Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 50.535 views

Anoniem: 333108

Realtec schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:27:
[...]

Godmode kan toch alleen in zombie solo mode? en niet als je met 2pll speeld...
Lekkere leaderboard gaat het dan worden..

[...]

Zucht... 5 min niet te letterlijk opvatten.. t waren een paar rounds.. laten we zeggen 1.5 uur.
een paar rounds 1,5 uur :O welke gametyp doe jij dan :| een ronde duurt hooguit 5min _O-

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-03 10:37
patrickos85 schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:29:
[...]

G11 staat wel in de OP. Dat is toch de classified assault rifle? Net zoals china lake. :)
Aww damn u ;)

Kiek em goan!

• Rogierh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-03 10:01
cypher21 schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:34:
[...]
Je moet je account linken op callofduty.com.Dan kun je ze in het theater daar bekijken
Thanks! :) Vanavond even kijken of ik het filmpje op Joeptoep kan krijgen.

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Anoniem: 311177 schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:03:
[...]

Nu klink ik echt als een graphics-hoer, maargoed. Vind dat er af en toe wel wat aandacht aan besteed mag worden,
Dit is persoonlijk natuurlijk.

Ik heb gister voor het eerst gespeeld, maar man die graphics zijn wat mij betreft VEEL te veel aanwezig.
Jaren geen shooters gespeeld, en vond Q3 met r_picmip 5 fantastisch, hoef geen textures op walls etc, liefst gewoon 1 kleur en strak, ben aan het fraggen lol, wil geen filmbeelden zien :S
CoD2 ging ook nog wel imho als je textures etc op low had staan, maar nu wel erg veel 'rommel' in beeld.

Nog een vraagje dan:
Hoe fire je 2e handgun bij dual wield :S
LMB vuurt bij mij alleen mn rechter wapen en die is ook de enige die reload bij een reload, de ander blijft straks vooruit gericht.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:24
wat kan je trouwen met een Motion Sensor?
ik heb hem gekocht en geplant maar volgens mij doet hij niks
Deathmachine is ook wel lache :P

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Woot, iemand de LMG Stoner63 wel eens geprobeerd? Man man wat een wapen is dat! Het kost wel wat (6000 CP) omdat je ook eerst de RPK en M60 aan moet schaffen maar dan heb je ook wat >:) of niet white ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• RayOmac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09-2022
Wat zijn leuke grote clans om bij te gaan in Black Ops PC?

Anoniem: 382978

D4NG3R schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:47:
Welke andere attachments vinden jullie prettig op een M14? Ben er al achter dat de IR scope, en Acog er snoeihard op zuigen..
Heb er nu een Red Dot op gezet, maar nog niet veel meegespeeld.
Wel al iemand gezien met silencer en Acog scope, en die hoor je dus echt niet.
Rogierh schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:29:
Gisteren met Just_Jan wat potje TDM gespeeld (PS3) en op Nuketown al rushend een mooie killing spree van 8 binnen 30 seconden gemaakt. Heb er in Theatre mode een clipje van gemaakt, alleen vraag ik me nu af hoe het online of op mijn pc krijg. Kan dat uberhaupt vanaf de PS3?
Er zit volgens mij een upload knop in het menu van Theater Mode.

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:29

Roshnak

PSN: Roshgill

JBplap schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:49:
[...]

Dit is persoonlijk natuurlijk.

Ik heb gister voor het eerst gespeeld, maar man die graphics zijn wat mij betreft VEEL te veel aanwezig.
Jaren geen shooters gespeeld, en vond Q3 met r_picmip 5 fantastisch, hoef geen textures op walls etc, liefst gewoon 1 kleur en strak, ben aan het fraggen lol, wil geen filmbeelden zien :S
CoD2 ging ook nog wel imho als je textures etc op low had staan, maar nu wel erg veel 'rommel' in beeld.

Nog een vraagje dan:
Hoe fire je 2e handgun bij dual wield :S
LMB vuurt bij mij alleen mn rechter wapen en die is ook de enige die reload bij een reload, de ander blijft straks vooruit gericht.
Op de PC schiet je de 2e handgun met de Linker muisknop op console zal dit de linker bumper? zijn.

• HesRuud
Roshnak schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:05:
[...]

Op de PC schiet je de 2e handgun met de Linker muisknop op console zal dit de linker bumper? zijn.
Nee, linker gun met je linker muisknop, rechter gun met je rechter muisknop ;)
(ja ik weet, klinkt nogal logisch :P)

edit: @roshnak: Dacht ik al O-)

[Voor 4% gewijzigd door HesRuud op 15-11-2010 10:20]

Kiek em goan!

• Roshnak
  • Laatst online: 06:29

Roshnak

PSN: Roshgill

soulfightah schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:11:
[...]

Nee, linker gun met je linker muisknop, rechter gun met je rechter muisknop ;)
(ja ik weet, klinkt nogal logisch :P)
Ja dat bedoel ik ;)

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-03 17:21
Frentik schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:55:
Woot, iemand de LMG Stoner63 wel eens geprobeerd? Man man wat een wapen is dat! Het kost wel wat (6000 CP) omdat je ook eerst de RPK en M60 aan moet schaffen maar dan heb je ook wat >:) of niet white ;)
Die gebruik ik ook en het is inderdaad echt gevalletje :D :9~

• Rogierh
chimera2 schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:54:
wat kan je trouwen met een Motion Sensor?
ik heb hem gekocht en geplant maar volgens mij doet hij niks
Deathmachine is ook wel lache :P
Is gelijk aan een Spy Splane, maar dan in een straal om de sensor heen. Mensen met Ghost worden hier (volgens mij) wel door opgepikt. Mensen met Hacker Pro weer niet.

http://callofduty.wikia.com/wiki/Motion_Sensor

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-01 13:43
Gisteren met Just_Jan wat potje TDM gespeeld (PS3) en op Nuketown al rushend een mooie killing spree van 8 binnen 30 seconden gemaakt. Heb er in Theatre mode een clipje van gemaakt, alleen vraag ik me nu af hoe het online of op mijn pc krijg. Kan dat uberhaupt vanaf de PS3?
bram1984 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:01:
[...]

Er zit volgens mij een upload knop in het menu van Theater Mode.
Het is mij al wel gelukt om een clip te uploaden naar theater.callofduty.com, dat kan alleen als je een clip samenstelt die korter is dan 30 seconden, volgens de 'render clip' knop. Het probleem bij mij is echter dat je je moet registreren op die theater-site, maar ik kom daar niet doorheen. Is iemand anders dat al wel gelukt?

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-08-2019
Na een week spelen, moet ik zeggen dat ik mijn mening wat bij moet stellen.
Vlak na de release was BO één grote teleurstelling: matige graphics, lagg, slecht geluid etcetc.
Inmiddels draait de game vrij soepel (nog wat spikes hier en daar) Gameplay is tov MW2 toch een verbetering.. maar het oogt nog steeds wat minder "soepel," misschien is dat toch MW2-gewenning (na 800+ uren zou dat best kunnen ;) )
Ik heb na een uurtje of tien spelen nu wel het idee dat ik het leuk begin te vinden. Nuketown is eigenlijk wel leuker dan mijn eerste indruk, de graphics zijn best ok.
Maar toch heb ik nieuwe kritiek; ik vind de wapenvariatie te matig, de snipers zijn niet krachtig genoeg.. en het geluid...... kom op zeg! dat lijkt echt nog helemaal nergens op..Alleen de "knive-sound"is ultra vet.
Ik heb een post voorbij zien komen van iemand die het had over de "rust" in de lucht; weinig killstreaks...die poster heeft volgens mij een andere game gespeeld ofzo..
Ik heb nu al meerdere keren meegemaakt dat ik mijn chopper niet eens de lucht inkrijg doordat de airspace too crowded was... een heel potje lang.... |:(
Ook de verschillende perks/ attachments stellen me wat teleur... het verschil is minder uitgesproken dan bij MW2 vind ik.

Leuk zijn de nieuwe gametypes...gun game... fuck wat is dat eerste pistool lastig, ben gelijk FFA gaan spelen om te leren hoe ik iemand om kan leggen met die pipa.. lukt inmiddels aardig.. 8)

De eerste indruk lijkt voorlopig beslist niet bevestigd te worden... 7.5/10 voorlopig.
Mijn eerste indruk van de sniper rifles was ook gewoon super belabberd.. En dan IDD het geluid :(

CoD4 was qua geluid echt perfect, MW2 ook wel "OK". Het enige spel wat ik echt super vind qua wapengeluiden is FC2 :D .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-03 13:28
Ik begin toch te denken dat ik gezegend ben.

Dit is nu al weer de 4e game op een rij, waarin ik eigenlijk niet veel te klagen heb. (Mw2, BFBC2, MoH)

Natuurlijk was ik even aan het vloeken zaterdag, toen niets werkte, maar nu is het precies zoals ik al eerder had gezegd: Prima.

En dan de game zelf, jah die vind ik super. Een zeer groot assortiment aan wapens, met goed merkbaar verschil ertussen, en de speelbaarheid is gigantisch door alle challenges, en customizables.

Tel daar 15 maal prestige bij op en het feest is compleet.

Ik geniet ervan dat snipers alleen zijn weggelegd voor de echte skilled snipers.

En met de public teamplay zit het wel goed, ik speel graag HC, DEM, en CTF, en in alle drie komt toch aardig wat teamplay terug.

Ik ben zeer blij dat ik de game gekocht hebt. Ik weet dat er nog veel gepatched gaat worden, endat er wellicht dingen gaan veranderen waar ik niet op zit te wachten, maar dan pas ik me gewoon aan.

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-03 17:22

Laidback Luc

Ondertitel.srt

D4NG3R schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:16:
Mijn eerste indruk van de sniper rifles was ook gewoon super belabberd.. En dan IDD het geluid :(

CoD4 was qua geluid echt perfect, MW2 ook wel "OK". Het enige spel wat ik echt super vind qua wapengeluiden is FC2 :D .
Ik vind de LP96A1 sniper echt goed klinken :9

Bijltje666 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:14:
Ik heb een post voorbij zien komen van iemand die het had over de "rust" in de lucht; weinig killstreaks...die poster heeft volgens mij een andere game gespeeld ofzo..
Ik heb nu al meerdere keren meegemaakt dat ik mijn chopper niet eens de lucht inkrijg doordat de airspace too crowded was... een heel potje lang.... |:(
Ook de verschillende perks/ attachments stellen me wat teleur... het verschil is minder uitgesproken dan bij MW2 vind ik.
In vergelijking met MW2 heb ik nog maar heel weinig last gehad van killstreaks. Heli's zijn minder goed en een Napalm Strike valt makkelijk te ontwijken. Bovendien kan je zo'n torrent neer zetten die helicopters neerhaalt. :)
De attachments zijn inderdaad minder uitgesproken in de zin van minder makkelijk om te gebruiken. Bij MW2 had je 3 of 4 dodelijke perks die vrijwel iedereen gebruikte, dat is een stuk minder nu waardoor het meer gaat om tactiek/hoe goed je bent. Vooral het Stopping Power eruit is een verademing.

Anoniem: 234657

Ligt het nou aan mij of hoor je je tegenstanders niet lopen (ook zonder silent perk)?
Wat is het nu van de silent perk dan als ik vragen mag?
ReFresh F5 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:25:
[...]

Ik vind de LP96A1 sniper echt goed klinken :9

Die is nog gedempt ook, in BO klinkt hij nog doffer :F ...

Heb in het echt met een AWM geschoten (Basisgezien gewoon een vernieuwde versie. Maar is mechanisch gezien identiek.
Wikipedia: Accuracy International AWM

Stuk luider geloof me ;) en een veel hogere toon met schieten.

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-03 20:23
Anoniem: 234657 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:37:
Ligt het nou aan mij of hoor je je tegenstanders niet lopen (ook zonder silent perk)?
Mjah, dat gevoel had ik ook al. Zit er ook aan te denken om een andere perk daarvoor in de plaats te nemen. Ben er alleen nog niet uit welke. Vanavond maar weer eens wat proberen.

Canon EOS 500D + EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF 70-200 f/4 L USM

• ErA
Dat is inderdaad ook positief aan de game: Killstreaks zijn veel minder heersend.

Een aantal redenen:

1: Killstreaks zijn minder sterk
2: De kills van een killstreak, tellen niet mee voor het halen van een killstreak

Ik zelf loop rond met die anti air rockets, en werkelijk iedere huey, apache of chopper gunner is kapot voordat hij een 2e kill heeft gemaakt.

• gerwim
  • Laatst online: 12-03 15:59
Na een dikke 20 uur MP erop te hebben, vind ik HC S&D tóch het leukst. Net als in CoD 4 en als CoD 2 (S&D).

Ik geef het spel een dikke 8/10. Gameplay kan goed op tegen CoD 4!

• peter1891
  • Laatst online: 27-03 16:27
ben gisteren net de eerste prestige in gegaan... gelijk een stuk lastiger omdat je weer helemaal opnieuw moet beginnen, en dan merk je wel echt dat je begin wapens niet zo krachtig zijn als de wapens die je later unlocked.

Canon 600D | Sigma 17-50mm f/2.8 | Sigma 30mm f/1.4 Art | Canon 50mm f/1.8 | Flickr

Sgt_peet schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:51:
ben gisteren net de eerste prestige in gegaan... gelijk een stuk lastiger omdat je weer helemaal opnieuw moet beginnen, en dan merk je wel echt dat je begin wapens niet zo krachtig zijn als de wapens die je later unlocked.
Elk wapen is ongeveer even krachtig, en kost ongeveer evenveel tijd om mee te doden ;) . Elk wapen heeft weer een bepaald voordeel en nadeel.

SMG = Dodelijk op korte afstand; maar een lachertje op lange afstand.

AR = Dodelijk op gemiddelde afstand, maar kan niet op tegen een SMG van dichtbij.

Shotguns = Instakill op korte afstand, maar doet echt NIKS op afstand.

LMG = Hoge firerate, Hoog magazijn inhoud en een net schadeniveau. Maar accuracy is slecht (In verhouding tot andere wapens) en herlaad traag.

Snipers = Lage firerate, lage magazijngrote maar wel super goede accuraccy, zeer hoge damage per schot en ook erg vaak een instakill op lange afstand (Mits goed gericht).

D4NG3R schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:54:
[...]

Elk wapen is ongeveer even krachtig, en kost ongeveer evenveel tijd om mee te doden ;) . Elk wapen heeft weer een bepaald voordeel en nadeel.
Jawel maar de beginwapens zijn imo niet de fijnste wapens in omgang, anders zou je niks te hoeven unlocken. De eerst sniper vind ik vrij bagger bijvoorbeeld.

• peter1891
heb ook een hele tijd de FAMAS gebruikt, is echt heerlijk wapen. gebruikte het in combo met een silencer en een red dot, vind het dan echt geweldig schieten.

had zin om nu eens wat SMG te gebruiken, dus begon leuk met de mp5k, is wel ff wenne om van assault naar smg te gaan, en is dus ook wel ff bagger

vind trouwens wel dat vergeleken met MW2 de shotguns veel minder sterk gemaakt zijn (of ligt dat aan mij :P ), je moet nu veel dichter bij je target staan om te kunnen raken

[Voor 3% gewijzigd door peter1891 op 15-11-2010 11:02]

Canon 600D | Sigma 17-50mm f/2.8 | Sigma 30mm f/1.4 Art | Canon 50mm f/1.8 | Flickr

• patrickos85
[...]

AR = Dodelijk op gemiddelde afstand, maar kan niet op tegen een SMG van dichtbij.

LMG = Hoge firerate, Hoog magazijn inhoud en een net schadeniveau. Maar accuracy is slecht (In verhouding tot andere wapens) en herlaad traag.
Snipers = Lage firerate, lage magazijngrote maar wel super goede accuraccy, zeer hoge damage per schot en ook erg vaak een instakill op lange afstand (Mits goed gericht).
Ik heb van het weekend de LMG Stoner gebruikt en die heeft een hoge accuracy. Heel vaak heb ik mensen op lange afstand neergehaald met 2 tot 4 kogels.

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-03 11:36

steffex

Dev nerd

shotguns lijken inderdaad een stuk minder te zijn qua afstand! Sinds kort ook de FAMAS, erg relaxed wapen. Vind de ironsight ook niet verkeerd van dit wapen, scheelt alweer de warlord perk!

Op afstand moet je wel in bursts schieten, want de recoil van dat ding is bij meer dan 5kogels enorm :P

Freelance developer - Gadget freak - Motorrijder

• ErA
[...]

^ Dit ^

Ik vind de balance ongekend goed in deze game.

De wapens binnen de verschillende klassen liggen natuurlij wel dicht bij elkaar (bijvoorbeeld: De Aug, De Galil en de Commando van AR) maar dit houdt wel in dat er geen wapens zijn die veel beter zijn dan de rest.

In Mw2 was de Scar-H toch echt een parade paardje voor vele. In BFBC2 is de AN-94 ongekend (ik heb er zelf 20.000 kills mee gemaakt) etc.

Ik denk zelfs dat CoD:BO voor het eerst in jaren een game gaat zijn die weer hoge ogen gaat gooien in de competitie scene. Er is natuurlijk nog wat modding nodig. En er moet toch echt een time limit only komen in plaats van score limit. Maar de basis elementen zijn er zeker.

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:07
Weet iemand waar je Profile + Rank kan backuppen lokaal?
Steam Cload backupped namelijk helemaal niks, en lees online dat er al wat mensen alles kwijt zijn.
Het zou toch zonde zijn.

Intel Core i7 8700K | ASRock Z370M-ITX/ac | Corsair Vengeance LPX 3200Mhz | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

• SiNNeD29
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-12-2022
Gisteren Black Ops op Veteran uitgespeeld, ligt het aan mij of worden ze steeds makkelijker? CoD2/3 die waren echt moeilijk te doen op Veteran maar deze was vrij simpel op 1 of 2 punten na. Zijn er trouwens mensen die op de Xbox 360 de Zombie achievements willen halen met mij? Ik heb de Zombie mode nog amper gespeeld dus snap er nog geen zak van maar ik leer snel :p

GT: DennisGaas

Xbox GT: DennisGaas

• Takenzo
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-03 09:14
Ik heb ook COD BO en ik vind het wel een mooi spel. De single player is wat gevarieerder dan bij MW2. Ook heb ik de multiplayer een tijdje gespeeld met de twee dagen gold trial en ben nu lvl 21. Het begint ook erg verslavend te worden naar mate ik wat beter mee kan komen met de rest.

Ik heb echter het spel besloten te kopen omdat ik altijd special ops deed met een vriend van me in COD MW2. Nu lijkt het erop dat er niks dergelijks in special ops zit, en de enige vorm van multiplayer zombie mode en echt online is. Dit vind ik wel erg jammer.

• HesRuud
SiNNeD29 schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:13:
Gisteren Black Ops op Veteran uitgespeeld, ligt het aan mij of worden ze steeds makkelijker? CoD2/3 die waren echt moeilijk te doen op Veteran maar deze was vrij simpel op 1 of 2 punten na. Zijn er trouwens mensen die op de Xbox 360 de Zombie achievements willen halen met mij? Ik heb de Zombie mode nog amper gespeeld dus snap er nog geen zak van maar ik leer snel :p

GT: DennisGaas
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje moeite heb met BO op veteran... laat het net zijn dat het spel stottert als een gek en gewoon niet degelijk speelbaar is... Hopen dat het straks een keer beter is :)

Kiek em goan!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-03 21:08

mvds

Totally awesome!

Sgt_peet schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:51:
Raak je dan ook echt ALLES kwijt? Dus ook je playercard? Wat dat zou voor mij een reden zijn om geen prestige te doen. Wapens en perks ok, maar playercard is toch een stukje herkenning van je char/clan in de game. Die wil ik toch eigenlijk wel graag houden.

• Punkbuster
die bewaar je wel, pff je playercard zou eens weg zijn haha

Intel Core i7 8700K | ASRock Z370M-ITX/ac | Corsair Vengeance LPX 3200Mhz | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

patrickos85 schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:02:
[...]

Ik heb van het weekend de LMG Stoner gebruikt en die heeft een hoge accuracy. Heel vaak heb ik mensen op lange afstand neergehaald met 2 tot 4 kogels.
"In verhouding tot andere wapens" :>

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Gisteren maar ff niet gespeeld. Begin toch steeds meer en meer te ergeren.
Wat een brak spel... :(

Je kunt met goed fatsoen geen potje met een party van meerdere personen spelen. Er is altijd wel iemand (vooral ik) die dan weer uit de party geflikkerd worden. En als het een keer lukt om samen in een game te komen dan word je halverwege de match er wel weer uitgeflikerd.

Ik heb me trouwens met de SP prima vermaakt (toch nog iets positiefs).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:31
Sleight of Hand | Sleight of Hand Pro
Sleight of Hand

Ability: Gives a faster reload time by reducing your weapons reload time in half. This is extremely useful with weapons that have long reload times, like shotguns and light machine guns.

Pro Ability: Allows you to aim down the sight ~50% faster than normal. This doesn't work with weapons that have scopes.

Betekend dit dat je bij red dot sights ook geen 50% bonus hebt?

• Punkbuster
Nee alleen sniper.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-07-2021

MicScott

.Grey.

reemprive schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:44:
Van de Wager gametypes vind ik One in the chamber toch de minste. Gungame vond ik altijd al leuk, Sticks and stones vind ik vooral leuk omdat niets zeker is door die tomahawk en Sharpshooter is echt super door die random wapens en attachments.

Ik ben er ook achter dat quickscopen op de PC best kan. Alleen op de korte afstand kan je beter no scopen omdat de zoom dan vreemd uitkomt.

Mijn kdr mag wel wat beter, is nu iets van 1.3. Maar met Domination moet en zal ik B cappen, wat als ik 1 van de weinige ben met die mening nog wel eens wil resulteren in een negatieve kdr.

Vanavond weer op Tigers 1 mensen?
Welke modi?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• peter1891
obsidian schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:16:
[...]

Raak je dan ook echt ALLES kwijt? Dus ook je playercard? Wat dat zou voor mij een reden zijn om geen prestige te doen. Wapens en perks ok, maar playercard is toch een stukje herkenning van je char/clan in de game. Die wil ik toch eigenlijk wel graag houden.
je playercard hou je gewoon, ook de embleem die je gemaakt hebt hou je gewoon, alleen is deze niet aan te passen tot je lvl 10 bent, wat je toch weer zo bent

ook het grootste gedeelte van je challanges raak je kwijt, behalve je Lifetime challanges en wss door een bug hou je je attachments challanges ook gewoon

• ArgantosNL
  • Laatst online: 28-03 15:36
Een van de grootste irritaties vind ik nog wel dat je steeds van achter wordt gepakt, en de RC wagentjes ik wat daar echt steeds door opgeblazen. Het lijkt ook of het mij niet gegund is om een killstreak op te bouwen. Elke keer na de 3de kill wordt ik afgemaakt door zo'n wagentje of een idioot die in mijn rug loopt dat terwijl er teammaten achter mij zitten 8:7 zeer frustrerend.
Domination.

Was het gisteren trouwens jouw server waar op op zat met SnD?

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:18

flessuh

Set sail for fail!

Ik blijf het ook nogal jammer vinden dat je niet zoveel aan een sniper-rifle hebt.

op sommige maps word je gewoon met een smg neergeschoten, zit je dan met je scoped gun....

maar ja, verschil is er wel, ik vind het alleen wat te klein (of de maps te klein)

ik lees hier dingen dat theatre niet werkt? heb gister namelijk ff een kort filmpje gemaakt, en dat werkte prima (zijn die ook te vinden via internet)

mijn ervaringen op PC btw:)

verder na een moeizame start wel prima spel

https://www.dutchsolarboat.com

• Z_Jr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04-2022
Als je prestige'd raak je dan ook al je CoD Points kwijt?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 15:51

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

reemprive schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:52:
[...]

Domination.

Is 'Tigers 1' een bepaalde server waar jullie op spelen? :)
ArgantosNL schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:47:
Een van de grootste irritaties vind ik nog wel dat je steeds van achter wordt gepakt, en de RC wagentjes ik wat daar echt steeds door opgeblazen. Het lijkt ook of het mij niet gegund is om een killstreak op te bouwen. Elke keer na de 3de kill wordt ik afgemaakt door zo'n wagentje of een idioot die in mijn rug loopt dat terwijl er teammaten achter mij zitten 8:7 zeer frustrerend.
Hier heb ik ook last van, al dan niet in de vorm van frustraties. Het enige probleem wat ik heb, is dat ik gewoon vaak dood ga. Ik heb absoluut geen probleem met het doden, maar ik heb het gevoel dat ik constant op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd beland. Over het algemeen speel ik wel met een positieve K/D, maar ik zou liever wat minder vaak doodgaan zodat ik wat langere killstreaks kan pakken.

Hoe doen jullie dat? Hoe spelen jullie 25 - 3? :) Heel rustig aan lopen en goed je hoekjes checken en achterom kijken?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• HesRuud
Banzaibunny schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:53:
Ik blijf het ook nogal jammer vinden dat je niet zoveel aan een sniper-rifle hebt.

op sommige maps word je gewoon met een smg neergeschoten, zit je dan met je scoped gun....

maar ja, verschil is er wel, ik vind het alleen wat te klein (of de maps te klein)

ik lees hier dingen dat theatre niet werkt? heb gister namelijk ff een kort filmpje gemaakt, en dat werkte prima (zijn die ook te vinden via internet)

mijn ervaringen op PC btw:)

verder na een moeizame start wel prima spel
Dat je niks aan een sniper rifle hebt? Volgens mij snap jij het principe van een sniper rifle niet :P
Het gaat erom dat je een afstand creëert tussen jouw en de vijand. Ja, je moet je soms verplaatsen, hier heb je dan ook een secondairy voor (hoewel ik pistols ZWAAR underpowered vind). Ik vind het jammer dat sniper rifles in MW2 zo verkeerd neer werden gezet (uber quickscope wapens die menig assault rifles aftroefden). Ik weet ook dat quickscopen hier nog mogelijk is en daar ben ik ook blij mee, hoewel het nu wel heerlijk moeilijk is om te doen :>, kortom dit is snipen zoals het hoort, gewoon heerlijk NIET voor de massa :)

Kiek em goan!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:49
Z_Jr schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:55:
Als je prestige'd raak je dan ook al je CoD Points kwijt?
yup alles gaat trg naar 0 alleen je emblems blijven / veranderen

M3 - LR AWD / Pearl White / Black / 19" - https://ts.la/florian39171

• ErA
Cloud schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:56:
[...]

Hoe doen jullie dat? Hoe spelen jullie 25 - 3? :) Heel rustig aan lopen en goed je hoekjes checken en achterom kijken?
1: Speel objective mode (dus alles behalve TDM & FFa)
2: Neem nooit de route die de rest neemt.

En zo zijn er nog veel meer tips.

Ikzelf heb momenteel eindelijk een 2.0 K/D ratio bereikt na een bedroevende starts (had 1.0 halverwege ofzo :O) Nu wordt het dus weer langzaam klimmen richting de 2,5~3.

Die gemiddelde hoge K/D haal ik echter van 1 game in de zoveel tijd keihard ownen. Het is best moelijk om iedere game weer goed te scoren, zeker als je achter objective aangaat.

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:02

Vince22

PSN ID: Vince_NL

Just_jan schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:33:
Dat ging net heel erg lekker.
ongeveer 20 potjes Team deathmatch. met minimaal 2000 score en ongeveer 15 daarvan de final killcam.
Was best wel goed bezig. Level 40 alweer. nog 10 en dan 2de keer prestigen.
Jezus man jij gaat echt als de brandweer ouwe no-lifer :+

Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso

[...]

Jup, onze server. Ik kan je het IP geven maar daar heb je zo weinig aan :p Even filteren op domination (non-HC) en dan even op naam sorteren. Hij heet "Tiger 1 Domination (Ranked)" geloof ik.
[...]

Hier heb ik ook last van, al dan niet in de vorm van frustraties. Het enige probleem wat ik heb, is dat ik gewoon vaak dood ga. Ik heb absoluut geen probleem met het doden, maar ik heb het gevoel dat ik constant op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd beland. Over het algemeen speel ik wel met een positieve K/D, maar ik zou liever wat minder vaak doodgaan zodat ik wat langere killstreaks kan pakken.

Ik heb hetzelfde probleem. In MW2 was 25-3 geen uitzondering, dat haalde ik daar regelmatig (mits ik niet constant voor de objective moest vechten) maar dat heb ik nog niet gehaald in BO. M'n hoogste was iets van 57-15 ofzo denk ik, ik kreeg een chopper gunner in nuketown op hardcore... Dan weet je het wel :+

Maar het lijkt inderdaad alsof spawnpoints iets meer random zijn waardoor je, vooral bij domination, niet kan voorspellen waar de vijand vandaan komt. Bij MW2 kon je nog een team vastzetten door gewoon een punt niet te pakken (ze spawnen dan bij dat punt 9/10 keer) en eventuele sneaky gasten die er toch doorkomen alsnog op te gaan halen, maar in BO lijken ze nog steeds van elke kant te komen. Ik weet nog niet of ik dat erg vind of niet. Ergens is het random spawnen natuurlijk irritant want je wordt wel vaak in je rug gepakt ja, maar om het hele potje een team vast te zetten is voor dat team natuurlijk ook niet leuk (en nadat we dat zo'n 500 keer gedaan hebben gok ik in MW2 was ik het ook redelijk beu :9 ). Het valt me dan ook op dat domination potjes veel dichter bij elkaar liggen. In MW2 was de score meestal iets van 200-50 (vooral omdat wij een beetje samen spelen en de tegenstanders niet), maar in BO is het vaker 200-180 ofzo, en heb zelfs al 2 keer een draw meegemaakt. Wat ik daar vooral leuk aan vind is dat je eigenlijk het hele potje wel kans maakt. Ik heb achtergestaan met 150-80 ofzo en alsnog gewonnen al een paar keer, in MW2 kun je na 50-30 ofzo al kappen meestal omdat je al gespawntrapped bent.

Overigens, hierboven had iemand het over snipers en dat ze moeilijker zijn te gebruiken. Ja ze zijn zeker moeilijker te gebruiken omdat ze veel meer recoil hebben (tenminste de L9Awhatever), en dat is ook prima. Maar waar ik, en nog veel meer mensen, zich aan ergeren is dat je vaak gewoon mist bij een schot wat gewoon 100% zeker raak zou zijn. Ik heb mensen die met een RC-XD zaten te rijden tot twee keer toe gemist, en dat is echt niet omdat ik niet kan mikken (kom op, hij zit stil en ik had alle tijd..). Crosshair precies midden in z'n hoofd, schiet, mis 8)7

[Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 15-11-2010 12:10]

Mijn iRacing profiel

• MicScott

MicScott

.Grey.

reemprive schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:52:
[...]

Domination.

Ik heb vrij lang op mijn server gespeeld, tot ongeveer 11 uur in mixed team tactical. Daarna nog op wat andere servers want die van mij was opeens leeg :(

En nog maar eens: wat een überspel is het! Het loopt als een trein op mijn PC nu en het is zo veel beter dan MW2! Het gaat nu gewoon om wie het beste schiet, ipv andere bullshit. Ben nog maar 2 x in totaal door een tube doodgegaan.

De crossbow is trouwens ook echt heerlijk, vooral als je er iemand met direct impact mee killt :D

[Voor 31% gewijzigd door MicScott op 15-11-2010 12:19]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 15:51

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

NickThissen schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:05:
[...]

Jup, onze server. Ik kan je het IP geven maar daar heb je zo weinig aan :p Even filteren op domination (non-HC) en dan even op naam sorteren. Hij heet "Tiger 1 Domination (Ranked)" geloof ik.
Cool, die gaat in m'n favorieten. Zal hem vanavond opzoeken :)
Ik heb hetzelfde probleem. In MW2 was 25-3 geen uitzondering, dat haalde ik daar regelmatig (mits ik niet constant voor de objective moest vechten) maar dat heb ik nog niet gehaald in BO. M'n hoogste was iets van 57-15 ofzo denk ik, ik kreeg een chopper gunner in nuketown op hardcore... Dan weet je het wel :+

[...]tekst
Goed verhaal en er zit wel wat in ja. Misschien heeft het inderdaad met de spawns te maken :) Het ene moment zit je namelijk op eigen grondgebied maar een paar spawns later kun je je ineens tussen de vijanden bevinden. Dat Domination wat spannender is heb ik ook gemerkt! Gisteravond de hele tijd Domination gespeeld en het merendeel van de games eindigde met 200 - 19X scores. Waarbij we soms de hele game voorstonden maar omdat het wel close bleef we in de laatste minuut alsnog verloren met 4 punten verschil. Vind ik wel heel fijn want in MW2 zat ik op een of andere manier meestal in het vastgezette team wat jij beschreef :P Dit is een stuk leuker.

Na nu zo'n 14 uur multiplayer begin ik echt het idee te krijgen dat de game behoorlijk gebalanceerd is. Ik ben nog niets en niemand tegen gekomen die niet te pakken was. Ik zie ook allerlei perks gebruikt worden waarbij het in MW2 altijd Stopping Power plus twee perks was (met meestal ninja). Ook qua wapens zie ik heel veel variatie omdat de wapens qua stats dichter bij elkaar liggen. Al met al ben ik (afgezien van de opstartproblemen) heel erg tevreden!

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Ik ben nu geloof ik lvl 13, maar ik heb nog niet echt een wapen kunnen vinden waar ik lekker mee speel. De MP5K en de Enfield hebben naar mijn mening te veel recoil op de lange afstand, waarbij de MP5K ook nog eens veel te weinig damage doet.

De M14 is opzich wel fijn, alleen door het feit dat deze semi-automatisch is, leg je het wel af in 1 vs. 1 gevechten met mensen die een automaat hebben.

Hoe zit het met de recoil van de Famas? Is deze beter dan de Enfield? Geloof dat ik de Famas op lvl 14 kan kopen, dus nog even geduld.

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-01 09:08
Zo, heb gisteren maar voor de eerste keer op de prestige button geramd. Beetje aso veel gespeeld deze week.
Moet zeggen, vooralsnog gaat het rete lekker. Inmiddels zit ik op ± 3400 kills met een K/d ratio van 3.16 (TDM).

Vind de Enfield met reflex en de Commando veruit de lekkerste guns. Maar ook de M60 mag er op zijn tijd zijn.

Waar ik zelf gestoord van wordt, zijn die gasten die de Ghost perk ingesteld hebben. Ik heb zelf ongeveer 5x per potje een spy-plane, ik let dan ook continu op mn radar, maar steeds glippen er van die sneaky mofo's met Ghost door waardoor ik onverwachts kei hard genakt wordt.

Ik heb zelf gelukkig nog niet van zulke noobs gezien als bij MW2, waar ze met Model 1887 akimbo op de grond volledig stilliggen, of om een hoekje zitten totdat er iemand voorbij komt. Heb pas 1x iemand met een dual shotgun gezien welke gigantisch om elk hoekje in "Cracked" zat te campen. Maargoed, de beste persoon had ook maar een ratio van 0.46. Erg triest dat mensen dus zo aan hun kills moeten komen.

De chopper gunner en gunship zijn wel erg lekker in deze game, vooral Gunship is wel erg powerfull, maar die heb je dan ook niet zomaar.

Vooralsnog, lekkere game.
Alleen vraag ik me af wanneer de leaderboards helemaal in orde zijn. Bij sommige mensen kloppen de kills wel, bij mij kloppen ze alleen in Combat Record. En als ik naar leaderboards de filter All Time erop zet, dan klopt het al wat beter, alhoewel het nog steeds niet volledig overeen komt met je combat record.

Ik dacht dat alle leaderboards afgelopen vrijdag gereset zouden worden.....?
bram1984 schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:14:
Ik ben nu geloof ik lvl 13, maar ik heb nog niet echt een wapen kunnen vinden waar ik lekker mee speel. De MP5K en de Enfield hebben naar mijn mening te veel recoil op de lange afstand, waarbij de MP5K ook nog eens veel te weinig damage doet.

De M14 is opzich wel fijn, alleen door het feit dat deze semi-automatisch is, leg je het wel af in 1 vs. 1 gevechten met mensen die een automaat hebben.

Hoe zit het met de recoil van de Famas? Is deze beter dan de Enfield? Geloof dat ik de Famas op lvl 14 kan kopen, dus nog even geduld.
Voordat ik gisteravond prestige inging had ik toch de Enfield weer herontdekt. Dat vind ik toch een van de betere geweren. De Famas is ook wel fijn maar veel recoil. De Commando was ook een van m'n favorieten, maar dan moet je nog even doorspelen. Heb je een silencer op de Enfield? Want met silencer vind ik alle wapens eigenlijk niks, het lijkt wel alsof de recoil nog een stuk hoger wordt daardoor want zonder silencer pak ik er vaak 2 of 3 achter elkaar en met silencer geen enkele :p

Mijn iRacing profiel

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 14:01
Anoniem: 234657 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:37:
klopt en zelfs het reloaden van je wapen horen ze nog gewoon.
ook de PRO versie is compleet zinloos. je hoort ze wel, maar dan ben je al te laat.

zo wie zo vind ik het in-game geluid slecht, soms zie in game-winning kill, of op minimaps dat er redelijk dicht in de omgeving iemand doodgeschoten werd, zelf hoorde je dat geluid helemaal niet.
bram1984 schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:14:
o...

Doe je toch wat fout :+ . Meestal legt de tegenstander toch echt het loodje op korte (Net-niet-knifebare) afstand. Maar ik heb dan ook een getrainde triggervinger :Y) (Xbox-360)

Zit nu ook op de PC wat te spelen (Steam acc van een maat) vind het maar niks.. Erg veel hangups terwijl mijn systeem het makkelijk aan kan (Zie: D4NG3R in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Proble...")

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-12-2016

10K

10.000

welk anti-cheat systeem word er gebruikt voor de pc?
ik hoop echt dat het punkbuster is:-(

[Voor 5% gewijzigd door 10K op 15-11-2010 12:24]

"Above And Beyond The Call"

• Rizendoekie
  • Laatst online: 08-02-2022
Persoonlijk vind ik de famas en aug lekker werken, redelijke recoil en lekkere damage. (maja ik speel bijna alleen maar hardcore)
Binnenkort eens een beetje meer werken aan smg and andere ar wapens.

Gisteren de pro versies van sleigh of hand en ninja gehaald, alleen ghost pro nog en dan heb ik m'n favo perks goed staan.
Alleen het rare is, voor ghost pro hoef ik nog alleen maar een sentrygun te killen, maar ik kan zweren dat ik er al 2 geknifed heb, bugje?
VAC van Valve.

Punkbuster is echt een k*tprogramma. Het ziet bijna geen enkele cheat/hack, maar kicked soms wel randomly mensen die niks doen!!?

VAC is vrij goed, detecteerd bijna alles (Scanned het geheugen) en kicked meestal ook de juiste mensen. Heb nog (bijna) geen last gehad van onrechtmatige kicks/bans. ALhoewel ik wel banned was voor MW2, maar na een week gaf valve toe dat dit hun fout was. En kon MW2 weer gespeeld worden.

Het enige waar VAC/Valve wel bekend om staan, is dat ze niet snel toegeven dat een foutieve ban ook echt fout was.. Dat VAC het dus mis heeft.

[Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 15-11-2010 12:28]

• HesRuud
10K schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:23:
welk anti-cheat systeem word er gebruikt voor de pc?
ik hoop echt dat het punkbuster is:-(
Ik zou zeggen, lees het forum maar even door, of check google.
Dit soort posts vind ik persoonlijk jammer, met 1-2 minuten zoeken had het antwoord al gehad....
maar omdat ik de gekste niet ben: VAC (en nee ben nog geen hacker tegengekomen...)

Kiek em goan!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 01-01 14:01
Ik ben naar paar daagjes nu op level 17, ik doe het lekker rustig aan :)! Maar die zieke K/D ratio van jullie. Super nice. Ik moet het volgens mij doen met iets van 0.56 maar weet niet waar je dit kan vinden. Waar kun je die stats zien?

Lange tijd BFBC2 gedaan, COD4 had ik ook wel KD van 2,5 maar om dan na BF weer naar COD te gaan, is weer even wennen :D.

Persoonlijk hou ik niet zo van de spawnpoints, deze zijn soms zo belachelijk dat ik wel een 5 keer achter elkaar spawnkilled wordt. Dus dan sta je direct 0-5 :p

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Anoniem: 33272

FrankLe schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:31:
Ik ben naar paar daagjes nu op level 17, ik doe het lekker rustig aan :)! Maar die zieke K/D ratio van jullie. Super nice. Ik moet het volgens mij doen met iets van 0.56 maar weet niet waar je dit kan vinden. Waar kun je die stats zien?

Lange tijd BFBC2 gedaan, COD4 had ik ook wel KD van 2,5 maar om dan na BF weer naar COD te gaan, is weer even wennen :D.

Persoonlijk hou ik niet zo van de spawnpoints, deze zijn soms zo belachelijk dat ik wel een 5 keer achter elkaar spawnkilled wordt. Dus dan sta je direct 0-5 :p
Playercard -> combat stats

• FlyLight3r
  • Laatst online: 01-01 14:01
Ah, bedankt! :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• MicScott

MicScott

.Grey.

soulfightah schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:27:
[...]

Ik zou zeggen, lees het forum maar even door, of check google.
Dit soort posts vind ik persoonlijk jammer, met 1-2 minuten zoeken had het antwoord al gehad....
maar omdat ik de gekste niet ben: VAC (en nee ben nog geen hacker tegengekomen...)
Ik al wel een wallhacker.. Hij probeerde het voorzichtig te doen door wat terug te blijven en niet te veel aan te vallen maar het was wel heel duidelijk, en omdat hij in S&D ook nog eens steeds als laatste over was en de winning killcam had, had iedereen het wel vrij snel door :p

Hij heette trouwens Cranked.

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-12-2016

10K

10.000

Naar mijn menig werkt punkbuster veel beter, het enige nadel is dat punkbuster voor 2 min ofzo banned als je hackt (en als je op een niet streaming server zit), VAC banned voor altijd toch?
Ik weet niet of je weet hoeveel cheaters er in mw2 rondlopen maar dat is echt niet normaal meer. Ik kom echt heel vaak cheaters in mw2 tegen misschien wel meer 5/10 van de alle games. En hoe vaak ben ik wel niet in een hacked lobby beland, anders was ik nu nog maar 3de prestige.
Soms worden ze wel gebanned maar dan pas maanden later ofzo, maar de meeste dingen ziet vac geen eens.
Maar goed misschien is VAC voor black ops anders dan voor mw2?

[Voor 17% gewijzigd door 10K op 15-11-2010 12:44]

"Above And Beyond The Call"

• Soundstorm2010
  • Laatst online: 06-01 19:17
Zo te zien wel... Waarschijnlijk geleerd van hun domme fouten in MW2

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Anoniem: 378733
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ErA schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:02:
[...]

2: Neem nooit de route die de rest neemt.

En zo zijn er nog veel meer tips.

Ikzelf heb momenteel eindelijk een 2.0 K/D ratio bereikt na een bedroevende starts (had 1.0 halverwege ofzo :O) Nu wordt het dus weer langzaam klimmen richting de 2,5~3.

Die gemiddelde hoge K/D haal ik echter van 1 game in de zoveel tijd keihard ownen. Het is best moelijk om iedere game weer goed te scoren, zeker als je achter objective aangaat.
Mijne is 2.16 atm, ik wil hem ook tussen 2.5-3 hebben :+

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-12-2022

ye-roon

knaak

koekjeh schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:00:
[...]

yup alles gaat trg naar 0 alleen je emblems blijven / veranderen
Kijk dit vind ik nou jammer :( Ik ben nu lvl 38 en zit dus bijna op het moment waar ik kan prestigen. Maar ik heb atm best hard gewerkt aan het "op pro" krijgen van me perks. En het betekend dus dat ik weer al die challenges moet doen om pro te halen. Zelfde met wapens dan neem ik aan? alle wapens die je in eerste instantie gekocht heb moet je weer kopen als je prestiged? Het is dus niet zo dat je alleen de het level nodig hebt om het wapen te unlocken en omdat je het al in eerdere reeks gekocht hebt, het metteen beschikbaar is? Zo nee (dus je moet alles op nieuw kopen), dan word er hier niet geprestiged. Of misschien 1 keer als ik een aantal "moeilijke" pro versies nog niet gehaald heb (sentry gun killen, heb er serieus nog maar 2 meegemaakt ingame. Eerste had ik stuk met Ghost aan, challenge completed, rollback van stats, challenge niet meer completed ..... En de 2de had ik ghost niet aan. En eigenlijk alle andere waren friendly en niet te slopen :(

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:26

steveman

Comfortabel ten onder

ErA schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:02:
[...]

Ver ga vervolgens liggen campen ipv achter de objective aan ? :P

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
ye-roon schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:59:
[...]

Kijk dit vind ik nou jammer :( Ik ben nu lvl 38 en zit dus bijna op het moment waar ik kan prestigen. Maar ik heb atm best hard gewerkt aan het "op pro" krijgen van me perks. En het betekend dus dat ik weer al die challenges moet doen om pro te halen. Zelfde met wapens dan neem ik aan? alle wapens die je in eerste instantie gekocht heb moet je weer kopen als je prestiged? Het is dus niet zo dat je alleen de het level nodig hebt om het wapen te unlocken en omdat je het al in eerdere reeks gekocht hebt, het metteen beschikbaar is? Zo nee (dus je moet alles op nieuw kopen), dan word er hier niet geprestiged. Of misschien 1 keer als ik een aantal "moeilijke" pro versies nog niet gehaald heb (sentry gun killen, heb er serieus nog maar 2 meegemaakt ingame. Eerste had ik stuk met Ghost aan, challenge completed, rollback van stats, challenge niet meer completed ..... En de 2de had ik ghost niet aan. En eigenlijk alle andere waren friendly en niet te slopen :(
Toevallig gisteren de eerste tegengekomen en ik merk dat de tegenstander echt soms moeite heeft met het feit dat er geen rode nametag boven mijn hoofd verschijnt.

• peter1891
hmm het is maar hoe je et bekijkt, als er nix gereset zou worden zou je veel moeilijker lvlelen omdat je de challanges niet meer hebt, maarja ook best stom als je ergens veel voor gedaan hebt om het vervolgens dan weer opnieuw te moeten doen. zelf boeit et me niet echt, ik ga gewoon opnieuw en zie wel welke challanges ik voltooi

zelf vind ik trouwens wel dat je veel ste snel lvlt en je al op lvl 50 naar de eerste prestige kan gaan, heb zelf ook niet super veel met verschillende wapens kunnen schieten, maarja heb daar nog 14 prestiges voor :P

• Rogierh
ArgantosNL schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:47:
Ik gebruik daarom de perks Flatjacket (slot 1) en Hacker (slot 3). Flatjacker zorgt ervoor dat ik niet door RC cars en granaten dood ga (zeker handig bij objective based modes) en Hacker zorgt ervoor dat ik Claymores van verre zie aankomen (en dus weet dat er een enemy binnen zit of in de buurt is). In het 2e slot gebruik ik Warlord / Sleight of Hand

• patrickos85
Rogierh schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:05:
[...]

Ik gebruik daarom de perks Flatjacket (slot 1) en Hacker (slot 3). Flatjacker zorgt ervoor dat ik niet door RC cars en granaten dood ga (zeker handig bij objective based modes) en Hacker zorgt ervoor dat ik Claymores van verre zie aankomen (en dus weet dat er een enemy binnen zit of in de buurt is). In het 2e slot gebruik ik Warlord / Sleight of Hand
ik ben al zovaak doodgegaan door RC cars...Maar helpt het je ook in hardcore of alleen normal?

Anoniem: 104511

Ik vraag me af of ik ooit Ghost Pro nog ga halen, heb tot nu toe één sentrygun van de tegenstander gezien, en die had iemand al kapot voor ik erbij kon komen (ik zag 'm door de muur heen met Hacker). Niemand gebruikt die dingen tenzij ze uit een CP komen, aangezien er heel wat leukere killstreak reward keuzes zijn..

• Rogierh
patrickos85 schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:15:
[...]
ik ben al zovaak doodgegaan door RC cars...Maar helpt het je ook in hardcore of alleen normal?
Ik heb het niet in HC geprobeerd, maar probeer het eens en laat het even weten zou ik zeggen. Flatjacket beschermt je overigens ook tegen tubers (zijn er minder, maar toch).

Anoniem: 333108

Anoniem: 378733 schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:49:
[...]

Mijne is 2.16 atm, ik wil hem ook tussen 2.5-3 hebben :+
door mensen zoals jullie is die van mij 0,25 :(

:P grapjuh zal wel 1,25 zijn :$

mr nu heb ik de stoner =D

• carpcatcher
Anoniem: 104511 schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:15:
Ik vraag me af of ik ooit Ghost Pro nog ga halen, heb tot nu toe één sentrygun van de tegenstander gezien, en die had iemand al kapot voor ik erbij kon komen (ik zag 'm door de muur heen met Hacker). Niemand gebruikt die dingen tenzij ze uit een CP komen, aangezien er heel wat leukere killstreak reward keuzes zijn..
tip.. stel zelf de sentrygun in en stel hem beschikbaar ;)

• ErA
Anoniem: 104511 schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:15:
Ik kan dit beamen.

Ik ben nu level 50 en heb Ghost nog steeds niet op pro. Ik mis alleen nog de sentry kill.

Ik ga zodra ik vanavond prestige dan ook gewoon met een paar vrienden een willekeurige server in, en dan ga ik die sentry gun gewoon even padden om het zo maar te noemen.

Anoniem: 104511

carpcatcher schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:20:
[...]

tip.. stel zelf de sentrygun in en stel hem beschikbaar ;)
Sja dat is wel een plan, zij het een beetje een scheef plan. Maar wellicht heb ik niet veel andere opties. Gaat wel frustrerend worden als het een paar keer fout gaat (wat vast wel zal gebeuren) maargoed, dat hoort er bij zullen we maar denken..

• exi22
  • Laatst online: 24-03 15:31
Zijn er al mensen met marathon pro ?

Ik haat capture the flag en de kans dat je die flag pakt en terug brengt naar je basis is behoorlijk klein met al die base campers. Of zal ik een eigen server moeten huren en ff met een maat en het zo zien te fixen ?

• Soundstorm2010
  • Laatst online: 06-01 19:17
Denk van wel... base en normale campers heb je altijd, en blijf je houden ook :(

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Anoniem: 104511 schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:21:
[...]

Sja dat is wel een plan, zij het een beetje een scheef plan. Maar wellicht heb ik niet veel andere opties. Gaat wel frustrerend worden als het een paar keer fout gaat (wat vast wel zal gebeuren) maargoed, dat hoort er bij zullen we maar denken..
Heb ik ook gedaan, tis gewoon bijna onmogelijk om het te doen met wat de vijand zelf inzet...

• MicScott

MicScott

.Grey.

ErA schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:21:
[...]

Ik kan dit beamen.

Ik ben nu level 50 en heb Ghost nog steeds niet op pro. Ik mis alleen nog de sentry kill.

Ik ga zodra ik vanavond prestige dan ook gewoon met een paar vrienden een willekeurige server in, en dan ga ik die sentry gun gewoon even padden om het zo maar te noemen.
Sentry kill is inderdaad moeilijk om te halen..Ik had er wel een geknived als Ghost, maar toen werden de stats weer eens teruggedraaid na het potje.... :(

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:06
Just_jan schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:33:
Dat ging net heel erg lekker.
ongeveer 20 potjes Team deathmatch. met minimaal 2000 score en ongeveer 15 daarvan de final killcam.
Was best wel goed bezig. Level 40 alweer. nog 10 en dan 2de keer prestigen.
Prestige 3 level 49. Altijd baas boven baas _/-\o_
Stream Machinima

[Voor 35% gewijzigd door Tjeerdtq op 15-11-2010 13:35]

• ArgantosNL
  • Laatst online: 28-03 15:36
[...]

[...]

ik heb ook het gevoel dat pngeluk mij achtervolgd.
kijk ik naar links naar rechts en nog een keer links.
Steek ik over wordt ik omvergeblazen van rechts :|

het is me gewoon niet gegund ;(

• carpcatcher
exi22 schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:22:
Zijn er al mensen met marathon pro ?
yup.

hier. was ff wat werk.
gewoon beste er van proberen te maken en een beetje meer aan je eigen kant assisteren. kans dat je hem in 1x kan terug brengen is toch klein.

Anoniem: 272523

Ik heb Ghost pro gehaald, duurde toch level 41, maar toen stond er eindelijk een sentrygun die ik neer kon steken d:)b

De rest van de perks is wel makkelijk trouwens, beetje te eigenlijk..

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 272523 op 15-11-2010 13:40]

• Just_jan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 17:27
superbassie schreef op maandag 15 november 2010 @ 01:14:
[...]

Dat jij het 20 potjes achter elkaar volhoudt!
Net na 3 potjes van ellende maar weer gestopt...niet vanwege lag problemen ofso, game loopt prima hier, maar vanwege het brakke spawnsysteem. Word er schijtziek van. |:(
Ik begin nu een beetje automatisch als ik spawn een paar stappen naar achteren en weer helemaal overnieuw alle kanten van de map onderzoeken. en waar ik spawn zo'n camera neerzetten. weet altijd of ze daar ook weer spawnen.
Alleen in de maps Nuketow en launch wil dat nog niet echt lukken. daar gooi ik meestal meteen een flashbang neer of novagas... 7 van de 10 keer verblind ik alleen mezelf maar die andere keren staan ze toch oppeens naast me.

Just_jan schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:40:
[...]

Ik begin nu een beetje automatisch als ik spawn een paar stappen naar achteren en weer helemaal overnieuw alle kanten van de map onderzoeken. en waar ik spawn zo'n camera neerzetten. weet altijd of ze daar ook weer spawnen.
Alleen in de maps Nuketow en launch wil dat nog niet echt lukken. daar gooi ik meestal meteen een flashbang neer of novagas... 7 van de 10 keer verblind ik alleen mezelf maar die andere keren staan ze toch oppeens naast me.
Als je het spawnen vervelend vind moet je Sabotage spelen ofzo, want dan staan ze tenminste niet achter als je net het hele team heb uitgemoord!

Dat hielp mij behoorlijk met het halen van de hogere killstreaks..
Waarop speel je? Je moet namelijk proberen een goed team te krijgen. Ik speel altijd samen met minstens 1 persoon uit mijn black ops "Vriendengroep" wat gewoon inhoud dat ik met hem/haar/hun altijd tactisch speel. Bijv 2 personen met 2 camera spikes.

Mensen vinden het niet leuk dat we campen. Maar toch staan we altijd bovenaan, vraag je toch af wie er dan belabberd speelt.. De campers, of de mensen die gewoon telkens op dezelfde domme manier doodgaan door ons. IPV een granaat de kamer in te gooien/schieten... :z .

Anyway, gewoon rustig aan doen werkt het beste. Of je nou camped, of lekker rondsluipt maakt niet echt heel veel uit ;) .

Ontwijk trouwens 'populaire' gebouwen zoals sniper spots ect. En blijf weg van het midden van de map.

• carpcatcher
is er ergens al bekend wanneer de patch voor de ps3 komt?
wil wel weer eens met wat vrienden online spelen...

anders gaat het (vanavond) echt weer MW2 worden.

• Just_jan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 17:27
Tjeerdtq schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:33:
[...]

Prestige 3 level 49. Altijd baas boven baas _/-\o_
Stream Machinima
Niets meer dan respect haha :P Ik heb alleen 2 daagjes niet gespeeld omdat men ps3 kapot was...Dus heb nog wat in te halen

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09-2021
Ik vind wel dat er een sterk tekort is aan sniperlevels (zoals Wasteland, Estate, Derail) en ook levels voor close combat mis ik toch wel (zoals Favela, Karachi, Sub base) hopelijk komt er binnenkort nog een DLC uit.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Richard! schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:53:
Ik vind wel dat er een sterk tekort is aan sniperlevels (zoals Wasteland, Estate, Derail) en ook levels voor close combat mis ik toch wel (zoals Favela, Karachi, Sub base) hopelijk komt er binnenkort nog een DLC uit.
Ah, ik ben dus niet de enige die dat gemerkt heeft...
In mw 1&2 en Waw had ik bijna net zoveel kills als sniper als met een assault ofzo, en nu heb ik net 100 kills als sniper, op level 41. zonde.

Moet zeggen dat ik van de vervelende spawnpoints niet veel last heb. Op kleinere maps wel eens maar het is inderdaad niet meteen gaan hollen als je spawnt, maar rustig kijken waar het gevaar vandaan komt.
Op kleine maps is een shotgun best makkelijk, vind ze op kleine maps nog steeds vrij overpowered als je met lightweight op iemand komt afrushen en twee schoten achter mekaar kan afvuren. :P
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433667>het centrale problementopic</a>.

IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/CODBO">IRC via je browser</a> of <a href="irc://irc.tweakers.net/CODBO">via je irc client</a>

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee