[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.408 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Brutal1ty schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:11:
[...]

... of gebanned.
Cheaten niet proberen...

Word nu al gek van de ingame mensen die vragen of er al hacks zijn... :') Trieste figuren.
Meen je dat nou ?

Ik heb er 1 gezien gister op de GOT server en met alle respect die admin kickte hem niet omdat hij even de theater mode wou zien of het echt zo was. Die gozer had de laatste kill en in die killcam schoot hij 3 mensen headshot en hij maakte echt 360 bewegingen echt ongeloofelijk haha. Ik heb hem wel gereport maar ja die theater mode slaat niet alle games op alleen wagner matches dus ja bewijs heb ik niet.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik snap niet hoe sommige mensen zeggen dat de G11 en zelfs de M16 met een enkele burst een kill opleveren :/ Dat is bij mij dus absoluut niet het geval. G11 heb ik altijd 2 bursts nodig, ook al zijn ze allebei raak. Zelfs een hele burst op het hoofd is niet altijd genoeg 8)7 M16 is nog erger, daar heb ik regelmatig 3 bursts nodig... op close range. Ik vind dat ze de damage van de geweren flink omhoog mogen schroeven want af en toe is het gewoon niet leuk hoevaak je moet raken. Hardcore is dan een beter idee, maar dan zit je weer met cheaters omdat je niet kan spectaten...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-06 22:40

amaterasu

In memory of Cj

Mhm zou iemand mij ook in de openingspost willen zetten? (had het al 2 topics terug gevraagd)

PSn: Amaterasu09
Steam: Tsumaterasu

Ja heb beide versies ;) (speel wel meer pc versie en op de ps3 Split online en zombie.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Zo he kan dat niet in de topic waarschuwing: je MOET DM STUREN om in die lijst te komen :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 07:42
exi22 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:14:
[...]

Meen je dat nou ?

Ik heb er 1 gezien gister op de GOT server en met alle respect die admin kickte hem niet omdat hij even de theater mode wou zien of het echt zo was. Die gozer had de laatste kill en in die killcam schoot hij 3 mensen headshot en hij maakte echt 360 bewegingen echt ongeloofelijk haha. Ik heb hem wel gereport maar ja die theater mode slaat niet alle games op alleen wagner matches dus ja bewijs heb ik niet.......
Ik heb anders ook non-wager matches in m'n theatre lijst staan..?
NickThissen schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:17:
Ik snap niet hoe sommige mensen zeggen dat de G11 en zelfs de M16 met een enkele burst een kill opleveren :/ Dat is bij mij dus absoluut niet het geval. G11 heb ik altijd 2 bursts nodig, ook al zijn ze allebei raak. Zelfs een hele burst op het hoofd is niet altijd genoeg 8)7 M16 is nog erger, daar heb ik regelmatig 3 bursts nodig... op close range. Ik vind dat ze de damage van de geweren flink omhoog mogen schroeven want af en toe is het gewoon niet leuk hoevaak je moet raken. Hardcore is dan een beter idee, maar dan zit je weer met cheaters omdat je niet kan spectaten...
... Sorry man, maar het ligt toch echt aan jouw aiming skills of je internet verbinding (fout packets = raak op jouw scherm, niet raak op de ander) want het is toch echt zo... Schroef de wapen nog meer omhoog en je kan hardcore mode gewoon schrappen, dan zit je al op hetzelfde niveau :P

Ik zou alles maar even nalopen als ik jou was ;) Nu level 32 en hardcore is zga insta-gib met de meeste wapens en normal mode is toch echt 1 burst = kill.

PS: Hackers nog niet tegengekomen. Wel heel veel spelers waarvan 3/4 van de server DENKT dat ze hacken. En dan zien ze die laatste kill op de killcam en dan is het meteen ''OMGTWFFSAUCE hax!! See!! Inhumanly fast bla bla bla'' terwijl de killcam altijd lagt als de tering en 't dus altijd lijkt alsof iemand een aimbot heeft :')
Word zelf ook regelmatig bestemdeld als cheater in de meeste shooters :+

[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 13-11-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-06 10:53
Hoe krijg ik trouwens op mijn Red Dot Sight een aparte "dot" ? Ik zie allemaal mensen met roze embleempjes of groene biohazerd op hun red dot sight. Hoe krijg je dat voor elkaar ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 11:29

Mon0lith

Yes Herr Flick

SanderPS3 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:39:
Hoe krijg ik trouwens op mijn Red Dot Sight een aparte "dot" ? Ik zie allemaal mensen met roze embleempjes of groene biohazerd op hun red dot sight. Hoe krijg je dat voor elkaar ?
Goeie vraag!

Ik kon het ook al nergens vinden :(

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:57

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

recticle opties bij je primary weapon ?
unlock je vanaf een bepaald rang.

dus eerst naar je primary weapon gaan in je custom class.
daaronder zie je attachments en camo
en daaronder recticle en color etc.
daaronder heb je weer lens colors

succes

trouwens wat zijn de prestige voordelen precies?
Ik kan sinds gisteren prestige in, maar twijfel nog..
wil eigenlijk zowieso meer custom classes (kom altijd te kort)

[ Voor 32% gewijzigd door ApC_IcE op 13-11-2010 11:46 . Reden: recticule = recticle ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:45
van de wiki:
Although it is called a Red Dot Sight, the player can customize the color and shape of the reticle. The color of the lens can also be changed. There are 7 reticle colors and 6 lens colors. The reticle shape can be changed at level 25, the reticle color at level 25 and the lens at level 28. The confirmed shapes are as listed:
...spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door Dirkweggeman op 13-11-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

SanderPS3 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:39:
Volgens mij kan dit alleen bij de reflex sight en niet de red dot.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

Mon0lith schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:40:
[...]

Goeie vraag!

Ik kon het ook al nergens vinden :(
Dit krijg je als je level 25 word en het staat bij create class.
Het is genaamd : Reticle, je hebt ook nog Reticle color(kleur van je richtertje) en Lens color(kleur van lens rond de richter heen.
Xenomorphh schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:45:
[...]

Dit kan bij zowel red dot als reflex sight ;).

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 378733 op 13-11-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Xenomorphh schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:45:
[...]

kan bij allebei

spuit 11,12,13

[ Voor 6% gewijzigd door ApC_IcE op 13-11-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-06 19:30
heeft het ook nog een voordeel om je lens te kleuren? volgens mij maakt dat het juist lastiger met richten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Wie heeft er allemaal een huurserver?
Ik vind het wel fijn om met "bekenden" te spelen etc.
En het is altijd fijn als er een admin is.
Misschien een handig iets voor in de TS?
PainkillA schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:51:
heeft het ook nog een voordeel om je lens te kleuren? volgens mij maakt dat het juist lastiger met richten
ik merkte met mijn gele lens in het donker iets verschil, maar verder niets meer dan slechter zicht

[ Voor 47% gewijzigd door ApC_IcE op 13-11-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Anoniem: 378733 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:46:
[...]

Dit krijg je als je level 25 word en het staat bij create class.
Het is genaamd : Reticle, je hebt ook nog Reticle color(kleur van je richtertje) en Lens color(kleur van lens rond de richter heen.

[...]

Dit kan bij zowel red dot als reflex sight ;).
Ah ik dacht dat je bij reddot alleen de lens kon deranderen en bij reflex ook de dot zelf zeg maar want waarom heet de scope anders RED DOT als je er een groene skull in kan stoppen :P

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 11:29

Mon0lith

Yes Herr Flick

Nog een vraag.

Aantal pagina's terug werden een paar emblems geshowed.
Maar hoe krijg je een een background daarachter?

Moet je die vrijspelen of zijn die ook al meteen te koop?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt de PC versie van Black Ops down ofzo :S?
Ik kan haast geen games meer connecten(wel vinden).
Hij blijft op connecting staan als ik server wil joinen, iemand een idee :S?

EDIT:Na 5min proberen eindelijk kunnen connecten :D

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 378733 op 13-11-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
downloading game settings iedere x ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Dat downloading game settings vind ik sowieso vaag. Heb je een class ingesteld, klik je op back... "downloading game settings"

Welke game :?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383260

ik vind dit spel eigenlijk veel te makkelijk... (speel sinds vcod, mw2 overgeslagen). je pakt ff 9 kills ofzo en dan heb je zon helicopter ding (ben naam even kwijt) en dan haal je zo hoge scores, zelfs met 100-125 fps...
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/141kxlk.jpg

ik las iets over barebones ofzo? weet iemand waar ik dat kan vinden? (speel op pc trouwens)

thx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

steveman schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:23:
Dat downloading game settings vind ik sowieso vaag. Heb je een class ingesteld, klik je op back... "downloading game settings"

vond ik ook al vaag ja, komt te pas en te onpas aan bod.
en soms server disconnect (daar gaan je in 10 potjes opgebouwde xp) floep weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06 21:50

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

steveman schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:23:

Het is het synchroniseren van je classes met de steam server (zodat je op elke pc dezelfde classes hebt).

Ik heb wel het idee dat Steam Cloud niet lekker werkt bij deze game.. Ik heb BO op 2 pc's geinstalleerd, maar als ik een naam van een class wijzig, veranderd dat op de andere pc niet. Beetje jammer dat dat niet ook op de Steam server wordt opgeslagen, maar in je config_mp file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383260 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:24:
ik vind dit spel eigenlijk veel te makkelijk... (speel sinds vcod, mw2 overgeslagen). je pakt ff 9 kills ofzo en dan heb je zon helicopter ding (ben naam even kwijt) en dan haal je zo hoge scores, zelfs met 100-125 fps...
[afbeelding]

ik las iets over barebones ofzo? weet iemand waar ik dat kan vinden? (speel op pc trouwens)

thx alvast
Het is zeker niet één van de moeilijkste CoD's maar ook niet de makkelijkste.
MW2 schoot je een noobtube en je had je nuke binnen 8)7 .
Chopper gunner halen wil soms nog redelijk moeilijk zijn met al die RC XD cars er tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-04 16:34
martijntjuhh schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:51:
[...]

Ja, gewoon in het hoofdmenu multiplayer aanklikken, aanmelden bij Playstation Network of Xbox Live, en dan nog een keer daarop klikken en dan iets naar onder scrollen ;)
Ik bedoel op de PC, zonder online verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Odysseus253 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:26:
[...]

Het is het synchroniseren van je classes met de steam server (zodat je op elke pc dezelfde classes hebt).

Ik heb wel het idee dat Steam Cloud niet lekker werkt bij deze game.. Ik heb BO op 2 pc's geinstalleerd, maar als ik een naam van een class wijzig, veranderd dat op de andere pc niet. Beetje jammer dat dat niet ook op de Steam server wordt opgeslagen, maar in je config_mp file.
Hadden ze beter bij het afsluiten van het spel kunnen doen ipv èlke keer dat je een class wegklikt.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:28:
[...]

Het is zeker niet één van de moeilijkste CoD's maar ook niet de makkelijkste.
MW2 schoot je een noobtube en je had je nuke binnen 8)7 .
Chopper gunner halen wil soms nog redelijk moeilijk zijn met al die RC XD cars er tussen.
vcod en cod2 zijn nog steeds het best, cod4 gaat ook wel met ProMod, mw2 nooit gedaan dus :p maar dan nog weet iemand waar je die barebones zonder killstreaks en die rommel kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

server browser: filters ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 21:07

theezeefje

Poehee

Anoniem: 340066 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:45:
Het heeft wat muntjes mogen kosten maar dan heb je ook wat!

[afbeelding]
kan iemand uitleggen hoe je dit maakt ? :)

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284868

Net voor het eerst een hacker tegen gekomen, een aimbot dus overduidelijk. Meteen heeft bijna heel de server hem gereport dus dat moet goedkomen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

theezeefje schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:42:
[...]

kan iemand uitleggen hoe je dit maakt ? :)
2 cirkels. 1 zwart vierkantje, paar driekhoekjes en 2 rechthoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niellie41 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:45:
[...]

2 cirkels. 1 zwart vierkantje, paar driekhoekjes en 2 rechthoeken.
Dat eigen emblems maken is zeker(downloading game settings.....) vet maar je krijgt wel(downloading game settings....) de hele tijd downloading game(downloading game settings....) settings.
Begint nogal irritant te worden ;)
EDIT en als je downloading game settings weg klikt slaat hij niks op en je verliest soms 10-20k xp na een potje, ben ondertussen 2 keer level 44 geworden en ben nog steeds level 43.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 378733 op 13-11-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-05 21:27
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door beunhaasbaas op 13-11-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347253

Ik ben blij om te zien dat treyarch gewoon updates uitbreng om performance enzo te verbeteren. Ook geven ze tenminste toe dat ze fout zaten en patchen het. Veel beter dan al die studios die de schuld bij de gebruiker leggen er niks aan doen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Anoniem: 347253 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:08:
Ik ben blij om te zien dat treyarch gewoon updates uitbreng om performance enzo te verbeteren. Ook geven ze tenminste toe dat ze fout zaten en patchen het. Veel beter dan al die studios die de schuld bij de gebruiker leggen er niks aan doen.!
Tja tis niet echt een keuze die ze hebben, aangezien ze iets verkopen dat niet normaal werkt. Zijn genoeg mensen die dik boven de Sys Reqs zitten en het niet normaal kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:46
Mon0lith schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:55:
Nog een vraag.

Aantal pagina's terug werden een paar emblems geshowed.
Maar hoe krijg je een een background daarachter?

Moet je die vrijspelen of zijn die ook al meteen te koop?
Je kunt als je een emblem maakt linksonder op zo'n knop klikken, daar kun je een achtergrond kiezen. Die moet je kopen, maar je moet ze ook vrijspelen (volgens mij wordt er om de zoveel levels weer een pagina unlocked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
is keertje wat anders dan ingame beelden

damn hoe krijg je dat youtube schermpje in je post ?

dank je superbassie voor help :)

[ Voor 15% gewijzigd door B-BRAIN op 13-11-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[video]link[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Anoniem: 378733 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:59:
[...]

Dat eigen emblems maken is zeker(downloading game settings.....) vet maar je krijgt wel(downloading game settings....) de hele tijd downloading game(downloading game settings....) settings.
Begint nogal irritant te worden ;)
EDIT en als je downloading game settings weg klikt slaat hij niks op en je verliest soms 10-20k xp na een potje, ben ondertussen 2 keer level 44 geworden en ben nog steeds level 43.
Ik heb hetzelfde probleem en erger me echt hieraan. Als het slechts een paar seconden duurt is het nog te doen, maar zonet zat ik 5 minuten(!!) op dat schermpje te kijken.

Ook werkt m'n internet soms niet meer voor een paar minuten door Black Ops (op random momenten, meestal na het verlaten van een server). Iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bv202 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:24:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem en erger me echt hieraan. Als het slechts een paar seconden duurt is het nog te doen, maar zonet zat ik 5 minuten(!!) op dat schermpje te kijken.

Ook werkt m'n internet soms niet meer voor een paar minuten door Black Ops (op random momenten, meestal na het verlaten van een server). Iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen?
Inderdaad 5min is belachelijk en ik heb dat me internet connectie wegvalt ook(maar dan als ik een server join en leave) voor 30 sec :S. Hopelijk komt treyarch even met een mooie goeie grote patch die dit soort ziektes fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Anoniem: 383260 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:24:
[afbeelding]

thx alvast
Wat nou zelfs 100-125 FPS? Je denkt dat dit slecht is of wat?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Het positieve is dat Steam een browser heeft. Terwijl de game mijn game settings download, kan ik rustig dit bericht posten, iets gaan drinken en naar het toilet gaan. En dan is het nog niet voltooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 06:14
Iemand anders waarbij het connecten eeuwig duurt op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-06 00:56
Jep, hele spel werkt voor geen meter meer (althans, de MP) of: hij blijft hangen op Connecting, of hij kan geen servers joinen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Anoniem: 284868 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:43:
Net voor het eerst een hacker tegen gekomen, een aimbot dus overduidelijk. Meteen heeft bijna heel de server hem gereport dus dat moet goedkomen :D.
Toevallig een onbekende soldaat nummer 10, op z'n engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reemprive schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:39:
Iemand anders waarbij het connecten eeuwig duurt op de PC?
Dit is bij iedereen zo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06 15:27
My new overpowered friends: Dual Wield HS-10.....
http://callofduty.wikia.com/wiki/HS-10
Behoorlijk sterk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodic Metal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-06 15:01
Ik ga maar weer is iets anders doen, al vanaf de ochtend proberen te connecten etc.
En als je dan geconnect bent blijkt dat je classes niet geupdate zijn, terwijl er bij het kiezen van de class wel de nieuwe gegevens staan maar als je naar je wapen kijkt heb je nog steeds de oude fit...

Ook elke 10 seconden die popup zonder duidelijke reden, komt ook geen eind aan, kan rusting een half uur koffie drinken en dan is hij nog steeds aan het laden..

Volgende keer het spel maar uit de 5 euro bak halen, gelijk bij release in ieder geval niet weer.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Brutal1ty schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:02:
[...]

So far zijn mijn ervaringen in Hardcore:

Ghost is zeker een voordeel, maar geen must zoals in Mw2, en dan vooral omdat er net even wat minder vaak continu vliegtuigen en helicopters in de lucht hangen.

Silencer is altijd mooi meegenomen, maar zolang je beweeglijk speelt en niet te lang op 1 plek blijft is het prima te doen zonder.

ik heb namelijk tot nu toe alleen HC gespeeld met m'n ''normale'' setups die bestaat uit Red Dot scope als attach, Hardened, Scavenger en Ninja (allen non-pro).
en toch redelijk wat potjes gewonnen.

De balans tussen de perks is een heel stuk beter dan bij Mw2 lijkt het, omdat geen van allen een echte vereiste is, maar meer een mooie aanvulling op hoe je wilt spelen. De Pro Perks zijn ook erg interessant en openen nog meer mogelijkheden zonder dat de een of de ander echt overpowered lijkt.
Hangt dit niet heel erg van de speler uit ? Ik win 60/70% potjes FFA met iedere perk icm Famas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

B-BRAIN schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:18:
is keertje wat anders dan ingame beelden

[video]

damn hoe krijg je dat youtube schermpje in je post ?

dank je superbassie voor help :)
Wat is dit nou weer voor een triest filmpje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Postius schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:30:
[...]

Wat nou zelfs 100-125 FPS? Je denkt dat dit slecht is of wat?
cod2 / cod4 speel ik netjes op 250 fps steady hoor en dit spel haal ik soms 125 niet eens steady :P en aan men pc kan het niet liggen (heleboel mensen halen niet eens 80). Opzich ben ik dan nog best wel tevreden met 100/125. btw bij filters staat bij mij niks over barebones ofzo alleen hardcore en friendly fire spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-06 14:47
Anoniem: 378733 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:08:
[...]

Deze is gister avond al geweest.
Hoop toch echt op een goeie patch mijn spel staat nu al ruim 5 min op downoading your game settings naar het aanpassen van een class wil hem alleen niet cancelen want dan ben ik wel me gamepunten kwijt maar dan zie ik niet de class... begin me steeds meer te ergeren aan deze dingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Ik vind de communicatie van Treyarch richting de klant toch wel slecht hoor. Je hoort de eerst paar dagen nauwelijks iets over waar ze mee bezig zijn, dan komt er een patch uit die een deel oplost, vervolgens hoor je niks meer.

Nu kan ik deze hele ochtend al niks doen met BO omdat hij gewoon niet wil connecten, volgens mij heeft iedereen hier last van, maar van Treyarch hoor je helemaal niet wat er aan de hand is, of ze er uberhaupt wel mee bezig zijn, en wanneer het eventueel opgelost is.

Communicatie met de klant kunnen ze nog veel aan verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LightStar schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:20:
[...]

Hoop toch echt op een goeie patch mijn spel staat nu al ruim 5 min op downoading your game settings naar het aanpassen van een class wil hem alleen niet cancelen want dan ben ik wel me gamepunten kwijt maar dan zie ik niet de class... begin me steeds meer te ergeren aan deze dingen....
ook zo erg dat je je game punten kwijt bent ":D"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-06 14:47
Anoniem: 383260 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:25:
[...]

ook zo erg dat je je game punten kwijt bent ":D"
ja ben me gamepunten dan ook kwijt... net 4000+ punten kwijt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Anoniem: 383260 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:15:
[...]

cod2 / cod4 speel ik netjes op 250 fps steady hoor en dit spel haal ik soms 125 niet eens steady :P en aan men pc kan het niet liggen (heleboel mensen halen niet eens 80). Opzich ben ik dan nog best wel tevreden met 100/125. btw bij filters staat bij mij niks over barebones ofzo alleen hardcore en friendly fire spul
Ja daarom vond ik het "zelfs" wat raar geplaats, man ik heb vroeger nog wel is Counterstrike moeten spelen met 30-40fps en dat was normaal. Later natuurlijk ging je naar meer. Maar ik zou 100-125 fps toch nie echt als een nadeel willen zien. Boven de 70 of iets kan je het volgens mij toch nie echt waarnemen met het blote oog.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
De meeste monitoren refreshen met 60Hz, dus het verschil tussen 125 en 250 fps valt totaal niet te zien, zelfs niet met een highspeed camera of zo. Uiteindelijk zie je toch maar 60 beeldjes per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Blergh, Downloading game settings! Denk je gezellig een LAN te doen met je vrienden om CoD:BO te vieren, krijg je zo iets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:42
Tower410 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:41:
De meeste monitoren refreshen met 60Hz, dus het verschil tussen 125 en 250 fps valt totaal niet te zien, zelfs niet met een highspeed camera of zo. Uiteindelijk zie je toch maar 60 beeldjes per seconde.
Maar op die manier kom je in ieder geval nooit ónder de 60fps (wat dan gelijk weer heel erg opvalt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees op allerlei fora dat er weer een patch is. Iemand die hem al binnen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
vinom schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:49:
Ik lees op allerlei fora dat er weer een patch is. Iemand die hem al binnen heeft?
Ja, ik :) Na verifiëren van de spelbestanden kreeg ik nieuwe patch voorgeschoteld. Fetching stats probleem is opgelost, maar servers joinen is er nog niet bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Laatst online: 20-06 21:31
nee nog geen patch voorbij zien komen, dan maar weer even mw2

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:23

Roshnak

PSN: Roshgill

Wanneer kwam die patch? ik wou net ff potje doen maar kreeg geen patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennetjee schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:54:
[...]

Ja, ik :) Na verifiëren van de spelbestanden kreeg ik nieuwe patch voorgeschoteld. Fetching stats probleem is opgelost, maar servers joinen is er nog niet bij..
Hm, heb nog geen tweede patch gehad maar ik kom nu wel voorbij het 'Fetching stat' scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-06 20:22
Net zojuist bij single en multiplayer de files laten valideren en kreeg bij beide ook een kleine update.

Edit: alleen nog steeds niet mogelijk om een server te joinen :(

[ Voor 24% gewijzigd door lochpatje op 13-11-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
vinom schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:49:
Ik zie nog geen patch.
Edit: Na verify kreeg ik een patch

Tevens server admins op gelet:

Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/9742/71382010.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Dorest0rm op 13-11-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Gaat weer lekker. Twee keer p level up en twee keer terug. Connecting is ook niet mogelijk. Waar het voor vandaag nog goed ging is het nu wachten.

Er gaan miljarden om in de gamewereld maar dat gaat waarschijnlijk naar de grote graaiers, in plaats van in capaciteit te investeren.

Moet je eens met een auto proberen. Kopen, niet goed rijden, direct aan het sleutelen en in het weekend doet tie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

TecTo schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:09:
Gaat weer lekker. Twee keer p level up en twee keer terug. Connecting is ook niet mogelijk. Waar het voor vandaag nog goed ging is het nu wachten.

Er gaan miljarden om in de gamewereld maar dat gaat waarschijnlijk naar de grote graaiers, in plaats van in capaciteit te investeren.

Moet je eens met een auto proberen. Kopen, niet goed rijden, direct aan het sleutelen en in het weekend doet tie het niet.
dat is toch wat moderne auto's ook doen? staan vaker bij de garage dan dat je er mee rijd..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Wat draaien jullie gemiddeld voor framerate? Ik zit nu gemiddeld op 65, wat ik toch laag vind. Zo'n slechte pc heb ik niet(niet zo fantastisch als die van COD eindbaas qd_hannes, maar kan er mee door).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Vandread schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:52:
Behoorlijk sterk....
Die is toch hopelijk niet in multi te gebruiken he? Dual Semi shotgun zou belachelijk zijn.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358941

Om de één of andere reden kan ik niet verbinden met de servers. Ik ben dus even gaan buurten in steam en zag bij tools "call of duty black ops remote console" staan. Kan iemand mij vertellen wat dat is ........ misschien meer belangrijk is dit nuttig voor een onervaren gamer als ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107117

Yeah, heb 'm sinds launchday voor Xbox 360 en nu zo'n 6 uur MP erop zitten.
Ben pas level 24. :P

Maar wat een topper, vind het zeker een vooruitgang t.o.v. MW2. Deze heb ik ruim 50 uur gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 107117 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:15:
Yeah, heb 'm sinds launchday voor Xbox 360 en nu zo'n 6 uur MP erop zitten.
Ben pas level 24. :P

Maar wat een topper, vind het zeker een vooruitgang t.o.v. MW2. Deze heb ik ruim 50 uur gespeeld.
In 6 uurtjes pas lvl 24? Nja, als je maar plezier in het spelletje hebt he, dat is het belangrijkst. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Anoniem: 358941 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:13:
Om de één of andere reden kan ik niet verbinden met de servers. Ik ben dus even gaan buurten in steam en zag bij tools "call of duty black ops remote console" staan. Kan iemand mij vertellen wat dat is ........ misschien meer belangrijk is dit nuttig voor een onervaren gamer als ik? :)
Dat is om je server(s) te beheren, voor de rest heeft het geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358941

Voor mij dus niet echt nuttig. Wel jammer, vrouw aan het werk, kind lekker te slapen .....lekker gamen dacht ik. Helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik was al aardig depressed van het feit dat de sniper rifle zo slecht schoot en mikbaar was (draganov), ben nu overgeschakeld naar de wa2000 en wat een verademing is dat zeg. Die crosshair is gewoon echt 100x fijner, maar alsnog zit er af en toe wel een hele nare afwijking in, tegen dat quickscopen, maar volgens mij werkt het soms ook gewoon tegen met snipen..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Had net een mooie killstreak van 15 kills, krijg je dit... gelijk al mijn stats van die sessie weg. :(

Gaat de community manager nog wat doen of niet? Het is nogal stil vanuit de kant van treyarch, en volgens mij is het niet echt de bedoeling dat een community manager de community ontloopt. Wil wel eens horen wanneer eindelijk die 'lag' gefixed gaat worden.
FireFoz schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:24:
heeft iemand nog tips om beter te leren mikken? ik bak er echt niks van online... iedereen is steeds sneller dan ik. of het komt door lag. ook lijkt het wel alsof mijn wapens altijd zwakker zijn dan die van de ander...dan schiet ik, raak ik hem echt duidelijk (zie je aan je aimer) en dan gaan ze gewoon niet dood, maar ik wel.

ik heb al van alles geprobeerd van verschillende wapens tot de joysticksnelheid verhogen maar niks helpt. en en het is niet dat ik gewoon meer moet spelen want ik speel al vanaf call of duty 4 op de xbox. Vroeger altijd op de pc met muis gespeeld, dat ging wel goed.

Goede oude tijd...
Komt inderdaad helaas door de lag. Killcams wijken vrijwel altijd sterk af van wat je daarvoor deed. Heb tot nu toe maar op enkele servers kunnen spelen zonder lag.

[ Voor 55% gewijzigd door Fox op 13-11-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
heeft iemand nog tips om beter te leren mikken? ik bak er echt niks van online... iedereen is steeds sneller dan ik. of het komt door lag. ook lijkt het wel alsof mijn wapens altijd zwakker zijn dan die van de ander...dan schiet ik, raak ik hem echt duidelijk (zie je aan je aimer) en dan gaan ze gewoon niet dood, maar ik wel.

ik heb al van alles geprobeerd van verschillende wapens tot de joysticksnelheid verhogen maar niks helpt. en en het is niet dat ik gewoon meer moet spelen want ik speel al vanaf call of duty 4 op de xbox. Vroeger altijd op de pc met muis gespeeld, dat ging wel goed.

Goede oude tijd...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ga maar eens cod2/4 spelen met 60 fps en met een pc die 250 steady heeft, wedden dat je het verschil merkt :P en je hoeft het ook niet te zien, de game draait merkbaar vloeiender. met cod2 zat dat er al in:
http://bashandslash.com/i...task=view&id=51&Itemid=63

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-06 13:00
Anoniem: 383260 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:15:
[...]

Ik speel hier met 40-50 soms 60 fps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
reemprive schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:12:
Wat draaien jullie gemiddeld voor framerate? Ik zit nu gemiddeld op 65, wat ik toch laag vind. Zo'n slechte pc heb ik niet(niet zo fantastisch als die van COD eindbaas qd_hannes, maar kan er mee door).
Gemiddeld 60, soms drops tot 40. Echt achterlijk, heb een i7 860 en HD4870 en speel op 1080p.. CoD4/WaW/MW2 deden hetzelfde met minimaal 80fps.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

als ik black ops koop kan ik dan zonder registreren spelen? of moet ik zoals bij medal of honor aan bepaalde eisen vol doen om online te kunnen? want dan heb ik een probleem want bij medal of honor kan ik nu niet online komen.
dus kan ik bij black ops gewoon online zoder registratie?
of ander geneuzel waar je aan moet voldoen

[ Voor 7% gewijzigd door Tijn96 op 13-11-2010 15:36 ]

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 02:10
Tijn96 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:36:
als ik black ops koop kan ik dan zonder registreren spelen? of moet ik zoals bij medal of honor aan bepaalde eisen vol doen om online te kunnen? want dan heb ik een probleem want bij medal of honor kan ik nu niet online komen.
dus kan ik bij black ops gewoon online zoder registratie?
of ander geneuzel waar je aan moet voldoen
Je moet Steam geinstalleerd hebben.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

beany schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:37:
[...]

Je moet Steam geinstalleerd hebben.
voor xbox360.. sorry had ik eerder moeten zeggen 8)7

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijn96 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:40:
[...]

voor xbox360.. sorry had ik eerder moeten zeggen 8)7
Dan stop je gewoon die DVD erin en knallen maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381149

Ik ben op zoek naar een leuke server. Ik vind ALLEEN maar servers met de standaard score-limits, zowel ranked als unranked. Ik heb geen moeite met team deathmatch, maar als het maar tot 10.000 punten gaat hoogstens dan vind ik er geen zak aan, potjes zijn in 5-10 minuten over. In CoD2 en 4 duurden de potjes meestal wel een half uurtje, wat met mijn speelstijl (snipen) een stuk prettiger is.

Ik snap trouwensn iet dat mensen de snipers slecht vinden, op de PC althans haal ik echt kill-death ratios van 2-3 met die bolt action sniper. Hij is vrij krachtig en met een goed geplaatste claymores en wat mooie quickscope-kills vind ik snipen toch nog steeds erg chill in deze game.

Maar de korte potjes verpesten het voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

superbassie schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:42:
[...]

Dan stop je gewoon die DVD erin en knallen maar! :)
als dat zo is dan gaat er dit weekend nog veel geknald worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Dat snipen is echt lastiger geworden, moet mij daar nog even in verdiepen.

Speel nu liever hardcore free for all, want dat gaat mij een stuk beter af dan normale free for all.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
NeoMe schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:48:
Dat snipen is echt lastiger geworden, moet mij daar nog even in verdiepen.

Speel nu liever hardcore free for all, want dat gaat mij een stuk beter af dan normale free for all.
Logisch, 1 spray haalt 5 man neer, dan nog een nade er achter aan heb je nog 4.
HC en dan al helemaal HC FFA gaat helemaal nergens over in CoD games.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 13-11-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 19-06 20:37
Mijn mening is dat het niet zo'n leuk spel is, als ik gedacht had. Wat mij vooral tegenvalt is de grote hoeveelheid cut-scenes elke keer. Je kan nog geen 3 minuten spelen of je hebt al weer een cut-scene van 3 minuten!
Daarnaast vind ik de graphics niet als te best, Battlefield 2 ziet er mijn insziens veel mooier uit.
De gameplay is ook vooral heel erg snel, des te irritanter is het dat je telkens naar een cut-scene zit te kijken, de vaart is er compleet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 11:48

aex351

I am the one

Anoniem: 383260 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:29:
nou ga maar eens cod2/4 spelen met 60 fps en met een pc die 250 steady heeft, wedden dat je het verschil merkt :P en je hoeft het ook niet te zien, de game draait merkbaar vloeiender. met cod2 zat dat er al in:
http://bashandslash.com/i...task=view&id=51&Itemid=63
Wat voor hardware heb je?

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Anoniem: 381149 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:43:
Ik ben op zoek naar een leuke server. Ik vind ALLEEN maar servers met de standaard score-limits, zowel ranked als unranked. Ik heb geen moeite met team deathmatch, maar als het maar tot 10.000 punten gaat hoogstens dan vind ik er geen zak aan, potjes zijn in 5-10 minuten over. In CoD2 en 4 duurden de potjes meestal wel een half uurtje, wat met mijn speelstijl (snipen) een stuk prettiger is.

Ik snap trouwensn iet dat mensen de snipers slecht vinden, op de PC althans haal ik echt kill-death ratios van 2-3 met die bolt action sniper. Hij is vrij krachtig en met een goed geplaatste claymores en wat mooie quickscope-kills vind ik snipen toch nog steeds erg chill in deze game.

Maar de korte potjes verpesten het voor mij!
als het goed is, is mijn server na het weekend unranked en dan stel ik de scores vast ook wel hoger in dan standaard :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
Only schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:21:
Ik was al aardig depressed van het feit dat de sniper rifle zo slecht schoot en mikbaar was (draganov), ben nu overgeschakeld naar de wa2000 en wat een verademing is dat zeg. Die crosshair is gewoon echt 100x fijner, maar alsnog zit er af en toe wel een hele nare afwijking in, tegen dat quickscopen, maar volgens mij werkt het soms ook gewoon tegen met snipen..
Hier had ik ook al last van, dan was ik gewoon aan het hardscopen, en had ik mijn crosshair recht op het poppetje, schoot ik, en had ik nog geen eens een hitmarker :o Het lijkt idd dat dat anti-quickscope systeem effect heeft op het gewone snipen. wa2000 heb ik nog niet geprobeert maar dan zal ik die zeker nog even proberen! ;)

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107117

@Superbassie: Elke dag 2 uurtjes ja.. Daarom, moet er altijd weer even in komen! Ook wel wat wennen i.v.t. MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommes
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-01 15:49
mochten er nog mensen zijn die zin hebben in unranked 3 vs 3 of 4 vs 4 warretjes laat het weten, of voeg me even toe op steam :) (fommes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is zeker wennen na MW2 ja!
Maar ik merk wel dat m'n k/d ratio langzaam aan omhoog kruipt, 1.8 nu volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Laatst online: 20-06 21:31
heeft iemand deze ook al eens gehad. na het normaal afsluiten van blackops en vervolgens weer opnieuw spel uitvoeren krijg ik een melding dat mijn computer gechanged zou zijn of hij even de optimale settings mag instellen

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295070

diehard889 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:19:
heeft iemand deze ook al eens gehad. na het normaal afsluiten van blackops en vervolgens weer opnieuw spel uitvoeren krijg ik een melding dat mijn computer gechanged zou zijn of hij even de optimale settings mag instellen
Krijg ik elke keer.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Vandread schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:52:
Behoorlijk sterk....
Dual Wield HS-10's zijn de shit. Een combo die ik graag gebruik. ^^ Dit + Scavenger = instant win. :P
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433667>het centrale problementopic</a>.

IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/CODBO">IRC via je browser</a> of <a href="irc://irc.tweakers.net/CODBO">via je irc client</a>