Yae! yea! Numbers op veteran met alleen dual guns gehaald!
Anoniem: 104511
Over die prestige icons; Doe mij die met dat gevleugelde bommetje maar. Alleen ga ik er niet van uit dat ik ooit zo ver zal komen
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 14-11-2010 18:51 ]
Is er ergens een website die echt alles uitlegt over zombie modus, dus ook alle effecten van wapens en cola en stroom en vallen etc ?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik speelde net met iemand die prestige 3 lvl 34. Die heeft dus echt constant zitten spelen.
ja bij mij ook weer.
Hebben jullie toevallig ook last als je black ops multiplayer opstart (pc) dat het scherm bij de servers 5 sec stil staat ?
Dit had ik voor de update niet en nu heb ik er last van en soms duurd het langer dan 5 sec bij mij
Weet iemand waar ik patches and fixjes kan downloaden ?
O, bij mij hangt ie niet alleen bij de serverbrowser hoor. In-game heb k er ook last vanexi22 schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:05:
[...]
ja bij mij ook weer.
Hebben jullie toevallig ook last als je black ops multiplayer opstart (pc) dat het scherm bij de servers 5 sec stil staat ?
Dit had ik voor de update niet en nu heb ik er last van en soms duurd het langer dan 5 sec bij mij
@ Afca, gebeurd automatisch bij opstarten van STEAM.exi22 schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:05:
[...]
ja bij mij ook weer.
@ de rest
Yup, heb ik ook, ik heb ook dat wanneer ik van Headset naar speakers wil gaan, dat dit nog steeds niet automatisch gebeurd. Oh, en nog een yellow screen (tijdens laden van background bij opstarten)
Enneuh, voor iemand die het moest weten, zoveel bugs zijn er niet meer dat ik weet.
Maar is iemand al bij Black Ops SP Campaign, heeft iemand het level dat je moet infiltreren in die haven, iemand al gedaan? Lukt mij niet, krijg steeds bericht van "You have been spotted"
[ Voor 3% gewijzigd door jordy-maes op 14-11-2010 19:14 ]
Gewoon wachten totdat je maatje gaat lopen (zal zijn naam niet noemen
)
Heb sinds eem uurtje de AK-47 vrijgespeeld en die is echt lekker! Goede fire rate en damage.
Heb sinds eem uurtje de AK-47 vrijgespeeld en die is echt lekker! Goede fire rate en damage.
[ Voor 39% gewijzigd door vinom op 14-11-2010 19:15 ]
Dat is vast dat stukje waar die bewaker in het licht staat. Daar moet je snel op aflopen en neerprikken. Als je te lang wacht in het donker wordt je gespot.jordy-maes schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:13:
[...]
@ Afca, gebeurd automatisch bij opstarten van STEAM.
@ de rest
Yup, heb ik ook, ik heb ook dat wanneer ik van Headset naar speakers wil gaan, dat dit nog steeds niet automatisch gebeurd. Oh, en nog een yellow screen (tijdens laden van background bij opstarten)
Enneuh, voor iemand die het moest weten, zoveel bugs zijn er niet meer dat ik weet.
Maar is iemand al bij Black Ops SP Campaign, heeft iemand het level dat je moet infiltreren in die haven, iemand al gedaan? Lukt mij niet, krijg steeds bericht van "You have been spotted"
Speel je op de xbox? Zoja, dan zijn het waarschijnlijk deze lui:reemprive schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:56:
Ik speelde net met iemand die prestige 3 lvl 34. Die heeft dus echt constant zitten spelen.
http://www.ustream.tv/machinima
PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss
De kwaliteit van het grafische werk creëert toch een gevoel bij een spel. Het maakt het realistischer en dat draagt bij aan de speelervaring. Grafisch ziet dit spel eruit als een spel uit 2005. Het zijn nagenoeg console graphics. Nu was BFBC2 al minder qua graphics en daar werd ook veel om geklaagd, maar bij dit spel is het nog veel erger. Ik vind dit eigenlijk maar een matige port. Het spel, ook het grafische werk, verhoudt zich totaal niet bij de werkelijke systeemeisen. Om dit spel goed te spelen heb je een quad core nodig. Het liefst een i5 of een i7 en als het nog even kan ook nog overgeklokt. En dat is niet omdat het spel veel rekenkracht nodig heeft, maar omdat het zwaar onder geoptimaliseerd is en dat komt omdat het een port is. Naast de performance, is ook de functionaliteit op de PC minder dan op de 360. Op de 360 kan je bijvoorbeeld in-game je class aanpassen. op de PC moet je eerst uit de server. Verder is het switchen van wapens op de PC ook niet handig. Je kan niet met de scroll wheel door alle wapens en items heen scrollen die je hebt. Iets dat redelijk voor de hand ligt zou je denken op de PC. Maar nee, ze hebben voor alles een aparte knop gemaakt. Iets dat voor de consoles zeer praktisch kan zijn lijkt me.NickThissen schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:19:
Stop eens met zeiken over de graphics. Wat boeit dat nou!? Daar ben je na 5 minuten helemaal aan gewend, wat maakt het nou uit dat BFBC2 mooier is? De gameplay is 1103259x beter imo.
Ik dacht dat CODBO 10x beter zou zijn dan BFBC2. Geen matige port, goed geoptimaliseerd, goede gameplay. Maar helaas. Dit spel is één grote chaos door random spawnpoints. Als ontwikkelaar kan je toch ook wel bedenken dat een vijand niet vlak achter je moet spawnen. Maar gewoon op zijn eigen basis. En de rest van de gameplay is ook maar matig. Ik verwachte een super shooter. Maar dit spel is zo erg arcade dat er weinig skill bij komt kijken. Gewoon rennen en als je iemand ziet, linkermuisknop ingedrukt houden. Recoil oid doet er absoluut niet toe.
< dit stukje webruimte is te huur >
Iemand verstand van zombie mode?
We zijn met een paar man een heel eind gekomen, maar als de stroom aan staat in de bioscoop en we rennen terug naar die begin portal dan staat er link not active.
Hoe krijgen we die active?
We zijn met een paar man een heel eind gekomen, maar als de stroom aan staat in de bioscoop en we rennen terug naar die begin portal dan staat er link not active.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ik ben het er absoluut niet mee eens dat dit spel lijkt op een spel uit 2005... De graphics zijn misschien iets minder dan andere nieuwe spellen maar ze zijn echt niet slecht. Ik speel niet eens alles op het hoogste en ik vind ze echt wel zeer mooi bij vlagen.aex351 schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:24:
[...]
De kwaliteit van het grafische werk creëert toch een gevoel bij een spel. Het maakt het realistischer en dat draagt bij aan de speelervaring. Grafisch ziet dit spel eruit als een spel uit 2005. Het zijn nagenoeg console graphics. Nu was BFBC2 al minder qua graphics en daar werd ook veel om geklaagd, maar bij dit spel is het nog veel erger. Ik vind dit eigenlijk maar een matige port. Het spel, ook het grafische werk, verhoudt zich totaal niet bij de werkelijke systeemeisen. Om dit spel goed te spelen heb je een quad core nodig. Het liefst een i5 of een i7 en als het nog even kan ook nog overgeklokt. En dat is niet omdat het spel veel rekenkracht nodig heeft, maar omdat het zwaar onder geoptimaliseerd is en dat komt omdat het een port is. Naast de performance, is ook de functionaliteit op de PC minder dan op de 360. Op de 360 kan je bijvoorbeeld in-game je class aanpassen. op de PC moet je eerst uit de server. Verder is het switchen van wapens op de PC ook niet handig. Je kan niet met de scroll wheel door alle wapens en items heen scrollen die je hebt. Iets dat redelijk voor de hand ligt zou je denken op de PC. Maar nee, ze hebben voor alles een aparte knop gemaakt. Iets dat voor de consoles zeer praktisch kan zijn lijkt me.
Ik dacht dat CODBO 10x beter zou zijn dan BFBC2. Geen matige port, goed geoptimaliseerd, goede gameplay. Maar helaas. Dit spel is één grote chaos door random spawnpoints. Als ontwikkelaar kan je toch ook wel bedenken dat een vijand niet vlak achter je moet spawnen. Maar gewoon op zijn eigen basis. En de rest van de gameplay is ook maar matig. Ik verwachte een super shooter. Maar dit spel is zo erg arcade dat er weinig skill bij komt kijken. Gewoon rennen en als je iemand ziet, linkermuisknop ingedrukt houden. Recoil oid doet er absoluut niet toe.
Noem eens een spel dat in 2005 uitkwam dat hetzelfde uitziet als BO... Call of duty 2 kwam in 2005 uit! Als je BO op CoD2 vind lijken sorry hoor maar dan ben je gewoon op de laagste instellingen aan het spelen.
En dat het een console port is dat wist iedereen al, dat is tegenwoordig gewoon niet anders.
Het switchen van wapens werkt al op deze manier sinds het eerste CoD spel voor zover ik weet. Je wapens zijn gewoon je primary (1) en je secondary (2) en daartussen kun je best scrollen geloof ik. Wat je voor de rest hebt telt niet als wapens op deze manier. Granaten gooi je meteen zodra je op de knop drukt (dus niet eerst selecteren en dan pas gooien) wat imo een pro is, gaat veel sneller dan dat je eerst je granaat moet opzoeken. Ik zou niet eens WILLEN scrollen, het is toch veel handiger om op een knop te drukken en meteen het goeie wapen te hebben? Anders moet je door 4-5 wapens gaan zitten scrollen voordat je je claymore hebt gevonden ofzo.
Spawnpoints zijn inderdaad niet super maar dat is altijd zo geweest. Er is geen 'basis' in dit spel waar je elke keer spawnt, in de meeste gametypes is het gewoon ofwel random of wordt het bepaald door welke vlaggen er gecaptured zijn bijvoorbeeld.
En recoil speelt geen rol meer? Nou dan ben ik toch echt een ander spel aan het spelen... Op 1 of 2 wapens na heb ik bij elk wapen enorm veel recoil en kan ik echt niet gewoon de knop inhouden, dan zit ik meters naast te schieten. Veel beter dan MW2 in ieder geval daar kon je gewoon wel de knop inhouden. Ik snap dan ook echt niet hoe je daar bij komt...
Koop hem gewoon ..afca123 schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:10:
Weet iemand waar ik patches and fixjes kan downloaden ?

Ben nooit zo ver gekomen dat ik de stroom aan heb gekregen, maar er hangen overal van die kastjes (schakelaars?) aan de muren, door de hele map heen. Misschien hebben die er wat mee te maken?Franko P. schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:40:
Lagged deze game net zo erg als MW2? Lijkt wel alsof iedereen in de EU is overgestapt op Bo en ik telkens in servers in Timboektoe word gezet bij MW2...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
bij vlagen is het mooi ja maar over het algemeen ziet er toch niet zo goed uit, ik vond mw2 er beter uitzien!NickThissen schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:41:
[...]
Ik speel niet eens alles op het hoogste en ik vind ze echt wel zeer mooi bij vlagen.
En recoil speelt geen rol meer? Nou dan ben ik toch echt een ander spel aan het spelen... Op 1 of 2 wapens na heb ik bij elk wapen enorm veel recoil en kan ik echt niet gewoon de knop inhouden, dan zit ik meters naast te schieten. Veel beter dan MW2 in ieder geval daar kon je gewoon wel de knop inhouden. Ik snap dan ook echt niet hoe je daar bij komt...
en over de recoil, ik vind dat er nog steeds veel te weinig recoil is. Ik zelf ben meer een bfbc2 speler en daar heb ik echt gevoel dat recoil goed is, je krijgt echt het gevoel dat je een wapen met kogels afvuurt ipv een speelgoed pistool
(maar goed ik ben ook meer een battlefield fan
nog een minpuntje vind ik de dedicated servers.
"Above And Beyond The Call"
Je moet de portal in het theater activeren en dan de portal in de kamer in het begin activeren. Daarna kan je de teleport in het theater gebruikenFranko P. schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:40:
Dat zijn vallen die je kan activeren voor 1000Tower410 schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:50:
[...]
Ben nooit zo ver gekomen dat ik de stroom aan heb gekregen, maar er hangen overal van die kastjes (schakelaars?) aan de muren, door de hele map heen. Misschien hebben die er wat mee te maken?
[ Voor 27% gewijzigd door Jerry op 14-11-2010 20:00 ]
Anoniem: 311177
Volgens mij heb jij de laatste jaren werkelijk alleen CoD games gespeeld? Dan ken je het verschil niet inderdaad.NickThissen schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:41:
[...]
Ik ben het er absoluut niet mee eens dat dit spel lijkt op een spel uit 2005... De graphics zijn misschien iets minder dan andere nieuwe spellen maar ze zijn echt niet slecht. Ik speel niet eens alles op het hoogste en ik vind ze echt wel zeer mooi bij vlagen.
Het loopt allemaal gewoon hopeloos achter de feiten aan, qua uiterlijk.
Nu klink ik echt als een graphics-hoer, maargoed. Vind dat er af en toe wel wat aandacht aan besteed mag worden, en de CoD fans moeten niet blijven ontkennen.
Battlefield Bad Company 2 is op die punten ook niet te overtreffen, vooral het geluid op wartapes niet10K schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:58:
[...]
en over de recoil, ik vind dat er nog steeds veel te weinig recoil is. Ik zelf ben meer een bfbc2 speler en daar heb ik echt gevoel dat recoil goed is, je krijgt echt het gevoel dat je een wapen met kogels afvuurt ipv een speelgoed pistoolhet geluid vond ik ook tegenvallen, het klinkt veel te schoon en steeds exact hetzelfde
(maar goed ik ben ook meer een battlefield fan)
nog een minpuntje vind ik de dedicated servers.
Zo eindelijk de single player uit kunnen spelen nadat ik die bug in het ene laatste level heb kunnen omzeilen..
Best een goed verhaal, en mooi gemaakt, helaas weer net wat te kort zoals in MW2. Toch echt jammer van al die mega fouten, de inhoud goed maar er zitten zovel problemen in..
Best een goed verhaal, en mooi gemaakt, helaas weer net wat te kort zoals in MW2. Toch echt jammer van al die mega fouten, de inhoud goed maar er zitten zovel problemen in..
De portal in het theater, dat is toch niet de power switch of wel?Jerry schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:59:
[...]
Je moet de portal in het theater activeren en dan de portal in de kamer in het begin activeren. Daarna kan je de teleport in het theater gebruiken.
[...]
Dat zijn vallen die je kan activeren voor 1000.
Die hebben we aan, dan is het ook mogelijk om naar het begin terug te rennen.
Moeten we in het theater dan nog een deur openen om bij de andere portal te komen?
Lol die chaos elke keer, het is zo moeilijk om iets te zoeken in die mayhem.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Inderdaad, ik heb die nu 2 dagen en het was even wennen (geen idee waarom) maar daarna werd het een slachting.vinom schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:14:
Gewoon wachten totdat je maatje gaat lopen (zal zijn naam niet noemen)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De portal in het theater is niet de powerswitch. Het is een ronde buis waar je in kan staan.Franko P. schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:16:
[...]
De portal in het theater, dat is toch niet de power switch of wel?
Die hebben we aan, dan is het ook mogelijk om naar het begin terug te rennen.
Moeten we in het theater dan nog een deur openen om bij de andere portal te komen?
Lol die chaos elke keer, het is zo moeilijk om iets te zoeken in die mayhem.
Het theater wordt automatisch gekoppeld met het begin door een tussendeur (gaat automatisch open door powerswitch). Deze deur zit in het theater langs het bord met de map
[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 14-11-2010 20:23 ]
Ik wil graag clan games spelen dit gaat verder prima op het feit na dat je niet /connect ip kan doen, je moet dus iemand van opponent team op steam toevoegen en inviten naar de server. Maar het probleem is veel mensen klagen over de server rules. Ik kan nog geen echte officeele rules vinden of een mod zoals promod bij cod4. Iemand die me op weg kan helpen?
Ik kan niet online. Er staat error. Call of Duty Black Ops server is not available at this time. Please try again later or visit www.callofduty.com/blackops/status for updates.
weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Bij mij staat er daar gewoon defcon 5 en alle servers online.afca123 schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:23:
Ik kan niet online. Er staat error. Call of Duty Black Ops server is not available at this time. Please try again later or visit www.callofduty.com/blackops/status for updates.
Volgens mij kan je dit beter bij het problemen topic plaatsen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
afca123 schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:23:
Aangezien je net vroeg waar je patches kon downloaden, heb je een legale versie van BO?afca123 schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:23:
Net weer een paar potjes gungame gedaan, maar ik vind het nog steeds belachelijk dat ze de volgorde zo doen dat je bij de zwakste gun begint... Als je op het begin toevallig even niemand tegen komt kun je net zo goed quitten want je haalt ze toch niet meer in. 9/10 potjes eindigt dan ook met 3 of 4 man, de rest is em al gepleit na 2 minuten omdat ze nog met pistol rondlopen en de rest al met AKs enzo... Kun je zeggen dat ze slecht zijn, maar dat pistool is gewoon zo belabberd daar ga je gewoon geen kills mee maken als iemand een AR heeft tenzij hij gewoon slecht is.
Verder vind ik tot nu toe maar 1 absoluut minpunt: het feit dat je niet met vrienden in een team kan. Is het teveel gevraagd om een party optie toe te voegen waardoor iedereen in de party gewoon in hetzelfde team komt, voor zover dat mogelijk is? De enige reden dat ik na zo'n lange tijd nog MW2 speelde was omdat je gewoon fijn samen met vrienden kon spelen. Dat is gewoon helemaal weg in dit spel, iedereen zit in een andere server met vreemden, iedereen heeft zelfs de steam overlay uit omdat je dan 3 FPS meer hebt... Ik vind het nu al saai worden en dat meen ik serieus... Zou toch veel leuker zijn om gewoon gezellig met een paar man samen te kunnen spelen? Dat zit er nu gewoon niet in. Even snel een server zoeken waar we dan met 5-6 man naar connecten werkt ook niet want er zijn maar weinig servers die niet meteen vol lopen. Onze eigen server zit ook constant vol, maar ik zie bijna nooit iemand die ik ken erin... Ik vind het een prima spel, veel beter dan MW2, maar als ik elke keer tegen vreemden zit te spelen dan heb ik het na een week of twee wel gezien denk ik
Verder vind ik tot nu toe maar 1 absoluut minpunt: het feit dat je niet met vrienden in een team kan. Is het teveel gevraagd om een party optie toe te voegen waardoor iedereen in de party gewoon in hetzelfde team komt, voor zover dat mogelijk is? De enige reden dat ik na zo'n lange tijd nog MW2 speelde was omdat je gewoon fijn samen met vrienden kon spelen. Dat is gewoon helemaal weg in dit spel, iedereen zit in een andere server met vreemden, iedereen heeft zelfs de steam overlay uit omdat je dan 3 FPS meer hebt... Ik vind het nu al saai worden en dat meen ik serieus... Zou toch veel leuker zijn om gewoon gezellig met een paar man samen te kunnen spelen? Dat zit er nu gewoon niet in. Even snel een server zoeken waar we dan met 5-6 man naar connecten werkt ook niet want er zijn maar weinig servers die niet meteen vol lopen. Onze eigen server zit ook constant vol, maar ik zie bijna nooit iemand die ik ken erin... Ik vind het een prima spel, veel beter dan MW2, maar als ik elke keer tegen vreemden zit te spelen dan heb ik het na een week of twee wel gezien denk ik

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 14-11-2010 20:38 ]
Spel gisteren gehaald zelfde dag uitgespeelt.
Erg jammer van de korte single player gedeelte. Net als het vorige deel. te kort.
Het was wel een erg mooi spectakel. draaide overigens op max ook super goed 150 fps gemiddeld.
Erg jammer van de korte single player gedeelte. Net als het vorige deel. te kort.
Het was wel een erg mooi spectakel. draaide overigens op max ook super goed 150 fps gemiddeld.
Ben misschien verplan om BO (PC) te gaan kopen maar heb nog een paar vraagjes!
1. Is er een in-game console aanwezig ?
2. Is er een mogelijkheid om een lokale LAN server te maken ?
3. Zijn er nog steeds die achterlijke 'pingbars' in de multiplayer, of gewoon cijfers die je ping weergeven ?
4. Is er mod support aanwezig ?
5. Is de serverlijst ook weer aanwezig zoals in CoDWaW of maakt BO ook weer gebruik van dat 'automatische joining systeem zoals in MW2' ?
6. Punkbuster of de Valve variant daarvan ?
Dank u
3. Zijn er nog steeds die achterlijke 'pingbars' in de multiplayer, of gewoon cijfers die je ping weergeven ?
5. Is de serverlijst ook weer aanwezig zoals in CoDWaW of maakt BO ook weer gebruik van dat 'automatische joining systeem zoals in MW2' ?
Dank u

[ Voor 7% gewijzigd door R2-D2 op 14-11-2010 20:47 ]
YouTube: Call of Duty: Black Ops - xInstanthook v2.0
Kreeg dit doorgestuurd, hopelijk blijft steam hiervan op de hoogte en worden de gebruikers gebanned!
Kreeg dit doorgestuurd, hopelijk blijft steam hiervan op de hoogte en worden de gebruikers gebanned!
Ik vind het ook jammer dat je niet samen met vrienden kan spelen in een team, lijkt mij toch wel een redelijke basis-functie? Komt dit er nog in?
Ohja, weet Treyarch hier al van?
Lijkt mij niet echt de bedoeling...
Ohja, weet Treyarch hier al van?
spoiler:
Lijkt mij niet echt de bedoeling...
1. jaRonneuh schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:45:
5. Is de serverlijst ook weer aanwezig zoals in CoDWaW of maakt BO ook weer gebruik van dat 'automatische zoek in de multiplayer' ?
Dank u
2. weet niet
3. cijfers
4. nog niet, maar volgens mij komt het nog wel
5. serverlijst
dammit zag net de GoT server voorbijkomen, ik klikte even weg, en nu komt ie niet meer in mn lijstje voor
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
dit is een van de spellen die hoofdzakelijk gemaakt worden voor de multiplayerGatygun schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:40:
Spel gisteren gehaald zelfde dag uitgespeelt.
BF2 was ik in sp ook zo doorheen en de mp ben ik nog lekker mee bezig af en toe.
De SP van COD ben ik niet eens aan begonnen, na een dagje rondschieten zit ik op lvl 21 en vermaak me best.
We vind ik dat je een beetje verdwaald in de opties en die f*ing knifers heb ik ook een hekel aan.
Goed spel weer iig;)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ik heb een vraagje.
Op de ps3 en xbox360 versie kan je met Wager matches een bet plaatsen.
Tot nu toe op de pc versie heb ik alleen nog maar bets van 500 kunnen plaatsen. Kan ik dit aanpassen?
Op de ps3 en xbox360 versie kan je met Wager matches een bet plaatsen.
Tot nu toe op de pc versie heb ik alleen nog maar bets van 500 kunnen plaatsen. Kan ik dit aanpassen?
Dat is al vaker gevraagd en nee, helaas, kan dat niet...
* CLB is echt blij dat hij Call of Duty - Black Ops, is legaal heeft gekocht
Dat onlinen is echt tof, terwijl ik de SP pas 1,5 uur heb gespeeld ofzo.. In het begin wat problemen gehad met Steam / installeren en dergelijke (zoals de meesten) maar bijna nooit last (gehad) van lag, dus dat is mooi.
Ik speel het op m'n laptopje (zie specs in m'n signature) en heb ook nergens hickups / problemen ofzo..
Singleplayer is wel leuk tot nu toe, maar Multiplayeren is wel vrij verslavend, ook al ben ik nog niet zo goed.
De vorige Call of Duty games, speelde ik telkens alleen de SP maar vanaf nu aan wordt het altijd legaal!! =)
Dat onlinen is echt tof, terwijl ik de SP pas 1,5 uur heb gespeeld ofzo.. In het begin wat problemen gehad met Steam / installeren en dergelijke (zoals de meesten) maar bijna nooit last (gehad) van lag, dus dat is mooi.
Ik speel het op m'n laptopje (zie specs in m'n signature) en heb ook nergens hickups / problemen ofzo..
Singleplayer is wel leuk tot nu toe, maar Multiplayeren is wel vrij verslavend, ook al ben ik nog niet zo goed.
De vorige Call of Duty games, speelde ik telkens alleen de SP maar vanaf nu aan wordt het altijd legaal!! =)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Haha, ik heb er eigenlijk spijt van dat ik Black Ops heb gekocht. €60 euro kwijt...CLB schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:24:
SP + Zombies = zalig
MP =

Platform? En wat is de naam? Op IP joinen leek mij nog niet mogelijk?MicScott schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:51:
Nieuw killstreak record; 37!Dat is meer dan ik in mw2 ooit heb gehaald...
Mijn server werkt nu trouwens als een tiet! Heb Team Tactical draaien, zie sig!
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Ik vind de M60 echt suuupervet. Hij mag dan wel niet het beste wapen zijn op wat voor range dan ook, maar hij klinkt verschrikkelijk dik en sprayen is nou eenmaal ijn ding 
Meest ondergewaardeerde wapen van Black Ops.
Nu nog wachten tot ik em kan Goldplaten
Meest ondergewaardeerde wapen van Black Ops.
Nu nog wachten tot ik em kan Goldplaten
Nee nog niet maar als je een ip in je config in het lijstje servers zet, staat ie wel in je favos!Niekfct schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:51:
[...]
Platform? En wat is de naam? Op IP joinen leek mij nog niet mogelijk?
Welkom bij de club en nu op het rechte pad blijven heCLB schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:24:
Heb hem na lang twijfelen net ook maar besteld (i.s.m. PU abbo) dus hier even een post maken zodat het in mijn postlijstje komt te staan en ik dit topic kan gaan volgen.
Anoniem: 310381
Oké, pro! Dat gaan we eens even uitproberen.MicScott schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:12:
[...]
Nee nog niet maar als je een ip in je config in het lijstje servers zet, staat ie wel in je favos!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 310381 op 14-11-2010 22:40 ]
Oh is dat het!MicScott schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:46:
Hmm, volgens mij, als je uit een server gaat door tijdens het laadscherm op escape te drukken, dan bewaart ie je stats niet....
Viel me al op dat ik een paar keer achter elkaar lvl10 bereikt had...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Anoniem: 378733
1: JaRonneuh schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:45:
Dank u
2: Nee
3: gewoon ping nummers
4:nee maar treyarch heeft aan gegeven dat ze er aan werken.
5: net zoals bij waw
6: Valve variant, nog geen hacker tegen gekomen, heb al 15 uur speeltijd staan dus...
zonet eindelijk een fatsoenlijk potje zombiekillen kunnen doen. na lang klooien met dat matchmaking nodigde iemand me uit voor een private match, en toen werkte het in 1 keer. we kwamen tot level 24
. Dus: lukt het niet om een game te starten? nodig wat random mensen uit voor een private match en voilà
Klopt, ik voeg mensen met een mic en verstaanbare stem toe als ze beter dan gemiddeld zijn. Speel liever daarmee dan elke keer tot level tien zonder teamwork en dan leg je het toch af.accountabc schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:00:
zonet eindelijk een fatsoenlijk potje zombiekillen kunnen doen. na lang klooien met dat matchmaking nodigde iemand me uit voor een private match, en toen werkte het in 1 keer. we kwamen tot level 24. Dus: lukt het niet om een game te starten? nodig wat random mensen uit voor een private match en voilà
Iemand nog een goede tutorial om wat verder te komen ?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dat waren weer een aantal gezellige potjes Domination met de Tigers. Uiteraard in Pink zijn server ^^
[ Voor 8% gewijzigd door vinom op 14-11-2010 23:09 ]
Ik vind het wel HEEEL erg jammer dat er geen M60 voorkomt in de zombie modus, had graag de Pack-a-Punch versie ervan gezien.
Maarja in de MP pwnt hij nogsteeds.
Maarja in de MP pwnt hij nogsteeds.
Anoniem: 311177
Deadmau5Vraaag schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:10:
Net me 3e TomaHawk kill gemaakt, lol.
YouTube: Call Of Duty Black Ops - Payback!
Maar hij had je wel vies hoor met die pijl.
Klopt als een bus!Anoniem: 311177 schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:34:
[...]
Deadmau5
Maar hij had je wel vies hoor met die pijl.
Dus moet je wachten tot je in de volgende rond zit.MicScott schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:46:
Hmm, volgens mij, als je uit een server gaat door tijdens het laadscherm op escape te drukken, dan bewaart ie je stats niet....
Wil je dan weg heb je weer een extra loss.
Eigelijk wel een grote bug
maak je je ronde af wil je stoppen punten weg
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Je kunt toch stoppen voordat de volgende map laadt... Je hebt zeker 20-30 seconden ofzo dat moet toch wel genoeg zijn lol.
En dan zijn je punten wegNickThissen schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:00:
Je kunt toch stoppen voordat de volgende map laadt... Je hebt zeker 20-30 seconden ofzo dat moet toch wel genoeg zijn lol.
anders was er ook geen probleem
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Na de match krijg je toch zeker even een schermpje te zien met je rank enzo, heoveel je nog moet, etc? Dat is na de match en voor de volgende map begint met laden. Daar kun je gewoon leaven hoor. Anders was toch nooit iemand ook maar 1 level omhoog gegaan?beuker19 schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:04:
[...]
En dan zijn je punten weg
anders was er ook geen probleem

Anoniem: 338166
Dat ging net heel erg lekker.
ongeveer 20 potjes Team deathmatch. met minimaal 2000 score en ongeveer 15 daarvan de final killcam.
Was best wel goed bezig. Level 40 alweer. nog 10 en dan 2de keer prestigen.
Set up is nu.
Ak-47
Red dot
Silcener.
M72
Hardline pro/steady aim pro
Warlord pro
Hacker
Paar keer de deathmachine ook gehad, vanuit een raam iedereen neerschieten met iemand die je van achteren dekt. heerlijk. heb er denk ik meer dan 10 keer per keer ermee gekilld.
Wel nog maar een k/d van 1.8 dus dat moet wel beter
Heb ook de sensitivity op 10 staan. nog meer mensen die het op zo hoog spelen.
Je bent toch echt net een fractie sneller als je moet draaien dan de andere. en dat geeft nogal vaak de doorslag als je van de zijkant iemand ziet aankomen
ongeveer 20 potjes Team deathmatch. met minimaal 2000 score en ongeveer 15 daarvan de final killcam.
Set up is nu.
Ak-47
Red dot
Silcener.
M72
Hardline pro/steady aim pro
Warlord pro
Hacker
Paar keer de deathmachine ook gehad, vanuit een raam iedereen neerschieten met iemand die je van achteren dekt. heerlijk. heb er denk ik meer dan 10 keer per keer ermee gekilld.
Wel nog maar een k/d van 1.8 dus dat moet wel beter

Heb ook de sensitivity op 10 staan. nog meer mensen die het op zo hoog spelen.
Je bent toch echt net een fractie sneller als je moet draaien dan de andere. en dat geeft nogal vaak de doorslag als je van de zijkant iemand ziet aankomen
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 15-11-2010 01:05 ]
Ze zijn er toch echt mee bezig om de game te gaan fixen/patchen:
http://twitter.com/pcdev
das goed nieuws!vinom schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:54:
Ze zijn er toch echt mee bezig om de game te gaan fixen/patchen:
toch fijn als je gewoon te horen krijgt dat de dev's reageren op de comments van de klanten (je mag het van mij ook community noemen, maar vind dat niemand mag vergeten dat we wel cash betalen voor een prodcut (/small rant off))
Hopelijk komen ze er snel mee!
Ik heb overigens nog steeds last van fps lagspikes, die soms gewoon 3 seconden kunnen duren, dus hoop dat die ook op de lijst staan
Battle.net Spud#2543
Dat jij het 20 potjes achter elkaar volhoudt!Anoniem: 338166 schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:33:
Dat ging net heel erg lekker.
Net na 3 potjes van ellende maar weer gestopt...niet vanwege lag problemen ofso, game loopt prima hier, maar vanwege het brakke spawnsysteem. Word er schijtziek van.

Is het iemand al opgevallen dat je tijdens het capturen van een vlag (DOM) je geen RCXD kan gebruiken? De tijd dat je met het wagentje aan het spelen bent loopt de balk van cappen niet verder, best vervelend
Heb het op het CoD forum gepost hopelijk gaan ze dat fixen
.
edit: Oh ja, en vandaag al iemand gezien die al met Prestige 5 bezig was
en ik vond dat ik al redelijk ver was (P1 lvl 40 nu).
edit: Oh ja, en vandaag al iemand gezien die al met Prestige 5 bezig was

[ Voor 19% gewijzigd door Frentik op 15-11-2010 01:42 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
One in the Chamber vind ik toch echt een hele vette gametype.
Twee succesgames: (0 deaths
)
YouTube: BlackOps OIC Sylar.avi
YouTube: BlackOpsMP 2010-11-14 15-08-57-86.avi (skip tussen 1:10 en 2:10; duurt lang
)
Twee succesgames: (0 deaths

YouTube: BlackOps OIC Sylar.avi
YouTube: BlackOpsMP 2010-11-14 15-08-57-86.avi (skip tussen 1:10 en 2:10; duurt lang
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Daar hebben ze iets voor uitgevonden: Wordt beter!NickThissen schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:37:
Net weer een paar potjes gungame gedaan, maar ik vind het nog steeds belachelijk dat ze de volgorde zo doen dat je bij de zwakste gun begint... Als je op het begin toevallig even niemand tegen komt kun je net zo goed quitten want je haalt ze toch niet meer in. 9/10 potjes eindigt dan ook met 3 of 4 man, de rest is em al gepleit na 2 minuten omdat ze nog met pistol rondlopen en de rest al met AKs enzo... Kun je zeggen dat ze slecht zijn, maar dat pistool is gewoon zo belabberd daar ga je gewoon geen kills mee maken als iemand een AR heeft tenzij hij gewoon slecht is.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dat pistool is inderdaad zwaar naadje maar het is niet onmogelijk om er iemand mee om te leggen. Op de grote afstand zou ik het niet proberen want dan leg je het af. 
Gister heb ik alleen maar Hardcore FFA gespeeld en het was echt leuk. Wat een spelmodus is dat zeg, soms kun je nog niet een stap zetten omdat je dan alweer voor je sokken bent geschoten. Andere keren heb je binnen een paar tellen een killstreak van 9.
Gelukkig draait het spel weer goed na mijn config-edit waardoor ik nu 80~110fps haal (1900x1200 0AA). Mijn favoriete wapen in Hardcore modus is trouwens de skorpion. De iron sight is ronduit naadje maar wat je ermee raakt is wel meteen dood.
Gister heb ik alleen maar Hardcore FFA gespeeld en het was echt leuk. Wat een spelmodus is dat zeg, soms kun je nog niet een stap zetten omdat je dan alweer voor je sokken bent geschoten. Andere keren heb je binnen een paar tellen een killstreak van 9.
Gelukkig draait het spel weer goed na mijn config-edit waardoor ik nu 80~110fps haal (1900x1200 0AA). Mijn favoriete wapen in Hardcore modus is trouwens de skorpion. De iron sight is ronduit naadje maar wat je ermee raakt is wel meteen dood.
Zombies
Ben er weer helemaal verslaafd aan, gewoon lekker met 4 maten over XBL spelen. Goed samenwerken, en dan alsnog retesnel doodgaan
.
Nog mensen die helemaal into zombies zijn? Wil een paar regulieren hebben op de 360 voor in het weekeind
.
Ben er weer helemaal verslaafd aan, gewoon lekker met 4 maten over XBL spelen. Goed samenwerken, en dan alsnog retesnel doodgaan

Nog mensen die helemaal into zombies zijn? Wil een paar regulieren hebben op de 360 voor in het weekeind
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Anoniem: 358941
Misschien een typische noob vraag, maar ik ben dan ook niet erg goed in het spel en je zou me zelfs een noob kunnen noemen 
Een paar pagina's terug werd een filmpje van een hacker getoond, waarin iedereen het overduidelijk was dat het een hacker was. Goed, ik kan ook lezen, want in het filmpje wordt er duidelijk vol trots geshowd dat het een hack is. Het probleem is, ik kan het er niet uit opmaken.
Soms zie ik een richtertje een beetje meezweven met mij als iemand mij raakt, los van zijn vizier. Het lijkt er op dat het een aimbot is. Voordat ik iemand report wil ik wel zeker weten hoe ik zoiets herken, want ik ben bang dat ik de verkeerde mensen report en dat het dus aan het type geweer ligt ipv een hack.
Kan iemand mij helpen?
Een paar pagina's terug werd een filmpje van een hacker getoond, waarin iedereen het overduidelijk was dat het een hacker was. Goed, ik kan ook lezen, want in het filmpje wordt er duidelijk vol trots geshowd dat het een hack is. Het probleem is, ik kan het er niet uit opmaken.
Soms zie ik een richtertje een beetje meezweven met mij als iemand mij raakt, los van zijn vizier. Het lijkt er op dat het een aimbot is. Voordat ik iemand report wil ik wel zeker weten hoe ik zoiets herken, want ik ben bang dat ik de verkeerde mensen report en dat het dus aan het type geweer ligt ipv een hack.
Kan iemand mij helpen?
Je kunt een hacker herkennen aan het feit dat hij een k/d heeft van minstens 25 en 10 keer per seconde een headshot maakt. Dan is het een hackerAnoniem: 358941 schreef op maandag 15 november 2010 @ 07:55:
Misschien een typische noob vraag, maar ik ben dan ook niet erg goed in het spel en je zou me zelfs een noob kunnen noemen
Kan iemand mij helpen?
Nee, maar ik (en een paar anderen) draag op xbox-live wel het GoT tagje.Roshnak schreef op maandag 15 november 2010 @ 07:31:
Heeft GoT een eigen Clan?
in de killcam kun je dus niet echt iets zien? Maar het blijft dus lastig, want ik lees regelmatig hier dat mensen gekicked worden als ze lekker aan het maaien zijn. Dit zijn, neem ik aan, geen hackers.
Op pc zijn er ook enkele die de GoT tagg dragen, (ben er een van) Ook is er een [GoT] Public TDM server te vinden. (weet niet wie deze heeft betaald)D4NG3R schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:13:
[...]
Nee, maar ik (en een paar anderen) draag op xbox-live wel het GoT tagje.
Anoniem: 382978
Vind dat pistool nog wel meevallen, die snipers ben ik vaak wel even mee bezig. Vooral omdat ik iedereen probeer te knifen als ze dichter dan 5 meter bij me staan, anders ben je sowieso vrij kansloos (tenzij die jouw niet ziet natuurlijk).bazs2000 schreef op maandag 15 november 2010 @ 06:37:
Dat pistool is inderdaad zwaar naadje maar het is niet onmogelijk om er iemand mee om te leggen. Op de grote afstand zou ik het niet proberen want dan leg je het af.
Met die ballistic knife en crossbow iemand killen valt ook vaak tegen vind ik.

Ik draag ook [GoT] op publieke servers 
Mn eigen server is omgezet naar unranked, dus eens even kijken wat ik daar allemaal mee kan doen
Toch wel goede lui hoor bij Gameservers: ik had een ranked, na een half uur ticket ingeleverd of ie omgezet kan worden. Binnen een paar uurtjes kreeg ik een mailtje terug dat de nieuwe installatie bezig was! Toen had ik dus ineens lag (had de ranked niet) dus weer mailtje heen en weer en ze hebben wat geprobeerd en nu dus geen lag meer
Als ik die fora lees zijn er mensen die al een week een klote server in amsterdam hebben, misschien moeten die gewoon ook een mailtje sturen 
Anyways, is er toruwens een manier om enkel bepaalde wapens op je server toe te laten? Of kan dat alleen met streaks? Zijn er dus meer isntellingen mogelijk dan met het rcon tooltje?
Mn eigen server is omgezet naar unranked, dus eens even kijken wat ik daar allemaal mee kan doen
Anyways, is er toruwens een manier om enkel bepaalde wapens op je server toe te laten? Of kan dat alleen met streaks? Zijn er dus meer isntellingen mogelijk dan met het rcon tooltje?
heerlijk vrijdag met 4 vrienden in 1 kamer gegamed
en 25 potjes achter elkaar team deathmatch gewonnen
en de crosbow is echt vet
en de crosbow is echt vet
Dit blijf ik sneu vinden, mods/admins bij spellen. Die een ander gaan kicken zonder hard bewijs (Zonder eerst bijv te gaan speccen ofzo)Anoniem: 358941 schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:13:
in de killcam kun je dus niet echt iets zien? Maar het blijft dus lastig, want ik lees regelmatig hier dat mensen gekicked worden als ze lekker aan het maaien zijn. Dit zijn, neem ik aan, geen hackers.
Van de Wager gametypes vind ik One in the chamber toch de minste. Gungame vond ik altijd al leuk, Sticks and stones vind ik vooral leuk omdat niets zeker is door die tomahawk en Sharpshooter is echt super door die random wapens en attachments.
Ik ben er ook achter dat quickscopen op de PC best kan. Alleen op de korte afstand kan je beter no scopen omdat de zoom dan vreemd uitkomt.
Mijn kdr mag wel wat beter, is nu iets van 1.3. Maar met Domination moet en zal ik B cappen, wat als ik 1 van de weinige ben met die mening nog wel eens wil resulteren in een negatieve kdr.
Vanavond weer op Tigers 1 mensen?
Ik ben er ook achter dat quickscopen op de PC best kan. Alleen op de korte afstand kan je beter no scopen omdat de zoom dan vreemd uitkomt.
Mijn kdr mag wel wat beter, is nu iets van 1.3. Maar met Domination moet en zal ik B cappen, wat als ik 1 van de weinige ben met die mening nog wel eens wil resulteren in een negatieve kdr.
Mn K/D in TDM is nu 1.03 ofzo, blergh..
Gelukkig ben ik nog maar level 18, en komt het gemiddelde potje uit op 28 - 10/15 ofzo
.
M14 met Grip en Extended mags FTW
Welke andere attachments vinden jullie prettig op een M14? Ben er al achter dat de IR scope, en Acog er snoeihard op zuigen..
Gelukkig ben ik nog maar level 18, en komt het gemiddelde potje uit op 28 - 10/15 ofzo
Welke andere attachments vinden jullie prettig op een M14? Ben er al achter dat de IR scope, en Acog er snoeihard op zuigen..
Met het quickscopen ben ik eens, waar ik ook mee eens ben is dat het in MW2 gewoon TE makkelijk was. Quickscopen is nu nogsteeds mogelijk alleen moet je goed genoeg zijn om de correctie erbij in te proppen in die halve seconde die je aimedreemprive schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:44:
Van de Wager gametypes vind ik One in the chamber toch de minste. Gungame vond ik altijd al leuk, Sticks and stones vind ik vooral leuk omdat niets zeker is door die tomahawk en Sharpshooter is echt super door die random wapens en attachments.
Kiek em goan!
Dat bewijs probeer ik nu te achterhalen, want onterecht iemand kicken is niet mijn bedoeling. Ik denk dat de conclusie gaat worden dat ik er in ieder geval niet achter ga komen en zal het dus over moeten laten aan een ander.D4NG3R schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:43:
[...]
Dit blijf ik sneu vinden, mods/admins bij spellen. Die een ander gaan kicken zonder hard bewijs (Zonder eerst bijv te gaan speccen ofzo)
Dat bewijs zal je waarschijnlijk nooit vinden, ik ken ook wel spelers die spul uithalen die wel HEEL erg verdacht overkomt. Maar aan de andere kant weet ik 100% zeker van hen dat zij niet hacken. Wat ik hiermee wil zeggen is dat het vaak overkomt als "hack" gedrag, maar heel erg vaak neerkomt op geluk dan wel skill.Anoniem: 358941 schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:48:
[...]
Dat bewijs probeer ik nu te achterhalen, want onterecht iemand kicken is niet mijn bedoeling. Ik denk dat de conclusie gaat worden dat ik er in ieder geval niet achter ga komen en zal het dus over moeten laten aan een ander.
Kiek em goan!
mijn k/d ratio is iets van 0.80, maar daar focus ik me echt niet op. Mijn doel op het moment is pro perks halen. Heb nu alleen hardliner op pro.D4NG3R schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:47:
Mn K/D in TDM is nu 1.03 ofzo, blergh..
Gelukkig ben ik nog maar level 18, en komt het gemiddelde potje uit op 28 - 10/15 ofzo.
Ik werk voornamelijk met me LMG Stone (nog wat) met extended magazine. die vind ik prima werken
Veel kogels heb ik niet nodig om iemand neer te krijgen. Zelfs op Hardcore op verre afstand heb ik maar weinig kogels nodig. Best wel fijn
Spellen waarbij ik Mod/Admin of whatever ben doe ik altijd een votekick/voteban.
Is iedereen het er mee eens? Dan voer ik de vote ook uit. Vind IK dat het een hacker is, maar heeft iedereen no ge-vote? Dan doe ik niks, blijkbaar heeft niemand anders er last van.
Ik maak NOOIT misbruik van mijn rechten voor mijzelf, als admin vind ik dat je het goede voorbeeld moet geven.
Is iedereen het er mee eens? Dan voer ik de vote ook uit. Vind IK dat het een hacker is, maar heeft iedereen no ge-vote? Dan doe ik niks, blijkbaar heeft niemand anders er last van.
Ik maak NOOIT misbruik van mijn rechten voor mijzelf, als admin vind ik dat je het goede voorbeeld moet geven.
Anoniem: 333108
ben al banned op een server zonder reden wel te verstaan =/ maar goed dat er nog genoeg over zijn (A)
Dat is ook een voordeel als je op een clanserver speelt, helemaal als je met 5+ man op TS zit. Vraag effe naar de mening van de rest en onderneem dan actie. Je zal nooit altijd gelijk hebben en ook onschuldige mensen kicken, maar als iedereen zich aan die persoon blijft ergeren is dat voor mij genoeg voor een kick.
Kiek em goan!
Preciessoulfightah schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:58:
Dat is ook een voordeel als je op een clanserver speelt, helemaal als je met 5+ man op TS zit. Vraag effe naar de mening van de rest en onderneem dan actie. Je zal nooit altijd gelijk hebben en ook onschuldige mensen kicken, maar als iedereen zich aan die persoon blijft ergeren is dat voor mij genoeg voor een kick.
het is me trouwens opgevallen dat nu ineens AL mn gespeelde games in het Theater te zien zijn
leuk!
Het valt mij op dat er een LMG mist in de OP. De classified LMG is staat er niet in, of is dat expres gedaan?
Als iemand mij in de op kan zetten. Ik ben Fragdummy in-game
op de PC >.<
Als iemand mij in de op kan zetten. Ik ben Fragdummy in-game
op de PC >.<
[ Voor 27% gewijzigd door patrickos85 op 15-11-2010 09:27 ]
We gaan nou toch niet de verrassing verklappen hier hépatrickos85 schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:25:
Het valt mij op dat er een LMG mist in de OP. De classified LMG is staat er niet in, of is dat expres gedaan?
Kiek em goan!
Godmode kan toch alleen in zombie solo mode? en niet als je met 2pll speeld...rgras schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:35:
Je kan godmode aan zetten.
Lekkere leaderboard gaat het dan worden..
Zucht... 5 min niet te letterlijk opvatten.. t waren een paar rounds.. laten we zeggen 1.5 uur.vinom schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:18:
Jij bent een dikke faal. Hoe kan je na 5 minuten al zeggen dat de MP niks is? Juist, dat kan niet!
G11 staat wel in de OP. Dat is toch de classified assault rifle? Net zoals china lake.soulfightah schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:26:
[...]
We gaan nou toch niet de verrassing verklappen hier hé
[ Voor 4% gewijzigd door patrickos85 op 15-11-2010 09:30 ]
Gisteren met Just_Jan wat potje TDM gespeeld (PS3) en op Nuketown al rushend een mooie killing spree van 8 binnen 30 seconden gemaakt. Heb er in Theatre mode een clipje van gemaakt, alleen vraag ik me nu af hoe het online of op mijn pc krijg. Kan dat uberhaupt vanaf de PS3?
Je moet je account linken op callofduty.com.Unomomentodado schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:29:
Gisteren met Just_Jan wat potje TDM gespeeld (PS3) en op Nuketown al rushend een mooie killing spree van 8 binnen 30 seconden gemaakt. Heb er in Theatre mode een clipje van gemaakt, alleen vraag ik me nu af hoe het online of op mijn pc krijg. Kan dat uberhaupt vanaf de PS3?
Dan kun je ze in het theater daar bekijken
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ah, inderdaad.Realtec schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:27:
[...]
Godmode kan toch alleen in zombie solo mode? en niet als je met 2pll speeld...
Lekkere leaderboard gaat het dan worden..
Wat vinden jullie eigenlijk een prettige sidearm? Ik gebruik momenteel op elke class een Law, gewoon omdat de pistol's alledrie zuigen. Ik niet het risico wil lopen om nu het 4e pistool te kopen (2000 punten die ook aan wat anders besteed kunnen worden voor dit level
)
Ballistic knife heb ik meerdere malen opgepakt, vond ik ook vrij weinig.
Mijn speelstijl:
Tactisch. Hieronder valt ook enige camping (Niet zijken, ik maak zelf wel uit hoe ik het speel). Maar ook voldoende sluipen ect.
Setup:
M14 - Grip & Ext. Mag
LAW (Zie hierboven)
-
Frag
Decoy (
)
Camera Spike (
)
-
P1: Ghost
P2: Warlord
P3: Standaard perk (Gas mask?)
Ik wil mn 2e wapen dus vervangen. Ik zat zelf te denken om op level 30 (?) een crossbow te kopen, silent kills
. Of zeggen jullie meer iets van, koop nu dit: ..... met deze attachment ....
Ballistic knife heb ik meerdere malen opgepakt, vond ik ook vrij weinig.
Mijn speelstijl:
Tactisch. Hieronder valt ook enige camping (Niet zijken, ik maak zelf wel uit hoe ik het speel). Maar ook voldoende sluipen ect.
Setup:
M14 - Grip & Ext. Mag
LAW (Zie hierboven)
-
Frag
Decoy (
Camera Spike (
-
P1: Ghost
P2: Warlord
P3: Standaard perk (Gas mask?)
Ik wil mn 2e wapen dus vervangen. Ik zat zelf te denken om op level 30 (?) een crossbow te kopen, silent kills
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen horen thuis in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433667>het centrale problementopic</a>.
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/CODBO">IRC via je browser</a> of <a href="irc://irc.tweakers.net/CODBO">via je irc client</a>
Problemen horen thuis in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433667>het centrale problementopic</a>.
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/CODBO">IRC via je browser</a> of <a href="irc://irc.tweakers.net/CODBO">via je irc client</a>