[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.405 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Punkbuster schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:54:
Minder 1.500.000 XP, MW2 2.300.000
En vergeet er vooral niet bij te vermelden dat je gemakkelijk veel XP-punten kan vergaren dan in MW2.
Ros maar eens een mes in iemands rug of doe eens een schot op de lange afstand. :)

In MW2 duurde het gewoon te lang om lvl70 te halen en al helemaal prestige 10 als je een middelmatige speler bent zoals ik.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizendoekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
quote: superbassie
Net een Gunship gehad, wat een dikke rapefest!
En omdat net als toen MW2 net uit was niemand nog wat uit de lucht schiet kan je lekker je gang gaan.
Soms heb ik het gevoel dat ik de enigste in het team ben met een raketwerper om spyplanes en heli's af te knallen.

Maja, meer xp voor mij he ;)

BTW add mij ook maar voor de pc group :D : rizendoekie

[ Voor 8% gewijzigd door Rizendoekie op 12-11-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292780

Punkbuster schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:54:
[...]
Minder 1.500.000 XP, MW2 2.300.000
Wat ik bedoelde was:
Je moet voor lvl 50 een bepaald aantal XP halen, zoals je zegt dus 1.5m
En dan was dus de vraag of je bij elke prestige elke keer méér xp nodig hebt om weer lvl 50 te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:52

BaRF

bijna kerst

Geniaal, ik dacht dat die filmpjes niet meer mochten :

YouTube: Black Ops | You can't Quickscope | Funny

Adolf wants to Quickscope...

:+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-06 15:38
Gewoon het zelfde, en het gaat volgens mij nog sneller. Prestige challenges halen.. + XP :P

[ Voor 5% gewijzigd door Punkbuster op 12-11-2010 13:01 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-06 21:30

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Heb even een vraagje over die zombie mode.
Ik zie daar slechts 1 map staan terwijl er wel 3 'knoppen' staan (leeg).
Moet ik die mappen eerst unlocken ofzo of komen die later met een update er bij?

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:50

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Rizendoekie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:57:
[...]

Soms heb ik het gevoel dat ik de enigste in het team ben met een raketwerper om spyplanes en heli's af te knallen.
Ik ben pas level 16, maar wat is een beetje de Stinger van Black Ops? Snel te gebruiken, schiet (bijna) altijd raak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
De 3de launcher.. level 24 ofzo unlock je die.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Punkbuster schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:04:
De 3de launcher.. level 24 ofzo unlock je die.
Pakt die ook in 1x een chopper naar beneden? Of moet ik nog steeds 2-3 schieten, zoals met dat ding wat je meteen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
1 x, behalve als de chopper flares dropt ( dat kan een chopper maar 1 x.. )

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®androiid
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-10-2024

®androiid

Euroshopper

voor degene die het nog niet wisten, gisteravond is de eerste update geweest van black ops, hierdoor is de lag grotendeels verdwenen. ik speel zelf in ieder geval 99% lagfree nu :D

Pils €0,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Even iets wat een beetje oftopic is.

Vraagt dit spel nou zo veel?, of zijn de eisen weer belachelijk hoog zoals bij crysis vanwege een slechte engine ?.

Heb al verschillende mensen aan de telefoon gehad die zeuren dat hun pc niet goed genoeg is.
Terwijl ze Modern Warfare 2 en die andere nieuwe shooter wel goed kunnen spelen.

Heb het dan over mensen met een x2 5000+ of een E6600 etc.
Waarbij het spel zegt ze een x3 moeten hebben of een Qxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ok, dat scheelt weer :) Ik ben vaak de enige die choppers probeert te schieten, en dan helpt het niet als je er 3 nodig hebt.

Nu nog Domination in Hardcore, en ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Laatst online: 15-05 13:45
LOL! gister had ik iemand geknived die een stun grenade aan het gooie was (knife in zijn rug ;) ), kreeg ik dus op een of andere manier die stun grenade tegen me hoofd... gevolg: Beide dood -,-"

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
PWM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:07:
Ok, dat scheelt weer :) Ik ben vaak de enige die choppers probeert te schieten, en dan helpt het niet als je er 3 nodig hebt.

Nu nog Domination in Hardcore, en ik ben tevreden.
Op onze clan server spelen we alleen DOM Hardcore..
en daar vliegen choppers binnen 30 sec de lucht uit haha :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizendoekie
  • Laatst online: 04-09-2024
PWM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:05:
[...]

Pakt die ook in 1x een chopper naar beneden? Of moet ik nog steeds 2-3 schieten, zoals met dat ding wat je meteen krijgt?
Meestal dropt zo'n heli flares dus dan heb je nog een raket nodig.
Dus met de lvl 1 launcher gewoon jezelf effe kille voor een nieuwe raket. of wachten op de lvl 24 (of was het lvl 30) launcher.

Over het algemeen gebruikt ik hem het meeste om care package heli's and spyplanes neer te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaRF schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:00:
Geniaal, ik dacht dat die filmpjes niet meer mochten :

YouTube: Black Ops | You can't Quickscope | Funny

Adolf wants to Quickscope...

:+
Hahaha! Die is wel mooi inelkaar gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:21
ik heb gisteren ook een aantal potjes gedaan, maar nog niet met heel veel succes. Ik merk dat ik de maps goed moet kennen en dat is nu totaal niet het geval :)

Iemand al goede plattegronden e.d. gevonden voor alle maps?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Rizendoekie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:10:
[...]

Meestal dropt zo'n heli flares dus dan heb je nog een raket nodig.
Dus met de lvl 1 launcher gewoon jezelf effe kille voor een nieuwe raket. of wachten op de lvl 24 (of was het lvl 30) launcher.

Over het algemeen gebruikt ik hem het meeste om care package heli's and spyplanes neer te knallen.
die 3e launcher, krijg je daar dan twee stuks ammo bij? Of let die niet op de flares? :P

Sommige maps zijn trouwens wel groot! Ben nu lvl 26 oid en ik kom nog steeds op plaatsen waar ik nooit ben geweest - en ik ren wat af hoor! :D

[ Voor 12% gewijzigd door BaRF op 12-11-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Masch schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:14:
ik heb gisteren ook een aantal potjes gedaan, maar nog niet met heel veel succes. Ik merk dat ik de maps goed moet kennen en dat is nu totaal niet het geval :)

Start gewoon een private, of oefen wat in de combat training. Dan leer je ze veel beter kennen dan via een plattegrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik werd gisteren uitgenodigd door een vriend (die niet zo goed is). Ik kwam in dat potje, en kon mijn eigen gear niet selecteren... foutje dacht ik nog.

Nadat ik 37-1 stond, zonder ook maar een beetje moeite te doen, begon het toch wel een beetje vreemd te worden. Die gasten schoten ook echt alles mis.

Nadat het potje was afgelopen, bleek ik Combat Training te spelen :+ Best lullig voor die gasten, die natuurlijk dachten rustig te beginnen, en dan kwamen ze mij tegen in terrormodus :+

Ben er maar snel weggegaan om het spel voor anderen niet te bederven. Wel vreemd dat je gewoon mee mag doen. In Halo is ook een beginnersmodus, die automatisch verdwijnd zodra je een bepaald level hebt bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 19:52
ReFresh F5 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:38:
[...]
Al zeker geen silencer gebruiken, zou wachten met snipen totdat je de LP96A1 heb unlocked
Maar dat duurt nog tot level 31, ben nu pas bij 14 of 15.....

Dan nog maar even vrolijk verder met de SMG's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:20:
Ik werd gisteren uitgenodigd door een vriend (die niet zo goed is). Ik kwam in dat potje, en kon mijn eigen gear niet selecteren... foutje dacht ik nog.

Nadat ik 37-1 stond, zonder ook maar een beetje moeite te doen, begon het toch wel een beetje vreemd te worden. Die gasten schoten ook echt alles mis.

Nadat het potje was afgelopen, bleek ik Combat Training te spelen :+ Best lullig voor die gasten, die natuurlijk dachten rustig te beginnen, en dan kwamen ze mij tegen in terrormodus :+

Ben er maar snel weggegaan om het spel voor anderen niet te bederven. Wel vreemd dat je gewoon mee mag doen. In Halo is ook een beginnersmodus, die automatisch verdwijnd zodra je een bepaald level hebt bereikt.
Hoe kun je dan zien dat de andere spelers echte mensen zijn? Waren dat niet allemaal bots op recruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-06 09:29
Randoii schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:07:
voor degene die het nog niet wisten, gisteravond is de eerste update geweest van black ops, hierdoor is de lag grotendeels verdwenen. ik speel zelf in ieder geval 99% lagfree nu :D
om hoelaat was die patch online. ik heb gister avond nog gespeeld met best wel wat lag :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martijn85 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:22:
[...]

Maar dat duurt nog tot level 31, ben nu pas bij 14 of 15.....

Dan nog maar even vrolijk verder met de SMG's :P
L96A1 is level 27 sniper en die levels gaan razendsnel.. Ik ging in 1 potje van 26 naar 28, ik had 33 000 punten in 1 potje demolition..

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 12-11-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:24

Franko P.

Hit it.

Mektheb schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:07:

Vraagt dit spel nou zo veel?, of zijn de eisen weer belachelijk hoog zoals bij crysis vanwege een slechte engine ?.

Heb al verschillende mensen aan de telefoon gehad die zeuren dat hun pc niet goed genoeg is.
Terwijl ze Modern Warfare 2 en die andere nieuwe shooter wel goed kunnen spelen.

Goeie vraag eigenlijk, ik heb wat zitten proberen, maar ik kom nooit hoger dan ongeveer 30% cpu load en 70% mem usage van de 4 gig. (nu zonder spel geladen zit ik op 30%)

Ik gebruik zelf een i7 860 op ongeveer 3.3 ghz en een HD5870 als grafische kaart.
Hoor hier en daar wel dat het een cpu killer is en dat de gpu niet erg intensief gebruikt wordt maar mij valt het alles mee.
Verder draai ik alles op max.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

bram1984 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:25:
[...]

Hoe kun je dan zien dat de andere spelers echte mensen zijn? Waren dat niet allemaal bots op recruit?
Ze zaten vast allemaal in de 3arc clan :+

[ Voor 73% gewijzigd door BaRF op 12-11-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

PWM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:20:

Dus eigenlijk speelde je tegen "easiest" bots..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

bram1984 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:25:
[...]

Dat had ik redelijk snel door, toen iedereen aan het huilen was in de lobby ;) Daarbij bleek er bij de tegenpartij nog iemand uit mijn friendslist te zitten :)

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 12-11-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

je kunt trouwens geen private match of CT doen van die wager dingen he? Maar dan zonder geld winnen natuurlijk, gewoon om te oefenen? Zou wel leuk zijn!

Als je zelf een server huurt, kun je dan daar ook wager matches op laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er op de PS3 overigens ook een update gedaan, net als die patch op de PC? Ik heb woensdag voor het laatst gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310381

Ik kom niet verder in de SP.
Dit stukje:
YouTube: BlackOps 2010 11 12 13 30 50 44
Nu ga ik wel heel snel dood ivm lag door fraps, maar verderop in die gang is er een kamer rechts. Dan komen er luitjes van voren en van rechts. Hoe kom ik daar in godsnaam langsheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:30:
Is er op de PS3 overigens ook een update gedaan, net als die patch op de PC? Ik heb woensdag voor het laatst gespeeld.
Vannacht om half 1 mijn PS3 uitgezet, op dat moment was er nog geen update.. Die kunnen we wel gebruiken voor flink wat bug fixes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben nog niet 1 bug tegengekomen op de 360? Dan lijkt het me sterk dat de PS3 er stapels heeft? Het enige, niet kleine, probleem is dat het meer CoD: Lag Ops is af en toe, maar dat weet je van tevoren met een Treyarch game. Dat wordt volgende week wel gefixed.

In gebruik ben ik nog 0 fouten tegengekomen.

[ Voor 52% gewijzigd door PWM op 12-11-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Anoniem: 310381 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:33:
Dit stukje:
Nu ga ik wel heel snel dood ivm lag door fraps, maar verderop in die gang is er een kamer rechts. Dan komen er luitjes van voren en van rechts. Hoe kom ik daar in godsnaam langsheen?
Voor zover ik me kan herinneren is daar niets speciaals aan..? Gewoon doorlopen, rustig aan doen, eerst grotendeels iedereen neerschieten en dan weer een stukje verder lopen en weer cover zoeken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
PWM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:37:
Ik ben nog niet 1 bug tegengekomen op de 360? Dan lijkt het me sterk dat de PS3 er stapels heeft? Het enige, niet kleine, probleem is dat het meer CoD: Lag Ops is af en toe, maar dat weet je van tevoren met een Treyarch game. Dat wordt volgende week wel gefixed.

Geen problemen met de ps3 versie gemerkt.
Wel het enigste probleem zijn de party invites die zelden werken, maar dit was precies hetzelfde in de eerste 2 weken van MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:37:

Nouja ik ben er een paar tegengekomen..
Een heel opvallende was dat iemand uit mijn vriendenlijst lvl 25 was.. Toen joinde ik zijn game, toen stond er opeens dat hij level 48 was.. En ongeveer een uur later was hij weer gewoon normaal, maar dan lvl 27 (Hij had in die tijd ff 2 lvls behaald)..
Ook bij split screen MP kwam ik wat tegen.
Bij beide spelers kon je niet zien door wie je werd gekilled en wie je killde...
Even later zag je het bij Player 1 wel...
En toen nog een paar potjes later, kwam het bij Player 2 ook opeens, terwijl we geen instellingen gewijzigd hebben of niks...

Ik was nog iets tegengekomen, maar ben het even vergeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 12:08

psyy138

blackbulls.nl

voeg mij ook even toe in de start post : PC : psyy138 is steam / ingame.

vanavond nog even knallen voordat ik uit ga :P haha

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
BaRF schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:29:
Als je zelf een server huurt, kun je dan daar ook wager matches op laten draaien?
Nee, op dit moment kunnen de wager-matches alleen op officiele Treyarch-servers gespeeld worden. Je kan ook met een unranked server dus NIET deze gametypes spelen (Gun Game, Sticks&Stones, etc).

Hopelijk komt dit in een latere patch wel, zodat je lekker met zijn 10-en kan kloten in zo'n servertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:39:
[...]

Voor zover ik me kan herinneren is daar niets speciaals aan..? Gewoon doorlopen, rustig aan doen, eerst grotendeels iedereen neerschieten en dan weer een stukje verder lopen en weer cover zoeken.
Ik loop wel steeds rustig verder, maar volgens mij, als je achter dat gele ding gaat zitten voor die kamer rechts, komen er infinite luitjes van voren. Dus dan moet je op gegeven moment wel door, maar dan heb je dus luitjes voor je en rechts van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 12:08

psyy138

blackbulls.nl

prutser387 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:45:
[...]

Nee, op dit moment kunnen de wager-matches alleen op officiele Treyarch-servers gespeeld worden. Je kan ook met een unranked server dus NIET deze gametypes spelen (Gun Game, Sticks&Stones, etc).

Hopelijk komt dit in een latere patch wel, zodat je lekker met zijn 10-en kan kloten in zo'n servertje :)
gun-game is overigens wel gaaf , heb het veel op cod4 en cod2 gespeeld ( MOD )

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bazs2000 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:57:
In MW2 duurde het gewoon te lang om lvl70 te halen en al helemaal prestige 10 als je een middelmatige speler bent zoals ik.
Idd, toen ik level 70 was (na 3 maanden ofzo) had ik ook al zoiets van: Meh, 10th ga ik toch niet halen voor de nieuwe CoD. En mij boeit het ook niet echt.

CoD4 ben ik ook in de 3e prestige blijven hangen, vond het niks toevoegen.

Owja: Ik heb mn nieuwe kabel, vanmiddag mensen die met mij willen spelen op de xdoos?

GT: InTeL iD4ng3r

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 12-11-2010 13:49 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:13
Dit stukje:
Dit stuk is zo'n voorbeeld dat er vijanden blijven spawnen tot je voorbij een bepaald punt bent. Tenminste, dit was bij mij zo, op Veteran. Pas als je voorbij dat rechterkamertje bent stoppen ze met spawnen. Ik ben hier ook heel vaak doodgegaan. Ik heb zelfs een half uur lang gewoon vijanden doodgeschoten, om te kijken of er gewoon veel vijanden zitten of dat ze blijven spawnen, en het was dus het 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-02 16:23
Mektheb schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:07:

Specs vallen wel mee, ik draai het goed speelbaar op een laptop. Er is gister na 23.00 een patch uitgebracht die enorm veel problemen met laggen en het beeld vast vast loopt op heeft gelost. Mogelijk ervaren de mensen die je aan de telefoon krijgt deze problemen, die inmiddels dus zijn verholpen

Amen!
fenylalaline schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:25:
[...]

om hoelaat was die patch online. ik heb gister avond nog gespeeld met best wel wat lag :S
Iets na 23.00 dacht ik.
BaRF schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:29:
je kunt trouwens geen private match of CT doen van die wager dingen he? Maar dan zonder geld winnen natuurlijk, gewoon om te oefenen? Zou wel leuk zijn!

Nee, alleen door Treyarch zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lizardz schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:49:
[...]

Dit stuk is zo'n voorbeeld dat er vijanden blijven spawnen tot je voorbij een bepaald punt bent. Tenminste, dit was bij mij zo, op Veteran. Pas als je voorbij dat rechterkamertje bent stoppen ze met spawnen. Ik ben hier ook heel vaak doodgegaan. Ik heb zelfs een half uur lang gewoon vijanden doodgeschoten, om te kijken of er gewoon veel vijanden zitten of dat ze blijven spawnen, en het was dus het 2e.
Dat idee had ik dus ook, maar ik kom gewoon niet voorbij dat rechterkamertje, want dan komen ze dus van twee kanten. Nja, nog maar een paar keer proberen dan, misschien dat het kamertje in/voorbij rushen helpt ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-04 08:40
Geen bugs op de PS3? Ik word nog niet echt vrolijk van BO... Ik heb hiervoor CoD MW2 gespeeld op de xbox 360 (inmiddels verkocht) en dat speelde toch echt een heel stuk beter (lees: soepeler). Niemand anders hier last van? Moet zeggen dat BO me tot op heden echt tegenvalt... ik heb zelfs Battlefield alweer uit de kast gepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023

Ik zou zeggen, speel de combat practice met bots, daar heb je veel aan!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog steeds dat wanneer er een nieuwe map laadt ik de eerste minuut veel fps drops heb. Waar het aan ligt ben ik helaas nog niet achter. Ben inmiddels op 3000xp na level 46, met 12 uur gespeeld. Die 24 uur waar Treyarch het over had voor 1 prestige gaat dus niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-06 10:54

Pykow

Angelo OTR

bij CoD 4 heb ik alle goude wapens vrijgespeeld en toen ben ik gestopt( duurde ongeveer 4 maanden)
MW2 heb ik in totaal 20 uur gespeeld en de SP nog niet eens uitgespeeld. Ik wordt namelijk ziek van campers.

In BO heb ik nu 3 uur SP gedaan en heb nog niks te klagen.
Ik moet eerst mijn muissettings goed zetten, voordat ik goede scores haal.
2200 DPI en sens helemaal uitgezet was goed te doen.

de SP van BO ga ik ook niet uitspelen. Het is gewoon een slechte Singleplayer.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:59
reemprive schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:56:
Ik heb nog steeds dat wanneer er een nieuwe map laadt ik de eerste minuut veel fps drops heb. Waar het aan ligt ben ik helaas nog niet achter. Ben inmiddels op 3000xp na level 46, met 12 uur gespeeld. Die 24 uur waar Treyarch het over had voor 1 prestige gaat dus niet echt op.
Dat heb ik ook, de eerste 5 a 10 seconden. Wat helpt is om gelijk bij het beginnen van de map even een rondje te draaien zodat alles qua textures en modellen ingeladen wordt omdat alles even in het bereik van de camera komt.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Edit: Fail

@hieronder ja het geluid is BO is gewoon veel en veel slechter dan het geluid in MW2 het verschil bij WaW en MW1 was ook al enorm. Treyarch heeft echt belabberde geluidsmensen in dienst.

[ Voor 188% gewijzigd door Postius op 12-11-2010 14:00 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:15
Ik hoor hier mensen praten over het feit dat ninja geen nut heeft in BO

Ik hoorde voor ik de pro versie ervan had al voetstappen en met die pro perk zijn ze nog iets harder ook. Al regelmatig deaths mee voorkomen of kills mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hogader schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:59:
Ik hoor hier mensen praten over het feit dat ninja geen nut heeft in BO

Ik hoorde voor ik de pro versie ervan had al voetstappen en met die pro perk zijn ze nog iets harder ook. Al regelmatig deaths mee voorkomen of kills mee gemaakt.
Snap ik toch niet, bij mij maakt het geen(?) verschil... Ik had Ninja Pro gekocht, maar merkte er niks van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Ik ben al een keer of 10 gerevived...heerlijk is dat, gewoon lekker doorgaan :-). Fijne perk dat Second Chance

Heb nu het laatste uur wel al 3 keer een complete vastloper (PS3). Het loopt nog steeds niet soepel maar sommige levels lopen lekkerder dan andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:03:
[...]

Snap ik toch niet, bij mij maakt het geen(?) verschil... Ik had Ninja Pro gekocht, maar merkte er niks van...
Ik merk het dus wel. Heb zelf een G35 headset, dus weet niet of dat een verschil maakt met andere headsets ofzo. Ik hoorde bij ninja mijzelf af en toe wat lopen en ik hoorde ook friendlies en de enemies. Sinds ik de PRO versie heb hoor ik mezelf niet, friendlies nauwelijks en enemies harder dan de friendlies, waardoor ik dus zonder op de minimap te kijken weet of het friendlies of enemies zijn.

@Postius, tis wel duidelijk dat de call of duty serie altijd al minder geluid heeft in vergelijking tot een concurrent battlefield. In mijn ogen in ieder geval en met Bad Company 2 op wartapes kan ook niemand eromheen.

[ Voor 14% gewijzigd door Hogader op 12-11-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Ok thanks, heb toch maar een ranked gehuurd, ben benieuwd :) Gewoon voor de lol! Vanavond eens kijken en dan maar zien wie er allemaal naar BaRF's Black Ops Zut Hut komt :+

Straks thuis eerst dat rcon gebeuren downloaden, zit daar een beetje een manual bij?

[ Voor 20% gewijzigd door BaRF op 12-11-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hogader schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:06:
[...]
Ik merk het dus wel. Heb zelf een G35 headset, dus weet niet of dat een verschil maakt met andere headsets ofzo. Ik hoorde bij ninja mijzelf af en toe wat lopen en ik hoorde ook friendlies en de enemies. Sinds ik de PRO versie heb hoor ik mezelf niet, friendlies nauwelijks en enemies harder dan de friendlies, waardoor ik dus zonder op de minimap te kijken weet of het friendlies of enemies zijn.
Ik speel op PS3, niet met headset, maar met 5.1 surround sound system... En zoals ik eerder al hard vermeld, met Sitrep Pro in MW2, hoorde ik perfect waar iedereen kwam..

Maar bij dit spel kan ik mijn geluid maar weinig/niet gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Laatst online: 28-04 16:34
Dit stukje:
Ik zit hier ook al een hele tijd vast...Mijn team is nergens te bekenen, ze roepen wel, maar schieten niet. Verder staan ze op het ene moment naast me en een seconde later zijn ze weer gewarped naar een of andere vage dimensie waar ik ze niet kan zien. De vijanden blijven tot in de oneindigheid spawnen. Zodra ik rustig aan naar voren ga en cover ga zoeken, zakken mijn teamgenoten terug naar een vorig stadium van de map.

In één woord: KUT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310381 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:53:
[...]

Dat idee had ik dus ook, maar ik kom gewoon niet voorbij dat rechterkamertje, want dan komen ze dus van twee kanten. Nja, nog maar een paar keer proberen dan, misschien dat het kamertje in/voorbij rushen helpt ^.^
Het is me gelukt, smoke grenades gooien voor en rechts, en dan het kamertje in rushen. Eindelijk checkpoint reached ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 292780 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:09:
[...]

Ik speel op PS3, niet met headset, maar met 5.1 surround sound system... En zoals ik eerder al hard vermeld, met Sitrep Pro in MW2, hoorde ik perfect waar iedereen kwam..

Maar bij dit spel kan ik mijn geluid maar weinig/niet gebruiken...
Same, ik gebruik een headset (turtlebeach px21) en hoor ook geen voetstappen, alleen als ze direct naast me lopen :P maar dat is te laat.. Heb wel nog geen ninja pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Hebben mensen al veel zombies gespeeld? Bij mij wil het echt niet lukken... Als ik steam friends uitnodig dan lijkt het alsof ik er maar 1 in de lobby kan hebben. Zodra een tweede joined wordt de eerste eruit gekicked. Als ik dan nog even wacht wordt de andere ook gekicked, en als ik nog wat langer wacht crashed m'n spel...
Als ik bij iemand anders join werkt het wel prima, vanochtend nog een paar potjes gedaan met pink en black.

Als ik online probeer werkt het ook voor geen meter. Als ik een lobby die al bestaat join dan zie ik wel gewoon 4 mensen, maar als ik dan chat komt er niks in de chat, en na een tijdje is het gewoon 'lobby closed', alsof ik meteen gekicked wordt. Een keer meegemaakt dat de host meteen startte toen ik erin kwam en toen moestie super lang laden en toen alsnog lobby closed...

Ten slotte nog een keer meegemaakt dat ik zelf host werd (omdat er geen lobbies gevonden werden), en toen leek het ook alsof iedereen die erin kwam meteen (echt binnen 0.1s) gekicked werd. Ik zag de lijst met spelers gewoon knipperen met allemaal random namen van mensen die joinen en meteen gekicked werden :S Ik snap er niets van... Het werkt echt totaal niet bij mij.

Erg jammer want vind zombies leuk, wil die nieuwe map wat beter leren kennen want blijkbaar gaat het verhaal gewoon door op de maps van WaW!

Kun je trouwens ook cheats activeren in zombies? Zoals infinite ammo of godmode zoals in WaW? Zou handig zijn om de map te leren kennen een potje.. Maar ik heb geen console (op ~ klikken bedoel ik, ik heb het over de PC) dus zou niet weten hoe het moet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

man die chopper gunner spoort niet in de map hanoi.
hij vliegt meer en deel van de tijd buiten de map en dan kan je op nieuwe schieten...
3x gebeurd.
NickThissen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:12:
Kun je trouwens ook cheats activeren in zombies? Zoals infinite ammo of godmode zoals in WaW? Zou handig zijn om de map te leren kennen een potje.. Maar ik heb geen console (op ~ klikken bedoel ik, ik heb het over de PC) dus zou niet weten hoe het moet.
Call of Duty-Black OPS(STEAM)+5-TRAINER is er weet niet of die ook zombies doet maar werkt in single player prima zover ik lees.
ben nog niet eens begonnen aan single, al 14 uur verprutst aan de multi player. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_28n7QrAq2a4/TNpcynJnr-I/AAAAAAAAAUs/x3ckNx6X5Zw/s1600/154.jpg

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 12-11-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226739

Hmm ben m nu aan het downloaden nadat ik een illegale versie geprobeerd hebt.
Vind het een coole game dus maar gekocht.

nog 3 min dan is ie binnen.

Zet mij ook maar op de lijst pc

GoT-[BL00D-070-]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Om de console te aciveren in singpleplayer doe dit:

x:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops\players

pak daar de file config.cfg

zoek
code:
1
seta monkeytoy "1"

En verander de 1 in een 0!

DIT IS SINGLEPLAYER ONLY

Als iemand een fix weet waardoor je ook online je 'server'cheats kan enabelen dan hoor ikdat graag nu zie ik telkens "cheats are not enabled in this server"

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Het spawnen vind ik ook slechter dan in mw2.
Vooral in de ietwat kleinere maps zoals nuketown en launch. schiet iemand dood en 1 seconden later knifen ze je.
en dat geluid inderdaad. ik heb een tritton ax720 maar ik hoor echt niemand aankomen.
mischien inderdaad als ik ninja pro heb
Want word nu echt vaak in men rug geknifed
Net ook nog in 1 potje 3 attack dogs vermoord. ook wel nieuw record voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Mattie112 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:16:

zoek
code:
1
seta monkeytoy "1"

DIT IS SINGLEPLAYER ONLY

Als iemand een fix weet waardoor je ook online je 'server'cheats kan enabelen dan hoor ikdat graag nu zie ik telkens "cheats are not enabled in this server"
Waarom zou je willen cheaten -_-

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
  • Laatst online: 19:25
hoe kan ik eigenlijk die "nieuwe" spel types spelen, zoals one in the chamber?
onder welk type staan die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:17:
Het spawnen vind ik ook slechter dan in mw2.
Vooral in de ietwat kleinere maps zoals nuketown en launch. schiet iemand dood en 1 seconden later knifen ze je.
en dat geluid inderdaad. ik heb een tritton ax720 maar ik hoor echt niemand aankomen.
mischien inderdaad als ik ninja pro heb
Want word nu echt vaak in men rug geknifed
Net ook nog in 1 potje 3 attack dogs vermoord. ook wel nieuw record voor mij
Vind het juist beter eigelijk beetje old skool spawn rapen, zeker tegen van die enorme camper teams. Nee daswel lekker old skool en beter. Overigens heb je vaak zat door hoe de spawns veranderen. En nuketown tja das gewoon een clusterfuck map, ik kan er wel om lachen al die frustratie daarvan xD
Pykow schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:57:
bij CoD 4 heb ik alle goude wapens vrijgespeeld en toen ben ik gestopt( duurde ongeveer 4 maanden)
MW2 heb ik in totaal 20 uur gespeeld en de SP nog niet eens uitgespeeld. Ik wordt namelijk ziek van campers.

In BO heb ik nu 3 uur SP gedaan en heb nog niks te klagen.
Ik moet eerst mijn muissettings goed zetten, voordat ik goede scores haal.
2200 DPI en sens helemaal uitgezet was goed te doen.

de SP van BO ga ik ook niet uitspelen. Het is gewoon een slechte Singleplayer.
Vaagste bericht van de week award.

[ Voor 27% gewijzigd door Postius op 12-11-2010 14:22 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Laatst online: 15-05 13:45
Mattie112 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:16:

zoek
code:
1
seta monkeytoy "1"

DIT IS SINGLEPLAYER ONLY

waarom zou je online willen cheaten? kan je toch net zo goed hacks halen en hopelijk binnen 0,0000001 seconden gebanned worden... Oprotten met die hackers!

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 21:50

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

GotG schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:19:
hoe kan ik eigenlijk die "nieuwe" spel types spelen, zoals one in the chamber?
onder welk type staan die?
Wager Matches!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

reemprive schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:56:
Die 24 uur zal ongetwijfeld voor de casual gamer zijn. Ik weet niet hoe goed je bent, maar hoe beter je bent hoe meer XP/cash je binnenharkt per game en over het geheel (challenges). :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Cloud schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:20:
[...]

Die 24 uur zal ongetwijfeld voor de casual gamer zijn. Ik weet niet hoe goed je bent, maar hoe beter je bent hoe meer XP/cash je binnenharkt per game en over het geheel (challenges). :)
Challenges zorgen in BO dat je zo snel ranked. Op zich leveren kills niet veel punten op, maar er is een heel erg grote hoeveelheid challenges die allemaal tot xx gaan en daarmee een hele bulk punten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
  • Laatst online: 19:25
kan ik zelf kiezen welk type ik wil, of is dat altijd random bij wager matches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
Iemand wat tips om beter te leren richten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Postius schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:20:
[...]

Vind het juist beter eigelijk beetje old skool spawn rapen, zeker tegen van die enorme camper teams. Nee daswel lekker old skool en beter. Overigens heb je vaak zat door hoe de spawns veranderen. En nuketown tja das gewoon een clusterfuck map, ik kan er wel om lachen al die frustratie daarvan xD
Ik vind het irritant als je net een deel van de map gecleared hebt, dat je dan 2 mannetjes voor je hebt en je bent zwaar aan het schieten, wordt je opeens van achteren geknifed omdat iemand vlak achter je spawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
DimitryK schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:24:
Veel water drinken zodat je vaker moet plassen. Oefening baart kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

prutser387 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:24:
[...]

Ik vind het irritant als je net een deel van de map gecleared hebt, dat je dan 2 mannetjes voor je hebt en je bent zwaar aan het schieten, wordt je opeens van achteren geknifed omdat iemand vlak achter je spawnt.
Moet je maar uit mijn spawn blijven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Combat Training, daar kan je beter oefenen dan online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Cloud schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:20:
[...]

Ligt er ook aan wat je speelt. In S&D is mijn xp iig bedroevend, in TDM gaat het als een trein, soms wel 4000 cod points in een potje.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Anoniem: 226739 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:14:
Hmm ben m nu aan het downloaden nadat ik een illegale versie geprobeerd hebt.
Vind het een coole game dus maar gekocht.

nog 3 min dan is ie binnen.

Zet mij ook maar op de lijst pc

GoT-[BL00D-070-]
Met alle respect, maar dat je hem gekocht hebt voegt niks toe. Dat het nog 3 minuten duurt ook niet.

En op de lijst van PC spelers zetten moet je doen middels een DM.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Waar ik me erg aan irriteer (PS3) is dat bij een potje Domination bijna niemand voor de objectives gaat. Er is geen samenspel bedoel ik. Het kan zo makkelijk zijn om de vlag binnen te halen, maar als het team dat niet als doel heeft wordt het erg lastig.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

soulfightah schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:20:
[...]

waarom zou je online willen cheaten? kan je toch net zo goed hacks halen en hopelijk binnen 0,0000001 seconden gebanned worden... Oprotten met die hackers!
Omdat ik met een vriend die zombie map even een keertje helemaal door wilt lopen. Ik zoek dus (net als voor waw) coop server cheat enabeler exe fix (oid)

note: alleen in zombie mode dus NIET in de 'gewone' multy

[ Voor 6% gewijzigd door Mattie112 op 12-11-2010 14:32 ]

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cv8x schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:30:
Waar ik me erg aan irriteer (PS3) is dat bij een potje Domination bijna niemand voor de objectives gaat. Er is geen samenspel bedoel ik. Het kan zo makkelijk zijn om de vlag binnen te halen, maar als het team dat niet als doel heeft wordt het erg lastig.
Klopt, iedereen loopt er als een kip zonder kop voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
het begint met een goede muis; ik ben 1 van de weinigen op aarde die al jaren FPS's speel met een trackball.

dus zoek een muis die lekker in de hand ligt, check de best buy guide november, leuke muis voor 27,- bijv.

zoek daarna de juiste sensitivity die bij je past.. niet te wild spelen, en een hoop oefening.

edit: ik neem aan dat je met de pc speel, want richten op een consule met auto aim is natuurlijk voor watjes :P

[ Voor 10% gewijzigd door MelodyDeluxe op 12-11-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommes
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-01 15:49
idd merk ik toch ook wel bij S&D op de pc, mensen spelen vaak niet samen degene die de bom heeft wordt aan zijn lot overgelaten, en ze rennen als een dwaas het veld in :P, maarja als je met een paar bekenden speelt wordt het wel wat tactischer gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ik ben ook continu in mn remy aant cappen, gelukkig heeft de vijand ook geen zin om te verdedigen :) maar speelt wel flauw inderdaad, scheelt sterk per lobby hoor, kom soms groepen tegen waar het prima verloopt.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Is bij elk platform zo, erg irritant inderdaad. Enige oplossing is spelen met mensen die je kent, waarvan je weet dat ze wel voor objectives gaan. Zoals de Tigers op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ja dat merk ik ook, ze rennen er gewoon blind langs door en als je bijv. hoort "losing B" rennen ze nog harder naar A of C... De meeste mensen hebben gewoon de drang om de meeste kills binnen te slepen terwijl jij en ik de objective willen spelen..

Ik geloof dat we ook maar een "tiger team" op moeten zetten voor de PS3 :P Lijkt me wel wat

[ Voor 7% gewijzigd door Laidback Luc op 12-11-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 15:37

mindcre8r

Tradepedia

nu heb ik m langer gespeeld.
helaas, is deze game imho minder dan mw2.

ik dacht dat het spawnen van mw2 ruk was, maar dit is nog veel erger.

staat er opeens naast je een full squad van de tegenpartij, kill je ze spawnen ze vrolijk nogmaals en zit jij net in een reload.

als ik ze niet kill killen ze mij en doe ik het dus wel ben ik aan spawn rapen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mattie112 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:32:
[...]

Omdat ik met een vriend die zombie map even een keertje helemaal door wilt lopen. Ik zoek dus (net als voor waw) coop server cheat enabeler exe fix (oid)

note: alleen in zombie mode dus NIET in de 'gewone' multy
Die eerste map is de weg wel makkelijk, je hebt 1 grote cirkel als het ware, en 1 gang recht door het midden.
Ik weet Speed Cola, Quick Revive, Double Tap en Jugger Nog al te vinden..
Wat wel nadelig is, is dat het kistje niet standaard op een vaste plek begint..

Maar verder is duidelijk de bedoeling van de map dat je continue rond blijft rennen, want je kan nergens gaan zitten campen, want ze komen werkelijk van alle kanten...

Er zijn wel echt extreem veel stroomkastjes, dus die zal je moeten gebruiken om verder te komen. Mijn record is nu lvl 11, dus dat is niet zoveel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:29

Mon0lith

Yes Herr Flick

Gelukkig nog iemand die het opvalt!
Ik irriteer me er van het begin af aan ook aan :(

Alsof iedereen TDM speelt...
Zit ik dan in m'n eentje een vlag te capture

(btw ook op de PS3)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
beany schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:35:
[...]

Is bij elk platform zo, erg irritant inderdaad. Enige oplossing is spelen met mensen die je kent, waarvan je weet dat ze wel voor objectives gaan. Zoals de Tigers op de PC.
geef het tijd, iedereen is nu als een wilde maniak door de maps aan het stuiteren op zoek naar mooie spots (en daar ben ik zelf ook 1 van :) ) als iedereen wat uitgeraast is komt de teamgeest vanzelf naar boven drijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06 16:49
ReFresh F5 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:26:
[...]

Moet je maar uit mijn spawn blijven :(
gewoon een claymore bij de spawn zetten, zal ze leren achter je te spawnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

me,myself and I schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:33:
[...]

het begint met een goede muis; ik ben 1 van de weinigen op aarde die al jaren FPS's speel met een trackball.

dus zoek een muis die lekker in de hand ligt, check de best buy guide november, leuke muis voor 27,- bijv.

zoek daarna de juiste sensitivity die bij je past.. niet te wild spelen, en een hoop oefening.

edit: ik neem aan dat je met de pc speel, want richten op een consule met auto aim is natuurlijk voor watjes :P
Op Console heb je zo goed als geen auto-aim (Tenzij je het over SP hebt). Maar in MP heb je niet echt een auto-aim, en de auto-aim die we hebben, haat ik... Als ik op iemand aan het schieten ben, en er loopt een ander snel voorbij, gaat mijn aim opeens mee met die rennende, waardoor ik neergeknald wordt...

Die auto-aim is echt hatelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:57
en hoe is de nieuwe patch?
framerate gaat al omhoog of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Zozo, de black-ops draadjes vliegen er doorheen zo, deel 7 alweer O_o

Aangezien ik geen antwoord op m'n vraagje 10 pagina's geleden kreeg herhaal ik 'm nog maar even; wat is het wezenlijke verschil tussen de launchers M72LAW en Strela? (buiten het feit dat de m72 ook free fire is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Nielsjuhz schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:45:
en hoe is de nieuwe patch?
framerate gaat al omhoog of?
Lees het topic door?

Algemene reacties zijn overigens goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
me,myself and I schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:33:
[...]

Heb een CM Storm Sentinel Advanced, staat momenteel op 2500 dpi (max 5600), maar ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met hand-oog coordinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

De Combat training is echt geweldig. Had niet verwacht dat het met de hogere moeilijkheidsgraden zo pittig zou zijn. Echt een grandioze vinding van Treyarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 104511 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:46:
Zozo, de black-ops draadjes vliegen er doorheen zo, deel 7 alweer O_o

Aangezien ik geen antwoord op m'n vraagje 10 pagina's geleden kreeg herhaal ik 'm nog maar even; wat is het wezenlijke verschil tussen de launchers M72LAW en Strela? (buiten het feit dat de m72 ook free fire is)
Strela-3 kan toch alleen locken op enemy air support?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433667>het centrale problementopic</a>.

IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/CODBO">IRC via je browser</a> of <a href="irc://irc.tweakers.net/CODBO">via je irc client</a>