[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:25
NickThissen schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:02:
Het begon me op te vallen dat er zo weinig mensen met een sniper spelen... Dus ik heb het maar eens geprobeerd. Nu weet ik waarom! Het werkt gewoon niet... Ze hebben snipers echt he-le-maal kapot gemaakt. Ik heb het niet eens over quickscopen, dat hoef ik niet eens te proberen. Zelfs op lange afstand mis je gewoon heel vaak iemand die stil staat, lijkt wel alsof de hitboxes kleiner zijn dan normaal :/ En daarbij heb ik ook nog enorme framedrops zodra ik inzoom, van stabiel 80 FPS naar 30 ofzo, dat is gewoon niet te doen met mensen die als een gek op en neer rennen en aan het duiken zijn en weet ik veel wat. En het ergste is nog: dan raak je EINDELIJk iemand, en dan gaatie verdomme niet dood! Schiet je met een sniper in z'n borst en hij loopt vrolijk door... Nee, ik hoop echt dat ze snipers weer wat beter maken want op het moment werken ze gewoon niet imo...
De reden dat mensen hem niet gebruike is, doordat hij een oefening gebruikt. Ik bakte er niks van de eerste xx potjes, maar nu gaat het voort echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361737

FF braken:

Black ops gedownload 2 levels gespeeld en gedeinstalled WAT EEN TELEURSTELLING!

Ik speel al een tijdje geen callofduty meer omdat BFBC2 er is en ja wat moet je dan nog.. :)

Maar door de hype dacht ik black ops moet ik wel ff checken so i did.

Wat schets mijn verbazing is alles gewoon nog hetzelfde qua grafics , tijd voor een nieuwe engine mischien word het dan nog wat volgend jaar.

Jammer als je dit spel gekocht hebt (50E), hoe belazerd moet je je voelen. Puber spul.

Zo das eruit.

Op naar BATTLEFIELD 3

greetz en veel plezier met hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
Het begon me op te vallen dat er zo weinig mensen met een sniper spelen... Dus ik heb het maar eens geprobeerd. Nu weet ik waarom! Het werkt gewoon niet... Ze hebben snipers echt he-le-maal kapot gemaakt. Ik heb het niet eens over quickscopen, dat hoef ik niet eens te proberen. Zelfs op lange afstand mis je gewoon heel vaak iemand die stil staat, lijkt wel alsof de hitboxes kleiner zijn dan normaal :/ En daarbij heb ik ook nog enorme framedrops zodra ik inzoom, van stabiel 80 FPS naar 30 ofzo, dat is gewoon niet te doen met mensen die als een gek op en neer rennen en aan het duiken zijn en weet ik veel wat. En het ergste is nog: dan raak je EINDELIJk iemand, en dan gaatie verdomme niet dood! Schiet je met een sniper in z'n borst en hij loopt vrolijk door... Nee, ik hoop echt dat ze snipers weer wat beter maken want op het moment werken ze gewoon niet imo...
Dit ben ik helemaal met je eens, ik had in het problemen topic dit probleem ook al gepost. Het lijkt wel of dat systeem tegen quickscopers, ook effect heeft op de ''gewone'' snipers. :'(

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Stop eens met zeiken over de graphics. Wat boeit dat nou!? Daar ben je na 5 minuten helemaal aan gewend, wat maakt het nou uit dat BFBC2 mooier is? De gameplay is 1103259x beter imo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik vind BF niet eens zoveel mooier eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

persoonlijk vind ik dat je cod en bf niet echt kan vergelijken, het zijn 2 shooters, maar daar stopt de vergelijking ook.

Daarbij is dit het COD:BO topic dus misschien is het dan ook best dat we de discussie beperken tot die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik denk dat als de Gameplay gewoon 100% zou zijn de mensen ook niet meer zo zouden klagen over de Graphics. Graphics wennen idd wel hoor, daar klaag ik dan ook maar niet over, heb liever een goede gameplay..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Giseravond was de join server bug volgens mij op een gegeven moment verholpen en ik heb tot 4 uur 's nachts gespeeld. Ik heb eigenlijk nog helemaal niks ontdekt in het spel dat het echt frustrerend maakt om te spelen. Snipen is inderdaad wel erg moeilijk nu, en hopelijk fixen ze het, maar het spel is verder echt fantastisch :D

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ben geprestiged gisteravond en ben wat andere perks gaan gebruiken en heb nu echt mijn ultieme class gevonden! :D
Primary
AK74U + DualMag

Secondary
CZ75 + Full Auto Upgrade

Lethals
Semtex

Tacticals
Concussion (stun)

Equipment
Claymore

Perk 1
Hardline Pro

Perk 2
Hardened Pro

Perk 3
Marathon
Nu bezig om Marathon Pro te halen (10x first blood, 15x vlaggen meenemen en 26 mijl lopen).

Famas en Attack Heli zijn btw echt zwaar overpowered.

[ Voor 5% gewijzigd door Vraaag op 14-11-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:57
dat quickscopen eruit is, prima.
maar dat je nu 2x moet schieten voor iemand dood is, dat is ook weer jammer.

waar ik me aan erger zijn claymores.. daar is gewoon geen ontsnappen aan,
daarbij vind ik de explosie range van z'n klein RC wagentje ook te groot.

maja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
oh trouwens zojuist met moeite en pijn Ninja PRO gehaald

Ninja
Silent movement
PRO: Louder enemies. Completely silent

Dat was in MW2 met S&D altijd een MUST, maar wat een waardeloze perk is het nu geworden.. ik hoor gewoon niemand, zelf als ze naast me lopen in een kamertje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Laatst online: 17-10-2023
Nou, heb 'm sinds woensdag ook in huis en denk dat het maar eens tijd wordt om te zeggen wat ik er van vind. Modern Warfare is na maanden dus weer in de kast gelegd, die wordt voorlopig niet meer gespeeld dus dat zegt al veel :). (xbox360 overigens).
Het menu vind ik een beetje verwarrend, te veel opties en je kan overal te diep op ingaan. 't zal ook wel wennen zijn natuurlijk maar ik voelde niet gelijk de drang om alles van 't menu te ontdekken. Dus, gelijk knallen dan maar :p. Wat me als eerst opviel waren de graphics. Zeker niet veel mooier dan MW2, behalve de explosies van frags, etc. Dat ziet er opeens een stuk leuker uit. Wel vond ik het een erg cartoony look hebben, maar daar was ik na 2 uurtjes spelen al helemaal overheen.

In het spel zelf was het erg opvallend dat er weinig snipers zijn. Het lijkt erop alsof de sniper rifles 't niet meer zo goed doen als vroeger. Daar ben ik erg blij mee want ik zuig in sniperen (spray 'n pray ftw :P). De andere guns lijken behoorlijk evenwichtig. Wel vind ik de animaties van de guns veel te ..gemoderniseerd ofzo. De Famas in MW2 lijkt volgensmij meer op een echte Famas dan die in Black ops. maar goed een knies oor die daar problemen mee heeft. Ik was een beetje teleurgesteld door de secondary opties. Natuurlijk, ballistic knife en crossbow zijn heel dope, maar ik had meer verwacht. Ook vind ik het jammer dat de shotguns geen secondary meer zijn. Buiten rondrennen met een SMG of Assault Rifle en binnen clearen met de shotgun vond ik een ideale combi. Maar goed, shotgun als primary is ook lachen (met de SPAS als een absolute favo)

De maps zien er erg mooi uit maar bieden wel iets meer ruimte tot campen volgensmij. Ik merk dat wanneer je met je team besluit ergens te gaan zitten en te verdedigen als een fort, je er niet zo makkelijk uitgeknald word als in MW2. Ik weet niet of dit heel erg is. Soms mis ik ook nog de tactiek uit de maps van MW2 maar ik denk dat dit iets is wat nog gaat komen.

De killstreaks vind ik f'in geweldig. De honden zijn m'n nieuwe vriendjes :). Het enige wat ik jammer vind, is dat het lijkt alsof er een millioen UAV's boven elke map vliegen. Misschien is dat ook wel iets van het begin, maar ik gebruik nu standaard de ghost perk. Wat ik ook k*t vind is 't neerhalen van helicopters, etc. Op een of andere manier lijkt niemand 't te doen en wordt je 3x voor je flikker geschoten wanneer je 't probeert. Ik moet nog zien hoe irritant dat gaat worden.

Wat nog meer...Wager matches! IK heb één potje gun-game gespeeld en dat was echt te gek. Erg spannend, ook al was het maar voor een paar COD dollars of punten of whatever. Daarna probeerde ik een spelletje 'sticks and stones' maar het duurde erg lang voordat ik in de server geraakte. Sterker nog, zo lang dat ik iets anders ben gaan doen, en toen ik terug kwam was ik dood en had ik de wager match verloren. Tja.. De wager matches bewaar ik ook nog ff voor later, eerst nog wat verder level-uppen.

Al met al, ga ik weer verder met spelen. Ik denk dat ik verslaafd ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Gisteren Black Ops gespeeld, een vriend van me nam hem mee. Het eerste wat opvalt: de slechte graphics. Het ziet er werkelijk niet uit :') Geen enkel detail, amper textures, raar kleurgebruik en elk object ziet er uit alsof het van plastic is gemaakt. Er is ook geen vorm van interactie op de omgeving, alles is zowat statisch.

Wel 1 groot pluspunt: dolphin dive. AWESOME.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 311177 op 14-11-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 13:50
shameblaster schreef op zondag 14 november 2010 @ 12:11:
hoe zit het eigenlijk als je met splitscreen online gaat spelen?
Wat wordt er dan met de behaalde punten van player 2 gedaan? verwaarloosd of ook er bij opgeteld?
Volgens mij erbij opgeteld, iig wel de match bonus (dus ik neem aan de rest ook). Ik heb met mn broertje een aantal keer split screen online gespeeld en in je After Action report komt de match bonus overeen met die van beide spelers opgeteld.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Amper textures? Elk object heeft textures anders was het spel een beetje kleurloos...

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 21:53
Anoniem: 311177 schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:17:
Gisteren Black Ops gespeeld, een vriend van me nam hem mee. Het eerste wat opvalt: de slechte graphics. Het ziet er werkelijk niet uit :') Geen enkel detail, amper textures, raar kleurgebruik en elk object ziet er uit alsof het van plastic is gemaakt. Er is ook geen vorm van interactie op de omgeving, alles is zowat statisch.

Wel 1 groot pluspunt: dolphin dive. AWESOME.
Op de WII? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Ik snap het echt niet, want ik kan echt prima spelen met de L96A1 (die bolt action sniper). Gewoon in de borst schieten en je hebt gegarandeerd een kill. Ik vind die L96 echt een zeer fijn wapen!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoD staat sowieso niet bekend om high end graphics. Daar moet je dit spel niet voor kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 13:47

Benjamin-

CrazyGunner#2385

CoD is meer van de sfeer dan de hoogste textures, licht effecten enz.

Wat mij trouwens wel irriteert zijn de servers die zo lekker makkelijk snel auto-kicken, ik zat net in een HC CTF, ik maakte per ongeluk 1 TK, toen had ik een wagentje die kapot werd geschoten naast een team genoot en aan het einde had ik van die vliegtuigjes waarbij de tweede net iemand raakte (tevens ook 2 vijanden) en toen kick... dan zit je over de 30 kills met iets van 6 deaths en dan krijg ik een auto kick.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360581

ik heb m net weer ff gespeeld op een server zonder lag,maar ik heb echt spijt dat ik hem gekocht heb .Wat een zaadspel.Die ene nuketown level,dat is gewoon te zielig.Het lijkt wel een oorlog tussen mij en de overburen.Ze zetten er een srv wagen en een bus neer en klaar is kees.Dit spel is gewoon te slecht zowel de gameplay en de graphics zijn super slecht.het heeft niks met oorlog te maken het is meer een soort van paintball courtje waar je om de zoveel seconde spawned om daarna weer binnen 1 minuut afgeknalt te worden.
-1.000.000.000.000

KOOP DEZE ROTZOOI NIET!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Zeur niet zo man, ga lekker iets anders spelen en laat ons met rust.

[ Voor 59% gewijzigd door BaRF op 14-11-2010 14:46 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
Anoniem: 360581 schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:39:
ik heb m net weer ff gespeeld op een server zonder lag,maar ik heb echt spijt dat ik hem gekocht heb .Wat een zaadspel.Die ene nuketown level,dat is gewoon te zielig.Het lijkt wel een oorlog tussen mij en de overburen.Ze zetten er een srv wagen en een bus neer en klaar is kees.Dit spel is gewoon te slecht zowel de gameplay en de graphics zijn super slecht.het heeft niks met oorlog te maken het is meer een soort van paintball courtje waar je om de zoveel seconde spawned om daarna weer binnen 1 minuut afgeknalt te worden.
-1.000.000.000.000

Je hebt blijkbaar niet de andere maps gespeeld? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-06 09:16
Benjamin- schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:30:
CoD is meer van de sfeer dan de hoogste textures, licht effecten enz.

Wat mij trouwens wel irriteert zijn de servers die zo lekker makkelijk snel auto-kicken, ik zat net in een HC CTF, ik maakte per ongeluk 1 TK, toen had ik een wagentje die kapot werd geschoten naast een team genoot en aan het einde had ik van die vliegtuigjes waarbij de tweede net iemand raakte (tevens ook 2 vijanden) en toen kick... dan zit je over de 30 kills met iets van 6 deaths en dan krijg ik een auto kick.
Aan die auto kick is niks te doen, is standaard zo ingesteld (op ranked servers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
-1.000.000.000.000

Je kan het gewoon niet 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heeft er iemand een link naar een goede zombie tutorial ( level kino ) want kom met random online mensen nooit echt verder dan level tien. Die maken echt de slechtste beslissingen en van teamwork is al helemaal geen sprake. Ik snap ook niet dat ze elke keer doorgaan door die hellhonden, gewoon in een hoekje gaan zitten en paar kogels erin en opgelost. Ik ben meestal de enige die dat overleefd en dan kan ik drie man gaan reviven. Nog stommer is aan het einde van de ronde even een instantkill activeren zodat je er niks aan hebt.

Dus als er mensen zijn die op de xbox een fatsoenlijk potje zombies willen spelen volgens 'richtlijnen' dan hoor ik het graag. PM staan open !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
-1.000.000.000.000

Of je zegt gewoon heleaal niets in 20 regels? Hulde! _/-\o_

Ik vind hem tot nog toe VET en die €38,- meer dan waard, nu nog even een patch erover en ik kan tot ver in 2012 vooruit... :Y

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

warhamstr schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:57:
[...]

Of je zegt gewoon heleaal niets in 20 regels? Hulde! _/-\o_

Ik vind hem tot nog toe VET en die €38,- meer dan waard, nu nog even een patch erover en ik kan tot ver in 2012 vooruit... :Y
Beetje off-topic, maar waar heb je hem voor 38 euro vandaan, en voor welk platform? Heb hem nog niet omdat ik hem nergens onder de 40 kan vinden en dat is echt de max dat ik wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:37
Weet iemand al hoe je met hardline pro een care package kan veranderen?
Ik kom er maar niet achter namelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
exi22 schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:01:
Weet iemand al hoe je met hardline pro een care package kan veranderen?
Ik kom er maar niet achter namelijk !
Heb je Hardline Pro wel gekocht dan? Gooi maar eens een CP neer en loop er heen je hebt dan twee opties, of oppakken of dubbel r (reload) tappen en dan veranderd ie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Er zit volgens mij ook een bug in de Ninja perk, als je rent hoor je je stappen niet maar soms als je crouched en loopt dan hoor je je stappen overduidelijk.

Vreemd... maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

ScrooLoose schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:09:
Er zit volgens mij ook een bug in de Ninja perk, als je rent hoor je je stappen niet maar soms als je crouched en loopt dan hoor je je stappen overduidelijk.

Vreemd... maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Volgens mij zit er sowieso een fout in het spel, want ik hoor helemaal geen voetstappen net als in mw1/mw2. Soms op hardcore hoor je iemand 1 meter naast je lopen maar dan moet het fluisterstil zijn in het level zelf. Ik vind dit nog wel de grootste domper van het hele spel, nu heb je niks aan je headset.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361737

-1.000.000.000.000

FEIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen feit, een mening. Jullie kletsen maar wat raak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Inderdaad, iedereen heeft kussentjes onder de voeten want je hoort niets tot weinig. Maar goed, dit kan verholpen worden door een patch. Het is vooral bij objective based games en FFA lastig maar goed, hier heeft iedereen last van en dat maakt het in FFA wel grappig. Je kan nu op iemand afrennen en neersteken. :P

In FFA ben ik ook zo vaak neergestoken op een manier dat je denkt "WTF, waar komt hij vandaan?". :+

FFA vind ik in BO wel leuker dan MW2, meer spelers, grotere chaos en het feit dat je jezelf de pleuris schrikt als iemand een mes in je zet terwijl je er bijna zeker van was dat er niemand in de buurt was.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Server admins, pak u hamers!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=y2AGPTwh9AA&feature=player_embedded]

4 dagen om een hack te maken dus :(

[ Voor 20% gewijzigd door Dorest0rm op 14-11-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Laatst online: 16:39
Ben toch ook teleurgesteld...

Als beginner moet je bijna gaan campen om maar kills te maken, want de duurdere wapens zijn zoveel krachtiger dan degene die je in het begin hebt. Met die waterpistooltjes moet je bijna een magazijn leegschieten in iemands rug voor die neergaat...

En dan nog de hitboxes...OMG. Je kan om het hoekje worden afgeschoten (en nee, niet door vaten, ...) de hitboxes volgen echt niet gelijk met de persoon

Op Xbox 360 BTW

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

PS triple.
superbassie schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:27:
CoD staat sowieso niet bekend om high end graphics. Daar moet je dit spel niet voor kopen. :)
Nope, maar ze kunnen er wel iets meer moeite in steken. Het ziet er veel te verouderd uit ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 13:47

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Gunner0616 schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:49:
[...]

Aan die auto kick is niks te doen, is standaard zo ingesteld (op ranked servers).
Daar mogen ze wel wat aan doen dan, iedereen weet dat je dit soort dingen gewoon met killstreaks heb, dan moeten ze gewoon en heel andere marge maken, bijvoorbeeld voor elke 3 kills kan je 1tk doen dat ten koste gaat van je eigen kills, dan kunnen tkers niet ver komen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dorest0rm schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:19:
Server admins, pak u hamers!

[video]

4 dagen om een hack te maken dus :(
Ik dacht dat er na een paar uur al een hack was? Anyway, who cares? Deze hack is super duidelijk te zien en die gast zal op elke fatsoenlijke server meteen gekicked worden en een report aan z'n broek hebben.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Jimster21 schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:21:
En dan nog de hitboxes...OMG. Je kan om het hoekje worden afgeschoten (en nee, niet door vaten, ...) de hitboxes volgen echt niet gelijk met de persoon

Op Xbox 360 BTW
Dat heeft meer te maken met lag/ping verschil dan dat er iets mis is met de hitboxes.
Ik heb de eerste paar dagen ook met een wat mindere connectie gespeeld en dacht ik ook dat er iets mis was maar heb het gisteren en vandaag nog niet weer meegemaakt en mij connectie is op dit moment toppie!

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Als beginner moet je bijna gaan campen om maar kills te maken, want de duurdere wapens zijn zoveel krachtiger dan degene die je in het begin hebt. Met die waterpistooltjes moet je bijna een magazijn leegschieten in iemands rug voor die neergaat...

Op Xbox 360 BTW
Valt wel mee toch? Die M16 is behoorlijk krachtig, het is alleen even wennen aan dat burst fire. En inderdaad, die SMGs doen amper schade, maar daar zijn het ook SMALL machine guns voor. Dan ga je rondlopen met een LMG, die doen bakken schade. En je kan ook een hardcore server opzoeken, is misschien voor jou ook een goed idee :)

Of World of Warcraft gaan spelen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:18

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Schoot net 5 kogelsop iemand zen hoofd, die achter een muurtje zat met men sniperrifle in HC.
gebeurde niets (ja, hij schoot mij stuk)

Snipen is stuk :/

Spawnen is ook echt DEBIEL. met TDM gebeurt het me zo vaak dat ik precies tussen het andere team in spawn.
ik kijk eerst goed om me heen om te kijken of er gasten zitten, want zij hebben het ook niet altijd door en je hebt toch alweer gauw 3 easy kills.
Is me ook al paar keer gebeurt dat ik precies in het schotveld van iemand spawn. wel op lange afstand, maar toch...

Vind het wel beetje jammer trouwens dat Ghost je niet verbergt voor killstreak rewards...
is op deze manier erg lastig om Heuys en choppers uit de schakelen... (en voor sam turrets moet je weer killstreaks halen)

Voor de rest vermaak ik me er prima mee hoor ;)
Net ook ff die dual shotgun geprobeert (de laatste) maar ben er niet echt van onder de indruk tbh.
Ik blijf gewoon bij men assault rifles!

edit, SMG staat voor Submachine gun, niet small ;) :P

[ Voor 3% gewijzigd door TepelStreeltje op 14-11-2010 15:40 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Vind het wel beetje jammer trouwens dat Ghost je niet verbergt voor killstreak rewards..
Ghost Pro wel.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Zijn er al vette YouTube filmpjes ?
Is er al iets bekend over een patch voor het geluid ?
Heb echt bar weinig aan me dolby set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:28
Mooi potje toenet van 40-2, ook tegen paar clanmembers, maaide met me chopper gunner echt het hele team 3keer weg in 20seconden!

Had toen gelijk level 50 uitgespeeld, final killcam van chopper gunner er bij ^^

Speelt wel lekker weg, denk dat ik toch prestiga ga kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Snipen is stuk voor de mensen die er het geduld niet voor hebben om het te oefenen. Zodra je er gewend aan raakt is het nog steeds erg leuk en fijn. Tis alleen lastiger en daardoor is het voor sommige maar stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11

Op Xbox 360 BTW
Haha altijd mooi dat het aan een ander ligt. Misschien gewoon beter worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik ga geen prestige doen ben nu alle perks op pro aan het zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:29
Hmm ik heb vrijdag Black Ops voor de PS3 binnen gekregen, maar eigenlijk vind ik het spel veel minder leuk dan wat ik er van had verwacht.

MW2 was echt gruwelijk, maar bij Black Ops heb ik het gevoel dat ik een ander spel speel, Battlefield ofzo bijv.

Ik vind de besturing e.d. ook heel anders aanvoelen.

Misschien komt het ook wel omdat hij door Treyarch is ontwikkeld, en niet door Infinity Ward

Misschien dat ik hem wel weer verkoop.

Nog meer mensen die deze mening delen?

[ Voor 22% gewijzigd door ThinkPad op 14-11-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024

Zo'n beetje de guns die ik het vaakst tegenkom zijn de MP5K en M16 en ja inderdaad, die zijn verkrijgbaar vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

ThinkPadd schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:55:
Hmm ik heb vrijdag Black Ops voor de PS3 binnen gekregen, maar eigenlijk vind ik het spel veel minder leuk dan wat ik er van had verwacht.

MW2 was echt gruwelijk, maar bij Black Ops heb ik het gevoel dat ik een ander spel speel, Battlefield ofzo bijv.

Ik vind de besturing e.d. ook heel anders aanvoelen.

Misschien komt het ook wel omdat hij door Treyarch is ontwikkeld, en niet door Infinity Ward

Misschien dat ik hem wel weer verkoop.

Nog meer mensen die deze mening delen?
Ik vind de besturing juist nagenoeg hetzelfde aanvoelen als MW2, ik kon er dan ook gelijk mee uit de voeten (xbox). 't komt op mij iets hectischer over en ik vind het iets lastiger om goed longshots te maken maar het hele spel voelt wel degelijk vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Laatst online: 28-05 23:36

Realtec

Less is more

COD7 is dikke faal :D
MP 5 min gespeeld ofzo en ga ik ook niet weer spelen probably.
Nee ik ga niet de minpunten opsommen want die zijn al te vaak genoemd in dit topic.

Maar toen waren er nog zombies =]
Ik heb ff met 4 man de zombie map "Five" gedaan en we zijn tot round 18 gekomen.
We hadden aardige teamplay + teamspeak maar t kan nog beter..

Wat mij nu opviel toen ik op de leaderboard keek was dat nr 1 en 2 round 186 gehaald hadden.
WTF? er vanuit gaande dat elke ronde meer zombies komen er sterkere is dit onmogelijk zonder cheats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Realtec schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:15:
Nee ik ga niet de minpunten opsommen want die zijn al te vaak genoemd in dit topic.
Stoppd reading @5 min

Hoe wil je een mening vormen van 5 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ff met 4 man de zombie map "Five" gedaan en we zijn tot round 18 gekomen.

Wat mij nu opviel toen ik op de leaderboard keek was dat nr 1 en 2 round 186 gehaald hadden.
WTF? er vanuit gaande dat elke ronde meer zombies komen er sterkere is dit onmogelijk zonder cheats...
Jij bent een dikke faal. Hoe kan je na 5 minuten al zeggen dat de MP niks is? Juist, dat kan niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Versteegrob schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:54:
[...]

Haha altijd mooi dat het aan een ander ligt. Misschien gewoon beter worden ?
Jah, dat zei namelijk iedereen bij BFBC2 ook.. Niet zeuren en gewoon verder spelen.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

COD Black Ops voor de PC voor slechts 30 pond op .direct2drive.co.uk met couponcode 'savemore'

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 12-06 08:02
Ben ik de enige die Nuketown echt een heerlijk level vind? Het is lekker klein, je gaat vaak dood en soms spawn er iemand achter je maar ik vind echt leuk spelen. Lekker met een M16 van cover naar cover rennen, granaatjes naar slecht verstopte sniper mikken (bovenin de huisjes). Hoe vaak ik al niet een attack chopper heb gehaald in dat level zonder te campen :p

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het spawn systeem niet zo brak zou zijn, zou het een leuke map zijn. Nu ben ik er niet echt kapot van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 15:55
Heeft iemand al Zombies online gespeeld? Het was bij MW2 ook al zo dat een vriend en ik niet samen kunnen spelen als 1 van ons host is, maar de onlie matchmaking bij zombies faalt al helemaal. Nog geen 1x zombies gespeeld dus. Ligt dit aan mij?

Anyhow voor de MP blijf ik nog steeds bij de famas+supressor (ben level 42) en dan Scavenger, Sleight of Hand, Marathon. Alles pro, Marathon pro was echt rot om te halen, ik heb namelijk een hekel aan CTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Ik vind het nog steeds een geniaal spel, alleen het spawnen inderdaad is niet zo goed gedaan.
Vooral de maps Nuketown,Havana en Radiation Ben nou alweer hard op weg naar prestige 2. level 35...
Heb wel een hekel aan de maps WMD, en array ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:53
citruspers schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:22:
Ben ik de enige die Nuketown echt een heerlijk level vind? Het is lekker klein, je gaat vaak dood en soms spawn er iemand achter je maar ik vind echt leuk spelen. Lekker met een M16 van cover naar cover rennen, granaatjes naar slecht verstopte sniper mikken (bovenin de huisjes). Hoe vaak ik al niet een attack chopper heb gehaald in dat level zonder te campen :p
Ik denk dat je de enige bent ja. Ik vind dat echt de slechtste map in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online

Je kan godmode aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik vind het principe wel leuk. Nieuwe schipment, mijn favo map bij CoD4. maar het spawnen verneukt het nu een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

ah net nuketown domination, wat een chaos & plezier _/-\o_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
Ben ik de enige die moeite heeft met het online matchmaking voor zombies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Werkt die ghost pro perk wel? Ik blijf maar door choppers neergeschoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Het is de eerste keer dat ik een cod spel heb gekocht en de eerste paar dagen haalde ik ook een positieve kd ratio tot mijn verbazing maar nu iedereen alle camp spotjes weet is het niveau echt triest geworden. En sommige mappen zijn veels te groot voor tdm. Zo loop ik soms 5 min in crisis of cracked (dunno meer) zonder 1 kill gemaakt te hebben.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
het level om altijd ff me KD ratio flink te verhogen na wat crap potjes door lag etc :D

je kan echt vrijwel altijd raden waar je tegenstander gaat spawnen. claymore in je huisje leggen zodat je niet van achter gecapped kan worden en zodra jouw hele team naar de overkant raast spawnen ze achter jou zodat jij ze 1 voor 1 eruit kan pikken. Daarna je chopper gunner scoren en dan is het feest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zou zweren dat ik net een challenge gehaald had voor het neerhalen van X Care package choppers. Ik kan hem alleen nergens terugvinden :? Iemand een idee hoe ie heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-06 23:38
Lizardz schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:32:
[...]

Ik denk dat je de enige bent ja. Ik vind dat echt de slechtste map in het spel.
Bij lange na is hij niet enige. Nuketown is geweldig! Erg gaaf level! Sowieso heb ik geen één map die ik haat, heb ik met vorige COD's eigenlijk altijd wel gehad.

Zombie levels al verschillende keren online gedaan, matchmaking gaat gewoon altijd wel snel.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolfire_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 00:29
Ik kom moeilijk op een server met black ops.
Speel op een 360 en het duurt minuten voordat ik een server kan vinden. Als ik op een server kom dan wordt ik binnen een paar minuten disconnect.
Ik heb een 20 mbit adsl lijn en mijn internet is razendsnel.

Hebben hier meer mensen problemen mee?
En hoe kan ik dit oplossen misschien router instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik zie nuketown als een gok, Heb je geluk en zit in het goede team dan scoor je met gemak 10 tallen kills en 2000+ XP. Zit je in het slechte team dan word je vernietigd. :D (demolition)

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-11-2010 17:08 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Coolfire_ schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:07:
Ik kom moeilijk op een server met black ops.
Speel op een 360 en het duurt minuten voordat ik een server kan vinden. Als ik op een server kom dan wordt ik binnen een paar minuten disconnect.
Ik heb een 20 mbit adsl lijn en mijn internet is razendsnel.

Hebben hier meer mensen problemen mee?
En hoe kan ik dit oplossen misschien router instellingen?
Idem, in de oude versies zat je veel sneller in een potje. Nu zegt ie dat ie 50 games heeft gevonden en dan telt ie af en gaat ie ze allemaal proberen en dan kom je er alsnog niet in.

Ik hoop dat de eerste patch snel komt, want dan zijn al die kleine foutjes er hopelijk uit.

* Hoop dat ze voetstappengeluid x 10 doen, dit is geen spelen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperXL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-02 00:34
Nee hoor, Nuketown vind ik ook super.
Je kan het spawnprobleem op 2 manieren ervaren.
1: Irritant dat er iemand achter je spawned
2: Je kan er mee werken dat zowel vriend als vijand op dezelfde plekken spawnen.

Hij is vooral leuk met hoge killstreaks. Napalm in het midden of carpet bomber of rc-xd vindt ik lachen in deze map. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Die auto's zijn de nieuwe predators, beetje jammer dat ze al na drie kills in plaats van vijf komen en sommige mensen ze zelfs opsparen. Die dingen zijn in principe een instant-kill, ik hou er ongeveer één op de drie/vier tegen.

Ik vind de killstreak rewards sowieso beetje vreemd, eerst had je gewoon een effectievere serie. Bijvoorbeeld vrij standaard de predator, daarna de harriers en dan de pavelow. Ik haat het als ik zelf iets moet doen met een killstreak want je bent op dat moment gewoon kwetsbaar.

* Ook grote onzin dat je in hardcore op free-for-all gewoon met andere mee kunt kijken, weet je alsnog waar ze zitten 8)7 ( Komt standaard bij de 'volgende' speler terecht maar als je dan 'previous' doet dan zie je je killer. )

[ Voor 18% gewijzigd door NeoMe op 14-11-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Ik heb zojuist de singeplayer gespeeld en vind het toch een beetje tegenvallen.
Het verhaal is niet echt spannend, en de filmpjes tussendoor bestaan alleen uit felle flitsen en hard geluid.
Er zit wel een goede sfeer in, alleen de gameplay is soms wat saai, maar je goed je koopt cod natuurlijk voor de multiplayer. Graphics en geluid zijn ook niet echt top, maarja dan kan me laptop het tenminste aan :)

ik twijfel toch nog of ik hem zal kopen of niet, wat me vooral zo kut lijkt is dat er weer dedicated servers zijn.
Ik had liever het matchmaking systeem zoals mw2 weer gehad. Ik hoor dat je nu veel gametypes en ook maps niet kan spelen omdat er geen servers voor zijn. Beter gewoon zoals op consoles, dat werkt veel efficiënter.

Maar goed de prijs is nu €45 ongeveer voor pc, zal dat nog wat zakken?

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrBlueEyes schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:06:
[...]

Bij lange na is hij niet enige. Nuketown is geweldig! Erg gaaf level! Sowieso heb ik geen één map die ik haat, heb ik met vorige COD's eigenlijk altijd wel gehad.
Komt nog wel. :P
Bij MW2 vond ik ook alle maps wel leuk, maar op een gegeven moment ga je wel voorkeuren krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-06 22:31

MetalPool

Boe!

Toch jongens na een paar dagen gespeeld te hebben en eigenlijk alleen maar MP moet ik zeggen....het begint een beetje te vervelen O+ Ik ga absoluut de negatieve punten niet meer noemen...maar ik weet niet...de maps boeien me niet zo...iedereen loopt maar als een kip zonder kop rond....enige teamplay met bijvoorbeeld domination (zoals in MW2) is ver te zoeken en mjah ik weet niet....het voelt gewoon niet vernieuwend aan voor mij....tuurlijk zijn er de verschillende modes maar na die een paar x gespeeld te hebben heb ik dat ook wel weer gezien....zombie mode heb ik eergister ff gedaan maar ook dat is nou niet echt bepaald iets voor mij....ik zal het vast nog wel een paar keer gaan spelen maar ik denk niet dat ik er zoveel tijd in ga steken als in MW2 wat mij toch meer plezier heeft gegeven dan BO tot nu toe....en als ik dit gevoel nu na een paar dagen al heb...mjah dat is toch wel een beetje teleurstellend voor me :'(

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
Kan iemand waarbij het wel lukt om Zombies te spelen op de PC me toevoegen op steam?

Ik weet niet precies wat ik moet plaatsen zodat mensen me kunnen toevoegen maar http://steamcommunity.com/id/Jasp3r is mijn profiel en WitchHunter[NL] is mijn nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 19:15
Welke servers worden door jullie veel gebruikt/in gespeeld?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel bijna nooit op dezelfde servers...ik kies gewoon de TDM server met de laagste ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Die comands als drwafps ed. werken die niet meer in de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warhamstr schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:46:
Die comands als drwafps ed. werken die niet meer in de console?
Als je het zo schrijft werkt het niet nee. :+
Maar probeer het anders eens in de config file zelf aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 12-06 08:02
Ik heb ook een hekel aan die autootjes. Ik heb ze ook ongeveer 1/4 keer, maar vind het vooral vervelend als een teammaat ze gebruikt. Een radar(jammer) is gewoon handig voor je hele team, en al helemaal in een grotere map.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-06 06:41
Kan iemand me het IP van de [GoT] server(s) vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Laatst online: 15:49
Heb net eventjes de prestige icoontje opgezocht en er een mooi plaatje van gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.callofduty-blackops.nl/wp-content/uploads/2010/11/call-of-duty-black-ops-prestige-icons.jpg

Zijn jullie ondertussen al prestige trouwens? Nu je toch alles met money kunt unlocken heeft het weinig nut meer om op 50 te blijven hangen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:18

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Hogader schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:54:
[...]

Snipen is stuk voor de mensen die er het geduld niet voor hebben om het te oefenen. Zodra je er gewend aan raakt is het nog steeds erg leuk en fijn. Tis alleen lastiger en daardoor is het voor sommige maar stuk
Lees nog ff een keer wat ik post....
Ik klaag niet over dat het moeilijk is, ik zeg dat het stuk is.
Snipen is niet moeilijker, lastiger of wat dan ook, precies als MW2, alleen de hitboxes zijn scheef.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

citruspers schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:57:
Ik heb ook een hekel aan die autootjes. Ik heb ze ook ongeveer 1/4 keer, maar vind het vooral vervelend als een teammaat ze gebruikt. Een radar(jammer) is gewoon handig voor je hele team, en al helemaal in een grotere map.
Zo'n UAV is zeker beter voor het team, alhoewel ik ondertussen ook wel weer geleerd heb om er niet al te veel op te vertrouwen, gezien het aantal mensen wat met Ghost rondloopt. Het probleem met die wagentjes is alleen dat ze zo verdomde geinig zijn om mee te rotzooien. Ik heb mezelf er ook schuldig aan gemaakt - voor slechts 3 kills (2 met hardline zelfs) is het ook een misschien iets te vroeg te verkrijgen reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:34
@witchhunter
Mij lukt het 75% van de tijd ook niet om een Zombiematch te joinen, maar af en toe kom ik er wel doorheen. Gewoon blijven proberen :P. Ik denk dat de servers een beetje overbelast zijn. Ik hoop wel dat ze dat binnenkort gaan fixen, want dit is wel vrij irritant

[ Voor 7% gewijzigd door accountabc op 14-11-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Anoniem: 104511 schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:07:
[...]

Zo'n UAV is zeker beter voor het team, alhoewel ik ondertussen ook wel weer geleerd heb om er niet al te veel op te vertrouwen, gezien het aantal mensen wat met Ghost rondloopt. Het probleem met die wagentjes is alleen dat ze zo verdomde geinig zijn om mee te rotzooien. Ik heb mezelf er ook schuldig aan gemaakt - voor slechts 3 kills (2 met hardline zelfs) is het ook een misschien iets te vroeg te verkrijgen reward.
Tenzij ik in het andere team zit, alle UAV's en choppers zijn binnen 5-10 seconden uit de lucht. ;)

[ Voor 73% gewijzigd door rgras op 14-11-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
superbassie schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:51:
[...]

Als je het zo schrijft werkt het niet nee. :+
Maar probeer het anders eens in de config file zelf aan te passen.
Ja bedankt voor je uitleg! Werkt perfect zo ff config file aanpasse enzo tnx... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennetjee schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:05:
Heb net eventjes de prestige icoontje opgezocht en er een mooi plaatje van gemaakt :)

Zijn jullie ondertussen al prestige trouwens? Nu je toch alles met money kunt unlocken heeft het weinig nut meer om op 50 te blijven hangen, of niet?
Weet je zeker dat die volgorde ook klopt? :P Ik weet het zelf niet, maar zie op 't internet de emblems bij andere prestige levels staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:48

Shoarma kip

IceDFire

rgras schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:10:
[...]

Tenzij ik in het andere team zit, alle UAV's en choppers zijn binnen 5-10 seconden uit de lucht. ;)
Ik heb net het eerste potje gehad waar de tegenpartij onze UAV's uit de lucht shoot. Zelf heb ik in al mijn classes die raket als secondary gepakt, je krijgt redelijk wat EXP en de tegenstander kan je weer ietsje moeilijker vinden :). UAV blijft gewoon bij mij, pas als ik elk potje te maken krijg met 'slimme' tegenstanders zal ik hem misschien veranderen!

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Die karretjes zijn inderdaad wel leuk af en toe, vooral nu ik erachter kom dat in bijna elke map wel een soort van doorgangetjes zijn om snel van de ene naar de andere kant te komen zonder gezien te worden. Soort van tunnels zijn het meestal waar alleen die RC inpast. Bij Nuketown hebben ze zelfs een ramp ingebouwd hahaha, dan moet je even door het gat in het hekje gaan en dan vaart maken door op 4 te drukken (ofja, je flashbang knop zeg maar) (dat wist ik trouwens ook niet dat dat kon) en dan over een ramp springen (als je het niet haalt gaat je karretje kapot!) en dan kom je aan de andere kant weer door eenzelfde gat in het hekje naar buiten om zo in hun rug te komen. Leuk gedaan vind ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
TepelStreeltje schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:07:
[...]

Lees nog ff een keer wat ik post....
Ik klaag niet over dat het moeilijk is, ik zeg dat het stuk is.
Snipen is niet moeilijker, lastiger of wat dan ook, precies als MW2, alleen de hitboxes zijn scheef.
In mijn ogen waren de hitboxes scheef in MW2. Ik merk bij het snipen nu dat ze iig stukken beter zijn als in MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:37
pff steam ligt er weer uit kan je weer niet spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
als je naar de volgende Presige gaat ben je dan ook je Black Ops geld kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Svennetjee schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:05:

2 en 4 zien er echt verschrikkelijk mooi uit, daar ga ik voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Laatst online: 15:49
superbassie schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:16:
[...]

Weet je zeker dat die volgorde ook klopt? :P Ik weet het zelf niet, maar zie op 't internet de emblems bij andere prestige levels staan.
Ik heb de volgorde zoals ze in de spelbestanden staan aangehouden, kan natuurlijk zijn dat Treyarch ze heeft veranderd naderhand. Lijkt me niet maar zou kunnen.

Is dat zo? :P

Edit:
Zag op de wikia prestige_6 bij de 3e prestige staan, maar hier PS screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2vwwwh3.png
Titel 'rank_prestige_6' en zie icoontje..

[ Voor 21% gewijzigd door Svennetjee op 14-11-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:44

kronolith

[EDIT]

exi22 schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:41:
pff steam ligt er weer uit kan je weer niet spelen !
Werkt hier gewoon nog hoor? :?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433667>het centrale problementopic</a>.

IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/CODBO">IRC via je browser</a> of <a href="irc://irc.tweakers.net/CODBO">via je irc client</a>