezeik met www.callofduty.com. Verder een uitermate happy gamer! Slechts twee keer getubed in 9 dagen, wat een genot!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 08:59
superbassie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:40:
[...]

Echte mannen leanen niet!
En ik heb de knife gewoon aan een muisknop gebind, sneller kan niet!
Ik had het pas laat door dat Leanen weer terug was :P

Ik gebruik het eigenlijk totaal niet. En knifen zit inderdaad op de muis, scroll up of scroll down... tis altijd raak, middelvingertje rust daar altijd op.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-03 11:08
Bv202 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:54:
[...]

spoiler:
Ik heb het zo ook geprobeerd, het klopt dat die in die andere vorm veranderd. Maar met die andere instellingen blijft die ook nog op dat beeld staan, en ik zou het spel wel graag willen uitspelen voordat ik echt aan de multiplayer ga :(

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Anoniem: 292780 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:32:
[...]

Dank voor je reactie. Ik werd er helemaal gek van. Alles loopt vast en de enige manier om weer te kunnen spelen is de boel resetten.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Anoniem: 135867

Anoniem: 135867 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:19:
ik heb een probleem als ik multiplayer opstart krijg ik nu deze melding:

Error
Call of Duty Black Ops server is not available at this time
Niemand verder last van? voor de PC
Mijn buurman heeft hier ook last van.

• GRAD85
  • Laatst online: 19-06 14:48
D,r is een nieuwe update voor de PS3 1.03

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Anoniem: 383965

ik heb nog een vraag over dat theater. Ik had een potje met Sniper paar echt mooie no-scopes/ quick scopes dus ik na afloop van dat potje naar theater en recent games ik zie hem dan staan, maar ik kan hem niet selecteren kan alleen op Back drukken weet iemand miss hoe dit moet ?

cv8x schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:11:
[...]
Dank voor je reactie. Ik werd er helemaal gek van. Alles loopt vast en de enige manier om weer te kunnen spelen is de boel resetten.
Ik had het overigens alleen gisteren zo erg. Ik weet niet of jij dit altijd hebt?
GRAD85 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:20:
D,r is een nieuwe update voor de PS3 1.03
Nice, kan je ergens zien wat het inhoud?

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 18-11-2010 11:28 ]

• WillemsTM
  • Laatst online: 26-01-2024
cv8x schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:11:
[...]

Wat bij mij heel erg heeft geholpen is ports forwarden, na dat ik dit gisteren heb gedaan geen problemen meer.

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/npg976.jpg
haha

Anoniem: 372222

Met de nieuwe patch op de PS3 (1.03) draait het MP wel weer als een tierelier!

• Synag
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-06 16:25
Anoniem: 292780 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:27:
[...]

Ik had het overigens alleen gisteren zo erg. Ik weet niet of jij dit altijd hebt?

[...]

Nice, kan je ergens zien wat het inhoud?
De updates(weet niet of ze allemaal daar neerzetten), kan je hier vinden. ;)
ps. die is alleen voor de PS3. PC, XBOX kan je ook op het forum vinden.

[ Voor 56% gewijzigd door Synag op 18-11-2010 11:49 ]

Dat is wel een creatieve.. Beter als al die emblemen waar een paard met een gorilla bezig is, en die gorilla met een vogel, en die vogel met een kerel...

Die emblemen zie ik continu...
Synag schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:47:
De updates(weet niet of ze allemaal daar neerzetten), kan je hier vinden. ;)
ps. die is alleen voor de PS3. PC, XBOX kan je ook op het forum vinden.
Wow niet gedacht dat ze die allemaal zo snel zouden oplossen!!! Netjes!! Ben je al online geweest toevallig?
Ik ben benieuwd of je nu wel voetstappen kan horen.. Dat vind ik toch wel zéér belangrijk!

En matchmaking e.d. ook.. Die valkyrie rocket bug is nog niet opgelost zie ik.. Daarmee heb ik 5x gesuicide om te kijken of ie een keer wel zou werken :P

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 18-11-2010 11:51 ]

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Ik lees hier heel veel over onspeelbare potjes op de PS3.

Ik heb gister van 19:30 tot 23:30 gespeeld en volgens mij heb ik maar 1 disconnect gehad.
Verder kon ik niet zo heel veel van lag vinden.

Maar misschien dat ik er wat minder op let omdat het mij niet zo heel veel kan schelen.
Ik doe voornamelijk HQ en ben vaak diegene die de meeste captures/defense heeft van het spel.

Mijn k/d ratio is dus ook knudde. Volgens mij ergens in de 0.80.

PSN: Leech1984

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 12:43
Hoe kun je zien of de laatste patch is geinstalleerd? (PC)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

Bezulba

Formerly known as Eendje

The White B.A. schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:51:
Hoe kun je zien of de laatste patch is geinstalleerd? (PC)
als het spel start, heb je de laatste patch. Steam checked altijd de versie voordat hij het spel start

blup

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

WillemsTM schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:36:
[...]

Wat bij mij heel erg heeft geholpen is ports forwarden, na dat ik dit gisteren heb gedaan geen problemen meer.
Oke, en hoe doe ik dit?

Anoniem: 378355

haha , voor diegene die zeggen dat lean niet nodig is, dan ben je niet echt een goeie speler. Lean wordt vooral vaak gebruikt als je sniper bent. zit je in een gebouw, kun je langs de ramen leanen en spotten. En natuurlijk in het spel kun je het gebruiken als je op de hoek van een straat staat, en lean je ff om de andere kant van de weg te zien.

Maar ja, ik vind dat mensen die geen lean gebruiken, niet het optimale uit het spel halen. met mw2 was het belachelijk dat er geen lean was. Het doel is toch om het realistischer game ervaring te bezorgen? nou dat gebeurt niet als je lean eruit haalt...

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 15:43
Anoniem: 378355 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:05:
haha , voor diegene die zeggen dat lean niet nodig is, dan ben je niet echt een goeie speler. Lean wordt vooral vaak gebruikt als je sniper bent. zit je in een gebouw, kun je langs de ramen leanen en spotten. En natuurlijk in het spel kun je het gebruiken als je op de hoek van een straat staat, en lean je ff om de andere kant van de weg te zien.

Maar ja, ik vind dat mensen die geen lean gebruiken, niet het optimale uit het spel halen. met mw2 was het belachelijk dat er geen lean was. Het doel is toch om het realistischer game ervaring te bezorgen? nou dat gebeurt niet als je lean eruit haalt...
Mee eens hoe vaak is het wel niet dat als je ergens binnenloopt een kereltje plat op zn snuffert op de vloer stof ligt te happen. Kan je beter om hoekje van een gang leunen en daar wachten, veel moeilijker om te raken en je hebt zelf het voordeel :9

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Dat het bij Consoles er niet eens in zit is nog veel erger :(

• WillemsTM
  • Laatst online: 26-01-2024
Ik neem aan dat je weet hoe je ports moet forwarden in je router? Dan is het het handigste om je ps3 een statisch IP te geven. En aan de hand van dit IP porten open te zetten.
Porten heb ik via deze link:Klik

En ik meen ook dat in dit artikel stond(heb het niet meer doorgelezen) dat je je ps3 een ip moet geven dat eindigt op .50 of hoger.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 08:59

Leanen is leuk als je sniper bent, of heeeel rustig speelt. Mijn speelstijl:

- Druk op Shift om het rennen te activeren
- Druk op W om vooruit te gaan
- Vinger bij de linkermuisknop om te knallen

Ofterwel: ik ben een rusher, ik kijk niet voorzichtig om hoekjes heen... ik ren de hoek om en zie wel wat daar te beleven is.

Ofterwel, leanen is niet aan mij besteed. Is het spel ook te snel voor imho.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ja, patch ... als je ninja hebt en je crouched nog steeds hoor je dan je eigen voetstappen.

Heb nu maar in opties het muziek en stemmen geluid op de helft gezet in de hoop beter voetstappen te horen.

Verder nog niet echt iets gemerkt van de patch maar net één potje gedaan.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 17:37
nou het lijkt er niet echt beter op geworden na de ps3 patch...

Heb trouwens ook gemerkt dat die challenges vaak niet worden opgeslagen... haalde net 2 potjes op rij: complete 100 matches...

• SouLLeSSportal

En je bent geen goede speler als je geen sniper bent? 8)7 Ik heb het nog nooit gebruikt nadat ik erachter kwam in cod4 dat het eigenlijk voor mij niet nodig was. Zo heel af en toe is het wel handig maar ik speel toch meestal zo dat ik een omtrekkende beweging maak, een flashbang ofzo gebruik of gewoon sneller ben :D
En ja ik beschouw mijzelf wel als een redelijk goede speler met voldoende ervaring en kills om die voor mij te laten spreken...

NeoMe schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:20:
Ja, patch ... als je ninja hebt en je crouched nog steeds hoor je dan je eigen voetstappen.

Heb nu maar in opties het muziek en stemmen geluid op de helft gezet in de hoop beter voetstappen te horen.

Verder nog niet echt iets gemerkt van de patch maar net één potje gedaan.
Pff, ik hoop dat je nog merkt dat je ongelijk hebt.. :P
Unbreukable schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:21:
nou het lijkt er niet echt beter op geworden na de ps3 patch...

Heb trouwens ook gemerkt dat die challenges vaak niet worden opgeslagen... haalde net 2 potjes op rij: complete 100 matches...
Kreeg je de punten ook 2x?

Anoniem: 383260

SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:23:
[...]

En je bent geen goede speler als je geen sniper bent? 8)7 Ik heb het nog nooit gebruikt nadat ik erachter kwam in cod4 dat het eigenlijk voor mij niet nodig was. Zo heel af en toe is het wel handig maar ik speel toch meestal zo dat ik een omtrekkende beweging maak, een flashbang ofzo gebruik of gewoon sneller ben :D
En ja ik beschouw mijzelf wel als een redelijk goede speler met voldoende ervaring en kills om die voor mij te laten spreken...
gast in cod4 gebruik je lean alleen maar, idd meer als je scope bent, maar ook als ak gebruikt je normaal gesproken veel de lean functie

• chimera2
WillemsTM schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:12:
[...]

Ik neem aan dat je weet hoe je ports moet forwarden in je router? Dan is het het handigste om je ps3 een statisch IP te geven. En aan de hand van dit IP porten open te zetten.
Porten heb ik via deze link:Klik

En ik meen ook dat in dit artikel stond(heb het niet meer doorgelezen) dat je je ps3 een ip moet geven dat eindigt op .50 of hoger.
waarom zou je een ip adres moeten hebben van 50 of hoger?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client