[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.407 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Gelukkig. in het vervolg beter opletten dan hé ;)

@ijzerlijm; krijg nou wat, wat geniaal! Goed gespot, ik kan eigenlijk haast niet geloven dat dat er écht staat, maar ik heb nu niet de mogelijkheid om het te checken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Een steam avatar... Die kan toch iedereen gewoon pakken lol.. En al typten ze op de kop dan nog zou ik het niet geloven. Er staat duidelijk boven je chatvenster dat je nooit je wachtwoord moet weggeven, dan gaat een steam werkgever natuurlijk daar ook niet om vragen 8)7 Als ze je wachtwoord al nodig zouden hebben (wat never nooit het geval zal zijn) dan doen ze dat wel via een officiele email of iets dergelijks, niet via de chat...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 20:28
Goed, was stom van me. Dat weet ik nu ook wel hoor ;). Heb een ticket gestuurd naar Steam met daarin info (wie ik in mn vriendenlijst heb, welke spellen ik had etc.). Ook een foto gemaakt van m'n games met CD-Keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Heel vervelend dat je je account kwijt bent/was maar het gaat nu de laatste 2 pagina's alleen maar over jou steam account.. laten we het wel even ontopic en nuttig houden aub.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu wat meer te spreken over de AK74u! Gebruikte hem eerst met een silencer, maar dat ging niet lekker.
Heb nu Grip als attachment en dat gaat een stuk beter! Zeker op maps als Hanoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Ik gebruik de AK74u icm extended mags en dan scavenger, oneindig knallen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378463

Ik ben er echt helemaal klaar mee. De hitboxes zijn niet om aan te zien, die lopen gewoon achter de character aan.

Call of duty World at War :)

Call of duty Black Ops :/

Call of duty 3 :F

Call of duty United Offense :'(

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 378463 op 12-11-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:27
Ik heb steam als ik COD black ops opstart. Krijg ik het idee dat hij geen patch installeert of is de patch vrij klein??

Hoe kan ik controleren of ik de patch heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 378463 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:17:
Laat activision lekker zijn games maken,
Gelukkig ben jij goed op de hoogte!
Rynji schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:14:
Ik gebruik de AK74u icm extended mags en dan scavenger, oneindig knallen.
Zou ik ook nog eens kunne proberen ja!

[ Voor 37% gewijzigd door superbassie op 12-11-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 20:13
MW2 is echt op heel wat vlakken stukken beter. Ik kan niet wachten totdat activision weer met een nieuwe Call of Duty komt. Treyarch heeft iets goeds gedaan met WaW maar de rest is toch echt om te huilen

Laat activision lekker zijn games maken,
Ik neem aan dat je Infinity Ward (bedenkers MW) bedoelt, Activision brengt de spellen namelijk alleen uit en zorgt voor de centjes. Maar dan kun je iig wachten tot je een ons weegt omdat Infinity Ward niet meer bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evertt schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:17:
Ik heb steam als ik COD black ops opstart. Krijg ik het idee dat hij geen patch installeert of is de patch vrij klein??

Hoe kan ik controleren of ik de patch heb.
Het is maar een kleintje, 8MB.
Ik neem aan dat BO standaard op automatisch up-to-date houden staat, dus dan zal 'ie al wel geïnstalleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:03

steveman

Comfortabel ten onder

Jeej level 10...

Class samenstellen... hey? weer level 9? fail!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:06

BaRF

bijna kerst

zijn er meer mensen die het laatste half uur continue een disconnect krijgen??

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben er echt helemaal klaar mee. De hitboxes zijn niet om aan te zien, die lopen gewoon achter de character aan.
Ja ik stoor me er ook wel redelijk aan, dat je beschoten wordt, opzij loopt achter een muurtje, je dood gaat en dan in de killcam ziet dat de tegenstander je niet raakt maar je wel dood gaat :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:01
NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:40:
[...]

Denk het wel, DM Sc0rpion anders even hij had laatst ook zijn account gehacked en weer terug gekregen, weet niet precies hoe.

Maar sorry hoor... Hoe kun je daar nou intrappen? 8)7
nieuw steam support account aanmaken en dan een melding maken via het online systeem.
Daarbij moet je foto;s doen van je CD-keys. Ik heb toen nog extra mails toegevoegd van de gekochte dlc met paypal. Paar dagen later had ik het terug

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:41
Ik meen ergens in een topic gelezen te hebben dat je ook wager-matches kan spelen met 6 cod points ipv gelijk 500. Kan dit helaas nergens meer terug vinden, maar hoe gaat dit precies in z'n werk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Call of duty World at War :)

Call of duty Black Ops :/

Call of duty 3 :F

Call of duty United Offense :'(
CoD2 :D
CoD4 :D
CoD1 :)
CoD:WaW :|
CoD:BO :')
CoD:MW2 ;w
CoD3 :'(

Black Ops is erg verschillend. Heb er nog weinig last van gehad. Mits iedereen met 4/3 balkjes rond rent dan.

(Xbox-360)
4 balkjes :D
3 balkjes :')
2 balkjes :|
1 balkje :X

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 12-11-2010 20:49 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:36
Trouwens ook raar. Wilde net verder gaan met de SP, heeft de patch kennelijk een rollback van 2 missies gedaan, waarschijnlijk omdat dat cloud gebeuren uitstond. Nu was ik weer bij
spoiler:
het barrel gedeelte van de S.O.G missie. Taaaaaa! Maar gelukkig weet ik nu hoe het makkelijk kan!
. Mijn savegames staan er nog wel. Iemand een manier om die weer 'te activeren'?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik begin me echt dood te ergeren aan de single player. Tot nu toe is de game in elk level wel eens vastgelopen zodat ik alles 2x moet doen. Nu snap ik hoe ze aan die gameplay-uren komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 09:13

Barca

In Search Of Sunrise

Leuk. De eerste paar leden zijn afgehaakt. Ze worden er gek van om tegen mij te spelen want "ik ben te goed" en ze zitten 9x achter elkaar in het andere team. Zo goed ben ik niet... maar ja ik speel al wel jaren onafgebroken alleen maar COD. Lekker dus dat je niet als TEAM KAN JOINEN. Zo vreselijk verschrikkelijk DEBIEL, niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 14:27
superbassie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:27:
[...]

Het is maar een kleintje, 8MB.
Ik neem aan dat BO standaard op automatisch up-to-date houden staat, dus dan zal 'ie al wel geïnstalleerd zijn.
Ja hij is geïnstalleerd nu doet COD het veel beter ik heb nu geen last van framedrops hij staat ook op automatisch. En de game loopt nu lekker vloeiend. Maar ik vindt het raar dat ik geen melding heb gekregen dat de patch installeert is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:47

Shoarma kip

IceDFire

Nou, net weer een zooitje... Ik was voor level 38 aan het spelen (AK47 he :+), maar het ging lekker, dus ik ging door tot level 40. Terug naar het menu, class gemaakt, AK gekocht, ga ik terug naar het menu, zie ik op mijn gamecard weer level 37 staan. Het begint een beetje irritant te worden, elke keer dat 'gereset' terwijl ik op de leaderboards gewoon level 40 ben (hoewel ik daar 2000 kills en deaths meer heb dan ik werkelijk heb). Ik hoop niet dat het nog veel vaker gaat gebeuren, ik heb het gevoel dat geen van de stats tussen die levels opgeslagen is...

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Gebruik ook de ak47 met grip en reflex sight. Gaat prima. Level 21 in korte tijd. Bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Wordt er door jullie veel gespeeld met silencer, waarschijnlijk dan in combinatie met ghost? Ik merk stevig (non-HC) de nadelen van de silencer, maar heb wel het idee dat het me vaak veel meer 'surprise-effect' geeft als er een paar vijanden bij elkaar lopen (en niet direct jouw kant op kijken) enzo.

Heb nu de steyr-aug en het kost vaak veel moeite om een vijand neer te halen, dat ik twijfel of de voordelen opwegen. :)

edit: owjah en dan ook nog de decoy, dat maakt het compleet :P

[ Voor 7% gewijzigd door JaWSnl op 12-11-2010 22:03 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:30
BaRF schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:35:
zijn er meer mensen die het laatste half uur continue een disconnect krijgen??
PS3? ja .. vet irritant.. speel je net lekker krijg je weer geen punten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik geen silencer meer, voorlopig dan. Wapens spelen voor mijn gevoel veel minder met dat ding erop.
Ghost gebruik ik dan wel vaker, zeker omdat de meeste mensen de Spy Plane reward gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik meen ergens in een topic gelezen te hebben dat je ook wager-matches kan spelen met 6 cod points ipv gelijk 500. Kan dit helaas nergens meer terug vinden, maar hoe gaat dit precies in z'n werk dan?
Dit vroeg ik eerder ook al, maar denk niet dat iemand dit weet. Lijk mij ook chill om de goedkopere versie te kunnen spelen, vooral in het begin als je niet zoveel geld hebt.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
_MB_ schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:09:
[...]

Dit vroeg ik eerder ook al, maar denk niet dat iemand dit weet. Lijk mij ook chill om de goedkopere versie te kunnen spelen, vooral in het begin als je niet zoveel geld hebt.
Je hebt 3 opties en die vertalen als volgt:
Weinig inzet 10
medium inzet 1000
veel inzet 10000(ofzoiets geen idee)

Overigens staat dit ook in de beschrijving. }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 12-11-2010 22:14 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Blijf het een super vet spel vinden! Maar het zou handig zijn als er in de serverlist word aangegeven of er softcore of hardcore word gespeeld, nu moet je dat maar op zien te maken uit de naam en daar staat het lang niet altijd in aangegeven!

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-06 22:24
ik ben met challenge bezig ( Fragged ) Ik gebruik standaard nade, maar geen resultaat. kun je deze alleen met sticky nade halen of doe ik iets fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Postius schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:13:
[...]

Je hebt 3 opties en die vertalen als volgt:
Weinig inzet 10
medium inzet 1000
veel inzet 10000(ofzoiets geen idee)

Overigens staat dit ook in de beschrijving. }:O
ja dit las ik op een forum: Dunno how it is on other systems, but on the 360, when you select Wager match, it takes you to a menu where you can select from 3 different levels of match; Low buy-in games (10 points), Medium buy-in games (1000 points), or High buy-in games (10,000 points). The Low buy-in one is called Ante Up - it allows party chat, and allows you to pick a game type. The other two don't allow party chat, and the game type is chosen randomly.

Maar dit is dus blijkbaar op de xbox. Of heb jij dit ook op de PC of heb je ook de xbox versie?
Op de pc begin je gelijk met de match en alle servers hebben een 500 inleg.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

_MB_ schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:09:
[...]

Je ziet ookwel het verschil in skill tussen de 3 wager matches.
Ik vind het heerlijk om te spelen, alleen krijg je er geen XP mee en dat is ERRUG jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Ik dacht dat, omdat er een global ranking etc is, dat ranked servers bepaalde rules moesten hebben. Maar blijkbaar mag je alles doen wat je wilt? Zoals custom rules maken en mensen daarvoor kicken? Betekend dus eigenlijk dat global ranking en standings meteen al niks meer waard zijn :F zullen dus voornamelijk mensen met eigen server zijn die 'niet fijne' tegenstanders kicken of rules-set hanteren waarbij ze zelf het beste presteren.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 12-11-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

JaWSnl schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:02:
Wordt er door jullie veel gespeeld met silencer, waarschijnlijk dan in combinatie met ghost? Ik merk stevig (non-HC) de nadelen van de silencer, maar heb wel het idee dat het me vaak veel meer 'surprise-effect' geeft als er een paar vijanden bij elkaar lopen (en niet direct jouw kant op kijken) enzo.

Heb nu de steyr-aug en het kost vaak veel moeite om een vijand neer te halen, dat ik twijfel of de voordelen opwegen. :)

edit: owjah en dan ook nog de decoy, dat maakt het compleet :P
Ook hier Ghost & Silencer. Ik heb vanaf 't moment dat ik 'm kon kopen eigenlijk met de silencer gespeeld dus ik weet niet anders. Enige verschil zou toch een klein beetje range moeten zijn? Ik hou erg van het verassingseffect en bevind me best vaak ineens achter de vijandelijke linies (mede door het spawnen)

@iets hierboven, ik zag tot mijn verrassing van de week ook dat m'n stats van geen kant klopten. Er stond iets van 4000 kills, terwijl ik level 15 was :p Level drops nog neit gezien en hopelijk gebeurt dat ook niet O_o (Xbox hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wager matches op de PC werken dus iets anders, je kunt gewoon kiezen welke gamemode je wil in de server browser (of je moet via het Play menu doen, dan kiest hij random een dedicated server uit), en je kunt alleen maar 500 punten inzetten helaas. Voor de eerste keer wat veel. Zodra je level 5 ofzo bent veel te weinig. Een potje levert maximaal 1000 punten op, in een gemiddeld TDM of DOM potje krijg je 2x tot 3x zoveel...
Anoniem: 33272 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:17:
Ik dacht dat, omdat er een global ranking etc is, dat ranked servers bepaalde rules moesten hebben. Maar blijkbaar mag je alles doen wat je wilt? Zoals custom rules maken en mensen daarvoor kicken? Betekend dus eigenlijk dat global ranking en standings meteen al niks meer waard zijn :f zullen dus voornamelijk mensen met eigen server zijn die 'niet fijne' tegenstanders kicken of rules-set hanteren waarbij ze zelf het beste presteren.
Nee, dat mag in principe niet, maar goed wie gaat het controleren? Treyarch houdt er niet van als je mensen kickt (tenzij ze cheaten of je plaats wil maken voor een clanmember) en ze kunnen daar in principe om bannen (hoewel een aantal waarschuwingen / rank resets me waarschijnlijker lijken). Servers die 'geen grenade launcher' regels ofzo hanteren houden zich dus eigenlijk niet aan de regels, maar goed dat kunnen ze natuurlijk nooit controleren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331849

warhamstr schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:16:
Blijf het een super vet spel vinden! Maar het zou handig zijn als er in de serverlist word aangegeven of er softcore of hardcore word gespeeld, nu moet je dat maar op zien te maken uit de naam en daar staat het lang niet altijd in aangegeven!
Use the filter Luke. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Laatst online: 26-12-2023
ja tnx...! In mijn geval speel ik liever HC maar als we samen spelen kiezen we liever voor SC. Om dan een selectie te maken zou het handig zijn om daar gewoon op te selecteren.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340066

Het heeft wat muntjes mogen kosten maar dan heb je ook wat!

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2mxo17q.png

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 340066 op 12-11-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:03

steveman

Comfortabel ten onder

Anoniem: 340066 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:45:

[afbeelding]
_/-\o_

Zag dat je 16 layers kon kopen? Geeft nog behoorlijk wat ruimte :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Worden wel steeds duurder, die layers. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 17:37
AHHHH PS3 blijft maar disconnecten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha die is wel mooi gedaan. Ik heb net ook ermee zitten spelen. Kost inderdaad nog flink wat duiten, de layer kosten me nu al meer dan 5500 punten! Maar goed, ik had er ook flink wat nodig (nog 2 vrij geloof ik, die unlock ik later pas):
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2612t6u.png
Let wel even op dat die tijger normaal doorzichtig is (alleen een outline heeft dus), dus ik heb hem helemaal zitten inkleuren met allemaal vormpjes haha. Zo, nu ben ik van 50.000 terug naar 22.000 punten :p

EDIT
Hmm die driehoek linksboven ligt nog niet helemaal lekker, ff tweaken ;)

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 12-11-2010 23:06 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki19
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-08-2022
Ik weet niet of het miss eerder is besproken maar waar kun je in de singleplayer zien welk lvl je op welke moeilijkheidsgraad heb gecompleed. want ik wil hem uitspelen op veteran maar blijkt dat ik een missie nog moet doen maar weet niet welke. het gaat hierbij om xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Dit is misschien een vreemde vraag, maar als shotgun whore ben ik toch wel verdomde teleurgesteld in het gewoon laten vergaan van de Dragons Breath attachment... Weet iemand of hier voor release ook maar iets over was gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Mijn plus- en minpunten tot nu toe, van de Singleplayer, Multiplayer en Nazi Zombies.

Singleplayer
Plus:
-Veel verschillende dingen te doen, niet alleen maar schieten.
-Prachtige animaties van personen, vooral gezichten.
-Veel complottheorieën.
Min:
-Spanning is bijna helemaal weg. Dit in tegenstelling tot MW en MW2.
-Onduidelijke instructies op sommige punten
-Cutscenes zijn verwarrend en flitsen irritant. Dat maakt het verhaal moeilijker te volgen.
-Ziet er allemaal wat verouderd uit.

Multiplayer
Plus:
-Customization = oneindig.
-Geld systeem in combinatie met XP werkt goed.
-Geen belachelijk veel helicopters meer in de lucht, omdat killstreaks niet tellen voor de volgende killstreak.
-Veel nieuwe gamemodi om uit te kiezen: vier Wager Matches, Combat Training, Barebones Pure, Classic en Team Tactical.
Min:
-Nog meer Arcade dan ooit te voren.
-Spawn systeem is belabberd, met name in TDM.
-Redelijk veel campers.
-Kost erg veel kogels om iemand te doden, maar kan ook een pluspunt zijn.

Nazi Zombies
Plus:
-Nog uitgebreider en nog verslavender als de vorige.
-Verschillende soorten zombies.
-Meer maps, die je wel eerst moet unlocken.
-Thundergun :)
Min:
-Geen simpele map, zoals Nacht der Untoten. Al die deuren, perk machines en mystery boxes kunnen wat verwarrend overkomen
-Je gaat dood voordat je alle coole teleports etc. hebt kunnen uitproberen.

-----------------------------

Singleplayer valt me het meest tegen. Ik denk dat Treyarch daar gewoon niet zo goed in is, want die van WaW en CoD3 vond ik ook al niks. Nazi Zombies is wel weer geniaal, maar ik denk ook dat je daar van moet houden. Multiplayer is nog meer Arcade dan het vorige deel was, maar het hele customization gebeuren maakt dat goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:52
Steam ligt er uit ik kan geen multiplayer doen hebben jullie er ook last van ?

Mooi moment om sp te gaan doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:05:
Haha die is wel mooi gedaan. Ik heb net ook ermee zitten spelen. Kost inderdaad nog flink wat duiten, de layer kosten me nu al meer dan 5500 punten! Maar goed, ik had er ook flink wat nodig (nog 2 vrij geloof ik, die unlock ik later pas):
[afbeelding]
Let wel even op dat die tijger normaal doorzichtig is (alleen een outline heeft dus), dus ik heb hem helemaal zitten inkleuren met allemaal vormpjes haha. Zo, nu ben ik van 50.000 terug naar 22.000 punten :p

EDIT
Hmm die driehoek linksboven ligt nog niet helemaal lekker, ff tweaken ;)
Cool! Je had dit ook bij de logo editor van Skate 2 en 3. Gingen mensen allemaal plaatjes maken waarvan je dacht dat het onmogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
exi22 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:10:
Steam ligt er uit ik kan geen multiplayer doen hebben jullie er ook last van ?

Mooi moment om sp te gaan doen !
shit, inderdaad die ligt eruit, could not synch bladiebla.. zit ik net op te wachten; ik wou net ff tot diep in de nacht aan de gang.. meisie moet werken dus die ligt te bed, dus dacht; come on, de beuk erin.. blijft sux dat je afhankelijk bent van een externe partij als steam voor je game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:48

aex351

I am the one

Het geluid in dit spel vind ik overigens behoorlijk slecht. Ik mis ook de bass in het geluid. Bij explosies of tijdens het schieten etc. het komt allemaal zo dof over en heb nu alle geluidsinstellingen geprobeerd.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Nergens last van wel van campers trouwens

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
aex351 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:24:
Het geluid in dit spel vind ik overigens behoorlijk slecht. Ik mis ook de bass in het geluid. Bij explosies of tijdens het schieten etc. het komt allemaal zo dof over en heb nu alle geluidsinstellingen geprobeerd.
Je mist de bas?! Bij mij is de bas juist lekker hard! Ik heb dan ook een aparte bas-box bij m'n speakers maar als er een grote explosie is ofzo dan hoor ik hem nog heel lang nadreunen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Laatst online: 22:56
vind het toch belachelijk dat ik op de pc geen een barebone , of classic server kan vinden.

Gelukkig zie ik nu wel een stuk meer servers dan de eerste dagen.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ik heb vandaag voor het eerste one-in-the-chamber geprobeerd. Dat viel me wel tegen: je hebt maar drie levens, daarna moet je wachten tot het voorbij is. Ik was niet zo op mn levens aan het letten en als eerste af. Dus dan kun je mee kijken met anderen. Zie ik dat er twee mennekes waren met dezelfde naam (waarvan de 1 tussen haakjes een 1 had staan erachter) die gewoon aan het 'samenspelen' waren. Die bleven samen het langste over, en uiteindelijk maakten ze elkaar nog ff af... beetje jammer! Is dat dan gewoon 'mazzel' dat ze in dezelfde server kwamen (steeds opnieuw proberen), of doen die splitscreen oid?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

JaWSnl schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:43:
Ik heb vandaag voor het eerste one-in-the-chamber geprobeerd. Dat viel me wel tegen: je hebt maar drie levens, daarna moet je wachten tot het voorbij is. Ik was niet zo op mn levens aan het letten en als eerste af. Dus dan kun je mee kijken met anderen. Zie ik dat er twee mennekes waren met dezelfde naam (waarvan de 1 tussen haakjes een 1 had staan erachter) die gewoon aan het 'samenspelen' waren. Die bleven samen het langste over, en uiteindelijk maakten ze elkaar nog ff af... beetje jammer! Is dat dan gewoon 'mazzel' dat ze in dezelfde server kwamen (steeds opnieuw proberen), of doen die splitscreen oid?
Samen dezelfde server joinen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

JaWSnl schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:43:
das splitscreen met die (1)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Maar dat is toch raar? Op die manier is het simpel om elkaar te 'boosten' en anderen zwaar te benadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik snap niet dat mensen steeds die RC-XD gebruiken. Er zijn veel betere killstreaks die, niet onbelangrijk, ook nog eens een veel groter team belang hebben. De Spy plane en Sam Turret zijn bijvoorbeeld zaken waar iedereen wat aan heeft, terwijl die RC-XD je slechts 1 kill oplevert. Onbegrijpelijk, want je hoort hem continu. Leuk in free-for-all, maar waardeloos in TD of andere dingen.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 12-11-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:07
Anoniem: 340066 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:45:

[afbeelding]
Mischien een noob vraag maar hoe voeg je een eigen afbeelding toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Laatst online: 22:56
PWM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:56:
Ik snap niet dat mensen steeds die RC-XD gebruiken. Er zijn veel betere killstreaks die, niet onbelangrijk, ook nog eens een veel groter team belang hebben. De Spy plane en Sam Turret zijn bijvoorbeeld zaken waar iedereen wat aan heeft, terwijl die RC-XD je slechts 1 kill oplevert. Onbegrijpelijk, want je hoort hem continu. Leuk in free-for-all, maar waardeloos in TD of andere dingen.
ja , maar het is gewoon fun om die te gebruiken , ik zelf geef geen moer om al die killstreaks enzo , het liefst speel ik ook zonder al die ongein.

maar ja maatschappelijk belang , voor teamwerk speel ik geen black ops hoor

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-04 16:34
Is er een manier om via de console in Combat Training mode te komen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378557

Kan iemand mij helpen? wil met een vriend samen gamen, maar elke keer als ik een invite stuur of hij. Dan krijgen we disconnected session of session is not availeble...is platform ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
tumtum100 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:01:
[...]

Mischien een noob vraag maar hoe voeg je een eigen afbeelding toe?
Niet, je moet alles zelf opbouwen uit de vormpjes die je kunt kiezen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

De mappen lijken in vergelijking met de mappen van Modern Warfare veel voller/ingewikkelder... wat even wennen is.
Ik heb het idee dat er bij Black Ops nog meer "wegen naar Rome" leiden als in MW

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:00
Pfft. Wil ik even scout pro gaan halen zie ik dat ik nog maar 3 headshots en 20 pistol kills. Nja zo gebeurt zo gedaan dacht ik. Na rondje 2 headshots en stuk of 10 pistol kills gemaakt te hebben, nog eens gekeken, Stond er toen ineens 20/50 pistol kill (wtf ik had er al 30 exclusief die 10 van de laatste ronde) en headshots 20/30 (ik had er dus al 27 exclusief die laatste 2)

Nja dan nog maar een rondje, kan gebeuren. Kijk ik na afloop weer heb ik 19/50 pistol en 19/30 headshots. Ik dacht wtf neemt het nu ook nog per ronde af. Dus toen maar even een restart gegeven. Na restart had ik 18/50 pistol en 18/30 headshots. Dit ga je niet menen. Nog een restart. Zie ik weer die 18/50 en 18/30 staan, maar het connecten gaf hij al aan dat hij error had met steam. Zag ook dat al mijn xp van de afgelopen anderhalf uur ofzo weg was. Nja daar zal het dan wel aan gelegen hebben, moet ik het helaas morgen afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Speel al een tijdje black ops, maar de maps vallen mij vies tegen.

Ik weet dat dit zeer subjectief is maar elke keer als ik black ops speel mis ik maps als subbase, highrise, scrapyard, terminal en estate. Elke van deze maps had zijn eigen 'feel' en was vrij overzichtelijk. Bij black ops heb ik deze 'feel' niet. De maps zijn naar mijn mening te willekeurig en chaotisch, de hoofdlijnen ontbreken. Jungle, summit en villa zijn eigenlijk de enige maps die mij een beetje aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:00
Ik vind elke map wel wat hebben, tis alleen een kwestie van tijd tot ik favorieten krijg. Een ervan is iig jungle. Kan je nog lekkerder snipen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Laatst online: 25-05 00:31
aex351 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:24:
Geen probleem mee. Het geluid is hier erg goed moet ik zeggen. Zal wel aan je geluidskaart of headphone liggen.

Ik hoor mensen over zombies .. Waar kan ik die zien??

Ik vind trouwens de map NUKE TOWN echt een lelijk in elkaar geflanst veld. Een schande dat ze deze erin durven te zetten. Dacht eerst dat m`n setting versprongen waren zo lelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Masterkale1 op 13-11-2010 01:33 ]

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:52
NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:38:
[...]

Je mist de bas?! Bij mij is de bas juist lekker hard! Ik heb dan ook een aparte bas-box bij m'n speakers maar als er een grote explosie is ofzo dan hoor ik hem nog heel lang nadreunen.
Het is meer dat het geluid van de geweren dof en zacht aanhoren, helemaal vergeleken met MW2 imho. Speelde zelfs in MW2 zonder silencer vanwege het geluid :P

De bass van de mortar is dan weer wel echt zwaar. Maar granaten zijn wel weer een crappy geluid.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:21
Masterkale1 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:31:
[...]

Geen probleem mee. Het geluid is hier erg goed moet ik zeggen. Zal wel aan je geluidskaart of headphone liggen.

Ik hoor mensen over zombies .. Waar kan ik die zien??

Ik vind trouwens de map NUKE TOWN echt een lelijk in elkaar geflanst veld. Een schande dat ze deze erin durven te zetten. Dacht eerst dat m`n setting versprongen waren zo lelijk.
Wat is er lelijk aan? NUKE TOWN ziet er namelijk precies uit zoals hij bedoelt is. Het moet namelijk geen echt dorpje voorstellen he.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Zo prestige ingegaan, ben nu alweer level 8 dus zal we leuk weekend worden.
Ging vooral vandaag in veel potjes wel lekker. in het begin van de avond dan,met wat mede tweakers.

G11 is echt een fantastisch wapen.
nu maar weer wachten todat ik de ak 74 en 47 weer kan gebruiken en dan kan het feest weer beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Laatst online: 25-05 00:31
MrBlueEyes schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:43:
[...]

Wat is er lelijk aan? NUKE TOWN ziet er namelijk precies uit zoals hij bedoelt is. Het moet namelijk geen echt dorpje voorstellen he.
Weet ik maar dan nog lijkt het nergens op.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:21
Masterkale1 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:48:
[...]

Weet ik maar dan nog lijkt het nergens op.
Ik vind hem juist wel top. In een interview zeiden ze ook dat dit gewoon een los ideetje was wat ze wilde maken als map. Ik vind hem wel geslaagd, ookal had hij ook wel groter mogen wezen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
DimitryK schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:06:
Is er een manier om via de console in Combat Training mode te komen? :P
Ja, gewoon in het hoofdmenu multiplayer aanklikken, aanmelden bij Playstation Network of Xbox Live, en dan nog een keer daarop klikken en dan iets naar onder scrollen ;)

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 12:57
Nuketown is leuk voor de chaos die het even biedt voor die paar minuten. Moet zeggen dat SAS erg leuk is op Nuketown, er wordt teminste veel met Tomahawks gegooid, waardoor het hele spel redelijk onvoorspelbaar blijft. Sta je laatste, kan je opeens 3e zijn zonder veel kills te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Laatst online: 13-03-2022
zo, net 3 uur gamen achter de rug met FFA HC, en als je dan nuketown speel issie heerlijk!, ik vind t een erg leuke map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Toen net nog een tripple kill met mn RC-XD op nuketown :). En hij komt bij mij zo af en toe heel goed uit. En wat ik opgemerkt hebt dat iedereen voor zich zelf gewoon speelt en niet net als battlefield gewoon voor de team play dus daarom gebruik ik lekker de rc-xd,

[ Voor 11% gewijzigd door Aslanboy1905 op 13-11-2010 02:53 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-05 09:58
Ben eigenlijk zojuist tot de conclusie gekomen dat ik MW2: MP leuker vind als Black Ops MP. Het is mij veels te chaotisch, ik ben over het algemeen vrij goed in FPS games. Ik haal ook redelijke scores in Black Ops.. maar nee het gaat me te snel.

Ik heb met een stift een puntje gezet tussen mijn corsairs zodat ik zowel linker/rechter muisknop tegelijk indruk om kills te halen.

MW2 had dan wel wat meer lag.. maar Team Play zit er tot nu toe totaal niet in bij Black Ops. Het is wel leuk, maar niet dat ik fanatiek 3 uur achter elkaar ga spelen zoals bij MW2.

Singleplayer vond ik toch wel erg goed, bijna beter als MW2.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:36
Ik denk dat, zoals iemand hier al eerder aan gaf, de teamplay langzaam aan terug zal komen naar mate de game langer uit is. De meeste mensen kennen de maps, wapens en killstreaks nog niet echt. Dat gaat waarschijnlijk vanzelf wel goed komen :)

Ben trouwens helemaal verslaaf aan Sticks and Stones. Vind het echt een geweldig leuke wagermatch. Speel dan gewoon met $10 inzet, puur om gewoon die mode te kunnen spelen. Zijn er hier meer mensen die in Sticks and Stones direct de kruisboog verwisselen voor de het ballistic knife? Ik maak op die manier veel makkelijker kills. Kruisboog ga ik pas gebruiken als ik geen knives/tomahawk meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 14:59
Silvin schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 05:12:
Ik denk dat, zoals iemand hier al eerder aan gaf, de teamplay langzaam aan terug zal komen naar mate de game langer uit is. De meeste mensen kennen de maps, wapens en killstreaks nog niet echt. Dat gaat waarschijnlijk vanzelf wel goed komen :)

Ben trouwens helemaal verslaaf aan Sticks and Stones. Vind het echt een geweldig leuke wagermatch. Speel dan gewoon met $10 inzet, puur om gewoon die mode te kunnen spelen. Zijn er hier meer mensen die in Sticks and Stones direct de kruisboog verwisselen voor de het ballistic knife? Ik maak op die manier veel makkelijker kills. Kruisboog ga ik pas gebruiken als ik geen knives/tomahawk meer heb.
Ik gebruik liever de kruisboog maar het is inderdaad een zeer vermakelijke wager match! :)

Het zou ook leuk zijn als je ze met echt geld zou kunnen spelen! Dat zou het nog spannender maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
Ik heb net even een paar potjes met de G11 gespeeld met steady aim. Ik zeg het niet snel maar deze combo is echt zwaar overpowered. Belachelijke hipfire range en nog zeer accuraat ook.. 1 burst 1 kill. Needless to say had ik zowat elke game een K/D van 3+ in FFA. :P Deze wordt 100% gepatched.. enjoy it while you can. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Whoohoo schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 05:29:
[...]

Ik gebruik liever de kruisboog maar het is inderdaad een zeer vermakelijke wager match! :)

Het zou ook leuk zijn als je ze met echt geld zou kunnen spelen! Dat zou het nog spannender maken!
Gokken + CoD + hackers... = ... ? ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 10-06 07:42
Lrod schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 07:29:
Ik heb net even een paar potjes met de G11 gespeeld met steady aim. Ik zeg het niet snel maar deze combo is echt zwaar overpowered. Belachelijke hipfire range en nog zeer accuraat ook.. 1 burst 1 kill. Needless to say had ik zowat elke game een K/D van 3+ in FFA. :P Deze wordt 100% gepatched.. enjoy it while you can. :P
Ook zonder overpowered wapens moet een K/D van 3+ op dit moment nog wel te halen zijn in FFA hoor ;)
Geloof dat m'n gemiddelde wel een stuk lager ligt, maar toch wel rond de 2.2 op het moment... Als noobje :D

PS: Black Ops is niet sneller dan MW2. Het lijkt zo omdat bijvoorbeeld FFA vaak op kleinere maps met groot aantal spelers gespeeld wordt. Maar zodra je gewoon S&D, TDM of HQ gaat spelen valt dat allemaal reuze mee. En teamspel is al wel te vinden (PC iig), maar je meot even zoeken en geduld hebben totdat alle mensen het spel een beetje 'kennen'. Zeg maar maandje of 2/3 en alles zal optimaal zijn kwa spelers gok ik (A)

[ Voor 24% gewijzigd door Brutal1ty op 13-11-2010 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
SniperFox schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:15:
Speel al een tijdje black ops, maar de maps vallen mij vies tegen.

Ik weet dat dit zeer subjectief is maar elke keer als ik black ops speel mis ik maps als subbase, highrise, scrapyard, terminal en estate. Elke van deze maps had zijn eigen 'feel' en was vrij overzichtelijk. Bij black ops heb ik deze 'feel' niet. De maps zijn naar mijn mening te willekeurig en chaotisch, de hoofdlijnen ontbreken. Jungle, summit en villa zijn eigenlijk de enige maps die mij een beetje aanspreken.
Jungle, Array en nog een stel zijn mijn favo's... Maar als je Mw2 gewend bent zijn deze maps wel heel anders en veel voller en chaotischer... Maar hebben ook meer paadjes/verstopplekjes en alternatieve routes zeg maar. Het is maar waar je van houd en ik geef eerlijk toe dat ik langzaam naar BO begin te neigen kwa maps... Je moet ze alleen eerst retegoed kennen (ben opweg ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Laatst online: 19-06 20:24

Franko P.

Hit it.

Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:45:
Zo prestige ingegaan, ben nu alweer level 8 dus zal we leuk weekend worden.
Ging vooral vandaag in veel potjes wel lekker. in het begin van de avond dan,met wat mede tweakers.

G11 is echt een fantastisch wapen.
nu maar weer wachten todat ik de ak 74 en 47 weer kan gebruiken en dan kan het feest weer beginnen
Zou je kunnen vertellen wat je nu eigenlijk kwijt raakt als je prestige in gaat? :)
Killstreaks bijvoorbeeld, hou je die?
En perks?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:06

BaRF

bijna kerst

De maps hebben echt wel een eigen feel! Je moet alleen een tijd spelen en er in groeien :P Bij bijna elke map die in het laadscherm komt denk ik 'he cool' - eigenlijk behalve bij dat hanoi level ofzo :) maar Nuketown, Cracked en Launch bv zijn echt geweldig! Leuk trouwens dat ze bij bv wager matches in diezelfde levels diverse deuren etc dicht hebben gedaan om het kleiner te maken, leuk detail :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki19
  • Laatst online: 01-08-2022
nachtmerries van die map,de spawning in de achtertuin is echt vreselijk het is een soort massacare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
loki19 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 08:22:
nachtmerries van die map,de spawning in de achtertuin is echt vreselijk het is een soort massacare.
Het is dan ook de ehh... hoe heet die mw2 map ook alweer die zo achterlijk klein was met 'n roestig iets in 't midden... Rust? :p

Iig die map moet dezelfde feel hebben kwa hectischheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
BaRF schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 08:18:
De maps hebben echt wel een eigen feel! Je moet alleen een tijd spelen en er in groeien :P Bij bijna elke map die in het laadscherm komt denk ik 'he cool' - eigenlijk behalve bij dat hanoi level ofzo :) maar Nuketown, Cracked en Launch bv zijn echt geweldig! Leuk trouwens dat ze bij bv wager matches in diezelfde levels diverse deuren etc dicht hebben gedaan om het kleiner te maken, leuk detail :)
Quoted for truth.
En Cracked is een insanely gedetailleerd en mooi level.
Wel een pc breker, ga met alles op hoog en alle AA op hoog etc maar eens op 't hoogste gebouw klimmen dat je dat mooie overzicht van de map heb: fps droooopz.

Jungle, Array, Cracked en Launch vind ik erg entertaining :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

Wat een geniaal spel :D, alle mappen zijn echt gewoon perfect gemaakt.
Nuketown is ook een goeie map maar je moet het alleen niet met 9v9 doen.
Famas is ook mooi wapen, extended mags erop en knallen maar.
Ben ondertussen level 41(2000 xp voor 42) met een KD ratio van 2.11, maar ja genoeg gepraat ik ga waar spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:25

BM

Moderator Spielerij
Afgelopen 2 dagen ook met BO begonnen. In 1e instantie in de SP op Veteran (voor de achievements O-)), maar daar ben ik na een missie of 4/5 vanaf gestapt. Op hardened is het spel zoveel leuker en minder frustrerend. Zodadelijk laatste 3 missies even afmaken.
De commentaren op de graphics snap ik niet helemaal, ik vind het spel er geweldig uit zien. Oke, het is wellicht een iets meer 'cartoony' uiterlijk dan MW(2) had, maar ik stoor me er totaal niet aan. Geweldige graphics.

Gister ook zombiemode geprobeerd, maar volgens mij is 2 man daar een beetje te weinig voor om ver te komen. Paar potjes gespeeld met een vriend, maar max level 5 gehaald, dus daar moet nog wat geoefend worden :p

Multiplayer beviel me ook wel, wel gigantisch wennen aan de nieuwe mappen natuurlijk, maar het speelde eigenlijk als vanouds. Weinig tot geen lag, en ging nog best aardig voor een 1e sessie. Wel 'jammer' dat je voor elke ronde kunt kiezen welke map je wilt, merkte in korte tijd toch al op dat men vaak richting dezelfde maps neigt, beetje jammer.

Maar ga me hier wel mee vermaken denk ik. Prima spel!

Hoop wel dat ik aan einde van de SP het verhaal beetje door heb, snap er nog geen r*k van :X :p

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 13-11-2010 10:08 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lrod schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 07:29:
Zag een filmpje van dat ding en ik dacht eerst dat die gast Hardcore mode speelde want idd, 1 burst = kill.
Een betere versie van de MW2 M16.

En over die mappen, tja, kwestie van wennen. Ze zijn anders opgezet dan in MW2, veel meer lagen en sluiproutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
superbassie schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:16:
[...]

Zag een filmpje van dat ding en ik dacht eerst dat die gast Hardcore mode speelde want idd, 1 burst = kill.
Een betere versie van de MW2 M16.

En over die mappen, tja, kwestie van wennen. Ze zijn anders opgezet dan in MW2, veel meer lagen en sluiproutes.
M16 is ook nogsteeds 1 burst kill hoor, mits alle 3 de kogels ook daadwerkelijk raken :D

En hardcore mode speelt echt fantastisch! Meestal heb ik niets met hardcore modes, met name in Mw2 niet (die speelde ik op de Ps3), maar hier is het erg entertaining (nu PC).

Maar mijn favo gun tot nu toe (lvl 31, nog geen pro perks vrijgespeeld helaas (A)) is toch wel de AUG. Wat een heerlijk wapen: snelle rate of fire, goeie range, nice damage (niet dat dat er toe doet in HC) en belangrijkste: zga geen recoil... Een Red Dot of iets dergelijks is niet eens nodig vanwege goede ironsight dus ruimte over voor een andere attachment...

Lightweight, Hardened en Ninja werken heerlijk met dit wapen in non-HC _/-\o_ Bijna altijd 1e of 2e in FFA >:)

EDIT:

kan iemand me in de OP zetten?

Brutal1ty, gamertag Steam: Brutal1ty ,

[ Voor 3% gewijzigd door Brutal1ty op 13-11-2010 10:28 . Reden: gamertag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Omdat het bij far de killstreak is waar ik het meeste plezier aan beleef (en dat is nog altijd de aim van een spelletje; plezier hebben ;) ). Geweldig om te zien hoe als je aan komt rijden met de RC-XD mensen paniekerig beginnen te schieten, je niet raken en dan weg proberen te rennen. Maar hij heeft ook tactisch voordeel, stel je doet Demolition, je hebt de bom geplant en de tegenstander overrunt je bij die bom en begint te defusen. Met een RC-XD kun je vaak 'ongezien' bij de bom komen om de defuse tegen te gaan. Zo heb ik hem vaak genoeg kunnen gebruiken. Of bij Domination, als een compleet team een punt capt, mooie prooien voor mijn radiografisch op afstand bestuurbare doodskarretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben wel benieuwd naar Hardcore. Heb het nog niet vrijgespeeld, maar ik twijfel of ik Hardcore moet gaan spelen, wat ik altijd gedaan heb in CoD4, en de helft van de tijd in MW2.

- Ben je erg in het nadeel als je geen Ghost hebt? Want bij MW2 Hardcore had iedereen altijd Cold-Blooded, en was je in het nadeel als je het niet had, net zoals bij Stopping Power bij Core.

- En heb je ook een silencer nodig? Ook weer in de zin van: gebruikt iedereen een silencer? Ik zal 'm zeker op minstens 1 class zetten, maar ik heb niet overal Warlord en ik wil ook wel gewoon een red dot of extended mags ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:47
Gisteravond eigenlijk voor het eerst multiplayer gespeelt. Zat met wat vrienden te gamen bij mij thuis. Om beetje te prutsen kochten we grandelauncher en nog 1 of ander wapen. Maar nu vroeg ik me af of het mogelijk is om je profile te verwijderen en dus gewoon met fresh sheet te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:59:
Gisteravond eigenlijk voor het eerst multiplayer gespeelt. Zat met wat vrienden te gamen bij mij thuis. Om beetje te prutsen kochten we grandelauncher en nog 1 of ander wapen. Maar nu vroeg ik me af of het mogelijk is om je profile te verwijderen en dus gewoon met fresh sheet te beginnen?
Prestige? Anders dan dat weet ik het ook niet.

Speel je op de PC of op een console? Op de consoles heb je naast Prestige, of gewoon een nieuw account aan maken, geen optie om opnieuw te beginnen. Op de PC zal dit denk ik wel makkelijker gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Anoniem: 372326 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:39:
Ik ben wel benieuwd naar Hardcore. Heb het nog niet vrijgespeeld, maar ik twijfel of ik Hardcore moet gaan spelen, wat ik altijd gedaan heb in CoD4, en de helft van de tijd in MW2.

- Ben je erg in het nadeel als je geen Ghost hebt? Want bij MW2 Hardcore had iedereen altijd Cold-Blooded, en was je in het nadeel als je het niet had, net zoals bij Stopping Power bij Core.

- En heb je ook een silencer nodig? Ook weer in de zin van: gebruikt iedereen een silencer? Ik zal 'm zeker op minstens 1 class zetten, maar ik heb niet overal Warlord en ik wil ook wel gewoon een red dot of extended mags ofzo.
So far zijn mijn ervaringen in Hardcore:

Ghost is zeker een voordeel, maar geen must zoals in Mw2, en dan vooral omdat er net even wat minder vaak continu vliegtuigen en helicopters in de lucht hangen.

Silencer is altijd mooi meegenomen, maar zolang je beweeglijk speelt en niet te lang op 1 plek blijft is het prima te doen zonder.

ik heb namelijk tot nu toe alleen HC gespeeld met m'n ''normale'' setups die bestaat uit Red Dot scope als attach, Hardened, Scavenger en Ninja (allen non-pro).
en toch redelijk wat potjes gewonnen.

De balans tussen de perks is een heel stuk beter dan bij Mw2 lijkt het, omdat geen van allen een echte vereiste is, maar meer een mooie aanvulling op hoe je wilt spelen. De Pro Perks zijn ook erg interessant en openen nog meer mogelijkheden zonder dat de een of de ander echt overpowered lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:52
Kaap schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:59:
Ik vrees dat je nu bent bestempeld met "noobtuber" haha
Volgens mij niet of je moet ff cheaten en dan met geluk word je gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brutal1ty schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:02:
[...]

So far zijn mijn ervaringen in Hardcore:

Ghost is zeker een voordeel, maar geen must zoals in Mw2, en dan vooral omdat er net even wat minder vaak continu vliegtuigen en helicopters in de lucht hangen.

Silencer is altijd mooi meegenomen, maar zolang je beweeglijk speelt en niet te lang op 1 plek blijft is het prima te doen zonder.

ik heb namelijk tot nu toe alleen HC gespeeld met m'n ''normale'' setups die bestaat uit Red Dot scope als attach, Hardened, Scavenger en Ninja (allen non-pro).
en toch redelijk wat potjes gewonnen.

De balans tussen de perks is een heel stuk beter dan bij Mw2 lijkt het, omdat geen van allen een echte vereiste is, maar meer een mooie aanvulling op hoe je wilt spelen. De Pro Perks zijn ook erg interessant en openen nog meer mogelijkheden zonder dat de een of de ander echt overpowered lijkt.
Erg bedankt, klinkt goed! Ik wil inderdaad ook kunnen spelen met "normale" setups, en niet alleen met stealth setups.

Kan iemand die Hacker Pro al heeft, alsjeblieft uitleggen hoe dat precies in zijn werk gaat? Een video van een booby trapped care package heb ik al gezien. Voor de zekerheid maar een spoiler:
spoiler:
Je jat de care package van een tegenstander, en tegelijk boobytrap je 'm ook. Als de tegenstander dan alsnog zijn (lege) care package komt claimen, ontploft hij.

Alleen ik ben wel benieuwd hoe 'turn enemy equipment and killstreaks friendly' werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
exi22 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:02:
[...]

Ik vrees dat je nu bent bestempeld met "noobtuber" haha
Volgens mij niet of je moet ff cheaten en dan met geluk word je gereset.
... of gebanned.
Cheaten niet proberen...

Word nu al gek van de ingame mensen die vragen of er al hacks zijn... :') Trieste figuren.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433667>het centrale problementopic</a>.

IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/CODBO">IRC via je browser</a> of <a href="irc://irc.tweakers.net/CODBO">via je irc client</a>