[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.553 views

Anoniem: 361496

Woensdag erg vaak uit het spel gedonderd. Anderhalf uur proberen te spelen, één volledig potje kunnen spelen. Gisteren was het iets beter maar helemaal jofel gaat het nog steeds niet. Hoop dat ze het voor het weekend opgelost hebben....

Nu een week aan het spelen, moet zeggen dat ik nog wel behoorlijk moet wennen. Hele goede potjes worden afgewisseld met echte baggerpotjes. MW2 was dan ook pas mijn eerste shooter, maar daar ging het op het laatst als een trein. Ga ervan uit dat er het nog wel goedkomt!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:32
Geen idee, heb ook al 2x de challenge 1 headshot in last stand gekregen...

Anoniem: 146100

Welke gekken betalen er 50-60 euro voor een cod4 addon? Of nog erger, 120 euro voor 2 cod4 addons? Wat een belachelijk overrated spel is dit zeg.
Jij bent belachelijk :P

Overigens op een ander forum las ik dit:
''Jesus Christ, so I got my black ops MP client banned because I accidently got into a rankhacked server, FOR F*CK SAKE ACTIVISION''

Ik speel de komende dagen wel op de servers die ik ken, bijv. Tigers 1 Domination. Dan weet ik zeker dat ik geen risico loop om per ongeluk in zo'n server te komen.

[ Voor 91% gewijzigd door vinom op 18-11-2010 13:10 ]

Anoniem: 292780

Anoniem: 146100 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:57:
Welke gekken betalen er 50-60 euro voor een cod4 addon? Of nog erger, 120 euro voor 2 cod4 addons? Wat een belachelijk overrated spel is dit zeg.
Miljoenen gekken betalen dat! Maar als je verder niks nuttigs te zeggen hebt, kan je beter niks zeggen..

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 18-11-2010 13:08 ]

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:51
Als je geen idee hebt waar je over praat, zeg dan niks.

Ga eens nadenken hoeveel werk het kost om zoiets als een CoD4, MW2 of een BO te maken. Geloof me, dat is die 50 euro zeker waard!

Maar ja, jij zal het wel beter weten ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:38
nevermind...

[ Voor 96% gewijzigd door Dirkweggeman op 18-11-2010 13:11 ]

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:25
Tja, sommige mensen jagen er op een avond 50-60 euro doorheen in de kroeg/disco om er de volgende ochtend helemaal niks meer van de herinneren.

Maar goed, onze server (die constant op HC:HQ draait) mag ook best aan de favorietenlijst toegevoegd worden. Wellicht een idee (was al eerder geopperd) om GOT-gerelateerde servers in de OP mee te nemen?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:32:
[...]
- bomb squad setup met ghost, warlord en hacker ( deze gebruik ik ook met een strela-3 als anti Air)
En bomb squad class (defusen en planten) zou ik zelf eerder met Flak Jacket uitrusten

• WillemsTM
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-01-2024
chimera2 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:37:
[...]

waarom zou je een ip adres moeten hebben van 50 of hoger?
Dat is hetzelfde wat ik dacht! Ik heb dat ergens gelezen, had iets met conflicten met andere apparaten te maken. Maar ik heb het zekere voor het onzekere genomen. En naar mijn weten zou het geen verschil moeten maken. Toch maar gedaan en het 'snelheidsverlies' voor zoverre dat optreed voor lief genomen.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19
Unomomentodado schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:17:
[...]

En bomb squad class (defusen en planten) zou ik zelf eerder met Flak Jacket uitrusten
Is een optie maar ik vind die setup wel wat fijner. Ben ook nooit zo'n fan van jugger geweest. Dat is eigenlijk flak jacket alleen voor explosieven dan.

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2010 13:24 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• SouLLeSSportal
Anoniem: 383260 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:33:
[...]

gast in cod4 gebruik je lean alleen maar, idd meer als je scope bent, maar ook als ak gebruikt je normaal gesproken veel de lean functie
Sinds wanneer bepaal jij wat ik doe? Gaat verder ook behoorlijk offtopic zo maar ik heb lean na een tijdje laten vallen voor het gebruik van switch to last weapon en knife op e. V vind ik minder makkelijk bereikbaar. Het biedt in mijn ogen niet zo veel voordeel en de gevallen dat het dat wel doet zijn sporadisch voor mij.
Ik zeg dus niet dat het zo IS maar dat IK dat zo gebruik. :)

Overrated? Vind jij, ik vind de ratings ongeveer goed. Het is een verfrissing van MW2. Veel meer ook niet, een mod op CoD4 kan ik het niet noemen. Grafisch is het er ruimschoots op vooruit gegaan, qua gameplay dan weer niet.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Als je flak jacket aan hebt staan, overleef je dan een claymore? Iemand die dit weet?
Ligt eraan. Flak Jacket beschermt je met 75% explosive resistance.

• SouLLeSSportal
Anoniem: 292780 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:28:
Als je flak jacket aan hebt staan, overleef je dan een claymore? Iemand die dit weet?
direct ervoor zal je nog steeds doodgaan aangezien een direct hit van een semtex, explosive bolt, rpg of RC XD nog steeds dodelijk is. Je schade van explosieven word verminderd met 25% dus je vangt maar 75 van de schade.

Anoniem: 146100

D4NG3R schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:26:
[...]

Overrated? Vind jij, ik vind de ratings ongeveer goed. Het is een verfrissing van MW2. Veel meer ook niet, een mod op CoD4 kan ik het niet noemen. Grafisch is het er ruimschoots op vooruit gegaan, qua gameplay dan weer niet.
Grafisch ruimschoots op vooruit? No offense maar ik zie nauwelijks verschil tussen beide games op high. Ik wil geen flame oid beginnen maar ik vind het belachelijk dat er zoveel mensen in trappen. En inderdaad het zal vast wat werk kosten, maar de cod4 engine wordt tot op het bot uitgemolken met gewoon simpele verhaal lijntjes, nieuwe wapens en wat stemmetjes en slight improvements op grafisch gebied. Ik ben ervan overtuigd dat een game als Bad Company 2 die iets verfrissend heeft als het kapot kunnen schieten van alles wat je ziet 10 keer meer werk kost dan een game maken die gebaseerd is op oude ideeën.

Geef me 1 reden om MW2 of BlackOPS te kopen als je COD4 bezit. Ja behalve het kapot hypen van Activision dan.

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06 20:21
SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:23:
[...]

Sinds wanneer bepaal jij wat ik doe? Gaat verder ook behoorlijk offtopic zo maar ik heb lean na een tijdje laten vallen voor het gebruik van switch to last weapon en knife op e. V vind ik minder makkelijk bereikbaar. Het biedt in mijn ogen niet zo veel voordeel en de gevallen dat het dat wel doet zijn sporadisch voor mij.
Ik zeg dus niet dat het zo IS maar dat IK dat zo gebruik. :)
Mijn knife zit onder een button op de zijkant van de muis, net als de special grenade. Heb je geen game muis met meerdere knoppen?

SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:33:
[...]
direct ervoor zal je nog steeds doodgaan aangezien een direct hit van een semtex, explosive bolt, rpg of RC XD nog steeds dodelijk is. Je schade van explosieven word verminderd met 25% dus je vangt maar 75 van de schade.
Hm lijkt me dan toch de slechtste perk van Perk slot 1... Pro is ook niet geweldig.. Extra fire resistance heb je weinig aan, dat werd in de eerste paar dagen nog wel gebruikt, maar nu zie ik het nog maar weinig gebeuren.
Alleen die frag grenades teruggooien is wel nice, maar nee, alle andere perks zijn beter imo.

• SouLLeSSportal
Anoniem: 146100 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:33:
[...]

Grafisch ruimschoots op vooruit? No offense maar ik zie nauwelijks verschil tussen beide games op high. Ik wil geen flame oid beginnen maar ik vind het belachelijk dat er zoveel mensen in trappen. En inderdaad het zal vast wat werk kosten, maar de cod4 engine wordt tot op het bot uitgemolken met gewoon simpele verhaal lijntjes, nieuwe wapens en wat stemmetjes en slight improvements op grafisch gebied. Ik ben ervan overtuigd dat een game als Bad Company 2 die iets verfrissend heeft als het kapot kunnen schieten van alles wat je ziet 10 keer meer werk kost dan een game maken die gebaseerd is op oude ideeën.

Geef me 1 reden om MW2 of BlackOPS te kopen als je COD4 bezit. Ja behalve het kapot hypen van Activision dan.
De wapens zijn overduidelijk veel gedetailleerder, models wat beter maar minder grote verschillen, de omgevingen nauwelijks, wel iets meer details bij sommige maps.
Dat vind ik op zich niet eens een gigantisch probleem ALS de game nou gewoon goed zou lopen en speelbaar is. Helaas is dat zelfs niet goed gegaan met een engine waarmee ze al tig jaren werken en 4 games op gemaakt hebben. (ja ok de engine van cod4/waw is iets anders dan die van mw2 maar komt op hetzelfde neer)

• SouLLeSSportal
Anoniem: 292780 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:39:
[...]

Hm lijkt me dan toch de slechtste perk van Perk slot 1... Pro is ook niet geweldig.. Extra fire resistance heb je weinig aan, dat werd in de eerste paar dagen nog wel gebruikt, maar nu zie ik het nog maar weinig gebeuren.
Alleen die frag grenades teruggooien is wel nice, maar nee, alle andere perks zijn beter imo.
mwah het kan wel heel handig zjin, vooral in hardcore roundbased games als S&D, objective based games als HC en dom. Het kan vaak net het verschil zijn tussen doodgaan door de zoveelste granaat en overleven en de nadegooier afknallen :)

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2010 13:44 ]

• Joarie
[...]

Sociale druk...maar daar ben jij niet gevoelig voor.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

• SouLLeSSportal
jesco_white schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:36:
[...]

Mijn knife zit onder een button op de zijkant van de muis, net als de special grenade. Heb je geen game muis met meerdere knoppen?
jazeker maar ik heb daar granaat zitten, de ander gebruik ik niet E is sneller dan die knop. Dus ook zonder had ik Q en E anders gebruikt :)

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
2 servers van GoT zijn :)

Ranked: 173.199.110.180 HC-SD
Unranked: 173.199.105.40 HC-SD

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

jongens reageer nou niet op die zeur kindertjes, moeten ze alleen maar van grinniken.

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 15:43
Weet iemand een paar servers van wat mensen van hier? En de GOT-Server? Ik zoek altijd, maar ik vind hem nooit.
Zou iemand mij een paar servernamen kunnen sturen via DM? Of via Steam:

Steam: frank_twiztid
Game: Twiztid

B.v.d

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

[...]

klopt ik had een paar pagina's eerder de graphics vergelijking van gamespot gepost, daar kan je duidelijk zien dat de graphics er niet op vooruit zijn gegaan. Het is ook niet echt vernieuwende game kwa gameplay maar gewoon meer van het zelfde, rennen en schieten. Persoonlijk vind ik dat niet zo erg, het hoort ook een beetje bij de cod stijl, maar ik vind wel dat veel reviews veel te hoog zijn. Ook hier de tweakers review: "Ronduit geniaal" ;) Beeld en geluid wordt te gemakkelijk 5/5 gegeven terwijl het bij games bfbc2 vele malen beter is. Bovendien zijn er dan ook nog eens alle problemen met de stabiliteit, die nog steeds moeten worden opgelost. Het is zeker geen slechte game maar het blijft gewoon een simpel vervolg op het bekende cod thema. MW2 heeft imo veel meer toegevoegd dan deze game, en toch lees ik in veel reviews kreten als "Geniaal, "beste cod game", "perfect" etc ;)
beetje overrated dus wel.

"Above And Beyond The Call"

• SouLLeSSportal
FrankLe schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:53:
Weet iemand een paar servers van wat mensen van hier? En de GOT-Server? Ik zoek altijd, maar ik vind hem nooit.
Zou iemand mij een paar servernamen kunnen sturen via DM? Of via Steam:

Steam: frank_twiztid
Game: Twiztid

B.v.d
vorige pagina ;)

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

WillemsTM schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:12:
[...]

Ik neem aan dat je weet hoe je ports moet forwarden in je router? Dan is het het handigste om je ps3 een statisch IP te geven. En aan de hand van dit IP porten open te zetten.
Porten heb ik via deze link:Klik

En ik meen ook dat in dit artikel stond(heb het niet meer doorgelezen) dat je je ps3 een ip moet geven dat eindigt op .50 of hoger.
Bedankt voor je uitleg, maar ik ben nogal een leek hierin, dus ik zou het echt niet weten... Heb wel een KPN Experia Box (Thomson 780).

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 06:55
cv8x schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:05:
[...]

Bedankt voor je uitleg, maar ik ben nogal een leek hierin, dus ik zou het echt niet weten... Heb wel een KNP Experia Box (Thomson 780).
|:(

Bahh.. KPN

[ Voor 93% gewijzigd door Soundstorm2010 op 18-11-2010 14:06 ]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-05 05:59
Al gekeken op portforward.com? Daar staat COD BO voor de PS3 ook tussen en hoe je deze moet forwarden in de router. Mischien staat jouw router er ook tussen.

[ Voor 33% gewijzigd door totempaal op 18-11-2010 14:09 ]

PSN: Totumpaal

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Met mijn level 36 moet ik toch al een beetje nadenken of ik wil gaan prestigen of niet.

Nu is het mijn vraag of het waard is om 15 keer te gaan prestigen.
Je unlocked wel wat classes en embleempjes, maar zijn er nog nieuwe challenges die je unlocked? Of nieuwe wapens?

Of unlock je alleen maar "show off" artikelen?

PSN: Leech1984

• Soundstorm2010
Zover ik weet alleen show off, en wat andere dingen, maar geen wapens of wat doen ook :(

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• SouLLeSSportal
leech1984 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:09:
Met mijn level 36 moet ik toch al een beetje nadenken of ik wil gaan prestigen of niet.

Nu is het mijn vraag of het waard is om 15 keer te gaan prestigen.
Je unlocked wel wat classes en embleempjes, maar zijn er nog nieuwe challenges die je unlocked? Of nieuwe wapens?

Of unlock je alleen maar "show off" artikelen?
u bent bekend met de termen google en wiki? gebruik ze dan ook eerst even... :>

• leech1984
SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:12:
[...]

u bent bekend met de termen google en wiki? gebruik ze dan ook eerst even... :>
Nee, helaas niet.

Misschien bent u bekend met het vragen naar meningen? :>
Soundstorm2010 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:12:
Zover ik weet alleen show off, en wat andere dingen, maar geen wapens of wat doen ook :(
Hmmm dat is wel jammer. Bij MW2 ben ik 1 keer geprestiged om de prestige challenges te halen. Maar als ik nu verder niets unlock dan laat ik het wel bij level 50. Heb geen zin om telkens weer alles te moeten inleveren voor weinig.

[ Voor 43% gewijzigd door leech1984 op 18-11-2010 14:19 ]

Anoniem: 333108

Martijn85 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:18:
[...]

Hoe sprint je dan? ;)

Lean bijna nooit naar rechts of links, dus heb lean naar V verplaatst, mocht ik het nodig hebben ;)
Misschien ook wel een idee om melee op shift te zetten, is misschien nog sneller.
capslock is sprint , is wel makkelijk te vinden alleen beetje irritant als je tussendoor wt moet typen ofzo, mja verder dan tube newb kom je 9/10 niet en dt kan best met cl aan :)

dus:
Q/E Leanen
CapsLock sprint
shift Melee
Ctrl Prone
C Crouch
Space Springen

beetje dezelfde setup als ik met cod2 gebruikte :)

• SouLLeSSportal
leech1984 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:15:
[...]

Nee, helaas niet.

Misschien bent u bekend met het vragen naar meningen? :>

[...]

Hmmm dat is wel jammer. Bij MW2 ben ik 1 keer geprestiged om de prestige challenges te halen. Maar als ik nu verder niets unlock dan laat ik het wel bij level 50. Heb geen zin om telkens weer alles te moeten inleveren voor weinig.
Jazeker ben ik bekend met meningen maar het unlocken van items in een game is geen mening :>
Of het show off unlocks zijn is ook geen mening, de slots die vrijspeelt zijn in principe gewoon nuttig, ook al gebruik je zelf die niet. De rest is digitale penisvergroting idd.
Dit is echter ook gewoon te vinden op de wiki van blackops.

Edit: je kan ook nog de prestige gametypes spelen, daar kan je alleen in als je prestige hebt gedaan :)

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2010 14:37 ]

• leech1984
SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:27:
[...]

Jazeker ben ik bekend met meningen maar het unlocken van items in een game is geen mening :>
Of het show off unlocks zijn is ook geen mening, de slots die vrijspeelt zijn in principe gewoon nuttig, ook al gebruik je zelf die niet. De rest is digitale penisvergroting idd.
Hmmm dus alleen slots en wat penisvergrotingen....

Wat zijn de prestige playlists? Dan is 1 keer prestigen nog wel te doen.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
Ik lees nu voor het eerst over leanen in BO. Had er geen idee van dat het bestond (MW2 was mijn 1e CoD game). Hoe doe je dat op de PS3?

edit: Leaning werkt alleen als mod op de PC

[ Voor 14% gewijzigd door Unomomentodado op 18-11-2010 14:39 ]

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07-2024
Ps3 en 360 updates zijn live gegaan.

http://twitter.com/jd_2020

PC zal dan ook wel zo komen :?

[ Voor 21% gewijzigd door xeple op 18-11-2010 14:37 ]

• SouLLeSSportal
leech1984 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:32:
[...]

Hmmm dus alleen slots en wat penisvergrotingen....

Wat zijn de prestige playlists? Dan is 1 keer prestigen nog wel te doen.
Ik zag trouwens net dat je ook nog prestige game modes hebt waar je alleen in kan als je 1x of meer in prestige mode zit.
Ik zal even aardig zijn, niet de bedoeling te flamen oid.
http://callofduty.wikia.com/wiki/Prestige_Mode
hier is te zien wat de prestige mode per lvl oplevert, naast dit dus de prestige game modes.

[ Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2010 14:51 ]

• SouLLeSSportal
Unomomentodado schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:35:
Ik lees nu voor het eerst over leanen in BO. Had er geen idee van dat het bestond (MW2 was mijn 1e CoD game). Hoe doe je dat op de PS3?
niet lol :) dat zit volgens mij alleen in de pc versie.

• Soundstorm2010
Ik hoop van wel.. maar denk dat PC als laatst komt :(

Ik haat CONSOLES |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Soundstorm2010 op 18-11-2010 14:39 ]

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Soundstorm2010 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:12:
Ja, extra facial paints en wat camo's voor wapens.
En extra custom slots. Meer niet

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Soundstorm2010
cypher21 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:41:
[...]

Ja, extra facial paints en wat camo's voor wapens.
En extra custom slots. Meer niet
I know... zit nu in prestige 1. en alweer opp lvl21.. dus dit wordt ook de laatste keer dat ik op een prestige knop ga drukken

• Frevo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-03-2024
[...]

Bedankt voor je uitleg, maar ik ben nogal een leek hierin, dus ik zou het echt niet weten... Heb wel een KNP Experia Box (Thomson 780).
Port forwarding op de 780 doet bij BO helemaal niets. DMZ kun je al helemaal niet instellen. Ik heb wel een workaround gevonden die op zich prima werkt, maar ik moet even thuis kijken hoe ik dat precies gedaan heb. Eventjes geduld aub.

• leech1984
SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:38:
[...]

Ik zag trouwens net dat je ook nog prestige game modes hebt waar je alleen in kan als je 1x of meer in prestige mode zit.
Ja bij 1, 10 of 15x.

Lees dat het vooral een campfest is.

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 15:43

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Om welke logische reden :)?

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Zeg ik iets verkeerds?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Anoniem: 33272

Dat de pc overduidelijk op de 2de plaats komt. Patches voor consoles zijn blijkbaar veel belangrijker dan die voor de pc hoewel de pc versie dikke performance problemen heeft en de consoles wat 'luxere' problemen heeft, is het blijkbaar toch belangrijker om consoles veel vaker te patchen.

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
[...]

Ik had met m'n xbox gruwelijk veel gezeik om servers te vinden voor MW2. Ik kreeg de hele tijd 'nat type is strict' te zien. Bleek dat ik met mijn KPN modem ST789, erg gelijk aan de 780) geen portforwarding kon doen en UPNP niet kon aanzetten. Uiteindelijk heb ik bij KPN lopen klagen en die heeft nieuwe firmware op m'n modem geladen waardoor UPNP wel gewoon werkt (kan je aanzetten als je inlogd op speedtouch.lan in je browser en daarna toolbox>delen van spelen en toepassingen> vinkje bij UPNP aanzetten en ik gewoon kan spelen. Als dit bij jou niet werkt moet je even rondkijken (misschien op het netwerken forum) of er ook zo een oplossing is voor de st780. succes!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Zijn er eigenlijk voordelen van prestigen? Heb ik al die moeite gedaan om de pro perks te halen, ghost pro, slight hand pro, hacker pro maar de eerste 2 die ik opgenoemd heb, heb ik net pas dus eigenlijk zonde als ik nu ga prestigen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Striptease schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:48:
Zijn er eigenlijk voordelen van prestigen? Heb ik al die moeite gedaan om de pro perks te halen, ghost pro, slight hand pro, hacker pro maar de eerste 2 die ik opgenoemd heb, heb ik net pas dus eigenlijk zonde als ik nu ga prestigen.
Geen praktische voordelen behalve custom slots. Maar voor mij is gold camo al genoeg om naar prestige 14 te gaan. Maar voor jouw hoeft dat niet te zijn.
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:47:
[...]

Dat de pc overduidelijk op de 2de plaats komt. Patches voor consoles zijn blijkbaar veel belangrijker dan die voor de pc hoewel de pc versie dikke performance problemen heeft en de consoles wat 'luxere' problemen heeft, is het blijkbaar toch belangrijker om consoles veel vaker te patchen.
En als de PC voorang krijgt is dat weer oneerlijk voor de consoles :> ...
Geen logisch antwoord dus ;) .

Ik begrijp je punt ook wel, ik vind ook dat alle platformen tegelijkertijd geupdate moeten worden (Voor dezelfde fout(en) dan). Maar ik vind niet dat een bepaald platform voorang moet krijgen.

Bedenk je trouwens wel dat >65% van de spelers op de console zit.. En je zult als bedrijf toch moeten leveren aan de grootste groep klanten.. (En hierbij moeten ze dus oppassen dat ze de rest niet te veel achterstellen. Dus als een console een update krijgt, moet de rest dat ook krijgen binnen een dag ofzo).
Met KPN is niks mis, maar met hun routers wel :r.Die zijn allemaal zo dichtgetimmerd als het maar kan |:( .

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 18-11-2010 14:55 ]

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wist helemaal niet je dat playercard ding kon wijzigen joh, en ik kwam een wortel en een konijn tegen, dus dan krijg je dit:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/xmr4bd.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Vraaag op 18-11-2010 15:25 ]

• SouLLeSSportal
Striptease schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:48:
idd zoals maffiappie hierboven noemt zijn er geen functionele redenen naast extra slots maar ook dat is niet echt noodzakelijk. Het is vooral zoals de naam al zegt puur prestige, dus vrij vertaald om de eer/reputatie/faam die die medaille je geeft.

• Joarie
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:47:
[...]

Beetje kort door de bocht aanname/conclusie.
Zou het er wellicht mee te maken kunnen hebben dat je een gedegen oorzakenanalyse van de bug/performance issues wilt doen en dat dat nou eenmaal makkelijker gaat bij een "gestandaardiseerde" xbox of PS3? Bij een PC zijn er gewoon teveel variabelen die het onderzoeken een stukje moeilijker maken (verschillende CPU's, besturingssystemen, videokaarten...noem maar op).

• Aslanboy1905
  • Niet online
maffiappie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:51:
[...]

Geen praktische voordelen behalve custom slots. Maar voor mij is gold camo al genoeg om naar prestige 14 te gaan. Maar voor jouw hoeft dat niet te zijn.
Nee dat zal ik niet halen aangezien ik nog op de map packs van bc2 wacht en bc2 vietnam :P.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Joarie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:57:
[...]

Beetje kort door de bocht aanname/conclusie.
Zou het er wellicht mee te maken kunnen hebben dat je een gedegen oorzakenanalyse van de bug/performance issues wilt doen en dat dat nou eenmaal makkelijker gaat bij een "gestandaardiseerde" xbox of PS3? Bij een PC zijn er gewoon teveel variabelen die het onderzoeken een stukje moeilijker maken (verschillende CPU's, besturingssystemen, videokaarten...noem maar op).
Ja dat is ook wel zo natuurlijk, zijn waarschijnlijk ook andere mensen die er aan werken.
D4NG3R schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:53:
[...]

En als de PC voorang krijgt is dat weer oneerlijk voor de consoles :> ...
Geen logisch antwoord dus ;) .
Mij persoonlijk lijkt het logisch om eerst ERGE performance problemen, die heel erg veel mensen hebben, te fixen en daarna pas andere niet-kritische problemen.

Mensen om de ps3 en xdoos kunnen het spel gewoon draaien, terwijl er shitloads aan mensen zijn die het op de pc niet eens kunnen spelen.

Kwestie van prioriteiten :)

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:02
Ik prestige lekker nog niet. Enigste reden zouden misschien die prestige playlist zijn, maar wat dat precies is etc weet ik niet,

spelen met die contracts is ook leuk, ook al heb je niet super veel aan het geld.

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Hey peeps! Ik kan die Tigers 1 Domination server nergens vinden.. Ik heb m 1 keer gezien maar niet kunnen joinen, daarna heb ik m nooit meer teruggevonden :P Iemand een idee hoe ik deze zo efficient mogelijk kan benaderen? :P

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Nedra schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:48:
[...]

Ik had met m'n xbox gruwelijk veel gezeik om servers te vinden voor MW2. Ik kreeg de hele tijd 'nat type is strict' te zien. Bleek dat ik met mijn KPN modem ST789, erg gelijk aan de 780) geen portforwarding kon doen en UPNP niet kon aanzetten. Uiteindelijk heb ik bij KPN lopen klagen en die heeft nieuwe firmware op m'n modem geladen waardoor UPNP wel gewoon werkt (kan je aanzetten als je inlogd op speedtouch.lan in je browser en daarna toolbox>delen van spelen en toepassingen> vinkje bij UPNP aanzetten en ik gewoon kan spelen. Als dit bij jou niet werkt moet je even rondkijken (misschien op het netwerken forum) of er ook zo een oplossing is voor de st780. succes!
Thanks voor je reactie! Zal vanavond gelijk eens gaan kijken.

@ D4NG3R: Oke, duidelijk :)

Hogader schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:05:
Ik prestige lekker nog niet. Enigste reden zouden misschien die prestige playlist zijn, maar wat dat precies is etc weet ik niet,

spelen met die contracts is ook leuk, ook al heb je niet super veel aan het geld.
Prestige playlist is gewoon hetzelfde als normale playlists, maar dan voor prestige mensen only.. Oftewel, waardeloos.

Die contracten vind ik ook maar niks, het eist eigenlijk een beetje dat je een bepaalde game-mode moet kiezen, dan wel bepaalde gun.. En zoveel kan je er niet mee winnen/verdienen.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
M4DMan schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:13:
Hey peeps! Ik kan die Tigers 1 Domination server nergens vinden.. Ik heb m 1 keer gezien maar niet kunnen joinen, daarna heb ik m nooit meer teruggevonden :P Iemand een idee hoe ik deze zo efficient mogelijk kan benaderen? :P
Filters instellen zodat je volle servers ook ziet helpt denk ik wel, want hij is 99% van de tijd vol (overdag in ieder geval). Vanaf 11-12 uur 's avonds begint het langzaam leeg te lopen, misschien dat je dan een keer kan joinen om hem in ieder geval in je favorites te zetten. Verder gewoon geluk hebben of een aantal keer proberen te joinen.

Mijn iRacing profiel

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 15:49

Marando

Muziekje?

Als er mensen zijn die 'm nog willen kopen voor de PC, hij is hier momenteel erg voordelig:
http://gameoffer.nl/

• SouLLeSSportal
Anoniem: 292780 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:16:
[...]

Prestige playlist is gewoon hetzelfde als normale playlists, maar dan voor prestige mensen only.. Oftewel, waardeloos.

Die contracten vind ik ook maar niks, het eist eigenlijk een beetje dat je een bepaalde game-mode moet kiezen, dan wel bepaalde gun.. En zoveel kan je er niet mee winnen/verdienen.
De contracts zitten er ook in om een beetje uitdaging te bieden binnen bepaalde gamemodes, daar is toch niets dwingend aan? als je denkt van ik heb wel zin in domination te spelen en een bepaald contract wil behalen dan combineer je die twee. De lage contracts leveren geen duizenden punten op nee, de moeilijkere leveren echter wel een substantieel bedrag op maar daar moet je dan ook hard voor werken. Gelukkig hoef je ze niet te halen om genoeg geld te verdienen dus blijft het een leuke extra optie.

• Frostbite
  • Laatst online: 10-06 07:52
NickThissen schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:16:
[...]

Filters instellen zodat je volle servers ook ziet helpt denk ik wel, want hij is 99% van de tijd vol (overdag in ieder geval). Vanaf 11-12 uur 's avonds begint het langzaam leeg te lopen, misschien dat je dan een keer kan joinen om hem in ieder geval in je favorites te zetten. Verder gewoon geluk hebben of een aantal keer proberen te joinen.
Hmm kick je voor clan members ? ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• beany
Soundstorm2010 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:39:
Ik hoop van wel.. maar denk dat PC als laatst komt :(

Ik haat CONSOLES |:(
Prima dat je voorkeuren hebt, maar er zijn mensen die wel blij zijn met KPN en/of hun console. Om alleen maar een post te plaatsen waarin je zonder onderbouwing je ongenoegen uit over een bedrijf of een type apparaat is niet echt de bedoeling. Het is niet constructief, voegt niks toe aan de discussie en mensen die problemen hebben met het betreffende bedrijf of apparaat schieten er niks mee op.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

leech1984 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:09:
Ik ga voorlopig nog niet prestigen. Misschien over een paar weekjes als ik weer zin heb om te levelen.
Moet wel zeggen dat ik in BO eerder prestige zou gaan dan in MW2 (1x gedaan) omdat het levelen veel sneller gaat.

Leuk lees materiaal over hoe slecht de wapens ontworpen zijn (copy paste stats). En hoe de stats die ze ingame laten zien bij de wapens totale bogus zijn en alleen mensen voor de gek houdt.

Hier

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 18-11-2010 15:30 ]

• wimpie007
  • Laatst online: 20:55
Damn! Gisteren paar lekker potjes gehad zeg! [X360]

Helaas maar 2 foto's gemaakt maar had 4 van zulke potjes
Zo zie je maar hoe erg het scheelt als je de host bent!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/z6p8t9zVU13gKwsw3LuhO7aG/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hyT6J2ai0IV3zjvdyCHc476F/full.jpg

SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:23:
[...]

De contracts zitten er ook in om een beetje uitdaging te bieden binnen bepaalde gamemodes, daar is toch niets dwingend aan? als je denkt van ik heb wel zin in domination te spelen en een bepaald contract wil behalen dan combineer je die twee. De lage contracts leveren geen duizenden punten op nee, de moeilijkere leveren echter wel een substantieel bedrag op maar daar moet je dan ook hard voor werken. Gelukkig hoef je ze niet te halen om genoeg geld te verdienen dus blijft het een leuke extra optie.
Is ook wel zo, maar meestal zit ik met mensen in een party.. En dan heb ik net een contract aangenomen, en dan gaan we bijv. S&D doen ipv Domination..
Wat ik wil zeggen is, ik gebruik ze eigenlijk niet, omdat als je iets activeert moet je die game modus blijven spelen om het contract te behalen..
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:30:
Leuk lees materiaal over hoe slecht de wapens ontworpen zijn (copy paste stats). En hoe de stats die ze ingame laten zien bij de wapens totale bogus zijn en alleen mensen voor de gek houdt.

Hier
Klopt, dit is overigens al 2x eerder gepost.
wimpie007 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:36:
Damn! Gisteren paar lekker potjes gehad zeg! [X360]

Helaas maar 2 foto's gemaakt maar had 4 van zulke potjes
Zo zie je maar hoe erg het scheelt als je de host bent!

[afbeelding]
[afbeelding]
lol @ PVV!
Mja het zijn inderdaad mooie scores. Maar zo heb ik ze ook :+

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 18-11-2010 15:39 ]

Het staat zelfs in de startpost :P

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Sc0rPi0N schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:23:
[...]

Hmm kick je voor clan members ? ;)
Mensen waar we regelmatig mee samenspelen krijgen wel een plaatsje ja. Natuurlijk niet zomaar iedereen die ernaar vraagt, dan ben je om de 5 minuten aan het kicken, dan kun je de server net zo goed sluiten want dan zal hij binnen de korste keren leeg zijn ben ik bang. Als je erin wil moet je mij of pink maar even roepen op steam.

Mijn iRacing profiel

Hopelijk fixen ze ook in de patch het systeem dat er automatisch gekickt word als er een clanlid binnen wil.

[ Voor 7% gewijzigd door vinom op 18-11-2010 15:44 ]

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
Er is inmiddels een update uit voor de Xbox en de PS3, hieronder de fixes voor de Xbox

LIVE FIXES

11/5
* - Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
* - Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
* - User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the “care package glitch”)

11/9
* - Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
* - Crash when viewing content (films, clips, etc) in the Community & Recent Games menu

11/10
* - Users’ rank and stats can get wiped under very specific conditions

11/11
* - Online number counts were not updating properly; these are now reporting exact online numbers
* - Parties getting disbanded when host did not find a match quickly

11/12
* - Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access
* - Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access
* - Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option

11/16
* · Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
* · Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
* · Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
* · Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
* · Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
* · Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin’s head when that mannequin was randomly spawned in that location

11/17 (full title update)
* · Improved matchmaking to find matches significantly faster
* · Improved matchmaking to ensure that players are more effectively matched to games with the best networking conditions
* · Improved host selection to ensure that the best host is always selected in the pre-game lobby
* · Improved party system to ensure that parties don’t get broken apart
* · Disable ability to join Private Match, Combat Training and Theater lobbies when searching for Player Match games
* · Server-side and game-side changes to decrease the amount of failed Film uploads
* · Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
* · Prevention of Combat Training stats getting crossed with Player Match stats under rare conditions
* · Prevention of temporary loss of functionality when a button was being held down at the point of a disconnect
* · Additional fine-tuning of audio levels and ranges for footsteps and gunfire
* · Additional fine-tuning of audio levels for bomb plants/defuses
* · Additional online security enhancements

IN PROGRESS

* · Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions
* · Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions
* · Prevention of a rare issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances

• Hogader
Die scores geven zo duidelijk aan, waarom dedicated servers er horen te zijn. Geen zero ping advantage, want dat scheeld ontiegelijk veel.

• maffiappie

/cries

• wimpie007
  • Laatst online: 20:55
Hogader schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:46:
Die scores geven zo duidelijk aan, waarom dedicated servers er horen te zijn. Geen zero ping advantage, want dat scheeld ontiegelijk veel.
Nou ben ik ook wel heel goed ook he ;-)
Jaja, zou ik ook zeggen achteraf xD

maffiappie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:47:

/cries
Waarom? Dat betekend juist dat je ze zou moeten horen.. Maar een paar pagina's terug werd gezegd dat iemand er niet veel van gemerkt had..

Ik heb het zelf nog niet kunnen testen.. (Misschien jij wel en werkt het nog steeds niet, vandaar de /cries, mja idk)...

• Rebel-Rebel
  • Laatst online: 00:41
Nou fijne update (ps3), vindt geen servers meer...

• Hogader
Mooi dat het geluid wordt gefixt, alhoewel ik al wel mensen kon horen (harder mag wel), alleen het defusen hoorde ik niet.

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

NickThissen schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:16:
[...]

Hmmm ik heb geen filters ingesteld dus ik zie ook volle servers.. Toch kan ik die Tigers 1 server nergens vinden, dat is mijn probleem :P

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 22:38

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Anoniem: 292780 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:54:
[...]

Waarom? Dat betekend juist dat je ze zou moeten horen.. Maar een paar pagina's terug werd gezegd dat iemand er niet veel van gemerkt had..

Ik heb het zelf nog niet kunnen testen.. (Misschien jij wel en werkt het nog steeds niet, vandaar de /cries, mja idk)...
ik hoop wel dat het van invloed is, want aan Ninja Pro heb je nu echt niets!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 12:30
Sinds 2 dagen kan ik ineens friends niet meer uitnodigen, en zij komen er bij niet meer in? Ik hoopte dat de update 't zou fixen maar dat is niet het geval!

* De Party Privacy staat op OPEN
* De poorten in de router staat ook open

Meer mensen dit probleem? (PS3) :/

[ Voor 8% gewijzigd door Chalk op 18-11-2010 16:12 ]

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ze zijn goed bezig :D hopelijk kan ik nu ook mijn films uploaden vanaf mijn ps3. Ben eigenlijk nog geen hackers/cheaters/bug abusers en mensen die door muurtjes gaan tegen gekomen.

ReFresh F5 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:09:
Ze zijn goed bezig :D hopelijk kan ik nu ook mijn films uploaden vanaf mijn ps3. Ben eigenlijk nog geen hackers/cheaters/bug abusers en mensen die door muurtjes gaan tegen gekomen.
Ik ook niet, maar dat bij MW2 ook niet.. Alleen veel boosters bij MW2. Maar dat in BO nog niet..

• maffiappie
Anoniem: 292780 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:54:
[...]

Ik bedoelde cries of joy, maar was te lui om t aan te passen, mijn excuus.

• SouLLeSSportal
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:30:

Hier
Snapt die beste kerel ook dat veel wapens ook PRECIES dezelfde kogels gebruiken en de wapens daardoor een verwaarloosbaar verschil in damage doen? Daarmee is handling idd soms wat te gemakkelijk op hetzelfde gezet, maar de verschillen hierin zijn in het echt ook niet zo groot.
De scorpion heeft in principe geen "normale" 9mm kogels maar iets sterkere hulsen maar om hem nou net zoveel power te geven als een highpowered m14 is natuurlijk weer waanzin.

De snipers zijn echt fooked up maar dat was al duidelijk.

Hetzelfde geld voor de assault rifles, veel werken met zelfde kogels, dus praktisch zelfde damage. Echter een 5,56 van de m16 en de commando(=gewoon m4) zouden ook praktisch in elke map dezelfde damage moeten doen, echter die verschillen ook in afstand qua damage. ( 50 meter is niks voor een AS Rifle)
Daarbij doet een 5,56 blijkbaar net zoveel damage als de veel zwaardere 7,62 NATO van de AK47 en galil...

Dat klopt inderdaad niet maar er is gekozen voor een balans wat ik belangrijker vind dan dat elk wapen nét wat meer of minder damage zou doen.
Fire rate zou wel aangepast mogen worden, puur voor de keuze in de wapens, dan kies je ook bjivoorbeeld voor de pm63 omdat die zo enorm snel kogels kan afvuren.( in het echt heeft hij een veel lagere max rpm van 650)

Hoewel 99% dit toch niet zal boeien is het wel enigszins apart dat er soms helemaal geen verschil in de wapens zit.

• WillemsTM
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-01-2024
[...]

Bedankt voor je uitleg, maar ik ben nogal een leek hierin, dus ik zou het echt niet weten... Heb wel een KPN Experia Box (Thomson 780).
Een aantal jaar geleden heb ik ook een experia box gehad maar die heb ik binnen een week weer de deur uitgedaan. Ik kon er gewoon niet mee werken en er was gewoonweg niks te tweaken aan het ding. Ik kan je dus tot hier helpen en niet verder;) Succes ermee!

SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:13:
[...]

Snapt die beste kerel ook dat veel wapens ook PRECIES dezelfde kogels gebruiken en de wapens daardoor een verwaarloosbaar verschil in damage doen? Daarmee is handling idd soms wat te gemakkelijk op hetzelfde gezet, maar de verschillen hierin zijn in het echt ook niet zo groot.
De scorpion heeft in principe geen "normale" 9mm kogels maar iets sterkere hulsen maar om hem nou net zoveel power te geven als een highpowered m14 is natuurlijk weer waanzin.

De snipers zijn echt fooked up maar dat was al duidelijk.

Hetzelfde geld voor de assault rifles, veel werken met zelfde kogels, dus praktisch zelfde damage. Echter een 5,56 van de m16 en de commando(=gewoon m4) zouden ook praktisch in elke map dezelfde damage moeten doen, echter die verschillen ook in afstand qua damage. ( 50 meter is niks voor een AS Rifle)
Daarbij doet een 5,56 blijkbaar net zoveel damage als de veel zwaardere 7,62 NATO van de AK47 en galil...

Dat klopt inderdaad niet maar er is gekozen voor een balans wat ik belangrijker vind dan dat elk wapen nét wat meer of minder damage zou doen.
Fire rate zou wel aangepast mogen worden, puur voor de keuze in de wapens, dan kies je ook bjivoorbeeld voor de pm63 omdat die zo enorm snel kogels kan afvuren.( in het echt heeft hij een veel lagere max rpm van 650)

Hoewel 99% dit toch niet zal boeien is het wel enigszins apart dat er soms helemaal geen verschil in de wapens zit.
Wat ik voornamelijk grappig vind is dat er tussen sommige wapens alleen verschil zit in de recoil, dan kijk je naar de stats ingame en zijn ze totaal verschillend. Proberen ze mensen opzettelijk te irriteren met fake stats ? :/

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:28

Mystikal

It never hurts to help!

Marando schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:23:
Als er mensen zijn die 'm nog willen kopen voor de PC, hij is hier momenteel erg voordelig:
http://gameoffer.nl/
In schril contrast met 19 euro, waarvoor hij ook te koop is (key-only though...)

Basement Bios ---- Exo-S

• Rebel-Rebel
  • Laatst online: 00:41
Ik wordt helemaal krankjorum van die "Connection interrupted" en lost connection to host...iemand een oplossing daar voor? Of is het gewoon een hele vervelende bug?

• A.Dragstra
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 14:09
Hallo,

Ik heb gisteren black ops gekocht en ik vind het een vet spel!
Toch gaat mijn scherm na ongeveer twee uur spelen vaag doen.
Hij vertoont dan zulke beelden zodra ik aim down the sight:

LINK

Ik heb gezocht op google of meer mensen dit probleem hadden maar ik wist niet echt goed waar ik naar moest zoeken
Het gebeurt alleen als ik aim down the sight en ik heb verder geen enkele lagg.
Alleen wordt het scherm wazig, verder kan ik ook gewoon door spelen en kills maken.
Mijn computer is goed genoeg (4890 CF en AMD hexacore) en mijn systeem is stabiel.
Het helpt ook niet als ik de resolutie omlaag doe. Ook heb ik de singleplayer gespeeld zonder enige problemen en langer dan 2 uur achter elkaar. Als ik nu weer reboot is het volgens mij weer goed alleen
als ik dan weer langer dan 2 uur speel krijg je het zelfde weer.
Ligt het misschien aan de servers??
Heeft iemand een idee?

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Voor iedereen met geluidsproblemen:

Ga naar opties, en zet daar de muziek en stemmen zachter. Op deze manier hoor je de rest beter, het is wel lekker spannend zo'n muziekje aan het einde maar ik maak liever die laatste kill !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• beany
A.Dragstra schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:39:
Hallo,

Ik heb gisteren black ops gekocht en ik vind het een vet spel!
Toch gaat mijn scherm na ongeveer twee uur spelen vaag doen.
Hij vertoont dan zulke beelden zodra ik aim down the sight:

LINK

Ik heb gezocht op google of meer mensen dit probleem hadden maar ik wist niet echt goed waar ik naar moest zoeken
Het gebeurt alleen als ik aim down the sight en ik heb verder geen enkele lagg.
Alleen wordt het scherm wazig, verder kan ik ook gewoon door spelen en kills maken.
Mijn computer is goed genoeg (4890 CF en AMD hexacore) en mijn systeem is stabiel.
Het helpt ook niet als ik de resolutie omlaag doe. Ook heb ik de singleplayer gespeeld zonder enige problemen en langer dan 2 uur achter elkaar. Als ik nu weer reboot is het volgens mij weer goed alleen
als ik dan weer langer dan 2 uur speel krijg je het zelfde weer.
Ligt het misschien aan de servers??
Heeft iemand een idee?
Ik heb een idee ja... [Multi] Call of Duty: Black Ops - Problementopic

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

djee-djee schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:34:
Ik wordt helemaal krankjorum van die "Connection interrupted" en lost connection to host...iemand een oplossing daar voor? Of is het gewoon een hele vervelende bug?
ik heb al een paar uur lopen zoeken op google,
maar er zijn geen fixes voor zover ik weet.
is heel vervelend.. al merk ik het meer tijdens de drukke uren dan in de ochtend of middag

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

Begrijp ik dit nu goed, of update treyarch alleen de console versies ?
Ik zie dat er weer een nieuwe PS3 update is uitgekomen.
Ik ben het echt zat dat de PC gebruikers weer gediscrimineerd worden door ons een volgens mij ongeteste game te verkopen die buggy as hell is, en dan niet te updaten.

Get a life treyarch, en test in het vervolg je games voor je ze verkoopt. Prutsers.

Android developer & dürüm-liefhebber

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client