Ik heb de nexus s pas 4 dagen.. maar ik mis mn HTC HD nu al

Mijn Htc HD had nooit een vastloper of iets dergelijks maar bij de nexus s loopt mn telefoon zelfs vast als ik gebeld word. Scherm gaat wel aan maar gesprek aannemen lukt niet. Als ik dan op standby zet en dan weer de scherm aan zet dan doet ie het wel!
Ik vind het bellen ook knap irritant, bij mn hd kon ik in de dialer de naam intikken en kreeg dan gelijk die contact bij de nexus s is dat jammer genoeg niet het geval. Heb nu Go!contacts als dialer maar die word af en toe ook gekilld
Jammer dat er trouwens ook geen facebook integratie is met de contactpersonen. Is hier een app voor die dat doet??
De eerste dag dat ik de gps gebruikte, werd ik helemaal gek van google navi, gps wist mij niet te vertellen waar ik precies was. Ik had wel signaal! Gelukkig wist ik de weg tot de snelweg en toen we eenmaal op de snelweg waren wist ie mijn beter te localiseren.
Dat waren mn enige minpunten.. voor de rest vind ik em echt een super mooi scherm hebben en een super accu. Normaal gesproken hou ik om 19.00 nog 30 % over zonder echt intensief gebruik maar met de nexus zit ik nog op 55%