Jup, onze server. Ik kan je het IP geven maar daar heb je zo weinig aan

Even filteren op domination (non-HC) en dan even op naam sorteren. Hij heet "Tiger 1 Domination (Ranked)" geloof ik.
Cloud schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:56:
[...]
Hier heb ik ook last van, al dan niet in de vorm van frustraties. Het enige probleem wat ik heb, is dat ik gewoon vaak dood ga. Ik heb absoluut geen probleem met het doden, maar ik heb het gevoel dat ik constant op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd beland. Over het algemeen speel ik wel met een positieve K/D, maar ik zou liever wat minder vaak doodgaan zodat ik wat langere killstreaks kan pakken.
Hoe doen jullie dat? Hoe spelen jullie 25 - 3?

Heel rustig aan lopen en goed je hoekjes checken en achterom kijken?
Ik heb hetzelfde probleem. In MW2 was 25-3 geen uitzondering, dat haalde ik daar regelmatig (mits ik niet constant voor de objective moest vechten) maar dat heb ik nog niet gehaald in BO. M'n hoogste was iets van 57-15 ofzo denk ik, ik kreeg een chopper gunner in nuketown op hardcore... Dan weet je het wel
Maar het lijkt inderdaad alsof spawnpoints iets meer random zijn waardoor je, vooral bij domination, niet kan voorspellen waar de vijand vandaan komt. Bij MW2 kon je nog een team vastzetten door gewoon een punt niet te pakken (ze spawnen dan bij dat punt 9/10 keer) en eventuele sneaky gasten die er toch doorkomen alsnog op te gaan halen, maar in BO lijken ze nog steeds van elke kant te komen. Ik weet nog niet of ik dat erg vind of niet. Ergens is het random spawnen natuurlijk irritant want je wordt wel vaak in je rug gepakt ja, maar om het hele potje een team vast te zetten is voor dat team natuurlijk ook niet leuk (en nadat we dat zo'n 500 keer gedaan hebben gok ik in MW2 was ik het ook redelijk beu

). Het valt me dan ook op dat domination potjes veel dichter bij elkaar liggen. In MW2 was de score meestal iets van 200-50 (vooral omdat wij een beetje samen spelen en de tegenstanders niet), maar in BO is het vaker 200-180 ofzo, en heb zelfs al 2 keer een draw meegemaakt. Wat ik daar vooral leuk aan vind is dat je eigenlijk het hele potje wel kans maakt. Ik heb achtergestaan met 150-80 ofzo en alsnog gewonnen al een paar keer, in MW2 kun je na 50-30 ofzo al kappen meestal omdat je al gespawntrapped bent.
Overigens, hierboven had iemand het over snipers en dat ze moeilijker zijn te gebruiken. Ja ze zijn zeker moeilijker te gebruiken omdat ze veel meer recoil hebben (tenminste de L9Awhatever), en dat is ook prima. Maar waar ik, en nog veel meer mensen, zich aan ergeren is dat je vaak gewoon mist bij een schot wat gewoon 100% zeker raak zou zijn. Ik heb mensen die met een RC-XD zaten te rijden tot twee keer toe gemist, en dat is echt niet omdat ik niet kan mikken (kom op, hij zit stil en ik had alle tijd..). Crosshair precies midden in z'n hoofd, schiet, mis

[Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 15-11-2010 12:10]