In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Alleen jammer dat de objective modussen er niet in zitten. Het is alleen FFA en TDMAnoniem: 238040 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:50:
De Combat training is echt geweldig. Had niet verwacht dat het met de hogere moeilijkheidsgraden zo pittig zou zijn. Echt een grandioze vinding van Treyarch.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dan krijg je een ban, wat dacht je dan?cv8x schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:51:
By the way: ik zag dat je nu ook mensen kan reporten op de PS3. Hoe gaat zoiets in zijn werk dan? Stel: iemand irriteert zich aan mijn speelgedrag (kan het me niet voorstellen, ben geen camper ofzo), en die report mij. Wat gebeurt er dan?
Neh, ze hebben systemen en mensen om reports te beoordelen. Als blijkt uit de opnames(theatre mode) dat je cheat, glitched of aan het boosten ben krijg je een ban. Ook hebben ze software draaien die stats analyseren om te kijken of je aan het boosten ben. En ik denk dat als 1 speler een paar honderd reports krijgt ze hem zeker zullen onderzoeken. Maar als het er 5 zijn en ze kunnen niks vinden is er niks aan de hand lijkt me.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Anoniem: 104511
Dat was me bekend ja, alleen het lijkt me dat de Strela ook een voordeel ten opzichte van de M72 moet hebben, aangezien je 'm later unlocked?ReFresh F5 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:51:
[...]
Strela-3 kan toch alleen locken op enemy air support?
Anoniem: 292780
Zie je 2 mannetjes.. ene haalt 0 kills, 25 deaths,
Andere haalt 25 kills, 0 deaths.. En BAM een nuke op je kopske...
Ik dacht dat die eerste launcher, als dat de M72 is, niet kan locken? Strela heeft 2 rockets btwAnoniem: 104511 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:56:
[...]
Dat was me bekend ja, alleen het lijkt me dat de Strela ook een voordeel ten opzichte van de M72 moet hebben, aangezien je 'm later unlocked?
[ Voor 3% gewijzigd door Laidback Luc op 12-11-2010 14:58 ]
Zelf irreteer ik me ook vaak eraan dat mensen niet schijnen te snappen dat het Domination (of wat dan ook) is. Gisteren zat ik in een server waar mensen hun K/D ratio op gingen noemen aan het einde van het potje. Dan heb je het echt niet begrepen.... al ga je 1000x dood, who cares, punten scoren!

Ik denk dat mijn K/D retio 2x zo hoog zou zijn als ik maar niet constant voor de vlaggen zou gaan. Ik wordt zovaak overhoop geknald als ik een vlag wil verdedigen of pakken. En in 70% van de gevallen had het GOED afgelopen als iemand me had GEHOLPEN!Quindor schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:00:
Zet mijn nickname (op steam : thequindor , display name : Quindor) ook maar bij de PC gamers. Moet via DM, prima!
Zelf irreteer ik me ook vaak eraan dat mensen niet schijnen te snappen dat het Domination (of wat dan ook) is. Gisteren zat ik in een server waar mensen hun K/D ratio op gingen noemen aan het einde van het potje. Dan heb je het echt niet begrepen.... al ga je 1000x dood, who cares, punten scoren!![]()
De meesten spelen voor hun eigen KDR en hun WLR (win/lose) boeit ze niet. Ik speel ook altijd voor de pot en niet voor m'n eigen gewin. Nouja, meestal allebei natuurlijk maar een paar keer extra doodgaan om de pot te winnen vind ik niet erg.Quindor schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:00:
Zet mijn nickname (op steam : thequindor , display name : Quindor) ook maar bij de PC gamers. Moet via DM, prima!
Zelf irreteer ik me ook vaak eraan dat mensen niet schijnen te snappen dat het Domination (of wat dan ook) is. Gisteren zat ik in een server waar mensen hun K/D ratio op gingen noemen aan het einde van het potje. Dan heb je het echt niet begrepen.... al ga je 1000x dood, who cares, punten scoren!![]()
in draadje 1 CoD BO stond ergens een lijstje vraag en antwoord; antwoord op deze was dat ze een "magical screening" systematiek erop laten. erg vaag, maar hopelijk beter dan MW2, daar moest je tussen de hackers en eind-nukes doorkachelenbeany schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:53:
[...]
Dan krijg je een ban, wat dacht je dan?
Neh, ze hebben systemen en mensen om reports te beoordelen. Als blijkt uit de opnames(theatre mode) dat je cheat, glitched of aan het boosten ben krijg je een ban. Ook hebben ze software draaien die stats analyseren om te kijken of je aan het boosten ben. En ik denk dat als 1 speler een paar honderd reports krijgt ze hem zeker zullen onderzoeken. Maar als het er 5 zijn en ze kunnen niks vinden is er niks aan de hand lijkt me.
Sterker nog, auto-aim zit helemaal niet in het spel, maar wel aim-assist. Iets compleet anders.Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:38:
[...]
Op Console heb je zo goed als geen auto-aim (Tenzij je het over SP hebt). Maar in MP heb je niet echt een auto-aim, en de auto-aim die we hebben, haat ik... Als ik op iemand aan het schieten ben, en er loopt een ander snel voorbij, gaat mijn aim opeens mee met die rennende, waardoor ik neergeknald wordt...
Die auto-aim is echt hatelijk...
Ik heb de assist overigens uit gezet (ja dit kun je nu uitzetten, i.t.t. MW2) om bovenstaande reden.
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 12-11-2010 15:24 ]
Heel irritant inderdaad.Cartman! schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:04:
[...]
De meesten spelen voor hun eigen KDR en hun WLR (win/lose) boeit ze niet. Ik speel ook altijd voor de pot en niet voor m'n eigen gewin. Nouja, meestal allebei natuurlijk maar een paar keer extra doodgaan om de pot te winnen vind ik niet erg.
Meestal sta ik bovenaan met 10+ kills minder, maar wel met 10+ captures (oid)
Dat moet ze toch wel aan het denken zetten, maargoed..
Niks aan te doen..
Ben wel trots op mijn challenge. Finish ** times among the top players.
Was me bij MW2 niet gelukt
- zombies die van de muren af kruipen
- pack-a-punch machine, als je daar je crossbow mee upgrade dan komen de zombies op de pijl af, explosie duurt vrij lang en is veel groter, dus je haalt altijd wel een stuk of 5-10 zombies neer
- Na 3 of 4 keer teleporten kom je als je terug teleport ineens in een slaapkamer ofzoiets? Er zit zo'n aapje uit Der Riese op het bed maar kun je niets mee voor zover ik zie. Na paar seconden teleport je weer terug...
Dit alles heb ik op video, even wat knippen en dan upload ik het wel!
NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:22:
Net even tot level 22 ofzo gegaan met zombies met god mode (console enablen en dan /god). OMG! Hoe vet man.
spoiler:- Automatic turrents
- pack-a-punch machine, als je daar je crossbow mee upgrade dan komen de zombies op de pijl af, explosie duurt vrij lang en is veel groter, dus je haalt altijd wel een stuk of 5-10 zombies neer
- Na 3 of 4 keer teleporten kom je als je terug teleport ineens in een slaapkamer ofzoiets? Er zit zo'n aapje uit Der Riese op het bed maar kun je niets mee voor zover ik zie. Na paar seconden teleport je weer terug...
Dat wil ik wel zien... Kan je ook 3 guns fixen net als in der riese?NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:22:
Net even tot level 22 ofzo gegaan met zombies met god mode (console enablen en dan /god). OMG! Hoe vet man.
Ingame naam: - clockw1ze -
Steam username: jamiie89
Zal vanavond als ik thuis ben is iedereen toevoegen als friends
Haha inderdaad, ik sta ook regelmatig midden in de crossfire met mn anti-air te mikken - dat ding uit de lucht al is het het laatste wat ik doe!Cartman! schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:04:
[...]
De meesten spelen voor hun eigen KDR en hun WLR (win/lose) boeit ze niet. Ik speel ook altijd voor de pot en niet voor m'n eigen gewin. Nouja, meestal allebei natuurlijk maar een paar keer extra doodgaan om de pot te winnen vind ik niet erg.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
beany schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:24:
[...]
spoiler:Maar het zijn 2 levels? 2e level is pentagon dacht ik, 1e weet ik niet hoe die heet. Al ontdekt of er nog wat anders/meer in zit? Of is dat weggelegd voor de DLC's? 3e level is die top-down zombie shooter...
Filmpje is aan het uploaden, paar minuten.
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 12-11-2010 15:39 ]
Verder had ik wel verwacht dat ik de wapens een beetje out-dated zou vinden nadat ik Modern Warfare 2 had gespeeld, maar dat valt op zich nog wel mee. Vind het geluid van de wapens nog wel een beetje soft klinken, en meer als baby wapens.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik kan alleen niet uitvinden of het mogelijk is om bij de split screen mode, dus met meerdere mensen offline tegen elkaar spelen, om profielen te gebruiken. Is dit eigenlijk wel mogelijk?
Zoeken op internet levert weinig op.
YouTube: Black Ops Zombies Easter eggs
als je langer als 5 min had gespeeld had je gezien dat 20% snow map is en de rest normalTimocos schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:45:
Woej heb dit spel toch maar gekocht, ondanks dat ik een beetje een ''afkeer'' heb tegen Treyarch. Singleplayer eventjes gespeeld (als in ongeveer 3 kwartier) en toen maar eventjes multiplayer opgestart. Wel weer wennen al die nieuwe levels. En zitten er trouwens alleen maar levels in in de sneeuw??
Ben erg benieuwd naar je filmpje, had vanmiddag zelf ook ff met god aan die 1e zombie map gedaan en bij die teleporter kwam ik:NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:38:
[...]
spoiler:Ja sorry, ik had het over Kino der Toten, het eerste level. Tweede level moet ik straks maar eens doen kijken wat daar nog te beleven valt, alles pas online gedaan tot level 10 ofzo tot m'n gun gejat werd door zo'n gare vent WTF. Maar het duurt zo lang in je eentje tot je genoeg punten hebt om alles te kunnen doen... En zonder god mode is het helemaal niet te doen haha.
Filmpje is aan het uploaden, paar minuten.
Maar is het nou ook zo dat je net als in de laatste zombiemap van WaW alle teleporters moet linken ofzo?
Deze ruimte is te huur!
Heb multiplayer voor 2 uur gespeeld, en ik kreeg alleen maar sneeuw levels voorgeschoteld, dus vandaar mijn vraag ...me,myself and I schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:51:
[...]
als je langer als 5 min had gespeeld had je gezien dat 20% snow map is en de rest normal

Werdt ik?Mattie112 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:51:
[...]
Ben erg benieuwd naar je filmpje, had vanmiddag zelf ook ff met god aan die 1e zombie map gedaan en bij die teleporter kwam ik:
spoiler:In een soort van projector-kamertje met uitzicht over die zaal zodat je lekker zombies kan af knallen. Na een tijdje werdt ik ook naar een soort van slaapmaker ge-teleport waar ik echt maar en paar tellen bleef. De laatste keer (is nog steeds 1 tp run) kwam ik in het begin-kamertje uit.
Maar is het nou ook zo dat je net als in de laatste zombiemap van WaW alle teleporters moet linken ofzo?

Sorry hoor, maar mn ogen
Filmpje inmiddels gepostMattie112 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:51:
[...]
Ben erg benieuwd naar je filmpje, had vanmiddag zelf ook ff met god aan die 1e zombie map gedaan en bij die teleporter kwam ik:
spoiler:In een soort van projector-kamertje met uitzicht over die zaal zodat je lekker zombies kan af knallen. Na een tijdje werdt ik ook naar een soort van slaapmaker ge-teleport waar ik echt maar en paar tellen bleef. De laatste keer (is nog steeds 1 tp run) kwam ik in het begin-kamertje uit.
zou iemand mij kunnen toevoegen aan xbox360 spelerlijst
Ingame: coppersphinx
hah vaag, nou reken maar dat er dan nog een paar mooie maps aan zitten te komen, mijn favorits zijn: cracked, havana, en shooting rangeTimocos schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:54:
[...]
Heb multiplayer voor 2 uur gespeeld, en ik kreeg alleen maar sneeuw levels voorgeschoteld, dus vandaar mijn vraag ...
Whehe net toen ik dit bericht typte kreeg ik ineenkeer Havana als levelme,myself and I schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:59:
[...]
hah vaag, nou reken maar dat er dan nog een paar mooie maps aan zitten te komen, mijn favorits zijn: cracked, havana, en shooting range
Wordt alleen gek van die autootjes die ontploffen
Trouwens dat geluid van die granaat is wel erg dof zeg
Dit kon ik idd ook nog niet vinden, weet eerlijk gezegd ook niet of het kan. misschien dat iemand anders t weet?dsonnaville schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:45:
Ik heb vandaag Call of Duty: Black Ops mogen ontvangen.
Ik kan alleen niet uitvinden of het mogelijk is om bij de split screen mode, dus met meerdere mensen offline tegen elkaar spelen, om profielen te gebruiken. Is dit eigenlijk wel mogelijk?
Zoeken op internet levert weinig op.
Nice filmpje..NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:56:
[...]
Filmpje inmiddels gepost
spoiler:Die slaapkamer kwam ik inderdaad ook. Normaal kom je inderdaad gewoon bij het begin weer uit. Er is maar 1 teleporter in deze map geloof ik, je moet eerst de teleporter activeren, dan terug naar het begin rennen en daar de link activeren, en dan weer terug naar de teleporter en dan kun je teleporteren, en dan kom je in dat projector kamertje met de pack-a-punch machine. Na paar seconden ga je weer terug normaal, tenzij je dus (random?) in die slaapkamer komt... Geen idee wat je daar kunt. Misschien eens met noclip naartoe vliegen?
Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:06:
[...]
Nice filmpje..
spoiler:Heb je die supergun al gehad? Ik weet niet hoe die heet, maar het is denk ik de vervanging voor Wunderwaffe. Alle zombies die in de richting waar je naartoe schiet, vliegen weg.. Het is een soort windstorm.. Ik ben benieuwd wat je krijgt als je die upgrade
Er zou nog een nieuw wapen in moeten zitten maar weet niet welke...
Als je sneller wil schieten, moet je Double Tap kopen.. Dan schiet je 2x zo snel.. Verder weet ik t ook niet.. Eerst werd ie gewoon sterker na een upgrade..NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:10:
[...]
spoiler:Ja, die kreeg vanochtend met pink en blackGeweldig wapen inderdaad. Die wil ik inderdaad ook nog eens upgraden haha. Ik vraag me wel af wat er met de raygun gebeurt? Die had ik net ook geupgrade maar ik merkte alleen dat de straal rood werd, verder niets... Niet meer damage ofzo en ook niet sneller schieten. Misschien dat je zelf er niet meer door dood gaat ofzo? Maar dat kon ik natuurlijk niet merken omdat ik godmode aan had.
Er zou nog een nieuw wapen in moeten zitten maar weet niet welke...
[offtopic]NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:56:
[...]
Filmpje inmiddels gepost
spoiler:Die slaapkamer kwam ik inderdaad ook. Normaal kom je inderdaad gewoon bij het begin weer uit. Er is maar 1 teleporter in deze map geloof ik, je moet eerst de teleporter activeren, dan terug naar het begin rennen en daar de link activeren, en dan weer terug naar de teleporter en dan kun je teleporteren, en dan kom je in dat projector kamertje met de pack-a-punch machine. Na paar seconden ga je weer terug normaal, tenzij je dus (random?) in die slaapkamer komt... Geen idee wat je daar kunt. Misschien eens met noclip naartoe vliegen?
Hoe heb je het opgenomen? los programmatje of neemt COD die ook op (net als de theater-mode in multy)
Deze ruimte is te huur!
Dan moet je beter luisterenTimocos schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:05:
[...]
Wordt alleen gek van die autootjes die ontploffenEcht al vaak daardoor gekilled.
Je hoort de voiceover zeggen wanneer er een in de buurt is, en je hoort ze ook aankomen.
Zijn trouwens ook met een paar goed gemikte schoten zo opgeblazen.
Het is ubergrappig om een of andere nietsvermoedende camper op te blazen met dat ding
Weet iemand hoe ik naar een bepaald ip adres kan connecten ?
Kan dat via console en dan connect 199.99.99.99 ?
Dat lijkt (nog?) niet te kunnen helaasexi22 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:17:
Allemaal zwarte vlekken op deze pagina !
Weet iemand hoe ik naar een bepaald ip adres kan connecten ?
Kan dat via console en dan connect 199.99.99.99 ?
Ik ben nu ook bij die missie nadat je bij Steiner bent geweest, en je zit als Hudson op zown voertuig met een wapen. Dat is echt kut. Heb echt het idee dat ik iedereen zelf moet neerschieten...
[ Voor 26% gewijzigd door Kuhr89 op 12-11-2010 16:23 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
O.R.C. Black Bulls Rugby
Haha same here.. Bij MW2 wilde ik het wel een keer doen, maar toen door 1 of andere bug ging ie niet meer verder.. Dat hele stuk 3x gedaan, maar de game wilde niet verder... Dus toen maar meteen weer ermee gekapt haha!psyy138 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:29:
ik doe die SP niet eens mij gaat het eigenlijk alleen om de MPdat vind ik tenminste leuk, heb bij de vorige series ook geen SP gedaan.
Waarom spelen er zo weinig mensen Wager Matches? Vind dat echt heel tof om te doen maar er zijn te weinig spelers om fatsoenlijke potjes te joinen
Volgens mij is het pas echt cool als je het zonder cheats doet, je mist nu 90% van de gameplay.NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:22:
Was dat toevallig het stuk dat je op een boot moest varen en aan het eind een helicopter moest neerschieten met een Stinger? Hier klapte hij bij mij constant... en dus ook nooit uitgespeeld. Wel jammer, want ik vond het wel erg cool!Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:36:
[...]
Haha same here.. Bij MW2 wilde ik het wel een keer doen, maar toen door 1 of andere bug ging ie niet meer verder.. Dat hele stuk 3x gedaan, maar de game wilde niet verder... Dus toen maar meteen weer ermee gekapt haha!
[ Voor 24% gewijzigd door Dakreal op 12-11-2010 16:40 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
moet je nu ook ( zoals bij CoD:WaW ) poorten open gooien ??Dakreal schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:38:
[...]
Volgens mij is het pas echt cool als je het zonder cheats doet, je mist nu 90% van de gameplay.
[...]
Was dat toevallig het stuk dat je op een boot moest varen en aan het eind een helicopter moest neerschieten met een Stinger? Hier klapte hij bij mij constant... en dus ook nooit uitgespeeld. Wel jammer, want ik vond het wel erg cool!
O.R.C. Black Bulls Rugby
De RCON tool kan worden gedownload via Steam > Games > ToolsBaRF schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:06:
Ok thanks, heb toch maar een ranked gehuurd, ben benieuwdGewoon voor de lol! Vanavond eens kijken en dan maar zien wie er allemaal naar BaRF's Black Ops Zut Hut komt
Straks thuis eerst dat rcon gebeuren downloaden, zit daar een beetje een manual bij?
Er is zo weinig mogelijk dat een handleiding niet nodig is lijkt me.
Nog net daarvoor... Ik had iedereen uitgeroeid.. En kwam vervolgens bij die boot aan.. Maar toen gebeurde er niks meer.. Teammaten liepen niet meeDakreal schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:38:
[...]
Was dat toevallig het stuk dat je op een boot moest varen en aan het eind een helicopter moest neerschieten met een Stinger? Hier klapte hij bij mij constant... en dus ook nooit uitgespeeld. Wel jammer, want ik vond het wel erg cool!
Japsyy138 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:40:
[...]
moet je nu ook ( zoals bij CoD:WaW ) poorten open gooien ??
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 12-11-2010 16:43 ]
[ Voor 39% gewijzigd door aex351 op 12-11-2010 16:43 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
2e keer kwam ik eerst in die kamer (vlak na dat een ronde afgelopen was). Ik kon mezelf zien op dat projectie-scherm en er kwamen geen zombies. Even later stond ik 2 tellen in een kamer van de US AirForce.
Ik denk dat er echt wat meer achter zit dan alleen zombies knallen
Deze ruimte is te huur!
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
BeefHazard schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:44:
spoiler:stop eensd met dat spoileren, halve topic is zwart
Bijltje666 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:49:
[...]
spoiler:Is niet erg.. heet ook BLACK-ops
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik raad je aan om dat ook MW 1 en MW 2 te spelen die Singleplayer. Die lopen in elkaar over en is zeker wel een vet verhaal..zoenvisje schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:37:
Ik heb voor het eerst een CoD SP uitgespeeld. Vond de SP nooit bijster interessant maar bij BO vond ik hem erg leuk en speelde lekker weg. Geen enkel probleem tegen gekomen of onduidelijkheid.
Waarom spelen er zo weinig mensen Wager Matches? Vind dat echt heel tof om te doen maar er zijn te weinig spelers om fatsoenlijke potjes te joinen.
Default blanke hetero
NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:56:
[...]
Filmpje inmiddels gepost
owja, de KLOK in die projector-room gaat achteruitIk was net (3e keer ofzo dat ik TP gebruikte) ook in die slaapkamer.
MAAR een paar keer later was ik in dezelfde kamer(?) maar dan kapot geschoten.
Vraag me echt af of er iets van 'verhaal' achterzit of dat het gewoon $random 'geintjes' zijn
Deze ruimte is te huur!
Thanks, ik zag het ja... Ga hem denk ik overgooien op unranked, om wat meer lol te kunnen hebbendensoN schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:40:
[...]
De RCON tool kan worden gedownload via Steam > Games > Tools
Er is zo weinig mogelijk dat een handleiding niet nodig is lijkt me.
Heb ze allebei geprobeerd te spelen en het verhaal is wel oke maar ik vind het niet fijn spelen. Ik vond die games juist chaotisch.Kuhr89 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:52:
[...]
Ik raad je aan om dat ook MW 1 en MW 2 te spelen die Singleplayer. Die lopen in elkaar over en is zeker wel een vet verhaal..
Pff, net op HC TD een killstreak van 26-0. Leuk. Ging ik dood, wordt ik 6x gespawnkilled, zonder uberhaupt te kunnen bewegenHebben we nog een nieuw spawn systeem nodig?
- We hebben die van CoD1 toch nog wel?
Maar, dat was voor 1 speler
- Ach, zou dat nou zo anders zijn?

...wil je in de lijst, DM mij dan!
(je ziet een paar objecten zweven totdat je er in bent, dan zie je de hele kamer)
US airforce kamer: door het projectie-scherm vliegen en dan naar rechts en naar beneden.
Slaapkamer 1+2 : Door de gele-automaat (in het steegje) heen vliegen.
Niet echt iets bijzonders te beleven though
Deze ruimte is te huur!
Serieus? Te chaotisch? Dit had ik juist vaak bij Black Ops.. Ik vind de SP van MW en MW 2 leuker en beter. Ook qua missies. Juist BO heeft veel chaos vind ik.zoenvisje schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:13:
[...]
Heb ze allebei geprobeerd te spelen en het verhaal is wel oke maar ik vind het niet fijn spelen. Ik vond die games juist chaotisch.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Volgens mij kan dat dus "nog" niet.JKratos schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:58:
Hoe kan ik een server op naam zoeken in die giga lijst? Kon deze optie zo snel niet vinden.
Trouwens aardig wat "bugs" gevonden in de verschillende menu's iemand enig idee waar je die kan melden?
Sorteren..? Dan isie toch niet zo moeilijk te vinden lijkt me.JKratos schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:58:
Hoe kan ik een server op naam zoeken in die giga lijst? Kon deze optie zo snel niet vinden.
Ik was net eens bezig om wat challenges te doen voor de pro perks, maar ik vraag me nu af of je de perk ook moet gebruiken terwjil je die challenges doet? Bijvoorbeeld voor hardline pro moet je 10 care packages afstaan aan je teammates, maar moet je daarvoor ook echt hardline in je class hebben of kun je dat ook gewoon met elke andere class doen?
[ Voor 39% gewijzigd door NickThissen op 12-11-2010 18:12 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Idd, heb hem ondertussen te pakken gekregen. Gelijk aan men favorieten toegevoegd, hoef ik de volgende keer niet meer te zoeken.NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:11:
[...]
Sorteren..? Dan isie toch niet zo moeilijk te vinden lijkt me.
Ik was net eens bezig om wat challenges te doen voor de pro perks, maar ik vraag me nu af of je de perk ook moet gebruiken terwjil je die challenges doet? Bijvoorbeeld voor hardline pro moet je 10 care packages afstaan aan je teammates, maar moet je daarvoor ook echt hardline in je class hebben of kun je dat ook gewoon met elke andere class doen?
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Lijkt me logisch toch?NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:11:
[...]
Sorteren..? Dan isie toch niet zo moeilijk te vinden lijkt me.
quickscopen definitief verleden tijd?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Misschien wel beter dan van de Modern Warfare serie. Al vind ik de karakters van de Modern Warfare serie leuker en interessanter. Misschien dat het de accenten wat het 'm deed.
De stotteringen(nieuw woord?) in de tussen filmpjes was wel jammer, was net of je naar een flash filmpje aan het kijken was. En het geluid van de wapens klonken niet zo mooi zoals Infinity Ward dat heeft.
Wat ik ook niet fijn vond was dat ik niet altijd wist wat er gedaan moest worden, omdat de objectives niet via de Tab te zien waren, maar via Esc.
De multiplayer moet ik nog goed bekijken, heb alleen nog combat mission gedaan om alles beter te leren kennen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Die m72 is lock-on en free fire. Zeer geschikt voor de Ghost challenge (spyplanes neerhalen). Maar je geeft het antwoord waarnaar ik op zoek was daarna, 2 rockets voor de Strela. Klinkt ideaal, kun je tenminste ook degelijk choppers uit de lucht halenReFresh F5 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:57:
[...]
Ik dacht dat die eerste launcher, als dat de M72 is, niet kan locken? Strela heeft 2 rockets btw
Ik wil BO doen verdoemme !
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Als we namelijk gewoon met een party van 6 een online Wager match zoeken dan is het 30 minuten naar je scherm staren zonder resultaat.
Greetings from Earth
Ja dammit je zou wager matches op je eigen server moeten kunnen doen!Rense2002 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:08:
Hmmz iemand enig idee of het mogelijk is om Wager matches op de xbox alleen met je party te spelen? Kan niet echt wat vinden in de private match opties..
Als we namelijk gewoon met een party van 6 een online Wager match zoeken dan is het 30 minuten naar je scherm staren zonder resultaat.
Inderdaad. Het CoD points element boeit mij niet zo veel, maar de game modes zijn juist hartstikke leuk om met wat vrienden te doen.BaRF schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:13:
[...]
Ja dammit je zou wager matches op je eigen server moeten kunnen doen!
Het is niet handig je account gegevens openbaar te geven dus ik heb heel je verhaal maar weggeknipt.
[ Voor 92% gewijzigd door psychoclown op 12-11-2010 20:06 ]
Ik heb er nu al een behoorlijke hoeveelheid UAV's e.d. neergehaald met een Strela, maar hij staat hier nog steeds op 0, wat doe ik verkeerd?
Niet meer te spelen hier....
Geen enkele server
:-)
Nou, het was een 'File Admin', die zijn tekst in het BLAUW schreef en een plaatje van steam had.superbassie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:26:
Jij geeft zomaar login gegevens weg of zie ik dat nou verkeerd?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 12-11-2010 19:30 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Weet jij hoe je alles in het blauw schrijft?FikkieHo schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:30:
Uhu? Jij gelooft gelijk dat hij de File admin is?
En dit ging om je Steam account?Roybs schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:28:
[...]
Nou, het was een 'File Admin', die zijn tekst in het BLAUW schreef en een plaatje van steam had.
If so, dan ben je die nu kwijt denk ik...
Zelfde probleem hier. Sinds die patch heb ik voortaan lag spikes (frame drop van 60 naar 10) van een sec om de zoveel tijd.... Daarvoor geen last van gehad.PiRiVi schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:28:
Meer mensen lagggggg?
Niet meer te spelen hier....
Geen enkele server
http://sythe.org/showthread.php?t=877330 (google)Roybs schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:30:
[...]
Weet jij hoe je alles in het blauw schrijft?
Sorry maar ik denk dat je genaaid bent...
Klopt.superbassie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:30:
[...]
En dit ging om je Steam account?
If so, dan ben je die nu kwijt denk ik...
Dit, en ook gelijk, never tell you password to anyone
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Waarschijnlijk ^2 (geen idee welke kleur het is) en dan de tekst (weet niet of het werkt in de chat met je naam wel)Roybs schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:30:
[...]
Weet jij hoe je alles in het blauw schrijft?
Nee dus.
Ik zou proberen nog in te loggen op je steam account en dan zsm het wachtwoord veranderen. Als het nog niet te laat is.
Ook te laat.
[ Voor 4% gewijzigd door Flupke123 op 12-11-2010 19:34 ]
Op 1:31 zie je dat Mason eigelijk een Nederlander is: Willem van der Berg uit Enschede.
And to think they once said that computers would take away jobs.
het is moeilijk te zien, maar volgensmij staat het er wel
Het is bedoening, niet bedoeling
Dat staat voor zoiver ik me herriner iig ook er als je een account aanmaaktAnoniem: 104511 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:28:
Uhh @ hierboven, ik heb geen ervaring met hoe steam werkt en dergelijke, maar als iemand met zulk gebrekkig engels (en zo'n raar probleem) je om je login info vraagt ben je wel gek als je 't geeft. Bovendien is het met zulk soort dingen vrijwel altijd zo dat er ergens in een disclaimer staat dat medewerkers je nooit om je info zullen vragen (dat mag volgens mij niet eens)
En dan bedoel ik dan Ante Up of The Weekend Gambler of High Roller.
Het lijkt er op dat alles High Roller is want ik moet overal 500 inleggen.
In trailers zag ik soms dat het prijzengeld niet meer dan 30 was, ik zit nu steeds op 1500.
Hier een sticks and stones filmpje van mij: YouTube: Call of Duty: Black ops - Sticks and Stones (Wager Game)
Canon Digital Ixus V2
https://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=197
Denk het wel, DM Sc0rpion anders even hij had laatst ook zijn account gehacked en weer terug gekregen, weet niet precies hoe.Roybs schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:37:
Is er ergens iets waar ik dit kan melden?
Maar sorry hoor... Hoe kun je daar nou intrappen?

Tja, hij typte alles in het blauw, en voor zover ik weet kunnen normale players het niet. En hij had een Steam avatar. Stom van me, weet ikook wel, maargoed. Leer hier toch wel weer wat van.NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:40:
[...]
Denk het wel, DM Sc0rpion anders even hij had laatst ook zijn account gehacked en weer terug gekregen, weet niet precies hoe.
Maar sorry hoor... Hoe kun je daar nou intrappen?
Zou hier even kijken.Roybs schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:37:
Is er ergens iets waar ik dit kan melden?
Maar waarom geef je nou zomaar al je gegevens weg? Zou je hetzelfde doen als iemand zich voordoet als werknemer van je bank en je pincode en pinpas wil hebben?
Kan er gewoon niet bij dat er nog mensen zijn die in dit soort bullshit trappen. Zoals iemand al aangaf, z'n engels is dramatisch...
Maar goed, succes iig en in het vervolg gewoon nooit meer zomaar wachtwoorden weggeven
Niet bijster slim. Ten alle tijde wordt er nooit naar je password gevraagd. Mochten dit soort problemen zich voordoen, kunnen zij je account wel 'refreshen' of 'unlocken' zonder jou je password te vragen.
[ Voor 74% gewijzigd door Jumpman op 12-11-2010 19:47 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit topic is gesloten.
Problemen horen thuis in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433667>het centrale problementopic</a>.
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/CODBO">IRC via je browser</a> of <a href="irc://irc.tweakers.net/CODBO">via je irc client</a>