Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Anoniem: 378733
Gooi dan heel Black Ops(PC) dicht maar niet mensen 15min laten wachten totdat ze in een server zitten en dan connection interrupted aangeven.
Jammer Treyarch echt jammer dit...
Ik vind de bolt action sniper ook mooi. Quickscopen zoals het zoals het eerst was, was ook maar heel erg onrealistisch (geen discussie over realisme aub). Ik was er ook niet goed in en bij mij ging het iets trager, waardoor het fast scoping was XD. Dat laatste is hoe het nu moet in BO, dus mij hoor je helemaal niet klagen XD.Anoniem: 381149 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:43:
Ik ben op zoek naar een leuke server. Ik vind ALLEEN maar servers met de standaard score-limits, zowel ranked als unranked. Ik heb geen moeite met team deathmatch, maar als het maar tot 10.000 punten gaat hoogstens dan vind ik er geen zak aan, potjes zijn in 5-10 minuten over. In CoD2 en 4 duurden de potjes meestal wel een half uurtje, wat met mijn speelstijl (snipen) een stuk prettiger is.
Ik snap trouwensn iet dat mensen de snipers slecht vinden, op de PC althans haal ik echt kill-death ratios van 2-3 met die bolt action sniper. Hij is vrij krachtig en met een goed geplaatste claymores en wat mooie quickscope-kills vind ik snipen toch nog steeds erg chill in deze game.
Maar de korte potjes verpesten het voor mij!
Net iemand in een game die weer liet zien hoe mensen kunnen reageren als je ze afmaakt. Speel lekker TDM. Kom iemand tegen die een dragunov vasthoud en ik mijn CZ75 full auto (ding heeft van de 12 wel 7 a 8 hits nodig). Ik kill hem gaat hij zeuren dat ik "suck". Nja volgens mij zuig je meer als je met een sniper een close range battle aangaat, dan met je sidearm (main weapon was de L96A1). Dus hem even wijsgemaakt. leuk gesprek, begin hij ineens "You are gay", Nja ik ben de slechtste niet dus ga er even lekker op in om hem te trollen. Mijn reactie was dus ook gelijk: "Thnx, you fancy a bump tonight". Hij leavde en de missie was geslaagd XD. Scheelde de admin weer een kick.
Krijg ik zonder uitzondering IEDERE keer, zelfs al sinds CoD2...
Ja ik ook , slaat nergens op
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Werkt dit door console command com_maxfps 250 neer te zetten?
Of is daar een andere optie voor?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Zet Vsync uitFranko P. schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:43:
Die max fps zijn bij mij nu capped op een max van 60? Hoe kan ik die hoger krijgen?
Werkt dit door console command com_maxfps 250 neer te zetten?
Of is daar een andere optie voor?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Zit ik net lekker te spelen, sta iets van 40-15, kicked
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
oh yeah.... YouTube: (HD) Black Ops: HS-10 Akimbo ActionJeroenneman schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:13:
[...]
Die is toch hopelijk niet in multi te gebruiken he? Dual Semi shotgun zou belachelijk zijn.
Werkelijke belachelijk, overigens vind ik het spel tot nu toe een grotere miskoop dan MW2......
Maar ach de vernieuwing is leuk
Anoniem: 378733
Heb pas 1 iemand meezien lopen en ben level 44.Vandread schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:47:
[...]
oh yeah.... YouTube: (HD) Black Ops: HS-10 Akimbo Action
Werkelijke belachelijk, overigens vind ik het spel tot nu toe een grotere miskoop dan MW2......
NEXT!
ligt niet alleen aan jou ik heb het ook!beany schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:46:
Ligt het aan mij of is het momenteel gewoon lastig om in de server browser een server te vinden?? En als ik er al 1 vind is die of vol(volgens de enorme lijst van 2 stuks niet) of het connecten lukt niet(ronddraaiend geval blijf ik zien).
Ook de beste aap mist wel eens een tak!
HEb ik ook last van, STeam zal wel weer bugged zijnbeany schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:46:
Ligt het aan mij of is het momenteel gewoon lastig om in de server browser een server te vinden?? En als ik er al 1 vind is die of vol(volgens de enorme lijst van 2 stuks niet) of het connecten lukt niet(ronddraaiend geval blijf ik zien).
Hogere fps betekent niet per definitie meer stroomverbruik. Bovendien belast Black Ops mijn gpu maar met 5%, concluderend dat mijn CPU dus veel te veel wordt belast.StefanvanGelder schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:46:
Waarom zou je uberhaupt hogere FPS willen? Is alleen maar nadeling voor stroomverbruik en warmte ontwikkeling.
Zit ik net lekker te spelen, sta iets van 40-15, kicked****... Tevens proberen mn broertje en ik dezelfde server te joinen, maar hoe je de filters ook instelt we zien nooit dezelfde servers staan....
Oh ja, de enige reden waarvoor meer dan 60 FPS steady handig is zijn hogere sprongen. Voor de rest heeft het geen nut.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Hoe kom je daar nou weer bij. Hoe meer fps hoe vloeiender het spel speelt. En dat heeft helemaal niets te maken met de beweringen dat het menselijk oog maar 60 fps kan zien.reemprive schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:55:
[...]
Oh ja, de enige reden waarvoor meer dan 60 FPS steady handig is zijn hogere sprongen. Voor de rest heeft het geen nut.
Het spel in windowed mode spelen en task manager er naast open hebben.FrankLe schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 17:25:
Ik zie iedereen over dat hoge CPU gebruik. Maar hoe kom ik hier achter dan? Want ik ben ook wel benieuwd. Ik heb een i7 720QM, en wil wel eens weten wat het verbruik is. Maar als deze 100% gebruikt, dat wil toch alleen maar zeggen dat het flink goed draait (denk ik)
[ Voor 35% gewijzigd door aex351 op 13-11-2010 17:27 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Anoniem: 383260
Anoniem: 288477
Anoniem: 338166
Je bent alles kwijt, behalve je emblem die je gemaakt heb..,Franko P. schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 08:10:
[...]
Zou je kunnen vertellen wat je nu eigenlijk kwijt raakt als je prestige in gaat?![]()
Killstreaks bijvoorbeeld, hou je die?
En perks?
Ik lees hier en daar wat berrichten over automatische patches die wel of niet werken...?
Kopen met Bitcoin
Veel servers zijn niet te zien in de server browser, de status wordt niet ververst.
Er is een patch uitgebracht voor ingame: minder framedrops en lag...
De algemene "lobby" problemen, daar is voor mijn gevoel nog niets aan gedaan.
Op drukke momenten: vrijdagavond, zaterdagmiddag is het veel erger, wat voor mij duidelijk maakt dat er een bottleneck zit in de hardware infrastructuur of in de configuratie (software) van die componenten.
Weet alleen niet hoe die backend er precies uitziet, dat weet niemand hier, maar dat het niet werkt lijkt me wel duidelijk...
P.S Net een quadruple kill met het doodsautootje...
Wie biedt er meer?
:-)
Anoniem: 325921
Waar ik in het begin nog enthousiast was begint dit toch te frustreren .
Ik heb ook al extended mags geprobeerd maar helpt ook geen kut . de submachine wapens hebben na 10 meter al geen bereik meer ..
Best jammer want alles aan het spel is tof .. wat je met je wapens kan doen , de mappen , wager matches , contracten enz . maar als een shooter niet speelt als een shooter dan houdt het op .
Ik probeer vanavond steady aim erop te zetten en neem niet eens de moeite meer om te richten . richten heeft geen zin het gaat erom wie als eerst een magazijn in de ander heeft geschoten
voordat ik weer 10 pagina's terug moet lezen, kunnen we op korte termijn verwachten dat die opgelost zal worden door patches? of heeft het nut zelf in de NAT/firewall settings te duiken?
Same here...Kaap schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:06:
Mijn Black Ops ervaring vanmiddag vanaf 15:30 t/m nu: Connection Interrupted of Host Migration
Die geluiden hoor je nu overal opduiken...
Maar de grote vraag is... hoe kan dit nu? Zijn ale servers aan elkaar gekoppeld / afhankelijk ofzo?
Kopen met Bitcoin
Ook is zijn k/d van ~1.5 naar 0.6 gegaan, alsof zijn stats door elkaar zijn gehaald met iemand. Hij kan trouwens ook niet meer zijn Setup veranderen (wapens ect) het is helemaal gelocked.
En support is ook niet echt te vragen, omdat zo veel mensen het forum vol spammen van dat hun pc te slecht is.
Allemaal vreemd.
Volgens mij kun je alleen gameservers huren bij : http://www.gameservers.com/2ehands schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:07:
[...]
Same here...
Die geluiden hoor je nu overal opduiken...
Maar de grote vraag is... hoe kan dit nu? Zijn ale servers aan elkaar gekoppeld / afhankelijk ofzo?
De partner van treyarch geloof ik...
Dus als die een update doen, kan niemand ter wereld spelen

Je doet je naam eer aan.kwallebal schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:23:
Ik ga black ops niet kopen het spel is lagged, veel bugs en het is nog steeds te kleine maps, dus het spel is niet eens download waardig.:P
Lagged valt momenteel wel mee, kleine maps ben ik niet met je eens. Maps zijn precies groot genoeg om de vaart qua actie er flink in te houden. En over je laatste opmerking: wat doe je hier dan nog in dit topic?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dan heb jij een ander probleem als mij, aangezien het voor mij wel mogelijk is. Verder is een smg een "small machine gun" met een niet al te hoge range, dus je moet hem niet als sniper gaan gebruiken.Anoniem: 325921 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:04:
je hebt een hele clip nodig om een kill te maken Bij MW2 als je twee tegenstanders zag dan had je best een kans om als winnaar eruit te komen .
Ik heb ook al extended mags geprobeerd maar helpt ook geen kut . de submachine wapens hebben na 10 meter al geen bereik meer ..
Best jammer want alles aan het spel is tof .. wat je met je wapens kan doen , de mappen , wager matches , contracten enz . maar als een shooter niet speelt als een shooter dan houdt het op .
Ik probeer vanavond steady aim erop te zetten en neem niet eens de moeite meer om te richten . richten heeft geen zin het gaat erom wie als eerst een magazijn in de ander heeft geschoten
Wel handig als je bij zo'n bericht iets van een bron neerzet.Minaaj schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:20:
Er blijkt een patch aan te komen van 180mb hoorde ik,
http://www.callofduty.com...6f9dem2did94qgi14&start=0superbassie schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:32:
[...]
Wel handig als je bij zo'n bericht iets van een bron neerzet.
Het ziet er dus niet naar uit dat we een patch krijgen van 180mb
@NickThissen, dat is dus precies mijn punt, ik maak het woordje 'niet' wel even vetgedrukt, is blijkbaar niet duidelijk genoeg.
[ Voor 15% gewijzigd door Pimorez op 13-11-2010 19:00 ]
Zal em zo es installeren op mijn PS3, oh...wachtmaffiappie schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:43:
Even een heads up voor alle server admins, de eerste Public Aimbot is zojuist gereleased, houdt uw ogen open mensen.
Heb je de thread wel gelezen of skim je gewoon de titel en post je dat meteen hier als bewijs? De eerste post is door iemand met welgeteld 14 posts, en de rest van de 3 pagina's zijn alleen maar mensen die hun twijfels erover uiten. Het is dus gewoon niet waar.Pimorez schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:46:
[...]
http://www.callofduty.com...6f9dem2did94qgi14&start=0
Het ziet er dus niet naar uit dat we een patch krijgen van 180mb
Wakker worden white, dat zegt ie ookNickThissen schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:57:
[...]
Heb je de thread wel gelezen of skim je gewoon de titel en post je dat meteen hier als bewijs? De eerste post is door iemand met welgeteld 14 posts, en de rest van de 3 pagina's zijn alleen maar mensen die hun twijfels erover uiten. Het is dus gewoon niet waar.
Hm, woordje niet had ik niet gezien
Ik kan trouwens weer eens niet spelen... Iedereen is lekker aan het spelen zie ik maar ik vind 0 servers... Filters gereset, alles geprobeerd niets werkt. Zelfs mensen joinen werkt niet, als ik op join klik gebeurt er gewoon niets.
[ Voor 37% gewijzigd door NickThissen op 13-11-2010 19:10 ]
Je bent niet alleen, ik heb het zelfde probleem...NickThissen schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:08:
[...]
Ik kan trouwens weer eens niet spelen... Iedereen is lekker aan het spelen zie ik maar ik vind 0 servers... Filters gereset, alles geprobeerd niets werkt. Zelfs mensen joinen werkt niet, als ik op join klik gebeurt er gewoon niets.
Ga er maar niet van uit dat iedereen lekker aan het spelen isNickThissen schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:08:
[...]
PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss
Tromp.et schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:14:
Ik snap het einde van de Single Player niet helemaal:
spoiler:Is het einde dat je op de grond ligt met een pistool op je gericht, en er achter bent gekomen dan Reznov helemaal niet bestaat? En dat je dus dood gaat aan Nova 6? Want daar blijft het scherm bij mij namelijk hangen. Of komt er nog een level achteraan? Vind het jammer dat ie dan is afgelopen, ik had graag nog een "locatie" willen weten... Of is die wel bekend? En is dit eigenlijk we het einde of loopt mijn pc daar gewoon vast.....? Of snap ik er gewoon helemaal niks van?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat er nog een missie achteraankomt, nu spoil je het wel héél erg voor hemDanielWW2 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:22:
[...]
spoiler:Nee, je moet Dragovich nog doden in de laatste missie.

Die gasten van Gameservers laten tenminste wat weten.Banzaibunny schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:12:
http://forums.gameservers.com/viewtopic.php?f=11&t=41535
kijk de bovenste post.... we're not alone
Van Treyarch hoor je niks...die denken het is weekend, we kijken maandag wel weer.
Nee.Tromp.et schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:14:
Ik snap het einde van de Single Player niet helemaal:
spoiler:Is het einde dat je op de grond ligt met een pistool op je gericht, en er achter bent gekomen dan Reznov helemaal niet bestaat? En dat je dus dood gaat aan Nova 6? Want daar blijft het scherm bij mij namelijk hangen. Of komt er nog een level achteraan? Vind het jammer dat ie dan is afgelopen, ik had graag nog een "locatie" willen weten... Of is die wel bekend? En is dit eigenlijk we het einde of loopt mijn pc daar gewoon vast.....? Of snap ik er gewoon helemaal niks van?
Edit:
Ah shit.
Anoniem: 307805
Probeer is hardcoreAnoniem: 325921 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:04:
je hebt een hele clip nodig om een kill te maken Bij MW2 als je twee tegenstanders zag dan had je best een kans om als winnaar eruit te komen .
Wel jammer dat je geen killcams hebt, maar goed, naderhand is er dan nog 't theater
Ik wacht nog even een paar patches af btw...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Volgens mij wordt het alleen op Steam Cloud opgeslagen. Het enige vervelende van omschakelen naar een andere pc is dat de namen die je aan je classes geeft, in de config_mp worden opgeslagen, waardoor ze weer op (bijvoorbeeld) custom 1, 2 etc staan. Maar de inhoud van je classes blijft altijd behouden.vinom schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:51:
Staat je MP profiel eigenlijk ook op je eigen PC opgeslagen of alleen op de Gameservers? Ik lees namelijk op het officiële CoD forum vanalles over Rank resets en dat is het eigenlijk wel het laatste wat ik wil.
iedereen gebruikt bijna de spy plane.
en dat is wel jammer, want ik ben een groot fan van hardline. temminste maar 2 kills voor dat autotje nodig.
En als je dan headquarters speelt, heb ik altijd in de laaste 2 minuten een stuk of 10 autotjes achter elkaar rondrijden haha..
En je helpt je team er echt wel mee als je domination,headquarters en dergelijke speelt kan je goed campers neerhalen zonder zelf gevaar te lopen.. wel minpunt is. ik word altijd gekilld als ik men auto oproep
Heb dan liever care package, rolling thunder en chopper gunner.
Als je daar mee goed uitkomt kan je een heel potje winnen voor je team
en @VICECITY
Hoezo gebruik je dan geen ak? of commando.. paar kogels en de enemy ligt al hoor. Gelukkig dat de smg niet zo sterk is op long range, die dingen zijn al zeer goed omdat je er niet mee hoeft te zoomen op close range.
Ja, maar veel stelt het toch niet voor, gezien de vele problemen vandaag op de PC versie en de relaxe "defcon 5" melding ....Crazymonkey schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:36:
Toch wel leuk om te zien
http://www.callofduty.com/blackops/status
Ik vind dat juist 1 van de grotere voordelen. Wat mij betreft verraden killcams gewoon veel te veel. Prima om mensen in het ongewisse te laten, dat zorgt er ook voor dat er veel voorzichtiger/echter gespeeld wordt.steveman schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:50:
Inderdaad, probeer het ééns !![]()
Wel jammer dat je geen killcams hebt, maar goed, naderhand is er dan nog 't theater
blup
Anoniem: 337891
Hmm, ik weet het niet. Als er geen killcams zijn zou je na 1 minuut op dezelfde plek liggen moeten ontploffen. Hoe vaak zit iemand op een onbereikbare plek te campen? Vaak duurt het 2 deaths voordat ik hem gevonden heb en een fijne nade in zijn nek heb gelegd(ligt misschien aan mijn zoek kwaliteitenPWM schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:04:
[...]
Ik vind dat juist 1 van de grotere voordelen. Wat mij betreft verraden killcams gewoon veel te veel. Prima om mensen in het ongewisse te laten, dat zorgt er ook voor dat er veel voorzichtiger/echter gespeeld wordt.
Zit je te wachten tot je kan respawnen zie je je hele team stil zitten. >.> Als iedereen zo speelt eindigt het 0-0.
In een woord GENIAAL
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Oh god, nog erger dan G18 akimboVandread schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:47:
[...]
oh yeah.... YouTube: (HD) Black Ops: HS-10 Akimbo Action

En zie hem springen, heeft ie n anti gravity suit ofzo?! Jesus
(Wat ik btw ook raar vind: Bij MOH was iedereen aant zeuren dat t als Bad Company 2 zou spelen ofzo, na het kijken van die vid, is dit gwn MW2 met andere wapenmodellen en skins... de minimap, de geluiden.
Het lijkt wel een mod ofzo (vooral met al die problemen rond de PC versie, biggest entertainment launch of the year had even vergeten te bugchecken ofzo?)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Maar hoe start je die missie dan? Moet je daar gewoon 10 min op wachten ofzo? Of moet je nog een speciale handeling verrichten?Want bij mij gebeurt er niks (heb 2 min gewacht en ben er toen maar uit gegaan....Sorbo schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:32:
[...]
Nee.
spoiler:Dat gedeelte is het laatste stukje voor de grote finale. Oh, en Reznov bestond wel, maar is omgekomen tijdens de uitbraak uit Vorkuta, volgende keer beter luisteren
Edit:
Ah shit.
EDIT: Blijkbaar een bug ofzo. Want na "restart level" te hebben gedaan gaat ie wel verder. Prima dus!
[ Voor 8% gewijzigd door Tromp.et op 13-11-2010 23:12 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Nee, da's omdat iedereen lagt als een hond.FireFoz schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:58:
Ik vind hardcore ook 10x beter maar daarin keb je maar 3 game modussen... en mm vrienden spelen liever normaal, maar daar heb je idd wel veel kogels nodig. Ik schoot vandaag met mm pistool een heel magazijn leeg bij iemand in zn rug, was ie nog niet dood:?
Vandaag niet kunnen spelen, ofwel raakte ik er niet in, ofwel 1200 ping
Android developer & dürüm-liefhebber
FFA tegen recruits. Score limit 30.000
Best wel komisch lekker rond rennen en totaal 600 kills maken. Had er wel 197 met chopper gunner en xxx met dogs, maar blijft komisch
Ik had de Enfield en M14 gekocht maar zonde van mijn geld. M16 is eigenlijk prima ding. Wat ik irritanter vind is dat attachements soms apart zijn voor elk wapen. Dus bv attachement is niet overdraagbaar naar ander assault rifle.
Dit. In het filmpje zie je het ook. Gelukkig zijn het geen pre-patch akimbo 1887'sunfor schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:28:
Shotguns zijn werkelijk het laatste waar je je zorgen over moet maken, je moet bijna melee range zijn wil je er een kill mee scoren.
En het lijkt of de singleplayer bij mij is verandert in Call of Duty: Groundhogs Day. Het onthoudt niks meer na halverwege het S.O.G level. Savegames daarentegen staan wel keurig in de folder en de achievements heb ik ook

[ Voor 25% gewijzigd door Gundogan op 13-11-2010 22:32 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
is everything cool?
Anoniem: 52038
hoe moet je die credits halen? ben met multiplayer bezig (360) en daar krijg je wel wat punten en credits. ben nu level 7, maar zie sommige met veel betere perks lopen. moet je dan wager games of zoiets spelen eerst? doe nu team deathmatch
die credits krijg je als je klaar bent met een potje, hoe beter je het doet hoe meer credits. Als je team wint helpt dat ook aanzienlijk.
Anoniem: 337891
Die perks kun je kopen als je je eigen classes kan maken. Weet niet meer welk level dat is maar meen dat het al zou moeten kunnen bij level 5.Anoniem: 52038 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:35:
effe waarschijnlijk een stomme vraag:
hoe moet je die credits halen? ben met multiplayer bezig (360) en daar krijg je wel wat punten en credits. ben nu level 7, maar zie sommige met veel betere perks lopen. moet je dan wager games of zoiets spelen eerst? doe nu team deathmatch
Klik maar eens op create a class in het lobby schermpje waar je na een ptje terecht komt.
@Kaap; ik vind hacker prima. Heb je een aanwijzing waar de tegenstander zit. De meeste equipment users ziitten in de buurt van hun wapentuig.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 13-11-2010 22:44 ]
Precies! Vermaak me ook prima met Combat Training.Hogader schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:17:
Om de tijd even de doden, doordat de servers niet werkten even een combat training gedaan
FFA tegen recruits. Score limit 30.000
Best wel komisch lekker rond rennen en totaal 600 kills maken. Had er wel 197 met chopper gunner en xxx met dogs, maar blijft komisch
Perfect om wapens, perks en killstreaks uit te proberen enzo.
nvm
ineens m'n resume game optie weg
nvm...
[ Voor 57% gewijzigd door martijntjuhh op 14-11-2010 00:13 ]
Het is bedoening, niet bedoeling
AK74GU + red dot + grip
Frag grenade
Smoke grenade
Claymore
Scavenger
Warlord
Hacker
Zou grip vervangen door rapid fire als ik jou was.Kaap schreef op zondag 14 november 2010 @ 00:36:
Zo, dit is mijn layout geworden...
AK74GU + red dot + grip
Frag grenade
Smoke grenade
Claymore
Scavenger
Warlord
Hacker
Dan ben je 9 van de 10 keer ook de baas in short range.
Mooi dat theater al slowmotion kan, dan is het nog vetter op te nemen.
EDIT:
Zijn er trouwens meer mensen die net als mij het nut van prestigen niet inzien. Ik weet wat het inhoud en bij cod 5 en 6 kon ik die extra class wel gebruiken, maar bij black ops heb ik geen tekort aan een class.
Ben lvl 50 en dat blijf ik dus lekker.
[ Voor 24% gewijzigd door Hogader op 14-11-2010 02:00 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Gisteravond prestige in gegaan. Gaat wel lekker snel, om snel challenges te halen afwisselend verschillende wapens gebruikt en TDM afgewisseld met Domination. Ik zie toch wel het voordeel van dedi's, het lijkt wel of men minder scheld en er meer voor de objective wordt gespeeld. Nadeel blijft de slechte prestaties van het spel, elke nieuwe map heb ik in het begin last van microstotteringen en korte framedrops. Soms freezed het spel voor 3 a 4 seconden, al is dit eens in de 3 a 4 ronden. En in uiterste gevallen crashed de game met een directx error.
edit: pink, die bug is inderdaad momenteel overal in het nieuws... Ga mn geld terug vragen
[ Voor 17% gewijzigd door BaRF op 14-11-2010 09:57 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Anoniem: 238040
Geweldig! Je verwacht heel wat en dan die appel!reemprive schreef op zondag 14 november 2010 @ 09:43:
Is deze al geplaatst? Gevaarlijke bug: http://www.flabber.nl/lin...t-goed-te-praten-bug-6715

Anoniem: 372326
Ik trapte er in.Anoniem: 238040 schreef op zondag 14 november 2010 @ 10:22:
[...]
Geweldig! Je verwacht heel wat en dan die appel!
Wildcat, heerlijk nummer trouwens.
edit; haha, over toeval gesproken. Ik klikte random op een pagina (pagina 4), om nog even wat te lezen, en wat staat daar als eerste post? "Heeft iemand dit al gezien? *Black Ops Game Ruining Bug Video*"
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 14-11-2010 10:48 ]
Anoniem: 360581
Normaal speel ik BC2,en ik maar denken dat dat spel vol problemen zat,maaaar jezus wat een zaad spel.Die graphics zijn echt uit het jaar nul.
Op 90%van de server start/stop lag,rubberbanding.
Dit hadden ze veel beter moeten doen.
Speel je op console? Op pc is het mooi zat op max:)Anoniem: 360581 schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:03:
ik heb me toch laten verleiden dit spel te kopen.
Normaal speel ik BC2,en ik maar denken dat dat spel vol problemen zat,maaaar jezus wat een zaad spel.Die graphics zijn echt uit het jaar nul.
Op 90%van de server start/stop lag,rubberbanding.
Dit hadden ze veel beter moeten doen.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Runner
Lightweight
Steady Aim
Second Chance
C4
Concussion/Flashbang
Semtex
MP5K + extended mags of Stakeout + grip
Python + dual wield
Rambo
Scavenger
Warlord
Marathon
Camera Spike
Nova Gas
Frag
Famas + dual mag + red dot
Crossbow + explosive tips
The Hurt Locker
Flak Jacket
Sleight of Hand
Hacker
Jammer
Willy Pete
Semtex
Stakeout + grip of Galil + reflex sight
RPG-7
Operator
Hardline
Hardened
Tactical Mask
Motion Sensor
Decoy
Frag
Galil + Reflex Sight
Python + snub nose
Ghost
Ghost
Scout
Ninja
Claymore
Decoy
Tomahawk
L96A1 + variable zoom
Ballistic Knife
----------------------------
Dit is alleen voor Core. Ik pas mijn classes denk ik aan voor Hardcore. Bij de Operator en Hurt Locker class wil ik misschien ook wel een LMG, maar ik heb er nog geen kunnen vinden. Vandaar de Galil, omdat dat bijna een LMG is.
edit; voor de sniper, moet ik misschien een ACOG sight proberen? Ik was al niet zo'n held met snipen in MW2, en in Black Ops schijnt het moeilijker te zijn. En welke sniper moet ik dan proberen? Ik heb nu de L96A1 genomen, omdat de Intervention me wel aansprak in MW2.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 14-11-2010 11:54 ]
Wat is dat bovenaan? Een gehackte server?
Ik heb wel eens eerder DOM / TDM / HQ servers in de wager tab gezien, maar dat was toen de browser aan het flippen was en ik sowieso bijna geen servers kon vinden. Ook het feit dat er 'Working payout' staat lijkt aan te geven dat je er CP zou krijgen..? Beetje vreemd ja.reemprive schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:48:
Dit zag ik trouwens gisteravond in de Gamebrowser: http://www.flickr.com/photos/55902608@N06/5173980239/
Wat is dat bovenaan? Een gehackte server?
EDIT
Oh, en 32 players..?

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 14-11-2010 11:56 ]
Anoniem: 291224
Nu ik het uitgeprobeerd heb, wordt het toch een aanschaffer, geen problemen gehad met disconnects e.d. matching is wel nog steeds zo bagger als mw2, maar goed, je kan niet alles hebben.
Anoniem: 360581
PC alles high en res op 1680×1050Sj44k13 schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:29:
[...]
Speel je op console? Op pc is het mooi zat op max:)
BC2 is echt veeel moier
Wat wordt er dan met de behaalde punten van player 2 gedaan? verwaarloosd of ook er bij opgeteld?
Cons:::BB4E
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat je zeker geen ACOG moet nemen. Hierbij heb je geen normale acog maar een acog scope met een streep van onder naar boven, alsof je iron sights hebt. Verder zou ik ook geen variabele zoom pakken, tenzij je in een bosje wil gaan liggen voor long range kills.Anoniem: 372326 schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:42:
edit; voor de sniper, moet ik misschien een ACOG sight proberen? Ik was al niet zo'n held met snipen in MW2, en in Black Ops schijnt het moeilijker te zijn. En welke sniper moet ik dan proberen? Ik heb nu de L96A1 genomen, omdat de Intervention me wel aansprak in MW2.
Ikzelf heb extended mags omdat ik dat de enigste attachment vind die niks verslechterd en ik dus kills voor attachments kan blijven halen.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ik denk dat je de specs apart moet vergelijken per klasse. Ak47u heeft relatief gezien veel range, maar alsnog minder dan bijvoorbeeld de Galil.FireFoz schreef op zondag 14 november 2010 @ 12:39:
SMGs zijn toch shortrange wapens? maar als je bij de specs kijkt heeft bijvoorbeeld de AK74 net zo veel range als een assault wapen?
Of de Ak47u heeft gewoon erg ver bereik, maar zuigt qua damage en recoil. Ik heb nog nooit met die gun gespeeld.

Dit topic is gesloten.
Problemen horen thuis in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433667>het centrale problementopic</a>.
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/CODBO">IRC via je browser</a> of <a href="irc://irc.tweakers.net/CODBO">via je irc client</a>