Hebben mensen al veel zombies gespeeld? Bij mij wil het echt niet lukken... Als ik steam friends uitnodig dan lijkt het alsof ik er maar 1 in de lobby kan hebben. Zodra een tweede joined wordt de eerste eruit gekicked. Als ik dan nog even wacht wordt de andere ook gekicked, en als ik nog wat langer wacht crashed m'n spel...
Als ik bij iemand anders join werkt het wel prima, vanochtend nog een paar potjes gedaan met pink en black.
Als ik online probeer werkt het ook voor geen meter. Als ik een lobby die al bestaat join dan zie ik wel gewoon 4 mensen, maar als ik dan chat komt er niks in de chat, en na een tijdje is het gewoon 'lobby closed', alsof ik meteen gekicked wordt. Een keer meegemaakt dat de host meteen startte toen ik erin kwam en toen moestie super lang laden en toen alsnog lobby closed...
Ten slotte nog een keer meegemaakt dat ik zelf host werd (omdat er geen lobbies gevonden werden), en toen leek het ook alsof iedereen die erin kwam meteen (echt binnen 0.1s) gekicked werd. Ik zag de lijst met spelers gewoon knipperen met allemaal random namen van mensen die joinen en meteen gekicked werden

Ik snap er niets van... Het werkt echt totaal niet bij mij.
Erg jammer want vind zombies leuk, wil die nieuwe map wat beter leren kennen want blijkbaar gaat het verhaal gewoon door op de maps van WaW!
Kun je trouwens ook cheats activeren in zombies? Zoals infinite ammo of godmode zoals in WaW? Zou handig zijn om de map te leren kennen een potje.. Maar ik heb geen console (op ~ klikken bedoel ik, ik heb het over de PC) dus zou niet weten hoe het moet.