"Above And Beyond The Call"
Misschien dat Sabotage, Domination Headquarters wat meer is wat jij zoekt? Alhoewel er altijd mensen zijn die denken dat Sabotage TD is..Mother_Goozz schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:43:
Ik heb dit spel nu een paar dagen, en ik snap niet wat er leuk is aan het rond-rennen als een kip zonder kop, en alles maar neer maaien wat voor je komt. Voor mijn gevoel zit er 0 team-play in, en als je even niet rent voor je leven spawnen ze gewoon direct achter je. Mis ik iets in de game wat er gewoon niet inzit? De hele opzet met unlocks-perks-killstreaks vind ik wel echt geweldig!
Ben trouwens benieuwd hoelang het duurt voordat je weer bij elk wapen wat je gebruikt word uitgemaakt voor noob zoals Gaymore, Gay 18, Thermal Fag, last stand fag
Dat scheelt toch redelijk wat deaths.
automation fanboy
Verwijderd
Goeie video'sUnomomentodado schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:15:
[...]
Ik ben van 'mega-rush-rambo' overgeschakeld naar het wat rustiger spelen en een gebied vasthouden (TDM, of Domination vooral). Met rushen verlies ik het continu doordat ik niet zo skilled en snel met de trigger ben. Ik ben hier vooral naar overgestapt na het zien van diverse filmpjes van Woody's Gamertag. Een speler die goede potten speelt (hoge k/d + winst in objective bases matches) door gebruik te maken van kennis van spawns, goede cover en looproutes.
YouTube: Kanaal van WoodysGamertag
ps: om dit goed uit te kunnen voeren, zullen ze wel wat aan de spawns moeten verbeteren...
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ik heb me aan mijn voornemen gehouden, ik laat ze liggen. Vind het zo'n lame perk, als je gaat reviven gaan steeds meer mensen het gebruiken.Punkbuster schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:23:
Last stand Pro, is mooi man. Revive die handel, samen met veel gasten.
Dat scheelt toch redelijk wat deaths.
Zo erg heb ik het nog niet gehad, wel dat je in dezelfde zone spawnt, maar niet dat je praktisch direkt dood bent. Toch is wel goed te voorspellen waar de spawns gaan zijn en misschien zijn de punten wat te weinig en in veel maps gewoon erg duidelijk in het zicht.Sc0rPi0N schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:08:
Over dat spawnen ... gisteren begon ik precies achter drie tegenstanders . Even een magazijn leeg en weer zoveel kills.
Wel raar hoor. Verder heb ik het ook wel eens gehad dat ik spawnde voor de neus van de tegenstander.![]()
Dan heb je echt zoiets van @!#$
Hoe zijn eigenlijk de ervaringen van de Xbox gebruikers en de live servers voor dit spel? Ik heb zelf in een party dat je bijna geen games vindt en bij een maat kreeg ik gister vaak de melding dat de servers plat zouden liggen. Wat onzin was, want na een reset werkte alles weer.
Zal vanavond eens spelen met de Galil silenced en mijn killstreaks aanpassen. Thanks voor je tips!xV0rtexx schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:59:
[...]
Spawnkillen als je silenced bent. Zoals je gelezen hebt is dat erg makkelijk met die kleine maps en soms wat dubieuze spawns. Ik gebruik precies dezelfde setup, alleen killstreaks: Spyplane, chopper (gunner) en dogs. Die dogs zijn ideaal, omdat je dan niet hoeft te wachten tot er weer een andere chopper weg is. Warlord vind ik voor de Galil overbodig, omdat je prima zonder scope e.d. kunt met dat wapen.
is everything cool?
Als hardcore aan staat, en iemand negeert het gewoon, terwijl het rustig is rondom me... Dan krijgt ie een gratis kogel in zijn kopje. Tis een fractie van een seconde, zeik niet. Een death minder is ook gunstig tegenover de algehele score in bijv TDM ofzo.reemprive schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:28:
[...]
Ik heb me aan mijn voornemen gehouden, ik laat ze liggen. Vind het zo'n lame perk, als je gaat reviven gaan steeds meer mensen het gebruiken.
[ Voor 8% gewijzigd door BioHazard op 15-11-2010 15:32 ]
Indeed!BioHazard schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:31:
[...]
Als hardcore aan staat, en iemand negeert het gewoon, terwijl het rustig is rondom me... Dan krijgt ie een gratis kogel in zijn kopje. Tis een fractie van een seconde, zeik niet. Een death minder is ook gunstig tegenover de algehele score in bijv TDM ofzo.
Ik erger me kapot aan lui die langs me heen lopen en me laten liggen.
het is TEAM deathmatch, je speelt toch als team...
Gelukkig speel ik meestal met een paar vrienden, en die reviven me wel
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
in tdm kan het het verschillen zijn tussen winnen of verliezenreemprive schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:28:
[...]
Ik heb me aan mijn voornemen gehouden, ik laat ze liggen. Vind het zo'n lame perk, als je gaat reviven gaan steeds meer mensen het gebruiken.
Heb je het verhaaltje uberhoupt wel gelezen? In hardcore kill ik de last stander ook... is zo'n noob perk...cypher21 schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:34:
[...]
Indeed!
Ik erger me kapot aan lui die langs me heen lopen en me laten liggen.
het is TEAM deathmatch, je speelt toch als team...
Gelukkig speel ik meestal met een paar vrienden, en die reviven me wel
Kiek em goan!
Eerst kon ik nog pc kiezen om het te koppelen met steam maar nu hebben ze alleen nog de xbox en psn optie staan lekker vaag.....
En met een pleister erop en hij was weer good to go.
Zou het ook wel prettig vinden als ze dat bij mij doen maar ik heb hem niet ingesteld.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Je bedoelt die 'drop-shotten'? Irritant, maar niet zo erg als mensen die knifen van grote afstand. Zit beide onder dezelfde knop (PS3 = R3), dus je komt mensen tegen die of 'dropshotten' of knifen.FrankLe schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:27:
[...]
Ik weet niet waarom iedereen (veel mensen) altijd maar gaan liggen buikschuiven, het is zo vervelend dat je ze ziet, en zijn ze weg, liggen ze wel weer plat op hun smoel te schieten, bah.
Dat brengt me naast de spawns overigens aan verbeterpunt 2: het verkleinen van de knife afstand, of knifen een 2-shot-kill maken (of 1-shot als je al wat kogels in de tegenstander hebt zitten).
Kan wel zijn, binnen de korste keren speelt half de community met de final stand versie van last stand. Dan loop je dus je best te doen met een sniperrifle om vervolgens 0 kills te maken omdat je tegenstanders niet in staat zijn het op een fatsoenlijke manier van je te winnen.BioHazard schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:31:
[...]
Als hardcore aan staat, en iemand negeert het gewoon, terwijl het rustig is rondom me... Dan krijgt ie een gratis kogel in zijn kopje. Tis een fractie van een seconde, zeik niet. Een death minder is ook gunstig tegenover de algehele score in bijv TDM ofzo.
Net zoals het jouw keus is om second change te gebruiken, zo is het ook mijn keus om je te laten liggen. Bovendien ben ik ook nog eens een easy target als ik ga reviven. Dat doe ik wel in zombie mode, daar houdt het wel bij op.
En om in te gaan om het idee dat het de totale score ten goede komt: Op het moment dat je naar last stand gaat onttrek je jezelf aan het spel, in die tijd dat je daar ligt had je al lang gespawned en up en running richting tegenstander kunnen gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door codex op 15-11-2010 15:50 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Volgens mij kun je het dan beter instellen als je met een team speelt en je zeker weet dat je geholpen wordt.reemprive schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:47:
[...]
Kan wel zijn, binnen de korste keren speelt half de community met de final stand versie van last stand. Dan loop je dus je best te doen met een sniperrifle om vervolgens 0 kills te maken omdat je tegenstanders niet in staat zijn het op een fatsoenlijke manier van je te winnen.
Net zoals het jouw keus is om second change te gebruiken, zo is het ook mijn keus om je te laten liggen. Bovendien ben ik ook nog eens een easy target als ik ga reviven. Dat doe ik wel in zombie mode, daar houdt het wel bij op.
En om in te gaan om het idee dat het de totale score ten goede komt: Op het moment dat je naar last stand gaat onttrek je jezelf aan het spel, in die tijd dat je daar ligt had je al lang gespawned en up en running richting tegenstander kunnen gaan.
Met vreemden zou ik het inderdaad niet instellen want ik zie TDM nog steeds als FFA met 2 partijen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik heb net ff Fraps laten meelopen met het spel en ik haal met deze setup:
AMD Phenom 955 Black Edition @ STOCK
HD 5770 1GB GDDR5
4GB intern geheugen
Ingame:
4X AA
1680 x 1050
Maximaal 32FPS
Dat zou meer moeten zijn denk je niet? Of ligt dit misschien aan het spel en niet alleen aan mijn setup?
:-)
Dat zal wel meevallen hoor. Zo overpowered is die perk niet, want er zitten erg praktische alternatieven in Perk3. En daarnaast, met alleen snipers win je sowieso geen matchreemprive schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:47:
Kan wel zijn, binnen de korste keren speelt half de community met de final stand versie van last stand. Dan loop je dus je best te doen met een sniperrifle om vervolgens 0 kills te maken omdat je tegenstanders niet in staat zijn het op een fatsoenlijke manier van je te winnen.
Dat geldt lang niet in elke situatie natuurlijk. Zeker in CTF waar je met een flinke respawntijd zit en het cruciaal kan zijn een extra man te hebben, zie ik een revive helemaal niet als raar hoor. Ook op flink grote maps kan het voordelig zijn te reviven aangezien het looptijd scheelt naar de actie, of zelfs een onhandige spawn kan voorkomen.[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 15-11-2010 15:59 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Zet shadows en vsync eens uit, kijken of het verschil maakt....PiRiVi schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:56:
Hi,
HD 5770 1GB GDDR5
4GB intern geheugen
Ingame:
4X AA
1680 x 1050
Maximaal 32FPS
Dat zou meer moeten zijn denk je niet? Of ligt dit misschien aan het spel en niet alleen aan mijn setup?
Lijkt mij iets fout dan bij jou... Mijn setup:PiRiVi schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:56:
Hi,
HD 5770 1GB GDDR5
4GB intern geheugen
Ingame:
4X AA
1680 x 1050
Maximaal 32FPS
D4NG3R in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Proble..."
47FPS constant (capped) op 1920x1080 alles maxed met 2xAA, met 4xAA haal ik alsnog 40 - 45FPS.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Want het lijkt mij dus ook wat laag...
:-)
Nope, maar het is weer raak zag ik op youtube.wimpie007 schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:54:
Iemand de BO Care Package Glitch alweer uitgeprobeerd?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Kijk eens in het probleemtopic, hier zijn heel veel fixes te vinden. Anders probeer eens een high fps config totdat de code eindelijk is gefixed.PiRiVi schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:05:
OK, maar heb je dan suggesties anders dan VSYNC en Shadows?
Want het lijkt mij dus ook wat laag...
Kiek em goan!
Niet perse een wapen, maar de RCXD wagentjes..Gisteravond op een server waar blijkbaar het halve team die wagentjes gebruikte. Hoor ik 3/4 keer achter elkaar "enemy RCXD has been detected" Dan wordt ik er wel een beetje moe van.Richard! schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:21:
[...]
Ben trouwens benieuwd hoelang het duurt voordat je weer bij elk wapen wat je gebruikt word uitgemaakt voor noob zoals Gaymore, Gay 18, Thermal Fag, last stand fag.
Wilde ik zo een karretje afschieten, schiet ik een teamgenoot dood

Ninja + Scavanger.
Paar lekktere kills om met die stickygranade op iemand te gooie en dan weg rennen
1x had ik een mooie counter kills.
Ik kreeg een sticky op mijn lijf en ik ren recht op de tegenstander af
Angelo NL / Global Cargo VTC
dat is mooi met die crossbow, als je stuck in je gezicht ziet, gewoon naar de vijanden toe rennen. HeerlijkPykow schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:17:
ik speel momenten met de galil silencer erop + een scope zodat ik me range niet verlies
Ninja + Scavanger.
Paar lekktere kills om met die stickygranade op iemand te gooie en dan weg rennen
1x had ik een mooie counter kills.
Ik kreeg een sticky op mijn lijf en ik ren recht op de tegenstander af3 kills haha
Kiek em goan!
Dat is dom...patrickos85 schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:10:
[...]
Wilde ik zo een karretje afschieten, schiet ik een teamgenoot dood![]()

Nice find, alleen klopt de volgorde volgens mij niet op de xbox.Svennetjee schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:05:
Heb net eventjes de prestige icoontje opgezocht en er een mooi plaatje van gemaakt
Zijn jullie ondertussen al prestige trouwens? Nu je toch alles met money kunt unlocken heeft het weinig nut meer om op 50 te blijven hangen, of niet?
Icon voor prestige 1 klopt, daar zie je er superveel van.
Icon voor prestige 3 is prestige 2 aangezien je daar ook redelijk veel van ziet in de leaderboards.
En icon voor prestige 6 is prestige 3 lijkt me, aangezien ik nog geen andere icons heb gezien in de leaderboards.
Gister probeerde ik dat, wat een teamkill opleverde
Std controls voelen nogal onlogisch aan,
Is er geen crouch in CoD(zitten op knieen)? Ging steeds naar prone (liggen)
Gister voor het eerst heel korte gespeeld, vanavond weer een korte sessie
Mja ik weet het. Al was het niet 100% mijn schuld. hij loopt in 'my line of fire'
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Kan ik ook aan 't lijstje worden toegevoegd? PSN: TheAshcat
Dat is voor mij de grootste ergernis van dit spel. Gaat echt helemaal nergens over. Zie je iemand van een afstandje op je afrennen...je begint te schieten (en raakt)..vervolgens presteren ze nog om je te knifen, omdat ze ineens naar je toe gewarped wordenUnomomentodado schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:44:
[...]
... maar niet zo erg als mensen die knifen van grote afstand. Zit beide onder dezelfde knop (PS3 = R3), dus je komt mensen tegen die of 'dropshotten' of knifen.

Ook gebeurd me te vaak dat ik iemand aardig vaak raak (hitmarkers) in de rug, vervolgens draait deze zich om en heeft me neer met 2 treffers.
Dan ben ik weer helemaal klaar mee...
Ik vraag me trouwens af waarom er voor consoles is gekozen om iemand host te maken ipv vaste servers.
Ik zie te vaak dat er 1 iemand een goed verbinding heeft (alle groene balkjes), terwijl de rest 1 rode of een aantal gele balkjes heeft. Zou punt 2 hierboven kunnen verklaren.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik had dit weekend ook op lvl 10 ineens 1500 kills, maar een paar uur later stond dat weer goed.cv8x schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:29:
Vraagje: wanneer worden de leaderbords (PS3) eigenlijk gereset? Ik heb ontiegelijk veel kills. Klopt geen reet van. Ik dacht dat dat allang gebeurd zou moeten zijn...
Jackal131 schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:36:
Zou punt 2 hierboven kunnen verklaren.

Smiling as the shit comes down...
En punt 1 ook waarschijnlijkJackal131 schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:36:
[...]
Dat is voor mij de grootste ergernis van dit spel. Gaat echt helemaal nergens over. Zie je iemand van een afstandje op je afrennen...je begint te schieten (en raakt)..vervolgens presteren ze nog om je te knifen, omdat ze ineens naar je toe gewarped worden.
Ook gebeurd me te vaak dat ik iemand aardig vaak raak (hitmarkers) in de rug, vervolgens draait deze zich om en heeft me neer met 2 treffers.
Ik vraag me trouwens af waarom er voor consoles is gekozen om iemand host te maken ipv vaste servers.
Ik zie te vaak dat er 1 iemand een goed verbinding heeft (alle groene balkjes), terwijl de rest 1 rode of een aantal gele balkjes heeft. Zou punt 2 hierboven kunnen verklaren.
Verwijderd
als je naar all time gaat staat het wel goed ;)(althans bij mij op de xbox zo)bram1984 schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:38:
[...]
Ik had dit weekend ook op lvl 10 ineens 1500 kills, maar een paar uur later stond dat weer goed.
klopt, en zelfs met de select functie 'Local only" kom je nog in party terrecht met amerikanen,Finnen en Denen of weet ik veel wat voor Scandinaviese taalJackal131 schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:36:
ik wil ook me eigen gamserver!
Raakt schieten werkt vrij goed kan ik uit ervaring vertellen.Jackal131 schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:36:
[...]
Dat is voor mij de grootste ergernis van dit spel. Gaat echt helemaal nergens over. Zie je iemand van een afstandje op je afrennen...je begint te schieten (en raakt)..vervolgens presteren ze nog om je te knifen, omdat ze ineens naar je toe gewarped worden.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Grote kans dat het aan het spel ligt. Heb bijna zelfde setup alleen smd 965 maar haal makkelijk 70 + fpsPiRiVi schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:56:
Hi,
HD 5770 1GB GDDR5
4GB intern geheugen
Ingame:
4X AA
1680 x 1050
Maximaal 32FPS
Here is a gathered list of a PC DEV at treyarch. Most of the questions are listed and answered.
Source: Black Ops QA
Q: Will we get the /connect and /reconnect commands in the next patch?
Treyarch
A: /connect is coming back. maybe not next patch but I promise it is coming back.
Q: Will the last killcam (End of the round) lag too fixed if the patch comes out?
Treyarch
A: TBH I’m not sure yet what is causing killcam choppiness, but we see it too. Will fix.
Q: Not asking specifics, but now that the game is launched, are mod tools ideas being kicked around yet? and congrats on the game!
Treyarch
A:Thanks, man. mod tool dev started already. no bandwidth to discuss until after some patches though.
Q: Will it be possible at some point to have servers with lower max player counts? 18 players in FFA games for example = too chaotic!
Treyarch
A: Will add 12 player playlists.
Q: Will it be possible to put reserved slots for my friends and me on my own ranked server again?
Treyarch
A:We removed the feature because it was abused. will fix.
Q: Are you aware of the bug where theater mode replays are only being saved on some servers? Mostly treyarch servers seem to work
Treyarch
A: Film recording should be fixed – this was a backend config problem for rented ranked servers only
Q: Have you thought about allowing editing of classes in a server?
Treyarch
A: We tried this but had a lot of problems due to the way the data is secured. had to bench the feature for future review.
Q: Hi, if i go into the server browser, sometimes i click on a server nothing happens, its not full etc but its just that nothing happen
Treyarch
A: This is a bug – highlight another server then double-click the one you want to join.
Q: Are there any engine optimisations coming I am above the min spec but still get awful fps in lowest settings, not lag related.
Treyarch
A: We have some nice optimizations for better FPS going into QA tomorrow.
Q: Awesome, will the next patch be in the next couple days you think?
Treyarch
A:Trying to release patch before the weekend. will go into QA tomorrow.
Komt inderdaad van hun twitter af, zo te lezen zijn ze er redelijk druk mee bezig! Misschien komt het nog goedMicScott schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:05:
Deze stond in het problementopic maar is hier ook wel welkom, denk ik:
[...]
Vraag het anders aan ze: http://twitter.com/pcdev . Misschien geven ze antwoordNickThissen schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:11:
Goed om te horen, maar nog steeds niets over parties, dat je met vrienden in een team kan spelen. Dat is toch wel het grootste gemis imo...
Ik ben echt een twitter noob, ik kan niet eens vinden hoe ik hem een berichtje stuur hahakronolith schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:13:
[...]
Vraag het anders aan ze: http://twitter.com/pcdev . Misschien geven ze antwoord

Ik doe dat zelf ook en vind het een schitterende tactiek. Een tactiek die overigens in het echt ook veel gebruikt word.NickThissen schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:48:
Ik heb zelfs al mensen gezien die om een hoekje staan te campen bij iemand die gerevived moet worden, wachten totdat er iemand komt om ze dan alsnog allebei neer te halen... Triest gewoon, dus ik revive ook alleen als ik echt zeker weet dat ik er zelf niet dood aan ga.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
NickThissen schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:17:
[...]
Ik ben echt een twitter noob, ik kan niet eens vinden hoe ik hem een berichtje stuur haha
Verwijderd
Niet dat het echt van heel groot belang is, 25 kills is niet zo veel, maar toch. (overigens bevordert zoiets moeten doen wel een stukje campen hehe.)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2010 17:24 ]
blup
Binnen de radius, je moet namelijk je equipment gebruiken om de tegenstander op te sporen/dwars te zitten. En op zich hoef je er niet mee te campen, want je kunt die dingen gewoon oppakken en weer verder lopen. Zeker in het geval van de motion scanner is dat ideaal, dat maakt je een soort wandelende UAV. Als je het ding plaatst en één ping afwacht en weer oppakt, kun je aardig wat kills krijgen. Zelf zette ik het ding altijd in chokepoints (bepaalde doorgangen) waar veel actie was. Het halen van de 25 kills is dan een koud kunstje.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:23:
Klein vraagje over de "near equipment kills" challenge - Er staat "Kill 25 enemies within the radius of your Jammer or Motion Sensor.". Dan komt in mij de vraag op, moet de tegenstander in de radius staan (lijkt me logisch) of moet jij erin staan en mag de omgelegde tegenstander er best buiten lopen? (zo zou je het ook kunnen opvatten namelijk)
Niet dat het echt van heel groot belang is, 25 kills is niet zo veel, maar toch. (overigens bevordert zoiets moeten doen wel een stukje campen hehe.)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Alright, klinkt ook logisch! Ik heb er één potje domination mee gespeeld op inderdaad zo'n beetje dezelfde wijze en dat leverde er al 7/25 op dus lang zal het nooit duren inderdaadCloud schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:30:
[...]
Binnen de radius, je moet namelijk je equipment gebruiken om de tegenstander op te sporen/dwars te zitten. En op zich hoef je er niet mee te campen, want je kunt die dingen gewoon oppakken en weer verder lopen. Zeker in het geval van de motion scanner is dat ideaal, dat maakt je een soort wandelende UAV. Als je het ding plaatst en één ping afwacht en weer oppakt, kun je aardig wat kills krijgen. Zelf zette ik het ding altijd in chokepoints (bepaalde doorgangen) waar veel actie was. Het halen van de 25 kills is dan een koud kunstje.
Wat wel frappant is trouwens; voordat ik Warlord pro had lukte het voor geen meter om een beetje degelijke frag kills te maken, maar nádat ik 'm had ging het uitstekend. Ik zal wel te hard aan het proberen zijn geweest hehe.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Zucht.... Wat waardeloos zeg!!! Had net een mooie 2.01 kd met ongeveer 20.000 kils, en nu staan er nog maar 720 kills. Ik ben stat/ kd hoer, dus ik baal hier wel van!
[ Voor 27% gewijzigd door Format-C op 15-11-2010 18:08 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
klopt.. zelfs met gaashekken lukt dit niet.NeoMe schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:41:
Hebben jullie ook vaak dat als je ergens 'doorheen' probeert te schieten dat dit niet lukt. En daarmee bedoel ik door het OPEN gedeelte van een trapleuning. Dus niet door het hout zelf maar gewoon tussen de spijlen door, en dat de vijand dan GEEN hitmarker krijgt![]()
![]()
Is me nu al paar keer overkomen, vooral op nuketown als je op de trap staan en naar beneden wil schieten kun je ze gewoon niet raken.
Nou je het zegt... Was me eerlijk gezegd nog niet eens opgevallen, maar nu ik het gemerkt heb, vind ik het wel een grote misser an sichNeoMe schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:41:
Hebben jullie ook vaak dat als je ergens 'doorheen' probeert te schieten dat dit niet lukt. En daarmee bedoel ik door het OPEN gedeelte van een trapleuning. Dus niet door het hout zelf maar gewoon tussen de spijlen door, en dat de vijand dan GEEN hitmarker krijgt![]()
![]()
Is me nu al paar keer overkomen, vooral op nuketown als je op de trap staan en naar beneden wil schieten kun je ze gewoon niet raken.

En het is natuurlijk ook gewoon vreselijk irritant!
[ Voor 4% gewijzigd door kronolith op 15-11-2010 18:08 ]
Verwijderd
Ja, zelfde probleem. Heb het bij de map tussen de bergen. Daar is een balkon met spijlen en daar kan je ook niet tussendoor schieten. Goed dat ze er mee bezig zijn maar het is wel erg buggy nuNeoMe schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:41:
![]()
Yep, heb het ook mee mogen maken, zwaar irritant, rare foutjes...carpcatcher schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:05:
[...]
klopt.. zelfs met gaashekken lukt dit niet.
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Verwijderd
Verder vind ik de maps met korte afstanden ipv de sniperfest dat MW2 heette helemaal top. Dit 'in your face' snelle spel bevalt zeer goed. Vanavond maar eens prestigen. Weee.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2010 18:28 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Gelukkig maar. Koop ik speciaal een headset voor BO en krijg ik dit.
Heb je ook een bron?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja. Check de filmpjes van Wings of redemption en xJawz op youtube. "Sound will be fixed" zeggen ze. En volgens mij hebben zij het van Treyarch of iemand "close to" Treyarch. Volgens mij zeiden ze het beide in een filmpje van gisteren oid.DanielWW2 schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:44:
[...]
Gelukkig maar. Koop ik speciaal een headset voor BO en krijg ik dit.![]()
Heb je ook een bron?
[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 15-11-2010 19:02 ]
RT: @Dorest0rm: @pcdev Is there a feature coming to join a server with a group of friend like we were able to in MW2? Teamplay is really hard at the moment.NickThissen schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:17:
[...]
Ik ben echt een twitter noob, ik kan niet eens vinden hoe ik hem een berichtje stuur haha
We zullen kijken of ie antwoord
Verwijderd
Edit: ze willen iig de voetstappen duidelijker hoorbaar maken. De non ninja voetstappen that is.
[ Voor 82% gewijzigd door Format-C op 15-11-2010 19:08 ]
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - Sniper Montage (L96A1)
Heeft iemand dit ook?
Nee, ik meer aan deze:WitchHunter schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:27:
Dit is vrij offtopic, maar ik moet toch elke keer als ik het lobbymuziekje van zombiematches hoor, aan dit nummer denken : YouTube: Bring Me to Life - Evanescence
Heeft iemand dit ook?
YouTube: The Exorcist Theme Song
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Online matchmaken faalt namelijk en de mensen uit mn huidige vriendlijst zijn of niet online, of doen diets anders, of kunnen niet met me verbinden: Lekker Treyarch !
Ik vind het idd echt behoorlijk vaag dat ik 99/100 keer een error krijg als ik online probeer te matchmaken.
Verwijderd
Direct BO en Steam vanuit de task manager afgesloten in de hoop dat het niet zou worden geupdate, maar ik ben nog steeds lvl 50 (was 43), dit vind ik tamelijk klote, wilde het gewoon legit halen
Verwijderd
Ook eens een keer een embleempje in elkaar gezet, aanschouw het verbluffende resultaat van de minuut werk die ik er aan besteed heb.

*kuch* prachtig
Haha ik vind hem echt geniaal:DVerwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:51:
Ondertussen Hacker pro op 1 equipment destroyed na ook binnen en Ghost maar eens gewisseld voor Hardline - zul je precies zien dat in het éérste potje met Hardline ik 2 sentry guns tegen kom haha. Ach ja... Toch mis ik het onzichtbaar zijn voor de spyplane wel een beetje nu. Maarja.
Ook eens een keer een embleempje in elkaar gezet, aanschouw het verbluffende resultaat van de minuut werk die ik er aan besteed heb.
[afbeelding]
*kuch* prachtig
PS: ik ga denk ik zelf ook een mooie maken straks ofzo maar het lukt me niet zo echt goed xd
Verwijderd
Realfastbill
@DavidVonderhaar David, I'm sure it hasn't eluded you, but are there any plans to address the Spawning complaints?
Mooi om te horen!DavidVonderhaar
@Realfastbill It's under investigation. It's the #1 priority for the designer and programmer responsible. Nothing concrete yet.
Hoewel ik misschien liever heb dat ze van de slechte performance hun #1 priority maken
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2010 21:07 ]
Jij komt tenminste nog ergens in. Ik wordt continu uit Live gegooid en krijg ook steeds de melding dat de Black Ops server down is. Net gekeken maar is toch gewoon up.BM schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:50:
Wat een ellende om matches te joinen op dit moment. Kom op de 360 zowat geen match binnen, en als ik er al 1 vind is het er 1 met 6 man max ofzo, schiet niet op...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Verwijderd
Dit zegt genoeg wat mij betreft. Mooi dat het nu goed in kaart kan worden gebracht via die theater mode.superbassie schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:56:
Best interessant Theater mode filmpje over het spawn systeem:
[video]
Het hele systeem is gebaseerd op het helpen van minder goede spelers. Door dit soort spawns kan het allemaal wat meer 'gelijk' getrokken worden. Het geeft de betere spelers, die minder vaak sterven, een nadeel. De minder goede spelers, die vaker sterven, spawnen op plekken voor makkelijke kills zoals in de rug van de vijand.
Hehe, na een halfuurtje proberen, is het me eindelijk gelukt om een theaterclipje op Youtube te krijgen [PS3] Alleen wel jammer dat het niet in 720p wil en dat het maximaal 30 seconden mag duren...

Oh en met Hardline Pro kan je ook de inhoud van carepackages van andere mensen changen, leuk!
Lol ja ik zat net ook op die server dat sloeg echt nergens op kut kindjesVraaag schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:44:
Anders wordt ik net gebanned op een server omdat ik een claymore gebruik? Doh!
Oh en met Hardline Pro kan je ook de inhoud van carepackages van andere mensen changen, leuk!
Haha, best grappig. ^^
Dit is waar ik na een 20/30 minuten mee kwam, toch best moeilijk, zo'n emblempje ontwerpen:

Best handig als je rond etenstijd aan het spelen bent. Even ergens op een klok kijken in het spel en je weet het.
Ik houd wel van die kleine dingen wat niks met het spel te maken heeft, maar wel nuttig kan zijn hoe klein het ook is.
Zelfde geld voor openingen in sommige muren waar je schijnbaar met je RC-XD onder een gebouw kan rijden.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Dat kan als je Red Dot/Reflex sight attachment hebt.JKratos schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:37:
Hoe kan ik men crosshair veranderen in zon vet ding zoals sommigen hebben? I want that!!
Verwijderd
In ieder geval, ik heb maar twee mensen in mijn lijst die momenteel BO spelen, dus ik ben vrij om te adden:
Gamertag: Roytjehh
Meestal wel vrij in de avonden tot de kleine uurtjes.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Problemen horen thuis in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433667>het centrale problementopic</a>.
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/CODBO">IRC via je browser</a> of <a href="irc://irc.tweakers.net/CODBO">via je irc client</a>