[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 52.341 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 18:58

Format-C

Tracing Rays

Op een xbox gaat je dat niet lukken... ;)

Edit: ze willen iig de voetstappen duidelijker hoorbaar maken. De non ninja voetstappen that is. :) Ninja is nu zinloos. Ook zonder ninja kan een tegenstander je niet horen momenteel...

[ Voor 82% gewijzigd door Format-C op 15-11-2010 19:08 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Even met Theater Mode aan het klooien geweest en dit is mijn test montage:
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - Sniper Montage (L96A1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-05 10:30
Mooie vergelijking van de assualt rifles (damage, recoil):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-05 11:41
Dit is vrij offtopic, maar ik moet toch elke keer als ik het lobbymuziekje van zombiematches hoor, aan dit nummer denken : YouTube: Bring Me to Life - Evanescence
Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:43
[PS3] Ik heb gemerkt dat er een aantal trofeeen niet geunlocked zijn voor dingen die ik wel gedaan heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WitchHunter schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:27:
Dit is vrij offtopic, maar ik moet toch elke keer als ik het lobbymuziekje van zombiematches hoor, aan dit nummer denken : YouTube: Bring Me to Life - Evanescence
Heeft iemand dit ook?
Nee, ik meer aan deze:
YouTube: The Exorcist Theme Song

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:05

BM

Moderator Spielerij
Wat een ellende om matches te joinen op dit moment. Kom op de 360 zowat geen match binnen, en als ik er al 1 vind is het er 1 met 6 man max ofzo, schiet niet op...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 18:21
Heeft iemand al TDM server gezien waar het limiet hoger ligt dan 10000 punten of 10 minuten? Een net iets langer potje vind ik leuker.

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-05 11:41
Als iemand zin heeft om zombies te spelen op PC, add me dan als friend: http://steamcommunity.com/id/Jasp3r
Online matchmaken faalt namelijk en de mensen uit mn huidige vriendlijst zijn of niet online, of doen diets anders, of kunnen niet met me verbinden: Lekker Treyarch !

Ik vind het idd echt behoorlijk vaag dat ik 99/100 keer een error krijg als ik online probeer te matchmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86212

Zojuist de eerste gehackte server tegengekomen (PC), een 'normale' HC TDM server ingegaan, plopte er ineens lvl 50 op m'n scherm.
Direct BO en Steam vanuit de task manager afgesloten in de hoop dat het niet zou worden geupdate, maar ik ben nog steeds lvl 50 (was 43), dit vind ik tamelijk klote, wilde het gewoon legit halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Ondertussen Hacker pro op 1 equipment destroyed na ook binnen en Ghost maar eens gewisseld voor Hardline - zul je precies zien dat in het éérste potje met Hardline ik 2 sentry guns tegen kom haha. Ach ja... Toch mis ik het onzichtbaar zijn voor de spyplane wel een beetje nu. Maarja.

Ook eens een keer een embleempje in elkaar gezet, aanschouw het verbluffende resultaat van de minuut werk die ik er aan besteed heb. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i24.photobucket.com/albums/c4/Sjagga/emblem.jpg

*kuch* prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-05 07:09
Anoniem: 104511 schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:51:
Ondertussen Hacker pro op 1 equipment destroyed na ook binnen en Ghost maar eens gewisseld voor Hardline - zul je precies zien dat in het éérste potje met Hardline ik 2 sentry guns tegen kom haha. Ach ja... Toch mis ik het onzichtbaar zijn voor de spyplane wel een beetje nu. Maarja.

Ook eens een keer een embleempje in elkaar gezet, aanschouw het verbluffende resultaat van de minuut werk die ik er aan besteed heb. ;)

[afbeelding]

*kuch* prachtig
Haha ik vind hem echt geniaal:D
PS: ik ga denk ik zelf ook een mooie maken straks ofzo maar het lukt me niet zo echt goed xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Op Twitter:
Realfastbill
@DavidVonderhaar David, I'm sure it hasn't eluded you :), but are there any plans to address the Spawning complaints?
DavidVonderhaar
@Realfastbill It's under investigation. It's the #1 priority for the designer and programmer responsible. Nothing concrete yet.
Mooi om te horen!
Hoewel ik misschien liever heb dat ze van de slechte performance hun #1 priority maken :) (hoewel dat waarschijnlijk niet degene zijn die daar ook responsible voor zijn).

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 15-11-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:50:
Wat een ellende om matches te joinen op dit moment. Kom op de 360 zowat geen match binnen, en als ik er al 1 vind is het er 1 met 6 man max ofzo, schiet niet op...
Jij komt tenminste nog ergens in. Ik wordt continu uit Live gegooid en krijg ook steeds de melding dat de Black Ops server down is. Net gekeken maar is toch gewoon up.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:14
Hoe kan ik men crosshair veranderen in zon vet ding zoals sommigen hebben? I want that!!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

superbassie schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:56:
Best interessant Theater mode filmpje over het spawn systeem:

[video]
Dit zegt genoeg wat mij betreft. Mooi dat het nu goed in kaart kan worden gebracht via die theater mode.

Het hele systeem is gebaseerd op het helpen van minder goede spelers. Door dit soort spawns kan het allemaal wat meer 'gelijk' getrokken worden. Het geeft de betere spelers, die minder vaak sterven, een nadeel. De minder goede spelers, die vaker sterven, spawnen op plekken voor makkelijke kills zoals in de rug van de vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024

Hehe, na een halfuurtje proberen, is het me eindelijk gelukt om een theaterclipje op Youtube te krijgen [PS3] Alleen wel jammer dat het niet in 720p wil en dat het maximaal 30 seconden mag duren... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Anders wordt ik net gebanned op een server omdat ik een claymore gebruik? Doh!

Oh en met Hardline Pro kan je ook de inhoud van carepackages van andere mensen changen, leuk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05 08:25
Vraaag schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:44:
Anders wordt ik net gebanned op een server omdat ik een claymore gebruik? Doh!

Oh en met Hardline Pro kan je ook de inhoud van carepackages van andere mensen changen, leuk! :P
Lol ja ik zat net ook op die server dat sloeg echt nergens op kut kindjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Haha, best grappig. ^^

Dit is waar ik na een 20/30 minuten mee kwam, toch best moeilijk, zo'n emblempje ontwerpen:

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/315c3kp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen idee of al gepost is, maar ik zag dat vrijwel elke klok en ook je horloge de huidige tijd aangeeft. Ze werken dus ook echt.
Best handig als je rond etenstijd aan het spelen bent. Even ergens op een klok kijken in het spel en je weet het. :P

Ik houd wel van die kleine dingen wat niks met het spel te maken heeft, maar wel nuttig kan zijn hoe klein het ook is.

Zelfde geld voor openingen in sommige muren waar je schijnbaar met je RC-XD onder een gebouw kan rijden.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284868

Nu we toch emblems aan het posten zijn, hier mijn emblem :D.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/11/15/1289844692-690.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 17:19
Kan je die embleempjes ook opslaan en dan een nieuwe maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-04 18:28
JKratos schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:37:
Hoe kan ik men crosshair veranderen in zon vet ding zoals sommigen hebben? I want that!!
Dat kan als je Red Dot/Reflex sight attachment hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Hm, net even een poging gewaagd de hardline challenge om 10 killstreak rewards in 1 match te halen. 't Tweede potje was het al raak, Domination op Jungle. Heerlijke map, totaal 10 killstreak rewards gehaald :) Met hardline en de wat lagere rewards gaat het echt als een sneltrein. Vooral hardline + RC-XD slaat werkelijk waar nergens op, het potje erna had ik op een gegeven moment even in de hitte van de strijd niks gebruikt, waarna er 4 RC-XD's achter elkaar voor me klaar stonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
Heb er pas ongeveer 2 uurtjes op zitten, behalve de respawns die nogal raar geplaatst zijn waardoor je soms geen kans maakt om weg te komen, een erg goede game. Hier zal ik wel weer even zoet mee zijn.

In ieder geval, ik heb maar twee mensen in mijn lijst die momenteel BO spelen, dus ik ben vrij om te adden:

Gamertag: Roytjehh

Meestal wel vrij in de avonden tot de kleine uurtjes.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
En deze kan weer op slot: [Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 8

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433667>het centrale problementopic</a>.

IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/CODBO">IRC via je browser</a> of <a href="irc://irc.tweakers.net/CODBO">via je irc client</a>